[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


15 lipca 2009, 23:24:44 - qmichal
GKS Jastrzębie wycofuje się z rozgrywek

Nowy prezes GKS Jastrzębie Marian Jarosz zdecydował o wycofaniu klubu z rozgrywek. Jastrzębianie chcą startować od najniższej klasy rozgrywkowej - poinformowała "Gazeta Wyborcza".

W wyniku audytu zleconego przez wybrany przed dwoma tygodniami zarząd GKS-u Jastrzębie okazało się, że działa on nielegalnie. - W momencie, kiedy wymienia się cały zarząd, musi on wiedzieć, co dostaje w spadku, i tego wymaga sąd rejestrowy. Zabrakło sprawozdań finansowego oraz komisji rewizyjnej, więc w KRS-ie nadal figuruje Joachim Langer jako prezes klubu. Nie chcę rozpoczynać pracy w klubie w sytuacji, kiedy sam zaczynam łamać prawo - mówi nowy prezes Marian Jarosz.

- Powołujemy nowy twór i startujemy od najniższej klasy rozgrywkowej. Chcemy to robić w sposób prosty i jawny. Taką decyzję podjęliśmy wspólnie z kibicami. Nie wiadomo jeszcze tylko, czy w klasie B czy C i jaka będzie nazwa klubu - oświadcza nowy prezes.


źródło: Gazeta.pl

Michał - 15 lipca 2009, 23:26:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
żal kolejny zespół co wycofuje się z rozgrywek :/

Stalowka - 15 lipca 2009, 23:26:25 - *.1.217.217
no i kolejny klub upada... :/
to juz nie jest smieszne

adr - 15 lipca 2009, 23:26:30 - *.8.106.152
Szkoda, Jastrzębie fajny wyjazd i w ogóle klub z charakterem. Ta wiadomość mnie zasmuciła. To już tak na 100%?

patryki - 15 lipca 2009, 23:26:46 - *.torun.mm.pl
Jezu chryste amen ale beda wyjazdy na Bzie Langer na szeroka do ancla

ck - 15 lipca 2009, 23:27:17 - *.hypnet.pl
przykre info
pozdro

a - 15 lipca 2009, 23:29:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak koleś ktory twierdzi, że nie jest prezesem może wycofać klub z rozgrywek
Nie kopiujcie informacji po wyborczej.

zks1938 - 15 lipca 2009, 23:29:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
no bez jaj...w ubieglym sezonie opuscilem wyjazd do Jastrzebia a tutaj sie okazuje ze juz pewnie nigdy nie pojade...PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!! 3majcie sie chlopaki

BZDURA!!!! - 15 lipca 2009, 23:29:34 - *.nj.pl
BZDURA!!!!!!!!!!!!!!!

Strain - 15 lipca 2009, 23:30:20 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Jak kilka klas awansujecie to derby Naprzód Rydułtowy-GKS Jastrzębie.

Oderka - 15 lipca 2009, 23:30:20 - *.chello.pl
Makabra! Szkoda mi kibiców, z którymi na przeciwnych trybunach spędziłem kilkanaście pięknych godzin! Powodzenia!

tut - 15 lipca 2009, 23:31:26 - *.acn.waw.pl
Czy to oznacza, że w I lidze zagra Motór?

sid - 15 lipca 2009, 23:32:15 - *.zielona.net.pl
Jak ZGASIĆ ŚWIATŁA W 100.000. mieście
pozdrowienia z Jastrzębia Zdroju!!!!!

Robi - 15 lipca 2009, 23:32:44 - *.hypnet.pl
Czyli Start Otwock zagra w I lidze ?

sd - 15 lipca 2009, 23:33:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Motor Lubin !!

;/ - 15 lipca 2009, 23:34:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ehh szkoda wielka.
Kibice GKS trzymajcie się i walczcie z tymi dziadami!!
Sandecja z Wami!
Mam jednak nadzieje ze to nie prawda;/

a - 15 lipca 2009, 23:36:09 - *.nj.pl
Nie wierzcie w to, to jest decyzja człowieka który nie jest prezesem!

asdf - 15 lipca 2009, 23:36:19 - *.netpower.pl
Trzymajcie się chłopaki z Jastrzębia, będzie was brakowało w tej lidze :/

... - 15 lipca 2009, 23:38:06 - *.97.137.74
powodzenia i jak najszybszego powrotu!!

19GKS62 - 15 lipca 2009, 23:38:55 - *.chello.pl
langer spuściłeś ten klub na dno ;| dobrze że chodziaż z honorem podałeś sie do dymsji .Szkoda bo kibice dobzi w J-biu i piłkarsko też dobry klub . 1962 !

olsztyn - 15 lipca 2009, 23:40:03 - *.olsztyn.vectranet.pl
Trzymajcie się pozdrowienia z Olsztyna...My się wygrzebujemy, wygrzebiecie się Wy !!!

sd - 15 lipca 2009, 23:40:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a nie maja rezerw? zeby odradzac sie na ich podwalinach?? w sumie CHYBA madra decyzja, chociaz miejsce w lidze mogliby lepiej...sprzedac :P

recoba - 15 lipca 2009, 23:40:56 - *.chelm.mm.pl
No szkoda ze sie wycofuja ale moze by budowali nowa druzyne od Iv ligi tak szbciej by mogli sie odrodzic niz grac w jakiejs B klasie 100 tys, miasto zeby tak nisko upadlo to jakies nieporozumienie.

Forest - 15 lipca 2009, 23:41:05 - *.adsl.inetia.pl
Jestem kibicem GieKSy ale tej z Katowice i wspołczuje. Nie rozumiem jak dzialacze mogli do tego doprowadzic. Szkoda tylko kibicow. Wiadomo sa antagonizmy miedzy kibicami z Jastrzebia i Katowic ale kazda taka wiadomosc smuci. Nikomu takiego czegos nie zycze bo dla kibica to tragedia.
Pilka nozna dla kibicow !!!
Pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu chociazby na zaplecze ekstraklasy.

Bartas - 15 lipca 2009, 23:41:13 - *.tktelekom.pl (*.168.120.23)
tylko w polskiej lidze jest możliwe takie coś. jedna sprawa sie wyjaśnia(czyt. Widzew Korona) to znowu z innej beczki... ja już trace rachube

........ - 15 lipca 2009, 23:44:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w I lidze zagra Motor Lublin, Start Otwock lub OKS 1945 Olsztyn ..

miedziowy - 15 lipca 2009, 23:47:22 - *.ssp.dialog.net.pl
Szkoda.Wielka szkoda ze upada kolejny klub. W Jastrzebiu jest naprawde niezly stadion jak na 1 lige i dobra frekwencja.A moze zaczna od 4 ligi bo tam mieli rezerwy chyba..Wie ktos?

Karik - 15 lipca 2009, 23:47:27 - *.kalisz.mm.pl
Jaki Start Otwock czy Stomil, Motor zagra ponieważ posiadał najwyższa pozycje spadkową ;]

joker - 15 lipca 2009, 23:48:03 - *.chello.pl
pozdro z Otwocka! nie chcieliśmy awansu napewno Waszym kosztem w taki sposób, ale takie jest życie.

sjz - 15 lipca 2009, 23:48:45 - *.netis.net.pl
Nie rozumiem tego, po prostu nie rozumiem ....... NIGDY NIE ZGINIE GKS NIGDY NIE ZGINIE !!!

jarek - 15 lipca 2009, 23:50:56 - *.nj.pl
rozpłakałem się , poważnie ...

sd - 15 lipca 2009, 23:51:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale awansuje w tej sytuacji na 100% ostatni spadkowicz, czyli MOtOR !!!!!!!!!!!

a - 15 lipca 2009, 23:52:33 - *.nj.pl
Ludzie, decyzję podjęła PRYWATNA OSOBA Jarosz a nie żaden prezes Jarosz. Dajcie sobie spokój.

fg - 15 lipca 2009, 23:54:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jastrzebie => 94 tys

abc - 15 lipca 2009, 23:54:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak można w takiej sytuacji grzebać klub, skoro jeszcze jest komisja odwolawcza w PZPN. ŁKS nie dostał licencji i walczy, a Jarosz co??? Ucieka z podkulonym ogonem. LANGER WRÓĆ I RATUJ!!

Motor - 15 lipca 2009, 23:54:53 - *.enterpol.pl
przykre info.. trzymajcie sie chlopaki.

Sjz2 - 15 lipca 2009, 23:55:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Otwock zagra bo z nami przegrał człowieku

fcp - 15 lipca 2009, 23:57:17 - *.netis.net.pl
to już jest koniec historii 1962

alex - 15 lipca 2009, 23:57:35 - *.nplay.net.pl
powinien w I lidze zagrać Start Otwock ale nie wiem jak u nich z licencją chyba stadion nie jest przygotowany do gry w I lidze, z tego co wiem w Lublinie w przyszym tygodniu ma pojawić siędelegat który sprawdzi czy Motor może organizować mecze na pierwszoligowym poziomie, szkoda GKS Jastrzębie bo utrzymali się po sportowej walce szczerze wolał bym zobaczyć mój klub w II lidze i wywalczyć awans niż dostać go przy zielonym stoliku ale jak będzie czas pokaże
Ave Motor

stryjek - 15 lipca 2009, 23:58:53 - *.lublin.mm.pl
a mowilem ze Motor w 1 lidze.... BRAWO !!! Dzieki Jastrzebie Pozdro

1962 - 16 lipca 2009, 0:01:22 - *.nj.pl
dziękujemy wszystkim za kilkanaście lat pięknej rywalizacji z Wami, które były dla nas zaszczytem, na tym kończy się piłka w Jastrzębiu. Wypada powiedziec dozobaczenia, może kiedyś ...
idę się zachlać

sjz 1962 - 16 lipca 2009, 0:03:58 - *.chello.pl
abc . przestań ! Jarosz przez ten tydzień zrobił dużo ! ale poprostu wie że długi są WIELKIE , niestety przez p.Langera własnie ! NIGDY NIE ZGINIE GKS NIGDY NIE ZGINIE !

Jastrzębie - 16 lipca 2009, 0:04:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wcale się nie kończy! GKS JASTRZĘBIE!!! Fanatyzm pozostanie ;)

mlody - 16 lipca 2009, 0:08:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pozdrowienia z Gliwic !!! my tez zaczynalismy od b klasy , dzis jestesmy w elicie , ale czasu i pracy trwala odbudowa naszego klubu to tylko my wiemy !!! i dla was przyjda lepsze czasy , trzymajcie sie

jb - 16 lipca 2009, 0:10:56 - *.23.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
Jaki Motor? Motor nie ma i nie dostanie licencji. Najbliżej gry w I lidzie jest Tur Turek.

abc - 16 lipca 2009, 0:13:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sjz, najgorsze poddać się bez walki, a to zrobił jarosz. Gdyby z tymi tekstami wyskoczył po komisji odwoławczej, bym zrozumiał, ale teraz w moich oczach stracił wszystko. Wszedł do klubu, żeby ogłosić jego upadek? Takim prezesem to żul spod budy z piwem by mógł być.

stryjek - 16 lipca 2009, 0:13:53 - *.lublin.mm.pl
Motor juz dawno otrzymal licencje na 2 lige, tym bardizej otrzyma na 1 lige bo w 1 lidze gral, tak wiec Motor zagra zamiast Jastrzebia.

Bdg - 16 lipca 2009, 0:14:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzymajcie się. Zawsze i wszędzie...

wkurwi... - 16 lipca 2009, 0:18:14 - *.ssp.dialog.net.pl
płakałem jak wchodziliśmy do 1 ligi ze szczęscia może kiedyś znów zapłacze.

Grzyw Jbie - 16 lipca 2009, 0:18:39 - *.nj.pl
Nie..... Nie............ To nie może być prawda!!!

Deg - 16 lipca 2009, 0:20:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jako, że jestem z Wodzisławia, GKS-owi z wiadomych względów nigdy nie życzyłem dobrze (źle też nie, ale dwie drużyny na wysokim szczeblu w regionie, to o jedną za dużo). Jednak ta wiadomość mnie zasmuciła. Tak to jest, gdy u sterów zasiada taki człowiek, do tego związkowa szycha. Wiadomo jakiego pokroju ludzmi są tzw. "związkowcy" i o czyj interes dbają. Tworzenie drużyny na kredyt zazwyczaj kończy się właśnie w ten sposób. Z jednej strony trzeba wszystko zaczynać od początku. Z drugiej jednak możecie mówić o szczęściu, że klub przejął ktoś poważny. Pan Langer pewnie obiecałby w tej sytuacji, że drużynę utrzyma. Może udałoby się jeszcze z pół roku podziadować. Ale wtedy sytuacja byłaby jeszcze gorsza.
Trzymajcie się.

kibic - 16 lipca 2009, 0:23:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przenieść klub do Rybnika.
Tam będzie trzymał jakiś poziom na boisku i trybunach.
Jastrzębie to miasteczko, które nie nadaje się na poważny futbol. Taka prawda.

misk - 16 lipca 2009, 0:25:04 - *.203.c78.petrotel.pl
Wale Jastrzebie niż napinaczy z Lublina - Jastrzebie zawsze Polskie

weasd - 16 lipca 2009, 0:32:50 - *.33.99.74
Byl, bedzie, jest - Motor RKS!!! Pozdro z Wroclawia

frijok - 16 lipca 2009, 0:47:50 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Trzymajcie się chłopaki ! Takie rzeczy mogą dziać się tylko w polsce Flota z Wami !!!

RKSRksRKS - 16 lipca 2009, 0:58:45 - *.europe.hp.net
Szkoda Jastrzebia ale z Motorem jest tak ze moze lepiej jakby zaczal od 2 ligi poukladal sobie wszystko iwtedy awns..pozyjemy zobaczymy

pikol - 16 lipca 2009, 1:16:20 - *.zone8.bethere.co.uk
co to za kraj? co to za ludzie? Od najniższej klasy rozgrywkowej? podobno można zacząć wyżej w szczególnych przypadkach. Jakis klub tak niedawno zrobił... Żal normalnie. Cały sezon piłkarze robią co mogą, kibice tym żyją a nagle bęc i nie ma 1 ligi... Pozdro od kibica ZL.

pikol - 16 lipca 2009, 1:19:07 - *.zone8.bethere.co.uk
Sprawdziłem Tak zrobiła Oderka Opole po likwidacji Odry Opole. link>>> http://ocb03.pl/news.php?readmore=302

Toprano - 16 lipca 2009, 2:54:50 - *.tmodns.net
TYLKO GKS JASTRZEBIE!!!
ten klub to nie pilkarze nie dzialacze tylko te same kochane "mordy" kt byly sa i beda!!!!
poczekajmy jednak na ostateczna i definitywna decyzje... pozdrowienia dla wszystkich tych kt 3maja z nami prawdziwymi KIBICAMI!!!!!

Andrych KS - 16 lipca 2009, 4:47:41 - *.cdma.centertel.pl
Warta Poznań z wami wiemy jak ciężko jest przy braku kasy czy licencji.... Jednak nie powinno do tego dojść aby rozwiązywać klub.

skoczowiok - 16 lipca 2009, 5:26:37 - *.bielsko.dialog.net.pl
szkoda. To samo stało sie u nas. Beskid Skoczów też rozwiązany, a startujemy z nowym Beskidem od B-klasy. powodzenia w powrocie na wyższe szczeble.

pppppp - 16 lipca 2009, 6:59:09 - *.jaskom.pl
niej gra jastrzebie jeszce a nie odrazu upadek szansa dla jastrzebia !!!!!!!!!!!!!! damy rade

Ja - 16 lipca 2009, 7:01:52 - *.87.237.100
Wszystko tak naprawdę okaże się w piątek, gdy przyjdzie decyzja z pzpn'u...
Prezes, nie chciał wlewać w serca kibiców nadziei, bo nie w tym rzecz.
Trzeba wierzyć!
P.S Nie ma to jak się cieszyć z utrzymania, bo inny klub upada...
P.S2 My nie możemy zaczynać od 4 ligi jak Opole, gdyż to ustalają ludzi z pewnego miasta i niestety my takiej szansy jak teraz Odra, a wcześniej Katowice nie dostaliśmy...
P.S3 Na miejsce rezerw nie możemy wejść, z tego powodu, że zostaną długi, teraz będzie inny klub.

Rogerioo - 16 lipca 2009, 7:10:45 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Nie wieże !? To jakiś żart chyba ?

bn1964 - 16 lipca 2009, 7:20:11 - *.mmj.pl
Szkoda...serio szkoda-mecze z Wami urosly do rangi elektryzujacych, przed nimi byl fajny klimat-lekka napinka i nikt nie chcial przegrac-brak takich spotkan..no normalnie zal...autentycznie wam wspolczuje ale moja GieKSa z Katowic tez to przerabiala wiec wiara czyni cuda. Nie rozumiem jedynie dlaczego musicie zaczynac od B-klasy? Nie mozecie tak jak my od IV ligi? Nie znam sie na przepisach...moze ktos wie jak to jest? Szkoda Jastrzębia!

MKS - 16 lipca 2009, 7:46:21 - *.99.broadband12.iol.cz
Nie przesadzajcie z Tym Miastem pare blokow i nic wiecej tam nie ma !!!Przyjechali pracowac na Slask a były tam same pola .....wielkie mi tradycje!!!Zycze powodzenia GKS-sie ale w klubie obiecywali cuda od lat nie liczyli sie z ludzmi(piłkarzami)a kibice wymagali i chcieli pierwsza lige,jak klub miał problemy zaplacic chlopakowi za granie 1000zł.....kiedys balonik musiał peknac ....niech zaplaca za to Ci ktorzy to zrobili panie Langer!!!Tylko Odra MKS

gks - 16 lipca 2009, 7:46:56 - *.nj.pl
Macie lepsze chody w OZPN i tyle. Na takiej zasadzie jak Opole u siebie. I dlatego od najniższych lig. Ale na razie jeszcze jesteśmy pierwszoligowcem i decyzja kogokolwiek poza Langerem o wycofaniu drużyny nie ma na razie mocy prawnej.

gks - 16 lipca 2009, 7:48:56 - *.nj.pl
To "miasto bez tradycji" jest dwa razy większe od Twojego, zbudowanego przy świńskim targu. A co do samej tradycji - o 1980 i 1988 słyszał? Zajmujcie się sobą.

achim/GKS - 16 lipca 2009, 7:51:39 - *.coig.katowice.pl (*.13.20.92)
Mysle, że na mimo wszystko zagramy derby w nadchodzącym sezonie. "Problemem" Jastrzębia jako miasta są 3 silne sekcje sportowe (siatka, hokej,piłka) - JSW nie daje rady jako jedyny sponsor!

MKS ODRA - 16 lipca 2009, 7:55:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest jakaś farsa !Jak ,od b klasy ?Ten nowy prezes jeszcze gorszy jest od starego .Sam poddaje się bez walki !Katowice zaczęły od 4 ligi przynajmniej .3majcie się kibice w J-biu

gks - 16 lipca 2009, 7:58:42 - *.nj.pl
Problemem Jastrzębia nie są 3 silne sekcje, tylko uznaniowość decyzji wydawania publicznej kasy w JSW. Spółka sponsoruje przede wszystkim siatkówkę, na piłkę rzucając marne ochłapy, bo ma taki kaprys. Podobnie miasto, które traktuje futbol jak problem, a nie możliwość swojej promocji.

Bober - 16 lipca 2009, 8:04:15 - *.stk.vectranet.pl
Jako fanatyczny kibic w tym roku pierwszy raz w życiu przeżyłem spadek swojego ukochanego Klubu , Górnika Zabrze . Żal był ogromny , ale wiem co czują Ci najwierniejsi chłopcy z Jastrzębia . Rozwiązanie Klubu przy tak poważnych zadłużeniach to jedyny ratunek ?
B klasa .. Tragedia , piłkarze poodchodzą . Co mogę życzyć ? Cieszyłęm się na derby z Wami , jednak rzeczywistość okazała się inna . Ale fakt .. W Jastrzębiu dominuje jednak siatkówka .. Piłka nożna tam zeszła na drugi plan , teraz widać efekt .
Trzymajcie się chłopaki ! Czekamy na Was ..
GÓRNIK ZABRZE !!

czyli co? - 16 lipca 2009, 8:10:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyli co?
START
OTWOCK
w 1 lidze! ! !

Wiara_ZS - 16 lipca 2009, 8:32:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
NIGDY NIE ZGINIE GKS NIGDY NIE ZGINIE!!!
Trzymajcie się chlopaki!
Pozdro z Sosnowca!!!

OBPNŚ - 16 lipca 2009, 8:32:35 - *.nj.pl
C klasa nie jest zła, w C klasie tez sie gra. Do zobaczenia na kadrze!

1929 - 16 lipca 2009, 8:37:05 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda, ze klub z kibicami upada.

artek - 16 lipca 2009, 8:37:14 - *.zamosc.mm.pl
Ale numer kolejny klub z tradycja w polskiej pilce, jakies wiochy graja w 2 czy nawet 1 lidze a Jastrzebie upada- trzymajcie sie chlopaki bedziemy zawsze pamietac GKS JASTRZĘBIE - HETMAN ZAMOŚĆ

Grzyw Jbie - 16 lipca 2009, 8:45:08 - *.nj.pl
Dzięki Chłopakom z innych klubów ciepłe słowa. Ja również upadku nie życzyłbym GieKSie, Odrze oraz żadnemu opartemu na kibicach klubowi.
Nie jestem fanatykiem, ale wiernym kibicem. I boli jak cholera. Właściwie to jeszcze nie dotarło to do mnie. To jest jak jakaś nocna mara, zły sen, który przecież musi okazać się fikcją.
Cieszyłem się jak dziecko w perspektywie meczu z KSG. Dziś.... ech.....

JARO ZE ŚL - 16 lipca 2009, 8:58:50 - *.centertel.pl
Czego szkoda? Ani to Śląski klub ani Polski? Chyba jakiś CZESKI!! Nareszcie koniec tego sztucznie podtrzymywanego twora

GKS K-CE - 16 lipca 2009, 9:07:54 - *.ttnet.net.tr
Wiadomo jak miedzy nami jest ale trzymajcie się,będzie was brakowało w tej lidze! GKS Katowice

1964 - 16 lipca 2009, 9:30:50 - *.sti.net.pl
Troszke, bez sensu, a dlaczego nie możecie wystartować od 4 ligi ? Tak jak to było w przypadku np GieKSy ? To zawsze 2-3 lata szybszy powrót do normalności..

KS\G/ - 16 lipca 2009, 9:41:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda ;(
3m cie się i szybkiego powrotu ...

Dunaj - 16 lipca 2009, 9:45:39 - *.78.251.40.optusnet.com.au
PozDRAwia gorol z Odry

gks - 16 lipca 2009, 9:45:40 - *.nj.pl
1964 - 16 lipca 2009, 9:30:50 - pc-081-226.sti.net.pl
"Troszke, bez sensu, a dlaczego nie możecie wystartować od 4 ligi ? Tak jak to było w przypadku np GieKSy ? To zawsze 2-3 lata szybszy powrót do normalności.. "
Wam pozwolili, nam nie. Dlaczego? Sam sobie odpowiedz, bo ja nie znam odpowiedzi.

jastrzebie - 16 lipca 2009, 9:46:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie możemy wystartowac od 4 ligi bo OZPN w Katowicach się nie zgadza proste? Sa równi i równiejsi.

ROW - 16 lipca 2009, 9:50:30 - *.nowiny.net
buhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah buhahahahahahahahaha buhahahahaahahahahaha
ROWWWWWWWWWW RYBNIKKKKKKKKKKKKKKKK

www - 16 lipca 2009, 9:52:24 - *.netis.net.pl
row napinaczu u nas na ta b klasę będzie chodzić więcej ludzi niż na twój rowek w 4 lidze, więc sobie daruj. NIGDY NIE ZGINIE GKS NIGDY NIE ZGINIE!!!

Jastrzebio - 16 lipca 2009, 9:52:45 - *.238.64.17.ip.abpl.pl
Hej ludzie czego się spodziewaliscie?Jarosz był prawie wszedzie i co wielkiego zrobił?-pisałem nie raztj. trzeba prezesa ,zarzadu z jajami a nie lesne dziadki z PRL-u a własnie takie mamy niestety zal ,ze klub z kibicami,oprawą tak konczy.Pamietam jak caly stadion,rodziny dzieciaki ,darly japy GKS!GKS!

wisla - 16 lipca 2009, 9:59:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.2.0.19)
to wszystko przez PZTPN

JASTRZĘBIE - 16 lipca 2009, 10:00:54 - *.nj.pl
@ do 1964, nie mozemy zaczynac od 4ligi bo nie ma na to czasu ;/, Odra Opole 3 miesiace załatwiał sprawy zwiazane ze startem w 4 lidze, my mamy kilka dni ;/ No smutne to co sie stalo, na nowo trzeba budowac wszystko. DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA MIŁE SŁOWA !!!

Dawidosz - 16 lipca 2009, 10:18:01 - *.adsl.inetia.pl
Nie jest teraz najważniejsze kto zagra za Jastrzębie. Szkoda, że kolejny dobry klub się rozpadł. Trzymajcie się chłopaki. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!!!
Pozdro z Olsztyna.

klima64 - 16 lipca 2009, 10:23:13 - *.centertel.pl
nie ma to jak dobra wiadomosc na poczatek dnia :D !! panom juz dziekujemy ... ;)

1962 - 16 lipca 2009, 10:25:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kurde tera mam rozdarte serce GkS Jastrzębie vs LKS Zryw Bzie (derby :D)

Crosby - 16 lipca 2009, 10:27:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i dobrze ze gorole z jastrzebia nie beda grac w 1 lidze,gadaliscie ze nie zaliczacie sie do slaska!to teraz nie placzcie mieczaki!TYLKO GKS KATOWICE!

kali - 16 lipca 2009, 10:28:00 - *.adsl.inetia.pl
Redakcja napiszcie jak wiecie kto teraz może zagrać w I Lidze ????????? pozdro dla normalnych . . . TYLKO MOTOR !

do klima64 - 16 lipca 2009, 10:28:39 - *.87.237.100
Fajnie sie cieszyc, ze klub sie rozpada?
Jesteś żenujący...

64 - 16 lipca 2009, 10:33:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przeciez w 4 lidze jest GKS 2 Jastrzębie to chyba sa wasze rezerwy, niemozecie poprostu przejac ich miejsca??

do 64 - 16 lipca 2009, 10:36:03 - *.87.237.100
Nie, dlatego, że wtedy długi przejdą.
Teraz będzie "NOWY" klub.

CERAMED - 16 lipca 2009, 10:36:46 - *.177.124.197
kibicowskie pozdrowienia dla GKS Jastrzębie..kiedyś znów zagracie jak za dawnych lat..
CERAMED BIELSKO 1995

znicz - 16 lipca 2009, 10:44:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
żałuje i to bardzo jako kibic znicza podziwiałem GKS że mimo kłopotów utrzymali się...

gks jastrz - 16 lipca 2009, 10:44:37 - *.jaskom.pl
Normalnie łezka sie w oku kręci. 18 lat wspólnej przygody z GKS JASTRZĘBIE. Kilkadziesiąt tysiecy km. zjeżdżonych za klubem, a teraz nie załapiemy sie nawet na "jastrzębskie derby" z Granicą Ruptawa i Zrywem Bzie i Żarem Szeroka. Smutne to.

xxx - 16 lipca 2009, 10:54:23 - *.nj.pl
Jarosz zrobił dla klubu więcej przez tydzień niż Langer przez rok. Langer nawet nie potrafi podać się do dymisji ! A Ci którzy wieszają psy na Jaroszu niech zamilkną bo nie maja zielonego pojęcia o czym mówią ! Na spotkaniu z kibicami zostało wszystko wyjaśnione czemu tak a nie inaczej. Na 99% Zaczynamy od a/b klasy i to jest jedyne najrozsądniejsze wyjście ! Jest jeszcze ten 1% szansy na 1 ligę bo decyzja o licencji zapadanie najprawdopodobniej w poniedziałek.

szluf - 16 lipca 2009, 10:56:18 - *.116.198.17
mam pytanie Czy nowopwstały klub przejmie tradycje jastrzebia??/ A Oderka Opole przejeła tradycje Odry??

hahahaha - 16 lipca 2009, 11:07:03 - *.b-ras2.cld.dublin.eircom.net
hahahaha to za wasz konfi...
powinniscie wiedziec o co chodzi hahaha

Jack - 16 lipca 2009, 11:14:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pisze to Wyborcza, więc możliwe że to nie prawda... Oby...

ok - 16 lipca 2009, 11:31:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na razie nikt nie daje większych szans Startowi Otwock, który przegrał baraż z GKS Jastrzębie. W uchwale z 20 lutego 2006 roku czytamy: "W sytuacji, gdyby po zakończeniu rozgrywek aktualnego sezonu i przeprowadzeniu meczów barażowych o miejsca w II lidze (dziś I liga – red.) którykolwiek z zespołów nie uzyskał licencji na występowanie w następnym sezonie w II lidze Prezydium Zarządu PZPN niezwłocznie ustali zasadę uzupełniania składu II ligi biorąc pod uwagę w szczególności pozycję najwyżej sklasyfikowanego zespołu II ligi w aktualnym sezonie, który przegrał w meczach barażowych oraz fakt porażki w barażach z zespołem, który nie otrzymał licencji”. Powołując się na ten zapis, Start teoretycznie mógłby ubiegać się o status pierwszoligowca, ale kryteria i tak ustali Komisja do spraw Nagłych.

Jackl - 16 lipca 2009, 11:40:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witam. Byłem na spotkaniu Prezesa - Jarosza z nami kibicami. Informacja jest prawdziwa to po 1. Po 2. klub ma zadłużenie którego nie sposób spłacić - to zasługa człowieka, który ponoć zrobił przez 10 lat dla naszego klubu bardzo wiele - ale ciśnie mi sie na usta pytanie - czy jest sztuką wywindować na długach klub na zaplecze ekstraklasy czy może poświadczeniem nieudolnego kierowania firmą GKS. Po 3. nie zdążymy załatwić spraw formalno-prawnych by otrzymać licencję - zresztą i tak trzeba wpłacić 147,000 zł. do PZPN tzw. "wpisowe" na które nie ma pieniędzy. kolejne 4. to to że Pan Wiśniewski złożył pismo do PZPN o nie przyznanie swemu byłemu klubowi licencji (sądzę, że skłoniły go do tego obietnice byłego prezesa, który proponował sumy których nie dostaje większość piłkaży w ekstraklasie). Kolejne to to że długi ciagną sie równiez za rezerwami - dlatego nie można zacząć od IV ligi lecz od niższej klasy rozgrywkowej. Smutek - bo co, że po 17 latach awansowaliśmy skoro awans zyskaliśmy zadłużając się? - to pytanie do Pana Langera. Zdecydowano się umżeć - by ożyć jako solidna firma GKS Jastrzębie. Fundament - jakim są kibice jest. Teraz potrzebni są ludzie kompetentni do kierowania i układania cegieł na tym fundamencie. NIGDY NIE ZGINIE GieKsA JASTRZĘBIE.

greg - 16 lipca 2009, 12:13:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozdrowienia dla kibiców GKS Jastrzebie od kibica CHROBREGO Głogów !

/// - 16 lipca 2009, 12:23:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pozdrowienia z Sosnowca dla Jastrzębia , trzymajcie sie chłopaki i zróbcie tam pożadek z tymi ludzmi którzy nieudolnie zarządzają Waszym klubem. Fajne mecze i wyjazdy były z Jastrzębiem.

kibic - 16 lipca 2009, 12:33:41 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.0.1)
rozliczyć należy za zaistniałą sytuację stary zarząd klubu a przede wszystkim prezesa Langera!!!

waldekwrc - 16 lipca 2009, 12:52:34 - *.lanet.net.pl
W takiej sytuacji ludzie panujacy piecze nad obecnym zarzadem powinni zapanowac nad sytuacja. Musza poleciec glowy. Sama taka sytuacja odstrasza sposorow/inwestorow, pilkarzy oraz kibicow. Nacisk na miasto tez powinien przyniesc pozytywny skutek. Nie chce tu sie madrzyc ale im szybciej zrobi sie porzadek tym lepsza pozniej impreza. Powodzenia!

Ateny - 16 lipca 2009, 12:58:09 - *.home.otenet.gr
Moj klub moje miasto, ja bez zmian tylko Gks 62.

HUTNIK KRA - 16 lipca 2009, 13:01:05 - *.chello.pl
Trzymajcie się bracia. U nas jest tak samo. Chcemy zrobić podobnie aby odciąć się od "LEŚNYCH LUDKÓW" Stara miłość nie rdzewieje. HUTNIK KRAKÓW GKS JASTRZĘBIE

LUBIN'07 - 16 lipca 2009, 13:09:30 - *.ssp.dialog.net.pl
Szkoda,że takie rzeczy muszą się dziać... Pozdro i powodzenia dla kibiców i zawodników GKS Jastrzębie od Zagłębia Lubin.

tentex - 16 lipca 2009, 13:16:14 - *.nj.pl
i wrócą za 10 lat do 1 ligi hahaha

WKS Fan - 16 lipca 2009, 13:19:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo RKS Ale to nie jest wcale zabawne bo GKS nie zasłuzył na gre w nizszych ligach GKS normlanie sie utrzymał ;/ szkoda mi tylko kibiców

HKS&GKS - 16 lipca 2009, 13:22:56 - *.awist.pl
! NIGDY NIE ZGINIE GKS NIGDY NIE ZGINIE !
Hutnik Kraków & Gks Jastrzebie Jestesmy z wami chlopaki !!!!

szymłom - 16 lipca 2009, 13:34:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do redakcji czy w takim razie kto zastąpi GKS???

kibol - 16 lipca 2009, 13:56:27 - *.adsl.inetia.pl
Banda nieudaczników! Niszczyć klub z tak błahych powodów! Zatrudnijcie prawnika i walczcie o wyprostowanie sytuacji a nie przekreślacie pasje tysięcy osób, gamonie!

szymłom - 16 lipca 2009, 13:57:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
proszę oo odpowiedź i zdejmijcie ich z transfery 1 liga i 1 liga (jej skład)

xxx - 16 lipca 2009, 14:04:02 - *.nj.pl
teoretycznie nasze miejsce ma zająć Motor Lublin (tak twierdzi PZPN). Ale w praktyce moze sie okazac zupelnie co innego

salvahe - 16 lipca 2009, 14:12:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Na bank Motor!!

RONI - 16 lipca 2009, 14:16:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda jastrzębi mam pytanie do redakcji czy w takiej sytuacji ktoś ich zastąpi czy będzie liga bez jednej drożyny?

Ludzie - 16 lipca 2009, 14:22:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Opamiętajcie się. To, że jakiś pseudoprezesunio Jarosz, doszedł do wniosku, że nie podoła zadaniu, to jego sprawa. Jak chce, to se może założyć klub w lidze cypryjskiej. Na szczęście o licencję będzie walczył Langer, a jak pokazuje historia - jest on skuteczny. Więc poczekajcie do poniedziałku czy wtorku, jak zbierze się komisja odoławcza, bo wtedy możecie się bardzo pozytywnie zdziwić!

123 - 16 lipca 2009, 14:33:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zdziwić to się Ty zdziwisz. Gdybyś był wczoraj na spotkaniu to wiedział byś jaka jest sytuacja a nie teraz głupoty piszesz nie mając o tym pojęcia. No wiec do zobaczenia za kilka (miejmy nadzieje) lat w 1 lidze

Ludzie - 16 lipca 2009, 14:39:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Byłem, słyszałem i zrozumiałem, że Jarosz ma gdzieś pierwszą ligę, na co z radością przyklasnęła mu połowa zgromadzonych. I tu powstaje pytanie, czy w ciągu dwóch tygodni, gdy Jarosz w sprawie załatwienia pierwszej ligi nie zrobił nic, dał radę tak omamić kibiców, ze ci rzucą dla niego wszystko. To zakrawa conajmniej na kpinę. Pomyślmy, czy zależy nam na klubie i jego ratowaniu, czy na tym, żeby pozbyć się Langera, który ma teraz szansę pokazać, że dla niego ligowa pozycja Gieksy jest ważna, w przeciwieństwie do Jarosza.

123 - 16 lipca 2009, 14:45:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No dobra. W takim razie przypuścimy ze dostajemy tą licencje... i co dalej ? Długi wiadomo jakie mamy , przychodzi komornik , zabiera całą kasę która wpływa do klubu i co dalej ? Znowu piłkarze bez wypłat itd. To nie ma sensu

Ludzie - 16 lipca 2009, 14:56:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przez ostatnie 3 lata kasa zawsze się znajowała, więc znajdzie się i teraz. Jeden cięższy sezon, gdzie wobec kryzysu można pewne problemy zrozumieć i już skreślacie klub? Trochę wiary - popatrz kolego, jak ŁKS Łódź walczy o licencję. Gdyby prezesem u nich był Jarosz i zaproponowałby grę w b czy c klasie, to myślisz, że wywołałby tym optymizm? Poza tym, kto Ci zagwarantuje, że co roku nowy klub będzie skakał szczebel wyżej? A wydostanie się z B-klasy będzie kosztowało więcej niż stan obecnego zadłużenia. Powtórzę, nie traćcie wiary, póki nie zgasła ostatnia iskierka.

jastrzebie - 16 lipca 2009, 15:27:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba być przygotowanym na start od samego dołu i taka jest prawda. Chyba lepiej się przygotowac na najgorsze niż udawać, że jest cacy i wylądować na dnie. Jeżeli nie dostaniemy licencji to tylko nowy klub może nam pomóc bo stary zostanie zjedzony przez długi.

Langer zer - 16 lipca 2009, 15:46:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
LAnger bądź przeklęty i twoja rodzina!

trixx - 16 lipca 2009, 15:50:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nie róbcie nam tego...potrzeba 200 tys zl na poczatek... w miastach ościennych wladze pomagaja klubom na Śląsku... przeciez wiekszosc ludzi chodzi na football...to miasto zyje i zawsze zylo pilką...nie mozna 100% dawac na siate a nic na football nie mozna zmarnowac tylu lat gdzie cala spolecznosc czekala na awans.. DOPÓKI JEST NADZIEJA

Huan - 16 lipca 2009, 16:01:29 - *.8.105.66
Szkoda Jastrzębia Pozdro z Bielska

rycho - 16 lipca 2009, 16:09:35 - *.dyn.optonline.net
widac hahaha,ze nie pamietsz jak Zawisza w 1989 roku w Wodzislawiu potraktowal swoja zgode.
Ktos madry kiedys powiedzial: "kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem"

rycho - 16 lipca 2009, 16:20:49 - *.dyn.optonline.net
Jarosz szybko sie zorientowal, ze przed Jastrzebiem stoja znacznie wieksze przeszkody niz samo zadluzenie.
Przeciez widac, ze JSW ma zabronione sponsorowac pilke nozna w Jastrzebiu.

pancer - 16 lipca 2009, 16:45:59 - *.jaskom.pl
znam langera z kopalni,on zawsze coś mieszał i ludzi ciulał , prawdę. mówiąc nikt go nie lubiał.

obiektywny - 16 lipca 2009, 17:16:34 - *.sferanet.pl
Szkoda Klubu piłkarzy i kibiców .
życzę szybkiego powrotu do I ligi

Jastrzębio - 16 lipca 2009, 18:48:30 - *.238.64.17.ip.abpl.pl
koniec piłki w Jastrzębiu -taka prawda niestety

SHADOWS02 - 16 lipca 2009, 19:47:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
Żal mi Jastrzębia i GKS-u choć sam jestem kibicem ODRY głęboko współczuje kibicą tego klubu to kawałek histori fudbolu dobry klub i liczący się kibice mam wśród nich paru przyjaciół. Mam nadzieje że sytuacja jakoś się wyjaśni i GKS zostanie w 1 lidze tego im serdecznie życze! Z POZDROWIENIAMI MKS ODRA WODZISŁAW

Berol - 16 lipca 2009, 23:26:41 - *.gb.net.pl
Szkoda z wami były fajne mecze kibicowsko Współczuje i nie ciesze sie z waszego upadku wiem bowiem co dla kibica znaczy patrzeć jak klub upada też ostatnio żyłem w strachu że mój GKS Katowice klapnie ale na ostatnią chwile udało sie nam znależć sponsora choć rozpad klubu stawał sie realny.Niedobrze że boisko boiskiem a i tak pewne rzeczy decyduja sie przy stolikach i przez nieudolnych działaczy dzieją sie takie sprawy mimo że waszym fanem nie jestem mam nadzieje że sie jeszcze spotkamy na kibicowskim szlaku- Powodzenia!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas