[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 lipca 2010, 13:57:25 - prof
LE: Jagiellonia - AS Áris Saloniki

Jagiellonia Białystok poznała dzisiaj podczas losowania w Nyonie swojego rywala w III rundzie eliminacyjnej Ligi Europy. Przeciwnikiem Jagiellonii będzie AS Áris Saloniki.

Spotkania zostaną rozegrane 29 lipca i 5 sierpnia. Pierwszy mecz odbędzie się w Białymstoku.

AS Áris gra w Lidze Europy dzięki zajęciu czwartego miejsca w rozgrywkach I ligi greckiej sezonu 2009/10. Rozgrywki sezonu 2010/11 jeszcze się nie rozpoczęły.

W zeszłym sezonie w AS Áris występował były bramkarz Polonii Bytom Michal Peškovič.

W I rundzie Pucharu UEFA 1994/95 AS Áris spotkał się z GKS-em Katowice. W obydwu spotkaniach gospodarze wygrywali po 1-0. W rzutach karnych lepszy był GKS, który wygrał 4-3.

Liga Europy 2010/11

AS Áris

Data założenia: 25 marca 1914
Barwy: żółto-czarne
www: http://www.arisfc.gr
Prezes: Athanássios Athanassiádis
Trener: Héctor Raúl Cúper (Argentyna)
Stadion: Gípedo Chariláou Kleánthis Vikelídis (22.800)

Sukcesy:

mistrzostwo Grecji - (3x) - 1927/28, 1931/32, 1945/46
wicemistrzostwo Grecji - (3x) - 1929/30, 1932/33, 1979/80
Puchar Grecji - (1x) - 1969/70

Kadra zespołu:

Bramkarze: Márkos Vellídis (04.04.87), Michális Sifákis (09.09.84), Juan Manuel Barrero Barrero (27.06.80, Hiszpania), Stivi Frasheri (29.08.90, Albania), Renato Moulin Piovezan "Renato Piovezan" (24.04.86, Brazylia/Włochy).

Obrońcy: Michel Garbini Pereira "Michel" (09.06.87, Brazylia/Włochy), Darcy Dolce Neto "Neto" (07.02.81, Brazylia), Grigóris Papazacharías (20.03.85), Thomás Grekós (18.04.91), Nikólaos Lazarídis (12.07.79), Ioánnis Agtzídis (14.10.92), Oriol Lozano Farrán (23.05.81, Hiszpania), Kristi Vangjeli (05.09.85, Albania), Efthímios Koulouchéris (10.03.81), Mavroudís Bougaïdis (01.06.93), Ronaldo Guiaro "Ronaldo" (18.02.74, Brazylia).

Pomocnicy: Vassílios Róvas (06.01.84), Konstantínos Kaznaféris (22.06.87), Konstantínos Mendrinós (28.05.85), Charálambos Ekonomópoulos (09.01.91), Deividas Česnauskis (30.06.81, Litwa), Athanássios Príttas (09.01.79), Mehdi Nafti (28.11.78, Tunezja), Antonio Calvo Arandes (28.03.87, Hiszpania).

Napastnicy: Fredua Koranteng Adu (02.06.89, USA/Ghana), Sergio Contreras Pardo "Koke" (27.04.83, Hiszpania), Carlos Humberto Ruiz Gutiérrez (15.09.79, Gwatemala), Francisco Javier Peral Periane "Javito" (04.11.83, Hiszpania), Chrístos Aravídis (13.03.87), Danijel Cesarec (08.01.83, Chorwacja/Czechy), Ian Daly (29.03.90, Irlandia).

Historia meczów polsko-greckich w europejskich pucharach:

1962/63 - PEMK - I - Polonia Bytom - Panathinaïkós AÓ - 2-1, 4-1
1963/64 - PZP - I - Olympiakós SFP - Zagłębie Sosnowiec - 2-1, 0-1, 2-0
1969/70 - PZP - I - Olympiakós SFP - Górnik Zabrze - 2-2, 0-5
1973/74 - PZP - I - Legia Warszawa - PAÓK - 1-1, 0-1
1977/78 - PZP - I - PAÓK - Zagłębie Sosnowiec - 2-0, 2-0
1987/88 - PEMK - I - Olympiakós SFP - Górnik Zabrze - 1-1, 1-2
1990/91 - PEMK - I - Lech Poznań - Panathinaïkós AÓ - 3-0, 2-1
1994/95 - PUEFA - I - GKS Katowice - AS Áris - 1-0, 0-1 k. 4-3
1995/96 - LM - 1/4 - Legia Warszawa - Panathinaïkós AÓ - 0-0, 0-3
1996/97 - PUEFA - I - Panathinaïkós AÓ - Legia Warszawa - 4-2, 0-2
2000/01 - LM - E3 - Polonia Warszawa - Panathinaïkós AÓ - 2-2, 1-2
2005/06 - LM - E3 - Wisła Kraków - Panathinaïkós AÓ - 3-1, 1-4
2006/07 - PUEFA - I - Wisła Kraków - AÓ Iraklís - 0-1, 2-0

Bilans: 13 starć - siedem wygranych rywalizacji przez polskie drużyny.

s - 16 lipca 2010, 13:57:58 - *.interduo.pl
dobre losowanie ;]

abb - 16 lipca 2010, 13:58:08 - *.adsl.inetia.pl
niezle

dzejkob - 16 lipca 2010, 13:58:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rywal do przejścia !

s - 16 lipca 2010, 13:58:11 - *.42.207.113
Aris!!!

Wiślak - 16 lipca 2010, 13:58:14 - *.244.146.147
Super losowanie :D

kibic - 16 lipca 2010, 13:58:14 - *.255.107.0
szkoda że nie Galata

:( - 16 lipca 2010, 13:58:17 - *.49.87.182
I się skończy na 2 meczach

wencio - 16 lipca 2010, 13:58:19 - *.12.43.82 (*.168.7.55)
Cóż za szybkość :D

d - 16 lipca 2010, 13:58:23 - *.244.6.194
o kur...

michu - 16 lipca 2010, 13:58:32 - *.184.186.138
2 mecze i koniec Jagi

kopacz - 16 lipca 2010, 13:58:35 - *.14.152.2
Kozacko!

Adi - 16 lipca 2010, 13:58:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jest źle. Będziemy walczyć!

jacekb3 - 16 lipca 2010, 13:58:49 - *.29.90.97
dobrze trafili

x - 16 lipca 2010, 13:58:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do boju Jaga mogło być gorzej

visca_nni - 16 lipca 2010, 13:58:53 - *.199.129.24
Szkoda ze nie Motherwell..

Lipno - 16 lipca 2010, 13:58:58 - *.cpe.marton.net.pl
Jagiellonia ma najtrudniej ;/ lipa żeby wygrała z nimi przydadzą się punkty do rankingu

ad - 16 lipca 2010, 13:59:00 - *.72.107.207
dobre losowanie dla wszystkich druzyn nie mozna narzekać.

damian17 - 16 lipca 2010, 13:59:01 - *.14.29.161
mi sie wydaje ze lepiej byc nie moglo;) super chyba nastepna runda,mam taka nadzieje;)

Zagan - 16 lipca 2010, 13:59:01 - *.202.230.2
Jaga najgorzej trafiła jak mogła :/

lesiuZL - 16 lipca 2010, 13:59:03 - *.dynamic.gprs.plus.pl
latwiej byc nie moglo szkoda tylko ze pierwsze mecze w Polsce jeden mecz napewno nie bedzie w telewizji chyba ze na kodowanych

s3quin - 16 lipca 2010, 13:59:04 - *.74.225.245
Najlepiej by było, gdyby nam trafił Levski, ale może sobie poradzą.

bomba - 16 lipca 2010, 13:59:05 - *.31.244.49
ze tak powiem extra

•TNT - 16 lipca 2010, 13:59:11 - *.204.115.50
Mają szansę, ciekawe mecze mogą być ;)

Dan - 16 lipca 2010, 13:59:15 - *.31.96.248
Dobrze jest patrząc na przeciwnika , ale i tak dostaną:p

m - 16 lipca 2010, 13:59:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znowu dobrze Polacy szczęściarze nic tylko grać

Aj - 16 lipca 2010, 13:59:20 - *.46.47.1
Niesamowity fuks polskich zespołów. Bardzo dobrze. Masa punktów do rankingu. Powodzenia! Chcę 4 drużyny w kolejnych rundach.

Przemo - 16 lipca 2010, 13:59:33 - *.253.96.229
Szkoda że nie Lewski albo APOEL, będzie ciężko

mario - 16 lipca 2010, 13:59:36 - *.163.176.70
Źle nie jest dobrze że nie turcy i szkoda że nie szkoci ale grecy będący w kłopotach finansowych(kraj)i tak fajnie grająca w sparingach jaga da radę i przejdzie rywali.

bajus - 16 lipca 2010, 13:59:36 - *.ip.netia.com.pl
Ujdzie ;D

x - 16 lipca 2010, 13:59:38 - *.29.40.48
Do boju Jaga mogło być gorzej

zks - 16 lipca 2010, 13:59:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
super losowanie !!! Na koncu mogli trafic na takie ekipy !!! Brawo !!! Faza grupowa nasza !!!

losiek - 16 lipca 2010, 13:59:58 - *.greenbird.pl.173.150.91.in-addr.arpa
nie do przejścia dla Jagi

ziom - 16 lipca 2010, 14:00:09 - *.95.3.168
Jaga mistrz!. Wszyscy do Grecji!

js - 16 lipca 2010, 14:00:09 - *.230.21.18
z Polskich druzyn lech najgorzej trafil

peen15 - 16 lipca 2010, 14:00:18 - *.ds.pg.gda.pl
galatasaray wisialo w powietrzu, a tak nie jest zle , jakas nadzieja pozostaje

Chuligan - 16 lipca 2010, 14:00:29 - *.23.126.120
Wam chyba na mózg padło wszystkie 4 drużyny polskie odpadną ja wam to mówie!!!

solarzo - 16 lipca 2010, 14:00:30 - *.opera-mini.net (*.30.106.247)
Kurcze ciezko bedzie Szkoda bo lepiej jak by Jaga grala z austria a ruch z aris wtedy chociaz by jeden z nich by awansowal bo Jaga by pokonala Austrie a z Arisem raczej przegra

Przemo - 16 lipca 2010, 14:00:41 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda że nie Lewski albo APOEL, będzie ciężko

kksks - 16 lipca 2010, 14:00:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
3 zespoły w 4 rundzie?? Zbyt piękne..

s3quin - 16 lipca 2010, 14:00:48 - *.chello.pl
Właściwie to Jaga miałaby szanse tylko z Levskim, ale wierzę w nich.

damian17 - 16 lipca 2010, 14:00:51 - *.14.29.161
do Dan;uwazaj zebys sie nie przeliczyl

we - 16 lipca 2010, 14:00:56 - *.adsl.inetia.pl
latwiejsi byli tu tez szkoci, ale nie jest zle. to 5 druzyna sezonu zasadniczego ( w play offach o LM (miejsca 2-5) zajeli 3miejsce na 4

gracz - 16 lipca 2010, 14:01:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Szkoda że pierwszy przeciwnik i taki mocny .Pierwszy mecz jak by był na wyjezdzie to szansa by była .Ale trudno choć przeciwnik ciekawy .

florian96 - 16 lipca 2010, 14:01:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jest źle. MOgło być np. Galatasaray :D POwalczy Jaga ;] Sprawdziły mi sie wszystkie typy oprócz Lecha. Liczyłem na Litex :D

kutno - 16 lipca 2010, 14:01:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pewnie że dobre ! aris to nie olympiacos

znawca - 16 lipca 2010, 14:01:13 - *.186.83.216
Jagiellonia Białystok - Aris Saloniki (Grecja) 1:0
Aris Saloniki (Grecja) - Jagiellonia Białystok 3:2

s - 16 lipca 2010, 14:01:15 - *.xdsl.centertel.pl
w sparingach Jaga 1:1 z mistrzem Turcji ( na 1:1 przeciwnicy strzelili w 87) ogolnie w sparingach na +.Dalej i ciupac pkt .

lm - 16 lipca 2010, 14:01:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
obok galaty aris to był najbardziej wymagający rywal. no ale po takim farcie wisły tutaj dobre losowanie to już by było chyba za dużo szczęścia

konrad89 - 16 lipca 2010, 14:01:49 - *.7.86.52
Oby nie przegrali za wysoko. U siebie może jeszcze powalczą, ale tam może być cienko... Lech pewnie odpadnie w 3 rundzie el. LM, więc w 4 rundzie el. LE będą Lech i Wisła. Może którejś się uda przejść. Oby !!!

irasek - 16 lipca 2010, 14:02:15 - *.ryb.abpl.pl
dobre losowanie jak kiedyś GKS KATOWICE wyeliminował Aris pamiętam te mecze teraz Jaga musi zrobić to samo trzymam kciuki
"nie" kibic Gieksy

wojtas - 16 lipca 2010, 14:02:41 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.131)
nieżle , nieżle

kutno - 16 lipca 2010, 14:02:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i tak oprocz wisły wszystkie odpadną :/ jak co roku szkoda tylko lecha

kksks - 16 lipca 2010, 14:02:56 - *.184.135.17
3 zespoły w 4 rundzie?? Zbyt piękne..

damian17 - 16 lipca 2010, 14:03:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
levski jest lepszy niz Aris;)

ha - 16 lipca 2010, 14:03:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do wszystkich ! Nie dzielcie skory na niedzwiedziu ! Forza Jaga !

Tazz - 16 lipca 2010, 14:03:23 - *.189.153.242
W Arisie drugim bramkarzem jest Michal Pesković, były piłkarz Polonii Bytom.

:) - 16 lipca 2010, 14:03:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mogło być gorzej...xD

666 - 16 lipca 2010, 14:03:53 - *.ibd.gtsenergis.pl
A ja wam mówię ze Wisła i Jaga przejdą a Ruch jeżeli zagra na 200% to moze też Trzeba wierzyć w polskie drużyny!! W nastepnej rundzie bedzie Jaga Wisła i zaryzykuje Ruch

frediKruge - 16 lipca 2010, 14:04:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibicowsko będzie nieziemsko. Aris ma najlepszych kibiców w Grecji. nawet panata i Olimpiakos nie ma takich fanatyków.

kowal - 16 lipca 2010, 14:04:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
JAGA wygra:P

maciek - 16 lipca 2010, 14:04:35 - *.home.aster.pl (*.16.1.96)
Aris to cienizna, bez przesady. jeśli Jaga zagra jak w sparingach to nie będzie z Grekami problemów. ciężko może byc z pogodą, grecy są przyzwyczajeni do upałów.

Feranzo - 16 lipca 2010, 14:04:42 - *.adsl.inetia.pl
Coś mi się wydaje że będziemy mieli 4 drużyny w 4 rundzie el. LE :D Lech (odpadnie ze Sparta), Wisła (na luzie), Jaga(pomęczy się ale awansuje), Ruch (jak sie zepnie i dobrze zagra to awansuje) :D

kutno - 16 lipca 2010, 14:04:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jaga - aris 1-1
aris - jaga 5-0

pierwsza s - 16 lipca 2010, 14:05:38 - *.dynamic.gprs.plus.pl
z rywali jakich mieli to chyba jest najsłabszy więc jaga może być zadowolona...

Zorn Dran - 16 lipca 2010, 14:05:49 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Jest dobrze to 5 zespol ligi Greckiej i nie trzeba plakac tylko trzymac kciuki i wszyscy do Grecji!!!

Tazz - 16 lipca 2010, 14:06:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Piłkarzem Arisu są m.in. Freddy Adu, Nikos Lazaridis. To nie są anonimowe nazwiska w piłkarskim świecie.

MartinMix - 16 lipca 2010, 14:06:40 - *.net.pl
Kolejne rewelacyjne losowanie. Chyba w UEFA chcą dać szans Polakom pograć dłużej niż do końca sierpnia ;)

racjonalny - 16 lipca 2010, 14:06:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panowie ale wszystkie ekipy grają rewanż na wyjeździe. Dla mnie to niestety przekreśla w dużym stopniu szanse Ruchu i Jagi. Choć będę im kibicował

Oko - 16 lipca 2010, 14:06:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Będzie dobrze, Grecy dopiero co z plaż wrócili

F@n - 16 lipca 2010, 14:07:03 - *.tvkdiana.pl
Jaga - Aris 3:1 Aris - Jaga - 2:1

pan piotr - 16 lipca 2010, 14:08:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No to tradycyjnie na III rundzie kończy się rywalizacja w Europie dla polskich drużyn. Można będzie skupić się na lidze.

G - 16 lipca 2010, 14:08:31 - *.icpnet.pl
Szanse Jagi 20:80

nvi - 16 lipca 2010, 14:08:46 - *.ssp.dialog.net.pl
@Freddy Adu nawet w tym Arisie nie jest podstawowym piłkarzem Przereklamowany gość tak samo zresztą jak słaba liga grecka.

Leszek - 16 lipca 2010, 14:08:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Reasumując losowanie wszystkich polskich drużyn Panowie powiem tak. Lech ma szansę przejść Spartę. Równie dobrze może odpaść. Byłoby dobrze, gdyby zdobył 1 pkt. do Klasyfikacji UEFA na Sparcie, Ruch z Austrią Wiedeń byłoby dobrze, jakby zdobył 0,5 punkta do Klasyfikacji UEFA, awansu nie wymagam, Wisła z Azerbejdżanem powinna 2x wygrać i zdobyć na nich 2 punkty do Klasyfikacji UEFA, Jagiellonia byłoby dobrze, jakby z Arisem zdobyła chociaż 0,5 punkta do klasyfikacji UEFA - zremisowała u siebie. Awansu trudno wymagać.

alebb - 16 lipca 2010, 14:09:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ochłońcie troche!Polski futbol jest na takim poziomie, że żaden Polski zespół nie jest faworytem w następnej rundzie. Można się jednak cieszyć z losowania bo szansę mają wszystkie 4 drużyny, a mogło być tak że liczylibyśmy tylko na jak najniższe porażki.

v - 16 lipca 2010, 14:10:18 - *.internetia.net.pl
kibicowsko najlepiej ;) jesem z Jastrzębia Zdroju i UWAGA kocham Jage pozdrawiam ;p

mario - 16 lipca 2010, 14:10:19 - *.know.cable.virginmedia.com
ZLE!!! Aris jest za mocny!!! Najlepiej byloby Motherwall!

lesiuZL - 16 lipca 2010, 14:10:32 - *.dynamic.gprs.plus.pl
haha ale wy jestescie smieszni wczoraj pojazd na Wisle i Ruch ze tak cienko grali a teraz marzenia ze wyeliminuja swoich rywali lekko latwo i przyjemnie... pokory troche ale tak czy inaczej powodzenia 2 druzyny (Lech Wisla) w 4 rundzie LE to bedzie sukces

Murphy - 16 lipca 2010, 14:11:13 - *.nplay.net.pl
@Konrad89
Jeśli Lech przegra w 3 rundzie eliminacyjnej, to nigdzie dalej już nie pogra.
@racjonalny.
Lech gra rewanż u siebie

nieKłam - 16 lipca 2010, 14:11:37 - *.chello.pl
do znawca: coś Twoje typy są marne Wyłącz FM dobrze radzę

Murphy - 16 lipca 2010, 14:12:51 - *.nplay.net.pl
Errata. Lech jednak ewentualnie może zagrać w IV rundize el LE. My bad

nvi - 16 lipca 2010, 14:13:03 - *.ssp.dialog.net.pl
@alebb: nie będz taki zakompleksiony? Na jakim niby jest poziomie? Może na ten moment jeszcze nie bardzo wysokim, ale polski futbol przechodzi finansowy i organizacyjny progres. Także infrastrukturalny i to całkiem szybko- to przełoży się na wyniki- nie musimy się nikogo obawiać tylko dawać z siebie wszystko i WIERZYĆ W SIEBIE I NASZE DRUŻYNY. To wiara w siebie często przesądza o zwycięstwie. Nie mogę wyjść na boisko jako zakompleksione szczurki proszące o niski wymiar kary tylko jako wojownicy; wtedy będzie dobrze.

Tazz - 16 lipca 2010, 14:13:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
Znawcy a co Wy na to, że trenerem Arisu Saloniki jest Héctor Raúl Cúper (były trener Valencii, Interu Mediolan czy Parmy)? Trochę pokory... jest szansa ale lepiej się miło zaskoczyć niż niemiło rozczarować.

solarzo13 - 16 lipca 2010, 14:13:55 - *.opera-mini.net (*.30.106.247)
Mam pytanie zna ktos jaks strone gdzie sa podane kwoty za awanse do nastepnych rund w lidze europy i lm

ZabaGieKSa - 16 lipca 2010, 14:14:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mysmy ich wyeliminowali kiedys,ciekawe jak Jaga sobie poradzi.Pozdro.

BUŁA - 16 lipca 2010, 14:15:56 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Ruch i Jaga odpadają , Przykre ale niestety zaczyna się podobny scenariusz do ubiegłorocznego. Skończy się sierpień i skończa się puchary. Jak Ruch remisuje z półamatorami z Malty to jak poradzi sobie z Austria Wiedeń lub tymi Bośniakami. Aris to za wysokie progi dla Jagi, Jedynem atutem Jagi jest to że Grecy są na wakacjach i z marszu przystąpia do rozgrywek bez przygotowań, ale jakie to pocieszenie dla polskiego kibica musimy liczyć na fakiś fart we wstępnej fazie rozgrywek .

spidi - 16 lipca 2010, 14:16:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
nie ma tragedii , ... , najgorzej trafil lech

awans - 16 lipca 2010, 14:16:56 - *.chello.pl
daje szanse Jagielloni 50 na 50. Byłoby więcej, ale Grecja to trudny pogodowo teren. Trzeba pamiętać, że poza Olympiakosem, AEK, Panathinaikosem i PAOK lig Grecka to straszny poziom, brak kibiców, zerowa organizacja i mega kopanina w każdym meczu.

Murphy - 16 lipca 2010, 14:17:07 - *.nplay.net.pl
@solarzo13
Pod poniższym linkiem masz trochę info o nagradzaniu w LM, niestety nie znalazłem podobnego odnośnika co do LE
http://en.uefa.com/uefachampionsleague/finance/ind
ex.html

kibic - 16 lipca 2010, 14:17:09 - *.93.250.147
Krotka bedzie ta przygoda Jagi w LE...

wyjdz - 16 lipca 2010, 14:18:06 - *.ambit24.net
fredi kruger czy jak ty tam się nazywasz... słyszałeś kiedyś o takim klubie jak PAOK :> Aris manajlepszych kibiców? chyba wśród homoseksualistów
rywal jak najbardziej do przejścia, ale łatwo też nie będzie zapewne w Salonikach również uznali losowanie za udane

miki - 16 lipca 2010, 14:19:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Franek z Grekami przegrałeś grając u nas..... Masz okazję na rewanż....
Ciężko ma Jaga, ale WALCZYMY

dante - 16 lipca 2010, 14:21:21 - *.euro-net.pl
zna ktos strone na ktorej mozna porownac wartosc poszczegolnych zespolow? pamietam ze byla taka stronka ale nie moge znalezc..

eyefur - 16 lipca 2010, 14:22:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
transfermarkt.de

kibic lech - 16 lipca 2010, 14:24:37 - *.54.0.182 (*.116.228.60)
rywal do przejscia, 4 runda z rozstwieniem bedzie, heh

aom - 16 lipca 2010, 14:27:57 - *.ip.netia.com.pl
podsumowujac:
Lech -Sparta 50-50 miejmy nadzieje ze nie odpadna ja z Brugge, wiara w siebie i bedzie dobrze rewanz w Poznaniu powinien pomoc ;)
Wisla-Azerowie....awans...kazdy inny wynik to bylaby 2 Levandia lub 3 Valarenga...czy to Cupial wytrzyma??
Jaga-Aris 30-70 jedyna szansa jagi ze Aris ich zlecewazy i wygraja z 2:0 u siebie...Jadze potrzebny jest fart
Ruch- Austria lub Bosnia jak w przypadku Jagi ale ma wieksze szanse tak 40-60 musi u siebie wygrac bo rewanz na wyjezdzie bedzie ciezki!
to znaczy ze licze na Lecha i Wisle w kolejne rundzie...awans Jagi i Ruchu to bedzie bardzo MIŁA niespodzianka!!!

Wiślak - 16 lipca 2010, 14:29:35 - *.tepsalan.pl
Czytam te wasze durne wypowiedzi i zastanawia mnie jedno - dlaczego nie możemy, jako Polacy, kibicować równo wszystkim polskim drużynom? Dlaczego obrażacie siebie nawzajem zamiast dopingować? Nie rozumiem tego!

Adam1981 - 16 lipca 2010, 14:35:11 - *.150.142.74
WIŚLAK ... popieram. Jak dla mnie nie ma co spekulować. Pożyjemy, zobaczymy. Nasza piłka jest w takiej kondycji, że każdy zagraniczny rywal jest ciężkim orzechem do zgryzienia.

stefan - 16 lipca 2010, 14:38:15 - *.softpro2.pl
Bez napinki.
Ja uważam że o bardzo dobre losowanie i każda drużyna ma duże szanse na awans. Najgorzej trafił Lech, najlepiej - wiadomo Wisła.

Corsar - 16 lipca 2010, 14:38:37 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do boju Jaga!! Rywal do przejscia, tylko trza sie pilnowac, by nie zrobic głupiego bubla w meczu. Ogólnie dobre te losowania dla naszych ekip. Trzeba wziąsc sie w garsc i bic się z nimi!

poparcie - 16 lipca 2010, 14:39:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No pewnie,trzeba kibicować każdej polskiej ekipie.Potrzebne są punkty do rankingu!!Zrozumcie,że może wasz zespół będzie potrzebował tych punktów za rok czy dwa...

kibic - 16 lipca 2010, 14:39:50 - *.dyn.optonline.net
Do Wislaka!!! Bo to wychodzi "PLSKA " zawisc!, zazdrosc!!i prymityzm

frediKruge - 16 lipca 2010, 14:43:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do wyjdz: http://www.youtube.com/watch?v=piPrkoQFVqo&feature
=related

pop - 16 lipca 2010, 14:43:10 - *.ambit24.net
@poparcie
właśnie miałem to samo napisac ;)
popieram!

Piotrek - 16 lipca 2010, 14:45:17 - *.wroclaw.vectranet.pl
Zespoły greckie są lepsze od polskich ale szansą Jagi jest to że o tej porze greckie drużyny mają bardzo kiepską formę. Poza tym Jagiellonia dość dobrze się spisuje w sparingach.

fanatyk - 16 lipca 2010, 14:47:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ich kibice są niesamowici, prawdziwi fanatycy. Ciekawie w jakiej liczbie stawia się w Polsce bo u nich będzie piekło
http://www.youtube.com/watch?v=8UCZKatPQsQ&feature
=related

MKS - 16 lipca 2010, 14:51:46 - *.chello.pl
hahaha... Jaga odpada po 2 meczach !!! ale będzie wstyd !!! no ale jaki klub taki wstyd !!!hahahha...

debiec - 16 lipca 2010, 14:52:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gdzie Jagiellonia będzie grała w kwalifikacjach LE?? U siebie nie mogą

PKWEP - 16 lipca 2010, 14:54:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jagiellonia to nie Wisła czy Lech na pewno odpadnie niestety... Ale na pewno Wisłę będziemy mieli w fazie grupowej LE więc nie jest żle

MKS - 16 lipca 2010, 14:55:48 - *.chello.pl
za pewno już się w Salonikach zastanawiają gdzie ta wieś leży !!! no cóż i nie którzy w Polsce maja ten sam problem z tą wioską !!! Jaga-Saloniki = blamaż !!

thebill - 16 lipca 2010, 14:57:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@PKWEP Skąd ta pewność, że Wisła zagra w fazie grupowej? Przed nimi jeszcze IV runda, gdzie nie będą rozstawieni w losowaniu, więc o awans będzie ciężko.

janGKS - 16 lipca 2010, 14:57:29 - *.chello.pl
Jest i naszo kochano GieKSa!!

BVB - 16 lipca 2010, 15:00:17 - *.toya.net.pl
niestety ale z Arisem nie ma co liczyć nawet z Motherwell nie byloby szans ... ale oczywiscie 3mać kciuki trzeba wiadomo Aris ? awansujecie ...

brodo - 16 lipca 2010, 15:01:13 - *.credit-suisse.com
5 sierpnia wszystko się wyjaśni, przeciwnik w zasięgu, mogli trafić na Galatasaray

laysziemni - 16 lipca 2010, 15:05:49 - *.rad.tsai.es
pogon szczecin - aris saloniki
myslicie ze pogon by cos ugrala z grekami? hmm

laki - 16 lipca 2010, 15:05:53 - *.149.19.55
czwartek wieczor z Arisem a za 3 dni do wrocka start ligi moze byc slaby

ha - 16 lipca 2010, 15:07:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mks twoja wies nigdy nie zagra w pucharach wiec nie napinaj dupska

eloelo - 16 lipca 2010, 15:10:32 - *.rad.tsai.es
pogon by cos ugrala a tak to lipa

do debiec - 16 lipca 2010, 15:14:32 - *.139.146.134
Jaga będzie grała u siebie, jak Grosik zostanie to wciągną nosem te całe Saloniki :D

Z-K - 16 lipca 2010, 15:18:41 - *.chello.pl
Chciałem zapytać.Czy to prawda ,że Jaga ma zagrać mecz z Arisem w Kielcach?

ZagLubin - 16 lipca 2010, 15:23:09 - *.ssp.dialog.net.pl
Patrząc na formę Jagusi to poradzi sobie.
Pozdro z Lubina ukochany klubie drugi mój.

Waśka - 16 lipca 2010, 15:24:11 - *.231.56.5.koba.pl (*.0.49.5)
No i co, My Białostoczanie pokażemy całej Europie na czym polega nowoczesna piłka nożna. A w Lidze Europejskiej w fazie grupowej też sobie poradzimy. Godnie zaprezentujemy nasz Podlaski charakter. Jaga, Jaga, Jagiellonia.

korona - 16 lipca 2010, 15:25:08 - *.play-internet.pl
Jaga dacie rade przeciez aris to nie arsenal,franek znowu kilka bramek strzeli.Pozdrowienia z kielc. Ps.Wybieracie sie na rewanz?

ŁKS Łomża - 16 lipca 2010, 15:25:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie będę oceniał Jagi losowania, ale życzę powodzenia! Szczerze, naprawdę.

damiano - 16 lipca 2010, 15:25:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wedlug tranfsmarkt wartość zespołu Arisu to 28 mln, a wartość Jagieloni 7 mln. Cienko to widzę.

do Z-K - 16 lipca 2010, 15:26:15 - *.139.146.134
Jaga z Arisem zagra w Białymstoku, w Kielcach mogą zagrac jak awansuja do fazy grupowej.

Millos - 16 lipca 2010, 15:29:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
U siebie nie stracić gola i wygrać, a na wyjeździe walczyć o wynik i grać z kontry.

oko - 16 lipca 2010, 15:30:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
W ostatnim meczu sparingowym Benfica - Aris 4-1, a powinno być z 8-1, bo widziałem skrót meczu

mobi - 16 lipca 2010, 15:32:37 - *.access.telenet.be
Jaga trafila najgorzej z naszych druzyn-za wszystkie druzyny trzymam kciuki

jagoda - 16 lipca 2010, 15:33:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do jakiej fazy grupowej? To dopiero III runda a w na IV nie mamy już licencji na stadion

anwar - 16 lipca 2010, 15:36:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to szykuje się tradycyjny łomot na początku lata!!!

helllo - 16 lipca 2010, 15:39:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda ,ze mecz w czwartek,w weekend to bym ruszyl

Mr WKS - 16 lipca 2010, 15:39:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak zwykle znawcy telewizyjni i nastolatkowie co mecze przed tv oglądają, się wymądrzają.... Aris wiadomo że sportowo lepszy jak i inne drużyny z tej grupy od Jagi... Ale od strony kibicowskiej, lepiej nie mogli.. Gdy patrzę na foty w TMK+ z meczu Aris vs Boca, czy z derbów Salonik to im zazdroszczę wyjazdu, jest czego...

Daro - 16 lipca 2010, 15:42:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaga ma szanse, po to gra się w piłkę. Kibice bez wiary

scigs - 16 lipca 2010, 15:47:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bez szans....

zawiszak - 16 lipca 2010, 15:53:09 - *.adsl.inetia.pl
Motherwell bylby latwiejszy ale walczcie o pkt dla POLSKI

MJ - 16 lipca 2010, 15:54:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystkie polskie drużyny mają równe szanse na awans, musimy tylko wyjść z kompleksów i im kibicowac bez względu na uprzedzenia do innych drużyn, Polska to Polska, każda drużyna jest "nasza", do boju polacy, postarajcie sie tamtych ograć!
Lech&Jaga&Ruch&Wisła

greg - 16 lipca 2010, 15:56:54 - *.play-internet.pl
kibice Arsiu pokaza jak sie dopinguje ;))

kibic - 16 lipca 2010, 16:17:06 - *.galileusz.3s.pl
Jaga-Aris w dwumeczu 0-5

MARCO - 16 lipca 2010, 16:25:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie zły debiut sie szykuje POWODZENIA JAGA

jazzWidzew - 16 lipca 2010, 16:25:44 - *.toya.net.pl
jak spadać, to z wysokiego konia.
zabawne są komentarze kibiców drużyn, które nawet raz nie grały w pucharach, albo ich klubiki padały pod ciosami łotyszy, luksemburczyków lub innych potęg!
JESTEM POLAKIEM - KIBICUJĘ WSZYSTKIM NASZYM DROŻYNOM
walczyć to można między sobą w lidze albo PP.
Walczyć do upadłego, dopingować, zdobywać punkty do rankingów.
Walczyć Jaga walczyć!!!

F@n - 16 lipca 2010, 16:27:27 - *.tvkdiana.pl
@aom Szczerze powiem, że jak Jaga będzie grać jak w sparingach to rozniesie ten Aris w proch i pył!

Wit - 16 lipca 2010, 16:28:33 - *.starnet.md
Do Tazz: a trenerem polskiej repry byl byly trener Realu Madryt, reprezentacji Holandii i Ajaxu Amsterdam i co z tego?

Sasza - 16 lipca 2010, 16:28:44 - *.xdsl.centertel.pl
Tylko Jaga !!!!

F@n - 16 lipca 2010, 16:32:23 - *.tvkdiana.pl
A ktoś mówił, że w następnych rundach Jaga może grać na stadionie Kieleckim. Ciekawe czy kibice z Kielc będą kibicować drużynie z Białegostoku :D

Feranzo - 16 lipca 2010, 16:32:55 - *.adsl.inetia.pl
A ja wam mówię, że będziemy mieli 3 drużyny w fazie grupowej LE. Wisła, Lech i Jaga.

BKS - 16 lipca 2010, 16:36:14 - *.adsl.inetia.pl
Nie żartuj, pewnie przyjdą żeby neutralnie obejrzeć mecz. Chciałbym aby Jaga zagrała dwa dobre mecze, jeśli dadzą z siebie wszystko i przegrają trzeba będzie pogratulować Grekom.

grafitJag - 16 lipca 2010, 16:36:34 - *.elpos.net
Yellow-Red Power
Forza Jagiellonia

Frytek - 16 lipca 2010, 16:41:25 - *.mycingular.net
Jaga da radę ! Probierz liczył na Liverpool ale się nie udało ! , mogoą być Grecy ! Gra się ze wszystkimi a nie tylko liczyć na łud szczęścia ! Ostatnio słabe drużyny ogrywały naszych bohaterów - może w końcu czas na zmiany! Jaga Chicago jest z tobą !!! Powodzenia!!!

nimnul - 16 lipca 2010, 16:44:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jaga będzie miała ciężki orzech do zgryzienia. u siebie może coś ugrają ale na wyjeździe nie wróże im nic dobrego. Mimo tego POWODZENIA

gonzo - 16 lipca 2010, 16:49:26 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.172.17)
Jagielonia nie ma szans lanie dostaną

Kik - 16 lipca 2010, 16:50:10 - *.opera-mini.net (*.152.70.12)
Aris to nie potega, jest do pzejscia. Jak stana w pozyci faworyta to sie moga zaciac. Graja szybka kontra dlatego taki dobry wynik w tym roku. Z faworytami im szlo ale ze srodkiem tabeli nie bylo tak rozowo. Stawiam 50 na 50. DO "v" jak tak kochasz Jage to sie tam przeprowac. GKS 62

zenek - 16 lipca 2010, 16:55:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
papa puchary

eurocups - 16 lipca 2010, 17:08:21 - *.dip.t-dialin.net
bardzo doświadczony zespół piłki nożnej
http://www.eurocupshistory.com/statistic/all_time_
table/803/aris_thessaloniki
być trudne...

koliber72 - 16 lipca 2010, 17:42:02 - *.173.30.121.tesatnet.pl
Aris to żadne orły.Na pewno w zasięgu Jagi jeśli ta zagra oba mecze na 100 procent.Powodzenia dla wszystkich czterech drużyn reprezentujących Polskę w pucharach.Kibic Lecha.

arkowiec - 16 lipca 2010, 18:00:54 - *.129.87.143
mieszkałem w Grecji ponad 8 lat. Zyczę szczęscia,choć twierdzę ,że nie przejdziecie Arisu Saloniki. Grecka liga bije nas na głowę niestety..

nafciaarzz - 16 lipca 2010, 18:10:58 - *.adsl.inetia.pl
i tak najłatwiejszy sprawdzian w 3 rundzie ma wisła kraków

nafciaarzz - 16 lipca 2010, 18:12:47 - *.adsl.inetia.pl
Wisła i lech dalej a ruch i jagielonie out przykre ale prawdziwe

Aris - 16 lipca 2010, 18:21:06 - *.adsl.inetia.pl
Aris zdecydowanie przejdzie dalej
Jak przyjadą na stadion Jagi to chyba się załamią

Z-K - 16 lipca 2010, 18:26:42 - *.chello.pl
Dzięki za odp.
nafciaarzz-nie wiem czy Lech poradzi sobie ze Spartą,oni już grali w grupie LM,i moim zdaniem są bardzo mocni.Co do Wisły to jesli nie awansuje to bedzie kolejna Levadia.Ruch też ma szanse,jesli zagra na kontry,nie może isc za wymiane ciosów z Austrią.Co do Jagi to sie zgadzam,Aris to mocny rywal,ale Jagiellonia musi walczyc i tego im życze.Pozdro dla normalnych.

Ja - 16 lipca 2010, 18:27:10 - *.dynamic8121396249.ttnet.net.tr
super3! ciężko Jage widze w tym starciu szczególnie w meczu w Grecji.
Aaaaris!

JAGA - 16 lipca 2010, 18:31:32 - *.client.duna.pl
Zal mi niektorych tutaj. Piszecie ze Jaga nie ma szans, a wasze Lechie,Śląski czy Polonie miałyby szanse? Zazdrość przez was przemawia i tyle. Nieważne jaki będzie wynik, to i tak historyczny mecz. DO BOJU BKS !

Michał - 16 lipca 2010, 18:38:05 - *.starachowice.vectranet.pl
Jagiellonia ma szansę. Mogła gorzej trafić (APOEL, Galatasaray). Aris nic wielkiego nie gra. Żadnych gwiazd. 2 lata tem Aris odpadł z pucharu UEFA z średniakiem ligi chorwackiej Slaven Belupo Koprivnica.

gardi - 16 lipca 2010, 18:49:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to pozegnalismy Jage

tiver - 16 lipca 2010, 18:57:09 - *.xdsl.centertel.pl
mam nadzieję że wszystkie zespoły awansują... to co mówie to może nie poważne ale w to naprawdę wierzę !!! Dlaczego nie ?? Ukraina pokazała że można 7 MIEJSCE W RANKINGU KRAJOWYM UEFA ( wyprzedzili Portugalię, Holandię czy też Szkocję ) naprawdę gdy to zobaczyłem na stronie
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/meth
od4/crank2011.html
(którą POLECAM) to mnie zamurowało !!! Po prostu można im tylko pogratulować ogromnego rozwoju w Piłce Nożnej...
Więc gdy Ukraina potrafi to dlaczego nasz piękny kraj nie ??? ...
DO BOJU POLSKA !!!!!!

tiver - 16 lipca 2010, 18:58:16 - *.xdsl.centertel.pl
* wszystkie Polskie zespoły

Poss - 16 lipca 2010, 19:00:29 - *.as43234.net
Kibicowsko Aris jest ciekawy!

m@riu$z - 16 lipca 2010, 19:03:23 - *.cdma.centertel.pl
Wisła ma najławiej i musi przejść bo inaczej to kompromitacja, Ruchowi nie daje wielkich szans skoro nawet na Malcie nie wygrał, Jaga dobrze gra w sparingach i jej forma to wielka nie wiadoma ale Aris jest do przejścia a szanse Lech oceniam 50/50.

brodo - 16 lipca 2010, 19:03:27 - *.play-internet.pl
W składzie Arisu nie jest wymieniony ten którego ja osobiście obawiam się najbardziej a mianowicie Camel Meriem, wie ktoś dlaczego?

ed - 16 lipca 2010, 19:05:30 - *.pz1-nat.espol.com.pl
No to po Jagiellonii. Jakieś 0:5.

endriu - 16 lipca 2010, 19:10:09 - *.waldex.3s.pl
jak kiedyś GieKSa, tak teraz Jaga

damian17 - 16 lipca 2010, 19:22:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
ed Ty w ogole sie znasz ???//bez przesady jakie 0;5;D???

benzi - 16 lipca 2010, 19:25:44 - *.bialystok.vectranet.pl
a ja wolę żeby naszaJaga odpadła.....czemu? grosika sprzedadzą i jeszcze kogoś mogą<na Grosika napalili sie Turcy-ponoć 1 mln euro mogą dać]-a jak myślicie do kogo trafi większość kaski....Pan Czarek i jeszcze jakiś-cyś biznesmeni procentowo zgarniają większośćkasy za kilku piłkarzy.Ponoć Mlekovita była ostro zainteresowana na stratega ale żądała jakieś tam procenty w udziałach...ale spławili ją.Ps.Galerii nie będzie ,chodziło tylko o tereny w centrum miasta{Kulesza ponoć siudma woda po kisielu Truslolaskiego...ale tego na bank nie wiem]

damian17 - 16 lipca 2010, 19:26:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
to bedzie rowny mecz;)kazda druzyna awansuje dalej oprocz no jednej moze niech bedzie;p

szef - 16 lipca 2010, 19:29:06 - *.play-internet.pl
no to po Jadze

luka(sz) - 16 lipca 2010, 19:33:55 - *.9.84.177
Liga grecka jest silniejsza niż polska ale ten Aris to nie zadna rewelacja. W Grecji dominuje Pireus , Panathinaikos i PAOK.
Typuje 50 na 50

damian17 - 16 lipca 2010, 19:36:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
zgadzam sie z Lukaszam a szefie czemu tak uwazasz???

rex - 16 lipca 2010, 19:52:37 - *.adsl.inetia.pl
Najlepsza , jak na razie 10 w krajowym rankingu UEFA:
1.Białoruś 1.1625
2.Bośnia i Hercegowina 1.375
3.Malta 1.333
4.Finlandia 1.300
.Szwecja 1.300
6.Czarnogóra 1.250
.Gruzja 1.250
8.Azerbejdżan 1.125
.Polska 1.125
10.Cypr 1.000

Feranzo - 16 lipca 2010, 19:53:31 - *.adsl.inetia.pl
Jeśli Jaga zagra tak jak w sparingach to tych Greków weźmie na luziku i z palcem w...

lukasz5672 - 16 lipca 2010, 19:54:31 - *.play-internet.pl
http://www.youtube.com/watch?v=mDU1iNPmqno
spujrzcie na to!!!!!!!

leszek - 16 lipca 2010, 20:23:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wiecie co, tak naprawdę to tylko 5 pod względem siły drużyna z Grecji. W ubiegłym roku 5 zespół z Grecji odpadł z drużyną z Islandii! W Grecji jest przepaść między Panatinaikosem, Olimpiakosem ...a 5 drużyną... Jeżeli Jaga zagra na 100% możliwości to sprawi niespodziankę - i wyeliminuje słabych Greków.

do MKS - 16 lipca 2010, 20:35:22 - *.euro-net.pl
takim batonom z łomżyńskich peryferii mówię stanowcze NIE. Słomiany kapelusz złożyłeś na haku? to czyść grabie - żniwa tuż tuż

ok - 16 lipca 2010, 20:39:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko gdzie JAGA zagra u nas bo chyba stadionu tego Naszego nie dopuszczą do tego meczu!!

kibic - 16 lipca 2010, 20:40:48 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
trytko zreezynował z bełchatowa wybrał oferte jagi

adick75 - 16 lipca 2010, 20:41:49 - *.euro-net.pl
@MKS
do Warszawy uciekłeś przed pracami polowymi i cwaniakujesz że niby ze STOLYCY. Myślisz pewnie że już jesteś rozpoznawalny jako europejczyk. Tylko słomę w Markach zostaw.

MGM - 16 lipca 2010, 21:02:01 - *.175.udn.pl
Jagiellonia - ARIS w Kielcach to już zaklepane !!!

aaa - 16 lipca 2010, 21:44:12 - *.torservers.net
ARIS to klub mocniejszy od każdego polskiego, więc szanse na awans białostockiego klubu to 20-25 %

bolo_88@wp - 16 lipca 2010, 21:54:07 - *.perr.cable.virginmedia.com
Panowie o czym wy prowadzicie rozmowe??? Przeciez polskie kluby niczym sie nie roznia od klubow z Malty Litwy Lotwy itd.Trudno wskazac kto przejdzie dalej a kto nie.To jest jedna wielka niewiadoma.Polskie kluby sa na takim poziomie ze duzo zalezy od dnia potrafia zagrac dobrze jak i rowniez zagrac bardzo slaby meczyk dostac 3-0 i po zawodach

moronki - 16 lipca 2010, 22:05:50 - *.torservers.net
Wyniki Jaga 1:2 Aris, Aris 3:0 Jaga i papa

zed - 16 lipca 2010, 22:56:33 - *.pz1-nat.espol.com.pl
Aris zmiażdzy Jagiellonię

siemka - 16 lipca 2010, 22:59:48 - *.130.109.143
rywal do przejscia ale nieprzejda jak zwykle

poli - 16 lipca 2010, 23:37:37 - *.182.146.219.nat.umts.dynamic.eranet.pl
jaga

david guet - 16 lipca 2010, 23:41:41 - *.182.146.219.nat.umts.dynamic.eranet.pl
boje sie koke i cesareca

zyga - 16 lipca 2010, 23:45:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Finał Wam wydrukowali,ale o L.E.możecie zapomniec!!!

marko - 17 lipca 2010, 0:16:00 - *.pools.arcor-ip.net
bylem juz na tym stadionie,i to trzy razy a kibice jeszcze barzij psycho jak polscy!

kich - 17 lipca 2010, 0:17:56 - *.pools.arcor-ip.net
echo trija a hirja ela ela hoppa hoppa.

LLL - 17 lipca 2010, 0:18:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
poroltwa sire dra more
misrto la repoc
koke cesarec

jaga - 17 lipca 2010, 6:49:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
do zyga:fajny dowcip z tym wydrukowaniem...hahahaha...uznaj wyższość Jagi i porażkę przyjmij z pokorą...Tylko BKS!!!

do zyga - 17 lipca 2010, 8:43:31 - *.euro-net.pl
może bali się że paprykarze dwucyfrówką pojadą w LE. Co do przebiegu meczu w finale PP każdy widział jaka dzieli was przepaść od EK

bojar - 17 lipca 2010, 8:58:36 - *.bialystok.vectranet.pl
Przeczytałem wszystkie wpisy i doszedłem do wniosku że już na starcie przekreślacie wszystkie polskie drużyny.Jeżeli Jaga nie awansuje nic się nie stanie.Ale nie odbierajmy szans już przed pierwszym gwizdkiem.

kibic - 17 lipca 2010, 9:20:17 - *.gorzow.mm.pl
JAGA wylosowała nawet atrakcyjną drużynę która przy obecnej formie Jagi(świetnie spisuje się w sparingach z silnymi rywalami) jest do przejścia. POWODZENIA WSZYSTKIM POLSKICH KLUBOM W PUCHARACH LECH WISŁA RUCH JAGA W EUROPEJSKICH PUCHARACH!!!

kamaaa - 17 lipca 2010, 12:04:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgadzam się Aris jest zbyt mocny dla osłabionej Jagi odejściem Bruno która wcale nie szuka wzmocnień,najlepiej byłoby gdyby wylosowali Motherwell widziałem ten zespół wiele razy i byłby spokojnie do ogrania ale cóż trzeba kibicować.

O(L)ECKO - 17 lipca 2010, 12:53:08 - *.isb.com.pl
hm, to jest jednak grecka piłka, pokonali w play off Olympiakos, są mocni, a Jaga zawdzięcza puchary niemocą tych naszych " możnych", także... Powodzenia

tak - 17 lipca 2010, 13:18:56 - *.euro-net.pl
siemka - 16 lipca 2010, 22:59:48 - 89.130.109.143
rywal do przejscia ale nieprzejda jak zwykle - JAK TO JAK ZWYKLE !? toż Jaga pierwszy raz w LE kretynie..

Kaszub - 17 lipca 2010, 14:23:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zawodnicy Jagi to ludzie z charakterem. Dodatkowo mają całkiem dobre umiejętności i niezłe doświadczenie. Byłoby super, gdyby Grecy zlekceważyli naszych chłopaków - i przyjechali do Białegostoku jak na wycieczkę. A mogą. Poza tym Aris to tylko 5 zespół w Grecji pod względem siły. Znacznie słabszy od Panatinaikosu. W ubiegłym roku 5 grecki zespół odpadł z pucharów z drużyną z Islandii. Zatem to przeciętniacy.

pafka - 17 lipca 2010, 15:26:15 - *.derby.net.pl
patrząc na grę Jagi myślę że Aris jest do przejścia, chociaż na pewno będzie to ciężka przeprawa dla Jagi.
Gorzej na pewno będzie miał Ruch z Austrią (o ile tej uda się awansować do kolejnej rundy)

do awans - 17 lipca 2010, 17:49:36 - *.zetosa.com.pl (*.28.131.78)
Jak dla Ciebie Aris nie ma kibiców to powodzenia ja się cieszę na ten mecz, konfrontacja będzie ekstra!!!!

HASH - 17 lipca 2010, 20:30:21 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Widze tu samych napinaczy internetowych.. To co pokazala wisla i jej kibice to jest masakra. Jestem pewny, ze Jaga bedzie walczyc i grac dla polskiego rankingu, a nie pokazywac innym klubom polskim jacy jestesmy dobrzy. Tak na serio mamy was gdzies.. jak ktos wspomnial walczyc mozna w lidze, ale gra w pucharach to gra dla polskiej pilki. Krakowianie robia z siebie druga stolice. Nie wychodzi wisle gra, to chca pokazac jakimi to sa wielkimi hoolsami. Moze niedlugo Legia zacznie cos pokazywac na arenie europejskiej z nowym stadionem. Krakow? niedlugo z taka gra to bedzie walka o utrzymanie chyba

tylkol - 17 lipca 2010, 22:58:38 - *.lomza.vectranet.pl
Ciekawe ilu kibicow pojedzie,goracy teren

zdan93 - 18 lipca 2010, 9:43:14 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
zostawcie teraz podziały, troche solidarności!
Jestem z Białegostoku ale naprawde trzymam kciuki za wszystkie polskie zespoły! Rywale nie są tragiczni, no Ruch ma faktycznie troche ciężko z Austrią Wiedeń, ale pozostali są naprawde do przejścia! Umiejętności + troche farta i być może Lista drużyn które występować będą w europejskich pucharach powiększy sie o jakis polski klub
Pokazmy ze na europejskich pucharach nie ma podzalu, ze kibicujemy wszyscy razem za nasze polskie druzyny!
Trzymam za to kciuki i pozdrawiam wszystkich kibiców!

yoz - 18 lipca 2010, 10:26:28 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Tak jest... i Jedziemy do Grecji

LechxD - 18 lipca 2010, 10:58:39 - *.56.183.32
Macie łatwego rywala ale 3 dni po pierwszym mueczu gracie trudny mecz o superpuchar z Kolejorzem

PSonTour - 18 lipca 2010, 11:11:36 - *.centertel.pl
Powodzenia "JAGA". Kibic ze Szczecina.

kks sandec - 18 lipca 2010, 13:21:16 - *.rtk.net.pl
życzę wam powodzenia nie przyniescie wstydu polsce walczyc do kaca pozdro zns

Kibic Lech - 18 lipca 2010, 17:21:03 - *.wapgw.era.pl
Nie wydaje mi się, aby Aris mial lepszych kibicow niz my w Polsce. Na pewno nie tesmy od nich gorsi. Powodzenia Jaga, Poznan trzyma za was kciuki.

Misiek89 - 18 lipca 2010, 17:53:01 - *.internetia.net.pl
no to jedziemy ^^

DaNo - 18 lipca 2010, 21:26:57 - *.elk.mm.pl
nie wiecie jakich maja kibicow?
ARIS... to prosze bardzo YT
Aris Salonica - Yellow Fire
piszecie ze Jaga dobrze trafiła a pojecia nie macie na temat druzyny... przykro az sie czyta takie komenty... TO JEST DOBRA DRUZYNA! ale do ogrania
TYLKO TY JEDNA JEDYNA NIE POKONANA!

Siołek - 19 lipca 2010, 14:37:59 - *.222.c88.petrotel.pl
Jaga pokaż na co cie stac szczeze mamy szanse .Frankowski . Grosicki oni nas pociągnoo faworyt to Aris Saloniki Ale Powalczymy u siebieee jaga jaga jaga !!!

KORONA - 19 lipca 2010, 19:07:53 - *.play-internet.pl
Zapraszamy kibicow jagi do Kielc,jestesmy z wami jako polacy mam nadzieje ze bedzie dobra atmosfera koroniarze dopisza i bedzie caly stadion zolto czerwony.

Widzewek - 19 lipca 2010, 20:34:13 - *.toya.net.pl
Powodzenia i pozdrowienia z Czerwonej Łodzi

zigon - 19 lipca 2010, 22:35:58 - *.siec.idealan.pl
Trochę daleko ;dd ale myślę że damy radę i będę w salonikach ! ;dd Jesteśmy zawsze tam gdzie nasza jaga gra...!!!

... - 20 lipca 2010, 10:01:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na Transfermarkt jest że Freddy Adu wraca do Benfiki, a Camel Meriem nie jest już piłkarzem Arisu ?

andrzej - 20 lipca 2010, 11:29:28 - *.play-internet.pl
Wiadomo w jakiej cenie sa bilety na jaga:aris?

leo - 20 lipca 2010, 12:13:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jaga będzie ,,czarnym koniem" tych eliminacji LE. Zobaczycie że skończy w fazie grupowej LE.

Horib - 20 lipca 2010, 16:46:50 - *.adsl.inetia.pl
Aris to silna drużyna, ale do ogrania. Z resztą trudno oczekiwać niewymagającego przeciwnika i jedno jest pewne następni bedą już tylko mocniejsi. Jaga jest niedoceniana. Gra najlepszą piłkę w lidze, troche więcej wiary we własne siły, szczęścia i walka o każdy punkt i będziemy w tym sezonie w 1-3 miejscu. Byłoby znakomicie, gdyby piłkarze wywalczyli choćby awans do grupy. Nabyte doświadczenie zaowocuje w następnych starciach w Europie. Dziś niemal cały skład jest zielony jeśli chodzi o występy międzynarodowe.

hmm - 21 lipca 2010, 9:17:02 - *.adsl.inetia.pl
jaga bez sznas, zarowno na boisku jak i po za nim ( chyba ze grecy zlekcewaza jage ( a tak moze byc ) i nie przyjda na mecz w normalnej ilosci )

tak - 21 lipca 2010, 17:31:52 - *.euro-net.pl
Albo tu czytają sami pesymiści albo ludzie nienawidzący Jagi ze wszystkich sił.

KWL - 22 lipca 2010, 14:45:38 - *.adsl.inetia.pl
bilet na łuk na Jaga - Aris kosztuje 50zł dla karnetowców 20%zniżki

leszek - 23 lipca 2010, 17:21:03 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ocena siły przeciwników polskich drużyn w 3 rundzie pucharów wg rankingu UEFA:
1.AC Sparta Praga - 27,395
2.FK Austria Wiedeń - 16,915
3.AS Áris Saloniki - 12,979
4.Qarabağ Ağdam - 2,599
oraz ocena naszych zespołów wg rankingu sprzed tegorocznej edycji pucharów:
1.LECH POZNAŃ - 11,008
2.WISŁA KRAKÓW - 8,508
3.RUCH CHORZÓW i JAGIELLONIA BIAŁYSTOK - 2,508

eryk - 24 lipca 2010, 13:54:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jagielonia-Aris 1-2, 1-1

a-be-ce - 25 lipca 2010, 22:27:34 - *.range86-133.btcentralplus.com
@leszek: to nie do konca obiektywnie ocenia sily poniewaz Sparta zebrala te punkty kiedy byla mocna pare lat temu a dzisiaj to juz cien tamtej druzyny, a n.p. Jagiellonia jest na pewno silniejsza niz Ruch.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas