[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


29 kwietnia 2009, 17:34:22 - Alkashpah
Jagiellonia nie zostanie zdegradowana

Jagiellonia Białystok nie zostanie zdegradowana o jedną klasę rozgrywkową. Białostoczanie przyszły sezon rozpoczną z 10 punktami ujemnymi oraz zapłacą karę finansową - taką decyzję podjął Związkowy Trybunał Piłkarski, który rozpatrywał odwołanie białostockiego klubu w sprawie karnej degradacji za korupcję.

Jagiellonia została ukarana grzywną wynoszącą 300 tys. zł. 100 tys. zostanie przekazane Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej, 200 tys. fundacji wspierającej zakład niewidomych w podwarszawskich Laskach.

Obrady Związkowego Trybunału Piłkarskiego zaczęły się o godz. 14 i trwały ponad dwie i pół godziny. W międzyczasie do sali obrad zostali zaproszeni przedstawiciele Wydziału Dyscypliny PZPN i Jagiellonii Białystok.

W swoim orzeczeniu Trybunał podtrzymał zasadność wyroku WD PZPN, który uznał Jagiellonię winną zarzucanych czynów. Zmiana wymiaru karu spowodowana była faktem, że klub z Białegostoku nie osiągnął zamierzonego celu, czyli nie uzyskał awansu do Ekstraklasy.

Decyzja Związkowego Trybunału Piłkarskiego nie została podjęta jednogłośnie. Czterech członków Trybunału było za utrzymaniem dotychczasowych kar.


źródło: Podlaski Sport / PAP / PZPN

Woo-Cash - 29 kwietnia 2009, 17:34:47 - *.chello.pl
To i tak za dużo.

endriu3215 - 29 kwietnia 2009, 17:35:04 - *.bialnet.com.pl
cóż... zostajemy w ekstraklasie ale będzie ciężko :D

Krell - 29 kwietnia 2009, 17:35:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nigdy nie spadnie BKS nigdy nie spadnie. Za rok walka cały sezon i zostajemy. Mogło byc mniej punktów i więcej kasy. Społeczeństwo w Białym hojne to by się złożyło na kare ;)

ha - 29 kwietnia 2009, 17:35:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czekam z niecierpliwoscia na posty KSG !!! VIVA JAGIELLONIA !!!

DARIO - 29 kwietnia 2009, 17:35:59 - *.net152.okay.pl
w koncu koniec niejasnoscimi na koniec sezonu.

Bolek - 29 kwietnia 2009, 17:36:00 - *.netland.gda.pl
Co to jest?????????Powinna być degradacja!!!!!!!i o 3 ligi naraz!!!

ciezko - 29 kwietnia 2009, 17:36:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba probowac, mam nadzieje, ze uda sie odrobic.

Polak - 29 kwietnia 2009, 17:36:54 - *.lanet.net.pl
Powinna być degradacja. Ehh

kghg - 29 kwietnia 2009, 17:37:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czyli cały następny sezon ostra walka o utrzymanie, ale wierzę że JAGA da radę. Jeśli tylko będą grali tak jak teraz u siebie i poprawią się na wyjazdach to spokojnie się utrzymamy :D

jagoj - 29 kwietnia 2009, 17:37:42 - *.client.duna.pl
bolo przyjedziemy do gdańska to wam pokażemy komu należy się ekstraklasa

ss - 29 kwietnia 2009, 17:38:16 - *.slo.csk.pl
Spoko, ujemne punkty zamieni się jeszcze na wyższą karę pieniężną.

ted - 29 kwietnia 2009, 17:39:11 - *.139.146.98.koba.pl (*.0.20.50)
Dobrze ze zostajemy, ale -10pkt to o 4 za duzo!!! Jaga pokazała jak się walczy o swoje

Lukas - 29 kwietnia 2009, 17:39:25 - *.ssp.dialog.net.pl
Ładny nieład :D Teraz to dopiero masakra, jedne kluby skazali na degradacje, Widzew nie otrzymał żadnej kary a Jaga bez degradacji ale z karą finansową i ujemnymi punktami. Tyle różnych wyroków w podobnych sprawach masakra. Te wyroki powinien ogłaszać zawsze tylko jeden sklad osobowy bo co inni ludzie to inna wizja prawa

ulio - 29 kwietnia 2009, 17:39:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
spoko narazie na ten sezon powalczyć o 7 miejsce a w następnym ostro do roboty od początku do końca sezonu

TS BKS WKS - 29 kwietnia 2009, 17:40:31 - *.chello.pl
Sam nie wiem co by było lepsze dla jagi?? przecież te -10pkt to sie równa degradacja... tylko przesunięta w czasie...
Legia pewnie przypomni sobie o Grosickim, a Frankowski też już pewnie nie bedzie grał tak jak w tym sezonie.

do Lukas - 29 kwietnia 2009, 17:40:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rózne wyroki, za rozne przewinienia, proste.

JAGA - 29 kwietnia 2009, 17:40:45 - *.euro-net.pl
Tę wiadomość dedykuje wszystkim nam "przychylnym"
To specjalnie dla was !!!!!!

GKS - 29 kwietnia 2009, 17:40:46 - *.adsl.inetia.pl
Moim zdaniem to dobrze, przecierz nie kupowali ci ludzie co są teraz Jagielloni. Powinni ukarać ludzi którzy kupowali, a nie tych co teraz nie mają nic z tym wspólnego, a tylko są na tym samym stanowisku.

WIDZEWIAK - 29 kwietnia 2009, 17:40:59 - *.ssp.dialog.net.pl
W cięźkich chwilach RTS WIDZEW ŁÓDŹ jest zawsze z Wami JAGIELLONIO. Trzymaj się.W przyszłym sezonie dwa meczyki razem Łódź i Białystok.Jagiellonia i Widzew oby powrót do starej zgody.

kibic - 29 kwietnia 2009, 17:41:02 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jak widać są równi i równiejsi Jaga powinna zostać zdegradowana tyle w temacie.
A wy co się zwieci kibicami Jagi i się cieszycie z tej decyzji po prostu nie macie honoru.

AnB_Widzew - 29 kwietnia 2009, 17:41:06 - *.toya.net.pl
Brawo !!! pewnie Boniek załatwił ;)

adamos - 29 kwietnia 2009, 17:41:22 - *.elpos.net
ole!

tomi.ck - 29 kwietnia 2009, 17:41:41 - *.71.udn.pl
Śmiech na sali,co z klubami ktore zostały zdegradowan???To tylko w polsce sie moze zdazyc!

jedrus - 29 kwietnia 2009, 17:41:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
skandal a moje Zagłebie S zdegradowali bez mruganięcia okiem...i jeszcze dostalismy punkty karne..

aa - 29 kwietnia 2009, 17:41:53 - *.chello.pl
sprawiedliwość PO nowemu?

mike - 29 kwietnia 2009, 17:42:03 - *.dsl.chcgil.sbcglobal.net
to i tak troche za duzo 6pkt powinno byc ,ale i tak jest ok ... do boju Bks Jagiellonia !!!!

tylko ty[J - 29 kwietnia 2009, 17:42:13 - *.bialystok.vectranet.pl
antoni zamilcz ;] jak byś nie widział kara została nałożona;]
(należy karać ludzi a nie kluby)
Wstań unieś barwy żółto czerwone xD [J]

pawlix - 29 kwietnia 2009, 17:42:18 - *.ssp.dialog.net.pl
Skoro degradowane byly inne kluby min. moje Zagłębie Lubin to Jagiellonia tez powinna poleciec.
Jednak -10 pkt. dla Jagi moze oznaczac spadek w nastepnym sezonie zwlaszcza, ze do Ekstraklasy pchaja sie silniejsze kluby niz BKS i o utrzymanie moze byc ciezej niz w tym sezonie. Czas wszystko pokaze.

666 - 29 kwietnia 2009, 17:43:18 - *.42.115.2
Bardzo sprawiedliwie!

haha - 29 kwietnia 2009, 17:44:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak sycyeglnie silnz Znicz.

mis_fis - 29 kwietnia 2009, 17:44:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bardzo sluszna decyzja, szkoda tylko, ze az tyle punktow ujemnych... :/

kibic - 29 kwietnia 2009, 17:44:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Buaha ludzie zastanówcie si e co piszecie!!! Kara -10 pkt i 300 tys jest to karna minimalnie mniejsza niz degradacja!!! ludzie wy sami nie macie honoru !!! Jaga my z WAMII!!! skandal twoje Zaglebie zdegradowali bo kupili milion meczy a nie jak Jagiellonia 2 mecze i to nie miała z nich zaadnego pozytku!! kto nie wiem nic nan ten temat lepeiej niech sie nie wypowiada

obiektywny - 29 kwietnia 2009, 17:45:11 - *.dhcp.studentenwerk-bielefeld.de
10 pkt to zdecydowanie za malo, biorac pod uwage, ze 5 meczow bylo ustawionych. 5*3pkt=15 pkt-to by bylo minimum. Mam nadzieje, ze kara finansowa bedzie surowa, bo wtedy poczuja, ze to co robili bylo naganne.

ha - 29 kwietnia 2009, 17:45:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do pawlix ze do Ekstraklasy pchaja sie silniejsze kluby niz BKS
Gosciu mozesz mi wytlumaczyc co znaczy silnijsze? W jakim kontekscie?

do pawlix - 29 kwietnia 2009, 17:45:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"do Ekstraklasy pchaja sie silniejsze kluby niz BKS" ha ha ha! chyba mowisz o lechii ^^

kk - 29 kwietnia 2009, 17:45:44 - *.starachowice.vectranet.pl
cóż są lepsi i gorsi dla PZPNu, Lubin, Kielce mogą czuć się pokrzywdzeni...

kibic - 29 kwietnia 2009, 17:46:08 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A właśnie że powinni degradować kluby i skazywać działaczy i mam nadzieję że Wrocławska prokuratura wystąpi z takim aktem oskarżenia wobec wszystkich zamieszanych klubów w korupcję.
PZPN DNO

jorg z fry - 29 kwietnia 2009, 17:46:11 - *.adsl.inetia.pl
i dobrze pierwsza liga dla KSG a ekstraklasa dla BKS.

timek - 29 kwietnia 2009, 17:46:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powinni spaść

BKS - 29 kwietnia 2009, 17:48:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Utrzymac sklad, zatrzymac trenera i spokojnie sie utrzymamy. Znicz numer jeden do spadku, ktos jeszcze z problemami sie znajdzie. Napewno nie bedzie tak wyrownanej ligi jak w tym sezonie.

Myk - 29 kwietnia 2009, 17:48:59 - *.139.146.104.koba.pl (*.0.47.104)
Kara dotkliwa, ale sprawiedliwa
- 10 punktów jest do odrobienia (mając Franka w składzie); 300tyś kary - to tylko zmniejszenie wpływów od Canal+
Jagiellonia gra wiosną dobrze. Przy mądrych wzmocnieniach utrzymanie jest w zasięgu klubu
Do boju BKS !!!

rafallin - 29 kwietnia 2009, 17:49:06 - *.jkns.pl
Bravo Jaga

jaga - 29 kwietnia 2009, 17:49:37 - *.elpos.net
hehe noi good.. do obiektywnego 5 meczy ... ?:|:|
chyba chciałeś powiedzieć 2 czy tam 3...
Ekstraklasa (J)est nasza !!

b - 29 kwietnia 2009, 17:49:46 - *.toya.net.pl
tak czy siak spadek ;-)

pawlix - 29 kwietnia 2009, 17:49:52 - *.ssp.dialog.net.pl
do haha: Znicz juz dzisiaj moze spasc na 3 miejsce jezeli Odrze Opole oddadza pkt. ktore stracili poprzez walkowera, wiec Zniczowi trzeba bedzie odjac 3 pkt. a jezeli tak sie nie stanie to tylko kwestia czasu kiedy Znicz wyleci z pierwszej 3.
Do kibic: Udowodnij mi, ze Zagłębie kupilo milion meczy. Jednak wydaje mi sie, ze -10 pkt dla Jagi to jest wystraczajaca kara by i tak Jaga z ligi wypadla. Jak juz napisalem czas pokaze.

mazyr RTS - 29 kwietnia 2009, 17:51:13 - *.olsztyn.mm.pl
bardzo dobra wiadomoscWIDZEWSKIE pozdrowienia dla fanow jedynego BKS-u

adik_pg - 29 kwietnia 2009, 17:51:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobra decyzja!i dobrze ze Gornik sobie na tym nie skorzysta -10 pkt hmm no Jaga za rok bd miala ciezko ale wierze ze da rade.Pozdro z Gliwic

zks - 29 kwietnia 2009, 17:52:58 - *.020.c81.petrotel.pl
WSTYD!!!! W takim razie Zaglebiu kilkadziesiat milionow odszkodowania, Koronie tez pewnie spore i Gdyni i innym umoczonym!!

leon - 29 kwietnia 2009, 17:53:15 - *.homenett.pl
Oby nastapiła amnestja - 10 punktów to stanowczo za duzo, ale cieszy mnie w perspektywie mecz z Widzewem Wiec jednak sie nie miniemy. Ukarac jeszcze pewnien klub z Poznania na "A", Cracovie, Bełchatów taką zama (jak nie suowszą kara), i rozgrywki będa ciekawe, a wszytscy pozostali powiedzmy minus 6 bo zaden klub niejest niewinny!!!!!! PODRO WSZYSCY WIDZEWIACY!!!!!!!!!!!!!! DZIEKI,ZE TRZYMALISCIE ZA NAS KCIKI W TYCH TRUDNYCH CHWILACH JAGA&WIDZEW!!!!!!!

Jaga - 29 kwietnia 2009, 17:53:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech jeszcze spadnie Cracovia i Gornik, latwiej bedzie w przyszlym sezonie odrobic strate.

RDST1910 - 29 kwietnia 2009, 17:55:31 - *.toya.net.pl
brawo Jaga ? utarliscie nosa dumnym dziadkom z PZPN-u powodzenia. pozdro od czerwonej armi Lodzkiego Widzewa. "RTS"

syf - 29 kwietnia 2009, 17:55:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podbeskidzie dostalo -6, ot i sprawiedliwosc.

eŁKSiak - 29 kwietnia 2009, 17:57:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo, szybko się uczycie od waszych koleżków z Widzewa (niezła sztama się zbliża). Widzewiacy jednak spadną, gdyż Sąd Najwyższy mając wybór - przyznać rację PZPN-owi czy Widzewowi będzie musiał się kierować tym, że Zagłębie i Korona też złożyły apelację. I jeżeli Widzew wygra to PZPN będzie musiał wypłacić gigantyczne odszkodowania tym 2 klubom zwłaszcza Koronie, która przez degradację straciła sponsora.

Strain - 29 kwietnia 2009, 17:57:15 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Patrząc na niektóre wydaję mi się, że taka sama kara powinna być dla osoby co wywołała wojny i zagładę połowy cywilazacji oraz dziecko, które ukradło lizaka. Np. w Serie A tylko Juventus zdregadowali, reszta tylko punkty ujemne.

Mat - 29 kwietnia 2009, 17:59:20 - *.range86-169.btcentralplus.com
Zobaczymy, czy bedzie amnestia. Oby

spoxy - 29 kwietnia 2009, 18:01:03 - *.pl
na wiosne to fajna druzyna ... ( w kielcach była fajniejsz ) ... zobaczymy koniec ligi i wyniki i sędziowanie ... wtedy sie zobaczy czy warto patrzyć na tych co za piłka latają

dks - 29 kwietnia 2009, 18:01:50 - *.starachowice.vectranet.pl
KONIEC WALKI Z KORUPCJĄ! Sporo futbolowych bandziorów odetchnęło dziś z ulgą. Niebawem zaczną się znowu kolejki cudów... Brawo PZPN...

celt - 29 kwietnia 2009, 18:02:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Leon Ty Supraslanko

WidzewRTS - 29 kwietnia 2009, 18:02:37 - *.toya.net.pl
eŁKSiak Rozwala mnie Twój tok myślenia. Sąd Najwyższy musi się kierować literą prawa, a nie odszkodowaniami Pzpn-u. Ćwoki z miodowej sami sobie3 piwa naważyli to teraz będą musieli je wypić.

leon - 29 kwietnia 2009, 18:03:03 - *.homenett.pl
@ełkaesiak! Czekałem na napinacza z ŁKS i sie doczekałem. W głebi duszy przyznajesz,ze kara i tak za surowa, ale tego niepowiesz. Niebój się Boniek załatwi,że jeszcze dostaniemy punkty dodatkowe, za krzywdy moralne i wystartujemy na poczatku z plus 6 punktami WIDZEWIACY! DZIĘKUJEMY JESZCZE RAZ ZA WSPARCIE!

Grzesiek - 29 kwietnia 2009, 18:03:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dla (J)ezioraka to bardzo dobra wiadomość, tak trzymać.

Myk - 29 kwietnia 2009, 18:03:32 - *.139.146.104.koba.pl (*.0.47.104)
antoni - dlaczego obrażasz innych?
Jagiellonia została ukarana, bo jest winna !!!
Nikt nie podważa winy Jagiellonii, a wyrok uważam za sprawiedliwy
Stosując twoją argumentację, wszyscy bandyci powinni być skazywani na karę śmierci
Jeżeli wobec wszystkich stosuje się taką samą karę, to nie jest sprawiedliwość tylko zemsta
PZPN miał na Jagę dowody na 2 mecze (z początku sezonu 2004/05), kiedy Jaga była na miejscu spadkowym (choć miała grać o Ekstraklasę)Pozostałe niby 3 kupione mecze - to bardziej pomówinia, niż dowody (i dotyczą wcześniejszego sezonu)
Porównaj teraz z innymi degradowanymi klubami:
Arka, Korona, Polkowice, Łęczna - cały sezon kupiony,Zagłebie Lubin - kupywała decydujące mecze
...Jeżeli Jaga miała by spaść o jedną klasę rozgrywkową, to wyżej wymienione kluby powinne spaść o trzy ligi

norbi - 29 kwietnia 2009, 18:04:51 - *.ssp.dialog.net.pl
DZIADOSTWO DZIADOSTWO i jeszcze raz DZIADOSTWO!!! są równi i równiejsi.Co do jagi to bedzie im ciężko się utrzymać.
Mam nadzieje że to się kiedyś skończy i nie będzie już tępych wpisów płytkich ludków kto jest lepszy a kto zasługuje na degradacje.pozdro WZL

misiek - 29 kwietnia 2009, 18:05:13 - *.chello.pl
4 mecze i degradacja, a 5 tylko -10 pkt. Oto sprawiedliwość

Mane - 29 kwietnia 2009, 18:06:52 - *.ip.netia.com.pl
Najpierw kupili kilka meczy, teraz kupili przychylność PZPN.

Damiano - 29 kwietnia 2009, 18:07:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to teraz KSZO Korona Łęczna Zagłębie i inne zdegradowane kluby o jedną lige wyżej a Łęczna w ramach zadość uczynienia niech zostanie mistrzem Polski bo jak karać to wszystkich tak samo...a na razie okazało się że znaleźli kozły ofiarne które ukarali a reszcie nic nie zrobią...PZPN powinień zapłacić ogromne odszkodowanie innym ukaranym degradacją klubą.tak dodając nie mam nic do Jagiellonii ale jestem za karaniem sprawiedliwie wszystkich.

m - 29 kwietnia 2009, 18:08:29 - *.171.95.110.static.crowley.pl (*.16.2.86)
zgadzam sie a rgumentacja Myka.
mi ten wyrok podoba się. Widzew powinien dostać rok temu taki sam.
Ci którzy awansowali dzięki kupczeniu spadek. Jezeli na szeroką skalę (Korona, Arka) - ujemne punkty ekstra albo o dwie klasy degradacja.

antoni - 29 kwietnia 2009, 18:10:36 - *.ssp.dialog.net.pl
Myk: Co Ty opowiadasz? Jakie 2 mecze? Przecież sami przyznaliście się chyba do 5 meczy czy 6... Zagłębie L. zostało zdegradowane za 3 mecze! Dosłownie za 3 mecze. A Wam za więcej meczy dają ujemne? Przecież to jest bezczelny gest PZPN-u wobec kibiców klubów zdegradowanych. A co gorsza to wy to popieracie! To jest chore! I macie nadzieję, że jeszcze ujemne Wam zabiorą. Macie honor? Czy to jest dla Was pojęcie obce? Nikt nie mówi, że macie latać do PZPN-u o degradację, ale chociaż nie wypisujcie tutaj takich rzeczy, bo w tym momencie chowacie honor do kieszeni. A ja uważałem kibiców Jagiellonii za jednych z bardziej honorowych...

MieszkoGno - 29 kwietnia 2009, 18:10:54 - *.chello.pl
Moim zdaniem za korupcję powinno byc wykluczenie ze struktur PZPN, a tym samym rozwiązanie klubu. I nie ma znaczenia, czy kupiło się 1 mecz, czy cały sezon. Kibicuję Lechowi, ale skoro jest zamieszany w handel meczami TO TEŻ POWINIEN BYC WYKLUCZONY. Prawo musi byc równe dla wszystkich.

baba53 - 29 kwietnia 2009, 18:11:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jaj ciag dalszy !Pozdrawiam jajcarska baba !

idiot - 29 kwietnia 2009, 18:11:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co to znaczy wszystkich karac tak samo? Slonko przygrzalo?Podbeskidzie dostalo -6, Piast tez -10 o ile dobrze pamietam.

bb - 29 kwietnia 2009, 18:12:22 - *.xdsl.centertel.pl
tylko Piast za próbe korupstwa Która nogdy nie zostala udowodniona:P

norbi - 29 kwietnia 2009, 18:12:48 - *.ssp.dialog.net.pl
antoni bardzo dobrze powiedziane!!! popieram

KRIS CK - 29 kwietnia 2009, 18:13:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Są równi i równiejsi; mam nadzieję ,że ci,którzy shańbili się tą decyzją odpowiedzą za to przed sądem
Gratuluję p.Malinowski; czy słyszał pan o czymś takim jak sumienie? chyba nie bo go pan nie masz!!!!
WSTYD i HAŃBA, PZPN to największe siedlisko korupcji
A ja naiwnie myślałem,że z korupcją będziecie walczyć.
NISZCZYCIE POLSKĄ PIŁKĘ NOŻNĄ.!!!!!!

mazur RTS - 29 kwietnia 2009, 18:13:07 - *.olsztyn.mm.pl
na nic wasze szczekanie Jaga w ekstraklasie zostanie juz jesienia wielkie swieto mecz Jaga-WIDZEW pozdowienia z Mazur

ajajaj - 29 kwietnia 2009, 18:13:36 - *.os1.kappa.pl
I gitara! W końcu zmądrzeli... Brawo Jaga za walke!;] Elita Wam się należy!;]

Konio - 29 kwietnia 2009, 18:15:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Świetna wiadomość jak dla mnie,bardzo lubię Jagę i cieszę się że zostanie w ekstraklasie
Pozdrowienia z Pruszkowa dla Jagi i jej kibiców.

majkel - 29 kwietnia 2009, 18:16:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przypominam tylko że Jaga ma prawo pierwokupu Grosickiego za 600tys , pogra u nas sezon i szybko się zwróci kasa a o -10 jestem spokojny 40 punktów taki skłądem jak teraz Jaga powinna ugrać a to wystarczy do utrzymania

puceq - 29 kwietnia 2009, 18:17:54 - *.50.228.182
@antoni: nikt sie do takiej ilosci nie przyznawal. udowodnione zostaly tylko dwa mecze. a co do porownania do Zaglebia to: 3 mecze dajace awans do ekstraklasy - 2 mecze o nic(i to nie wygrane) nie porownuj wiec...

baju - 29 kwietnia 2009, 18:18:04 - *.171.192.186.static.crowley.pl
200 tys na zakład niewidomych...raczej znowu łapówka!!! lepiej żeby 300 tys przekazali na szkolenie młodzieży!!!

Fulko - 29 kwietnia 2009, 18:20:45 - *.41.219.52.sub.mbb.three.co.uk
Gratulacje Jaga! - Za rok spotykamy się w ekstraklasie!
pozdrowienia od Czerwonej Armii Łódzkiego Widzewa!

RTS - 29 kwietnia 2009, 18:21:26 - *.ssp.dialog.net.pl
Pozdro dla JAGI, wszyscy WIDZEWIACY trzymali za was kciuki. Widzew&Jaga&Ruch

Pomerenke - 29 kwietnia 2009, 18:22:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie jestem z Bialegostoku ani z Warszawy ale nie rozumię dlaczego te 200 tyś ma iść do osrodka pod warszawą. to w Bialymstoku niema takich ośrodków.!!!???

ss - 29 kwietnia 2009, 18:23:43 - *.slo.csk.pl
Nie chodzi o to kto ile meczów kupił, a o to kto brał w tym udział i jakie są na to dowody.
Udowodnienie winy = kara
Kara adekwatna do czynów, a nie w czambuł wszystkim degradacje.
Gwno wiecie, a pisac piszecie byle w klawiature postukać.

kinial - 29 kwietnia 2009, 18:24:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Korupcja nadal kwitnie 100 tys. łapówki dla PZPN i Jagielonia zostaje co na to Zagłębie , Korona oraz inne kluby zdegradowane.Wstyd byc polakiem

fanTS - 29 kwietnia 2009, 18:25:40 - *.bielskobiala.vectranet.pl
...jak Pan Lato obiecał,że nie będzie degradacji to nie ma - teraz czas na podwyżkę z 28 na 50 - delegaci z odpowiedniego okręgu czas głosowania ...

hm hm hm - 29 kwietnia 2009, 18:27:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie wiem co byłoby lepsze; gdyby dzisiaj odjąć Jagielloni 10 punktów to ile by ich miała i czy przypadkiem nie byłaby w strefie spadkowej ? Może się więc okazać, że w nowym sezonie nie odrobią tych strat i wtedy będą dwa sezony w plecy; ktoś to nieźle pokombinował a najgorzej mogą wyjść na tym Ci, któzy tak krzyczeli że nie degradacja itd ......

ŁKS - 29 kwietnia 2009, 18:28:46 - *.netster.net.pl
Jaga & Widzew siebie warci. Szykuje się nowa korupcyjna zgoda.

leon - 29 kwietnia 2009, 18:29:30 - *.homenett.pl
DO WSZYTSKICH NAPINACZY: Wymieńcie mi jeden (1) mecz kupiony przez Jage!! Wymienicie?? Owszem pan "K" był zamieszany, ale nie klub. Powinno niekarac się puntami, a karami finansowymi, i te pieniądze powinny pojsc na cele społeczne. Na niewidomych- zgoda, popieram, ale na PZPN??? Kto ich rozliczy za to co zrobią z tą kasą? Pewnie sami sobie premie poprzyznaja. Szkoda,ze nikt niepomyslał by np: wesprzec finansowo PRAWOSŁAWNY OSRODEK MIŁOSIERDZIA (ul. Warszawska Białytsok), wyedy skorzystaliby ubodzi mieszkańcy Białęgostoku i okolic, tam każdy biedny i bezdomny dostanie jedzenie i ciepła herbate zima. Społeczeństwo u nas biedne ale ofiarne, moze byc kara nawet 600.000 finansowa - zrzucimy sie kto ile może, a komu posłuza ujemne punkty?? Pozatym żeby było sprawiedliwie ukarac Kuchennego Kolejorza, Cracovie, BOT Bełchatów. Proponuje załozyc konto na spłate tej niby kary, i napewno to konto puste nie zostanie, niech każdy wpłaci równowartosc 1 piwa ( 3 zeta), to nazbiera se ładna sumka, bo kibiców tu niebrak, na mecze przychodzi poiedzmy 8.000 ludzi, ale 2 -3 razy tyle z różnyc powodów niemoże przyjsc na dany mecz (praca, rodzina, choroba itp...) wiec ile by się nazbierało? MAM RACJE???

mongol - 29 kwietnia 2009, 18:29:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przyszla I (druga) liga nie bedzie ciekawa jesli spadnie Gornik i Cracovia, wiec lepiej ewentualnie bic sie o awans za dwa sezony.

do ajajaj - 29 kwietnia 2009, 18:30:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
odrazu 5. Masz jakieś wiadomości- nikt ci nie broni podzielić się nimi z Wrocławiem, jak nie to zamilcz i pajaca z siebie nie rób. Korona została zdegradowana, wątek jest zamknięty. Odcierpieliśmy swoje i nikomu nie życzę takiego upokorzenia, ale miejcie odrobinę honoru. Są równi i równiejsi. Kupiony 1 mecz czy 100-sankcje powinny być takie same, nie ważne ile, ważne za co. Boli to że ci którzy udupili mój klub biegają sobie na wolności jak gdyby nigdy nic, vide wdowczyk.

wro - 29 kwietnia 2009, 18:30:21 - *.lanet.net.pl
w sumie to dobra decyzja:
- z 1 ligi wejdzie mniej zespołów (tzn. będą baraże i spójrzcie na tabelę, kto może znowu się tam kisić)
- analogicznie jak wyżej więcej zespołów spadnie z ekstraklasy
- Jaga jest pozbawiona na co najmniej 2 sezony bez walki o puchary (ten i następny sezon)
- to co robi ten klub jest fajne i szkoda to niszczyć
PS: leśne dziadki zgarną za to sporą sumę^^

brodo - 29 kwietnia 2009, 18:31:22 - *.mobile.playmobile.pl
Hej Jaga gol!
10 punktów w plecy na starcie to dużo, będzie ciężko ale damy radę.
Jesteśmy zawsze tam, gdzie nasza Jaga gra!

kibol - 29 kwietnia 2009, 18:35:23 - *.139.146.109.koba.pl (*.5.8.13)
Brawo Trabiński,załatwileś Jage na cacy,obiecanki cacanki,spadaj do swojej Legii,moze pokaze pseudo prezes co zrobil,na razie -10 pkt.,300.000 tys,same sukcesy,olo był ale co zrobil to nikt nie zrobil,pan do piet mu niedorasta.

KKS - 29 kwietnia 2009, 18:36:41 - *.173.30.236.tesatnet.pl
No i wiadomo bylo ze tak bedzie bo to bylo na popis a w czerwcu koniec degradacji

RDG1910 - 29 kwietnia 2009, 18:37:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo ZTP wreszcie jakaś pozytywna decyzja PZPN. Gratulacje dla Jagi, sądzę że -10 na starcie jest do spokojnego odrobienia przez cały sezon. Nie bedzię łatwo ale da się to zrobić.
Pozdrowienia dla "pszczółek" z Widzewskiego Radogoszcza

Regan - 29 kwietnia 2009, 18:37:41 - *.lubin.dialog.net.pl
Temida zaiste jest ślepa. Jagiellonia 5 przekrętów i zostaje w ekstraklasie. Zagłębie 3 i leci z hukiem. To już nawet nie jest folwark, to jest cyrk, w którym może i jest śmiesznie, ale tylko wówczas gdy się patrzy na clownów.

BadBoy - 29 kwietnia 2009, 18:38:32 - *.hsd1.il.comcast.net
Jagiellonia nigdy nie spadnie! Dzieki wszystkim tym co byli z nami, a wszyscy anty podajcie sobie rece i biadolcie jaki PZPN to, Widzew tamto! Wielcy znawcy napinajcie sie bardziej! FORZA JAGA! DO BOJU, DO BOJU, DO BOJU BKS!

do do ajaj - 29 kwietnia 2009, 18:40:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Slyszac z ust kibica Korony, ze nie wazne czy jeden mecz, czy trzy ligi ogarnia mnie pusty smiech. Czlowieku zdajesz sobie sprawe z tego co tu wypisujesz? Zeby nie korupcja Twoja Korona do dzis walczylaby o ekstraklase. Juz Arka w zeszlym sezonie pokazala jak ciezko jest czysto wywalczyc awans. Jaga dobijala sie do ekstraklasy latami, miala najwiekszy budzet i nic z tego nie wychodzilo. Teraz dwa smieszne mecze o niczym nie decydujace maja to przekreslic? A co ze spadkiem do III ligi przez uklad Lecha i LKS'u?

Hanys - 29 kwietnia 2009, 18:40:50 - *.chello.pl
Powinni sprawę jasno postawić czy są degradacje czy nie a nie jednych wywalać o kilka klas niżej a innych nie , kupowanie to kupowanie i nie ma żadnej różnicy kto skąd i za ile!! Ciekawe czemu nie całe 300 tyś na niewidomych tylko 100 tyś PZPN sobie wziął za co ?? Za łagodny wyrok dla Jagi czy za posiedzenia różnych wydziałów rozpatrujących tą sprawę??Ciekawe ile łapówek ogółem PZPN wziął przez te długie lata ?? Tam są działacze tak wiekowi że musieli wszystko wiedzieć co się dzieje!!Powinna być zmiana pokoleniowa w strukturach związku i zająć się szkoleniem młodzieży od 6 latków!!Pozdro :-)

Kriseudeze - 29 kwietnia 2009, 18:41:07 - *.toya.net.pl
A ta 100 na pzpn to na co?? nie mozna calej kwoty na organizacje charytatywne?? albo na jakis biedny mlodziezowy klub??

norbi - 29 kwietnia 2009, 18:42:52 - *.ssp.dialog.net.pl
do "piceq" i podobnych,skoro 2 mecze o nic,to poco kupowali!!!chodzi o zasade kupiłeś-wylatujesz!!!Tępić złodziejstwo!!!pozdro dla normalnych

puceq - 29 kwietnia 2009, 18:49:57 - *.50.228.182
no jak dla mnie to takie jasne nie jest. kupiles awans-spadasz. korzysci z kupowania nie miales to ujemne punkty. ja nie jestem zwolennikiem niekarania klubow. jednak kara musi byc adekwatna do winy. wszyscy teraz krzycza ze Jaga jest bee i wogole bo nie zostanie zdegradowana. ja sie pytam gdzie ci wszyscy krzykacze byli jak Podbeskidzie dostawalo tylko ujemne punkty...

Majka - 29 kwietnia 2009, 18:50:21 - *.chello.pl
Sądząc po obecnym składzie- szybko odrobią straty. Szkoda tylko że mają 10 punktów ujemnych. Frankowski jak będzie w tym klubie będzie musiał się ciężko napracować by wyciągnąć ich z minusowych punktów -czyli 4 kolejki by musieli wygrywać.

Ja - 29 kwietnia 2009, 18:50:48 - *.spray.net.pl
Wyciagacie tu, że Jaga kupiła 2, 3 czy 5 meczy. Niech będzie nawet, ze 5, czyli wiecej niz Zagłębie. Sięgnijcie jednak trochę pamięcia wstecz. Jaką drogę obrony przyjmowały wszystkie wymienione dzisiaj kluby ( vide Arka, Korona, Zagłebie, KSZO itp....)?? Czy przypadkiem nie jest tak, że Jagiellonia sama zgłosiła się do PZPNu? Jeszcze jakis czas temu wszyscy oczekiwali, że abolicja niedługo wejdzie i tylko modlono się o to by do tego czasu sprawy jego klubu nie wyciągnięto ( tak np. robiła Cracovia). Czy nie jest tak, że Jagiellonia została uznana za stronę pokrzywdzoną, a sam klub usuną piłkarzy podejrzanych o sprzedaż meczu (patrz baraże z Arką)?? A teraz zastanówcie się czy w świetle chociażby takich informacji kara degradacji Jagiellonii byłaby tą samą karą jak degradacje wcześniej wymienionych klubów?
Pozdrawiam i życzę Jadze utrzymania w następnym sezonie. Należy im się ekstraklasa

Miedziowy - 29 kwietnia 2009, 18:52:16 - *.b-ras1.dbn.dublin.eircom.net
Czyli raz degradujemy,raz nic nie robimy a raz dajemy ujemne punkty...To jest paranoja totalna - mam nadzieje ze sad wyzszej instancji przyzna zdegradowanym klubom sowite odszkodowanie.Zaglebie zostalo zdegradowane za 2 mecze w ktore rowniez zamieszany byl dzialacz klubu ale nie placzki ciagle sie upieraja ze tylko ZL kupowalo i jak nas zdegraduja to wszystko bedzie czyste(Arka i Korona kupowaly hurtowo cale sezony).Dopiero jak prokuratura zaczela aresztowania bylych pilkarzy Lecha i Wisly K. PZPN opamietal sie i zrozumial ze trzeba by cala lige zdegradowac wiec zaczal sie wycofywac z walki z korupcja...
Precz z PZPN

Jerzy - 29 kwietnia 2009, 18:55:13 - *.219.80.94
Wielka PZPNowska BANDA Łobuzów.Mysle że czas ich po prostu rozgonic

OpravcaKSC - 29 kwietnia 2009, 18:55:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda że w tym sezonie nie dostali jeszcze tej kary -10 pkt

nowlasnie - 29 kwietnia 2009, 18:56:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tez zaluje, utrzymanie byloby pewne.

AnB_Widzew - 29 kwietnia 2009, 18:59:57 - *.toya.net.pl
panie, panowie, kibice ełksy. jaki sens ma dyskusja powyższa w obliczu prostego i życiowego przykładu. za morderstwo można dostać stryczek, albo w majestacie prawa, przy uwzględnieniu okoliczności etc... zostać ułaskawionym. jedno jest pewne: Jago! TRZYMAJ się. mnóż swoich kibiców, walcz, wygrywaj. tylko nie z nami oczywiście ;)

J - 29 kwietnia 2009, 19:00:09 - *.33.4.71
A może Panowie z Lubina, Gdyni, Sosnowca, Kielc wezmą też pod uwagę, że Po pierwsze - Jaga miała statut pokrzywdzonego w aferze korupcyjnej (barażowe mecze z Arką Gdynia). Po drugie - sama zgłosiła się do Wydziału Dyscypliny,a by zbadano jej sprawę, co było sytuacją bezprecedensową. W waszym przypadku skruchy nie było tylko „krętactwa”. Białostoczanie przyznali się do 2 kupionych spotkań (wyjazd z Piastem i wyjazd do Ostrowca), bo na pozostałe trzy mecze dowodów nie ma, a jedynie pomówienia.
Zapewne minusowe punkty byłyby już w pierwszej instancji kiedy to wydziałowi przewodniczył Gilarski (w wywiadach mówił, że Jaga nie powinna być zdegradowana), ale zmiana zadecydowała o tym, że nowy szef – Jędrych chciał zagrać pod publiczkę i zgrał. Jak widać dzisiaj jego argumenty nie wszystkich przekonały.
Jeżeli ktoś chce porównywać skalę korupcji panującej w Gdyni i Kielcach do tej w Jagiellonii naraża się na śmieszność. Zresztą Arka najpierw została ukarana za aferę, a następnie dzięki niej awansowała do ekstraklasy (awans z 4 miejsca).
Los jak widać bywa sprawiedliwy. W sezonie 1995/1996 PZPN podjął decyzję o spadku Jagi z II ligi, chociaż tej należał się walkower za grę nieuprawnionego zawodnika w drużynie Motoru Lublin. Argumentacja była taka, że nie można karać Hetmana Zamość (ten zespół spadłby z II ligi), który nic nie zawinił…

tylko_KSZO - 29 kwietnia 2009, 19:03:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to jest wlasnie sprawiedliwosc w Polsce!!!;/ hmm mam pytanie, czy Jagielonia kupowala mecze "zgodnie z prawem" ze nie zostaje zdegradowana tak jak to mialo miejscez degradacjami dla: Polkowic, Korony, KSZO czy Arki???!!!! nawet nie wiecie co my kibice wlasnie tych druzyn (JA KSZO) czujemy slyszac taki werdykt. WSTYD I HANBA! MY i tak juz wracamy

Obrzydliwy - 29 kwietnia 2009, 19:05:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Moim zdaniem - każda decyzja jest zła.
Jeśli zdegradowaliby Jagę, pojawiałyby się pytania - "a co z Widzewem, Cracovią, Bełchatowem, Piastem, ŁKS-em i innymi klubami ?
W razie ułaskawienia Jagi, swoje zastrzeżenia mają przedstawiciele takich klubów jak :
Arka, Górnik Ł, Zagłębie L, Korona itd.
Wszyscy w tej kwestii mają rację, a dyskusje w tym temacie przypominają debaty w sprawie aborcji i eutanazji.

J - 29 kwietnia 2009, 19:08:04 - *.33.4.71
Obrzydliwy dlatego tak to wygląda, bo nie zastosowano "gradacji" kar. Ktoś już wspominał o sytuacji we Włoszech, tam jednak były i degradacje i minusowe punkty. Jak widać więc można było to zrobić, ale w Polsce wszyscy chcieli "krwi", no i mamy teraz tego efekt.

pytam - 29 kwietnia 2009, 19:09:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie o jakim ulaskawieniu my mowimy, Dla Jagi -10 to kara na pograniczu degradacji. Za dwa udowodnione o niczym nie decydujace mecze to kara sprawiedliwa, zeby nie powiedziec surowa. Czy aby nie wylewaja tu krokodylich lez kibice ZL i Korony w zwiazku z koniecznoscia rozgrywania barazu?

J - 29 kwietnia 2009, 19:12:00 - *.33.4.71
pytam - zgadza się. Ci wszyscy "honorowi" liczyli na degradację Jagi, aby na tym skorzystać i nie grać ewentualnych baraży...

Artur - 29 kwietnia 2009, 19:15:30 - *.in-addr.btopenworld.com
Jagielonia ma wpacic 100 tys do kasy PZPN za korupcje......O co w tym kraju chodzi? Przeciez to PZPN dostarczyl skorumpowanych sedziow! Czyli co? PZPN dostanie stowe za to ze byl zamieszany w nielegalne ustawianie meczow? Czy ktos jest wogole wstanie to jakkolwiek wyjasnic?

eminaest - 29 kwietnia 2009, 19:17:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ludzie, zrozumcie jedną rzecz - kary muszą być zawsze współmierne do winy. Inna kara jest za kradzież 1 samochodu a inna za kradzież 10 samochodów. To są podstawy prawa.

willy - 29 kwietnia 2009, 19:18:48 - *.43.8.226
Decyzje PZPN uwazam za nie sprawiedliwa i mam nadzieje,ze tak to sie nie skonczy.Jezeli juz zaczeli czyscic polska pilke to powinni to skonczyc.Niestety sa rowni i rowniejsi czytaj uprzywiliowani i nie.Granda w bialy dzien.KORUPCJA TO KORUPCJA I BASTA.Jaga bez honoru nie poddala sie to sie zemsci i bedzie juz kompletne dno step by step na samo dno.Pozdrowienia dla tych,ktorzy juz to odcierpieli i niestety cierpia dalej.

as - 29 kwietnia 2009, 19:19:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzew pozdrawia! bardzo dobra nowina! do zobaczenia w ekstraklasie;)

sad - 29 kwietnia 2009, 19:22:37 - *.chello.pl
o jaka to Jagiellonia pokrzywdzona, kupiła a nie awansowała, i tak powinniscie sie cieszyc ze was nie zdegradowali. ktos przez was mogl spaść, a ktos mogl nie awansowac, bo Jaga sobie kupiła mecz...

p - 29 kwietnia 2009, 19:26:02 - *.chello.pl
widzew jaga degradacja pzpn dyskwalifikacja!!

leon - 29 kwietnia 2009, 19:26:49 - *.homenett.pl
@ANB_WIDZEW; Fajnia wypowiedz Sam bym lepiej tego niewymyslił Widzewie! Wacz i WYGRYWAJ byle nie z Jagusia A swoją drogą będzie jedno zwyciestwo i jedna porażka dla kazdych z klubów w nastepnym sezonie. My i tak sie odbijemy, zawsze lepiej to niz dwa remisy, a swoja drogą niech wygra lepszy. Prosze nieporównywac Jagiellonii do Korony, Zagłebia czy Arki. Ukarac inne kluby ujemnymi punktami (Amica, Bełchatów, Cracovia) w wysokosci 10 punktów ujemnych, pozostałym dac po 6 i sprawiedliwie bedzie. Nawet na Wyspach Salomona czy na Vanuatu o Polsce wtedy usłysza

Regan - 29 kwietnia 2009, 19:26:54 - *.lubin.dialog.net.pl
Do J: nie wypowiadaj się za "wszystkich honorowych" Ok? Ja Ci coś wytłumaczę. Otóż nikt w Lubinie nigdy nie liczył na degradację Jagi. Przeciwnie- nauczeni doświadczeniem (por. zamieszanie z ubiegłego roku przed startem rozgrywek ekstraklasy) - w Lubinie WSZYSCY stawiali i stawiają na awans z 1 lub 2 miejsca. Nikt nie chce liczyc na jakiegoś farta uzależnionego od jakiejś irracjonalnej decyzji PZPN. Co więcej w Lubinie jest teoria, że gdyby doszło do degradacji Jagielloni to raczej spadku uniknęłaby inna drużyna ekstraklasy kosztem Jagi właśnie. Czyli tak czy inaczej - konieczny byłby baraż. W Lubinie więc zakładano konsekwetnie walkę o 1 lub 2 miejsce bo nikt nie chce polegac na nieprzewidywalności PZPN. Skąd to wiem ? Bo jestem z Lubina. Co sądzą o tym kibice Korony czy Arki, tego nie wiem, chyba że z komentarzy internetowych. Więc nie pisz więcej o "wszystkich honorowych" bo nie masz pojęcia na co oni liczą.

panczo - 29 kwietnia 2009, 19:28:04 - *.14.2-93.rev.gaoland.net
Co niektorym to gul skacze.Szczekacie-bo macie to w naturze.Jaga wiosna pokazala ze zasluguje na ekstraklasè i podnosi jej poziom.Kara -10pkt jest duza bo od startu przyszlego sezonu min. 6 kolejek bèdziemy w ogonie.Ps. silè klubu ukazuje nie to ilu ma zwolennikow,ale ilu ma wrogow.

SKANDAL - 29 kwietnia 2009, 19:28:59 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Są święte krowy LUBIN poleciał za 2 podejrzane mecze.A innym daje się łagodną karę lub całkowice się uniewinnia.

do leon - 29 kwietnia 2009, 19:29:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do leon: pytasz o choćby 1 mecz ustawiony przez Jagę-prosze bardzo:
-15 maja 2004 Łks-Jaga sędzia Piotr K. przyjął od Grzegorza G. 7500pln za ustawienie tego meczu dla Jagiellonii
zródło.:Gazeta pl. Białystok 2007-12-02 g.18.45
i co Leonku? poszukaj więcej i znajdziesz.
pozdro dla normalnych

ajajaj - 29 kwietnia 2009, 19:31:13 - *.os1.kappa.pl
do doajajaj ...Nie ma cudów, nikt poza Wami i Amica nie awansował sezon po sezonie... ale nie mnie oceniać korupcje w tym klubie. Ja wiem, że mój, Jagiellonia i pare innych korumpowało na skalę mniejszą niż Korona i Arka. Zatem kara też powinna być proporcjonalnie mniejsza. Jak ktoś wyżej napisał. Tłumaczenie z Twoich ust, że czy 100 meczów czy 1 kara taka sama jest śmieszne...
Honoru w to nie mieszaj. Mnie jako kibica oszukano kupionymi meczami przede wszystkim...zadośćuczynienia nie dostałem a degradując mój klub chca mnie jeszcze bardziej ukarać... To jest sprawiedliwość w mniemaniu większości z Was.

ja - 29 kwietnia 2009, 19:31:56 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Super! PZPN to najbardziej porąbana instytucja jaką znam. Co to za sprawiedliwość? Niby jest walka z korupcją. Przypomnę również PZPNowi o zdegradowaniu Cracovii.

do do leon - 29 kwietnia 2009, 19:33:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko slowa, bylo 0-0 bez zadnych rewelacji, papier przyjmie wszystko.

leon - 29 kwietnia 2009, 19:34:03 - *.homenett.pl
Do "Do leon" nazwiska - nazwiska - badz dokładny i konsekwentny. Piotr K? Grzegorz G? ,a Pozatym jakim ŁKS-em?? Bo do czasu rozpadniecia sie Łodzkiego jest jeszcze Łomżyński. A moze wymienisz mi jakiś mecz ustawiony przez Twój klub? Czy takiego niema?????????????

ajajaj - 29 kwietnia 2009, 19:37:40 - *.os1.kappa.pl
polak... wez sie stary za ortografie...bo nich świadczy, że urodziłeś się w Polsce, ale ilość błędów w twoim poście na 5 linijek mnie powala
Pozdro!

Golbi - 29 kwietnia 2009, 19:38:00 - *.stk.vectranet.pl
I bardzo dobrze bo drużyna się tam ładna buduje!!!!! Ile kupiła Jagiellonia a ile Zagłębie, Arka, Korona, Polkowice i Łęczna te ekipy sobie awans kupiły.

Benek - 29 kwietnia 2009, 19:39:23 - *.legnica.vectranet.pl
Obrzydliwy ma rację. Degradacja i brak degradacji to byłyby dwie złe decyzje. Teraz wybrano coś pośredniego, ot salomonowe rozwiązanie. Myślę, że dobre. Białystok pocieszę, że -10 wcale nie musi oznaczać odwleczonej w czasie degradacji. Piast w 2006 r. z -10 na jeszcze kilka kolejek przed końcem rozgrywek starej II-ligi jeszcze się liczył w walce o awans (pogrzebała je przegrana ze Ślaskiem we Wrocku 1-0)! Wiem, że II-liga to nie to samo co e-klasa, ale myślę, że tyle ujemnych punktów nie przekreśla szans na utrzymanie, a nawet środek tabeli...

zarziii - 29 kwietnia 2009, 19:39:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nasz cały świat!
Od wielu lat!
Kręci się wokół Ciebie właśnie tak!
Jak nasza krew!
Dookoła serc!
Uderza w kibicowską pierś!
Jaga!

pozytywny - 29 kwietnia 2009, 19:40:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Każdy mecz kupiony powinien być karany -3 punkty. PZPN zaczął od degradacji i teraz jest zamiesznie z tym kto więcej jest winny a kto mniej. Kupiłeś 10 meczów, zaczynasz sezon z -30. Jeżeli zdobyłeś w sezonie 25pkt. spadasz do 1 ligi i zaczynasz sezon z -5. A działaczy wsadzać, tak byłoby najuczciwiej.

adik_pg - 29 kwietnia 2009, 19:42:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piasta to wy zostawcie w spokoju,-10 punktow dostalismy? dostalismy wiec wara od nas,gdyby nie te punkty to juz 3 lata temu bysmy awansowali do Ekstraklasy,dodam ze to byla PROBA PRZEKUPSTWA!! a Jaga i inne kluby typu Sosnowiec,Korona,Arka itd przynajmniej do kupna 3 meczy sie dopuscily..

nobotak - 29 kwietnia 2009, 19:44:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W swietle prawa proba to juz korupcja.

johny - 29 kwietnia 2009, 19:48:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Golbi: Zagłębie Lubin kupiło 3 mecze, a Jagiellonia kupiła 5 meczów, wystarczy?

BadBoy - 29 kwietnia 2009, 19:49:17 - *.hsd1.il.comcast.net
Jest szansa aby uchwala abolicyjna w czerwcu przywrocila te 10 punktow ?

Borys - 29 kwietnia 2009, 19:51:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A w przyszłym sezonie anulują im karę -10pkt z tytułu przedawnienia, każą zapłacić jakąś śmieszną kwotę i tak się to wszystko skończy

do Badboy - 29 kwietnia 2009, 19:51:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Uchwala abolicyjna obejmie takze te -10pkt.

kibic - 29 kwietnia 2009, 19:51:25 - *.51-79-r.retail.telecomitalia.it
fajnie sie bawia kosztem kibicow jednych sie degraduje innych nie moze tam prokuratura sie rozejrzy?wszyscy kupowali ale tylko zdegradowali tych ktorych im bylo najwygodniej te wyroki ktore wydaja sami sie osmieszaja i to sie nadaje to uefa i mam nadzieje ze kluby pokrzywdzone nie odpuszcza sobie zaglebie tez polecialo do 2ligi bo leczna kupila lige czyli ukarane podwojnie jezeli zaczna wyplacac odszkodowania to moga zamykac ten burdel czytac pzpn i gleboko w to wierze ze sprawiedliwosc nadejdzie trzeba bylo wszystkie przypadki przeanalizowac i pozniej wyroki wydawac a nie teraz chcecie wszystko zakonczyc?nie jestem za karaniem klubow ale nie robcie z siebie baranow bo wstyd to chyba wam obce slowo

hvj - 29 kwietnia 2009, 19:51:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
te 100 tys dla pzpn to do kieszeni prezesa i v ce :]

seba - 29 kwietnia 2009, 19:53:28 - *.dynamic.gprs.plus.pl
skandal i tyle!!
ale to było do przewidzenia. Teraz czekamy na ratunek dla Widzewa. Jak Sąd Najwyższy ich zdegraduje to PZPN ich uratuje!

KSG - 29 kwietnia 2009, 19:54:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Leon i inni....czy ty wiesz co to jest korupcja ?..kto osiągnął .korzyści pospolity kowalski czy dany klub kupywali mecze wię ci awansowali jesli by nie kupili to by gdzie dzis grali? a klasa czy też b-klasa .i z kim by rywalizowali z legia czy .mielnikiem ...skoro kupili wiec niech płaca ok nie spadna ale odpokutować muszą ..

PabLo - 29 kwietnia 2009, 19:55:51 - *.chello.pl
Pozdro od Zagłębia Sosnowiec

BadBoy - 29 kwietnia 2009, 19:56:42 - *.hsd1.il.comcast.net
Jesli dobrze rozumiem - gdy uchwala abolicyjna w czerwcu bedzie zatwierdzowa - wtedy zaczynamy na zero? Z gory dzieki.

Tczewiak - 29 kwietnia 2009, 20:00:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Smiech na sali!!!! 100000 dla pzpn!!!!Jaga zostanie w lidze bez degradacji!!!!! Przecierz sa takie same kary dla tych co daja i dla tych co biora!!!! PZPN to jest zrudelko korupcji!!!!!

fann - 29 kwietnia 2009, 20:02:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nagroda za wybranie Betona Laty,jednych zgnoic drugich nie szkoda

hehe - 29 kwietnia 2009, 20:02:52 - *.gl.digi.pl
Hehe kupowali mecze to teraz dadza 300 kary i drugie 300 patykow komisji:P .Wobec innych klubow nie bylo odwolania i spadli np.sosnowiec kielce itd

szu - 29 kwietnia 2009, 20:03:19 - *.nplay.net.pl
A więc w naszej lidze są równi i równiejsi. Ciekawe jak się czują ludzie w klubach, które już zostały zdegradowane i muszą teraz po niższych ligach się tułać żeby wrócić do ekstraklasy... Zakładam, że jak frajerzy.

blueR - 29 kwietnia 2009, 20:04:48 - *.133.251.250
Ruch-Widzew-Jaga...WIELKA TRIADA!Miejmy nadzieję,że powróci największa zgoda wszechczasów,a wtedy cała polska nasza!PozdRo dla zgodowiczów teraźniejszych...i przyszłych.

no - 29 kwietnia 2009, 20:06:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sa rowni i rowniejsi, bo sa tez umoczeni i umoczeni bardziej, ponial?

Odra Opole - 29 kwietnia 2009, 20:09:48 - *.chello.pl
Kara nad kary normalnie, a czyny okrutne! Skandal! Skandal! Skandal!

szu - 29 kwietnia 2009, 20:11:11 - *.nplay.net.pl
Hehehe jasssne Że niby Jaga jest mniej umoczona niż ci, którzy już zostali zdegradowani? Chyba sam w to nie wierzysz. Po prostu zmieniły się władze w PZPN, nie ma też takiego ciśnienia ze strony rządu na walkę z korupcją, to i karać nie ma po co. Było kilka kozłów ofiarnych i już możemy udawać, że liga czysta i przejrzysta. Poniał?

buba - 29 kwietnia 2009, 20:11:14 - *.139.146.103.koba.pl (*.4.4.7)
-10 punktów da się odrobić . Do szu , a co mają myśleć kibole klubów które są umoczone ( Lech , Crakowia , Wisła )a nic im nie zrobią z powodu decyzji PZPN. ABOLICJA
My minus 10 a inni tak samo umoczeni albo mocniej.

szu - 29 kwietnia 2009, 20:13:46 - *.nplay.net.pl
@buba: Zgadza się! Dlatego jestem za surowym karaniem wszystkich. Jak udowodnią, to niech i Lech, Legia i Wisła spadają. Ale niestety w cuda nie wierzę, ci najmocniejsi są nie do ruszenia, tylko kozły ofiarne będą cierpiały.

max mara - 29 kwietnia 2009, 20:15:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O Jezu ale kibole Widzewa napinke urządzili! Nie ździwię się jak wróci ta durna zgoda z Jagą!

do szu - 29 kwietnia 2009, 20:16:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jezeli uwazasz, ze Jaga handlowala na skale Arki czy Korony to nie mam z Toba o czym rozmawiac. Co do reszty nie bede sie wypowiadal, widocznie za slabo sie starali. Mnie srednio interesuja inni, interesuje mnie moj klub. Kara jest surowa, a moje sumieni czyste. Tyle ode mnie.

szu - 29 kwietnia 2009, 20:19:14 - *.nplay.net.pl
A mnie interesuje polska piłka ogólnie i nie zgadzam się z nierównym traktowaniem klubów. Nie kibicuje żadnemu ze zdegradowanych, ale jakiś porządek musi być, bo inaczej biznes już całkiem wycofa się z finansowania naszych ligowców. Bo skoro są równi i równiejsi, to po co ryzykować? Lepiej przenieść się na Ukrainę, tam przynajmniej wiadomo, że najbogatsi rządzą.

buba - 29 kwietnia 2009, 20:23:11 - *.139.146.103.koba.pl (*.4.4.7)
I tu masz racje ,powiedziano że Jaga jest ostatnim klubem ukaranym przez Wydział Dyscypliny.Więc gzie tu sprawiedliwość . Także z punktu widzenia klubów już ukaranych .Trzeba było tą abolicje wprowadzić z rok temu , albo karać dalej .

do szu - 29 kwietnia 2009, 20:23:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Biznes to sie calkiem wycofa jesli walka z klubami przerodzi sie w niekonczaca krucjate. W biznesie najgorsza jest niepewnosc, a tej w polskiej pilce dlugo jeszcze nie bedzie. Kto wie kiedy i u kogo tym razem wybije szambo.

jakubek - 29 kwietnia 2009, 20:26:20 - *.telkonet.pl
moim zdaniem wszystkim zdegradowanym klubom powinni wyplacic po milion zl. odszkodowania i awans o jedna klase rozgrywek. ot co

Gutek - 29 kwietnia 2009, 20:26:36 - *.radom.vectranet.pl
Przywrocic wszystkie zdegradowane dotąd kluby, ta decyzja to skandal.

adr - 29 kwietnia 2009, 20:26:37 - *.dynamic.gprs.plus.pl
damy rade! JAGA TO MY

szu - 29 kwietnia 2009, 20:27:02 - *.nplay.net.pl
No fakt, Jadze karę już anulowano, a Zagłębie i Łęczna już swoje odbębnili, więc potencjalni sponsorzy mogą być spokojni. Tylko gdzie tu sprawiedliwość?

miruCK - 29 kwietnia 2009, 20:27:27 - *.chello.pl
Brawo Jaga bardzo się cieszę ze zostaliście a pieniądze pójdą na niewidomych. pozdrowienia od złocisto krwistych z Kielc

do szu - 29 kwietnia 2009, 20:29:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli -10 i 300k. to nagroda, jak mam rozumiec to anulowanie kary? Czekaj, myslales, ze to +10?

szu - 29 kwietnia 2009, 20:33:02 - *.nplay.net.pl
Czekaj, -10 punktów to chyba nie to samo co degradacja do niższej ligi? A może myślałeś, że Łęczna czy Zagłębie mają za karę grać w Lidze Mistrzów? Nie, jeśli nie wiedziałeś, to oni spadli i dostali karę finansową.

pzpn j.... - 29 kwietnia 2009, 20:33:15 - *.1.pl
Brawo działacze Jagi trzeba walczyć z Betonem ,nie można karać klubów,a co za tym idzie kibiców degradacją ,tylko osoby które handlowały meczami.
Walka do końca,tylko frajerzy nie walczą.

Loko - 29 kwietnia 2009, 20:35:16 - *.gdynia.mm.pl
Teraz dopiero się zacznie zobacycie kluby ukarane degradacją bedą się odwoływać i żądać kasy za zwalenie ich z ligi!!!
Śmiech na sali jak zaczeli a mają dowody to powinni degradować już wszystkich.
Żenada na maxaaaa!!!!

karać - 29 kwietnia 2009, 20:36:58 - *.mobile.playmobile.pl
ludzie za korupcje jest karna degradacja i tyle w temacie i koniec gderania o ilości kupionych meczy; widzę że związek zbiera już kasę na odszkodowania dla Korony i Zagłębia

do szu - 29 kwietnia 2009, 20:38:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ich problem, nie moj. Kara dla Jagi jest adekwatna, tyle w temacie. Jak juz pisalem, nie interesuje mnie ZL czy Leczna. Interesuje mnie sprawiedliwe osadzenie mojego klubu. I te wjazdy zachowaj sobie na "katow" wymienionych klubow. Jaga dostala to na co zasluzyla.

tylko jaga - 29 kwietnia 2009, 20:42:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
NO TO NAS ZAŁATWILI NA CACY, Nie ma sie z czego cieszyć, odejmicie dziś te 10 pkt i mamy ostatnie miejsce w licze a jak jeszcze doliczycie tego brak motywacji na początku sezonu to mamy sportową degradację zapewnioną.
Bardzo złe rozwiązanie

szu - 29 kwietnia 2009, 20:43:47 - *.nplay.net.pl
Zupełnie się z tym nie zgadzam, ale można tak w nieskończoność. Poczekamy, zobaczymy. Ciekawe czy będzie reakcja ze strony tych wspomnianych klubów. A swoją drogą takie "co mnie nie dotyczy, to nie mój problem" to bardzo wygodna filozofia życiowa.

do szu - 29 kwietnia 2009, 20:47:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja swiata nie zbawie. Jesli bede sie zamartwial wszystkimi niesprawiedliwosciami w naszym kraju, to wyladuje w pokoju bez klamek.

snake - 29 kwietnia 2009, 20:52:22 - *.chello.pl
No to Panowie koniec z karaniem za korupcję. Zobaczycie, że wdrażane są w życie słowa Laty o takiej czy innej abolicji. Nawet służby zaczęły się brać ostatnio za leszczy z okregówek, zamiast iść tropem osób zatrzymanych z pierwszych stron gazet. No cóż można się tego było spodziewać , że ukręcą łeb bo musieliby ukarać wszystkich - taka jest prawda. Kibice Jagi nie gadajcie głupot, że wasze czyny są nieporównywalne z ZL ,luknijcie: http://www.sport.pl/GW/1,75693,6267315,Jagiellonia
_Bialystok_zdegradowana_za_korupcje.html aa dodam, że nas najbardziej w PZPN nienawidzą !

rece opada - 29 kwietnia 2009, 20:52:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a KSZO Łęczna?!! wszystkie zdegradowane kluby??!! gdzie tu sprawiedliwosc?

zgredzik - 29 kwietnia 2009, 20:52:56 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
bRawo !!! Jaga trzymajcie się, będzie O.Ki. Pozdro z Czerwono-Biało-Czerwonej Łodzi !!!

BadBoy - 29 kwietnia 2009, 20:53:06 - *.hsd1.il.comcast.net
Panowie, wymiencie sie numerami telefonow moze ?

Kolumb - 29 kwietnia 2009, 20:57:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Może i jestem kibicem legii i zarazem motoru ale ciesze sie że jaga zostaje.

Mafia - 29 kwietnia 2009, 21:05:16 - *.chello.pl
Wcale nie jest powiedziane ze Jaga handlowala mniej czy wiecej od Arki,Korony.
Im po prostu mniej udowodnili,bo byli lepiej ZORGANIZOWANI.

Damiano - 29 kwietnia 2009, 21:07:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeśli taki wyrok się utrzyma to kibice wszystkich wcześniej zdegradowanych klubów powinni zbierać podpisy i złożyć wniosek do sądu o przywrócenie do poprzednich lig(choć większość już wróciła tam gdzie była albo zaraz wróci)i zapłacić gigantyczne odszkodowania tym klubą za degradacje a jak w Polsce nie uda sie te wygra to do trybunału Sprawiedliwości w Strasburgu...trzeba zrobić wszystko by rozwiązać ten pier...PZPN póki on bedzie korupcja nigdy ale to nigdy w Polsce nie zniknie trzeba rozwiązać całe struktury i utworzyć nowe Polska piłka do bagno.najlepiej zawiesić rozgrywki na sezon czy dwa wszystkich skorumpowanych chu... za kraktki wsadzic i zaczac wszystko od zera

Uwaga! - 29 kwietnia 2009, 21:32:11 - *.ssp.dialog.net.pl
Wszyscy mówią o kupionych 3 meczach Zagłębia,które pomogły w awansie do Ekstraklasy,ale nikt nie pamięta DLACZEGO w ogóle Zagłębie spadło kiedyś z Ekstraklasy! Przypomnę:baraże o utrzymanie się w Ekstraklasie Zagłębie przegrywa minimalnie z Łęczną,która jak się później okazało "załatwiła" sobie korzystne wyniki u panów w czerni...Można powiedzieć że najpierw była kara ,a potem zbrodnia.PS.zawsze usuwacie komentarze kibiców z Lubina,którzy przypominają niektóre pominięte ,może celowo fakty? Ciekawe...

MadziaKSG - 29 kwietnia 2009, 21:42:16 - *.sileman.net.pl
pomimo tego że kibicuję Górnikowi to gratuluje Jadze utrzymania zasługują na to!!!
NIGDY NIE SPADNIE NASZ GÓRNIK NIGDY NIE SPADNIE.

serverbks - 29 kwietnia 2009, 21:54:20 - *.adsl.inetia.pl
to, że tobie ukradli samochód nie oznacza, że Ty możesz swobodnie innym to samo zrobić. Lubin "wykupił" wejście do ekstraklasy, wiec wrócił do I ligi. Jagiellonia nie miała tak, a ponadto miała kilka okoliczności łagodzących, jak status pokrzywdzonego w prokuraturze czy to, że sama zgłosiła się z prośba o wyjaśnienie sprawy, w którą zamieszana była tylko jedna osoba. A przeciwko Jagiellonii też ustawiono sporo spotkań. Sporo tych za które Jaga została ukarana jest takich, ze druga strona też przekupowała sędziego. Kara sprawiedliwa. Jeśli Jaga dobrze zacznie przyszły sezon to się utrzyma, jeśli jednak dłużej się zadomowi na ostatnim miejscu - będzie ciężko

Mat - 29 kwietnia 2009, 21:54:34 - *.range86-169.btcentralplus.com
snake- zwróc uwage na kilka kwestii i porównaj sprawy Jagi oraz Zaglebia Lubin.
W pierwszej instancji Zaglebiu udowodniono 9 ustawionych meczów. Zostali ukarani kara degradacji i -10 punktów. Po odwolaniu, stwierdzono 4 kupione mecze przez ZL. W zwiazku z tym uchylono punkty ujemne.
Natomiast Jagiellonia od WD dostala kare degradacji za 5 meczów mimo ze klub przyznal sie do ustawienia 2 meczów,bo Sularz (byly prezes Jagi) przyznal sie we Wroclawiu tylko do wreczenia dwóch lapówek. ZTP najwyrazniej nie udowodnilo korupcji w tych pozostalych meczach- stad nizsza kara.
Druga sprawa to Zaglebie te cztery mecze ustawilo pod koniec sezonu, kiedy walczyli o awans do OE i dzieki nim awansowali.
Jagiellonia w sezonie 2004/2005 nie awansowala wiec nie odniosla takich samych korzysci jak ZL.
Trzecia sprawa to Zaglebie od poczatku nie przyznawalo sie do winy. Byly prezes klubu p. Pietryszyn stwierdzil w jednym z wywiadów, ze idzie na wojne z PZPNem. Natomiast Jaga od poczatku przyznawala sie do winy. Nawet kontaktowala sie z WD w tej sprawie, kiedy nawet oni nie wszczeli jeszcze postepowania dyscyplinarnego przeciwko nam. To zawsze normalny trybunal musi uznanc za okolicznosc lagodzaca.

łukasz - 29 kwietnia 2009, 22:05:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
100 tys dla pzpn ;>

PeZet - 29 kwietnia 2009, 22:15:09 - *.ssp.dialog.net.pl
Leon po pierwszym twoim wpisie widzę,że jesteś tak wspaniałym i mądrym jak nasz Prezes PZPN i wziąć słownik języka polskiego.Niestety w polskiej piłce nie wszyscy są równi,myślę i Widzew p.Bońka też zostanie uratowany.Czy nasz SN nie interesuje się co dzieje się w polskiej piłce nożnej?

? - 29 kwietnia 2009, 22:20:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
były kluby które były degradowane za 1 kupiony mecz wiec nie wiem czemu Jaga za 2 mecze nie zostaje zdegradowana

vinceenzo1 - 29 kwietnia 2009, 22:37:54 - *.adsl.inetia.pl
Ekstraklasa (J)est Nasza!!! Pozdrowienia z Białegostoku dla WIDZEWA mamy nadzieje ze stara zgoda wroci!!!

KSG - 29 kwietnia 2009, 22:41:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do mat co tu udowadniać ...kołtoń opublikował liste klubów którzy kupczyli meczami szok kupywali odpowiadają czy jeden czy dwa ..ale kupili mecze to dało korzyści dla klubów

BadBoy - 29 kwietnia 2009, 22:44:11 - *.hsd1.il.comcast.net
Bialystok zostaje, Zabrze nara.

ŁKS Łomża - 29 kwietnia 2009, 22:49:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jako kibic ŁKS-u Łomża cieszę się bardzo, że Jagiellonia nie zostanie zdegradowana. Odwołujcie się od tych -10 punktów, bo w porównaniu z innymi klubami jesteście "krystalicznie czyści".Natomiast Widzew nie może kary uniknąć.

leon - 29 kwietnia 2009, 23:07:33 - *.homenett.pl
@Łks Łomza - Dzieki Łomzyniak. JAKOS NIGDY SIE NIELUBILISMY, ALE JAK łKS łOMZĘ SPOTKAŁA TAKA TRAGEDJA, SZKODA MI WAS BYŁO. Już nieraz pisałem że jeszcze rok temu smiałem się z Łomzy, ale teraz Wam zycze Wszytskiego najlepszego. Mam nadzieje ze za rok awansujecie po spadku. Łks Łomża sie odrodzi, Łks Łódz PAda-ka.

PIAST G-CE - 29 kwietnia 2009, 23:08:32 - *.gl.digi.pl
J.... pzpn 100 tysiecy i -10 pkt to karano Piasta za 3 i 4 Lige a to jest ekstraklasa

BadBoy - 29 kwietnia 2009, 23:11:30 - *.hsd1.il.comcast.net
Leon nie osmieszaj sie juz i przestan pisac tu posty.

MM - 29 kwietnia 2009, 23:18:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie ma sprawiedliwości mieli być wszyscy karani a tu psikus.

Mat - 29 kwietnia 2009, 23:27:45 - *.range86-169.btcentralplus.com
do ? i KSG- w kazdym normalnym prawie kara musi byc wspólmierna do winy. Mozna sie spierac czy nawet za 1 mecz klub powinien byc degradowany czy nie. Ale sami przyznacie, ze jezeli Jaga ustawila 2 mecze i wedlug Was powinna zostac zdegradowana, to Arka w takim ukladzie za 28 meczów powinna byc usunieta ze struktur zwiazku. Skoro debile z PZPN zdecydowali o degradacji dla Arki tylko o klase nizej to kara dla Jagi jest jak najbardziej sprawiedliwa.
Swoja droga, bardzo niska kare dostalo TSP- za 8 meczów tylko-6 punktów, a sprawa Jagi i Podbieskidzia jest bardzo podobna. Jakos nikt wtedy nie gadal, ze werdykt jest niesprawiedliwy.

biala dama - 29 kwietnia 2009, 23:34:00 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ilu zada sobie pytanie : w jakim kraju zyjemy -
wsrod Dyletantow z PZPN ?
Hanba !
Nie!Istotne ! ile meczy kupili , jeden czy kilka oraz nieistotne jaki klub - kara Winna byc zgodna z wczesniejsza zapowiedzia - DEGRADACJA ! do I ligi.
Wszelkie kary : -10pkt. czy tez finansowe nie winny miec miejsca ; to zobojetnienie problemu korupcji.
Pomijajac w/w opinie pozdrawiam Jagiellonie i do zobaczenia we Wrzeszczu.
kibic LG

Mat - 29 kwietnia 2009, 23:46:38 - *.range86-169.btcentralplus.com
do biala dama- A ja w dalszym ciagu bede powtarzal, ze kara musi byc wspólmierna do winy. W sadach bierze sie pod uwage rózne okolicznosci przy ustalaniu kary np. jakie to jest przestepstwo, ile razy zostalo popelnione, czy zostalo popelnione przez recydywiste, czy oskarzony przyznal sie do winy, czy dowody przeciwko niemu sa wystarczajaco mocne i niepodwazalne itp. W sadzie nie moze dojsc do sytuacji takiej, ze kierowca przekraczajacy predkosc dostanie wyzsza kare od seryjnego mordercy.

cycu - 29 kwietnia 2009, 23:51:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
trzymam za was mocno kciuki.
do zobaczenia w następnym sezonie w ekstraklasie.
pozdro od Widzewa

dario - 29 kwietnia 2009, 23:53:00 - *.chello.pl
A szczakowianka za rzekomo kupiony jeden mecz barażowy była zdegradowano o 1 klasę rozgrywkową i -10 pkt na starcie.A tutaj za kilka kupionych meczy -10 i 300 tys. co przy budżecie jagielloni 17 mln wydaje się kwotą śmieszną.To jest dopiero korupcja!!!

waleq - 29 kwietnia 2009, 23:53:56 - *.centertel.pl
totalny bajzel jednych się kara degradacją a innych nie zagłębie sosnowiec, arka, lubinska podróbkla zagłębia, łęczna itd były degradacje dla nastepnego ostro skorumpowanego klubu wydzewa niebyło nic a jakaś śmieszna jaga ma tylko -10 w pale się niemieści -10 to southampton dostał za brak płynności finansowej a tu korupcja i tylko -10. I jak ktoś pisze że to wystarczajaca kara to niech spojrzy jak się karze za korupcje na zachodzie (wszystkich równo)

Kibic Ruch - 29 kwietnia 2009, 23:55:52 - *.cable.ubr03.craw.blueyonder.co.uk
Dobrze się stało ze Jaga zostaje. Obawiam się że ten zakład dla niewidomych w podwarszawskich Laskach jest na Miodowej bo jak przez tyle lat można było nie widzieć tego bagna...... Czyżby "Leśne dziadki" ZABRAŁY WSZYSTKIE PIENIĄDZE??????

do Mat - 29 kwietnia 2009, 23:57:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Piast Gliwice został ukarany odjęciem dziesięciu punktów za próbę przekupstwa sędziego meczu II ligi w sezonie 2004/05 ze Świtem Nowy Dwór Mazowiecki.Gdyby nie te 10 punktów kary Piast awansowałby do ekstraklasy. 10 ujemnych punktów Piast dostał 3 kolejki przed zakończeniem sezonu 2006/07 w którym zajmował 2 miejsce premiowane awansem do ekstraklasy czyli równało się to degradacja z ekstraklasy za co za probe przekupstwa nie kupna 2 meczy a to jest chyba różnica . Jagiellonia która przyznała się do kupienia 2 meczy dostaje taka sama kare jak Piast za próbę przekupstwa sędziego .Kara na łożona na Piasta 10 punktów ujemnych została ściągnięta 3 mecze przed zakończeniem sezonu nie w następnym jak to ma miejsce z Jagiellonia pytam czemu ? .Według mnie każdy zespól który kupił mecz powinien być zdegradowany nie jest ważne czy kupił 1 mecz czy 50 jest ważne to ze kupił. .Niestety u nas jest odwrotnie jedni dostają ujemne punktu drudzy są degradowani inni się bronią fuzjami itp balganu ciąg dalszy

sodom - 30 kwietnia 2009, 0:05:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to teraz powinni wszystkim zdegradowanym przywrócić dawne ligii, ech szkoda klawiatury (a miałem się nie odzywać ale jak można milczeć?!?!)

KK - 30 kwietnia 2009, 0:15:24 - *.chello.pl
Ile razy Korona kupiła awans? Parę to znaczy ile? Konkretnie.
Daj konkrety albo zrobiłeś z mordy szmatę.

Mat - 30 kwietnia 2009, 0:56:51 - *.range86-169.btcentralplus.com
do do Mat- to o czym piszesz swiadczy o tym,ze trybunal nie karze wszystkich sprawiedliwie. Móglbym juz po raz enty przywolywac sprawe TSP. Takze wedlug mnie kara dla Piasta byla zbyt wysoka. Dziwie sie, ze Twój klub nie odwolywal sie od tego niesprawiedliwiego wyroku.
Z drugiej strony wedlug Twojego rozumowania Piast równiez powinien poleciec o klase w dól bo tez uczestniczyl w korupcji. Próba przekupstwa to równiez przestepstwo.
Ja uwazam(powtórze to po raz kolejny), ze kara musi byc adekwatna do przewinienia. Kara Piasta powinna byc mniejsza, nawet duzo mniejsza niz Jagi, natomiast Jagiellonia powinna otrzymac kare mniejsza niz Arka, Korona, bo skala korupcji byla duzo mniejsza niz w wyzej wymienionych klubach. Jesli klub, który ustawia prawie 30 meczów, dostaje tylko degradacje o jedna klase, to klub z dwoma grzechami, powinien dostac kare mniejsza.
Jesli Jaga mialaby poleciec, to Arka, Korona, Górnik Leczna i Polkowice powinny juz byc usuniete ze struktur.

mietek - 30 kwietnia 2009, 0:59:31 - *.chello.pl
zakład niewidomych ??? to LATO też dostanie kasiore

dziwak - 30 kwietnia 2009, 1:01:16 - *.chello.pl
nie rozumiem , kupili 2 mecze o nic i nawet ich nie wygrali? czy oni maja rowno pod sufitem?

radocent - 30 kwietnia 2009, 1:21:17 - *.hsd1.il.comcast.net
Mat cos ci sie chyba baniak za bardzo zagotowal,kupowali to leca nizej wszyscy jednakowo,nie ma mniej czy wiecej,korupcja jest jesli kupi sie jeden mecz,swoja droga leczna kupowala mecze ale nie bylismy jeszcze spolka akcyjna tak jak podczas wyroku.pozdrowienia dla zdegradowanychKarac do konca bo sprawiedliwosci nie bedzie nigdy!!!

kibic - 30 kwietnia 2009, 1:26:24 - *.nat.student.pw.edu.pl
Dacie rade Jaga, powodzenia.

BadBoy - 30 kwietnia 2009, 1:26:46 - *.hsd1.il.comcast.net
Radocent z budowy dopiero wrociles?

radocent - 30 kwietnia 2009, 7:08:47 - *.hsd1.il.comcast.net
tak jak ty badboy,ale chociaz nie siedze w basemancie

abcdefg - 30 kwietnia 2009, 7:14:04 - *.160.236.45
Jaga teraz gra jeszcze z Polonia B, Odrą i Lechia. Trzeba im pomóc utrzymac się w przyszłym sezonie. niech leci Górnik i Cracovia. to w kontekscie przyszłego sezonu. Górnik i Cracovia juz tacy słaby nie bedą a pozostała trójka bedzie pewnie grała na takim samy poziomie. poza tym beniaminkowie juz tacy słabi nie bedą, no i licencje musi dostac Arka i ŁKS.

abcdefg - 30 kwietnia 2009, 7:17:31 - *.160.236.45
ja tam wolałbym minus 10 w tym sezonie. Lechie, Cracowie i Górnika byśmy i tak łykneli. Lechia ma cięzkie mecze a do Górnika i Crakovii mielibysmy 1 pkt straty, biorac pod uwage że graja piach to już w tej kolejce bysmy ich wyprzedzili

abc - 30 kwietnia 2009, 7:29:11 - *.160.236.45
do Mat. a ja wolałbym zeby Jagielloni tez teraz odebrali te 10 pkt. a co do degradacji to jak jestes za degradacją wszystkich nawet za 1 mecz to trzeba dosłownie wszystkich zdegradować. nie oszukujmy sie, nie ma w Polsce klubu który nie kupowałby meczy!!!!!! Legia kupował mistrzostwo, Lech kupował mecz, Amica kupował, Dyskobolia kupowała- sam Drzymała przyznał że takie były czasy i inaczej nie mozna było. Wisła też 20 lat temu kupiła mecz od Jagii zeby się utrzymac a później w następnym sezonie się odwdzieczyła. sa tez słynne przykłady jak to Widzew z ŁKS sobie pomagali- tutaj 2 zespól musiał oddać pkt w kolejnym sezonie

Wolne Mias - 30 kwietnia 2009, 7:41:57 - *.chello.pl
Tylko Gdańska Lechia BeKaeS !!! Gdyyby Białoooruś nie kupowałaaa to by EKSTRAKLASE miałaaa !!!!!!

wQkibic - 30 kwietnia 2009, 7:44:17 - *.interpc.pl
W sumie co to za kara wpłata kasy do pzpn?
Oszukani zostali kibice którzy płacili za oglądanie ustawionych meczy . To nie jest do cholery teatr czy wolnoamerykanka . Kibic przychodząc na mecz płaci kase , a został oszukany. jakim prawem pzpn życzy sobie wpłaty na własne konta , gdzie oni zostali oszukani , w sumie tak samo są oszustami jak i kluby biorące udział w korupcji . W sumie są od tego aby dopilnować aby nie było takich rzeczy(ustawionych spotkań). Teraz nagle po kilku latach szukają winnych , a z swojej strony nie widzą winy , do tego chcą kasy !!!!

obiektywny - 30 kwietnia 2009, 8:59:53 - *.160.236.45
Lechia...hahhahah te cieniasy co w tym roku spadają z ekstraklasy!!!!!!!

Rozborski - 30 kwietnia 2009, 9:06:27 - *.25.164.10
Wypowiedzi niektórych "kibiców" tak bardzo broniących uczciwości i czystości w naszej skopanej lidze, świadczą o życiu w zakłamaniu. Jak mogą kibice jednego czy drugiego klubu krzyczeć o uczciwości, gdy ich własne kluby były umoczone w ten sam proceder, a to że nie ujrzało to światła dziennego to inna sprawa. Niepodoba mi się, że funkcję "ostatnich sprawiedliwych" pełnią Ci, którzy doskonale wiedzą, że ich kluby nie są tak "czyste" jakby chcieli. Dla tych co obrażają się na to, że wyroki są różne, przypominam jedno: kazdy klub miał i ma prawo do obrony, czy z niego skorzystał i czy zrobił to dobrze, każdy może sobie dopowiedzieć. Prawo do obrony jest podstawowym elementem demokratycznego ustroju. Minęły czasy, zaocznych wyroków i w ramach walki z łamaniem prawa, łamaniem prawa przez instytucje wydające wyroki. Wstydzę się korupcji w Widzewie i najuczciwsze byłoby Abyśmy zaczynali od Bklasy, ale nie mogę powiedzieć, że pozostaliby tylko uczciwi. Wszystkim "ostatnim sprawiedliwym" zalecam mały rachunek sumienia uczciwej i sprawiedliwej działalności ich klubu.

Pershing - 30 kwietnia 2009, 9:09:31 - *.silesiamultimedia.com.pl
Ludzie przeczytajcie czasem wasze komentarze na głos, te dzisiejsze i po każdym ligowym meczu a usłyszycie jakie bzdury wypisujecie jeden z drugim bez wzgledu na przynależność klubowa. Opluwacie jeden dugiego, mieszasie go z błotem a niejednokrotnie walicie po ryju chcac udowodnic ze "Wasz" klub jest lepszy a tymczasem liczy sie tylko kasa. Dzialacze ukladaja sie z sedziami i bukami a wy najlepiej sasiadowi ktory kibicuje innej druzynie wybilibyscie zeby. Prawdziwe kibicowanie jest jak wiara w Boga i zakryty łeb kapturem i kij basebalowy tego nie zmienia. Zrozumcie to. Co prawda jestem juz wiekowym kibicem ale to co dzieje sie teraz to juz prawdziwa apokalipsa.

stones_ - 30 kwietnia 2009, 9:15:52 - *.bielsko.dialog.net.pl
Cóż, tusk rządzi więc przestępcy mają się dobrze.

do stones - 30 kwietnia 2009, 9:17:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podbeskidzie mialo sie jeszcze lepiej. Handlowalo na wieksza skale, a dostalo tylko -6.

karakara - 30 kwietnia 2009, 9:20:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Właśnie mnie tez to zastanawia dlaczego kara finansowa w wysokości 100tys idzie na PZPN? To ja nie wiedziałem ze w tej sprawie PZPN jest jako pokrzywdzony i należy mu się odszkodowanie. Ciekawe hehehe

stones_1 - 30 kwietnia 2009, 9:28:18 - *.bielsko.dialog.net.pl
Podbeskidzie NIGDY nie podpierało się paragrafami,jak obecny Zarząd o korupcji się dowiedział, sam złosił sprawę do prokuratury. Nie walczył nieczysto jak Widzew czy Jagielonia. I poniósł karę nie awansując.

do stones - 30 kwietnia 2009, 9:29:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zlodziej to zlodziej, wedlug Twojej nomenklatury.

Rozborski - 30 kwietnia 2009, 9:37:29 - *.25.164.10
@ stones1 "Podbeskidzie NIGDY nie podpierało się paragrafami,jak obecny Zarząd o korupcji się dowiedział, sam złosił sprawę do prokuratury. Nie walczył nieczysto jak Widzew czy Jagielonia. I poniósł karę nie awansując".
Chyba się lekko "zagotowałeś" lub nie przemyslałeś wypowiedzi. Podbeskidzie nie walczyło nieczysto jak Widzew i Jagiellonia? Chciałeś chyba powiedzieć, że nie skorzystało z prawa do obrony.

mario - 30 kwietnia 2009, 10:03:01 - *.net-com.net.pl
karac ludzi !!!!!!!!kluby zostawic w spokoju.jaka korzysc osiagnela Jaga z tych ustawionytch meczy?Idlaczego 100 tys.dla pzpn-u a nie dla potrzebujacych.

Rozborski - 30 kwietnia 2009, 10:15:19 - *.25.164.10
Korzyści odniesione przez skorumpowane kluby są oczywiste.Klubem który wygrywa bardziej interesują się potencjalni sponsorzy, nawet jesli awans nie został osiagnięty to dla ewentualnych sponsorów jest jasny komunikat " klub ma spory potencjał" . Ponadto na mecze drużyny, która wygrywa przychodzi więcej kibiców, którzy płacą więcej za bilety. To powoduje dalszą nieuczciwą konkurencję bo są wieksze wpływy itp. Propaganda, że jakiś klub nie odniósł korzyści z korupcji jest nieuczciwa. Poza tym działa to na zasadzie, nie karajmy go za zabójstwo, bo on nie odniósł z tego korzyści? Mario proszę zastanów się. Natomiast zgadzam się że powinno się karać ludzi, ale prawdziwie, a nie fikcyjnie.

jakubek - 30 kwietnia 2009, 10:16:41 - *.telkonet.pl
mario----- aco maja powioedziec KSZO ŁEczna poolkowice sosnowiec podbeskidzie(-10pkt) piast gliwice -10 korona zaglebie lubin świt arka ? teraz jagiellonia minus 10. to i tak malo bo piast za jeden mecz dostal minus 10 a wam 5 zarzutow postawiono. jedynie widzew nic nie dostal. i to jest skandal

Rozborski - 30 kwietnia 2009, 10:22:20 - *.25.164.10
@jakubek - masz rację to skandal. Tylko szkoda, że nie piszesz, że taki sam skandal dot. wszystkich innych klubów (będziesz bardziej papieski od papieża i będziesz udowadniał, że inni nie uczestniczyli w korupcji?). Wszystkie inne kluby sa kryształowe? A wątek Widzewa nie jest jeszcze zakończony i moim zdaniem klub na tym gorzej wyszedł niż inne ukarane kluby. Może jednak obiektywizm u kolegi byłby troche większy.

JA - 30 kwietnia 2009, 10:27:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem kibicem Legii ale cieszę się że Jaga zostaje w lidze. Mają jednych z lepszych kibiców w Polsce

Mario - 30 kwietnia 2009, 10:28:57 - *.dc2
W takim razie sugeruję przywrócić Świt do Ekstraklasy! W końcu oni też kupowali, a nie odnieśli zamierzonego celu - nie utrzymali się.

Max - 30 kwietnia 2009, 11:22:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak widać nie ma żadnego standardu kar. Jedni lecą a innym się upiecze. Pamietacie Szczakowiankę? Co im udowodnii? Podejrzenie kupienia meczu od Świtu, którym okazało się potem że handlował na maksa, a ich ówczesny prezes który doniósł i osiągnął swój cel po trupach, jak się później okazało kupował mecze i dla Świtu i dla Widzewa. Może niech teraz zweryfikują karę i wypłacą odszkodowanie. Cały ten PZPN, z pseudoprezesem Latą to jeden wielki korupcyjny układ.

KOLEJORZ - 30 kwietnia 2009, 11:56:09 - *.adsl.inetia.pl
Jestem Takiego zdania karac ludzi ktorzy oszukiwali klub i kibiców swojego klubu. Koniec z degradacjami oby tak bylo . Karac moga ale niech karaja tych ludzi co przewinili i by poniesli kare sprawiedliwa. Kluby zostawmy w spokoju koniec juz tych degradacji szkoda tych klubów ktorych zdegradowano a bylo ich 9.

eusebio - 30 kwietnia 2009, 12:40:22 - *.chello.pl
A po co maja degradować jak potem Lato i tak oglosi abolicję. Mniej problemów bedzie, no może poza Korona i Zagłebiem którym nalezy sie odszkodowanie.

Myk - 30 kwietnia 2009, 12:44:11 - *.139.146.104.koba.pl (*.0.47.104)
Chciałem wszystkim zadedykować wypowiedź rzecznika PZPN po wczorajszym ogłoszeniu wyroku:
"Niedozwolone czyny dotyczą 2005 roku i wówczas była to maksymalna kara. Obecnie są wyższe, ale prawo nie działa wstecz - tłumaczył Jakub Kwiatkowski, rzecznik PZPN"
Tym samym PZPN przyznał pośrednio rację Widzewowi, a Korona i Zagłębie mogą się również szykować na powrót do Ekstraklasy

Ranis - 30 kwietnia 2009, 13:41:05 - *.netia.com.pl
Według mnie taki wyrok jest sprawiedliwy. Jagielonia miała mniej za uszami niż Widzew, Arka albo Korona i nie zasłużyła na tą samą kare.

Loko - 30 kwietnia 2009, 13:56:32 - *.gdynia.mm.pl
Ranis-Co ty dajesz jak kradniesz 10 rzeczy to i tak sądzony jesteś za jedną kradzież więc kogo to obchodzi że mało kupowali liczy się fakt że wogule ustawiali mecze i należy się degradacja.

AnB_Widzew - 30 kwietnia 2009, 14:03:38 - *.toya.net.pl
za karaniem są ci, ktorych kluby maja już to za sobą, albo ci ktorzy sadza, ze ich kluby sa czyste... naiwniacy
przeciw - jeszcze nieukarani albo ci z "czyśćca degradacyjnego".
wniosek? jedni i drudzy są hipokrytami. ci pierwsi bardziej, bo sami daliby kiedyś wszystko by ich kluby nie degradowac, a jak juz to sie stalo, to udaja sprawiedliwych. i chociaz zawsze sa anty PZPnowi, to teraz nie.

morgan - 30 kwietnia 2009, 14:22:34 - *.dip.t-dialin.net
i znowu wymiar sprawiedliwości pokazał swoją słabość i miemoc w karaniu. BO albo Wszystcy Są równo karani albo nikt. dużo zespołów zostało zdegradowanych. i tak powinni zrobićze wszystkimi. a nie jak sobie zachcą. tego nie tego tak.. a to wisła to niewolno... co tu sie qwa dzieje!!!!

lukaa - 30 kwietnia 2009, 15:28:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ale lubin kupował mecze w żywe oczy i odrazu awansował do wtedy 1 ligi. A białystok to kupował mecze 5 lat temu i co taki frankowski lub piotr lech jest winny za tamtych ludzi co to robili ?? Z tamtego skladu w białymstoku nie ma juz ani jednego pillkarza

adick - 30 kwietnia 2009, 15:28:25 - *.euro-net.pl
będzie ciężko chyba że w tym roku spadną Górnik i Craxa. Wejdzie pewnie Widzew i ZL choć Znicz w barażach z Arką nie jest bez szans. Biorąc pod uwagę że Polonia B, choć ta z Warszawy też będzie miała problemy w przyszłym sezonie z utrzymaniem to do walki o ligowy byt typuję Lechię, Piast (połowa drużyny odejdzie), Ruch, Odrę, Znicz lub Arkę, oczywiście Łks. Także pół ligi walczy o mistrza a pół o utrzymanie. Wierzę że Jaga się utrzyma. Choć trzeba coś dokupić bo ławka za krótka. Aha byłbym zapomniał obowiązkowo oddać Arifovica do Łks.

Remik PB - 30 kwietnia 2009, 16:03:57 - *.compnet.pl
doadick o Bytomska Polonie sie nie martw !!pilnujcie siebie zeby znowu nie kupowac albo niesprzedawac !!!

qnik75 - 30 kwietnia 2009, 16:05:16 - *.static.hnet.pl
no właśnie skoro arka korona i Zagłębie Lubin i zagłębie sosnowiec i górnik łęczna i górnik polkowice powinny domagać się odszkodowania wec jaka mowa o abolicji?????????????

adick - 30 kwietnia 2009, 16:49:17 - *.euro-net.pl
do Remik PB nie stać was na to żeby coś od nas kupić za mało kaski . Swoją drogą już sie zacznijcie martwić o punkty w nastęnej kolejce. O powtórce z jesieni możecie pomarzyć. Swoją droga nic nie mam do Polonii B więc nie wyjeżdżaj ze sprzedawaniem lub kupowaniem bo wasza licencja na ekstraklasę i jej zdobycie w normalnych okolicznościach było mocno wątpliwe

UPR-owiec - 30 kwietnia 2009, 16:52:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jagiellonia i tak w tym sezonie spada,nie ma się z czego cieszyć

meliska - 30 kwietnia 2009, 16:53:13 - *.stansat.pl
ladnie musiala Jaga posmarowac... zreszta tak jak Lech... no nic tak wyglada pilka w Polsce

adick - 30 kwietnia 2009, 16:57:51 - *.euro-net.pl
UPR-owiec jak żeś ty sobie to wyliczył. Żadna siła nas nie ruszy. To co nas nie zabiło nas wzmocni. Więc drżyjcie chamy z ekstraklasy nie spadamy!!!!!

abc - 30 kwietnia 2009, 18:02:22 - *.elpos.net
Jaga pewnie miałą tych kupionych meczy więcej ale...Mam pytanie kto ich nie miał?PZPN się opamiętał bo musiałby większość ligi zdegradować.Szkoda tylko tych klubów które zostały wcześniej dużo surowiej ukarane niż Jagiellonia.Choć -10pkt.odrobić będzie bardzo ciężko a 100tyś. dla PZPN-u to śmiech na sali.

biala dama - 30 kwietnia 2009, 18:33:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do Rozborski ...
Opamietaj sie , nie pisz bzdur , ze kazdy klub kupil/sprzedal ; nie obrazaj Lechii Gdansk.
Klub uczciwie zjechal do V ligi - gral na okolicznych pastwiskach/boiskach - jezdzilem na mecze i nie pieprz , ze Wszyscy robili to co Twoja Jaga .
Uwazam , ze dla Podlasia OE jest niezbedna ale uczciwie grac nalezy !

SKM - 30 kwietnia 2009, 19:15:44 - *.chello.pl
FARSUNIA. sprzedawczyki i zlodzieje. jestescie jak Widzew. skorumpowani i nie potrafiacy przyznac sie do winy. kazdy orze tak jak moze w Polsce... Walek i farsa!

Mat - 30 kwietnia 2009, 19:38:09 - *.range86-169.btcentralplus.com
do biala dama- Czy dalbys sobie glowe uciac, jesli okazaloby sie, ze Lechia jednak kupczyla?
Watpie... Prawda jest taka, ze kazdy udaje "sprawiedliwego" do momentu kiedy dzialacz jego ukochanego klubu jedzie na "wycieczke" do Wroclawia. Oczywiscie, nie twierdze, ze Lechia brala w tym procederze udzial. Nie mniej jednak wstrzymaj sie z takimi tezami, ze Lechia zawsze grala uczciwie przynajmniej do zakonczenia sledztwa przez prokurature. Bo potem mozesz byc bardzo rozczarowany...

cichy - 30 kwietnia 2009, 20:00:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
HAHAHAHAHA! Każdy polski klub był kiedyś w coś umoczony. Szkoda tylko, że komunistyczny żelbeton z Miodowej nie jest konsekwetny.

Sala - 30 kwietnia 2009, 20:52:01 - *.160.228.191
a ja sie ciesze. lubie Jage i nalezy sie im tak jak i Gornikowi chociazby za kibicow i bardzo dobra atmosfere na meczach ;] nigdy nie spadnie... tylko KSG

Pker - 30 kwietnia 2009, 22:09:05 - *.jota.gl.digi.pl
Białostoczanie PRZYSZŁY SEZON ROZPOCZNĄ z 10 punktami ujemnymi.
Jaki bezsens... Powinni im już w tym sezonie odjąć 10, a nie teraz. Dla przykładu, jak Piast dostał karę, to w ówczesnym sezonie dostali, bo tak by byli sezon wcześniej w ekstraklasie i by ją zaczynali z -10 punktami. Do dupy ;p

adick - 30 kwietnia 2009, 22:28:08 - *.euro-net.pl
do SKM ty debilem jesteś czy czytanie ze zrozumieniem to już szczyt twoich możliwości. Jagiellonia za nim została oskarżona o korupcje sama zgłosiła się do prokuratury z doniesieniem możliwości popełnienia przestępstwa w klubie przez osoby w nim pracujące. Tak ciężko to zrozumieć czy jesteś odporny jak żelbeton na fakty ci przedstawiane. Co za ignoranctwo.

pokey - 1 maja 2009, 1:41:00 - *.satfilm.pl
Skandal. Powinno być 300 tys. na zakład w Laskach. Znowu się PZPN - banda matołów i nierobów nachapie.

arkoholik - 1 maja 2009, 11:37:12 - *.chello.pl
straszny wałek poszedl znowu - teraz bede odpuszczać innym klubom ;/

KSG - 1 maja 2009, 17:07:47 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.13.137)
Cóż trudno;] szczerze liczyłem na jedno miejsce "bezpieczne" więcej w tabeli... Przykro tylko, że taki proceder miał miejsce. Przydałoby się pamiętać o tym, że o miejsce w lidze powinna się toczyć tylko i wylacznie czysta twarda walka na boisku. pozdrawiam kibiców dobrej piłki.

Mat - 1 maja 2009, 18:27:15 - *.range86-169.btcentralplus.com
do KSG- Z jednej strony mówisz o czystej i twardej walce na boisku, a z drugiej liczysz na "bezpieczne" miejsce w tabeli. Hipokryzja...
Jedno co mnie cieszy jest to, ze zaden klub walczacy o utrzymanie czy awans juz nie skorzysta na czyjejs degradacji. To samo tyczy sie mojej Jagi, jesli chodzi o poprzedni sezon.

edwomc - 1 maja 2009, 20:10:08 - *.ssp.dialog.net.pl
jaga?chyba was nie lubie

turysta80 - 2 maja 2009, 3:04:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Mat troszkę pokręciłeś troszke fakty z tymi ujemnymi punktami Piasta Gliwice został ukarany przed rozpczęciem sezonu razem z Widzewem i Ruchem a to było w sezonie 2005/2006. Widzew na samym końcu awansował im oraz Ruchowi punkty w czasie sezonu cofnięto. Faktem jest gdyby wam te punkty dodać zdobytych awansowali albo i nie. Gdyż wówczas Piast wygrywał wszystko jak szło. Po Polsce pod koniec owego sezonu rozeszła się fama że Piast owi zostaną zwrócone punkty stąd ni zowąd Piast zaczął przegrywać mecz za meczem że by jakby to było prawdą że oddają punkty na koniec sezonu przez przypadek nie awansować. Zresztą kibice Piasta śmieli się ze swoich piłkarzy "WIECZNI DRUGOLIGOWCY". Najlepiej podobała mi się wypowiedź kibica Piastunek jak drużyna W zeszłym II ligowym sezonie przegrywałą, remisowała spotkania czym traciła szanse na awans. "CHCIAŁBYM ZOBACZYĆ MINĘ PREZESA JAK PIASTUNKI AWANSUJĄ DO EKSTRAKLASY"

MAtii - 2 maja 2009, 9:32:37 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.34.50)
Kolejna paranoja w decyzjach podejmowanych przez wysokie urzedy !! Skoro Jagielonia jest winna to powinna poniesc kare i byc zdegradowana i to nie jedna klase a wiecej !!Jak mamy wyplenic korupstwo skoro jezeli ktos jest winny to mu sie daruje kare i naklada tylko i wylacznie kare finansowa-a co to jest 300 tys dla klubu?? !! BRAK SŁOW

RTS - 2 maja 2009, 10:38:16 - *.swiecie.vectranet.pl
eŁKSiak, jak wiekszosc kibicow tego nedznego klubiku, rozum stracil juz kompletnie. Sad Najwzyszy na szczescei nie kieruje sie NICZYM INNYM niz prawo, a to stoi po stronie Widzewa (jak PZPN nie umial praweni uzasadnic degradacji Widzewa, to jego problem). Tak czy inaczej ,nie licz na to, ze SN bedzie sie martwil o PZPN. Jetes smieszny i tak zaslepiony nienawiscia do Widzewa, ze rozum ci odebralo. Wracaj na EStadio da Gruz, na grzyby

haha - 2 maja 2009, 11:26:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mnie smiesza najbardziej kibice, ktorzy domagaja sie drakonskich kar liczac, ze z metnej wody po plecach innych wyplynie ich klubik.

Rozborski - 3 maja 2009, 18:47:18 - *.lodz.silverscreen.pl
@biała dama - zacznę od tego, że jestem kibicem Widzewa a nie Jagiellonii, choć tą ostatnią lubię i szanuję. Hasło Lechia Gdańsk uczciwie zjechała do V ligi jest hasłem propagandowym i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Gdzie uczciwość klubu będącego bastionem Solidarności, gdy kupił miejsce w ekstraklasie od Sokoła Pniewy? Jeśli mówię o czystości w piłce nożnej to nie mam na myśli tylko ostatnich 5 lat, ale tez okresów wcześniejszych, a na temat korupcji wiele mógłbyś się dowiedzieć od byłych "gwiazd" Lechii Gdańsk i może wtedy Twoje święte oburzenie okazałoby się życiem w zakłamaniu. Prawda jest taka jakie są fakty, a Lechia Gdańsk mimo gry w V lidze na pastwiskach nie jest klubem czystszym niż Arka Gdynia i inne kluby z moim Widzewem włącznie. A Lechię lubię i szanuję za Solidarność i niezapomnianą wycieczkę klasową do grodu Heweliusza, gdzie wraz z jej kibicami świetnie się bawiliśmy.

rc - 3 maja 2009, 21:10:27 - *.dyn.optonline.net
Juz wiemy dlaczego Jagiellonia przegrala z Odra
http://www.odra.wodzislaw.pl/news.php?page=24&news
=old&topic=
A. Piechniczek wiceprezesem, I.Serwotka członkiem zarządu PZPN (30-10-2008)
Miło nam poinformowac wszystkich kibiców oraz sympatyków naszego klubu, że jednym z trzech wiceprezesów PZPN (obok Rudolfa Bugdoła i Adama Olkowicza) został - Członek Rady Nadzorczej MKS ODRA Wodzisław Śl. S.A. - Pan Antoni Piechniczek.
Były selekcjoner reprezentacji Polski, a obecnie senator PO - zajmie się sprawami szkoleniowymi. Bugdoł, szef Śląskiego ZPN, będzie odpowiadał za sprawy organizacyjno-finansowe, a Olkowicz - działający w PZPN jako szef Zespołu ds. Euro 2012 - będzie odpowiedzialny za sprawy zagraniczne.
Członkiem zarządu PZPN jest Ireneusz Serwotka.
W imieniu władz klubu, zawodników oraz wszystkich pracowników i członków Odry Wodzisław, składamy serdeczne gratulacje i życzymy wielu sukcesów oraz wytrwałości w realizacji misji jaką jest dobro polskiej piłki.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas