[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


30 czerwca 2009, 17:55:26 - maciejko
1/2 finału MP juniorów i juniorów młodszych - pierwsze mecze

We wtorek odbył się ostatni mecz pierwszej fazy 1/2 finału mistrzostw Polski juniorów i juniorów młodszych. W środę i czwartek odbędą się mecze rewanżowe. W półfinale mistrzostw Polski juniorów gra Arka Gdynia, która przegrała w 1/4 finału z MOSP Jagiellonia Białystok (0-0, 0-1). Polski Związek Piłki Nożnej przyznał jednak gdynianom walkowery w tych meczach za występy w drużynie Jagiellonii nieuprawnionych zawodników.

MP juniorów (rocznik 1990)

1/2 finału - 28 czerwca i 1 lipca

Lech Poznań 1-0 Pogoń Szczecin
GKS Bełchatów 0-1 Arka Gdynia (30 czerwca)
Zawisza Bydgoszcz 1-1 Gwarek Zabrze
Zagłębie Lubin 4-1 Stal Rzeszów

Turniej finałowy (Iława/Susz) - 6-10 lipca

MP juniorów młodszych (rocznik 1992)

1/2 finału - 28 czerwca i 1 lipca

MSPN Górnik Zabrze 0-1 MOSP Jagiellonia Białystok
Lech Poznań 3-1 Miedź Legnica
Cracovia 0-0 Zawisza Bydgoszcz
Legia Warszawa 0-0 Bałtyk Koszalin

Turniej finałowy (Dębica/Ropczyce) - 7-11 lipca

xj ol - 30 czerwca 2009, 18:00:44 - *.client.duna.pl
W półfinale mistrzostw Polski juniorów gra Arka Gdynia, która przegrała w 1/4 finału z MOSP Jagiellonia Białystok (0-0, 0-1). Polski Związek Piłki Nożnej przyznał jednak gdynianom walkowery w tych meczach za występy w drużynie Jagiellonii nieuprawnionych zawodników. BRAK SLÓW NA OPISANIE TEGO CO PZPN ROBI, ODBIERAJAC DLA MOSPU POŁFINAŁ I MOZLIWOSC GRY W FINALE, MOSP JAGIELONIA DZIALA PRZY JAGIELLONI SSA. TO JESZCZ SZKÓLKA PIŁĄSKA Z KTOREJ JAGIELLONIA SSA CZERPIE ZAWODNIKOW, CO INNEGO JEZELI MIALO BY MIESCE GDYBY BYLA TO JAGIELLONIA BANKOWSKIEGO

(jankes) - 30 czerwca 2009, 18:02:54 - *.bielskpodlaski.mm.pl
Układ taki, w którym młodzi zawodnicy grają jednocześnie w rozgrywkach juniorskich w barwach zespołu prowadzonego przez samorząd i w drużynie seniorskiej klubowej, jest na Podlasiu powszechnie stosowany. Co więcej - PZPN traktuje te zespoły juniorskie jako wypełnienie przez kluby ligowych wymogów licencyjnych drużyn młodzieżowych. Nie wiem, jak skonstruowana była umowa Jagiellonii z MOSP-em, ale to dziwna decyzja. Widocznie ktoś jednak czegoś nie przypilnował...

Ketjow - 30 czerwca 2009, 18:05:54 - *.230.90.99
w Ropczycach i Dębicy przywitamy najprawdopodobniej Lecha, Legie ,Zawisze i Jagiellonie.
Liczę na turniej na wysokim poziomie

pablos - 30 czerwca 2009, 18:06:53 - *.46.51.11
Warto nadmienić że w drużynie juniorów młodszych MOSP-u, również są gracze którzy występowali w minionym sezonie w rozgrywkach młodej Ekstraklasy, mam mimo wszystko nadzieję że nie skończy się to walkowerem juniorów młodszych Jagi.

kibic - 30 czerwca 2009, 18:10:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kolego a czego się spodziewałałeś wystarczy znać ich ostatnia kartę historii i wszystko jasne.
Awans do ekstraklasy z 4 miejsca pozostanie w niej decyzja zapadła przy zielonym stoliku.
Honorowe pismo działaczy Arki o podtrzymaniu decyzji o degradacji ŁKS-u zero honoru do tego klubu działaczy i kibiców.
U nich sport jest na ostatnim miejscu taka tradycja.

martin - 30 czerwca 2009, 18:18:19 - *.klodzko.vectranet.pl
czy bedzie gdzies transmitowany mecz Polonii w LE (poza telewizja czarnogorska ktorej nie mam)?

AdiWro - 30 czerwca 2009, 18:21:50 - *.ssp.dialog.net.pl
do martin: Nigdzie nie będzie transmisji. Polsat ma wykupione transmisje ale tylko fazę grupową:/

j - 30 czerwca 2009, 18:38:15 - *.chello.pl
Pytanie z kim Arka grała ? Z Jagą czy Mopsem ?
Odpowiedzcie najpierw na to pytanie a później mozecie szumieć .

big - 30 czerwca 2009, 18:44:01 - *.euro-net.pl
do j...
Arka "grała" z Mosp Jagiellonią
Własnie pytanie: Po co grała skoro i tak miała awans,nie lepiej oszczędzać było siły od razu na Gks Bełchatów... hmm dziwnee

Adi - 30 czerwca 2009, 18:47:13 - *.am.szczecin.pl
hahaha
jak mozecie pisac takie rzeczy...
po prostu banda malo inteligentnych jest w Bialymstoku i tyle...
na pewno juz PZPN przy "zielonym stoliku" to rozegral...
kogo interesuje tam u nich jakcys juniorzy ;]
ktos dal ciala i chlopaki za to beda cierpiec

j - 30 czerwca 2009, 18:50:18 - *.chello.pl
Tu nie chodzi o jednego zawodnika tylko o kilku - to świadczy ze skład zebrano z dwóch klubów ( zespołów )I chyba o to poszło ...

Żółto-Nieb - 30 czerwca 2009, 18:54:13 - *.chello.pl
Brawo nasza Areczka !

Strain - 30 czerwca 2009, 18:57:34 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Martin:
Transmisji ma nie być nawet na czarnogórskich kanałach, więc odpada nawet oglądanie przez Internet.

yb - 30 czerwca 2009, 19:00:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
najlepiej opluć wszytskich dookoła (PZPN, Arkę), pokrzyczeć, ponapinać się - ot dewiza internetowych kibców. Skoro PZPN przyznał walkowery w obu meczach i wystąpiło w nich kilku nieuprawnionych zawodników to znaczy że działacze Jagi mogli źle zinterpretować regulamin. MP juniorów to już poważne rozgrywki, a nie regionalna zabawa.

look - 30 czerwca 2009, 19:02:01 - *.elpos.net
zadam jedno pytanie: kto wygrał dwumecz?

lolo - 30 czerwca 2009, 19:03:52 - *.bialystok.vectranet.pl
Wniosek po decyzji PZPN - nie dopuszczać juniorów do gry w Młodej Ekstraklasie (a już broń Boże w Ekstraklasie) jeżeli chce się powalczyć w MP Juniorów, lub olać MP i stawiać na ogrywanie zawodników w poważniejszych rozgrywkach. Tak czy inaczej sport znów triumfuje :-)

sz.k - 30 czerwca 2009, 19:13:52 - *.master.pl
zagłebie ma miszcza

matin24 - 30 czerwca 2009, 19:15:50 - *.adsl.inetia.pl
Brawo zagłębie lubin, w rewanżu powinno byc spokojnie i finał jest an wyciagnięcie ręki, pozdrawia kibic z Jelcza - Laskowic.

quaresma - 30 czerwca 2009, 19:17:10 - *.euro-net.pl
Brak honoru ze strony Arki, tyle w tym temacie. Trzeba nauczyć się przegrywać, wielcy kombinatorzy, szukający dziury w całym(wykluczcie jeszcze MOSP juniorów młodszych, tam chłopaki też grali w młodej ekstraklasie)!! Baraże Arka - Jagiellonia, każdy wie dlaczego Arka pozostała w tamtym czasie w ekstraklasie.

xx - 30 czerwca 2009, 19:19:47 - *.171.184.190.static.crowley.pl
Z tym walkowerem to jest tak, że w meczach przeciwko Arce zagrali zawodnicy z Młodej Ekstraklasy, którzy w ogóle nie byli zgłoszeni do rozgrywek w ramach MOSP Jagiellonia. Stąd ta decyzja. Po prostu MOPS wypożyczył sobie ośmiu ludzi jakby z innego klubu. Przypominam, że do licencji wystarczy mieć podpisaną umowę o współpracy, ale nie jest to jednoznaczne z tym w jakim klubie się gra.

quaresma - 30 czerwca 2009, 19:21:56 - *.euro-net.pl
Już nie liczy się zdrowa rywalizacja, bo np. nie rozumiem aby, w prawdziwej sportowej rywalizacji, komuś(wtajemniczeni wiedzą o kogo chodzi) zabronić zagrać "głupi" mecz z chłopakami z którymi grało się tyle lat, z którymi wylało się tyle potu, którzy po tylu latach gry są "rodzinną".

Zawiszaa - 30 czerwca 2009, 19:29:48 - *.tvgawex.pl
Jakby ktos nie wiedzial w krakowie Zawisza niszczyl Craxe cudem wynik utrzymal sie 0-0 unas dostana baty i Wielki Zawisza final mlodzi tez pocisna taka mamy nadzieje Zawisza wraca na dobry poziom 2 liga startuje rowniez niebawem gdzie glowny cel to 1 liga OBY !!!!!! ZAWISZA

big - 30 czerwca 2009, 19:34:29 - *.euro-net.pl
do xx...
Jeżeli masz rację to przynajmiej Juniorów Młodszych zostawią w spokoju... gdyż zawodnicy byli zgłoszeni do rozgrywek w ramach Mosp Jagiellonia i grali w sezonie na Podlasiu.

z1946 - 30 czerwca 2009, 19:40:13 - *.centertel.pl
Kolego po szalu, niszczyl to fakt. Ale jutro trzeba... jeszcze ich zniszczyc, a nie zostac zniszczonym bo na tym i nie tylko poziomie ligowym roznie bywa. Bedziemy mysle o meczu z soboty, to zanim sie obudzimy moze byc 0:2 wiec po cze kaj my.

SOLAR92 - 30 czerwca 2009, 20:13:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahaha
z lecha tez gralo kilku w mlodej ekstraklasie :D
I dwoch w seniorach !
WARTY BRAKUJE !
Warta POznan by wygrala ze wszystkimi, wszystko przez jeden mecz z lechem ... Bo na bulgarskiej bylismy lepsi ale nie udalo sie wygrac (1 - 1)
A u siebie nie mielismy 5 podstawowych zawodnikow ! :D
WARTA POZNAN 92 ! MIstrzem Polski :D

Arkowiec - 30 czerwca 2009, 20:31:38 - *.chello.pl
quaresma ty oszołomie - odwal się od naszej Arki. Jeżeli w twojej Jagiellonii są tak beznadziejni głupi działacze, że nie wiedzą kto może grać w drużynie juniorów, to możesz mieć pretensje tylko do nich. A swoje żale wylewaj na swoja starą / jak ją masz/ albo na koleżankę z III a.

zxcvb - 30 czerwca 2009, 20:39:23 - *.gdynia.mm.pl
To ze zawodnicy grali w ME czy w ekstraklasie nie ma nic do rzeczy, poprostu zawodnicy jagielloni ktorzy wystepowali w meczu z arka nie byli zarejstrowni do ligi mokroregionu ktora wygrali zawodnicy MOSP. Arka natomiast miala wszystkich zawodnikow zarejstrowanych do ligi makro regionu z mlodej ekstraklasy ktorzy mogli w niej wystapic (czyli do rocznika 90).

quaresma - 30 czerwca 2009, 20:51:51 - *.euro-net.pl
Arkowiec skąd ten bulwers....po co kogoś obrażasz nie mając o nim żadnego pojęcia. Nazywasz mnie w przenośni dzieciakiem, pokaz swoją dojrzałość (only fizycznej jak mniemam).Na pewno nie będę się z Tobą kłócić, tym bardziej w takim miejscu bo swoją wartość znam.

LG - 30 czerwca 2009, 21:03:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
quaresma - jesteś chyba niekumatym osłem bo z tego co piszesz wynika że nic a nic nie rozumiesz a przepisy w/g Ciebie są niepotrzebne i nie należy ich respektować.

Pado - 30 czerwca 2009, 21:18:36 - *.153.67.22
Nikt nie zwraca uwagi na rewelacyjną postawę Bałtyku Koszalin. Prowincjonalne piłkarsko miejsce, a widać, że praca z młodzieżą rewelacyjna!

TAG - 30 czerwca 2009, 21:22:52 - *.chello.pl
Regulamin jaki jest kazdy wiedzial. Zglasza sie zawodnikow uprawnionych do gry i tylko oni maja prawo wyjsc na boisko. To sa mistrzostwa Polski, jakies zasady musza panowac.

jul - 30 czerwca 2009, 21:30:54 - *.bialystok.vectranet.pl
tylko ze od 5 lat nie przeszkadzalo nikomu ze tak bylo nawet rok temu jak juz mloda byla nikomu to nie przeszkadzalo

swidder - 30 czerwca 2009, 21:57:48 - *.cable.ubr01.barn.blueyonder.co.uk
ale byłby piekny final przyjazni
Zagłebie
Arka
Zawisza
Lech

kibic - 30 czerwca 2009, 22:07:14 - *.rzeszow.mm.pl
tak naprawde to jaga walila przez 5 lat wałki!!!taka prawda

zal - 30 czerwca 2009, 22:14:02 - *.elpos.net
Na marginesie (a zaznaczam piszę te słowa jako działacz i osoba prywatna i nie są one oficjalnym stanowiskiem Podlaskiego ZPN) marny przykład dali działacze młodym zawodnikom Jagiellonii. Najbardziej dziwię się, że trener gdyńskiej Arki i były szkoleniowiec reprezentacji kraju Jacek Dziubiński wykorzystuje prawne niuanse, kruczki regulaminowe i ignorancję prawną białostockich działaczy. Nie zamierzam szukać kozła ofiarnego, który na podstawie bardzo chropawej umowy quasiprawnej wysnuł wnioski, że młodzi chłopcy mogą grać w Młodej Ekstraklasie i jednocześnie w juniorach (choć szkoleniowo i sportowo bezdyskusyjne jest, że jagiellończycy tylko na tym zyskali i sporo się nauczyli), ale zastanawiam się ile też zachowania pana trenera Dziubińskiego mają wspólnego z fair play i czego właśnie nauczył swoich zawodników. Niestety przy okazji udzielił też niezasłużonej i bardzo surowej lekcji udzielił młodym graczom z Białegostoku, że w zasadzie najważniejszy jest wygrana i wszystkie chwyty są dozwolone. I argumentacja, że ktoś w naszym mieście zachował się frajersko więc "śmierć frajerom" nie przekonuje mnie, że akurat to ma coś wspólnego z duchem piłki nożnej. Chyba, że to ten duch który potem wprost prowadzi do "niedziel cudów".

quresma - 30 czerwca 2009, 22:29:00 - *.euro-net.pl
ahh LG kolejny wielki znachor, każdy ma prawo do wypowiedzi, ale szczerze Ty nie powinneś tego robić, naucz się czytać ze zrozumieniem...nigdzie nie napisałem, że postępowanie PZPN nie ma swego potwierdzenia prawnego, ale boli mnie to, że teraz nie ma ducha sportu jak to było kiedyś

quaresma - 30 czerwca 2009, 22:43:50 - *.euro-net.pl
Kombinatorzy napisałem dlatego, bo przekręty w świecie młodzieżowym Arka miała już na swoim podwórku z Lechią.

OFV - 30 czerwca 2009, 22:45:23 - *.dynamic.qsc.de
No to albo mamy jakes przepisy,
albo gramy wolna amerykanke,chyba
sa jacys ludzie odpowiedzialni i
zorientowani w przepisach na podlasiu.
I obojetnie czy sa to juniorzy lub mlodzicy
jak sa ustalenia to do jasnej holery trzymajmy
sie ich !!!

xx - 30 czerwca 2009, 22:54:22 - *.171.184.190.static.crowley.pl
Do zal
No właśnie gdzie fair play. Jakbyś się czuł gdybyś to Ty zdobył mistrzostwo okręgu, a w najważniejszych meczach sezonu, już o bezpośrednie mistrzostwo Polski grałby za Ciebie ktoś inny. Czyż to nie jest tak jak piszesz pokazanie, że najważniejsze jest zwycięstwo. A zdaje mi się, że tak postąpili działacze Jagielloni i trudno się dziwić Dziubińskiemu, że przed tym się bronił. A jak się orientuję to na taką „pomyłkę” zezwolili Jadze działacze Podlaskiego Związku Piłki Nożnej, myśląc, że wszystko jakoś się rozejdzie po kościach i nikt tego szwindlu nie zauważy.

quaresma - 30 czerwca 2009, 23:02:56 - *.euro-net.pl
Jeżeli w PZPN-ie uważają, że umowy MOSP-u z Jagiellonią są złe, to Wydział Gier PZPN-u musi sprawdzić, na jakich zasadach zawodnicy grali w Młodej Ekstraklasie i ewentualnie mecze w tej lidze zweryfikować na walkowery. Michał zagrał kilka minut przeciwko Legii, gdy ta przegrała w Białymstoku. Jeżeli nie był uprawniony do gry w Jagiellonii, to należałoby Legii przyznać trzy punkty walkowerem. A to oznaczałoby, że mistrzostwo Polski ma Legia!! Przepisy panowie

corragio - 30 czerwca 2009, 23:10:08 - *.chello.pl
Kto wie jakim wynikiem zakończył sie mecz w Bełchatowie z Polonią w 1/4 ?? z góry dzieki

xx - 30 czerwca 2009, 23:35:35 - *.171.184.190.static.crowley.pl
Bełchatów wygrał 2:0

do xx - 1 lipca 2009, 0:12:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zgadzam sięw 100 procentach, od razu byłem pewien, że będą walkowery - preciez to było jasne jak słońce. To tak jakby Legia wystawiła wspólną reprezentację Młodych Wilków i CWKS albo Polonia W-wa razem dała ludzi z MKS-u i Polonii MESA. A jak jeszcze do tego nie byli niektórzy zgłoszeni w ogóle do rozgrywek juniorskich, to już w ogóle................... Jagiellonia chciała wygrać za wszelką cenę - a przecież NIE JEDYNA jest w takiej sytuacji.
np. taki quaresma ewidentnie nie ma pojęcia o czym pisze, a to są naprawdę proste rzeczy
do corragio - w Bełchatowie było w 1/4 2-0 dla gospodarzy

bialystok - 1 lipca 2009, 9:11:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
czytam i nie moge uwierzyc w to co ludzie piszą..Wieć tak..W tym sezonie w juniorach starszych na podlasiu byłe dwie druzyny MOSP Jagielloni 1991 i 1990.Najlepisi z 91 grali w 1990.Zaznaczam ze zgłoszeni byli takze Mariusz Gogol i Michał Fidziukiewicz!!Wygralismy lige.WYSLALISMY DO PZPNU LISTE ZAWODNIKOW KTORYCH MAMY ZAMIAR WYSTAWIC DO MISTRZOSTW POLSKI!PZPN JĄ ZATWIERDZIŁ!!!!Jak mozna mowic ze to nasza wina skoro ten smiesnzy pzpn postawił pieczątke, a potem jednak stwierdził, ze cos było nie tak!!To nie jest wina tych młodych chłopaków, ze ktos na miodowej sie pomylił.Nie oni powinni płacic za pomyłki innych.Gdyby pzpn nie zatwierdził listy to ok.. Ale on sie z nią zgodził!Czy to nie jest przekret?

Kibic - 1 lipca 2009, 10:37:03 - *.promax.media.pl
Dobra juz sie nie jarajcie tym ze Jagiellonia nie gra bo i tak by przegrala w finałach !

rr - 1 lipca 2009, 10:40:08 - *.153.32.21
PZPN NIE zatwierdza list zawodników

bialystok - 1 lipca 2009, 12:51:50 - *.csk.pl
zatwierdza.najpierw wojewodzki zpn a potem pzpn.

xx - 1 lipca 2009, 12:55:33 - *.171.184.190.static.crowley.pl
do białystok
Tak to była próba przekrętu dokonana przy współudziale jak już pisałem działaczy Podlaskiego ZPN

bialystok - 1 lipca 2009, 14:02:27 - *.csk.pl
do xx
a co do twoich wczesniejszych wypowiedzi ze zawodnicy w lidze wojewodzkiej nie wystepowali.. otoz mylisz sie.. tylko gogol i fidzi nie grali w lidze.A zobacz czy w arce taki budzinski czy reszta z mlodej rozegrała choc jeden mecz..no wlasnie..

zmierzch - 1 lipca 2009, 14:38:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gwarek Zabrze - Zawisza Bydgoszcz 2:1 po emocjonujacym meczu. Gwarek U-19 finalistą mistrzostw Polski

Lubin'07 - 1 lipca 2009, 21:17:42 - *.ssp.dialog.net.pl
S.Rzeszów-Z.Lubin 3-7 Bravo młode Zagłębie!

Milo - 1 lipca 2009, 21:42:22 - *.big4.pl
Finały juniorów starszych
Lech Poznań
Gwarek Zabrze
Zagłebie Lubin
<arka lub Bełchatów
Finały juniorów młodszych
Cracovia Kraków
Legia Warszawa
Lech Poznań
Jagielonia Białystok

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas