[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


17 lipca 2009, 12:15:35 - prof
LM: Wisła/Levadia - Debreceni VSC/Kalmar FF

Dzisiaj o godzinie 12:00 w Nyonie odbyło się losowanie trzeciej rundy eliminacyjnej Ligi Mistrzów 2009/10. Mistrz Polski Wisła Kraków, jeśli przejdzie estoński FC Levadia Tallin, zagra w niej ze zwycięzcą rywalizacji pomiędzy Debreceni VSC (mistrz Węgier) i Kalmar FF (mistrz Szwecji). W pierwszym meczu na Węgrzech gospodarze wygrali 2-0.

Spotkania tej rundy odbędą się 28/29 lipca i 4/5 sierpnia. Pierwszy mecz odbędzie się w Sosnowcu lub Tallinie.

Po 14 kolejkach rozgrywek I ligi szwedzkiej Kalmar FF zajmuje piąte miejsce w tabeli. Jego dotychczasowy bilans to 7 zwycięstw, 3 remisy, 4 porażki. W 2008 roku klub był finalistą Pucharu Szwecji, a w 2009 zdobył Superpuchar Szwecji.

W drużynie Debreceni VSC występuje były gracz Wisły Kraków MacPherlin Dudu Omagbemi.

Kalmar Fotbollsförening

Rok założenia: 1910
Barwy: czerwono-białe
www: http://www.kalmarff.se
Prezes: Johnny Pettersson
Trener: Nanne Bergstrand
Stadion: Fredriksskans (10.000 miejsc)

Sukcesy:

mistrzostwo Szwecji - (1x) - 2008
wicemistrzostwo Szwecji - (2x) - 1985, 2007
Puchar Szwecji - (3x) - 1980/1981, 1986/1987, 2007
finalista Pucharu Szwecji - (2x) - 1977/1978, 2008
Superpuchar Szwecji - (1x) - 2009
finalista Superpucharu Szwecji - (1x) - 2008

Kadra zespołu:

Bramkarze: Petter Wastå (02.02.76), Milan Barjaktarevic (12.06.87), Zlatan Azinovic (31.01.88), Etrit Berisha (10.03.89, Kosowo).

Obrońcy: Markus Thorbjörnsson (01.10.87), Joakim Lantz (10.05.77), Marcus Lindberg (31.08.80), Tobias Carlsson (25.02.75), Stefan Larsson (21.01.83), Stefan Ålander (25.04.83), Petter Lennartsson (13.03.88), Emin Nouri (22.07.85), Ludvig Öhman (09.10.91).

Pomocnicy: Jimmie Augustsson (13.04.81), Henrik Rydström (16.02.76), Daryl Smylie (10.09.85, Irlandia Północna), Daniel Lopes da Silva "Daniel Sobralense" (10.02.83, Brazylia), Rasmus Elm (17.03.88), Erik Israelsson (25.02.89), Lasse Johansson (02.04.85), Robin Östlind (14.03.90), Tobias Eriksson (19.03.85), Lourival Rodrigues Assis Filho "Assis" (03.02.84, Brazylia), Hampus Bohman (12.06.92).

Napastnicy: Abiola Dauda (03.02.88, Nigeria), David Elm (10.01.83), Daniel Freire Mendes "Daniel Mendes" (18.01.81, Brazylia), Ricardo Santos (13.02.87, Brazylia), Marcel Sacramento (24.08.87, Brazylia), Marcus Mårtensson (23.04.90).

Historia meczów polsko-szwedzkich w europejskich pucharach:

1955/56 - PEMK - I - Djurgårdens IF - Gwardia Warszawa - 0-0, 4-1
1967/68 - PEMK - I - Górnik Zabrze - Djurgårdens IF - 3-0, 1-0
1970/71 - PEMK - I - IFK Göteborg - Legia Warszawa - 0-4, 1-2
1971/72 - PZP - I - Zagłębie Sosnowiec - Åtvidabergs FF - 3-4, 1-1
1975/76 - PUEFA - I - Göteborgs AIS - Śląsk Wrocław - 2-1, 2-4
1978/79 - PEMK - 1/4 - Wisła Kraków - Malmö FF - 2-1, 1-4
1981/82 - PUEFA - I - Malmö FF - Wisła Kraków - 2-0, 3-1
1983/84 - PUEFA - I - Widzew Łódź - IF Elfsborg - 0-0, 2-2
1992/93 - PEMK - II - IFK Göteborg - Lech Poznań - 1-0, 3-0
1995/96 - LM - E - Legia Warszawa - IFK Göteborg - 1-0, 2-1
1999/00 - PUEFA - I - Lech Poznań - IFK Göteborg - 1-2, 0-0
2001/02 - PUEFA - I - Legia Warszawa - IF Elfsborg - 4-1, 6-1

Bilans: 12 starć - 6 wygranych rywalizacji polskich drużyn.




Debreceni Vasutas Sport Club

Rok założenia: 1902
Barwy: czerwono-białe
www: http://www.dvsc.hu
Prezes: Sándor Szilágyi
Trener: Andras Herczeg
Stadion: Stadion Oláh Gábor Út (10.200 miejsc)

Sukcesy:

mistrzostwo Węgier - (4x) - 2004/2005, 2005/2006, 2006/2007, 2008/2009
wicemistrzostwo Węgier - (1x) - 2007/2008
Puchar Węgier - (3x) - 1998/1999, 2000/2001, 2007/2008
finalista Pucharu Węgier - (2x) - 2002/2003, 2006/2007
Superpuchar Węgier - (3x) - 2005, 2006, 2007
finalista Superpucharu Węgier - (1x) - 2008
finalista Pucharu Ligi Węgierskiej - (1x) - 2008

Kadra zespołu:

Bramkarze: Vukašin Poleksić (30.03.82, Czarnogóra), Đorđe Pantić (27.01.80, Serbia), István Verpecz (04.02.87).

Obrońcy: István Szücs (03.05.85), Ádám Komlósi (06.12.77), Péter Biró (20.09.85), Péter Máté (02.12.84), Norbert Mészáros (19.08.80), Marcell Fodor (27.10.87), Csaba Bernáth (26.03.79), Zoltán Nagy (25.10.85), Attila Katona (16.06.81), Dávid Mohl (02.04.85).

Pomocnicy: Leândro Marcolini Pedroso de Almeida "Leândro" (19.03.82, Węgry/Brazylia), Tibor Dombi (11.11.73), Zoltán Kiss (18.08.80), Zoltán Varga (08.03.83), József Varga (06.06.88), Péter Szakály (17.08.86), Károly Czanik (13.09.84, Słowacja/Węgry), Péter Czvitkovics (10.02.83), Tamás Huszák (02.10.88).

Napastnicy: Zsombor Kerekes (13.09.73), Gergely Rudolf (09.03.85), Vinicius Galvão Leal "Vinicius" (12.08.89, Brazylia), Lóránt Oláh (23.10.79), MacPherlin Dudu Omagbemi (18.06.85, Nigeria).

Historia meczów polsko-węgierskich w europejskich pucharach:

1958/59 - PEMK - E - Polonia Bytom - MTK Budapeszt - 0-3, 0-3
1962/63 - PZP - E - Újpesti Dózsa SC - Zagłębie Sosnowiec - 5-0, 0-0
1968/69 - PMT - III - Legia Warszawa - Újpesti Dózsa SC - 0-1, 2-2
1973/74 - PUEFA - I - Ferencvárosi TC - Gwardia Warszawa - 0-1, 1-2
1973/74 - PUEFA - III - Budapesti Honvéd SE - Ruch Chorzów - 2-0, 0-5
1985/86 - PUEFA - II - Székesfehérvári Videoton SC - Legia Warszawa - 0-1, 1-1
2004/05 - PUEFA - E2 - Amica Wronki - Budapesti Honvéd SE - 1-0, 0-1 k. 5-4

Bilans: 7 starć - 4 wygrane rywalizacje polskich drużyn.

Liga Mistrzów 2009/2010 - wyniki, strzelcy, terminarz


źródło: własne / UEFA

owca - 17 lipca 2009, 12:15:56 - *.adsl.inetia.pl
uu późno

majo - 17 lipca 2009, 12:16:00 - *.rsmg.de
Kiepsko, jedna z gorszych opcji.

adam - 17 lipca 2009, 12:16:01 - *.tpnet.pl (*.7.46.35)
zle losowanie.

Pienio - 17 lipca 2009, 12:16:03 - *.54.187.246
Wisełka spokojnie powinna ich ograć

popo - 17 lipca 2009, 12:16:04 - *.microchip.net.pl
10 sekund spóźnienia...

qw - 17 lipca 2009, 12:16:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie jest zle

kks - 17 lipca 2009, 12:16:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co tak dlugo?

kriss - 17 lipca 2009, 12:16:08 - *.master.pl
nie jest zle

uuu - 17 lipca 2009, 12:16:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dopiero minute po losowaniu dodane - słabiutko tym razem.

Tomek389 - 17 lipca 2009, 12:16:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to będzie ciężko...

max - 17 lipca 2009, 12:16:13 - *.adsl.inetia.pl
coś się spóźniliście

gienek - 17 lipca 2009, 12:16:14 - *.ostnet.pl
jjjje

discoman - 17 lipca 2009, 12:16:16 - *.elpos.net
wolno

sas - 17 lipca 2009, 12:16:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
późno coś......

Kubala - 17 lipca 2009, 12:16:24 - *.116.80.1
mogło być lepiej xD

dres - 17 lipca 2009, 12:16:25 - *.162.157.46
Najgorsza z możliwych druzyn

Grzyw Jbie - 17 lipca 2009, 12:16:33 - *.nj.pl
Levadia - Debrecen?

grex177 - 17 lipca 2009, 12:16:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dlaczego Wisła zawsze w losowaniu musi trafić najgorzej?!

sebap - 17 lipca 2009, 12:16:40 - *.man.poznan.pl
30 sekund po losowaniu i na stronie juz informacja. No to chyba z Węgrami bo pierwszy mecz wygrali ze Szwedami 2:0

7Pavel7 - 17 lipca 2009, 12:16:40 - *.adsl.inetia.pl
dobrze ,przynajmniej relacja bedzie w Eurosport

DeXteR - 17 lipca 2009, 12:16:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisła da rade :D mogą być męczarnie ale bedize IV runda

darecki - 17 lipca 2009, 12:16:51 - *.net.inotel.pl
lepiej chyba z węgrami grac

robert - 17 lipca 2009, 12:17:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po Red Bul Salzburg najgorsi rywale

Olkusz - 17 lipca 2009, 12:17:06 - *.bt.net
hehehe jak sie wszyscy rzucili na komentarze, jak chieny

Oleg - 17 lipca 2009, 12:17:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powinni przejść Levadię i następną drużynę :]

erek - 17 lipca 2009, 12:17:11 - *.euro-net.pl
bez szans

Strain - 17 lipca 2009, 12:17:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Jedno z gorszych opcji.
Tak btw. Mam problem z tą animacją. Zawsze muszę od nowa włącząc stronę z losowaniem, bym musiał zobaczyć kolejne pary. Macie rady? Bo mam dość...

Grabka - 17 lipca 2009, 12:17:33 - *.chello.pl
Odpadamy z Węgrami

mido - 17 lipca 2009, 12:17:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niestety chyba najgorzej jak tylko sie dało... ale jeszcze przed nimi wyjazd do estonii ;p

Jaga69 - 17 lipca 2009, 12:17:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to teraz Wisla powinna sie zbroic bo Debrecen to dobra druzyna. Najlepiej by kupili jakiegos prawego obronce bo LObodzinski tragicznie tma gral robili go jak chcieli

napoleon - 17 lipca 2009, 12:17:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
czyli levadia zagra z debreczynem...

donn - 17 lipca 2009, 12:17:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
złe losowanie, gorszy byłby tylko Salzburg

wislak - 17 lipca 2009, 12:17:55 - *.chello.pl
moze najpierw ograjmy TALIN xD

K - 17 lipca 2009, 12:17:57 - *.toya.net.pl
Debreczyn Kozacko gratulacje dla Wegrow za awans do IV rundy

karbon - 17 lipca 2009, 12:18:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
może być ciężko :/

pawelo - 17 lipca 2009, 12:18:15 - *.chello.pl
Kopenhaga - Stabaek
APOEL - Partizan
Salzburg - Dinamo
Zrinjski - Olympiakos
tu może paść jakaś sensacja, myślę że rozstawienia w 4 rundzie mogą jeszcze mocnoooooo ulec zmianie ...

Bielak - 17 lipca 2009, 12:18:17 - *.146.246.94.artcom.pl
boże ale wy sie podniecacie tym czasem ja nie moge.... moim zdaniem nie złe Losowanie może sie uda..

Ponk - 17 lipca 2009, 12:18:17 - *.adsl.inetia.pl
Na eurosporcie był transmitowany mecz Debrecyn-Kalmar i muszę powiedzieć, że Węgrzy grali o klasę lepiej niż Wisła z Levadią.

znafca - 17 lipca 2009, 12:18:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najgorsza z możliwych opcji

edeggggg - 17 lipca 2009, 12:18:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oj tam jakoś bedzie, zeby sie bac kalmar albo wegrów, panowie.
troche dumy i odwagi

Dominikkk - 17 lipca 2009, 12:18:46 - *.xdsl.centertel.pl
DUDU tam gra

znawca - 17 lipca 2009, 12:18:51 - *.chello.pl
To teraz Dudu się zemści na Wiśle i wpakuje jej parę brameczek :D

Mingus - 17 lipca 2009, 12:18:53 - *.bredband.comhem.se
hahahaha no i wisla nie przejdzie kalmar wygra swoj dwumecz z debreceni i dalej kalmar ogra wisle ja mieszkam w szwecji i wiem jak gra kalmar jak patrzylem na mecz wisla:levadia to nie wiedzialem czy smiac sie czy plakac a wiedz znowu koniec snow dla wisly o LM

szpadelek - 17 lipca 2009, 12:18:55 - *.chello.pl
Mogliśmy trafić gorzej na Salzburg lub Olimpiakos

lalus - 17 lipca 2009, 12:19:54 - *.l.pppool.de
jeden z latwiejszych przeciwnikow. Liga wegrow jest slabsza od naszej.
Dobrze ze nie Salzburg, Apoel, Aktobe albo Sheriff bo tych ostatnich by zlekcewazyli.

lukaszNR - 17 lipca 2009, 12:20:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ja liczyłem na ekranas- baku lub HF - Aktobe . Wisła ma pecha w losowaniu od tamtego sezonu.

licznik21 - 17 lipca 2009, 12:20:16 - *.siedlce.vectranet.pl
najgorzej to by było jakby trafili na Salzburg

we - 17 lipca 2009, 12:20:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
deebreczyn- DUDU

aharo - 17 lipca 2009, 12:20:44 - *.174.33.193.in-addr.arpa.czajen.pl
kadra debreczyna: http://www.transfermarkt.de/de/verein/84/vsc-debre
cen/uebersicht/startseite.html

Marcinoks - 17 lipca 2009, 12:20:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie skupcie sie na wyniku w losowaniu!! A nie w ile sek. 90minut.pl podało info.....Ogarnijcie sie dzieci!!!!

jasonmraz - 17 lipca 2009, 12:21:06 - *.smrw.lodz.pl
No to levadia ma niełatwe zadanie...

juras - 17 lipca 2009, 12:21:12 - *.adsl.inetia.pl
lepiej trudniej Debrecyn niz zas jakies ogórki zlekcewarzyc :P

majo - 17 lipca 2009, 12:21:20 - *.rsmg.de
Szkoda, że nie Ventspils.

MieszkoGno - 17 lipca 2009, 12:21:23 - *.chello.pl
Jak Wisła rewanż zagra jak pierwszy mecz, to to losowane jest dla nas bez znaczenia

xxx - 17 lipca 2009, 12:21:27 - *.229.52.46
dostaną takie baty że cała europa się będzie z nas śmiała :D

Pienio - 17 lipca 2009, 12:21:28 - *.54.187.246
O co wam chodzi? Najgorsze losowanie? Red bull albo APOEL sa jeszcze lepsi

lukaszNR - 17 lipca 2009, 12:21:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
licznik21 - ma 100% rację. A my ciagle narzekamy i mamy pozniej w Europie taką opinie ze Polakowi wszystko przeszkadza.

znafca - 17 lipca 2009, 12:21:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to Levadia ma przechlapane z tymi przeciwnikami ;o)

statystyka - 17 lipca 2009, 12:21:48 - *.scbank.pl (*.0.0.1)
Kiepskie losowanie. Levadia nie poradzi sobie z żadną z tych drużyn.

wislak - 17 lipca 2009, 12:22:04 - *.chello.pl
do szpadelek - nie oddzywaj sie lepiej ja nie znasz sie na losowaniu. nie moglismy trafic w ZADNYM wypadku na OLYMPIAKOS!
ps niedowiarki zatkajcie sie juz sezon w Polsce sie zaczyna a Talin gral juz kupe meczy.. w rew ich pocisniemy

Piotr_S - 17 lipca 2009, 12:22:16 - *.ssp.dialog.net.pl
Węgrzy to europejskie dno a Szwedzi żadni mocarze. Ogromna szansa na 4 rundę. Wisła musi wyeliminować Levadię.

bulet - 17 lipca 2009, 12:22:34 - *.153.186.138 (unknown)
najpierw to ta "Wisełka" musi ograć Levadie !!! a wy juz sie martwicie o kolejnego rywala...

fanRuchu - 17 lipca 2009, 12:22:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No nie najgorzej.Myśle że z RB Salzuburg czy Slovanem było by gorzej, myśle że Beitar czy barcelo0na były gorsze. DEBRECZYN trzeba ograć DUDU wraca do krakowa...

Bolec - 17 lipca 2009, 12:22:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jesli się chce grać w LM to takie Debreczyny trzeba łykać na śniadanie.

Bart - 17 lipca 2009, 12:22:44 - *.61.59.28.host.de.colt.net
Debrecen to nie jest łatwy rywal.
Poza tym Wisła ma jeszcze do ogrania Levadię co również będzie ciężką sprawą na wyjeździe...

adam - 17 lipca 2009, 12:23:37 - *.tpnet.pl (*.7.46.35)
a BATE drugi rok z rzedu zajdzie daleko tylko dzieki losowaniom [juz maja awans do LE grupowej pewny..]

Wisła Pany - 17 lipca 2009, 12:23:45 - *.multi-play.net.pl
ludzie co wy tak narzekacie???? jak sie mamy Węgrów bać to z czym do ludzi kur..??? powiem tyle dobrze ze nie Salzburg i APOEL bo na wyjezdzie by było ciezko bardzo. A do Debreczyna pare set km, bardzo bliski i niemęczący wyjazd !! o ile oczywiście Kalmar u siebie ich nie rozwali w rewanźu!!

Szlawq - 17 lipca 2009, 12:23:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Słuchajcie nie jest źle... mogło być gorzej- liga węgierska i tak jest gorsza od naszej a najważniejsze że nie trafiliśmy na red bull Salzburg. Raczej zagramy z Węgrami, bo Szwedzi przegrali pierwszy mecz 2-0. Ale najpierw trzeba ograć Levadię ;]. A jak się tak będziemy bać wszystkich to lepiej będzie jak w ogóle nie będziemy grać. Jak Wisła zagra na równym dobrym poziomie to nie powinno być problemów. Gorzej jak zagra tak jak z Levadią...

owca - 17 lipca 2009, 12:24:15 - *.adsl.inetia.pl
patrzecie na współczynniki:
Debreceni - 1.633
Levadia - 0.866
Kalmar FF - 4.938
Wisła - 9.583
muszą sobie poradzić

ASD - 17 lipca 2009, 12:24:36 - *.adsl.inetia.pl
Lepiej idźcie dzieci pograć w Tibie jak Wisła przegrała w pierwszym meczu z Beitatrem to też takie były gadki a co było wszyscy wiedzą.

Paweł - 17 lipca 2009, 12:24:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Proponuję, aby Wisła, z racji tego iż od dobrych kilku lat, z kim by nie grała w Europie, to i tak zawodzi. Lepiej niech każdorazowo po ewentualnym zdobyciu miejsca gwarantującego grę w el. LM odda je wicemistrzowi lub zdobywcy Pucharu Polski. Marnujecie kolejną dla polskiej piłki szansę na grę w LM. Nie dla was te rozgrywki, niestety.

11111 - 17 lipca 2009, 12:24:56 - *.chello.pl
"Znowu trafiliśmy do grupy śmierci...."

1906 - 17 lipca 2009, 12:25:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekawe czy osoby , które piszą ,że wisła odpadnie z mistrzem węgier , wiedzą coś w ogóle o tej drużynie.A poza tym jak byście nie wiedzieli istnieje coś takiego jak dwumecz i tak do końca nie wiadomo z kim zagra wisła i czy w ogóle przejdzie do następnej rundy , do której wisła według mnie powinna przejść .
POWODZENIA!!!!!!!!!!!

napoleon - 17 lipca 2009, 12:25:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
debrecen wartość drużyny 7.600.000 €
levadia 1.000.000
kalmar 16.275.000 €
-------------------------------------
RAZEM 24.875.000
-------------------------------------
wisla 30.200.000 €
czego wy się znowu boicie?

Mati - 17 lipca 2009, 12:26:15 - *.icpnet.pl
Nie no widzę że coniektórym dzieciakom neo słońce na banie za bardzo przygrzało... Że niby Wisła najgorzej trafiła ??? Skoro boicie się o wynik ewentualnego dwumeczu z Debrecen to z czym do fazy grupowej ???

petr84 - 17 lipca 2009, 12:26:21 - *.adsl.inetia.pl
Co niektórzy pozapominali że pierwszy mecz u siebie z wynikiem 1-1 to jeszcze nie awans, więc nie wiem czemu tylu tu wizjonerów. Trzeba jeszcze dodać że druga drużyna z Tallina (Flora) wygrała wczoraj na wyjeździe z Broendby 1-0. A jeśli chodzi o Debreczyn to poziom mają chyba podobny do Wisły, bo i tam Dudu siedzi na ławce i w Wiśle też siedział Co innego że mało miał szans żeby się w ogóle pokazać, oby tylko nie chciał się zemścić na byłym pracodawcy

daniello - 17 lipca 2009, 12:26:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeszcze Nie przeszli estończyków a WY już się martwicie o węgrów!!! Spokojnie... najpierw Levadia bo nie będzie lekko.

lukasNR - 17 lipca 2009, 12:26:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Levadia - Wisła 1:3 , Wisła - Debreczyn 2:0 , Debreczyn - Wisła 1:2 Słuchajcie mnie z daleko zajdziecie

JanDzban - 17 lipca 2009, 12:26:58 - *.lanet.net.pl
Co to znaczy złe losowanie? Jak chce się grać w LM to takich ogórków trzeba ogrywać. Tyle w temacie.

aharo - 17 lipca 2009, 12:27:21 - *.174.33.193.in-addr.arpa.czajen.pl
dudu zaaplikuje wisle w dwumeczu z 2 bramki

gienek - 17 lipca 2009, 12:27:25 - *.ostnet.pl
możecie podać link do losowania ligi europejskiej

wegier - 17 lipca 2009, 12:27:33 - *.pool.t-online.hu
siema jestem półwegrem :D
debrecen nie jest juz tak mocny jak pare lat temu, jak w qLM rozjechali hajduk splita 8-0 :D ale teraz tez dosc dobrze graja... Leandro(jego chciał wisła sprowadzic) gra teraz cudownie, vs kalmarem on był najlepszy. dudu to strasznie cienki, on nie bedzie grac na bank. mysle ze jak bedzie wisła-debrecen to szansy sa 65-35% dla wisły

Ulter - 17 lipca 2009, 12:27:40 - *.connected.pl
Warto dodac że w Debracynie w linii ataku gra Dudu który w Wiśle się nie sprawdzil.

Paweł - 17 lipca 2009, 12:27:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pieniądze nie grają, poza tym chyba liczysz wartość Wisły biorąc pod uwagę ich najdroższych bezwartościowych zmienników,choćby Niedzielan. Tak na pewno, Wisła ma najdroższych, bezproduktywnych piłkarzy spośród wyżej wymienionych

Strain - 17 lipca 2009, 12:28:06 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Ponawiam; jak zaradzić problem z animacją losowania na uefa.com? Wszystkim zawsze powtarzam gdzie te losowanie i co z tego mam? Że samemu Mi nie działa losowanie na żywo. Może coś w ustawieniach zrobić.

lukaszNR - 17 lipca 2009, 12:28:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
Levadia - Wisła 1:3 , Wisła - Debreczyn 2:0 , Debreczyn - Wisła 1:2 Słuchajcie mnie a daleko zajdziecie

FTP - 17 lipca 2009, 12:28:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
srednie losowanie mam nadzieje ze Debreczyn da rade jakos w Szwecji i to oni awansuja bo mysle ze z Wegrami bedziemy mieli latwiej niz ze Szwedami oczywiscie o ile Wsilacy daja rade Levadii na wyjezdzie ;] najwazniejsze ze nie trafilsmy na Salzburg ;]

iker - 17 lipca 2009, 12:28:52 - *.bph.pl
nie wierzę że Wisła przejdzie Levadię ale nawet jeśli tak to z Węgrami nie ma szans - to już jest absolutne dno polskiej piłki jak Mistrz Polski drży przed estończykami czy węgrami grając "u siebie" w altreichu

sd - 17 lipca 2009, 12:29:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a moze jednak szwedzi ? :P

napoleon - 17 lipca 2009, 12:29:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
debrecen 1 reprezentant węgier, jeden czarnogóry, reszta ogórki. A przecież węgrzy są w kolosalnym kryzysie jeśli chodzi o piłke...

rafaelinho - 17 lipca 2009, 12:29:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak mamy przegrać z DVSC to czego szukac w LM. Wisła - Więcej koncentracji i skuteczności

grex177 - 17 lipca 2009, 12:29:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeżeli przejdą Levadię (musi się udać), to przed meczem z Debreczynem lub Kalmarem MUSZĄ BYĆ WZMOCNIENIA bo kadrą 13 osobową nic nie ugrają.

drzewkooo - 17 lipca 2009, 12:30:01 - *.olsztyn.mm.pl
o której losowanie LE??

lalus - 17 lipca 2009, 12:30:03 - *.l.pppool.de
Levadia
Debrecen
Levski
i mamy LM ;)

Hanys - 17 lipca 2009, 12:30:10 - *.leon.com.pl
No to juz wiadomo w ktorej rundzie odpadną,o ile nie w II...xD

GibalTS - 17 lipca 2009, 12:30:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
my polacy . ehh żal was emigrusy ..
tak na serio to chciałem powiedziec ze jako naród powinniśmy do ostatniej chwili trzymac kciuki za naszą drużyne w LM bo tu nie chodzi wcale o to zeby pośmiać sie z gorszego meczu bagatela najlepszej drużyny w Polsce wszyscy patrzymy tylko na Barcelone Manchester .. a nie fajnie było by kibicować w Walce o najwyższe laury naszej drużynie ??
Pytam sie was ?? skąd wy sie wzieliscie
Jeszcze tylko dodam ze jakiś tam miszcz węgier czy szwecji nie powinien być dla nas problemem problemem moze być jedynie IV runda bo tam są juz zespoły grające prawie ze co sezon w LM ..
Dziękuje z pozdrowieniami kibic z Krakowa

was - 17 lipca 2009, 12:30:19 - *.chello.pl
30.000.000 euro ??? hehehe chyba euro centów

aharo - 17 lipca 2009, 12:30:21 - *.174.33.193.in-addr.arpa.czajen.pl
chyba,ze Kalmar pojedzie ogorkow w rewanzu 5-0

kazikoss - 17 lipca 2009, 12:31:27 - *.sta.kaczory.net.pl
Czy ja dobrze widzę ? Czy wielka wisla ktora pokonala zwyciezce LM boi sie i placze przed mistrzem Węgier ? Przeciez jestescie "potęgą" spusciliscie lomot Barcelonie . Najpierw chlopcy z reymonta to musicie cos pokazac w Talinie fopiero potem mozna sie wypowiedziec cos wiecej .

zinio - 17 lipca 2009, 12:31:44 - *.icpnet.pl
a czego używasz explorera czy firefoxa??

fannnnnnnn - 17 lipca 2009, 12:32:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
levadia-wisla 2-2
wisla debreczyn 4-2
debrecvzyn -wisla 0-0
wisla- olympiakos 2-1
olympiakos wisla 1-1
awans
PS zawsze sie trafi najgorsza opcję:D

z loży szy - 17 lipca 2009, 12:32:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to Węgrzy już prawie w fazie grupowej !
powodzenia Madziarowie !

Pienio - 17 lipca 2009, 12:32:43 - *.54.187.246
lukaszNR masz racje. Debreceni jest spokojnie do ogrania

widz - 17 lipca 2009, 12:32:56 - *.icpnet.pl
No to wspaniale losowanie dla Levadii!!

napoleon - 17 lipca 2009, 12:32:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
wisla 4 aktualnych reprezentantów polski, jesli jeszcze kaleki wyzdrowieją, wezmą się w garść, a prezesik dokupi porządnego obrońce i golkipera to lajt...

jaro - 17 lipca 2009, 12:33:32 - *.wat.edu.pl
Ciekaw pary:
Sparta Praga (Czechy) – Panathinaikos Ateny (Grecja)
Celtic Glasgow (Szkocja) – Dynamo Moskwa (Rosja)

do lalus - 17 lipca 2009, 12:33:38 - *.ksknet.pl
Zastanawiam sie jak można opowiadać takie głupoty pamiętając mecz w Sosnowcu: Powodzenia z Levadią może sie uda ale Węgrzy to już chyba nie ta półka

kali - 17 lipca 2009, 12:34:07 - *.adsl.inetia.pl
O boże chyba w tym roku mają najlepszą sytuacje by wejść do LM ...
Ale oni już mogą odpaść w II Rundzie ze słabiutkim estońskim klubem ... o lol ... to jest kompromitacja jak nie wejdą w tym roku do LM ... hahahaha

lukaszNR - 17 lipca 2009, 12:34:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
Żal czytać niektóre osoby: Budocnost trudny rywal Levadia trudny rywal Debreczyn trudny rywal To k.......... z kim mamy grać gamonie ??? Ciekawe czy wy jestescie w normalnym życiu tacy jak tutja wypowiadacznie - pewnie - wieczny pesymista.

GibalTS - 17 lipca 2009, 12:34:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lukaszNR masz racje bo najlepiej dla niektórych kibiców amatorów w polsce było by jakby była liga mistrzów dla : dawnego układu warszawskiego (osobno)
i dla drużyn z reszty europy..

juras - 17 lipca 2009, 12:35:14 - *.adsl.inetia.pl
lepij na lepszych trefic niz na jakis ogórków i ich potym zlekcewarzyc :D

napoleon - 17 lipca 2009, 12:35:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
a tak 30.000.000 mln euro, bo np. sam kirm, diaz, brozio, garguła są wyceniani po 2mln euro, tylko ci polscy pseudodziennikarze podają że murawski jest wart 4 mln złotych a za 2 dni go za 16 sprzedają. Ekonomia to potęga;-)

Piwek - 17 lipca 2009, 12:35:33 - *.maxnet.66.pl
Co wy z tym Debreczynem , Kalmar awansuje ; zobaczycie , tak samo jak Wisła jeśli strzeli 2 bramki w Tallinie , na co ich stać wystarczy nad skutecznością popracować i zagrać ofensywniej !

krzys__24 - 17 lipca 2009, 12:35:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeszcze levadia została a tam nie bedzie łatwo wisła moze bardzo szybko popłynąć

lukaszNR - 17 lipca 2009, 12:35:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Budocnost - dobry rywal , Levadia - dobry rywal , Debreczyn - dobry rywal Jeśli bysmy trafili na Milan czy Real możemy narzekać że nie mamy szans.

sull - 17 lipca 2009, 12:35:48 - *.elk.mm.pl
I to powinno na Wisłę starczyć, żeby odpadła, jeśli dalej będzie prezentowała poziom z meczu z Levadią

cwikiel - 17 lipca 2009, 12:36:11 - *.sistbg.net (*.0.143.30)
nawet jak przegraja ze szwedami/wegrami to awansuja do IV rundy ligi europejskiej

Pienio - 17 lipca 2009, 12:36:53 - *.54.187.246
Jezu ludzie co wy opowiadacie Wegry sa na 39 miescu w rankingu, a my na 25. Debreceni odpadlo w tamtym sezonie PUEFA z BSC Young Boys Berno 2x przegrywajac. Wisełeczka ich ogra JJJBG. Levadie tez mielismy 2 poprzeki

TSW 1906 - 17 lipca 2009, 12:37:32 - *.adsl.inetia.pl
Ludzie niedługo to jak Polska będzie grać z San Marino to powiecie O KU... co za przeciwnik. W dupach wam się poprzewracało to jest słaba drużna którą mistrz Polski musi przejść bez PROBLEMU !!! Bać to się można olympiakosu , barcelony , ajaxu itd. a wy sracie w pory przy Estonii , Węgrach , Litwinach , z czym do ludzi ??? Jeśli WISŁA i inne Polskie drużyny nie awansują do 4 rund TO POLSKA piłka jest do DUPY , a mi pozostanie kolejny rok wstydu za Polski futbol . Do piłkarzy Wisły : bierzecie dupę w troki , albo wypie... z WISŁY . Dosyć ośmieszania klubu przez tyle lat (valeranga itp.)

walter - 17 lipca 2009, 12:38:09 - *.l.pppool.de
a moglo byc Red Bull!
Teraz idziemy na majsterszaft!

Hanys - 17 lipca 2009, 12:38:22 - *.leon.com.pl
Predzej Ślask stanie sie autonomią niz jakas drużyna z Polski wejdzie do fazy grupowej LM xD hehe wizjonerzy kazdego roku to samo:P

Conrado - 17 lipca 2009, 12:40:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Damy rade!!!...Biala gwiazda!...jazda..jazda..jazda!!!

lukasNR - 17 lipca 2009, 12:41:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
TSW 1906 - no brawo widać że tym uzytkownikiem można sie doagadac i pisze prawde : że skoro boimy litwników, czarnogórców to zagramy w LM ale nie w piłke nożna a w warcaby

Conrado - 17 lipca 2009, 12:42:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Damy rade!!!...Biala gwiazda!...jazda..jazda..jazda!!!

TSW 1906 - 17 lipca 2009, 12:42:51 - *.adsl.inetia.pl
Pozdrowienia dla tych np. lukaszNR itp. którzy mają jakieś poczucie godności i nie podniecają się zwycięstwem Polaków 20 lat nad Anglią . Takich przeciwników musimy ogrywać bez problemu !!! To jak np. kibice Polski bali by się kibiców z San Marino .

kriss - 17 lipca 2009, 12:44:42 - *.master.pl
losowanie ligi europa
http://www.uefa.com/live/competitions/uefacup/draw
/2010.qr3/draw_basic.html

fanRuchu - 17 lipca 2009, 12:44:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rok temu MTL mudapeszt gralo z SK Fenerbachce i dostał 6-0 więc bez przeszady taki klub jak WISLA powinien przejsć z zawiązanymi oczami1!!

kura - 17 lipca 2009, 12:46:18 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Polska piłka jest na dnie. Wisła nie ma stadionu więc w Sosnowcu podejmuje Estończyków i remisuje. Niedawno Polonia po zwycięstwie w Czarnogórze 2-0, przegrywa u siebie 1-0. Wczoraj ta sama Polonia ledwo pokonała 1-0 amatorów z San Marino. Nie przypominam porażek Lecha z Kazachami, Płocka z Armeńcami, karnych Bełchatowa z drużyną Azerbejdżańską oraz porażek z takimi ekipami jak Vetra Wilno(Legia), Dynamo Tbilisi czy Valerenga(Wisła) czy Dynamo Mińsk(Zagłębie). A Intertoto????? Odra Wodzisław, Katowice, Cracovia - w XXI wieku ( a więc tylko w ciągu 9 lat) polskie drużyny odpadły kilkanaście razy z drużynami uznawanymi za słabe!!!! Zejdźcie na ziemię!!!! Jesteśmy krajem słabym piłkarsko, w którym 25-letni zawodnik jest nadal perspektywiczny, w którym większość trenerów piłkarzy sędziów i właścicieli kupowała/sprzedawała mecze. Żyjemy w kraju, w którym są dwa ładne stadiony a reszta się buduje -bo euro-. każdy dobry piłkarz jest w ciągu 1 roku od eksplozji formy sprzedawany, a na mecze chodzi garstka ludzi - średnio na kolejce ligowej jest ok 50 tys ludzi - a jak gra kadra to mecz ogląda 8 milionów - dlaczego Ci ludzie nie chodzą na ligę??? bo nie ma na co patrzeć!!!! brzydkie stadiony, trybuny daleko od murawy, płoty, kraty, brak zadaszenia i wc - jesteśmy na dnie!!!! Pozdrawiam wszystkich!!! --------------------------------------------------
------------------Legia, Wisła Polonia i Lech są naszą nadzieją na lepsze jutro. ich sukces=więcej kasy a to = lepsza infrastruktura, szkolenie i piłkarze--------------------------kibicujmy im wszyscy!!! I nie złożyczmy im!!! Tylko spektakularne sukcesy mogą wyciągnąć nas z tego bagna!!! Do boju Polskie drużyny!!!!

... - 17 lipca 2009, 12:47:45 - *.devs.futuro.pl
Już tak nie dramatyzujcie!! Przed meczem z Beitarem też były płacze...A jak było? 5-0 w rewanżu

Piotr_S - 17 lipca 2009, 12:47:47 - *.ssp.dialog.net.pl
Jak polska piłka jest na dnie to na jakim dnie jest węgierska, której liga jest 15 miejsc za polską?!

Strain - 17 lipca 2009, 12:48:17 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
kura:
Brawo. Widzę masz pojęcie o budowanych stadionach Wisły, Legii czy Lecha.
Polski internet jest na dnie... dnie narzekaczy.

Po co to? - 17 lipca 2009, 12:48:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co chciałeś?

tylko_Jag - 17 lipca 2009, 12:48:37 - *.slo.csk.pl
ludzie , was powalilo ? bedzie ciezko ? to z czym na lige mistrzow ?

kazikoss - 17 lipca 2009, 12:49:58 - *.sta.kaczory.net.pl
Co roku to samo stekanie narzekanie ze zle losowanie . To ja sie pytam kogo byscie chcieli ? Napiszczie do Platiniego to moze pozwoli Wisle wybierac sobie przeciwnikow ktorych nie beda sie bali moze jakas druzyne z 6 ligi niemieckiej . Wtedy bedzie si ? to po co wogole podchodzicie do tej LM ? Oddajcie innej polskiej druzynie ktora sie nie "osra na usłyszenie slow "gramy z mistrzem Węgier" !

FTP - 17 lipca 2009, 12:50:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
ehhh od razu czlowiek sie lepiej czuje jak sie czyta posty takich jak chocby kura ;] a i jeszcze pytanie mam o ktorej losowanie LE o 13.00 czy 13.30 ??

lukaszNR - 17 lipca 2009, 12:50:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
Popatrzcie na to: Salzburg -Bohemians 1:1, Rosenborg-Karabach 0:0, broendby-Flora 0:1, Nowopołock - KAA Gent 2:1, Differdange - HNK Rijeka 1:0, Reykjavíkur - AÉ Lárissas 2:0 , Alborg Boldspilklub - FK Slavija 0:0, Flamurtari Vlore - Motherwell 1:0, Kostanaj - Galatasaray 1:1, Sarajevo - FC Spartak Trnava 1:0.
Czyli widać że nie tylko Wiśle nogą się potknęła.

qwerty1234 - 17 lipca 2009, 12:50:56 - *.53.157.242
Jeśli mamy się jakoś zaprezentować w Lidze Mistrzów lub chociaż do niej się dostać, to trzeba nakopać Estończykom na wyjeździe i nie kalkulować.
Levadia miała być tylko chłopcem do bicia, a to my teraz musimy się bać o awans.
Szkoda, że nie ma Boguckiego i Garguły...
Znowu wróciłem na 90minut.pl ;) Dzięki!

Pienio - 17 lipca 2009, 12:51:16 - *.54.187.246
Piotr_S i kura maja racje przeciez Levadia jest w sezonie, a Debreceni nie

dymeq74 - 17 lipca 2009, 12:51:28 - *.ssp.dialog.net.pl
Pózno bo oni nie wiedzieli z kim zagra wisła, a jeszcze dodali info o klubach -.- więc jest dobrze

lukaszNR - 17 lipca 2009, 12:52:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Popatrzcie na to: Salzburg -Bohemians 1:1, Rosenborg-Karabach 0:0, broendby-Flora 0:1, Nowopołock - KAA Gent 2:1, Differdange - HNK Rijeka 1:0, Reykjavíkur - AÉ Lárissas 2:0 , Alborg Boldspilklub - FK Slavija 0:0, Flamurtari Vlore - Motherwell 1:0, Kostanaj - Galatasaray 1:1, Sarajevo - FC Spartak Trnava 1:0.
Czyli widać że nie tylko Wiśle nogą się potknęła.

zidan - 17 lipca 2009, 12:53:07 - *.231.222.30
mo zab remisując z Pyunikiem, w europie nie ma słabych zespołów, lepiej że nie trafiliśmy na atobe Lento bo po pierwsze daleko, a po drugie, to Kazaskie drużyny zaskakują ostatnio(Toboł-Galatasaray 1-1), a przecież wygrali z Islandczykami, 4-0, więc nie narzekajcie że Debreczyn, może i lepiej że był Remis z Talinem, może bednarz zrozumie że transfery natychmiast trzeba zrobić i to dobre, jeżeli przejdą Lavadie

rkt - 17 lipca 2009, 12:54:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Levadia-Debreceni ???

qwerty1234 - 17 lipca 2009, 12:55:06 - *.53.157.242
Potwierdzam /Pienio/. Bardzo trafna uwaga.
Nikt nie zastanawia się nad tym, że polskie drużyny po prostu nie są w pełni gotowe na kwalifikacje w takim okresie sezonu.
A wyniki zaskoczyły wyjątkowo we wczesnych fazach.
Galata z Rijkaard na ławce i w napadzie z Barosem męczy się z Tobołem.
Trochę cierpliwości, a potem zaczniemy wszyscy narzekać...:P

kura - 17 lipca 2009, 12:56:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Napisałem tego posta bo uważam, że jesteśmy słabym piłkarsko krajem. Ale możemy to zmienić!!!
Kibicujmy Naszym drużynom, kupujmy karnety i pamiątki klubowe by miały kasę;-) Równajmy do najlepszych;-) a co do wyniku losowania- nie wiem jak będzie, ale choć nie jestem na codzień fanem Wisły tylko xxxxxxxxxxxxxx, życzę Wiśle awansu;-)

Kibol - 17 lipca 2009, 12:56:23 - *.rzeszow.mm.pl
To Levadia trafiła na ciężkiego przeciwnika.
Niestety Wisła odpadnie z rywalizacji są za słabi!!!

TSW - 17 lipca 2009, 12:56:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Debrecen będzie 2 razy łatwiejszy niż Levadia. Losowanie średnie, mogło być gorzej.

Szogun - 17 lipca 2009, 12:56:56 - *.lanet.net.pl
Mam pytanie. Czy jeżeli Wisła przejdzie Węgrów lub Szwedów to czy już będzie w LM? Czy też będzie grała jeszcze w 4 rundzie z Arsenalem, Fiorentiną?
Nie trybie tych nowych zasad.
Z góry dzięki za odpowiedź.

7Pavel7 - 17 lipca 2009, 13:00:29 - *.adsl.inetia.pl
KURA ogólnie się zgadzam tylko ,że:
Lech odpadł z Rosjanami (Terek Grozny)
Płock z Łotyszami (Venstspils)
Bełchatów z Gruzinami (Ameri Tibilisi)
A tak od siebie to dodam że niesamowicie denerwują mnie takie porażki jak z Podgorica i tracenie łatwych punktów do rankingu , w tej chwili mamy 1,166 za sezon 2009/10 wiec juz mamy wiecej niz za sezon 2005/06 (1,125) ale zwyciestwo Polonii i Wisły mogły spowodować ze juz bysmy mieli 1,5 a nie 1,166

7Pavel7 - 17 lipca 2009, 13:02:26 - *.adsl.inetia.pl
Szogun - niestety będzie musiała grać w IV ale w tym sezonie trafiła na vicemistrza Hiszpanii - Real Madryt więc znów kapa :/:/:/ ......

TSW - 17 lipca 2009, 13:03:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Szogun - (bo masz malo tryb chyba). Ani z Arsenalem ani z Fiorentiną! Gramy tylko z mistrzami danych państw (słabych państw), a Arsenal ani Fiorentina mistrzami nie są. Znając szczęście to w 4rundzie będzie Olympiakos, ale i on jest do przejścia.

robo - 17 lipca 2009, 13:03:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
liga europejska o 13 tak ?

bonisse - 17 lipca 2009, 13:06:55 - *.vlan246.dengo.lubman.net.pl
Fajnie ujal to kura, i ciezko sie z nim nie zgodzic. Dodam dwa slowa od siebie: Stawiam, ze to Kalmar wyjdzie z tej rywalizacji zwyciesko. Futbol szwedzki poszedl do przodu i zobaczycie w rewanzu. Szwedzi straty odrobia juz do przerwy.I raczej to oni awansuja. Teraz Wisla, jesli zagra piach jak w Sosno, moze byc ciezko. Levadia na bank ustawi sie defensywnie i bedzie bardziej przeszkadzac w grze nic grac. Jesli Wisla nie strzeli bramki w 30 min, naprawde bedzie goraco. Wierze, ze jednak strzela 2 bramki i awansuja. Polonia poleci, nadzieja Legii ale bardzo duzo obiecuje sobie po Lechu. Pozdro

Kibic - 17 lipca 2009, 13:08:01 - *.160.84.100
Kura nie zgodze się z tobą z kilkoma rzeczami. Nie wiem skąd wy pochodzicie, lecz w moim rodzinnym Poznaniu wuchte ludzi chodzi na mecze Lecha, a stadion już we wrześniu będzie gotowy i zapewniam cię że na mecze o stawke z Legią czy w LE będzie pełen stadion. Kibiców mamy, wystarczy zobaczyć sobie filmiki na youtube z wyjazdów do Zurich-a, Rotterdam-u czy Udine. A to że Lech gra najlepszą piłke nożną w Polsce nie musze potwierdzać. Zobaczymy jak w tym roku Lech wypadnie na europejskiej arenie, lecz jeżeli będą takie emocje jak w meczu z Austrią Wiedeń (Dla tych co nie wiedzą Lech wygrał 4:2 przechodząc do fazy grupowej PU gdzie Muraś w 120 min strzelił gola dającego awans) to takie mecze ogląda się z prawdziwą dumą, dumą że jesteśmy Polakami czy też Poznaniakami.

turysta80 - 17 lipca 2009, 13:08:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisła nie trafi na anglików, hiszpanów, włochów...Tacy mądrzy tutaj a jacy niedoinformowani!!!!!!!
A Debrecen to jest w zasięgu Wisły. Mecz z Levadią myślę że może być łatwiejszy niż w Sosnowcu

TSW - 17 lipca 2009, 13:08:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
7Pavel7 - Real wchodzi bez kwalifikacji. A co do punktów, to jak to jest liczone? Bo do tej pory myślałem że mamy 0,875:
Polonia 0,25+0+0,25
Legia 0,25
Wisła 0,125
Lech 0

xxx - 17 lipca 2009, 13:08:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
lech omonia lub cos z islandi austra legia a polona na czerwona gwiazde z belgrady moze trafic

Rafał - 17 lipca 2009, 13:08:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie jakie zle losowanie paranoja. Wegrzy to ogorki na maxa w pilke jak sie boicie takich druzyn to wogle nie przystepujcie do rozgrywek.

mecenas - 17 lipca 2009, 13:11:04 - *.chello.pl
Ludzie co wy znowu narzekacie prawde jest taka ze jakiego potencjalnego przeciwnika by nie wylosowali było by narzekanie.Kogo się tu bać mistrza Węgier lub Szwecji??Skoro mają wejs do ligi mistrzów to niech ogrywają waszym zdaniem tych"najlepszych"z eliminacji.....

TSW 1906 - 17 lipca 2009, 13:12:00 - *.adsl.inetia.pl
Taki los Może po euro coś w Polsce się ruszy . Kilka stadionów , dużo baz treningowych i trochę promocji przez euro może ściągnie do Polski dobrych sponsorów . Obecnie trzeba się cieszyć z każdego zwycięstwa Polskiej drużyny . Może jak wypali plan Śląsk to inni pójdą tą drogą i Polski bagno kur.. i złodziei zniknie ,a powstanie dobra liga . (Marzenia czasem się spełniają ) :-) ?!

wislak - 17 lipca 2009, 13:18:36 - *.chello.pl
http://www.uefa.com/live/competitions/uefacup/draw
/2010.qr3/draw_basic.html
LIGA EUROPEJSKA

@@@ - 17 lipca 2009, 13:19:59 - *.138.241.180
Ja myślę że Levadia ma duże szanse z Węgrami.

Pienio - 17 lipca 2009, 13:21:59 - *.54.187.246
@@@ i reszta narzekaczy to buractwo jak cale miasto

gienek - 17 lipca 2009, 13:22:02 - *.ostnet.pl
kiedy losowanie miałobyć o 13 a już 13:30

turysta80 - 17 lipca 2009, 13:22:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kalmar dużo lepiej gra u siebie bilans na 7 meczów u siebie 5-0-2 bramki 13-4. Więc Debrecen tak samo jak my nie awansowali dalej jeszcze!!

wislak - 17 lipca 2009, 13:24:54 - *.chello.pl
do GIENEK gdzie zes wyczytal ze o 13:00!
zal od poczatku wiadomo ze o 13:30!
http://www.uefa.com/live/competitions/uefacup/draw
/2010.qr3/draw_basic.html

AłRI - 17 lipca 2009, 13:24:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
najpierw niech wygraja z estonczykami , bo po ostanich wyczynach wisly nie bylbym taki pewny zwyciestwa ....

Corsar - 17 lipca 2009, 13:25:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do boju Wisełko....!!!
Damy rade, trzeba się tylko wziąc za powarzne granie....

aom - 17 lipca 2009, 13:26:00 - *.netia.com.pl
ja tez mysle ze moze byc Kalmar...a Wisla choc jej nie kibicuje poradzi sobie w Talinie...po takim losowaniu i jezeli gra sie poprawi IV runda spokojnie...a pozniej losowanie i zobaczymy, tylko na jakim wtedy stadionie zagraja w LM to nie mam pojecia ;(

sn4p - 17 lipca 2009, 13:26:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
TSW i inni - nie wmawiajcie sobie, że punkty dizeli się przez 4! Narazie dzielimy je przez 3, bo tyle polskich drużyn jest ROZLOSOWANYCH.
Polonia: 0.333+0+0.333=0.666
Legia: 0.333
Wisła: 0.166
Lech: 0
0.666+0.333+0.166=1.166

gienek - 17 lipca 2009, 13:27:07 - *.ostnet.pl
to żle zawiodłem sie na nich

@@@ - 17 lipca 2009, 13:27:30 - *.138.241.180
Czemu narzekaczy? cieszę się ze będę mógł obejrzeć taki mecz

7Pavel7 - 17 lipca 2009, 13:28:12 - *.adsl.inetia.pl
TSW przeciez Shogun wali prowakacją to ja muja jajami odpisuje a Wy wszystko na poważnie. według rangingu 90minut.pl mamy 1.166 http://www.90minut.pl/ranking_uefa.php

TSW - 17 lipca 2009, 13:28:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sn4p - a w pierwszej rundzie była tylko polonia to powinna dostać całego punkta

adam - 17 lipca 2009, 13:30:02 - *.tpnet.pl (*.7.46.35)
sn4p wcale ze nie, dzieli sie przez tyle ile bedzie grac, 90minut ma po prostu taki skrypt. Nie uwazasz ze to byloby idiotyczne, ze np Anglia dostajac miejsce z fairplay w 1 i 2 rundzie uefa odnioslaby 4 zwyciestwa zapewne.. i co? mieliby miec to dzielone przez 1? bo tyle druzyn wylosowano? mieliby dostac 4 pkt do rankingu gratis? tyle co polska nie potrafi ugrac przez caly sezon?

aom - 17 lipca 2009, 13:31:31 - *.netia.com.pl
do Kibic :
tratatata...Pyrka trafi na Tereka i bedzie po zabawie pzdr z Warszawy
na serio trzeba kibicowac wszystkim naszynm druzyna...zawsze lepiej ogladac nawet tych ciniasow z Poznania niz Barcelone z MU ;)))

gienek - 17 lipca 2009, 13:32:52 - *.ostnet.pl
gdzie to losowanie już 13:33

dariusz de - 17 lipca 2009, 13:33:09 - *.adsl.inetia.pl
na razie polska w rankingu ma1,166 ale jak wylosuja lech poznan bedzie miec 0,875

maniek - 17 lipca 2009, 13:35:19 - *.54.187.246
Balcyrewicz musi odejsc! ja bym Fabregasa wziol do Lecha

kede - 17 lipca 2009, 13:36:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
13-39 i nic nie ma na uefie kur...a

dariusz de - 17 lipca 2009, 13:36:54 - *.adsl.inetia.pl
do poprzedniej wypowiedzi :to jest jedna z parodii w uefa

FTP - 17 lipca 2009, 13:37:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
no zaraz zaczynamy trzymac kciuki za dobre losowanie

ja - 17 lipca 2009, 13:37:44 - *.interduo.pl
dariusz de nie pisz glupot

fdf - 17 lipca 2009, 13:38:52 - *.multimo.pl (*.0.0.2)
gdzie mozna zobaczyc losowanie? w necie?

kede - 17 lipca 2009, 13:39:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no ale nic nie ma tutaj, na LM bylo;/
http://www.uefa.com/live/competitions/uefacup/draw
/2010.qr3/draw_basic.html

Pienio - 17 lipca 2009, 13:40:00 - *.54.187.246
juz jest o matko

f - 17 lipca 2009, 13:40:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
losoanie ligi
http://www.uefa.com/live/competitions/uefacup/draw
/2010.qr3/draw_basic.html

mati - 17 lipca 2009, 13:40:49 - *.interduo.pl
Fredrikstad FK (NOR) - Lech !!!!!

kede - 17 lipca 2009, 13:40:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
fredkristad;/ kurna najgorzej cgiba

TSW 1906 - 17 lipca 2009, 13:41:02 - *.adsl.inetia.pl
Losowanie : Lech ujdzie

hm - 17 lipca 2009, 13:41:06 - *.c0.msk.pl
Lech z Fredrikstadem...

K - 17 lipca 2009, 13:41:07 - *.chello.pl
FredrikStadt (norway) - Lech POZNAN

swm - 17 lipca 2009, 13:41:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
fredkigstad z Norwegii, Lech gra 1 mecz na wyjeździe

BrO - 17 lipca 2009, 13:41:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fredikstad - LEch

FTP - 17 lipca 2009, 13:41:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
no i juz jestLech ekspresowo z fredrikstad

licznik21 - 17 lipca 2009, 13:42:59 - *.siedlce.vectranet.pl
Fredrikstad - Lech

:P - 17 lipca 2009, 13:43:33 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
LECH Poznań ZAGRA Z Falkirk FC ALBO FC Vaduz

mm - 17 lipca 2009, 13:52:36 - *.c0.msk.pl
Brondby/Flora - Legia! Pierwszy mecz na wyjeździe.

TSW - 17 lipca 2009, 13:53:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legi jak zwykle farciarze

Huber - 17 lipca 2009, 14:06:11 - *.adsl.inetia.pl
No to Levadia zagra sobie z Debreczynem. Fajnie

TSW 1906 - 17 lipca 2009, 14:07:17 - *.adsl.inetia.pl
Dobre losowanie . polonia dużyyyyy fart ,że nie crvena lub galatasray .

molnar - 17 lipca 2009, 14:07:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
polonia w.- nac breda lub gandzasar raczej breda z holandi szanse 10%,legia szanse 50%,wisla szanse50%

jaro - 17 lipca 2009, 14:08:16 - *.wat.edu.pl
ale fart polonii !!!

zl - 17 lipca 2009, 14:10:00 - *.chello.pl
Ogólnie bardzo dobre losowanie. Raczej zagrają ze Szwedami

lolo - 17 lipca 2009, 14:15:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyli znamy rywali Levadi wstyd z estonczykami zremisowac

Daro - 17 lipca 2009, 14:39:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Skrót meczu Debreceni VSC - Kalmar FF 2-0 http://www.youtube.com/watch?v=jGrxhwPZdDU

IKS_ŚLĘZA! - 17 lipca 2009, 14:44:03 - *.chello.pl
DEBRECENI to klub cygański !

wegier - 17 lipca 2009, 14:54:21 - *.pool.t-online.hu
jesli bedzie mecz Debrecen-Wisła to bedzie rozegrane w Budapescie. uefa nie pozwoli juz grac w Debrecenie.

GTS - 17 lipca 2009, 15:10:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kurde 90, 92, 88, 85,87 maja niska srednia wieku a u nas to Trzeciak w Polonii Bytom 1971, ale i tak bedzie ok bo procz Polonii pozostale zespoly dojda przynajmniej do fazy grupowej a Wisła przy odrobinie szczescia da rade wejsc do LM

k - 17 lipca 2009, 15:10:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to Levadia poznala rywala...

juras - 17 lipca 2009, 15:26:28 - *.adsl.inetia.pl
wypowiedz Skorzy po meczu z Levadia .
http://www.youtube.com/watch?v=oNbjpzOYJ78

asd - 17 lipca 2009, 16:36:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
Znowu zaczęło się żałosnie pierniczenie :/

9znakow - 17 lipca 2009, 16:49:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Pierwszy mecz odbędzie się w Sosnowcu lub Tallinie." - no niesłychane, gdyby to nie było napisane to nie domyslilbym sie

lemexis - 17 lipca 2009, 18:38:59 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.9.8.39)
Levadia-Debreceni 8-)

Solorz - 17 lipca 2009, 19:35:57 - *.sileman.net.pl
Panie Cupiał weź puść Pan ten klub bo osmieszasz Pan siebie i całą Polską piłke żeby walczyć o LM trzeba mieć 11 dobrze przygotowanych do sezonu graczy i conajmniej 5 rezerwowych o podobnym poziomie co gracze z 1 piątki a Wy w tej Wisle macie tylko jednego zawodnika przygotowanego do sezonu i jest nim Kirm który jest tylko dlatego przygotowany że trenował zagranicą a Wy z tymi junioorami na ławce rezerwowych to predzej spadniecie do 1 ligi niż wejdziecie do Ligi Mistrzów.

Rysiek - 17 lipca 2009, 20:23:02 - *.adsl.inetia.pl
To i tak mogą być za silni przeciwnicy dla naszych kelnerów z Krakowa jak oczywiście wycisną jakiś pozytywny wynik w Talinie.Nasze rodzime teamy to mają problemy z zespołami których nawet nazw nie znam.

Soy - 17 lipca 2009, 20:31:34 - *.aster.pl
hahaha ale wy jestescie typy , przeciez wisla juz dawno odpadala

Pienio TS - 17 lipca 2009, 20:57:04 - *.54.187.252
lemexis i Rysiek buractwo jak cała wasz wieś

Śląsk - 17 lipca 2009, 21:11:43 - *.wroclaw.mm.pl
Wartość drużyn według Transfermarkt:
VSC Debrecen - 7,600,000 Euro
Kalmar FF - 16,275,000 Euro
Wisła Kraków - 27,640,000 Euro
Dla mnie to wystarczy.

Shady - 17 lipca 2009, 21:23:09 - *.chello.pl
Proponuje najpierw awansować, a później martwić się 3 rundą

peper9 - 18 lipca 2009, 2:43:10 - *.dynamic.dsl.as9105.com
czy rewanż wisły z lewadią będzie w tv?

qwerty567 - 18 lipca 2009, 9:47:00 - *.ssp.dialog.net.pl
peper9 - będzie w tv, ale w takiej samej jakości jak ostatnio
a rywale są do ogrania, Wisła powinna dojść do IV rundy, ale łatwo nie będzie jeśli spojrzeć na ostatni ich mecz

ManUfans - 18 lipca 2009, 12:12:09 - *.smgr.pl
szczerze wątpie że Wisła awansuje (niestety brak nam piłkarzy klasowych) ale Levadię przejdzie ... i na tym się skończy

Przemo - 18 lipca 2009, 14:21:08 - *.51.94.116
Z taka trzoda co gra Wisla to chyba nie ma znaczenia

Przemo - 18 lipca 2009, 14:24:48 - *.51.94.116
Nie mam nie do Wisly zycze jak najlepiej ale tam nie ma czego szukac po co zdobywac mistrza a Jop dal sie tak wkrecic z ziemnie jak junior

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas