[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


29 lipca 2010, 19:50:28 - prof
Ruch rozbity w puch

Ruch Chorzów przegrał u siebie z Austrią Wiedeń 1-3 (1-2) w pierwszym meczu III rundy kwalifikacyjnej Ligi Europy. Prowadzenie Ruchowi zapewnił w 4. minucie Michał Pulkowski. Rywale odpowiedzieli golami Rolanda Linza, Petera Hlinki i Tomáša Juna.

Piłkarze Ruchu już w 4. minucie objęli prowadzenie. Długim wyrzutem z autu w pole karne popisał się Wojciech Grzyb. Po zamieszaniu pod bramką Heinza Lindnera piłka spadła na dziesiąty metr, gdzie czekał na nią Michał Pulkowski i mocnym strzałem w górny róg bramki zdobył gola. W 7. minucie Tomáš Jun, będąc plecami do bramki, zagrał na prawą stronę do Zlatko Junuzovicia, który podał do wychodzącego na dogodną pozycję Rolanda Linza. Napastnik Austrii płaskim strzałem w dalszy róg bramki zapewnił swojej drużynie wyrównanie. W 38. minucie piłkę na prawą stronę do Wojciecha Grzyba zagrał Pulkowski. Pomocnik Ruchu dośrodkował, ale do futbolówki nie doszedł Sebastian Olszar. Chwilę później na indywidualną akcję zdecydował się Rafał Grodzicki. Uderzoną przez niego piłkę do bramki mógł skierować Artur Sobiech, ale zabrakło mu kilkunastu centymetrów. W 42. minucie Jun zagrał dobrą piłkę do Junuzovicia, ale piłkarz Austrii przegrał walkę z Marcinem Malinowskim. W 43. minucie Krzysztof Pilarz minął się z piłką po dośrodkowaniu z rzutu rożnego Michaela Liendla, doszedł do niej Peter Hlinka i głową z bliska zapewnił Austrii prowadzenie.

W 46. minucie Pilarz wybił na rzut rożny piłkę po strzale z dystansu Junuzovicia. Po kornerze zza pola karnego uderzał Liendl. Pilarz odbił piłkę przed siebie, ale dobitka Linza była niecelna. W 53. minucie Olszar niecelnie uderzał głową na bramkę Austrii po dograniu z lewej strony od Marcina Zająca. W 73. minucie Tomáš Jun doszedł do piłki w polu karnym po nieudanym strzale zza pola karnego Markusa Suttnera i z bliska podwyższył wynik spotkania.

29 lipca 2010, 18:00 - Chorzów (Stadion Miejski)
Ruch Chorzów 1-3 FK Austria Wiedeń
Michał Pulkowski 4 - Roland Linz 7, Peter Hlinka 43, Tomáš Jun 73

Ruch: 80. Krzysztof Pilarz - 8. Krzysztof Nykiel, 15. Rafał Grodzicki, 21. Maciej Sadlok, 29. Ariel Jakubowski - 6. Wojciech Grzyb, 23. Marcin Malinowski (79, 2. Piotr Stawarczyk), 17. Michał Pulkowski, 14. Łukasz Janoszka (46, 9. Marcin Zając) - 19. Artur Sobiech, 10. Sebastian Olszar (69, 27. Bartosz Flis).

Austria: 13. Heinz Lindner - 15. Petr Voříšek, 4. Aleksandar Dragović, 14. Manuel Ortlechner, 29. Markus Suttner - 7. Florian Klein, 6. Peter Hlinka, 16. Zlatko Junuzović, 18. Michael Liendl (80, 22. Marin Leovac) - 11. Tomáš Jun (86, 8. Patrick Salomon), 9. Roland Linz (77, 10. Schumacher).

żółte kartki: Sobiech, Olszar, Pulkowski, Grodzicki - Junuzović.

sędziował: Michális Koukoulákis (Grecja).
widzów: 8000.

Spotkanie rewanżowe odbędzie się w 5 sierpnia w Wiedniu. Początek o 20:30.

Liga Europy 2010/11

Necro - 29 lipca 2010, 19:50:51 - *.szczecin.mm.pl
Szkoda że nie utrzymaliście wyniku , ale dzięki za walkę !

sgsdg - 29 lipca 2010, 19:50:51 - *.toya.net.pl
brawo

Grzesiek - 29 lipca 2010, 19:51:01 - *.162.wmc.com.pl

edek - 29 lipca 2010, 19:51:02 - *.org.all.de
Oberschlesien ...
Buhahahahaha

mcd - 29 lipca 2010, 19:51:06 - *.rz.izeto.pl
szkoda ruchu

żal.pl - 29 lipca 2010, 19:51:07 - *.chello.pl
Z czym do ludzi :D?

strach - 29 lipca 2010, 19:51:09 - *.adsl.inetia.pl
to co gra Sadlok to kryminal.

LKS - 29 lipca 2010, 19:51:20 - *.internetia.net.pl
Żal. ruch to po prostu porażka.pod każdym względem. boże,czemu nie Legia w pucharach? tylko to robi nam wstyd...

KSG - 29 lipca 2010, 19:51:22 - *.static.sitel.net.pl
hahahah ale siara czekamy na derby!!

szybki1906 - 29 lipca 2010, 19:51:28 - *.chello.pl
Ladnie 90minut... w 3 sekundy :]
Dobrze, ze odpadaja, bo panike piekna grali

ozi - 29 lipca 2010, 19:51:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech, Wisła zamiast szukać napastników powinni kupić tego Rolanda Linza!!!

oko - 29 lipca 2010, 19:51:34 - *.ip.netia.com.pl
Ruch to taki polski LZS

JJ - 29 lipca 2010, 19:51:37 - *.toya.net.pl
Super mecz. Ruch szczelil gola u siebie, a to w pucharach mega wazne! Gratuluje panu Fornalikowi! Wstyd dla Austrii!

eRwin - 29 lipca 2010, 19:51:38 - *.dsl.swic.bdi.inetia.pl (*.168.1.194)
Szkoda, ale czego sie moglismy spodziewac.

Radomiak - 29 lipca 2010, 19:51:53 - *.radom.vectranet.pl
Szkoda wyniku, ale może coś w rewanżu?
A tytuły redakcja wręcz poetyckie daje.

ornian - 29 lipca 2010, 19:51:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sadlok to jest jeden wielki dramat. szkoda Ruchu, ale nie jestem załamany bo się tego spodziewałem ;/

andrzej - 29 lipca 2010, 19:52:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.3.147)
jeśli tak mieliby grać w lidze europejskiej to dobrze, że odpadną teraz.

LuaLua - 29 lipca 2010, 19:52:09 - *.elk.mm.pl
Gdzie Ruch na puchary.. niech zostaną w lidze..

m - 29 lipca 2010, 19:52:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A była taka szansa

adr - 29 lipca 2010, 19:52:11 - *.ssp.dialog.net.pl
Co tu dużo mówić. Ruch jest po prostu za słaby; farciarskie trzecie miejsce. Najsłabszy polski klub w pucharach. Drwale; słabe przyjęcie piłki, sporo walki- typowy, mierny klub. I generalnie piknik..

3 - 29 lipca 2010, 19:52:22 - *.aster.pl
wynik adekwatny do poziomu umiejętności. nigdy więcej biedoty w pucharach!

jo - 29 lipca 2010, 19:52:26 - *.stk.vectranet.pl
dzieki za walke Niebiescy .

leoksg - 29 lipca 2010, 19:52:28 - *.protonet.pl
to jest oberschesien we Polsce a to zupełnie co innego

Cienizn - 29 lipca 2010, 19:52:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zegnaj europo, czas oddzielić słabszych od reszty.

luck - 29 lipca 2010, 19:52:46 - *.play-internet.pl
to było do przewidzenia teraz czas na wysprzedanie zespołu

GS - 29 lipca 2010, 19:53:00 - *.cdma.centertel.pl
OBERSCHLESIEN tak tak gorny slonsk! gorole

RalpH - 29 lipca 2010, 19:53:02 - *.182.147.226.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Ruch rozjechany w Puch ;/;/

psiakrew - 29 lipca 2010, 19:53:08 - *.gdynia.mm.pl
Polskim ligowcom to trzeba wsadzać w dup ę taktometr, bo nie wiedzą, że najlepiej gra się na jedno tempo...

kkk - 29 lipca 2010, 19:53:11 - *.resT65.jtibs.net
Ludzie!!!czym wy sie jaracie polska pilka to dno,bolesne ale co roku jest gorzej

Matthew - 29 lipca 2010, 19:53:15 - *.b-ras2.cld.dublin.eircom.net
Juz bez przesady,ogladalem mecz i tak zle wcale nie grali...Ale prawdopodobnie zostal im juz tylko jeden mecz w LE.

sl;im - 29 lipca 2010, 19:53:16 - *.lubin.dialog.net.pl
co za wstyd..

safas - 29 lipca 2010, 19:53:17 - *.toya.net.pl
niemecy pokonaly niemcow

MartinMix - 29 lipca 2010, 19:53:18 - *.net.zeork.com.pl
Niestety już przed meczem było wiadomo że Ruch przegra to spotkanie. Kadrowo to Ruch niestety jest w stanie jedynie walczyć o utrzymanie. Wzmocnienia Ruchu to zawodnicy ze spadkowiczów ekstraklasy (Piasta i Odry) oraz średniaka 1 ligi (Górnika Łęczna) więc nie ma się czemu dziwić że przegrali.

ju - 29 lipca 2010, 19:53:20 - *.play-internet.pl
Inna kultura gry... To tłumaczy wszystko...

nn - 29 lipca 2010, 19:53:28 - *.euro-net.pl
No to żegnamy pierwszy z polskich klubów. Szkoda.
Pozdro z Białegostoku.

persifal - 29 lipca 2010, 19:53:42 - *.wifileom.ec-lyon.fr
Legia już wystarczająco wiele razy narobiła Polsce obciachu w pucharach ..
Ruch jest słaby. Kreowani na gwiazdy ligi Sadlok i Sobiech mają jeszcze sporo nauki przed sobą. Oby Jaga i Wisła zagrały lepiej.

cavi - 29 lipca 2010, 19:53:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sadlok i sobiech superduet za 2 mln euro :-) smiech na sali, rownie dobrze mogli krzyknac za nich 200 mln, abstrakcja na takim samym poziomie.

lele - 29 lipca 2010, 19:53:43 - *.147.81.185
Cala prawda o naszej pilce klubowej. Poprostu zal na to patrzec!

deiv - 29 lipca 2010, 19:53:59 - *.131.246.94.ip4.artcom.pl
Lepiej przegrac z Autria Wiedeń niz tak jak legia czy wisła w rundzie z kelnerami tyle w temacie

odra - 29 lipca 2010, 19:54:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahahahaha tak się mondrzyli kibice ruchu że wygrają
a tu takie baty
hahahahaha
w sezonie będą walczyć o utrzymanie
hahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahaha
hahahahahahaha
hahahahaha
hahaha
haha
ha

- 29 lipca 2010, 19:54:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Górny Ślonsk a nie jakieś nymieckie oberschlesien!

franek - 29 lipca 2010, 19:54:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podobał mi się ten Dragović 19 lat chłopak i naprawdę robi wrażenie swoją grą. Ruch miernie pod wzgledem piłkarskim nadrabiał walką.

arczi - 29 lipca 2010, 19:54:37 - *.adsl.inetia.pl
Haha Sadlok haha Sobiech haha, co za żenada, 1 mln euro haha Wojciechowski haha. Maciuś Sadlok ajeejaoajejea

koooooper - 29 lipca 2010, 19:54:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najlepszy transfer Legii: Rezygnacja z Sadloka.

wpo - 29 lipca 2010, 19:54:57 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.59)
To było do przewidzenia

tecum - 29 lipca 2010, 19:55:00 - *.218.231.31
kaj do Europy z tym kurnikiem piłkarzami-trampkazami i śmierdzacymi kibicami żenada

Dym KNF - 29 lipca 2010, 19:55:08 - *.compnet.pl
Do edek : tak tylko Oberschlesien !!
POLONIA !!

sobek - 29 lipca 2010, 19:55:20 - *.galileusz.3s.pl
Nad czym tu dyskutować, taki jest poziom polskiej piłki- lata świetlne za przeciętniakami. Najgorsze, że nie widać żadnych symptomów poprawy...

kibollo - 29 lipca 2010, 19:55:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ałwiderzejn oberszajsen hahahaha

ju - 29 lipca 2010, 19:55:28 - *.play-internet.pl
Inna kultura gry... To tłumaczy wszystko...

koliber72 - 29 lipca 2010, 19:55:39 - *.173.30.121.tesatnet.pl
Szkoda,bo to polska drużyna i byłoby super gdyby przeszli dalej....Sadlok to porażka teraz rozumiem dlaczego Zieliński powiedział jakiś czas temu,że go w Lechu nie widzi i nawet nie chce o tym słyszeć.

Elana 1968 - 29 lipca 2010, 19:55:42 - *.adsl.inetia.pl
Ja liczę na to,że w Wiedniu zagracie mecz życia i wygracie 3:0! Pozdro z żółto-niebieskiej części Torunia!

kisiu - 29 lipca 2010, 19:55:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
I to by bylo na tyle co do pucharow dla Ruchu...

Pytanie_do - 29 lipca 2010, 19:56:00 - *.146.248.112.ip.abpl.pl
Mecz żenujący, ale bez szydery tylko proste pytanie.
Kilka lat temu zaczęliście rozwijać klub, pamiętam WDŚ sprzed trzech lat - wielki spektakl, wielki mecz - wygrana Ruchu. Pamiętam mecz Polonia Bytom - Ruch sprzed roku - świetne zwycięstwo na wyjeździe po super meczu.
I teraz gracie najważniejszy mecz od lat w pucharach - i gracie DWA, TRZY RAZY GORZEJ. Dlaczego???????

TSW - 29 lipca 2010, 19:56:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda troche ruchu bo początek zapowiadał sie obiecująco. Ale za pare minut Wisełka pokaże wam jak sie POWINNO grać.
Pozdro z WIŚLACKICH Wadowic!

HKSiak - 29 lipca 2010, 19:56:06 - *.dip.t-dialin.net
Niestety nie moglem byc z przyczyn rodzinnych na meczu, ogladalem mecz w TV.
Uwazam ze fajnie ze Ruch walczyl, tak ma byc.
Strzelilismy bramke to bylo tez super.
Niestety 4 runda nieosiagalna ale Ruch wyeliminowal 2 druzyny i wyszedl z twarza.
A co najwazniejsze zarobil w pucharach troche grosza waznego dla klubu.
Smiesza mnie tylko wpisy zazdrosnych i zawistnych zaboli. Wiedzialem ze czekali na piersza porazke Ruchu w pucharach i wiadomo ze kiedys by sie doczekali, ale fajnie ze az prawie caly miesiac musieli z piana w ustach na to czekac. Dlatego smieje sie z ich wpisow radosci po porazce Ruchu. Trzebaby bylo napisac zabolom cos o Dolcanie Zabki ale co tam debilom tlumaczyc bede.

Porto - 29 lipca 2010, 19:56:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sadlog porażka totalna, tyle strat... tyle niedanych zagrań. I on jest jeszcze powoływany do reprezentacji ?! jakim cudem

kell1987 - 29 lipca 2010, 19:56:33 - *.chello.pl
ogólnie momenty były...Ruch zaskoczył mnie w sumie w miare pozytywnie bo obawiałem się kompromitacji. Dobra gra Pulkowskiego,Sobiecha i Olszara no i to wszystko w sumie...w sumie jeszcze Sadlok dobrze ale tylko końcówke jak został przesunięty do drugiej linii bo w obronie sobie nie radził...aaa i fajna akcja Grodzickiego w pierwszej połowie

szybki1906 - 29 lipca 2010, 19:56:39 - *.chello.pl
Elana1968 > hahahahahahaha...

mmlg - 29 lipca 2010, 19:56:50 - *.nat0.sta.nsm.pl
dno, nędza, masakra.

jan rem - 29 lipca 2010, 19:57:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no jeszcze dzisiaj niejaka jagielonia z białegostoku i spokój.

artek - 29 lipca 2010, 19:57:15 - *.zamosc.mm.pl
Ludzie przestancie co wyscie chcieli, o czym marzyliscie. W koncu zacznijcie zdawac sobie sprawe- ze liga polska juz sie zrownala z liga maltanska, luksemburska, kazerska.... Polska pilka jest na dnie.Dzieki leśne dziadki

kibic - 29 lipca 2010, 19:57:39 - *.pool.mediaWays.net
Pokazali calej Polsce dlaczego beda sie dramatycznie bronic przed spadkiem. W tych przedwstepnych eliminacjach do rozgrywek europejskich Ruch przyniosl tylko wiele wstydu.

J - 29 lipca 2010, 19:58:12 - *.adsl.inetia.pl
tak czy siak Ruch naskrobał 3 punkty to duzo wiecej niz jakies eLki czy inne paskudy

luck - 29 lipca 2010, 19:58:13 - *.play-internet.pl
teraz baty dostanie jaga

damian76 - 29 lipca 2010, 19:58:22 - *.230.9.32.gl.digi.pl
no trudno.
\G/orny Slonsk
Nie plujcie teroz maluczcy na Ruch bo to jest załosne, Ruch jakies punkty do rank zdobył, AUSTRia to jednak poukładany bogatszy klub.

zerd - 29 lipca 2010, 19:58:26 - *.pz1-nat.espol.com.pl
kompromitacja Ruchu, równie dobrze mogli odpaść z Maltą

mika - 29 lipca 2010, 19:58:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Koniec przygody, no i co z Sobiechem?

monia - 29 lipca 2010, 19:58:40 - *.152.138.192.dsl.dynamic.eranet.pl
napinacze wielcy... ciekawe czy legia zagRała by lepiej? absolutnie nie , a żabki niech tak nie skaczą ;)

hahaha ruc - 29 lipca 2010, 19:58:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahahahaha tak się mondrzyli kibice ruchu że wygrają
a tu takie baty
hahahahaha
w sezonie będą walczyć o utrzymanie
hahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahaha
hahahahahahaha
hahahahaha
hahaha
haha
ha
kibiców nie mają

## - 29 lipca 2010, 19:58:49 - *.adsl.inetia.pl
Przynajmniej kupon wszedł.

ruch - 29 lipca 2010, 19:58:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie dla psa kielbasa, tak to jest jak sie fartem miejsce w lidze uzyskuje

.. - 29 lipca 2010, 19:58:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To było wiadome , nie wiem co wy tak przeżywacie Ruch na pewno nie powtórzy sukcesu , będzie w środku tabeli.
Czekamy na Wisłę i Jagiellonie!
Na tą chwilę jednej drużynie został już tylko do rozegrania rewanż - Ruch.
Nie wiadomo co z Lechem i z resztą.

ju - 29 lipca 2010, 19:58:55 - *.play-internet.pl
@Elana1968 - A Elana przekształci się w Pomorzanina!!!

psiakrew - 29 lipca 2010, 19:58:58 - *.gdynia.mm.pl
"HKSiak" ile zarobili, jeśli można wiedzieć? A żeby było jasne, ile było czystego zysku.

nauma - 29 lipca 2010, 20:00:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2.10 za zwycięstwo Austrii. Dziękuję Chorzowianom za umożliwienie mi dzisiaj zarobienia kupy kasy.

psiakrew - 29 lipca 2010, 20:00:37 - *.gdynia.mm.pl
"HKSiak" ile zarobili, jeśli można wiedzieć? A żeby było jasne, ile było czystego zysku.

BKS - 29 lipca 2010, 20:00:52 - *.255.149.129
wstyd!!!!!!!!!
Na szczescie Jagusia za 45 minut wymarze blamaż polskiej piłki

cavi - 29 lipca 2010, 20:00:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@monia
to, jakby zagrala Legia niewiadomo, wiec nie ma co oceniac, natomiast wiemy jak zagral ruch - tragicznie.
Poza tym, co to za tlumaczenie sie ze Legia nie zagralaby lepiej? lol

czarny5688 - 29 lipca 2010, 20:01:16 - *.adsl.inetia.pl
Ruch Ruch Chorzowskie pieseczki z czym do ludzi żal patrzeć na taką grę. Austria Wiedeń jest naprawdę tak słaba, że hej co najmniej słabsza niż 2 lata temu w starciu z Lechem jak i co najmniej 2-3 krotnie słabsza jak grała jeszcze 5-7 lat temu i z czym tu do ludzi. Na wyjeździe obstawiam łatwe 2-0 dla Austrii.

fan - 29 lipca 2010, 20:01:25 - *.chello.pl
hahaha...... pieski z chorzowa poległy a w ślad za nimi pójdzie baba Jaga

Cracovia - 29 lipca 2010, 20:01:55 - *.opera-mini.net (*.72.227.186)
Nie musicie się ze mną zgadzać ale moim zdaniem w tym sezonie Ruch bedzie w środku tabeli a dokladniej miejsca 7-9

jan rem - 29 lipca 2010, 20:02:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do sobek: i żadnych symptomów poprawy nie będzie.zrozumcie wszyscy,bez POWAŻNYCH sposnorów,pieniędzy oraz zaplecza jeszcze długo nie dogonimy europejskich średniaków...zdejmijcie wszyscy te klapki z oczu,nie ma się czy ekscytować ani denerwować.po prostu polska piłka

oczko - 29 lipca 2010, 20:02:26 - *.chello.pl
Jakubowski Sobi9ech Malinowski Grodzicki i długo długo nic.
Sadlok Nykiel Pilarz - porażka. Olszar nienajgorzej Janoszka porażka.
Za co 2 mln za tych dwóch? chyba 1 mln Sobiech i 250 tys Sadlok
Ruch nie grał źle bo Austria jest słaba
teraz Wisła i jaga wygrywają i 3 wchodzą bo lech przejdzie Czechów.
Dobrze że nie wzięliśmy Sadloka
Pozdrawiam braci z Poznania i Gdyni

boikot - 29 lipca 2010, 20:02:31 - *.toya.net.pl
Buahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahhahahahah
ahahahahahhaahhaahahahahhahahahahahahahahahahahaha
hhahahahahahhahahahahahaahhahaahahahahahahahahaaha
hha.........Miód na moje serce

bakus - 29 lipca 2010, 20:02:40 - *.adsl.inetia.pl
Haha Sadlok haha Sobiech haha, co za żenada, 1 mln euro haha Wojciechowski haha. Maciuś Sadlok ajeejaoajejea

zaglebie - 29 lipca 2010, 20:03:07 - *.chello.pl
Z czym do europy?

Zibi - 29 lipca 2010, 20:03:41 - *.sitel.net.pl
Zgodnie z oczekiwaniami..

karo - 29 lipca 2010, 20:03:50 - *.230.41.187.gl.digi.pl
Ruch przegraliście ale najważniejsze, że gra jakoś wyglądała. To się liczy, bo mecz można wygrać albo przegrać, czasami to nic nie znaczy. Jak gra jest składna to znaczy, że poziom naszej piłki idzie w górę. Mam nadzieję, że tak jest. Skoro tak gra klub, który według mnie będzie się bronił przed spadkiem z Ekstraklasy to nie jest źle.

Dawid - 29 lipca 2010, 20:04:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo dobrze!bardzo sie ciesze! niemcy reprezentujacy polske to nieporozuminie

KSG - 29 lipca 2010, 20:04:36 - *.dip.t-dialin.net
Polska pilka to dno !!!!
Zal na to patrzec!

tak - 29 lipca 2010, 20:04:47 - *.euro-net.pl
Widzę luck i BKS jasnowidze dwa ;] Tylko, który prawdziwy ? ;]

KSGliwice - 29 lipca 2010, 20:04:48 - *.net.brewet.pl
Ruch nie jest polską drużyną więc niech se reprezentuje Górny Śląsk, a nie Polska. Torcida Patrioci

woocasch - 29 lipca 2010, 20:04:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no dziś "pograli" w pucharach a następnie będą bronić się przed spadkiem....z czym do ludzi

jan rem - 29 lipca 2010, 20:06:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do damian76: dla polskich klubów każdy zagraniczny klub jest poukładany i bogaty.A co do sobiecha i sadloka,mam nadzieję,że wreszcie Franz Smuda przejrzy na oczy!!

Lędzic - 29 lipca 2010, 20:07:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Od kiedy Ślązacy to Niemcy? Ślązacy to naród słowiański, podobnie jak Kaszubi, czy Łużyczanie. Zresztą i tak co szósty Niemiec jest potomkiem Słowian zamieszkujących obecne Niemcy:
Berlin-Bralin
Dresden-Drezno
Brandenburg-Brennabór
Leipzig-Lipsk
Wismar-Wizimierz
Mecklenburg-Wieligard
Magdeburg-Dziwin
Meissen-Miśnia
Potsdam-Potdąb
Chemnitz-Kamienica
Hanover-Hanów
Hamburg-Hambór.

.com - 29 lipca 2010, 20:08:17 - *.adsl.inetia.pl
Może następnym razem? Za 10 lat? Dzięki, nara.

monia - 29 lipca 2010, 20:11:28 - *.152.138.192.dsl.dynamic.eranet.pl
o co wam chodzi wszystkim napinaczom? ruch gRał równie dobrze jak austria po prostu zabRakło trochę szczęścia.pozdRawiam noRmalnych kibiców

Hanys - 29 lipca 2010, 20:11:39 - *.sileman.net.pl
Mam nadzieje że Wisła i Jaga uratuja honor polskiej piłki ale poki co Wisła gra gorszą padake od Ruchu.

Jo - 29 lipca 2010, 20:11:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Slonzoki to nie obery albo krzycza oberschlesien
albo Górny Ślonsk!

Malkontent - 29 lipca 2010, 20:11:46 - *.sileman.net.pl
Tylko Wisła ma szanse przejsc dalej.Lech,Jaga i Ruch to by było na tyle w pucharach.

stoban - 29 lipca 2010, 20:12:14 - *.play-internet.pl
Patałachy!Po 20 min oglądania meczu wyszedłem, widok naszych piłkarzy, którzy się męczą w niemiłosierny sposób, próbując wybić piłkę spod własnej bramki był nie do zniesienia. Ciekawe ile teraz Ruch będzie sobie krzyczał za Sobiecha i Sadloka lokalne "gwiazdy", które w zderzeniu z europejskim przeciętniakiem są blade i nijakie a ich umiejętności techniczne to jakaś komedia. Wreszcie ile Ekstraklasa zarząda sobie pieniążków za prawa do transmisji meczów polskiej ligi skoro nasz towar eksportowy, trzecia drużyna poprzedniego sezonu nadaję się tylko do tego aby pokazywać ją na YOU TUBE - śmieszne filmiki a raczej tragiczne. Dopełnieniem tego wszystkiego jest PZPN którego metody i system szkolenia wychodzą właśnie z naszych ligowców podczas pucharowych spotkań z takimi przeciwnikami jak średnia AUSTRIA WIEDEŃ.

MARTIN - 29 lipca 2010, 20:12:46 - *.elwico.pl
Jak już Ukraińcy z Polonii Bytom piszą Oberschlesien to już wiem wszystko.

mr xxx - 29 lipca 2010, 20:12:59 - *.play-internet.pl
Bardzo dobry wynik Ruchu. Spodziewałem się 0:4 lub 0:5 a tu taka niespodzianka :D

psiakrew - 29 lipca 2010, 20:15:03 - *.gdynia.mm.pl
Ruch grał dobrze?! Cha cha. Przypadkowa bramka a potem Austria dała im trochę pograć i wrzuciła z dziecinną łatwością 3 gole. Ruch grał 2 razy wolniej od Austrii...

HKSiak - 29 lipca 2010, 20:15:54 - *.dip.t-dialin.net
do psiakrew,
narazie to sa oszacowania tylko ale zysk sklada sie z reklam dodatkowych, Polsat, premie Uefa za rundy i zwyciestwa i remisy, wszystko razem ok. 500 tys. Zloty zysku po odciagnieciu kosztow przelotow. Zakladajac ze przegramy w Wiedniu.

zaglebie - 29 lipca 2010, 20:17:37 - *.chello.pl
Dziękujemy za wspaniały występ pucharach

TRSL - 29 lipca 2010, 20:18:07 - *.play-internet.pl

viva austria viva wieden !!!
smrody niezasłużyły na grę w pucharach jak zawsze kompromituja Polske !
RUDA ŚLĄSKA 100% KSG

Niebieski - 29 lipca 2010, 20:19:20 - *.debacom.pl
"Rozbity" to chyba jest ten co to napisał. Jakby przegrali 1:5 to można by napisać "rozbity" ale nie po 1:3

S - 29 lipca 2010, 20:19:38 - *.katowice.multimetro.pl
hahahaha
ahahah
hahah
ałfiederzein

dagoda - 29 lipca 2010, 20:21:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ubiegły sezon to już dla Ruchu zamierzchła przeszłość.

Patataj - 29 lipca 2010, 20:22:03 - *.km22857.keymachine.de
Austriaccy kibice, ze zdziwieniem i rozbawieniem komentowali flagi w języku niemieckim wywieszone przez fanów chorzowskiego Ruchu. Okrzyki w rodzaju: "Gramy u siebie!", a także "Ten stadion jest naaasz, ten stadion do nas należy!", oraz salwy gromkiego śmiechu, rozlegały się tego popołudnia często w wiedeńskich pubach ...

tony - 29 lipca 2010, 20:22:34 - *.cdma.centertel.pl
najwięcej atrakcji to było ...przed meczem -napinka na calego !!A tu dupa zbita !

Do KSGliwi - 29 lipca 2010, 20:24:07 - *.pool.mediaWays.net
Nie wypowiadaj sie za wszystkich kibicow Gornika, bowiem rodziny wielu kibicow Gornika od wiekow pochodza ze Slaska i kibice znaja swoje korzenia jak i przeszlosc swoich rodzin. Nie zapomnij jak rodowici Slazacy byli traktowani przez takich patriotow jak Ty. Patriota to Ty mozesz sobie byc ale nigdy starsi kibice Gornika, ktorzy to wszystko rozpoczeli.

judasz - 29 lipca 2010, 20:25:43 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
ale napinka dzieci same sie wpisuja odpocznijcie od internetu... Nasza liga jest mega słaba Ruch 3 drużyna w lidze a tu nic nie pokazali no cóz moze za rok ktoś lepszy piłkarko bedzie nas reprezentował bo sadze ze w tym dwu meczu jest juz pozamiatane. p.s. czemu jak odpada mistrz Polski z Eliminacjo do LM priorytetem odrazu jest kolejne mistrzostwo? to nie ma sensu poco by mistzrem Polski? zeby znowu odpasc w eliminacjach? i tak co roku .. mysle ze to uroki naszej słabej ligi Pozdrawiam Normalnych

Rydzik - 29 lipca 2010, 20:27:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak jak to się spodziewałem, że dużych szans nie mają, tylko początek ładny:-) Z Bośniakami mogliby coś więcej ugrać! A tak, jak to się mówi, jest już "po ptokach", do Wiednia już tylko na wycieczkę mogą się wybrać, a mecz rozegrać przy okazji xD Dzięki za grę w pucharach i za ambicję! Pozdro

Gabro - 29 lipca 2010, 20:28:05 - *.aster.pl
A czy ktoś spodziewał się po tymzespole czegoś więcej? Przecież oni ledwo przeszli Maltańczyków! Mieli "sezon konia", który szybko się nie powtórzy...o ile prędzej nie ogłoszą bankructwa.

raq - 29 lipca 2010, 20:31:25 - *.static.akk.net.pl
hehe nie jestem kibicem ruchu ale kazdy komentarz negatywny poprostu mnie smieszy ... ludzie wiadomo gdzie jest nasza pilka i mozna bylo to przewidziec ale jesli jestescie tacy mocni w gatce to gdzie sa wasze kluby ...?

Gabro - 29 lipca 2010, 20:33:57 - *.aster.pl
@raq A ty jeśli jesteś tak mocny w piśmie jak w gad(t)ce to gratuluję.

bartek66 - 29 lipca 2010, 20:42:09 - *.chello.pl
HKSiak,jesteś w dużym błędzie,Ruch na tej pucharowej przygodzie tylko stracił a nie zarobił.Bardzo dużo kosztowały ich dalekie przeloty i hotele w poprzednich rundach,UEFA nie płaci za rundy kwalifikacyjne,jedyny zysk to bilety,reklamy i transmisje tv.Ok.tydzień temu mówił o tym któryś z działaczy Ruchu,a wywiad był na SF.

R.FORBRICH - 29 lipca 2010, 20:43:18 - *.cable-modem.tkk.net.pl
Kurde, niektórych widzę gul przestał latać i teraz mogą się powyżywać... Ale rozumiem, rywal. Ja tam z Koszalina jestem i szkoda mi Ruchu, a na rewanż pojadą w większości ci najbardziej ambitni kibicowsko ; )

Hanys - 29 lipca 2010, 20:43:49 - *.sileman.net.pl
Przełnczam mecz Wisy i ide oglądać Jage na Ruchu i Wiśle się zawiodłem jak Jaga da ciała to w ogóle ekstraklasy ogladac nie będe bo szczerze nie ma na co ptrzeć.

Edek ŁKS - 29 lipca 2010, 20:44:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i tak Lech odpadnie pierwszy :D a Ruch rozegra najwięcej spotkań w pucharach z wszystkich drużyn.

kola - 29 lipca 2010, 20:47:08 - *.adsl.inetia.pl
gdzie te napinacze z tej smiesznej erki ida na browarka ino GKieSa

KSG - 29 lipca 2010, 20:47:41 - *.arpnet.tv
Polska piłka to bagno kożdy leje nos po dupach...

pyRsk - 29 lipca 2010, 20:49:29 - *.adsl.inetia.pl
bartek66 trolu i reszta czytac a nie sioc propaGANDA
" Grając w Lidze Europy Ruch zarabia, a nie traci"
Już mam dosyć słuchania, ile to Ruch dokłada do tego, żeby pokazać się w Europie. To bzdury! Dzięki premiom z UEFA i od sponsora oraz wpływom z biletów gra w Lidze Europejskiej nam się opłaca - przekonuje Dariusz Smagorowicz, przewodniczący Rady Nadzorczej Ruchu Chorzów.
WICEJ NA STRONIE NIEBIESCY
Kibce zza miedzy czyli napinajace si edzieci katowic zabrza i innych okolic zanim napiszesz cos zastanow sie kiedy ostatni roz grala twoja druzyna w pucharach i jak daleko zaszla ? a potem sie napinej do woli ! Ruch przegrol z lepsza druzyna to fakt ale wiem ze wasze druzyny to napewno by ich rozjechaly po 5-0 ino czymu jedni jzu nie a drudzy graja w 1 lidze downej 2 lidze pozdRo dla normalnych kibiców

kobic TSP - 29 lipca 2010, 20:49:39 - *.ssp.dialog.net.pl
Cóż, cała nasza piłka po raz któryś to piszę. Niestety - to jest fakt. Smutne ale prawdziwe.

jan rem - 29 lipca 2010, 20:50:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
białystok już dostaje po dupie....0-1 dla Arisu :D

pyRsk - 29 lipca 2010, 20:50:45 - *.adsl.inetia.pl
KSG - niestety ale tako prowda skoro nos jzu leja Estonczyki Azerbejdzan to jeszcze ino SAN MARINO I WYSPY OWCZE bo o CYPRZE to oni nie pisza....

Hanys - 29 lipca 2010, 20:51:47 - *.sileman.net.pl
polskiej piłki już nie ma została dawno temu juz zakopana 5m pod ziemią a na tą ziemie nasikało już stadio azerów,estończyków i reszty świata.

nie - 29 lipca 2010, 20:52:06 - *.chello.pl
ruch ruch wstyd chorzow! Sadlok mial dobry sezon a teraz gra taka lipe ze nawet 30% tych pieniedzy nie jest wart co dawała Cracovia czy Lech. I bardzo dobrze hytruski poszly w plecy na LE i pseudograjkach ktorze mieli podbic jeszcze swoje ceny kapitalna gra a padli grubo. I dobrze oberliga wita

gregRTS - 29 lipca 2010, 20:52:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
Już nawt ŁKS tuli się do Legii? Zdradzeni przez Lech?

lech - 29 lipca 2010, 20:52:32 - *.icpnet.pl
brawo dla ruchu hahah a gdzie te napinacze z chorzowa co na lecha jada haha u siebie 1:0 zalosne zobaczymy co bendzie w autri jak rozbite psy zostana

ok - 29 lipca 2010, 20:52:33 - *.chello.pl
Nie było na co patrzeć zresztą czego się można było spodziewać.Jak ktoś wie to niech napisze ile kosztowały bilety na tą biede

Hanys - 29 lipca 2010, 20:53:06 - *.sileman.net.pl
Pieknie Jaga 0-2 wyłanczam TV ide spać kur...

Lędzic - 29 lipca 2010, 20:53:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chryste Panie! Jaga już 0-2!

lech - 29 lipca 2010, 20:54:08 - *.icpnet.pl
hha po tej rundzie bez ruchu i jagi pozdro !!! kto wie czy wisla przetrwa

pucharowic - 29 lipca 2010, 20:54:21 - *.centertel.pl
hmm no coz to nie fighterzy z Malty !!!
buhahah
mam nadzije, ze juz nigdy ruch nie bedzie przynosil wstydu Polsce !!!

jan rem - 29 lipca 2010, 20:54:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
0-2 Aris...nooo pięknie jaga,pieknie hahahahahahahahahahahhahahahahahaha :D przyznawać się,kto postawił na tych partaczy?? :D

mario19104 - 29 lipca 2010, 20:55:06 - *.232.33.224
ale wy ludzie jesteście głupi!!!!! zazdroscicie i tyle moim zdaniem i tak jest dobrze jak na początek do 3 rundy doszli i to sie liczy ino ruch sieliczy!!!!!!! gorole postrane!!! a poczekejcie jak liga ruszy to ruch bedzie mistrzem polski 15 majster musi być!!!! pozdro dla normalnych kibiców a nie dzieci wioski typu zabrze itp..!!!! ruch i widzew sztama na zawsze Elana Toruńska ApatoRek zawsze razem!!!pozdro do kibiców z madrytu

dadas - 29 lipca 2010, 20:55:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja obstawiłem i sie przeliczyłem ;<

bat4ever - 29 lipca 2010, 20:55:48 - *.eastwest.com.pl
Toni Calvo leci chyba na hat-tricka ;/

KibiC - 29 lipca 2010, 20:55:57 - *.play-internet.pl
Szkoda Ruchu mógłby być remis;/ a wielka Jaga już 0-2 w plecy oby nie było więcej !

KSG - 29 lipca 2010, 20:55:58 - *.arpnet.tv
kolejno kompromitacja Polski za sprawą Jagi. 100 lot za murzinami nawet oni lepi graja... dobra walic to ida popykać w football managera tam może coś ugrom jak sie nie udo to wczytom i zagrom jeszcze roz :D

NEO_250 - 29 lipca 2010, 20:56:13 - *.netsokolka.pl
Ruch w tm sezonie srodek tabeli jesli nie gozej nastepny do odstrzalu jest lech tylko wisla przejdzie dalej i moze jaga

Sparrow - 29 lipca 2010, 20:57:17 - *.chello.pl
Gwiazdy Jagiellonii rozbłysły wieczorową porą...

pyRsk - 29 lipca 2010, 20:57:32 - *.adsl.inetia.pl
10minut i juz 0-2 dla ARISU lol

mario19104 - 29 lipca 2010, 20:57:34 - *.232.33.224
na ruch godocie gorole a jaga to juz kompromitacja gorszo niż ruch zreszta wisła tez nie lepszo dzisiej bydzie

jan rem - 29 lipca 2010, 20:58:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mam nadzieję,że Grecy skuteczni im wybiją z głowy puchary na następne 20 lat :D

Hanys - 29 lipca 2010, 20:58:25 - *.sileman.net.pl
Super super jeszcze raz super jeszcze na sezony i będziemy mieć w pucharach jedna druzyne tak jak San Marino tak nasze super drużyny zdobywaja punkty do rankingu rodzice niech dalej kupują dzieciom komputery i gry typu fifa dzieciaki niech dalej siedza przed kompami i lecą w kulki za 10-15 lat nasz 38 milionowy kraj będzie miał 5 tys. piłkarzy z których 5 bedzie się nadawało do reprezentacji ale co tam nasi słynni Prezesi PZPNowi zawsze wykombinują jakiegoś Brazylijczyka,Nigeryjczyka czy kogoś tam jeszcze żeby go przerobić na obywatela naszego kraju.

kkk - 29 lipca 2010, 20:59:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Maciej Sadlok............ buhahaha :D co on gra ten człowiek?...

jan rem - 29 lipca 2010, 20:59:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hanys nie mylisz się chłopie,będzie tak jak napisałeś

luck - 29 lipca 2010, 21:00:57 - *.play-internet.pl
a nie mówiłem ze jaga baty dostanie :0

Carlosmarc - 29 lipca 2010, 21:02:39 - *.ssp.dialog.net.pl
Ruch zajal 3 miejsce i to pokazuje "sile" naszej ligi. Gratulujemy PZPNowi swietnego produktu i humoru. Wazne, ze kasa leci a w polowie sierpnia nie bedzie nas w pucharach. A nie gralismy tak naprawde z dobrymi druzynami z Hiszpanii, Niemiec, Holandii, Francji, Wloch, Anglii. Przegrywamy z europejska II liga z IV liga Wisla i Lech graja jak rowny z rownym. A ja slysze, ze nasza liga jest atrakcyjniejsza. Chyba dlatego, ze poziom mizerny a dobrze placa...

ssssdddd - 29 lipca 2010, 21:03:21 - *.swoboda.net.pl
BKS no Jagusia wymazuje blamaż po 15 minutach 2:0 przegrywa

m - 29 lipca 2010, 21:06:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żal tego wszystkiego Wisła 0:0 Jaga 0:2 Ruch 1:3 Lech 0:1 szkoda słów

ardito - 29 lipca 2010, 21:06:12 - *.lublin.mm.pl
Brawo Jaga już 0:2 w plecy kiedy ten koszmar się wreszcie skończy ....

bartek66 - 29 lipca 2010, 21:06:51 - *.chello.pl
pyRsk,ogarnij się człowieku i w pierwszej kolejności zorientuj się dokładnie za co płaci UEFA,jakie są koszty zorganizowania meczu u siebie a szczególnie koszty wyjazdu i poproś kogoś kto potrafi liczyć niech ci to wytłumaczy.Wolisz wierzyć w propagandę sukcesu,twoja sprawa,ale jak będziesz chciał się odmulić,zawsze możesz się rozpędzić,ściana się zawsze znajdzie.

sic1964 - 29 lipca 2010, 21:10:24 - *.chello.pl
Szkoda, wielka szkoda Ruchu, bo to jedyna Śląska drużyna w pucharach, no ale może obudzicie się w rewanżu, trzeba wierzyć, a co do tego jak ktoś pisał że "czemu nie Legia w pucharach"... a po co Legia ? Znowu rozpier*** czyiś stadion i przegrać po meczu nudny jak flaki z olejem ? Z czym do ludzi, narzekacie na Ruch a wasze zespoły wcale lepiej by nie zagrały.pozdro dla normalnych

jan rem - 29 lipca 2010, 21:10:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
honorowy dla białegostoku! 1-2

ac - 29 lipca 2010, 21:12:59 - *.adsl.inetia.pl
Tu jest POLSKA , ale widzę ,że nadal nie brakuje potomków tych co w 1939r.strzelali nam w plecy ...Kasaujcie proszę te rewizjonistyczne wpisy V kolumny...

Grzywa KSG - 29 lipca 2010, 21:17:53 - *.ip.netia.com.pl
do jan rem - honorowy to jeżeli tak się skończy. Na razie to jest gol kontaktowy.

hahaha - 29 lipca 2010, 21:19:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powinni sie cieszyc ze tylko 1-3, znowu przypadkowa druzyna awansowala do euro puch i sie kompromituje, Jaga 0-2 po 7 min super:D grekom zrobilo sie ich zal i z litosci pozwolili im wbic na 1-2:/.. klasa, prosze o komentarz dotyczacy wyniku 0-0 z azerami(kelnerzy, pasterze, pucy buty itp) napinaczy internetowych z krakowa a przecierz nie gracie z mistrzami Azerbejdżanu wiec o co loto juz powinniscie prowadzic oby wisla tak grala w lidze legia tez 1-4 z bordo :P

Zurek - 29 lipca 2010, 21:19:23 - *.gdynia.mm.pl
Ruch wilkie dno i gdzie wy pasujecie
smiecie jedne.

Hanys - 29 lipca 2010, 21:19:47 - *.sileman.net.pl
Już wiem dlaczego redakcja 90minut.pl nie utworzyła nowego rankingu klubowego tam poprostu nie było by czego zapisywać pozatym żeby policzyć punkty zdobyte przez polskie drużyny redakcja musiała by wydać krocie na matematyka który by obliczył te cyfry normalna czarna magia

arczi - 29 lipca 2010, 21:19:58 - *.adsl.inetia.pl
Haha Sadlok haha Sobiech haha, co za żenada, 1 mln euro haha Wojciechowski haha. Maciuś Sadlok ajeejaoajejea

Malkontent - 29 lipca 2010, 21:21:48 - *.sileman.net.pl
Po ile były bilety?

resist - 29 lipca 2010, 21:22:36 - *.stk.vectranet.pl
Po co te napinki szczewa wy w pucharach graliście ile lat temu?

gravitat - 29 lipca 2010, 21:28:25 - *.adsl.inetia.pl
Mam prośbę do ruchu Chorzów. Jak za rok będziecie mieli okazję złapac się do pucharów to tego nie róbcie bo tylko wstyd Polsce przynosicie. Już wyniki z La Valettą były żałosne.

brat mojeg - 29 lipca 2010, 21:29:26 - *.adsl.inetia.pl
27 sierpnia 2009
Lech przegrywa po karnych z Club Brugge. Polskich klubów nie ma już w Europucharach.
Gorzej już być nie może (mówiło się przed rokiem).
Czy aby na pewno?
Ciężko będzie wygrać w Azerbejdżanie, Grecji, Austrii, jeśli chodzi o Lecha to na transfery wydali 5 mln euro za mało.

leszek - 29 lipca 2010, 21:29:30 - *.159.42.162.static.crowley.pl
Lepiej by legia zagrała.

megażyd - 29 lipca 2010, 21:30:38 - *.know.cable.virginmedia.com
Nawet nie było widać specjalnego zmęczenia Austriaków po tym meczu, wyjazdowy mecz może być bardzo ciężki. Ruch w takiej dyspozycji w lidze również będzie miał duże problemy. Cracovia

Lędzic - 29 lipca 2010, 21:31:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisła 0-1 Azerowie...

Sparrow - 29 lipca 2010, 21:32:16 - *.chello.pl
Teraz nie ma już słabych drużyn.
Oprócz polskich.
Dobranoc.

Poznań - 29 lipca 2010, 21:32:33 - *.adsl.inetia.pl
-Wisła !
-Co?
-Levadia!
-Wisła!
-Co?
-Qarabah!
hahahahahhh

Lędzic - 29 lipca 2010, 21:32:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z kim Polacy mogą jeszcze wygrywać?
- Papuasi
- Pigmeje
- Oldboje z Pakistanu
- Dzieci z Bullerbyn
?

Hanys - 29 lipca 2010, 21:32:55 - *.sileman.net.pl
nie no pięknie Wisła też po dupie dostała na ekstraklase bilety powinny kosztować od 2 do 4 zł ja szczerze więcej bym nie dał.

kibiC - 29 lipca 2010, 21:33:18 - *.play-internet.pl
haha Wielka Wisła odpłyneła szalala bardzo daleko :D

KKS - 29 lipca 2010, 21:34:17 - *.173.30.236.tesatnet.pl
No i Wisla swietnie sobie radzi choc mecz sie jeszcze nie skonczyl a z Lecha sie smiali.

kos - 29 lipca 2010, 21:34:35 - *.internetia.net.pl
polska pilka to dno przegrywa ruch wisla jaga wycofajmy sie i nie przynosmy wstydu

partyzant - 29 lipca 2010, 21:34:40 - *.cdma.centertel.pl
dno w brodziku!!!

ekse - 29 lipca 2010, 21:35:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Napinaczu tam u gory, daj odpoczac komputerowi. Chodz przynajmniej nie pisz takich glupot.

Wilk - 29 lipca 2010, 21:35:27 - *.centertel.pl
W tym momencie odechciało mi się polskiej piłki. Sponsorzy olejcie ten sport, zrezygnujmy z organizacji Euro, wycofajmy reprezentację i skończmy z ligą. Mam dość...

zawiszak - 29 lipca 2010, 21:35:31 - *.adsl.inetia.pl
wisla widze daje rade najlatwieszy rywal a dostana baty ehh ta poslka pilka;/

xew - 29 lipca 2010, 21:35:36 - *.play-internet.pl
Ludzie!strach sprawdzac wyniki "naszych" druzyn!!!zenada!!!gwiazdeczki w doope je......

jan rem - 29 lipca 2010, 21:36:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Poznań: kolego przyznaj się,a jak tam twój lech poznań zagrał ze spartą praga?? :D

ja - 29 lipca 2010, 21:38:51 - *.adsl.inetia.pl
Europuchary> 6 sierpnia nas już w nich nie będzie, pobijemy rekord o 3 tygodnie :D Hurrrrrrrra!

xew - 29 lipca 2010, 21:38:56 - *.play-internet.pl
no i z tym Sobiechem i Sadlokoiem....miliony euro....pytam sie za kogo?????dzialacze walnijcie sie w łby....zanim wycenicie naszego ligowego gracza....tragedia......

kisiu - 29 lipca 2010, 21:40:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl
jan rem.....to nie ta liga chopcze.Zastanow sie jakie druzyny porownujesz.

Dan - 29 lipca 2010, 21:40:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oglądam każdy mecz polskich zespołow.
AaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaa

Poznań - 29 lipca 2010, 21:40:43 - *.adsl.inetia.pl
do jan rem: zdecydowanie lepiej niż twoje Wielka Wisła. ( ale Qarabah ciśnie wisłe ) ;DD

jan rem - 29 lipca 2010, 21:41:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
póki nie przyjdzie do któregoś z klubów inwestor a la Rinat Achmetow w Doniecku,w Polsce nie mamy co liczyć na piłkę na średnioeuropejskim poziomie

Hanys - 29 lipca 2010, 21:41:14 - *.sileman.net.pl
Apel do wszystkich kibiców klubów z ekstraklasy zbojkotujcie 1 kolejke ligową i nie idzcie na mecz trzeba wreszcie tym darmozjadom otworzyć oczy oni nie zasługuja nawet by za ich mecz płacić 2 zł.

xew - 29 lipca 2010, 21:41:51 - *.play-internet.pl
ale nasze gwiazdy dały dzisiaj popis...brawo...podniescie im kontrakty!!są przeciez tego warci!!!buahahahahahahha

ekse - 29 lipca 2010, 21:42:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Twoj klubik "jan rem" nigdzie nie zagral wiec skoncz ta marna napinke co 10 min.

jan rem - 29 lipca 2010, 21:44:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poznań:nie jestem z Krakowa,także wiśle nie kibicuję...

karo - 29 lipca 2010, 21:45:08 - *.230.41.187.gl.digi.pl
Patrzycie jak te krowy na wyniki i już wszystko wiecie. Prawda jest taka, że Jagiellonia gra magicznie, Ruch nie najgorzej, Lech też w miarę dobrze. Tylko Wisła marnieje w oczach. Pozdro dla wszystkich myślących podobnie.

Poznań - 29 lipca 2010, 21:45:37 - *.adsl.inetia.pl
wyłączyłem Polsat, nie da sie tego oglądac. szkoda że JAGI nie puścili w TV. Wisła będzie broniła sie przed spadkiem

jan rem - 29 lipca 2010, 21:46:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ekse ja po prostu śmieję się z tego bagna :D

krzeszczu - 29 lipca 2010, 21:46:59 - *.sileman.net.pl
styl gry mnie nie obchodzi:
KOMPROMITACJA - wynik idzie w swiat

heh - 29 lipca 2010, 21:47:13 - *.ssp.dialog.net.pl
co wy robicie w tym pucharze wogóle?
niemieccy niemieccy!

Poznań - 29 lipca 2010, 21:47:19 - *.adsl.inetia.pl
karo: zgadzam się z tobą w 100%!!! z jagi podoba mi się gra Kupisza

BKS - 29 lipca 2010, 21:47:47 - *.adsl.inetia.pl
Lewczuk znowu nie wytrzymal psychicznie, podobnie bylo w finale pp z Pogonia. Szkoda, moze by cos z tego bylo, gdyby sie nie zesrali na poczatku.

ekse - 29 lipca 2010, 21:49:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i? Zamiast kibicowac i wspierac polskie druzyny to tylko pomagasz je topic w dnie.

amster - 29 lipca 2010, 21:50:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozdrowienia z Poznania dla autora tego tekstu.Dziękuję pozdrawiam cały autonomiczny Chorzów.
Boniek - 27 lipca 2010, 22:43:49 - host8925173169.alltex.3s.pl
a gdzie te napinacze z Lecha co na Ruch wbijali ?? .. zobaczycie ze Ruch wygra a wasz lech przegral hehe .. szkoda pkt ale coz taka pilka Ks Ruch Chorzów
PozdRo dla noRmalnych ;)

ekse - 29 lipca 2010, 21:50:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mysle ze bedzie 3:2 dla grekow ew 2:2. Szkoda latwych 2 goli.

:( - 29 lipca 2010, 21:50:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
WISŁA JAGA RUCH LECH? o Legi nie wspomnę?
Jaki my poziom prezentujemy?
BOŻE JESTEŚMY PIŁKARSKO W CZARNEJ DUPIE ALBO I DALEJ!

Hanys - 29 lipca 2010, 21:51:05 - *.sileman.net.pl
Proponuje niech na nastepny sezon prawa do transmisji ekstaraklasy wykupi telewizja TRWAM ona bedzie odpowiednia do zainteresowania ekstraklasą.

hahahaha - 29 lipca 2010, 21:51:14 - *.chello.pl
KARNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jan rem - 29 lipca 2010, 21:52:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ekse już wyrosłem z tego :D

ewew - 29 lipca 2010, 21:52:54 - *.e-gco.pl
haha nie mogę ;d

simplus - 29 lipca 2010, 21:53:31 - *.adsl.inetia.pl
kiedy do arisu przeszedł Ronaldo? :p

Lędzic - 29 lipca 2010, 21:53:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i obraz nędzy i rozpaczy sięgnął zenitu.
Jesteśmy w dupie proszę państwa. Nie chcę być wulgarni, ale inaczej chyba powiedzieć się nie da.

masakra - 29 lipca 2010, 21:54:10 - *.chello.pl
Oberfrajerzy!
Dożywotnio zabronić im gry w pucharach!

NRŚL - 29 lipca 2010, 21:54:15 - *.sileman.net.pl
wszyscy się śmieją z ruchu zapraszam do komentowania wyniku wisły hahahaha

:( - 29 lipca 2010, 21:55:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dzisiaj pokazaliśmy na jakim etapie jest polska piłka jak mają się czuć kibice tyle kasy na bilety karnety... złodziejstwo

simplus - 29 lipca 2010, 21:55:28 - *.254.202.145
i znowu będzie to oszukiwanie samego sibie, że w następnym sezonie będzie lepiej, ahhhh ta polska liga

ekse - 29 lipca 2010, 21:55:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecze jeszcze sie nie skonczyly. Nie przezywajcie. Na remis stac nasze druzyny.

kutno - 29 lipca 2010, 21:59:57 - *.adsl.inetia.pl
wynik do przewidzenia

blau_R - 29 lipca 2010, 22:00:08 - *.silesialan.pl (*.201.22.32)
Śmiejcie się teraz, no bo przecież gdzie to biednemu Ruchowi do wielkiej Wisły, czy Lecha, a nawet Jagi. Hahahahaha Górny Śląsk!

MiBi - 29 lipca 2010, 22:00:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobrze.

newjorker - 29 lipca 2010, 22:03:26 - *.cable.mindspring.com
ale dziadostwo a tak sie pchali na puchary ale nasza liga jest beznadziejna

luka(sz) - 29 lipca 2010, 22:05:45 - *.9.84.177
Oby za rok Ruch juz nie zagrał w pucharach. Nikt nie chce tych kopaczy

zurian - 29 lipca 2010, 22:06:43 - *.lublin.mm.pl
A tak sie wszyscy cieszyli jak Legia nie dostała sie do pucharów to macie.Nie mowie nic o Wiśle ktora ostatnio tylko kompromituje Polski futbol.

blau_R - 29 lipca 2010, 22:08:39 - *.silesialan.pl (*.201.22.32)
Legia by lajtowo awansowała!!! No ba!! :D
Kila lat temu sprawili przecież niezłe lanie Austrii hehe

Hanys - 29 lipca 2010, 22:12:20 - *.sileman.net.pl
Ludzie oprzytomniejcie i przestańcie chodzić na mecze ekstraklasy a tym bardziej na mecze pucharowe ja zarabiam 7 zł na godzinie jako magazynier słyszałem że najtańszy bilet na Jage kosztował 50zł żeby zobaczyć te totalne dno ja musze pracować 8h czyli cały jeden dzień powiedzcie mi czy warto? ja już napewno nie wybiore się na żaden mecz 25-30zł za mecz ekstarklasy to złodziejstwo a drewna takie jak Grzelak zarabiają 50tys. miesięcznie ludzie w tym chorym kraju chyba już poupadali na głowe.

cedryk - 29 lipca 2010, 22:12:54 - *.sileman.net.pl
Po ile były bilety ponawiam

Odra - 29 lipca 2010, 22:17:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a kiedyś Odra wygrała z Austrią 5-0 w pucharach

zurian - 29 lipca 2010, 22:19:31 - *.lublin.mm.pl
Nie oszukujmy sie Ruch nie jest drużyną na puchary w tym sezonie pewnie zaciekle o utrzymanie powalczą. A tak wogóle to niech Polskie teamy na pare lat wycofaja z europejskich pucharów bo żal patrzec.

blau_R - 29 lipca 2010, 22:21:04 - *.silesialan.pl (*.201.22.32)
A kto jest drużyną na puchary Lech, Wisła, czy może jednak klub ITI z Warszawy?

Lechu - 29 lipca 2010, 22:22:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
Spójrzmy na mecz optymistycznie,przeciż Ruch przegrał wyłącznie dlatego, że zabrakło im kondycji. Zobaczcie do 7 minuty wygrywali 1:0, a Austria Wiedeń przez pierwsze 4 minuty nie istniała na boisku. Wniosek : piłkarze Ruchu popracują nad kondycją i nawet Barcelona nie będzie im straszna.

lucca - 29 lipca 2010, 22:22:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do wszystkich co się napinają że Ruch nie powinien grać w pucharach: wywalczył 3. miejsce na boisku to gra. A Legia mogła nie przegrywać w Chorzowie, Wodzisławiu, Bytomiu, 0-3 u siebie z Wisłą, to też by grała. A inni to niby lepiej się prezentują? Mistrz polski u siebie przegrywa z Azerami, nie będąc w stanie zagrozić bramce rywala, a bohaterem jest bramkarz. Wicemistrz szczęśliwie przegrywa tylko 0-1 z Azerami (tymi słabszymi). Z czym do ludzi?

zurian - 29 lipca 2010, 22:23:34 - *.lublin.mm.pl
Napisałem ze takiej na chwile obecna brak.Z Wisły niech sie Cupiał tylko wycofa i wreszcie skończy sie kompromitacja naszej piłki.

jorg - 29 lipca 2010, 22:23:36 - *.rudaslaska.vectranet.pl
piszecie że ruch słaby i nie należy mu sie gra w pucharach!a jak grały wasze drużyny że sie nie dostały do pucharów?
wiała przegrywa z pastuchami,a wy sie z ruchu smiejecie!!!!

zurian - 29 lipca 2010, 22:25:15 - *.lublin.mm.pl
Ja juz wole 100 razy Ruch w pucharach niż Wisłe!!!! Przynajmniej nie grają w Ruchu SUPER GWIAZDY jak w Wisle co zarabiaja krocie ale biegac sie nie chce .

Sestak - 29 lipca 2010, 22:38:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już liczyłem że Jagiellonia coś zaprezentuje. Niestety, Polska piłka to stosunkowo poważne dno. Jeśli przy 40mln ludzi przegrywamy z dwoma drużynami z Azerbejdżanu, remisujemy z wicemistrzem Malty i wiemy na pewno że Austria wygra z Ruchem przed meczem to jest poważnie źle. Słabiutko, nie ma klubów, nie ma piłki... To wymaga 10/15 letniej odnowy (zmiany pokolenia, myślenia, skautingu, infrastruktury) następny Allianz i stadion raczej tego nie zdoła nagle odmienić. :/ Smutne.

pyjo ksg - 29 lipca 2010, 22:41:01 - *.rudaslaska.vectranet.pl
za pare lat pozostanie nam tylko nabijanie się jedni z drugich kto z większymi kelnerami przegrał, żal że dożyłem takich czasów gdy już w lipcu naszych w pucharach nie ma.

Szyjek - 29 lipca 2010, 22:41:15 - *.adsl.inetia.pl
To co tu piszą dzieci neostrady jest żałosne, Ruch nas kompromituje? Trzyma poziom naszej całej ligi. Legia w pucharach? a kogo ta wielka Legia ostatnio eliminowała? Dostawała baty od takich samych przeciętniaków jak Ruch, żeby przypomniec ostatnie wielkie mecze z Austrią Wiedeń właśnie i FK Moskwa. Lech wygrywa z Azerami w karnych, Wisła dostaje po dupie, ale to Ruch nas kompromituje. Równie dobrze w pucharach mogła zagrac Korona albo Arka i tak samo by to wygladało. Nasi piłkarze to amatorzy z zawodowymi kontraktami. Amen

Antyneo - 29 lipca 2010, 22:41:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zurian podpisuje się pod Twoim postem. Ruch przynajmniej powalczył z drużyną z którą nie ukrywajmy szans i tak w dwumeczu nie miał. A Wisła? Śmiech na sali... Rywal w zasięgu był, choć nie należało go lekceważyć.

przemi - 29 lipca 2010, 22:43:12 - *.73.97.240
Jakie to szczęście że Austria była bez formy,bo chyba byłby rekord bramkowy na skale co najmniej Europejską,nic straconego w Wiedniu będzie 10-0 bo dojdą do formy i wystawią rezerwy.Zróbcie sobie tą autonomie śląską i ośmieszajcie się sami!!!

esta - 29 lipca 2010, 22:43:17 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Z Austrią przegrać nie wstyd, chociaż to mały średniczek w Europie i u siebie to trochę nie ładnie, ale cóż Ruch to ogórki więc do przewidzenia było.

zurian - 29 lipca 2010, 22:46:18 - *.lublin.mm.pl
Niestety faktem jest brak ambicji polskich grajków.Wypłata regularnie wpływa i to konkretna.Odpadną z pucharów tydzien krytyki i za rok to samo.Powinni najnizsza krajowa dostawac a reszta to premia.Wtedy ambicje i chec do bieganiaby sie znalazła.

Hanys - 29 lipca 2010, 22:48:54 - *.sileman.net.pl
Najbardziej mi się chce śmiać z gimnazjalistów kradnących babci i matce ostatnie pieniadze zeby wybrać się na mecz takich patałachów a jeszcze śmieszniejsi są panowie w wieku 30-50 którzy okradają sweje rodziny niejednokrotnie facet który ma troje dzieci idzie pod kase kupuje bilet za 30zł na meczu dodatkowo kupuje pare piwek a dzieciaki nie mają na plecak do szkoły czy na nowe buty chodzcie dalej na mecze i dawajcie kase tym nażelowanym bezambitnym gwiazdeczkom.

Robert - 29 lipca 2010, 22:50:42 - *.centertel.pl
powiem krotko nie bede owijal w bawelne prrzed meczami pewny bylem porazki ruchu i jagielloni ale po WISLE KRAKOW sie nie spodziewalem ze azerowie ich pokonaja :/ zal jest mi Polskich klubow ekstraklasowych i oczywiscie PZPN ,NIE ZAWRACAJCIE SOBIE GLOWY W ELIMINACJACH DO LIGI MISTRZOW I EUROPY bo nie ma macie pojecia o grze powinniscie grac z druzynami z B klasy , bayo!

tyski - 29 lipca 2010, 22:56:06 - *.142.122.66
Bardzo fajne spotkanie i otwarta gra Ruchu to mogło się podobać ,szkoda tylko straconych bramek.Mimo przeciwności losu i oglądania np.Wisły ta drużyna walczyła miała charakter i przegrała jak by nie patrząc nie z byle kim.Na tym chyba zakończy się przygoda niebieskich w pucharach choć szczerze życzę niebieskim zwycięstwa w Wiedniu bo teraz muszą a nawet powinni zagrać otwartą piłkę taką jak zagrali dziś i powalczyć o całą pule .Powodzenia

lays87 - 29 lipca 2010, 22:57:45 - *.1.81.74
powiem krótko i zwięźle: wtorkowa i dzisiejsze porażki polskich drużyn w europejskich pucharach nie są przypadkiem. Ograły nas drużyny lepsze. To nie pierwszy raz i nie ostatni kiedy dostaniemy od Azerów, Ormian, kopaczy z Malty czy z Wysp Owczych. Pogódźcie się z tym i nie napinajcie. Dziś polska piłka jest jedna z najsłabszych na świecie. Możecie okryć się żałobą narodową, przestać robić napinki na forach i zapalić znicz PZPN-owi
[']

Gryfita - 29 lipca 2010, 22:57:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jest to drugi Czarny Tydzień w historii polskiej piłki pucharowej. Odkąd istnieją puchary europejskie, drugi raz zdarzyło się, że cztery polskie drużyny przegrały wszystkie mecze w tej samej rundzie rozgrywek.
Po raz pierwszy miało to miejsce jesienią 1989 r., była to pierwsza runda rozgrywek (nie było wtedy jeszcze rund wstępnych), ale były to mecze rewanżowe, a nie pierwsze. W PE Ruch przegrał ze Sredecem Sofia, w PZP Legia z Barceloną, a w PUEFA GKS Katowice z fińskim Rovaniemi PS i Górnik Zabrze z Juventusem Turyn. W efekcie wszystkie cztery drużyny odpadły.
Teraz też mamy na to szansę... tylko przeciwnicy trochę inni.

pogoniarz - 29 lipca 2010, 22:58:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I tak ładnie graliście, ale jak wy Pogoni nie mogliście ograć w dwumeczu to co wy chcecie...

1906 - 29 lipca 2010, 22:58:53 - *.all2all.org
Fantastyczny mecz w wykonaniu niebieskich,udało im sie strzelić bramkę,i jeszcze jedno Sadlok,Sobiech w reprezentacjito wielkie nieporozumienie a wystawione za nich kwoty transferowe to dowcip roku Niebiescy bankruci nie ma kasy ,nie ma pucharów a Zagłębie Dąbrowskie dzisiaj świętuje(chociaż nie całe bo wasza Pani Prezes jest w rozpaczy)

nimnul - 29 lipca 2010, 23:02:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kończe z oglądaniem naszych zespołów w pucharach. nie dość że kompletne dno to i za każdym razem kompromitacja.

rafi - 29 lipca 2010, 23:04:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a najlepsze jest to ze ta wiara ktora przyszla na mecz nawet ich wygwizdac nie potrafila- i potem sie dziwimy ze jest jak jest

AleK - 29 lipca 2010, 23:06:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Potraficie tylko gadać, a gdyby większość kibiców zaprotestowała i zamieniła słowa w czyny, to Żelusie przestaliby zarabiać taka kasę za taki kabaret.
Kibice weźmy się w garść. Ja nie będę przedłużał abonamentu. Skończyłem już wiosną z chodzeniem na mecze 1 ligi. DOŚĆ!!!!!!!!

stawross - 29 lipca 2010, 23:07:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wstyd zaorac to boisko i Carefoura postawic beda wieksze korzysci dla miasta i ludnosci

SZAKAL - 29 lipca 2010, 23:08:37 - *.silesnet.net
I jak co roku koniec wakacji i koniec Pucharów dla polskich drużyn . WSTYD HAŃBA

Buła - 29 lipca 2010, 23:08:51 - *.238.5.206 (*.253.90.71)
zamiast budować stadiony i orliki to odbudujcie domy powodzianom.

AleK - 29 lipca 2010, 23:09:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakiego Carefoura??? Zakład pracy. Prawdziwi ludzie pracy sobie choć trochę zarobią, a nie takie Żelusie jak piłkarze.

NRŚL - 29 lipca 2010, 23:12:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak jo patrza na wiekszosc wpisow to mi sie plakac chce na prowdy !! Jo sie pytom tych co sie smiejom i napinaja a kaj wasz klub doszol ? !! Ruch i tak daleko zaszol a Autria to tez nie byle kto a wy sie smiejecie !! ZOL MI WOS JE !! Ze my przegrali Z Austria to znaczy ze bydymy o utrzymanie walczyc ja ? Tak godocie ? To wyscie som wrozki jak wrozycie !! Uwazejcie zeby wyscie nie zlecieli predzej niz my !!

Leo - 29 lipca 2010, 23:15:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Mecz i gra Ruchu podobała mi się najbardziej w dniu dzisiejszym ze wszystkich polskich drużyn.
Nie mogę o Ruchu powiedzieć żadnego złego słowa - bo zasłużył w tej edycji pucharów na pochwałę.
Jako jedyny jak dotąd zdobył 3pkt do Klasyfikacji Krajowej UEFA (Wisła- 2pkt; Lech- 1pkt; Jaga- 0pkt.)
Mam dla was radę- Austria do rewanżu zapewne podejdzie wyluzowana, byle minimalnym nakładem sił rozegrać mecz. Będą się i swoje kości oszczędzać na mecze ligowe. Jeżeli zagracie zmasowaną obroną, twardo - bez pardonu, całą drużyną broniącą bramki- to są duże szanse na remis. Byłoby dziwne- gdyby Austria grała na maksa w rewanżu. Będą grać na minimalny nakład sił.

bibibi - 29 lipca 2010, 23:19:58 - *.ssp.dialog.net.pl
jak widza te wasze wpisy gorolskie to mi sie chce rzygać. co wy ludzie chciecie liga europejsko dlo polski.zacznijcie lepij od budowania asfaltówa bo na ero niezdąrzycie.

vvvvv - 29 lipca 2010, 23:21:22 - *.rudaslaska.vectranet.pl
Leo-zaro dom ci numer do Fornalika,powiesz mu to osobiście,tylko po co??????? żeby zdobyć kolejny wielki punkcik do rankingu.Facet co ty pijesz?????

RUCH - 29 lipca 2010, 23:21:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kurde idioci sie smieja ze my z austria przegrali a wasze kurde klubik gdze zaszly i z kim graja ? Grają w pucharach ? bo watpie w to My przynajmniej gdzies zszlismy a wasze smieszne klubiki nie powiem gdzie zaszly !!

bibibi - 29 lipca 2010, 23:28:32 - *.ssp.dialog.net.pl
bo gorole myślą ze są od nos mondrzejsze a słoma im z butów wystje tako jest prowda.zobyn z nich niewie co to być slązokiem i kochac Ruch!!! nawet po porarzce.krupniokom dziękuja!!!

DD - 29 lipca 2010, 23:31:44 - *.rudaslaska.vectranet.pl
bibibi-jak patrza na twój wpi to widza że gorole są modrzejsi .PORARZKA sie tak nie pisze.

xxxxxx - 29 lipca 2010, 23:32:36 - *.proxnet.pl
uch - ruch - spuch !!!!!

lays87 - 29 lipca 2010, 23:33:33 - *.1.81.74
idioci kibicuje sie polskiej piłce. kazdy klub reprezentujący nas w europejskich pucharach powinien być przez nas wspierany. bierzcie przykład z Azerbejdżanu!
PZPN [']
- zwiększyć ilość drużyn w lidze
- zwiększyć nakłady na szkolenie młodzieży, a obniżyć zarobki działaczy PZPN
- nie paljić się na każdego zagranicznego piłkarza i szkolić swoich!

Agonia - 29 lipca 2010, 23:33:39 - *.play-internet.pl
Odczepcie się od Ruchu. Chorzowianie nie prezentują się gorzej od innych polskich klubów. Po prostu na takim poziomie znajduje się polska piłka. W roli faworytów występować możemy już chyba tylko z drużynami z Wysp Owczych i podobnymi. Widać wyraźnie np., że liga azerska jest już o wiele mocniejsza od polskiej.
A najbardziej od świata odstajemy w grze obronnej - widać po klubach i reprezentacji. Od tego elementu należałoby zacząć to wszystko poprawiać i próbować jakoś grać z kontrataku. Inaczej z nikim nie mamy szans.
Co do samego meczu Ruchu, to niekoniecznie musiał się zakończyć tak beznadziejnym wynikiem. Niebiescy szybko zdobyli bramkę i naprawdę mogło być nieźle (możliwość gry z kontry właśnie), gdyby nie błąd Pilarza.

TSP - 29 lipca 2010, 23:40:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja osobiście jestem za Podbeskidziem Bielsko-Biała, ale miałem nadzieje że chociaż ten klub ze Śląska powalczy o LE, a tu w III rundzie taka niespodzianka ;/ czekam na rewanżyk !!!

anonim - 29 lipca 2010, 23:43:03 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.6.138)
jedna z lepszych druzyn jak wypadla dzisiaj bo mieli trudnego przeciwnika najtrudniejszego z wszystkich polskich druzyń. Pozdrawiam kibiców Niebieskich bo pokazaliscie ze pieniadze nie wchodza w gre i walczyliscie do konca !

tomas - 30 lipca 2010, 0:00:36 - *.unknown.vectranet.pl
Nie wiem czemu tyle narzekania na Ruch... W końcu przegrali jak wielu chciało wiec powinni być szczęśliwi, a tu znowu narzekanie i jak tu dogodzić takim ????

kjzb - 30 lipca 2010, 0:01:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do przewidzenia pilka klubowa austrii jest o kilka klas wyzej od polskiej ale brawo za walke dla pilkarzy ruchu lech i jagiellonia coz grali lepiej od rywali ale co stego przegrali wisla z azerami przegrala za to powini byc zdegradowani do 3 ligi taka prawda a nie osmieszają polaków w europie!!
szanse w rewanżu ma lech jesli jaga zagra tak jak u siebie to bedzie ladne widowisko w nadzieji czekam na poprawe polskiej pilki jednak ta nie nadchodzi

pytam.... - 30 lipca 2010, 0:04:24 - *.51.245.130
niebiescy doszli dalej niz wasze druzyny wiec z czego tu sie smiac osly?Mecz najladnieszy byl i jaga jeszcze zagrala cos lepiej popatrzcie na wisle i lecha.........a kurnicy to nie temat dla was do komentowania jak i odra........wy to tam won na 1 lige.

kjzb - 30 lipca 2010, 0:07:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powiem szczerze dziekuje lechowi jagiellonii i ruchowi grali z mocniejszymi zespolami mimo to podjeli walke i chwala im za to!ale wisla jako jedyna byla faworytem spotkania i przegrala z tym Qarabagiem 1:0 a moglo byc wyzej ZAL!!!

maxi_kaz - 30 lipca 2010, 0:15:08 - *.supermedia.pl
p. Sadlok i reprezentacja - żenada ;) Najsłabszy na boisku, p. Nykiel nie o wiele lepszy a p. Grodzicki to jeździec bez głowy, dobry w faulach (ale to rozumiem - frustracja gdy się przegrywa 1:3)

vvvvvvvvv - 30 lipca 2010, 0:15:09 - *.rudaslaska.vectranet.pl
to ja pytam gdzie to tak daleko doszedł Ruch??? skoro Jaga już tu jest.człowieku pierwsza poważniejsza przeszkoda i bęcki,kogo pozostawiliście w pokonanym polu??? bo nie pamiętam??? Pewnie za 30 lat z tego powodu będzie święto u was.I tak życze powodzenia w rewanżu. Ale też troche samokrytyki

MaRiO - 30 lipca 2010, 0:15:26 - *.adsl.inetia.pl
do odra te hahahahaha to moga o odrze godac przez male o kaj twoj klub jest? to bardziej sie Wisla zblaznila niz Ruch pnormalniozdro

bialy - 30 lipca 2010, 0:16:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibicuje jagiellonii mimo porazki jestem zadowolony z stylu gry jagi jak przegrywac to po walce gratuluje ruchowi tez pzegral po walce. Lech wisla niby takie wielkie transfery za grubą kase i co!!
lecha przeboleje dobra sparta mocny zespol ale wisla z Qarabagiem to osmiesza calą polske pieniadze z unii powini dac wisle zeby nie wystepowala w europejskich pucharach!!!pozdro dla niebieskich z białego JAGA!!!

kamyk92 - 30 lipca 2010, 0:18:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ale bajer wiedzialem i żadna polska drużyna nie przejdzie jedynie co szanse ma wisla ale zobaczymy.... ale dla ruchu nie życzyłem żle.. Pozdro chorzow..!! (L)
*
*
*
*
*
*

niebieski - 30 lipca 2010, 0:24:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ku... do odra za kogo ty sie masz ta twoja odra w 1 lidze a ruch walczy w europie spr do 1 ligi wy z Austrią Wiedeń przegraliścieby z 10:0 taka prawda won!!!brawo ruch i jaga,lech :D

ble - 30 lipca 2010, 0:34:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z bialegostoku pozdrawiam chorzów i poznań my pzrynajmniej gramy w europie nie to co wy a wy jeszcz sie nabijacie troche honoru i samokrytyki słowo o wisle żal i kompletne dno ale zycze powodzenia w rewanzu

KSG-żal - 30 lipca 2010, 0:58:23 - *.dynamic.gprs.plus.pl
żabki z czego rechoczecie? lepiej 1-3 z Wiedniem niż 0-6 z Karsruhe w Intertoto...
a apropo kiedy Wy ostatnio graliście w pucharach?
1995??? hahaha

Odra - 30 lipca 2010, 1:16:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hej niebiescy coś cinko cinko :D tu se zobaczcie jak się gra z Austrią Wiedeń, zamiast się tak nabzdyczać http://www.uefa.com/teamsandplayers/teams/club=616
03/profile/index.html

leon - 30 lipca 2010, 6:03:57 - *.dynamic.gprs.plus.pl
W obecnych uwarunkowaniach jedynym rozwiązaniem jest zmiana systemu rozgrywek ligowych na wiosna- jesień. Dlaczego? Po każdym sezonie jesień- wiosna drużyny które załapały się do pucharów robią spore przetasowania kadrowe, sprzedają zawodników, kupują nowych. Trwa okres przygotowawczy, zespoły nie są zgrane, są to stosy materiałów budowlanych (dobrych zresztą), ale nie ma zbudowanego z nich domu. Dom jest zbudowany na wiosnę (zgrany zespół)- i co z tego- skoro już dawno nas nie ma w pucharach. A przecież puchary są najważniejsze, a nie liga. Jeżeli ktoś z góry (władze piłkarskie) nie uderzy pięścią w stół i nie zmieni systemu na wiosna- jesień - to zawsze będzie taki scenariusz jak teraz.

bzyko - 30 lipca 2010, 8:03:24 - *.radom.vectranet.pl
autor tytułów to chyba poeta jakiś ciągle rymuje =)

kkp - 30 lipca 2010, 8:06:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dobry mecz chopaki mocny przeciwnik poza naszym zasięgiem ale bez obciachu jakby wisła zagarała jak Ruch to by wygrała

Pavlyuchen - 30 lipca 2010, 8:09:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
Austria Wiedeń jest zdecydowanie za mocną drużyną; skoro polskie kluby nie dają rady Karabachom, Interowi Baku itp to trudno by poradzili sobie z wicemistrzem Austrii.

banik - 30 lipca 2010, 8:11:31 - *.mtvk.pl
Aż serce rośnie jak wstaje sie po takim pieknym spektaklu piłkarskim .Szkoda że nie grali na śląskim bo tylu ludzi musiało odejść od kas bez biletów i oglądać mecz na telebimach.

pikolandia - 30 lipca 2010, 8:16:02 - *.chello.pl
te mecze pokazaly.jakimi pilkarzami sa sadlok isobiech .niechce byc slepy ale bez obrazy ,panowie wasze umiejentnosci sa niestety ale na poziomie 2ligi panowie trenerzy wstawiajcie tych ktorzy potrafia grac.i niech sie skoncza uklady na lini trener -menager bo to wy stawiacie na tebadziewia irobicie z nich gwiazdy.naprawde dobrzy pilkarze graja w2,3 ligach.bo niemaja menagerow ukladowiczow. przykro patrzec na te gwiazdy wstarciu z azerami

tiver - 30 lipca 2010, 8:20:40 - *.xdsl.centertel.pl
szkoda Ruchu !! Ale Austria była faworytem więc do nich pretensji nikt nie będzie miał

G - 30 lipca 2010, 8:51:31 - *.dg-net.pl
Do roboty w Wiedniu cykory.

imejl - 30 lipca 2010, 8:56:39 - *.156.60.130
Niestety Austria o klasę lepsza.

Kubaa - 30 lipca 2010, 9:13:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za tydzień Ruch 3-0 wygra ; ))

A - 30 lipca 2010, 9:27:14 - *.dg-net.pl
Sadlok z takim poziomem niepowinien jechac do Wiednia.

fanRuchu - 30 lipca 2010, 9:30:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzuć monetą, wyskoczy Pilarz...
Oglądając wczorajszy mecz nie widziałem czy smiać się czy płakać. Świetne otwarcie po przepięknym golu "Pula" a potem źle gorzej tragicznie... Dlaczego nie zagali Perdijić, Bronowicki, czy Zajac od 1 min.??!!! wszystie gole dla Austrii wpadły po INWIDUALNYCH błędach!!! teraz możemy pluć sobie w brodę, goscie wygrali ten mecz praktyczie bez walki, z "Niebieskiej" ekipy walczyli tylko Wojtek Grzyb, Michał Pulkowski, oraz Marcin Zając, co do reszty zastanowił bym się co oni robią w Ekstraklaskie, no moze prócz Sobiecha. który również nie dał sobą pomiatać. Głowną sprawca tej porażki jest niestety Waldek Fornalik, który kierował sie niewiadomo czym przy doborze składu... taka jest prawda że powinniśmy odpaść z FC Vallettą, bo już byle zespól z europy "dowali" nam bez trudu. Aha jescze jedno słówko do pana Nykiela: chłopcze z podkarpacia, czy innej miesciny, W RUCHU zawsze się gra o zwyciestwo i nie mów później że nic nie obiecywaliscie, bo awansować do tej fazy to byl was "psi" OBOWIĄZEK!!!

bysior - 30 lipca 2010, 9:41:12 - *.220.125.58
wygrają 3:0 w sparingu z notecianką pakość
Pchali się do pucharów,a teraz tylko wstyd przynoszą.(L)

fighter - 30 lipca 2010, 9:42:50 - *.toya.net.pl
ruch gra w pucharach a chce wszystkich zawodników sprzedawać

fighter - 30 lipca 2010, 9:44:21 - *.toya.net.pl
ruch gra w pucharach a chce wszystkich zawodników sprzedawać wstyd dla polskiej piłki

do przedmó - 30 lipca 2010, 9:48:45 - *.175.70.192
taaa, czytaj dalej brukowce. Nikt nie odchodzi, nawet sam Sobiech to przyznał. A wstydem dla Polaków to jesteś ty

dfff - 30 lipca 2010, 10:31:57 - *.kaskada.net
dno i ta strona też

MARCO - 30 lipca 2010, 10:43:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to ruchowi już chyba dziękujemy

bysior - 30 lipca 2010, 10:52:27 - *.220.125.58
wreszcie nie będą męczyć kibiców.Mam nadzieję,że z ligi też polecą i będą tam gdzie ich miejsce!!!
1 LIGA-wita rucha!!!

KKS - 30 lipca 2010, 10:54:26 - *.173.30.236.tesatnet.pl
Bogu dzieki ze Lech nie kupil Sadloka i Sobiecha!!!

123 - 30 lipca 2010, 10:54:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polska rucha rucha!

mario - 30 lipca 2010, 10:56:05 - *.56.148.70
No cóż chyba przygoda Ruchu z Ligą Europy w tym roku dobiega końca...

bysior - 30 lipca 2010, 11:02:13 - *.220.125.58
do mario-na wieki wieków.AMEN

jhfyu - 30 lipca 2010, 11:15:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
spodziewałem sie ze lech,jagiellonia,ruch wtopia myslalem ze wisla wygra a tu przegrala Qarabagiem coz Qarabag to przecierz "wielka potega"

zal - 30 lipca 2010, 11:19:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak to jest z polskimi młodymi talentami pograją sezon bardzo dobrze a potem graja jak patałachy sadlok i sobiech są tego swietnymi przykładami

Pavlyuchen - 30 lipca 2010, 11:19:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Z wszystkich pucharowiczów akurat po Ruchu i Jadze najmniej się spodziewałem; grają na miarę swoich skromnych możliwości; i tak dobrze że przy takim poziomie naszej ligi nie przegrywają 0-5

Rafał - 30 lipca 2010, 11:50:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I co "znawcy" dalej po kolejnych porazkach w sparingach bedziecie mowic to nic to tylko sparing tu sie testuje itd... .Nasi kopacze sa zenujacy.
PS Najlepszy zawodnik meczu gwiazdor Sadlok.

luka(sz) - 30 lipca 2010, 11:57:24 - *.9.84.177
Henryk Reyman i Ernest Wilimowski chyba w grobie przewracają widząc grę swoich klubów.

DamianCK - 30 lipca 2010, 12:01:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to było do przewidzenia

ju - 30 lipca 2010, 12:03:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja mam się śmiać czy płakać?

luka(sz) - 30 lipca 2010, 12:36:49 - *.9.84.177
*******Ranking - brutalna prawda ******
------------------------------------------
1) Kibice liczyli że łatwo ugramy 2,000 pkt. 2 wygrane Lecha, Ruch ogra Karagande i z Valettą sobie poradzi, Wisła rozstawiona w 2 i 3 rundzie i pkt do rankingu wpadną.
-----------------------------------------
2) Wczoraj mogliśmy ugrać 0,750 a ugraliśmy gołe jajko i nadal mamy 1,500.
------------------------------------------
3) Kiedyś jeden z kibiców napisał że ranking mogą liczyć ci co mogą zyskać/utracić klub. Ja się temu sprzeciwiłem ale dziś tej osobie przyznaję duże piwo i rację.
-------------------------------------------
4) My już więcej niż 1,500 możemy nie ugrać - Ruch i Jaga w rewanżu nie ma szans, Wisła bardzo niewiadoma, a jak Lech odpadnie z LM to będzie nierozstawiony w LE i szanse na łatwego rywala są prawie zerowe.
---------------------------------------------
5) Jeśli my będziemy ugrywać 1,500 - 2,500 pkt to będziemy przemieszczać co roku od 23 do 29 miejsca. Żeby awansować o wiele wyżej trzeba co roku zdobywać minimum 4-5 pkt. To zagwarantować może nam 1 klub w LM albo 2 w LE. Granie tylko w eliminacjach nic nam nie da.
-----------------------------------------------
6) Dlatego kibice niech zastanowią czy warto dla Polski ten ranking śledzić , bo co roku jest tradycyjna monotonia i co to za różnica czy jesteśmy na 23 czy na 29 miejscu.

gregorh - 30 lipca 2010, 13:47:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
poszukuję biletu z tego meczu

dex - 30 lipca 2010, 13:47:49 - *.pres.cable.virginmedia.com
amatorka!równie dobrze mogli w pici-polo pograc amatorzy skończeni!!!!!!!!!!!!!ale to tyczy się również śmiesznej wisły

jhgf - 30 lipca 2010, 13:53:52 - *.in-net.pl
jeszcze moze ugrają cos w rebażu ale bedzie cięszko

luka(sz) - 30 lipca 2010, 14:25:44 - *.9.84.177
szkoda ze polskie drużyny nadają się tylko na eliminacje :/
Legia - w półfinale i cwierćfinale Ligi Mistrzów
a dziś ??? Dziś to 2 i 3 runda eliminacji to za wysokie progi.
niestety co rundę nie bedziemy trafiac na amatorów z Szawle czy San marino.

19NRSL20 - 30 lipca 2010, 14:27:29 - *.sileman.net.pl
Ruch słabo zagrołtyn szpil... Ale kero polsko drużyna coś pokazała w pucharach?? Wielko wisełka przegrała, jaga to samo... A mistrz polski?? taka prawda ze do pucharów i ligi mistrzów nam brakuje... To jest klęska nie tylko drużyn ale całego tego dupnego pzpn'u. Według mnie nie zasługujemy na puchary ani lige mistrzów tyle.

gracz - 30 lipca 2010, 16:30:47 - *.ssp.dialog.net.pl
Witam wiem żal po porażkach bul i wielu mówi wstyd.Ja uważam że nie ponieważ wiem że w obecnej chwili nie stać nas na leprze zespoły.3 runda była sukcesem i tak to traktuję co by było powyżej to wielki sukces.Wiem Wisła i Lech mogli zagrać lepiej ,Ruch mnie nie zaskoczył choć wynik mógłby by być lepszy aby nie bramka na 1-1 ze spalonego ale to moje zdanie bo komentatorzy nic nie powiedzieli o tym a był znaczy spalony.Wychwalali Austrię , byli piłkarsko lepsi ale nie grali nic ciekawego.Jagiellonia tylko zagrała na maksa przyznaję im 6 w skali 1-6.Wisła na 1 Lech na 3 Ruch na 4 mimo największej porażki i to by było na tyle .Mamy ligę taką jaką mamy i każda wygrana cieszy a nasza liga nigdy potęgą nie była .Za to stadiony będziemy mieli i trzeba wiele kasy aby nasze kluby grały systematycznie w pucharach w grupach .A przykład niech będzie siatkówka tam polityka jest taka że liczymy się w europie i dopóki kluby piłkarskie nie będą do końca profesjonalne to tak będzie wyglądać nasza gra w pucharach.

alphaville - 30 lipca 2010, 17:43:41 - *.teol.net
Myślałem,że po poprzedniej rundzie będzie już tylko lepiej.To co zobaczyłem ścięło mnie z nóg.Katastrofa to mało powiedziane...wszystkie polskie kluby poniosły totalna klęskę.Nie chcę już narzekać i łudzić się,ze będzie lepiej,bo nie będzie.Jestem w żałobie po tej rundzie i być może ja jeden już pozostałem w Naszym kraju,który się wstydzi za swoich rodaków i reprezentantów w pucharowych występach.Czuję się polakiem i Nim jestem,a być polakiem to napawa do dumy...szkoda,ze już tylko mnie.

anonim - 30 lipca 2010, 18:14:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
hahahaha
hahahahahahahah
hahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahaha
hahahaha
hahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahaha
hahahaha
heh ;p
TYLKO LEGIA (L)

gracz - 30 lipca 2010, 21:59:29 - *.ssp.dialog.net.pl
Nie ma co się śmiać żaden klub w Polsce nie jest w obecnej chwili grać lepiej.Taką mamy ligę i trzeba dużo aby to zmienić .Ja uznaję za sukces awans do 3 rundy naszych klubów i tak to trzeba traktować .Tylko zarobki naszych piłkarzy są przesadzone .Litwini jak podano zarabiają 2-3 tysięcy a nasi o wiele za dużo .Jakby zabierano im kasę za złą wykonaną pracę to by było choć więcej ambicji .Teraz ruszy liga i tylko to nam pozostaje nie będę wyzywał i pluł na graczy bo kluby na to im pozwalają.I na razie nic się nie zmieni do puki kluby będą tyle płacić za amatorską pracę .

skoti - 31 lipca 2010, 16:58:14 - *.adsl.inetia.pl
a tak sie pieknie zaczeło .. szkoda

GS - 31 lipca 2010, 21:50:43 - *.11.64.87
tak tak, Ruch będzie walczył o utrzymanie bo przegrał mecz w pucharach... więc wisła lech i jaga również w następnym sezonie grają o utrzymanie, za rok 4 najlepsze druzyny rowniez beda bronic sie przed spadkiem?
pozdro dla normalnych

PETER - 1 sierpnia 2010, 16:32:54 - *.251.218.42.threembb.ie
o jezu,co oni z nami zrobili.ale licze na lecha w rewanzu!

jar - 2 sierpnia 2010, 14:06:53 - *.centertel.pl
Niebiescy trzymajcie się ! czekamy na rewanż

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas