[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 kwietnia 2009, 10:02:35 - koofel
Andrzej Pawelec zgłosił się do prokuratury

Były prezes i współwłaściciel SPN Widzew Andrzej Pawelec zgłosił się dziś o godzinie 9 do wrocławskiej prokuratury - ustaliła "Rzeczpospolita".

Pawelec składa zeznania w sprawie przyznania Widzewowi licencji na grę w drugiej lidze piłkarskiej w 2004 roku. - Zostanie mu postawiony zarzut przywłaszczenia wielomilionowych kwot w celu ukrycia ich przed egzekucją - przyznał śledczy Jerzy Kasiura.

Prokuratura prowadząca śledztwo w sprawie korupcji w polskim futbolu wydzieliła wątek Widzewa po zawiadomieniu o nieprawidłowościach licencyjnych złożonym przez Jana Tomaszewskiego, ówczesnego szefa komisji etyki PZPN.

- Pawelec rok wcześniej zobowiązał się spłacić długi spółki, a między innymi na podstawie jego deklaracji wydano Widzewowi pozwolenie na grę - mówi Tomaszewski. - Sekcja przeniosła prawa do udziału w rozgrywkach stowarzyszeniu RTS Widzew i pozbyła się długów.

W tej sprawie w marcu zatrzymano już dwóch innych działaczy sekcji: Jacka D. oraz drugiego z właścicieli sekcji Andrzeja G., który spędził miesiąc w areszcie. Podobnie jak dziś Pawelec, usłyszał zarzut przywłaszczenia wielomilionowych kwot w celu ukrycia ich przed egzekucją. Ma zakaz opuszczania kraju i musiał oddać paszport.


źródło: Rzeczpospolita

Marcin - 8 kwietnia 2009, 10:09:55 - *.51.216.147
czas rozliczeń w końcu nadszedł - posadzić ich obu razem i dorzucić im Jasia T. do towarzystwa ;)

aron - 8 kwietnia 2009, 10:13:22 - *.10.23.212
bardzo dobrze niech ida siedziec razem z panem G. pytanie do adminów ile bramek strzelonych ma Micanski?? W meczu z Łęczną strzlił bramkę było 1:1 ale póżniej zweryfikowano wynik jako 3:0 dla Górnika wiec chyba ta bramka została anulowana?? pozdro dla Czerwonej Łodzi i niebieskiego Chorzowa

Bebe - 8 kwietnia 2009, 10:16:01 - *.117.244.2
Fajnie nazywa się prokurator badający przekręty w Widzewie Kasiura...

budrys - 8 kwietnia 2009, 10:20:21 - *.16.148.78
do Marcin: ja bym jeszcze dorzucił do towarzystwa tego pana,który w PZPN nadzorował proces licencyjny...no...jak mu tam?...Eugeniusz K. ps."Genek".To będzie dopiero czwórka do brydża.

DK - 8 kwietnia 2009, 10:26:54 - *.245.68.8 (*.27.19.47)
Niech dwaj Andrzeje w jednej celi zagrają sobie w "Głupiego Jasia" i wszyscy w trójkę się spocą.

Łobeziak - 8 kwietnia 2009, 10:27:31 - *.22.99.152
do brydża ? może do flaszki ?
lol

piszczel - 8 kwietnia 2009, 10:28:16 - *.96.0.143
To teraz już wiecie kto spłaca długi, hehe Widzew jest czysty.

pik - 8 kwietnia 2009, 10:30:46 - *.105.84.236
moze i widzew jest czysty ale po kolana stoi w blocie.

kirkor - 8 kwietnia 2009, 10:41:03 - *.160.202.40
Tak, tak, w Widzewie nawet szambo jest czyściutkie i pachnie stokrotkami

pretender - 8 kwietnia 2009, 10:46:57 - *.8.67.91
dla niezorientowanych: W I lidze nie gra RTS Widzew jest KS Widzew.
Tradycja poszła się ..... i jest zadłużona

tig - 8 kwietnia 2009, 10:51:32 - *.74.111.9 (*.168.1.148)
nie powinno sie karac klubow tylko ludzi ktorzy kombinuja. jak by dostawali po 10 lat innym by sie odechcialo korupcji.

Filip - 8 kwietnia 2009, 10:51:56 - *.253.9.230
Widzew jest konkretnie skorumpowanym klubem. Najwyzszy czas ich wreszcie rozliczyc i oczyscic polska pilke.

tig - 8 kwietnia 2009, 10:55:44 - *.74.111.9 (*.168.1.148)
w polsce nie ma klubu na poziomie ekstraklasy ani 1 ligi ktory nie mialby czegos za pazurami taka prawda a jak ktos mysli inaczej to jest chory na glowe

zed - 8 kwietnia 2009, 10:56:38 - *.10.225.103
no i bardzo dobrze! wreszcie wszyscy wierzyciele i ludzie ktorzy domagaja sie pieniedzy od widzewa beda mogli domagac sie ich teraz od osob ktore pod szywaly sie pod wizerunek klubu i braly pieniadze do kieszeni.
lista osob ktore braly dla siebie jest pewnie wieksza niz te nazwiska andrzej paw, andziej grajek, dzienniak, eug kol, i pewnie krecin, i jeszcze pewni pare nazwisk z pzpn...
w kazdym razie sprawiedliwosc musi byc.
karac przestepcow! a nie kluby a co za tym idzie kibicow!
ja bym tylko zwrocil uwage ze to co dzialo sie kiedys przy pilsudskiego to dzieje sie wlasnie teraz przy al unii goszczu robi to samo co wymieniona kadra widzewska. liczy tylko na kase z canal i bierze do wlasnej kieszeni nie dbajac o klub...
tyle

blee - 8 kwietnia 2009, 10:57:54 - *.26.23.24
Jak byly sukcesy to Grajewski z Pawelcem byli cacy, moze sobie przypomnijcie jacy pilkarze grali u was przez okres panowania tych panow - moze grali za darmo (premie, liga mistrzow mistrzostwa transfery), klub mial korzysc, kibice byli zadowoleni a długi rosly. Moze pamietacie slynne haslo "Nikt ci nie da tyle co widzew obieca" Wiec klub rts widzew jest zadluzony do dzisiaj ale cwany lisek Boniek zmienil nazwe na K.S widzew zalatwil po ukladach licencje i klub zostal bez dlugow.
Troche pokory widzewiacy!

tig - 8 kwietnia 2009, 11:00:19 - *.74.111.9 (*.168.1.148)
niech ktos wymieni klub z ekstraklasy albo 1 ligi ktory jest czysty

WGW - 8 kwietnia 2009, 11:00:58 - *.142.112.130
Smieszne jest to ze gdy Górnik Łęczna i inne kluby bez zaplecza w pzpn mialy dostać wyrok za "korupcje" to wszyscy jednym glosem krzyczeli WYRZUCIC Z LIGI a teraz gdy okazuje sie okazuje kto kupowal te mecze i zaczynaja sie dopierac do tylka klubom to ci sami ludzie krzycza KARAC LUDZI A NIE KLUBY. Dlatego zanim tutaj ktos jeszcze wyda jakis sad nad ktoryms klubem niech sie zastanowi czy jego klub jest CZYSTY. Bo to pozniej kibice pokutuja.

domin - 8 kwietnia 2009, 11:17:38 - *.168.106.41
won od widzewa!

R - 8 kwietnia 2009, 11:18:24 - *.8.113.217
kiedys nosili ich na rekach teraz na nich pluja co za klub co za kibice.

RDST1910 - 8 kwietnia 2009, 11:26:55 - *.89.183.209
juz kiedys pisalem co do nie ktorych jak Widzew jest skorumpowany to co mozna powiedziec o innych klubach/Lks,Legia,Gornik,Wisla.itd/ktore tez sa zamieszane w korupcje dziwne to jest ze Pzpn jeszcze sie do nich nie dobral.Widac do nie ktorych to nie do ciera ciekawe co jeden z drugim by w tedy napisal jak by ich kluby spadly za korupcje do 2/3 ligi.Wiec nie interesujcie sie Widzewem to nie wasza sprawa!!! a po 2 przestancie gadac nonstop na jeden i ten sam temat "Korupcja" bo to zaczyna byc nudne. "Tylko Widzew" pozdro Ruch.Widzewiacy

blee - 8 kwietnia 2009, 11:31:26 - *.26.23.24
rdst1910 ogarnij sie temat jest o dlugach widzewa a nie korupcji. Korupcja to u was osobny rozdzial

RTS - 8 kwietnia 2009, 11:33:43 - *.30.132.83
hehe Widzew umoczony w korupcje po kolana?Hmmm to jak umoczona jest Korona..Zagłebie..Arka Łęczna..Polkowice..itp? Chyba po szyje..WIDZEW TO MY WIDZEW TO MY HEJA HEJA WIDZEW TO MY!!

RDST1910 - 8 kwietnia 2009, 11:46:44 - *.89.183.209
@blee. nie bede z toba polemizowal? jestes madrzejszy niz ustawa przewiduje. hehe:D Rts&Hks

grosss - 8 kwietnia 2009, 11:55:23 - *.115.62.99
Zdegradować ten skorumpowany klubik!!!

kirkor - 8 kwietnia 2009, 11:55:38 - *.160.202.40
Czyste kluby w ekstraklasie? Proszę bardzo: Groclin Warszawa. Jeszcze niczego nie zdążyli przekręcić.

m, - 8 kwietnia 2009, 12:00:45 - *.76.115.157
nie rozumiem czemu jest tu znaczek Widzewa???"

Lukas - 8 kwietnia 2009, 12:02:37 - *.10.238.103
Do R - chłopie nie rozumiem Cię? We wcześniejszych postach jedziesz na Daniela G. a jeszcze niedawno go wielbiłeś :/ - Kiedyś nosiłeś go na rękach a teraz na niego jedziesz? Co za Klub co za Kibic :/

Marcin - 8 kwietnia 2009, 12:09:26 - *.51.216.147
do pik: racja Widzew stoi w błocie po kolana, ale ktoś go do tego błota wpakował, ktoś inny nie pozwolił mu wyjść z niego, a ktoś dolewa ciągle tego błota by było więcej niż tylko po kolana
po upadku SPNu jeden z najbardziej znanych kibiców Widzewa powiedział, że po SPNie pozostanie tyle syfu że latami taczkami będą go wywozić
szczęście że najpierw znalazł się Boniek który tonącego w tym błocie wyciągnął za rękę na powierzchnię, a teraz znalazł się Cacek, który mozolnie Widzew z tego błota czyści, dołączył się w końcu do tego wymiar sprawiedliwości i jest nadzieja że winni zostaną ukarani
ale to niestety będzie wszystko jeszcze długo trwało ku ogólnej radości "prawych" i "sprawiedliwych" "obrońców moralności"

bodo10 - 8 kwietnia 2009, 12:46:30 - *.144.208.90
Gamonie z calej Polski cieszcie sie ze taki WIDZEW jest bo jak gra w waszym miescie to 1 raz w roku trybuny sa pelne taka jest prawda kazdy w jakims stopniu kocha WIELKI WIDZEW

piszczel - 8 kwietnia 2009, 12:56:24 - *.96.0.143
WIDZEW ma w sobie coś magicznego, tak jak gwiazdy, strumień, ognisko.

łódz - 8 kwietnia 2009, 13:00:31 - *.89.170.11
panowie z lks a wy co robicie z goszczynskim teraz wieszacie na nim psy a pare lat wczesniej jak przyszedl do was i was uratowal to byl cacy a nie wspomne o panu antonim ptaku analogiczna sytuacja wiec nie piszcie o grajewskim i pawelcu troche pokory bo kto mogl przypuszczac wtedy ze to sa takie cwaniaki

heniek - 8 kwietnia 2009, 13:04:23 - *.187.160.157
Wreszcie!!!
dzieki panie Janku
Przeciez Widzew to numer jeden zla w polskiej pilce ostatnich lat.Wymiene tylko:
jak powyzej przekret z nazwa by zniknely dlugi,korupcja,zaslanianie sie prawem pomimo iz kazdy w kraju wie,ze sa brudni a wyrok sadu przy PKOL to juz zgroza! Dokad to jut doszli przestepcy.
Dzis widzewiacy krzycza,ze to zli ludzie rzadzili i nie mozna karac ich klubu...a czy to w porzadku,ze dzis macie kase Cacka i pozwalacie sobie na drogiego trenera i pilkarzy.Gdy jednak on okaze sie nastepnym przestepca znow krzykniecie to nie Widzew!!! Jednak kto od lat korzysta z ich pieniedzy?!!!I jeszcze jedno:pod koniec zeszlego sezonu,gdy Widzew gral dno i na plaszczyznie sportowej spadal z ligi,jego wladni w najpodlejszy sposob i bez honoru probowali obciazyc LKS,Polonie by ich kosztem pozostac w lidze.WY popieraliscie ich:To jest Dno i wierzcie mi straciliscie ostatnie powazanie.To co wypisuja tu co niektorzy broniac Widzew jest chore.Gdyby tak jak Widzew czynil kazdy to nawet kilka prokuratur by nie wystarczylo a liga nie mogla sie odbyc.Z powzaniem dla normalnych

budrys - 8 kwietnia 2009, 13:24:51 - *.16.148.78
Piszczel...Polska to taki kraj,w którym magia nie zwalnia z odpowiedzialności karnej.Nie bredź zatem o żadnych romantycznych gwiazdach,strumieniach itp.

chojny - 8 kwietnia 2009, 14:13:50 - *.158.196.114
o jakiej kurupcji piszecie analfabeci !!! przecież tu chodzi o proces licencyjny z 2004roku, a nie kupowanie meczu kretyni !!! czytać nie umiecie czy interpretować tekstu !!!

jarociniak - 8 kwietnia 2009, 14:16:39 - *.8.162.11
brakuje jescze "rudego",zbigniewa B

mKs - 8 kwietnia 2009, 14:37:40 - *.100.56.193
BONIO go wybroni.

art71 - 8 kwietnia 2009, 14:41:26 - *.49.67.111
szczekać kundle do bólu, tylko w tym jesteście mocni

Optias - 8 kwietnia 2009, 14:43:52 - *.88.228.236
Do piszczela Widzew ma w sobie nie magie ale olbrzymie plecy które go chronią przed odpowiedzialnością karną i sprawiedliwością ale zobaczymy jak dlugo to potrwa mam nadzieje że prawda zwycięży

widzewsm - 8 kwietnia 2009, 14:58:23 - *.160.155.33 (*.217.9.76)
Kiedyś nisiliście Goszcza na rękach teraz go bluzgacie
Trzeba spojrzeć na własne podwórko a potem kogoś ganić.

łódz - 8 kwietnia 2009, 15:42:03 - *.89.170.11
heniek dlaczego szczekasz tylko na widzew napisz cos o amice-lechu o przeksztalceniu lks-ptak na inny twor za widzew wzieli sie bo ma przeciw sobie spoconego janka a na 100% wiekszosc klubow robila dobre walki nie jastem slepo zapatrzony w niewinnosc widzewa jezeli udowodnia mu falki to niech poniesie kare ten kto do tego dopuscil

alex - 8 kwietnia 2009, 16:01:19 - *.8.123.78
Racja, racja, henio pisze jak potłuczony.Pewnie pił 3 lata , tera otrzeźwiał i pierwszą wiadomością jaką przeczytał była właśnie ta

pimpek - 8 kwietnia 2009, 16:25:30 - *.10.229.193
A spocony Jasiu Tomaszewski chociaż też powinno być już Jan T to ostatnio najlepszy kumpel Andrzeja G . Coś się Jasiu ostatnio wyciszył. Andrzej G ma kasę żeby wyjść za kaucją, Jasiu T raczej nie.Też sobie autorytet nasi "przyjaciele" znaleźli. Jakoś bohaterowi z Wembley nie przeszkadzało pracować u Ptaka. A skąd brał pieniążki Ptak na finansowanie ŁKSu to tajemnica poliszynela. A najlepsze to to że Janek z Wembley grał lepiej w pokera od Rysia Polaka i dlatego Rysia zluzowano a Jasiu został trenerem ŁKSu Ptak. Krótko ale zawsze coś

Kamyk - 8 kwietnia 2009, 16:36:27 - *.15.128.170
Zabrali mu paszport, a Polska jest w strefie Shengen

heniek - 8 kwietnia 2009, 16:39:44 - *.187.161.32
Szczekam na Widzew nie dlatego,ze go nie lubie(kiedys byl wzorem,nawet z aroganckim Bonkiem im kibicowalem) jednak dzis jeat to patalogia i do tego jeszcze ujadajaca.Tak nie moze byc.Wszyscy winni a my nie.Korzystamy,krecimy a jak co to nie Widzew to oni P,G i spolka.Co do Amiki,Ptaka,Pogoni to bynajmniej nieujadaja i roszcza sobie prawa,..dlatego nie ma co sie wnerwiac.Jednak teksty o prawie,o niewinnosci,o wyjatkowosci Widzewa od wielu waszych tak zwanych fanow,ba dzialaczy !!! to wstyd i hanba.Wierz mi ten brak honoru zabiera wam suksesywnie przyjaciol.Stajecie sie obrzydliwi z wasza nowoczesna moralnosia.Jak na razie nie spotkala wasz klub zadna kara!!!

pimpek - 8 kwietnia 2009, 16:59:20 - *.10.229.193
heniek, no niestety ale patologia to była 5 i 10 lat temu. Wskaż proszę patologiczne działania obecnych działaczy Widzewa. Ile w końcu tych meczy obecny Widzew kupił i co z tego miał ?
Nawiasem to my nie jesteśmy tacy milusińscy jak inni. Nie pozwalamy sobie pluć w gębę i udawać że deszcz pada. Zwłaszca że ci plujący mają też swoje za uszami.A przyjaciół czy kolegów mamy takich jakich chcemy mieć a nie takich żeby nam popularności w sondażach przysparzali. Olać to.

yoda - 8 kwietnia 2009, 17:01:39 - *.89.170.196
heniu ty przecztrales swoj ostatni post?bo chyba sam nei wierzysz w to co napisales.
lks - za dlugi wzgledem miasta pozbyl sie stadionu.malo tego teraz nawet domagaja sie umorzenia kolejnnego dlugu wzgledem MOSiRu.malo?no to kolejny przyklad liccencji.
werdykt-maszty oswietleniowe nie spelniaja wymogow licencyjnych,po 2ch dniach nagle maszty sa sprawne jakby wyjechaly prosto z huty.malo?
mozna tak wymieniac bez liku,ale co ja bed epolemizowal,skoro lks jest ah i oh

ajajaj - 8 kwietnia 2009, 17:13:06 - *.219.126.155
heniek wyjdz czasem z domu a nie przed kompem tylko siedzisz....
Irytuje mnie wyrabianie sobie opinii przez niektorych na podstawie wpisów w necie:| Tutaj czy na innych tego typu forach wypisuje sie moze ze 100 Widzewiakow.... a kibiców jest około 25000 tysięcy (tych co od czasu do czasu na mecz przyjdą a takze zagorzałych fanów) ... pomyśl.

dree - 8 kwietnia 2009, 17:40:16 - *.10.32.183
Heniek= obrońca prawa.
Szkoda tylko że to prawo ma być przestrzegane na twój sposób.
Co do korupcji to SN uzna czy można było za nią ukarać czy nie, więc z tym się wstrzymajmy.
No ale już sprawa licencji, to nie masz prawa się odzywać. Co może mi powiesz że Boniek przekupił sądy? Jeśli coś takiego nei miało miejsca to nie ma się prawa mówić ze licencja była nieuczciwa.
Poruszyłeś jeszcze sprawę ŁKS'u i Polonii. No cóż Polonia nie dostałą licencji i według przepisów (tych PZPN'u i UEFA) nie miała prawa jej już oddać, przypomnę że nawet PZPN pisał list do UEFA czy może jeszcze raz rozpatrzyć jej sprawę. Odpowiedź była negatywna, więc dlaczego Polonia dostała tą licencję? Było to niezgodne z prawem, więc nawet tego nie przypominaj.
A odnośnie ŁKS'u to kolejny przypadek gdy tym razem Widzew napisał do UEFA czy Adamski mógł grać w tamtym klubie, no i co? UEFA odpowiedziała że nei mógł, a zgodnie z prawem wszystkie mecze w których zagrał powinny być uznane jako walkower dla przeciwników.
Jakoś nie burzysz się tak kiedy to jakiś klub zgłosi że grał zawodnik nieuprawniony i jest przyznany walkower (a w ostatnim czasie dość często się to zdarza), a tutaj sytuacja była analogiczna, więc o co chodzi?

alex - 8 kwietnia 2009, 18:22:15 - *.8.123.78
Heniek ma rację na pewno, ale ile jjest zawirowań o których nawet nie wiemy, jak mieszaja bossowie

nik - 8 kwietnia 2009, 19:25:56 - *.219.76.2
do heniek.
Sam domagasz sie sprawiedliwosci. Polonia nie powinna grac w 1 lidze, zespol z dlugami, zalegajacy z wyplatami dla pilkarzy. Co do Lksu to byly to tylko plotki medialne, i wiele razy Cacek podkreslal, ze nie beda w tej sprawie interweniowac. Widzew obecny jest czysty i gadaj sobie co chcesz, skoro popierasz Tomaszewskiego to swiadczy to tylko o twoim poziomie wiedzy. Widzew ma plecy? Po prostu wszystko idzie ku normalnosci, w przeciwienstwie do innych klubow, gdzie pelno jest przekretasow, tylko ze oni siedza cicho, a Widzew walczy o swoje.

heniek - 8 kwietnia 2009, 20:34:32 - *.187.123.72
Nie chce sie spierac z opiniami powyzej.Fakty sa jakie sa i tu nie musimy sie obrazac na siebie.Kazdy wie jak sie wokol jego klubu dzieje.Jak ma wygladac polska pilka kiedy znikaja dlugi bo mozna grac pod inna nazwa,bo ktos sprzedaje klub do innego miasta,bo po zakonczeniu sezonu !!!! ustala sie kto spada a kto nie.O korupcji nie wspomne...To jest makabra.

Do heniek - 8 kwietnia 2009, 20:37:20 - *.74.80.236
Lubisz Tomaszewskiego? Heniu spokojnie, nie denerwuj się tak.....bo się spocisz. Tylko Widzew! Pozdro dla obiektywnych

rado - 8 kwietnia 2009, 21:25:16 - *.111.217.108
Co wy wypisujecie już nie pamiętacie gdzie graliście maecze z Juve bo wasz kurnik był mały wtedy stadion ŁKSu cacy.Kto wam wyremontował stadion? Za czyje pieniądze?Pamięc krótka i wybiórcza bardzo wygodne Leszek Miler mówi Wam to coś?Ale pewnie się myle bo kibice Widzewa wiedzą lepiej patrz data założenia, teraz licencja, kupowanie meczy to Was nie dotyczy bo to SPN lub KS Widzew, a nie RTS.

Kibic - 8 kwietnia 2009, 21:50:32 - *.160.151.134
Eee tam, przeciez widzew jak zwykle niewinny. To ŁKS jest winny :D:D

Przemek - 8 kwietnia 2009, 22:03:31 - *.228.85.62
dree- nie pisz bzdur bo Widzew zapytał się nie o Adamskiego, a o to czy dany zawodnik może zmienić 3 razy klub w ciągu sezonu???? I tu UEFA wydała opinię, ze nie może, ale o tym każdy wie :D bez zapytań do UEFA i pokazywania na siłę i robienia z siebie pośmiewiska jak to się walczy z nieczystymi układami. Więc nie siej farmazonu :D. Co się tyczy Adamskiego, w Anglii nie był potwierdzony do gry bo federacja Angielska by go nie potwierdziła :D

dree - 8 kwietnia 2009, 22:43:54 - *.10.33.49
Przemek niestety ale się mylisz. Zapytanie było konkretnie o Adamskiego. No i nie chodzi że nie może zmienić klubu 3 razy, bo to może robić ile się jemu podoba, tylko nei może grać w meczach w 3 różnych zespołach=. A Adamski grał w jakimś zespole, potem pojechał chyba na testy gdzieś indziej i zagrał tam w jakichś meczach, które UEFA uznała że się liczyły do występów zawodnika. No a potem zaczął grać w ŁKS'ie.
No a kto wam wybudował stadion? Swego czasu jeden z najnowocześniejszych w kraju, mówi ci coś komuna? Tak, ta komuna która to was niby gnębiła, niszczyła, tępiła itd.
No a zresztą co kogo obchodzą teraz stadiony?

Przemek - 8 kwietnia 2009, 23:22:12 - *.228.85.62
dree- czy Ty się orientujesz czym zajmuje się UEFA??? Czy UEFA prowadzi statystyki każdego zawodnika w europie??? :D, gdzie gra obecnie w jakim klubie ile???? Od tego jest federacja w danym kraju należącym do UEFA. Więc po raz kolejny nie się farmazonu, bo tylko na podstawie danych z federacji, UEFA może określić czy dany zawodnik był uprawniony czy nie. Po drugie jak może UEFA wydać opinie na temat gry Adamskiego w drużynie angielskiej, gdzie federacja Angielska nie zatwierdziła Adamskiego, ochłoń człowieku :D.
Ta sprawa Adamskiego była pośmiewiskiem władz Widzewa i tyle w temacie. Co do stadionu , a kto miał budować :D jak nie komuna???? A wydaje mi sie, ze wasz takze zbudowano w czasach komuny???? Czyż nie???? :D. Nie czytam głupich postów na temat niszczenia ŁKS-u przez komune, ale swego czasu były dyrektywy PZPR w Łodzi aby Twój klub awansował do 1 ligi. Chyba wiesz, ze dzięki ŁKS-owi Widzew wszedł z 3 do 1 ligi.??? Czyż nie??? :D. Wymień w tym okresie wychowanków Widzewa grających w drużynie a zawodników drugiej drużyny ŁKS-u :D wraz z trenerami :D.
Pozdrawiam :D

freeboy - 9 kwietnia 2009, 0:54:57 - *.200.150.137
Przemek piszesz bzdury tyle ci powiem.Gdyby nie mecze Widzewa na waszym stadionie to chyba nigdy u was nie bylo by kompletu oprocz finalu pucharu Polski Gornik Legia Miller wyremontowal stadion?Zalozenie paru tysiecy krzeselek ty nazywasz remontem?Czlowieku he he he ALe miasto musialo to uczynic aby LM mogla zagoscic w Lodzi.A wy tacy rodowici to sprawdz chlopie ilu waszych kiboli bylo na meczu LKS AS Monaco tacy rodowici podobniesz w lodzi sam lks buuuhaaaaa

pimpek - 9 kwietnia 2009, 3:05:44 - *.10.248.41
Przemek, gdzieś się tych mądrości naczytał ? Na stronce xmana ? Niezły dowcipas z Ciebie.Dyrektywy z PZPR to były ale takie żebyśmy z wami derbów nie wygrywali.Bzdury o wychowankach ŁKSu, najpierw postudiuj ile klubów w Łodzi oskubał ŁKS z wychowanków od drugiej wojny św. Zabieraliście zawodników jak chcieliście i kiedy chcieliście.Nie twórz historii na nowo. To w ŁKSie dyrektorami, prezesami byli pzprowscy aparatczycy. Sobolewskiego trudno nazwać komuchem.

sumit - 9 kwietnia 2009, 16:14:18 - *.142.45.32
Panie "pretender" Widzew, to nadal ten sam Widzew, ten sam stadion, ta sama siedziba klubu, a sama zmiana kilku liter w czolowce klubu Widzew, to tylko ewidentne szukanie prawnych kruczkow do unikniecia splaty zadluzenia przez klub Widzew. Widzew nadal jest Widzew, czy bylby to FC, KS, RTS, czy jeszcze cokolwiek. Takie sztuczki nie powinne byc brane pod uwage w sprawach splaty zadluzenia.

pimpek - 10 kwietnia 2009, 8:30:16 - *.10.5.75
i co jeszcze ? coraz lepsi spece od prawa się tu wpisują. Elvis też żyje. Wczoraj do widziałem.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas