[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


24 czerwca 2009, 7:04:28 - koofel
Górnik Wieliczka rezygnuje z gry w II lidze

Mimo klęski w barażach ze Stalą Rzeszów, Concordia Piotrków Trybunalski może w nowym sezonie nadal grać w II lidze. To dlatego, że z występów w tej lidze rezygnuje mający ogromne kłopoty finansowe Górnik Wieliczka.

Concordia zaś, jako jedyny zespół spośród byłych drugoligowców, przegrała baraże. Jest więc pierwsza w kolejce do zajęcia miejsca w II lidze wschodniej po Górniku Wieliczka.

- To prawda, rezygnujemy z występów w drugiej lidze - przyznaje Ireneusz Adamus, prezes Górnika Wieliczka. - Nie podołamy finansowo. Nasze nieszczęście zaczęło się w styczniu tego roku. W kopalni soli zmienił się zarząd. Na rundę wiosenną zmniejszyli nam znacznie pomoc finansową. Jakoś dociągnęliśmy do końca, ale dłużej się nie da. Nie ma sensu, aby powielać błąd ŁKS-u Łomża, grać juniorami i przegrywać mecze wysoko. W której lidze będziemy występować? Mam nadzieję, że nie dostaniemy licencji na ligę drugą i zostaniemy zdegradowani o jedną klasę, czyli do trzeciej. Jeśli się wycofamy, to zostaniemy zdegradowani o dwie klasy. Wylądujemy więc w czwartej lidze. Tego chcielibyśmy uniknąć. Nie ma już zresztą w naszym klubie dotychczasowego trenera Roberta Kasperczyka. Jemu skończyła się umowa z Górnikiem. Jego miejsce zajmie dotychczasowy asystent Maciej Musiał.

- Na dziś Górnika nie stać na drugą ligę - mówi trener Robert Kasperczyk. - Mimo że drużyna zajęła piąte miejsce, trzeba się wycofać. Do tego przyłożył także ręce PZPN. Proszę zauważyć, że same ryczałty sędziowskie pochłonęły aż 60 tysięcy złotych. To żerowanie na ambicjach klubów.

- Finansowo i organizacyjnie jesteśmy gotowi na występy w drugiej lidze - mówi Dariusz Dzwonnik, prezes Concordii. - W tej klasie będzie grała jednak nowa drużyna. Z większości zawodników, którzy grali u nas w poprzednim sezonie, rezygnujemy. Kontrakty skończyły się Danielowi Fabichowi, Mariuszowi Rachubińskiemu oraz Łukaszowi Kaciczakowi. Nie przedłużamy ich. Norbert Czubała przechodzi do Zawiszy Bydgoszcz, Marcin Juszkiewicz do Polonii Bytom, a Tomasz Rączka szuka sobie klubu.

Dariusz Dzwonnik wyjawia też, iż ci piłkarze, którzy zostaną w Concordii, będą musieli wpłacić do klubowej kasy po tysiąc złotych. To kara za obniżenie poziomu sportowego. Mają także mniejsze stypendia od 300 do 1.000 złotych.

Z Concordią pożegnał się także dotychczasowy trener Andrzej Dec. Prezes klubu prowadzi rozmowy z Piotrem Kupką (poprzednio Stal Niewiadów), Andrzejem Kretkiem (przestał być trenerem zespołu Młodej Ekstraklasy GKS-u Bełchatów) i Wojciechem Robaszkiem (aktualny trener Omegi Kleszczów).

- Jeśli oficjalnie Górnik się wycofa, to nie ma wątpliwości, że Concordia pozostaje w drugiej lidze - mówi Adam Kaźmierczak z ŁZPN. - Trzeba jednak kilka dni poczekać na konkrety.


źródło: Dziennik Łódzki

Trener - 24 czerwca 2009, 7:33:45 - *.adsl.inetia.pl
To poco Okocimski grał baraże i poco Concordia grała baraże , jeden wielki burdel!!!

Adi - 24 czerwca 2009, 7:39:13 - *.ssp.dialog.net.pl
Mądre pytanie.Taki burdel jak jest w PZPN to chyba nigdzie nie ma

amator - 24 czerwca 2009, 7:44:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
dziwna sprawa, bo ryczałty sędziowskie w II lidze pokrywa PZPN... więc jeśli pan nie ma pojęcia, o czym pan mówi, to niech się pan nie wypowiada...
kara dla zawodników? głupota! znajdą sobie nowe kluby i tyle w temacie...

Dziki - 24 czerwca 2009, 7:56:16 - *.wod.airbites.pl
Burdel burdelem i rzeczywiście często takowy w PZPNie jest ale nie czepiajmy się ich za każdym razem jak coś jest nie tak;/ co PZPN ma do tego, że Górnikl Wieliczka nie ma kasy na występy w II lidze? Myślicie, że są jasnowidzami i to przewidzieli, żeby odwołać baraże? Nawet jeśli byłoby to wiadome wcześniej to kto niby miałby zająć miejsce Górnika? Gadacie jakby teraz był wielki "miszmaszung" a w sytuacji jaka jest przynajmniej wiemy, że będzie to Concordia, a nie jak w ekstraklasie/I lidze nie wiemy nadal kto zagra w barażach.. jak PZPN rzeczywiście coś zwali to jeździjmy po nich ale jak coś jest nie tak, a to nie ich wina nie szukajmy kozła ofiarnego..

obi - 24 czerwca 2009, 8:02:30 - *.net.azartsat.pl
bardzo dobrze ... tam po 200 osób na mecze chodzi z taką frekwencją to A-klasa

tarantulus - 24 czerwca 2009, 8:06:43 - *.range86-130.btcentralplus.com
do Dzikiego:
mysle podobnie. nie zebym bronil PZPN, ale w tym wypadku sa niewinni

eric - 24 czerwca 2009, 8:07:26 - *.magma-net.pl
Droga Redakcjo!
Mam prosbe czy moglibyście zaznaczyc drużyny awansujące i spadające z niższych lig, okręgówka, klasa A.
Bardzo dziekuję!
pozdrawiam

Rafał - 24 czerwca 2009, 8:07:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie zacznijcie wreszcie myslec. Za burdel z batazami nie odpowiada PZPN tylko kluby ktore maja burdel u siebie nie maja kasy a pchaja sie wyzej potem wychodza takie cyrki.

mata - 24 czerwca 2009, 8:09:08 - *.199.233.51
Ciekawe co by było gdyby Concordia wygrała baraż. Wtedy to byłby burdel.

sandecja - 24 czerwca 2009, 8:16:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
downy,w styczniu z sponsorowania górnika wycofała się kopalnia w wieliczce i całą wiosnę piłkarze grali za pół darmo ale miała wejść jakaś inna firma ,a okazało się że z tego nici

lutek - 24 czerwca 2009, 8:16:59 - *.adsl.inetia.pl
do dopiero początek burdelu jeszcze Łomża ma szanse być w 2lidze

Adam - 24 czerwca 2009, 8:23:29 - *.168.254.13 (*.168.71.106, 192.168.71.4)
Ten przepis o degradacji dwie klasy niżej jest bezsensowny. Jeżeli drużyna nie chce grać w danej klasie to przed sezonem powinna móc zrezygnować.

Michał - 24 czerwca 2009, 8:26:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do mata:
nie byłoby burdelu utrzymałby się najwyższy spadkowicz czyli Nida Pińczów

KSZO - 24 czerwca 2009, 8:30:53 - *.adsl.inetia.pl
piłkarze grali za pół darmo i mimo wszystko grali dobrze do samego końca i pokazali ze maja jaja.

dantes - 24 czerwca 2009, 8:31:23 - *.153.148.199
"Mam nadzieje ze nie dostaniemy licencji" ha ha ha ale jazda... Tego jeszcze nie bylo.

Krzysiek - 24 czerwca 2009, 8:42:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nawet jak sapdna do klas nizej to i tak bede chodził na mecze.I nie obchodzi mnie to ile osob przychodzi na mecz.Wanzne zeby z klubem byc na dobre i na złe.Mam nadzieje ze jak zrezygnuja to bedziemy w 3 lidze. TYLKO GóRNIK KS!!!!!!!!!!!!!

Dziki - 24 czerwca 2009, 9:08:36 - *.wod.airbites.pl
do Rafała:
Po cześci masz racje, bo to też czynnik składowy ale PZPN także jest po części temu winny. ŁKS nie dostał licencji? Brawo! Nie ma wymogów na ekstraklasę - niech w niej nie gra! Ale czemu pozostałe kluby (Ruch, Odra [i parę innych, których nie pamiętam]) także nie spełniające wymogów mogą grać w Ekstraklasie, a eŁKSa nie? Tutaj nie ma głównego winnego, bo sądy też się z tym niewiadomo po co ociągają.. chyba sprawa musi się wyjaśnić przed rozpoczęciem nowego sezonu? Jeszce trzeba zagrać baraże, a liga tuż tuż.. ogólnie denerwuje mnie mentalmość Polaków do ciągłego narzekania i często to potępiam, ale tutaj po prostu nie da się inaczej;p
..a co do PZPN (żeby nie było;) sam do nich należę (po części), bo jestem weryfikatorem w RZPN (Rybnicki Związek Piłki Nożnej - podokrę ŚZPN - czyt. Śląskiego Związku Piłki Nożnej)
Jako anonim nie ma obaw trochę ponarzekać na przełożonych:D

marta - 24 czerwca 2009, 9:13:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do amator: tak masz racje ryczałty pokrywa PZPN ale z pieniędzy Klubów , które uprzednio musiały wpłacić te 60 tysięcy, więc jeśli ty nie masz pojęcia po czym mówisz to się nie wypowiadaj. jeśli dobrze pamiętam to I liga ma zniesioną ostatnią ratę za ryczałty sędziowskie. pozdrawiam.

kiero28 - 24 czerwca 2009, 9:14:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do amatora: PZPN nie pokrywa ryczałtu za sędziów, obserwatorów i delegatów. Koszty ponoszą kluby.

fanRuchu - 24 czerwca 2009, 9:25:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GRANDA SKANDAL OSZUSTWO!! W miejsce Wieliczki powinien wejsć Hutnik Kraków!! Myśle że ci co spadli nie mieli prawa zostać w lidze ,powinien wchodzić kolejny zespół z grupy "krakowsko- Swiętokrzyskiej" tam gdzie zagra Wieliczka a nie zostawiać conordię SKANDAL! Taka sama sytuacja miala miejsce w sezonie 04-05 kiedy to przed startem sezonu z 2 ligi wycofal się GLS Katowice i naturalnym zastępcą był Polar Wrocław 3 miejsce w 3 lidze ślaskiej (1.Slask i 2.Polona Bytom awans po barażu) 3 Polar. i co wtedy zrobiono? Szczakowianka dogadala z pzpn że wycofa pozew w sadzie przeciw "ekipie z miodowej" i natychamiast (po przegranym barażu dostala miejsce w II lidze! SKANDAL!!! ale historia tak ich osądziła grają teraz machry w A klasie (Szczakowianka) i jak tu na stadnionie nie spiewać "hymnu pznu-u"!

mmpp - 24 czerwca 2009, 9:26:52 - *.frh.faurecia.com
Droga redakcji!!
Dlaczego od kilku miesięcy nie jest prowadzona rubryka: "Puchary okręgowe".
Chętnie je śledziłem!
Pozdrawiam!

marlboro - 24 czerwca 2009, 9:28:27 - *.dolsat.pl
chlopaki wplaca po 1000zl za obiniezenie poziomu sportowego.... ;| buahahahaha!!!! dariusz dzwonnik forever :D:D:D:D hahahaha

maxio - 24 czerwca 2009, 9:29:05 - *.tkk.pl
24 czerwca 2009, 7:44:38 - hlj50.internetdsl.tpnet.pl
dziwna sprawa, bo ryczałty sędziowskie w II lidze pokrywa PZPN... więc jeśli pan nie ma pojęcia, o czym pan mówi, to niech się pan nie wypowiada...
kara dla zawodników? głupota! znajdą sobie nowe kluby i tyle w temacie...
do amator: dotyczy treści wklejonej powyżj
cxzłowieku ubliżasz innym a sam NIE MASZ ZIELONEGO POJĘCIA CO PISZESZ A RACZEJ OCZYM PISZESZ!!!! PZPN nie pokrywa ryczałtów sędziowskich z własnej puli!!!! POKRYWA RYCZAŁTY SĘDZIOWSKIE Z PIENIĘDZY KTÓRE PRZED SEZONEM KAŻDY II LIGOWY KLUB MUSI WPŁACIĆ NA ICH KONTO!!!WŁAŚNIE Z PRZEZNACZENIEM NA RYCZAŁTY SĘDZIOWSKIE !!!! zatem zanim zaczniesz komuś ubliżać sprawdź jak się to odbywa bo nie masz o tym zielonego pojęcvia Trener Górnika podał prawdziwą informację KWOTA JAKA KLUB W CAŁYM SEZONIE NA RYCZAŁTY SEDZIOWSKIE MUSI WPŁACIĆ DO PZPN WYNOSI WŁASNIE OKOŁO 60 TYS. ZŁ!!!!JESLI KLUB NIE WPŁACIŁBY TEJ KWOTY DO PZPN NIE DOSTAŁBY LICENCJI!!!ZATEM PRZEPROŚ TRENERA ZA SWOJĄ GŁUPOTĘ CZŁOWIECZKU!!

kibic - 24 czerwca 2009, 9:36:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wielkie brawa dla Zawodników i Trenera Kasperczyka za postawę w tym pierwszym i ostatnim, jak się okazało, sezonie Górnika w II lidze!

Anty-gwizd - 24 czerwca 2009, 9:40:16 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Panowie, polską piłka od lat rządzą sędziowie, zwłaszcza w OZPN-ach aż się roi od byłych czarnych. Eks-czarni dbają o interesy obecnych czarnych (i odwrotnie, chyba nie trzeba tłumaczyć). Przepisy są tak skonstruowane, że CZARNI zawsze dostaną kasę. 60 tys. najpierw kluby wpłacają do PZPN. I to jest gwarancja, że żaden sędzia nie wyjedzie z meczu bez grosza (jak kiedyś nieraz bywało, bo klubowe kasy świeciły pustkami).
Szkoda tylko, że zapisy licencyjne o braku roszczeń wobec piłkarzy nie dotyczą niższych lig. Regulaminy rozgrywek niższych lig mówią, że za niezapłacenie sędziom można klub wyrzucić z rozgrywek, za to piłkarzom i trenerom mogą kluby latami nie płacić tego, co podają umowy, i nic, żadnych konsekwencji.

asd - 24 czerwca 2009, 9:50:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekawe, co by bylo, gdyby awansowali...
a baraze dobze, ze byly rozgrywane, bo co by cylo, gdyby wieliczka jednak przystapila do nowego sezonu????!!!

jaro - 24 czerwca 2009, 10:02:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oj MAJAK trzeba mieć tupet,żeby pojawić się na barażu Concordii,ale pamiętaj-zemsta niepopłaca.
Mam nadzieje,że sternik Concordii odrzucił Twoją ofertę pracy.

pamiętając - 24 czerwca 2009, 10:29:53 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.3.36.2)
Czekamy jeszcze aż wycofa się Kolejarz Stróże tak jak obiecał ich prezes, i skończy się następna wioska w "lidze" ...

Z - 24 czerwca 2009, 10:39:26 - *.33.95.174
kto to jest ten Czubała..?pytanie do kibiców Concordii..

misiek - 24 czerwca 2009, 10:57:40 - *.139.89.109
A gdzie będa grac ?? (chodzi o concordiee)

Golbi - 24 czerwca 2009, 10:59:57 - *.stk.vectranet.pl
Listkiewicz i jego durne pomysł baraże, degradacje za korupcje tylko burdel mamy w tej lidze. Jak ktoś nie spełnia wymogów licencyjnych to nie ma odwoływania się PZPN przyznaje lub nie licencje raz później dokumenty do UEFA jeśli UEFA poprze klub gra w lidze w której powinien jeśli nie won. To jest śmieszne nie potrafią przesłać dokumentów na czas kasy nie ma to zarząd do bani nie potrafią rządzić klubem won.

WIARUS - 24 czerwca 2009, 11:03:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czubała to prawy pomocnik.Do Concordii trafił z GKS Bełchatów-ME.Bardzo dobra gra u nas sprawiła, że przeszedł do Znicza.Po wypożyczeniu wrócił i grał ponownie w Concordii.B.dobre warunki fizyczne,szybkość,gra głową i silny strzał.Szkoda,że odchodzi.

mariusz - 24 czerwca 2009, 11:09:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo dobrze Górnik Wieliczka do gry A klasie!!!!!

WIARUS - 24 czerwca 2009, 11:10:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Concordia będzie grać u siebie.Płyta jest OK,a trybuna jest w trakcie remontu.Przecież każdy obiekt musi kiedyś przjść renowację.W Ekstraklasie też są przebudowy trybun i nikt z tego powodu nie wyklucza drużyn z rozgrywek.

UNIA - 24 czerwca 2009, 11:17:00 - *.zetosa.com.pl (*.28.131.78)
Fajnie to jeszcze przez was UNIA TARNÓW ma spaść? Co to ma być? Już Kmita się wryła do III ligi, teraz Wieliczka? Do A klasy chłopki!! Stop wiochom!! I czemu Concordia za nich?

Mati - 24 czerwca 2009, 11:29:00 - *.przyrow2.gre.pl
Za takie coś to degradacja!!!

Facio - 24 czerwca 2009, 11:34:02 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.33)
Ot kibiców rozmowy...
Poziom Ekstraklasowy...

zero - 24 czerwca 2009, 11:44:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no własnie czemu niby Concordia to nie sprawiedliwe nawet jest już lepiej Hutnik Kraków

anty irek - 24 czerwca 2009, 11:46:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
No i wreszcie pseudo działaczom w wieliczce skonczyło się eldorado haha nosili się za państwowe pieniądze a teraz im w końcu zakręcili kurek z gotówką! sprawiedliwość jednak istnieje!!!

XXX - 24 czerwca 2009, 11:51:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ej a co z juniorami Wieliczki, ponoć też mają zamiar się wycofać z Ligi Małopolskiej ?:>

Corsar - 24 czerwca 2009, 12:02:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Popieram fanRuchu. Za Wieliczkę powinien wejśc zespół, z 3 ligi, który grał baraże i je przegrał a pochodzi z tego samego okręgu co Górnik Wieliczka, czyli Hutnik Kraków. Przez to znów bedzie bałagan tyle że w 4 lidze. Paranoja!!

Corsar - 24 czerwca 2009, 12:08:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
sorry, bałagan w 3 lidze.

Tom - 24 czerwca 2009, 12:11:12 - *.117.130.150 (*.1.12.173)
Powinni spaść o 2 klasy jak się wycofują! Co to znowu za oszustwo próbuje zrobić Wieliczka?

sad - 24 czerwca 2009, 12:22:54 - *.chello.pl
beznadzieja... na zachodzie tez obsadzonych jest 16/18 miejsc i niewiadomo kto je zajmie.. mam nadzieję że ktoś awansuje, a nie powrócą ci którzy słusznie spadli... Lechia ZG i Victoria Koronowo, czy Concordia Piotrkow...
tak jak pisał fanRuchu, powinna awansowac druzyna z tej grupy,m skad sie wycofuje zespol..

PIOTRCOVIA - 24 czerwca 2009, 12:35:04 - *.254.138.37
no nieźle,byc może w przyszłym sezonie kibice przekroczą magiczną liczbę 200 osób na którymś z meczy.Żenada i farsa ze strony PZPN.Na Piotrcovię i Polonie Piotrków chodzi i jeździ kilkakrotnie więcej kibiców.W Piotrkowie nikt nie utożsamia się z tworem o nazwie ZKS CONCORDIA.

bystry - 24 czerwca 2009, 13:29:38 - *.swidnica.mm.pl
Oto skutek pracy działaczy dyletantów dla, których nie powinno być miejsca w sporcie.

obuch - 24 czerwca 2009, 13:57:48 - *.olsztyn.mm.pl
Głupota to są baraże od 12 miejsca walczysz przez cały sezon zajmujesz silną można powiedzieć pozycje 12 miejsce a tu przygodzi ci grać baraż przeyjezdza 3 ligowiec napalony na awans przegrywasz go bo wiadomo koniec sezonu zmeczenie zawodnikow po za tym mecz meczowi nie rowny przegrywasz go i zegnasz sie z 2 ligą i gdzie tu logika ach ten PZPN,/...

DE - 24 czerwca 2009, 14:10:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jestem kibicem Hutnika ale moim zdaniem powinno być tak że, Wieliczka rezygnując z II ligi spada do III małopolsko-świętokrzyskiej bo taki myk prawny zastosowali, a z małopolsko- świętokrzyskiej III ligi wchodzi drużyna która zajęła odpowiednio kolejne miejsce z czuba tabeli do awansu , tym klubem jest Hutnik Kraków a nie Concordia . A bardziej sprawiedliwie niech Hutnik i Concordia rozegrają pomiędzy sobą jeden mecz na obcym terenie o wejście do II ligi bo obie drużyny przegrały w barażach i tak będzie sprawiedliwie nie przy zielonym stoliku.

kiiibic - 24 czerwca 2009, 14:12:56 - *.dynamic.dsl.as9105.com
jezeli ktos sie wycofuje lub zglasza chec gry w 3ciej lidze(bedac w 2giej) to awansowac powinien najwyzej sklasyfikowany zespol z tej 3ciej ligi,bo wtedy pewno ktos musi dodatkowo spasc z tej 3cie zeby zrobic miejsce i to jest niesprawiedliwe

nowohucki - 24 czerwca 2009, 14:13:22 - *.chello.pl
brak słów by opisać oszustwo jakie jest legalnie pokazywane fakt jestem kibicem Hutnika i tak jak napisał fanRuchu mamy pierwszenstwo w awansie mimo porażki z Jeziorakiem to my a nie Concordia powinna znależć sie w 2lidze sprawa dla wydziału pzpn aby rozpatrzył sprawe

DE - 24 czerwca 2009, 14:21:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do nowohucki , ŚZPN przekazuje prowadzenie małopolskiemu rozgrywki na rok 2009/2010r III ligi,
macie teraz w swoim związku większy wpływ na to by walczyć o awans Hutnika bo to jest słuszne, ale czy małopolski ZPN wykorzysta swoją pozycję to już zależy tylko od Pana Prezesa Niemca .

aaron82 - 24 czerwca 2009, 14:29:41 - *.48.178.97
Śmiech... Czemu niby Hutnik nie Concordia? Bo jest z tego samego regionu??? No i co z tego. Też kibicuję Piotrcovii, ale sorry - miejsc w lidze nie przyznaje się na podstawie liczby widzów na meczach.
Pomyślcie zanim coś napiszecie.

kiiibic - 24 czerwca 2009, 14:33:33 - *.dynamic.dsl.as9105.com
takie same cyrki za chwile beda w pomorsko-zachodniopomorskiej 3ciej lidze bo Kotwica chce grac w 3ciej a Chemik Police nawet w 4tej

DE - 24 czerwca 2009, 14:39:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlatego mistrzu że Wieliczka spada do grupy tam gdzie gra Hutnik jak nie możesz tego zrozumieć to jeszcze ci podpowiem że,z III Ligi Małopolsko-Świętokrzyskiej spada 6 drużyn w dodatkowo z IV ligi spada drużyna , z V ligi spada drużyna itd. a dzieje się to w Świętokrzyskim.

obserwator - 24 czerwca 2009, 15:07:58 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
Dzwonnik puknij sie dobrze w głowe, najpierw sponsorow do sądu teraz zawodnikow

Piotrkowia - 24 czerwca 2009, 15:50:10 - *.toya.net.pl
Jakiej Piotrcovii? Ludzie opamiętajcie sie i nie kompromitujcie... Zespoł Piotrcovii gra w Gutowie Małym czy na innych wioskach a nie w Piotrkowie... Twór zwany Piotrcovią zniszczył niejaki Antoni Ptak pozostawiając po sobie bazar! To że jeździcie na mecze Piotrcovii czy Poloni Piotrków wynika tylko z tego że te mecze to poziom 4 czy 5 ligi (na Concordie tez duzo ludzi przychodziło jak można było wejśc bez biletu, wypic wino i przy okazji popatrzec na futbol przez wielkie "F") Concordia to obecnie jedyny piotrkowski klub, jeden z najstarszych w Polsce, o niezłej kondycji finansowej, to że teraz jest na meczach 200-300 osób o niczym nie świadczy!! Wiekszośc kibiców przeniosla sie na Widzew bądź Łks, takie sa obecnie realia światku kibicowskiego w Piotrkowie...

Artur 36 - 24 czerwca 2009, 16:18:19 - *.telkonet.pl
ciekawe kto bedzie nastepny klubbo juz mamy dwa kluby opuscily 1 lige ,pozdrawiam Artur z Ostrowca sw

XXX - 24 czerwca 2009, 16:33:35 - *.lanet.net.pl
PZPN pobiera nieziemskie opłaty za swoje kiepskie usługi... Szkoda kolejnego klubu... Oto dowód na to, że nie grają zawodnicy i nie liczą się wyniki, a tylko pieniądze...smutne

NIL 999 - 24 czerwca 2009, 16:39:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
W historii w sezonie 1994/95 odbył się mecz pomiędzy Jeziorakiem Iława (vicemistrz III ligii z której pochodził wycofujący się z II ligii Dominet Piaseczno) i Radomiakiem Radom (najwyżej sklasyfikowany spadkowicz z II ligii II grupa). Na neutralnym stadionie Hutnika Warszawa wygrał Jeziorak 5-1. Uważam że teraz powinien odbyć się mecz Hutnik Kraków - Concordia Piotrków. Tyle w temacie.

Mjot - 24 czerwca 2009, 16:46:31 - *.wist.com.pl
CO tu dużo mówić, Hutnik Kraków powinien grać za Górnika Wieliczkę i tyle, Concordia jest słaba i niech lepiej spróbuje sił w 3 lidze.

Podk.razem - 24 czerwca 2009, 17:02:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przychylam sie do prosby Erica. Byloby super. A Górnika szkoda bo naprawde w tej ciezkiej sytuacji zawodnicy grali na wiosne rewelacyjnie i byli krok od awansu (baraży).

PIOTRCOVIA - 24 czerwca 2009, 17:42:02 - *.33.12.229
do PIOTRKOWIA-lepiej jeździć na 4 czy 5 ligę ale mieć w sercu swój klub od urodzenia i nie skakać jak chorągiewka,a Concordia pomimu 100 lat istnienia czego się dorobiła?kibiców?żyjesz epoką lat 70 ubiegłego wieku.200-300 osób to śmiech na sali.Na sparringi Piotrcovii przychodziło po 500 osób,a w 90 latach na 3 lidze bywało po 3 tys.osób.a na wyjazdy jeździło 0d 50 do 300 osób(Radomsko 94).Nie należy wam się 2 liga,bo szkoda fatygi,my nie mamy stadionu,wy już prawie też,ale do Gutowa i na wyjazdy potrafi się zebrać co kolejkę ligową sporo wiary i jechać za swoim ukochanym klubem,a za wami pies z kulawym kulasem nie pojechałby.Nawet na Polonię baliście się przyjść na derby w tym roku,bo po prostu was juz nie ma.2 LIGA DLA HUTNIKA NOWA HUTA!!!

myślący sa - 24 czerwca 2009, 17:50:57 - *.is.net.pl
A najgorsze że przez te fanaberie Górnika z 3 ligi może spaść Unia Tarnów która uczciwie i sportowo wywalczyła sobie spokojne utrzymanie...:/

fdfgd - 24 czerwca 2009, 17:51:14 - *.171.9.10.static.crowley.pl
co Hutnik w 2 lidze ??
opamiętajcie się, ta druzyna kadrowo, fizycznie, finansowo nie jest na poziomie gry w tej lidze. Ludzie oni na stadionie zbierali na wyjazd do Iławy ---dla zawodników. Takich wyjazdów mieliby co najmniej 5 i co by wtedy robili. skurcze łapały grajków juz w 60 minucie pierwszego spotkania. Chciałbym widziec Hutnika w wyższej klasie rozgrywkowej ale nie przy aktualnej sytuacji. Bo teraz awans mógłby klub z Nowej Huty pogrążyć na kilka lat.
Pozdrawiam

Piotrkowia - 24 czerwca 2009, 18:23:31 - *.toya.net.pl
Na meczu w Radomsku w 94 to była grupa Piotrcovii nie więcej niż 80osób więc nie gadaj głupot o liczbie 300osób... Zgadzam sie, że teraz na Concordii jest marna liczba widzów, ale jeszcze rok czy 2 lata temu (na niższym szczeblu rozgrywkowym) byliśmy bardzo solidna ekipą kibicowską i jeździliśmy z klubem do Mierzyna, Przedborza, Pabianic itp. Był doping, flagi, atmosfera... Z tego już nic nie zostało bo tak jak pisałem wczesniej wiekszosc z tych ludzi woli jeździc na Widzew czy Łks i wspomagac lódzkie kluby! Moim zdaniem żyjesz w jakims urojonym świecie mówiąc że po co Concordii 2 liga? Np po to żeby promowac mlodych piłkarzy z regionu, poza tym stadion jest obecnie w remoncie i 6mln jest na niego przeznaczonych więc to kolejny argument ... A Piotrcovii na zawsze już pozostanie Gutów Mały... Na Piotrcovii szczytem kibicowskim była liczba 3 tys osób a na Concordie własnie w latach 70 chodzilo po 6-7tys i stadion pekał w szwach! Nie ma co pisac można by bylo w nieskończonośc...

MOTOROWIEC - 24 czerwca 2009, 19:46:04 - *.nplay.net.pl
Jestem kibicem Motoru i napisze tylko tyle DRUGA LIGA DLA HUTNIKA!!! Concordia to słaby klub pod każdym względem kibicowskim czy piłkarskim. Poza tym każdy wie, że mecze z Hutnikiem będą ciekawsze bo to dobra ekipa. Wierzymy, że lepszy zespół zajmie miejsce Górnika w 2 lidze. Nieważne za kim jestemś, ważne byśmy dążyli do tego by był dobry poziom ligowy z jak najlepszymi ekipami.

MOTOROWIEC - 24 czerwca 2009, 19:47:24 - *.nplay.net.pl
Jestem kibicem Motoru i napisze tylko tyle DRUGA LIGA DLA HUTNIKA!!! Concordia to słaby klub pod każdym względem kibicowskim czy piłkarskim. Poza tym każdy wie, że mecze z Hutnikiem będą ciekawsze bo to dobra ekipa. Wierzymy, że lepszy zespół zajmie miejsce Górnika w 2 lidze. Nieważne za kim jestemś, ważne byśmy dążyli do tego by był dobry poziom ligowy z jak najlepszymi ekipami.

shizik - 5 lipca 2009, 9:28:34 - *.lublin.mm.pl
Mi to tam rybka tak czy inaczej ta liga nalezy do nas czy li do MOTORU

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas