[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


17 grudnia 2010, 13:19:50 - koofel
SC Braga i Sparta/Liverpool rywalami Lecha

Lech Poznań podczas dzisiejszego losowania w Nyonie poznał przeciwnika w 1/16 finału Ligi Europy. Kolejorz zmierzy się z portugalskim SC Braga. Pierwszy mecz zostanie rozegrany w Poznaniu. W 1/8 finału Lech ewentualnie zmierzy się z lepszym z pary Sparta Praga - Liverpool FC. Tę rywalizację lechici rozpoczną na wyjeździe.

Mecze 1/16 finału Ligi Europy odbędą się 17 i 24 lutego. Kolejna runda zaplanowana została na 10 i 17 marca.

Sporting Clube de Braga

Braga to aktualny wicemistrz Portugalii. W zmaganiach grupowych Ligi Mistrzów zajęła trzecie miejsce, gromadząc dziewięć punktów w rywalizacji z Arsenal FC, Szachtarem Donieck i Partizanem Belgrad. Wcześniej w eliminacjach okazała się lepsza od Celtic FC (3-0, 1-2) i Sevilla FC (1-0, 4-3). W lidze portugalskiej rywal Lecha zajmuje obecnie ósmą lokatę. Po trzynastu rozegranych kolejkach zgromadził siedemnaście punktów (pięć zwycięstw, dwa remisy, sześć porażek).

Piłkarzami Bragi byli w przeszłości Marcin Chmiest, Paweł Kieszek i Andrzej Woźniak. Obecnie w tym klubie występuje były zawodnik Legii Warszawa Élton.

Polski klub nigdy nie wyeliminował zespołu z Portugalii.

Data założenia: 19 stycznia 1921
Barwy: czerwono-białe
www: http://www.scbraga.pt
Prezes: António Salvador
Trener: Domingos José Paciência Oliveira "Domingos"
Stadion: Estádio Municipal de Braga (pojemność 30.286 miejsc)

Sukcesy:

Puchar UEFA Intertoto - 2008
Wicemistrzostwo Portugalii - 2009/10
Puchar Portugalii - 1965/66

Kadra zespołu:

Bramkarze: Artur Moraes (25.01.81, 192/90, Brazylia/Włochy), Quim (13.11.75, 184/74), Sebastião Marcos Barbosa de Oliveira "Marcos" (21.06.76, 187/84, Brazylia), Felipe (22.02.84, 190/86, Brazylia).

Obrońcy: Alberto Rodríguez (31.03.84, 182/78, Peru), Paulão (06.05.82, 186/82, Brazylia), George Lucas Coser "George Lucas" (20.02.84, 173/72, Brazylia), Moisés (25.07.79, 187/81, Brazylia), Eduardo da Silva Nascimento Neto "Eduardo Neto" (24.10.88, 183/78, Brazylia), Miguel Garcia (04.02.83, 179/74), Leonardo Fortunato dos Santos "Léo Fortunato" (14.03.83, 184/83, Brazylia), Uwa Echiéjilé (20.01.88, 184/76, Nigeria), Sílvio (28.09.87, 178/72), Aníbal (08.05.91, 181/72).

Pomocnicy: Márcio Mossoró (04.07.83, 170/67, Brazylia), Lima (11.08.83, 178/78, Brazylia), Luis Aguiar (17.11.85, 180/77, Urugwaj), Andrés Madrid (29.07.81, 182/77, Argentyna), Leândro Salino (22.04.85, 168/62, Brazylia), Custódio Miguel Dias Castro "Custódio" (24.05.83, 181/79), Hugo Viana (15.01.83, 178/74), Vandinho (15.01.78, 183/76, Brazylia).

Napastnicy: Paulo César (05.01.80, 175/73, Brazylia), Hélder Barbosa (25.05.87, 173/67), Ladji Keïta (29.04.83, 188/84, Senegal), Albert Meyong (19.10.80, 184/71, Kamerun), Alan (19.09.79, 180/72, Brazylia/Portugalia), Eliyahu Zizov (30.01.91, 178/69, Izrael), Élton (01.08.85, 186/82, Brazylia), Matheus (15.01.83, 175/68, Brazylia).

Historia meczów polsko-portugalskich w europejskich pucharach:

1972/73 - PUEFA - I - Vitória FC Setúbal - Zagłębie Sosnowiec - 6-1, 0-1
1993/94 - PZP - I - SL e Benfica - GKS Katowice - 1-0, 1-1
1994/95 - PZP - I - FC Porto - Łódzki KS - 2-0, 1-0
1996/97 - PZP - I - SL e Benfica - Ruch Chorzów - 5-1, 0-0
2000/01 - PUEFA - II - Wisła Kraków - FC Porto - 0-0, 0-3
2002/03 - PUEFA - I - FC Porto - Polonia Warszawa - 6-0, 0-2
2005/06 - PUEFA - I - Vitória SC Guimarães - Wisła Kraków - 3-0, 1-0

Bilans: 7 starć - zero rywalizacji wygranych przez polskie drużyny.



AC Sparta Praha Fotbal

Sparta to mistrz Czech. W eliminacjach do Ligi Mistrzów wyeliminowała Metalurgs Lipawa (3-0, 2-0), Lecha (1-0, 1-0) i okazała się gorsza od MŠK Žilina (0-2, 0-1). W fazie grupowej Ligi Europy zgromadziła dziewięć punktów, mając za rywali CSKA Moskwa, US Città di Palermo i FC Lausanne-Sport. Po jesieni zajmuje drugie miejsce w czeskiej ekstraklasie. W siedemnastu meczach zdobyła 37 punktów (dwanaście zwycięstw, jeden remis, cztery porażki).

Data założenia: 16 listopada 1893
Barwy: czerwono-biało-niebieskie
www: http://www.sparta.cz
Prezes: Jozef Chovanec
Trener: Jozef Chovanec
Stadion: Generali Arena (20.852 miejsc)

Sukcesy:

Mistrzostwo Czech - (11x) - 1993/94, 1994/95, 1996/97, 1997/98, 1998/99, 1999/00, 2000/01, 2002/03, 2004/05, 2006/07, 2009/10
Puchar Czech - (19x) - 1942/43, 1943/44, 1945/46, 1971/72, 1974/75, 1975/76, 1979/80, 1983/84, 1985/86, 1986/87, 1987/88, 1988/89, 1991/92, 1992/93, 1995/96, 2003/04, 2005/06, 2006/07, 2007/08
Superpuchar Czech - 2010
Mistrzostwo Czechosłowacji - (21x) - 1925/1926, 1927, 1931/1932, 1935/1936, 1937/1938, 1938/1939,1943/1944, 1945/1946, 1947/1948, 1952, 1954, 1964/1965, 1966/1967, 1983/1984, 1984/1985, 1986/1987, 1987/1988, 1988/1989, 1989/1990, 1990/1991, 1992/1993
Puchar Czechosłowacji - (8x) - 1962/63, 1963/64, 1975/76, 1979/80, 1983/84, 1987/88, 1988/89, 1991/92

Kadra:

Bramkarze: Jaromír Blažek (29.12.72, 189/88), Milan Švenger (06.07.86, 188/85), Lukáš Zich (10.01.85, 193/88), Daniel Zítka (20.06.75, 190/84).

Obrońcy: Clovis Guy Adiaba Bondoa (02.01.87, 182/78, Kamerun), Erich Brabec (24.02.77, 190/85), Lukáš Hejda (09.03.90, 188/79), Niklas Hoheneder (17.08.86, 190/75, Austria), Jiří Kladrubský (19.11.85, 185/73), Jan Krob (27.04.87, 176/72), Ondřej Kušnír (05.04.84, 184/74), Manuel Pamić (20.08.86, 175/75, Chorwacja), Tomáš Řepka (02.01.74, 183/84).

Pomocnicy: Luboš Hušek (26.01.84, 186/70), Pavel Kadeřábek (25.04.92, 182/78), Ladislav Krejčí (05.07.92, 179/61), Juraj Kucka (26.02.87, 186/84, Słowacja), Marek Matějovský (20.12.81, 178/70), Jakub Podaný (15.06.87, 184/77), Libor Sionko (01.02.77, 176/70), Kamil Vacek (18.05.87, 184/81), Štěpán Vachoušek (26.07.79, 185/80), Martin Zeman (28.03.89, 174/64).

Napastnicy: Wilfried Bony (10.12.88, 181/84, Wybrzeże Kości Słoniowej), Jiří Jeslínek (30.09.87, 178/63), Martin Jirouš (27.11.86, 195/80), Václav Kadlec (20.05.92, 179/67), Léonard Kweuke (12.07.87, 187/99, Kamerun), Miloš Lačný (08.03.88, 184/83, Słowacja), Jiří Skalák (12.03.92, 176/76), Lukáš Třešňák (03.05.88, 178/65).

Historia meczów polsko-czeskich w europejskich pucharach:

1963/64 - PEMK - II - Górnik Zabrze - VTJ Dukla Praga - 2-0, 1-4
1964/65 - PEMK - I - VTJ Dukla Praga - Górnik Zabrze - 4-1, 0-3, 0-0*
1965/66 - PEMK - II - AC Sparta Praga - Górnik Zabrze - 3-0, 2-1
1971/72 - PUEFA - I - Zagłębie Wałbrzych - TJ Sklo Union Teplice - 1-0, 3-2
1978/79 - PEMK - II - TJ Zbrojovka Brno - Wisła Kraków - 2-2, 1-1
1983/84 - PUEFA - II - Widzew Łódź - AC Sparta Praga - 1-0, 0-3
1996/97 - PUEFA - E2 - SK Sigma Ołomuniec - Hutnik Kraków - 1-0, 1-3
2010/11 - LM - E - AC Sparta Praga - Lech Poznań - 1-0, 1-0

* awans Dukli po rzucie monetą

Bilans: 8 starć - trzy rywalizacje wygrane przez polskie drużyny.



Liverpool Football Club

Angielski zespół po siedemnastu kolejkach Premier League zajmuje 9. lokatę, mając 22 punkty na koncie (sześć zwycięstw, cztery remisy, siedem porażek). Do pucharów zakwalifikował się z siódmego miejsca w lidze. W eliminacjach Ligi Europy wyeliminował FK Rabotnički (2-0, 2-0), Trabzonspor Kulübü (1-0, 2-1). W fazie grupowej Anglicy zajęli pierwsze miejsce, zdobywając dziesięć punktów w meczach z SSC Napoli, Steauą Bukareszt i FC Utrecht.

Przez sześć lat piłkarzem Liverpoolu był Jerzy Dudek.

Data założenia: 15 marca 1892
Barwy: czerwono-białe
www: http://www.liverpoolfc.tv
Prezes: Martin Broughton
Trener: Roy Hodgson
Stadion: Anfield (45.362 miejsc)

Sukcesy:

Puchar Europy Mistrzów Krajowych - (5x) - 1976/77, 1977/78, 1980/81, 1983/84, 2004/05
finalista Pucharu Europy Mistrzów Krajowych - (2x) - 1984/85, 2006/07
finalista Pucharu Zdobywców Pucharów - 1965/66
Puchar UEFA - (3x) - 1972/73, 1975/76, 2000/01
Superpuchar Europy - (3x) - 1977, 2001, 2005
finalista Klubowych Mistrzostw Świata - 2005
Mistrzostwo Anglii - (18x) - 1900/01, 1905/06, 1921/22, 1922/23, 1946/47, 1963/64, 1965/66, 1972/73, 1975/76, 1976/77, 1978/79, 1979/80, 1981/82, 1982/83, 1983/84, 1985/86, 1987/88, 1989/90
Puchar Anglii - (7x) - 1964/65, 1973/74, 1985/86, 1988/89, 1991/92, 2000/01, 2005/06
Puchar Ligi - (7x) - 1980/81, 1981/82, 1982/83, 1983/84, 1994/95, 2000/01, 2002/03

Kadra:

Bramkarze: Brad Jones (19.03.82, 190/77, Australia), Pepe Reina (31.08.82, 187/85, Hiszpania).

Obrońcy: Daniel Agger (12.12.84, 187/75, Dania), Jamie Carragher (28.01.78, 185/82), Stephen Darby (06.10.88, 182/79), Fábio Aurélio (24.09.79, 178/75, Brazylia), Glen Johnson (23.08.84, 183/76), Martin Kelly (27.04.90, 191/77), Paul Konchesky (15.05.81, 183/73), Sotírios Kyrgiákos (23.07.79, 193/88, Grecja), Martin Škrteľ (15.12.84, 191/81, Słowacja), Daniel Wilson (27.12.91, 185/79, Szkocja).

Pomocnicy: Joe Cole (08.11.81, 175/70), Steven Gerrard (30.05.80, 187/79), Lucas (09.01.87, 179/74, Brazylia), Christian Poulsen (28.02.80, 182/76, Dania), Raul Meireles (17.03.83, 179/70, Portugalia), Maxi Rodríguez (02.01.81, 180/79, Argentyna/Włochy), Jonjo Shelvey (27.02.92, 183/70), Jay Spearing (25.11.88, 168/70).

Napastnicy: Ryan Babel (19.12.86, 185/78, Holandia), Nathan Eccleston (30.12.90, 178/66), Milan Jovanović (18.04.81, 183/73, Serbia), Dirk Kuijt (22.07.80, 184/77, Holandia), David N'Gog (01.04.89, 188/76, Francja), Dani Pacheco (05.01.91, 173/67, Hiszpania), Fernando Torres (20.03.84, 186/78, Hiszpania).

Historia meczów polsko-angielskich w europejskich pucharach:

1961/62 - PEMK - E - Górnik Zabrze - Tottenham Hotspur FC - 4-2, 1-8
1967/68 - PEMK - 1/4 - Manchester United FC - Górnik Zabrze - 2-0, 0-1
1969/70 - PZP - FIN - Manchester City FC - Górnik Zabrze - 2-1
1970/71 - PZP - 1/4 - Manchester City FC - Górnik Zabrze - 2-0, 0-2, 3-1
1975/76 - PUEFA - III - Śląsk Wrocław - Liverpool FC - 1-2, 0-3
1977/78 - PUEFA - I - Manchester City FC - Widzew Łódź - 2-2, 0-0
1977/78 - PUEFA - II - Aston Villa FC - Górnik Zabrze - 2-0, 1-1
1980/81 - PUEFA - I - Manchester United FC - Widzew Łódź - 1-1, 0-0
1980/81 - PUEFA - III - Ipswich Town FC - Widzew Łódź - 5-0, 0-1
1982/83 - PEMK - 1/4 - Widzew Łódź - Liverpool FC - 2-0, 2-3
1984/85 - PEMK - I - Lech Poznań - Liverpool FC - 0-1, 0-4

1990/91 - PZP - 1/2 - Legia Warszawa - Manchester United FC - 1-3, 1-1
1995/96 - LM - G - Legia Warszawa - Blackburn Rovers FC - 1-0, 0-0
1998/99 - LM - E2 - Manchester United FC - Łódzki KS - 2-0, 0-0
2003/04 - PUEFA - II - Manchester City FC - Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski - 1-1, 0-0
2006/07 - PUEFA - G - Wisła Kraków - Blackburn Rovers FC - 1-2
2008/09 - PUEFA - I - Tottenham Hotspur FC - Wisła Kraków - 2-1, 1-1
2010/11 - LE - G - Manchester City FC - Lech Poznań - 3-1, 1-3

Bilans: 18 starć - pięć wygranych rywalizacji przez polskie drużyny.

Liga Europy 2010/11

Chomiczek - 17 grudnia 2010, 13:20:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Będą baty!

lm - 17 grudnia 2010, 13:20:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
!dobrze

KKS - 17 grudnia 2010, 13:20:24 - *.icpnet.pl
gitara, najsłabszy ponoć zespół

krakus - 17 grudnia 2010, 13:20:26 - *.ha1-s.us.edu.pl
no to fajnie

on24 - 17 grudnia 2010, 13:20:29 - *.199.241.50
braga

otw - 17 grudnia 2010, 13:20:31 - *.73.48.86
szyyyyyybko:D

radioRAKOW - 17 grudnia 2010, 13:20:32 - *.ec.europa.eu
Najlepiej jak mogli!!

1 - 17 grudnia 2010, 13:20:32 - *.static.online-age.net
no to 1/8 ;-)

CIUPAK1 - 17 grudnia 2010, 13:20:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bragaaa!!

endriu - 17 grudnia 2010, 13:20:42 - *.adsl.inetia.pl
Najlepszy rywal! Mega szanse!

el... - 17 grudnia 2010, 13:20:46 - *.ssp.dialog.net.pl
Hehe, a podobno Portugalii nie chcieli

wu - 17 grudnia 2010, 13:20:46 - *.euro-net.pl
dobre losowanie

CK - 17 grudnia 2010, 13:20:48 - *.kielce.vectranet.pl
Jakaś tam szansa jest, Bakero dasz radę ;-)

eden - 17 grudnia 2010, 13:20:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
marketingowo fatalne losowanie a i pilkarsko tez bedzie ciezko,wyjazd bardzo daleki.

Alex - 17 grudnia 2010, 13:20:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Błyskawicznie !!!

waco OKS - 17 grudnia 2010, 13:20:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeaaaaaaa

jestemone - 17 grudnia 2010, 13:20:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
do przejścia;-)

- 17 grudnia 2010, 13:21:03 - *.internetia.net.pl
Teoretycznie najłatwiejszy rywal !!!

Kyppcio - 17 grudnia 2010, 13:21:11 - *.stargard.mm.pl
szansa jest . daję jakieś 30% na Lecha

xD - 17 grudnia 2010, 13:21:26 - *.cdma.centertel.pl
Nawet dobrze

cinunia - 17 grudnia 2010, 13:21:57 - *.adsl.inetia.pl
ale szczęście maja.powodzenia

zorzyk - 17 grudnia 2010, 13:21:57 - *.bielskpodlaski.mm.pl
Farciarze z tego lecha !

112233 - 17 grudnia 2010, 13:21:59 - *.lublin.mm.pl
Szczęście się uśmiecha do Lecha po raz kolejny

on - 17 grudnia 2010, 13:22:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
znakomicie, w 1/8 Dynamo Kijów

aaa - 17 grudnia 2010, 13:22:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Perfekt

do chomicz - 17 grudnia 2010, 13:22:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak jak i były baty MC Juve I Red bula

dk - 17 grudnia 2010, 13:22:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dobre losowanie

mati - 17 grudnia 2010, 13:22:42 - *.dynamic.chello.pl
Lech gra dalej!!!;)

Orzysz - 17 grudnia 2010, 13:22:47 - *.244.106.5
nie jest zle :D

1927 - 17 grudnia 2010, 13:22:48 - *.icpnet.pl
No i znowu nie będzie kibiców gości...przyjedzie ze 150 osób

weni - 17 grudnia 2010, 13:22:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie wiem czy szczęście. Braga wyeliminowała Seville do ligi mistrzów

Łysy - 17 grudnia 2010, 13:23:01 - *.dolsatbelchatow.pl
do przejścia !

Dobrodziej - 17 grudnia 2010, 13:23:06 - *.pai.net.pl
Bardzo dobrze , pewny awans

donpablo - 17 grudnia 2010, 13:23:23 - *.play-internet.pl
do przejścia...

adrew - 17 grudnia 2010, 13:23:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kiepskie losowanie tak uwazam.Braga wyeliminowała Seville do ligi mistrzów wiec na pewno jest silna.

Simon - 17 grudnia 2010, 13:23:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale fart.
Trafili najłatwiejszego przeciwnika.

kola - 17 grudnia 2010, 13:24:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Braga drużyna wąłsnego boiska......na wyjeździe gra dramat

itakprzegr - 17 grudnia 2010, 13:24:11 - *.56.133.17
super ;p

janGKS - 17 grudnia 2010, 13:24:17 - *.dynamic.chello.pl
Nie taki łatwy przeciwnik.

lukar1 - 17 grudnia 2010, 13:24:27 - *.globalpolska.pl
Kto myśli, że Braga to łatwy rywal, polecam odświeżenie pamięci i przypomnienie sobie spotkań tego zespołu u siebie z Arsenalem czy dwumecz z Sevillą.

olo ZL - 17 grudnia 2010, 13:24:29 - *.dynamic.chello.pl
Jaki fuks, jacy farciarze ??? W grupie trafili na dwa najmocniejsze zespoły z całej edycji. Gdzie tu logika w waszych wypowiedziach...

lm - 17 grudnia 2010, 13:24:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
braga: ósme miejsce w lidze, obecnie średniak portugalski który blysnął formą w eliminacjach do CL. w lidze mistrzów ograli dwa razy partizan i u siebie powieźli arsenal. W kadrze mają 16 brazylijczykow (sic!)

lynx - 17 grudnia 2010, 13:25:18 - *.229-178-91.adsl-dyn.isp.belgacom.be
Pół roku temu napisałbym, że Lech jest bez szans. Ale po wyeliminowaniu Juventusu uważam, że Lecha stać na wygraną z każdym (w LE oczywiście).

olo ZL - 17 grudnia 2010, 13:26:06 - *.dynamic.chello.pl
do lukar1
Kto mówi, że Lech to słaba drużyna odsyłam do meczów z Man.City, Juve i Salzburgiem ;))

Lukas - 17 grudnia 2010, 13:26:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo dobry wybór. Obstawiałem SC Braga lub Twente Enschede. Byle u siebie nie stracili żadnej bramki. No niech zima trwa i trwa!

picnic - 17 grudnia 2010, 13:26:22 - *.218.102.19
Pewny awans, pewny awans... kij z tym że niecały miesiąc temu Braga powiozła Arsenal 2-0.

Fux - 17 grudnia 2010, 13:27:25 - *.231.56.26.koba.pl (*.1.1.26)
Lepiej nie mogli trafić SUPER losowanie

pedro - 17 grudnia 2010, 13:27:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Braga wyeliminowała Seville do ligi mistrzów i wygrala w LM 2-0 z samym Arsenalem.Dzieciaczki sprzed playstation i wiedze czerpiacy wylaczne z gier,nie poiszcie bzdur ze to latwy rywal,bo to podpucha i kpiny!

xxx - 17 grudnia 2010, 13:27:55 - *.rtk.net.pl
Jedno z najlepszych rozwiązań na tym etapie rozgrywek.Wszystko może się zdarzyć...choć oczywiście nie pomniejszajmy siły Bragi zwłaszcza u siebie.

Royal - 17 grudnia 2010, 13:28:33 - *.134.49.233
hahah sparta praga dostała liverpool

tspryku - 17 grudnia 2010, 13:28:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
w Tej fazie nie ma słabych zespołów wy się cieszycie że wylosowaliście Brage a oni też się cieszą że wylosowali Lecha.Daje 52% szans Bradze na zwycięstwo a Lechowi 48%.

cichy - 17 grudnia 2010, 13:28:51 - *.internetdsl.tpnet.pl

w eliminacjach do Ligi Mistrzów
-------------------------------
SC Braga 3-0 Celtic FC
Celtic FC 2-1 SC Braga
SC Braga 1-0 Sevilla FC
Sevilla FC 3-4 SC Braga
w Lidze Mistrzów
----------------
Arsenal FC 6-0 SC Braga
SC Braga 0-3 Szachtar Donieck
SC Braga 2-0 FK Partizan (Belgrad)
FK Partizan (Belgrad) 0-1 SC Braga
SC Braga 2-0 Arsenal FC
Szachtar Donieck 2-0 SC Braga

Boban - 17 grudnia 2010, 13:28:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nawet jak Lech nie przejdzie dalej to i tak już wykonał 200% normy w tym roku!!!Osobiście jednak uważam,że Kolejorz w Poznaniu rozniesie tą Bragę w pył!!!

Ziomek - 17 grudnia 2010, 13:29:04 - *.gdynia.mm.pl
Dobrze że to nie jakaś Levadia

@cichy - 17 grudnia 2010, 13:30:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale w lidze już tylko 8 miejsce. możliwa zimowa wyprzedaż zawodników u nich

Erykk - 17 grudnia 2010, 13:31:00 - *.gorzow.insant.pl
No niewiem czy tak fajnie , moze BRAGA to jeden z tych słabszych klubów ale wyeliminowali SEVILLE i ktos napisal ze wygral z ARSENALEM.
wolałbym TWENTE . ale mam nadzieje że LECH w 1/8 ;)

vq - 17 grudnia 2010, 13:31:34 - *.211.210.81
wiecej tych kulek nie mieli?

Boban - 17 grudnia 2010, 13:32:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Statystyki,pieniądze i nazwiska nie grają!!!Poczekajcie a zobaczycie co będzie...Historyczny awans Lecha do 1/8 finału już wiosną!!!Polecam bo będzie ciekawie.

lm - 17 grudnia 2010, 13:33:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
plusem dla lecha może być pogoda. portugalczycy śnieg widzieli tylko w telewizji, o temperaturach minusowych słyszeli plotki. tymczasem przyjadą w lutym do polski, a tu zimno, śnieżno - nie będzie im się dobrze grało w takich warunkach, to gwarantuję

ZL - 17 grudnia 2010, 13:33:28 - *.play-internet.pl
Szczęśliwe losowanie dla Lecha. Mają niesamowitą szansę przejść do 1/8. Tylko trzeba to wykoorzystać. Jednak trudno będzie.

kibic007 - 17 grudnia 2010, 13:33:29 - *.multimo.pl
Super! Teraz już tylko z górki!!!!

JAG - 17 grudnia 2010, 13:33:51 - *.aster.pl
Brga podobnie jak Lech. W lidze dostaje baty od wszystkich ostatnie wyniki: Rio Ave FC - Sporting Braga 2:0; Sporting Braga - SC Beira Mar 2:3; Vitoria SC - Sporting Braga 2:1
ale w LM grała na prawdę nieżłe np Sporting Braga - Arsenal Londyn 2:0; Partizan Bel... - Sporting Braga 0:1.
Na pewno będzie ciekawie.

eden - 17 grudnia 2010, 13:34:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w Portugali tak samo sie ciesza ze wylosowali Lecha i uwazaja ze sa faworytem bo drugi mecz graja u siebie.

do pedro - 17 grudnia 2010, 13:34:48 - *.rtk.net.pl
OK,wygrała 2-0 z Arsenalem,ale i przegrała na jego stadionie 6-0 oraz z Donieckiem 0-3 i 0-2.Na wyjeżdzie wygrała tylko z Partizanem /najsłabszym w grupie/także mocna jest u siebie przede wszystkim.Naprawdę wszystko się może zdarzyć i dużo będzie zależeć od tego co w Lechu do lutego się zmieni.

Forsell - 17 grudnia 2010, 13:36:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pozniej z L'poolem;)

Artur - 17 grudnia 2010, 13:36:59 - *.warszawa.mm.pl
super...Braga to słabszy zespół ale nie zbagatelizują rywala tak jak Juve czy Man C. (w których Tevez, bracia Toure itd nie zagrali nawet 1min w tych meczach) ...Braga wyjdzie pierwszym składem i spokojnie sobie poradzi z osłabionym Lechem (bez Peszki, Wojtkowiaka i Bandrowskiego)

jerres - 17 grudnia 2010, 13:37:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w 1/8 z liverpool

xD - 17 grudnia 2010, 13:37:01 - *.cdma.centertel.pl
Będzie łatwiej niż z juve a trudniej niż z Red Bull

adi - 17 grudnia 2010, 13:37:05 - *.dige.com.pl
jesli przejda do 1/8, to bedzie rewanz ze Sparta Praga, lub dwumecz z Liverpoolem!

pogoniarz - 17 grudnia 2010, 13:37:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajniej by było jakby trafili na Ajax, Porto czy oczywiście liverpool. No braga arsenal pocisnęla u siebie no to raczej dużo od nich zależy niż od poznania.

Kielczanin - 17 grudnia 2010, 13:37:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Losowanie całkiem nie najgorsze.Przejście do 1/8 finału jest jak najbardziej realne.

Boban - 17 grudnia 2010, 13:37:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najpierw padnie Braga a potem czekamy na zwycięzcę meczu Sparta Praga-Liverpool..I lepiej gdyby to była Sparta bo są z nią jeszcze porachunki do wyrównania!!!

green - 17 grudnia 2010, 13:37:38 - *.33.64.133
wiosną polskie kluby grać nie potrafią....odpadniemy

TVD - 17 grudnia 2010, 13:37:43 - *.centertel.pl
w 1/8 lech liverpool

ZL - 17 grudnia 2010, 13:37:47 - *.play-internet.pl
W 1/8 z Liverpoolem, jak przejdzie Lech.

qwerty567 - 17 grudnia 2010, 13:37:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Liverpool jako 2

uhder@inte - 17 grudnia 2010, 13:38:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Para w 1/8 Sparta-Liv - Lech-Braga. Powtórka Sparta-Lech na 100%

Kowciu - 17 grudnia 2010, 13:38:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mogło być Dynamo Kijów, ale nie jest źle. Kurde szkoda, że w 1/8 ktoś z pary Ajax-Anderlecht nie będzie...

1921 - 17 grudnia 2010, 13:40:52 - *.7-1.cable.virginmedia.com
liverpool juz czeka!!!

wojtoslaw - 17 grudnia 2010, 13:40:55 - *.59.255.222
no to Liverpool witamy na Bułgarskiej ;)

kibic007 - 17 grudnia 2010, 13:41:23 - *.multimo.pl
Super!!!! LECH vs Liverpool !!!!!!!!!!!

sialalalla - 17 grudnia 2010, 13:41:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na wyjezdzie 1-1 u sibie 0-0 awans iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Liverpooooooooooooooooooooooooooooolllll
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rudnevskoz - 17 grudnia 2010, 13:42:45 - *.182.57.59.nat.umts.dynamic.eranet.pl
no to mamy 1/8finału w zasięgu rąk

eden - 17 grudnia 2010, 13:43:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak odejdzie Peszko rto po Lechu bedzie i gadanie ze Lech dobrze trafil jest glupota,bo portuigalczycy graja techniczna pilke,trudna dla polakow.

s - 17 grudnia 2010, 13:45:04 - *.adsl.inetia.pl
a ja Wam pisze: NAJPIERW Braga, potem Praha !!

maras2002 - 17 grudnia 2010, 13:46:20 - *.oracle.com
nie cieszylbym sie tak z tej Bragi. To ostatnimi latami bardzo solidny portugalski zespol i do ostatniej chwili walczyl w LM.
Bez wzmocnien bedzie ciezko. Walke Lech nawiaze, ale z zamawianiem biletow lotniczych do LIverpoolu badz Pragi bym sie jeszcze wstrzymal.

sax - 17 grudnia 2010, 13:49:12 - *.elblag.dialog.net.pl
Mysle że są do przejscia.Szkoda że pierwszego meczu nie graja u nich.Teraz musza wszystko zrobic zeby u siebie w mroznym lutym dokopac im w jak najwyższym stosunku.Bo w Portugali bedzie bardzo ciężko.

aba - 17 grudnia 2010, 13:50:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czemu na Muncipal nie chodzi komplet 30 tys widzow, tylko na kazdym meczu jest 12 tys ?

as - 17 grudnia 2010, 13:51:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
tak będzie Liverpool , a w przyszłym roku Poznań bez pucarów lub w 2 lidze - Liga na wiosnę to priorytet a nie LE

patryk - 17 grudnia 2010, 13:51:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bedzie dobrze...Mielismy miec 6 porazek w grupie,a przegralismy tylko 1 mecz...Z Braga po ciezkim boju powinnismy wygrac A z Live moze byc roznie Graja w kratke wiec tez nie skreslabym lecha:P
Chodz jestem fanem liverpoolu

Maati - 17 grudnia 2010, 13:52:45 - *.2.83.71
Eden nie wiem czy Portugalczycy się cieszą z wylosowania Lecha ponieważ właśnie obejrzałem oficjalną stronę Bragi i nic jeszcze nie ma na temat spotkania z Lechem, natomiast ważnym jest aby Lech się nie osłabił a jeszcze wzmocnił wtedy ma dośc duże szanse, sam się ucieszyłem z wylosowania Bragi ale nie można ich lekceważyć

adrew - 17 grudnia 2010, 13:53:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
duzym minusem Lecha jest fakt ze drugi mecz graja na wyjezdzie.Faworytem do awansu sa portugalczycy ich liga zdecydowanie jest wyzsza od polskiej i maja duzo pilkarzy z Brazyli a to moze miec kolosalne znaczenie w obu meczach.Braga 52% szans,Lech 48% szans.na awans

zaki - 17 grudnia 2010, 13:54:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
lech u siebie wygra napewno wysoko a na wyjezdzie remis

qali - 17 grudnia 2010, 13:55:59 - *.100.foxnet.com.pl
Lech w czasie snu zimowego zagra z Braga gdzie sezon w pelni :D moze byc ciekawie ;)

elmed - 17 grudnia 2010, 13:56:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Braga – wygrala dwa razy z hiszpanska Sewilla i raz 2-0 z Arsenalem to robi wrazenie! beda bardzo grozni dla Lecha.

as - 17 grudnia 2010, 13:56:51 - *.dynamic.gprs.plus.pl
a skąd wy wiecie jaka pogoda będzie 17 lutego ?! może będzie 10 stopni na plusie ....
Liga portuglaska gra już od polowy stycznia tak że będą już w cyklu meczowym, a dla leszka 1 mecz po zimie . źle trafili szanse 40/60 dla Bragi

nejechalem - 17 grudnia 2010, 14:05:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co wy gadacie o liverpoolu!!!! sparta praga !!!!!czyli powtórka z rozrywki :p

goral - 17 grudnia 2010, 14:06:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
super losowanie,braga do przejscia wiadomo że nie jest to cienias ale słabszych nie było jakby nie patrzeć.Po drugie w 1/8 jeśli będzie sparta to lech w 1/4 a jeśli liverpool to lech skończy udaną przygodę w tej edycji ze świetna drużyna a kto wie może niespodzianka bedzie.

goral - 17 grudnia 2010, 14:07:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wiem też w bradze napewno się cieszą że trafili na 11 drużynę słabiutkiej polskiej ligi i mogą się przejechać

OnizukaTSW - 17 grudnia 2010, 14:08:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie lekceważcie rywala, bo my Polacy mamy do tego tendecję. My zlekceważyliśmy Dinamo Tbilisi w 2004 roku bo myśleliśmy że przejdziemy ich na pół gwizdka i skończyło się katastrofą.

xxx_x - 17 grudnia 2010, 14:10:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Losowanie ustawione pod Liverpool.

Feranzo - 17 grudnia 2010, 14:14:13 - *.adsl.inetia.pl
"Braga powiozła u siebie Arsenal i ograła 2 razy Partizan" a Lech powiózł u siebie MANCHESTER CITY, 2 razy ograł Red Bulla i zanotował 2 remisy z Juventusem! Ogólnie szanse duże, nawet z Liverpoolem bo jest słabszy od Citizensów ;)

Robirw - 17 grudnia 2010, 14:16:09 - *.dip.t-dialin.net
Rownorzedni rywale,to bedzie bitwa!Ale nagroda moze byc piekna,i kibicowsko i marketingowo...Liverpool.Oby tylko dzialacze Kolejorza staneli na wysokosci zadania i nie oslabili zima druzyny.Przed Bakero tez nie lada wyzwanie!Lech musi byc gotowy przed startem sezonu,Braga nie bedzie miala tego problemu!KOLEJORZ!!!!!

majk - 17 grudnia 2010, 14:16:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bardzo szczesliwe losowanie, Braga gra teraz przecietnie z pewnoscia jest znacznie gorsza od Man. City wiec jak najbardziej do przejscia.

juras - 17 grudnia 2010, 14:18:43 - *.adsl.inetia.pl
przynajmiej nie trafili na rusków :P

qali - 17 grudnia 2010, 14:19:16 - *.100.foxnet.com.pl
"Bilans: 8 starć - trzy rywalizacje wygrane przez polskie drużyny."
za bardzo grac z portugalczykami to my nie potrafimy ;]

qali - 17 grudnia 2010, 14:20:19 - *.100.foxnet.com.pl
wroc to mialo byc:
"Bilans: 7 starć - zero rywalizacji wygranych przez polskie drużyny."

kociak - 17 grudnia 2010, 14:27:43 - *.mycingular.net
Gdyby mecz byl za tydzien to powiedzialbym ze dobrze wylosowali ale w tej chwili to trudno ocenic szanse Lecha chociazby dlatego ze forma Lecha po przerwie zimowej jest wielka niewiadoma tak czy siak to Lechowi naleza sie ogromne brawa jedyna druzyna w Polsce ktora prezentuje europejski poziom

Lechu - 17 grudnia 2010, 14:28:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to trafili najlepiej jak mogli, a że w piłce wszystko możliwe to ew. w następnej rundzie z Liverpool są szanse wygrać u siebie ta jak z Man City, i nie przegrać na wyjeździe.

adrewson - 17 grudnia 2010, 14:30:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
najgorsze sa wlasnie takie mniej znane kluby jak Twente czy Braga i niestety uwazam ze fatalnie Lech trafil,najlatwiej sie lekcewazy kluby te mniejsze o ktorych nic sie nie wie i takim klubem jest Braga a realia moga byc inne,znacznie trudniejsze dla Lecha.

wzl - 17 grudnia 2010, 14:30:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ladnie ladnie

Oliver - 17 grudnia 2010, 14:31:03 - *.ghnet.pl
Niezbyt udane losowanie - rywal marketingowo nijaki,wyjazd daleki, a piłkarsko nie są słabi i conajważniejsze - europejskie puchary (w odróznieniu od Juve) traktują serio.

shabow - 17 grudnia 2010, 14:31:26 - *.zambrow.net.pl
kiedys polska druzyna wyeliminowala estrele amadora ale to bylo w pucharze intertoto

Bonio - 17 grudnia 2010, 14:32:32 - *.class97.petrotel.pl
Widzę, że większośc osób piszących tutaj albo pogięło albo nie wiedzą nic o pilce. Naprawde uważacie, że Braga jest słabsza np. od Stuggartu czy PSG??? Ta sama Braga, ktora spokojnie wyeliminowała Seville i zdobyła 9 punktów w grrupie LM.

cotty - 17 grudnia 2010, 14:32:51 - *.adsl.inetia.pl
eee tam, na pragę to mają nie daleko, tylko niech pamiętaja, że na pradze tylko legiunia;p

jażem - 17 grudnia 2010, 14:33:10 - *.lomza.mm.pl
Wcale teoretycznie nie jest to najsłabszy rywal do przejścia,Teoretycznie najsłabszy był by Bate Borysow.Myśle ,że jak chcemy przejść Bragę to musimy mieć sporo szczęścia,to nie są takie drwale typu Salzburg albo Manchester,to bardzo dobrze technicznie i taktycznie ułożona drużyna,będzie trudno ale jest w naszym zasięgu.CHciałbym ,żeby Sparta przeszła Liverpool i ,żeby Lech zrewańżował się im za LM.Jestem też fanem Liverpoolu więc w każdym wypadku tych dwumeczów będe zadowolony.Pozdro dla nienormalnych

Morena - 17 grudnia 2010, 14:35:48 - *.ip.jarsat.pl
Ludzie, sięgnijcie proszę po rozum do głowy. Jeszcze nie odbył się pierwszy mecz z Bragą, a Wy tu już o Liverpoolu piszecie. Pamiętajcie, że rywale "Kolejorza" wygrali ostatnio z Arsenalem w Lidze Mistrzów. Jest to naprawdę solidny zespół i to oni są zdecydowanymi faworytami w tym dwumeczu. Przypomnę Wam o tym optymizmie, jaki panował po wylosowaniu Sparty Praga. Wszyscy pisali, że Lech bez problemu awansuje dalej. A co było? Sparta bez żadnych kłopotów ograła Poznaniaków i awansowała dalej.. Więc proszę Was, nie piszcie głupot.

MaTT - 17 grudnia 2010, 14:37:43 - *.ip.netia.com.pl
Owszem Braga pokonała w dwumeczu Sevilla ale pamietajcie ze w dwumeczu Lech miał wygrana u siebie z z Man City oraz dwa remisy z Juve oraz dwie wygrane z Salzburgiem.. ; ))
wiec rowniez jest silny !!
Wierze w KKS :D

wzl - 17 grudnia 2010, 14:41:37 - *.254.212.77
bardzo dobrze ze to braga to rywal do przejscia pozdro od zaglebia

polak2110 - 17 grudnia 2010, 14:42:17 - *.cable.smsnet.pl
nie zgadzam sie z wiekszoscią ze najlepsze losowanie
wg mnie lepszym wyjsciem byloby Twente...

endrju - 17 grudnia 2010, 14:47:25 - *.cityconnect.pl
no rywal spoko szkoda tylko że polskie kluby w tym m.in. niestety Lech w czasie przerw czy to letnich (patrz: wymęczony awans z interem baku, porażka ze spartą) czy to zimowych są kompletnie bez formy!

qali - 17 grudnia 2010, 14:49:06 - *.100.foxnet.com.pl
Pilka portugalska to technika, finezja panstwo-matka Brazylii...jak sobie radza polskie kluby z taka pilka widac po wynikach rywalizacji...wiec uwazam ze mozna bylo jednak trafic na rywala latwiejszego bo braga najlatwiejszym absolutnie nie jest ;] no i do tego zespol ktoremu "przerwa zimowa"
de facto przerwa swiateczna konczy sie..9 stycznia...

bogu$xd - 17 grudnia 2010, 14:49:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
a my mieliśmy 11pkt a oni 9 pkt że są z portugali to nieznaczy że są lepsi czego niegrają dalej li dze mistrzów tylko sahtar oni z portugali a ograł ich zespół z ukrainy

lechita - 17 grudnia 2010, 14:51:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No Braga wyeliminowala Seville.Robi wrazenie. Jednak Lech dal rade wyjsc z''grupy smierci''
Sparta Praga?Lech nie mial formy podczas dwumeczu z nimi.Teraz dadzą radę. Braga do przejscia zreszta tragicznie graja na wyjazdach.A Lech swietnie gra u siebie :P. Da rade. 1/6 jest nasza xD

Maja - 17 grudnia 2010, 15:00:03 - *.internetia.net.pl
Fatalnie! Szkoda ze trafili na portugalczyków,pozamiatane i pod kątem wyników i kibiców.pewnie tylko garstka ludzi obejrzy to spotkanie w portugalii.Byłam dzis na PKP zapytac i okazuje ie ze nie ma bezposredniego polaczenia,poza tym czas podrozy 36 godzin z min trzema przesiadkami.Katastrofa !

Bochnia - 17 grudnia 2010, 15:05:31 - *.255.216.225
Lech w 2010 roku mial sporo szczescia z mistrzostwem wlacznie.Najpierw Wisla na wlasne zyczenie stacila mistrza,nastepnie dzieki Wichniarkowi i po karnych przejscie dalej,potem cienka Sparta awansowala dalej.Pozniej los trafil na slabe Dnipro i wymordowany awans.W grupie dzieki slabej postawy Juve i Salzburga Lech gra dalej.Po dzisiejszym losowaniu szczescie dalej jest przy Lechu.Jaka forme przyniesie nowy rok? Miejmy nadzieje ze tym razem jakos zespol przygotuje sie na 1/16 i przejdzie te Brage,bo na wiosne jakos w Polsce to nie tylko przyroda jeszcze spi ale i pilkarze dlugo sie przebudzaja

doMaja - 17 grudnia 2010, 15:06:32 - *.adsl.inetia.pl
Maja- samolotem się leci w taką podróż, pewnie nawet taniej niż pociągiem...

PiterWSC - 17 grudnia 2010, 15:14:33 - *.toya.net.pl
Braga jak najbardziej do ogrania, jednak myślę, że przygoda Polskiego zespołu w Europie dobiega końca

Lukas - 17 grudnia 2010, 15:20:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żal mi Was dzieciaki. Zamiast cieszyć się, że mam rywala w zasięgu to jest płacz i lament. Jak by Lech trafił na Liverpool FC teraz to by było czemu nie SC Braga ;). Proszę zastanówcie się. Lech ma szansę na historyczny awans. W Portugalii tak naprawdę liczy się FC Porto, Sporting Lizbona i Benfica Lizbona. Więc nie jest źle. SC Braga to taki meteor jak np. polskie Zagłębie Lubin, które jakiś czas temu zdobyło mistrzostwo Polski .

Arkowiec:) - 17 grudnia 2010, 15:23:26 - *.gdynia-laczpol.mm.pl
Coś kurde dużo Brazylijczyków w tej Bradze ;P

Iks&kks - 17 grudnia 2010, 15:25:46 - *.olsztyn.mm.pl
Lech wygra dwu mecz wysoko pojedzie rywali zobaczycie niedowiarki

aaa - 17 grudnia 2010, 15:29:53 - *.client.duna.pl
@ Lukas, a ,mnie np wkurza zakladanie z gory, zee super, najaltwierszy rywal, gramy z Liverpoolem w 1/8 jeeee. nie zdziwie sie jak LEchowi gorzej pojdzie z taką Bragą niz mieliby trafic na potentata..

asad - 17 grudnia 2010, 15:41:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"green - wiosną polskie kluby grać nie potrafią....odpadniemy"
dokładnie, zgadzam się w 100% , niestety...

Mario - 17 grudnia 2010, 15:43:32 - *.uni.lodz.pl (*.16.1.181)
Goeorge Lucas

poz - 17 grudnia 2010, 15:43:38 - *.icpnet.pl
Nie podniecajcie się tym że Braga wyeliminowała Sevillę,bo każdy kto oglądał mecz Sevilli z Borussią widział jaka ta Sevilla jest cienka.Tak naprawdę wszystko zależy od tego czy wzmocnimy się przed wiosną,jeśli tak to powinno być dobrze.Niech się niektórzy nie podniecają tak że Braga pokonała Arsenal,bo grał on w rezerwowym składzie mając pewny awans.Gdy grali z Arsenalem na początku to dostali 6:0.

KKS - 17 grudnia 2010, 15:43:43 - *.adsl.inetia.pl
To rekord karnetów murowany wabikiem będzie oczywiśćie kupno biletu na LE bez kolejki a ten liverpool będzie działał na wyobraznie

Amunike - 17 grudnia 2010, 15:45:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszyscy udaja specjalistow, pisza o wygranych meczach Bragi itp . W sumie wiekszosc z Was jest skrzywdzona przez polsat, bo skroty daja 20sekundowe. Mialem przyjemnosc ogladania Bragi w kilku calych meczach i smialo stwierdzam, ze ten zespol jest uzalezniony od 3-4 zawodnikow. Jednym z nich jest Matheus, a ide w zaklad, ze na wiosne sprowadzi go jakies Porto, Benfica, czy Atletico Madryt. Kreuje on wiekszosc akcji ofensywnych, doskonale wychodzi mu gra z kontry. Ciezko bedzie Bradze sprowadzic kogos rownie skutecznego. Mocnym punktem ofensywy jest takze Hugo Viana, znany z Newcastle. Obrona, paradoksalnie najslabszy punkt SC Braga jest trzymana przez Brazylijczyka - Moisesa. Defensorzy Bragi zarowno w lidze, jak i pucharach popelniali mnostwo prostych bledow, a wynikalo to chyba z braku koncentracji. Tracili sporo bramek po glupawych rzutach karnych (tutaj polecam video z 3 bramki dla Hiszpanow przeciwko Slowenii w 2002 roku). Zespol tak jak wczesniej wspomnialem jest nastawiony na gre z kontry i w pucharach u siebie gra stricte defensywny futbol. O grze na wyjazdach raczej nie ma co wspominac, bo mecze oddawali walkowerem . Jesli chodzi o to, ze wyeliminowali Seville, to coz. Mieli sporo szczescia, wlasciwie wykorzystywali wszystkie sytuacje na Sanchez Pizjuan. Sevilla chyba troche ich zlekcewazyla, bo jak inaczej nazwac to, ze u siebie dostali 4 brameczki? Rywal do przejscia. Jest szansa, ze Lech dosc wysoko wygra u siebie, w przypadku remisu faworytem i to zdecydowanym beda Portugalczycy (Brazylijczycy).

endriu - 17 grudnia 2010, 15:47:41 - *.adsl.inetia.pl
"Tę rywalizację lechici rozpoczną na wyjeździe." Oo, widzę że redakcja ma już jakieś przecieki?

mapiarzyk - 17 grudnia 2010, 15:55:59 - *.155.122.6
Wiem że jest na to ze 2% szans, ale nieźle by było w 1/8 znów trafić na Spartę

Hanys - 17 grudnia 2010, 15:56:23 - *.dynamic.chello.pl
Ten kto się nie zna napisze łatwy rywal a ja wam napiszę że Braga jest bardzo dobrym zespołem nie zbieranina gwiazd ale własnie zespołem i szczególnie u siebie jest bardzo mocna , także życzę Lechowi awansu ale bez zaliczki na własnym boisku będzie bardzo bardzo ciężko a z punktu marketingowego porażka ale gra się dla kibiców a nie dla kasy;)

Wiselka - 17 grudnia 2010, 15:56:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lukas ma racje - slyszal ktos 2-3 lata temu z was o Bradze - watpie. W Portugali licza sie 3 zespoly, ale ze Benfica i Sporting ostatnio bez formy to pokazala sie Braga, to jednak incydentalny przypadek. Wystarczy popatrzec na ten sezon, jak im idzie w lidze, wszystko wraca na swoje miejsce. Lech chyba lepiej nie mógł trafić, (no może Bate było by tylko łatwiejsze) więc przed polskim zespołem historyczna szansa na dalszy awans, oby tylko tego nie zaprzepascic.

Amica Wroz - 17 grudnia 2010, 15:57:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to będzie banto,Braga nie pozostawi wątpliwości kto jest lepszy

mati - 17 grudnia 2010, 15:58:41 - *.unregistered.net.exatel.pl
"lech dostanie w dupe od liverpool z 7-0 4-0 2 1 lub 5 " liverpool ... to pewnie i ty pisales te glupawe komety ze 10:0 dla city bedzie nie? teraz zaczyna sie to znow ;P zazdroscisz? ciesz sie baranie im dalej lech zajdzie to za pare lat twoje marne kluby beda moze mialy szanse na mecze z europejskimi druzynami

maciek - 17 grudnia 2010, 16:03:02 - *.client.duna.pl
ciekawe co Pyry będą pisac jak odpadną z Braga. od razy sie schowaja i nie ebdzie ich na forach... bo teraz po 2 miejscu w grupie to im w glowach sie poprzewracalo, z Barca tez byscie wygrali jak Bozia da, co

matrix - 17 grudnia 2010, 16:09:01 - *.48.80.4
Jestem fanem (J) ale uważam że dosć dobre losowanie lepiej niż np Villarreal lub Zenit Jest dobrze

fff - 17 grudnia 2010, 16:10:19 - *.softpro2.pl
Super, wiedziałem że w końcu trafią na Liverpool
Braga to nie jest żaden mocarz: to nie Barcelona czy Chelsea. Owszem, to mistrz Portugalii, ale raczej nie powinni być jakąś większą przeszkodą. Wszystko zależy od Lecha - jak zagrają tak jak z Manchesterem u siebie (3:1 dla "Kolejorza") i Salzburgiem będą mieli pewny awans. Liverpool teraz nie pokazuje żadnej wielkiej piłki, są raczej słabsi niż MC. O Sparcie mówić nie muszę (przegrana z Żyliną walka o LM...),ale chętnie bym zobaczył jak Kolejorz ich ogrywa

asd - 17 grudnia 2010, 16:15:14 - *.175.14.42
btw Aris z ktorym Jaga toczyla rownorzedny boj wyszedl z grupy

sztefi nh - 17 grudnia 2010, 16:19:21 - *.dynamic.chello.pl
To Hutnik grał w PUefa??

LechMistrz - 17 grudnia 2010, 16:29:24 - *.255.146.28
Bilet na Juve -170zl. Wyjazd na Manchester -820zl. Lekarz i antybiotyki po Salzburgu - 220zl. Przeczytac jak gul co niektorym tu skacze - BEZCENNE !!!

maciek - 17 grudnia 2010, 16:30:24 - *.client.duna.pl
MP2010KKS
nie jestem z W-wy ani Krakowa, wiec wiesz.. ale musisz przyznac ze Lech miał mega farta w tych meczach, wiele bramek tzw bramek życia. Rudnevs, Mozdzen czy tez przypadkowa Arboledy, wczoraj 2 akcje i wygrana, gdzie Salzburg caly mecz dominowal, nie wspominajac nieuznanego prawidlowego gola ale tak tak wszystkich pokonacie, a 5:0 z Bragą to pewne.. piszesz ze nie jestescie faworytami, a chwile pozniej, ze wątpisz w to ze Lech odpadnie, ciekawe;)

fanRuchu - 17 grudnia 2010, 16:31:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mocniejsza była już Austria Wiedeń! Lech nie ma prawa odpaść z Bragą, chyba ze przerażą się meczu z Liverpoolem i szanszy gry na Anfield sparaliżuje Lechitów...

sebuseusz - 17 grudnia 2010, 16:35:27 - *.64.130.4
TRANSFERY
a będzie dobrze i spróbować zatrzymać zawodników którzy teraz grają w LECHU
( Peszko Rudnevs )
Karpaty 1928 KROSNO

OnizukaTSW - 17 grudnia 2010, 16:43:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do adrewson: Twente nie jest anonimowe ... To aktualny mistrz Holandii w tym sezonie znowu się liczą w walce o najwyższe cele. A w sezonie 2008/09 byli wicemistrzami Holandii. Więc się nie zgadzam. Bardziej anonimowy jest Lech niż Twente.

Lędzic - 17 grudnia 2010, 16:54:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powodzenia Lechu! Przypomnę, że OD 20 LAT POLSKA DRUŻYNA NIE WYGRAŁA WIOSNĄ MECZU W PUCHARACH (ostatnia Legia - 1-0 z Sampdorią w 1/4 PZP 90/91).

rew - 17 grudnia 2010, 17:11:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
piszecie ze Braga ma 8 miejsce a Lech ma 11 i co i grają dobrze w LE tak wiec miejsce w tabeli nie koniecznie pokazuje na co stac zespoły

benfa - 17 grudnia 2010, 17:15:18 - *.216.76.10
nie zapomnijcie że Braga wyeliminowała Seville w eliminacjach Ligi Mistrzów, a u siebie w fazie grupowej wygrała z Arsenalem... także zanim zaczniecie sie ślinić na myśl o Liverpoolu to pomyślcie o zagrożeniu jakie niesie za sobą drużyna Bragi

targed - 17 grudnia 2010, 17:16:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
miejsce w ligowej tabeli Bragi i Lecha jest niskie ale liga a puchary to inna sprawa i inne granie,wieksza motywacja bo wieksza kasa do zarobienia.Sznse Lecha oceniam na 51%

Milano - 17 grudnia 2010, 17:17:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jest szansa wszytko zalezy od przygotowania fizycznego i taktycznego lecha jesli trafi z forma lech bedzie dobrze bo pod wzgledem technicznym ustepuje im

Feranzo - 17 grudnia 2010, 17:30:10 - *.ip.netia.com.pl
Jak ktoś jeszcze napisze o tej Sevilli to znajde i wytłumacze ręcznie

weng - 17 grudnia 2010, 17:40:12 - *.dynamic.chello.pl
ja piszę o tej Sevilli
tłumacz, no, czekam napinaczu ;)

brodo - 17 grudnia 2010, 17:52:03 - *.254.215.196
Braga to już od kilku ładnych lat czwarta siła portugalskiej piłki, ale nie oznacza to że nie są do przejścia. Skoro udało się wyeliminować taką firmą jak Juve to z każdym można wygrać.
Powodzenia Pyrki!

kiedys leg - 17 grudnia 2010, 17:52:11 - *.dynamic.chello.pl
uu maja w kadrze Eltona

qwerty567 - 17 grudnia 2010, 17:56:53 - *.ssp.dialog.net.pl
do Wisełka
Powiem więcej. Słyszał ktoś 2-3 lata temu w Europie o Lechu - wątpię. W Polsce liczą się 2 zespoły, ale że Wisła i Legia ostatnio bez formy to pokazał się Lech, to jednak incydentalny przypadek. Wystarczy popatrzeć na ten sezon, jak im idzie w lidze, wszystko wraca na swoje miejsce. Braga chyba lepiej nie mogła trafić, (no może Sparta byłaby tylko łatwiejsza) więc przed polskim zespołem historyczna szansa na dalszy awans, oby tylko tego nie zaprzepaścić.

m - 17 grudnia 2010, 18:07:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
od fana ruchu zyca wom byscie lodpadli tak zescie zadaleko zaszli ale tero to juz je wos koniyc ty dugi drogi pozdrowiynia ze slonskiygo hajmatu aha i na koniec pozdro do wos i wasych frelek oberschlesien narod slonski

tk - 17 grudnia 2010, 18:18:18 - *.dynamic.chello.pl
Chyba już wiecie ze Lech awansuje :-) bo już jest napisane o kolejnych rywalach Lecha w kolejnej rundzie w tytule newsa.

kibic007 - 17 grudnia 2010, 18:32:42 - *.multimo.pl
Dzisiaj o 21.15 mecz Braga vs Academica w Portuguese Liga, zobaczymy na co stać ten zespół.

lukasz235 - 17 grudnia 2010, 18:42:22 - *.nowaruda.mm.pl
Ranking:
-----------------------------
Obecnie mamy - 15.416 jednak trzeba na koniec pucharów odjąć 2,625 z sezonu 06/07.
-----------------------------
Rank. Lecha: 8.8000 (ogólny rank. 19.583) (98 miejsce)
-----------------------------

gks - 17 grudnia 2010, 18:43:18 - *.5.249.98.static.kolnet.eu
jeszcze duzo do tego czasu sie zmieni w tych zespolach oni ze soba graja dopiero w lutym

EB - 17 grudnia 2010, 18:44:51 - *.xdsl.centertel.pl
Polski zespół wyeliminował w pucharach zespół z Portugalii!!!!!!!
W Pucharze Intertoto!!!!!!!!!
Wie ktoś o kogo chodzi.

ADO - 17 grudnia 2010, 18:57:54 - *.cm-6-8b.dynamic.ziggo.nl
Portugalczycy są niewygodni dla polskich drużyn, jednak Lech pokazał że jednak potrafi walczyć z technicznymi drużynami( Juve) Niech grają jak najdłużej.
Pozdrowienia od starego fana Zagłębia Sosnowiec

slawek - 17 grudnia 2010, 18:58:12 - *.adsl.inetia.pl
Stadion ze skałami za bramkami w Bradze

bigos - 17 grudnia 2010, 18:59:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Naprawdę ciekawy przeciwnik ,który jak najbardziej jest w zasięgu Lecha!
Niech teraz kierownictwo klubu z Poznania nie przespi bezczynnie okresu zimowego i wzmocni skład dwoma trzema pilkarzami,panowie nie zalujcie pieniedzy to jest naprawde wielka szansa dla Lecha i wogole naszej rodzimej pilki.

Lechista - 17 grudnia 2010, 19:06:46 - *.2-3.cable.virginmedia.com
Tak tu czytam komentarze po niektorych i poprostu jest mi was zal ! Nie jestesmy Anglia ani Holandia czy Hiszpania, ze jest kilka druzyn w LM czy w LE. Uwazam, ze taki placz i bezsensowna napinka jest spowodowana tylko waszymi kompleksami. Trzeba sie cieszyc. To nie jest liga, tutaj chodzi o nasz kraj. Przez wlasnie Lecha, ludzie z innych europejskich krajow beda inaczej patrzec na Polske. Kazdy normalny kibic powinien byc w kazdym meczu LE za Lechem a Ci co nie sa to poprostu sa jak wczesniej wspomnialem zakompleksieni i tyle. Ja sie ciesze bo w przyszlosci bedzie innym Polskim druzynom latwiej wejsc do LE w tym mojej LECHII ktora na 100% bedzie mierzyla w LE za rok, dwa. Oby tak dalej i jak najdalej ;)
Pozdrawiam, TYLKO LECHIA !

choRzowski - 17 grudnia 2010, 19:17:59 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.14.8)
Ruch Chorzów wyeliminował Estrele Amadore z portugali w 1998.

DEXTER - 17 grudnia 2010, 19:33:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wiedziałam ze tak będzie teraz tylko muszą być dobre transfery no i będzie ostro na wiosnę

tak jest - 17 grudnia 2010, 19:40:46 - *.13-3.cable.virginmedia.com
Ruch Chorzów wyeliminował całkiem przyzwoitą wówczas Estrelę Amadora i z resztą skończył wtedy swoją przygodę z pucharami finałowym dwumeczem z Bolonią. Chorzowianie wtedy szli jak walec i zastanawiam się dlaczego nikt o tym nawet nie wspomina. Przecież to jeden z największych sukcesów w europejskich rozgrywkach klubowych w historii polskiej piłki.

wyrok ludu - 17 grudnia 2010, 19:44:03 - *.187.244.22.ip.abpl.pl
bez porównania dorobek Lecha w europejskich pucharach jest ogromny w porównaniu z osiągnięciami klubu z Bragi:
m.in:
obecny sezon
2008/09 - 1/16 PUEFA
1/8 finału Pucharu Zdobywców Pucharów (2 razy) – 1982/83, 1988/89
nie mówiąc o osiągnięciach ligowych:
Mistrzostwo Polski - (6x) - 1982/83, 1983/84, 1989/90, 1991/92, 1992/93, 2009/10
Puchar Polski - (5x) - 1981/82, 1983/84, 1987/88, 2003/04, 2008/09

byk - 17 grudnia 2010, 19:48:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
SC Braga-Lech Poznań 0-2 Rudnews strzeli dwie bramki

pb - 17 grudnia 2010, 20:45:03 - *.56.108.164
Bytom życzy powodzenia! 19PB20!

iwanov - 17 grudnia 2010, 21:08:31 - *.internetia.net.pl
Piękny stadion mają

m - 17 grudnia 2010, 21:31:34 - *.hsd1.pa.comcast.net
bedzie baaaaaaaaaaaaardzo ciezko wygrac tam. Trzeba sporo nadrobic u siebie, bo Braga to bardzo dobry zespol. A Ci co tutaj pisza ze najlatwiejszy rywal to o pilce niczego nie wiedza

jasiekr - 17 grudnia 2010, 21:52:41 - *.aster.pl
czy aby Ruch Chorzów nie ograł kiedyś Amadory?

theanarchy - 17 grudnia 2010, 21:56:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1/8 już jest, ale Liverpool - nie do przejścia. Chociaż... to samo myśleliśmy o Manchesterze City, a jednak ich objechaliśmy , a dzisiaj przecież City stoi w Anglii wyżej niż Liverpool. Zobaczymy.

slawek - 17 grudnia 2010, 22:13:06 - *.adsl.inetia.pl
Mecz Ruchu z Estrelą Amadorą był w ramach Pucharu Intertoto. Wiem wtedy już było nagroda w postaci miejsca Pucharu UEFA, ale to był taki Puchar Lata. Nawet wyniki z tego pucharu nie liczyły się do rankingu UEFA.

sar - 17 grudnia 2010, 23:19:39 - *.play-internet.pl
Ja wam powiem tak:Nie podniecajcie się tak tą Bragą,bo to jest solidny zespół a zarazem brak "przepłaconych gwiazdek",a po drugie będą już rozgrywać dalej ligę.A nasze spiące misie zanim sie wybudzą to może być za pózno...Ale wierzę w Lecha bo jako jedyny godnie reprezentuje nasz kraj,a z tego trzeba być dumnym i życzyć jak najlepiej

michu - 17 grudnia 2010, 23:24:49 - *.internetia.net.pl
Jest szansa ale nie można nie doceniać Portugalczyków,oni naprawde grają dobrą piłkę,trudną dla Polaków,ale w Lechu jest więcej obcokrajowców(w pierwszej jedenastce)może się udać,a póżniej mój ukochany Liverpool,ale i tak będę za Lechem,bo jestem POLAKIEM!!!

bartekd - 17 grudnia 2010, 23:29:56 - *.kalisz.mm.pl
Tak czy siak... ( ja uważam, że trafiliśmy dobrze, patrząc na inne kluby ) Lech stworzył i tworzy historię na naszych oczach... Choć jakimś strasznym fanem lecha nie jestem to w pucharach kibicuję każdej polskiej drużynie ; )

Kibic - 17 grudnia 2010, 23:36:45 - *.dynamic.chello.pl
Powodzenia ... czekamy na ciekawe wyniki.

nyrolo - 18 grudnia 2010, 0:25:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tej janusze z landu dużo bejmów se wzcie bo wam maski sklepiom despero penero chłopaki z Bragii!! ale poskaczie tak jak na Dezertezz w Jarotku 1984 Pogo taniec januszy z landu????? Pogo to jest na Analogs i Bulbulators!!!! januszki gdzie jestescie w Manieczkach i w Broodwaju????????????????

Bumar - 18 grudnia 2010, 0:28:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tej ale riki tiki da wam bejmy na e-stadionik ?????????????? bejmów brak i penero Dymbiec na Dębiec powroci juz nie bawem!!! TO Ja Poznański Wernyhora!!!!!!! lech z landu klub!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LUBIN - 18 grudnia 2010, 1:53:20 - *.ssp.dialog.net.pl

Powodzenia Lechu!Bragę przejdziecie a na Pradze rewanż weźmiecie!!!
PS.Nyrlo,Bumar-psychicznie skrzywdzona istota.
Zagłębie Lubin!

gringo84 - 18 grudnia 2010, 7:04:08 - *.play-internet.pl
co do rywalizacji polsko-portugalskiej to jednak raz udało nam sie wyeliminowac druzyne z tego kraju. zrobil to kiedys Ruch Chorzów w Pucharze Intertoto z Estrela Amadorą.

adamo(L) - 18 grudnia 2010, 7:14:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ja Życzę Lechowi wygranej - dobrze trafili
Pozdro dla normalnych.

leon - 18 grudnia 2010, 7:42:12 - *.static.szczecinek.net.pl
Przed losowaniem twierdziłem że najłatwiejszym rywalem dla Lecha będzie Braga. I szczęście Lechowi dopisało. Braga to obecnie środek tabeli ligi portugalskiej. Jeżeli Lech zagra przeciw nim tak dobrze jak przeciw Manchesterowi City w rewanżu (3-1) to Braga nie mas szans.

leon - 18 grudnia 2010, 7:47:52 - *.static.szczecinek.net.pl
Zobaczcie na niektóre wyniki Bragi w LM:
Arsenal-Braga 6-0
Braga-Szachtar 0-3
Szachtar-Braga 2-0

qali - 18 grudnia 2010, 9:26:26 - *.100.foxnet.com.pl
Braga to zespol z twierdza w postaci swojego stadionu (aktualnie 20pkt w lidze z czego u siebie 18) na wyjezdzie zazwyczaj graja kiepsko choc wygrali w Sevilli w el. LM dlatego tez rywalizacja bedzie wygladac tak ze kto bedzie skuteczniejszy u siebie ten przejdzie dalej ;]

Golbi - 18 grudnia 2010, 10:39:35 - *.czeladz.vectranet.pl
@leon
W tym meczu to MC zagrało słabo a nie Lech dobrze to był czas w którym MC był w dołku
Paulão być może przejdzie do Wisły

Ma3ciek - 18 grudnia 2010, 11:09:06 - *.adsl.inetia.pl
Tu nie ma łatwych przeciwników , piszecie że mają szczęście a u nas jest tak Ledwo dali radę teoretycznie drużyną słabszym a poradzili sobie w grupie śmierci z Juve czy Man City .. Braga nie jest słaba skoro zdobyła mistrzostwo Portugalii będąc przed FC Porto czy Benfika . Muszą skupić się tak jak na meczu z Manchesterem i dać z siebie wszystko , pokazać serce do walki i wtedy jest wielka szansa nawet z The Reds . Zobaczymy co czas pokaże na razie ważna informacja to taka że Manuel Arboleda zostaje w Poznaniu na kolejne 3 lata . Pozdrawiam

Golbi - 18 grudnia 2010, 11:31:12 - *.czeladz.vectranet.pl
Braga to obecnie środek tabeli ligi portugalskiej a na którym miejscu jest Lech? Lech ograł MC a oni Arsenal

pawelo - 18 grudnia 2010, 12:02:09 - *.dynamic.chello.pl
awans z Bragą dałby nam 3 pkt. do rankingu (licząc wygraną w Poznaniu i remis w Bradze) czyli 0,75 pkt. do rankingu dla Polski + 30% z całej puli ecetera ecetera, co pozwoliłoby przy odrobinie szczęścia minac Białoruś, a na 100% przeskoczyć Chorwacje. Jest o co walczyć, bo 21 Bułgaria, wystawia 2 drużyny od 2 rundy, a nie tak jak my, po 1 w 1,2,3 ...

slash - 18 grudnia 2010, 12:54:43 - *.220.179.163
szczęśliwe losowanie czy nie to się okaże po dwumeczu. Jaki jest sens na dwa miesiące przed meczem pisać, że będzie taki czy taki wynik. Wystarczy przypomnieć sobie jakie były głosy po losowaniu grupowych rywali w LE. Trzeba zdać sobie sprawę, że na tym etapie nie ma juz przypadkowych drużyn. Ja wierzę, że Lech ma szansę przejść Portugalczyków choćby po dwóch remisach. Trzymam kciuki.

Marko - 18 grudnia 2010, 13:04:18 - *.218.156.247
@pawelo
Możesz coś więcej napisać o zasadach tego rankingu? Albo polecić jakiś link do opisu takowych zasad?

lukasz - 18 grudnia 2010, 14:58:24 - *.nowaruda.mm.pl
Ranking klubowy dla LE:
-----------------------
Od fazy grupowej wygrana 2 pkt , remis 1 pkt.
-----------------------
runda 1 - 0,25 (0,5 w LM)
runda 2 - 0,5 (1 w LM)
runda 3 - 1 (1 w LM)
runda 4 - 1,5 (1,5 w LM)
-----------------------
m.in.:
- Białorusi (Bate) jeśli nic nie ugrają to na koniec pucharów zabiorą tylko 1,000 pkt (tyle samo pkt Chorwacji).
- Polsce zabiorą 2,625
- Bułgarii - 5,125
-------------------------

dzidosław - 18 grudnia 2010, 16:53:49 - *.toya.net.pl
najgorszy wybór. Jak grać to albo z kimś do ogrania: Dynamo Twenete Stutgard lub z kimś kto przyciegnie kibica. Mało jaka stacja tv z Portugalii będzie chciała pokazać ten mecz, mniej klasy w klubie. A Braga naprawdę małym nakłądem sił może roznieść Lecha ( z całym szacunkiem dla ostatnich wyników Lecha w lidze Europy)

FANATYK - 18 grudnia 2010, 17:26:12 - *.xdsl.centertel.pl
Cały Wrocław kibicuje i wierzy w LECHA !!!

koliber72 - 18 grudnia 2010, 18:01:12 - *.173.10.255.tesatnet.pl
Będzie dobrze,a pózniej super meczyki z Liverpoolem.

Amika Wron - 18 grudnia 2010, 20:46:20 - *.toya.net.pl
Amica Wronki jesteście od lat, wszyscy śmieją się z was, prawdę zna cały świat, Amica Wronki jesteście od lat

do FANATYK - 18 grudnia 2010, 21:05:40 - *.opera-mini.net (*.99.52.205)
hehehe marna prowokacja dzieciaku TYLKO ŚLĄSK

Feranzo - 18 grudnia 2010, 21:58:29 - *.adsl.inetia.pl
Liczy się tylko Karabach, Valarenga, Dinamo, Vetra

WISŁA WSTY - 19 grudnia 2010, 9:16:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisła to przyniosła najwięcej wstydu w pucharach w historii polskiej piłki.Tyle. Teraz gracie w ( Copa de Sol ) tam gdzie wasze miejsce, mam nadzieję że chociaż tam wstydu nie przyniesiecie!!!

bla bla - 19 grudnia 2010, 16:20:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przeciwnik teoretycznie nie najgorszy ale na pewno nie obliczalny... Generalnie według mnie jedna z teoretycznie, podkreślam teoretycznie najsłabszych par w LE.
Kibicowsko- raczej słabizna! liczytał tutaj na CSKA

FANATYK - 19 grudnia 2010, 18:38:31 - *.xdsl.centertel.pl
Śląsk jest miernym klubikiem, który raz zdobył tytuł, jak pod płaszczykiem służby wojskowej wykradał piłkarzy innym klubom. W dobie demokracji poza pucharem wałkarzy PE nie zdobył kompletnie nic.
Bez urazy, ale do Lecha się ma, jak np.Wisła do Barcelony. I czy wam się to podoba, czy nie FC LECHA,we Wrocławiu już jest..!!

royern - 19 grudnia 2010, 19:04:19 - *.dynamic.chello.pl
O ile mi wiadomo to kibice Liverpoolu są najlepsi w Anglii wiec fajnie by było jak by Lech wygrał z Braga a braga teraz myśli ze Polski klubik to idą wygrać. Do kibiców Lecha jechać do Bragi i pokazać im gdzie są najlepsi kibice w Europie. Prawda jest taka że gdyby nie doping kibiców Lecha to nie wyszli by z grupy

Przemo1954 - 20 grudnia 2010, 15:51:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
raczej kibice West Hamu są lepsi.

pk89 - 20 grudnia 2010, 18:55:33 - *.adsl.inetia.pl
słychać strzały 2 wers

Nyrolo - 20 grudnia 2010, 23:31:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najlepsi Zieloni Kibice Warty z Wildy!!!!

qwerty - 21 grudnia 2010, 2:01:42 - *.50.128.158
braga pojechala arsanal... wszyscy o tym pisza ale moze warto dodac ze arsenal gral wtedy niezby silnym skladem?

Falubaziak - 21 grudnia 2010, 11:36:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech musi się wzmocnić by bronić honoru polskiej piłki. Nie ma co skąpić kasy na transfery takiego typu jak Rudnevs. Fajnie gdyby brazylijczyk z serbskim paszportem Cleo przeszedł do Lecha, ale to chyba za wysokie progi finansowe. Ważne, żeby nikogo nie puszczali - dopiero po sezonie. Szkoda, żeby przedwcześnie kończyć to czego się jeszcze nie skończyło.

Pazdzioch - 21 grudnia 2010, 17:24:57 - *.net.perimeterusa.com
Adminie...moze jakies rankingi krajowe, klubowe udalo by sie zamiescic....juz czas abysmy mogli przeanalizowac gdzie bedziemy gdyby.....

tom - 21 grudnia 2010, 19:08:04 - *.244.23.11
A co transferem Rodionowa z Bate
Jest jeszcze Robak i Servas. Ktory lepszy?
Jest jeszcze jeden z Bate. Chyba ma nazwisko na W i gra gdzies z tyłu. Zreeszta interesowali sie dwoma z B

lukasz - 22 grudnia 2010, 19:54:45 - *.nowaruda.mm.pl
Jeśli Lech, Bate i Sparta nie ugrają pkt to za rok tak będzie wyglądał ranking:
-----------------------------------
Austria - 19,200 (-6,409) - tyle straty Polski
Cypr - 16,374 (-3,583)
Izrael - 16,000 (-3,209)
Chorwacja - 15,124 (-2,333)
Czechy - 14,850 (-2,059)
Białoruś - 14,583 (-1,792)
Szwecja - 13,000 (-0,209)
POLSKA - 12,791
Bułgaria - 12,750 (+0,041)
Słowacja - 12,499 (+0,292)
Norwegia - 12,375 (+0,416)
Serbia - 12,125 (+0,666)
--------------------------------------
Za rok "zabiorą" nam 2,625 (wliczone już wyżej). Więcej ponad 5 pkt zabiorą Czechom i Bułgarii.
- Cypr 1,75
- Chorwacja i Białoruś po 1
- Słowacja, Norwegia po 2
- Serbii 2,1 a Szwecji 1.1
------------------------------------
Jednak za 2 lata odbije się to w drugą stronę:
- POLSCE zabiorą 1,6
natomiast reszcie:
- Szwecji, Norwegii i Czechom - ponad 5 pkt
- Cyprowi i Serbii po 2,6
- Bułgarii 2,7
- Chorwacji 3,6
- a najmniej z naszego regionu Białorusi 1,8.
----------------------------------------
Za rok należy również ugrać przyzwoitą liczbę pkt
i wówczas będzie duża szansa wyprzedzić niektóre kraje co są obecnie przed nami.

qali - 24 grudnia 2010, 7:07:55 - *.100.foxnet.com.pl
Polsce przydadza sie punkty ;) ale Braga tez ma o co grac...
6. Portugalia 42.596 (4 zespoly na wiosne: Porto, Sporting, Benfica, Braga)
7. Rosja 42.041 (4 zespoly na wiosne: Zienit, CSKA, Rubin, Spartak)
8. Ukraina 41.550 (3 zespoly na wiosne: Szachtar, Dynamo, Metalist)
jak widac na wiosne okarze sie kto za 2 lata wystawi 3 druzyny w LM (2x grupa + 1x eliminacje ktore gwarantuje miejsce 6 w rankingu UEFA poki co nieznacznie prowadzi Portugalia przed Rosja ale tam sie moze wszystko pozmieniac wiec kazdy punkt na wiosne dla tych 3 federacji jest na wage zlota :]

h - 26 grudnia 2010, 11:31:32 - *.inowroclaw.mm.pl
nie piszcie dzikich komentarzy ze niby awans pewny -wcale nie taki łatwy piszecie ze Braga powiozła Arsenal a Lech powiózł MC że Braga wyeliminowała Sevile a Lech Juve ja mówię że Lech spotka się z Liverpool i to będzie święto i jazda

unes - 29 grudnia 2010, 17:03:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kto mi powie czy Batrek Slusarski zagra w tym turnieju co bedzie w TVN TURBO chce zdobyc autograf bardzo prosze o odpowiedz!!!!!

adm - 2 stycznia 2011, 2:06:31 - *.54.23.32
lech wygra a zoabczyta pojadą brage liverrpool tez dal by rade.L Wwa.

gracz - 2 stycznia 2011, 11:40:43 - *.ssp.dialog.net.pl
Stawiam wyniki dla Portugalczyków bo u nas nie będzie komu grać nim się zacznie sezon

Papagol - 16 sierpnia 2019, 21:58:19 - *.57.68.216.95.clients.your-server.de (*.173.228.18)
Szkoda... To były czasy...

Papagol - 10 marca 2022, 19:10:16 - *.play-internet.pl
No i znowu natrafiłem na ten artykuł.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas