[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


29 maja 2010, 18:48:38 - prof
Spartakus Szarowola awansował do II ligi

Występujący w lubelsko-podkarpackiej grupie III ligi Spartakus Szarowola zapewnił sobie awans do II ligi. W rozegranym dziś spotkaniu główny rywal Spartakusa - Stal Sanok - przegrał u siebie z Unią Nowa Sarzyna 0-2 (0-1). Stal ma obecnie trzynaście punktów straty do Spartakusa, a do rozegrania pozostały jej cztery mecze.

29 maja 2010, 17:00 - Sanok
Stal Sanok 0-2 Unia Nowa Sarzyna
Stanisław Bednarz 45, Paweł Wtorek 64

Spartakus zagra w grupie wschodniej II ligi.

Drugie miejsce w tabeli ligowej z dwoma punktami straty do Spartakusa zajmują rezerwy Górnika Łęczna, które jednak nie mogą awansować do II ligi.

III liga 2009/2010, grupa: lubelsko-podkarpacka - wyniki, strzelcy, terminarz

a - 29 maja 2010, 18:50:09 - *.adsl.inetia.pl
brawo ! ;D

Poss - 29 maja 2010, 18:50:52 - *.as43234.net
Ilosc obcokrajowcow wzrosnie po ich awansie w II lidze o jakies 65%

aa - 29 maja 2010, 18:51:25 - *.zamosc.mm.pl
Polska rzeczywistosc druzyna ktora awansuje do 2 ligi nowy sezon zacznie od rozgrywek klasy B.....

KS - 29 maja 2010, 18:51:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po prostu fantastycznie, takie wynalazki nie powinno się wypuszczać poza okręgówkę bo nie ma to najmniejszego sensu. Przecież tam więcej krów się przygląda zza płota meczowi niż ludzi siedzi na 'stadionie'.

ivan draco - 29 maja 2010, 18:53:49 - *.adsl.inetia.pl
i tak nie będą grali w II lidze. właśnie odbywa się licytacja o licencję(hetman, motor, tomasowia i jeszcze kilka klubików).

A - 29 maja 2010, 18:56:05 - *.adsl.inetia.pl
to prawda, ze spartakus odsprzeda swoje miejsce (np. hetman zamosc)?? lub bedzie fuzja???

- 29 maja 2010, 18:56:37 - *.dip.t-dialin.net
Gratulacje z Radzionkowa!!!
Tak trzymac Szarowola, pilka nozna dla malych miast z kultura!!!

Kajm4N - 29 maja 2010, 18:56:44 - *.ostnet.pl
dokladnie oni nie chca awansowac bo nie maja zaplecza wchodzi w gre polaczenie z tomasovia albo odsprzedadza komus to miejsce

as - 29 maja 2010, 18:57:10 - *.adsl.inetia.pl
@ivan draco- pomysl troche! jaki motor? oni i tak beda grali w 2 lidze wsch. na swojej licencji!!

Il - 29 maja 2010, 18:58:30 - *.opera-mini.net (*.2.96.15)
Hetman to na dużo stać to dziady i już . Najprawdopodobniej to fuzja będzie z tomasowia

GazelaGnu - 29 maja 2010, 18:59:33 - *.116.198.17
17 piłkarzy w składzie maja z Ukrainy ;]

qwe - 29 maja 2010, 18:59:34 - *.xdsl.centertel.pl
Tam na mecze przychodzi po 200 osob(czasem mniej) dla kogo ta 2 liga? 3/4 druzyny to Ukraina

Golmen - 29 maja 2010, 18:59:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Następna wieś w grupie wschodniej.

Bezstronni - 29 maja 2010, 18:59:47 - *.fucio.net
hmm, tam sami Ukraińcy grają ;-)

kash - 29 maja 2010, 19:02:15 - *.77.50.3
Po co robić takie drużyny? Chyba tylko, żeby pokazać, że zaciąg piłkarzy z Ukrainy jest w stanie wygrać III ligę. Ale po co? dla 200 osób we wsi, która ma niewiele więcej mieszkańcow, nie ma stadionu, ani żadnego zaplecza?

max - 29 maja 2010, 19:02:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kolejny wynalazek, ktory sie rozpadnie po kilku meczach. rozegraja runde jesienna a potem brak kasy i sie wycofaja jak Hetman.

m=mc2 - 29 maja 2010, 19:02:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przecież moźe ich wyprzedzić górnik łęczna 2 rozumiem gdyby 1 drużuna grała w 2 lidze ale gra w 1 więc nie widze powodu dlaczego rezerwy łęcznej nie mogą awansować wyżej

Piotrek - 29 maja 2010, 19:03:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie no wiadomo, ze Spartakus w tej lidze nie zagra. Pewnie zagra Tomasovia, albo inny klub, który kupi licencję od Spartakusa.

sd - 29 maja 2010, 19:06:05 - *.xdsl.centertel.pl
Ale po co 2liga dla innego klubu na ktory tez przychodzi po 300-600 osob? niech kupi jakis z wysoka frekwencja i z kibicami

patol - 29 maja 2010, 19:06:13 - *.kenet.net.pl
A tak na serio to polski klub czy ukraiński??

kibic - 29 maja 2010, 19:06:33 - *.tvtom.pl
Szarowola na pewno nie zagra w 2 lidze właściciel Szarowoli powiedział, że myśli o fuzji z Tomasovią, tam go nie chcą ponieważ obawiają się, ze mogą nie sprostać wymaganiom w 2 lidze. Bardziej skłonny do fuzji ze Spartakusem jest Hetman.

Mumia - 29 maja 2010, 19:09:48 - *.olsztyn.mm.pl
Welcome next village in two east league. :D

kibic - 29 maja 2010, 19:10:39 - *.tvtom.pl
Do m=mc2. Jest taki przepis, który mówi, że w rozgrywkach centralnych nie mogą grać dwie drużyny z jednego klubu, a 2 liga to rozgrywki centralne.
Do Patol- to polski klub tylko, ze tam gra dużo Ukraińców.
W Szarolwi nie ma stadionu, infrastruktury i nie ma gdzie grać i pan Kapka wie, że nie otrzyma licencji i przenosi klub do innej miejscowości, ale czy tak powinna wyglądać polska piłka???? Przepraszam, ale ja nie lubię takich "wynalazków"

RTS - 29 maja 2010, 19:14:18 - *.chello.pl
Trybuna Pojemność Sprzedane /
Rezerwacja Cena Ulgowy Wolne
A Kryta 1155 1062 75.00 45.00 93
A 1476 1469 38.00 22.00 7
B Niciarka 1575 1575 23.00 14.00 0
C Prosta 3644 3644 38.00 22.00 0
D Pod Zegarem 1350 1350 30.00 30.00 0
Goście 600 - -
RAZEM 9800 9100 100
Szczegołowe informacje na temat biletow ulgowych znajdują się w regulaminie sprzedaży

sd - 29 maja 2010, 19:15:13 - *.xdsl.centertel.pl
jeszcze raz , po jakiego on inwestował w tą druzyne ? a i taka ciekawostka:Trenerem drugiej druzyny jest Branko Rasić , Crvena Zvezda Belgrad a takze zawodnik reprezentacji Jugosławii i w pucharach europejskich

Odrzański - 29 maja 2010, 19:15:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Unia UNS & 19\OW/22

szymson - 29 maja 2010, 19:15:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak wyżej napisało kilka osób po co takie wynalazki (m=mc2)-jeśli nie wiesz rezerwy nie mogą awansować na szczebel centralny a i co do znaku ruska flagaukraińska drużyna

kjetil - 29 maja 2010, 19:20:21 - *.promax.media.pl
To będzie kolejna szara eminencja w II lidze...

alt - 29 maja 2010, 19:23:40 - *.net.stream.pl
Spartakus Szarowola przenosi się od nowego sezonu do Zamościa. A obecny Hetman zmienia nazwę na Spartakus i będzie grał w IV lidze

h - 29 maja 2010, 19:25:15 - *.net-partner.pl
Ale to Waszym zdaniem co mieli zrobić? Oddać mecze walkowerem? Czy wyjść na boisko i odpuścić ostatnie 10 meczów w sezonie, przegrywając po 0:10? Wygrali ligę, ale nie muszą awansować. Mogą zrezygnować z awansu i wtedy wejdzie zdobywca trzeciego miejsca (kiedyś Kania Gostyń wygrała III ligę i zrezygnowała z awansu, dzięki czemu weszła Unia Janikowo), albo sprzedać komuś licencję i zgłosić drużynę do B-klasy albo grać na licencji rezerw.

kibic_stal - 29 maja 2010, 19:25:57 - *.interq.pl
byłem na tym meczu i mam do powiedzenia tylko tyle że nasi swoich okazji nie wykorzystali a takie mieli, niewiadomo jak Avia Świdnik wypadnie w Łęcznej jeśli przegra albo zremisuje dystans się praktycznie nie zmieni.
PS. spartakus nie zagra w II lidze
prawdopodobnie sie połącza z tomasovia

Iława - 29 maja 2010, 19:26:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gratulacje!

do H - 29 maja 2010, 19:27:33 - *.xdsl.centertel.pl
człowieku ale po co inwestowali w zespoł skoro bylo od poczatku widac ze nie dadza rady z wymaganiami 2 ligi?

do alt - 29 maja 2010, 19:27:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
zobaczysz ze do Zamoscia sie nie przeniosa,maja kogos innego na mysli

m=mc2 - 29 maja 2010, 19:29:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do kibic w lidze egierskiej rezerwy debreczyna grają na zapleczu ich ekstraklasy i nawet w tamtym sezonie je wygrali tylko że awansowała drużyna z 2 miejsca byle by nie grali w tej samej lidze !!!!!

rysiekzkie - 29 maja 2010, 19:30:02 - *.netblok.pl (*.168.83.122)
ta II liga wschodnia to chyba zaplecze ligii ukraińskiej........
same jakieś wynalazki......to II zachodnia to jest meksyk porównując....
śmiech na sali...........

h - 29 maja 2010, 19:32:37 - *.net-partner.pl
Ale co Cię to obchodzi po co? Każdy obywatel może sobie w tym kraju założyć klub piłkarski i próbować wystartować w rozgrywkach. Nie wiem, może prezes chciał sobie coś udowodnić, a może chciał zrobić na tym biznes (zakładając od razu, że dojdzie do szczebla centralnego, a potem z zyskiem odsprzeda drużynę i licencję), a może myślał, że da radę. A może być też tak, że chciał robić piłkę w mieście (Zamość, Tomaszów Lub.), ale okazało się, że łatwiej jest zrobić od zera klubik na wiosce, zamiast przebić się w zbetoniałej strukturze "zasłużonych" klubów takich jak Hetman. Nie zastanawia to nikogo, dlaczego pojawiają się takie Nieciecze, Spartakusy, Heka? Pewnie łatwiej jest założyć własny klub od podstaw, a nie ładować się jako inwestor do znanego klubu, który potem okazuje się być umoczonym w korupcję, zadłużonym, owładniętym nepotyzmem, albo jest zabawką w rękach lokalnych polityków.

odrzański - 29 maja 2010, 19:32:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do m=mc2 a nie pomyślałeś kolego, że w węgierskim związku piłki nożnej mogą być inne zasady, reguły? Jesteśmy w Polsce

xyz - 29 maja 2010, 19:37:19 - *.chello.pl
a co leszcze zal wam tylek sciska ze spartakus awansowal ? zal wam tylek sciska ze byli w cafe futbol ? zal wa tylek sciska ze ukrainiec w pilke lepszy od polaka, smieszy mnie te wasze pwoiedzenie ze klub bez tradycji zal wam tylek sciska ze wasze wioski z tradycjami wlocza sie po 5 lidze ? wolal bym zeby swoje miejsce odsprzedali i zostali w tej 3 lidze niech zainwestuja ja w baze a i moze tam jakis talent dla polski rozkwitnie - brawo spartakus, brawo myslacy prezes !!!!!!!!!!!

Iława - 29 maja 2010, 19:39:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak szczerze nasza wschodnia jest ileś kroć razy silniejsza od zachodu u nas jest konkret pod kazdym wzgledem nie ma slabszych sa wszysscy mocni ale wiadomo ktos zawsze musi byc tym "mowie o strefie;((("no ale nie patrzac na to grupa wschodu to grupa śmierci kazdy kazdego jedzie a w zachodzie jeden od poczatku do konca wygrywa...zenada..monotoniaaa!!!

h - 29 maja 2010, 19:40:38 - *.xdsl.centertel.pl
mozliwe ja im nie bronie niech graja.Moze jest troche zazdrosci ze kluby z tradycja takie jak Stal Mielec Siarka Tarnobrzeg i inne ktore kiedys grały w 1 lidze (teraz ekstraklasa) gnija w sinej dupie w 3lidze

kibichetma - 29 maja 2010, 19:40:56 - *.zamosc.mm.pl
gdyby w Zamościu byli łebscy ludzie to już Hetman przygotowywałby się organizacyjnie do 2 ligi w nowym sezonie. Niestety dziadostwo w tym klubie już ponad 10 lat jak spadli z 2 ligi, a co nowy zarząd to śmiech na sali, przecież Pan Kapka szybciej zrobi w końcu na normalnym poziomie piłkę w Rzeszowie niż Zamościu

h - 29 maja 2010, 19:41:54 - *.net-partner.pl
II liga wschodnia to śmiech na sali? Ale beniaminkowie z tej ligi na zapleczu Ekstraklasy (Sandecja i KSZO) poradzili sobie lepiej niż beniaminkowie z II ligi zachodniej (Pogoń i MKS Kluczbork). A chyba po tym należałoby oceniać poziom ligi, a nie po tym, z jakich miejscowości są kluby w niej grające.

KOGO - 29 maja 2010, 19:52:26 - *.147.128.176.nat.umts.dynamic.eranet.pl
A kogo to obchodzi, że mała miejscowość i będą grali w drugiej lidze!?. Kilka osób znalazło sposób na awans i promocję miejscowości, a awans wywalczony został na boisku , wiec chwała im za to ! A włodarze z większych miejscowosci niech się uczą. Dla mnie jak będą mogli ,to i w Ekstraklasie niech grają. Aby awanse odbywały się na boisku ,a nie przy zielonym stoliku.

Pordon - 29 maja 2010, 19:54:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystko dobrze mówicie. Tylko zobaczcie jakiej klasy mają skład. W Karpatach Lwów, Arsenale Kijów, Metalisku Charków czy Szachtarze Donieck nie gra się z przypadku. Jeśli wystartują, pieniądze same się znajdą, bo wróżyłbym im wtedy awans.

MARCO - 29 maja 2010, 19:59:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
słyszałem o nich w Cafe Futbol będzie ciekawie

łańcut - 29 maja 2010, 20:03:39 - *.play-internet.pl
do Iława- zgadzam się z tobą kolego , zresztą daleko nie trzeba szukać bo z tymi naszymi wiochami ze wschodu ;) gra Jastrzębie z zachodu które przez te wiochy poleci w tym sezonie

fan - 29 maja 2010, 20:20:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oj Hetmańcy mają chęć na licencje Spartakusa!!!P.Kapka każdemu tylko nie Hetmanowi bo za rok pan będzie miał problemy i sądził się o kasę z Hetmanem Zamość!!!!

Tecum - 29 maja 2010, 21:05:24 - *.gb.net.pl
A niech se chłopaki pograją.A tu jacyś znawcy śmieszni się wypowiadaja.Nasza kopana i tak jest 100 lot za murzynami więc pare drużyn z wiosek nam nie zaszkodzi bo nie ma w czym zaszkadzać jak to jest dno i 10 metrów mułu.Przynajmniej jest smiesznie jak to "wielkie" pilkarskie firmy dostaja baty od chłopaków z wioski

cxz... - 29 maja 2010, 21:12:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szarowola - już sama nazwa określa tą miejscowość i jej klub

Leo - 29 maja 2010, 21:26:41 - *.chello.pl
Szarawoda jest git.

futbolista - 29 maja 2010, 21:34:02 - *.18.162.197
Stal Mielec pana Grzesia pewnie kupi to miejsce w
II za jakies 41000000 zl.i bedzie gitara.w taki sposob co rok powinny kluby z sercem z malych miast zarabiac.to lepsze od transferow i kasa
jest dla klubu,trenera,pilkarzy,robotnikow i moze
tez i dla miejscowosci.tak dalej pojdzie,to i w te slady pojda Wisla,Legia i Lech.bedzie ciekawie.

Bolszewik - 29 maja 2010, 21:34:22 - *.finemedia.pl
Fantastyczna nazwa... brzmi tak prorosyjsko jak Spartak i walecznie jak historyczny Spartakus. Zyskał Spartakus nowego fana z Wrocławia!!! My Gawarim Szto My Gardzitsa Spartakus Wpieriod!!!!

Iława - 29 maja 2010, 21:38:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Łańcut:to piekne miasto bylem przejazdem jak jechalem w bieszczady..a co do wschodu to nie ma mocnych a z tamtym masz calkowita racje;)))pozdrawiam

Iława - 29 maja 2010, 21:40:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jestem za tym ze nieliczy sie wielkosc miasta ale jak "bije wszystkich na łeb to nniech mu bóg błogosławi i niech brnie dalej"!!!popieram takie kluby!!!pozdrawiam Spartakusa Sz.

nemezis - 29 maja 2010, 21:40:51 - *.derby24.pl
Brawo Spartakus!!! A tym wszystkim co żal dupy ściska powiem że licencja jest do sprzedania, i tak wlaśnie robi sie biznes w pilce nożnej!!!! Lepsi zawodnicy z Ukrainy którzy chcą sie wypromować niż polskie nażelowane pseudogwiazdy. TYle

fan - 29 maja 2010, 21:46:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawa dla działaczy z Szarowoli a kibolom z Zamościa niech żal dupę ściska

djbs - 29 maja 2010, 22:10:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie ale jaką przyszłość ma taka wichura? tylko w naszym kraju jest możliwe by takie pipidówy grały lepiej niż miastowe kluby a jakby tego było mało przy, pomoc ukraińskiego spędu. Gratulacje gratulacjami ale właśnie dlatego nasza piłka nożna leży i kwiczy!

Szarowolec - 29 maja 2010, 22:21:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie rozumiem jednego: co Wam przeszkadza, że lokalny przedsiębiorca chciał się trochę ZA WŁASNE, a nie PUBLICZNE pieniądze pobawić w piłkę na zdrowych zasadach? Czy mała wieś nie ma prawa zaistnieć choć przez chwilę w piłce na wyższym niż przeciętnym poziomie? Hetmana Zamość nie ma, Łada Biłgoraj chce ogłosić upadłość i grać w następnym sezonie w klasie B, Unia Hrubieszów w okręgówce, a "ambicją" Tomasovii Tomaszów Lubelski jest granie dla grania. Miasta z okręgu zamojskiego powinny się uczyć od Szarowoli profesjonalnego zarządzania klubem, nie miałyby takich problemów, jakie mają.

myga ck - 29 maja 2010, 22:29:48 - *.chello.pl
niedawno polski pisarz niejaki Lem Stasiu powiedział że dopiero czytając komentarze w internecie dowiedział się ilu idiotów jest na świecie.Nie widzę żadnego związku miedzy tym że polska piłka leży i kwiczy a wielkością miejcowości z których pochodzą drużyny ligowe.TSG Hoffenheim ,AJ Auxerre,Villareal to według waszych kryteriów też drużyny wiejskie ,tak?Założę się że wielu co mówi o Szarowoli czy Sokółce jako wioski to co niedziela jeżdzi do babci na wiochę po wałówę.Mamy wolny rynek .Jak który chce mieć w "wielkim mieście" drużynę ligową to niech da kasę a nie jojczy że grają wiochy

slawek - 29 maja 2010, 23:58:47 - *.adsl.inetia.pl
Szarowola bije się z Niecieczą jak i wcześniej z Czermnem o złotą patelnię. Jakie najmniejsze miasto, wieś zagra na szczeblu centralnym w rozgrywkach piłkarskich w Polsce??

ivan draco - 30 maja 2010, 0:40:43 - *.adsl.inetia.pl
do as. widzę ze nie jesteś zorientowany. może być powtórka z rozrywki i motor ogłosi upadłość, a na licencji szarowoli zagra w 2 lidze.

Kibic - 30 maja 2010, 1:03:19 - *.zamosc.mm.pl
Ludzie, nie ma tematu wykupienia licencji Spartakusa w Zamosciu. Przed runda wiosenna byla wprawdzie szansa przeniesienia czesci zawodnikow i sztabu trenerskiego z Szarowoli do Zamoscia, ale wszystko na licencji Hetmana. Co by nie mowic o kibicach w Zamosciu to sa honorowi i w odroznieniu od tych z Poznania czy kibicow Polonii z Warszawy, nie beda kibicowali zespolowi, ktory przeniosl tylko swoja siedzibe do Zamoscia, a w rzeczywistosci bedzie nadal kontunuatorem szarowolskich tradycji jak ma to dzis miejsce w przypadku klubow z Bulgarskiej i Konwiktorskiej

turysta80 - 30 maja 2010, 2:07:13 - *.adsl.inetia.pl
pytanie:
To po co oni wchodzą skoro i tak wiedzą że nie wystartują??
Odstąpić miejsce nast. drużynie w tabeli jak kilka lat temu zrobiła to KANIA GOSTYŃ

hetmanowie - 30 maja 2010, 7:52:17 - *.147.77.106.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Hetman też ogłosi upadłość i zacznie w B klasie.Ja już tu innej drogi nie widzę. Prch ratuje już tego stowarzyszenia bo tu się nie da nic ratować. Jak by to stowarzyszenie upadło to też bym się bardzo cieszył bo powstał by jakiś twór nie konieznie z Szarowolą ale czysty i bez długowezes nie

kibic - 30 maja 2010, 9:50:44 - *.tvtom.pl
Tu nie chodzi o to, że ktoś podważa awans Szarowoli. W porządku chcą grać w 2 lidze niech grają, ale ja jako kibic jestem przeciwnikiem awansów i sprzedawania miejsc przy zielonym stoliku. Szarowola nie ma odpowiedniej infrastruktury i nie zagra w 2 lidze. Z tego co zdążyłem się dowiedzieć to: Tomasovia nie chce łączyć się z Szarowolą gdyż może to być początek końca Tomasovii. Hetman nie wiadomo??? ( z tego co piszą kibice z Zamościa też niechętnie), pozostaje Lublin i nowa opcja radom. Inna sprawa, ze wymyślona przez PZPN 2 liga jest sztucznym i niepotrzebnym tworem, gdyż grające w niej drużyny ledwie "zipią" z trudem wiążąc koniec z końcem. Bardzo dobrym rozwiązaniem były 4 grupy 3 ligi sprzed dwóch sezonów.

Iława - 30 maja 2010, 10:44:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
prawda jest jedna dla niektorych wrecz koli w oczy ,okrutna->zazdroszcza Szarowoli awansu i tyle.ja tam gratuluje;)dziekuje!pozdrawiam madrych kibiców!

Hetmanowie - 30 maja 2010, 11:07:51 - *.182.68.194.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Tomasowia niechce łonczyć się z Spartakusem gdysz Kapka był kiedyś prezesem Tomasowi. I kiedyś zostawił Tomasowie o lodzie i głodzie walczącą o utrzymanie w IV lidze.

h - 30 maja 2010, 11:35:27 - *.net-partner.pl
@turysta80: Zwróć uwagę, że z tej grupy III ligi chyba nikt nie jest przygotowany do awansu. Na trzecim miejscu jest obecnie Stal Sanok, która jest beniaminkiem. Siarka Tarnobrzeg, która na jesieni grała dobrze, całą wiosnę położyła. Avia i Tomasovia też grają tak, jakby nie chciały nic ugrać. Nie sądzę, aby z tej grupy komukolwiek zależało na awansie do II ligi w tym sezonie. Pozostaje dobrze zorganizowany Spartakus i mam nadzieję, że uda im się w II lidze wystartować. A jeśli nie, to jedynym wyjściem jest sprzedanie miejsca w lidze jakiemuś chętnemu klubowi, który dałby radę sprostać wymaganiom drugoligowym. Zresztą, może w Szarowoli uda się przygotować klub do gry w II lidze. Przecież beniaminkowie mają w pierwszym roku "taryfę ulgową", gdy chodzi o wymogi licencyjne.

kibic - 30 maja 2010, 14:36:33 - *.toya.net.pl
do ks.maja kase niech graja

arty - 30 maja 2010, 14:50:13 - *.wolv.cable.virginmedia.com
fuzja ze STAL MIELEC to jest na co my mielcznie czekamy..???? to po ile sie zrzucamy?????

turysta80 - 30 maja 2010, 14:54:41 - *.adsl.inetia.pl
To powoli chyba się realizuje plan jedna grupa II ligi bez podziału na wschód-zachód. Kluby wszystko robią aby nie awansować, ale ktoś musi
Tak PZPN realizuje plan m.in poprzez podkręcanie wymagań w danej klasie rozgrywkowej.
Stara III liga z czterema grupami to było optymalne wyjście.
Nie jeden klub padł, ale tutaj jeszcze niejeden padnie. Szkoda mi tych ludzi którym z dnia na dzień zabierają klub sportowy.

brat_prezy - 30 maja 2010, 14:56:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No, to według obecnie obowiązującego trendu, za rok pewnie awans do I ligi...

Ruggel - 30 maja 2010, 15:00:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rok temu pisano, że Nieciecza nie ma szans ... Nie widzieliście meczu tego zespołu a gadacie. W piłce nożnej grają piłkarze a nie wielkie stadiony i rzesze kibiców

slawek - 30 maja 2010, 15:41:22 - *.adsl.inetia.pl
Nieciecza z tego co kojarzę to nie miała złego składu, ale pozatym stabilna finansowo, Tutaj niech dostawią dwie trybuny cyrkowe jak w Niecieczy i stadion pewnie będzie dopuszczony.
Z drugiej strony Nieciecza dostanie z tym swoim stadionem pozwolenie na grę w I lidze??
Ale po Czermnie to kolejna wieś na zapleczu ekstraklasy co nawet nie ma 1000 mieszkańców.

h - 30 maja 2010, 16:41:46 - *.net-partner.pl
A pamiętacie jak było 8 grup III ligi, dwie grupy II ligi i przechodzono na jednolitą II ligę i cztery grupy III ligi? Też było dużo obaw i sporo klubów wtedy miało problemy. Tamten system też miał swoje "ofiary" i pewnie w każdej reformie jest tak, że w pierwszych latach następuje naturalny odsiew tych, którzy dają radę i tych którzy nie dają. Byleby nie robić kolejnej rewolucji za trzy, cztery lata. Niech ten system zostanie, bo ja odkąd pamiętam, to ciągle robione są jakieś reformy. Zresztą czasami to dobrze, jak klub upadnie i się odradza na zdrowych zasadach. Już wraca Oderka Opole, Szczakowianka Jaworzno, Unia Skierniewice, KS Kozienice, następne w kolejce są Szombierki Bytom. Podobnie będzie pewnie ze wspominanymi tutaj Hetmanem czy Ładą.

slawek - 30 maja 2010, 17:11:17 - *.adsl.inetia.pl
Tylko że reformy swoje żniwa zaczęły tak naprawdę zbierać swoje żniwa po ostatniej reformie w 2008 roku!!!
Popatrzcie ile klubów od tamtej pory padło.
Pamiętam tamte 8 grup III ligi. Ale o były inne czasy, wymagania. Piłkarze było tak że pracowali rano w pracy do 13 później trening.Wyjazdy na mecze ligowe w miarę bliskie. Tak wyglądała III liga do 1998 roku. Po przejściu na tą III ligę z czterema grupami wymogło w pewnym sensie profesjonalizm na zespołach. Już ciężko byłoby wówczas pogodzić pracę z 500-600 km wyjazdami np. w jedną stronę.
Teraz II liga jak nie patrzeć to już liga profesjonalna. Wiele klubów nie stać np. na takie koszty. Wychodzić na mecz prosto z autokaru. Na amatorkę tutaj nie ma szans. Kto będzie do tego amatorsko podchodził, to szybko padnie lub spadnie na koniec sezonu.
PZPN wyśrubowuje dla klubów warunki odn. stadionu licencji:
Nie wiem czy od tego sezonu w II lidze stadion nie będzie musieć liczyć min. 1000 miejsc w tym 250 pod dachem??

UuU - 30 maja 2010, 18:28:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
~myga ck Żeby pisać o Lemie 'Stasiu' z pewnością trzeba sobie na taki przywilej zasłużyć a za pewne wódki z tym człowiekiem nie piłeś. A swoja drogą czy pisał też coś o tych, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem? pewnie też by się znalazło określenie w stylu 'idiota' ;)

Tylko TKS - 30 maja 2010, 18:35:12 - *.play-internet.pl
Szarowolec Tomasovia gra dla kibicow ktorych wy nie macie a wasza kamanda gra dla burakow w polu.Hetmanowie ma calkowita racje Kapka juz byl w Tomasovii i juz wiemy czym to pachnie jakakolwiek wspolpraca z nim.Zreszto gdyby nie jego kombinacje zima gdzie mial do Hetmana dac swoich zawodnikow to Zamoscianie by sobie jakos poradzili i dzis by grali nadal w II lidze.Jedno jest pewne z Tomasovia fuzji nie bedzie i mam nadzieje ze zaden Polski klub nie bedzie taki glupi by kupywac od nich licencje na II lige.A Hetmanowi zycze by dogadali sie z Oleandrem ktory kroczy do III ligi i od jesieni zagrali z nami w III lidze.

Ślęzan - 30 maja 2010, 18:58:31 - *.chello.pl
No to dobrze, bo działacze Ślęzy w związku ze spadkiem do III ligi mówili, że chcą połączyć się ze Spartakusem Szarowola. Już mają wszystko dogadane, ale warunkiem był awans Spartakusa.

slawek - 30 maja 2010, 19:02:47 - *.adsl.inetia.pl
haha i Ślęza Wrocław na mecze będzie jeździć po wschodniej stronie Wisły??
dobre

Twierdza - 30 maja 2010, 21:42:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
na Wschodzie jest tylko Motor,jest tylko Motor na Wschodzie jest tylko Motoro....MOTOR LUBLIN&ŚLĄSK WROCŁAW

fan - 30 maja 2010, 22:18:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
MOTOR z długami po uszy, tak jak i HETMAN, Kapka się z was śmieje i ma daleko historię on żyje tym co teraz robi,dojedzie jeszcze do tego że Motor bedzie grał w lidze ze Spartakusem i pewnie historyczne baty dostanie!!!!!!!!!!

kibic - 30 maja 2010, 22:38:23 - *.adsl.inetia.pl
Byłem na kilku meczach Motoru i powiem tak fajna ekipa ale niestey kibice do du...py same pajace co potrafią tylo prowokowć...dosłownie żenada.A jeszcze co mnie zstanawia na hono...są fajne laski.....

Jack - 31 maja 2010, 10:08:00 - *.nplay.net.pl
A czemu to musi być fuzja klubów albo sprzedaż licencji? Na drugą ligę wystarczy budżet ok 800 tys. na rok. Mozna przenieść siedzibę klubu z Szarowoli do Tomaszowa
{raptem 10 km od Tomaszowa Lub), jest tam miejski stadion na ok 2000 miejsc. Zresztą już kiedyś Spartakus "był" w Tomaszowie, i grać.......jeśli "gościu" z Szarowoli ma kase i wolę gry w II lidze... A tak na marginesie....na Ukrainie chyba lepiej kopią piłke niż u nas!?

monika - 1 czerwca 2010, 10:06:14 - *.117.67.70
piłkarze ze spartakusa graja radosny fudbol w meczu ze STALĄ PONIATOWA pokazali jak należy operować piłką i najmniejszym nakładem sił pokonali wyrobników ze stali .ZAL PONIESIONYCH KOSZTÓW ze strony władz gminy --jeżeli bedzie spadek .

gtyupserbk - 22 grudnia 2014, 9:37:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sportakus uwielbiam cie muj brat ktury ma 2lata tolubi cie oglądać jesteś najlepszy

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas