|
|
12 maja 2009, 11:09:34 - prof
Mecz Ślęza Wrocław - GKS Tychy bez udziału publiczności
Zarząd Ślęzy Wrocław informuje, że mecz 31. kolejki rozgrywek o mistrzostwo II ligi, grupy zachodniej pomiędzy Ślęza Wrocław i GKS Tychy rozegrany zostanie bez udziału publiczności.
Decyzja jest motywowana troską o zachowanie bezpieczeństwa publicznego.
|
źródło: Ślęza Wrocław



jakubek - 12 maja 2009, 11:13:11 - *.telkonet.pl
co to ma byc?

ZG - 12 maja 2009, 11:13:23 - *.162.139.202
Po to kupili sobie miejsce w lidze, żeby teraz grać bez publiczności... takie rzeczy możliwe są tylko w Polsce

Reptile - 12 maja 2009, 11:14:52 - *.media4.pl
boją się że fani Śląska najadą sektor gości taka jest prawda

zks - 12 maja 2009, 11:17:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
W Przemyslu też prezydent błysnął taka decyzją a jak sie skonczyło


Arek - 12 maja 2009, 11:18:47 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.18)
Brawo Ślęza Wrocław, sport dla kibiców! Czy zarząd planuje front robót, żeby doprowadzić stadion do stanu używalności? Czy kibice to zbędna fanaberia? Zna ktokolwiek odpowiedź na to pytanie? Oj, daleko do normalności...

PG - 12 maja 2009, 11:20:41 - *.
Czyżby obawiano się, że będzie więcej gości niż miejscowych?

takie - 12 maja 2009, 11:21:11 - *.centertel.pl
rzeczy to tylko w polsce, wstyd, brak profesjonalizmu, nie dla euro dla Wrocławia

budrys - 12 maja 2009, 11:24:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
wierutna bzdura...gdyby nie można było zapewnić bezpieczeństwa ,to obiekt nie zostałby dopuszczony do rozgrywek.Po co taka decyzja?Kibice tyscy i tak przyjadą,mogą na przykład wykupić bilety do ZOO i obejrzą mecz z płotu od strony wybiegu dla żyrafy.Tylko nie o takie warunki oglądania meczu pewnie im chodziło...

red kielce - 12 maja 2009, 11:31:19 - *.189.9.82
takie numery tylko w Polsce. ciekawe czy w tetrze po tym jak ktos rzucal popcornem beda spektakle bez udzialu publicznosci? PILKA NOZNA DLA KIBICOW!!!!

alicja - 12 maja 2009, 11:33:29 - *.chello.pl
Po co takie kluby jak Ślęza w ogóle istnieją? Boisko zaorać, wybudować hotel!

TYSKI1971 - 12 maja 2009, 11:33:49 - *.220.124.194
Slęza! wykop z powrotem tam skąd przyszliście. Po co się pchacie o dwie klasy rozgrywkowe wyżej jak jak nie potraficie zorganizować meczu! W takim wypadku powinien być przyznany walkower, tak jak to kiedyś miał GKS Katowice w IV lidze, gdzie na siłę ich wypychano do III ligi. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!!! BYŁ BĘDZIE JEST TYSKI GKS!!!

zks - 12 maja 2009, 11:40:03 - *.081.c76.petrotel.pl
po co w ogole taki klubik

Reptile - 12 maja 2009, 11:40:26 - *.media4.pl
Wiadomo co się może dziać na stadionie który wg mnie nie jest przystosowany do przyjecia takiej liczby kibiców gości wobec potencjalnego zagrożenia jakie może spowodować wizyta fanów Śląska na tym obiekcie, pewnie dlatego wolą zrobić bez udziału publiczności. Co nie zmienia faktu ze to chore. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW

Filutek - 12 maja 2009, 11:44:30 - *.lanet.net.pl
Jak nie można wpuścić kibiców gości to powinien być walkower na niekorzyść gospodarza. Dziękuję za uwagę.


szpajki - 12 maja 2009, 11:44:38 - *.chello.pl
zburzyć trybuny, zaorać boiska !

iker - 12 maja 2009, 12:00:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
pewnie po co wogole grac ... najlepiej przy stoliku zalatwic wynik. pozdro dla normalnych kibicow

ja - 12 maja 2009, 12:03:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prawie wszystkie mecze na Ślęzy odbywają się bez kibiców. Tylko tym razem zostało to oficjalnie ustanowione.

GKS K. - 12 maja 2009, 12:04:09 - *.sukcesnet.pl
Śmieszne trochę to po co w ogóle grać w piłkę skoro nie można kibiców wpuszczać wypad ślęza z ligi

do iker - 12 maja 2009, 12:05:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.18)
Wynik? A po co, przecież można przy stoliku kupić (?), załatwić (?, nie wiem jak to nazwać) awans o 2 ligi. I to wszystko zgodnie z "prawem". Prawem chyba 3 świata niestety.....

drat - 12 maja 2009, 12:05:05 - *.ssp.dialog.net.pl
Do alicja: co urzędasku od dudkiewicza. szef kazał to piszesz bzdury?

kiepur - 12 maja 2009, 12:17:47 - *.jaskom.pl
GKS K. Hahaha czy to u was w Katowicach też czasami nie wpuszczaliście kibiców gosci?Zapewnie wtedy też tak głosno domagałeś się wyrzucenia swojego klubiku z ligi. Krótką pamięć mają niektórzy...

zaglebie - 12 maja 2009, 12:17:54 - *.chello.pl
Co jest Ślęza strach was opentał?

marekot - 12 maja 2009, 12:18:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Cholender. Szkoda bo mialem iść zobaczyć jak się Tyszanie zaprezentują na wyjeździe. Choć jestem z Wrocławia, to uważam, że Ślęza powinna grać mecz z udziałem kibiców, a jak nie może zagwarantować bezpieczeństwa na "stadionie" czyt. boisku, to niestety nie powinna grać w tej klasie rozgrywkowej. Pozdro dla normalnych.

Z - 12 maja 2009, 12:18:35 - *.tvgawex.pl
Jeżeli nie mogą zapewnić bezpieczeństwa to przenieść mecz do Tychów

fake - 12 maja 2009, 12:20:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przyjada kibole z Tychów, na stadion wejdzie tez cholota z Wroclawia i bedzie zadyma. Klub dostanie potezne kary, zamkna im stadion i po co? Dopoki nie bedzie pelnej identyfikacji na stadonach tak bedzie sie dzialo i smiesza mnie te hasla pilka nozna dla kibicow. Dla PRAWDZIWYCH KIBICOW TAK, nie dla choloty, bandytow i pseudokibicow na polskich stadionach.

marekot - 12 maja 2009, 12:22:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do Z: Zgadzam się z Tobą, przynajmniej mecz z obecnością kibiców, a Ślęza i tak o nic nie walczy, więc... to byłby niezły pomysła :-) Pozdrawiam

Z - S - 12 maja 2009, 13:06:30 - *.cus.pl
Tychy , a Wy wpuscicie kibiców z Sosnowca ?

Misiek - 12 maja 2009, 13:13:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
PRAWDA JEST TAK, że prezydent miasta chce wyrzucić Ślęzę z tego miejsca i tylko szuka pretekstu. Ciekawe czy ci wszyscy mądrzy co tu się wyżywają, mieliby takie zdanie o swoim klubie? Kto zna dorobek Ślęzy, ten zapewne chciałby aby ten klub powrócił do życia. A na razie nawet policja nie wydała zgody na mecze, bo się wszystkiego czepia, np wysokości i tak juz bardzo wysokich ogrodzeń. A to co dzisiaj jest OK, to jutro zostaje zakwestionowane przez policję. I tak w kółko....więc oficjalnie pisze się, że na mecz moze wejść tylko 940 osób i nie potrzeba zgody policji. A i tak przychodzi tylko 50-100 osób. A przy bardziej znanych klubach trzeba zamknąć trybuny w ogóle, bo prezydent Dutkiewicz tylko czeka na jakąś zadymę... tak jak było z targiem na Ślęzie. Nawet znak zakazu wjazdu, wyłącznie w niedzielę ustawili aby utrudnić życie i stali barany w radiowozach całą noc co tydzień...wiec matołki zrozumcie.... a istnienie takich klubów jak Ślęza, czy innych podobnych szkolących wspaniała młodziez jest potrzebne całej polskiej piłce...

bydgoszcza - 12 maja 2009, 13:14:51 - *.adsl.inetia.pl
do marekot: ślęzodziwoląg walczy o awans do 1 ligi ale to nie wazne, w srode dostana z Zawisza i miejmy nadzieje ze ich ambitne plany legną, po co komu te fuzje? wszyscy wiemy jak to sie zawsze konczy, po co komu ślęzodziwoląg we Wrocławiu opanowanym przez Śląsk?! Chory kraj...


db - 12 maja 2009, 13:16:02 - *.atol.com.pl
Zwrotyt typu "Slęza wypad z tej ligi", "Po co się tu pchacie skoro nie potraficie utrzymać bezpieczenstwa" itp. To raczej zwroty ogólne, a powinniście kierować te słowa do zarządu klub, bo kibice (kilku ich na pewno mają) też pewnie woleli by oglądać to spotkanie z udziałem kibiców gości;) Pozdrawiam

db - 12 maja 2009, 13:19:20 - *.atol.com.pl
Jeszcze chciałbym dodać, że z pewnych źródeł wiem o fakcie, iż Ślęza chce się tylko utrzymać w tej lidze, a nie awansować...

TYSKI1971 - 12 maja 2009, 13:21:33 - *.220.124.194
Z-S nie bój żaby, na pewno wejdziecie. Może się okazać, że nasz mecz może decydować, kto zajmie miejsce barażowe o utrzymanie.

a - 12 maja 2009, 13:34:15 - *.multi-play.net.pl
Piłka nożna dla kibiców !! W takiej sytuacji klub (kazdy ktory podejmuje taka deczje) powinien zostac ukarany dotkliwa kara finansowa.

marekot - 12 maja 2009, 13:35:02 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do bydgoszcza: To nie jest Ślęzodziwoląg jak napisałeś tylko Ślęza Wrocław, a to ze jest w tej lidze tak wysoko wcale nie oznacza, że chce awansować do I ligi. Bo po pierwsze nie ma z czym, po drugie nie ma za co, a po trzecie, tak jak piszesz, w Bydgoszczy dostanie straszne wpierdy ( tak myślę - zresztą inny wynik jak zwycięstwo WKS-u jest raczej niemożliwy ). Chłopaki grają bez przygotowania do sezonu, niektórzy są z łapanki, oby tylko lukę zapełnić, więc tym bardziej dziwi mnie że ostatnie dwa mecze wygrali ( Kotwica 1-0, Czarni 3-1 ). Jest to drużyna raczej z meczu ze słabiutką Victorią ( 0-1 u siebie ). Pisząc o awansie nawet nie wiesz o czym mówisz, bo gdyby awansowali, to byłaby to drużyna pokroju ŁKS-u Łomża w drugiej grupie II ligi, więc to nie ma sensu. Masz rację, że Wrocław jest zdominowany przez Śląsk, ale dlaczego się dziwisz, jest to w tym mieście jedyna drużyna w grze zespołowej, która ma kibiców od wielu, wielu lat ( nie licząc żużla i koszykówki ( której notabene już nie ma )) i trzyma się między I a III ligą od momentu założenia czyli 1947 roku.

ten co wie - 12 maja 2009, 13:44:22 - *.lanet.net.pl
Prawda to jest taka że to nie ślęza tylko gawin, ślęza to gra w 5 lidze (zwanej czwartą). Co nie zmienia faktu że ten klubik bez honoru nikogo we Wrocławiu nie obchodzi. Nie wiem kto stoi za tą decyzją ale uratował tyłki Tyskim bo szykowana była spora akcja na nich.

tyski - 12 maja 2009, 14:01:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do ten co wie: stary no cieszymy sie, że nie jedziemy bo właśnie baliśmy sie jechać do Wrocławia!! A tak na serio to już Śląsk miał sie pokazać po meczu z Miedzią i co i nic nie zrobił, teraz by też zapewne nic nie zrobili!! Tylko Tyski GKS!!!

z1946 - 12 maja 2009, 14:10:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Gospodarz ma zapewnic 5% miejs goscia i Amen. Jezeli na prawdziwe remonty jak w Poznaniu itd mozna jeszcze przymknac oko i zrozumiec, ze kibice gosci nie beda przyjmowani to jezeli ktos nie remontuje faktycznie, a nie ma warunkow to Do Widzenia! Dla mnie sprawa jest prosta. Pismo GKSu Tychy do PZPN. pt "w zwiazku z brakiem mozliwosci przyjecia przez klub Gawin Wroclaw kibicow naszego klubu, tym samym zapewnienia 5% przepisowych ilosci miejsc informujemy, ze uwazamy iz ww klub nie potrafi zorganizowac meczu o mistrzostwo II ligi zachodniej, co wiaze sie z walkowerem na kozysc GKS Tychy. PS.Majac na uwadze dobro polskiej pilki i kibicow naszego klubu, w wyniku naszej dobrej woli informujemy, ze jestesmy w stanie ww mecz zorganizowac w Tychach" To chyba tyle i g... Tychy obchodzi prezydent wroclawia, tamtyejsza milicja iid, itp. Gawin nie organizuje meczu zgodnie z przepisami i tyle.

cinek - 12 maja 2009, 15:04:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
We Wrocławiu tylko WKS ŚLĄSK WROCŁAW!!! A tak wogole to sleza wogule nie ma kibiców we Wrocławiu i nikogo ten klubik nie obchodzi;) Życze zwycięstwa GKS-owi...

Cinek - 12 maja 2009, 15:08:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
aha a to co napisałem wyżej to nie dlatego, że jestem za Tychami ale dlatego, że wk.....ą nie takie kluby bez honoru jak sleza lech itp. i dlatego wolałbym zwycięstwo gks ;) . Szkoda tylko, że ich nie bedzie bo dostali by oklep od Śląska;)

bksbiel - 12 maja 2009, 15:11:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mam nadzieje że nie trafimy na tychy i sosnowiec w bararzach i na jesień gdy my BKS BIELSkO wejdziemy to druga liga zachodnia będzie najciekawszą ligą pod względem kibicowskim

dr - 12 maja 2009, 15:17:42 - *.jkns.pl
Niestety baraz pomiedzy Zaglebie Sosnowiec a BKS- STAL Bielsko bardzo prawdopodobny i jednej z druzyn zabraknie w 2 lidze

zGrzibeq - 12 maja 2009, 15:18:33 - *.tychy.pl
Bardzo się cieszyłem na przejęcie Gawina przez Ślęzę. Szczególnie, że to nie była fuzja bo jak już ktoś pisał zebrali tylko zawodników po to aby przeżyć wiosnę. Miałem nadzieję, że na ten mecz pojadę bo choć kibicuję Tychom to mieszkam w Krakowie i ani razu nie moglem być na wyjeździe GKS. Co do tekstów w stylu "bójcie się Tychy bo Śląsk czaił by się na was" to jakaś bzdura. Rozumiem, że kibice Śląska przyszliby na ten mecz tylko dla kosy z kibicami GKS. W głowie mi się nie mieści coś takiego, że można zebrać kilkaset osób na meczu tylko po to żeby się naparzać a nie po to aby kibicować. Może jeszcze kibice Śląska zajechaliby kibiców Ślęzy??  [używam określenia "kibice" bo chyba oni pojawiają się na stadionach ale chyba tylko w Polsce nie w celu KIBICOWANIA]. Z jednej strony bardzo żałuje, że meczu nie zobaczę ale jeśli miałby to być raczej mecz bokserski to chyba dobrze się stało... Pozdro dla normalnych! Był! Będzie! Jest! Tyski G K S!!!

AVEŚLĄSK - 12 maja 2009, 15:22:34 - *.8.138.18
żenua

ksg46śca - 12 maja 2009, 15:29:11 - *.ssp.dialog.net.pl
szkoda bo Tyszanie mogli liczyć na dobre wsparcie we wrocławiu. Piłka nożna dla kibiców! KSG&GKS

Anzelm - 12 maja 2009, 15:50:05 - *.nyc.res.rr.com
Zacznijce sie zachowywac na stadionach jak kulturalni ludzie bo poki co to wstyd ogarnia czlowieka kiedy pokazuje tych poldzikusow na stadionach w dresach zagraniczna telewizja,a wowczas bedzie frekwencja i normalnosc na meczach.

ten co wie - 12 maja 2009, 16:16:39 - *.lanet.net.pl
zGrzibeq ty nie masz pojęcia człowieku o światku kibicowskim. ślęza i gawin NIE mają kibiców !!! Poza tym na stadionie raczej nic by się nie działo bo za duzy przypał. Wiadomo jak i gdzie się takie rzeczy odbywają. Jak nie wiesz to popytaj kolegów którzy jeżdżą na mecze. I jescze jedno: jak jedziesz na wyjazd to musisz być przygotowany na to że możesz dostać gdzieś na trasie w mordę.

GKS.K - 12 maja 2009, 16:23:42 - *.pl
Do kiepur:Owszem zgodzę się,że nie wpuszczaliśmy kibicó na stadion były awantury ok nie popieram tego ale żeby za przyczynę podawać już "o zachowanie bezpieczeństwa publicznego" nic się jeszcze nie stało a już kibiców nie wolno wpuszczać nie wierzę,że ślęza ma tylu kibiców.Oby Ślęza dostała w dupe

TYSKI1971 - 12 maja 2009, 16:25:42 - *.220.124.194
"ten co wie" Śląska kombinuje, ale chyba im nic nie wychodzi. W Legnicy nas obczajali i nic nie zrobili, w trakcie powrotu z Wrocławia w stronę Opola jechaliśmy bez balastu i też nic nie zrobili, a wszyscy Tyszanie na Was czekali. Najpierw działajcie, a potem wypisujcie.

dr - 12 maja 2009, 16:27:41 - *.artronik.net
bardziej chodziło o bezpieczenstwo kibiców śląska bo slęza ich raczej nie ma

zGrzibeq - 12 maja 2009, 16:35:17 - *.tychy.pl
Do ten co wie Ja doskonale zdaję sobie sprawę jak to się odbywa i wiem, że akcje na terenie stadionów to rzadkość ale pisałem trochę z ironią bo chodziło mi o to, że niektórzy upatrywali w tym spotkaniu tylko okazji do bitki... a to jest ŻENUJĄCE. Co do moich udziałów w meczach to byłem na derbach Krakowa i na wyjazdach np Cracovii [tylko nigdy GKS] więc wiem czego można się spodziewać w takich sytuacjach ale to nie zmienia faktu, że nadal uważam to za absurd i kocham moje miasto za to, że wszędzie mogę pójść w szaliku a nie jak w Krakowie, gdzie samemu w barwach tylko w paru miejscach można się poruszać. TYLKO TYSKI GKS!

spiewu spi - 12 maja 2009, 16:37:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oni i tak handlują meczami wystarczy popatrzeć na ostatnie wyniki co to ma być co to ma znaczyć gdzie Ci obserwatorzy gdzie ten pzpn

zGrzibeq - 12 maja 2009, 16:38:48 - *.tychy.pl
Co do kibiców Ślęzy to podobno chodzi po 50 osób na mecze więc ktoś tam jest. Nawet jedna osoba to zawsze coś, a co do mojej wypowiedzi na ich temat to również była ironia, gdyż czasem jak czytam tutejsze komentarze to wydaje mi się, że kibice Śląska zawsze wszystkich chcą bić [może bierze się to z tego, że ich kopacze ostatnio na boisku tego już nie potrafią]. 

wojteks - 12 maja 2009, 16:50:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Slucham i sie dziwie. Pamietam jak byl mecz Ślezy z GKS Tychy w 1993 roku. Nie bylo kibicow Slaska na tym meczu,Sleza miala wtedy mlyn i przegonila fanow GKS-u.Wtedy na Sleze chodzilo od 2 do 3,5 tysiaca osob. Potem klub upadl i spadl do A-klasy. Tacy ludzie jak prezydent Dutkiewicz robia wszystko,zeby z Wroclawia zniknely kluby sportowe.Nic nie pomaga. Zrujnowal Sleze,nie pomogl Polarowi,nie pomogl koszykaszom,zuzlowcom,pilkarzom recznym,male kluby padaja.Teraz na Sleze chodzi ok.300 osob nie wiecej wiec mam nadzieje,ze Sleza sie odrodzi i bedzie na nia przychodzic jak kiedys 3 tysiace osob. Pozdro dla prawdziwych fanow.

SKM - 12 maja 2009, 16:52:48 - *.chello.pl
dla jakich kibicow? przeciez Sleza nie ma kibicow! wpadliby tylko kibice Slaska zeby zloic tylek Tychom ;) a jak klub nie ma kibicow, to po co sie narazac na dodatkowe kary i remonty po awanturach?

bydg - 12 maja 2009, 16:56:52 - *.191.147.124
Bzdury - piłka nożna dla kibiców, jak się nie podoba to Ślęzie to niech sobie grają w A klasie,paranoja.

L - 12 maja 2009, 17:32:21 - *.chello.pl
Jak ja nie lubię Tychów.

ten co wie - 12 maja 2009, 18:00:45 - *.lanet.net.pl
wojteks akurat w 93 roku to właśnie kibice Śląska pogonili GKS. Ci niby kibice Ślęzy to się bali własnego cienia. Nie wypisuj tu bzdur bo jeszcze ktoś to weźmie na poważnie.

WKS Śląsk - 12 maja 2009, 18:17:40 - *.98.62.88
Tez wydaje mi sie to mega bzdura,jesli nie moga zapewnic bezpieczenstwa publicznosci to nie powinni znalezc sie w tej klasie rozgrywkowej!!!Fuzja?Jesli wlasciciele tego klubu maja tyle forsy,zeby zrobic ze Slęzy klub na odpowiednim poziomie to czemu nie?Niech walcza,ale poki co jest to absurd i bzdura!!!

Do "L" - 12 maja 2009, 18:25:29 - *.tychy.pl
Jak ja nie lubię Warszawy.

1971 - 12 maja 2009, 18:59:01 - *.chello.pl
hehe kibole internetowi Slaska nie napinajcie sie tak ze bylby atak na Tychy! hehe byl Zagan - nic , byla Legnica - cichutko, hehe Mimo wszystko szkoda bo rzeczywiscie moglo byc ciekawie!! Od nas duze zainteresowanie tym wyjazdem , wspolnie z Ziomkami z Walbrzycha pobawilibysmy sie we wroclawiu. BYL BEDZIE JEST TYSKI GKS pozdro Walbrzych!!!

leon - 12 maja 2009, 18:59:42 - *.homenett.pl
Skoro na Gawin przychodziło 120 osób (cała wies), to jaka róznica??? Obejrza przez płot mecz, a każdy wie ze we Wrocławiu tylko POLAR!!!!!!! Jestem fanem Polaru od wielu, wielu lat!

polarfan - 12 maja 2009, 19:22:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
podzro dla LEONA! Polarwocy łącmy się w siłe bo jest nas napewno więcej niż "kibiców" slezy... We WROCŁAWIU TYLKO ZKS POLAR PANY a wks i sleza nie liczą SIĘ!!!!!!!!!!!!

1946 - 12 maja 2009, 19:22:44 - *.chello.pl
Tyszanie po tym meczu widzę o 3 punkty więcej na waszym koncie i lecimy dalej Pozdro z Bydgoszczy TYCHY&ZETKA&ŁKS

Majacha - 12 maja 2009, 20:32:02 - *.as.kn.pl
Kibice Slaska planowali przyjsc na ten mecz.Wiec dla troski o mienie klubu wydano zakaz wstepu.Poza tym nie chciano aby doszło do burd ulicznych miedzy kibicami z zagłebia a slaska wiec nie wpuszcza nikogo

wojteks - 12 maja 2009, 21:24:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do tego co wie. Chlopie sam bzdury piszesz!!! W 93 roku bylem na tym meczu oczywiscie jako piknik i widzialem jak kibice w szalikach Slezy pogonili GKS Tychy. Byl mecz na Wroblewskiego z Lechia Gdansk 3tysiace osob i byl spokoj,bo nawet Lechia kibicow Slezy pozdrawiala.Nawet Slask nie atakowal kibicow Slezy bo ich mial za ziomali tak jak Sparte. Do kibicow Polaru. Jestem ciekaw czy chodzicie teraz na mecze A-klasowego Polaru.Watpie. Pozdro dla kibicow Slaska,Slezy i Sparty.

Fan Śląska - 12 maja 2009, 23:00:20 - *.joanitow.finemedia.pl
Prośba do wszystkich nie reagujcie na tresci wypisywane przez ten co wie, on tyle wie co zje. Nawet jesli jakieś atrakcje miałyby miejsce to ten co wie nie brałby w nich udziału, a tylko napina się tutaj żeby was sprowokowac.

gf - 12 maja 2009, 23:06:45 - *.jkns.pl
Tychy beda graly w barazu o utrzymanie w 2 lidze ciekawe z kim ?

guru - 12 maja 2009, 23:10:59 - *.toya.net.pl
no to coraz lepiej się robi. Piłka nożna dla kibiców czy to kiedyś zrozumieją pożal się Boże pseudo działacze klubów w Polsce?? Braci się nie traci te słowa mówią wszystko Dlatego konsekwentnie trzymamy się blisko!!! ŁKS&TYCHY&ZAWISZA

Znicz - 12 maja 2009, 23:22:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wrocław stolica dolnego Śląska buhaha mecz EURO 2012 niemcy anglia bez udziału publiczności kwestia bezpieczeństwa nie masz kasy na ochronę nie grasz co to jest bez kibiców gości to już nie skandal to przyzwyczajenie,ale bez gospodarzy to kpina.

d - 12 maja 2009, 23:32:42 - *.toya.net.pl
PARODIA ! pozdrowienia z Łodzi chłopaki życzę zwycięstwa TYCHY&ŁKS !

UN Ruch - 12 maja 2009, 23:35:53 - *.cable.ubr03.craw.blueyonder.co.uk
powyzej cała prawda o czerwonych Tychach Pozdrowienia od lepszej strony Tychów tej Niebieskiej

UN Ruch - 12 maja 2009, 23:36:53 - *.cable.ubr03.craw.blueyonder.co.uk
oczywiscie chodzi o mecz Tychy - Elana

znicz - 12 maja 2009, 23:44:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
tego R to pełno,a na stadionie 8000tyś,a w internecie cały milion

E.T.K. - 12 maja 2009, 23:49:16 - *.162.131.129
Niech chłopcy z Tychów pochwalą sie jak uciekali razen z Cracovia przed Miedzią wracając z meczu w Zielonej Górze.

ZLOTY - 13 maja 2009, 5:25:07 - *.dsl.emhril.sbcglobal.net
Taka mala dygresja dla wyjasnienia historii. Na meczu w 1993 roku Sleza-GKS Tychy kibice Slaska podczas meczu jak i po jego zakonczeniu atakuja przyjezdnych, ktorzy pokazali sie wtedy naprawde z niezlej strony i choc pare nokautow zaliczyli i pare szalikow stracili to pozostawili po sobie przyzwoite wrazenie. Dla gamoniow piszacych o kibicach Slezy i Polaru to po pierwsze przeczytajcie "Pamietnik Kibica" i jest tam pare wersow poswieconych wlasnie tym fanom. Po drugie Wroclaw to nie Lodz, Krakow, Warszawa, Tarnow czy Przemysl - tutaj lokalnych rywali tepi sie juz w zarodku i pozniej jest spokoj, nikt za nikim nie musi pozniej ganiac i chodzic po ulicy na oriencie.

j.p - 13 maja 2009, 7:36:38 - *.chello.pl
do E.T.K jakos bylem na meczu w zielonej gorze i zadnej ,miedzi nie widzialem chyba ze zagapilem sie jak byl skup złomu przy trasie Sory koles

wojteks - 13 maja 2009, 10:21:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do ZLotego!!! Chlopie bylem na tym meczu.Widzialem ludzi w szalikach Slezy gamoniu.Moze byl i Slask ale incognito bez szalikow i flag.Wiec powiedzmy,ze Sleza tez miala udzial w przegonieniu GKS-u. Z jednym sie z toba zgodze,Slask tepi wszystko w zarodku,ale jesli chodzi o pilke nozna. Sparta do dnia dzisiejszego ma ogromna rzesze kibicow,szalikowcow czy ultrasow,wiec tak do konca nie jest,ze we Wroclawiu tylko Ślask. Jestem kibicem Slaska Wroclaw i nie podobalo mi sie,jak nasi szalikowcy gonili piknikow na Zakrzowie,najlepiej leszczy przegonic i sie po tym chwalic.Czemu do Sparty nie wyskocza? Chcialem ci powiedziec,ze czytalem ksiazke Romka,dobra jest,ale sam fakt,ze pisze o kibicach Slezy wskazuje,ze jakis miala.Jestem obiektywny i tyle. Pozdro dla obiektywnych fanow.

IKS fan - 13 maja 2009, 10:48:09 - *.chello.pl
Też byłem na tym meczu - jako kibic Ślęzy - GKS został wtedy pogoniony przez nas + Śląsk . Romek Z. pisząc o kibicach Ślęzy lekko fantazjuje - w latach 80 jak istniały "kluby kibica" współpracowaliśmy z KK Śląska. Kibice Ślęzy we Wrocławiu to był wg dzisiejszej nomenklatury "fanclub" WKS-u - coś jak Warta w Poznaniu.

OmenKSGW - 13 maja 2009, 11:17:32 - *.ssp.dialog.net.pl
Sleza jest bezczelna. Nie dość, że kupili sobie miejsce w lidze to jeszcze kibiców nie chcą na stadion wpuszczać. Pozdro dla GKSu Tychy z Wałbrzycha

Anty PIKNI - 13 maja 2009, 11:28:00 - *.adsl.inetia.pl
fake-jak sadze po wypowiedzi pisząc PRAWDZIWYCH KIBICÓW masz na myśli takich słoneczników/pikników jak ty?ŚMIESZNE...

erwin - 13 maja 2009, 14:10:02 - *.jkns.pl
Tychy przegraja baraze o utrzymanie w 2 lidze i zostana zdegradowani do ligi 3

dario - 13 maja 2009, 14:24:15 - *.chello.pl
Do UN RUCH gdzie ty w Tychach widziales niebieska strone Tychow. Dobre,dobre jedno miasto jeden klub.Byl,bedzie jest Tyski GKS. ps chyba ze zaliczasz Mikolow do Tychow

dario - 13 maja 2009, 14:28:16 - *.chello.pl
Kibice Slaska w 93 zapomnieli jak sie nadziali na dworcu w Tychach

Odra Opole - 13 maja 2009, 14:47:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tychy, to mocna ekipa, więc się nie dziwię, ale mimo wszystko piłka nożna dla kibiców! Skandal!

TYSKI1971 - 13 maja 2009, 14:51:05 - *.220.124.194
Dokładnie dario, o tych ganiankach po mieście już nie wspomnę ;) Sląsk już by tego nie chciał przeżyc jeszcze raz.

LechitaDDZ - 13 maja 2009, 16:34:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kpina.

GKS TYCHY - 13 maja 2009, 18:43:01 - *.chello.pl
WKS SLASK jest znany z tego ze gdzie sie pojawia tam zalicza konkretny oklep albo Łódzki Widzew konkretnie obija i kroi z wielu flag!! albo koalicja GKS KAT& Gornik Zabrze wyplaca klapsy w pociagu, u Nas w Tychach tez kiedys jak juz wyzej wspomniano nie wiedzieli co wybierac klapsy od Tyszan czy skok pod pociag hehe ogolnie pitali az milo, takie kibicowskie zycie !

KSG - 13 maja 2009, 21:53:53 - *.ssp.dialog.net.pl
Widze tu ostra jazde na Sleze, a co to sa Tychy? Jakis podrzedny klubik bez tradycji i historii :P

W-H - 14 maja 2009, 6:45:42 - *.chello.pl
Do KSG z historii pała siadaj !!!

PL - 15 maja 2009, 11:50:49 - *.33.116.76
Do KSG nie masz pojęcia o historii polskiej piłki to nie wypowiadaj się ... GKS Tychy w swojej historii zdobył wicemistrzostwo polski co pozwoliło mu reprezentować polską piłkę w Pucharze UEFA grając z FC Köln – jak dla ciebie podrzędny klubik grał w Pucharze UEFA to ty lepiej zajmij się szachami …

|
|