[ Strona główna ]
Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2011/2012 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


16 czerwca 2009, 9:13:07 - koofel
Oderka Opole została zarejestrowana

W opolskim urzędzie miasta zostało zarejestrowane Stowarzyszenie Kultury Fizycznej Oderka Opole. Nowy klub ma być budowany na gruzach opolskiej Odry. To wynik zebrania założycielskiego, które odbyło się tydzień temu.

Oderka ma już także wybrane władze. W zarządzie znaleźli się: były zawodnik Odry Tomasz Lisiński (obecnie koordynator przygotowań Opola do Euro 2012 w opolskim ratuszu), Mariusz Gnoiński (właściciel prywatnej przychodni rehabilitacyjnej, zawodnik rezerw Odry) oraz Ryszard Pierzchała (właściciel agencji reklamowej Loyal).

Teraz władze Oderki mają się starać o dopuszczenie zespołu do gry w nowym sezonie w IV lidze, do której awans wywalczyły rezerwy Odry. Decyzja w tej sprawie leży w gestii OZPN-u.


źródło: Nowa Trybuna Opolska

wodzirej - 16 czerwca 2009, 9:15:04 - static-ip-77-89-114-238.promax.media.pl
ale nazwa mogła by być lepsza...brzmi jak jakiś szkolny klubik...

cichy - 16 czerwca 2009, 9:18:48 - acgo171.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nazwa, jak nazwa, wiadomo o kogo chodzi ...

Majkel - 16 czerwca 2009, 9:26:31 - dll136.neoplus.adsl.tpnet.pl
to Opole ma swojego koordynatora do euro2012?! Przestaje sie dziwić, ze wg danych od 1989 roku biurokracja powiększyła sie dwukrotnie...

CU.WZL - 16 czerwca 2009, 9:28:07 - dynamic-87-105-233-93.ssp.dialog.net.pl
Bo nasza Odra była zawsze Oderką.
Pozdro od WZL dla Oderki Opole.

roger23 - 16 czerwca 2009, 9:37:01 - 188.33.77.99
3majcie sie Opolanie! Pozdrowienia z Kielc! zycze szybkiego powrotu!

kib z op - 16 czerwca 2009, 9:37:44 - public-gprs96736.centertel.pl
Nazwa ??? miejsce barwy klubowe w prostej linii nawiązują do ODRY Opole - więrzyciele mają podstawę do egzekucji długów Zembaczyński i Karbowiak znów wykiwali społeczeństwo0

NTS - 16 czerwca 2009, 9:43:40 - static-87-105-249-159.ssp.dialog.net.pl
i co teraz z barażami o II lige?

nicpon - 16 czerwca 2009, 9:44:06 - 86-41-158-196-dynamic.b-ras1.chf.cork.eircom.net
Pozdrowienia dla Oderki od Gorniczka Zabrze

svatopluk - 16 czerwca 2009, 9:51:25 - 167.202.221.228
nazwa jak gust, mozna sie spierac.
osobiscie mi sie nie podoba.
ale jezeli ten nowy klub prawnie nie ma nic wspolnego ze starym to jakim prawem chce dziedziczyc miejsce w lidze po drugiej druzynie?
ale w pzpn jest wszystko mozliwe.
wszystko oprocz porzadku i praworzadnosci.

uhahahany - 16 czerwca 2009, 9:51:59 - ip-64-53.mofnet.gov.pl (10.14.42.223)
Oderka... BUAAHAAAAAA...spadłem z krzesła :DD
Może jeszcze Odereczka, Odrusia

piipii - 16 czerwca 2009, 9:53:58 - apn-77-112-89-38.dynamic.gprs.plus.pl
Odra zbankrutowała to powstała Oderka, a jak nazwą klub jak zbankrutuje Oderka :-) ??? Typujemy !!!! Mój typ: Odruńcia albo Odruneczka :-)

Tomek - 16 czerwca 2009, 9:57:18 - cacher6.ericsson.net
To ta Odra o której Czesio śpiewał?

ten - 16 czerwca 2009, 10:00:12 - abfw103.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czemu po prostu nie mogli nazwać się KS Odra Opole, to już inna nazwa jak OKS Odra. Widzew też już nie jest RTS tylko KS na tej samej zasadzie a wszyscy i tak wiedzą że to zawsze będzie RTS. Takich przykładów można mnożyć, nazwa najgorsza jaka może być. To tak jakby założyć klub Legiunia, Wisełka, Areczka, Leszek, Górniczek i tak w nieskończoność. PARODIA.

mama - 16 czerwca 2009, 10:01:11 - c187-252.i02-7.onvol.net
Tak to ta sama Oderka :-) Przecież Czesio jest z Wrocka i kibicuje Śląseczkowi...

CK - 16 czerwca 2009, 10:04:25 - chello083144103218.chello.pl
Pozdrowienia od Koroneczki dla Oderki ;) Kto wam tą nazwę wymyślił? Jezu!

Maciek - 16 czerwca 2009, 10:05:32 - c187-252.i02-7.onvol.net
A my w Świdniku zawsze śpiewamy o Aviuni :-)

budrys - 16 czerwca 2009, 10:08:45 - afs78.internetdsl.tpnet.pl
do Tomek i mama: czy chodzi o Czesia z "włatców móch" ?

smok - 16 czerwca 2009, 10:13:32 - gaja.tpnet.pl (195.116.238.91)
Decyzja o dopuszczeniu Oderki do IV ligi nie leży w gestii OZPN, ani nawet PZPN. Regulamin rozgrywek jasno i wyraźnie mówi, że nowo zgłaszany do rozgrywek klub zaczyna od najniższej klasy w danym okręgu. W przypadku Oderki jest to C-klasa. Nie ma innej możliwości. Każde inne rozstrzygnięcie będzie bezprawne. Oderka Opole to nie jest Odra Opola. To całkiem nowy podmiot i nie ma prawa rozpoczynac rozgrywek od IV ligi.
A nawiasem mówiąc, Odrze Opole chodzi tylko o to, by sie pozbyć 2,5mln zł długu. Poza tym i nowymi twarzami nic się w klubie nie zmienia. Nawet mentalność, która lekką ręką pozwala na bezpardonowe wyrzucenie paru innych drużyn, by zrobić nowej Oderce miejsce (jeśli Oderka zagra w V lidze, to trzeba będzie zrobić po jednym dodatkowym spadku z V ligi, okręgówki, klasy-A i klasy-B). Pytam się, w imię czego? W imię tej fałszywie pojmowanej dumy klubu z "zasługami"?

mama - 16 czerwca 2009, 10:17:02 - c187-252.i02-7.onvol.net
Tak chodzi o tego Czesia Wladcę Móch! W jednym odcinku chłopcy grali mecz ze szkołą z Opola. Przegrali walkowerem bo Czesio zaśpiewał piosenkę o klubie z Opola: "Odra Opole, ja Odrę...."

vooyek - 16 czerwca 2009, 10:18:28 - host_239_253.compower.pl
spoko to jest nazwa robocza poki co.

GKS K-ce - 16 czerwca 2009, 10:24:15 - chello089075202059.chello.pl
Nigdy nie zginie, Oderka nigdy nie zginie !!!
POWODZENIA

andygier - 16 czerwca 2009, 10:29:27 - gwp154.internetdsl.tpnet.pl
Rozwiązanie problmeów z nazwą dla obecnych klubów:
Tur Turek - Turuś Tureczek
Znicz Pruszków - Knocik Pruszynka
Lech Poznań - Wałęsa Pyrlandia
Arka Gdynia - Noe Dynia

kibic - 16 czerwca 2009, 10:30:50 - host-87-101-68-153.nowiny.net
hahaha tak sie śmiali z Górnika a co sie stalo w waszym klubem buhaha

AnB_Widzew - 16 czerwca 2009, 10:35:44 - staticline42275.toya.net.pl
życzę szybkiego powrotu przynajmnij do I ligi. myślę że teraz będzie juz u Was normalnie

. - 16 czerwca 2009, 10:40:07 - adnb234.neoplus.adsl.tpnet.pl
AnB ja też życzę WIDZEWOWI szybkiego powrotu do 1 ligi.i też myślę jak Ty że wtedy będzie u was normalnie

CIDRY - 16 czerwca 2009, 10:44:58 - public-gprs94733.centertel.pl
hahahahaha mogli ich przejąć przyjaciele z Olimpijskiej i tak samo zniszczyć jak zrobili to z Szombierkami
Pozdro od Ruchusia z Radzionkowusia
TYLKO CIDRY!!!!!!!
Pozdro Dozamet

mario - 16 czerwca 2009, 10:46:27 - inet20909nb-0.nat.umts.dynamic.eranet.pl
oderka-wodeczka-polonia

Poss - 16 czerwca 2009, 10:46:50 - host-81-190-0-176.gdynia.mm.pl
Dzieci neo się śmieją widzę, no gratuluję wpisów typu "buhaha" i tak dalej. Przynajmniej widać kto na forum to normalny typ, a kto frajerzyna. Wielkie buhaha to można skierować w stronę tych co się tak cieszą z nieszczęścia Odry.
Opolanie trzymajcie się, Arka Gdynia życzy rychłych sukcesów.

do kibic - 16 czerwca 2009, 10:47:14 - egj138.internetdsl.tpnet.pl
tylko nasz klub nie gra w ekstraklasie z 30 mlan budżetem i nie spad buaaaa cala Polska sie z ws smieje Gornik walczy o puchary buaaaa

hejter - 16 czerwca 2009, 10:48:41 - w3cache5.punkt.pl (10.20.0.12)
Doskonaly wybor nazwy przez zalozycieli. Klubu jeszcze nie ma, a juz wzbudzil zainteresowanie swoja nazwa. Doskonaly manewr marketingowy.

OKAESIAK - 16 czerwca 2009, 10:51:39 - aaka85.neoplus.adsl.tpnet.pl
Normalny kibic zrozumie wszystko. Trzymaj sie Oderko! Pozdrowienia z Olsztyna!

frijok - 16 czerwca 2009, 10:52:05 - apn-95-40-42-210.dynamic.gprs.plus.pl
pozdro od Flotki Świnoujście

bolek1975 - 16 czerwca 2009, 10:52:12 - w3cache.polsat.net.pl (10.6.2.52)
To jak można tak anulować zaległości to tylko czekać jak powstaną nowe kluby.
Widzewek Łódź, Górniczek Zabrze, Arusia Gdynia, Lechijka Gdańsk, Wisełka Płock, Jagielonka Białystok, Koronka Kielce, Motorek Lublin, Tureczek Turek, Kotwiczka Kołobrzeg, Hetmanek Zamość itp

woocasch - 16 czerwca 2009, 10:52:33 - abol207.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oderka? -toż to jakaś parodiunia piłeczki i jeszcze te pozdrowionka od Lubinków ;-DDDD

MKS - 16 czerwca 2009, 10:53:37 - chello083144092217.chello.pl
lepiej bylo KP,czy coś w tym stylu.Mimo wszystko rozumie wasza sytuacje,i życze szybkiego powrotu na miejsce bo tez to przerabialismy!Pozdro z drugiego konca Polski!Pogon forever!

amaral - 16 czerwca 2009, 11:00:55 - 093105124035.goleniow.vectranet.pl
zróbbcie ladna europejską nazwę FC Opole i taką zostawcie. dosc juz tych komunistycznych oder, hutników, górników, wiseł..co drugi klub nazywa się tak samo nonsens

joker - 16 czerwca 2009, 11:01:56 - chello089075142098.chello.pl
fajna i ciepła ta nazwa ODERKA,a my w Otwocku śpiewamy nadal OKAESIK nasz kochany i umiłowany, a nie żaden START, bo nasz klub to OKS 1924 Otwock!

fitox - 16 czerwca 2009, 11:05:59 - host-80-51-185-8.net.brewet.pl
Ech, opolscy figlarze swastykowi zerwali się chyba z kabaretonu. Ośmieszająca nazwa jest zabójcza dla każdego interesu. Ale skąd mają to wiedzieć w "agencji reklamowej" skoro ona się pewnie para głównie wyklejaniem szyldów na dykcie i drukiem wizytówek na papierze gazetowym.

MKS - 16 czerwca 2009, 11:08:24 - ip-64-53.mofnet.gov.pl (10.14.42.223)
Bo Odra jest tylko jedna - ta z Wodzisławia

WZL - 16 czerwca 2009, 11:09:37 - kghm-251.lubin.dialog.net.pl
Mogliby im nie dac pozwolenia na gre w IV lidze i znikna... pozostanie nam jedna milosc - Lech Poznań!

opolanin - 16 czerwca 2009, 11:10:27 - dyx76.neoplus.adsl.tpnet.pl
Założyciele po maksymalnie 3 latach, chca powrocic do historycznej nazwy i herbu. Nazwa jak nazwa i tak kazdy bedzie identyfikowal nas z Odra. A co do nazwy KS Odra Opole itp nie mozna bylo umiescic w nazwie slowo ODRA wiec wszystko jasne. Pozdro dla normalnych. Na nas przyjdzie jeszcze czas. TYLKO ODRA OKS!

Fan - 16 czerwca 2009, 11:15:19 - aaka85.neoplus.adsl.tpnet.pl
www.oderkaopole.pl - to dla "expertów" od nazw polecam szczegolnie ostatnie zdanie. Pozdro dla kumatych!

ss - 16 czerwca 2009, 11:15:54 - ip-139-13.slo.csk.pl
Już lepiej było dać WSP KS FC BKS (tu wpisz jakieś dziwne rozwinięcia) Odra Opole i używać tylko tych dwóch ostatnich członów,

oi! - 16 czerwca 2009, 11:18:14 - chello089076242227.chello.pl
Widzę,że smok nawet tutaj działa

z1946 - 16 czerwca 2009, 11:25:00 - public-gprs63640.centertel.pl
Pytanie do Szczeciniakow. Jak to bylo z "wasza" Pogonia Szczecin Ptakowo/Turkowa (juz sie pogubilem co i jak tam bylo) i tym ze po jej upadku graliscie rezerwami z IV ligi. To byly dwa inne podmioty, czy tez nowa Pogon odziedziczyla miejsce po IV ligowych rezerwach podmiotu ktory upadl? Pytam normalnie, bez napinki. Pozdro.

daniel f. - 16 czerwca 2009, 11:26:25 - 58-mo3-6.acn.waw.pl
może mnie pamięć zawodzi, ale Czesio śpiewał o Iskrze Opole (w odcinku, w którym stał na bramce. dostał za to czerwień).

he-man - 16 czerwca 2009, 11:28:25 - apn-77-113-238-83.dynamic.gprs.plus.pl
Można było. Tylko trzeba mieć do tego ogromne plecy. A wy niestety ich nie macie, tak jak wiele klubów z niższych lig. Ale zmiękczona nazwa nie jest strzałem w dziesiątkę.
Proponuję też zmienić nazwę ligi na ekstraklaska - bo jest zarządzana w dziecinny sposób.

Adam - 16 czerwca 2009, 11:31:46 - 81.168.254.13 (192.168.71.106, 192.168.71.4)
Co z miejscem Odry w drugiej lidze? Znów robi się bałagan. Jutro odbędą się baraże o drugą ligę, ale nie uwzględniono w zestawie par , że Odra ma zamiar się wycofać i nie zagra w przyszłym roku w 2 Lidze. ŁKS nie ma licencji na ekstraklasę, ale się odwołuje. Na razie z tego co wiem nie ma też licencji na grę w pierwszej lidze. Widzew nie wiadomo w której będzie grał lidze. Podbeskidzie, Korona, Cracovia i Arka czekają na rozstrzygnięcia w sprawie Widzewa i ŁKS-u. Jeżeli Korona awansuje do ekstraklasy to zwolni się miejsce w lidze małopolskiej za sprawą jej rezerw, które zagrają w Młodej Ekstraklasie. Wojciechowski chce sprzedać miejsce Polonii w ekstraklasie Górnikowi Zabrze. Odra się wycofuje, Kmita zaczyna rozgrywki dwie klasy niżej. Ślęza w trakcie sezonu przejęła drużynę Gawinu, a MKS Oława Wulkana Wrocław. Lech Poznań korzysta w rozstawieniu Ligii Europejskiej z rankingu Amiki, Polonia z rankingu Dyskoboli, ale nie wiadomo kto zagra w pucharach jeżeli Polonia przeniesie drużynę do Zabrza. CHAOS! CHAOS! CHAOS!

cambiaso - 16 czerwca 2009, 11:33:40 - c-4a3571d5.031-120-73746f22.cust.bredbandsbolaget.se
Plynie oderka plynie hhehehe

Kamil - 16 czerwca 2009, 11:48:47 - f142-056.opera-mini.net (77.114.163.21)
Do mama : to widocznie tego odcinka nie oglądałeś bo Czesław śpiewał Iskra Opole a nie Odra

woocasch - 16 czerwca 2009, 11:58:47 - abol207.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale wszyscy wiedzą o jaki klub z opola chodziło ;-P

smok - 16 czerwca 2009, 12:02:32 - gaja.tpnet.pl (195.116.238.91)
No wiedzą. Przecie likwidują Tempo Opole z B-klasy i w zamian zgłaszają Oderkę do IV ligi!!! Tak się robi awans!

lukialex - 16 czerwca 2009, 12:14:09 - pragma.gl.digi.pl
dla tych co nie znaja przyspiewek z Opola to "Oderka" sie przewija wiec jak najbardziej jest wszystko w temacie...
OKS ODERKA OPOLE...
Pozdro od kibica Bytomskiej Polonii...
PS dziwne ze nikt nie wpisal tutaj wdziecznej nazwy klubu z Gliwic gdzie nazywaja swoja druzyne Piastunkami :D

KIBIC - 16 czerwca 2009, 12:17:31 - ip-80-54-40-49.zdnet.azartsat.pl
Fajny zbieg okoliczności, Oderka została zarejestrowała w dniu 64 urodzin ODRY.
Pozdrowienia ze Zdzieszowic.
Tylko OD(e)R(k)A OKS!!!

mati - 16 czerwca 2009, 12:20:27 - atg19.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oderka jest kolejna po GKSie Katowice i RKSie Radomsko. Powodzenia

mks - 16 czerwca 2009, 12:28:13 - 6.ryb.airbites.pl (10.13.73.137)
Zawsze mowilem ze Odra jest jedna ta w Wodzislawiu!!!!

regan - 16 czerwca 2009, 12:37:40 - 62.87.208.134
Dla mnie bez różnicy. Odra to zawsze była Oderka i odwrotnie. Pozdrowienia z Lubina, Zagłebie zawsze z Wami !

skoczowiak - 16 czerwca 2009, 12:42:42 - xdsl-2112.bielsko.dialog.net.pl
to samo się dzieje z Beskidem Skoczów. Zasłużony klub zostanie na dniach rozwiązany i ogłoszona upadłość. Lecz juz powstaje nowy klub KP Beskid 09 Skoczów, który niestety zagra prawdopodobnie od A-klasy (obecny stary Beskid zajął 8 miejsce w III lidze śl-opolskiej). szkoda.ale tak jest jak nieodpowiedzialni ludzie rządzili klubem. Pozdro Oderka.

kapsel - 16 czerwca 2009, 12:43:08 - fsigk.silesia-region.pl
A nie lepiej było nazwać klub OKS Opole, po dwóch latach po literach OKS dołączyłby człon Odra i mielibyśmy OKS Odra Opole.

oi! - 16 czerwca 2009, 12:46:04 - chello089076242227.chello.pl
Ludzie co za różnica jak się będzie nazywać to i tak na 2 góra 3 lata i znów oficjalnie będziemy Odrą

Bolszewik - 16 czerwca 2009, 12:52:17 - nat1.router.finemedia.pl
Zwalacie wszystko na karb chorego PZPN... że muszą grać od najniższej klasy rozgrywkowej a to nie prawda... Fiorentina jak zbankrutowała grała pod inną nazwą w serie C2 (IV liga, teraz u nas by to III była)... mieli rok założenia klubu dodany do nazwy i nikt się nie pultał... po za tym w statucie PZPN i rozgrywek jest zapis, że klub który wycofa się z rozgrywek zaczyna od dwóch klas rozgrywkowych niżej. Dziękuję za uwagę:]

Czesio - 16 czerwca 2009, 12:55:43 - chello089078003157.chello.pl
bylo zrobic ISKRA Opole :D hahaha

Kłos - 16 czerwca 2009, 13:07:11 - gnw110.internetdsl.tpnet.pl
OKS Opole TAK, ale SKF "Oderka" NIE, staniemy się pośmiewiskiem w Polsce, a historia pełna chwały zginie razem ze startem "Oderki 2009", kto wykupi herb i nazwę? Święty Mikołaj pewnie, bo fanatycy Odry nie płacą za bilety. Szkoda pisać dalej. Tylko OKS Odra Opole, którego już nie ma i nie będzie!

da - 16 czerwca 2009, 13:08:47 - 212.2.99.206 (172.16.25.144)
To może jeszcze Wisełka Kraków, Legiunia Warszawa, Areczka Gdynia, Leszek Poznań, Górniczek Zabrze, Koroneczka Kielce, Zagłębiunio Lubin?

s - 16 czerwca 2009, 13:11:26 - chaos.tpnet.pl (195.116.238.91)
tylko ze odra gdyby odra sie wycofala, to zostala by z dlugami 2,5mln, i dlatego zglaszaja calkiem nowy klub (swoja droga ciekawy sposob na pozbycie sie balastu). A to ze Fiorentina i inni tak robili nie znaczy ze tak powinno byc. Albo wszystkie druzyny sa rowne, albo umawiamy sie, ze niektore sa rowniejsze. Jesli to drugie, to nie udawajmy, ze tak nie jest. A na razie wg regulaminow wszystkie kluby sa rowne. Wiec Oderka do C-klasy, a Odra zapłacić 2,5mln co do złotowki, a przekretasow pozamykać. Jak spłacą dług, to niech zaczynają od dwoch lig nizej.

erte - 16 czerwca 2009, 13:11:26 - bma133.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kołderka ,Widzewek ,Legiunia, Leszek,Wisełka, Cracoviuńka, Giekaeszek, Ślążek,Ruszek,Górniczek, brzmi to jak liga wesołych chłopaków

Wolf gang - 16 czerwca 2009, 13:12:59 - chello089078171151.chello.pl
Pozdro od Pogonki Szczecin

Kierzuń - 16 czerwca 2009, 13:22:09 - jyz76.internetdsl.tpnet.pl
AC-E MILAN się nazwijcie i bez wałów z IV ligą!!!

szymłom - 16 czerwca 2009, 13:29:36 - and103.neoplus.adsl.tpnet.pl
a macie już chociaż nowy herb???

ciocia Gie - 16 czerwca 2009, 13:40:57 - chello089077019231.chello.pl
Panowie z Opola-niezaleznie od zgód czy kos-kibice zawsze sie popieraja w takich przypadkach-Odra Opole jest potrzebna lidze.I tam na Was czekamy.

ssoks - 16 czerwca 2009, 13:46:14 - 93-97-125-157.zone5.bethere.co.uk
szymlom oszolomie trzymaj kopare krotko
Oderko jestesmy z Toba nie opuscimy Cie nigdy Cie nie zdradzimy bo my kochamy Cie

abc - 16 czerwca 2009, 13:52:35 - 77-253-128-250.adsl.inetia.pl
po prostu Oderka wykupi za symboliczną złotówkę licencję od Odry II w IV lidze i tam zagra. Proste...

wlcatca mo - 16 czerwca 2009, 13:58:07 - afab144.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czesio śpiewał o Iskrze Opole

qqq - 16 czerwca 2009, 14:00:04 - bma133.neoplus.adsl.tpnet.pl
W latach 1948-1958 po połączeniu z Lwowianką Opole klub występował pod nazwą Budowlani Opole. Zimą 1998/99 klub połączył się z Vartą Namysłów i przyjął nazwę Odra/Varta Opole, która obowiązywała do 1999 roku. W latach 1999-2001 klub występował pod nazwą Ryan Odra Opole, zaś w latach 2002-03 po połączeniu z Unią Opole oficjalna nazwa klubu brzmiała Odra/Unia Opole.
kurde ale story hoho tylko w Polsce takie twory
nie jestem fanem tego klubu ale fajniejsze nazwy OKS OPOLE , OPOLANIN OPOLE, ŚlĄsk OPOLE, ...., RZEKA KTÓRA PŁYNIE RZEZ OPOLE , POLE OPOLE , SWORNICA OPOLE, Oppeln Opole,

123 - 16 czerwca 2009, 14:02:04 - bma133.neoplus.adsl.tpnet.pl
OKS Festiwal Opole

szatan - 16 czerwca 2009, 14:10:46 - n61.pro-internet.pl
oderka opole! ja oderke hmmm to juz nie to samo ;/

jaśko - 16 czerwca 2009, 14:16:56 - dialbs-088-079-067-210.static.arcor-ip.net (192.168.111.15)
nikt nikomu nie zabierze miejsca w opolskiej IV lidze, bo awans do niej w tym sezonie wywalczyła NA BOISKU Odra II Opole

KKS - 16 czerwca 2009, 14:18:32 - 83.2.0.128
śmieszne :P pozdro od Leszka z Poznańka

RKS1910 - 16 czerwca 2009, 14:38:35 - 88-199-162-2.tktelekom.pl
Oj co ja widzę oderka jest w IV lidze hahahahha Oderka, Odruncia . III-ligowy, już bez długów RADOMIAK RADOM pozdrawia hahahhaa

Czupakabra - 16 czerwca 2009, 14:46:23 - CPE-121-219-94-64.vic.bigpond.net.au
Z TAKA NAZWA TO HERB W KOLORACH TECZY MUSI BYC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

odra - 16 czerwca 2009, 14:48:34 - 77-254-19-200.adsl.inetia.pl
Dla niezorientowanych : w nazwie NIE MOZE BYC ODRA dlatego wybrano zmiekczenie najbardziej odpowiednie.pzdr

m@rcin - 16 czerwca 2009, 14:49:32 - aagp118.neoplus.adsl.tpnet.pl
lepiej by już brzmiało Iskra Opole xd

John - 16 czerwca 2009, 14:50:59 - 77-253-227-4.ip.netia.com.pl
Kibice Odry! Nie załamujcie się i nie dajcie sie prowokować. Niech się śmieją, a wy róbcie swoje. Jakakolwiek by teraz nie była nazwa to jednak wy tworzyliście również historię klubu i wielu prawdziwych kibiców was szanuje - nawet jeśli nie darzą was sympatią. Każdy i tak wie i będzie wiedział z kim ma do czynienia. Trzymajcie się! Pozdrowienia z Kluczborka.

z Lubina - 16 czerwca 2009, 14:58:25 - aafz106.neoplus.adsl.tpnet.pl
MY Z ODERKĄ NA ZAWSZEEEE!!!!!!!
'' nie patrz na marke ołówka ale czy jest natemperowany'' ODRA -ODERKA- ODRUNIA OPOLEE!!!! najwazniejsi jestescie Wy opolanie!

Asterix - 16 czerwca 2009, 15:31:15 - static-87-105-249-159.ssp.dialog.net.pl
Zanim coś napiszecie poczytajcie o spółkach, masie upadłości itd. W skrócie i na chłopsko bo wielu i tak nie załapie. mMjątkiem Odry Opole (starej) będzie zarządzał syndyk i od niego można domagać się zaległej kasy. Od niego można będzie też "kupić" herb i nazwę starej Odry i będzie to mogła zrobić np. Oderka jak się troszke finansowo rozwinie. Oderka Opole jako nowy klub zaczyna od klasy C ale ze względu na wkład dla regionu OZPN może (ale nie musi) pozwilić jej grać w IV lidze. Normalni zrozumieją łomy bedą sie napinać. Pozdro dla tych 1

antyradomi - 16 czerwca 2009, 15:31:35 - jyc154.internetdsl.tpnet.pl
Do anormalnych z Radomia (RKSFAN i RKS1910):
Według 90minut.pl :
"...Radomiak Radom nie otrzymał licencji na grę w III lidze i zagra w IV lidze. Jego miejsce w III lidze zajęło Mazowsze Płock..."

rks - 16 czerwca 2009, 15:49:02 - 88-199-162-2.tktelekom.pl
To było rok temu łosiu a od roku jesteśmy jako nowa spólka bez długów i właśnie awansowaliśmy z IV do III ligihahahaha

mks 1973 - 16 czerwca 2009, 16:17:53 - 078088221080.kielce.vectranet.pl
Prosze mi powiedzieć to gdzie i w której lidze będą grać?

JaToJa2 - 16 czerwca 2009, 16:33:39 - abfl174.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba było nazwać Iskra...

aaa - 16 czerwca 2009, 16:41:20 - 082139001166.radom.vectranet.pl
i jeszcze propozycja nowej przyśpiewki dla kibicow z pola - oderka oderka, zatańcz oberka

mariano95 - 16 czerwca 2009, 16:59:41 - dslb-092-072-148-226.pools.arcor-ip.net
Do fana Ruchu. Opeeln --pisze sie Oppeln.A z drugiej strony FC Opole tez brzmi nie zle. Ale to tylko na dwa,trzy lata. Pozniej zmienimy znowu na Odra Opole.Ludzie nie rozumiecie tego.
No..bo tak jest.
ODRA JEST TYLKO JEDNA TA Z OPOLA.
A nie zaden Wodzislaw.
Nara

fanRuchu - 16 czerwca 2009, 17:05:02 - btg43.neoplus.adsl.tpnet.pl
nowa nazwa POLE Opole

mariano95 - 16 czerwca 2009, 17:10:52 - dslb-092-072-148-226.pools.arcor-ip.net
Fan Ruch nie napinaj. Przegraliscie u nas 1-0
i o co chodzi. Nie lubie was ale mam szacunek.
Wyjdziemy z tego chaosu nie martw sie. Lepiej zyczylbys nam powodzenia a nie pisal jakies Pole Opole.
Pozdro.

Ab_OK - 16 czerwca 2009, 17:21:21 - host-5db0ef55.sileman.net.pl
Ja się zgadzam z amaralem, FC Opole albo coś podobnego, wzorem klubów z zachodniej Europy. No a ostatecznie to wróćcie do tej 'Odry' za te dwa/trzy lata. Życzę Wam jak najlepiej, ale ta nazwa musi zostać zmieniona.

wilk - 16 czerwca 2009, 17:26:03 - ip-77-223-237-103.atol.com.pl
A skad wiesz,ze on z Chorzowa?Moze on ze Zdzieszowic albo Wysokie Mazowieckie czy np jedna z dzielnic Bytomia Radzionkow

fanRuchu - 16 czerwca 2009, 17:36:01 - btg43.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odrazu się ujawnie jestem kibicem RUCHU Chorzów
Zgodze się ze wczesniejszymi wpisami że ODRA to tylko Opole nie Wroclaw czy wodzislaw!
Życze Odrze szybkiego powrotu na futbolową mape Polski. (Mam nadzieje że mój 2 klub Polar Wroclaw też niebawem wroci do Gry.)
W Opolu jest więcej kibiców niz w zabirzowie czy salzy-gawina. WIĘC do boju Odro (Opole)

... - 16 czerwca 2009, 17:36:34 - igd179.internetdsl.tpnet.pl (192.168.0.66)
jak byście chcieli wiedzieć wtedy we "Włatcach móch" była ISKRA OPOLE A NIE ODRA..

mariano95 - 16 czerwca 2009, 17:42:39 - dslb-092-072-177-171.pools.arcor-ip.net
Tak mysle ze z Chorzowa, poniewaz jakby byl z innego Ruchu wpisal by nazwe Radzionkow,Zdzieszowice itd. Ale to jest obojetne, nie pisze sie cos takiego "Pole Opole"
To boli szczegolnie teraz w naszej sytuacj.
Kto byl w Opolu wie dobrze ze u nas
Oprawy spoko.
Kibole spoko
Doping spoko.
No ale nie czas teraz na ten temat pisac.
Musimy wyjsc z tego bagna i to jesz naszym celem.
Pozdro.

Korona - 16 czerwca 2009, 17:57:29 - admy15.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzymajcie się Oderka jeszcze wrócicie na obecne miejsce. Pozdro

Jackx - 16 czerwca 2009, 17:57:55 - aefl228.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nazwa dobra :D Szybkiego powrotu do 2 ligi życzę. Po[Z]drawiam

Zagłębie L - 16 czerwca 2009, 17:58:09 - chello089079006025.chello.pl
Jak czytam takie wpisy jak "WZL" o jednej miłości to mi się śmiać chce. Jedyna miłość CI POzostaje tzw Lech Poznań? A co Ty ciepły jesteś? I tak każdy rozsądny kibic w Lubinie wie, że liczą się tylko trzy zgody. poZdro ODERKA, poZdro ZAWISZA, poZdro ARECZKA. NIE dla Amicowców!

a - 16 czerwca 2009, 18:27:25 - chello089078056197.chello.pl
Dla nie kumatych, taki jest herb Oderki http://historia-odry.opole.pl/image/herb_oderka.jp
g
A więc takie same barwy jak Odry, a dla prawdziwego kibica obojętne czy ich klub gra w I czy w IV lidze i czy nazywa się Oderka, czy Odra..
Pozdrowienia z Tychów, my też zmienialiśmy nazwy, Sokół Tychy się rozpadł i powstał TKS Tychy, a potem wyszliśmy z bagna i z powrotem powstał GKS Tychy...
Szkoda takich klubów z kibicami, a takie kluby jak Tur Turek, czy Dolcan Ząbki niestety się trzymają...

rafa_benit - 16 czerwca 2009, 18:37:16 - xdsl-20763.wroclaw.dialog.net.pl
do a: nazwa klubu ma dla kibica znaczenie jeślby nie miała to bez zanczenia byłoby czy kibicujesz GKS Tychy, Sokołowi Pniewy czy Odereczce Opoleczko. Kumasz dzieciak?
***
PS Oderka=Żenadka

Odra Opole - 16 czerwca 2009, 18:47:56 - chello089076240108.chello.pl
Klub Sportowy Festiwal Nad Oderką Opole

bora - 16 czerwca 2009, 19:13:46 - albatrosow2.piaseczno.robbo.pl
@Asterix - w przypadku klubu piłkarskiego jest trochę inaczej niż ze stocznią czy hutą. nazwa i herb mają dla klubu bardzo duże znaczenie marktingowe. każdą markę można również wycenić w walucie(np. marka Coca Cola ma wartość kilku miliardów dolarów). gdyby mi jakiś klub wisiał 2,5 melona i zrobił taki numer jak Odra, to żądałbym praw do nazwy i herbu klubu i bym nie odpuścił aż do śmierci, póki by mi nie zwrócili długu. i w ten sposób kibice Odry już do końca życia kibicowaliby Oderce (naprawdę nazwa kretyńska) a 100 lecie klubu świętowaliby w 2109 roku.
A i innym klubom odechciałoby się takich grubymi nićmi przekrętów, przecież działacze Odry puszczają teraz do wszystkich oko i śmieją się do rozpuku z naiwnych wierzycieli.

PBL - 16 czerwca 2009, 19:49:10 - chello089076238012.chello.pl
Niestety mamy taka rzeczywistosc jaka mamy. Ale skoro inne kluby mogly jakos sie odbic od 4 ligi (gks kat., tychy, pogon, sosnowiec, czy lechia gd) to chyba nikomu nie bedzie szkodzic, jesli i Odra tak zacznie. tym bardziej, ze zajmemy miejsce wywalczone przez rezerwy.
dzieki za pozdrowienia od fanow z PL, szczegolnie dla Zaglebia L., Polonii Bytom, Arki. Do boju ODERKO!!!

on - 16 czerwca 2009, 20:10:12 - host-89-230-202-231.lublin.mm.pl
buhahahaha ale się ośmieszyli buhahahaha. Oderka heheheheh o ludzie!!!! Proponuję jeszcze Leszka Poznań, KSZO-czki Ostrowiec, Świeczuszka Pruszków, Notorek, Areczka, Wisełka, Legijka, Lechijka, Turuś, albo Górki Krosno, Jeziorko Suwałki. (bez obrazy dla wszystkich) Ale będzie ubaw jak będ Oderka przyjeżdżać na wyjazdy hehehehe

1945 - 16 czerwca 2009, 20:43:12 - p4FDC484D.dip.t-dialin.net
Dopoki walczysz, jestes zwyciezca! a MY kibice naszej Oderki bedziemy walczyc, az wrocimy tam gdzie nasze miejsce bylo przez 22 sezony w naszej 64letniej historii, czyli do ekstraklasy! TYLKO ODRA OKS!

Pablos - 16 czerwca 2009, 22:07:14 - 088156234250.swinoujscie.vectranet.pl
Iskra Opole...

GKS Jastrz - 16 czerwca 2009, 22:43:04 - X66X18152.jaskom.pl
Powodzenia!!!!!!

PBL - 16 czerwca 2009, 23:23:11 - chello089076238012.chello.pl
widac kilku tu na forum ma blizej nieokreslone kompleksy.. A my swoje -" HEJ ODERKA GOLALALALA, HEJ ODERKA GOLAALALALA"

Niepoprawn - 16 czerwca 2009, 23:36:07 - 92-232-64-36.cable.ubr03.maid.blueyonder.co.uk
Powodzenia i szybkiego powrotu !! Czarni Jasło

UNIA TARNÓ - 17 czerwca 2009, 0:50:23 - a45.net141.okay.pl
Szybkiego Powrotu Na Własniwe Miejsce ! Powodzenia od Unii Tarnów !

czan - 17 czerwca 2009, 9:54:10 - apn-77-115-179-78.dynamic.gprs.plus.pl
trzymajcie sie i szybko wracajcie na kicicowski szlak... powodzenia od sosnowca

orkistr18 - 17 czerwca 2009, 14:57:10 - pc147a138.pogodanet.pl
Nie ma się co śmiać, albowiem "nie znasz dnia ani godziny" ... nikomu nie rzyczę tylu perturbacji.
PS:
Bez urazy (w kwestji nazwy) może być "Bankruterka" po Oderce

Mt - 20 czerwca 2009, 7:57:56 - host-5db0dd64.sileman.net.pl
OKS Oderka Opoleee
Polonia & Oderka zawsze razem

wydygany - 6 lipca 2009, 15:06:33 - dwn185.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dzieki za wszystkie pozytywne opinie! Pozdrowienia dla wszystkich prawdziwych kibiców!
Odra nigdy nie zginie

cygan - 16 lipca 2009, 23:28:09 - ip-77-223-227-167.atol.com.pl
A my będziemy kibicować teraz Oderce tak jak jej kibicowaliśmy 10 lat temu teraz kibicowaliśmy i za 10 kibicować będziemy!!! i wielki ch.j w dupe i na grób każdemu kto sie przyczynił do upadku ODRY OPOLE... TYLKO ODRA OKS!!!

HUTA - 21 sierpnia 2009, 21:51:26 - 199.97.121.99
Czy Odra jest na sprzedaz; ze stadionem ?

punia - 16 września 2009, 12:20:57 - carree.static.korbank.pl
Stadion jest miasta

claret boy - 12 sierpnia 2010, 12:13:37 - catv-89-133-241-135.catv.broadband.hu
odra....sopron...polonia....

OKS - 24 listopada 2010, 22:48:52 - awi138.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odra była jest i będzie OKS ODRA OPOLE!!!

OKS - 24 listopada 2010, 22:51:24 - awi138.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odra Opole była jest i będzie OKS ODRA OPOLE!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas