[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 sierpnia 2009, 18:52:59 - mogiel
I liga: Dolcan 0-0 ŁKS

8 sierpnia 2009, 17:00 - Ząbki
Dolcan Ząbki 0-0 Łódzki KS

Dolcan: 12. Rafał Misztal - 7. Marcin Korkuć, 5. Marcin Hirsz, 3. Robert Stawicki, 20. Mariusz Unierzyski - 27. Piotr Kosiorowski, 11. Bartosz Hinc, 19. Grzegorz Lech, 8. Sebastian Ziajka - 15. Maciej Tataj (75, 9. Marcin Stańczyk), 10. Benjamin Imeh (75, 14. Tomasz Kułkiewicz).

ŁKS: 30. Bogusław Wyparło - 19. Nerijus Radžius, 4. Dejan Ognjanović, 5. Marcin Adamski, 24. Wojciech Mordzakowski - 26. Tomasz Ostalczyk, 23. Robert Łakomy, 18. Szymon Salski (64, 20. Artur Gieraga), 15. Adrian Świątek (86, 3. Adrian Woźniczka) - 21. Rafał Kujawa, 9. Dejan Đenić (76, 10. Mariusz Mowlik).

żółte kartki: Lech, Stawicki - Łakomy, Ognjanović.
czerwona kartka: Dejan Ognjanović (74. minuta, ŁKS, za drugą żółtą).

sędziował: Erwin Paterek (Lublin).
widzów: 1500.

1910 - 8 sierpnia 2009, 18:53:31 - *.toya.net.pl
haha

mike - 8 sierpnia 2009, 18:53:41 - *.220.34.230
Dolcany nieźle !

1908 - 8 sierpnia 2009, 18:54:01 - *.sttb.pl
Ekstraklasa dla ŁKSu!

48 - 8 sierpnia 2009, 18:55:18 - *.chello.pl
wydaje mi się, że to uczciwy wynik, chociaż Dolcan miał bardziej klarowne sytuacje.

ehe - 8 sierpnia 2009, 18:55:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ten co pojechał ^
|
|

kicaj - 8 sierpnia 2009, 18:58:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to teraz dostajecie na derbach

koko - 8 sierpnia 2009, 18:58:40 - *.w90-24.abo.wanadoo.fr
Dolcan najwyższa frekfencja od 150 lat- brawo!

Łks Łodź - 8 sierpnia 2009, 19:01:18 - *.toya.net.pl
Gdybyśmy grali w ekstraklasie to byśmy mieli mocniejszy zespół a jak jest teraz kazdy widzi

piszczel - 8 sierpnia 2009, 19:01:19 - *.33.99.128
buuuuuaaaahahahahahahaha....................

WFCA - 8 sierpnia 2009, 19:02:09 - *.ssp.dialog.net.pl
I wy chcieliście grac w Ekstraklasie haha

Marcin - 8 sierpnia 2009, 19:03:51 - *.igloonet.pl
do piszczel: Z czego się chamie cieszysz ? Patrz i się ucz jak się walczy... Wtedy, gdy prawie wszystko się wali wokół. Skazywaliście ŁKS na porażkę 0:4

kefir - 8 sierpnia 2009, 19:05:53 - *.centertel.pl
No i jak się gra uczciwie i za swoje pieniadze to ta 7 drużyna Ekstraklasy już tak wysoko nie fruwa
Marne szanse na awans.

marcelinho - 8 sierpnia 2009, 19:06:18 - *.toya.net.pl
Łks Łodź - 8 sierpnia 2009, 19:01:18 - staticline695.toya.net.pl
Gdybyśmy grali w ekstraklasie to byśmy mieli mocniejszy zespół a jak jest teraz kazdy widzi
No to teraz wiesz jak czuł się Widzew 2 lata temu!!
Nikt nie chciał przyjsc bo nic nie było wiadomo gdzie zagramy.a jak byśmy wiedzieli też mogło by byc inaczej!!

rafal - 8 sierpnia 2009, 19:09:54 - *.toya.net.pl
NO ładnie grają tak dalej to nie długo 2 liga haha
Widze ze mają dobry skład chajto nie grał chyba sponsorów szuka razem z Drumlakiem takze takim składem zapomnicie o to ze wygracie znami jak z takim słabym przeciwnikiem nie możecie wygrać ciekawe ile wam wstawią jak jak sie nie ustawią na wynik ale jak znam życie no to znów Bodzio rękawice rzuci i pójdzie sie umyć jak wtedy co było 5 0 jednym słowem gdzie jest wasze miejsce 2 lidze hahahahahaha

antypzpn - 8 sierpnia 2009, 19:10:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i co się Widzewiaki cieszą ? ze PZPN was wydymał i będziecie mieli derby I ligi ? puknij sie jeden z drugim bo ta niby sportowa rywalizacja i tak nie ma ze sportem nic wspolnego.

nowy - 8 sierpnia 2009, 19:11:14 - *.retsat1.com.pl
ekstraklasa NIE dla łks-u

Billy - 8 sierpnia 2009, 19:12:16 - *.retsat1.com.pl
@rafal
Hajto nie grał bo pauzował za kartki dzieciaku

marcelinho - 8 sierpnia 2009, 19:13:28 - *.toya.net.pl
antypzpn - 8 sierpnia 2009, 19:10:24 - ari129.neoplus.adsl.tpnet.pl
i co się Widzewiaki cieszą ? ze PZPN was wydymał i będziecie mieli derby I ligi ? puknij sie jeden z drugim bo ta niby sportowa rywalizacja i tak nie ma ze sportem nic wspolnego.
Was cieszyła nasza degradacja to nas cieszy wasz upadek!!

ŁKS OLE! - 8 sierpnia 2009, 19:13:43 - *.ssp.dialog.net.pl
Wynik pozytywny, patrząc na całą sytucję.
Totalny brak środka pola, nie grali: Kascelan, Drumlak, Świr, no i Smoła, który grałby nadal u Nas gdyby nie leśne dziady! No i jeszcze do tego grona należy doliczyć Vayera, którego nieobecność w tej sytuacji jest dla mnie kompletnie niezrozumiała!
TYLKO Łódzki KS!!!

Rozborski - 8 sierpnia 2009, 19:13:53 - *.179.rev.vline.pl
Panowie bez napinki. Moim zdaniem ŁKS osiągnął dobry wynik jak na skład, którym grał i chaos w jakim się przygotowywali. Przestrzegam przed lekceważeniem ich w derbach, choć oczywiście wierzę, że będziemy lepsi. ŁKS-owi mimo wszystko gratulacje za przyzwoity wynik. Pozdrawiam normalnych, zwłaszcza Irlanda.

OG - 8 sierpnia 2009, 19:14:10 - *.smrw.lodz.pl
Jestem za Widzewem i nie rozumiem jednej rzeczy, mianowicie po co sie śmiać z Łksu jak można się cieszyć z wygranej nad Stalą?

darq - 8 sierpnia 2009, 19:16:59 - *.netservis.com.pl
Mieszkam blisko Ząbek i właśnie wróciłem z meczu.Dolcan powinien wygrać to spotkanie 2:0 ,ale dobrze bronił Bodzio W.
Brawo dla kibiców ŁKS'u za liczne przybycie na stadion.

mkjsb - 8 sierpnia 2009, 19:18:03 - *.pai.net.pl
a gdzie Świerczewski i Hajto najwierniejsi wasi kopacze...hehehe

przemeks - 8 sierpnia 2009, 19:25:27 - *.netfala.pl
i co łks miał grać w ekstraklasie zal... szybko do niej nie wróci.hehe

bono - 8 sierpnia 2009, 19:29:31 - *.chello.pl
szacun dla piłkarzy Lks-u...jestem z Ząbek , ale wasza sytuacja nie jest najweselsza...chodzi oczywiście o kasę...pozdro dla normalnych kibiców, których trochę było dziś w Ząbkach.

j1908 - 8 sierpnia 2009, 19:32:34 - *.48.115.46.ltv.pl
Wynik przyzwity jak na ten skład.Zobaczymy kto sie bedzie cieszyl po derbach...TYLKO ŁKS

Thomas - 8 sierpnia 2009, 19:36:16 - *.adsl.inetia.pl
Właśnie wróciłem z meczu, ŁKS nie miał zbyt wiele do powiedzenia, pod koniec dwa wolne dla Dolcanu, z czego jedna poprzeczka i jedna fartowna interwencja Wyparły.

środmiesci - 8 sierpnia 2009, 19:38:32 - *.239.245.85
Ekstraklasa dla ŁKSu !!!
ŁKS MNHT - od zawsze na zawsze !

997 - 8 sierpnia 2009, 19:51:13 - *.chello.pl
ŁKS macie farta, że wywozicie remis, ŁKS spadnie i takie są fakty!

stefan - 8 sierpnia 2009, 19:53:01 - *.mobile.playmobile.pl
awantura byla?

Kibic :) - 8 sierpnia 2009, 19:53:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie, nie było. Z jakiej racji miała być? ;-)

mario1910 - 8 sierpnia 2009, 19:58:16 - *.lodz.msk.pl
daj daj daj daj!!!!!!!!!!
W Lodzi bez zmiany kalkaes Panny!!!1

stefan - 8 sierpnia 2009, 19:59:05 - *.mobile.playmobile.pl
Jak to z jakiej?
Dla checy sie przeciez awanturuje

do marceli - 8 sierpnia 2009, 20:00:11 - *.toya.net.pl
z tym ze jest chyba drobna roznica miedzy degradacja za korupcje a nie przyznaniem licencji

der - 8 sierpnia 2009, 20:03:16 - *.netia.com.pl
a gdzie sie podział wielki wojownik awanturnik Hajto czyzby w 1 lidze kasau sie niezgadzała a gdzie dobro ŁKS

Kibic :) - 8 sierpnia 2009, 20:05:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
der: Hajto nie grał za czerwoną kartkę z ubiegłego sezonu; stefan: hyhy - śmieszny jesteś ;) poza tym, jak kogoś interesuje, a na pewno tak - ŁKS w klatce dobre 350 osób plus parę na 'rewirach' gospodarzy ;-) pomylili wejścia ;-)

stefan - 8 sierpnia 2009, 20:09:55 - *.mobile.playmobile.pl
A CZY JA kibicu z usmiechem napisalem nieprawde?
tylko prawde

Wiwo - 8 sierpnia 2009, 20:15:02 - *.uznam.net.pl
Brawo Dolcan !

der - 8 sierpnia 2009, 20:26:25 - *.netia.com.pl
Kibic ciekawe co natemat Hajty wymyslisz po nastepnej kolejce ??/

luckylodze - 8 sierpnia 2009, 20:31:36 - *.lodz.mm.pl
Patrząc na decyzje ,,leśnych dziadów" z pzpn-u przy zielonym stoliku ,to dla naszego klubu ,,kara śmierci" !! Więc jeszcze większy szacun dla tych ludzi , którzy wywalczyli dla nas dzisiaj ten punkt ( brak 9-ciu zawodników z podstawowego składu )Wiem ,że być może sięgamy ,,dna" bez nadziei na lepsze czasy , ale coś czuję ,że na ,,naszej ulicy też jeszcze zaświeći słońce" ŁKS od zawsze , na zawsze !!!

marcelinho - 8 sierpnia 2009, 21:04:13 - *.toya.net.pl
do marceli - 8 sierpnia 2009, 20:00:11 - staticline17490.toya.net.pl
z tym ze jest chyba drobna roznica miedzy degradacja za korupcje a nie przyznaniem licencji
gdy przychodzi grac za swoje pieniądze a nie pieniądze z c+ to robi się tragedia.taki sposob istnienia to wegetacja.a wasze podejscie co do władz miasta typu dajdaj bo my mamy 100 lat i nam sie należy to raczej nie przejdzie.

mkjsb - 8 sierpnia 2009, 21:13:23 - *.pai.net.pl
marcelino oni mają 100 lat więc chcą emerytury...haha

maczuga11 - 8 sierpnia 2009, 21:32:24 - *.centertel.pl
brawo Dolcan!!!!!!! piekna gra i gdyby Siwy ( Marcin Stańczyk trafil do bramki a nie w poprzeczke - z wolnego to by bylo po meczu ;)
Ekstraklasa nie dla ŁKS-u

;p - 8 sierpnia 2009, 21:49:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tylko w lodzi jest łks

namfo - 8 sierpnia 2009, 21:53:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lalalalalalala idzie dzieci spac....
w najblizszy piatek Derby Miasta Włókniarzy !!!
wszystko się wyjaśni panie i panowie,zemsta jest słodka H.S.D.A.Ł

olo - 8 sierpnia 2009, 21:56:46 - *.chello.pl
Minimalnie bliżej wygranej Dolcan, ŁKS chyba potrzebuje chwili żeby ułożyć wszystko pod 1 ligę. Szacun dla ŁKS za tak liczne stawienie się w Ząbkach

Magic - 8 sierpnia 2009, 21:57:29 - *.uznam.net.pl
Adamski wracaj do Floty!

maxi_kaz - 8 sierpnia 2009, 22:10:59 - *.supermedia.pl
RELACJA
I połowa.
15 min.akcja Łks-u, w polu karnym zostaje nabity w rękę jeden z obrońców Dolcanu, piłka miała by szanse trafić do napastnika, sędzia nie gwiżdże, być może był lepiej ustawiony, niż ja na trybunach i lepiej widział tą sytuację. 35 min. ładnie broni rzut wolny wykonywany przez łks - Misztal wybijając piłkę na rzut różny. Poza tym Dolcan w pierwszej połowie 3 strzały głową po rzutach wolnych Unierzyskiego (2 celne broni Wyparło, 1 obok bramki) oraz 1 strzał głową Imeha obok bramki. 45 minuta rzut wolny dla łks-u, strzał silny w Misztala.
II połowa.
65 min. z rzutu rożnego strzelał Dolcan, obrońca łks-u trącił głową piłkę która wyszła na kolejny rzut rożny z drugiej strony. 70 min. na murawę wbiegł pies i na około 5 minut został przerwany mecz i wtedy o dziwo zaczęły się emocje, jakby jakieś fatum ;) Najpierw czerwona kartkę po drugiej żółtej za zagranie ręką - ujrzał Ognjanović (Imeh wyszedł by 1 na 1 z Wyparłem). 80 min. wolny dla Dolcanu i poprzeczka. 85 min. akcja Łks-u, strzał po ziemi bodajże Mowlika i Misztal z trudnościami wybija na rzut rożny. 90 min. mocny strzał z wolnego dla Dolcanu odbity przez Wyparło, dobitka Lecha prosto w Bodzia.
I to wszystkie akcje jakie warto było odnotować w tym meczu. W mojej ocenie najlepsi na boisku po stronie Dolcanu - Unierzyski,Hinc oraz Misztal w Łks-ie - Wyparło oraz Łakomy.
Warto odnotować sporą grupę kibiców Łks-u, około około 400 osób, nie mieścili w swoim sektorze.

GGS - 8 sierpnia 2009, 22:49:22 - *.ssp.dialog.net.pl
Inteligenti spojrzeli by na składy i zobaczyli ze w ŁKSie nie grąło pół składu. Ja jak na taki skład jestem zadowolony z remisu bo Dolcan miał groźne sytuacje.

Kibol - 8 sierpnia 2009, 23:01:42 - *.rzeszow.mm.pl
Śmiech na sali wielki ŁKS a ledwo zremisowali gdzie jest ten skład super co zrezygnowali z gry.
Biskup powiedział że powie jak jest w tym klubie skoro przez 2 miesiące nie dostał ani złotówki a Hajto z Adamskim się ośmieszają i mówią że jest oki!!!
ŻENADA

gajda1908 - 8 sierpnia 2009, 23:09:31 - *.ssp.dialog.net.pl
Co wy wiecie o ŁKS ŁÓDŹ, nie ma takiej siły żeby nas zniszczyła. Jedno miasto Łódź Jeden łódzki klub ŁKS. Pozamiejscy 14 sierpnia będzie znów bolało.

FCB - 8 sierpnia 2009, 23:29:44 - *.bartoszyce.vectranet.pl
Brawo Dolcan 3majcie tak dalej

IRON1908 - 8 sierpnia 2009, 23:52:11 - *.xdsl.centertel.pl
Do wszystkich kibiców sukcesu wielkiego widzewka:
jeszcze się zaśmiejecie baranim głosem,
nabijacie się z naszego remisu z Dolcanem,który przed tygodniem bez problemu pyknął Stalówkę,z którą wy po beznadziejnej gierce wymęczyliście 1-0!!!Faktycznie gromkie brawa i czapy z głów!!!
Weźcie pod uwagę skład w jakim graliśmy,brak Hajty,Kascelana,Świra,Drumlaka,Sieranta,Biskupa(br
ak
kontraktów)+Smoła,Czerkas,Wahan,którzy odeszli!!!
W takiej bagiennej sytuacji w jakiej się znaleźliśmy wynik nie jest zły,a jeżeli chociaż trzech z tych sześciu nieobecnych zasili nas przed derbami skopiemy wam dziury napinacze!!!
Nie ważne w której lidze zawsze tylko ŁKS!!!
Pozdro dla Tychów,Zawiszy i Resovii!!!

Koziny1910 - 9 sierpnia 2009, 0:34:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ŁKS jest w takiej samej sytuacji jak Widzew. Zasłaniasz się brakiem tego i tamtego zawodnika. Jakie tego są przyczyny? To wina Widzewa czy Dolcana, ze oni u was nie chcą grać.
U nas nie zagrał Messi, Henry, Kolo Toure i inni.

Oldboy - 9 sierpnia 2009, 0:34:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale moment..Co kogo obchodzi brak jakis piłkarzy?
To np. Widzew ma płakać ,że grał bez Raula,którego nie kupił, bo jest w 1 lidze i ma za mało pieniędzy na niego...?Bo tak było by 0:5 w Stalowej?

Koziny1910 - 9 sierpnia 2009, 0:35:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To prawda, że ŁKS było ok. 1.000 osób??? Niezły wynik, kto by przypuszczał, że tylu zbierzecie.

romanista - 9 sierpnia 2009, 0:42:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wiekszosc postow jak zawsze oczywiscie zwała !!! :D zycze tym wszystkim napinacza takiej samej sytuacji w klubie !!! :] TYLKO ŁÓDZKI KLUB SPORTOWY CŻZW

ŁKS_Górnia - 9 sierpnia 2009, 0:46:56 - *.adsl.inetia.pl
Czy wygrywasz czy nie...

kafar - 9 sierpnia 2009, 1:00:02 - *.retsat1.com.pl
przykre, ale zostało 2 piłkarzy Adamski i Wyparło, reszta dno, panie Goszczyński, do czego pan doprowadził?!!!

freeboy - 9 sierpnia 2009, 1:00:48 - *.toya.net.pl
Hajto w tym czasie co daj daj grali stal na baluckim wiadomo z czym

retkinia t - 9 sierpnia 2009, 1:07:28 - *.retsat1.com.pl
Ty Koziny1910 Pokaż się na kozinach w szmatach z widzewa to zobaczysz gdzie twoje miejsce napinaczu intrnetowy

romanista - 9 sierpnia 2009, 1:23:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
moze nie wszyscy dno ale brakuje pół składu a to robi swoje do wszystkich baranów- Hajto nie grał za kartki!!! TYLKO ŁÓDZKI KLUB SPORTOWY CŻZW

kibic - 9 sierpnia 2009, 3:33:16 - *.lowicz.vectranet.pl
Przestancie pisac ze marlboro nie grała za kartki, kartki to jedna sprawa ale fakt ze nie podpisał jeszcze kontraktu to co innego podobnie zresztą jak swir ,wiec nie wymigujcie się kartkami tylko czekajcie jak tych dwóch plus drumlak pogrąza was totalnie. do zobaczenia na derbach

lexx - 9 sierpnia 2009, 4:29:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hajto to zamiast grac to komentował z Borkiem bundeslige na eurosporcie - tam przynajmniej płacą

kropa. - 9 sierpnia 2009, 5:04:44 - *.toya.net.pl
Zebracy myslicie ze miasto kupi udzialy w daj ks ?Klejman chce im sprzedac odzyskac kase i nawiac,watpie aby miasto uczynilo taki krok sa wazniejsze sprawy niz wywalanie kasy na was smieszny klubik

szajanek46 - 9 sierpnia 2009, 6:12:04 - *.messagelabs.net (*.136.168.1, 83.136.168.1, 10.37.5.201)
Mam prosbe do tych ktorzy byli na meczu, jak zagral nowy nabytek Dolcanu ZIAJKA SEBASTIAN pozdrawiam ze Swinoujscia

Ząbkowiak - 9 sierpnia 2009, 7:50:11 - *.subscribers.sferia.net
Szacunek dla ŁKS ,możecie sobie pieprzyć ile chcecie ale histori którą ma ŁKS nikt gumką nie wytrze.Szacunek dla klubu dla działaczy i piłkarzy.
Hajto! co ! graj w Łks-ie
Świerczewski! co ! graj w Łks-ie
Drumlak ! co ! graj w Łks-ie
I pozostali ! co ! grajcie dla łODZI
ŁKS KRÓLEWSKI KLUB

parada78 - 9 sierpnia 2009, 7:57:44 - *.autocom.pl
łks- mam nadzieje ze polecicie z hukiem .ze wasz koniec jest bliski

krysiek636 - 9 sierpnia 2009, 9:25:19 - *.cust.tele2.pl
Do parada78
Nie wiem za kim jesteś i chyba nawet nie chcę wiedzieć ale widzę że nie najlepiej u ciebie z racjonalną oceną sytuacji ale trudno tak czasami bywa na pewno nie zrozumiesz dopóki to nie spotka twojego klubu jak ŁKS awansuje to będe miał satysfakcję bo pokażą swoją wartość i zagrają na nosie takim jak ty

IRON1908 - 9 sierpnia 2009, 9:27:51 - *.xdsl.centertel.pl
Do Koziny1922 i olboya...
ależ jesteście żałośni,spora różnica wymieniać wśród nieobecnych graczy,o których możecie tylko śnić,a piłkarzy którzy jeszcze 2 tyg.temu grali w sparingach.Czyż nie?!Nie ważne,brak słów dla takiej
"kibicowskiej" postawy!!!Tylko Łódzki Klub Sportowy!!!

bogdanp - 9 sierpnia 2009, 9:34:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Od oldboja wali czosnkiem na odległość

,,, - 9 sierpnia 2009, 9:44:30 - *.toya.net.pl
dla łks-u ten wynik to bez wątpienia ogromny sukces porównywalny z mistrzostwem polski, bo jak to inaczej nazwać jak grało kilku chłopców którzy prezentują co najwyżej poziom juniora!!!
no ale dobry plecak to podstawa

j1908 - 9 sierpnia 2009, 9:56:12 - *.48.115.46.ltv.pl
kropa,kibic i innni smieszni kibice "wielkiego Widzewa" spytajcie sie starszych kolegow kto dostosowywal wasz stadionik do wymogow LM.Za kogo kase monowane byly fotele i modernizowane oswietlenie.Wiem ze to was boli, ale to ŁKS tworzyl pilkarska historie tego miasta i nawet kilka waszych niby wielkich meczy nie jest wstanie tego przycmic...TO ŁKS MA W NAZWIE" ŁÓDZKI" ,A NIE JAKAS WIOSKE KOLO KSAWEROWA...CZas najwyzszy, zeby miasto zadbalo o SWOJA DUME. TYLKO ŁKS!!!!!!

maxi_kaz - 9 sierpnia 2009, 10:07:17 - *.2.117.15.user.mdi.pl
do szajanek46:
Sebastian Ziajka wg. mojej opinii nie zagrał żadnej rewelacji, był mało widoczny ale również nie popełnił większych błędów. Bez zastrzeżeń ale również bez pochwał.

dani.alves - 9 sierpnia 2009, 11:23:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wynik jak najbardziej sprawiedliwy.
Chodź szkoda tych ostatnich akcji Dolcanu.
Brawo dla Łks-u że pomimo okrojonego składu przybył tak licznie do nas aby dopingować .!

mkjsb - 9 sierpnia 2009, 11:39:33 - *.pai.net.pl
do j1908 ...ŁKS kojarzy mi się z takim klubikiem który wychylił się niedaleko Białegostoku...czyli ŁKS Łomża,wychylił się i spadł na dno bo kasa pusta...mieli wielkie perspektywy i widzieli już siebie na szczycie,ale cóż jeżeli prezesi i właściciele wolą brać a nie inwestować to zawsze tak się kończy...aha nie zmienisz tego że Łódz będzie zawsze kojarzona z Widzewem w większym stopniu niż Wami,nic nie poradzisz że są bardziej znani w kraju ,a nie pomylę się że i też za granicą...na wschodnim froncie bez zmian tylko JAGA

rado - 9 sierpnia 2009, 12:06:30 - *.111.217.108.static.crowley.pl
Wszystkim napinaczom wielkiego Widzewa proponuję zerknąć na tabelę wszechczasów. Który jest ŁKS a który RTS?
W Łodzi bez zmiany ŁKS PANY !!!Bez względu czy ekstraklasa czy 1 liga walczymy do końca !!!

Rozborski - 9 sierpnia 2009, 12:11:44 - *.179.rev.vline.pl
@j1908 - pomyliła Ci się odwaga z odważnikiem. Jaką dumę Łodzi? Ostatnio to tylko żenadę. O ile jeszcze poziom sportowy kopacze Wam ratowali, a jako kibice też spokojnie sprostaliście wymogom, to organizacyjnie do dumy Łodzi Wam daleko. To co się dzieje w sporach własnościowych z pewnością powodem do dumy nie jest i jedynie przyczynia się do negatywnych opinii o mieście, a zaangażowanie władz Łodzi jest poprostu niesmaczne. Ani sposób reakcji, ani czas reakcji nie był własciwy. Hasło to ŁKS tworzył piłkarską historię miasta gdyby nie było śmieszne to byłoby tragiczne. To mniej więcej jak porównanie że to nie Rzymianie byli potegą tylko Etruskowie tworzyli historię. "Niby wielkich meczy"? - O Boże skąd Ty się wziąłeś, jesli były to niby wielkie mecze to Ty naprawdę jesteś niby kibicem. Wiem, że na dworzu gorąco, ale zastanów się zanim coś dalej napiszesz.

Rozborski - 9 sierpnia 2009, 12:17:19 - *.179.rev.vline.pl
@rado - szacunek, własnie ta tabela wszechczasów to ostatni powód do dumy dla ŁKS-u, a hasło "w Łodzi bez zmiany ŁKS PANY" to jak domniemam leczenie kompleksów. O rzeczach oczywistych się nie pisze, więc skoro tak myslisz jak myslisz to zostaw to do własnej wiadomości, wprawdzie fakty są dla Was bezlitosne, ale żyj w ułudzie, kazdemu wolno marzyc.

yoda - 9 sierpnia 2009, 12:27:42 - *.toya.net.pl
hajto nie gral bo w tym czasie dorabial sobie komentarzem meczu bundesligi dla stacji eurosport

yoda - 9 sierpnia 2009, 12:32:11 - *.toya.net.pl
ta tabela wszechczasow juz meczy.zapytam dlaczego nie podeprzecie sie tabela wszechczasow 1ligi tam tez brylujecie nad WIDZEWEM ale o tym to chcecie zapomniec ale MY wam bedziemy przypomionac

j1908 - 9 sierpnia 2009, 12:53:52 - *.48.115.46.ltv.pl
Rozborski twoj komentarz rozbawil mnie do lez.Moze lepiej sproboj leczyc kompleksy u lekarza, a nie na 90minut.Tak wiem jestescie jeszcze wieksi jeszcze silniejsi i jeszcze jeszcze jeszcze...Do mkjsb Bialystok stolica disco polo tyle w tym temacie

Kibic - 9 sierpnia 2009, 13:09:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A gdzie Hajto? Dlaczego nie grał? Tyle się o honorze nagadał i co sam sie wypina na ŁKS?

Rozborski - 9 sierpnia 2009, 13:23:50 - *.179.rev.vline.pl
@j1908 - cieszę się, że się ubawiłeś. Śmiech to zdrowie, szkoda jedynie, że nie potrafiłeś odpowiedzieć merytorycznie, ale jak widzę zabrakło argumentów. No bo jak się teraz wycofać z gafy jaką popełniłeś dot. "niby wielkich meczy"? Jak zatuszować wpadkę, iż te "niby wielkie mecze" nie przyćmiły tworzenia historii przez ŁKS. O czym byśmy mówili? O ŁKS-ie i jego 2 mistrzostwach Polski i niezapomnianych meczach z mistrzem Luksemburga, czy honorowych porażkach z Monaco i M. Udt.? No faktycznie te "niby wielkie mecze" Widzewa nie dadzą rady tego przyćmić. Nie jesteśmy jeszcze więksi i jeszcze silniejsi. Ba przechodzimy teraz gorszy okres, ale i tak najgorsze już za nami. Czego i Wam szczerze zyczę.

kemot36 - 9 sierpnia 2009, 13:30:13 - *.olsztyn.mm.pl
a gdzie nasi byli kadrowicze:Hajto,Świerczewski?

j1908 - 9 sierpnia 2009, 14:00:11 - *.48.115.46.ltv.pl
rozborski czyli wedlug Ciebie Bate Borsow i inne wynalazki ktore graly w LM to tez europejskie potegi hehe.Zyj dalej w swoim przekonaniu,ze zna was cala europa i jestescie the best... a o Eintrachcie Frankfurt juz nie wspomne rzeczywiscie wielki dwumecz

mkjsb - 9 sierpnia 2009, 14:01:31 - *.pai.net.pl
j1908...a co masz do disco polo,powiesz może że nie słuchałeś nigdy no chyba że masz 12 lat i teraz słuchasz manieczek co i tak na jedno wychodzi...ja nie neguje z czego Łódz ma się wstydzić bo to świadczy że wstydzimy się własnego pochodzenia ,ale nie w tym rzecz...prezesi i niektórzy piłkarze robią Was w balona i oskarżają innych ,nie widzicie że ta walka o OE to tylko o kasę idzie jak najwięcej się nachapać...Jaga obecnie ma ciężko z wiadomych przyczyn,ale właściciel nie oskarża innych o dany stan mimo że to nie On namieszał i stara się jak może i na ile go stać,ale w zaciszu bez spektaklów medialnych...właśnie tego nie mają wasi decydenci...pozdro dla normalnych

aqq - 9 sierpnia 2009, 14:04:00 - *.adsl.inetia.pl
Uwielbiam się pośmiać z postów typu "legendarne mecze łks". Niedawno przeczytałem wpis jakiegoś matołka po wygranej (niesprawiedliwej) z Cracovią 4-3, że "dla takich chwil warto żyć".... hahaha Te kilka słów dokładnie wskazuje, jak nisko zawieszona jest poprzeczka w tym amatorskim klubiku. Jeśli "warto żyć" dla wygranej ze spadkowiczem (bo Cracovia spaść z ligi powinna), to co tu więcej dodawać... Na oficjalnej stronie klubowej jako mecze-legendy wymieniono np. wygraną z Legią. Hahaha, czy komukolwiek w Legii przyszłoby do głowy jako legendę wpisywać wygraną z łksem? Nigdy w życiu. Są kluby, w których wygrane z takimi ełkaesami to zwyczajna rzecz, bo tam gdzie wy macie sufit - my mamy podłogę.

j1908 - 9 sierpnia 2009, 14:09:41 - *.48.115.46.ltv.pl
mkjsb zasyanow sie czy nasi dzialacze mieli siedziec cicho jak cala polska widziala jak lewicki i jego pseudo komisja wali z namin w ch...czas skonczyc z tyn komunistycznym betonem w pzpn.Gdyby Jage tez chcieli tak uwalic na pewno siedzieli byscie cicho i pogodzili sie z tym pozdro

IRON1908 - 9 sierpnia 2009, 14:09:48 - *.xdsl.centertel.pl
Do yody...
Człowieku nie dożyjesz tych czasów,żeby twój wielki widzewek miał liczbę sezonów w extraklasie choćby zbliżoną do ŁKS-u,jak my graliśmy i tworzyliśmy tę ligę was po prostu NIE BYŁO!!!Jeśli z ciebie taki historyk to powinieneś wiedzieć,że niestety to dzięki nam i naszym piłkarzom zaistnieliście na futbolowej mapie Polski,więc trochę pokory i szacunku chłopcze,jeśli znaczenie tych słów nie jest ci obce?!Na wieki tylko ŁKS!!!

siara85 - 9 sierpnia 2009, 14:19:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witam wszystkich. Od razu na wstepie powiem ze jestem kibicem Górnika Zabrze. Chciałem powiedziec 2 slowa do napinaczy z smiesznego widzewka. To o czym mowicie to nie taka sama sytuacja jaka miala miejsce u Was, bo wyscie zostakli zdegradowani za korupcje, a ŁKS tylko dlatego ze nie ma pieniedzy. Zgadzam sie z takimi opiniami ze takie kluby jak Łks nie powinny grac w ekstraklasie - wiadomo dlaczego, ale piłkarsko jakby grali Ci gracze co w ekstraklasie to by Was smiesznych widzewiaczków rozjechali w pył, wiem co mowie bo widzialem nie jeden ich mecz no i wasz rowniez. Szkoda ŁKS-u, ta druzyna miala potencjal mimo braku pieniedzy. Dobry przyklad moj klub- Górnik duze pieniadze niby dobzi gracze a patologia niemilosierna ta ich pozal sie Boże gra... mam tylko nadzieje ze awansuja zpowrotem. Pozdro dla ŁKS-u, a ch*j w du*e widzewowi. Dziekuje za uwage

Slayer74 - 9 sierpnia 2009, 14:30:57 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
1. Widzew zaistniał dzięki WYBITNYM działaczom (próżno szukać takich w Was w Łks) i świetnym piłkarzom, na których m.in. w Łks NIE UMIANO się poznać. Więc trochę pokory i przynania się do tego,iż amatorszczyzna u Was koledzy z Al. Unii panoszy się od wielu lat.
2. Tabela wszechczasów? hahahah Graliście w niej 33 sezony więcej niż Widzew, a macie w niej 500 pkt więcej od nas. Faktycznie - co za powód do dumy...
3. Widzew w ciągu pierwszych 7 lat gry w E-klasie (lata 1975-82) osiągnął kilka razy więcej niż Łks grając w niej od samego początku. Byliście i jesteście szarzyzną ligową z NIELICZNYMI wyjątkami.
4. Miarą sukcesu dla Łks jest wygranie derbów raz na kilkanaście lat (nawet wlepki zrobiliście Ełkaesiacy z tego powodu - ŚMIECH NA SALI), dla Widzewa miarą sukcesu są Mistrzostwa Polski i ELIMINOWANIE takich drużyn jak oba Manchestery, czy Juventus.
Taka jest prawda i rozumiem Wasze kompleksy kibice Łks. Bardziej nienawidzicie Widzewa niż kochacie Łks. Prawda czasem boli...

Slayer74 - 9 sierpnia 2009, 14:33:07 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
siara85 - a może poszukasz PRAWOMOCNEGO wyroku skazującego w sprawie korupcji w Widzewie? Idź poszukaj i wróć z przeprosinami.

mkjsb - 9 sierpnia 2009, 14:33:30 - *.pai.net.pl
j1908z tym wywaleniem masz rację bo w zeszłym powinni Polonię wcześniej Ruch i chyba jeszcze kilka klubu znalazło by się które nie dostały by licencji,bo reguły winne być jasne i niepodwarzalne ale nie zaprzeczysz ze piłkarze strajkowali,zawirowania z własnością udziałów ...kto to rozdmuchał inne kluby ,PZPN,chyba przyznasz że nie ...tan cały hałas wyszedł od właścicieli,którzy nie potrafili zadbać o poprawę sytuacji...nie dziwie się piłkarzom że strajkowali,ale co teraz niektórzy z nich robią to farsa...dodam jeszcze że takie działania znam z własnego podwórka ...kiedyś mieliśmy co 2 tydzień 30 tyś ludzi na stadionie ,wyprzedaż młodych i utalentowanych piłkarzy takich jak Citko,Franek,,Piekarski i wielu innych,i tych co tworzyli trzon drużyny Lisowski Czykier,Bayerowie,zamydlono oczy Litwinami,no i najważniejsze wyprowadzono pieniądze ...nic Ci to nie przypomina

Rozborski - 9 sierpnia 2009, 14:46:13 - *.179.rev.vline.pl
@j1908 - i znów brak merytoryczności. Jesli nie gra w lidze mistrzów, jesli nie eliminowanie wielkich klubów, jesli nie półfinał Pucharu Europy i inne zwycięstwa w pucharach oraz 4 mistrzostwa Polski i Puchar Polski i Superpuchar nie są dla Ciebie wyznacznikiem dobrej marki Widzewa w Polsce i Europie to już nic nie poradzę. Porównywnie Bate Borysów do Widzewa z jednym udanym sezonem Białorusinów w Europie, jest wymiarem Twojej nienawiści do Widzewa i kompletnym brakiem wyobraźni w faktycznej ocenie osiągnięć klubu. Nie twierdzę i nikt z Widzewiaków (przynajmniej normalnych) nie twierdzi, że jestesmy europejską potęgą, ale z pewnością jesteśmy bardziej cenionym od Was klubem w Europie i z pewnością jednym z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce. Eintracht to faktycznie najbardziej czarna karta w historii naszego klubu, ale tą nieudaną przygodę w Pucharze UEFA dawno już zmazaliśmy grając w lidze Mistrzów i zdobywając dwukrotnie Mistrzostwo Polski. Kończę z Tobą dyskusję, bo dyskusja to wymiana argumentów, a Ty na rzeczowe argumenty nie potrafisz odpowiedzieć tym samym.

Slayer74 - 9 sierpnia 2009, 14:51:28 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Poza tym - wolę przegrać 0:9 z Eintrachtem, niż 1:5 z Mistrzem Luksemburga. Coś Wam to mówi kibice Łks ?

IRON1908 - 9 sierpnia 2009, 14:59:50 - *.xdsl.centertel.pl
Do Slayer74...
jeżeli liczba z twego nicka to data twoich urodzin,to współczuję że w tym wieku wiarygodną historię polskiej piłki tworzą "wiadomości" zaczerpnięte z fanatycznych i prymitywnych stron internetowych wielkiego widzewka,ale jeśli dzięki temu żyje ci się lżej,tak trzymaj!!!
Skoro nasza bytność w polskiej Extraklasie to taka szarzyzna,to czemu tylko 3 drużyny grały tam więcej razy od nas i co za tym idzie twój wielki widzewek ma jak piszesz 33 sezony mniej?!Gdzie byliście?!Jakieś problemy z awansem czy utrzymaniem?!Gdzie tkwi przyczyna nieobecności twego Dream Teamu w najwyższej klasie rozgrywkowej w naszym kraju?!Jak doczytasz może odpowiesz?!P.S.TYLKO ŁKS!!!

Slayer74 - 9 sierpnia 2009, 15:06:47 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Iron - ale czy ja zaprzeczyłem temu, że jesteście jednym z założycieli ligi? Czy podważyłem w jakikolwiek sposób Wasz wkład w rozwój piłki w Polsce? Stwierdziłem tylko FAKT, iż Wasza gra w E-klasie nie przełożyła i nie przekłada się na wymierne sukcesy - w odróżnieniu od zespołów, które Was w tej tabeli wyprzedzają i mają podobną ilość sezonów gry w Ekstraklasie.
Jedna mała uwaga - w odróżnieniu od Ciebie potrafię napisać nazwę obcego mi klubu z dużej litery (elementarne zasady dobrego wychowania i kultury).
Oczywiście, że do połowy lat 70 Widzew pałętał się po niższych ligach - NIKT temu nie zaprzecza, że byliśmy lokalnym klubikiem. Ale to się zmieniło i dało mieszkańcom Łodzi, i nie tylko masę radości, której długa bytność Łks w E-klasie dać nie mogła. Czy tego chcesz czy nie.

Rozborski - 9 sierpnia 2009, 15:08:12 - *.179.rev.vline.pl
@IRON1908 - czy dobrze zrozumiałem, że wykładnią dot. "potęgi" klubu jest liczba sezonów w jakich grało się w ekstraklasie i data założenia klubu? To wg. tego kryterium jestescie lepsi zgoda. Moim zdaniem jednak o wielkoci klubu świadczą jego ludzie (działacze, piłkarze, kibice) i sukcesy jakie są osiągane. Tak przynajmniej jest wszędzie w Europie i nie rozumiem dlaczego akurat w Łodzi ma być inaczej. Chwała Wam, ze trwacie, jestescie z klubem na dobre i na złe, ale nie można na białe mówić czarne tylko dlatego że jest tak wygodniej.

do Irona - 9 sierpnia 2009, 15:16:55 - *.adsl.inetia.pl
Koleś, to proste wszystko jest. Nie zauważasz różnicy między słowami "grać" a "WYGRAĆ". Wy gracie i gracie, pod względem ilości spędzonych w e-klasie sezonów mało kto może się z wami równać, ale co z tego wynika? Nic. ŁKS to klub nijaki. Zrozumiesz to wreszcie, że nie chodzi o internetową napinkę i przestaniesz walczyć z faktami?

IRON1908 - 9 sierpnia 2009, 15:26:55 - *.xdsl.centertel.pl
Do Slayer74...
naprawdę nie musisz uczyć mnie zasad kultury i dobrego wychowania,w wyrazach których winna być użyta(a nie jest)duża litera,nie umieszczam jej tam celowo ze względu na brak szacunku i tolerancji dla niektórych nazw,może to nie ładnie,może nawet szowinistycznie,ale cóż mam do tego prawo,wszak żyjemy w wolnym kraju.
Co do waszych osiągnięć,ja też niczego nie chcę podważyć i potrafię przyznać,że wasz dorobek jest bardziej okazały jeśli chodzi o trofea krajowe i występy na arenie międzynarodowej,ale według moich przekonań na ten stan rzeczy złożyło więcej elementów niż te które wymieniacie i chełpicie się nimi jak byście byli Realem czy Manchesterem.
Cóż każdy ma swoje racje i swoje zdanie,nie lubię tylko głupawych napinek i bzdur bez pokrycia!!!
Tak czy owak tylko ŁKS!!!

j1908 - 9 sierpnia 2009, 15:27:08 - *.48.115.46.ltv.pl
Anthony Yeboah "kiedys strzelilem kilka bramek jakiemus polskiemu klubowi w pucharach,ale nazwy nie pamietam" Wasza rozpoznawalnosc w europie powala na kolana.A moze Yeboah to jakis nieznany pilkarzyk

j1908 - 9 sierpnia 2009, 15:28:14 - *.48.115.46.ltv.pl
Tak Rozborski wszyscy was zaja i kochaja bez napinki

IRON1908 - 9 sierpnia 2009, 15:41:42 - *.xdsl.centertel.pl
Do Rozborski...
jak dla mnie źle zrozumiałeś moje posty,chyba troszkę przyziemnie,lecz cóż prawo do własnej interpretacji ma każdy!
Odpowiem.
Nie,nie jest to wyznacznikiem potęgi i wielkości klubu!
Ale nie są nimi również 2 załatwione przez partię mistrzostwa i kolejne 2 dla odmiany kupione przez panów G.i P.
A już na pewno nie są nim kibice sukcesu,których pojawiło się jak grzybów po deszczu w okresie "Citkomanii" i występów w LM i tacy którzy jak jest kaska i perspektywy są z "drużyną na dobre i na złe" i plotą bzdury o potędze i chwale,a jak nie idzie to siedzą sobie w domkach i kibicują Małyszowi,albo Adamkowi!!!A takich u was nie brakuje,co?!Może zaprzeczysz?! Only ŁKS!!!

aqq - 9 sierpnia 2009, 15:52:28 - *.adsl.inetia.pl
Iron, nie rozumiem dlaczego ci się zdaje, że jesli Szymański kupił 4 mecze (liczba za prokuraturą), to mozesz pisać że Widzew kupił również mistrzostwa, vicemistrzostwa itd.? Wiadomo, że wobec słabości łksu i braku perspektyw na jakikolwiek sukces będziecie chcieli deprecjonować sukcesy Widzewa. Przecież "Widzew nigdy z łksem nie wygrał, partia załatwiła"... Tylko prawdziwy dupek w to uwierzy....

; ) - 9 sierpnia 2009, 16:22:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ile ŁKS na stadionie? 1000? Chyba że w Ząbkach napływają nowi kibice .

1908 - 9 sierpnia 2009, 18:27:10 - *.254.128.5
- Piłkarsko jakby grali Ci gracze co w ekstraklasie to by Was śmiesznych widzewiaczków rozjechali w pył, wiem co mówie bo widziałem nie jeden ich mecz no i wasz rownież. - Brawo kolego z Górnika, święta prawda, wcale bym sie nie zdziwił gdybyśmy wygrali nawet 5:0 mając w składzie:
1.Smoliński 2.Geworgian 3.Kascelan 4.Świr 5.Biskup 6.Hajto
II - Uwielbiam się pośmiać z postów typu "legendarne mecze ŁKS". Niedawno przeczytałem wpis jakiegoś matołka po wygranej (niesprawiedliwej) z Cracovią 4-3, że "dla takich chwil warto żyć".... hahaha Te kilka słów dokładnie wskazuje, jak nisko zawieszona jest poprzeczka w tym amatorskim klubiku. Jeśli "warto żyć" dla wygranej ze spadkowiczem (bo Cracovia spaść z ligi powinna), to co tu więcej dodawać... - po 1 SPRAWIEDLIWEJ ZAKŁAMAŃCU!Już wiele razy było to wałkowane!
Po 2 Dla takich chwil warto żyć odnośnie przebiegu meczu i zwrotów sytuacji(z 0:2 na 2:2 po czym cios na 2:3 a nie dość, że wyrównali po tym to jeszcze strzelili zwycięską)
III - szacunek, własnie ta tabela wszechczasów to ostatni powód do dumy dla ŁKS-u, a hasło "w Łodzi bez zmiany ŁKS PANY" to jak domniemam leczenie kompleksów. - Leczenie kompleksów Rozborski??Skoro jesteś taki obiektywny i wszystko wiedzący to czemu obiektywnie nie przyznasz racji w tej kwestii??Przecież Miastem rządzi Klub, który zwycieżył w derbach więc czemu podważasz kto rządzi??Wiem, że na dworzu gorąco ale też sie zastanów zanim coś napiszesz.Pozdro.
A wynik nie jest zły biorąc pod uwage skład i ostatnie "przejścia" w drużynie, które bez wątpienia wpłyneły na morale drużyny(Na Hajte itp by nie wpłyneły pewnie)ale na młodzieży sie to odbiło.

aqq - 9 sierpnia 2009, 19:03:14 - *.adsl.inetia.pl
1908 - 1/ Zwycięski gol z Craxą strzelony ZE SPALONEGO! Komu chcesz bajki opowiadać? 2/ Jakby w Widzewie grali.........., to byłby replay słynnego 5-0. Co to za idiotyczny argument "jakby grali...". Kto wam kazał sprzedawać Geworgiana? A czemu nie wszedł Biskup (a kto to niby jest?)? Nie lamentuj teraz lamusie. 3/ Policz sobie, ile lat musieliście siedzieć w e-klasie, by zająć to miejsce, które macie, a ile potrzebował na to Widzew. 4/ Jest różnica między GRAĆ a WYGRAĆ. Kiedy to pojmiesz?

1908 - 9 sierpnia 2009, 19:11:26 - *.254.128.5
Tak, Nasz gol był ze spalonego ale zapomniałeś o golu ze spalonego Spadkowi i nie podyktowanemu EWIDENTNEMU karnego dla Nas, mało tego pisałem to 2-3 dni temu ale wolisz sie napinać zamiast wszystko czytać i wyciągac wnioski.
2. REDAKCJO!Domagam nie NIE TYLKO usunięcia wpisu tego kuka ale równoczesnie dajcie mu bana za obrażanie mnie!!Mnie już byście dawno zbanowali za coś takiego zakłamańce!

Slayer74 - 9 sierpnia 2009, 19:13:29 - *.ssp.dialog.net.pl
Do Iron - a widzisz, ja mam szacunek do każdego klubu. Nawet dla Łks...
Do 1908 - miastem rządzi klub, który wygrał derby. A rządźcie sobie, żyjcie dalej we własnym, wyimaginowanym świecie - tylko, że przebudzenie może być bolesne. To co dzieje się aktualnie z Łks to symptomy tego przebudzenia.
Cieszcie się, że wygraliście derby - domyślam się, że taki sukces na raz ponad dekadę powoduje u Was wielkie święto.
Przypominam tylko, że w piątek kolejne derby.

aqq - 9 sierpnia 2009, 19:26:23 - *.adsl.inetia.pl
To dobrze, że łks dostał w Ząbki. A tacy byli pewni sukcesu...

widzewiak - 9 sierpnia 2009, 21:46:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ludzie co wy wypisujecie???ze remis bo hajty nie bylo???przeciez hajto to obronca a z tylu mieliscie na 0???wiec o co chodzi???hajto nie bedzie wam meczy wygrywal...a skoro nie straciliscie branki to zadna jego pomoc by wam nie pomogla...i po co cala napinka...niech kazdy interesuje sie wlasnym klubem...ekstraklasa dla widzewa!!!!

Total - 9 sierpnia 2009, 22:26:51 - *.adsl.inetia.pl
śmieszy mnie,że łksiacy płaczą,że grają młodzieżą.a ja tu widzę te same nazwiska a nawet wzmocnienia w składzie w postaci obcokrajowców.obciągacie-poziom jak zwykle i tyle!

AnB_Widzew - 9 sierpnia 2009, 22:28:16 - *.toya.net.pl
brawo elksa

asis2009 - 10 sierpnia 2009, 7:37:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo DOLKAN za wsparcie
ŁKS brawo za ambicje !!!!!!!!!

Bret Łks - 10 sierpnia 2009, 12:14:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda że tego Jarosza nie pozyskali,pewnie przez ten bałagan cały.Wnióslby gość świeżość

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas