[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


15 kwietnia 2009, 12:17:48 - prof
Piłkarz Grzegorz K. zatrzymany

Grzegorz K., były piłkarz m.in. Wisły Kraków, Pogoni Szczecin, Świtu Nowy Dwór, Kmity Zabierzów i Zagłębia Sosnowiec, zatrzymany przez policję. To czwarta dzisiaj osoba zatrzymana pod zarzutem korupcji w polskim futbolu.

34-letni zawodnik gra teraz w Orle Balin. Teraz jest przewożony do Wrocławia, na razie nie wiadomo czy zarzuty usłyszy jeszcze dzisiaj czy jutro.

Dzisiaj też policja zatrzymała byłego bramkarza Wisły Kraków Artura S., a CBA byłego sędziego Mariusza P. z Radomia oraz byłego obserwatora PZPN Piotra K. z województwa podkarpackiego.


źródło: pilkarskamafia.blogspot.com

:O - 15 kwietnia 2009, 12:19:43 - *.229.247.90
Kaliciak...no pięknie...

sjak - 15 kwietnia 2009, 12:19:59 - *.153.194.14
Grzegorz Kaliciak

Paweł.3 - 15 kwietnia 2009, 12:20:07 - *.14.202.14
trzecia setka zatrzymanych zwiększa się już nie z dnia na dzień, ale z godziny na godzinę,,,

Rygliczani - 15 kwietnia 2009, 12:20:13 - *.48.135.43
Grzegorz Kaliciak--------- Wisła Kraków degradacja do 3 ligi

Jarek - 15 kwietnia 2009, 12:21:23 - *.175.217.252
Grzegorz Kaliciak !!

SS - 15 kwietnia 2009, 12:23:13 - *.145.139.13
Jacuś Paszulewicz pewnie już osrany po pas.

sjak - 15 kwietnia 2009, 12:24:11 - *.153.194.14
Grzegorz K. w sezonie 2003/2004 grał w Świcie Nowy Dwór Mazowiecki, a Artur S. był bramkarzem Polonii Warszawa. Propozycja "odpuszczenia" meczu przez Polonię miała wyjść ze strony Świtu. Mimo, iż Grzegorz K. siedział w tym spotkaniu na ławce, to podejrzany jest iż kontaktował się ze swoim byłym kolegą klubowym. Mecz ten prowadził sędzia Grzegorz. G., który usłyszał już zarzuty korupcyjne i został zawieszony przez PZP

kapsel - 15 kwietnia 2009, 12:25:58 - *.116.90.10
No i panowie teraz zabieraja sie za kluby z wyzszej połki, Lech,Legia,Wisła ,Bełchatow oj bede spadki

vlad - 15 kwietnia 2009, 12:30:48 - *.89.183.223
kapsel a twoja Kapslovia Kapslowice już spadła czy jest czysta??

lump444 - 15 kwietnia 2009, 12:34:37 - *.141.48.229
żegnamy wisełke na parę latek!!!powodzenia w 3 lidze!!!

tom - 15 kwietnia 2009, 12:35:05 - *.207.10.69
tak jak myslalem , tylko optymisci chodza na mecze pod nazwa korupcja , juz od 1,5 roku dalem se spokoj , z reszta z ta smieszna Reprezentacja tez , czekam az w koncu zawiesza rozgrywki w tym skorumpowanym BAGNIE , a co za tym idzie zawiesza REPREZENTACJE NIEUDOLNYCH PRZECIETNIAKOW.

Fanatyk - 15 kwietnia 2009, 12:36:26 - *.204.236.199
Belchatow z wyzszej polki - dowcip stulecia heheheheheheheheheh

NDM - 15 kwietnia 2009, 12:38:55 - *.31.33.11
czy Świt zostanie zdegradowany?

Fanatyk - 15 kwietnia 2009, 12:39:59 - *.204.236.199
Sarnat, Kaliciak... czyli czas na Wisle. Brawo!!! Kasacja Widzewa, degradacja Jagielloni i Wisly, to mi sie podoba. Czas na uczciwą lige z biednymi klubami, ktore nigdy nic nie kupily ani nie sprzedaly, jak Odra, Polonia Bytom, Piast. Amiki Poznan, Widzewy, Wisly i inne skorumpowane przedsiebiorstwa wypad!!! Oby weszly uczciwe, male kluby: Znicz, Podbeskidzie, Flota

marcinek - 15 kwietnia 2009, 12:41:12 - *.185.90.127
do NDM" nie, Orzeł Balin zostanie zdegradowany.

Igor - 15 kwietnia 2009, 12:41:14 - *.9.167.206
Następny będzie Kulawik potem Pater itd a wisła niestety III liga.

hmm - 15 kwietnia 2009, 12:42:42 - *.199.23.136
jakieś kompleksy fanatyku? już jadę do twojego Clonakilty porozmawiamy sobie...

ss - 15 kwietnia 2009, 12:42:43 - *.145.139.13
"Czas na uczciwą lige z biednymi klubami, ktore nigdy nic nie kupily ani nie sprzedaly"
W domu wszyscy zdrowi?

fan - 15 kwietnia 2009, 12:42:44 - *.189.139.18
uczciwe male kluby grzegorz p byly pilkarzyna Podbeskidzia Bielsko umoczony ws korupcji dla przypomnienia uczciwosci

aaa - 15 kwietnia 2009, 12:43:50 - *.42.116.40
Fanatyk to czekam na propozycje listy 16 klubów które nie brały udziału w korupcji i stworzyłyby twoją uczciwą ligę. Dodam ze Podbeskidzie brało udział w korupcji...

AnB - 15 kwietnia 2009, 12:44:35 - *.89.178.209
tak tak. Odra i Piast czyste jak łza... a świstak zawija... uczciwe małe kluby... Podbeskidzie już ukarane... Fanatyk - ty geniuszu!

tmk - 15 kwietnia 2009, 12:44:49 - *.193.86.60
@ fanatyk
leków zapomniałeś wziąść!

bleble - 15 kwietnia 2009, 12:46:20 - *.189.142.179
Spoko Wisła ma za duże plecy jej nie zdegradują !!!

Steven1987 - 15 kwietnia 2009, 12:46:32 - *.113.235.161
Grzegorz Kmiecik ;-)

z boku - 15 kwietnia 2009, 12:47:08 - *.205.221.230
nie wiem czy wszyscy, którzy się podniecają, że zatrzymano byłych piłkarzy Wisły na prawdę są tak ograniczeni że nie widzą czy po prostu nie chcą widzieć tego, że nie chodzi o okres w którym obaj grajkowie grali w Wiśle ale o ich późniejsze kluby, od czasu nastania w |Wiśle Cupiała, klub ten nie potrzebował mieszać się w takie zabawy, a co było wczesniej to już się przedawniło, więc zejdźcie na ziemię bo wam chmurki spod tyłków ulecą i obijecie sobie tyłki, trochę realizmu choć nie wiem czy to nie jest zbyt trudne dla was słowo

Zagłębiak - 15 kwietnia 2009, 12:47:29 - *.10.72.98
O wisła tonie i bardzo dobrze.

Bogdan - 15 kwietnia 2009, 12:47:38 - *.76.112.174 (*.16.2.222)
Na "czuja" jeswtem przekonany ze wielu "krzykaczy" czyni to do czasu gdy biorą się za jego klub lub piłkarzy.Wtedy juz nic nie maja do powiedzenia chociaz na innych "wieszali psy".Zjawisko korupcji objeło swym zasiegiem prawie wszystkich.To był mec hanizm ktory wciagał w swoje tryby nawet tych ktorzy nie chcieli w tym uczestniczyc ale musieli.Pozostaje teraz tylko problem czy prokuratura bedzie miała na tyle odwagi,czasu i checi (polityczne naciski z pewnoscia beda by niektorych oszczedzić lub czasowo przeciągnąc do abolicji ktora z pewnoscią bedzie gdyz inaczej byłby to niekonczacy się serial)by oskarżyc wszystkich uczestnikow tego procesu.Tylko mozna ubolewać ze cos takiego ,w takich rozmiarach się zdarzyło.Natomiast cieszyć się z tego, ze juz kogoś (mam na uwadze klub)bedzie sie degradowało i szydzić z jego kibiców to glupota i zakłamanie.Nie wiesz co w twoim klubie naprawdę się działo.

janjan - 15 kwietnia 2009, 12:48:12 - *.160.202.40
Michasia dajcie, Michasia!!!

Pawel - 15 kwietnia 2009, 12:50:54 - *.212.138.162
Piast tez ukarany. - 10 punktow w ktoryms tam sezonie wiec nie piszczie ze to ucciwy klub.

TS - 15 kwietnia 2009, 12:55:41 - *.246.145.185
@Zagłębiak Proponuje biegiem do pychiatry,moze jeszcze uda sie twoja zakuta pale uratowac

TS - 15 kwietnia 2009, 12:57:33 - *.246.145.185
@lump444 Ile juz dzis walnales nalewek??

berbeluch - 15 kwietnia 2009, 13:01:14 - *.21.233.4
Fanatyk przyjmowałeś lekarstwa które zalecił Ci pan doktor?? Sporo dziś tych zatrzymań Ludzie ciemnota goni ciemnote, i Grzesiek i Artur grali w wiśle ale prokuraturze nie chodzi o okres gry w wiśle tylko w klubach w których później grali. Pozdro dla normalnych

Kicaj - 15 kwietnia 2009, 13:04:31 - *.191.39.83
i teraz niech mi ktoś powie że wisła kraków meczy nie kupowała

TS - 15 kwietnia 2009, 13:08:54 - *.246.145.185
@Kicaj Ja Ci to mowie.Jak bys czytal ze zrozumieniem oszolomku to bys wiedzial o jakie kluby chodzi

RTS - 15 kwietnia 2009, 13:13:30 - *.10.225.9
Kicaj- a Ty komu kibicujesz? krzykacze tylko czekają żeby napluć na jakiś klub, pamietam jak m.in kibice Korony pluli na Widzew a w niedługim czasie okazało się, że sami kupczyli i to na całego. Na każdy klub się coś znajdzie to kwestia czasu, ja czekam tylko na ŁKS i nie dlatego,że źle im życze, ale dlatego że wyzywają nas od kupczyków a sami kupczyli.

paczek - 15 kwietnia 2009, 13:14:08 - *.113.228.206
Sarnat zaczął sypać?

igla - 15 kwietnia 2009, 13:18:50 - *.197.155.10 (*.22.20.34)
niedobrze sie juz robi od czytania tych bzdur...kibice jednych klubów najeżdzają na innych że tamci kupowali...czy nie widzicie że kupowali wszyscy??? Taki był mechanizm...Jeśli klub kupił cały sezon to przeciez płacił wszystkim...nie ma korupcji bez tego kto daje i tego kto bierze...oboje są tak samo winni...opamietajcie sie ludzie bo każdy klub jest w coś zamieszany...pogonić korupcyjnych działaczy, sędziów, piłkarzy, obserwtorów...a nie kluby...kluby to kibice...a Ci są najmniej winni...

kapsel - 15 kwietnia 2009, 13:20:10 - *.116.90.10
Ty Vlad byłes taki pewny jak obgadywałas ine druzyny ze biora a byłes pewny ze Legia wisław i lech czyste hahahah i moze cie sie pozegnac krakowiaki i poznaniaki z euro hahahah

kibic_pn - 15 kwietnia 2009, 13:20:52 - *.238.162.100
A kibice ŁKS-u pamiętają jeszcze jak zdobyli tytuł za czasów Ptaka? 12-letnie chłoptasie może nie, ale starsi wiedzą o czym piszę.

kapsel - 15 kwietnia 2009, 13:24:08 - *.116.90.10
POWIENM COS WAM LUDZIE zaden polak nie lubi sie przyznac ze jaego ulobiony klub jest skorumpowany i to jest kurde bagno

simon - 15 kwietnia 2009, 13:31:30 - *.242.79.216
rozprują sie chłopaki i jazda dalej... końca nie widać

kantor - 15 kwietnia 2009, 13:31:45 - *.97.160.5
Pater jest w charakterze świadka a nie że ma wyrok za korupcje

kapsel - 15 kwietnia 2009, 13:35:03 - *.116.90.10
powiem wam zaczoł sypać Paszulewicz wiem cos otym

kantor - 15 kwietnia 2009, 13:35:09 - *.97.160.5
w całej tej aferze korupcyjnej to chyba tylko Podbeskidzie zachowało się OK dostali kare ujemne punkty i nigdzie się nie odwoływali i mają święty spokój przyznali się i teraz sobie ciupią z czystym sumieniem

rozpruwacz - 15 kwietnia 2009, 13:36:14 - *.96.62.8
teraz pora na jana ciosa z narwi ostrołęka! tak jak sarantk i kaliciak grał w swicie ndm i w kmicie...

kapsel - 15 kwietnia 2009, 13:36:45 - *.116.90.10
no i tak powoino byc a nie sranie na banie brało sie kupowało sie to trzeba teraz płacic

Fanatyk - 15 kwietnia 2009, 13:38:24 - *.204.236.199
aaa - oto idealna, czysta liga:
1. Odra
2. Piast
3. Polonia B.
4. Znicz
5. Flota
6. Belchatow
7. Polonia W.
8. LKS
9. Wisla Plock
10. Dolcan
I gramy systemem kazdy z kazdym 4 razy.
Wisla, Amica, Jagiellonia, WIdzew, Legia...wypad

fan - 15 kwietnia 2009, 13:38:57 - *.189.139.18
powinni zostac zdegradowani jak wszyscy umoczeni ws korupcji nie ma wyjatku czyste sumienie to wielki znak zapytania

elecman - 15 kwietnia 2009, 13:40:48 - *.160.194.67
Fanatyk! ŁKS w tej czystej lidze miałby być? Hehehe lepszego żartu dziś nie słyszałem

kibic - 15 kwietnia 2009, 13:44:02 - *.230.200.47
Panowie!!! Mam 38 lat i trochę meczów już widziałem w swoim życiu, i trochę sezonów pamiętam. Wszyscy widzieli że wyniki są z kosmosu, tylko nie wiedziała prokuratura i PZPN. Nie oszukujmy się, każdy handlował. Trzeba by to wszystko teraz rozpi... i poskładać z juniorów, i to młodszych. Mi się wydaje że i teraz nie jest do końca czysto. Jedna z drużyn górnej połowy tabeli nagle jakoś zasłabła od kilku kolejek. Nie powiem kto ale można się domyśleć

budrys - 15 kwietnia 2009, 13:47:15 - *.16.148.78
do Kapsel: wydaje mi się,że to jednak Andrzej B. stał się bardziej rozmowny...

Mati - 15 kwietnia 2009, 13:50:48 - *.19.110.42
A nie jest to przypadkiem Grzegorz Kmiecik?

kapsel - 15 kwietnia 2009, 13:52:31 - *.116.90.10
Do kolegi Budrys uwiez mi to Paszul sypie naprawde

emdzej - 15 kwietnia 2009, 13:57:19 - *.177.125.7
Panowie, ale korupcja dotyczy okresu po 2003 roku. Spoko, Wisełka nie tonie, nikt nam klubu nie spuszczza do 3 ligi.
Tylko Trzej Królowie !!!

Do tmk - 15 kwietnia 2009, 14:00:08 - *.168.168.60
Wziąść? A co to za słowo?

Mahdavikia - 15 kwietnia 2009, 14:00:54 - *.79.250.246
a bramkarz to Artur Sarnat...

piszczel - 15 kwietnia 2009, 14:02:06 - *.94.17.117
Dlaczego Wydział Dyscypliny nie zajmie stanowiska w sprawie wypowiedzi byłego piłkarza ŁKS-u Tomasza Cebuli. Stwierdził on ze w sezonie 97/98 kiedy ŁKS-PTAK zdobył mistrzostwo, wiekszosc spotkan była kupiona.

fortart - 15 kwietnia 2009, 14:05:14 - *.134.181.225
Liczba zatrzymanych za korupcję:
Cracovia - 0
Wisła - 3
Czarno na białym.

kibic - 15 kwietnia 2009, 14:05:54 - *.114.177.253
Fanatyk, nie zapominaj , że Polonia W. to w gruncie rzeczy umoczony Groclin

budrys - 15 kwietnia 2009, 14:17:13 - *.16.148.78
Kapsel...powiedz mi czy Paszulewicz ma zarzuty czy występuje jako świadek?

zed - 15 kwietnia 2009, 14:18:45 - *.10.224.220
do fanatyk, ogarni sie leszczu! wiekszego idioty od ciebie to jeszcze nie czytalem. do swej listy doRZuc jeszcze nafte gaz pila lub grzeski kalisz!
juz widze jak kluby ktore wymieniles graja w ekstraklasie, a leo powoluje wszystkich pilkarzy do kadry z 1 ligi bo tam gra cala reprezentacja!
czlowieku... jestes pajacem i tyle.

gość - 15 kwietnia 2009, 14:18:53 - *.254.129.83
fanatyk naskrobał:
1. Odra - "cudowne" utrzymanie w barażach
2. Piast - ukarany (zbyt lekko, tylko - 10 pkt) za korupcję
3. Polonia B. - cudowne uratowanie się od spadku z II ligi, za rok niespodziewany awans do I
4. Znicz
5. Flota
6. Belchatow - no ci mają szczęście, bo sezony 1997/98 i 1998/99 się przedawniły - ale to nie oznacza że są czyści
7. Polonia W. - hahaha, ask Drzymała
8. LKS - a to co Ludowy Klub Sportowy Kapslowianka? czy coś podobnego, bo jeśli tu jest ŁKS - to ani Łódź ani Łomża czyste nie są
9. Wisla Plock - hhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaa
aa - ask Dmoszyński
10. Dolcan
jaki z tego wniosek? Fanatyk albo nie zna się na piłce albo jest kibicem Dolcanu, Znicza bądź Floty. To, że ja na temat tych klubów nic nie wiem - niczego jednak nie oznacza.
Twórz se Fanatyku ligę trzyzespołową ;)

Alex - 15 kwietnia 2009, 14:19:01 - *.8.123.208
Do Piszczela. Spokojnie ! za ŁKS też się wezmą.A czemu to Ptak wyjechał za granicę ?

ole - 15 kwietnia 2009, 14:22:02 - *.6.105.207
Fanatyk myślał zapewnie o ŁKS-ie, ale Łomża

kapsel - 15 kwietnia 2009, 14:22:09 - *.116.90.10
do budrys Paszulewicz jest jako swiadek on zeznaje

Big Boss - 15 kwietnia 2009, 14:24:16 - *.10.220.80
Do piszczel :
Sprawa ŁKS-u jest przedawniona. Podobnie było z byłym prezesem Odry Opole. Napisał książkę, w której opisał jakie pieniądze posiadał klub na przekupianie sędziów co sezon. Nikt mu za to nic nie zrobi bo sprawa jest przedawniona

obiektywny - 15 kwietnia 2009, 14:24:55 - *.207.218.248
A co ma piernik do wiatraka? Gdzie w tym newsie występuje zdanie, że Ci zawodnicy w spotkaniu Wisły Kraków z kimś tam sprzedali/kupili mecz? To że kiedyś grali i potem się stoczyli to nie oczernia Wisły raczej... Co do Fanatyka, to gratuluję mu pomysłu, rzeczywiście liga z Dolcanem (z całym szacunkiem dla tego klubu i garstki kibiców) na pewno przybrała by na widowiskowości Ja się tylko cieszę, że mój klub, Ruch Chorzów, był biednym klubem i nie mógł sobie pozwolić na kupowanie meczów :D

do gość - 15 kwietnia 2009, 14:28:00 - *.6.105.207
ja jestem ciekaw co Ty masz na ŁKS Łomża? Tam na pensję dla piłkarzy rzadko starczało nie mówiąc już o kupnie jakiegoś meczu. Pozdro

do fortart - 15 kwietnia 2009, 14:29:51 - *.254.129.83
fortart:
czarno na białym to masz napisane , że Artur S. grał i w Wiśle i w Cracovii. Na Twoim miejswcu siedziałbym raczej cicho.

kapsel - 15 kwietnia 2009, 14:30:20 - *.116.90.10
ty kolego Do gość tam dopiero sprzedawano i kupowanoi ja Jak btł junior wiadomo kto

obiektywny - 15 kwietnia 2009, 14:31:00 - *.207.218.248
Cytuję: "Grzegorz K. w sezonie 2003/2004 grał w Świcie Nowy Dwór Mazowiecki, a Artur S. był bramkarzem Polonii Warszawa. Propozycja "odpuszczenia" meczu przez Polonię miała wyjść ze strony Świtu. Mimo, iż Grzegorz K. siedział w tym spotkaniu na ławce, to podejrzany jest iż kontaktował się ze swoim byłym kolegą klubowym. Mecz ten prowadził sędzia Grzegorz. G., który usłyszał już zarzuty korupcyjne i został zawieszony przez PZPN" czytanie ze zrozumieniem się kłania kapselku, matury się nie zdało? Czy jeszcze nie przystąpiłeś? A epitety zostaw dla rodziny

do 83.6.10 - 15 kwietnia 2009, 14:32:11 - *.254.129.83
teraz owszem w Łomży gorzej niż bida, ale wystarczy się cofnąć o 2-3 lata. Wtedy pieniądze (niewielkie, ale jednak regularne) były. Jak myślisz - na co je wydano?
widać krótko tej Łomży kibicujesz ;)

onet - 15 kwietnia 2009, 14:32:18 - *.63.117.186
Kaliciak to ten pajac który w czasach grania w wisle grozil ludziom pistoletem na Floriańskiej?

kapsel - 15 kwietnia 2009, 14:36:42 - *.116.90.10
groził nie groził wtedy było bez krolewie w polsce były mafie

mis - 15 kwietnia 2009, 14:38:03 - *.191.20.123
Ciekawe kiedy wezmą sie za piszczela

40letni Wi - 15 kwietnia 2009, 14:38:56 - *.18.59.226
Dobra , może ci piłkarze grali w Wiśle przed 2003 i Wisła kary nie poniesie , ale należy obiektywnie powidzieć że korupcja w Wiśle była i mistrzostwa zdobyte przez ten klub przed 2003 były "dyskusyjne" bo gracze którzy wtedy w niej grali korupcyjnego procederu uczyli sie latami a nie zdnia na dzień i twierdzenie że krecili wszędzie indziej tylko nie w Wiśle jest naiwne. Jeżeli zatrzymają w najbliższym czasie takich ludzi jak Czerwiec , Niciński , Szymkowiak , Strąk a zwłaszcza Leszka Saksa (chyba nikt w środowisku nie wierzy że był on czysty) to nie bede miał żadnych wątpliwości . Serce mi sie kraja co ci ludzi robili z moim klubem , zwłaszcza że na wielu z nich byłem zapatrzony jak w obrazki. Dlatego przestregam "młodych" przed kategorycznymi stwierdzeniami że "Wisła była czysta" otóż nikt czysty nie był . Pewnie kary unikniemy tak jak Legia i Lech ale może lepiej by było gdybyśmy również ją ponieśli...

? - 15 kwietnia 2009, 14:42:19 - *.6.105.207
Tylko jest jedno drobne, ale... Po co mieli tyle wydawać kasy by mieć 17 bądź 14 pnkt. przewagi nad wiceliderem?

Katar - 15 kwietnia 2009, 14:47:55 - *.10.220.80
Mam kolegę sędziego ale na niższych szczeblach. W okręgówce kilka lat temu opowiadał, że dostawał po 10 zł za każdego zagrożonego żółtą kartką zawodnika. Oczywiście za niepokazywanie kartek. W Krynicy Zdrój dostał... zgrzewkę Multi Vity - wody mineralnej - za satysfakcjonujący wynik dla klubu. To jest śmieszne. Bo ci sędziowie z wyższych lig sprzedawali się przynajmniej za większą kasę

cybuh - 15 kwietnia 2009, 14:50:49 - *.221.209.205
Wisła już dawno powinna spaść,przecież przez ile lat można kupowac mistrzostwa

Akwilon - 15 kwietnia 2009, 14:53:46 - *.11.94.85
Ciekawie to wygląda: bodaj trzeci zatrzymany (w tym jeden z rekordową liczbą zarzutów) ma Wisłę w tle. I choć prokuratura (jeszcze) nie czepia się klubu, to jego wizerunek wygląda po każdym takim zatrzymaniu gorzej.

kapsel - 15 kwietnia 2009, 14:54:07 - *.116.90.10
kolego katar jak sedzia ze szczebla okregowegej lub nizej bo jest np nauczyciele albo cos podomnie to poco mu walczyc o 3lige lub wyzej byciem sędziom jak mu wystarczy mam przykład pogwizadac na opolszcyznie i dostac meble od sponsora tej drozyny za dobre gwizdanie

Master - 15 kwietnia 2009, 14:57:03 - *.4.69.239
Wisła jest czysta mośki, to chodzi o kluby, w których grali po Wisle Gratuluje rozumu ;))

kapsel - 15 kwietnia 2009, 14:57:32 - *.116.90.10
Moge cos wam panowie i panie powiedziec za duzo sie podniecacie to dopiero poczatek zaczeto od malo znanych skonczy sie afera na legi wisle lechu wtedy bede czysty budbol

Paweł.3 - 15 kwietnia 2009, 14:58:04 - *.14.202.14
Jestem sędzią niższych klas rozgrywkowych trzy lata od b klasy do okręgówki i do tej pory nic mi nic nie oferował za przekręcenie meczu. Ludzie nie ma zasady czarno-białe. Wam się chyba wydaje że wszyscy biorą bez wyjątku, otóż są też tacy którzy po prostu nie biorą, szkoda że przez jakieś 10 do 20 % w tyłek dostają wszyscy sędziowie...

KULA - 15 kwietnia 2009, 14:58:59 - *.6.14.235
Zobaczcie tą bramkę która strzelił Rasić Sarnatowi w meczu:D xD
Piłka leci w niego a on ją wbija do bramki!

OlO - 15 kwietnia 2009, 14:59:21 - *.22.41.114
czyli pora na ekstraklasę klubami co już "odsiedziały" swoje:
1. Widzew
2. GKS Katowice
3. Arka
4. Korona
5. Zagłębie Lubin
itp itd...
Każdy kupował niech każdy odpowie!

kapsel - 15 kwietnia 2009, 14:59:41 - *.116.90.10
ty mosiek Master ty jestes taki tepy czy tylko udajesz zaczeła sie afera jak Wisłe sponsorowały Kondony chyba ze wtedy nie pamietasz bo jeszcze sikałas w pieluche

Katar - 15 kwietnia 2009, 14:59:56 - *.10.220.80
Kolego kapsel
Nie wnikam co się dzieje z meblami firmy Gawin bo ja znam tą historię. Z resztą z tym człowiekiem wypiliśmy setki litrów piwa

kapsel - 15 kwietnia 2009, 15:01:31 - *.116.90.10
No widzisz m kolego gawin ta firam to mały pikus ja mowie o firmie z czasow jak Opole awasowało do 2 ligi

do Olo - 15 kwietnia 2009, 15:01:40 - *.254.129.83
jmała poprawka: Widzew niczego nie "odsiedział" jeszcze. Spadł tylko sportowo do 1. ligi.
ale miecz nad nim wciąż wisi

kibic - 15 kwietnia 2009, 15:02:03 - *.77.232.29
mnie tylko ciekawi kiedy dojdzie do zatrzymania 300-tnej osoby bo pytanie czy zupelnie nie ma sensu to jest oczywista oczywistosc jak to stwierdzila pewna osoba kiedys

do obiekty - 15 kwietnia 2009, 15:04:23 - *.254.129.83
a tu masz mad wyraz sportowe i czyste zachowanie bramkarza Ruchu:
http://www.zczuba.pl/zczuba/1,90957,6499623,Janusz
_Jojko_powraca_.html
(o "wygraniu baraży" utrzymujących Ruch w II lidze i awansie rok później do I już nie wspominam - bo to też było czyste, hahaha)

Katar - 15 kwietnia 2009, 15:06:45 - *.10.220.80
Do piszczel
A kto był wtedy sponsorem Odry? Bo już w 2. lidze był browar Ryan prze pół roku (2000 rok)?

kapsel - 15 kwietnia 2009, 15:11:47 - *.116.90.10
Jak pamietam sponsorował od 1998 Namysłow pozniej Odre Opole a pozniej byla Varta

kapsel - 15 kwietnia 2009, 15:13:50 - *.116.90.10
wtedy nie było koropci był sponora ktoey myslas ze ma kase i cos sam zdział w fodbolu , pamietacie kal był Sokoło pniewy to było to samo o nie kupowali oni walczyli z układem PZPN

lewiatan13 - 15 kwietnia 2009, 15:21:28 - *.89.189.219
Piast to bardzo ciekawy przyklad.Ukarany zostal za kupowanie meczy 10 punktami karnymi za sezon2002 2003,a wprokuraturze sa papiery ze kupowali tez w sezonie 2003 2004.

ehhhh - 15 kwietnia 2009, 15:24:01 - *.231.52.127
A tak na poważnie i spokojnie....nie jest Wam czasami głupio, że w tym wszystkim uczestniczyliśmy i do tego jeszcze mimo woli braliśmy udział płacąc z własnych pieniędzy za bilety, karnety?? Pewnie każdy z Was przeżywał chwile radości i smutku, że jego drużyna wygrała lub przegrała...a tu się okazuje, że większość tych miernych widowisk była ustawiana przez działaczy, sędziów, a czasami naszych "pupili" - piłkarzyków...chwila refleksji Panowie..pomyślcie o przyszłości, bo chyba każdy chce jeszcze chodzić na mecze, ale takiej żenady już chyba nikt nie chce oglądać..pozdro

Jack - 15 kwietnia 2009, 15:31:08 - *.185.179.227
Abolicja będzie bo niewierze że wszystkich będą degradować...

lewiatan13 - 15 kwietnia 2009, 15:40:24 - *.89.189.219
Czytam wasze wypowiedzi i niemoge sie nadziwic.Piszecie ze musial byc ktos kto kupowal i ten co sprzedawal.Czy wy po tych wszystkich aresztowaniach nie widzicie ze kluby nie zalatwialy tego miedzy soba(jak w latach 70) tylko to zalatwiano z mafia obserwatorsko-sadziowska ktora rozkwitla pod rzadami Listkiewicza.

MKS - 15 kwietnia 2009, 15:52:12 - *.75.87.16
mało im jeszcze tej kasy???!!!!

Zapatero - 15 kwietnia 2009, 15:59:02 - *.9.143.36
Dziwna sprawa,Artur z Grzegorzem zatrzymani w ten sam dzień, a jedyny klub w którym wspólnie grali to Wisełka.

kibic - 15 kwietnia 2009, 16:02:37 - *.5.19.20
@gość
O jakim cudownym utrzymaniu Odry w barażach mówisz? Widzew był wtedy dramatycznie słaby. Najlepszym jego strzelcem był emerytowany obrońca.

wolas - 15 kwietnia 2009, 16:13:04 - *.7.210.144
do fanatyk: chyba dziś leków zapomniałeś sobie wziąśc hahaha ale z flotą wisłą płock dolcanem i wisłą płock czyli tak wygłądają według ciebie czyste zespoły...czyste to ty masz prawdopodobnie sny a nie zespoły te co wymieniłeś

laskovsky - 15 kwietnia 2009, 16:16:26 - *.184.228.187
Polska chce wygrać Mistrzostwa Świata Więźniów i Aresztantów które rozegrane mają być w San Marino kraju wolnym od korupcji tylko dlatego że wszyscy obywatele (jest ich 39 nie licząc dzieci, piłkarzy i ich żon)walczą z nią bo muszą bo każdą ich stówę widać na mapach google.

wxcdresaz - 15 kwietnia 2009, 16:19:38 - *.7.210.144
jakie kluby w polsce mistrzostwa nie kupowały wszystkie kupowały kupują i kupować bedą od najniższej klasy do extraklasy przynajmniej może bedzie jakiś awans

arkowiec - 15 kwietnia 2009, 16:23:24 - *.142.179.32
wxcdresaz nie masz racji jest jeden klub czysty jak lza LECHIA GDANSK.

gks - 15 kwietnia 2009, 16:40:29 - *.89.183.225
@ piszczel - cebula nie jest wiarygodny, to wymysł w alkoholowym bełkocie

hahaha - 15 kwietnia 2009, 16:49:22 - *.186.111.28
200 osób już jest w sumie zatrzymanych :P Mamy jubileusz, w PZPN-ie już piją xD

tig - 15 kwietnia 2009, 16:51:35 - *.74.111.9 (*.168.1.148)
nie ma w polsce w ekstraklasie ani w 1 lidze zespolu ktory nie brał udzialu w korupcji.

fakro - 15 kwietnia 2009, 17:21:00 - *.10.205.60
Do Tig
Chyba tylko Pelikan Łowicz nie kupowal... Bo nie mial za co ;)

lisek - 15 kwietnia 2009, 17:22:05 - *.92.179.75
zgadzam sie z tig kazdy "klub" byl umoczony i niepowinno sie degradowac klubow a ludzi karac!!!!tyle...

tig - 15 kwietnia 2009, 17:22:43 - *.74.111.9 (*.168.1.148)
i dlatego gra w 2 lidze niestety nie miał za co kupowac

kali - 15 kwietnia 2009, 17:38:30 - *.143.96.27
A Michaś L.kiedys powiedział ze jest tylko jedna czarna owca,a tu spore stadko tych owiec się znalazlo!ciekawe kiedy przyjdą po pastucha L.A tak poza tym aż dziwię się że jeszcze ktoś chce inwestować tą ligową miernote!

tig - 15 kwietnia 2009, 17:43:34 - *.74.111.9 (*.168.1.148)
kali nikt nie inwestuje kasy w to bagno tylko ja pierze

proch - 15 kwietnia 2009, 17:54:57 - *.150.223.70
fanatyk ty się lecz

valdi - 15 kwietnia 2009, 18:19:29 - *.79.18.16
Wisła Legia CAŁA POLSKA jest w to umoczona,tylko dlaczego cierpią na tym kibice i kluby?
Powinno sie solidnie karać, winnych "ludzi czynu". A tak na marginesie jak wyszła korupcja, to dlaczego Legia i Wisła niewalczyła o miszczostwo? (SPRZĄTALI DOKUMENTY?), a mistrzostwo Polski zdobyło Zagłębie wice Bełchatów. LUDZIE TAK SZCZERZE ZASTANÓWCIE SIĘ !!!
Jeszcze jedzo jak zagłębie spało to myślicie dlaczego?(niemylmy degradacji)
Pozdrawiam.

TerazPasy - 15 kwietnia 2009, 18:21:26 - *.70.86.225
fanatyk-Odra? jaka Odra, bo chyba nie ta co gra teraz w ekstraklasie?jeden gosciu z kierownictwa, ktory zniknal na pewien czas ale wrocil ostatni (celowo nie wymieniam ani funkcj ani stanowiska i kto dal info a raczej pewne na 99%)byl "podobno" na Slasku drugi po "fryzjerku"

pewniak81 - 15 kwietnia 2009, 18:35:46 - *.65.1.2
wiślacy pisaliście że wasz klubik nie jest umoczony a jednak ;] teraz czas wziąć się za legie ;)

drShpon - 15 kwietnia 2009, 19:54:37 - *.206.244.1
Fanatyk- uczciwa liga, a chcesz kasacji Widzewa?? Przecież Sarnat w Wiśle bronił 100 lat temu. Więc jeśli domagasz się degradacji Wisły (choć grzechy Sarnata to raczej KSZO i Kmita), to poproś również o karę dla Widzewa.
Albo sprawiedliwie po wszystkich, albo dalej bawmy się w to bagno.
I na koniec, nie jestem kibicem Wisły Kraków, ani Widzewa. Oba kluby zasadniczo mi wiszą.

czarny - 15 kwietnia 2009, 19:55:11 - *.185.27.46
Hetman Zamość do ekstrak

toomi - 15 kwietnia 2009, 19:56:23 - *.74.247.33
Owszemto zatrzymanie dotyczy czasów gdy już nie było ich w Wiśle ale jakoś nie wierze w to że będąc tam nie kupowali meczów albo nie handlowali nimi ale ja twierdze że karanie klubów niczego dobrego nie robi.Jestem kibicem Widzewa i co z tego że są jakieś kasacje teraz i tym podobne cyrki skoro teraz we wszystkich praktycznie klubach nie ma jużtych ludzi którzy meczami handlowali a kolega fanatyk to może by sobie przypomniał cudowny sezon ŁKS kiedy ten klub zdobył mistrzostwo ale w tej lidze chyba Milan Milanówek mógłby zostać mistrzem niczego nie ujmując temu klubowi

lolo - 15 kwietnia 2009, 20:23:24 - *.50.237.6
a jak myslicie ,dlaczego Żurawski wyjechał do Grecji ??? Bedzie miał swoje 5 min. ???

cvxvc - 15 kwietnia 2009, 20:30:54 - *.139.5.208
były sędzia to mariusz posuniak

do kibic - 15 kwietnia 2009, 20:32:01 - *.254.139.91
Taaa, masz rację: Wawrzyniak, A. Kubik, Piekutowski, Rybski, R. Lato, Szeliga - to dramatycznie słabi piłkarze. Dwaj pierwsi to nawet reprezentanci "A", pozostali - reprezentanci młodzieżówki. A to już ponad połowa składu grającego w tych barażach

ELO - 15 kwietnia 2009, 20:53:15 - *.7.96.50
ukarac Wisle degradacja tak jak bylo z Leczna jak wszyscy to wszyscy

dave - 15 kwietnia 2009, 21:30:40 - *.27.111.21
a wie ktos w ogole co sie dzieje z jackiem paszulewiczem? zakonczyl kariere czy jak? bo chlop jak mial 26 lat to wlasciwie przestal grac...

KKS - 15 kwietnia 2009, 21:49:34 - *.173.30.236
Wisla degradacja:D A smiali sie z Lecha

Katar - 15 kwietnia 2009, 21:53:14 - *.10.220.80
Do Dave
Jacek Paszulewicz - według wikipedii jest zawodnikiem Górnika Zabrze teraz

d - 15 kwietnia 2009, 22:35:24 - *.190.75.253
Artur Sarnat i Grzegorz Król :D Brawo honorowe Lechia i Wisła!

pp - 15 kwietnia 2009, 23:54:29 - *.7.135.19
Grzegorz KMIECIK.

olo - 16 kwietnia 2009, 8:15:57 - *.96.5.174
Przez takich złodzieji takie kluby jak Stomil Olsztyn oraz inne uległy degradacji...

Dennis71 - 16 kwietnia 2009, 8:54:42 - *.78.62.116
A wie ktoś kto to taki ten Piotr K..
Mój dyrektor się zwie Piotr Kołodziejski... przed pracą dyrektorską w naszej szkole był... sędzią i obserwatorem PZPN... A od 3 dni w szkole go ni ma...

kowal - 16 kwietnia 2009, 10:16:05 - *.76.202.44
odwalcie sie od Legii. Legia zawsze byla czysta. nie tak jak lech, amica, widzew, arka i inne klubiki. A co do sprawy grzeska i artura to sprawa dotyczy czasów, kiedy nie grali juz w wisle. Taka prawda.

likaon - 16 kwietnia 2009, 13:07:00 - *.191.80.146
Powiesić za j.a.j.a tego Sarnata, sprzedał koronie derby broniąc barw KSZO !!!
Pamiętamy !!!
W Świętokrzyskim tylko KSZO !!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas