[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


2 marca 2011, 20:26:04 - MichalMKS
W Gdańsku bez rozstrzygnięcia

Bezbramkowym remisem zakończyło się spotkanie 1/4 finału Pucharu Polski pomiędzy Lechią Gdańsk i Jagiellonią Białystok. Obie drużyny w tym meczu stworzyły sobie kilka sytuacji bramkowych, jednak żadnej nie potrafiły wykorzystać.

W 3. minucie Bédi Buval próbował zaskoczyć Grzegorza Sandomierskiego strzałem sprzed pola karnego, jednak uderzył niecelnie i futbolówka przeleciała obok słupka. Dwadzieścia minut później po strzale tego samego zawodnika dobrą interwencją popisał się golkiper gości. W 34. minucie Abdou Razack Traoré uderzył piłkę z rzutu wolnego w mur, dopadł do niej Paweł Nowak i dośrodkował wprost na głowę francuskiego napastnika Lechii, który strzelił nad bramką. Jagiellonia w tej części gry nie potrafiła oddać groźnego strzału na bramkę Sebastiana Małkowskiego.

W 52. minucie Marcin Burkhardt zagrał do Ermina Seratlicia, ten podał futbolówkę Tomaszowi Kupiszowi, jednak strzał pomocnika Jagiellonii zza pola karnego obronił bramkarz gospodarzy. Dziesięć minut później Buval zmarnował znakomitą sytuację do zdobycia bramki. Małkowski zagrał długą piłkę do Traoré, ten od razu odegrał ją na wolne pole do Francuza, który nie potrafił wykorzystać sytuacji sam na sam z Sandomierskim. W 71. minucie zza pola karnego strzelał Essomba, ale jego uderzenie w środek bramki nie zdołało zaskoczyć golkipera gospodarzy. Chwilę później w odpowiedzi Ivans Lukjanovs dobrze dośrodkował z lewej strony boiska futbolówkę na głowę Traoré, jednak napastnik gdańszczan uderzył obok bramki. W 76. minucie Sandomierski w dobrym stylu obronił mocny strzał Kamila Poźniaka. Cztery minuty później Marcin Burkhardt zagrał piłkę w pole karne do Tomasza Frankowskiego, ten oddał strzał na bramkę, ale futbolówkę na rzut rożny wybił Małkowski.

2 marca 2011, 18:30 - Gdańsk (Stadion Miejski)
Lechia Gdańsk 0-0 Jagiellonia Białystok

Lechia: 33. Sebastian Małkowski - 17. Marcin Pietrowski, 5. Krzysztof Bąk, 6. Luka Vučko, 20. Lewon Hajrapetjan - 8. Łukasz Surma, 25. Kamil Poźniak (81, 10. Tomasz Dawidowski), 22. Paweł Nowak (81, 23. Marko Bajić) - 9. Aleksandr Sazankow (46, 11. Ivans Lukjanovs), 18. Bédi Buval, 7. Abdou Razack Traoré.

Jagiellonia: 12. Grzegorz Sandomierski - 17. Alexis Norambuena, 5. Andrius Skerla, 15. Thiago Rangel, 6. Luka Pejović - 8. Tomasz Kupisz (66, 21. Tomasz Frankowski), 3. Mladen Kašćelan (55, 11. Hermes), 22. Rafał Grzyb, 23. Marcin Burkhardt (84, 99. Vuk Sotirović), 7. Franck Essomba - 31. Ermin Seratlić.

żółte kartki: Thiago Rangel, Kašćelan.

sędziował: Marcin Borski (Warszawa).
widzów: 4500.

Spotkanie rewanżowe zostanie rozegrane 16 marca o godzinie 18:30.

Puchar Polski 2010/11

32 - 2 marca 2011, 20:26:50 - *.adsl.inetia.pl
ale cienizna jaga 2 liga wita

Rafał - 2 marca 2011, 20:27:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale żenada kopanina bez ładu dno.

mis_fis - 2 marca 2011, 20:27:02 - *.centertel.pl
remis sprawiedliwy. pierwsza polowa ze wskazaniem na Lechie. w rewanzu Jaga faworytem.

edek - 2 marca 2011, 20:28:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
1 mecz JAgi i remis na wyjeżdzie to chyba dobry wynik. w Bstoku Lechii bedzie cieżko cos strzelic, skoro u siebie nie potrafi wykorzystac 100% akcji

LG_KArwiny - 2 marca 2011, 20:28:38 - *.adsl.inetia.pl
Buvaaaaal... jak on mógł tego nie trafić :/ Lechia nieznacznie lepsza od przybyszów z dalekiego wschodu i zobaczymy jak to będzie w rewanżu. Czuje że półfinał będzie nasz :D LECHIA!

banicas - 2 marca 2011, 20:29:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak Lechia miała strzelić skoro Jaga 90% meczu broniła się w 10 ?

Oko - 2 marca 2011, 20:30:01 - *.adsl.inetia.pl
Jaga zajechana, początek będą mieli bardzo ciężki.

Kamil - 2 marca 2011, 20:30:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ekstraklasa buhahaha poziom jak w okregówce! I oni za to chcą jeszcze więcej pieniędzy z TV :D

Jaga - 2 marca 2011, 20:30:45 - *.elpos.net
Nie jest źle. Choć lepszy byłby remis bramkowy.
Kafarski wysłuchał modłów kibiców Lechii, bo wystawił najmocniejszy skład i tym razem nie będzie płaczów, jak to sabotaż zrobił.

wkur... - 2 marca 2011, 20:31:18 - *.150.c86.petrotel.pl
Banda ciot!
To sa profesjonalisci?
Lechia kopie od obrnocy do obroncy, Jaga ataktuje truchtem...
Pod koniec nie bylo komu autow wyrzucac, no kurr... moze ja mialem sie ruszyc sprzed tv?
Pajace!
Tylko sie o pieniadze potrafia klocic!
Ogladam wszystkie mecze ekstraklasy i taka sytuacja powtarza sie co spotkanie- zawodnicy maja w d... wynik i klub ktory reprezentuja byle kasa sie zgadzala.
Gdzie jest szacunek do kibicow dzieki ktorym zarabiaja ogromne pieniadze?

Madero - 2 marca 2011, 20:31:31 - *.dynamic.chello.pl
Słaby mecz, słaba Lechia po raz drugi w ciągu dwóch dni. W ogóle nie przypomina drużyny z jesieni, grającej ładny dla oka i przede wszystkim skuteczny futbol. Jak się nic nie zmieni to będą walczyć o spadek z Zagłebiem Lubin, bo tamci to już wogle padaczke grają...

arkowiec - 2 marca 2011, 20:32:42 - *.dip0.t-ipconnect.de
Tak Lechista teraz przyznaje ci racje wszystko co pisales o Lechi jest prawda: Widzow 45000, poziom pilkarski swiatowa Elita, Dopinig Non Stop,przeciwnikow zmiatacie z boiska i mysle ze Puchar Polski i Mistrzostwo Polski macie w keszeni.

Jaga - 2 marca 2011, 20:33:22 - *.elpos.net
I dziękujcie liniowemu kibice Lechii, bo w ostatniej akcji w pierwszej połowie nie było spalonego i Seratlic byłby sam na sam z kilkunastometrową przewagą nad ostatnim obrońcą.

g point - 2 marca 2011, 20:34:22 - *.dynamic.chello.pl
gdzie obejrze mecz Polonia - Lech?

Adas - 2 marca 2011, 20:35:16 - *.range217-44.btcentralplus.com
Widac ze Probierz gral na remis... W rewanzu Jaga faworytem...

lol - 2 marca 2011, 20:35:25 - *.easynet.co.uk (*.2.1.4, 127.0.0.1)
Tylko Jaga!!

Grzes - 2 marca 2011, 20:35:39 - *.slupsk.vectranet.pl
arkowiec-z kim grała arka bo zapomniałem

Wrzeszcz_T - 2 marca 2011, 20:35:52 - *.dynamic.chello.pl
Doping zenada tylko lalalala

radek_k - 2 marca 2011, 20:36:09 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@ g point - Mecz Polonia/Groclin-Lech/Amica ze względu na spodziewany poziom rozgrywki nie będzie transmitowany ;]

tss - 2 marca 2011, 20:36:32 - *.tktelekom.pl
tvp sport

obiektywny - 2 marca 2011, 20:37:48 - *.80-202-48.nextgentel.com
jesli Lechia bedzie grała to samo co w zeaszłym sezonie to o pozytywne rozstrzygniecie gdanszczanie mogą byc spokojni choc Lechia w tym meczu powinna wygac pozdrowienia od kibica Batyku

maro - 2 marca 2011, 20:37:50 - *.opera-mini.net (*.28.252.176)
No raczej Jaga nie zostanie mistrzem.. Ale co się dziwić? jak 70-80% zawodników z tego meczu nie ma techniki... jak to klub będzie wybierał zawodników (gdzie nie ma kompletnie pojecia o technice) a nie trenerzy to niestety.... ale poziom ligi bedzie znacznie spadał...

lol - 2 marca 2011, 20:38:20 - *.easynet.co.uk (*.2.1.4, 127.0.0.1)
Do Adas - tak Probierz gral na Remis, 30 minut przed koncem sciagnal obronce wprowadzil Hermesa, potem sciagnal Kupisza czyli pomocnika i wprowadzil 2 napastnika Franka a 10 min przed koncem sciagnal kolejnego pomocnika , Burego i wprowadzil Sotirovica czyli 3 napadziora Oczywiscie gral na remis.. To chyba inny mecz ogladales, bo ja bym predzej powiedzial ze gral na maksa o zwyciestwo i postawil wszystko na jedna karte w koncowce..

haha - 2 marca 2011, 20:38:36 - *.gdynia.mm.pl
Do Gdańska przyjeżdza lider a na Lechii tylko 3tyś ludzi.Dodam jeszcze że dzisiaj w Trójmieście jest dużo cieplej niż weekend.A z Arki się śmialiście że na meczu z Wisłą było tylko 11tyś.Panowie z Gdańska, na drugi raz troche wiecej pokory.Arki na meczu z Wisłą było wiecej w młynie niż was dzisiaj na całym stadionie.

kibic jagi - 2 marca 2011, 20:38:58 - *.dynamic.mm.pl
mecz Polonia-Lech mozna obejrzec w Warszawie na KOnowktorskiej hehehehe a mecz Lechia-Jaga dno i metr mulu

Adas - 2 marca 2011, 20:40:30 - *.range217-44.btcentralplus.com
do lol - od kiedy Kascelan jest obronca, Seratlic wszedl na miejsce Kupisza a Franek na Seratlica, no i fakt ze pod koniec zdjal Burego na Sotirovica. I jakbys nie zauwazyl Jaga wlasnie ustawila sie na defensywna gre z kontry.

arkowiec - 2 marca 2011, 20:41:25 - *.dip0.t-ipconnect.de
Grzes a ile kibicow na meczu.

TUR - 2 marca 2011, 20:42:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Madero, Ty nawet tutaj o Zagłębiu coś napisałeś.... stary idź do lekarza...

radek_k - 2 marca 2011, 20:46:43 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@haha ty naprawdę chcesz porównywać frekwencje z środy godziny 18:30 z PP do frekwencji z ligi z piątku 20:00?

hunter 76 - 2 marca 2011, 20:47:04 - *.181.32.215.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Daj mu spokój jego lekarz jest na urlopie .

grim - 2 marca 2011, 20:49:21 - *.60.citypartner.pl
mecz nie był zbyt dobry, ale zrzucam to na karb początku sezonu - ale tak czy siak najlepszy z ćwierćfinałów...najlepsi w Jadze Grzesiek Sandomierski i Franek Essomba, w Lechii Buval, Traore, pokazał się Poźniak

Kamil_Poto - 2 marca 2011, 20:49:46 - *.50.134.242
Pytanie do kibiców Jagi. Czy jest szansa, żeby od nowego sezonu została otwarta jakaś nowa trybuna nowo budowanego stadionu Jagielonii Białystok?

Madero - 2 marca 2011, 20:50:39 - *.dynamic.chello.pl
TUR: jak już coś piszesz to pisz precyzyjniej, bo pisząc samą nazwę Zagłebie, każdy myśli Sosnowiec. Więc jak już to pisz pełną nazwę Zagłebie Lubin, tak jak inni. A napisałem o nich tylko tyle że to główny kandydat do spadku, grają straszny piach i będą raczej tylko dostarczycielem punktów w tej i tak nie najmocniejszej lidze.

Adas - 2 marca 2011, 20:52:16 - *.range217-44.btcentralplus.com
Kamil_Poto - Buduja stadion, jezeli sie wyrobia (narazie sa drobne opoznienia) to tak, bedzie sektor gosci w nowym sezonie...

Madero - 2 marca 2011, 20:52:50 - *.dynamic.chello.pl
ooo, jest i nijaki hunter76: Na kogo przerzucisz się w kibicowaniu, jak spadnie Zagłebie Lubin? Na Śląsk? Lecha? A może Widzew lub Podbeskidzie?

LG1945 - 2 marca 2011, 20:53:31 - *.dynamic.chello.pl
nie wazne ilu bylo kibicow. najwazniejsze ze MY gramy w pucharze i walczymy o pierwsza 6 w lidze a wy sledziuchy przyszly sezon w 1 lidze i gra w pucharach na szczeblu regionalnym.

t. - 2 marca 2011, 20:58:02 - *.255.155.180
30' Polonia 0-2 Lech.

arkowiec - 2 marca 2011, 20:59:53 - *.dip0.t-ipconnect.de
LG1945 nie rob z siebie posmiewiska chyba nasz na mysli Puchar Soltysa

haha - 2 marca 2011, 21:02:02 - *.gdynia.mm.pl
Do radek_k.Masz racje.W piątek w Gdyni było-14 stopni a dzisiaj w Gdańsku -2stopni.Przekonanego nie przekonasz.Wy gracie w niedziele z Polonią,Arka gra w sobote z Lechem,zgadnij na który stadionie będzie komplet?Czym będziesz się wtedy tłumaczył???Że w niedziele był mecz i wiekszość z wasz jest jeszcze w kościele???Stawiam że was będzie na meczu z Polonią max 6tyś,na Arce będzie 13-15tyś.Jak już wcześniej pisałem.Wiecej pokory!Wasze tłumaczenia są słabe.

tadek - 2 marca 2011, 21:05:00 - *.tps.tkb.net.pl
JAGA tak trzymać a przejdziemy dalej,wygrana na swoim boisku pewna!!

mkjsb - 2 marca 2011, 21:06:04 - *.pai.net.pl
Dobry mecz i to obu ekip,dużo walki i co najważniejsze kondycji na 90 minut.Obie ekipy grały na na strzelenie jednej bramki,i uważały by nie złapać kontuzji.Do krytykantów to normalne że w takich warunkach więcej uwagi piłkarze poświęcali by nie złapać kontuzji,a i piłka też nie słucha(dla porównania gra a Bragi na Lechu). O kibicowaniu kim chcecie zapełnić nowe stadiony"wulgaryzmami"to życzę szacunku

LG1945 - 2 marca 2011, 21:07:43 - *.dynamic.chello.pl
tak Puchar Soltysa Szczurka ale Wy nawet w nim nic nie osiagniecie.

jarek - 2 marca 2011, 21:12:12 - *.2.207.41
może ktoś mi wyjaśnić konflikt pomiędzy LG a Jagielonią ?

arkowiec - 2 marca 2011, 21:23:29 - *.dip0.t-ipconnect.de
Ale niemartwcie sie Lechisci jak wam wybuduja ROZOWA TRYBUNE na PGE Arena to zawsze te 5000 tys. bedzie wiecej.

do jarek - 2 marca 2011, 21:23:51 - *.icpnet.pl
"może ktoś mi wyjaśnić konflikt pomiędzy LG a Jagielonią ? "
LG to no-name który w swojej karierze nic nigdy nie osiągnął, a Jaga to no-name który teraz ma szansę coś osiągnąć.
chociaż nie, mają po jednym PP... ale skoro nawet Szombierki Bytom, Garbarnia Kraków i Śląsk Wrocław mają po jednym tytule MP, to co to jest Puchar Sołtysa?
oba kluby łączy to, że bardziej przynależą do 1-2 ligi, a występy w najwyższej to rzadkość, a na pewno nie norma.
to tak z grubsza. ich konflikt polega na tym, że są tak samo przeciętni, a leżą blisko siebie, wiec kole w oczy Pawlaka co ma Kargul za płotem.

WZL - 2 marca 2011, 21:29:18 - *.plk.prest.pl
Dziwne że lechia nie wygrała z karnego 1:0 po "faulu" na dawidowskim...Brawo Jaga, rozjechać ich w Whitestocku. Pozdro z Lubina.

LG1945 - 2 marca 2011, 21:31:37 - *.dynamic.chello.pl
na tym filmiku dokladnie idac kto ma ROZOWA TRYBUNE;) http://lechia.net/index.php?option=com_content&vie
w=article&id=2766:arkowcy-znow-zadziwili&catid=94:
felietony&Itemid=368

Leszek - 2 marca 2011, 21:32:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po grzyba im nowy stadion jak nie mają kibiców chyba że tusk bedzie tak kopał za swoimi kolesiami mirami grzechami itd!!!

paryzant - 2 marca 2011, 21:36:24 - *.cdma.centertel.pl
do dojarek : nic nie osiagnelismy bo byla taka korupcja i uklady ze sie nie dalo ,wiec zamilcz prosze jak masz takie bzdety pisac.

Madero - 2 marca 2011, 21:38:24 - *.dynamic.chello.pl
wuWZLu, lepiej byś się nie chwalił swoją miłością do trąbienia na wuWZLach... Nikomu tym nie zaimponujesz na scenie kibicowskiej

mkjsb - 2 marca 2011, 21:42:56 - *.pai.net.pl
do jarek jak pamiętam to chodziło o Zawiślana

jarek - 2 marca 2011, 21:46:14 - *.2.207.41
@mkjsb temat też mi nie znany

paryzant - 2 marca 2011, 21:47:19 - *.cdma.centertel.pl
Lechia gra narazie piach bo po pierwsze brak szybkosci po drugie atutami Lechii byla gra skrzydlowych a dzis Kafar stawia na 3,4 srodkowych pomocnikow a szybcy skrzydlowi: Lukjanows nie doszedl do siebie po zapaleniu pluc Wisnia kontuzja do tego Buval narazie zawodzi na calego po trzecie brak wzmocnien i nie ma konkurencji prawie na, zadnej pozycji po czwarte Kafar zagral asekuracyjnie zeby koniecznie iestracic bramki bo 0-0 to jest jednak wmiare dobry wynik w pucharach.Co do Jagielonii jesli ten zespol ma zajac 1-3 miejsce i reprezentowac nas w Europie to wstyd bedzie duzy tam nie ma chodzby jednego grajka, ktory jest jakas indywidualnoscia zgraja przecietniakow i tyle.

jojcio - 2 marca 2011, 21:47:42 - *.cdma.centertel.pl
doping żenada kurcze naprawdę żenada

mkjsb - 2 marca 2011, 21:49:57 - *.pai.net.pl
Jerzy Zawiślan były przepychanki o jego z Lechią do której ostatecznie nie przeszedł,nie jestem pewny ale chyba był później faulowany przez kogoś z Lechii,a le wtedy chyba już grał w Arce

do partyza - 2 marca 2011, 21:52:34 - *.icpnet.pl
"nic nie osiagnelismy bo byla taka korupcja i uklady ze sie nie dalo ,wiec zamilcz prosze jak masz takie bzdety pisac."
UAHAHAHA... żałosne co napisałeś. nie płacz ^_^ macie kilkadziesiąt lat historii bez historii...

mkjsb - 2 marca 2011, 21:52:54 - *.pai.net.pl
http://www.jagiellonia.neostrada.pl/historia_zawis
lan.htm to link o Zawiślanie

Andre - 2 marca 2011, 21:55:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co moze mieli jechac i grac w otwarta pilke skoro maja rewanz u siebie. Pomyslcie zamiast cos napiszecie, pozatym Lechia to nie jakas ostatnia druzyna tabeli tym bardziej u siebie zeby grac jak z amatorami;] To gospodarze powinni narzekac ze nie wykorzystali wlasnego boiska do zdobycia przewagi przed 2 meczem a nie goscie ze "tylko" wywiezli remis.

s - 2 marca 2011, 21:57:30 - *.28.216.140.threembb.co.uk
do tego smiesznego arkowca-jak na razie to sledziuchy na meczach pokazuja tylki,jakbyscie szukali korkow do dupy wiec moze wam bardziej sie przyda rozowa trybuna zreszta na nie waszym stadionie

paryzant - 2 marca 2011, 21:59:22 - *.cdma.centertel.pl
smieszny jestes czlowieku ktory nawet nie potrafi sie podpisac i nie bede z Toba polemizowal bo szkoda czasu na Ciebie p nikt

majster - 2 marca 2011, 22:02:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i to jest lider e-klasy? przyjezdzaja sie bronic przez 70minut? pierwsza groźna akcja w 79minucie? TO JEST LIDER?!?! Lechia w dobrej sytuacji przed rewanżem, każda bramka Lechii to 2 Jagi.

jadźwiga - 2 marca 2011, 22:05:18 - *.olsztyn.vectranet.pl
Lechia minimalnie lepsza, aczkolwiek bryndza z obydwu stron taka sama. Mam nadzieję, że Jaga z meczu na mecz będzie się rozkręcała.

do partyza - 2 marca 2011, 22:07:07 - *.icpnet.pl
spoko, w sumie nie spodziewałem się ze coś z sensem odpiszesz.
Jak ci w życiu nic nie wyjdzie to też zrzuć winę na wszechobecną korupcję i układy... tak mówią ci, co nic w nigdy nie osiągnęli. bywaj zdrów :*

Ja-kibicno - 2 marca 2011, 22:14:20 - *.152.152.236.dsl.dynamic.eranet.pl
czytam, patrzę, analizuję - fakt grali !? i co 0:0
prosta odp. brak świeżej krwi, przyjdź na mecze juniorów... tam jest walka, serce, ..itp co powinno być e klasie, nie napinajcie się po co

gdzie_kibi - 2 marca 2011, 22:28:16 - *.rzeszow.mm.pl
4500 widzów, hahaha

Jaga - 2 marca 2011, 22:40:58 - *.elpos.net
"majster - 2 marca 2011, 22:02:48 - acse202.neoplus.adsl.tpnet.pl
i to jest lider e-klasy? przyjezdzaja sie bronic przez 70minut? pierwsza groźna akcja w 79minucie? TO JEST LIDER?!?! Lechia w dobrej sytuacji przed rewanżem, każda bramka Lechii to 2 Jagi."
I to jest ta niby najładniej grająca w lidze Lechia? Piach, choć lepiej niż z Ruchem, ale wówczas to było dno, dziś trochę lepiej. Nie łudź się, że w rewanżu Lechia coś ugra w Twierdzy Białystok.

adi - 2 marca 2011, 22:47:17 - *.icpnet.pl
Mecz kibicowsko na poziomie okręgówki, porazka w tym gdansku nawet sie porządnie wydrzec nie potrafią. .

paryzant - 2 marca 2011, 22:47:38 - *.cdma.centertel.pl
Fakt Lechia grala dzis piach ale Jaga to juz kompletne dno mowie o grze do przodu bo wybijanke umiecie grac to fakt i obys sie nie zdziwil co do rewanzu.

Gdansk - 2 marca 2011, 22:48:16 - *.dynamic.chello.pl
Kompletnie nie znacie się na piłce (w większości). To był bardzo dobry mecz. Spotkały się dwie drużyny z czołówki ligi, zabrakło tylko lub aż goli. Nie wiem, kto jest w gorszej sytuacji przed rewanżem. Jaga musi, Lechia może.

Piter - 2 marca 2011, 23:13:32 - *.elpos.net
Pierwszy komentarz rozwala to technicznie możliwe w ogóle żeby Jaga spadła ?

ha - 2 marca 2011, 23:30:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w rewanzu gładkie 2-0 dla Jagi i Lechia zegna sie znowu z pucharem Dziekuje. Dobranoc

paryzant - 2 marca 2011, 23:32:20 - *.cdma.centertel.pl
...tylko dlatego ze oni nie potrafia bramki strzelic

igo - 2 marca 2011, 23:48:19 - *.dynamic.chello.pl
zimno było to mało kibiców mecz dobry duzo walki w rewanżu lechia strzeli coś i gra dalej w połowie marca bedzi cieplej . Do boju lechio

narty - 3 marca 2011, 1:27:21 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
To dopiero pierwszy mecz w dodatku PP...
dla Jagiellonii spacerek w tym meczu...
Nie wiem czy Jagiellonia bedzie chciała grac dalej w pucharze Polski... Bo widać wyraźnie że oszczedzają sie na mecze PP... Chcieli zagrać jak najmniejszym nakładem sił... Frankowski nie był wystawiony od 1 minuty meczu...
Więc Lechia bardziej przyatakowała...

bb - 3 marca 2011, 4:49:00 - *.dynamic.qsc.de
Jak wy chcecie ta arene w Gdansku zapelnic
z 5tys luda smiech na sali!!!!

Malbork - 3 marca 2011, 7:01:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecz wyrównany a Jaga z taka grą niech zapomni o tytule
Ten Harjapetian to człowiek pomyłka, tyle strat to nie maja nawet w B - klasie!! skąd ta pokraka w Lechii?

santa66 - 3 marca 2011, 8:07:45 - *.dynamic.chello.pl
do''do jarek'',ty jesteś wręcz mały geniusz,Gdańsk i B-stok leżą blisko siebiedawno tutaj nie było takiego asiora jak ty,no może jedynie arkowiec ciebie przebija

Skorpion - 3 marca 2011, 8:13:03 - *.play-internet.pl
@Malbork
Chłopie no czego można sie spodziewać po Hajrapetanie przecież w Niemczech to on grał w lidze regionalnej.Nie wiem po co Lechii taki transfer pozdro

do Malbork - 3 marca 2011, 8:33:00 - *.147.247.193.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Co za mecz ogladales,bo ten co ja ogladałem to Airapetian podłączą się do gry byl aktywny,b.dobry technicznie.Zapraszam na strone lechia-gdansk.pl tytuł 180 mi nut bez gola,co Kafar mowil.To Levon a nie Vytautas bedzie gral z Polonia!!!!!

Bolek - 3 marca 2011, 8:37:06 - *.19.182.134
Na mecz nie można narzekać.Trzeba troszeczkę znać się na piłce by zabierać głos.Zagęszczanie środka przez obie drużyny,presing,gra bardziej defenzywna (Baba-Jaga) wymusza grę pozycyjną,grę wielu podań,grę techniczną a nie ..hurrra do przodu!!!
Analizując frekfencję to patrząc wstecz ,do momentu oddania nowych stadionów (one powodują większą liczbe widzów),co było na Legii,Cracovi,śledziach,Koronie...???po 3-4 tys.Spokojnie,jeszcze gra będzie lepsza (początek sezonu i widoczny brak "wyczucia" piłki)a o zapełnienie Areny jestem zupełnie spokojny!!!!
A MY SWOJE!!!!

Arka-Żabia - 3 marca 2011, 9:13:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
Co tak dużo ludzi ? ; ) Po za tym bardzo dobry doping HAHAHAHAHA .Parodia Dopingu ; *

arkowiec - 3 marca 2011, 9:14:49 - *.dip0.t-ipconnect.de
Po tej twojej wspanialej wypowiedzi jako znawcy futbolu radze ci podpisywac sie Cienki Bolek.

yeabucka - 3 marca 2011, 9:15:08 - *.plk.prest.pl
A tusku był na meczu czy jeszcze nie wrócił z ferii w oslo?

gość - 3 marca 2011, 9:25:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jaka "liga" taki "lider" (a i "wicelider" zresztą też)
dawać jeszcze więcej kopaczy z Bałkanów i Czarnego Lądu

darek50 - 3 marca 2011, 9:56:21 - *.adsl.inetia.pl
widzow 4500?? nie no smiech na sali ,ale wstyd

luck - 3 marca 2011, 10:03:32 - *.19.203.74
smiech na sali? srodek tygodnia puchar polski do tego mrozna pogoda

ddssss - 3 marca 2011, 10:07:39 - *.dynamic.chello.pl
Lechia chciala grac w pilke, ale Jaga sie zamurowala, szkoda, bo obie te druzyny jak na polskie realia sa dobre technicznie i potrafia grac ladnie dla oka, niestety wczoraj byly pilkarskie szachy zwlaszcza po stronie Jagi.

darek50 - 3 marca 2011, 10:18:41 - *.adsl.inetia.pl
co z tego ze srodek tygodnia? godzina 18.30! mrozna pogoda? -2 stopnie? przypomne ze na Arce ostatnio bylo -15

RULES - 3 marca 2011, 10:32:05 - *.tvteletronik.pl
arkowiec kij ci w dupe a ty admin sie ogarnij i zbanuj wkoncu tego napinacza,

santa66 - 3 marca 2011, 10:34:31 - *.dynamic.chello.pl
arkowiec i darek50,przed monitorami też siedzicie z opuszczoną do połowy kolan bielizną?

darek50 - 3 marca 2011, 10:53:56 - *.adsl.inetia.pl
santa co to znaczy "tez siedzicie" ? nie wiem co masz na mysli

Lechista - 3 marca 2011, 10:57:45 - *.2-3.cable.virginmedia.com
@darek50 - a wiesz moze co to znaczy ''chwilowa moda na nowy stadion'' ?

darek50 - 3 marca 2011, 11:44:58 - *.adsl.inetia.pl
nie wiem nie interesuje sie moda,przykro mi

gdanskbe - 3 marca 2011, 11:55:27 - *.play-internet.pl
gdzie jest ta lechia bo czekamy i nie mozemy sie doczekac

doBolek - 3 marca 2011, 11:58:46 - *.koscierzyna.vectranet.pl
po 3-4 tys.Spokojnie,jeszcze gra będzie lepsza (początek sezonu i widoczny brak "wyczucia" piłki)a o zapełnienie Areny jestem zupełnie spokojny!!!!
A MY SWOJE!!!! hahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaa ahahahahahahahahahah nie mogę normalnie hahahahahahahahahaha !!!

Lechista - 3 marca 2011, 12:02:30 - *.2-3.cable.virginmedia.com
@darek50- No to troszke inaczej. Na arke przyszlo te 9 tys tak? to zobaczysz za kilka meczy.

darek50 - 3 marca 2011, 12:05:29 - *.adsl.inetia.pl
raczej nie zobacze

arkowiec - 3 marca 2011, 12:19:36 - *.dip0.t-ipconnect.de
Lechista jestes no i gdzie ta twoja wielka Lechia i jej wielcy kibice bo narazie to WIELKIE DNO I ZENADA.

Jas Fasola - 3 marca 2011, 13:01:17 - *.129.93.219
ARKOWIEC nie wiesz gdzie byli w czasie ich meczu pozostali wierni kibice Lechii ???
Przecież w czasie meczu przebywali na budowanym stadionie PGE i budowali tęczową trybunę na której będą się bawili tęczowi blado-zieloni kibice z siostrami Szamotulskimi i Makim
A tam dla bardziej rozgrzanych kibiców budują lożę dla tęczowych VIPÓW ( dwuosobowe )i ma panować gorąca atmosferka ...

opus - 3 marca 2011, 13:18:54 - *.tktelekom.pl
jadzia z bialegostoku i tak awansuje lechia jest niczym

DENIS - 3 marca 2011, 14:23:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
myślę że jaga sobie da rade

luck - 3 marca 2011, 14:43:54 - *.80-202-48.nextgentel.com
prosze was ludzie nie porównujcie Arki do Lechii bo jest to conajmniej smieszne Lechia jest o 2 klasy wyzej pod kazdym wzgledem kibicowskim sportowym poza sportowym organizacyjnym itd...

arkowiec - 3 marca 2011, 15:08:44 - *.dip0.t-ipconnect.de
luck napewno masz racje jezeli chodzi o sprawy organizacyjne bo my nigdy niebedziemy mieli Blekitnej Trybuny.

Oliv. - 3 marca 2011, 16:51:19 - *.net.stream.pl
Do chyba kolegi , który się czepia o to że mało kibiców Lechii - zauważ człowieku, że to środek tygodnia był ! I zimno było bardzo, bo ja na meczu byłam . Nawet herbatka nie pomogła . Lepiej popatrz ilu było " gości " około 40 osób . I te jeszcze dzikie rytmy które prezentowali to wgl masakra. I tak jak na taką pogodę i dzień tygodnia Lechistów było dużo. I dobrze wspierali Lechię. Za ten tekst opus -"Lechia jest niczym "powinieneś w (...) dostać! Sam jesteś niczym..;/ I osoby wyżej mają rację, nie ma co porównywać Lechijki do śledzi, niczym takim sobie nie załużyli, by aż tak ich obrażać. Zresztą ostatnio chyba to był mecz Wisełki-śledzi jeden z komentatorów porównał DELEU do tego " Brumy" ze śledzi . Może bez przesady , co ? To nie ma porównania wgl . Jak będzie cieplej , lub jak bd weekend , zobaczymy wy wszyscy zazdrośnicy ( zwracam się do " kibiców" szczególnie arki ) ile Nas będzie!
TLG ♥

arkowiec - 3 marca 2011, 16:54:07 - *.dip0.t-ipconnect.de
Tak Oliv. masz racje ja tez ogladalem wasze 2 mecze i gracie jak Barcelona.

Oliv. - 3 marca 2011, 16:59:12 - *.net.stream.pl
Jas Fasola- Nie bądź taki hop do przodu bo Cię sznurówki wyprzedzą . Jesteś jakiś nieświeży bo żadnej takiej trybuny nie będzie . To że tak piszesz świadczy o tym , że zazdrościsz Nam Stadionu , bo na serio jest co pozazdrościć.
Pozdrowienia dla kibiców Lechii od Olivii ;-)
TLG ♥

Oliv. - 3 marca 2011, 17:00:40 - *.net.stream.pl
arkowiec - No wiesz .... na pewno lepiej gramy niż Arka.

Piter(L) - 3 marca 2011, 17:23:05 - *.opera-mini.net (*.28.234.63)
Pomyłka:
Bezbramkowym remisem zakończyło się spotkanie|| 1/4 finału Pucharu Polski|| pomiędzy Lechią Gdańsk i Jagiellonią Białystok. Obie drużyny w tym meczu stworzyły sobie kilka sytuacji bramkowych, jednak żadnej nie potrafiły wykorzystać.

Piter(L) - 3 marca 2011, 17:24:51 - *.opera-mini.net (*.28.234.63)
1/8 Mamy teraz :D ale mecz to kopanina :|

Oliv. - 3 marca 2011, 17:27:04 - *.net.stream.pl
Może i miałby obydwie , ale z pewnością Lechia lepiej grała, pod względem taktyki .

Lechista - 3 marca 2011, 17:39:35 - *.2-3.cable.virginmedia.com
Oj arkowiec arkowiec. A kto Ci powiedzial, ze jakas rozowa czy blekitna trybuna bedzie na nowym stadionie Lechii? no kto? znowu koledzy Ci naopowiadali bzdur a ty uwierzyles? A tak w ogole to w Polsce ja widzialem Teczowa trybune jedynie w Gdyni na meczu z Wisla wiec z czym do ludzi? A moze to ty zdejmowales gacie wtedy lub w meczu z baroe?

TKWM ŚWLG - 3 marca 2011, 17:54:56 - *.dynamic.chello.pl
tak to arkowiec chcial troche milosci niestety bedzie musial poczekac na braci z poznania by mu pomgli,a wszystkim ujadajacym zadam pytanie retoryczne gdzie sa wasze "wielkie" kluby???czyzby odpadly???hmmmmmm

Oliv. - 3 marca 2011, 19:11:45 - *.net.stream.pl
a to w Gdyni są prawdziwi kibice ?; o

Lechista - 3 marca 2011, 19:29:53 - *.2-3.cable.virginmedia.com
Nie no troche napewno jest. W kazdym klubie sa normalni, prawdziwi i nie tez sa nie normalni. Tylko wlasnie tych mniej normalnych wlascie w Gdyni odziwo jest duzo co pokazuja na meczach. Np. z Wisla czy Baroe.

Arkoholik - 3 marca 2011, 19:51:36 - *.dynamic.chello.pl
1/4 pucharu polski wielkie nadzieje gdańska na jedyną drogę do ligi europejskiej i ledwo ponad 4 tysiące kibiców.PGE arena - dajcie se lepiej spokój.

Arkoholik - 3 marca 2011, 19:54:21 - *.dynamic.chello.pl
a jak pokazywali trybuny z bliska to się można było zastanawiać skąd się wogóle biorą takie twarze na meczach piłki nożnej na meczach w polsce .

prusz.cyga - 3 marca 2011, 21:38:35 - *.torun.mm.pl
a ja mam juz dosyć tego miasta swojego gdańskiego i oleee

Oliv. - 4 marca 2011, 12:38:44 - *.net.stream.pl
Arkoholik - Może w Gdyni są lepsze twarze ; o
DrukARKA haha ; D . O lol , nie znacie się
Lechia to jest potęga
Lechia najlepsza jest,
Lechię trzeba szanować,
Lechię ! Nasz BKS < 3

karta - 4 marca 2011, 13:20:09 - *.217-171-48.tkchopin.pl
mecz sredni.remis zasluzony.kibice Jagi co niektorzy na golasa do polowy.nigdy nie zrozumiem czemu jest nienawisc miedzy niektorymi klubami (np.Lechia z Jagą).chyba pozapominaliscie co sie dzialo jak papiez umieral.

Arkoholik - 4 marca 2011, 15:15:09 - *.dynamic.chello.pl
Oliv słuchaj obejrzyj sobie mecz arka-lech i uczcie wszyscy w gdańsku jak zaje.... atmosfera jest na meczach zgody a nie to co wy prezentujecie . Arka-Lech to są niezapomniane chwile -PAMIĘTAJ !!

Arkoholik - 4 marca 2011, 15:17:30 - *.dynamic.chello.pl
a tak juz na marginesie za rok mistrzostwa europy czy wstyd na cały świat za ten gdańsk i te lokale mieszkalne znaczy domu :P w całym gdańsku. brud smród i ubustwo :/ żal :/

Lechista - 4 marca 2011, 16:29:56 - *.2-3.cable.virginmedia.com
@Arkoholik
Jaka atmosfera? taka atmosfera, ze lech powoli woli bardziej LKS od was? takich macie braci, ze w meczu z nami chyba nawet ani razu was nie pozdrowili? Prawda jest taka,ze wy-Arka wchodzicie Lechowi w... i to widac golym okiem.
Zgody traktuje rownoczesnie ale wiekszosc, kibicow, Polakow powie Ci, ze nr1 zgoda w Polsce to jest Wisla & Lechia. Wystarczy zobaczyc w jakich liczbach wspieramy sie na wyjazdach itp.

Arkoholik - 4 marca 2011, 17:00:51 - *.dynamic.chello.pl
powiem Ci lechisto tak : na lechii 4 tysiace z jagą a w internecie udziela sie dwa razy tyle psełdolechistów a wiesz dlaczego ? BO INTERNETOWI NIE PŁACĄ wieźcie sie od ponidziałku za wyburzanie gdańska i budowe od podstaw bo remontować tego się nieda a przypominam ME tuż tuż .

Arkoholik - 4 marca 2011, 17:03:30 - *.dynamic.chello.pl
A co do lecha arki i łksu to nie bede z tobą wcale dyskutował bo nie masz o tym żadnego pojecia tylko powtarzach głupie komentarze z internetu.

Lechista - 4 marca 2011, 17:07:18 - *.2-3.cable.virginmedia.com
Alkoholiku, a ja Ci powiem, zebyscie od nowa budowali wasz klub bo jak narazie wyglada on marnie. Podniecasz sie, ze na Lechii bylo 5tys bo macie nowy stadion i wiadomo, ze w pierwszych meczach beda komplety choc ostatnio z Wisla tylko 9tys bylo a spodziewalem sie kompletu.Teraz sobie pewnie myslisz, ze Arka ma wiecej kibicow ale juz nie dlugo sie zdziwisz Zobaczysz,ile bedzie chodzilo ludzi na Olimpijska za kilka kolejek. Juz Ci mowie, ze to bedzie w rejonach 6-7 tys. Wiem, ze zaraz pewnie napiszesz, ze na nowym stadionie Lechii bedzie chodzilo 5tys ale ja czekam tylko na otwarcie i bede chcial zobaczyc wasze komentarze lub brak komentarzy
pozdro

Lechista - 4 marca 2011, 17:11:31 - *.2-3.cable.virginmedia.com
@arkoholik
Mam pojecie o tym az nie wiesz jak duze. Jezeli chodzi o komentarze w necie to ja sie nimi nie kieruje, to moge Ci zapewnic. A jezeli chodzi o glupie komentarze w internecie to wlasnie kibice Arki zawsze probuja wymyslac jakies ploty o Lechii, na sile bronic Lecha itp co oczywiscie mozesz spotkac na kazdym kroku.

Arkoholik - 4 marca 2011, 18:00:58 - *.dynamic.chello.pl
oczywsiacie ze na arke bedzie chodzic max 8 , 9 tysiecy na zwykłe mcze ligowe . ale co tu poruwnywac liczbe ludnosci gdanska i gdyni. a ty myslisz ze mecz otwarcia stadionu w gdansku bedzie komplet pewnie hee nawet jak beda za darmo rozdawc bilety to kompletu nie bedzie bo tam niema atmosfery do piłki noznej. to wszystko bo tych farfocli na temat zgód i td. to nawet niechce mi sie ztoba gadac bo brak słwo naprawde

Lechista - 4 marca 2011, 18:05:33 - *.2-3.cable.virginmedia.com
Dlaczego nie ma atmosfery w Gdansku do pilki noznej? Gdansk ma najwiekszy i najlepszy klub pilkarski na Pomorzu co widac. wiec o co chodzi? A co do frekfencji na pierwszym meczu to mysle, ze bedzie ok 30tys. A na mecze ligowe 15-18tys.

Max - 4 marca 2011, 18:33:05 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Arkoholik z Gdyni na mecze chodzi ze 4 tyś pozostali to okoliczne wioski

Oliv. - 4 marca 2011, 19:16:35 - *.net.stream.pl
Arkoholik- jak Ty czasem coś napiszesz to nie wiadomo czy śmiać się czy płakać . Dla Twojej wiadomości Lech to amica wronki . Również nazywam ich złodziejami i pyrakami. Jak kto woli xD .

Arkoholik - 4 marca 2011, 22:57:52 - *.dynamic.chello.pl
30 tysiecy potem 15-18 tysiecy przeciez ty człowieku zmień dilera bo ten przycina lub cie oszukuje . aresztynie komentuje bo to internetowi wiec wiecie świat canal plus i orange sport

Lechista - 4 marca 2011, 23:03:03 - *.2-3.cable.virginmedia.com
Ja tego nie mowie, zeby jakos Ci dogryzac czy cos. Ja tylko stwierdzam obiektywnie fakty. Jeszcze wspomnisz moje slowo Lechia za kilka lat moze stac sie potega ligi Polskiej, ma duzy potencjal i moda na Lechie dopiero sie zacznie ! Ja jestem o tym pewny.

hdafh - 6 marca 2011, 20:53:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak tam łękotka :D?

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas