[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


11 lipca 2009, 16:18:19 - koofel
Kadra Widzewa na obóz w Austrii

Znana jest już kadra piłkarzy Widzewa na drugie letnie zgrupowanie. Paweł Janas zabiera do Austrii 24 zawodników, w tym 17-letnich Mikołaja Zwolińskiego oraz Damiana Ceglarza.

Na zgrupowanie do austriackiego Eichgraben piłkarze Widzewa udadzą się w poniedziałek. Zespół pozostanie tam do czwartku 23 lipca, a podczas obozu rozegra również kilka meczów sparingowych. Szansę na występ w nich będzie miało 24 zawodników, których do Austrii zabiera Paweł Janas. W porównaniu z obozem w Gutowie Małym kadra na drugie letnie zgrupowanie nieco się zmieniła. Nie ma niej oczywiście testowanych wówczas Petra Kaspřáka, Chokriego Zaalaniego oraz Francka Michela. Do samolotu nie wsiądzie oczywiście były już gracz Widzewa Piotr Stawarczyk, a także kontuzjowany Tomasz Lisowski, który dochodzić będzie do zdrowia w Łodzi.

Paweł Janas zabiera za to ze sobą dwóch młodych utalentowanych graczy rezerw. Mikołaj Zwoliński (rocznik 1991) oraz Damian Ceglarz (rocznik 1992) już od jakiegoś czasu znajdują się w kręgu zainteresowań szkoleniowca Widzewa, więc treningi z pierwszym zespołem nie są dla nich nowością. Obaj byli już na zimowym zgrupowaniu w Tunezji.

Kadra Widzewa na zgrupowanie w Austrii:

Bramkarze:
Maciej Mielcarz, Bartosz Fabiniak, Bartosz Kaniecki.

Obrońcy:
Łukasz Broź, Ugochukwu Ukah, Jarosław Bieniuk, Wojciech Szymanek, Sebastian Madera, Radosław Kursa, Damian Ceglarz.

Pomocnicy:
Mindaugas Panka, Łukasz Juszkiewicz, Łukasz Grzeszczyk, Velibor Đurić, Piotr Kuklis, Adrian Budka, Dejan Milošeski, Darvydas Šernas, Łukasz Masłowski.

Napastnicy:
Mikołaj Zwoliński, Marcin Robak, Piotr Grzelczak, Przemysław Oziębała, Radosław Matusiak.


źródło: Widzew Łódź

cc - 11 lipca 2009, 16:27:07 - *.smrw.lodz.pl
brawo mikołaj!

aaaaaa - 11 lipca 2009, 16:27:47 - *.polkowice.vectranet.pl
gdzie pytkowski ??

xyz - 11 lipca 2009, 16:29:07 - *.stimo.net
no dosc dobra kadra jak na pierwszo ligowca

Max - 11 lipca 2009, 16:30:48 - *.v52.interkam.pl
Skład? Moim zdaniem wystarczający, aby zając miejsce w środkowej części tabeli.
Wzmocnienia wymagają jeszcze boki obrony i ewentualnie pomocy.
Trzymam kciuki za Matusiaka.

CKorona - 11 lipca 2009, 16:32:54 - *.netcity.pl
Max w środkowej części tabel ale 1 ligi rzecz jasna

meinen - 11 lipca 2009, 16:33:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
maxiu, napinaczu, dobra rada: nie trzymaj bo palce będę cię boleć ;) matusiak i tak jest bez formy i raczej prędko do niej nie dojdzie.

MM - 11 lipca 2009, 16:34:23 - *.193.160.243
do CKorona: zagramy w ekstraklasie. Tylko Widzew!!!

Chiesa - 11 lipca 2009, 16:37:04 - *.zabrze.net.pl
CKorona tak 1 ligi używając starej nomenklatury;).
Fajny skład, środek tabeli pewny.

CKorona - 11 lipca 2009, 16:38:06 - *.netcity.pl
no jak awansujecie w przyszłym sezoniei odkupicie swoje winy tak jak Korona i Zagłebie to zagracie w ekstraklasie ale dopiero w przyszłym sezonie :D

max - 11 lipca 2009, 16:39:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a gdzie piech ???????????

wara - 11 lipca 2009, 16:40:30 - *.cdma.centertel.pl
pogódzcie sie z tym derby w I (może być gorzej II liga hahahahahha)

xyz - 11 lipca 2009, 16:41:30 - *.stimo.net
Przeciez to ze Widzew zagra w tym sezonie w 1lidze jest juz przesadzaone...pogódźcie sie z tym juz teraz bedzie mniej bolalo bo kolejnych decyzjach PZPN I TA

AMC - 11 lipca 2009, 16:48:33 - *.ssp.dialog.net.pl
CKorona jak wygracie baraże to się zmierzymy,a jak nie to niestety nie
Trzymam kciuki za Cracovie!!

Tarh - 11 lipca 2009, 16:55:25 - *.chello.pl
AMC napisał:
"CKorona jak wygracie baraże to się zmierzymy,a jak nie to niestety nie
Trzymam kciuki za Cracovie!! "
Jak możesz trzymać kciuki za Cracovię skoro nawet nie wiadomo na 100% kto z kim gra derby. Wszystko znowu może się zmienić o 180 stopni i zaraz wy będziecie grali w I lidze derby z ŁKSem...

AMC - 11 lipca 2009, 17:07:49 - *.ssp.dialog.net.pl
Prędzej WIDZEW zagra w EX niż Korona.
Przed WIDZEW stoi prawo,które jest po naszej stronie.
Przed wami stoi baraż,który jest przeciwko wam!!
Nie będe się tu napinał,bo do takich ludzi nie należe.
Życze powodzenia!!

Optias - 11 lipca 2009, 17:12:33 - *.kielce.vectranet.pl
wielkie derby w 1 lidze ŁKS-Widzew a miały być w ekstraklasie buahahah

Bob - 11 lipca 2009, 17:13:02 - *.opera-mini.net (*.96.69.88)
Słuchajcie scyzory, będziecie się napinać na degradację WIDZEWA jak komukolwiek coś udowodnią. Póki co nie ma nawet zarzutów wobec jedynej domniemanej osoby zamieszanej w korupcję. Z tego co wiem wy kupiliście kilka awansów z rzędu a ściepa na działe dla sędziów robiono w szatni zawodników. Zarzuty potwierdzone ma kilkanaście osób, więc morda w kubeł że nie zaczynaliście od 4 ligi. Widzewowi za mecze z Juve, Liverpoolem, Manchesterami, i innymi możecie buty czyscić i złożyć pokłon jak go spotkacie. Jesteście bezsilni jak dzieci a CZERWONA ARMIA na meczu w Kielcach spiewała gramy u siebie. Wasza jedyna reakcja to grzmot opadających szczęk.

c - 11 lipca 2009, 17:16:31 - *.toya.net.pl
Koroniarzom nerwy puszczają bo nie udało sie szwindlem awansować do Ekstraklasy. Mysleli, że coś pokrzyczą o sprawiedliwości i ich przepchną. A tu klops. Będzie jeszcze rok I liga. Dla nich lepiej bo i tak by od razu spadli z tej Ekstraklasy.

Optias - 11 lipca 2009, 17:18:53 - *.kielce.vectranet.pl
ale to już historia a teraz jesteście dnem jeszcze nigdy z nami nie wygraliście i nie wygracie bo jesteście słabi czepiacie się o to że w koronie kupowano a u was nie tylko kupowano ale też były różne przekręty chowanie kasy przez komornikiem i inne rzeczy o tym się zapomniało teraz mówicie jak byś cie byli święci i mogli wszystkich sądzić a sami jesteście umoczeni w bagnie i nie możecie znieść że nie zagracie w ekstraklasie

bandit - 11 lipca 2009, 17:19:02 - *.toya.net.pl
bob ty to jako kibic widzewa mieszkasz pewnie w pod łódzkich mieścinach i do Ciebie zapewne informacje nie dochodzą tak więc uświadomię Cię, że zarzuty zostały postawione Panu Sz. przez prokuraturę i Pan Sz. do wszystkich się przyznał.

marcelinho - 11 lipca 2009, 17:20:38 - *.toya.net.pl
scyzoryki nie napinajcie sie taki nie mowcie nam ze musimy odpokutowac za kupczenie spadkiem bo jezeli wy byscie to odpokutowali to zaczeli byscie od 3 ligi a nie degradacja tylko o jedna klase.jak mozna mowic u was o karze skoro wy 3 sezony kupiliscie!!

rts - 11 lipca 2009, 17:22:12 - *.67.udn.pl
Scyzoryki i ich klub to hańba na całą Polskę, albo kupuja albo załatwiaja przy zielonym stoliku. Ale nie z Widzewem takie numery. JAk wygracie baraz, to bedziecie w ekstraklasie. Mam nadzieje ze jednak baraz przegracie bo bedę trzymał kciuki za każdego waszego przeciwnika. Nigdy za te miernotę kielecką!!!
Dobrze Bob pojechał tym piknikowcom!!!

Optias - 11 lipca 2009, 17:23:32 - *.kielce.vectranet.pl
awans do ekstraklasy Korony był czysty człowieku zapomniało się kto przez 3 lata liczył się w walce o mistrzostwo grał wspaniale i wygrywał z Legią Wisłą Groclinem a gdzie był wtedy twój Widzew? powiedz

bandit - 11 lipca 2009, 17:26:37 - *.toya.net.pl
AMC jakbyś był mądrzejszy i ni wywodził się z klasy robotniczej (rts) to byś zauważył, że nie jestem z Kielc

marcelinho - 11 lipca 2009, 17:27:27 - *.toya.net.pl
a ty Bandit pewnie jestes rodowity z POLESIA (nazwa mowi sama za siebie + te wasze rodowite korzenie) uswiadamiam cie ze nie jest prowadzone zadne postepowanie karne wobec osoby p.SZ.ale ty zawsze wiesz lepiej wszystko o Widzewie niz o swoim marnym klubiku,kompleksy sie leczy.

bandit - 11 lipca 2009, 17:30:17 - *.toya.net.pl
prowadzenie postępowania,a postawienie zarzutów to dwie różne sprawy. bob z koluszek pisał o 'postawionych zarzutach' więc mu odpowiedziałem i w dodatku poprawnie. pan Sz. który zapewne był kozłem ofiarnym i wziął całą odpowiedzialność na siebie bo inaczej Boniek by go zgnoił ma postawione zarzuty przez wrocławską prokuraturę i tyle w temacie.

marcelinho - 11 lipca 2009, 17:30:41 - *.toya.net.pl
bandit a ty pewnie jestes rodowity z POLESIA (sama nazwa juz mowi wiele + te wasze rodowite korzenie)uswiadomie cie ze prokuratura nie prowadzi zadnego postepowania karnego wobec p.SZ. a wiec lecz kompleksy i zajmij sie swoim malym miernym klubikiem ktory nic nie osiagnal przez 100 lat w pilkarskiej Polsce.

heh - 11 lipca 2009, 17:32:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bandit i wszystkie scyzoryki wypowiadające się w tym temacie prezentują swój poziom intelektualny haha. Szkoda, że przytaczając pewne rzeczy nie potraficie doczytać wszystkiego i piszecie niecałą prawdę.
"uświadomię Cię, że zarzuty zostały postawione Panu Sz. przez prokuraturę i Pan Sz. do wszystkich się przyznał."
Tego niestety już bandit nie przeczytałeś, że prokuratura przesłała papiery ze wobec Szymańskiego nie będzie toczone żadne postępowanie.
Ale ok nie ma to jak napinać się w necie co nie dajdaju?

bandit - 11 lipca 2009, 17:35:23 - *.toya.net.pl
a jakie ma być toczone postępowanie skoro przyznał się do winy i dostał kare grzywny? jak ktoś się przyznaje do winy geniuszu to sprawa jest z góry zamknięta

CKorona - 11 lipca 2009, 17:37:06 - *.netcity.pl
nikt z koronirzy sie tu nie napina to jest prawda a szwindlem to Widzew chce awansowac nie ponoszac zadnych kar za 12 kupionych meczy a Korona swoje odcierpiala i jeszcze sponsora stracila mi chodzi tylko o sprawiedliwosc a dlaczego maja byc rowni i rowniejsi?? jakbyscie mieli troche honoru panowie kibice Rts-u bo byscie skulili głowy i powiedzieli ze awansujemy jak swoja kare odbedziemy. Gdzie jest ten wasz widzewski charakter?? powiem wam tyle w swietle prawa jestescie na zapleczu ekstraklasy i czas najwyzszy sie z tym pogodzic i to zrozumiec a do wszystkich tych co mysla ze pisze bzdury to zobaczym jaka bedzie decyzja w srode i wtedy podyskutujemy zobaczymy czy bedziecie tacy madrzy czy wy myslicie ze pzpn jest az tak glupi ze za widzew da sie pokroic i zaryzykuje swoja ciepla posade klita z miodowej??? a nawet jakby chcieli to beda musieli placic 40 mln odszkodowania innym klubom takze niestety ale 1 liga wita was drodzy Widzewiacy. pozdro dla normalnych

Gentleman - 11 lipca 2009, 17:40:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
CKorona! czy ty napweno chcesz by twój klub awansował przy zielonym stoliku?. wrzucasz tu niepotrzebnie jakieś swoje głupoty. Prokuratura ujawniła że sprawe Widzewa zamknęła w polowie 2008 roku i nikomu zarzutów nie postawiła!! Więc za co Widzew ma byc zdegradowany? by ulżyć twoim kompleksom? Wątpie. Wygrajcie baraże a wtedy złoże wam nawet gratulacje. Narazie współczuje że musisz się dowartościować pisząc taki wpisy.

Chiesa - 11 lipca 2009, 17:47:41 - *.zabrze.net.pl
CKorona opanuj się człowieku przestań znowu z tym honorem. Jakie 12 meczów - udowodnione? Szwindlem? 1 miejsce na zapleczu ekstraklasy. To też zapytam dlaczego mają być równi i równiejsi? Zdegradują cała ligę to będzie sprawiedliwość. Jeśli uważasz że pozostałe kluby są czyste to gratuluje. Widzew został zdegradowany w styczniu 2008 przez Tomczaka i odpokutował, finito.

CKorona - 11 lipca 2009, 17:51:51 - *.netcity.pl
zgoda 1 miejsce w 1 lidze ale powinniscie grac w 2 lidze a nie w 1 panowie po co te nerwy ??? do srody panowie zobaczymy co wtedy bedziecie pisac buahahha nie mam nic do Widzewa ale trzymajmy sie litery prawa panowie no i co ze nikt nie ma zarzutów mecze kupowaliscie?? tak no wiec won z ligi jak wszyscy

Gentleman - 11 lipca 2009, 17:53:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bandit! Widać że znajomość prawa jest Ci obca. to że prokuratura zaprosiła do siebie pana Sz. i postawiła mu zarzuty nie oznacza że należy się kara. Sprawa musi trafić do sądu. A ostatnio prokuratura wypowiedziała się że sprawa została zamknięta w połowie 2088 roku i została umorzona. Widzew dostał taką informację ponieważ sam chciał być stroną pozywającą przeciwko panu Sz.
Tak wiec nie ma aktu oskarżenia co w polskim prawie oznacza domniemanie niewinności oraz umorzenie sprawy co oznacza że nie ma podstaw prawnych by nas degradować. Widzew zagra w Ekstraklasie Co do tego mam 100% pewność! Chce by Łks też grał w Ek ale łatwe to nie będzie. Winny temu jest pZPN i ich widzi misie przy podejmowaniu decyzji.

Chiesa - 11 lipca 2009, 17:57:21 - *.zabrze.net.pl
CKorona, ale czy to wina Widzewa, że Pzpn zezwolił na grę w 1 lidze? Tylko nie pisz, że Boniek załatwił.

CKorona - 11 lipca 2009, 18:02:08 - *.netcity.pl
Boniek załatwił hehehe nie no zrzut Boniek wam w niczym nie pomoze bo sie z Lato nie lubi za bardzo fakt jest wina pzpn ale w srode naprawia ten swoj blad takze powinniscie sie cieszyc ze graliscie w tej 1 lidzie bo kasa z tvp byla i stadiony nawet nawet a w 2 lidze to mielibyscie masakre ale niestety znow przyjdzie wam grac w 1 lidze szanuje Widzew i jego kibicow ale sory prawo prawem jest i trzeba je respektowac

Chiesa - 11 lipca 2009, 18:02:58 - *.zabrze.net.pl
Gentleman nic dodać nic ująć... Ja nie mam tej 100% pewności, wywalili ŁKS to różnie może być. Jak podtrzymają swoją decyzję z przed roku (PKOL)to powiem, że nie są marionetkami zmieniając zdanie w innym wypadku będą dla mnie jeleniami.

jowita - 11 lipca 2009, 18:10:51 - *.193.160.246
Miejsce WIDZEWA ŁÓDŹ to ekstraklasa i wczyscy-w tym
"ETYK"polskiej piłki Jan Tomaszewski,muszą się z tym
pogodzić

as - 11 lipca 2009, 18:14:11 - *.chello.pl
Osobiście już byłbym za tym by Widzew przystąpił do rozgrywek ekstraklasy z ujemnymi punktami. Minus 20 lub minus 30 i po sprawie.

Chiesa - 11 lipca 2009, 18:14:49 - *.zabrze.net.pl
CKorona jak można błąd, błędem poprawiać? Przecież to jest jakaś paranoja...Pzpn naważył bigosu i muszą wymyślić coś innego by wyjść z tej sytuacji.
P.S.Pewne jest, że 15.07 będzie już decyzja?

wolf - 11 lipca 2009, 18:29:06 - *.chello.pl
Widzew w ekstraklasie
http://www.pzpn.pl/ekstraklasa_terminarz2008.php

arkan93@wp - 11 lipca 2009, 18:30:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego wciąż mówi się o sprawiedliwości,czyt.degradacji Widzewa,w kontekście Korony i Zagłębia?Przecież Podbeskidzie i Piast za korupcję nie zostały zdegradowane.Czyżby wybiórcza sprawiedliwość i kara???????????
Mówicie o honorze?O tym,żeby poddać się karze i będzie z wami spokój?Jaki spokój?????
Wam zawsze Widzew będzie belką w oku.Zawsze.Zatem czy poddamy się czy też nie to jeden ch.....Po wszeczasy będziecie psioczyć,pluć,lamentować.
Dla mnie poddanie się karze to byłoby właśnie ostatnie frajerstwo,ku waszej(tfu)wielkiej satysfakcji.NIGDY!!!!
Ten ma wrogów wielu,kogo boi sie wielu.
Do zobaczenia na kibicowskim szlaku.Tam się wykażcie,hahahahaha.

CKorona - 11 lipca 2009, 18:32:02 - *.netcity.pl
nie mam nic przeciwko temu aby Korona zagrała w ekstraklasie z Widzewem niech wiec pzpn powiekszy lige do 18 zespolow i wszyscy beda zadowoleni ale kase za prawa TV niech placi 2 klubom sam wtedy naprawde byloby sprawiedliwie i pzpn 20 baniek w plecy by byl to moze sie wreszcie nauczliby i zrobili sobe porzadek

max - 11 lipca 2009, 18:38:04 - *.67.udn.pl
do CKKorona... ty gosciu, chyba sam siebie nie słyszysz!

Gentleman - 11 lipca 2009, 18:59:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ckorona! Widzew powinien już w zeszłym sezonie grać w ekstralklasie. Polonia Bytom nie powinna grać wtedy tak jak teraz chcą by łks nie grał. Tak więc można powiedziec że Widzew też z powodu widzimisię leśneo dziadostwa musiał grać w pierwszej lidze. pamiętam że Polonia wysyłała prośby do uefa. I nawet uefa poweidziała ze licencja im się nie nalezy. Tak więc pZPn bardziej krzywdzi kluby niż karze i stoi ponad prawem mając w dupie nawet decyzje uefa'y.
Dla mnie jak i dla Ciebie powinna się liczyć rywalizacja sportowa tym samym kończąc i przeciwstawiając się pZPNowi raz na zawsze. Prosze w końcu wyrzucic ten zielony stolik. bo te roszady od kilku sezonów to odpowiedz pZPNu na brak korupcji. jakoś muszą dorobić. inaczej tego nie widze

RTS - 11 lipca 2009, 19:19:16 - *.toya.net.pl
DO CK korona- a kiedy wy odkupicie te 3 kupione sezony.

asdee - 11 lipca 2009, 19:23:35 - *.adsl.inetia.pl
chyba już odkupili co? was czeka to samo

Arkan - 11 lipca 2009, 19:53:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odkupili?Kiedy?Narazie tylko jeden sezon garowali.A reszta kary kiedy?

jaro - 11 lipca 2009, 19:58:58 - *.kielce.vectranet.pl
widzewiaki wy nawet nie powinniście grać w Polskiej lidze!!

Bob - 11 lipca 2009, 19:59:40 - *.opera-mini.net (*.162.78.244)
Karą WIDZEWA było to że przez cały sezon grał z jazmem kary degradacji. To był przyczynek braku motywacji, sponsorów, transferów. Koroniarzu nie pisz ze WIDZEW był zamieszany w inne machloje. To WIDZEW był pokrzywdzony. Kasa przyworzona w teczce a wyworzona wagonami. Przypomne ze cały tamten zarząd został wezwany do Wrocławia a dobrodziej Grajewski spędził kilka dni za kratami. Ci panowie byli grabarzami klubu, nie dobrodziejami.
PS. Nie jestem z KOLUSZEK. Widzew w odróznieńiu od Korony ma kibiców w całej Polsce. Ja mieszkam 300 od Łodzi.

Łowicz - 11 lipca 2009, 20:31:26 - *.177.55.5
do matołów typu bandit i ten jak mu tam ck korona
post dotyczy kadry na zgrupowanie więc po co ta napinka?
oglądałem Mikołaja nie raz i powiem że ma chłopak to coś
powodzenia na pokładzie czerwonej Łodzi

bandit - 11 lipca 2009, 20:45:37 - *.mobile.playmobile.pl
hehe ja nie z łodzi?, bauhaha. Od urodzenia juz 11 lat mieszkam na abramce

SebaJaga - 11 lipca 2009, 20:51:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzew - wierzę, że zagracie 15 sierpnia w Białymstoku...
pozdrawiam.

Skarżysko - 11 lipca 2009, 21:00:32 - *.toya.net.pl
Scyzory mają kompleksy względem Widzewa, bo nawet w Świętokrzyskiem znaczą tylko w Kielcach, całe województwo w tym najważniejsze miasta to praktycznie tylko Widzew! jesteśmy wszędzie tam, gdzie nasz Widzewek gra! Skarżysko pozdrawia wszystkich Widzewiaków

MM - 11 lipca 2009, 21:10:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzew spoko składzik na II ligę, tylko ilu z nich zostanie po 15 lipca??? Korona powinna zainteresować się Broziem, to boczny obrońca.
Świętokrzyskie to Korona, nie tylko świętokrzyskie. Widzew to przeszłość, niedobitki po latach 90, kiedy kopowali na potęgę i udawali mocnych tak jak w maczu z Eintrachtem Frankfurt przegranym przez Widzew tylko 9:0.

qaz34 - 11 lipca 2009, 21:46:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy może ktoś wie co się dzieje z Arkiem Piechem. transfer zeszłego sezonu?kontuzja czy coś innego.

stary - 11 lipca 2009, 21:58:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem kibicem Korony i chciałbym zabrac logiczny głos w dyskusji. Po pierwsze kto zagra w lidze zadecyduje Trybunał Arbitrażowy. Po drugie przypomnę jednen mały detalik z historii Łódzkiego Widzewa - to sprawa ucieczki od długów i przekształcenie Widzew w Widzew bez oddania kasy wielu wielu podmiotom i piłkarzom. Mecze z Juve i Manchesterem to piekna historia Widzewa i wtedy trzymałem kciuki za zwycięstwa tego klubu a teraz mam mieszane uczucia jak czytam o czytości gry. Czy Pan Sz. to Gall Anonim czy wiceprezes Zarządu. Kupował dla siebie czy dla klubu. Pomyslcie zanim napiszecie o czystym klubie. I rzecz ostatnia - karę za korupcję w III lidze Korona poniosła i nigdy nie ku[piła awansu do Ekstraklasy. Jakby kupiła to już by o tym było głośno. Przypomne tylko okoliczności awansu np. mecz z Bełchatowem i zwycięstwo 2-1 mimo, że już w 10 minucie sędzia wywalił z boiska Bednarka. Jakby awans do Ekstraklasy był kupiony to na pewno Wrocław by materiały przekazał do PZPN i karą by była degradacja o 2 klasy czyli do drugiej ligi. Więc nie oczerniajcie jak nie macie dowodów

Total - 11 lipca 2009, 22:28:35 - *.adsl.inetia.pl
bandit napisz nazwiska załozycieli twojego klubu

do stary - 11 lipca 2009, 22:29:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wszyscy tu w kółko cos o sprawiedliwości i w ogóle, to ja proponuję tak: Jeden umoczony w korupcję - jedna klasa w dół! 10 umoczonych - 10 klas w dół! itd... Co Korona na to?

dree - 11 lipca 2009, 22:32:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
haha nawet jeśli Szymański przyznał się do zarzutów (chodź to napisały tylko gazety a nie ma żadnego oficjalnego potwierdzenia) to powinno być toczone przeciwko niemu postępowanie karne, a nie jest. Jak na razie to wygląda na to że żadnego aktu oskarżenia przeciwko niemu nie będzie więc to by oznaczało że jest niewinny więc za co karać? No i najlepsze, prokuratura podała że jest podejrzenie o 4 mecze, pzpn podniósł to liczbę do 6, Zagłębie L. do 9 a CKorona do 12, co wy macie z tym podnoszeniem? Niedługo wyjdzie że Widzew kupił cały tamten sezon.
No jak na razie wszystko wskazuje na to że to Widzew zagra w Ekstraklasie, no chyba że Trybunał do czasu jej startu wyda werdykt który uzna degradację. W świetle prawa na tą chwilę obowiązuje wstrzymanie kary, do czasu rozpatrzenia jej przez PKOl. Więc jeśli PZPN nie chce się narazić na to wielomilionowe odszkodowanie i przy okazji się skompromitować to Korona gra w barażach. Inaczej być nie może.

Oderka - 11 lipca 2009, 22:45:50 - *.chello.pl
Ładny napad!

PePe - 11 lipca 2009, 23:11:12 - *.chello.pl
@dree
Wy mówicie o 3 kupionych awansach (pytanie gdzie miałby być ten trzeci w ogóle? , my o 12 meczach. Każdy swoje wie. "Moja racja jest bardziej mojsza niż Twojsza". Znasz to?

Bogdan - 12 lipca 2009, 0:01:59 - *.40.rev.vline.pl
CKorona- w waszym klubie funkcjonowała manufaktura korupcyjna od zawodników poczawszy na pionie szkoleniowym skonczywszy.Plus minus 20 osob w sposob zorganizowany prowadzilotę korupcyjną grę Dzieki temu awansowaliscie.Piękne prawda zdobycze >trudne do powtorzenia.I Ty chcesz takiej samej kary dla Widzewa w ktorym jedna osoba prywatne swoje pieniadze , nie od zawodników dała kilka razy by sędziowie normalnie śedziowali a nie sedziowali ,nie uzyskał klub wymiernych korzysci z tego tytułu.Poza tym do dnia dzisiejszego Ta osoba ktora miała kilka razy "dać coś" nie ma postawionych zarzutów czyli jest CZYSTA.I TY chcesz porownywać te dwie sprawy? Albo jesteś niepoczytalny albo rzniesz głupa.Tyle w sprawie.

dree - 12 lipca 2009, 0:02:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
znam, znam;)
ja się nie wypowiadam ile kupiliście, bo zbytnio się tym nie interesuję. Nie obchodzi mnie zbytnio ta korupcja bo i tak wiadomo że wszyscy kupowali nawet trampkarze. I żaden klub nie może powiedzieć że nie uczestniczył w tym procederze, a jak jakiś chciał by się wyłamać to co roku spadał by ligę niżej

PePe - 12 lipca 2009, 1:01:26 - *.chello.pl
Masz rację. A nawiązując jeszcze do Twojego poprzedniego wpisu (konkretnie ostatnich zdań) to uważam, że jednak może być inaczej, a nawet będzie inaczej. Nakazanie rozgrywania baraży na tydzień przed ligą byłoby przekrętem, przy którym inne się chowają. Niezależnie od tego kto miałby w nich grać. A mogę dać Ci słowo, że Korona w nich nie zagra i to bez względu na decyzję PZPN-u. A jeśli nakażą nam grać w barażach to też mogę powiedzieć, że PZPN narazi się na wielomilionowe odszkodowanie. A nie zapominajmy jeszcze o sprawie ŁKS-u. Dlatego cały czas uparcie twierdzę, że liga zostanie powiększona do 18 drużyn i w Ekstraklasie znajdzie się miejsce dla zainteresowanych klubów. Problemem mogą być pieniądze, ale te się szybko znajdą w obliczu zagrożenia procesami. Poczucie spokoju jest bezcenne ;)

dree - 12 lipca 2009, 11:49:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sprawa ŁKS'u jest jeszcze trudniejsza niż Widzewa. W ich sprawie UEFA wysłąła list do PZPN'u że dla nich sprawa licencji dla ŁKS'u jest zamknięta, więc jeśli PZPN chce słuchać UEFA to musi to uznać. A jeśli Ekstraklasa będzie się trzymać swoich słów to liga wystartuje zgodnie z planem, a tym czasem odwołanie ŁKS'u ma być rozpatrywane w połowie sierpnia, więc po starcie ligi. Na ten moment ŁKS jest poza ligą.
Co do baraży to rozumiem że to trochę nieuczciwe, ale akurat w tym przypadku PZPN może zrobić co chce i nakazać ich granie nawet dzień przed startem ligi. Nigdzie w przepisach nie ma zapisane że baraże muszą być rozegrane ileś czasu przed kolejnym sezonem. Rozumiem że to nieuczciwe będzie, ale jeśli tak jak piszesz nei powiększą ligi to to jest jedyne rozwiązanie i w tym przypadku wątpię aby udało się jakieś odszkodowanie wyciągnąć.

JP - 12 lipca 2009, 20:44:30 - *.mt.pl
A oto moi kandydaci na awans:
1.Widzew Łódz
2.Podbeskidzie Bielsko Biała
3.ŁKS Łódz
4.Górnik Zabrze

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas