[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


5 sierpnia 2009, 22:50:54 - maciejko
IV runda eLE: Lech walczy o rozstawienie

W środę zakończyła się trzecia runda eliminacji do Ligi Mistrzów - poznaliśmy drużyny, które odpadły z tych rozgrywek i zagrają w IV rundzie eliminacji Ligi Europy. Rozstrzygnięcia w Lidze Mistrzów wpłynęły także na szanse rozstawienia Lecha Poznań w ostatniej rundzie eliminacyjnej przed fazą grupową Ligi Europy.

Po III rundzie eliminacji Ligi Mistrzów Lech jest drugą nierozstawioną drużyną - do rozstawienia poznaniacy potrzebują korzystnych rezultatów w czwartkowych meczach rewanżowych III rundy eliminacji Ligi Europy. Legia i Polonia nie mają szans na rozstawienie.

Lech będzie rozstawiony, jeśli odpadną przynajmniej DWIE z siedemnastu drużyn:
- SC Braga - w pierwszym meczu 1-2 z IF Elfsborg
- Athletic Club de Bilbao - w pierwszym meczu 0-1 z BSC Young Boys Berno
- FK Austria Wiedeń - w pierwszym meczu 1-1 z FK Vojvodina
- FC Basel 1893 - w pierwszym meczu 2-2 z Knattspyrnufélag Reykjavíkur
- Odense Boldklub - w pierwszym meczu 4-3 z FK Rabotnički
- Club Brugge KV - w pierwszym meczu 3-2 z FC Lahti
- Metalist Charków - w pierwszym meczu 2-1 z HNK Rijeka
- PSV Eindhoven - w pierwszym meczu 1-0 z Czerno More 1913 Warna
- CSKA Sofia - w pierwszym meczu 1-0 z Derry City FC
- AS Roma - w pierwszym meczu 3-1 z KAA Gent
- Hapoel Tel-Awiw - w pierwszym meczu 3-1 z IFK Göteborg
- Lille OSC - w pierwszym meczu 2-0 z FK Sevojno
- Galatasaray SK - w pierwszym meczu 4-1 z Maccabi Netanya
- Steaua Bukareszt - w pierwszym meczu 3-0 z Motherwell FC
- Fulham FC - w pierwszym meczu 3-0 z Vėtrą Wilno
- Fenerbahçe SK - w pierwszym meczu 5-1 z Budapesti Honvéd SE
- Hamburger SV - w pierwszym meczu 4-0 z Randers FC

IV runda eliminacyjna Ligi Europy - 20 i 27 sierpnia
Losowanie - 7 sierpnia, 13:30 / 76 drużyn

SV Werder Bremen 1899                   GER     91,339
Villarreal CF                           ESP     80,853
AS Roma / KAA Gent                      ITA/BEL 78,582/5,065 (I mecz: 3-1)
PSV Eindhoven / Czerno More 1913 Warna  NED/BUL 75,826/5,250 (1-0)
Szachtar Donieck                        UKR     74,370
Zienit Sankt Petersburg                 RUS     68,525
Hamburger SV / Randers FC               GER/DEN 67,339/4,890 (4-0)
SL e Benfica                            POR     64,292
València CF                             ESP     59,853
AFC Ajax                                NED     54,826
Steaua Bukareszt / Motherwell FC        ROU/SCO 53,781/5,575 (3-0)
Fenerbahçe SK / Budapesti Honvéd SE     TUR/HUN 52,445/1,633 (5-1)
FC Basel 1893 / KR                      SUI/ISL 51,050/1,333 (2-2)
Lille OSC / FK Sevojno                  FRA/SRB 47,033/3,050 (2-0)
SC Braga / IF Elfsborg                  POR/SWE 39,292/6,938 (1-2)
Everton FC                              ENG     35,899
Club Brugge KV / FC Lahti               BEL/FIN 34,065/1,958 (3-2)
sc Heerenveen                           NED     33,826
Galatasaray SK / Maccabi Netanya        TUR/ISR 33,445/3,050 (4-1)
FK Austria Wiedeń / FK Vojvodina        AUT/SRB 31,565/3,050 (1-1)
SS Lazio                                ITA     26,582
Hertha BSC Berlin                       GER     26,339
AC Sparta Praga                         CZE     26,150
Dinamo Bukareszt                        ROU     25,781
AÉK                                     GRE     25,633
SK Slavia Praga                         CZE     25,150
Metalist Charków / HNK Rijeka           UKR/CRO 24,370/2,466 (2-1)
Aston Villa FC                          ENG     23,899
FK Partizan                             SRB     23,050
Athletic Club de Bilbao / Young Boys    ESP/SUI 23,853/6,050 (0-1)
Hapoel Tel-Awiw / IFK Göteborg          ISR/SWE 18,050/2,938 (3-1)
FC Twente                               NED     17,826
NK Dinamo                               CRO     16,466
Liteks Łowecz                           BUL     16,250
Fulham FC / Vėtra Wilno                 ENG/LTU 15,899/1,933 (3-0)
CSKA Sofia / Derry City FC              BUL/IRL 14,250/2,899 (1-0)
Toulouse FC                             FRA     14,033
CFR Cluj                                ROU     13,781
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Odense Boldklub / FK Rabotnički         DEN/MKD 12,890/2,033 (4-3)
LECH POZNAŃ / Fredrikstad FK            POL/NOR 12,583/3,760 (6-1)
Genoa CFC 1893                          ITA     12,582
FC Slovan Liberec / FC Vaduz            CZE/LIE 12,150/1,100 (1-0)
FK Crvena zvezda / Dinamo Tbilisi       SRB/GEO 12,050/3,332 (0-2)
Heart of Midlothian FC                  SCO     11,575
Aberdeen FC / SK Sigma Ołomuniec        SCO/CZE 11,575/4,150 (1-5)
Krylja Sowietow / Saint Patrick's       RUS/IRL 11,525/2,899 (0-1)
Brøndbyernes IF / LEGIA WARSZAWA        DEN/POL 10,890/3,583 (1-1)
Trabzonspor Kulübü                      TUR     10,445
Metałurh Donieck / NK Interblock        UKR/SVN 10,370/1,816 (2-0)
En Avant Guingamp                       FRA     10,033
Helsingborgs IF / FK Sarajevo           SWE/BIH  9,938/1,733 (2-1)
FC Vaslui                               ROU      9,781
PAÓK / Vålerengens IF                   GRE/NOR  9,633/4,760 (2-1)
Dinamo Moskwa                           RUS      9,525
Amkar Perm                              RUS      9,525
MŠK Žilina / HNK Hajduk                 SVK/CRO  8,933/2,466 (1-1)
Tromsø IL / NK Slaven                   NOR/CRO  8,760/2,466 (2-1)
Rapid Wiedeń / APO Péyias Kinýras       AUT/CYP  8,565/3,016 (2-1)
Worskła Połtawa                         UKR      8,370
Paços de Ferreira / Bnei Yehuda         POR/ISR  8,292/3,050 (0-1)
FC Sion                                 SUI      8,050
NAC Breda / POLONIA WARSZAWA            NED/POL  7,826/2,583 (1-0)
BATE Borysów                            BLR      7,733
CD Nacional                             POR      7,292
Sivasspor Kulübü                        TUR      6,445
KRC Genk                                BEL      6,065
FK Teplice                              CZE      5,150
Stabæk IF                               NOR      3,760
SK Sturm Graz / OFK Petrovac            AUT/MNE  3,565/0,200 (2-1)
ŠK Slovan Bratysława                    SVK      2,933
MFK Košice / FK Slavija                 SVK/BIH  2,933/1,733 (2-0)
NK Maribor                              SVN      2,816
FC Honka / Qarabağ Ağdam                FIN/AZE  1,958/0,899 (0-1)
FK Bakı                                 AZE      0,899
FC Levadia Tallin                       EST      0,866
Aktobe Lento                            KAZ      0,649

dawid - 5 sierpnia 2009, 22:52:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
50% daje, Bilbao pewnie odrobi, a o 2 zespol poza Braga moze byc ciezko.. ale ktorys moze sprawi niespodzianke.

Pienio - 5 sierpnia 2009, 22:53:43 - *.54.187.124
Jazda Jazda Jazda Biała Gwiazda !!!

abc - 5 sierpnia 2009, 22:53:55 - *.acn.waw.pl
Jutro nie może zawieść YBB i Elfsborg i będzie git. Mają zaliczkę przed rewanżem i własne boisko z kibicami, więc mam nadzieje, że awansują. Jakby co liczmy na Warnę i Lahti.

mietek - 5 sierpnia 2009, 22:54:33 - *.cityconnect.pl
Czy to oznacza, że jeśli odpadnie tych drużyn potencjalnie rozstawionych dużo więcej, to w przypadku awansu szanse na rozstawienie ma też Legia?

dawid - 5 sierpnia 2009, 22:55:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
broendy ma, ale to bylby cud, legia nie ma.

brelok - 5 sierpnia 2009, 22:55:13 - *.chomiczowka.waw.pl
Bardzo smaczne, brawo! Rozumiem, że Lech także musi wygrać, by utrzymać korzystny współczynnik?

matys - 5 sierpnia 2009, 22:57:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Będzie dobrze!!
Lech jest tam gdzie jego Wiara !!!

Norby - 5 sierpnia 2009, 22:57:58 - *.bac.pppool.de
w regulaminie le napisane jest:
Unless the UEFA Cup titleholder qualifies for the UEFA Champions League
through its domestic championship, it is guaranteed a place in the group stage of the UEFA Europa League.
z tego wynika ze szachtar ma pewny udzial w grupie le nie myle sie?;))

Norby - 5 sierpnia 2009, 22:59:17 - *.bac.pppool.de
wiec lech jest pierwsza druzyna z nierozstawionych;))

kissmebaby - 5 sierpnia 2009, 22:59:38 - *.160.70.190
a wszystko przez slavie i szachtar jak by obie druzyny awansowaly do IV rundy LM to Lech byl by juz roztawiony... pozdro.

dawid - 5 sierpnia 2009, 23:01:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wszystko przez kikuta :/

Mati - 5 sierpnia 2009, 23:01:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyli gdyby dzisiaj Szachtar i Slavia, że o Partizanie nie odpadły to Lech miałby rozstawienie
Najważniejsze żeby Legia i Lech przeszły a już super byłoby jakby Polonia też.
Chciałbym w następnej rundzie aby Legia trafiła na Liteks Łowecz a KKS Staabak IF
Legia Mistrz

abc - 5 sierpnia 2009, 23:02:14 - *.acn.waw.pl
dawid, Bilbao czeka bardzo trudne zadanie, oglądałem I mecz i Hiszpanie nie zachwycili, stworzyli mało klarownych sytuacji, a jeżeli już takowe mieli, to nie potrafili ich wykorzystać(niewykorzystany karny). YBB u siebie rzadko przegrywa, a poza tym liga szwajcarska już gra, w przeciwieństwie do Primera Division.

Jarekk - 5 sierpnia 2009, 23:03:53 - *.elektron.com.pl
A tak jeszcze na marginesie, gdyby Wisła się uporała z II i III rundą to za potencjalnych rywali w IV by miała:
Olympiacos Pireus
FC Copenhagen
Levski Sofia
Maccabi Haifa
FC Zürich

robbeb - 5 sierpnia 2009, 23:04:40 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jeżeli z pary: Odense-Rabotnicki awans uzyska drużyna z Macedonii, to do rozstawienia Lecha wystarczy, że odpadnie jedna z szesnastu wymienionych drużyn.

menager - 5 sierpnia 2009, 23:05:52 - *.range86-172.btcentralplus.com
najpierw niech wygraja bo tak jak Wisla patrza juz co w nastepnej rundzie a potem klapa, to jest wlasnie Polska mentalnosc dlatego nigdy nic juz w swiatowej pilce nie osiagniemy

maciejko - 5 sierpnia 2009, 23:06:15 - REDAKCJA
mietek - nie, Legia nie przejmie współczynnika Brondby

tp - 5 sierpnia 2009, 23:07:05 - *.dynamic.dsl.as9105.com
A GDZIE WISELKA

bitson - 5 sierpnia 2009, 23:08:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@brelok - nie, zwycięstwo lub porażka Lecha w najbliższym meczu nie ma wpływu na jego obecny współczynnik.

abc - 5 sierpnia 2009, 23:10:32 - *.acn.waw.pl
Slavia i Szachtar zawiodły. Szczególnie Czesi tracąc bramkę w 94 minucie.

Pienio - 5 sierpnia 2009, 23:10:49 - *.54.187.124
tp: WISEŁKA płynie przez Polske i jest w Krakowei mlonie

marcin - 5 sierpnia 2009, 23:11:17 - *.33.94.236
Klucz dla Lecha trzymają: Austria Wiedeń, FC Basel, Braga i PSV.

maciejko - 5 sierpnia 2009, 23:12:32 - REDAKCJA
Norby - mylisz się, Szachtar zakwalifikował się do eliminacji Ligi Mistrzów więc nie ma zagwarantowanego miejsca w fazie grupowej Ligi Europy

nowlasnie - 5 sierpnia 2009, 23:13:21 - *.cable.ubr09.stav.blueyonder.co.uk
no to co z tym Szachtarem. Automatycznie gra w grupie?

abc - 5 sierpnia 2009, 23:14:01 - *.acn.waw.pl
marcin, myślę,że Athletic może odpaść. Nie wierzę, żeby odpadła Austria i Basel.

PeTi - 5 sierpnia 2009, 23:14:06 - *.olsztyn.vectranet.pl
Maciejko - ty się mylisz Szachtar odpadł z Ligi Mistrzów

Norby - 5 sierpnia 2009, 23:14:11 - *.bac.pppool.de
tak racja nie byloby to logiczne ze wzgledu na nieparzysta ilosc druzyn juz wszystko przeanalizowalem dzieki;))

ja - 5 sierpnia 2009, 23:15:26 - *.adsl.inetia.pl
a tak z ciekawości...
jaki współczynnik ma Wisła K.?
z góry dzięki za odpowiedź ;]

PeTi - 5 sierpnia 2009, 23:16:08 - *.olsztyn.vectranet.pl
Maciejko - a sorki źle przeczytałem za pierwszym razem

Pienio - 5 sierpnia 2009, 23:16:19 - *.54.187.124
PeTi: zakwalifikowal sie do eliminacji, a nie do IV rundy. Nie umiesz czytac?

jedi - 5 sierpnia 2009, 23:16:20 - *.dslgb.com
Tak jak dzisiaj były niespodzianki tak i jutro bendą i nie oniecznie musi to być Braga albo Bilbao. Moim zdaniem Lech niech skupi się na meczu bo o rozstawienie może być spokojny bez niespodzianek się nie obejdzie.

ori - 5 sierpnia 2009, 23:16:54 - *.100.foxnet.com.pl
wisla miala 9.583

HEHH - 5 sierpnia 2009, 23:17:24 - *.net.inotel.pl
Lech rozstawiony i...
Lech- Levadia

abc - 5 sierpnia 2009, 23:19:11 - *.acn.waw.pl
Dzisiaj obejrzałem Levadię i muszę powiedzieć, że zagrali dobry mecz. Debreczyn musiał się sporo namęczyć.

Pienio - 5 sierpnia 2009, 23:19:11 - *.54.187.124
HEHH: chciałbym, bo wtedy Lech zemscilby sie za Wisełke

KKS - 5 sierpnia 2009, 23:21:54 - *.adsl.highway.telekom.at
kurde i tak jest spoko LECH napewno gra dalej Legia jezeli sie postara o zwyciestwo a co do POLONII... Gdyby wykorzystali te wszystkie sytuacje to mieli by pewny awans po 1 meczu ale moze boisko w holadnii bedzie skuteczniejsze i prosilbym zeby kibice poloni nie zawiedli i pojechalo ich do holandii jak najwiecej

marcin - 5 sierpnia 2009, 23:25:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda przegranej w Udine a w szczególności przegranej 1-0 w Tiraspolu i u siebie 1-3 w 2006 z FC Tiraspol!!! Dla przypomnienia 2 runda Pucharu Intertoto

abc - 5 sierpnia 2009, 23:27:11 - *.acn.waw.pl
Mecze z Tiraspol nie liczyły się do rankingu UEFA, ale co do Udine to się zgadzam. Gdyby nie Kikut, byśmy mieli wyższy współczynnik od Odense...

ebi - 5 sierpnia 2009, 23:34:44 - *.elpos.net
Baskowie zagrali slabo w 1 meczu i chyba tylko oni moga odpasc

marcin - 5 sierpnia 2009, 23:35:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W takim razie jak mecz z Tiraspolem nie liczy sie do rankingu UEFA to jeszcze jeden plus dla Lecha że w tym sezonie do rankingu nie wlicza sie mu Terek Grozny

marcin - 5 sierpnia 2009, 23:45:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jesli chodzi o korzystne wyniki dla lecha najbardziej skupiał bym sie na Metalist Charków-HNK Rijeka,Austria Wiedeń-Vojvodina,Fc Lahti-Club Brugge

cx - 5 sierpnia 2009, 23:46:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Marcin- o ile mi wiadomo Amica Wronki nie grała Terekiem

kab - 5 sierpnia 2009, 23:49:54 - *.adsl.inetia.pl
Przeciez nie ma IV rundy eliminacji wg strony UEFA. Sa 3 rundy eliminacyjne, a ta niby czwarta to jest pierwsza runda główna. Drugą rundą jest faza grupowa...

cx - 5 sierpnia 2009, 23:50:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bandito- chyba do mnie pisałeś, wiec Ci oświadczam ze nie lecze żadnych kompleksów tylko stwierdzam fakt że UEFA w swoim rankingu wobec KKS Lech Poznań bierze pod uwagę współczynnik Amici Wronki a nie WKP Lech Poznań

abc - 5 sierpnia 2009, 23:50:26 - *.acn.waw.pl
marcin - chyba nie myślisz, że Metalist przegra u siebie 2 bramkami z Rijeką? Tydzień temu, Ukraińcy mimo, ze grali pół godziny w 10, strzelili drugą bramkę i wywieźli zwycięstwo z Chorwacji. Vojvodina też raczej nie wygra w Wiedniu. Lahti może sprawić niespodziankę.
Powtórzę: liczmy na Berno, Elfsborg i jeszcze ewentualnie na Czerno More.

kab - 5 sierpnia 2009, 23:54:12 - *.adsl.inetia.pl
Tu jeszcze odnosnik do tego co pisalem wczesniej. Nie ma juz "forth elimination round". Taki blad na 90minut.pl?
http://www.uefa.com/competitions/uefacup/format/in
dex.html

abc - 5 sierpnia 2009, 23:54:35 - *.acn.waw.pl
Tak sobie myślę, że niespodziankę może sprawić Derry City. Nikt o nich nie wspomniał, a przecież CSKA Sofia to nie jest drużyna nie do pokonania.

Bandito - 5 sierpnia 2009, 23:55:31 - *.icpnet.pl
@cx nie pisałem do ciebie;P a o współczynniku wiem, sęk w tym że znaczną jego część nabił już Lech w poprzednim sezonie. Amica nic wielkiego w Europie nigdy nie ugrała.

Kfitek - 6 sierpnia 2009, 0:04:39 - *.icpnet.pl
Niestety w tym artykule jest błąd (oby się okazało, że jednak nie umiem liczyć ale chyba tak nie jest). Na stronie http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/meth
od4/trank2009.html podany jest współczynnik Lecha lecz jak zauważycie nie jest on sumą z 5 ostatnich lat dlatego też współczynnik lecha wynosi w chwili obecnej 10.433. Niestety musi jutro "wejść" 8 dobrych wyników z tych 17 meczów.. ale jest to realne więc trzymajmy kciuki

abc - 6 sierpnia 2009, 0:09:22 - *.acn.waw.pl
Kifitek nie masz racji. Ranking Lecha wynosi 12,583, a ten współczynnik, który podałeś to jest współczynnik, który jest naliczony na przyszły sezon. Innymi słowy, na tej stronce jest współczynnik Lecha jaki by miał zaczynając już sezon 10/11.

marcin - 6 sierpnia 2009, 0:11:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
abc - ja jak najbardziej licze na niespodzianke w meczu w Wiedniu.A co do współczynnika Lecha to w obecnym sezonie nie gra juz na współczynniku Wronek

ori - 6 sierpnia 2009, 0:12:41 - *.100.foxnet.com.pl
@kfitek bierze sie pod uwage wspolczynnik z 2009 roku a nie z tego co graja obecnie ;)

rafi - 6 sierpnia 2009, 0:14:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tez mi sie wydaje ze np Aberdeen ma wyzszy wspolczynnik od Lecha-przynajmniej tak jest na waszej stronie!!

KKS - 6 sierpnia 2009, 0:22:10 - *.echostar.pl
W rankingu Lecha uwzględnione są także punkty Polski. Ponad 2pkt więc Lech ma 12.583

Kfitek - 6 sierpnia 2009, 0:22:15 - *.icpnet.pl
W takim wypadku wynosi on 9,583. Wejdzcie na stronę, którą podałem wcześniej i nie patrzcie na wynik końcowy (12,583) tylko zsumujcie te współczynniki z 5 lat. 3 pkt gdzieś giną. Jeżeli mi ktoś to racjonalnie wytłumaczy to biorę to na siebie z pokorą i wybaczcie zamieszanie które robię, ale jak widzicie jedno nie współgra z drugim

Strain - 6 sierpnia 2009, 0:30:18 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Kfitek:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedel200
9.html
Tutaj też jest pokazane jak wygląda sytuacja z rozstawieniem. Lech ma 12,583.

abc - 6 sierpnia 2009, 0:30:54 - *.acn.waw.pl
Tłumaczę Ci przecież, że te 3pkt zostały zdobyte w sezonie 04/05 przez Amicę. Te pkt były liczone do rankingu 04/05 - 08/09 czyli do zeszłego sezonu włącznie. Na tej stronie, którą podałeś jest już podawany ranking na przyszły sezon z uwzględnieniem wyników z tego roku.
Zobacz sobie na 90minut: http://www.90minut.pl/ranking_uefa.php?id_sezon=73
&i=1

Kfitek - 6 sierpnia 2009, 0:51:13 - *.icpnet.pl
Ok, już wszystko jasne. Na stronie którą ja podałem akurat nie ma tych 3 pkt z sezonu 04/05
Tak więc Panowie (i Panie) oby przy rozstawieniu trafić na którąś z 10 ostatnich drużyn tego rankingu i tak jak pisałem wcześniej.. Wybaczcie zamieszanie które zrobiłem

turysta80 - 6 sierpnia 2009, 1:01:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratuluje tego podsumowania ale troszkę to źle się czyta i człowiek może się pogubić w orientacji co i jak
przykłady:
SC Braga/IF Elfsborg - Braga gospodarz I meczu
FK Austria Wiedeń /FK - Austria W. gosp. rewanżu
Athletic Bilbao/Young Boys - baskowie gosp. I meczu
Hapoel Tel-Awiw/IFK Göteborg - Hapoel gosp. rewanżu
Dla ludzi ważne jest kto gdzie gra a tu troszkę pary ok. ale jedne pary z drugimi są pomieszane tak że w jednym meczu zaznaczony jest gosp. pierwszego meczu a w drugiej parze. na pierwszym miejscu jest gosp. rewanżu.
Ludzie ci co pierwszy raz zaglądają do tego artykułu to mogą odn. np wrażenie że ważny mecz dla rozstawienia Lecha Athletic Bilbao gra rewanż na San Mames w Bilbao. A w rzeczywistości na rewanż jedzie do Berna.

Lech_WIELK - 6 sierpnia 2009, 1:26:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko chyba szans należy upatrywać w meczach IF Elfsborg - SC Braga oraz YBB - Athletic Bilbao. Innych "pozytywnych" wynikow trudno oczekiwać ...

dormio - 6 sierpnia 2009, 1:35:12 - *.adsl.euphonynet.be
do turysta80
Zespoły są uszeregowane według współczynnika a nie według "gospodarz-gość",
Proszę jeszcze raz o czytanie ze zrozumieniem zanim zacznie się krytykować...
pozdro

Rusedski - 6 sierpnia 2009, 2:39:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ogolnie kassiesa ma problem z Lechem, bo nie chce on robic zamieszania w rankingu i nie wpisuje tych punktow Amiki. bo wtedy bylaby sytuacja ze raz ma w Lechu 0,5 a drugi raz 3,5.
konsekwencją jest to, ze po dodaniu punkty Lecha sie nie zgadzaja.
a W tabelach Kassiesa ma pewnie tego LEcha na czerwono, zeby sie nigdy nie mylic i zmieniac prawidlowy wynik dodawania.

ABSOLUT - 6 sierpnia 2009, 6:48:22 - *.tktelekom.pl
To co wczoraj zrobiła Slavia mnei załamalo juz buk zbierał sie do wypłacania kasy a te patałachy stracily bramke w doliczonym czasie gry zal poprostu zal!!!!!!!!!

Tergon30 - 6 sierpnia 2009, 8:20:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gdyby wisla awansowala do 4 rundy to jedynie z olimpiakosem nie mialaby szans awansu a z pozostala reszta powalczylaby jak rowny z rownym oczywiscie gdyby byla w formie chocby takiej jak rok temu kiedy w 4 r odpadla z totenham.Co do lecha no ciezka sprawa przed 4 r. bo bez rozstawienia szanse lecha beda marne a trafic na rome,galate czy psv to koszmar bedzie.Osobiscie nie sadze zeby lahti czy czerno more warna awansowaly wydaje sie mi to malo realne.Lech niech sie modli o rozstawienie a Legia o dalszy awans i trafienie atrakcyjnego rywala i honorowe pozegnanie z LE bo niewierze zeby Legia dostala sie do grupowej fazy.

tifosi - 6 sierpnia 2009, 8:49:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
podejrzewam ze wisla w obecnej dyspozycji miala by problem z kazdym zespolem np takim ja k levadia tallin wiec do 4 r by napewno nie doszla:PPPPPP

jeszczeja - 6 sierpnia 2009, 8:57:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciezko mi sobie wyobrazic sytuacje bez rozstawienia np. wylosowanie Valenci,Werderu,Lazio,Hamburga,Ajaxu i tego typu klasowych i uznanych firm ,zeby Lech im mogl ewentualnie dorownac to inny poziom pilkarski i budzetow,pewnie jeszcze nieosiagalny dla polskich klubow mysle z 10lat.No ale z drugiej strony pamietajmy same puieniadze tez nie graja czego przykladem wielkie mecze Lecha w tamtym roku z nancy,deportivo czy z austria wieden.Trudno nawet jakby rozstawienia nie bylo to trzeba grac i podjac trudne wyzwanie a sukcesem awans do fazy grupowej poprawilby wizerunek polskiej pilki w europie ze nie wspomne o poprawieniu finansow.

Adam - 6 sierpnia 2009, 9:01:30 - *.168.254.13 (*.168.71.106, 192.168.71.4)
Gdzieś przeczytałem, że kluby będą podzielone na koszyki. Najlepszy koszyk będzie grał z najsłabszym. Drugi koszyk z przedostatnim itd.. Czy to prawda?

darek dec - 6 sierpnia 2009, 9:11:14 - *.adsl.inetia.pl
Ja uwazam ze bedzie tak:
Elfsborg-Braga 0:1
Young Boys-Athletic 0:0
Fc Lahti-Club Brugge 2:1
Austria Wieden-Vojvodina 1:1 i dogrywka...?
Derry City-CSKA Sofia 2:0

x - 6 sierpnia 2009, 9:13:14 - *.zamosc.mm.pl
dzisiejszego meczu nie trzeba olewac,tylko trzeba zdobywac punkty do rankingu,Lech 5:0 Fredrikstad

Ja - 6 sierpnia 2009, 9:36:43 - *.com
Wszystko przez Szachtar co oni odwalili :p Gdby przeszli Timisoare to by jedna drużyna wystarczyła i Lech by miał rozstawienie. Niby mala różnica ale wkurze się jak zabraknie jednego miejsca do rozstawiena

ja - 6 sierpnia 2009, 9:39:14 - *.com
Slavia Praga to samo odwaliła ;/ gdyby ie remis 1-1 to już by rozstawienie Lech miał liczac jak napisałem wyżej Szcahtar

jayjay - 6 sierpnia 2009, 9:49:22 - *.147.104.142
Adam: koszyki bedą jak zawsze i drużyny bedą do nich wkłądane metodą wężykową. Nie będzie czegoś takiego jak najsłabszy lub najlepszy, bo wszystkie w teorii beda na tym samym poziomie. To jest tylko po to by wyrównać maksymalnie szanse na sprawiedliwy podział przy losowaniu.

FTP - 6 sierpnia 2009, 10:00:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
noo w koncu jest jakis post na ten temat bo byl on poruszany chyba przez polowe tych co sie tutaj udzielaja fajnie rozpisane wiec tak, mysle ze na basel i na austrie nie ma co liczyc za bardzo bo oni moim zdaniem przejda na 100% moim zdaniem odpadna, przynjamniej najwieksze sznase sa na to zeby odpadly braga i bilbao nie jest zle wystarczy ze odpadna 2 ekipy i juz Lech jest praktycznie pewny udzialu w fazie grupowej a moze ejszcze odpasc dajmy na to Sofia ;] wiec naprawde nie ejst zle bo niespodzianki zdarzaja sie coraz czesciej co mamy przyklad we wczorajszych eliminacjach do LM takze mozliwe ze ejszcze duzo wiecej druzyn niz 2 dzis odpadna i by bylo dobrze ;] a nwet jesli mielibysmy juz takiego naprawde strasznego pecha i Lech nie zosatlby jednak mimo wszytsko rozstawiony, to mysle ze przy odrobinie szczescia Lech i tak da rade z tymi rozstawionymi tak jak bylo rok temu bo z rozstawionych to tylko jest pare ekip ktore sa absolutnie poza zasiegiem a reszta spokojnie do ogrania

szalik - 6 sierpnia 2009, 10:05:26 - *.ptr.magnet.ie
Nie ma co sie fascynowac rankingami, trzeba grac i nie liczyc na slabeuszy

Dinek - 6 sierpnia 2009, 10:14:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W zasdzie to tylko te mecze moga nas interesowac, reszta na 99% nie ma szans sprawic niespodzianki: Elfsborg-Braga, Young Boys-Athletic Bilbao, Fc Lahti-Club Brugge
Derry City-CSKA Sofia, na PSV to nie liczę, że odpadną, bo pewnie na początku strzelą bułgarom i bedzie po ptokach.

mały - 6 sierpnia 2009, 10:35:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
odbiegając od temamtu w kolejnej ostatniej fazie el do LM rozstawiony jest Sherif Tiraspol i może trafić na Ventpils Ryga i sądze że w obu tych miastach działacze,kibice modla sie żeby tak bylo

ryhu - 6 sierpnia 2009, 10:46:16 - *.adsl.inetia.pl
do mały: Sherif Tiraspol napewno nie będzie rozstawiony, bo niby czemu miałby być?
Przypominam, że nie ma już przejmowania współczynników ponieważ losowanie IV rundy odbędzie się po zakończeniu III rundy a nie w jej trakcie

Strain - 6 sierpnia 2009, 10:46:44 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Mały:
Co ty pleciesz? Sheriff Tiraspol nie jest rozstawiony. Pewnie piszesz tak, bo pokonali Slavię Praga która miała być rozstawiona. Zgadza się, Slavia byłaby, Sheriff nie. Dlaczegóż to? Nie ma przejmowania? Bo znamy drużyny w czasie losowania, więc posługują się swoim współczynnikiem. Na przyszłość jak chcesz pokazać swoją wiedzą, sprawdź ją dokładnie. A Ventspils nie znajduję w Rydze, tylko w Ventspils.

ori - 6 sierpnia 2009, 10:46:59 - *.100.foxnet.com.pl
Olympiakos Piraeus Gre 52.633
FC København Den 26.890
Levski Sofia Bul 24.250
Maccabi Haifa Isr 17.050
FC Zürich Sui 14.050
-----------------------
FC Salzburg Aut 6.565
APOEL Nicosia Cyp 4.016
FK Ventspils Lat 2.832
DVSC Debrecen Hun 1.633
Sheriff Tiraspol Mol 1.333
chyba cos ci sie pomylilo maly ;)z tym rozstawienie bo wyglada ono tak ;)

Grzer - 6 sierpnia 2009, 10:54:51 - *.48.180.26
a w grupie "nie mistrzowskiej" tak;
Arsenal FC ENG Q4 106,899
Olympique Lyonnais FRA Q4 91,033
Sporting Clube de Portugal POR Q3 68,292
Panathinaikós AÓ GRE Q3 56,633
VfB Stuttgart 1893 GER Q4 45,339
----------------------------------------------
AC Fiorentina ITA Q4 42,582
Club Atlético de Madrid ESP Q4 41,853
Celtic FC SCO Q3 40,575
RSC Anderlecht BEL Q3 32,065
FC Timişoara

kolman - 6 sierpnia 2009, 10:57:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niechce sie mi wierzyc jakos w awans derry city bo wystarczy ze goscie strzela 1gola a 3goli nie strzela na bank irlandczycy,to samo dotyczy czernomorca z warny niby 1-0 przegrali ale 1gol psv zalatwi wszystko.Lahti ma duze szanse sprawic sensacje ale bedzie to trudne tak samo jak wyeeliminowanie bilbao przez young boys.Tylko 1 realny wydaje sie awans elfsborga a reszte ciezko mi sobie wyobrazic odpadniecie austri wieden, brugi,czy bilbao ale czasem zdarzaja sie cuda jak wczoraj odpadniecie slavi praga.

Feranzo - 6 sierpnia 2009, 11:01:17 - *.adsl.inetia.pl
To co w tym artykule pisze 90minut, to ja już napisałem wczoraj pod artykułem o Legii xD

Feranzo - 6 sierpnia 2009, 11:12:59 - *.adsl.inetia.pl
Young Boys i Elfsborg spokojnie przejdą swoich rywali

Grabka - 6 sierpnia 2009, 11:13:02 - *.chello.pl
Nawet mimo rozstawienia Lecha może on trafić na trudnego rywala...

aaaalllll - 6 sierpnia 2009, 11:22:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dinamo Zagrzeb, Slavia , Szachtar , Partizan - 4 kluby z LM zepchały Lecha. I te 4 druzyny moga zadecydować że Lech nie bedzie rozstawiony. A wtedy koniec marzeń o fazie grupowej. Bo liczyć na cud w LE to nie ma co.

napoleon - 6 sierpnia 2009, 11:25:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
do ziomków z 90 minutek, zlatko dedić nie powinnien być wpisany u was na transfer do śląska, bo oczywiście mimo że uznano że to słaby gracz to niemiecki bochum kupił go z bochum za 800 tysiączow euro... Oczywiście wpisywanie że przymierzany jest z frosinone do ślaska traci więc sens. Pozdrawiam cale 90 minut i ludzi krórzy twierdzą że za transfery w posce odpowiadają gamonie. Przykładem jest wyżej wymiweniony dedić;-)

lukasz - 6 sierpnia 2009, 11:25:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
Poprostu Lech czy inny polski klub musi mieć min. 15 pkt i wtedy nie musi martwić, a tak te 12 pkt Lecha nic nie daje. Wg mnie są tylko 3 mozliwe szanse - Brugge, Bilbao, Braga , że odpadną - jeśli nie odpadną w innych meczach cudu nie będzie.

lukasNR - 6 sierpnia 2009, 11:31:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Napewno nie odpadnie: Fenerbahce, Fulham,HSV, Steaua, Lille, Hapoel, Galata,Roma, PSV, basel, Austria. Małego szczęscia możemy szukać w pozostałych meczach. Wg mnie wszystko Slavia i Szachtar popsuł.

wislak - 6 sierpnia 2009, 11:31:16 - *.205.238.174
pomścili już jakichś norwegów za valarenge, teraz życzyłbym sobie levadii, powodzenia

do Feranzo - 6 sierpnia 2009, 11:41:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
uwazaj z tym spokojem bo mi sie zdaje cos ze bilbao odrobi straty z 1meczu przeciez to hiszpanie stac ich na awans dalej,mi sie wydaje ze lech musi liczyc na jakis cud a wiadomo cud juz raz sie zdarzyl rok temu 120 minuta i gol murawskiego i awans do fazy grupowej trudno ciagle liczyc na cuda zatem co?czyzby nierozstawiony byl.

znafca - 6 sierpnia 2009, 11:43:11 - *.adsl.inetia.pl
jak nie będziemy rozstawieni to wylosujemy Austrię Wiedeń i tak awansujemy di grupy.

Daniel - 6 sierpnia 2009, 11:43:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
To jak jesteśmy przy europejskich pucharach, to mam dwa pytania (prośby) do redakcji: czy nie dałoby się rozpiski spotkań układać wg dat i godzin rozgrywania spotkań? I dwa: klasyfikacja strzelców zawiera już dużo nazwisk, przy których z wiadomych powodów liczba goli się nie zmieni - czy nie dałoby się odróżnić jakoś ich od zawodników, którzy jeszcze grają w danych rozgrywkach?

aaaallll - 6 sierpnia 2009, 11:44:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
A tak pisalismy kiedyś że Lech jest na 32 miejscu i będzie na bank rozstawiony no i widać na co te obliczenia nasze poszły. W ogole to sie może nie sprawdzić.

darecki - 6 sierpnia 2009, 11:45:01 - *.net.inotel.pl
wiecie co mnie martwi ze w mołdawii będą mieli na 100% faze grupową LE, a polskiej drużyny moze wogóle niebyc

mały - 6 sierpnia 2009, 11:46:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak pisłaem swojego posta przed godzina 11 to według http://pl.wikipedia.org/wiki/Liga_Mistrz%C3%B3w_UE
FA_(2009/2010) Sherif był rostawiony.

aaaalllll - 6 sierpnia 2009, 11:53:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
W 4 r. LM rozstawiony jest Maccabi, Zurych, Kopenhaga,Lewski,Olympiakos.
My możemy dziękować Slavii i Szachtarowi - że na 90% Lech zajmie 40 miejsce i zabraknie 2 oczek do rozstawienia.

Strain - 6 sierpnia 2009, 12:02:33 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Darecki:
Dodaj do tego łotewski Ventspils.
Mały:
Wikipedia ma to do siebie, że każdy moża ją zmieniać. ;)

allllll - 6 sierpnia 2009, 12:04:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
DECYDUJĄCE MECZE:
19:00 FC Lahti - Club Brugge
19:15 Austria Vienna - Vojvodina
19:30 Basel - Reykjavik
19:30 Young Boys Bern - Athletic Bilbao
20:00 Derry City - CSKA Sofia
20:00 Elfsborg - Braga
20:05 OB Odense - Rabotnicki

do aaaalll - 6 sierpnia 2009, 12:12:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szanse rozstawienia dla Lecha ciagle sa jeszcze,przeciez wystarczy zeby dzis ktos z tych 6 wspomnianych meczy odpadly 2druzyny i Lech byc moze wskoczy do druzyn rozstawionych ja wiem ze trzeba liczyc na szczescie ale byc moze los okaze sie łaskawy dla poznaniakow.Nastepna rzecz warszawiakom gdyby nawet udalo sie awansowac to i tak nie beda rozstawione a wiec raczej juz przepadly w pucharach.Coz na obecna chwile awans do 4 rundy to duze wydarzenie i wyzwanie a co dopiero dostanie sie do grup LE tak upragnionych gdzie grajac 6 meczy mozna by zarobic troche kasy,prawa do transmisji tv,bliety noi kasa z uefa spora do zarobienia.

FTP - 6 sierpnia 2009, 12:12:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
takze nie pozostaje nic tylko usiasc i sledzic je non stop

allll - 6 sierpnia 2009, 12:13:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
1 - Lahti może sprawić sensacje i wygrać
2 - Austria bez problemu ograć vojvodine
3 - basel rozbije rejkjavik
4 - sensacji nie będzie - Bilbao awansuje
5 - Sofia jedzie po remis i awansuje
6 - elfsborg przegra 0:2 lub 1:3
7 - duńczycy rzadko odpadają na swoim stadionie
Realnie patrząc - Czyli koniec marzeń Lecha. Przykro. Lech i legia odpadnie i koniec pucharów.

aaaallll - 6 sierpnia 2009, 12:18:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
niby szanse są ale polskie kluby rzadko mają szczęście. Oby zdarzyły się 2 sensacje i Lech były rozstawiony. Będę trzymał kciuki za np. Derry, Vojvodine, lahti, Y.Boys, Elfsborg.

Lee_Dikson - 6 sierpnia 2009, 12:36:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
realia polskie sa takie jakie sa tylko idzie liczyc na szczescie w 4r. albo nawet 3r.i to tez pokazuje w ktorym my miejscu jestesmy w europie,a jestesmy zasciankiem europy nawet nie pukajacym do srednich klubow bo blizej nam do tych malutkich,jakich my mamy pilkarzy?takich co licza tylko kase i mysla o wyjezdzie do zagranicznej ligi i chca szybko wywiac zagranice a ci co wrocili tutaj z zagranicy grac sa zniszczeni i bez formy.Kolejna sprawa jakie my mamy budzety?budzet najlepszego polskiego klubu siega 12 mln euro a budzet norweskiego rzedu 35mln euro dunskiego 38mln a holenderskiego 70mln a jak sa wieksze budzety sa sa i wieksze mozliwosci manewru z transferami czy trenerami.

G - 6 sierpnia 2009, 12:36:53 - *.icpnet.pl
Ej no ludzie... jeszcze nie wiadomo kto awansował, jeszcze nie było losowania, a wy kraczecie że w IV (czy tam I) rundzie bez rozstawienia na pewno odpadną. A ja wam mówię, że z 3/4 ekip rozstawionych mogą wygrać, a nawet gdyby wylosowali kogoś z najwyższej półki, to czemu by nie mogli sprawić sensacji?

do G - 6 sierpnia 2009, 12:52:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a no z tego wzgledu ze mamy slabych pilkarzy,nie najlepszych trenerow,przeplaconych pilkarzy,marnych sponsorow,slabe budzety i wszystko przemawia na korzysc innych.Musimy liczyc tylko na szczescie w rozstawieniu bo bez tego przepadniemy w pucharach.

lukaszz - 6 sierpnia 2009, 12:59:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jeśli nie będziemy rozstawieni to możemy powalczyć tylko z: Slavia, Sparta, Liteks, Toulouse , CSKA Sofia. Resztą rywali chyba poza zasięgiem. Ale wierze ze trafią się 2 niespodzianki i faworyci odpadną. Cięzko będzie ale zobaczymy. Troche Slavia i Szachtar nam zawalił wszystko.

1962 - 6 sierpnia 2009, 13:04:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech powinien dostać sie do drużyn rozstawionych i trafić na Levadie
Kolejorz pokazał by wisełce kto rządzi w Polsce :D

op@op.pl - 6 sierpnia 2009, 13:07:22 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.169)
FC Levadia Tallin EST 0,866...sklasyfikowani jako przed-ostatni zespół. wisła krakow poprostu ŻENADAAAA, niech wreszcie ktoś inny zagra o LM bo oni nas kompromitują co rok !

Strain - 6 sierpnia 2009, 13:12:36 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
op@:
Wystarczy zdobyć mistrzowsko Ekstraklasy. ;d
Lee:
Zaściankiem to są zespoły odpadające w pierwszych rundach. Ale z takim myśleniem daleko nie zajdziesz.

lukaszzz - 6 sierpnia 2009, 13:13:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dlatego ja chce aby za rok w LM zagrał Lech , bo Wisła mi się już znudziła. 17 meczów - 2 rywali lepszych musi odpaść - ludzie odprawiajcie jakieś sztuczki i magie. Rzuccie jakąś klątwe na np. Brage i Bilbao.

Gartner - 6 sierpnia 2009, 13:21:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
byloby marzeniem wylosowac Lewadie ale to bylby chyba cud gdyby sie tak stalo.Slavia i Sparta koleszko wcale nie sa latwe do przejscia o czym Ajax sie przekonal w tamtym roku odpadajac ze Slavia.Tuluza liga francuska a wiec tez wysoka polka skoro graja w pucharach.Liteks i CSKA Sofia no ci byliby w zasiegu Lecha uwazam.No to sa wszystko czysto teoretyczne rozwazania no a boisko i tak zawsze to weryfikuje bo jak wytlumaczyc odpadniecie Wisly z Lewadia.

KSGZabrze - 6 sierpnia 2009, 13:24:28 - *.ovz16.hc.ru
Gdyby wczoraj Szachtar i Slaviści nie skompromisowali się, to dzisiaj nie byłoby żadnego problemu z rozstawieniem.

ryhu - 6 sierpnia 2009, 13:32:25 - *.adsl.inetia.pl
niby dlaczego Gent nie miałby wygrać z Romą 2:0? mało to już niespodzianek było? dobra informacja może przyjść z zupełnie nieoczekiwanego kierunku. zobaczycie. potrzebne nam są tylko dwa korzystne rozstrzygnięcia. mówcie sobie co chcecie ale ja jestem dobrej myśli

lukaszz - 6 sierpnia 2009, 13:34:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
KSGZabrze - no własnie 100% racja. A tak musimy śledzić mecze rywali. Szachtar na całej linii skompromitował - tyle mln euro im uciekło. A Slavia to cieniasy - ogladam często lige czeską to widze co grają.

lukaszz - 6 sierpnia 2009, 13:37:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ja widze najbardziej realną szanse w meczu: Lahti-brugge i elfsborg-braga.

areq - 6 sierpnia 2009, 14:44:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
:ryhu.
Bo Roma jest lepsza...
Poza tym to mój ulubiony klub /poza Lechem ofkoz/

Arecheq - 6 sierpnia 2009, 14:50:16 - *.postep.pl
mam nadzieje ze nie odpuszcza tego spotkania i nie zremisują go, trzeba zbierac punkty do współczynnika UEFA

ali333 - 6 sierpnia 2009, 15:02:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Coś czuję z Polskich drużyn to tylko Lech Poznań awansuje do fazy grupowej LE

Strain - 6 sierpnia 2009, 15:13:41 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Nietrudno 'czuć' skoro jako jedyni mają szansę być rozstawieni z polskich ekip.

obiektywny - 6 sierpnia 2009, 15:15:09 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.169)
uważam że Lech poradził by sobie o wiele lepiej w walce o LM niż żalosna Wisła. Napewno z kelnerami z Estonii by nie odpadli. szkoda że zgubili punkty na koniec sezonu...

DeMax - 6 sierpnia 2009, 16:21:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Redakcji: Czy gdyby Lech w ostatnim meczu nie przegrał z Udinese a zremisował byłby teraz rozstawiony?

do demax - 6 sierpnia 2009, 16:50:17 - *.100.foxnet.com.pl
byliby pierwszym nie rozstawionym
a teraz sa drugim nie rozstawionym ;)

x - 6 sierpnia 2009, 16:53:15 - *.100.foxnet.com.pl
nierozstawionym* miało byc:P

wichura - 6 sierpnia 2009, 17:09:00 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Niestety, nie widzę tu ani jednego kandydata do odpadnięcia. Ale niespodzianki się zdarzają...

Gokhan_Iml - 6 sierpnia 2009, 17:13:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak was czytam to jestem mocno zdziwiony niewiem na jakiej postawie wy juz lecha widzicie w fazie grupowej,przeciez pamietajcie jest zupelnie nowy trener teraz jest inna sytuacja niz rok temu gdzie lech zaskoczyl a wiec w tym roku element zaskoczenia ze strony lecha juz odpada.A nastepna sprawa skoro lech jest taki silny jak piszecie to dlaczego nie wygral z wisla w superpucharze w noermalnym czasie gry a dopiero karnymi ah ta polska zarozumialosc i niedocenianie innych taki polski narod nie chce widziec swojich wad a widzi tylko wady innych krajow.

lukaszNR - 6 sierpnia 2009, 17:54:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
1 sensacja szkoda że bez znaczenia dla Lecha:
Krylia S. - Saint Patricks 3:2 i zobaczcie Rosjanie odpadają

FTP - 6 sierpnia 2009, 18:02:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
dokladnie tez sledze jakbym cos lukasz przeoczyl to pisz wszystko live ale chyba dzis niczego nie przeocze :P a prowadzili juz 3:0...

jebac kks - 6 sierpnia 2009, 18:08:24 - *.25.196.10 (*.97.219.96)
warszawa!!!
warszawa!!! warszawa!!!!

Zapytanie - 6 sierpnia 2009, 18:12:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A jeżeli odpadnie Odense , to wystarczy jak jeden mecz wejdzie ? Proszę o odpowiedź.

jeszczeraz - 6 sierpnia 2009, 18:20:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
polska liga jest slaba nie mam zludzen bedzie cudem jak choc 1 klub sie znajdzie w fazie grupowej.Winny temu stanu jest pzpn,prezesi ktorzy chca tylko zarobic na sprzedazy graczy,sponsorzy ktorzy chca zarobic a potem zwinoc interes i uciec jak klicki czy drzymala czy wielu innych.Problemow polskiej pilki jest wiele w Rosji zrobili porzadek ze zwiazkiem i odnosza sukcesy a tutaj ciagle rzadzi beton i balagan organizacyjny.

łańcut - 6 sierpnia 2009, 18:30:26 - *.cust.tele2.pl
I tak wszystko w główniej mierze zależy od szczęścia bo Lech może być rozstawiony i trafić na Genoue,Dynamo lub Amkar i może być po zabawie lub być nierozstawiony trafić np na Liteks,cska Sofia, Hapoel i awansować dalej

prezes - 6 sierpnia 2009, 18:55:50 - *.nsti.pl
Zapytanie! Tak masz racje odense odpada lechowi wystarcza 1 mecz

leszek - 6 sierpnia 2009, 19:02:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wkurza mnie to ze lech majac pewny awans nie walczy o punkty do rankingu dla siebie i pozniej musi drzec o rozstawienie przy losowaniu kolejnych rund

wks - 6 sierpnia 2009, 19:04:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lech przegrywa juz 2-0 kompromitacja polskiej pilki ,jeszcze odpadna

Gokhan_Iml - 6 sierpnia 2009, 19:05:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i lech w tym momencie traci gola i przegrywa 0-1 i co fascynaci polskiej ligi wierzacy w awans fazy grupowej lecha gdzie jest polska pilka sami widzicie zamiast wygranej lech pokazuje swoja wielka sile teraz juz nie mam watpliwosci lech niczym szczegolnym nie rozni sie od wisly,legii,poloni i tego typu polskich druzyn,liga jest slaba

Ehe... - 6 sierpnia 2009, 19:06:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2:0 przegrywają już!!! Jak tak dalej będzie to powiedzą Goodbye!

FTP - 6 sierpnia 2009, 19:08:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
jezu jacy frajerzy nie moge :/ kpiny sobie robia
nie nalezy im sie po tym co na razie pokazuja i prezntuja na boisku zadne rozstawienie w 4 rundzie :/ oby nie bylo niespodzianek bo sie im to nie nalezy bo mozliwe ze by tych niespodzianek nie wykorzystali :/

lukasznR - 6 sierpnia 2009, 19:17:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dajcie spokój - to parodia. Będzie szybki koniec pucharów. I te 5 pkt z tamtego roku pojdzie na marne. I to jest wyskok raz na 4 lata - koljeny będzie 2012 w pucharach.

antyKoto - 6 sierpnia 2009, 19:18:44 - *.nsti.pl
kompromitacja! Kotorowski kompromitacja! Idź Kotorowski do gnoju, a nie na bramke! Kompromitacja! Bronisz jak gnój łopatą! Zejdź z bramki! Dajcie Kasprzika!

lukaszNR - 6 sierpnia 2009, 19:20:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kotorowki zawalił mecz z Austrią Wiedeń i puszczał bramy. Ja byłem pewien że wygramy. I będa kolejne pkt do rankingu. Zobaczycie że Białrouś, mołdawia, itd ugrają więcj pkt niż my.

timer - 6 sierpnia 2009, 19:28:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oho zaczyna sie kompromitacja polskich klubow teraz lech daje ciala a potem pewnie legia i polonia i to jest cala prawda o polskiej lidze jaka mamy ciemnosc ciemnosc widze.Wielkie kozaczenie bylo po 6-1 lecha i co teraz powiecie ci co tak lecha chwalili?

Grabka - 6 sierpnia 2009, 19:29:50 - *.chello.pl
Lech przegrywa 2:0 :P Dobrze że mają taki bagaż bramek xd

lato - 6 sierpnia 2009, 19:34:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie ma sie co dziwic ,zaufani ludzie obstawili u buka ile trzeba,tak sie zarabia prawdziwe pieniadze

Pershing - 6 sierpnia 2009, 19:37:36 - *.chello.pl
Dobrze że Fredrikstad do awansu brakuje jeszcze 4 gole , więc to że Lech odpadnie jest nierealne. Kolejny rok kompromitacji polskiej piłki

kiper - 6 sierpnia 2009, 19:48:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lato ale ty bredzisz a co moze wisla tez obstawila u buka?klepnij sie w glowe,po prostu mamy slabe kluby w europie mnie juz nawet nie zdziwi jak legia dzis odpadnie a i lech z taka dyspozycja to tez musi uwazac.Hanba wstyd kayastrofa Lecha dzisiaj!!!zamiast nabic pkt. do rankingu to hanbi polske,juz niewierze w rozstawienie!najwieksza kara nie bedzie lecha w grupie w pucharach!

dariusz de - 6 sierpnia 2009, 19:55:25 - *.adsl.inetia.pl
Lech przegrywa juz 1:2

666 - 6 sierpnia 2009, 20:12:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Legia juz przegrywa od 10 minuty

666 - 6 sierpnia 2009, 20:17:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
Legia Brondby 1-1

pawelo - 6 sierpnia 2009, 20:24:02 - *.chello.pl
ELSBORG - BRAGA 1:0 !!!
w dwumeczu mamy więc 3:1 dla Szwedów ! co znaczy że Braga musi strzelić dwie bramki na dogrywkę.

don - 6 sierpnia 2009, 20:31:20 - *.108.17.154
I po co się tak plujecie jak banda debili. Lech wygrał na wyjeździe, to teraz mogli sobie odpuścić i oszczędzać siły na kolejne mecze. Do tegorocznego rankingu ten wynik i tak się nie liczy. Jeśli Lech znowu awansuje do fazy grupowej to o współczynnik nie będzie się musiał martwić, a jeśli im się to nie uda to i punkciki zdobyte z Norwegami niewiele pomogą.

pawelo - 6 sierpnia 2009, 20:36:19 - *.chello.pl
2:0 dla Szwedów. Łącznie więc już 4:1 dla Elsborga, Braga musiałaby strzelić CZTERY! bramki żeby awansować dalej ...

Pershing - 6 sierpnia 2009, 20:44:46 - *.chello.pl
Elsborg wygrywa 2:0 po 40 minutach i teraz Braga musi strzelić 3 gole żeby awansować. Pozatym to Vojvodina remisuje 2:2 na wyjeździe z Austrią Wiedeń i jeśli utrzyma ten wynik przez następne 20 minut to Lech będzie rozstawiony. Pozatym jeszcze Young Boys Berno przegrywa 0:1 z Athletic Bilbao w 55 minucie (i jest w tym momencie dogrywka) i Basel remisuje u siebie z Reykavikiem 1:1 , ale gra w 10

areq - 6 sierpnia 2009, 20:45:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli Lech rozstawiony na 99%.
Braga Out...i Austria Wiedeń Out /stan na 20:45/

mamuska - 6 sierpnia 2009, 20:51:59 - *.limes.com.pl
lech rozstawiony bedzie i zagra z Karabachem najlepiej . albo z Stabaek

Pedro - 6 sierpnia 2009, 20:54:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
don: i po co się tak plujesz jak debil? Być może Polsce zabraknie kiedyś tam tych 2 punktów i Amica zagra w 1. rundzie wstępnej z jakimiś Kazachami. Na te mecze oszczędzają siły? I czy Norwegowie nie musieli oszczędzać sił? Sezon już skończyli czy co?

Marcin - 6 sierpnia 2009, 20:55:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kurde przestańcie zapeszać, Austria - Vojvodina 3:2 i na ten moment Lech nie jest rozstawiony!

pawelo - 6 sierpnia 2009, 20:56:06 - *.chello.pl
AUSTRIA - Vojvodina 3:2 (80 minuta)

Grzyw Jbie - 6 sierpnia 2009, 20:56:07 - *.231.8.101
!!!!!!!!!!!!!!! :[
Jak ja nie cierpię tej Austrii Wiedeń:[
Zawsze nam zasra sprawę! :[

legia - 6 sierpnia 2009, 20:56:22 - *.25.196.10 (*.97.219.96)
hehe a panowie już lecha rozstawili
a tu austria 3:2 hehe

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 20:56:32 - *.limes.com.pl
Brugge zremisowalo 1-1 z Lahti , gdyby Lahti w 88 minucie wykorzystaloby rzut karny to by awansowali a tak to dalej liczymy na Elfsborg i Vojvodine i Young Boys

Pedro - 6 sierpnia 2009, 20:56:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
3:2 dla Austrii - teraz można by wyliczyć, ile razy się pluliśmy, jak banda debili, kiedy polskie drużyny "oszczędzały" siły zamiast zbierać punkty do rankingu.

asutrai ju - 6 sierpnia 2009, 20:57:04 - *.sptelek.com.pl
trafili juz 3 - 2 vijvodina out

Grzyw Jbie - 6 sierpnia 2009, 20:57:26 - *.231.8.101
Pierwszy nierozstawiony będzie.
Co się dzieje w tym sezonie;(

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 20:58:28 - *.limes.com.pl
Breda 2-0 Polonia Warszawa

csc - 6 sierpnia 2009, 21:01:35 - *.sptelek.com.pl
AT:LETHIK 2 - 0!!!!

Bankowy - 6 sierpnia 2009, 21:02:29 - *.ssp.dialog.net.pl
Ale Motherwell zobaczycie się rozstrzela.
już zaczęli...

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 21:03:03 - *.limes.com.pl
moze Reykyavik wygra z Basel ?? Bo Elfsborg raczej Brage pożegna ? I jeśli Rabotnicki wygra z Odense ( roznica 2 goli ) to wystarczy Elfsborg .a tymczasem Athletic 2-0 Young Boys

waco - 6 sierpnia 2009, 21:03:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
musi byc dobrze kurde//elfsorg gra dla nas.

michal - 6 sierpnia 2009, 21:03:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Young Boys 0 - 2 Athletic Bilbao 79min już po sprawie Young Boys muszą strzelic dwie bramki

a wytscie - 6 sierpnia 2009, 21:04:46 - *.sptelek.com.pl
2 - 1 basel wiec kolejny odpadl haha

michal - 6 sierpnia 2009, 21:04:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Motherwell 1 - 0 Steaua Bucharest ale jest plus jeszcze 3bramki Motherweel

legia - 6 sierpnia 2009, 21:05:37 - *.25.196.10 (*.97.219.96)
austria 4:2 !!!!!

Bankowy - 6 sierpnia 2009, 21:06:06 - *.ssp.dialog.net.pl
LoveGame: ten Rejkiawik wykrakales, ale w druga strone

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 21:06:48 - *.limes.com.pl
Austria 4-2 Vojvodina , wiec finish , Basel 2-1 Reykyavik - kiepsko . Liczymy na Rabotnicki Skopje i na Derry City , moze Motherwell ?

Lechoo - 6 sierpnia 2009, 21:07:03 - *.1.64.143
Derry City 0 - 0 CSKA Sofia - Ostatnia szansa raczej...

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 21:07:59 - *.limes.com.pl
Wykrakałem . Basel 3-1 Reykyavik .

przemass - 6 sierpnia 2009, 21:08:33 - *.olsztyn.mm.pl
Basel w 10 gra...

michal - 6 sierpnia 2009, 21:09:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hamburger 0 - 1 Randers może Randers

michal - 6 sierpnia 2009, 21:10:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
taki żart oczywiście

waco OKS - 6 sierpnia 2009, 21:13:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
karny legia:D

matteo - 6 sierpnia 2009, 21:13:40 - *.160.wmc.com.pl
karny dla Legii!!

lovegame - 6 sierpnia 2009, 21:14:00 - *.limes.com.pl
legia 2-1 brondby

Marcin - 6 sierpnia 2009, 21:15:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wreszczie jakiś pozytyw! Tylko jak patrzę na potencjalnych rywali Legii to jakoś entuzjazm mi opada.

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 21:15:51 - *.limes.com.pl
Licze na Rabotnicki , może Derry sensacje sprawi ? Bo YB Berno raczej juz nie , Reykyavik tez nie .

Jaro - 6 sierpnia 2009, 21:16:11 - *.elektron.com.pl
Legia - Austria Wiedeń

Marcin - 6 sierpnia 2009, 21:16:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niestety gol dla Odense

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 21:18:01 - *.limes.com.pl
o kurde 2-2 , legia musi strzelic

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 21:19:34 - *.limes.com.pl
Odense 1-0 Rabotnicki :/ Tylko Derry City

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 21:21:10 - *.limes.com.pl
Jesli Lech nie bedzie rozstawiony to najlepiej na Litex Lowecz trafic albo na CSKA Sofia ew . Partizan

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 21:24:32 - *.limes.com.pl
YB Berno 1-2 Athletic

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 21:28:23 - *.limes.com.pl
Zostaje nadzieja Derry City ( moze ) , Motherwellu ( malo prawdopodobne ) i Rabotnicki ( tez malo prawdopodobne _

Marcin - 6 sierpnia 2009, 21:34:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Derry przegrywa 0:1 z CSKA, nic dzisiaj nie idzie po myśli :/

KSP1937 - 6 sierpnia 2009, 21:35:35 - *.244.23.69
czyli Lech pierwszą drużyną nie rozstawioną :/

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 21:36:42 - *.limes.com.pl
Derry 0-1 CSKA

LoveGame - 6 sierpnia 2009, 21:41:45 - *.limes.com.pl
Odense 2-0 Rabotnicki , Motherwell musi strzelic 2 gole .
ale wazniejsze aby Legia wygrala z Broendby

wiadomo kt - 6 sierpnia 2009, 21:45:04 - *.limes.com.pl
Breda 3-1 Polonia , szkoda Legii .

G - 6 sierpnia 2009, 21:55:29 - *.icpnet.pl
Motherwell 1:1, koniec nadziei

greg - 6 sierpnia 2009, 21:56:53 - *.echostar.pl
NO to przewiduje mecz Metalist Charków vs Lech Poznań

litak - 6 sierpnia 2009, 22:10:40 - *.slo.csk.pl
czemu lech tak olał ten mecz? i co z tego ze mieli pewny awans jakby wygrali to by zdobyliw iecej punktow sobie do wspolczynnika na przyszly sezon a tak znowu bedzie liczenie na potkniecie rywali.. lol

G - 6 sierpnia 2009, 22:12:04 - *.icpnet.pl
Odense/Litex/CSKA to jedyne drużyny, z którymi Lech ma szansę (Austria nie, bo rewanż musi być)

el Nuero - 6 sierpnia 2009, 22:14:19 - *.mclink.it
Trudno się spodziewać, aby Hamburger przegrał 0:5, albo Steaua 0:4 (a wygrywa 2:1). Na razie wychodzi na to, że Lech będzie "pierwszą nierozstawioną". Jeśli jutro nie będzie miał szczęścia, to może trafić na megasiekiery: Roma (6 bramek Genkowi na wyjeździe), Galatę (dziś 6:0 z Maccabi), Villareal, Zenit, Werder czy Valencię. Ale można też trafić łatwiej. Jutro po losowaniu będziemy mądrzejsi, jakie szanse ma ostatni grający polski klub. Inna sprawa, to szkoda że dziś Lech olał rewanż - byłyby punkty do rankingu krajowego. Wszystkim polskim drużynom by się przydały, a tak tylko grosze za remis Legii.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas