[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


14 listopada 2009, 18:53:22 - Alkashpah
Nieudany debiut Smudy

Słabo wypadł pierwszy mecz reprezentacji Polski pod wodzą Franciszka Smudy. Polacy zaprezentowali się podobnie jak w kilku poprzednich spotkaniach i przegrali z Rumunią 0-1 (0-0). Bramkę dla naszych rywali zdobył w 59. minucie Daniel Niculae.

Pierwsza połowa spotkania z pewnością nie zachwyciła garstki kibiców zgromadzonych na wciąż budowanym stadionie Legii. Obie jedenastki grały ostrożnie, nie stwarzając sobie zbyt wielu klarownych sytuacji strzeleckich. W 7. minucie dwójkową akcję przeprowadzili Daniel Niculae i Ciprian Marica. Po strzale tego drugiego zza pola karnego futbolówka minęła bramkę Polaków o kilka metrów. Ciekawą akcję Polacy przeprowadzili w 27. minucie. Z głębi pola podawał Dariusz Dudka, Ludovic Obraniak obrócił się z piłką i zagrał prostopadle do Ireneusza Jelenia, jednak piłkę po strzale napastnika z trudem odbił Costel Pantilimon. Trzy minuty później z lewego skrzydła groźnie dośrodkowywał Jeleń i tym razem Pantilimon w ostatniej chwili wyprzedził Roberta Lewandowskiego. Uśpieni atmosferą meczu piłkarze obu drużyn dopuścili się kilku błędów. Wskutek pomyłki Adama Kokoszki piłkę w 34. minucie przejął Marica i zagrał do niepilnowanego Niculae. Szczęśliwie dla naszych piłkarzy bardzo dobrą okazję Rumunów przerwał gwizdek sędziego oznajmiający faul na polskim obrońcy. W doliczonym czasie pierwszej części gry dynamiczną akcję Polaków zakończył niecelny strzał Obraniaka zza pola karnego.

Drugą połowę oba zespoły zaczęły z nieco większym animuszem. W 54. minucie groźnie z dalszej odległości uderzał Bănel Nicoliţă, lecz Tomasz Kuszczak zdołał wybić piłkę na rzut rożny. Dwie minuty później lewym skrzydłem pomknął aktywny w tym meczu Kamil Kosowski, jednak po jego dośrodkowaniu strzał Jelenia zablokował Cristian Chivu. Po pięciu minutach polscy obrońcy biernie przyglądali się akcji, którą przeprowadzili Tiberiu Ghioane, Marica i Niculae. Ghioane po podaniu Mariki pośliznął się w polu karnym i, leżąc, odegrał do Niculae, a po jego uderzeniu piłka odbiła się od nogi Dariusza Dudki i przelobowała interweniującego Kuszczaka. Po chwili mogło być 2-0, jednak główkującego z bliskiej odległości Niculae powstrzymał Kuszczak. W 67. minucie Kosowski dośrodkował piłkę na głowę Jelenia, ale jego uderzenie w środek bramki nie sprawiło żadnych kłopotów bramkarzowi gości. Polacy próbowali różnych sposobów na strzelenie bramki. W 75. minucie futbolówka po niespodziewanym strzale Piotra Brożka z lewego skrzydła wylądowała tylko na bocznej siatce. W ostatnich minutach meczu polscy zawodnicy nie mogli sforsować solidnej obrony rumuńskiej. Wyjątkami były akcje Sławomira Peszki, w których znalazł się sam na sam z bramkarzem gości. Najpierw słaby strzał Polaka spokojnie obronił Pantilimon, a już w doliczonym czasie gry po minięciu golkipera Peszko zbyt długo zwlekał z oddaniem strzału i stracił piłkę.

14 listopada 2009, 17:00 - Warszawa
Polska 0-1 Rumunia
Daniel George Niculae 59

Polska: 1. Tomasz Kuszczak - 19. Marcin Kowalczyk, 14. Michał Żewłakow (90, 2. Maciej Sadlok), 4. Adam Kokoszka, 17. Piotr Brożek - 16. Jakub Błaszczykowski (80, 15. Sławomir Peszko), 5. Dariusz Dudka, 10. Ludovic Joseph Obraniak (80, 6. Roger), 18. Kamil Kosowski (75, 9. Maciej Rybus) - 11. Ireneusz Jeleń, 8. Robert Lewandowski (70, 23. Patryk Małecki).

Rumunia: 12. Costel Fane Pantilimon - 22. Vasile Maftei (79, 2. Ionuţ Cristian Săpunaru), 6. Mirel Matei Rădoi, 5. Cristian Eugen Chivu, 3. Răzvan Dincă Raţ - 14. Mihai Roman (46, 16. Bănel Nicoliţă), 8. Paul Constantin Codrea (52, 7. Tiberiu Ghioane), 4. Iulian Cătălin Apostol, 10. Cristian Tănase (69, 15. Dorin Nicolae Goian) - 21. Daniel George Niculae, 9. Ciprian Andrei Marica (61, 18. Gheorghe Bucur).

żółte kartki: Lewandowski, Kokoszka - Rădoi, Codrea.

sędziował: Menashe Mashiah (Izrael).
widzów: 5000.

ss20 - 14 listopada 2009, 18:53:51 - *.ssp.dialog.net.pl
Co za debiucik.
Franz, wracaj do nas, do Lubina.
Repra to za wysokie progi dla ciebie

Solinari - 14 listopada 2009, 18:53:55 - *.xdsl.centertel.pl
tragedia.. Smuda ja wierzę nadal!

Pablos - 14 listopada 2009, 18:53:56 - *.swinoujscie.vectranet.pl
Gra nie była taka najgorsza. Franz zrobi z tej repry porządny zespół.

jaro - 14 listopada 2009, 18:53:57 - *.ssp.dialog.net.pl
szybko

hahy - 14 listopada 2009, 18:53:59 - *.ssp.dialog.net.pl
Kosowski - szacun dla niego za walke.

bqw - 14 listopada 2009, 18:54:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
zal.

BKS - 14 listopada 2009, 18:54:06 - *.175.144.170.koba.pl (*.0.9.218)

yellow_red - 14 listopada 2009, 18:54:07 - *.adsl.inetia.pl
Jaki doping - ŻENADA - taka gra!
Jakie boisko - KLEPISKO - taka gra!
Dlaczego takich meczy nie rozgrywa się w Kielcach czy Lubinie, najnowocześniejszych stadionach piłkarskich w Polsce?

ja - 14 listopada 2009, 18:54:08 - *.adsl.inetia.pl
Dzisiejszy mecz pokazał, że PZPN potrafi manipulować fanami Reprezentacji.
Kibice nie kupowali biletów, ale na trybunach trochę ich było, dziwne.
Mikrofon tv ustawiony akurat tam gdzie "dopingowali" ale ani razu nie zaśpiewane przez tych "kibiców": pzpn pzpn j.....
natomiast gdy gdzieś w tle było słychać: iti spi.... to natychmiast gwizdy "kibiców" przy mikrofonach.
W Bydgoszczy nie będzie już tak łatwo zebrać kibiców na meczu.
_______________________________________________
Sportowo mecz pokazał, że największy problem to to, że nie zanosi się żeby było lepiej. Trzeba ogrywać młodych, bo na ME gramy na 100% a i tak raczej tam nic nie zwołujemy.

kibic - 14 listopada 2009, 18:54:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widać narazie nic się nie zmienia...

LG-Elbląg - 14 listopada 2009, 18:54:20 - *.201.19.156
buhehehe

wasq - 14 listopada 2009, 18:54:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szybko ;)
ale mecz był faktycznie nie udany :/

LuaLua - 14 listopada 2009, 18:54:24 - *.elk.mm.pl
Padaka

kam - 14 listopada 2009, 18:54:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Peszko się popisał...

hudy - 14 listopada 2009, 18:54:31 - *.adsl.inetia.pl
Peszko pogralby dluzej to bysmy wygrali a tak jest kicha

sad - 14 listopada 2009, 18:54:39 - *.chello.pl
jeee, super!! po porazce z Kanada wyladujemy na 80 miejscu za Mołdawią i Albanią

ZL - 14 listopada 2009, 18:54:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Cza było wystawić Zagłębie Lubin

danielus - 14 listopada 2009, 18:54:50 - *.146.18.59.nat.umts.dynamic.eranet.pl
ojojoj.... przegraliśmy, znowu...

mks_korona - 14 listopada 2009, 18:54:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
cała Polska się wstydzi za bydło z warszawy !! gwizdy , buczenie , zero dopingu !!! Janusze!!!!

3 - 14 listopada 2009, 18:55:00 - *.ny325.east.verizon.net
graty peszko! pokraka wieczoru pozdrowienia dla wszystkich naiwnych ktorzy mysleli ze smuda zmieni nagloe oblicze repry

xxx_x - 14 listopada 2009, 18:55:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nic się nie stao! Polacy nic się nie stao!

Luki - 14 listopada 2009, 18:55:10 - *.devs.futuro.pl
Peszko jesteś daremny jak but Oby gra Polski się polepszyła bo narazie to jest dno!!!

I.T.I - 14 listopada 2009, 18:55:36 - *.adsl.inetia.pl
CO TO za M U R A W A !! I tow stolicy wstyd !!!! doping wstyd !!!!! poprostu trzeba ze wstydu sie schowac !!!!!

franz - 14 listopada 2009, 18:55:47 - *.netpower.pl
Wierzę w trenera,potrzebuje tylko czasu,nie można zrobić reprezentacji na zawołanie.

X - 14 listopada 2009, 18:56:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
peszko zwalił spraw

malkontent - 14 listopada 2009, 18:56:13 - *.chello.pl
majewski wroc!

kibic - 14 listopada 2009, 18:56:21 - *.interblock.pl
niech Smuda cwiczy z nimi strzaly bo z tak ustawianymi celownikami to na LZS-y wypad.Wystarczyl jeden wypadzik Rumunow i jakze skuteczny,Tak sie strzela patalachy, a nie w trybuny vide Jelen,Lewandowski czy w bramkarza vide Peszko.

bNk - 14 listopada 2009, 18:56:32 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.4.28.6)
Sadlok z kanadą od 1 minuty ! tylko Ruch!

xxxx - 14 listopada 2009, 18:56:34 - *.promax.media.pl
ale szybko przeciez dopiero co odgwizdali koniec meczu w tv ;o

Szyderca - 14 listopada 2009, 18:56:43 - *.33.101.112
I znów się zaczyna heh...
Smudo wracaj do Lubina.
Podobno po 3 dniach treningu grali jak nigdy.
No własnie widać dzisiaj było.

rob - 14 listopada 2009, 18:56:51 - *.zone8.bethere.co.uk
peszko za szachy sie wez

Tomo - 14 listopada 2009, 18:57:07 - *.petrus.pl
Tutaj nawet Smuda nie pomoże :/
Ale miejmy nadzieje

-xXx- - 14 listopada 2009, 18:57:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Peszko - wejżesz Pan sie oszacuj, albo zastanów czy umiesz strzelać w kierunku bramki, KOSA szacun, czeka nas bardzo bardzo dużo pracy.

pEzEtpEen - 14 listopada 2009, 18:57:18 - *.chello.pl
na stadionie w 70 minucie. "Kto wygra mecz???.......-Rumunia!"
brakowało tylko JESZCZE JEDEN!!! ;]

Stach - 14 listopada 2009, 18:57:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Franz z g...a bicza nie ukręcisz !!!! Nasi piłkarzykowie to najgorsze beztalencia na Świecie. Polska piłka jest już w stanie agonalnym. Bijemy rekord- 370 minut bez bramki.

fassss - 14 listopada 2009, 18:57:34 - *.116.193.130 (unknown)
peszko miał na 100% akcje

c - 14 listopada 2009, 18:57:42 - *.tbcn.telia.com
Kosowski..gra jakby mial kaca. Zewlakow z calym szacunkiem to on bedzie mial 100 lat na ME 2012. Franz ty lepiej zacznij odmladzaj szybciej i sprawniej.Kuba bez formy, Obraniak tez, Lewandowski i Jelen nie mieli duzo wsparcia. Dudka tez jak zwykle ociezaly, gdzie jego forma z dawnych lat? Rusza sie jak cielak na szkolnym lodowisku.

uznam - 14 listopada 2009, 18:57:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tragedia...grają za wolno..nie ma podań z pierwszej piłki a strzały na brame to beznadzieja!!

janek - 14 listopada 2009, 18:57:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pokupujcie sobie tam w stolicy golebie to bedziecie sobie gwizdać prostaki !!!

maro - 14 listopada 2009, 18:58:18 - *.range86-153.btcentralplus.com
Ktoś krzyknął... Kto wygra mecz i.... cisza... a potem bramka na 0-1... haha... a Peszko....żal...
Reprezentacja grała jak Lech na wiosnę, więc oc się spodziewaliście? Smuda jak został trenerem to bardziej zależało mu na mediach... Trener rep. Rumunii dyrygował zespołem a smuda nic..

marro - 14 listopada 2009, 18:58:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znacie najkrotszy dowcip: "Polski pilkarz", wszystko w temacie

intercity - 14 listopada 2009, 18:58:42 - *.zabrze.net.pl
gra bez zmian krótko mówiąc tragedia żenada a to co robił Peszko to mistrzostwo świata widać przed Franzem dużo roboty niewiem skąd dobrych graczy wziąśc bo takich w polsce niema

korona kie - 14 listopada 2009, 18:58:46 - *.146.64.35.nat.umts.dynamic.eranet.pl
smuda powtorzysz to za tydzien w Kielcach . TYLKO KORONA

ss - 14 listopada 2009, 18:59:05 - *.multi-play.net.pl
Grali jak nigdy przegrali jak zawsze...:D

orangina - 14 listopada 2009, 18:59:13 - *.fbx.proxad.net
Tylko tyle powiem: brawo BZ WBK
Nie kupuję tyskiego, usług orange, fakro i innych marek, ktore widzialem na reklamach

starszy - 14 listopada 2009, 18:59:21 - *.adsl.inetia.pl
Franc.. zapisz w notesie Dudka,Kowalczyk, Małecki Brożek, Guereiro,tym Panom juz dziękujemy z takim poziomem to do 1 ligi no może extaklaklasy
Kasa, Kuba, Żewłakow szacun

pluszek - 14 listopada 2009, 18:59:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Miało byc tak pieknie.. Nie mieliśmy żadnego pomysłu na grę, podania głownie do tylu. Jeden Rybus kiwnał Rumuna, trema tak wszystkich zjadła ze nawet podać nie umieli?

... - 14 listopada 2009, 18:59:24 - *.olsztyn.vectranet.pl
Dudka fantastyczny gracz...żal. Cienko widze te euro i nie chodzi o trenera, po prostu nie mamy w Polsce 11 zawodników, którzy potrafią grać w piłkę.

kaka - 14 listopada 2009, 18:59:48 - *.opera-mini.net (*.158.199.131)
ludzie opamietajcie sie i nie placcie na pensje dla dziadkow.kto kupil bilet na mecz to zdrajca polskiej pilki. Ratujcie ja ale nie w ten sposob. Na pzpn i wywiezc piechniczkow engelow i latow na taczkach. My juz konamy w europie.

leka - 14 listopada 2009, 19:00:01 - *.csk.pl
W 100% zgadzm się z STACH _ EM. mamy pokolenie nieudaczników piłki nożnej.

motti - 14 listopada 2009, 19:00:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oceny za mecz (10 stopniowa skala):
Kuszczak: 4
Kowalczyk: 8
Żewłakow: 6
Kokoszka: 3
Brożek: 4
Dudka: 5
Obraniak: 7
Błaszczykowski: 5
Kosowski: 7
Lewandowski: 2
Jeleń: 4
Małecki: 2
Rybus: 6
Peszko: 0
Roger i Sadlok bez oceny

Jaro - 14 listopada 2009, 19:00:05 - *.zamosc.mm.pl
Słaby ten Smuda trener zagraniczny byłby lepszy, brakowało Krzynówka i Dudka, Puszczak niepewny. Acqafrescę trzeba załatwić jak najszybciej.

boca - 14 listopada 2009, 19:00:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Boisko zenada... u nas w IV lidze jest znacznie lepsze. Teraz rozumiem dlaczego na Legii nie wielu potrafi wygrac.

LG-Elbląg - 14 listopada 2009, 19:00:22 - *.201.19.156
w 40 milionowym kraju nie mozna znalesc 11 zgranych kopaczy.. masakra

papież - 14 listopada 2009, 19:00:35 - *.net.inotel.pl
Smuda won! Zwolnić tego słabego trenera jak najszybciej...niech Pan prezes Lato zrobi z nim porządek tak jak z Benhacerem i sam zostanie selekcjonerem! W końcu był dobrym piłkarzem więc wie jak się wygrywa. Jest dobrym prezesem, będzie i trenerem.

pEzEtpEen - 14 listopada 2009, 19:00:38 - *.chello.pl
turbodymomen wstydzi się reprezentacji

heht - 14 listopada 2009, 19:00:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a w karczewie święto:d

Aro 1702 - 14 listopada 2009, 19:00:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Napewno efektów nie zobaczymy odrazu na to trzeba czasu

maliniasty - 14 listopada 2009, 19:01:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i pojawili się napinacze. Widać że jest postęp. Obraniak zagrał fajny mecz widać że ta pozycja mu odpowiada. Kogo można jeszcze pochwalić? Napewno kosowskiego, za walke, i rajdy lewą stroną. totalna pomyłka to kokoszka, trzeba było dać szansę glikowi, sadlokowi. Katastrofalne błędy, to dopiero 6 dni pracy
Franza a wy napinacze wymagacie żeby Brazylie z jednym palcem w dupie ogrywał. Dajcie mu czas! A na legi nie powinna grć repra!! u mnie w B klasie jest lepsze boisko niż na Legi, a o dopingu nie wspomnę.

1946&1971& - 14 listopada 2009, 19:01:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kuszczakowi jest przykro,że 95%zawodników z Menchesteru gra w reprezentacjach,a on zostaje z garstką ludzi w klubie.I ten chłop się dziwi,że go w reprezentacji nie gra.Przecież on piłki do rąk nie umi złapac.Dzisiaj był naszą piętą achillesową

zabaaa - 14 listopada 2009, 19:02:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co robil kokoszka ? bozeee ... Peszko co nie wymiatal to bajka ;|
lewandowski tez zero ;|
Kosowski jedynie zagral to co trzeba bylo ...
Ale dajmy czas Franzowi ;)

darq - 14 listopada 2009, 19:02:40 - *.netservis.com.pl
Spośród aktorów dzisiejszego widowiska wyróżniłbym Dariusza Dudkę. Jego finezyjna gra , piękny strzał prawie ,że w okienko bramki i mnóstwo celnych podań spowodowało ,że wyróżnił bym go mianem zawodnika meczu.

zseba - 14 listopada 2009, 19:02:44 - *.toya.net.pl
Doping żenada!!!!Boisko-kartoflisko to wstyd że reprezentacja Polski gra na takim boisku i stadionie.Żeby klub z 2 czy 3-cim budzecie w ekstraklasie miał taką murawę.

ŁKS - 14 listopada 2009, 19:03:13 - *.toya.net.pl
ja bym chcial wiedziec kto jest odpowiedzialny za stan boiska?? przeciez to jakas masakra byla snieg nie padal wczesniej to nie wiem skad taki stan boiska wstyddd

reksio - 14 listopada 2009, 19:03:16 - *.chello.pl
Smudzie gratulujemy frajerstwa

starszy - 14 listopada 2009, 19:03:29 - *.adsl.inetia.pl
"dobra" murawa na tej budowie maja wstyd garać na tej łące dla reprezentacji

vvv - 14 listopada 2009, 19:03:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rumuni lepsi technicznie dokopali by3-o żeby lepsza płyta boiska a nie te kartoflisko

damianbuja - 14 listopada 2009, 19:03:43 - *.146.64.35.nat.umts.dynamic.eranet.pl
rozniesiemy zaglebie i tyle w temacie BYŁA BĘDZIE JEST KORONA MKS!!!

lala - 14 listopada 2009, 19:04:05 - *.l.pppool.de
smuda smuda, gdzie te cuda?

Kaczuśak88 - 14 listopada 2009, 19:04:06 - *.175.3.2
Miały być wielkie zmiany, przebudowa drużyny a tu jak zwykle wielkie zero...Ten się śmieje kto się śmieje ostatni Panie Smuda...może lepiej sprzedać EURO...a nie się później wstydzić na cały świat

poo - 14 listopada 2009, 19:04:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak sedzia dopuscil takie boisko ?? ,

skora - 14 listopada 2009, 19:04:56 - *.cmbg.cable.ntl.com
co wy chcecie zobaczcie ostatni mecz polakow i porownajcie go z tym!!

qwerty567 - 14 listopada 2009, 19:05:05 - *.ssp.dialog.net.pl
Kosowski udowodnił że jest najlepszym polskim lewym pomocnikiem,
a Peszko pokazał że jest kompletnie bez formy, Błaszczykowski w zasadzie też,
ale Smuda jeszcze pokaże że coś jeszcze będzie z naszej reprezentacji

kriso - 14 listopada 2009, 19:06:02 - *.chello.pl
Przed Franzem sporo pracy -Kokoszka,Peszko -nieporozumienie

mariano95 - 14 listopada 2009, 19:06:14 - *.pools.arcor-ip.net
Nie ma pomyslow na szybkie rozegranie akcji.Peszko nie zalamuj mnie.Boisko fatalne, obciach.Kibice obciach. Nawet nie potrafimy pokonac slabiutkich Rumunow.Franek ja nie wiem jak Ty z nich chcesz zrobic pilkarzy. J.....pzpn

hehehe - 14 listopada 2009, 19:06:27 - *.satfilm.net.pl
naprawde ludzie jestescie smieszni uwielbiam tu wchodzic po meczach repry odrazu poprawia mi to humor choc nie wiem jk bardzo by byl do d**y. liczycie ze Smuda czy inny trener w 2 tygodnie po przejeciu kadry stworzy wam cuda ?? nie widzicie czy nie chcecie widziec ze nasi kopacze sa tacy ze to aktorzy jak im zapłaca tak zagraja?? nie ma juz takich piłkarzy ktorzy grali by dla naszej repry jak to kiedys bylo teraz to sa panienki grac tak zeby sie tylko kontuzji niezlapalo bo w klubie kaski nie dostana potem. czasy naszej dobrej mocnej repry juz sie dawno skonczyły

Marcin - 14 listopada 2009, 19:07:03 - *.icpnet.pl
Na jakimś Orliku mogli zagrać.Co to ku.wa za kretowisko było?Czy w Polsce nie ma innego stadionu na którym mogłaby zagrać repra?Musieli grać na placu budowy?Porażka jakaś!Wstyd przed Rumunami!

Jack - 14 listopada 2009, 19:08:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żeby Peszko "miał mobilizację w meczach towarzyskich" to byłoby 2-1...

fusel - 14 listopada 2009, 19:10:11 - *.pools.arcor-ip.net
a ja sie pytam kto odpowiada za podgrzewanie murawy? w chorzowie tez byla nedza, a nie murawa.

Czerwien - 14 listopada 2009, 19:10:22 - *.adsl.inetia.pl
Wg.mnie fatalny stan murawy-kadra nie może grać na takim czymś-takie mecze nie mają sensu.Kuszczak nie gra w klubie więc w kadrze go nie powinno być-chociaż kiedyś ceniłem jego talent wyżej od Boruca.Ale to nie bramkarz dziś przegrał-nie można mieć w drużynie Kokoszki który sobie nie radzi i nie odróżnia Rumuna od Polaka-możliwe,że lepiej byłoby cofnąć Darka Dudkę do obrony bo w pomocy widać się męczy-podania ma sygnalizowane.Ale dajmy czas Frankowi Smudzi-ja szczerze w tej kadrze nie widzę tylko Kokoszki I Kuszczaka oraz pozostałych graczy którzy nie mają miejsca w klubie(młody Szczęsny).Pozdrawiam

pyjas - 14 listopada 2009, 19:11:26 - *.opera-mini.net (*.5.36.202)
Boisko masakra, doping masakra, Dudka, Brożek, Kokoszka - dziękujemy, dostali szansę i to wystarczy.

Marcin - 14 listopada 2009, 19:13:43 - *.icpnet.pl
do Jack: Tak wszystko przez Peszkę!To przez niego.Weź pomyśl zanim cos napiszesz koleżko.

koniu1906 - 14 listopada 2009, 19:14:02 - *.9-3.cable.virginmedia.com
Jaki jest sens rozgrywania spotkan reprezentacji w kraju skoro nie mamy stadionu? Nie lepiej byloby przeczekac te remonty i popykac sobie gdzies na wyjezdzie? No chyba ze nikt nas nie chce zaprosic...Nie od dzis wiadomo ze mecze bez kibicow nie maja sensu. Murawa tragedia dlatego nie pokusze sie o ocene gry bo tam sie grac nie dalo. Chciec chcieli bylo zaangazowanie co wskazuje na swiatelko w tunelu SMUDA WIERZYMY W CIEBIE!!!!

Whatever - 14 listopada 2009, 19:14:33 - *.adsl.inetia.pl
Nie mamy czasu. Smuda nie może "budować" polskiej reprezentacji od nowa, on miał ją stworzyć z niczego w przeciągu paru tygodni.
Jak widać nie wykonał tego choć zadanie przed nim postawione było proste.
Pokonanie Rumunie nie było tak ciężkim wyzwaniem. Sądziłem, że Franz w debiucie sprosta zadaniu; żeby choć było to 1:0.
ehhhh po meczu można było jedynie powiedzieć: "To koniec". I to właśnie jest koniec. Polska reprezentacja to idealny przykład jak można przez swój minimalizm, niechęć i brak zaangażowania zniszczyć tak dobry zespół... Zapamiętajcie moje słowa: Mecz z Kanadą i z Tajlandią w przyszłym roku, będą naszymi jedynymi wygranymi meczami aż do Euro 2012... Zapamiętajcie moje słowa...

Śląsk - 14 listopada 2009, 19:15:25 - *.ssp.dialog.net.pl
Do "ss": Raczej: Grali jak zawsze, przegrali też jak zawsze :D

ueo - 14 listopada 2009, 19:15:40 - *.xdsl.centertel.pl
jak mowilem w 2010 bedziemy go oceniali i to na jesien

Daro - 14 listopada 2009, 19:16:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
JAka lida taka repra i tyle

Jack - 14 listopada 2009, 19:16:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a zapomniałem dodać, ci kibice co oglądali mecz nie chodzi mi o działaczy, tylko o tych "dopingujących" lepiej żeby były zamiast ich puste krzesełka, bo to co dzisiaj "pokazali" to tragedia.. Kuszczakowi piłka wypadła z rąk bo odbiła się od tego kretowiska, ale na szczęście nic groźnego się nie stało, a ci zaczęli wrzeszczeć Artur Boruc. Bardzo lubię Artura i uważam że to najlepszy polski bramkarz ale czyżby widzowie zapomnieli co Boruc zrobił w Belfaście na podobnej murawie? A po zakończeniu meczu, przegranym meczu banda nie powiem kogo zaczęła krzycześ LEO itd... To już jest naprawdę niepoważne.

Maks - 14 listopada 2009, 19:16:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do płaczków, jęczków, a także do wielkich bojówkarzy 'antyPZPN':
Jesteście niepoważni. Najpierw robicie bojkot PZPN, a później wystarczy zmiana trenera żeby was udobruchać. Wtedy "Związek Piłki Nożnej w Polsce" przestaje być źródłem wszelkiego zła i bojkot można olać (przestał być... trendy?), oczekując niewiadomo jakich kokosów w pierwszym meczu trenera z tą drużyną i śpiewając piesni pochwalne Smudzie. Można też gwizdać na piłkarzy kiedy wycofają piłkę do obrońców, można krzyczeć "Artur Boruc", gdy Kuszczakowi zdarzy się pojedyńczy 'babol', oraz (nie wiem czy dobrze słyszałem) po meczu krzyczeć "LEO"...
Osobiście postawą piłkarzy jestem zadowolony, mecz ciekawy, gra mądra, pretensje mam chyba tylko do Peszki, z przyczyn oczywistych. Trzeba zwrócić uwagę na mnogość kombinowanych akcji i naprawdę zły stan murawy. I nie mówcie proszę, że Rumuni grali na tej samej, bo bramka która padła po ich akcji była, hmmm... jakby to rzec... nieco przypadkowa (chociaż zawodnik oddał ładny strzał). Jak pisałem wcześniej najbardziej jestem zawiedziony postawą kibiców, rzecz jasna, tylko pewnej części, którą na mecz reprezentacji zwabił, jak podejrzewam, nowy trener. Pozdrawiam wiernych kibiców

Szyderca - 14 listopada 2009, 19:16:39 - *.33.101.112
Przegrali bo na legii grali :D :asd

mariano95 - 14 listopada 2009, 19:17:21 - *.pools.arcor-ip.net
Wszyscy piszecie, powoli dajcie im czas,nie od razu bedzie dobrze, po jednym meczu itd....A ja wam mowie ze z tymi grajkami nic sie nie da zrobic czy to po pierwszym czy po dziesiatym meczu. Najwazniejsze ze maja kase,a serca do walki dla wlasnego kraju za grosz nie maja. Oj Franz wracaj do Lubina....

Wiślak - 14 listopada 2009, 19:17:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Przecież Rogera miało nie być ?? Ale i tak dobrze Kosowski najlepszy !!

grosss - 14 listopada 2009, 19:18:46 - *.dynamic.gprs.plus.pl
zapalmy świeczkę[*]

?? - 14 listopada 2009, 19:19:12 - *.icpnet.pl
Do płaczków, jęczków, a także do wielkich bojówkarzy 'antyPZPN':
Jesteście niepoważni. Najpierw robicie bojkot PZPN, a później wystarczy zmiana trenera żeby was udobruchać. Wtedy "Związek Piłki Nożnej w Polsce" przestaje być źródłem wszelkiego zła i bojkot można olać (przestał być... trendy?), oczekując niewiadomo jakich kokosów w pierwszym meczu trenera z tą drużyną i śpiewając piesni pochwalne Smudzie. Można też gwizdać na piłkarzy kiedy wycofają piłkę do obrońców, można krzyczeć "Artur Boruc", gdy Kuszczakowi zdarzy się pojedyńczy 'babol', oraz (nie wiem czy dobrze słyszałem) po meczu krzyczeć "LEO"...
Osobiście postawą piłkarzy jestem zadowolony, mecz ciekawy, gra mądra, pretensje mam chyba tylko do Peszki, z przyczyn oczywistych. Trzeba zwrócić uwagę na mnogość kombinowanych akcji i naprawdę zły stan murawy. I nie mówcie proszę, że Rumuni grali na tej samej, bo bramka która padła po ich akcji była, hmmm... jakby to rzec... nieco przypadkowa (chociaż zawodnik oddał ładny strzał). Jak pisałem wcześniej najbardziej jestem zawiedziony postawą kibiców, rzecz jasna, tylko pewnej części, którą na mecz reprezentacji zwabił, jak podejrzewam, nowy trener. Pozdrawiam wiernych kibiców

opa - 14 listopada 2009, 19:20:07 - *.175.144.168.koba.pl (*.0.9.184)
Reprezentacje zapraszamy do Białegostoku. Na stadionie Jagiellonii jest najlepsza murawa w Polsce. To na czym dziś grali nasi kopacze nie można nazwać nawet kartofliskiem.

pyjas - 14 listopada 2009, 19:20:18 - *.opera-mini.net (*.5.36.202)
Boisko masakra, doping masakra, Dudka, Brożek, Kokoszka - dziękujemy, dostali szansę i to wystarczy.

Jack - 14 listopada 2009, 19:21:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Marcin
Czy ja powiedziałem, że przegraliśmy przez Peszkę? Ja powiedziałem, że moglibyśmy wygrać żeby Sławek poćwiczył trochę strzały na treningach. A dla ciebie proponuję naukę czytania ze zrozumieniem:D

morskiAG - 14 listopada 2009, 19:21:47 - *.cht-bng-012.adsl.virginmedia.net
LG-Elbląg przestań płakać.
Co do meczu to pierwsza polowa była nawet spoko,druga to porażka.Zobaczymy z Kanadom.
Obraniak,Kosowski,Kowalczyk,Jelen,Kuszczak na plus.
Smude czeka jeszcze dużo pracy.Oby to był ostatni mecz na takim pastwisku.

Adrian - 14 listopada 2009, 19:22:20 - *.ssp.dialog.net.pl
Powtarzam po raz kolejny!!!
-Nie grac żadnych spotkań reprezentacją
-Na miesiąc przed Euro2012 zebrać chłopaków
-Zagrać te TRZY mecze na turnieju
-Wszyscy zadowoleni,a kibice nie muszą oglądać cyrku
**************************************************
*
ZAGŁĘBIE LUBIN.

vvv - 14 listopada 2009, 19:23:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z tą naszą myślą szkoleniową to my nigdy nie będziemy się rozwijać już nas wszyscy wyprzedzili a za niedługo to pigmeje i eskimosi nas wyprzedzą.

Baca - 14 listopada 2009, 19:23:15 - *.opera-mini.net (*.112.72.236)
Po primo widać jak pzpn manipuluje kibicami , tv , itd dopuki leśne dziadki nie odejdą do puty w polskiej piłce nie bedzie lepiej a co do meczu to rumuni pykneli nam te bramkę fuksem he he a peszko ryl jak kret w kartoflisku o kubie b. Już nic nie wspomnę bo nie wiem co on robił w kibiców celował czy jak . . . . Ale widać już bylo ze grali lepiej niż w ostatnim meczu smuda jest dobry pamiętajmy o tym ze w 6 dni nie buduje się dobrej reprezentacji . . . Ale wierzę w franza da radę to dobry kołcz

korsarz87 - 14 listopada 2009, 19:24:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
motti chyba jakiś inny mecz oglądałeś
Oceny - jak dla mnie - wyglądają tak:
Kuszczak: 5
Kowalczyk: 4
Żewłakow: 4
Kokoszka: 0
Brożek: 2
Dudka: 3
Obraniak: 3
Błaszczykowski: 3
Kosowski: 5
Lewandowski: 2
Jeleń: 4
Małecki: 2
Rybus: 4
Peszko: 0
Roger i Sadlok bez oceny
Smuda: 0 za brak zaangażowania przy linii (zupełnie jakby mu nie zależało na wyniku)

High Five - 14 listopada 2009, 19:25:26 - *.adsl.inetia.pl
morskiAB -> "z Kanadą" na miłość Allaha i Buddy!
Naucz się pisać po polskiemu.
Zaczynam nabierać wątpliwości nawet w zwycięstwo naszych w meczu z Kanadą.

Marcin - 14 listopada 2009, 19:28:14 - *.icpnet.pl
do Jack: "gdyby Peszko strzelił dwie bramki byśmy wygrali.Nie strzelił...przegraliśmy".Przeczytaj jeszcze raz swojego posta i napisz co zrozumiałeś, a potem pisz, żeby czytać ze zrozumieniem.

kibic - 14 listopada 2009, 19:28:22 - *.centertel.pl
Smuda to nie Gepetto, drewna nie ożywi ;)

Steven - 14 listopada 2009, 19:29:13 - *.enterpol.pl
Popieram "Baca" dobrze mówi .. a po drugie pamiętajmy o tym ,ze Ani engel ,i reszta poprzedników smudy nie mieli udanych debiutów

kyniu - 14 listopada 2009, 19:30:30 - *.1.212.70
Cały swiat bedzie przez PZPN znas sie smiał a to dlatego że gramy na takich boiskach jak nie na całej zasniezonej płycie to na kartoflisku Jak nie mozna było zagrac na Stadionach najlepszych w polsce (lubin,kielce)to chociaż na Polonii w Warszawie ale juz Zeczniczka PZPN-u na Orange info kreciła broniąc PZPN że tylko Legiunia pewnie wszyscy kibice to rodzina Laty

... - 14 listopada 2009, 19:31:36 - *.181.22.8
a ja nie chcę się z nikim kłocić kto zawinił itd ale widać było, po pierwszych zmianach że jednak pierwsza jedenastka była najlepszym rozwiązaniem więc smuda jest dobrym trenerem i dużo z niego pozytku będzie. szkoda tylko że peszko nie grał od pierwszych minut bo jak wszedł to pojawiły sie najlepsze sytuacje bramkowe.i wg mnie Lewy pokazał sie z bardzo dobrej strony.jak zdjął go z boiska to widac było brak opanowania i przytrzymania piłki w ofensywie.i przede wszystkim szacuneczek dla Kosy. b.dobry meczyk.

ndl - 14 listopada 2009, 19:31:46 - *.r-ce.pl
To wyglądało bardzo podobnie jak za Beenhakkera i Majewsiego tylko wykonawcy inni ale wierzę że Smuda podniesie nas do naszego mocnego poziomu tak jak za Janasa

luka - 14 listopada 2009, 19:35:58 - *.219.188.190
dzisiaj pokazaliśmy tym Rumunom jakie to stadiony u nas się budują a oni pokazali jak się gra a murawa? murawa.... najważniejszy był wszechogarniający beton oczywiście ten warszawski

miki - 14 listopada 2009, 19:36:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
nie napinajmy się panowie to dopiero start nie ścinajmy głów za wcześnie.Pozdro

ffff - 14 listopada 2009, 19:43:37 - *.nplay.net.pl
Zabraklo Rasiaka!!!

vvv - 14 listopada 2009, 19:45:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z Kanadą typuje 0-2 a występ w euro2012 to będzie pośmiewisko z taką grą.Niech mi ktoś wymiwni chociaż jednego kopacza na średnim poziomie gry bo takiego niema,i niema co się oszukiwać.

ale debile - 14 listopada 2009, 19:46:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
HaHa każdy jest kozakiem jak jest przed komputerem i komentuje ! Jestes taki cwaniak to idz wyjdz na boisko to zobaczymy jak my bedziemy sie z ciebie smiali Pozdro dla nOOb'a

Jack - 14 listopada 2009, 19:46:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Marcin
ja nic takiego nie napisałem chyba czytałeś inny konentarz:p

huty9911 - 14 listopada 2009, 19:51:04 - *.chello.pl
po pierwsze w warszawie nie ma kibiców więc dlaczego stolice na siłe uszczęśliwiają dziadki z pzpn-u , po drugie jeśli Smuda będzie się trzymał tych samych zawodników co jego poprzednicy to będzie to samo co było , po prostu nic z nich nawet najlepszy trener nie wyciągnie więcej, tak bylo z Beenhakkerem i tak będzie ze Smudą . niech postawi Smuda na swoim i nie słucha leśnych dziadków tylko powoła swoją reprezentację a nie reprezentacje pzpn-u tak jak to robili jego poprzednicy i niech z nią gra tam gdzie kibice chcą ją oglądać a nie tam gdzie leśne dziadki mają najbliżej, a kibiców niestety tam nie ma!!! pozdro dla normalnych

Rafał - 14 listopada 2009, 19:51:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zagrali takie samo dno jak za Benhakera czy Majewskiego z tą różnicą że jakby trener był Majewski to zrównalibyście go z ziemią jaki on zły itd a jak trenerem jest Smuda to dajmy mu czas. Kibice jesteście śmieszni.

gooru - 14 listopada 2009, 19:54:28 - *.mobile.playmobile.pl
Mam nadzieję że Smuda nie popełni błędu i od razu skreśli na jakiś czas ludzi którzy dziś się nie sprawdzili. Pozytywnie na następne mecze:
Kuszczak
Brożek
Żewłakow
Kosowski
Obraniak
Jeleń
reszta powinna iść w odstawkę.

normalny - 14 listopada 2009, 19:54:37 - *.219.208.219
nie ma co oceniac trenera po jednym meczu ale najwieksza żenada to stadion na którym był rozgrywany mecz, murawa do dupy doping do dupy. Czy nie mozna bylo grac np w Kielcach na równej murawie i pełnym stadionie,. WSTYD!!!!!!!

eg - 14 listopada 2009, 19:59:21 - *.33.197.40
Tylko zagraniczny trener!

harfa7 - 14 listopada 2009, 20:01:33 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.140)
Panowie 4 ostatnie mecze
Słovenia - Polska 3 - 0
Czechy - Polska 2 - 0
Polska - Słowacja 0 - 1
Polska - Rumunia 0 - 1
360 mint bez strzelonej bramki. Poważny kryzys czy ktos sie orientuje czy to najdluższa seria Polski od kad powstała federacja ??
z góry dzia

Mati - 14 listopada 2009, 20:01:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w skali 1-10
Kuszczak: 7 (mimo jednej słabszej obrony, pewny)
Kowalczyk: 5 (bardziej za akcje ofensywne)
Żewłakow: 7 (dość pewny punkt obrony)
Kokoszka: 2 (co wybicie to pod nogi przeciwnika)
Brożek: 6 (przyzwoicie, + za ofensywę)
Dudka: 4 (słabo, zwalniał akcję ofensywne)
Obraniak: 5 (nie wyszedł mu ten mecz)
Błaszczykowski: 5 (to samo co wyżej)
Kosowski: 6 (dobre dośrodkowania i rozgrywanie)
Lewandowski: 5 (robił co mógł, ale nie wyszło)
Jeleń: 6 (radził sobie lepiej od Lewego)
Małecki: 2 (pokora, pokora i jeszcze raz pokora!)
Rybus: 3 (za dużo nie zdziałał)
Peszko: 5 (jego wejście trochę rozkręciło napad)
Roger i Sadlok bez oceny
I Smuda z pustego nie naleje

ze Szczeci - 14 listopada 2009, 20:02:27 - *.chello.pl
kibice Legii to największa żenada w Polsce. Znów leciało "ajtiaj sp..." i "jeszcze jeden", pod adresem szefa koncernu. Jestem kibicem Pogoni, ale ciezko miec dobre zdanie o kibolach Legii. Mam nadzieję, że ajtiaj was wykończy, a na nowym stadionie bedzie grała Polonia Warszawa.

BOISKO - 14 listopada 2009, 20:08:05 - *.opera-mini.net (*.41.30.88)
Jak na takim boisku jak tym dzisiejszym odbędzie się EURO 2012 to można spodziewać się że mistrzami zostaną takie drużyny jak Andora wyspy owcze czy san marino (jeżeli się zakwalfikują)
A co do gry: nie ma co się spodziewać cudu jeżeli się nie ma bardzo dobrze dysponowanych obrońców.

harfa7 - 14 listopada 2009, 20:09:48 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.140)
Panowie 4 ostatnie mecze
Słovenia - Polska 3 - 0
Czechy - Polska 2 - 0
Polska - Słowacja 0 - 1
Polska - Rumunia 0 - 1
360 mint bez strzelonej bramki. Poważny kryzys czy ktos sie orientuje czy to najdluższa seria Polski od kad powstała federacja ??
z góry dzia
.

George - 14 listopada 2009, 20:22:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wstyd,że mecz międzypaństwowy rozgrywa się na oranym polu.Czy u nas w kraju nie ma fachowców od trawników boiskowych.Robimy pośmiewisko na całą Europę i to na dwa lata przed Euro .Druga kwestia jak już przyszło grać na takim czymś co się nazywa "boiskiem" to trzeba zagrania techniczne schować do spodenek,lub pod koszulkę i grać prostą dokładną piłkę.Na tych zagonkach te zagrania nie wyjdą nigdy.Trzeba popracować nad skutecznością i brać przy takim boisku poprawkę,że piłka zrobi na boisku jakiś myk.Proste - dokładne podania - bez niepotrzebnego zwalniania piłek - i ten mecz był do wygrania przez nasz zespół.Jeszcze jedno co zauważyłem w czasie oglądania meczu ,że nie wszyscy przykładają się należycie do gry.Ale to już problem Smudy i musi z tych co nie "ciągną meczu" rezygnować.

ON - 14 listopada 2009, 20:27:09 - *.olsztyn.mm.pl
Kurcze nie kumam nie których przecież tak chcieliście smude!!!a teraz juz gadacie;/ Ile prowadzi repre???Czasu przeciez to kilka dni a kto zrobi z tych naszych grajków w kilka dni mega kozackich piłkarzy

werym - 14 listopada 2009, 20:28:25 - *.33.151.177
Kuszczak: 5
Kowalczyk: 5
Żewłakow: 4
Kokoszka: 1
Brożek: 1
Dudka: 1
Obraniak: 3
Błaszczykowski: 3
Kosowski: 5
Lewandowski: 3
Jeleń: 4
Małecki: 2
Rybus: 4
Peszko: 2
Roger i Sadlok bez oceny

harfa7 - 14 listopada 2009, 20:36:03 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.140)
Panowie 4 ostatnie mecze
Słovenia - Polska 3 - 0
Czechy - Polska 2 - 0
Polska - Słowacja 0 - 1
Polska - Rumunia 0 - 1
360 mint bez strzelonej bramki. Poważny kryzys czy ktos sie orientuje czy to najdluższa seria Polski od kad powstała federacja ??
z góry dzia

tyu - 14 listopada 2009, 20:40:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Puszczak na bramce - śmiech na sali

franz81 - 14 listopada 2009, 20:40:59 - *.134.171.79
Ludzie co wy chcecie od razu 5-0 to nie jest takie proste wyprowadzic tych drewniaków na wyzszy level,poczekajmy-zobaczymy.....

wislakohol - 14 listopada 2009, 20:42:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Boruc-Głowacki-Benisz-Brożek-Rzeźniczak-Aguafresca
-Murawski-Kosowski-Roger-Obraniak-Janczyk.
Tych grajków będę się trzymał

antropoid - 14 listopada 2009, 20:43:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakby wygrali to byście krzyczeli, że najlepsi na świecie, a przecież wiadomo, że mamy jednych z najbardziej surowych technicznie kopaczy w Europie i na takim kartoflisku to wyjdzie na jaw jeszcze bardziej. Po prostu - z pustego i Salomon nie naleje, niech Franz da im przynajmniej swój entuzjazm.

kris - 14 listopada 2009, 20:47:51 - *.radom.vectranet.pl
Dziadostwo.Przeciez w reprezentacji graja prawie ci sami ludzie.Zawodowcy,i co?Boisko im przeszkadza..Ku.a,ale zesmy sie doczekali reprezentantow.Ale dla pana Smudy ,czy teraz przegramy czy wygramy to jedno i to samo.On bedzie budowal.Dzis wylal fundament.Az mi sie myslec nie chce co to bedzie za budowla na takim fundamencie..

Roman - 14 listopada 2009, 20:51:48 - *.166.8.12
Akcja Pusty Stadion zostala zakonczona? Myslalem, ze celem jest zdymisjonowanie Laty i jego pacholkow. Skoro tak to po co wogole zakladano strone koniecpzpn.pl Pozdr Anty pzpn

duduś - 14 listopada 2009, 20:52:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Oto moje oceny:::
Kuszczak: 3 (fatalnie, Boruc niech wraca!!)
Kowalczyk: 7
Żewłakow: 5
Kokoszka: 0
Brożek: 0
Dudka: 2
Obraniak: 4
Błaszczykowski: 3
Kosowski: 7
Lewandowski: 2
Jeleń: 6
Małecki: 1
Rybus: 5
Peszko: 0!!
Roger: 4
Sadlok: 1
Ale jeszcze jedno krótki tekst o tym meczu:
Co do KUSZCZAKA to słaby mecz taki jak on jest!!
Obrona: Kokoszka i brożek to niewiem wogole co oni tam robili stali chyba i się patrzyli. Reszta może być...!!!
Pomoc: w miare może być tylko że było widać pod koniec już sił nie mieli biegać powinnien zmienić jeszcze jednego przynajmniej i wcześniej gdzieś 60 minut meczu...!!
Napastnicy: Jeleń jeszcze może być. Lewandowski i Malecki kaszmar!!
Ja być z kadry wyrzucił:
Bramkarz: Kuszczak
Obrona: Kokoszka, Brożek, Sadlok
Pomoc: Dudka i Rybus na rezerwe
Napastnicy: Małecki

Jaco - 14 listopada 2009, 20:53:42 - *.r-ce.pl
Nie narzekajcie bo całkiem nieźle zagrali, murawa nie pozwalała w pełni rozwinąć umiejętności ale jestem zadowolony. Zmiany w składzie: Murawski za Dudkę, Gancarczyk za Brożka, Peszko za Błaszczykowskiego, reszta moze zostać. Obraniak zagrał dobry mecz, co piły rzucał to fajnie było, ogólnie, nie narzekajcie bo w porównaniu z ostatnimi meczami Leo i Stefana to niebo a ziemia.

łapa - 14 listopada 2009, 20:59:23 - *.dip.t-dialin.net
Szanowni kibice Franek nie jest winien za wyniki bo dopieero ten caly balagan przeja Przyczyny tej sytuacji powstaly wczesniej Popiersze nie szkolilo sie prawidlowo mlodziezy od kilkunastu lat to sa tego skutki A zeby miec super reprezetacje trzeba miec internaty szkolic zdolnych chlopcow a nie wszystko po znajomosci ME 2012 pokaza co my umiemy i co jest jeszcze do zrobienia a jest naprawde duzo.

duduś - 14 listopada 2009, 21:01:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Mój skład:

Rzeżniczak-Kowalczyk-???-??? (musze pomyśleć)
Roger-Obraniak-Błaszczykowski-Peszko
Jeleń-???

l - 14 listopada 2009, 21:04:51 - *.chello.pl
Majewski lepiej poprowadził nasz zespół w 2 ostatnich meczach i tyle.Smuda poki co tylko gada,zobaczymy za jakis czas czy cos zrobi z tych kopaczy.

Vesto - 14 listopada 2009, 21:08:36 - *.adsl.inetia.pl
Ludzie jesteście śmieszni. Franciszek Smuda to jeden z najlepszych trenerów w Historii Polski.
Po prostu jakby wam to powiedzieć..?
Nie da się zbudować druzyny w 2 tygodnie.
Na to potrzeba trochę czasu.
Zobaczycie, ze znow, za niedługo rozpocznie się wielka seria zwycięstw (niestety tylko meczów towarzyskich)

łapa - 14 listopada 2009, 21:22:42 - *.dip.t-dialin.net
Zmjany wPZPEN-ie musza napewno byc ale wazniejsze sa zmiany strukturalne a z tym ma PEZPN problemy SZanowni kibice nie mozna ciagle krytykowac a dac troche czasu reprezetacji i Frankowi

marbrod - 14 listopada 2009, 21:23:38 - *.ssp.dialog.net.pl
Nikt nie musi oglądac żenującego widowiska. Tylko bojkot przeciw pzpn może coś zmienic w naszej polskiej piłce.

łapa - 14 listopada 2009, 21:24:03 - *.dip.t-dialin.net
Zmjany wPZPEN-ie musza napewno byc ale wazniejsze sa zmiany strukturalne a z tym ma PEZPN problemy SZanowni kibice nie mozna ciagle krytykowac a dac troche czasu reprezetacji i Frankowi

Szyderca - 14 listopada 2009, 21:30:35 - *.33.101.112
Nad czym wy się tu wywodzicie? Jak przegrają lub nawet zremisują z eskimosami to dopiero komentujcie :D Smuda raczej do Lubina wróci.

Castorp - 14 listopada 2009, 21:32:31 - *.adsl.inetia.pl
Widzę,że jak zwykle do klawiatury dorwały się dzieci nie mające nic merytorycznego do powiedzenia...Obiektywnie nasi zagrali nieźle,kompletnie nie odstawali od Rumunów(bramka dla nich przypadkowa).Ciekawe,co czytałbym gdyby Obraniak,Błaszczykowski(w pierwszej połowie)lub Jeleń i Peszko(w drugiej)trafili do Rumuńskiej bramki?Pewnie zachwyty.P.S:Kuszczak słaby?To przypomnijcie sobie,co pisaliście po ostatnich "wyczynach" Boruca.P.S 2:Pietia Brożek dużo lepszy od Garnarczyka,mniej efektowny,bardziej efektywny

tomaszzz - 14 listopada 2009, 21:35:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
OZSK ustalio ze nie bojkotujemy meczow kadry , wiec w srode wszyscy na zawisze

Boston - 14 listopada 2009, 21:40:14 - *.olsztyn.vectranet.pl
Panowie tutaj nawet cuda by sie nie stały gdyby sam sir Alex Ferguson dyrygował, jak to mówią z pustego to i salomon nie naleje, chociaż przydałby sie cudotwórca co by zmienił zamiast wody w wino to drewniana reprezentacje ala Pinokio w prawdziwych żywych piłkarzy

Jaga - 14 listopada 2009, 21:42:33 - *.52-66-87.adsl-dyn.isp.belgacom.be
Wywalciee Peszkaa Proszee On nie mial takie 2 okazje ze nawet zawodnik z 3 klasy by je wykorzystal !!
Moj sklad
Fabianski
Kowalczyk - Kokoszka - Zewlakow - Bosacki
Roger
Blaszczykowski Obraniak Kosowski
Jelen-Brozek

787 - 14 listopada 2009, 21:49:49 - *.wifi-networks.pl (*.1.34.28)
Nie rozumiem po co grano w ogóle ten mecz, skoro nawierzchnia była jak była? Czemu to ma służyć, jeśli piłkarze patrzeli bardziej jak ustać na nogach niż grać w piłkę. Jak wdrażać nowy system gry w takich warunkach?

Pangia - 14 listopada 2009, 21:55:58 - *.38.160.60.resman.pl (*.4.37.36)
I może frytki do tego? Bosacki grał na lewej obronie, ale chyba w podwórkowym, jak miał 10 lat.
Roger nie radzi sobie w defensywie, bo nie od tego on jest.
No i błąd, bo bramki nie strzelił Niculae, tylko bramka strzeliła się sama, bo ciężko to nazwać strzałem. Ledwo ruszył piłkę lewą nogą, Dudka doskoczył i piłka mu po nodze przejechała i przelobowała Tomasza Puszczaka*.
* - Świadomie napisałem "Puszczaka"; lepiej by do repry nadał się S. Nowak z Górnika, bo on przynajmniej gra w swoim klubie.

Pemolinho - 14 listopada 2009, 21:59:35 - *.33.218.175
A my nadal wierzymy w Was, Towarzyszu Franciszku!

intercity - 14 listopada 2009, 22:00:22 - *.zabrze.net.pl
Niewiem Panowie czy się ze mną zgodzicie ale pzpn jawnie dał ciała. Jak można taki mecz rozegrać w Warszawie gdzie jest tylko 1 trybuna czynna i takie kartoflisko. Wstyd panowie jesteście nieudacznikami. A po drugie przed Franzem wiele pracy ale nie winie go za porażke. Mamy graczy jakich mamy dajmy Smudzie czas a nie krytykujmy piłkarze dali ciała i tylko niektórzy zasłużyli na ciepłe słowa.

wengi - 14 listopada 2009, 22:01:00 - *.chello.pl
Peszko zawalił taką okazję ;/ a oni takie szczęscie mieli ;/ to powinno być conajmniej remis jeśli nie wygrana dla nas ;d ale my zawsze gramy lepiej a mimo to przegrywamy ;p

Legła - 14 listopada 2009, 22:01:30 - *.196.219.194.threembb.co.uk
Rumuni na tym pastwisku czuli się jak u siebie.

Marco - 14 listopada 2009, 22:04:00 - *.t-mobile.co.uk
jak czytam te komentarze to smiac sie chce ,najwiekszym problemem polskiej pilki sa tragiczni kibice w kazdej dziedzinie, od dopingu po elementarna wiedze o pilce(dziennikarze na podobnym poziomie), Smuda to ma jeszcze 3 lata na selekcje i wtedy dopiero mozna bedzie oceniac wyniki.Natomiast Peszko przynajmniej wychodzil na pozycje przez to byl zagrozeniem dla rywala w przeciwienstwie do innych zawodnikow, ktorzy stali i czekali na pilke.

Castorp - 14 listopada 2009, 22:04:14 - *.adsl.inetia.pl
Chłopcy czy wy w ogóle interesujecie się "kopaną"?To nie PZPN,to Rumunii chcieli grać w Warszawie(nie zgodzili się na inne miejsce).A w sprawie murawy to do Legii...

ja - 14 listopada 2009, 22:06:50 - *.adsl.inetia.pl
Do tomaszzz:
sram na OZSK!
W środę zostaje w domu! nie będę karmił laty i reszty czerwonych!

slavko - 14 listopada 2009, 22:13:58 - *.p.lodz.pl
lol, to na Widzewie bylo wiecej!!

George - 14 listopada 2009, 22:17:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Spróbuję ocenić kilka poprzednich komentarzy.Prawdą jest,że w piłkę na poziomie reprezentacji grają zawodowcy i narzekać na boisko piłkarzom nie wypada.Dwie drużyny miały takie same warunki gry.Kibicom natomiast wolno skrytykować wybranie takiego boiska na grę kadry ,które ośmiesza Polskę w Europie.Inny komentarz,który mówi ,że Smuda wylał dzisiaj fundament pod budowę naszej reprezentacji.Moim zdaniem to nie było wylewanie fundamentu - jeżeli już - to nazwał bym to plantowaniem terenu pod budowę , badaniem terenu i wstępna ocena materiału budowlanego.Z oceną jego pracy radzę poczekać bo jest to trener,który umie wyciągać wnioski z zadanej lekcji.Taką lekcję dostał dzisiaj do odrobienia przed meczem z Kanadą.Na koniec jeszcze moja uwaga odnośnie bojkotu meczu w Bydgoszczy.Zupełnie teraz nie rozumie organizatorów.Przeciwko komu jest ten protest - wychodzi na to ,że przeciwko Smudzie i prowadzonej przez niego drużynie.Jeżeli tak nie jest to władze PZPNu mają adres inny niż stadion w Bydgoszczy.Jestem krytyczny wobec PZPN ,ale metody działania nie powinny uderzać w trenera ,którego kibice chcieli ,tylko w bezpośredniego adresata tego protestu.Uderzacie w to czułe pole co w Brazylii,Hiszpanii,Anglii itp. jest niemal świętością narodową.PZPN to struktura zgniła i skorodowana z każdej strony - to zwierzchnictwo nie tylko nad reprezentacją kraju - to również rozgrywki ligowe i puchary.Może jestem w błędzie ,ale zaczynam wątpić w skuteczność takich akcji.

tomaszz - 14 listopada 2009, 22:23:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ogólnopolski Związek Stowarzyszeń Kibiców – związek stowarzyszeń polskich kibiców piłki nożnej drużyn l- i ll-ligowych
jak nie chcesz to nie idz , pewnie i tak nigdy nie byles na stadionie , ozsk ustalio ze nie ma bojkotu i tylko od was samych zalezy co zrobicie

"frajer" - 14 listopada 2009, 22:33:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wy pseudo znawcy. Co mowia ze nie powinni narzekac na murawe nasi pilkarze. Jesli graliscie w pilke to wiecie ze przy takiej murawie latwo jest sie bronic i wyprowadzi kontry - i tak robila to dzisiaj Rumunia. A polacy grali pila prowadzili gre nie wybijali pilke i moze cos sie uda i za to trzeba ich docenic jeszcze duzo rzeczy by sie znalazlo ale po co sie rozpisywac jak Wy wiecie lepiej.
Na tym boisku to nawet barca ani real by nie pograli dobrze pila tzw galaktyczny futbol...

rutra - 14 listopada 2009, 22:55:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Peszko 2 setki.

daro - 14 listopada 2009, 23:02:13 - *.chello.pl
Smuda nie Dżepetto, drewna nie ożywi :D

jeloł - 14 listopada 2009, 23:07:49 - *.range86-163.btcentralplus.com
starszy!!! ty chyba inny mecz oglądałeś !!! kogo chcesz w kadrze...zbowidowców ?

onaq - 14 listopada 2009, 23:16:29 - *.0.fullrate.dk
do ja bo to w-wa była

ANTY_pzpn - 14 listopada 2009, 23:28:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak mozna grac na warszawskim KAROFLISKU!!! ludzie to SKANDAL grac na placu budowy!!!
to u mojej babci na OKREGOWCE lepsza jest murawa...

Gestominom - 14 listopada 2009, 23:32:55 - *.chello.pl
HI,
Poland-Canada 0:3
Franz podaje się do dymisji...
co dalej?
..>

Grzybek - 14 listopada 2009, 23:38:54 - *.chelmnet.pl
Smuda mam sympatie do ciebie więc zrezygnuj z tego syfu pułki czas bo z tych pseudo sportowców nie zrobisz oddanych sportowców.Oni jak PZPN sprzedają kolenie mecze.Do niczego się sprzedawczyki nie nadają!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RP Kibic - 14 listopada 2009, 23:45:18 - *.blutmagie.de
Baaaardzo dobrze.Dziękuję trenerowi i piłkarzom.Tu żaden trener nic nie pomoże.A ta przegrana przybliża do końca pzpn-u.Mam nadzieje,że w kolejnych meczach będzie tak samo dobrze!! No i to na co czekam : całkowita kompromitacja na Euro2012 - piłkarsko-kibicowska.Licze na Mega Skandal.Wtedy się może pozbędziemy betonu...

ado - 14 listopada 2009, 23:51:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Oceny za mecz (10 stopniowa skala):
Kuszczak: 5
Kowalczyk: 7
Żewłakow: 7
Kokoszka: 6
Brożek: 6
Dudka: 4
Obraniak: 4
Błaszczykowski: 4
Kosowski: 8
Lewandowski: 6
Jeleń: 7
Małecki: 3
Rybus: 4
Peszko: 5
Roger 4
Sadlok bez oceny
Mój typ Polska-Canada 4:0

znafca - 14 listopada 2009, 23:58:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Marco: Popieram! największe dno polskiej piłki to pikniki na trybunach! wiele do powiedzenia, a nic konstruktywnego! nasza gra dziś lepsza od tej w ostatnich meczach, szczególnie pierwsza połowa, bo druga to kopanina z obu stron. Rumuni mieli 2 sytuacje, raz im przypadkowo wpadło, a my biliśmy głową w mur, zupełnie nieskutecznie w ataku. Ale ogólnie jak na kilka dni z Franzem to jestem zadowolony z postępu, co by nie mówić jesteśmy na dnie i widać było już dziś zalążki dobrej gry potencjału w tej drużynie, szczególnie podobała mi się gra Obraniaka jako ofensywnego pomocnika (kilka świetnych prostopadłych piłek, przebojowy), waleczność i umiejętność brania ciężaru gry na siebie Kosowskiego, kilka niezłych zagrań Kowalczyka w ofensywie (a i w defensywie było nieźle). Słabiej dziś Błaszczykowski z Jeleniem, również Lewandowski jedynie kilka razy udanie się zastawiał i odgrywał, ale w grze stricte charakterystycznej dla napastnika niewidoczny. Natomiast do odstrzału po tym meczu z pewnością fatalne trio Brożek, Kokoszka i Dudka - to nie był nawet poziom polskiej ekstraklasy, a co dopiero reprezentacji...Ogólnie jestem w zupełności pewien, że do E2012 uda się Franzowi stworzyć ciekawą drużynę, przynajmniej mogącą podjąć w miarę równą walkę z najlepszymi.

Grzechu - 15 listopada 2009, 0:01:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie, co wam sie we łbach poprzewracało ????????? Najpierw tak chcieliście Smude, a teraz co ????? Myślicie że po jednym meczu nasi już bedą grać jak Brazylia ?????????? Dajcie Smudzie troche czasu! On jeszcze dobrze nie zaczął a wy już go skreślacie zaraz po nominacji. Żal........... Piłsudski miał kiedyś rację: "Polska to piękny kraj, ale ludzie ch..."

ado - 15 listopada 2009, 0:05:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
znafca:Zgadzam się z tobą ale po jednym meczu niema co oceniac zobaczymy we środe i wtedy bedzie można już więcej powiedzieć pzdr

PaTrIoS - 15 listopada 2009, 0:05:33 - *.tktelekom.pl
Powtwierdzam ...troche czasu...ale musze przyznac ze dzisiaj zawiodlem sie na moim ulubionym pilkarzu ekstraklasy ..a mianowicie Slawku Peszko. To juz nie jest debiutant lecz profesjonalista..

ado - 15 listopada 2009, 0:08:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
Grzechu:100% racja!!!

xxx_x - 15 listopada 2009, 0:12:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
i dosko się czuję...

Gruby - 15 listopada 2009, 1:36:55 - *.chello.pl
zobaczycie kadra Franka bedzie taka ja za Pana Górskiego on ma coś w sobie i chłopaki będą grać

Gruby - 15 listopada 2009, 1:38:08 - *.chello.pl
zobaczycie kadra Franka bedzie taka ja za Pana Górskiego on ma coś w sobie i chłopaki będą grać

KONRAD - 15 listopada 2009, 1:50:06 - *.chello.pl
Kto jest trenerem i jak gra reprezentacja to będzie temat zastępczy,żeby zasłonić co dzieje się w PZPN.Dopóty nie zrobi się zmian w Związku,to nie będzie zmian w polskiej piłce.Jeżeli piłkarze nadal bojkotują grę(co zaprezentowali na boisku)to bojkot meczów przez kibiców kadry powinien trwać bezterminowo nadal.

KsmLGs - 15 listopada 2009, 2:36:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zobaczycie, teraz sie jaracie Smuda, ale jezeli nie zrobi totalnej roszady w skladzie to tez za jakis czas bedziecie narzekac ze jest slaby, a to nie trener jest na boisku tylko kopacze:P

aztecs - 15 listopada 2009, 3:22:30 - *.195.192.62
ze Smusa jedno jest pewne... Kadra zostanie najlepsza druzyna.... w Polsce...
Europa, nie mowiac o swiecie to juz za wysokie progi, moze nie dla Trenera ale dla naszych grajkow napewno

przemo - 15 listopada 2009, 3:46:42 - *.chello.pl
panie Peszko to co zrobiłeś to dramat. dawno nie widziałem (od słynnego meczu z Anglią na Śląskim w 93 roku(1:1)) żeby ktoś tak za...walił. Możesz się równać tylko z Markiem Leśniakiem.

kokokinel - 15 listopada 2009, 7:19:19 - *.25.24.115
smutna prawda
kraj biedny gospodarczo jest biedny sportowo
i nie pomogą zmiany związków czy trenerów

Wyspiarz - 15 listopada 2009, 7:31:50 - *.uznam.net.pl
Kto promuje tego Lewandowskiego , przecież to drewno . Peszko spier...ł dwie 100% sytuacje , ale z drugiej strony idealnie się pokazał . Kokoszka , Brożek , Błaszczyński na ławie z Kanadą . Brawa dla Kosowskiego , który pokazał jak powinien grać prawdziwy zawodowiec w reprezentacji Polski.

Wyspiarz - 15 listopada 2009, 7:40:30 - *.uznam.net.pl
Przepraszam , mój błąd miał być Błaszczykowski ,

vvv - 15 listopada 2009, 7:54:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powiem tak przez najbliszsze20lat to my reprezentacji ani klubów na średnim poziomie gry nie będziemy mieli i tu żaden trener nic nie poradzi.Bo u nas niema komu szkolić od trampkarza po seniora w lidze brak jakichkolwiek gwiazd wszystko miernoty.Wystarczy jak nasza ligowa gwiazda wyjedzie do średniego klubu od razu jest w głębokich rezerwach a jak wróci z tułaczki do naszej ligi dalej jest gwiazdą.Wina to korupcja [nie ważne kim się gra ale ile się ma kasy ]poco szkolić zawodnika jak można kupić mecz taniej wyjdzie.Kto się łudzi że będziemy mieli reprezentacię i dobre kluby to jest w błędzie.Smutne ale prawdziwe.

hm hm hm - 15 listopada 2009, 8:20:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ktokolwiek nie zostanie trenerem naszej reprezentacji to nie zdziała z nią nic ! Wytłumaczcie mi o co chodzi z tym, że w dwa tygodnie nie da sie nic zrobić, zmienić itd ... a kiedy pan Smuda będzie miał tego czasu więcej ??? Bardzo proszę uświadomcie mnie bo być może mylę się ale mam wrażenie, że w środę po "odrobieniu pańszczyzny" przez wielu, rozjadą się do: miernych klubów polskiej Ekstraklasy (śmiech szczery na tą nazwę ogarnia) bądż na trybuny (w sporadycznych przypadkach ławki rezerwowych) dość przeciętnych klubów z obcych lig. Wyjątki grające w swoich klubach nie stworzą całęj jedenastki, szczególnie że ci, którzy grają to akurat szklani są i nie wiadomo czy wtedy gdy beda potrzebni, będzie można na nich liczyć

michal - 15 listopada 2009, 8:28:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Boże kochany, jacy wy niektórzy jesteście głupi... nie obrażając nikogo. Co wy kuźwa myślicie że Smuda jest jak Chrystus, w pierwszym meczu cuda zdziała ??? Jesteście w błędzie. Nie od razu Kraków zbudowano. Wszystkim tym co wypowiedzieli się w tym temacie że Smuda nie nadaje się na trenera zalecam krótki spacerek i przemyślenie tego co napisaliście... Ja całym sercem i duszą jestem za Smudą bo wiem że był on jedynym kandydatem który nadaje się do roli "wyciągania Polski z bagna". Mecz nie był taki zły, widać było zaangażowanie, pomysł na grę. Pierwsze widoczne efekty pojawią się gdzieś na wiosnę, gdzie Smuda będzie miał czas popracować z kadrą, objaśnić im style, taktyki itp. Dajcie mu trochę czasu, a wtedy wszystko wróci do normy

hm hm hm - 15 listopada 2009, 8:30:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@tomaszzz: "OZKS ustaliło ..." no co Ty nie powiesz; kiedyś PZPR też ustalało, teraz PZPN też ustala; nie tak dawno ustalali rónież sędziowie, piłkarze, obserwatorzy ... wymieniać tych ustalających można by bez końca; może jeszcze zostaną rozesłane pisemne nakazy wstąienia w szeregi a jeżeli nie wstąpi się to nakaz kibicowania innym drużynom i zakaz chodzenia na mecze reprezentacji dla uchylających się od zaszczytnego obowiązku wstąpienia w szeregi Organizacji. (Jakby gdzieś z oddali kłaniała się w naszą stronę sylwetka pana Orwella)

- 15 listopada 2009, 8:40:19 - *.adsl.alicedsl.de
Smuda, siedz w Lubinie jak ci dobrze.
Z tej maki chleba nie bedzie. Reprezentacja to dno absolutne i zaden trener nic nie zrobi z tymi ciotami. Nie ma szans na wyniki

vvv - 15 listopada 2009, 8:47:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do michal spójrz na inne ligi jak tam sie gra w piłkę i po ile meczy rozgrywają piłkarze w ciągu sezonu a na naszą wtedy będziesz wiedział dlaczego nie będziemy mieć reprezentacji.

Polska - 15 listopada 2009, 8:48:36 - *.adsl.inetia.pl
Oceny za mecz (skala od 1 do 10):
Kuszczak:5,5 (Przy straconym golu bez radny, pare nie pewnych interwencji reszta dobrze, jednak dla mnie nie jest to numer jeden w naszej bramce).
Kowalczyk:7,5 (Dobry punkt naszej obrony).
Żewłakow:7 (Widać u niego ten rytm gry).
Kokoszka:3,5 (Wiele wybić pod nogi przeciwnika ogólnie kiepsko).
Brożek:4,5 (Dla mnie średnio, jednak lepiej widzę go w ekstraklasie).
Dudka: 4 (Słaby punkt naszej obrony,zwalnianie akcji).
Obraniak:5,5 (Mecz w wykonaniu Obraniaka nie najlepszy stać go na więcej).
Błaszczykowski: 5 (Pare dobrych wrzutek reszta niestety kiepsko.Oglądałem jego ostatni mecz w Bundeslidze jakby zagrał jak tam bylibyśmy zadowoleni.W meczu z Rumunią pare potknięć itp.)
Kosowski:8 (Jak dla mnie najlepszy Polski zawodnik na boisku, kilka dobrych wrzutek,rozegranie, miał Smuda nosa).
Lewandowski: 4(Na pewno stać go na więcej ten mecz nie najlepszy jednak nie skreślajmy go).

Jeleń: 6 (Nie najgorszy mecz jednak zabrakło tej bramki).
Małecki: 2 (Bardzo słabo).
Rybus: 3,5 (Dostał za mało czasu na grę jednak ja bym go do końca nie skreślał).
Peszko: 3 (Sławek miał dwie dogodne sytuacje i ich nie wykorzystał jednak myślę że troszkę ożywił grę w ataku).
Roger: 4 (Przyznam że nie zagrał najgorzej,prostopadłe podanie, jednak nie jest to piłkarz na całe 90 minut, chociaż chciałbym go zobaczyć w takim wymiarze czasowym.)
Sadlok: Bez oceny (Nie da się osądzić zawodnika po 2 minutach gry).

do vvv - 15 listopada 2009, 10:04:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gadanie ile to więcej nie grają na zachodzie od naszych piłkarzy to zwykłe pitolenie charakterystyczne dla pana L.B. Zwróć uwagę, że na zachodzie mają tak szerokie kadry, że mogą wystawiać nawet trzy jedenastki nie tracąc znacząco na poziomie gry...U nas taki Lech w tamtym sezonie grał właściwie 14-15 piłkarzami, nie inaczej jest w innych klubach ekstraklasy, gdzie ławki są bardzo krótkie i prawie wszystkie kluby grają tymi samymi ludźmi przez cały czas...

kondi - 15 listopada 2009, 10:14:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale z was znawcy piłki.. A ja widzialem wielka roznice w porownaniu do ostatnich meczow. Było widać przedewszystkim walke grali z zaangazowaniem widac bylo ambicje ale to co wyprawil Peszko to tragedia dwie sytuacje i nic niewykorzystac... Brawo Franz widac twoja mysl szkoleniowa powoli wiem ze juz po maru meczach bedzie to wygladac wiele lepiej i bedziemy juz wygrywac powoli z najlepszymi !! Pozdro

ted6023 - 15 listopada 2009, 10:21:44 - *.adsl.inetia.pl
wszyscy co mogą idziemy na mecz z Kanadą trzeba pomóc Polsce doping non stop pomużmy Smudzie DOSYĆ bojkotu na stadionach protest przeciw pzpn przed ich siedzibą w Warszawie do bojkotu piłki nożnej namawiają ludzie którzy jeżdżą na Małysza i kochają jazde figurową na lodzie

smutas - 15 listopada 2009, 10:22:00 - *.chello.pl
i bardzo dobrze że przegrali,gdyby wygrali to spoczęliby na "laurach" ,po co nam Kosowski Żewłakow ,Dudka i paru innych ramoli ,trzeba szukać ,szukać i szukać innych bo stara "gwardia"już się wypierdziała.

SZCZAXaaa - 15 listopada 2009, 10:34:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kokoszka, Peszko, Małecki - nieporozumienie
Kuszczak daj sobie spokój - dla mnie numer jeden polskiej bramki jest Fabiański
Kosa, Żewłakow - szacun ;P
Brożek nie najgorzej, ale to nie to co w Wiśle i polskiej ekstraklasie, nie widzę dla niego miejsca

Xd - 15 listopada 2009, 10:49:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest skład reprezentacji dla mnie:
Fabiański(Boruc)- M.Kowalczyk(Wasilewski), Głowacki, Żewłakow, S.Gancarczyk(Boenisch) - Błaszczykowski, Obraniak, Roger(Iwański), Kosowski - Jeleń, Paweł Brożek(Janczyk)

vvv - 15 listopada 2009, 10:51:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a kto broni u 2nas składy równomierne mieć a tłumaczenie niema kasy to trzeba szkolić a nie odpady z Brazylii i innych krajów, Holendrzy nie mają super klubów ale reprezentacje mają. a tak naprawdęod1982 nasza piłka stoi w miejscu jeszcze pare lat i wyspy owcze san marino będzie dla nas za mocne.Jeszcze jedno nie dziwię sie że się nie szkoli bo u nas bez kupowania meczy żaden klub nie zaistnieje więc poco dodatkowe koszty.Mam pytanie kiedy wygraliśmy z reprezentacją z wyższej półki

Mariusz - 15 listopada 2009, 11:19:22 - *.chello.pl
Murawa jak kibole.

marcin - 15 listopada 2009, 11:24:00 - *.metro-networks.pl
Paweł Janas jest i był, jedynym i słusznym kandydatem na trenera kadry.

Pangia - 15 listopada 2009, 11:32:41 - *.38.160.60.resman.pl (*.4.37.14)
Właśnie przypomniałem sobie, że ten gościu, który zaliczył asystę, podawał, leżąc. Poślizgnął się i jakoś dał radę dograć.
Jak dla mnie to ze składu wypad Puszczak, Kokoszka, R. Lewandowski i Peszko.
Puszczak - bronił niepewnie, poza tym nie gra w klubie.
Kokoszka - za wysokie progi, raczej inwestycja w przyszłość, teraz jeszcze reprezentacja to dla niego zbyt wiele.
R. Lewandowski - chyba wyczerpał limit szczęścia.
Peszko - ma dwie lewe nogi i podaje do bramkarza, zamiast strzelać.
A za nich:
Boruc/Fabiański - pierwszy jest w kryzysie, ale jak z niego wyjdzie, to będzie z niego pożytek. Drugi jest w niezłej formie, ale często łapie kontuzje.
Sadlok - jakoś innego pomysłu nie mam, ew. Dudka, ale nie lubi grać na obronie.
Janczyk - widać, że jest w świetnej dyspozycji, tylko musi uciekać z Rosji, bo mu grać nie da ten szmaciarz trener CSKA.
Małecki - świetnie gra w Wiśle, ale wiele ostatnio nie pokazał. Nie skreślajmy go jednak.

jano - 15 listopada 2009, 11:32:59 - *.limes.com.pl
janas sie nadaje do pchania karuzeli!!! SMUDA dobry trener ale pilkarzyki sa do gnoju wszyscy

xxxxxx - 15 listopada 2009, 11:33:49 - *.xdsl.centertel.pl
hola hola mądrale co myslicie że Smuda zrobi kadrę w trzy dni i będą wygrywac po 5:o o nie to nie możliwe.A tak na margineśie to Kokoszka do bani słaby.

molik - 15 listopada 2009, 11:39:53 - *.230.41.187
Piszecie teksty typu: "W 40 milionowym kraju nie ciężko zebrać garstkę kopaczy", "Wstyd", "Hańba". Ale wy jesteście też obywatelami tego kraju. W 95% komentarzach tutaj, widać satysfakcję, że Polska gra tak jak gra i że można jej dopiec.

KAZ - 15 listopada 2009, 11:49:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
molik nie satysfakcja że Polska tak gra tylko każdy repre utożsamia z chlewem pt pzpn

zniek - 15 listopada 2009, 11:56:59 - *.nplay.net.pl
):
Kuszczak: 5
Kowalczyk: 7
Żewłakow: 7
Kokoszka: 4
Brożek: 3
Dudka: 3
Obraniak: 4
Błaszczykowski: 3
Kosowski: 8
Lewandowski:
Jeleń: 7
Małecki:2
Rybus: 2
Peszko: 2
Roger 4
Sadlok bez oceny

KAZ - 15 listopada 2009, 12:03:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z blogu Michała Pola, nie mogę powstrzymać się ze śmiechu ;)))
…tuż przed rozpoczęciem prawdziwy szok i załamanie przeżył Jose Maria Bakero. Legendarny zawodnik Barcelony udał się na stadion przy Łazienkowskiej, skierował do szatni reprezentacji Polski i już rozpoczynał odprawę, kiedy uświadomiono mu, że Polonia, z którą podpisał kontrakt to Polska, ale klub z Warszawy tyle, że o hiszpańskiej nazwie. W głowie mu się to nie mieściło, bo w jego ojczyźnie nikt nie nazwałby klubu po polsku, np. Hiszpania Madrid. No i dopiero wczoraj uświadomił sobie w co się wpakował, zwłaszcza jak zobaczył grę najlepszych z najlepszych Polaków, wśród których nie było ani jednego zawodnika jego drużyny;)

Aadios - 15 listopada 2009, 12:22:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Smuda przez tych jelenii zepsuje sobie ino reputacje wracaj do Lubina

yoz - 15 listopada 2009, 12:29:27 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Spokojnie...
Odrazu Rzymu nie zbudowano...
Jesli pierwszy mecz w debiucie zaczyna sie od porażki ,to bardzo dobrze... Bo zazwyczaj jest tak ze pozniej przyjda świetne wyniki... Bedzie nad czym popracowac
za Engela i Leo było identycznie... a potem sukcesy... Naturalna sprawa...
Smuda wie co robi...

- 15 listopada 2009, 12:49:20 - *.adsl.alicedsl.de
Ciency ludzie to ci kibice co za ta reprezentacje jeszcze bilety kupuja. Szkoda kasy na tych grajkow. Zostanmy w domach i bojkot meczu z Kanada!

MM - 15 listopada 2009, 12:52:48 - *.193.160.244
Smuda zaczynając przygodę z Widzewem również rozpoczął od porażki 0:1. Teraz będzie tylko lepiej

polewa - 15 listopada 2009, 12:58:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
słabo ale to dopiero pierwszy mecz dajmy mu popracowac a nie już byście go zwalniali

George - 15 listopada 2009, 13:03:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem jakimi przesłankami kierują się ci,którzy twierdzą,że czterdziestomilionowy kraj nie znajdzie jedenastu piłkarzy ,aby stworzyć z nich zespół na miarę europejską.Nie przekonują mnie żadne argumenty na nie.Skoro w piłce ręcznej,siatkówce udało się zmontować zespoły mogące wygrać z każdym to nie ma przeszkód ,aby kibice piłki nożnej doczekali się swojej upragnionej drużyny.Tu potrzeba odważnych ruchów trenera podobnie jak to zrobili trenerzy od siatkówki i piłki ręcznej.Franciszek Smuda to dobry trener i ma coś co nie każdy trener posiada - szczęście.Takich trenerów jest niewielu.Obserwował ten mecz z boku i ma swoje przemyślenia po meczu i wnioski na Kanadę wyciągnie.Na plus w meczu z Rumunią zaprezentowali się Kosowski,Jeleń,Kowalczyk i Żewłakow.Kuszczak potrafi obronić sytuację jeden na jeden,ale potrafi puścić farfocla pod brzuchem.Dałbym mu szansę w konfrontacji z Kanadą.Reszta piłkarzy poniżej oczekiwań jak na reprezentację kraju.

krzysiek - 15 listopada 2009, 13:10:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibice- spokojnie boisko przygotowywane pod gospodarza ale na żużel w takich warunkach najłatwiej można złapać kontuzje.Jedynie in minus zaskoczył mnie Kokoszka i Obraniak,który niepotrzebnie przetrzymywał piłkę-zapomiał jak grał bardzo dobrze w Bydgoszczy z Grekami.Poza tym występ oceniam pozytywnie.Niektóre wpisy kibiców,tych co nigdy nie kopnęli nawet krzywo piłki są bez sensu-Panowie liczy się efekt końcowy.
Panie Franku życzę powodzenia.

polewa - 15 listopada 2009, 13:12:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
George ma racje, tym bardziej że piłkę nożna wyczynowo uprawia dużo więcej osób niż siatkówke czy piłke ręczna.Logiczne że tym łatwiej powinno sie zbudować silną reprezentacje

Maradona - 15 listopada 2009, 13:26:50 - *.204.252.37
Dzieki ci PZPN za świetny spektakl.
Stadion - tragedia
boisko - tragedia
atmosfera - tragedia

ziom - 15 listopada 2009, 13:27:36 - *.96.63.203
Nam strzelać nie kazano! - wstąpiłem na boisko
I spojrzałem na pole; przeciwnik tak blisko
Napastników ichnich ciągną się szeregi
Prosto długo, daleko; a my to lebiegi
I widziałem ich trenera: przybiegł, ręką skinął
I już ich napastnik bramkę nam zawinął
Wylewają się z trybun ściśnieni kibice
Krzyczą `Polska gola', falując jak cyce.
Goli się domagają nachalnie. Jak sępy
Rzucamy do boju nieudolne zastępy
Przeciw nim sterczy przeciwnika obrona
Nie, nikt z naszych dziś jej nie pokona
Sześć tylko mamy armat, niestety nie grają
Nieprędko ich waszmość Smuda powołają
Boniek, Lato, Szarmach już dawno nie grają
Olisadebe do Chin uciekł i tam co rusz strzela
Zaś Rasiak waleczny na wyspach. Cholera.
Ostatnia armata - Smolarek klubu sobie szuka
Stąd taka niemocna, ta nasza reduta

vversa - 15 listopada 2009, 13:50:48 - *.centertel.pl
Brawo Warszawa! Pomimo bojkotu, wszystkie bilety sie rozeszły, ciekawe czy w srode na kujawach beda pelne trybuny.

norap - 15 listopada 2009, 13:51:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Takich meczy nie rozgrywa sie w Kielcach ani w Lublinie dlatego,ze PZPN nie ma zamiaru poazywac 20 tys pustych krzeselek.Lepiej pokazac pusta remontowana trybune na Legii.Troche myslenia pseudo znawcy z gimnazjum ...

ja - 15 listopada 2009, 13:52:14 - *.adsl.inetia.pl
ROK 2012 Czerwiec:
Tomasz Kuszczak - 30lat
Marcin Kowalczyk - 27lat
Michał Żewłakow - 36lat
Maciej Sadlok - 23lata
Adam Kokoszka - 25lat
Piotr Brożek - 29lat
Jakub Błaszczykowski - 26lat
Sławomir Peszko - 27lat
Dariusz Dudka - 28lat
Ludovic Joseph Obraniak - 27lat
Roger - 30lat
Kamil Kosowski - 34lata
Maciej Rybus - 22lata
Ireneusz Jeleń - 31lata
Robert Lewandowski - 23lata
Patryk Małecki - 23lata

dagoda - 15 listopada 2009, 13:55:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
polewa - co z tego, że futbol wyczynowo uprawia dużo więcej osób, skoro nikt (albo prawie nikt) ich nie uczy jak to robić prawidłowo. Równie dobrze można ludzi w Polsce uczyć matematyki w ten sposób, że np. 2+2 = 7, albo 3x3 = 23. Wykują to na blachę , a potem pójdą w świat i wyjdą na głupków. Tak właśnie wygląda to szkolenie u nas.

pat - 15 listopada 2009, 14:00:58 - *.centertel.pl
Trzeba przyznać ,ze ta nowa budowla Legii imponujaca. Nie wyobrażam sobie ,ze tam nie bedzie siedzisk i dachu,ale mogliby takie cos odrestaurować w Olsztynie, to przyjemniej jeżdziło by sie po tej I? lidze

norap - 15 listopada 2009, 14:10:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widze,ze pat ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem, ale juz za 3 lata matura i pokazesz co potrafisz

ci - 15 listopada 2009, 14:17:06 - *.centertel.pl
u was to sa trafne spostrzezenia , bo na stadion.gog.pl to nie da sie skumac odrazu

opa - 15 listopada 2009, 14:24:13 - *.175.144.168.koba.pl (*.0.9.184)
Macedonia - Kanada 3:0
A więc:
Polska - Kanada 5:0, 6:0?

Fan - 15 listopada 2009, 14:32:12 - *.152.153.145.dsl.dynamic.eranet.pl
Zły początek, dobry koniec

wywołany d - 15 listopada 2009, 15:25:40 - *.centertel.pl
Wszystko było dobrze obmyslane przez PZPN i
Kosowski oraz Kokoszka dali z siebie wszystko , ale reszta ponizej oczekiwań.
Rządam lepszych piłkarzy od naszego kraju!
Jak nie przez finansowe wygorowania Smolarka to znowu sukcesy klubu Lewandowskiego powodują ,ze kadra jest mądra tylko w teorii, lecz nie w praktyce .
Zewłak rezerwowym moze byc nawet mając 37 lat, moze pozniej złapie forme, a narazie wziąść tego wyge Świerczewskiego, on juz tyle ma.
Skoro niektorym Boruca brzuszek nie przeszkadza pod bramką Wojtka Kowalczyka wstawić do ataku.
Obraniak ciagle ma byc powolywany za zaslugi dwoch bramek kiedys to mozna tez brac do reprezentacji Rasiaka zeby szlifował dynamike jak nie szybkiego Saganowskiego do pomocy.
Jesli ten sztab ma ponad rok na zbudowanie czegoś to co teraz bedzie robił ?
Niech grają poprostu, az z 16 klubow ekstraklasy zabraknie wychowanków i trener karze asystentom jeżdzić po zawodnika do trzeciej ligi. To spotkanie świetnie przystosowywało do tego, wiec nie mozna mówić o braku wykfalifikowaniu.
pozdrowienia dla 90minut

...do tabl - 15 listopada 2009, 15:27:41 - *.centertel.pl
p.s.
wykwalifikowaniu

******** - 15 listopada 2009, 15:39:53 - *.centertel.pl
tu nie ma co żądać, nie muszą wygrywać i sie samo zrobi

Sevik - 15 listopada 2009, 16:03:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chłopaki,ten mecz musi być zapomniany,tak jakby go nie było,to był debiut? debiuty na takiej murawie.widać że Polska,ja wam powiem nie liczmy tego meczu! zacznijmy od Kanady wierzyć i to będzie debiut Smudy. Polska-Rumunia,to można powiedzieć trening,więc czas na kanade Smuda już wie kto i jak gra więc sami zobaczycie co zrobią nasi piłkarze,a w ogóle po co mamy krzyczeć na PZPN? i tak nic nie pomoże więc dajmy spokój i zacznijmy od Kanady.

onek - 15 listopada 2009, 16:46:57 - *.x66.x18.171.jaskom.pl
Jezeli chodzi o pozycje bramkarza to tutaj powinni byc powolywani bramakrze którzy graja w swoich klubach ,a takich u nas jest kilku Przyrowski,Pilarz,Nowak,Mielcarz,Kapsa czy Skaba ,Ci bramkarze nie popełniaja farfocli w stylu Boruc (którego szanuje)ale waga jego jest porażająca

KS Damko - 15 listopada 2009, 17:08:01 - *.ssp.dialog.net.pl
jak ja czytam wasze komnetarz do jest mi słabo i smiac mi sie chce jak mozna wywalic trenera po meczu towarzyski jak to napisał papież chlopie zastanow sie i sam stan w jego roli zoabczym wtedy co zrobisz z tak kadra jak masz,a jesli chcodzi o bramkazy to propnuje wziac Michała Pytkowskiego z Olimpi Grudziadz ma warunki do grania,przestancie takie gupoty pisac bo naprawde zal mi was

cygul99 - 15 listopada 2009, 18:26:47 - *.dip0.t-ipconnect.de
Wielkie G. ...
jak juz pisam to powtorze(po wyborze na selekcjonera): "poszlismy nie z deszczu pod rynne tylko z RYNNY pod RYNNE"....
Smuda nic nie zrobi co widac bylo wyraznie tylko problem jest taki ze bedzie na stanowisku przez nastepne lata bo nikt z PZPN go nie zwolni za wyniki w sparngach bo o punkty do mistrzosw u Nas nie zagramy(NIESTETY)...
Szkoda a szkoda ze nie...

lwowskapog - 15 listopada 2009, 18:41:32 - *.chello.pl
Jak tak obserwuję i kibicuję naszym to się zastanawiam kto ma dłuższą drogę przed sobą - polska reprezentacja w Europie czy odrodzona Pogoń Lwów do mistrzostwa.
Sam nie wiem...

Bodzio - 15 listopada 2009, 19:46:36 - *.adsl.inetia.pl
Jak dla mnie Dudka i Kokoszka out. Lewandowski słabo a nawet bardzo słabo. Co do Peszki ....... szkoda słów. Końcowe minuty w wykonaniu Kuszczaka mrożą krew w żyłach. Brawa dla Kosowskiego za walkę.

koniecpzpn - 15 listopada 2009, 22:28:41 - *.ssp.dialog.net.pl
Co to ma znaczyć?
widzów: 5000
Albo BOJKOTUJEMY mecze , albo chodzimy na nie z trabkami i dajemy zarobic lesnym dziadom.
jak dla mnie TRAGEDIA , tam powinno byc max 500 kibicow a nie 5000!!
Ze Smuda jest trenerem to nie znaczy ze nie ma juz dziadow z ktorymi walczymy! CO jest ??!!

ole olek - 15 listopada 2009, 22:43:19 - *.ghnet.pl
Kuszczak: 3-
Kowalczyk: 3+
Żewłakow: 4-
Kokoszka: 1
Brożek: 2
Dudka: 1
Obraniak: 4+
Błaszczykowski: 2
Kosowski: 4+
Lewandowski: 3-
Jeleń: 3+
Małecki: 2-
Rybus: 2
Peszko: 2

marianos - 15 listopada 2009, 23:25:44 - *.cdma.centertel.pl
nie było tak tragicznie widać chłopaki się starali ale trochę nie wyszło dajmy czas Franzowi a pokaże jeszcze na co go stać

Muminek - 15 listopada 2009, 23:53:51 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Leo wróć!

Muminek - 15 listopada 2009, 23:55:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Lato odejdź!

Leo - 16 listopada 2009, 9:28:20 - *.doit.com.pl
Oceny za mecz (10 stopniowa skala):
Kuszczak: 0
Kowalczyk: 6
Żewłakow: 3
Kokoszka: 3
Brożek: 3
Dudka: 0
Obraniak: 4
Błaszczykowski: 0
Kosowski: 8
Lewandowski: 3
Jeleń: 1
Małecki: 0
Rybus: 0
Peszko: 3
Roger: 0
Sadlok: 0
-----------
Smuda: 3
Majewski jednak był dużo lepszy.

Rumun - 16 listopada 2009, 11:45:51 - *.172.214.34
Rumunów okolo 200 z okolicznych dworców

lok - 16 listopada 2009, 15:13:45 - *.8.143.96
ale wy głupoty piszecie. gra wcale nie była zła, po prostu zabrakło szczescia. gdyby Polska to wygrała 1:0 (bo wynik mogł spokojnie isc w drugą strone) to byscie sie podniecali jak nie wiem. jak łatwo wynik manipuluje kibicami. zal

Kielczanin - 16 listopada 2009, 15:25:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Smuda,Smuda,gdzie te cuda???

Kielczanin - 16 listopada 2009, 15:26:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Coś mi się wydaje,że Smuda tak szybko wyleci z kadry jak wszedł do niej.

Bbktur - 16 listopada 2009, 15:57:58 - *.33.112.249
Ludzie co wy chcecie juz?to dopiero pierwszy mecz...ogarnijcie sie!!!!nieodrazu zbudowano warszawe.ja zamiat piotra brozka bym postawił na łukasza derbicha

Wigry - 16 listopada 2009, 17:01:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Bbktur : Masz racje co ludzie chcą od Smudy ??!! Szkoda że debiut się nie udał ale trzeba poczekać. W Lechu też z początku nie szło ale potem się rozkręcił i myśle że w reprezentacji to samo będzie mam nadzieje że jeszcze Smuda pokaże wkrótce że w odpowiednie ręce została powierzona reprezentacja.

JawoRzno - 16 listopada 2009, 17:09:46 - *.132.246.94.artcom.pl (*.168.30.64)
1.Nie gra trener tylko zawodnicy...nie rozumiem jak mozna co chwile zmieniac trenera (P. Warszawa) jak to pilkarze sa winni wynikom! W Polsce wszyscy zwalaja niepowodzenia na trenerow ale z pustego to i Salomon nie naleje...
2.Co w kadrze robią:
Kokoszka
Dudka
Lewandowski
Brozek (napastnik)???
Oni sie nie nadaja! Wolałbym dac kilku staruszkow (Niedzielen, Frankowski) kilku mlodych napastnikow z ekstraklasy i na obrone niestety nie mam nikogo w glowie wiec sobie daruje...Sadlok malo czasu na pokazanie sie ale widac bylo przez te kilka minut w jego grze zdenerwowanie
3.Jak taki zawodnik jak Peszko mogl nie wykorzystac takich sytuacji?! No trudno szkoda mam nadzieje ze z Kanada bedzie lepiej

kibic - 16 listopada 2009, 17:38:28 - *.xdsl.centertel.pl
Mam pytanie,co się dzieje z bojkotem przeciwko pzpn? żaden trener nic nie zrobi do puki nie zmienią się struktury związku i tyle w temacie.Rzucili na pożarcie Smude żeby swoje tyłki ratować.KONIEC PZPN, "0" KIBICÓW W BYDGOSZCZY NIC INNEGO NIE MOŻEMY ZROBIĆ.Pozdrawiam.

brat_prezy - 16 listopada 2009, 20:13:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślałem, że beach-soccer zaczyna się dzisiaj, a to w sobotę, na Łazienkowskiej była inauguracja...

mariotorre - 16 listopada 2009, 21:20:18 - *.atgsatel.pl
Franek wierzymy w ciebie!!!
Może ty zmienisz reprezentacje

Bbktur - 17 listopada 2009, 9:29:14 - *.33.140.71
Do wigrydzieki ze przyznałes mi racje...pozdro dla ciebie

Łodzianin1 - 17 listopada 2009, 12:07:06 - *.metroport.pl
jak dla mnie to Smuda miał ,za mało czasu by zrobić cuda... do tego nie zapominajmy ,że Rumunia także jest jedną z lepszych drużyn Europejskich... To ,że Smude wybrali na trenera reprezentacji Polski to nadal nie łata tej "dziury" jaką jest pZPN.
Ekstraklasa Dla Widzewa !!!

journalist - 17 listopada 2009, 12:21:35 - *.centertel.pl
To mógłbyć tytuł ''Falstart Smudy'', bo to że będzie źle to widzimy po powołaniach prawie jak u Leo, ale że aż z taką grą ...bez presji o awans! to szybko

qwerty567 - 17 listopada 2009, 16:03:30 - *.ssp.dialog.net.pl
prawda jest taka, że gdyby nie było bojkotu, to nigdy w życiu Smuda nie zostałby trenerem reprezentacji Polski,
beton nie miał wyboru, musiał go wybrać, ale dzięki temu bojkot przycichł, więc pzpn znowu górą

polska - 17 listopada 2009, 16:04:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A jakie inne powołanie to zmienia??? żadne bo nie mamy pilkarzy na poziomie i po co ciagle sie napinamy i zyjemy nadzieja!? Polska kadra i Polska liga to ogon Europy.Nie mamy i szybko miec nie bedziemy nastepców Wałdocha,Bąka Jacka,Kozminskiego,Iwana,Dudka Jerzego,Krzynówka i jeszcze paru innych.Oni grali i to ciagneli.Dzieki nim gralismy na MS i ME.Oni sie skończyli i skończyła sie Polska Kadra.Nie zyjmy nadziejami po jednym wygranym meczu na farcie.My wygrywamy ale jak nas przeciwnik oleje.Jestesmy słabi w piłce noznej kropka koniec.Nie ma takich trenerów na swiecie że ze słabeuszami cos ugrają!trzeba mieć wykonawców a tych u nas niestety brak!!!!!!

leo - 18 listopada 2009, 9:22:09 - *.partners.de
lok pisze:
"ale wy głupoty piszecie. gra wcale nie była zła, po prostu zabrakło szczescia. gdyby Polska to wygrała 1:0 (bo wynik mogł spokojnie isc w drugą strone) to byscie sie podniecali jak nie wiem. jak łatwo wynik manipuluje kibicami. zal"
--------
haha, pewnie że gra nie była zła, była TRAGICZNA!
Człowieku chyba niewierzysz w to co piszesz,patrz trochę obiektywnie i realnie. Rumunia nas ograła na stojąco, a co jakby im się chciało trochę biegać? A to przecież słaby przeciwnik!
Jak na razie ty się podniecasz nie obietnicami. Powtórka sprzed dwóch lat? (będzie international level)

Loe - 18 listopada 2009, 9:23:29 - *.partners.de
Oby Smuda nie okazał się pomyłka stulecia.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas