[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


4 kwietnia 2009, 20:59:39 - Bartosz
II liga, gr. zachodnia: 23. kolejka

Dzisiaj rozegrano większość spotkań 23. kolejki grupy zachodniej II ligi. Opóźniona inauguracja wiosny dla Ślęzy Wrocław wypadła emocjonująco, dwa gole w samej końcówce meczu pozwoliły wrocławianom wygrać 2-1 (0-0) z Miedzią Legnica.

Miedź Legnica 1-2 Ślęza Wrocław
Michał Żółtowski 49 (k) - Bartosz Szepeta 90, Robert Piwowar 90
Kotwica Kołobrzeg 1-1 Lechia Zielona Góra
Honorat Stróż 46 - Mirosław Topolski 84
Nielba Wągrowiec 1-0 Unia Janikowo
Roman Maciejak 83
Chemik Police 1-0 Zagłębie Sosnowiec
Arkadiusz Jarymowicz 74
Polonia Słubice 2-1 Victoria Koronowo
Lilo 19, Michał Wawszczak 56 - Paweł Kanik 47
Elana Toruń 1-1 MKS Kluczbork
Arkadiusz Czarnecki 64 - Piotr Stawowy 45
Raków Częstochowa 4-0 Czarni Żagań
Dawid Jankowski 26, Maksymilian Rogalski 35, Bartosz Gliński 54, Tomasz Foszmańczyk 79
Pogoń Szczecin 0-0 GKS Tychy

Mecz niedzielny:
(16:00) Jarota Jarocin - Zawisza Bydgoszcz

II liga 2008/2009, grupa: zachodnia - wyniki, strzelcy, terminarz

andrzeju - 4 kwietnia 2009, 21:02:51 - *.87.124.14
I juz Pogoni punkty się urwały, a mieliście już wszystkie mecze wygrywać , a tu jednak peszek

szymaxxx - 4 kwietnia 2009, 21:02:59 - *.172.255.178
Dobry wynik z Portowcami. Jutro Zetka. ŁKS & Sovia & Gieksa & Zetka!

Grabka - 4 kwietnia 2009, 21:03:40 - *.78.56.208
Brawo Tyszanie za wywiezienie 1pkt z trudnego terenu. Za tydzień tylko zwycięstwo z Jarotą!

zGrzibeq - 4 kwietnia 2009, 21:04:03 - *.175.191.26
Szkoda, że GKS nic nie strzelił ale i tak remis cieszy z tak trudnego terenu. Z resztą jak można strzelać jak się gra pół meczu bez napastników...
Każdy to powie- Tyszanie Śląska Królowie!!

acha - 4 kwietnia 2009, 21:06:45 - *.8.215.177
haha remisik z Tychami ,drużyną z konca tabeli ,a co będzie dalej ,1-liga bedzie nasza a nie wasza buhahahahaha

piotr Zeta - 4 kwietnia 2009, 21:07:15 - *.191.147.10
Witam - zacięta walka w naszej grupie,faworyci gubią punkty , Zagłębie w Policach , Kotwa tylko remisuje,Tychy urywają cenny punkt na trudnym terenie Pogoni,tylko Raków wyrażnie wygrywa i moim zdaniem będą oni czarnym koniem rundy,połączony Gawin widać rzutem na taśmę ogrywa Miedż,jutro Zawisza ma nadzieję że wywiezie z Jarocina pierwsze zwycięstwo na wiosnę.

Arek - 4 kwietnia 2009, 21:18:21 - *.190.26.226 (*.168.1.18)
Formą popisał się sędzia szczeciński sędzia Piotr Gałązka, który pokonał legnicką Miedź 1-2. Po bezbarwnej pierwszej połowie w drugiej prowadziła po golu żółtowskiego, jednak z uwagi na zbliżający się mecze Miedzi z Pogonią, sędzia Piotr Gałązka zadał decydujące uderzenie i w irracjonalnych sytuacjach przyznał 2 czerwone kartki dla czołowych graczy Miedzi. Statystami byli piłkarze Ślęzy Wrocław, którzy prezentowali piknikową, słabą formę. Mecz nie obfitował w brutalne faule.Szok szok szok. Brawo panie Gałązka, pana spektakl oglądało 2000 legniczan!

xsxxxxx - 4 kwietnia 2009, 21:30:47 - *.184.107.110
To teraz sobie popatrz z kim graliście i zobacz na tabelę,na pewno Pogoni na rękę była ta wygrana Gawina?

lech - 4 kwietnia 2009, 21:32:16 - *.158.196.105
No i gdzie jest ta wielka Pogoń?Po co wygrywać PZPN czuwa!Pogoń obraz nędzy i rozpaczy

KIBIC - 4 kwietnia 2009, 21:32:48 - *.8.75.228
Jestem z Legnicy ale gdyby Miedz grala lepiej to nawet z 4 ligowa Sleza sobie by poradzili dlamnie to jest szok mimo tych dwoch kartek z niewiadomo skad bo nawet nie widzialem zadnej akcjio na czerwona kartke

winston - 4 kwietnia 2009, 21:33:18 - *.69.207.31
dokładnie,nam było potrzebne zwycięstwo miedzi

shawn - 4 kwietnia 2009, 21:33:34 - *.52.181.162 (*.16.0.72)
ktoś -> piszesz "szczecin walczy o lige I, z poparciem pzpnu". Przecież to jakiś absurd, Ślęza dzięki temu zwycięstwu wyprzedziła Pogoń w tabeli - gdyby sędzia miał drukować na rzecz Pogoni, to raczej postarałby się o utrzymanie wyniku 1:0 dla Miedzi. Żeby było jasne - nie wiem czy sędzia popełniał błędy, nie mam podstaw by w to nie wierzyć, ale Pogoń w tym żadnego interesu nie miała, więc daruj sobie takie insynuacje.

piotr Zeta - 4 kwietnia 2009, 21:34:44 - *.191.147.10
ty ktoś ,jakby chlopie bylo cos na rzeczy to miedż legnica by wygrała ,a korupcji napewno długo już nie będzie ludzie boją się teraz

Pawel - 4 kwietnia 2009, 21:35:15 - *.212.138.162
Czy na pewno wygrana Slezy poprawia sytuacje Pogonii? Jak narazie pomimo zapowiedzi szefow klubu to jest ich rywal do awansu...

winston - 4 kwietnia 2009, 21:35:18 - *.69.207.31
zgadzam się z Tobą shawn

ktoś - 4 kwietnia 2009, 21:35:49 - *.27.232.215
sędziego waliło kto ten mecz wygra, jemu tylko zależało żeby osłabić Miedź przed następnym meczem ze swoim kochanym klubem, pomógł jak mógł, zwyciestwo będziecie mogli śmiało jemu zadedykować, a gawin jesc cienki i każdy o tym wie, że nie powalczą o awans
jak z nami wygracie to nie cieszcie sie , bynajmiej jak do nas przyjedziecie, bo wstyd cieszyć się , cieszcie się ale po cichu, tak jak podolski jak nam strzelał bramki na mundialu, bo nie będzie to powód do dumy

TY KTOŚ - 4 kwietnia 2009, 21:40:12 - *.8.75.228
co ty popaprancu gadasz ty chyba niemasz pojecia co piszesz inni maja racje gdyby sedzia chcial dobrej kozysci dla Pogońi to by dal wygrac Miedzi wiec skacz ta swoja pieprzona gadke dzieciaku bo gadasz takie bzdury jakich malo a zeby nie bylo Jestem z Legnicy i kibicuje Miedzi

acha - 4 kwietnia 2009, 21:40:56 - *.8.215.177
korubcja ?Raczej nie ale kolesiostwo bylo ,jest i bedzie ALBO niski ,uwłaczający poziom sędziowski ...moze to z C klasy sędziowie bo ci inni przeprowadzili sie do buhahaha

opa - 4 kwietnia 2009, 21:43:28 - *.190.203.216
osobiscie chcialbym aby awans wywalczyli paprykarze i Rakow.

do piotr Z - 4 kwietnia 2009, 21:46:00 - *.190.26.226 (*.168.1.18)
Ludzie się boją i korupcji nie będzie ??? Rozczaruję cię, dzisiejsza reżyserka meczu Miedz - Ślęza mówi co innego, nic się nie zmieniło. To sędzia zadecydował o wyniku, wyrzucił bramkarza i reżysera gry Miedzi. Ślęza grała bardzo słabo, to nie jest drużyna do awansu, tak słabo w Legnicy nie zagrała jeszcze żadna drużyna.

ss - 4 kwietnia 2009, 22:00:37 - *.143.132.24
Tak słabo nie zagrała jeszcze żadna druzyna?
Alez oczywiście, że zagrali słabiej od ślęzy - nielba i kotwica.

FACE2 - 4 kwietnia 2009, 22:01:06 - *.105.72.231
sęzia ze szczecina to sprzedajna szmata,poprosili go szczecinianie o wywalenie najmocniejszych punktów a on to zrobil szmata sprzedajna, Gałązka-zapamietaj to nazwisko kibicu ktory masz nie dlugo podejmowac pogoń moze on zrujnuje tez twoja drużynę. Frajer ze szczecina. Ślęza ?? a co to jest 3 strzały w całym spotkaniu , nawet karnego nie umieli wykorzystać, a ty 1-2. Gałązka kocha PZPN Pogoń Szczecin

Miedz - 4 kwietnia 2009, 22:02:08 - *.254.163.105
Miedz przeciez nie stworzyla sytuacji bramkowej no ok moze jedna przypadkowa w pierwszej polowie i to wszystko bylemn a mneczu jak dlamnie czerwona dla bramkarza nalezala sie w 100 % jakby zawodnik nie zostal powalony mialby pustabramke !! Miedz zagrala slaby mecz nie powiem ze Sleza powinna to wygrac ale Miedz bez napastnikow nie zdola sie utrzymac!!

sanda - 4 kwietnia 2009, 22:03:20 - *.40.96.229
niezle bracia,pozdro z Nowego Sacza

Stopro - 4 kwietnia 2009, 22:03:47 - *.9.0.235
Pogoń jeden mecz przegrała od razu wielka napinka... co za ludzie.

bromberg - 4 kwietnia 2009, 22:07:30 - *.158.196.79
cos mi smierdzi tem mecz w legnicy, jeszcze niczego sie nie nauczyli, moze wieksze kary dla fryza itp. i niektorzy sie ockna w pie...lu

Miedzianka - 4 kwietnia 2009, 22:13:27 - *.186.179.166
Wszystkich prawdziwych kibiców ze Szczecina chcę poinformować, że Gawin/Ślęza nie gra o awans i nie jest żadnym zagrożeniem dla Pogoni ani innej drużyny (Nie mają nawet stadionu na II ligę). Dlatego sędzia zwany niedługo Piotrem G. mógł im spokojnie podarować zwycięstwo, gdyż chodziło tylko o to aby osłabić Miedź przed meczem z wami. Wyniki pokazują, że pomoc jest wam potrzebna, bo nie potraficie strzelić bramki GKS Tychy u siebie. Ale macie pecha bo po takim meczu, chłopaki z Legnicy będą gryźć trawę i zostawią płuca na boisku w meczu z Pogonią za tydzień. Będą nastawieni na was jak Polska po Belfaście na San Marino. A że nie ma z nimi żartów przekonaliście się już jesienią w Szczecinie gdzie przegraliście 2:1

tyszanin - 4 kwietnia 2009, 22:15:52 - *.206.107.86
GKS TYCHY&ZAWISZA BYDGOSZCZ W tym sezonie awansu nie wywalczymy ale następny sezon będzie nasz. A w tym sezonie obiektywnie patrząc życzę awansu klubom z dużych miast (Pogoń Raków Zagłębie). Wiochy do czwartej ligi.

shawn - 4 kwietnia 2009, 22:17:02 - *.52.181.162 (*.16.0.72)
ktoś -> piszesz "sędziego waliło kto ten mecz wygra, jemu tylko zależało żeby osłabić Miedź przed następnym meczem ze swoim kochanym klubem". Śmiechu warte. Ile jest warta ta Twoja Miedź, jeśli płaczecie z powodu braku dwóch zawodników, a nawet z nimi jesteście w strefie spadkowej i macie ledwie o 1 punkt więcej od beznadziejnie słabego Chemika Police, z którego żaden zawodnik nie zmieściłby się w Pogoni nawet na ławkę? Pogoń od wielu spotkań nie gra w pełnym składzie, dziś doszło dwóch kolejnych kontuzjowanych, najlepszy strzelec Kowal nie zagra do końca sezonu, mamy jednego zdrowego napastnika. Czy wylewamy z tego powodu swoje gorzkie żale w internecie? Nie, gramy tymi którzy są zdrowi i robimy swoje - nie przegraliśmy od 9 spotkań, z czego 8 wygraliśmy. Jeżeli Pogoń wygra z Miedzią, to nie dzięki brakom kadrowym rywala, bo nasze są co najmniej tak samo poważne. Tyle w tym temacie.

zajac - 4 kwietnia 2009, 22:19:53 - *.20.92.122
janikowo slabiutkie ( jedynie warczachowski na plus ). Nielba dominowala przez caly mecz, ale byla nieskuteczna. a co do kotwicy - Arteniuk to lichy trener... taka prawda. Poki macie czas i chcecie awansowac to zmiencie go...

shawn - 4 kwietnia 2009, 22:20:05 - *.52.181.162 (*.16.0.72)
Miedzianka -> wyniki pokazują, że pomoc jest nam potrzebna? Wygraliśmy 8 meczów z rzędu, dopiero teraz zremisowaliśmy jedno spotkanie! Z GKS-em Tychy, który ma jedną z najlepszych linii defensywnych w lidze - z nimi nigdy nie ma łatwych meczów, każdy zespół z czołówki się męczył. Brednie wygadujesz jednym słowem...

Miedzianka - 4 kwietnia 2009, 22:32:25 - *.186.179.166
shawn-> nie pisz że z Tychami męczą się wszyscy bo wygrały Kotwica, Kluczbork, Gawin i Raków - tylko wam się nie udało. Poza tym mają przecież tylko 3 punkty więcej niż beznadziejnie słaby, twoim zdaniem, Chemik Police. Poza wszystkim, życzę Pogoni awansu nawet do Ekstraklasy bo tam jest jej miejsce. Natomiast nie życzę ci by ktokolwiek w tak wredny sposób przekręcił kiedykolwiek twoją drużynę, bo nie ma to nic wspólnego ze sportem.

TGZ_Łagiew - 4 kwietnia 2009, 22:34:32 - *.25.141.11
Wiela Tychów w Szczecinie???

xsxxxxx - 4 kwietnia 2009, 22:36:56 - *.184.107.110
TGZ_Łagiew koło 200 ,całkiem sympatycznie

wilku - 4 kwietnia 2009, 22:37:22 - *.177.36.10
Może ktoś coś obiektywnego napisac o meczu UNI JANIKOWO [tylko bez zdębnych nadużyc słów]

ss - 4 kwietnia 2009, 22:38:27 - *.143.132.24
Miedzianka -> nie odp. shawnowi, kiedy nawet nie raczysz sprawdzić. Zgadzam się z shawnem - Tychy są trudnym i nieprzyjemnym rywalem. Gawin się męczył i 2:1 wygrał, Kotwica ledwie 3:2 - u siebie!
Jedynie Kluczbork 4:0, ale od 44. min GKS grał w 10, a wtedy było tylko 0:1.

Arek - 4 kwietnia 2009, 22:41:32 - *.190.26.226 (*.168.1.18)
do shawn: w naszej lidze nie ma wirtuozów, nie róbmy z Pogoni Barcelony. Szczecińskiego sędziego czeka świetlana przyszłość w PZPN i kariera.

PogonSzcze - 4 kwietnia 2009, 22:45:56 - *.75.109.252
Mecz Pogoni wyglądał mniej więcej tak, napastnik gksu maks. 40m od swojej bramki reszta się broni. Pogoń naciera. GKS wychodzi zwycięsko z każdej opresji. Strzał na pustą bramkę znalazł się obrońca który zasłonił swoim ciałem bramkę i nie było gola. Ogólnie bramkarz Pogoni musiał może z 2-3 razy interweniować. Pod naszą bramką spokojnie cały mecz.
TGZ_Łagiew - ok.500-600osób.

Radzix - 4 kwietnia 2009, 22:47:34 - *.21.217.189
Dopero w 2 polowie sektor gosci sie dopelnil i bylo ich kolo 400 tyle ile biletow zamowili pewnie ich zawisza wspomagala o Lks mecz bez histori Gks bronil sie calym zespolem mieli moze 2 strzaly oddane a Pogon celowniki rozregulowane i brak szczescia:P widzow z 8000

Miedzianka - 4 kwietnia 2009, 22:49:25 - *.186.179.166
ss-> właśnie to napisałem, że wszyscy wygrali, a Pogoń nie, a że się być może męczyli? Po tym poznaje się lepszą drużynę, że umie wygrać nawet jak się męczy. Tychy zdobyły z Pogonią 4 pkt, oznacza to że gdyby nie mecze z Pogonią mieliby jeden punkt mniej niż tak obśmiewany przez was Chemik Police. I tyle w tym temacie.

despero - 4 kwietnia 2009, 22:50:19 - *.13.51.3
jako bezstronny widz meczy Miedź Legnica 1-2 Ślęza Wrocław uważam iż pan sędzia byl jak najbardziej sprawiedliwy i obiektywny, wykonal swoja prace najlepiej jak tylko mogl ...panowie trzeba sie z tym pogodzić!!!

andrzeju - 4 kwietnia 2009, 22:50:25 - *.87.124.14
do ss
Raków bezproblemowo pokonał Tychy 4:0 w rundzie jesiennej na wyjeździe, pozatym dosyc bramek maja w plecy, więc takiej kapitalnej defensywy nie mają

Arek - 4 kwietnia 2009, 22:57:42 - *.190.26.226 (*.168.1.18)
do Despero: tak, sędzia był wyjątkowo sprawiedliwy ;) a to, że za tydzień Miedź gra z Pogonią to tylko zbieg okoliczności.

Miedzianka - 4 kwietnia 2009, 23:00:11 - *.186.179.166
despero-> Twoja opinia jest tak samo bezstronna jak decyzje tego sędziego na G. :-)

shawn - 4 kwietnia 2009, 23:09:58 - *.52.181.162 (*.16.0.72)
Miedzianka -> jeden mecz zremisowaliśmy po ośmiu wygranych, a Ty do tego przykładasz taką wagę, jakbyśmy remisowali nagminnie. Pokaż mi jedną drużynę na świecie, która od czasu do czasu nie gubi punktów w meczu z rywalem, który jest zainteresowany tylko zamurowaniem własnej bramki. My zremisowaliśmy z Tychami, Kotwica z Zieloną Górą, ktoś inny jeszcze z kimś innym, to normalna sprawa. Wyciąganie na podstawie jednego zremisowanego spotkania wniosków, że "potrzebujemy pomocy sędziów, by awansować" jest zwyczajną żenadą. Powtarzam jeszcze raz - jeżeli potraficie grać w piłkę, to poradzicie sobie bez dwóch graczy (z tego co wiem, to gra się w jedenastu), tak jak my sobie radzimy bez 4 czy 5. Nie szukajcie usprawiedliwień porażki, która jeszcze nie nastąpiła. A zwłaszcza tak płytkich usprawiedliwień.

Gines75 - 4 kwietnia 2009, 23:10:15 - *.203.96.29 (*.96.19.47)
Do ss
Tychy przegrały w Kluczborku 0:1 nie wiem co Ty za brednie piszesz, a na własnym stadionie wygrały z tym samym Kluczborkiem 1:0
Zanim coś napiszesz to najpierw sprawdź dokladnie a potem dopiero możesz błyszczeć swoja "wiedzą". No chyba że lubisz tworzyć nową historię ;-)
Pozdrawiam

Tyszanin - 4 kwietnia 2009, 23:13:03 - *.142.122.60
GKS Tychy to nie jest słaby zespół. Jesienią mieli duzo pecha od meczu z Jarotą ale na koniec jesieni pokonali Kluczbork 1:0. W tym momencie dopiero dochodza do formy. Zobaczycie koncowke sezonu. Uważam że nie Chemik Police czy Miedź Legnica jest benadiejny tylko Pogoń Szczecin, bo trzyma z Legią Warszawa. Miejsce Pogoni to Klasa C

police - 4 kwietnia 2009, 23:14:49 - *.168.108.161
Zagłębie biło głową w mur a Chemik 3 kontry i bramka."KIBOLE"Zagłębia żenada,około 100 osób z czego na stadionie jakieś 50 osób. Reszta za płotem krzyknęli ze dwa razy, a w 36 minucie zawinęli się do autokaru i odjechali.Jeśli to ma być na dobre i na złe to Ja współczuje takich " KIBICÓW"

ss - 4 kwietnia 2009, 23:20:39 - *.143.132.24
Tfu, przepraszam. Sprawdziłem, ale zamiast Raków napisałem Kluczbork;)

al - 4 kwietnia 2009, 23:21:42 - *.8.215.177
Bo to jest paranoja sędziowie powinni byc ze wschodniej 2-ligi i vice versa a obserwator nikomu nie znany .wtedy byłoby uczciwiej,sedziemu by zalezało na ocenie .A tak to wiadomo jest tak jak ma być !Życze Miedziance zwycięstwai uczciwego arbitra bo dziś to podstawa!

orsonosobi - 4 kwietnia 2009, 23:24:48 - *.28.191.90
Dawno nie byłem tak zadowolony po meczu jak dzisiaj ;)))Raków gra najlepszą piłke od paru dobrych lat .Bójcie się bo jesteśmy naprawdę mocni . Rogal 5+

Miedzianka - 4 kwietnia 2009, 23:33:38 - *.186.179.166
shawn-> ja nie szukam żadnych usprawiedliwień. Piszę tylko o faktach, które miały dzisiaj miejsce na stadionie w Legnicy. Być może nie potrzebujecie pomocy, ale ten gościu który dzisiaj sędziował pomyślał sobie, że taka pomoc pewnie nie zaszkodzi, więc skorzystał ze swojej szansy. A przy okazji okradł nas z 3 punktów w dzisiejszym meczu. Ty nie widziałeś meczu, ja go widziałem i widziałem jak facet kręcił. Ostatni raz byłem tak wku..... jak gwizdneli przeciwko nam karnego z kapelusza w ostatniej minucie meczu z Austrią na ME. Swoją drogą absurdem jest wyznaczanie sędziego ze Szczecina na kolejkę przed meczem z Pogonią, ale to już poletko PZPN. I tyle. Nie ma sensu kontynuować tego wątku, a za tydzień w Legnicy niech wygra lepszy.

ss - 4 kwietnia 2009, 23:35:59 - *.143.132.24
Tylko z Austrią karny był, więc nie rozumiem;) ?

Miedziak - 4 kwietnia 2009, 23:36:38 - *.105.76.128
Gdyby nasz bramkarz nie powalił zawodnika Ślęzy to pewnie byłby sam na sam z pustą bramką tyle że on sam się przewrócił. A Garuch również nie faulował !!! Dwie kartki z kapelusza w sytuacjach gdzie nawet faulu nie było. Nasi gryźli trawę żeby wybronić wynik Od 50 minuty w "dziesiątkę" z nierozgrzanym bramkarzem, który broni karnego i dobitkę sam na sam. A od 75 bodajże w " dziewiątkę", a tu dwa strzały w światło bramki w 90 i 91 minucie i koniec marzeń o 3 punktach w pełni zasłużonych. A na koniec piłkarze Ślęzy uśmiechnięci przebiegają przed młynem uśmiechając się do kibiców. Tak to wyglądało ... ;/

zed - 4 kwietnia 2009, 23:46:03 - *.207.63.193
po raz kolejny brawa dla Zagłębia, oby tak dlaej panowie, a przyszłym sezonie będziemy was odwiedzać na boiskach 3 ligi

zajac - 5 kwietnia 2009, 0:06:16 - *.20.92.122
do wilku czy jak ci tam. czytaj dokladnie. moja opinia pomeczowa jest obiektywna. slaba unia jak nigdy

ss - 5 kwietnia 2009, 0:12:11 - *.143.132.24
Miedziak, przepraszam, a co piłkarze ślęzy, przebiegając obok, mieli was przeprosić? Co oni zrobili? Ty byś szansy danej od nieudolnego arbitra nie wykorzystał? Tylko nie pitol mi tutaj o honorze...Wiadoma jest odp - wykorzystałbyś, bo każdy chce wygrać.
żal mi Miedzi. Byłem na meczu. Kibicowałem i jednym, i drugim. Chciałem, by Miedź wygrała. Szkoda, że w takich okolicznościach rozwiązał się ten mecz.
Mam żal jedynie do losu, bo gdyby ślęza nie zdobyłaby chociaż wyrównującego gola, to nie byłoby dobrze dla tych chłopaków. Teraz Miedź jest w tragicznej sytuacji, bo przegrać w takich okolicznościach to tragedia...Sam takie coś przechodziłem, grając niekiedy na poważnie...
A co do czerwonych kartek - nie żebym bronił arbitra, ale kartka Dżuldinowowi się należała, bo jeżeli sedzia gwiżdże karnego w takiej sytuacji, to musi dac czerwoną i nie ma tutaj 'ale'! Ale fakt, że karnego tutaj nie było - więc bład sędziego.
Czerwo dla Garucha? Wjechał wyprostowaną nogą w okolice podbrzusza rywala i to dosyć argesywnie, sędzia widzac to zareagował równie agresywnie i to normalne, bo wyprostowana noga to wyprostowana noga i to na dodatek w takie miejsce!! Emocje, niestety, udzielają się każdemu, ale jak słyszałem, sam poszkodowany powiedział, że żółta się należała. Jedynie żółta...
I jeszcze, by skończyć z linczowanie pana Gałązki. Skończcie z tym szukaniem sensacji - dzisiaj Cracovia-Ruch to były jaja i yellow dla Grodzickiego, a tymczasem Dudzic hasał dalej.

huhu - 5 kwietnia 2009, 0:55:41 - *.59.120.66
Miedz Legnica nie dosc, ze nie umie wygrac, to jeszcze nie potrafi sie z tym pogodzic. Patrzac na tabele kazdy stwierdzi ze powinniscie byc do tego przyzwyczajeni. Pozdrawiam.

LOOOO - 5 kwietnia 2009, 1:37:04 - *.89.184.108
W Szczecinie 7 000 widzów.
Życzę awansu Pogoni i Ślęzie.
Utrzymania Zawiszy, Zagłębiu i Tychom.

janjan - 5 kwietnia 2009, 1:57:17 - *.160.202.40
Interesuje mnie, czy w Legnicy dostrzeżono jakieś zaczątki ruchu kibicowskiego na Gawinie? A jeśli tak, to jakie mieli barwy?

RAKOW1921 - 5 kwietnia 2009, 5:55:02 - *.134.160.89
Bravo RAKOW !Szkoda tego meczu w kluczborku bo tam tez gralismy dobrze ! Teraz prawdziwy test mecz dla naszych zawodnikow czyli wyjazd do Bydgoszczy gdzie napewno bedzie goraco Zaskoczyla mnie Pogon remisem...noi ciekawe te 2 bramki Slezy w 90minucie...Moim zdaniem walka o awans bedzie trwac do ostatniej kolejki bo liga jest wyrownana i kazdy moze wygrac z kazdym!

kibic legi - 5 kwietnia 2009, 6:18:17 - *.15.135.61
oj zaglebie chyba poleci

do janjan - 5 kwietnia 2009, 7:59:23 - *.190.26.226 (*.168.1.18)
nie dostrzeżono żadnych

do janjan - 5 kwietnia 2009, 8:40:10 - *.105.88.12
po sektorze gosci hulal wiatr.

Miedziak - 5 kwietnia 2009, 8:44:28 - *.105.76.128
Do ss : pewnie że wiadomo że wykorzystali sytuację. Ale prowokacyjne przebiegnięcie pod naszym sektorem mogli sobie darować-zresztą tylko część piłkarzy Ślęzy to zrobiła, a miało to wydźwięk ironiczny dlatego o tym mówię, nie o samym fakcie. A jeśli chodzi o porażkę bez honoru to nie o uczucie honoru mi chodzi a o piłkarską jego odmianę. Czasem klub strzela honorową bramkę itp. a Ślęza gdyby nie sędzia nie zbliżyła by się do naszej bramki nawet i wtedy przegrałaby bez honoru - pozdrawiam

Okropny - 5 kwietnia 2009, 9:26:21 - *.96.68.26
Fakty:
Mecz Miedź-Ślęza sedziuje sedzia ze Szczecina. Za tydzien Miedz gra wlasnie z Pogonia Sz. Dwoch najlepszych pilkarzy (na dzien dzisiejszy stanowia 40% druzyny) dostaje kontrowersyjne czerwone kartki...
Pytanie:
...czy ktos kto potrafi kojarzyc fakty nie widzi tu jakiegos dziwnego zbiegu okolicznosci?

maxxx - 5 kwietnia 2009, 9:26:36 - *.33.2.196
Zawisza po zwyciestwo w Jarocinie dzis i bedzie dobrze!!!Elana!!!Co?..Juz niedlugo!!!

Pogoniarz - 5 kwietnia 2009, 10:04:16 - *.175.198.191
7000 osób na trybunach to zaczyna cieszyć bo z meczu na mecz jest więcej z kibiców szkoda że mamy zakazy na Bydgoszcz i Legnice;/ Niestety we wczorajszym meczu tylko 0:0... brakowało skuteczności, bo sytuacje były no ale tak bywa Mamy 1 pkt. a awans i tak nasz...;)

E_fanatyk - 5 kwietnia 2009, 10:51:15 - *.11.81.195
hahaha maxxx dzis 3:0 w torbe w Jarocinie, a za dwa tygodnie tyle samo w Toruniu hahaha

huhu - 5 kwietnia 2009, 10:53:08 - *.59.120.66
@Okropny:
Fakt: Glupio sie zachowali najlepsi pilkarze skoro dostali czerwone kartki przed bardzo waznym meczem.

ss - 5 kwietnia 2009, 11:17:16 - *.187.145.142
RAZ! huhu, nie przesadzaj, bo czerwoną kartkę w sytuacji Dzuldinowa powinien dostać nie Rusek, ale Kotlarski, który zachował się jak trampkarz.
DWA! okropny, kto chce zobaczyć dziwny zbieg okoliczności, ten zobaczy. Howard Webb jest z Anglii i wciąż nie może wybaczyć Polakom remisu na Wembley w 73. Dlatego dał karnego Austriakom!
TRZY! Miedziak, jesteś przewrażliwiony. Po końcowym gwizdku Ślęza powinna więc biec od razu do szatni bez uśmiechu, tak? Miedziak, ale o jakim honorze mówisz? Ja nie neguję, że Ślęza bez błędów sędziego nie strzeliłaby bramki, bo uważam, że gdyby mecz kończył bez czerwieni to byłoby 3:0 dla Miedzi. To, że Ślęza nie strzeliła bramki, nie oznacza, że to drużyna bez honoru - bez sensu gadanie tym bardziej, że Ślęza do meczu przystąpiła jedynie po meczach sparingowych, a one oddają tyle faktów, że hoho...

maniek - 5 kwietnia 2009, 11:17:30 - *.168.75.14
Co do meczu Miedzi z Pogonią to poprostu wygra lepszy.Wczoraj Pogoń miała swoje sytuacje ale nie wykorzystała.Zresztą Tychy zagrały dobry mecz.Na trybunach 7000widzów,z Tych jakieś 200-250.Zresztą jak wrócą sami się określą.Doping,oprawa jak i zabawa na trybunach na miare ekstraklasy.Dla mnie ten punkt jest kolejnym w drodze awansu Pogoni do 1 ligi.Życzę awansu oprócz Nas Kotwicy i Rakowowi.Utrzymania Zetce,Tychom i Sosnowcowi(mimo szczerej niecheci do tych ekip).

Miedziak - 5 kwietnia 2009, 11:47:39 - *.105.76.128
Byłbyś na meczu - wiedziałbyś o czym mówię jeśli chodzi o przebiegnięcie zawodników Ślęzy przed naszą trybuną. Każdy by się wnerw... po takim czymś. A o honorze mówiłem tylko sportowym i nie że Ślęza nie ma honoru w ogóle, a że ten mecz przegrałaby bez żadnej groźnej sytuacji, a już tym bardziej bramki-w slangu piłkarskim mówi się o porażce bez honoru w takich okolicznościach. A sędzia dał po prostu Ślęzie szansę pokazania że mają (ten sportowy) honor. Czytając uważnie moje słowa myślę że każdy kapnie się o co mi chodzi

tong_po - 5 kwietnia 2009, 12:11:20 - *.160.86.17
Brawo Raków. Aż miło popatrzeć jak chłopaki szli za ciosem w meczu z Czarnymi. Widać MOC tej drużyny. Wszyscy zawodnicy z pola potrafią być groźni. To jest to! TYLKO RAKÓW RKS

Hyper - 5 kwietnia 2009, 12:36:10 - *.229.70.0
Catenacchio w wykonaniu GKS Tychy? Szkoda straconych punktów, miał być odwet za rundę jesienną.

TylkoRaków - 5 kwietnia 2009, 12:44:48 - *.28.191.90
Za tydzień mecz w Bydgoszczy będzie dla nas o przysłowiowe 6pkt. A jesteśmy mocni by urwać zwycięstwo na ciężkim terenie .Trzeba się skupić na wyjazdach bo u Nas mamy teoretycznie łatwe mecze (chodz nie wiem co zaprezentuje Nielba i będzie od dawna wymarzone zaplecze ekstraklasy Nie wie ktoś czy Gołąb będzie już grał ? Jankowski otworzył wynik ale każdy wie że najlepsze lata ma już za sobą i niestety jakoś kompletnie nie mam do niego zaufania :P!!

Chuck - 5 kwietnia 2009, 13:09:48 - *.69.194.62
Ludzie przestańcie spekulować wszystko zweryfikuje boisko.W Szczecinia Atmosfera za dawnych czasów 7000 widzów na II lidze czyli na III froncie mówi samo za siebię.Pogoń Do Boju !!

DaroZKS - 5 kwietnia 2009, 13:17:04 - *.31.76.95
do kibicow rakowa: M.Rogalski przyszedl do was jako wolny zawodnik czy jest w dalszym ciagu wypozyczony z Wisły.P???

czan - 5 kwietnia 2009, 13:41:14 - *.41.82.165
police@ odpuść sobie pisanie o kibicach bo widze ze nie masz zielonego pojecia. napisz ile zagłębie miało strzałow albo rożnych lub po ile "stadionówa" u was na wsi. a co do pogonii znów sie zesraliście...pozdro dla kumatych

ktos - 5 kwietnia 2009, 14:15:12 - *.159.15.90 (*.1.0.141)
jezeli chodzi o miedz to tez moze troche mi smierdziec ale raczej to w kierunku slezy bo jak mi wiadomo ale to nie jest pewne bo slyszalem od innych osob to pzpn upieral sie przy grze slezy u nas w grupie a nie inne kluby i tak tez moglo byc ale nie twierdze ze tak musi byc to sa tylko przypuszczenia... co do poziomu sedziowania to nie ma sie co dziwic przeciez jak polowa sedziow siedzi pozamykanych to nie ma kto sedziowac... ja sadze ze i tak awansuje druzyna najlepsza i taka jest prawda... co do twojej wypowiedzi Pogoniarz ze pogon miala sytuacje i ich nie wykozystala, za to pkt nie przyznaja ale jak widac przez ostatnie tygodnie pogon jest w gazie i moze byc ciezkim przeciwnikiem do walki o awans i jest jedna z niewielu druzyn z gory tabeli ktore sa w gazie na wiosne bo jak mozna zauwazyc kotwica i kluczbork gubia notorycznie punkty... POZDROWIENIA ZE SWIETEGO MIASTA NA ZAWSZE RAKOW !!!

zawisza34 - 5 kwietnia 2009, 14:21:29 - *.20.130.47
Brawo Stawowy i Piwowar byli Gawinowcy

andleg - 5 kwietnia 2009, 14:27:45 - *.8.79.221
Na oczach prawie 2000 widzów dokonało się to co ludzie mówili przed meczem jak się okazało że sędziuje jegomość ze Szczecina.Za tydzień mecz z Pogonią i każdy był ciekawy ile razy ów jegomość podniesie swoją świętobliwą łape z kolorowymi kartkami w kierunku zawodników Miedzi.Niestety to co czego się wszyscy obawiali stało się faktem.Jak ktoś wyżej napisał Gawin na awans nie ma co liczyć bo i tak nie mają stadionu,więc sędziemu było obojętne kto wygra byle wykartkować Miedzianke i najlepiej na czerwono dwóch najlepszych zawodników.Nawet małe dziecko by zuaważyło co tu jest grane i nie piszcie mi że trzeba umieć przegrywać,owszem ale nie w tak beszczelnie wyreżysowany mecz przez sędziego.

DaroZKS - 5 kwietnia 2009, 14:39:06 - *.31.76.95
do kibicow rakowa: M.Rogalski przyszedl do was jako wolny zawodnik czy jest w dalszym ciagu wypozyczony z Wisły.P??? Z góry dziekuje

PogonSzcze - 5 kwietnia 2009, 14:44:11 - *.75.109.252
czan - statystyki nie grają. Zapamiętaj to sobie

ktos - 5 kwietnia 2009, 14:49:00 - *.159.15.90 (*.1.0.141)
DaroZKS:
daro jak mnie suchy doszly to jest wypozyczony do konca sezonu ale nie napisze ze napewno bo nei chce cie wprowdzic w blad...
STALOWKA ZKS & RAKOW RKS

ktos - 5 kwietnia 2009, 14:50:35 - *.159.15.90 (*.1.0.141)
czan:
zgadzam sie z PogonSzcze nie graja statystyki i punktow za stwarzania sytuacji i piekna gre sie nie przyznaje poki co jestescie w dolku i nic nie mozecie strzelic... POZDRO DLA NORMALNYCH

ktos - 5 kwietnia 2009, 14:55:28 - *.159.15.90 (*.1.0.141)
andleg:
piszesz ze nie maja stadionu...?? a teraz mi napisz dlaczego oni wogole zaczeli gre od drugiej rundy bo jak sie nie myle przepisy na to tez nie pozwalaja wiec prosze cie nie dawaj glupich komentarzy bo znajac zycie lesne dziadki cos wymysla ze i w drugiej lidze bedzie sleza... poki co trzeba spokojnie do tego podejsc i zimna glowa i obserwowac ... taka jest prawda jezeli czesciej sie bedzie zdazac ze dziwnym zbiegiem okolicznosci w meczu ze sleza druzyny beda kartkowane lub robione w ... to wtedy bedzie trzeba sie zastanowic

szybki - 5 kwietnia 2009, 15:31:42 - *.75.87.16
szkoda ze pogon tylkol remis...ale atmosfera na 6+!awans i tak bedzie;)a zaglebie...bez komentarza

maly - 5 kwietnia 2009, 15:33:31 - *.74.37.82
Zaglebie co sie z wami dzieje .Wierny kibic

police - 5 kwietnia 2009, 16:06:39 - *.168.108.161
czan..mieliście wiele strzałów,mnóstwo okazji,nawet słupek się zdarzył. A jaki był wynik końcowy?????.
Co do "kibiców"to jacy kibice wychodzą z meczu po 35 minutach .To była zgraja "karków"która żadnego pojęcia o kibicowaniu nie miała.A napinanie na czacie nie dodaje splendoru,swoją drogą czy któryś z tych "kiboli"zna historie ,i osiągnięcia Zagłębia??? szczerze wątpię. STADIONY DLA NORMALNYCH.

ss - 5 kwietnia 2009, 16:13:46 - *.187.145.142
Miedziak, ależ ja byłem;-) Widziałem - gdybyście ich nie obrażali, toby nic nie zrobili;-)
Mmm...Miedź za dużo spekuluje. Pogoni bez Kowala i innych szewców udało się wygrać osiem razy z rzędu, więc czemu nie Miedzi ma sie udać?

czan - 5 kwietnia 2009, 19:14:50 - *.114.51.143
ktoś@pogonszcze@ nie chodzi o statystyki wiadomo ze liczą sie bramki chodziło mi o komentarz "jegomości" @police, MYŚLISZ ZE KIBICOWANIE POLEGA NA DŁUBANIU SŁONECZNIKA? znów przypomnę po meczu z rakowem pisałem ze cieżko z tą grą bedzie sie utrzymać i niestety tak jest, chyba czekają nas Zagłębiacy baraże o utrzymanie...PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!!!

police - 5 kwietnia 2009, 20:16:56 - *.168.108.161
czan.Nie mówię że kibicowanie polega na dłubaniu słonecznika, ale jak powinno wyglądać kibicowanie można było obejrzeć dzisiaj"LECH-WISŁA".Mówię tylko że "ekipa"z Sosnowca była zaprzeczeniem kibicowania,zero dopingu,wyjście w 36 minucie.Po drugie dokładnie widziałem że mecz to dla nich tylko pretekst do możliwej zadymy.[a tak naprawdę to" gołębie" i" paprykarze" walczą kto bardziej pasuje dla legi}
PS.JEŚLI MAJĄ CHĘĆ DO WALKI NIECH TO ROBIĄ POZA STADIONEM.
STADIONY DLA KIBICÓW"NORMALNYCH"

czan - 5 kwietnia 2009, 20:45:10 - *.41.157.228
police@ czemu mnie wieśniaku obrazasz nikt nie walczy o to kto bardziej pasuje tylko mamy z pogonią kose i tak juz bedzie na zawsze. a wiadomo ze police są koło szczecina wiec moze dlatego tak liczna niedopingująca grupa jak ty to nazwałeś karków tam pojechała. a co do dopingu lecha chyba każdy przyzna że są w polsce najlepsi wiec nie porównuj żadnej drużyny do nich bo chyba nie ma sensu...
twoje słowa STADIONY DLA KIBICÓW"NORMALNYCH" chyba musimy troche poczekać na stadiony a później na kibiców"normalnych"...:D
PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW

GREAT MKS - 5 kwietnia 2009, 21:06:34 - *.190.39.166
czan.Nie napinaj się bo sam jesteś wieśniak,a u was jaki jest stadion?nie lepszy niż w Policach a tak apropo to żal Ci dupsko ściska że Pogonka wejdzie a twoje zagłębie nie!!!

police - 5 kwietnia 2009, 21:19:55 - *.168.108.161
czan. Jednak utwierdzasz Mnie w przekonaniu że mecze piłkarskie dla "ludzi"u których poziom logicznego myślenia,jest równy ilości włosów na ich głowach to duża przesada.
Ps.Mam gdzieś wasze 'kosy' chcecie się lać róbcie to w lesie{LECHIA-WIDZEW+RUCH}.A swoją drogą to nie Moja wina że cały "GÓRNY ŚLĄSK"was nienawidzi.

ap - 5 kwietnia 2009, 23:29:54 - *.19.216.74
Psy szczekają karawana jedzie dalej czyli jak oszuści okradają kibiców i zabijają piłkę nożną w Polsce.
Czy tak to ma wyglądać? Ja wiem, że Pan PIOTR GAŁĄZKA pewnie nawet dostał wysoką notę od obserwatora. Przecież ktoś go musiał delegować na to spotkanie, czyt. ktoś mu pozwolił na skaleczenie najbliższego rywala drużyny
ze swojego miasta. Ale czy na tym ma polegać piłka nożna w Polsce? Że 2 tysiące ludzi gdyby tylko mogło to napluło by sędziemu w twarz? Czy to jest cel PZPNu, by nawet tzw. "stare dziadki" krzyczały jeszcze długo po meczu "PZPN, PZPN, j..ć, j...ć PZPN"? Po co w Legnicy się
wogóle mają starać? Po co upadający od lat klub mają wspierać nieludzkimi wysiłkami lokalni biznesmeni? Po co wreszcie ja mam zarażać miłością do piłki moje dzieci? By po meczu klnęły z bezsilności i złorzeczyły sędziemu
tak jak ja? Życzę Panu PIOTROWI GAŁĄZCE by i on jeśli ma dzieci zabrał je kiedyś na mecz, na taki mecz...

Medalik - 6 kwietnia 2009, 1:11:03 - *.41.34.63
do czan jak piszesz Raków zaczynaj duza litera.Piłka Nożna Dla Kibiców!!!

obiektywny - 6 kwietnia 2009, 9:12:25 - *.115.78.66
Ale trzeba przyznać że na "Papricanie" frekwencja jak na II ligowe warunki jest bardzo ładna. W tej kolejce wszystkich lig, ilość kibiców na stadionie zajmuje 3 miejsce w rankingu!!! Żadna Arka, Cracovia, Jagiellonia nie miała w ten weekend tylu kibiców na stadionie. A Portowcy są przecież tylko w II lidze...

matRKS - 6 kwietnia 2009, 10:31:37 - *.251.142.196
do DaroZKS, Rogalski jest wypozyczony ale mozemy go wykupic po sezonie. Jeżeli uda sie go odkupic to będzie śmieszna sytuacja bo on Z RAKOWA poszadł do Wisły

Sebak76 - 6 kwietnia 2009, 10:56:58 - *.105.236.118
Co do pana GAŁĄZKI to czemu nie podyktował ewidentnego karnego dla Miedzi przy stanie 1:0 i kiedy grali już w 10? Faul na Musiałowskim widzieli wszyscy tylko nie on i jego asystent a byli od tej sytuacji góra 2 metry.Kto oglądał skrót meczu w TV Wrocław to wie o czym piszę.Kibicom Pogoni życzę takiego sędziowania w ich meczach a także porażki z Miedzią.

police - 6 kwietnia 2009, 11:07:58 - *.168.108.161
To że "pan" Gałązka należy do ozpn szczecin ,wcale nie oznacza że jego skandaliczne sędziowanie miało na celu "pomóc" Pogoni.Równie dobrze mógł "przysłużyć się {Gowinowi},jeśli ktoś myśli że korupcja się już skończyła to jest w błędzie{za duży szmal}.

hihho - 6 kwietnia 2009, 13:14:10 - *.8.64.207
Miedz bedzie grala bez 3 graczy , do 2 wczesniejszych dolacza przeciez Smarduch ...
Ktos pisal ze gra sie jedynastka, a 2 zawodnikow nie robi roznicy ... W tym przypadku Miedzianka jest pozbawiona 3 zawodnikow w tym wysmienitego bramkarza oraz 2 kluczowych zawodnikow w polu ...

hihho - 6 kwietnia 2009, 13:16:00 - *.8.64.207
poza tym mowicie ze pogon jest taka swietna i w rundzie jesiennej tak dobrze grala , a Miedź zalicza tyły tabeli i ma tylko 1 punkt wiecej niz beznadziejny Chelmik Police ... Jak wasza pogon jest taka dobra to czemu ulegla na wlasnym stadionie Legnickiej Miedzi 1-2 ?? Przemyslcie co piszecie ...

do hihho - 6 kwietnia 2009, 15:04:40 - *.75.109.252
hihho wtedy trener był Mariusz Kuras. Za jego kadencji Pogoń przegrywała z najgorszymi wliczając w to Miedź. Od kiedy mamy trenera Mandrysza dużo lepiej gramy podobnym składem to już 9 mecz bez porażki a chyba 5 czy tam 6 bez straty gola

hihho - 6 kwietnia 2009, 18:28:53 - *.105.239.54
"jeśli płaczecie z powodu braku dwóch zawodników"
Placzemy z powodu 3 a nie 2 zawodnikow, poniewaz to nasi kluczowi zawodnicy...
Gra sie jedynastką , tak a jedynastka jest całoscią i tworza ja gracze , jezeli zabraknie pewnej czesci calosci to gra sie trudniej ...
Wy mowicie ze przegraliscie przez trenera, niby jestescie tacy super a trener wam przeszkodzil ? Trener jest jeden i nie gra a my stracilismy 3 kluczowych graczy wiec nie rozumiem tego marudzenia i ponizania Miedzianki ...

tomek1973 - 6 kwietnia 2009, 21:03:07 - *.8.168.216
Liczę na walke Miedzi od początku meczu z Pogonią.Przegraliśmy z sędzią ze Szczecina wygramy z grajkami jego krajanami.Zwycięży Lew z Kluczami zwycięży nasza brać.Dość łez po Gawinie Wrocław,czas na Pogoń.

King - 7 kwietnia 2009, 11:31:25 - *.105.74.157
A wogóle jakim prawem gra Ślęza za Gawin od 19 kolejki, toż to już jest wielka korupcja. Nawet w lidze Armenii jak ktoś nie ma kasy na ligę to go wyrzucają, a nie pozwalaja sprzedawać innym. Tylko Polska- wielki burdel i bałagan.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas