[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


1 kwietnia 2009, 22:18:46 - prof
Pogrom

Polska rozgromiła w meczu eliminacji do mistrzostw świata San Marino 10-0 (4-0). Trzy bramki dla Polski zdobył Euzebiusz Smolarek, dwie dołożył Rafał Boguski, a po jednej strzelili Robert Lewandowski, Ireneusz Jeleń, Mariusz Lewandowski, Marek Saganowski i Michele Marani, który skierował piłkę do własnej bramki. Pierwszy gol strzelony przez Boguskiego w 23. sekundzie meczu jest najszybciej strzeloną bramką w historii naszej kadry. Zwycięstwo 10-0 jest też najwyższym w historii reprezentacji.

Polacy objęli prowadzenie w 23. sekundzie gry, gdy Roger wypatrzył na lewej stronie niepilnowanego Roberta Lewandowskiego, ten wyłożył piłkę w pole karne do Rafała Boguskiego, który uprzedził Federico Valentiniego i z bliska skierował piłkę do bramki. Wynik w 18. minucie podwyższył Euzebiusz Smolarek. Akcję rozpoczął Boguski, który dograł na lewą stronę do Jacka Krzynówka. Gdy bramkarz rywali wyszedł do naszego zawodnika, Krzynówek zagrał w środek do Smolarka, który uderzył do pustej bramki. W 27. minucie z głębi boiska przed pole karne zagrał Mariusz Lewandowski. Piłkę do Boguskiego odegrał Robert Lewandowski. Pomocnik Wisły znalazł się w sytuacji sam na sam z bramkarzem rywali i bez problemów podwyższył wynik na 3-0. Czwarty gol padł w 43. minucie. Roger podał z lewej strony w pole karne do nieobstawionego Roberta Lewandowskiego, który uderzeniem głową nie dał szans Valentiniemu.

Na 5-0 podwyższył w 51. minucie Ireneusz Jeleń. Na lewej stronie boiska piłkę wymienili Jacek Krzynówek i Mariusz Lewandowski, ten pierwszy dograł w pole karne do Jelenia, który z pięciu metrów pokonał bramkarza rywali. W 60. minucie rzut wolny z prawej strony pola karnego po faulu na Jeleniu wykonywał Roger. Doskonale dograł piłkę do Euzebiusza Smolarka. Piłka po jego uderzeniu głową odbiła się od poprzeczki, trafiła w Michele Maraniego i wpadła do bramki. Trzy minuty później było już 7-0. Marcin Wasilewski wyłożył piłkę na 14. metr do Mariusza Lewandowskiego, a ten kapitalnym uderzeniem trafił w prawy róg bramki rywali. W 72. minucie na strzał z 16 metrów zdecydował się wprowadzony chwilę wcześniej na boisko Jakub Błaszczykowski. Piłka odbiła się od klatki piersiowej Euzebiusza Smolarka, czym kompletnie zmyliła bramkarza gości i po raz ósmy wpadła do bramki. Dziewiątego gola zdobył fantastycznym uderzeniem z woleja Euzebiusz Smolarek w 81. minucie. W 88. minucie Łukasz Sosin oddał potężny strzał z prawego skrzydła w słupek, piłka trafiła do Smolarka, który dostrzegł ustawionego przed pustą bramkę Saganowskiego, a ten strzelił dziesiątą bramkę.

1 kwietnia 2009, 20:30 - Kielce
Polska 10-0 San Marino
Rafał Boguski 1, 27, Euzebiusz Smolarek 18, 72, 81, Robert Lewandowski 43, Ireneusz Jeleń 51, Michele Marani 60 (s), Mariusz Lewandowski 63, Marek Saganowski 88

Polska: 1. Łukasz Fabiański - 13. Marcin Wasilewski, 2. Bartosz Bosacki, 5. Dariusz Dudka, 8. Jacek Krzynówek - 11. Ireneusz Jeleń (71, 16. Jakub Błaszczykowski), 18. Mariusz Lewandowski, 6. Roger, 9. Rafał Boguski (80, 10. Marek Saganowski), 7. Euzebiusz Smolarek - 14. Robert Lewandowski (65, 15. Łukasz Sosin).

San Marino: 1. Federico Valentini - 2. Giovanni Bonini (53, 14. Andy Selva), 4. Nicola Albani, 5. Davide Simoncini, 6. Alessandro Della Valle, 3. Michele Marani - 11. Matteo Andreini (82, 18. Damiano Vannucci), 7. Matteo Bugli, 8. Simone Bacciocchi, 10. Danilo Ezequiel Rinaldi - 9. Matteo Vitaioli (64, 13. Maicol Berretti).

żółte kartki: Della Valle, Bacciocchi, Selva.

sędziował: Aleksiej Kulbakow (Białoruś).
widzów: 15000.

Tabela grupy 3

1. Irlandia Północna  7 13 12-6
2. Słowacja           5 12 10-6
3. Polska             6 10 18-7
4. Czechy             6  8  6-4
5. Słowenia           6  8  5-4
6. San Marino         6  0  1-25


eliminacje do Mistrzostw Świata RPA 2010 - wyniki, strzelcy, terminarz

OpravcaKSC - 1 kwietnia 2009, 22:19:09 - *.26.207.235
początek...

Asdd - 1 kwietnia 2009, 22:19:15 - *.199.21.110
Super ;p

asd - 1 kwietnia 2009, 22:19:17 - *.79.55.129
szkoda, moglo byc wiecej, ale jest rekord

Ryzli - 1 kwietnia 2009, 22:19:19 - *.66.144.115 (*.168.162.162)
wolno coś, ale strzelców trza było wpisać;p

kacperleza - 1 kwietnia 2009, 22:19:21 - *.199.192.59
Bravo... nikt u grupie u nas nie potrafił tak łatwo ograć San Marino !!

adi - 1 kwietnia 2009, 22:19:22 - *.21.38.52
wow!

smalecwks - 1 kwietnia 2009, 22:19:29 - *.14.171.206
z Irlandią Płn. i tak przegraliśmy

ts@ts.com - 1 kwietnia 2009, 22:19:32 - *.201.243.192
WOW!!!

Matys - 1 kwietnia 2009, 22:19:34 - *.113.106.126
No i czym się jaracie ? Taki sam by był wynik z moją klasą z L.O. Dobranoc.

armeno - 1 kwietnia 2009, 22:19:43 - *.108.133.205
dziekujemy!

Greku - 1 kwietnia 2009, 22:19:45 - *.238.64.27
1 sekunda po gwizdku...

niebieski - 1 kwietnia 2009, 22:19:56 - *.53.15.227
gratulacje dla wszystkich
LEO LEO LEO

boku - 1 kwietnia 2009, 22:20:08 - *.30.76.90
przyzwoicie :P

AA - 1 kwietnia 2009, 22:20:11 - *.113.188.193
Piękne zwycięstwo o nic. Słowacja wygrywa z Czechami i znów jesteśmy w plecy

Kamilos - 1 kwietnia 2009, 22:20:15 - *.185.37.55
Bravo za szybkość!!!!
Nawet nie wiem czy była sekunda po gwiźdku:D

sopel - 1 kwietnia 2009, 22:20:36 - *.222.86.85
Wynik ładny.
Kibice kieleccy, jak zwykle dno.

simo_n - 1 kwietnia 2009, 22:20:36 - *.15.156.33
Taką Polskę można oglądać w nieskończoność.

Kaczor - 1 kwietnia 2009, 22:20:40 - *.26.229.32
... sztuka jest strzelic 10 bramek w meczu o stawke, dobra rewanz za irlandie, ale to nie koniec drogi na mundial musza sie spiac we wszystkich pozostalych spotkaniach !!! Dzis brawo za walke do 90min !!!

Marcin - 1 kwietnia 2009, 22:21:16 - *.225.68.189
jak dla mnie to i tak mało te 10:0

WZL - 1 kwietnia 2009, 22:21:41 - *.105.233.166
ja pierdziele. 10:0 z listonoszami.
Ale powiem wam jedno; chcialbym od nich dostać autograf!!
Oni sa wzorem mocnej psychiki futbolowej.
Sanmaryńczycy są na pewno świetnymi ludxmi na codzień, ale podziwiam ich za podejście do porażek jako amatorzy.
Polska: nie mogliście tak zagrać z protestantami?
San marino wielki szacun.

Tomek - 1 kwietnia 2009, 22:21:44 - *.205.202.55
Brawo Polska !!! Brawo Ebi !!!

solo - 1 kwietnia 2009, 22:22:10 - *.13.123.94
Super!Szkoda pierwszego meczu!

do sopel - 1 kwietnia 2009, 22:22:18 - *.190.127.5
jak dno? kibicow bialej gwiazdy pordowili tak jak powinni wynik coieszy. piekne bramki

Patriota - 1 kwietnia 2009, 22:22:19 - *.168.75.9
Czesi dali siana:/ a mogło być tak pięknie,tak walczymy chłopaki Bramka Ebiego i Lewana(M) stadiony świata

maxIOR - 1 kwietnia 2009, 22:22:27 - *.8.73.95
Zachowanie kibiców z Kielc było... wieśniackie? Po co to najeżdżanie na Wisłę i skandowanie Korona Kielce ,kiedy Polska gra... WIOCHA...

x - 1 kwietnia 2009, 22:22:44 - *.125.5.105
To prima aprilis, idioci. Naprawdę zremisowaliśmy 2-2. Ta drużyna to tragedia narodowa...

Jaco - 1 kwietnia 2009, 22:22:56 - *.2.235.250
nie można było tak powalczyć z Irlandia ? Tutaj za każdą piłką ganiali jak głupi a z Irlandią zero woli walki widziałem , tylko u Roberta Lewandowskiego i Jelenia . Ale brawo , wynik idzie w świat .

Kaczor - 1 kwietnia 2009, 22:23:47 - *.26.229.32
... a jeszcze jedno brawo dla Kibicow za doping w Kielcach !!! B.dobry poziom !!! TYLKO WIDZEW

Szary - 1 kwietnia 2009, 22:23:54 - *.26.174.109
Brama Smolarka klasa światowa. Ale dla mnie najlepszy był M. Lewandowski.

MaX - 1 kwietnia 2009, 22:25:03 - *.20.102.6
Brawo /mimo słabego rywala/ Brawo Ebi najpiękniejsza brama ...extraaa :D

TSW - 1 kwietnia 2009, 22:25:15 - *.29.218.130
co z tego, jak Słowacja wygrała. przy okazji, scyzory nawet na rogatkach sie nie pokazujcie u nas

holop - 1 kwietnia 2009, 22:26:06 - *.222.56.82
A NA grzyby to kendy???

bat4ever - 1 kwietnia 2009, 22:26:09 - *.113.201.4
30343, 30013
Kolejno: liczba ludności Augustowa i San Marino...
Czyli właściwie jakby Augustów stworzył własną reprezentacje też by dostał z Polską 0-10
Wolałbym 1-0 w kilku poprzednich meczach Polaków w eliminacjach niż dzisiaj taką podniete ;(
Wynik jednak poszedł w świat :D
Nie będą się z nas śmiać za Belfast... Słowacja rulez... ;(

max - 1 kwietnia 2009, 22:26:15 - *.157.118.21
Nareszcie bez borubara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
1

Majkel - 1 kwietnia 2009, 22:26:25 - *.24.10.161
prima aprilis?

HMR - 1 kwietnia 2009, 22:26:37 - *.14.194.82
Ale chyba wszystkie faule jakie były to u nas zrobił Dudka no jeden chyba Lewandowski...to jest porażka nie wiem czemu on jest tak uparcie powoływany i w podstawowym składzie gra

szybki - 1 kwietnia 2009, 22:26:39 - *.18.160.130
I czym tu sie podniecac... Wygrali z amatorami a mecz wygladal jak sparing pierwszoligowca z druzyna z C-klasy...
Zobaczymy co pokaza z silnymi Czechami.
Pewnie znow beda musieli agrac mecz z San Marino zeby zapracowac na zaufanie kibicow... Pozdro dla normalnych

szu - 1 kwietnia 2009, 22:26:43 - *.63.131.48
Prima Aprilis, Polacy Prima Aprilis

Yoyek - 1 kwietnia 2009, 22:27:08 - *.253.27.238
Dla każdego coś miłego.

WłatcaMóch - 1 kwietnia 2009, 22:27:09 - *.7.31.169
Wybaczamy im? WZL,masz świętą rację,piłkarze z San Marino są ludźmi godnymi podziwu.Widac,że kochają futbol.A co do strzelców bramek,to raczej bym się skłaniał do redaktorów 90minut,bo ten z 60 minuty nie padłby gdyby obrońca nie wpadł z piłką do bramki

Prezes - 1 kwietnia 2009, 22:29:10 - *.29.218.130
Ostatni mecz w Kielcach, jakem Lato.

TAG - 1 kwietnia 2009, 22:29:57 - *.210.10.190
nie Jest źle

Scheduler - 1 kwietnia 2009, 22:30:28 - *.25.147.146
POLSKA 10:0 San Marino
Wynik ładny, gra równierz nienajgorsza ...
... ale ... chamował bym się z wypowiedziami, których nasłuchałem sie w radiu ...
Panowie Janisz i Figura wychwalali pod niebiosa polskich piłkarzy (oczywiście tych, którzy byli na boisku( na tych, których tam nie było wieszali psy...
Mnie najbardziej zdenerwowała wypowiedź na temat A. Boruca:
"O klasie Boruca lepiej nie mówmy"
Strasznie mnie dziwi to, co jest chyba wpisane w mentalność naszego narodu... Kiedy ktoś wygrywa wysławiamy go wszem i wobec, jeśli jednak ponosi porażki obrzucamy go błotem i innymi "superlatywami"
Panowie komentatorzy zapomnieli już chyba bowiem ile meczy wymieniony wyrzej pan wybronił dla naszej kadry.
No ... ale jak mówię .... to cała jest POLSKA ...
P.S.
przynajmniej bilans nam sie poprawił

daw - 1 kwietnia 2009, 22:32:36 - *.18.235.154 (*.168.53.12)
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10!!! DZIĘKUJEMY!!!

10-0 - 1 kwietnia 2009, 22:32:40 - *.173.30.236
Wygralismy z potentatem Europejskim

lukaa - 1 kwietnia 2009, 22:33:10 - *.18.227.122
To Smolarek strzelił 4 bramki czy Mariani samobójcza? Jak to policzyli, bo kazdy portal podaje co innego.

giga - 1 kwietnia 2009, 22:33:54 - *.163.29.99
Wynik dobry i gra dobra. Ale trzeba mocno pracować na ważne jesienne mecze.

idol - 1 kwietnia 2009, 22:34:27 - *.156.124.12 (*.168.179.109)
żenada.pl, dno, wstyd, brak słów. Jak można tak zagrać?! Fabiański - tylko Boruc wykopuje piłkę bardziej niepewnie. Roger - potyka się o własne nogi, a podając do tyłu wybija piłkę na aut. Błaszczykowski - nawet obrońcy z San Marino nie potrafi ograć. Smolarek - jego wszystkie bramki to czyste fuksy a nie umiejętności. Krzynówek - wozi i wozi piłkę (jak Smolarek), żeby i on zdobył gola. Sosin - widać, że co tydzień gra z ekipami like San Marino. Można tylko wymieniać dalej...

lechita - 1 kwietnia 2009, 22:34:56 - *.23.32.201
budujmy stadiony w Wawie Poznaniu czy Krakowie bo w Kielcach tylko pikniki ! Skandowanie - Leo czy Artur Boruc-zenada!!

mat - 1 kwietnia 2009, 22:35:10 - *.254.35.50
Nieoficjalnie : Benhaker po tym meczu zwolniony !

!!!!! - 1 kwietnia 2009, 22:35:22 - *.186.119.82
Gdyby mecz ze Słowenią rozegrany by był w Kielcach a nie we Wrocławiu ,pewnie mielibyśmy o 2 punkty więcej !Brawo kielce! Nigdy więcej DOŻYNEK WE WROCŁAWIU !!!!

gross - 1 kwietnia 2009, 22:35:29 - *.113.121.246
W tej reprezentacji San Marino to i ja bym sie złapał.Ten zespól zebralby baty od naszych trzecioligowych drużyn!!!Jedyne z czego sie ciesze to,to ze obejrzalem Eurogola na programie pierwszym.

bartskr - 1 kwietnia 2009, 22:35:29 - *.9.215.49
A mi podobało się jak kibice skandowali ARTUR BORUC, nie sztuka jest wspierać zawodnika któremu wszystko wychodzi, sztuka pomóc gdy mu nie idzie.
Ostatnia bramka Smolarka, strzelona nożycami - bajka ;)

dgsd - 1 kwietnia 2009, 22:35:32 - *.50.54.34
bramki z meczu
http://www.youtube.com/watch?v=OF-lkSvYhc0
bramki z meczu
http://www.youtube.com/watch?v=OF-lkSvYhc0
bramki z meczu
http://www.youtube.com/watch?v=OF-lkSvYhc0
bramki z meczu
http://www.youtube.com/watch?v=OF-lkSvYhc0

kibicc - 1 kwietnia 2009, 22:35:49 - *.44.41.37
10:0 !!!! a przegrywali po 2 3 do 0 nie martwicie sie bedzie awans czesi są słabi ogramy ich i ze slowacja jestem pewny ze u siebie wygramy bedzie awans i ja w to wierze!

FAFAŁ - 1 kwietnia 2009, 22:35:58 - *.158.199.83
Dolcan Ząbki wygrał by San Marino 10:0

Adi;) - 1 kwietnia 2009, 22:40:59 - *.1.81.90
no coz z san marino to banda lekarzy dentystow prawnikow wiec smiiechem by bylo jka bylby remis bo przegrac by raczej nie przegrali a jezeli chodzi o Boruce to przypomnijcie sobie wszycy mecz z niemcami bo to co on wtedy na bramce robil to byly cuda i zobaczycie ze jeszcze komentatorzy nie raz odszczekaja to co na niego mowil

... - 1 kwietnia 2009, 22:41:44 - *.97.137.74
ja p... co za ludzie.. Polacy wygrali 10:0 a Wam nic nie pasuje! ;/

wiecie - 1 kwietnia 2009, 22:41:46 - *.17.70.162 (*.0.0.1, 192.168.0.50)
Z tego co widzę w tabeli to mamy szansę na awans i przestancie sie iritować wszyscy , Wwidać ,że nie znacię sie na piłce. Brawo Beenhaker Boruc 3 maj się pozdro

markus - 1 kwietnia 2009, 22:41:55 - *.253.100.61
to jest świetne ustawienie!!! odważnie ofensywnie i są efekty. Moim zdaniem podstawowa jedenastka dziś, to najlepsze możliwe rozwiązanie, mając do dyspozycji takich piłkarzy jakich mamy. Krzynówek to stary wyjadacz, da sobie rade na boku, fantastycznie włącza się do ofensywy. Z przodu gaz gaz gaz robił Roger, Jeleń, Boguski - bo oni potrafią to najlepiej, perfekcyjnym niezbędnym ogniwem był Robert Lewandowski - świetne ostatnie podanie i niesamowity spokój w polu karnym, strzelić też potrafi. No i Ebi świetnie kończył. Ależ ekipę mamy w ofensywie sam nie zdawałem sobie z tego sprawy : Lewandowski, Boguski, Jeleń, Smolarek, Błaszczykowski, Roger, Krzynówek, Brożek, Saganowski. Grzech grać jednym napastnikiem. I to nie jest huraoptymizm, wiem że San Marino to ogórki, ale naprawdę widze w tym ustawieniu szansę na skuteczniejszą grę.

Johny - 1 kwietnia 2009, 22:42:18 - *.17.225.148
Spokojnie wyniki nie ułożyły się dla nas, ale wygramy z Irlandią i Słowacją u siebie i na wyjeździe ze Słowenią! I damy radę!

Fredi - 1 kwietnia 2009, 22:42:44 - *.88.228.231
Co wy macie do kibiców z Kielc ? Bardzo dobrze sie zachowali ;] Doping extra!

dada10 - 1 kwietnia 2009, 22:43:53 - *.17.179.122
naprawde nie ma czym sie podjarywac, ja wolalbym zeby wygrali 10 meczów z rzędu po 1:0niz raz 10:0 ;/ przeanalizowalem sobie terminarz i tabele i nie za ciekawie to wyglada, moim zdaniem mamy jakies 30 procent sznas na awans niestety, ale chociaz nasz komemnator dariusz sz. mógł sie pochwalic znajomoscia historii

G - 1 kwietnia 2009, 22:44:18 - *.221.212.209
FIFA uznaje, że Smolarek strzelił 4 gole, choć ja sam przyznaję, że to był samobój, a Smolarek kopnął piłkę gdy już przekroczyła linię bramkową. Oj będą kontrowersje...

Dyga - 1 kwietnia 2009, 22:44:31 - *.49.37.214
EbI jeSt wielKi = chyba w reklamie coli . Jako jedyny nie śpiewał hymnu dlaczegooooooooo??

ACM - 1 kwietnia 2009, 22:45:51 - *.253.166.123
Szpakowski jest chwiejny jak chorągiewka na wietrze. Jeszcze w sobotę rozpaczał, że przegraliśmy eliminacje, a dziś już przebąkiwał, żeby strzelać jak najwięcej bramek, bo to zadecyduje kto zajmie pierwsze miejsce w grupie. To samo w kwestii Boruca - przed meczem jakieś podśmiechujki, że gdyby bronił to San Marino miałoby szansę coś strzelić, a potem, jak usłyszał że kibice skandują jego nazwisko to wielce go pozdrawia...

Kibic - 1 kwietnia 2009, 22:47:56 - *.160.151.134
Sporo debili tu sie wpisalo. Polska pobila wlasny rekord w wysokosci wygranego meczu. Zle. A to kelnerzy, a to listonosze... Gdyby wygrali 2-0 ci sami debile mowiliby, ze nasi pilkarze sa lewi, bo wygrali tylko 2-0 zamiast dwucyfrowki. Poziom tych "placzkow" taki sam jak kieleckich burakow.

modry - 1 kwietnia 2009, 22:49:18 - *.123.214.189
W Kielcach sie wreszcie stadion wypełnił hehe

Kibic - 1 kwietnia 2009, 22:51:48 - *.160.151.134
Oczywiscie wolalbym 1-0 z Irlandia Pln., i 2-0 z San Marino, ale przynajmniej tym pogromem zmazali z siebie troche winy za Belfast.

kibic - 1 kwietnia 2009, 22:51:58 - *.29.19.34
doping porażka..
gra znośna..
wynik się podoba!

666 - 1 kwietnia 2009, 22:52:03 - *.174.237.26
Ani podniecać się nie ma czym, ani nie ma za bardzo czego krytykować. Fajnie, że niektórzy poprawili sobie statystyki w reprezentacji:P ale tak naprawdę to żadna różnica czy byśmy wygrali 1:0 czy wygraliśmy 10:0...

voyt - 1 kwietnia 2009, 22:53:07 - *.205.188.44
Zrobiłem TYPY pozostalych meczow w naszej grupie i wyszlo, ze POLSKA ma duze szanse na 1 miejsce. Przyjalem najbardziej prawdopodobne wyniki tj. zwyciestwa gospodarzy (nie biore tutaj pod uwage San Marino) oraz zwyciestwo Czechów mimo wszystko ze Slowacja na wyjezdzie. W takiej sytuacji POLACY muszą wygrac reszte meczy w tym conajmniej zremisowac z Czechami na ich terenie i mielibysmy 20 punktow przy 18 Czechów i Slowakow oraz 14 Slowenii i 16 Irlandii Pln. Slowency maja za to dwa mecze z San Marino, ale tylko na nich powinni ugrac punkty (oczywiscie nie moze byc innej opcji niz wygrana Polski na ich terenie) ...a zatym SZANSE SĄ ...

Laska - 1 kwietnia 2009, 22:54:43 - *.193.160.243
Już wiadomo, czemu przegraliśmy w Belfaście... chłopaki w sobotę oszczędzali siły na ten mecz :D

kooo - 1 kwietnia 2009, 22:56:17 - *.41.244.117
Brawo Kielce!!!

mav - 1 kwietnia 2009, 22:57:25 - *.222.91.188
W oficjalnym raporcie FIFA jest że to Smolarkowi przypisali gola który w tym serwisie podany jest jako samobójcze trafienie Moraniego http://www.fifa.com/worldcup/preliminaries/europe/
matches/round=250471/match=300041180/report.html

MAK&$ - 1 kwietnia 2009, 22:57:33 - *.139.59.222
Wszystko cacy,tylko nie ten stadionik wieśniacki i buraczany doping!!!Jaki klimat intonujeje Leeeooo,to na Małyszu jest lepiej,Repra niech wraca do dużych ośrodków a nie grywa na wiochach typu kielce!!!!!

staho - 1 kwietnia 2009, 22:59:06 - *.28.226.152
hehe ale zalosne komentarze typu: kielce wiesniaki,kielce wiocha ,buraki ,najezdzaja na wisle itp. Nie znacie sprawy to po co sie odzywacie?!! WTSK! Malpa pamietamy!

buła - 1 kwietnia 2009, 23:00:45 - *.7.10.20
możecie wierzyć albo nie, mówiłem że będzie dziś dycha. Szkoda że nie postawiłem gotówki. Poszło na wiatr. Ogólnie jestem zadowolony. Szkoda że Irlandia wygrała i że Słowacy po 5 meczach maja 12 pkt. Tak jak Leo mówił, do końca będzie walka o awans.

zwierz - 1 kwietnia 2009, 23:01:43 - *.160.151.134
a po co nam znać sprawę, żeby mieć własne zdanie. Widzieliśmy, słyszeliśmy i tyle... A jak już, to oświeć nas o wszech wiedzący staho.

tomimaki - 1 kwietnia 2009, 23:02:01 - *.14.25.101
Można powiedzieć tylko jedno:
Wyżiej!!!!
Ten kto wie o co chodzi to zrozumie. :p

BLUNT - 1 kwietnia 2009, 23:02:16 - *.74.129.224
Kochałem Was wcześniej i kocham teraz jeszcze mocniej...brawo chłopaki.Leo dziękuje za historyczne zwycięstwo...

Łobeziak - 1 kwietnia 2009, 23:03:34 - *.22.99.152
ja i tak sie ciesze z wygranej, nie czytam tutaj nic.
K
O
C
H
A
M
P
O
L
S
K
E

janusz - 1 kwietnia 2009, 23:05:24 - *.65.33.213
polowa bram to wciśnięte szmaty

Korona - 1 kwietnia 2009, 23:05:44 - *.185.20.180
No i co napinacze jakos ta akustyka wadliwa (ktorej nie ma)w Kielcach nie zaszkodziła piłkarzom a wrecz przeciwnie! Niejeden piłkarz juz mowił ze w Kielcach na stadionie super sie gra.Pozdro napinacze.

KSG - 1 kwietnia 2009, 23:06:43 - *.157.118.12
Bedzie ciezko - trzeba wygrac ze Slowacja i z Irl.Pln, ale o awans bedziemy walczyc ze Slowenia i Czechami. Czesi 3 z 4 pozostalych meczow graja u siebie, natomiast Slowenia 2 z 4 meczow gra z San Marino... Kartofle Boruca moga nas bardzo duzo kosztowac.

qwerty1234 - 1 kwietnia 2009, 23:07:54 - *.230.1.46
Tak się gra w piłkę Panowie!

żartowniś - 1 kwietnia 2009, 23:08:13 - *.113.121.246
I tak sie nie dam nabrac,Polacy grali w niebieskich strojach haha

KrisLDZ - 1 kwietnia 2009, 23:08:48 - *.89.184.162
Zenada... Rezerwy Startu Lodz jak by sie sprezyly to i tak by wygrali 10-0, a Smolarek teraz z 3 miesiace odpocznie bo w klubie i tak jest za cienki

Kibic - 1 kwietnia 2009, 23:16:22 - *.21.130.158
Strona Fify uznała 4 bramki Smolarkowi ale jak widać 90 minut wie lepiej...

Jacek 83 - 1 kwietnia 2009, 23:16:35 - *.114.183.65
Brawo POLSKA brawo KIELCE oby wiecej spotkań naszej reprezentacji było ARENIE KIELC. Naj bliższe jesienią z IRLANDIĄ PŁN Ps-nieżle pojechali po wiśle hahahahah Tak się bawią Kielce!!! Uczcie sie...

tcz7 - 1 kwietnia 2009, 23:22:46 - *.139.11.74
wisła wie za co dostała a kto nie wie niech sie nie odzywa

Kibic 365 - 1 kwietnia 2009, 23:23:31 - *.17.172.162 (*.18.10.155)
Z takim przeciwnikiem to ludzie z zebrani z ulicy by wygrali

Kibic 365 - 1 kwietnia 2009, 23:27:00 - *.17.172.162 (*.18.10.155)
Brawo
Jesteśmy światową potęgą
Ograliśmy bardzo groźnego przeciwnika aż 10:0

truth - 1 kwietnia 2009, 23:29:10 - *.97.203.23
Brawo POLSKa brawo KIELCE Super Doping I Stadion Poziom Europejski Wiecej meczow w Kielcach!Only POLSKA!!!10:0 Brawo!!!

zabowy - 1 kwietnia 2009, 23:29:54 - *.30.183.132
Moje przemyślenia:
1. Wynik cieszy, mimo że San Marino to amatorzy
2. Doping dobry, równy, słyszalny przez cały mecz
3. Bramki Smolarka i M. Lewandowskiego bardzo ładne
4. Gramy dalej, jeszcze cztery mecze do rozegrania
I to by chyba było na tyle.
Aha! I pozdro dla normalnych ;)

piterek11 - 1 kwietnia 2009, 23:30:41 - *.26.243.142
Niema to jak wygrać z ostatnim zespołem w rankingu fifa

POLSKA! - 1 kwietnia 2009, 23:32:58 - *.255.50.214
Wisla wie za co dostala? To raczej Korona sie osmieszyla, zamiast podjac walke to jedyne na co was stac to krzyczec glupoty na meczu kadry! Zrozumcie scyzory ze jestescie slaba ekipa z ktora malo kto sie liczy - Legia to ostatniu udowodnila

sadeczanin - 1 kwietnia 2009, 23:33:06 - *.49.131.84
Stadion ok ale dopin zenada szczegolnie te wrzuty klubowe,wstyd kielce wstyd

MAK&$ - 1 kwietnia 2009, 23:41:27 - *.139.59.222
Uspokujcie się z tym stadionem,betonowa kostrupa bez klimatu,jak nie byliście to nie oceniajcie!!!!Tam kibli nie ma nawet,tylko ToI ToI _e stoją,słaby stadion a taka podnieta,doping słychać tyle ile usłyszysz i nic więcej,zero akustyki,totalna porażka ten stadion jak te kielce gdzie nie ma tam co wypić i nie ma tam co zjeść..Śmigałem przed maczem po tych kielcach i po paru minutach znalazłem się gdzieś na polach w kierunku warszawy a startowałem spod dworca PKP....no wiocha żałosna

beczka - 1 kwietnia 2009, 23:41:52 - *.161.13.101
Pytanie z innej beczki: ile razy Szpakowski powiedział podczas meczu "AJ"?

lucho_83 - 1 kwietnia 2009, 23:45:35 - *.5.148.162
http://www.fifa.com/worldcup/preliminaries/europe/
matches/round=250471/match=300041180/index.html Prosze redakcje 90minut.pl o stosowanie sie do protokołu Fifa:-), może to niewielka różnica, ale Ebiemu zapisali 4 gole i tak powinniście stosować!

hawsk - 1 kwietnia 2009, 23:48:13 - *.239.58.197
A ja wbrew wszystkim przesmiewcom ciesze sie ze nasi rozgromili slabiutkich przeciwnikow dlatego ze bardziej interesuje mnie wynik koncowy eliminacji niz z kim grali a sytuacja jest w tej chwili taka ze szanse na awans sa i to wcale niemale nawet z pierwszego miejsca, wydaje sie ze kluczowym meczem bedzie zwyciestwo u siebie ze Slowakami, w sile irlandzkiego i slowenskiego futbolu jakos nie jestem przekonanay,damy rade i jedziemy do RPA !!!

zinio - 1 kwietnia 2009, 23:49:25 - *.21.121.111
moim zdaniem powinniśmy grać 2 napastnikami to jak boguski współpracował z lewandowskim dzisiaj było genialne aby grać na 1 napastnika to trzeba mieć jakiegoś 2 metrowca jak crouch czy siłacza jak drogba

domel86 - 1 kwietnia 2009, 23:50:14 - *.185.8.36
MAK&$ - 1 kwietnia 2009, 23:41:27 - 82.139.59.222
"Uspokujcie się z tym stadionem,betonowa kostrupa bez klimatu,jak nie byliście to nie oceniajcie!!!!Tam kibli nie ma nawet,tylko ToI ToI _e stoją"
szybko po meczu wróciłeś do Radomia ;-) Poza tym, nie spodziewałbym się po "Warchole" innego komentarza. Ale, faktycznie nie byłeś na stadionie - TOI TOI'e same ? Grunt to dobra orientacja w terenie ;-) Zero akustyki ? Grunt to dobry słuch. Stadion jak na razie całkiem dobry, nikt nie zaprzeczy. Doping na dobrym poziomie przez cały mecz. Chwała naszym za zaangażowanie, bo o to najtrudniej z takim przeciwnikiem. Było dobrze. Nic nie jest jeszcze stracone. Pozostało nam wierzyć, a wiara umiera ostatnia

bigos star - 1 kwietnia 2009, 23:52:18 - *.147.174.245
Do jednego z poprzednikow:Teoretycznie San Marino nie jest na ostatnim miejscu w rankingu,bo jeszcze nizej sa takie tuzy futbolu jak:Papua Nowa Gwinea czy Samoa Amerykanskie;P
Co do meczu:Wynik cieszy i to bardzo,smieszą mnie komentarze ,ze wygralismy z kelnerami,ale tym kelnerom trzeba umiec zaaplikowac tyle bramek!Pozdro dla normalnych.

MAK&$ - 1 kwietnia 2009, 23:52:21 - *.139.59.222
"do old fan mk" Nie byłem w ostrowcu i nie będę,boję się że tam jeszcze gorzej jest.VIVA ARGENTINA!!!!!

ZbeeQ - 1 kwietnia 2009, 23:52:25 - *.134.160.232
do fann czemu nie pozdrowiliście też Cracovii ?? to takie same nożowniki jak Wisła !! no ale cóż Legia pokazała ostatnio,że jesteście nic nie warci.

OLD fan MK - 1 kwietnia 2009, 23:57:13 - *.88.220.109
ZbeeQ czytasz co piszesz własnie z tego powodu brak zgody

inmortal - 1 kwietnia 2009, 23:59:24 - *.185.8.36
Ale ten naród jest beznadziejny. Czasami się zastanawiam, dlaczego tutaj akurat się urodziłem. Nigdy nikomu nic nie pasuje. Jest źle, jest dobrze - co za różnica i tak Wszyscy krytykują. Stadion zły, akustyka jeszcze gorsza, piłkarze tragiczni, Leo do wywalenia ! Szok ! Sami kretyni, jak tak człowiek czyta to aż żal ściska gardło... I później jeden z drugim ma czelność hymn kraju śpiewać i nazywać się Polakiem - hipokryci!

MAK&$ - 2 kwietnia 2009, 0:01:50 - *.139.59.222
Do "domel86"Masz racje wróciłem szybko ale nie do Radomia bo nie jestem Warchołem,wróciłem tam gdzie cywilizacjaAle ogólnie sam przyznasz że te kielce to krótka mieścina a Radomiak troszeszke lepszbandę ma niż KORONA

WZL4LIFE - 2 kwietnia 2009, 0:03:18 - *.24.200.215
Niektorych boli, ze nie zrobili wiochy jak warszawiacy czyli gwizdanie podczas hymnu przeciwnika itp...Moim zdaniem doping byl bardzo fajny a jak ktos sie pluje o skandowanie "leo" to chyba wczesniej meczu reprezentacji nie ogladal... poza tym byli kibice z calego kraju...cala masa samochodow na rejestracjach ze stolicy czy krakowa wiec jak wyzywacie dzisiejszych kibicow to takze ludzi ze swoich miast. ale nie mogl tego wiedziec ktos kto ogladal z domu...

koko - 2 kwietnia 2009, 0:03:48 - *.88.229.224
Niech wszyscy wiedzą, że kibice z krakowa jeżdżą do innych miast i kradną DZIECIOM FLAGI.

omagic - 2 kwietnia 2009, 0:07:34 - *.24.200.215
sorki domel to bylo do MAK&$ :-)

Esteban - 2 kwietnia 2009, 0:07:34 - *.185.123.96
koko napnij się mocniej bo to co dałeś było słabe ...

MAK&$ - 2 kwietnia 2009, 0:12:22 - *.139.59.222
Nie wiem czy wiecie al przy hymnie narodowym to obowiązuje postawa na baczność a nie jakieś tam klaskanie,od siatkóweczki się towarzystwo poduczyło......

glooow - 2 kwietnia 2009, 0:13:36 - *.24.200.215
"Ogólnie publiczność dowodzona przez młyn Korony spisywała się znakomicie (poza jednym fragmentem animozji klubowych). Jej doping był urozmaicony, jak rzadko na meczach reprezentacji." TO CYTAT Z INTERII - specjalnie dla buraczanych napinaczy

TzT - 2 kwietnia 2009, 0:14:19 - *.70.48.88 (*.117.9.101)
Zgadzam się z simo_nem "Taką Polskę można oglądać w nieskończoność". Wspaniały mecz! Dziękuję Polacy! CHWAŁA POLSCE!!

kibiccc - 2 kwietnia 2009, 0:17:06 - *.44.17.31
Nie wiem co wy tak krytykujecie co nie którzy!!! ja tam widzę szansę i to nie małe!!! a co do dopingu to tez nie wiem o co wam tu chodzi bardzo fajny doping szczególnie lalala hej Polska gol mi się w Kielcach bardziej podobał doping niż np w warszawie .!! a wrzuta na Wisłę zrozumiała ale to nie moja sprawa wiec się nie wypowiadam pozdrawiam i trochę więcej wary i optymizmu!! co poniektórzy tutaj by chcieli 20:0 chyba a przypomnę ze san marina dawno takich batów nie dostali a w meczach grupowych przegrywali po 2 czy tam 3 do 0 POZDRAWIAM

MaX - 2 kwietnia 2009, 0:21:10 - *.20.102.6
No no Panowie czepiacie się dopingu ?? Looknij człowieku na dopin Legii tam patrzą który nóż dalej poleci ... nie jestem superrrr fanem Korony ale doping był ok ....

Esteban - 2 kwietnia 2009, 0:23:39 - *.185.123.96
panowie nie pierwszy raz na meczu reprezentacji były przyśpiewki klubowe wisła jest sama sobie winna i tyle w temacie...

POLSKA - 2 kwietnia 2009, 0:25:15 - *.10.72.98
WOW ale podnieta narodowa a to co dziś widziałem to była padaka 10:0 z amatorami ale sukces 10:0 to powinno być do połowy!!!Prawda jest taka że jakbyśmy dziś grali z kimś innym z naszej grupy to była by taka sama rzeź baranów jak w sobotę i ciekawe z kogo by zrobili kozła ofiarnego!!!
Co do wrzut na gts nie cierpię nożowników ale na Reprze obowiązują zasady od prawie 20lat ZERO PODJAZDÓW KLUBOWYCH jakoś to szło ale dziś scyzory nie wytrzymały i dali ciała.

bigos - 2 kwietnia 2009, 0:39:36 - *.147.174.245
Do inmortal:Zgadzam się z Tobą w 100% w tym kraju większośc ludzi jest wiecznie niezadowlona,wiecznie narzekają i nawet po takim festiwalu bramek narzekają dalej.Jestescie zalosni co poniektorzy.Zal.pl
Do POLSKA:A TY jestes wlasnie przykladem takiego osobnika,znaczy sie niedrozwoju jestes przykladem.

lechu - 2 kwietnia 2009, 0:41:29 - *.158.197.81
Ale szybkość!!! Greku i Kamilas, napiszcie coś, co?
Do weryfikacji repry musimy jednak poczekać do września. Dziś - ok. Kibice? Przecież byli to ludzie z całej Polski a nie tylko z Kielc. Zauważyłem po transparentach i flagach. Nie wiem jak Wy ale moja ocena: doping taki sobie.

kolomir - 2 kwietnia 2009, 0:42:29 - *.191.140.41
Z tym, że Smolarkowi zaliczono cztery, a nie trzy gole. Prywatnie zgadzam się z opinią, że był to samobój, natomiast bramka zaliczona została Smolarkowi.

hax - 2 kwietnia 2009, 0:44:33 - *.185.57.136
Świetny doping, super atmosfera na meczu! Więcej meczy w Kielcach! Jedyny mankament to te wyzwiska, ale to tylko incydent! Brawo!

ck - 2 kwietnia 2009, 0:47:25 - *.185.57.136
w kakowie i poznaniu już pokazali i zawsze doping był żenująco słaby, w poznaniu to nawet na meczu z danią polegli zarówno w dopingu, ledwie kilku tys widzów to i przegrali 1:5!

ab - 2 kwietnia 2009, 0:48:07 - *.156.253.82
właśnie wróciłem z meczu, doping w drugiej połowie - miazga! Brawo Kielce!
9 (chyba) gol Ebiego stadiony świata! Ogólnie mega pozytyw! i jeszce jedno - awansujemy! pokażemy jeszcze charakter!

luki - 2 kwietnia 2009, 0:51:46 - *.204.140.136
bylem swiadkiem historii!!!!! dumny jestem ze jestem Polakiem

Ł.K.S. - 2 kwietnia 2009, 1:07:41 - *.26.23.216
Korony nie lubie, Kielce same w sobie, a może nawet i fajne, stadion jak na polskie realia fajny. Mecze w reprezentacji w Kielcach? ok. szczególnie z tymi przeciwnikami z troche niższej połki. Z tymi najwiekszymi rywalami to oczywiście na "Śląskim" powinniśmy grać.
doping na meczu (oczywiście z perspektywy tv) bardzo przyzwoity, więc dzieki Wam kibicom Korony) za to.
No i nawet fajnie, że na koniec zaakcentowaliscie kto był w młynie i kto ten przyzwoity doping robił.
Mecze na łazienkowskie od dłuższego czasu zajezdzały wielką wiochą i dobrze ze i ich tam już nie będzie. Budujemy (tak to Polska buduje) stadion narodowy dla siebie i może będzie tam ok.
Ale i tak narodowy to "Śląski" !!
VIVA ŁKS Łódź

oli - 2 kwietnia 2009, 1:22:15 - *.25.209.93
Tak tak a jak legia pogon u siebie tez skandowały swoje kluby to było dobrze ,najlepiej powiedziec że Kielce to wiocha ,ale gadajcie do woli doping najlepszy ja jakim byłem na reprezentacji ,a co do wyzwisk na wisłe nie tlko kibice Korony tam tak skandoawli były tez inne osoby i to z bardzo blizkich klubów wisły tyle ode mnie

znawca - 2 kwietnia 2009, 1:23:07 - *.25.162.177
Mariuszowi Lewandowskiego asystował - Wasilewski a nie Jeleń ...

znawca - 2 kwietnia 2009, 1:27:28 - *.25.162.177
Fifa zmieniła w protokole - Gol samobójczy ....

alt25 - 2 kwietnia 2009, 1:41:56 - *.81.137.4
A Sosin nic nie strzelił. Szkoda

KKS - 2 kwietnia 2009, 1:51:35 - *.173.30.236
Do TzT-"Taką Polskę można oglądać w nieskończoność". To ja powiem tak "Takich przeciwnikow mozna miec w nieskończoność"

bartusa - 2 kwietnia 2009, 2:07:21 - *.14.91.210
Irlandia nam nie grozi bo zdobedzie w 3 meczach 1 punkt prawdopodobnie zremisuja u siebie ze slowacja i przegraja dwa wyjazdy z polska i czechami!!!

TikTak - 2 kwietnia 2009, 5:46:02 - *.238.28.241
poprawka
Ebi strzelił 4 bramki
i prosze nie mówić że się nie znam
wszędzie jest podane że strzelił cztery i jest to bramka zaliczona oficjalnie Ebiemu :D

boruc - 2 kwietnia 2009, 6:55:57 - *.20.174.210
brawo polacy leo leo leo leo leo leo
artur wróć do siebie na jesień nam się przydasz
kacham cię artur twój fan sylwek

Kamil - 2 kwietnia 2009, 7:58:55 - *.203.96.66 (*.112.236.118)
Większość tu osób które się wypowiadają nawet nie byli na meczu więc po co zabieraćie głos w sprawie dopingu . Doping miazga nie tak jak na innych stadionach w kółko to samo 3 przyspiewki tu było dużo więcej . A co do wisły to nie śpiewała tylko Korona ale prawie pol stadionu . I nie płaczcie już wiślacy że na reprezentacji po was pojechali

(jankes) - 2 kwietnia 2009, 8:00:07 - *.229.227.160
Piłka po strzale Smolarka trafiła w poprzeczkę, uderzyła w plecy obrońcy i dopiero przekroczyła linię bramkową. Jak można upierać się, że to nie był gol samobójczy??!! Jak zwykle - brawo 90minut.pl! :o)
http://www.fifa.com/worldcup/preliminaries/europe/
matches/round=250471/match=300041180/index.html

G - 2 kwietnia 2009, 8:32:04 - *.221.212.209
Niestety wynik Czechy-Słowacja 1:2 jest kiepski dla nas, ponieważ nawet 4 zwycięstwa do końca eliminacji nie gwarantują pierwszego miejsca (Słowacja może mieć max 24 punkty jeśli my będziemy mieli max 22), a byłoby tak, gdyby to Czesi wygrali albo padłby remis.
Słowacy muszą zatem stracić jeszcze minimum 3 punkty, a to będzie dość ciężkie, jako że 3 z pozostałych 5 meczów grają u siebie.

kki - 2 kwietnia 2009, 8:39:48 - *.13.56.106
w takim meczu to nawet Krzynówek dobrze się prezentował

hosicks - 2 kwietnia 2009, 8:42:02 - *.193.208.104
Koniec marzeń o awansie!!Sparingowy partner jak San Marino więc i wynik jak był był mniejszy niż 4 - 0 dla Polski byłby zaskoczeniem.Niech pokażą ci beenhakkerowcy co potrafią z mocnymi rywalami jak np. Czechy.Bo może to tak wyglądać jak z Irlandią.Nasi są ciency jak siki pająka.

brelok - 2 kwietnia 2009, 8:42:27 - *.25.184.227
Akcja bramkowa Smolarek/Marani to prawie identyczny przypadek jak buda Wichniarek/McKenna - w obu sytuacjach autorami goli są pechowi obrońcy.

cixem - 2 kwietnia 2009, 9:16:30 - *.189.65.250
Szczerze, to wolałbym zamienić 9 goli z Kielc i jednego z Belfastu za 3 gole podarowane Irlandczykom przez Boruca.

seba - 2 kwietnia 2009, 9:19:38 - *.206.92.224
no wlasnie a ja tam tylko 3 widze

kamme - 2 kwietnia 2009, 9:21:01 - *.206.63.45
Głos ROZSĄDKU! ZWYKŁEGO ROZSĄDKU!
1. Prawdopodobnie każda lepsza drużyna (ponownie Irlandia Północna, Estonia, Litwa, Mołdawia czy Węgry) z Polską dziś by wygrała. Wynik jest super, ale jeśli przyjrzeć się grze - nie jest tak wspaniale, jak mogłoby się wydawać.
2. W kilku sytuacjach, także bramkowych, klasowy bramkarz złapałby piłkę jedną ręką, np. przy tej "najpiękniejszej z pięknych" bramce Ebiego, który strzelił wtedy w sam środek bramki.
3. Różnica w szybkości piłkarzy była ogromna i bardzo pomogła przy kilku golach (prostopadłe podania do Irka Jelenia, który na 20 metrach nadrabiał 10 m straty do obrońcy).
4. Bramki Smolarka były naprawdę przypadkowe - nie wrobicie mnie tutaj w malkontenctwo...
5. Baaardzo dużo dała bramka Boguskiego w 25 sekundzie - wiadomą sprawą jest, że takie drużyny jak SM zwykle grają "dobrze" w obronie do stracenia pierwszego gola.
6. Super - Lewandowski, Boguski, Jeleń. Reszta - BEZ BŁYSKU! Reszta zagrała na typowo swoim, ławkowo-rezerwowym stylu. I zgadzam się z przedmówcą, który stwierdził, że Smolarek teraz przesiedzi miesiące na ławce.
7. Dla mnie skandowanie nazwiska Boruca było jakimś paradoksem - nie wiem kto na to wpadł, ale ja wcale nie miałbym ochoty jego nazwiska wykrzykiwać. I wydaje mi się, że co najmniej 80% krzyczących takiej ochoty nie miało. No to skąd te wrzaski?
8. Obiektywnie patrząc - sędzia nie wyłapał co najmniej kilku fauli na naszych rywalach (ale także nie gwizdnął karnego dla nas w I połowie).
9. Właściwie... ten mecz nie powinien być komentowany. Moglibyśmy dostać suchy wynik - czy to 2:0, czy to 5:0, 7:0 czy 19:0 - i przejść nad nim do porządku dziennego...
pzdr dla qmatych

kris - 2 kwietnia 2009, 9:27:42 - *.11.92.129
wlasnie wrocilem z pracy i cala noc w radiu gadali o tym meczu a mi sie juz odechciewa sluchac tego fak faktem Polacy wygrali w rekordowym stosunku 10-0 ale wezcie sobie przeciwnika pod uwage jedno z ostatnich miejsc w rankingu fifa a oni sie podniecaja jak by wygrali z mistrzem swiata jak by wygrali w takim stosunku z jakas druzyna ktora liczy sie to mozna mowic o sukcesie a nie pokonujac nauczycieli sprzedawcow opiekunki do dzieci to tak jak by zebrac ludzi z podworka i chwalic sie ze wbilo im sie 10 bramek badzmy ludzie powazni a z drugiej strony zal mi troche bylo pilkarzy gosci poniewaz bylem w San Marino i uwazam ze to piekny kraj uroczy i wiecie mam sentyment ;] pozdrowienia dla normalnych

orzysz - 2 kwietnia 2009, 9:28:59 - *.60.240.11 (*.1.45.250)
Pogrom Kielecki! ;)

forlan - 2 kwietnia 2009, 9:41:58 - *.238.64.24
Kibice korony dali niezly popis , doping dla korony + obrazliwe krzyki pod adresem wisły brawo, załosne

wt - 2 kwietnia 2009, 9:45:42 - *.189.153.82
Wynik robi wrażenie, ale Niemcy wygrali 3 lata temu 13:0 z nimi. Nie ma sie co podniecać, tym wynikeim bo absolutnie o niczym on nie świadczy-moze o tym że drużyna chciała zmazac fatalny obraz poprzedniego meczu.
San Marino to najsłabsza drużyna narodowa Europy -NIGDY nie wygrała meczu o punkty.

tomasz - 2 kwietnia 2009, 9:51:04 - *.86.70.20
mecz polski ale po co te najazdy na wisle doping jako taki widac ze w kielcach to jeszcze wioska ale moze powoli dorosna KIBOL WIDZEWA ZEBY NIE BYLO ZE WISLY POZDRO DLA NORMALNYCH

wichura - 2 kwietnia 2009, 9:51:51 - *.171.125.248
Gole Smolarka: 1) farfocel, 2) samobój a nie Smolarek, 3) rykoszet, 4) piękny gol. "Po mojemu" to strzelił dwa i pół gola, a przez cały mecz nie szukał wogóle kolegów (ta asysta przy golu Sagana tylko zaciemnia obraz).

motyl - 2 kwietnia 2009, 10:01:15 - *.48.180.162
to chyba konec pepiklandii

bomba - 2 kwietnia 2009, 10:03:15 - *.115.32.97
to był dobry mecz ale kilka błędów nas nie omineło gdyby od pierwszej minuty grał Selva to byłoby 3:1

ja - 2 kwietnia 2009, 10:04:54 - *.253.101.184
wszyscy uznają ,że Smolarek strzelił 4 bramki ,więc po co mieszać ,że tam był samobój?
super mecz super bramki i tyle
a i jeszcze jedno-patrzyłem strzelców i tam był z Irlandii Robert Keane ; ja myślałem ,że on ma na imię Robbie;P

fanTS - 2 kwietnia 2009, 10:21:50 - *.88.59.161
4 bramki naprawdę ładne...mimo to czuje niesmak,pastwienie sie nad amatorami ,którzy zapiepszają w robocie i chodzą na treningi...mocni na San Marino,za słabi na Irlandie czy Słowację - BOLIWIA Z BUŃCZUCZNYM I PEWNYM SIEBIE(taki był na ostatniej kon. prasowej) MARADONĄ JEGO GWIAZDAMI *6 - 1* to jest powód do radości dla kibiców...

Adam1981 - 2 kwietnia 2009, 10:27:35 - *.142.122.74
Do wszystkich malkontentów : Oczywiście, że ten mecz wcale o niczym nie musi świadczyć, ale mimo wszystko strzelić 10 goli amatorom to też nie lada sztuka, zwłaszcza po nagonce, jaką urządzili: prasa, media i My Kibice po porażce w Belfaście . Ja osobiście jestem zbudowany tym wynikiem, bo Nasi udowodnili, że są zdolni w 3 dni odbudować morale piłkarskie i umysłowe . Gwoli ścisłości, skoro nie zadowala Was ten wynik, to co mówiliście o pierwszym meczu między tymi reprezentacji, że już o eliminacjach do ME2004 za Zbigniewa Bońka nie wspomnę (także rywalem było San Marino) ?
Bądźcie też kibicami, kiedy zespołowi nie idzie, bo właśnie po tym idzie poznać prawdziwego fana

Korona - 2 kwietnia 2009, 10:36:49 - *.185.129.44
MAK&$ - hehehe ale musisz miec kompleks na punkcie naszego najnowoczesniejszego stadionu wiesniaku Pewnie u ciebie w miejscowosci jest cos typu bramki z brzozy i pare krzesełek babcinych.Jak miło mi ze nam zazdroscisz.Wez cos na nerwy

dfdfdssas - 2 kwietnia 2009, 10:38:14 - *.164.255.218
Nigdy wiecej w Kielcach, oprócz stadionu trzeba jeszcze umiec sie zachowac. Bardzo dobrą atmosferę na trybunach zepsuli jednym frajerskim tekstem. Nie ma na to wytłumaczenia a jedyny komentarz, ktory przychodzi mi do glowy to ŻENADA!!!!

GKS - 2 kwietnia 2009, 10:41:20 - *.49.118.126
Do kamme.
Chłopczyku czy poprzez swoją wypowiedż starasz wyleczys sie z kompleksów?

PL - 2 kwietnia 2009, 10:47:52 - *.96.110.1
Podniecacie się jak małe dzieci...
Wygrać z fryzjerami to nawet drużyna z A klasy by potrafiła

Krzychoopo - 2 kwietnia 2009, 10:49:27 - *.190.5.146
Okej wygrali i już. Ale Smolarek niech sie nauczy mówić po Polsku HAHAAAHAAHHAHAHA

nbns7 - 2 kwietnia 2009, 10:51:30 - *.26.56.24
Nie rozumiem... Skoro w oficjalnym raporcie FIFA jest napisane, że Smolarek strzelił 4 gole to czemu piszecie że strzelił 3 ;|

Tomek - 2 kwietnia 2009, 10:56:55 - *.75.83.181
Leo cały czas podejmuje nieprzemyślane ruchy mógł pozwolić Borucowi zagrać z takim przeciwnikiem żeby ten choć trochę się odbudował, najwyżej potem stawiałby na Fabiańskiego. A najbardziej irytują mnie teksty w stylu: Smolarek jeszcze 3 dni temu był innym piłkarzem i dlatego nie zagrał w Belfaście, albo Wszyscy wiedzą że Saganowski jest najlepszy na końcówki spotkań. Dla mnie to typowe robienie ludziom wody z mózgu, coś w stylu polityków.

Korona - 2 kwietnia 2009, 10:57:50 - *.185.129.44
MAK&$ --- 82.139.59.222 Telewizja Kablowa DAMI sp. z o.o. Region/State: Radom
City: Radom
Wszystko jasne napinaczu to juz wiem czemu cie tak boli Masz zwyczajnie kompleks Kielc A teraz pochwal sie radomskimi stadionikami hahaha

leooo - 2 kwietnia 2009, 11:01:04 - *.108.220.225
jeeeeeeeeeeyajhhhhhhhhhhhhh polska gola taka jest kiicow wola :D hahahahahahaihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

marek - 2 kwietnia 2009, 11:05:09 - *.178.170.13 (unknown)
"wygraliśmy z ostatnią drużyną w klasyfikacji FIFA, z którymi każdy wystawia 3 skład żeby sobie odpocząć lub wypróbować nowych a my wytoczyliśmy najcięższe działa upokorzyliśmy ich i jeszcze się wszyscy cieszą że tak pięknie im dowaliliśmy, porażka."
WYNIK OK, PRZESADNA RADOŚĆ ZE TEGO TO ŻENADA !

Mati - 2 kwietnia 2009, 11:37:52 - *.18.174.178 (*.168.1.46)
Brawo chłopaki!!! Brawo Ebi za twoje cztery bramki!!!

Łobeziak - 2 kwietnia 2009, 11:53:27 - *.22.99.152
do marek: chociaz bilans bramkowy polepszylismy. lepiej wygrac 10:0 niz 1:0 z takimi amatorami, bo jakby bylo bardzo skromne zwyciestwo, to dopiero by wszyscy jechali na kadre !

Gość - 2 kwietnia 2009, 12:16:47 - *.8.138.167
wynik nie powiem zrobił wrażenie na mnie ale co z tego skoro tylko na tyle stać nasza reprezentacje!
San Marino to żaden przeciwnik nawet Irl.Północna to nic wielkiego a z nimi przegraliśmy!

jerry - 2 kwietnia 2009, 12:43:08 - *.209.27.30
i żeby nie było - San Marino to nie żadne ogórki czy rzodkwie !!! Polacy nigdy nie wykonali czegoś takiego z Anglikami :
http://www.youtube.com/watch?v=TOsoG2vxooA

maly - 2 kwietnia 2009, 12:48:49 - *.74.37.82
Itak nie zmazali plamy po blamarzu w Belfscie.Dlugo beda musieli przekonywac kibicow ze to byl wypadek przy pracy.

Legia - 2 kwietnia 2009, 13:13:01 - *.75.22.153
super wynik i super atmosfera na stadionie!!! a co do wisły to kazdy to zrozumie,no chyba ze jest z wisly:-)

Adek - 2 kwietnia 2009, 13:21:47 - *.113.71.171
Nie ma co się podniecać,gdyby Polska rozbiła tak France czy Włochy to by wtedy można było być w euforii...a tak to szkoda gadać.Panie Szpakowski niech pan będzie trochę bardziej obiektywny bo zlekceważył pan rywala (czyt.San Marino).Tylko się pan podniecałeś tymi bramkami i podjudzałeś słysząc tylko..."no to zaraz będzie 2-0 ...zaraz 3-0....zarz 9-0" Człowieku opanuj się!
Po tym meczu i tak Benhakker powinien zostać zwolniony.Aha i jeszcze ładne zachowanie kibiców...no jasne bardzo ładne panie Szpakowski szczególnie jak brzydko śpiewali na temat Wisły,albo PZPN...i tak dalej.Żal i tak nie awansujemy.

Oskar - 2 kwietnia 2009, 13:24:39 - *.190.70.186
12 punktow w 4 ostatnich meczach da nam na 100 procent baraże a na 80 procent - pierwsze miejsce. Nawet 8 punktów może nas uszczęśliwić pod warunkiem że 6 zdobędziemy we wrześniu z Irlandią i Słowenią. Wówczas nawet remisy z Czechami i Słowacją w październiku na 90 procent dadzą nam baraże.

MKS FAN - 2 kwietnia 2009, 13:26:04 - *.185.129.5
Nie ma co popadac w euforie , spokojnie trzeba podejsc do sprawy a na jesien zobaczymy , co do dopingu 5+ , co do wisły 6+! I prosze o niewypowiadanie sie na temat dlaczego tak spiewalismy i ze to było frajerskie bo w tak naprawde w Polsce jest tylko jeden frajerski klub ... Małpa pamiętamy !

Nidzica - 2 kwietnia 2009, 13:52:54 - *.185.212.134
San Marino bije rekordy w straconych bramkach! ich rekord wynosi 13:0 z Niemcami! My byśmy Niemców pobili jak byłby nasz snajper król strzelców ekstraklasy Paweł Brożek, bo napewno by hat-trica klasycznego z San Marino strzelił !!! :-)))

rsc - 2 kwietnia 2009, 13:58:54 - *.105.249.159
bardzo podobała mi się walka o każda piłkę, nawet z takim przeciwnikiem. i świetna atmosfera, kadra powinna grać w Poznaniu, Chorzowie i Kielcach bo Wrocław, Warszawa i Kraków nie dorastają im do pięt

Marek - 2 kwietnia 2009, 14:01:49 - *.253.31.105
Choćby było i 20:0 to punktów straconych ze Słowacją i Irlandią Płn. nikt nam nie odda. O wiele bardziej wolałbym 1:0 Z Irlandią Płn i 1:0 z San Marino.

rsc - 2 kwietnia 2009, 14:01:51 - *.105.249.159
a tak ps. połowa tutaj to zwykli malkontenci, którzy chcieli żeby Polska przegrała

dahudsds - 2 kwietnia 2009, 14:22:29 - *.164.255.218
MKS_FAN nie tylko wy straciliście jednego z was, ale tylko wy jedziecie wroga na reprezentacji. Frajerstwo i koniec.

Canibal.CK - 2 kwietnia 2009, 14:33:46 - *.28.214.98
Ludzie jak nie podoba wam sie w Kielcach, nie smkuje wam tamtejsze jedzenie, nie lubicie kibiców Korony, nie możecie znleźć ubikacji i Bóg jeden wie co jeszcze wm tu nie pasuje to poprostu darujcie sobie ten jeden mecz reprezentacji, bdz jeden mecz ligowy i nie przyjeżdzajcie tutaj, wam ubędzie niepotrzebnych stresów i utrudnień życiowych, my będziemy zadowoleni,przecież to takie proste, a nie rozpisywać sie w jakiej to dziurze w Europie przyszło mecz ogldać...
1.Co do wtyków na wisłe to faktycznie niepotrzebne, ale poszło i podłączyło sie pod to brdzo wiele ekip (nie będe wymieniał)
2. Jak narzekacie na przeciwnika, ze San Marino, ze to ogorki, to co? takie mecze kibice powinni odpuszczac? bo przeciwnik lipa? troche pomyslcie, czasami...
3.Doping, na naprwde przyzwoitym poziomie i dobrze ze Koroniarze wzieli sie za prowadzenie młynu
4.pomimo utraty kilku waznych flag, nadal pozostaje nam ich okolo 25, wiec dla pytajacych, odpowiedz: TAK, Korona ma jeszcze flagi!!!
5. Gratulacje dla kibiców Hutnika Kraków za, moim skromnym zdaniem najładniejszą flage na meczu, naprwde mozna pozazdroscic.
6.pozdrowienia dla kibicow z calej Polski z ktorymi przyszlo nam, scyzorom spic po pare piwek tego radosnego, prima apriliswego wieczoru!
7.AMEN

MKS FAN - 2 kwietnia 2009, 14:35:32 - *.185.129.5
dahudsds: My zawsze bedziemy jechac wroga na kazdym froncie czy to reprezentacja , czy klub , czy w domu , czy na wyjezdzie ! Na meczu reprezentacji jechalismy ich bo zawsze to robimy i nie gadaj głupot bo cały mecz prowadzilismy super doping dla repry ale tego nie zauwazyłeś. pzdr

gosf - 2 kwietnia 2009, 14:45:26 - *.17.182.75
Gra strasznie średnia, duża nieskuteczność. Przeciwnik poziom A klasy być może okręgówka(Polska liga) choć i w tych rozgrywkach nie dochodzi się tak często jednym podaniem do pozycji sam na sam z bramkarzem i nie wyprowadza się akcji kopnięciem do przodu piłki byle gdzie... W pewnych momentach było zbyt dużo samolubności w naszych piłkarzach. Ot tyle, do obiektywnych.

ertyuiop - 2 kwietnia 2009, 14:48:36 - *.164.255.218
do MKS_FAN doping elegancki tylko niepotrzebnie sie napinaliscie na Wisłe. powtarzam jeszcze raz: frajerstwo. kazdy ma wrogow ale sa inne okazje zeby sobie nan nich pokrzyczec.

Do redakcj - 2 kwietnia 2009, 14:57:41 - *.6.28.15
Fifa dziś uznała że niebyło samobuja i gola strzelił Smolarek...onet.pl

bz - 2 kwietnia 2009, 15:03:52 - *.202.117.35
a teraz przydałaby się analiza szans na 1 miejsce, na 2 i szans na awans.

xdd - 2 kwietnia 2009, 15:14:38 - *.13.213.19 (*.168.0.120)
ale San Marino dostało ;];]
i co z tego jak z Irlandią PŁ przegrali;/;/

GallAnonim - 2 kwietnia 2009, 15:19:46 - *.90.78.20
wynik bardzo cieszy!
po 1. na mundialu zagramy na 100%
po 2. nigdy więcej boruca w reprezentacji
po 3. jestem ciekawy ile biletow dostaniemy na mecze w mariborze i pradze
Mysłowice Miasto GieKSy
Trójkolorowe Mysłowice
STOP- 'CENZURA'

ccc - 2 kwietnia 2009, 15:39:38 - *.197.14.187 (*.24.89.34)
co z tego, ze FIFA oficjalnie zweryfikowala gola, na gola Smolarka, jak 90minut jak zwykle wie lepiej i zrobi inaczej ?

__MASTER__ - 2 kwietnia 2009, 15:44:57 - *.115.77.148
No i proszę, jest zwycięstwo to wszyscy co od soboty krytykowali kadrę już ją chwalą i już są dumnymi polakami... ojojoj... a wtedy jak Irlandia nam tyłek sprała to kim byliście? Składającymi papiery o niemieckie paszporty? Wstyd.
...
A teraz jak? Fabiański będzie nr 1 bo przeciwko San Marino nie puścił bramki? Super obiektywna ocena, tu mec pewnie wygrany broni cieć z arsenalu i jest ok, gdyby go nie było też by było ok bo ileż to SM strzelało nam?
...
Zawsze nr 1 w bramce Polski będzie miał BORUC! To co się stało w Belfaście, to mogło się przydażyć każdemu bramkarzowi! ARTUR nr 1
...
There`s only one ARTUR BORUC!!
...
Od strony kibicowskiej - piękne to było, bardzo pięknie wyglądało to jak podczas hymnu SM kibice klaskali to pokazuje że są jeszcze normale i takie jak powinny być atmosfery! Ogólnie doping super!
...
Stadion... na milion procent lepsza prezencja niż dawny na Łazienkowskiej czy Reymonta czy gdzie indziej (niestety nie równa się wielkością co do stadionu Śląskiego czy z Bułgarskiej ale super stadion)
...
Leo B. może popełnia błędy w prowadzeniu, ale jest naprawdę dobrym trenerem.
Artur B. też popełnia błędy ale jest światowej klasy bramkarzem
...
Ebi Smolarek i jego czwarta bramka... stadiony świata... piękne
...
San Marino - wielki szacunek dla Was!!

fusel - 2 kwietnia 2009, 15:49:06 - *.220.194.187
ja mysle ze nie ma sie czym podniecac.trzeba wygrywac z pozostalymi przeciwnikami,bo jak doliczyc punkty dla zespolow ktore jeszcze z san marino nie graly, a pewnie wszyscy wygraja to tabela wyglada na obecna chwile tak:
1.slowacja 6 meczow, 15 pkt.
2.slowenia 8 meczow, 14 pkt.
3.irlandia pln. 7 meczow, 13 pkt.
4.czechy 7 meczow, 11 pkt.
5.polska 6 meczow, 10 pkt.
wiec nie ma sie czym podniecac, choc plus jest taki ze wspolnie ze slowacja mamy najmniej meczow, ale az 5 punktow straty do slowakow.

Mastah - 2 kwietnia 2009, 16:54:34 - *.149.87.134
Kilka slow. Zostawcie juz Boruca bo jeszcze kilka miesiecy temu to byscie mu zony oddali zeby se pouzywal. Bardzo ladnie grali i wcale mi o wynik nie chodzi. Chodzi mi o taktyke, nie bylo glupich podan i szybko tracenia pilki. Byly podania do tylu jezeli byla mozliwosc utraty pilki. To mi sie podobalo. Szybkosc zawodnikow tez byla dobra. Jedyne co mnie denerwowalo to to ze kazdy chcial na przymus strzelic gola i nie ktorzy za duzo dryblowali. Wiadomo ze San Marino to nie np. Anglia ale za samo podejscie do meczu to Bravo. Bravo dla zawodnikow z San Marino ze chca grac wiedzac ze i tak przegraja.

ACM - 2 kwietnia 2009, 17:30:01 - *.253.161.183
jak dla mnie bramka z 60 minuty była ewidentnie samobójcza, bo piłka po strzale Smolarka trafiła w poprzeczkę i wychodziła w pole, gdyby nie odbiła się od obrońcy, to nie znalazłaby się w siatce. brawa dla 90minut za rzetelność.

MKS FAN - 2 kwietnia 2009, 17:56:44 - *.185.21.178
SKM : to moze bys napisał z jakiej Ty metropoli jestes . Co z tego ze 30 lat w 3 lidze pytam co z tego . Korona zawsze miała kibiców i na Korone zawsze sie wszyscy mobilizują . Nawet podam Ci przykład : pewna grupa kibiców Legii mimo zakazu i braku możliwosci wejscia na nasz stadion stanęła na głowie zeby wejsc i udało im sie (szacun)więc nie gadaj ze Korona to nieliczący sie klub , ciekawe czy Legia tak by sie spinała jakby grali wtedy np z Odrą W lub Bełchatowem> jeszcze jedno cofnij sie pare miesiecy wstecz i przypomnij sobie mecz z USA w Krakowie co wtedy kibice Wisły skandowali. Pewnie o tym nie wiesz bo skąd najlepiej to pisac w cały swiat > koniec k...a kropka.

Pam - 2 kwietnia 2009, 18:23:30 - *.208.234.105
Do redakcji:
FIFA zaliczyła Smolarkowi cztery trafienia, czy to także, jak u Wichniarka, będą ,,różne, inne źródła" ?

dziwak - 2 kwietnia 2009, 18:24:50 - *.79.153.240
FIFA zweryfikowala ze gola z 60 min strzelil Smolarek, a ze FIFA jest organizatorem rozgrywek to liczy sie co oni twierdza, w koncu badzmy szczerzy pracuje tam wiecej ekspertow od futbolu niz w 90minut i na pewno dokladnie to przeanalizowali, przeciez nie zrobila tego sekretarka czy sprzataczka

hakana - 2 kwietnia 2009, 18:31:34 - *.20.22.86
Ale Smolarek nie strzelil tej bramki. Bez przesady moze!? To nie klasa B, zeby sobie zaliczac takie trafienia, bo do gazety wstyd podac nazwisko defensora, co wpakowal pilke. Podaje sie wtedy tego co strzelal.

dziwak - 2 kwietnia 2009, 18:48:58 - *.79.153.240
a jak pilka sie odbije od plecow bramkarza i wpadnie do bramki to tez jest samobojczy gol? taK zapewne rozumowali w FIFA, chociaz ja tez myslalem ze to samoboj, jednak przy glebszym zastanowieniu sie odbicie pilki od obroncy czy bramkarza po strzale(pomimo ze role odegral slupek czy poprzeczka) nie oznacza bramki samobojczej

Monter - 2 kwietnia 2009, 19:08:18 - *.30.80.66
Czy wy naprawdę myślicie, że ktoś w FIFA analizował, jak padła ta bramka? LOL, obudźcie się. Dostali 500 maili z Polski "You, zioms from FIFA, Smolarek scored not samobójcza. Change it" lub podobnych, to dla świętego spokoju zmienili.
A wy się do tego modlicie, chociaż każdy widział, jak było naprawdę.

Lisu - 2 kwietnia 2009, 19:40:58 - *.158.196.86
Tej czym wy się ekscytujecie 10:0 z amatorami niech wygrywają z Irlandczykami i Słowakami w takim stylu to mozna sie cieszyc ale to bylo San Marino!!!

Przemek - 2 kwietnia 2009, 20:20:42 - *.79.16.227
Prawda jest taka, ze TYLKO FIFA i UEFA uznaja tego nieszczesnego gola z 60 minuty jako Smolarka. Wszystkie inne zrodla uznaja go za samobójczego. Sedzia tak wpisal do raportu i tak tez swiatowe wladze uznaly.
Sam Smolarek po meczu powiedzial, ze do tej pory w eliminacjach mial dwie bramki, a teraz ma 5 albo 6. Gdyby strzelil to by byl pewien. Dobrze wiedzial, ze to defensor strzelil samobója. Gdyby strzal byl celny, a pilka po drodze zmienila kierunek odbita od rywala, to bylby gol Smolarka, ale w tej sytuacji po prostu pilka by do bramki nie wpadla!
Inna sytuacja z bramka Smolarka po strzale Blaszczykowskiego, którego strzal byl chyba niecelny a Smolarek, wydawalo sie, celowo nadstawil klatke. No ale tego gola Smolarka nikt nie neguje.

dziwak - 2 kwietnia 2009, 20:30:47 - *.79.153.240
Przemek nie wypisuj bzdur ze tylko FIFA i UEFA, wejdz sobie na jakikolwiek uznany miedzynarodowy portal typu BBC czy SkySports i zobacz z ekazdy oprocz kilku polskich stronek uznaje 4 bramki Smolarka. Widac polscy kibice wiedza jak zwykle lepiej od calego swiata. Pozdro, bez napinki.

Sentex - 2 kwietnia 2009, 20:37:58 - *.199.131.135
Panowie, nie macie innych problemów?

yt - 2 kwietnia 2009, 21:22:08 - *.24.165.40
już chyba lepiej naszym zaliczać bramki niż przeciwnikom

MP - 2 kwietnia 2009, 21:45:51 - *.90.73.94
Oddam dziewięć bramek z San Marino za dwie bramki z Irlandią Płn. ;)

juh - 2 kwietnia 2009, 22:30:23 - *.205.153.247
ale ze dudka na mundial nie wzieli...

kibic - 2 kwietnia 2009, 22:51:41 - *.74.6.54
do ertyuiop - 2 kwietnia 2009, 14:48:36 - 195.164.255.218
do MKS_FAN doping elegancki tylko niepotrzebnie sie napinaliscie na Wisłe. powtarzam jeszcze raz: frajerstwo. kazdy ma wrogow ale sa inne okazje zeby sobie nan nich pokrzyczec.
Jestem kibicem-nie siedzę na młynie bo to nie dla mnie-mam swoje lata ale pozwolę sobie wytłumaczyć Tobie i innym podnoszącym temat Wisły.Tu nie chodziło o nienawiść do np.Kszo,Lecha Legii nczy innych drużyn.Wisła została wywołana tylko dlatego,że jej kibice przyjechali nie na swój mecz i zabili kibica Korony.I to łaskawie zrozumcie.
Po drugie śmieszą wpisy niektórych jaki to kiepski doping był i w ogóle wiocha.A gzie ten doping lepszy bywał??? O Śląskim nie rozmawiamy.
Pozdrawiam normalnych

W.T.S.K. - 2 kwietnia 2009, 23:10:02 - *.139.14.93
doping SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monter - 2 kwietnia 2009, 23:12:46 - *.30.80.66
dziwak - bo polscy kibice widzieli ten mecz.

KIELCE - 2 kwietnia 2009, 23:21:47 - *.77.117.160
Kiepski doping? Ludzie, litości... Na meczach w Kielcach jest najlepszy doping podczas spotkań reprezentacji. Tak było z Armenią, tak był z San Marino. Urozmaicony repertuar, momentami miażdżący, a przez większość meczu bardzo dobry doping. Niektórych zazdrość zżera, że mecze kadry najlepiej pod względem kibicowskim wyglądają właśnie w Kielcach. Cóż, musicie się z tą myślą oswoić. A tymczasem nieoficjalnie wiadomo, że na 99% wrześniowy mecz z Irlandią Północną odbędzie się w Kielcach.

dziwak - 2 kwietnia 2009, 23:22:39 - *.79.153.240
widziec to jedno a znac interpretacje przepisow FIFA odnosnie samobojczych bramek to drugie

Monter - 2 kwietnia 2009, 23:37:42 - *.30.80.66
dziwak - prawdziwy znawca. jedyny na swiecie znalazl w przepisach gry cos o bramkach samobójczych.
jakis kazio cos napisal na stronie fifa a ty sie do tego modlisz. twoj problem.

stefan27 - 2 kwietnia 2009, 23:44:41 - *.23.219.191
najlepszy z Polaków w tym meczu to Boguski, Smolarek 2 bramki przypadkowe R. Lewandowski przereklamowany za wszelką cenę szukał bramki jedna wpadła i do tego jego wieczne wymuszanie fauli. Do tego dobry mecz Krzynówka Jelenia I M.Lewandowskiego
Tylko LECH!!!

kibic - 3 kwietnia 2009, 10:22:03 - *.74.6.54
Przyznam,że jechałem w pierwszej chwili na Boruca ale teraz mi przeszło i na spokojnie podchodząc twierdzę,że fajnie było jak kibice w Kielcach go wsparli i uważam,że powinien był w Kielcach zagrać bo wtedy już w 90% byłby odbudowany po tej wpadce.Byłby tak odbudowany jak pozostali zawodnicy.A zawinili wszyscy i może inni więcej niż Boruc.

kisiel - 3 kwietnia 2009, 18:38:07 - *.158.107.245
Dlaczego tak się stało? Sprawę ustalania czy gol był samobójczy czy nie, rozstrzyga dokument FIFA "Sporne gole. Poradnik". Według wytycznych federacji nie należy karać obrońców i bramkarzy za to, że podejmują interwencje. Gol samobójczy jest wtedy gdy zawodnik drużyny kieruje piłkę do bramki w wypadku własnego zagrania (nieudanej interwencji, lub np. podania do bramkarza), lub gdy piłka po strzale ewidentnie minęłaby cel, gdyby nie odbiła się od piłkarza drużyny broniącej. Jeśli po strzale zawodnik nieszczęśliwie interweniuje i w wyniku tej interwencji padnie gol. To zalicza się go strzelającemu.

Brurus - 3 kwietnia 2009, 18:41:27 - *.22.69.215
Ja od początku jechałem na Beny Hakera i mi nie przeszło. Co to Boruca trzeba obiektywnie przyznać, że miał pecha, którego z trudem mógł uniknąć, gdyby do końca patrzał na piłkę. Ta piłka w żadnym momencie lotu nawet nie zbliżyła się do wysokości jaką osiągnęła w ostatniej chwili

kisiel - 3 kwietnia 2009, 18:41:32 - *.158.107.245
Tak sobie mysle, ze FIFA stoi na czele calej tej naszej pilki i porzadku i skoro oni uznaja ta bramke to 90minut.pl powinno isc za ich przykladem. W statystykach najwazniejszy jest porzadek... Zachowujecie oficjalna pisownie nazwisk, klubow etc... to i zasad FIFA przydaloby sie trzymac. Moze byscie napisali jakis artykul o tym, bo warto byloby ta sprawe rozwiazac i ujednolicic. To nie jest wyrzut w wasza strone tylko bardziej pytanie...

Patt. - 3 kwietnia 2009, 19:10:52 - *.26.93.5
Fifa pryzynala bramke Mariniego Smolarkowi, takze ma on na koncie 4, a nie 3 bramki.
pozdrawiam.

jankopi - 3 kwietnia 2009, 19:15:01 - *.29.163.90
www.pzpn.pl
"6:0 - Rzut wolny dla Polski wykonywany przez Rogera, główka Ebiego Smolarka - piłka odbija się od poprzeczki, ale niefortunnie interweniujący obrońca San Marino - Michele Marani kieruje piłkę do własnej bramki."
Pzpn pisze ze bramke wbil pilkaz San Marino a przypisuje ja Smolarkowi.??????
FIFA chyba tej bramki niewidziala. TO JEST GOL SAMOBOJCZY

cvas12 - 3 kwietnia 2009, 20:18:32 - *.174.101.172
czy oglądaliśmy inny mecz, bo według mnie Smolar zdobył 4 bramki! Chyba że tv KŁAMIE!

mario - 4 kwietnia 2009, 8:03:53 - *.46.127.177
najbardziej podniecal sie popapraniec szpakowski,juz nie mowil ze nie mamy szansy na awans.szkoda meczu z irlandia.

KubaGRCHW - 4 kwietnia 2009, 8:16:20 - *.24.251.82
Beznadziejna gra Rogera

dosSantos - 7 kwietnia 2009, 17:25:33 - *.48.15.26 (*.10.1.44)
Zobaczymy co Polacy pokarzą w meczu z Czechami

szpiler - 5 września 2013, 17:05:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no niestety na mś 2010 nie weszliśmy

xardas - 5 września 2013, 22:53:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Żeby tak się udało za parę dni...

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas