[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


27 lipca 2009, 20:50:35 - euzi
Remis Fredrikstad FK w Tippeligaen

Fredrikstad FK, który będzie rywalem Lecha Poznań w III rundzie kwalifikacyjnej Ligi Europy, zremisował w meczu ligowym na wyjeździe z Ålesunds FK 1-1 (0-0).

27 lipca 2009, 19:00 - Ålesund
Ålesunds FK 1-1 Fredrikstad FK
Jonathan Parr 48 - Éverton Santos da Costa "Éverton" 77

Fredrikstad FK: 12. Lasse Staw - 18. Amin Askar, 24. Jan Tore Ophaug, 4. Vidar Martinsen, 15. Joachim Thomassen - 14. Raymond Kvisvik (63, 17. Wallace Fernando Pereira "Wallace"), 21. Ardian Gashi, 7. Kasey Wehrman, 77. Abgar Barsom (71, 19. Andreas Tegström) - 11. Éverton Santos da Costa "Éverton", 22. Celso Borges.

żółte kartki: Jonatan Tollås Nation - Abgar Barsom, Celso Borges.

sędziował: Brage Sandmoen.
widzów: 10521.

Po 19 kolejkach Fredrikstad FK zajmuje obecnie 12. miejsce w tabeli z 19 punktami na koncie. Jego rywal jest dziesiąty (23 punkty). Norweska ekstraklasa jest rozgrywana w systemie wiosna-jesień.

Pierwszy mecz kwalifikacyjny zostanie rozegrany we Fredrikstad 30 lipca o godzinie 19:00, a rewanż tydzień później we Wronkach.

abc - 27 lipca 2009, 20:55:02 - *.acn.waw.pl
Z tego co się dowiedziałem, niestety raczej nie będzie transmisji czwartkowego meczu Ligi Europy w Norwegii. Myślę, że Lech ma duże szanse na awans .
P.S Dlaczego nie grał Piroja?

michheles - 27 lipca 2009, 20:57:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja mysle, ze Fredrikstad to taki G`hoffers z zeszłego sezonu. Powinno być z 6:0 w 2meczu.
Jaki skład Lecha obstawiacie?
Kasprzuk-Bosy, Arboleda, Kikut, Gancarczyk- 2 linia: Stlic, Peszko, Bander, Wilk- lewy, Renifer
Wchodzą: Golik, Handzic, Hrapek.

hejter - 27 lipca 2009, 21:07:10 - *.punkt.pl (*.20.0.12)
ta hrapek wejdzie i leh wygra 1-0

Kibol - 27 lipca 2009, 21:07:27 - *.icpnet.pl
do micheles: Po pierwsze Grashhoppers,po drugie Chrapek a nie Hrapek a po trzecie lepiej żeby nie wpuszczał Handzicia;/

abc - 27 lipca 2009, 21:08:26 - *.acn.waw.pl
Niestety z Norwegami nie gra nam się łatwo. Najlepiej pokazał to dwumecz Wisły z Valarengą. Wtedy Krakowianie na prawdę mieli mocny skład, a u Skandynawów jedynymi znanymi piłkarzami byli Rjekdal i Gashi, który notabene gra teraz w Fredrikstad. Jednak trzeba uczciwie przyznać, że nie są to gwiazdy światowego formatu, a jednak Wisła w dwumeczu nie potrafiła strzelić chociażby jednej bramki. Zgoda miała przewagę, ale z Levadią było podobnie...Ja bym się cieszył gdybyśmy dwa razy wygrali po 1:0. Wtedy już byłoby super i byłyby ważne pkt do rankingu. Podsumowując nie jestem takim optymistą co do wyniku dwumeczu, a kluby z Norwegii w tym sezonie na własnym boisku jeszcze nie przegrały.
Co do składu zgadzam się z przedmówcą w 10 zawodnikach. Moim zdaniem na pewno nie wyjdzie w pierwszej 11 Gancarczyk, tylko Djurdjević.

abc - 27 lipca 2009, 21:10:45 - *.acn.waw.pl
Tym bardziej, że Gancarczyk jeszcze nie podpisał kontraktu...

korbixo - 27 lipca 2009, 21:13:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dokladnie, Seweryn nie zagra gdyz nie ma jeszcze w klubie jego dokumentów i nie udalo sie go zglosić, ale i tak nastepna runda nasza

s - 27 lipca 2009, 21:17:03 - *.adsl.alicedsl.de
Valeranga Oslo

michheles - 27 lipca 2009, 21:24:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibol, a czemu ma nie wpuszczać Handzica? Chyba nie taki zły z niego grajek, skoro grywa w kadrze mlodzieżowej Bośnii i Herc??
A z tym Garncarczykiem... Mialo być dziś oficjalne info no i nie bylo, wiec uznałem ze wszystkie formalnosci zostały podpisane juz w sobote.
Czytalem ze Golik wrocił do treningów, ale chyba jednak za wczesnie by wstawić do teamu.

abc - 27 lipca 2009, 21:29:19 - *.acn.waw.pl
Gancarczyk ma podpisać kontrakt dopiero w przyszłym tygodniu.
Wątpię, żeby Golik pojawił się w czwartek na boisku.

Euzebiusz - 27 lipca 2009, 21:29:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wejdzie Mikołajczak i strzeli ze dwa gole. Tylko Nielba!

grojec - 27 lipca 2009, 21:45:59 - *.ssp.dialog.net.pl
Ech, żeby Lech zdziałał chociaż tyle co przed rokiem... powodzenia!

cwikiel - 27 lipca 2009, 21:51:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie ma szans na gre Gancarczyk bo jeszcze nie podpisal kontraktu i termin zglaszania nowych zawodnikow do 3 rundy juz minal wiec co najwyzej w kolejnej rundzie zagra no ale w niedziele w lidze juz moze grac

vejita - 27 lipca 2009, 22:00:14 - *.alfanet24.pl
na transfermarkt.de podali ze Gancarczyk już jest w Lechu, za 400tys euro,czy może to ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć??

abc - 27 lipca 2009, 22:02:05 - *.acn.waw.pl
Zaprzeczam. Powtórzę jeszcze raz, że nie podpisał jeszcze kontraktu...

kibic - 27 lipca 2009, 22:07:25 - *.icpnet.pl
Fredrikstad rozniesie Lecha tak że nie będzie co zbierać. Lech straszną chałę zagrał przeciw Wiśle, która, jak wiadomo, nie sprostała Levadii Talinn. Zresztą, a propos konfrontacji polsko-norweskich, Polacy są zawsze zadufani, a później się marnie kończy. Vaalerenga zgnębiła Wisłę, Legia, owszem, wyszła w 1995 z grupy ChL z 2. miejsca, ale w bezpośrednich meczach z Trondheim było 3-1 w Warszawie dla Legii, ale 0-4 na wyjeździe. Już po Lechu.

abc - 27 lipca 2009, 22:13:25 - *.acn.waw.pl
Panie kibicu, nie mówię, że będzie z Norwegami łatwo, ale nie powinniśmy się bać zespołu z dołu tabeli ligi norweskiej...
Rozniosą Lecha? Zobaczymy czy te słowa się sprawdzą. Jak na razie nic na to nie wskazuje.

padgett - 27 lipca 2009, 22:17:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Porównywanie meczów (że skoro z Levadią wiślacy przegrali, a potem Lech się z nimi męczył, więc też jest kiepski) - jest trochę bez sensu. Mecz meczowi nierówny. A tym bardziej rywal rywalowi. Zgadzam się, że z Norwegami nie gra się nam łatwo, ale bez przesady. Uważam, że będzie ciężko, ale IV runda jest w zasięgu ręki. Dobrze byłoby strzelić przynajmniej jedną bramkę na wyjeździe, no i oczywiście nie przegrać

Lenin - 27 lipca 2009, 22:21:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak dla mnie plan minimum to awans do grupy co najmniej 2 polskich klubów albo jednego z opcją co najmniej wyjścia z grupy - 1. jeszcze nie mieliśmy 2 klubów w rozgrywkach grupowych jednocześnie ; 2. podtrzymalibyśmy zeszłoroczne osiągnięcie Lecha

abc - 27 lipca 2009, 22:25:31 - *.acn.waw.pl
Lenin ciekawy plan minimum. To jest plan bardzo optymistyczny. Jestem za, ale najpierw w czwartek pokażmy klasę.

padgett - 27 lipca 2009, 22:29:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I ja się zgadzam z "abc". Realistycznie awans choćby jednego zespołu do grupy będzie przyzwoitym wynikiem (a czy dalej on jeszcze awansuje i zagra w lutym - to już sprawa otwarta). Ale życzę tego oczywiście wszystkim naszym drużynom! Nawiasem mówiąc, jak tam z szansami rozstawienia Lecha w ewentualnej IV rundzie?

pięta - 27 lipca 2009, 22:34:34 - *.adsl.inetia.pl
Kibicu nie porównuj Legii do Lecha.... Lech to potęga

abc - 27 lipca 2009, 22:55:48 - *.acn.waw.pl
Padgett, też jestem ciekawy jakie są szanse na rozstawienie Lecha. Na pewno Lech zwiększył swoje szanse, bo odpadły już Rosenborg i Aalborg.
Jeżeli nikt nie odpowie na to pytanie, to postaram się sam zająć tym tematem w najbliższym czasie.

lubliner - 27 lipca 2009, 23:02:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lenin: Ja chcialbym zeby w w rozgrywkach grupowych zagraly 3 polskie druzyny, ale patrzac na nasz potencjal to realne szanse ma tylko lech o ile w 4 rundzie nie trafi na rome. Do gry legii z calym szacunkiem, ale jakos nie mam przekonania, zreszta trudno miec skoro gra tam 5 moze 6 zawodnikow, ktorzy potrafia przyjac dokladnie pilke, a jeszcze mniej zawodnikow, ktorzy potrafia dokladnie ja odegrac.O polonii z wiadomych wzgledow sie nie wypowiadam. Sukcesem bedzie: 3 druzyny w 4 rundzie i jedna w rozgrywkach grupowych. Obym sie mylil na nasza korzysc!!!

Tymi - 27 lipca 2009, 23:16:30 - *.3s.pl
mam pytanie. czemu znajdująca sie na 19 pozycji w rankingu krajowym Norwegia wystawiła aż cztery zespoły w LE (Rosenborg-który odpadł w 2rundzie,Fredrikstad FK, Vålerengens IF, Tromsø IL)?

do tymi - 27 lipca 2009, 23:23:38 - *.tvkdiana.pl
Bo Rosenborg został wystawione ku tego powodu że Norwegia wygrała konkurs Fair Play więć drużyna że najmniejszą ilośćią kartek zdobywała awans do el. LE obojętnie jakie miejsce zajmnie w rozrywkach.

padgett - 27 lipca 2009, 23:24:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dzięki, ABC.

adam - 27 lipca 2009, 23:24:30 - *.tpnet.pl (*.7.11.107)
jedno miejsce z fair play dostali.

znawca - 28 lipca 2009, 0:17:57 - *.enterpol.pl
Myślę ze Lech ma bardzo duże Szanse aczkolwiek Norwedzy są Silnym Przeciwnikiem ale Juz Lech Pokazał w Zeszłym sezonie ze potrafi grać ładną Piłke Byłbym zadowolony gdyby 3 drużyny Polskie Weszły do fazy grupowej ale Nie wiem czy jest to takie Proste ale Wiem ze napewno Lech da rade Legia i Polonia też sobie dosyć dobrze radzą a co do Gancarczyka to napewno nie zagra bo juz nie zdąża go zgłosić i chyba jeszcze nie ma kontraktu podpisanego . A Golik tez nie jest taki w Pełni sił więc lepiej go Jeszcze oszczędać Więć nic tylko trzymać Kicuki za Lecha i za Legie I Polonie a co do Wisły : bez Komentarza Podrawiam

kibic - 28 lipca 2009, 0:29:02 - *.icpnet.pl
Lech to potęga, która 3. miejsce w lidze, jak i przebrnięcie 1/2 finału PP zawdzięcza pomyłkom sędziowskim, potęga remisująca u siebie z ŁKS-em, Arka, Ruchem i Cracovią. Wow. Faktycznie, nie ma co porównywać z Legią.

zinio - 28 lipca 2009, 1:22:13 - *.icpnet.pl
lech raczej będzie rozstawiony w 4 rundzie zakładając że wszystkie 17 zespołów które graja w lidze europejskiej w 3 rundzie a mają wyższy współczynnik przejdą do 4 rundy to z 3 rundy lm mogą tylko 2 zespoły z wyższym współczynnikiem od lecha odpaść

ortograf - 28 lipca 2009, 1:38:51 - *.pppoe.sistbg.net
@michelles
CHrapek, a nie Hrapek.

rolfo - 28 lipca 2009, 8:17:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jupi! Czytalem wywiad z Placzynskim tym od trasmisji, i okazalo sie ze jesli kluby np Legia i Lech dogaja sie odnosnie ceny ze SportFive, to mecze pojda w TV, malo tego godz rozpoczęcia tez sie ustawią by mecze na siebie nie nachodziły!!!

bercel - 28 lipca 2009, 9:10:01 - *.wroclaw.dialog.net.pl
@zinio
zakładając że z 3 rundy i z eliminacji LM awansują drużyny z wyższym współczynnikiem to Lech nie ma szans na rozstawienie.

bercel - 28 lipca 2009, 9:21:08 - *.wroclaw.dialog.net.pl
korekta:-) właściwie jest szansa jeśli w eliminacjach LM będą wygrywały wyżej notowane...:-)
ale drużyn o wyższym współczynniku , które mogą spaść z el LM jest więcej niż 3 (sparta, szachtar, lisbona, celtic, anderlecht i kilka innych)

BJ - 28 lipca 2009, 10:55:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w dzisiejszym "Głosie Wielkopolskim" napisali, że Gancarczyk przeszedł za 200 tysięcy euro (wypowiadał się dyrektor Marek pogorzelczyk) a Garncarczyk ma zagrać dopiero w ligowym meczu w Bytomiu bo teraz się przeprowadza z Charkowa do Poznania

BJ - 28 lipca 2009, 10:56:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wróć: w Gliwicach oczywiście! ;-)

PGlover - 28 lipca 2009, 11:20:46 - *.3s.pl
czyli Piastowi w pierwszej kolejce bedzie jeszcze ciezej :P

Ebi Smolar - 28 lipca 2009, 11:51:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
...a czy ja już zagram z Piastem?? Oficjalną tajemnicą jest, że zostanę Lechitą...

seba - 28 lipca 2009, 12:05:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl (*.168.0.3)
ja sie juz wczesniej zajalem tematem rozstawienia lecha w 4 rundzie :jesli w tej rundzie takie zespoly jak fulham cska sofia oraz odense przejda swoich przeciwnikow a raczej tak bedzie bo maja ich slabych to wazne zeby z eliminacji ligi mistrzow odpadly:salzburg,slovan,apoel, tiraspol,aktobe lento, baku,stabek,timisoara,dinamo moskwa,sivasspor oraz maribor...jesli dobrze policzylem to jezeli wiecej niz dwie z tych druzyn awansuja to lech juz moze byc nierozstawiony...jesli wszystkie odpadna lub jedna lub max dwie z nich awansuja wtedy powinno sie udac jeszcze fuksem zmiescic w rozstawieniu...puki co narazie kibicujmy lechowi

AHARO - 28 lipca 2009, 12:43:58 - *.czajen.pl
lech odpadnie legia przejdzie

slavo - 28 lipca 2009, 15:43:53 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.240)
do seby
Odnośnie rozstawienia Lecha.
Wg mojej wiedzy i oceny sytuacji MAX dwie z następujących drużyn mogą przejść do 4. rundy kwalifikacji Ligi Mistrzów, tj. Timisoara,Dynamo Moskwa,Sivasspor,Salzburg,Apoel Nicosia,Stabaek,Slovan Bratysława,Maribor,Aktobe,Sheriff,Baku
Jest 9 wolnych miejsc dla drużyn rozstawionych, a Lech ze swoim współczynnikiem jest w tej chwili na siódmym miejscu, więc tylko dwie drużyny z wyższym współczynnikiem od Lecha z 3 rundy LM mogą odpaść. Na szczęście są 2 mecze, w których nie liczy się kto odpadnie, bo i tak będzie niżej, tj. Levadia-Debrecen i BATE-Ventspils.

jessheim - 28 lipca 2009, 16:50:26 - *.236.160.249
ee wy znawcy lech ma potencjal i ambicje a wisla nie jak mozna grac na maxa z wisla majac niedlugo mecz pucharowy i to bardzo wazny mecz a po drugie lech jest wart ogladania go inne polskie kluby to zenada nie gadajcie glupot popatrzcie co pokazuja inne polskie zespoly a co pokazal lech w sparingach z lepszymi o wiele wygrywal teraz pokazyje ze jest dobrze przygotowany anty kibice

niklasdica - 28 lipca 2009, 21:44:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do abc , pod jednym z niusów , chyba o przejściu poloni do następnej rundy jest opisane że Lech jest 31 w gronie 38 zespołów które będa rozstawione w IV rundzie el, czyli jest rozstawiony

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas