[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


6 marca 2011, 18:53:00 - koofel
Ekstraklasa: Lechia 2-0 Polonia B.

6 marca 2011, 17:00 - Gdańsk (Stadion Miejski)
Lechia Gdańsk 2-0 Polonia Bytom
Abdou Razack Traoré 76 (k), 90

Lechia: 33. Sebastian Małkowski - 17. Marcin Pietrowski, 5. Krzysztof Bąk, 6. Luka Vučko, 20. Lewon Hajrapetjan - 8. Łukasz Surma, 25. Kamil Poźniak (57, 10. Tomasz Dawidowski), 22. Paweł Nowak - 11. Ivans Lukjanovs (66, 23. Marko Bajić), 18. Bédi Buval, 7. Abdou Razack Traoré (90, 26. Deleu).

Polonia: 87. Seweryn Kiełpin - 5. Adrian Chomiuk, 27. Michal Hanek, 3. Mateusz Żytko, 23. Błażej Telichowski - 20. Marcin Radzewicz, 15. Marcin Dziewulski (83, 14. Robert Wojsyk), 4. Łukasz Tymiński, 13. David Kobylík, 16. Dariusz Jarecki (67, 7. Miroslav Barčík) - 10. Grzegorz Podstawek (56, 26. Przemysław Trytko).

żółte kartki: Dawidowski - Jarecki, Hanek.

sędziował: Adam Lyczmański (Bydgoszcz).
widzów: 6370.

HubertPTP - 6 marca 2011, 18:53:22 - *.ingram.com.pl
Brawo oby tak dalej!!

Grzes - 6 marca 2011, 18:53:31 - *.slupsk.vectranet.pl
Brawo!!!!!!!!!!!!

pozdrawiam - 6 marca 2011, 18:53:36 - *.cable-modem.tkk.net.pl
Pozdrawiam

pb - 6 marca 2011, 18:53:50 - *.adsl.hansenet.de
spadek

GZA - 6 marca 2011, 18:54:13 - *.tktelekom.pl
łoł

aalbnorg - 6 marca 2011, 18:54:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Lechia Traore to poziom 2x lepszy niz cala reszta graczy

gh - 6 marca 2011, 18:54:25 - *.ostnet.pl
haha obstawiłem 2:0
dzięki Ci Traore

edek - 6 marca 2011, 18:54:37 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No to Lechia dołancza do czołówki , a Polonia po porażce z LEgią to jest bliżej spadku niż pucharów

Fradi - 6 marca 2011, 18:54:51 - *.nucleus.com
Brawo Lechia, tak trzymaj!!!

Śląsk WKS - 6 marca 2011, 18:55:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I o to chodzi ! Brawo Lechia !!!

Ben 10 - 6 marca 2011, 18:56:28 - *.static.akk.net.pl
Góralczyk założył że wszystkie mecze gra na 0-0 a nuż się z przodu uda. Otóż w przodzie nic się nie uda, a obronie daleko do monolitu. Należy się poważnie zastanowić nad propozycją pani prezes Warty.

elber - 6 marca 2011, 19:01:05 - *.superkabel.de
256 minut czekalismy na gola dla Lechii,lecz Traore pokazal ze jest bardzo waznym pilkarzem naszej druzyny.Ciezko bylo ale 3 punkty zostaja w Gdansku.

benfa - 6 marca 2011, 19:01:06 - *.216.76.10
wykupić Traore

Jaga - 6 marca 2011, 19:04:17 - *.193.209.202
A Dawidowski dalej symuluje... dziękujcie dwóm czarnym za 3 punkty.

lg - 6 marca 2011, 19:04:42 - *.76.211.97
Lechia się dopiero rozkręca ... Lechia vs Legia 3:0

jacek - 6 marca 2011, 19:05:07 - *.112.128.36
Lechia to banda napinaczy,
co druga śpiewka to bluzgi.
leczcie kompleksy betoniary..

TAG_Oliwa - 6 marca 2011, 19:05:23 - *.dynamic.chello.pl
Gdansk i tak za Areczka

luck - 6 marca 2011, 19:05:56 - *.202.48.252
jak wykupic traore skoro ma podpisany dwoletni kontrakt ??? Bravo Lechio szkoda ze tylko 2-0

Dr Shpon - 6 marca 2011, 19:08:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gdyby nie Vućko i Dawidowski, Lechia mecz miałaby w plecy.
Traore zbyt wiele strat. Gol z karnego nie robi z niego gwiazdy.
Poźniak to nieporozumienie, wracaj czym prędzej do Bełchatowa.

arkowiec - 6 marca 2011, 19:09:58 - *.dip0.t-ipconnect.de
Ale beka z betonow 6300 kibicow na Lechi walczacej o puchary a na Arce walczacej o utrzymanie 11700 i niech mi jeszcze raz taki Lechista napisze kto ma lepszych kibicow.

AG - 6 marca 2011, 19:10:27 - *.11.6.117
Haha co Was tak mało na meczu ? Oj betony betony żal mi was ...

do DR Shop - 6 marca 2011, 19:11:01 - *.80-202-48.nextgentel.com
oglądales wogole mecz Traore najleprzy na boisku od kiedy przyszedł do Lechii

fsdg - 6 marca 2011, 19:11:35 - *.docsis.tczew.net.pl
Mecz?To się nie powinno meczem nazywać!To jakieś marne klepisko było.Jestem kibicem Lechii ale zażenowanie tym spotkaniem jest bardzo duże.Męczyć się z najsłabszą na ten moment w lidze Polonią Bytom?To jakieś nieporozumienie.Doping marny-zero atmosfery(w porównaniu z Derbami Warszawy,kibiców też niewielu... dobrze,że nie pojechałem na ten mecz.

Bartek - 6 marca 2011, 19:12:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czemu co niektórzy są tak kompletnie durni? Jak jakaś drużyna przegra to piszą od razu spadek i.t.p. Zostało jeszcze 13 kolejek do końca,więc wszystko jest jeszcze możliwe. No na jakieś 90% Cracovia spadnie ale reszta nie ma aż tak dużej straty.

lechita - 6 marca 2011, 19:13:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ilu fanow? 4-5 tys?

DJ1910 - 6 marca 2011, 19:13:53 - *.29.76.172
I dobrze, polonia b. spadek

ggds - 6 marca 2011, 19:14:26 - *.docsis.tczew.net.pl
do arkowca-było 5000

sam - 6 marca 2011, 19:14:27 - *.dynamic.chello.pl
Napinajcie się dalej. Po prostu zazdrościcie.
@ do "jaga" : zachowaj dla siebie te rasistowskie docinki. Zazdrościsz , że Poźniak wybrał Lechię, bo wiedział , że to jedyny dobry sezon Jagi. Grosik odszedł, Frankowski się starzeje ,a reszta zespołu, poza osobą Sandomierskiego nic dobrego nie reprezentuję. Śmieszą mnie wypowiedzi probierza, że nie wystawiał by Grosickiego. Jak ma tak silny skład to czemu jeszcze nie gra W Lidze Mistrzów????

do Fsdg - 6 marca 2011, 19:15:43 - *.80-202-48.nextgentel.com
najsłabsza na ten moment jest chyba arka pozdrowienia Tczew z Lechią

dsgs - 6 marca 2011, 19:15:52 - *.docsis.tczew.net.pl
Lukis91-Jak dadzą nowy stadion to będzie pustkami świecił

WIELKA_LEC - 6 marca 2011, 19:16:39 - *.dynamic.chello.pl
Hehehe jest i arkowiec star napinacz, gdzie byłeś po meczu z Amicą? Wstyd było się pokazać? Co do kibiców - gdzie byliście na starym stadionie jak was po 3 000 chodziło? Wy nie jesteście kibicami, tylko oglądaczmi obiektów sportowych. Lecz kompleksiki Wielkiej Lechii lecz, już niedługo 30 000 na Lechii, na derbach 44, a was czeka powrót do stałej formy, czyli 2 500, w porywach do 3 000 na lepszych meczach w 1 lidze. BRAWO LECHIA!!!!

Wiślak - 6 marca 2011, 19:16:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozdrowienia od Wisełki!!

rafi - 6 marca 2011, 19:16:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
frekwencja poraza !!

hdha - 6 marca 2011, 19:17:10 - *.docsis.tczew.net.pl
Do "TCZEWA Z LECHIĄ". Jak jesteście z Lechią to czemu was w Gdańsku tak mało?h

wan - 6 marca 2011, 19:17:11 - *.76.4.56
No to pomogliśmy Areczce w utrzymaniu. Nie zmarnujcie tego chłopy z Gdynii. Zawsze są derby i więcej klubów z Pomorza, a nie te same górnicze zespoły co utrzymywały się za kasę państwową. Komuna się skończyła, powoli pospadacie.

lechita - 6 marca 2011, 19:18:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to na 42 tys stadionie mecze beda ogladaly..krzeselka !!

Lukis91 - 6 marca 2011, 19:19:19 - *.dynamic.chello.pl
dsgs-no ok zobaczymy :P Wprost niema takiej opcji żeby świecił pustkami :P Pokaż mi jakiś nowy stadion i żeby świecił pustakami?? chyba raczej takiego niema :P

Lechista - 6 marca 2011, 19:19:42 - *.2-3.cable.virginmedia.com
arkowiec, Lechia ma lepszych kibicow i tego nie zmienisz. Powiedz mi ile was chodzilo na stary stadion? zobaczysz jak otworza PGE Arena. Wiadomo, ze przez kilka meczy beda duze frekfencje. ale i tak spodziewalem sie ze u was bd komplety ale nie ma.

gfg - 6 marca 2011, 19:20:43 - *.docsis.tczew.net.pl
Lechista a gdzie jest w Gdańsku 10000? NIE MAg

kibeo - 6 marca 2011, 19:22:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecz na początku niezbyt interesujący! Ale w drugiej połowie widowisko był znacznie lepsze, bo lechia przykręciła tempo a polonii chyba zależało tylko na tym aby wywieżć remis. Dobra zmiana Dawidowskiego za Póżniaka. Jak na razie Póżniak nic nie pokazuje , nie wiem co on robi w środku pola. Dawidowski zrobił swoje. Wywalczył rzut karny i asysta.Brawo! Nie ma co oceniając zawodników to najbardziej wyróżniającym się był Traore. W obronie spokój i opanowanie zawsze zachowywał Vućko. W tym meczu swoje zrobili Vućko, Lewon dosyć dobrze zagrał, Surma , Dawidowski i Traore. Gratulacje ogólnie dla całej drużyny za walkę. Zobaczymy jak w Białystoku będzie za tydzień.

pb - 6 marca 2011, 19:23:54 - *.sileman.net.pl
mimo wielkiej sympatii do Polonii Bytom z przykrościa stwierdzam że tym stylem gry to oscylujemy na środek tabeli 1 ligi... to tego dochodzą dziwne słuchy o sprzedaży miejsca w ekstraklasie... wszystko to źle prorokuje na wiosne... jezeli nic się nie zmieni to nasz ostatni sezon w ekstraklasie

arkowiec - 6 marca 2011, 19:24:21 - *.dip0.t-ipconnect.de
Lechista i reszta betonow a ile miescil stadion Rugby 3000 pajace.

PATA - 6 marca 2011, 19:24:40 - *.play-internet.pl
Czy wy nie macie się o co spierać tylko o widzów? Widownia chyba nie gra

arkowiec - 6 marca 2011, 19:26:18 - *.dip0.t-ipconnect.de
A na Nowy stadion zeby go zapelnic to bedziecie musieli robic lapanki.

Lechista - 6 marca 2011, 19:28:16 - *.2-3.cable.virginmedia.com
Nie mowie o rugby... ilu was chodzilo na olimpisjka? 4tys-6tys. Za kilka meczy bedzie chodzilo ok. 7-8tys wiec czekaj...

hsht - 6 marca 2011, 19:28:21 - *.docsis.tczew.net.pl
arkowiec,dobre,dobre:D Tylko w Gdyni też na "tęczowej" chyba byli z łapanki:D

hhth - 6 marca 2011, 19:30:39 - *.docsis.tczew.net.pl
Nigdzie nie ma pełnych stadionów w Polsce czy to Wisła,Lech...no ewentualnie Legia

arkowiec - 6 marca 2011, 19:31:14 - *.dip0.t-ipconnect.de
A policzyliscie ile mieszkancow ma Gdynia a ile Gdansk i o co walczy Arka a o co Lechia jak by Arka byla na 4 miejscu to stadion pekal by w szwach a u was co DNO !!!!!!!

rafi - 6 marca 2011, 19:31:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale po co wam stadion na 42 tys skoro was chodzi 6 tys ? mecze beda ogladaly krzeselka !!

WIELKA_LEC - 6 marca 2011, 19:32:31 - *.dynamic.chello.pl
arkowiec zaraz ci żyłka pęknie, na stary stadion Bałtyku chodziło was po 3 000, więc mi nie wyjeżdżaj ze stadionem rugby hehe.

luckBks - 6 marca 2011, 19:35:08 - *.80-202-48.nextgentel.com
ale was boli PGE ARENA heheh szprotki

fhdh - 6 marca 2011, 19:38:37 - *.docsis.tczew.net.pl
luckBKS i tak tam długo nie pogracie bo jak nikt nie będzie chodził to bilety nie bd schodzić i nie bd was stać na jego utrzymanie

Radziu - 6 marca 2011, 19:41:36 - *.lublin.mm.pl
Panowie Lechiści - nie napinajcie sie tak, bo u was średnia z poprzedniej rundy wynosi 6,5 tyś. Przypominam, że gracie o puchary. My bronimy się przed spadkiem i średnia zapewne tak jak sami napisaliście wyniesie 7-8 tyś. Zapewniam was, że jak Arka grałaby o takie cele jak wy to byłoby 15 tyś. Przykre dla was ale prawdziwe. Niestety nie zapełnicie nowego miejskiego stadionu nawet w 50%, chociaż wam mimo wszystko tego życzę, bo każdemu jest potrzebna konkurencja.
Pozdrawiam normalnych.
TAG

xx - 6 marca 2011, 19:42:22 - *.dynamic.chello.pl
Co was tak mało? Podobno na Gedanie chodzi podobna ilość

aRcik - 6 marca 2011, 19:42:54 - *.netland.3s.pl
...

R-u-c-h - 6 marca 2011, 19:44:08 - *.netland.3s.pl
rafi tobie nigdy nic nie pasuje.

Kibic - 6 marca 2011, 19:45:47 - *.szczecin.mm.pl
WIELKA_LEC-Dzieciaku nie ośmieszaj się jaki stadion Bałtyku poczytaj historię a zobaczysz że pierwsza grała tam Arka.Co do chodzenia 3tyś to się mylisz bo na NSR tylu chodziło.U was na mecze chodzi 6tyś to jak na tak duże miasto to troche siara ale pewnie połowa odpuściła bo Oddaliście prawdziwą Lechię OLIMPII POZNAŃ!!!!
Co do nowego stadionu to każdy wie że gdyby nie było Euro to i stadionu by nie było a w Gdyni sami sobie wybudowali.
I co jest wiadome to na mecze na stadionie miejskim w Gdańsku będzie grupka kibiców chodzić!!!

hdafdfhd - 6 marca 2011, 19:45:49 - *.docsis.tczew.net.pl
T ę P A G

arkowiec - 6 marca 2011, 19:48:43 - *.dip0.t-ipconnect.de
Betony nie jest wam wstyd podobno na Baltyku bylo wiecej a dla tych co tak szczekaja proponuje zajrzec w aktulalna statystyke kibicow w rundzie jesienej i gdzie znajduje sie Lechia.

rafi - 6 marca 2011, 19:49:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
R-u-c-h - chodzi mi o to ze jak budowac stadiony to trzeba je wypelnic !!

WIELKA_LEC - 6 marca 2011, 19:55:57 - *.dynamic.chello.pl
Kibic paprykarzu jak tam frekwa na Pogonii? To jest dopiero śmiech na całą Polskę. Co do tego czyj to stadion śledzie nie miały wątpliwości dopóki swojej leśnej świątyni nie sprzedali i się zaczęło przekłamywanie historii jak ze wszystkim u nich. No i pajacu - a kto Pogoń sprzedał Piotrcovii? I mi to nie wyjeżdżaj, że się myle, było ich 3 000 na stadionie Bałtyku, nie na rugby, nie wiesz - nie pisz gamońku. Następna bzdura z Twoich wypocin - STADION MIAŁ POWSTAĆ BEZ WZGLĘDU NA EURO, ale skąd ty możesz o tym wiedzieć, dobrze, że chociaż neta tam macie.

majster - 6 marca 2011, 19:56:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dlaczego arkowiec nie wypowiada sie w tematach o arce? bo mu wstyd! hehe i arkowiaczku nie spinaj sie o frekwenje, bo na starym stadionie chodzilo was 4tys(nie mowie o NSR) teraz jest euforia nowego stadionu i dlatego taka liczba(no i przeciwnicy-Wisla i Amica), ale ta euforia minie chlopaczku hehe. Odwrocmy tabele arka na czele!

Ben 10 - 6 marca 2011, 20:00:13 - *.static.akk.net.pl
Nie jest ważna liczba a jakość. Czy Jan Paweł II, Albert Einstein czy Adam Mickiewicz byliby słynni gdyby takich jak oni było po 20 tysięcy? Nie!!! Nawet jedna osoba jak coś sobą prezentuje jest bezcenna, a bezmyślny tłum jest cenny dopiero liczony w tysiącach!

znicz - 6 marca 2011, 20:01:58 - *.elblag.vectranet.pl
Co tej Lechii czepiacie prawdziwi kibice zmęczeni po sobotnich balach z łóżka dźwigiem nie podniesiesz!Lechia jednak gra,a Arka asystuje!Co do karnego przewinienie zaczęło się przed polem karnym więc rzut wolny bezpośredni,ale szef na trybunach!

Radziu - 6 marca 2011, 20:05:41 - *.lublin.mm.pl
do WIELKA_LEC - strasznie się chłopie napinasz! Przecież wy gracie na stadionie MOSiR! Nie mów mi również, że to nie przeszkadza bo w tym miejscu jest wasza historia. Za 6 m-cy będziecie grać na kolejnym stadionie miejskim i tam waszej historii z T29 nie będzie!!!!
TAG

DarkneSs - 6 marca 2011, 20:08:20 - *.183.186.68.dsl.dynamic.eranet.pl
Lechia Gdańsk !!! Pozdro od Ślązeczka

R-u-c-h - 6 marca 2011, 20:10:52 - *.netland.3s.pl
Zgadza sie,ale poki co jeszcze graja na starym.A tobie zycze troche wiecej optymizmu,bo to nie jest primera division

Radziu - 6 marca 2011, 20:12:44 - *.lublin.mm.pl
Do majster - Przykro chłopie, że nie widzisz jak w Gdańsku to wszystko wygląda. Ma 3 razy więcej mieszkańców a na stadionie tego nie widać. Niestety tam tak już jest że spinają sie na nas, ale my to rozumiemy, i wiekszość w kraju również. Przykre ale prawdziwe.
Trochę pokory.
TAG

Lechista - 6 marca 2011, 20:15:25 - *.2-3.cable.virginmedia.com
Oj arkowiec, dalej nie rozumiesz podstawowych rzeczy. Przed tem na olimpijska chodzilo was ok.5tys, teraz otworzyli stadion i chodzi 10tys. Nie rozumiesz dalej, ze tyle ludzi chodzi ze wzgledu na nowo otwarty stadion? zobaczysz ile bedzie chodzilo na Lechie w nowym sezonie. Zobaczymy co bedziesz gadal...

arkowiec - 6 marca 2011, 20:16:55 - *.dip0.t-ipconnect.de
Tak sobie mysle ze jak kibice Lechi tak sie napinaja ze podobno caly Sopot Bialo-Zielony, Tczew, Gdyia itd. to znaczyloby ze dzisiaj na meczu niebylo kibicow z Gdanska.

hmm - 6 marca 2011, 20:20:17 - *.mlyniec.gda.pl
TępAGi to powiedzcie teraz tym swoim 11 tysiącom żeby strzeliły jakiegoś gola, bo wasi kopacze zapatrzyli się na wasze gołe tyłki chyba i mają z tym problem.

majster - 6 marca 2011, 20:21:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to wyjdz cwaniaku na sopot w tych teczowych żółto niebieskich barwach hehe, a zapomnialem nie mozesz, przeciez ty u niemczorow robisz hot dogi w ustach

Lechista - 6 marca 2011, 20:21:23 - *.2-3.cable.virginmedia.com
Tczew? Gdynia? bialo zielone? No nie wiem... W Tczewie wiekszosc sledzi, w Gdyni, wiadomo. Jedynie z tych 3 wymienionych to Sopot jest bialo-zielony.

Pavel_1991 - 6 marca 2011, 20:24:08 - *.tczew.vectranet.pl
Arka i tak na zawsze będzie pierwsza przed Lechią,ponieważ jako pierwsza z Pomorza zdobyła Puchar Polski.

LG1945 - 6 marca 2011, 20:27:54 - *.dynamic.chello.pl
do arkowca i reszty jego zakompleksionej bandy. mam gdzies ile kibicow chodzi na Lechijke spojrz glabie w tabele gdzie jestesmy MY a gdzie wy! to jest najwazniejsze. ZAWSZE NAD WAMI...

do Pavel - 6 marca 2011, 20:28:00 - *.80-202-48.nextgentel.com
teraz umarłem ze smiechu :D

harry - 6 marca 2011, 20:29:05 - *.adsl.inetia.pl
Ciekawe czy traore zostanie w gdansku po sezonie bo jest 100 razy lepszy od innych

Rudlof H - 6 marca 2011, 20:29:25 - *.217.4.32
Faktycznie arkowiec macie lepszych kibicow..Przyznaje to jako Lechista a w pewnych dziedzinach jestescie niedoscignieni..Zwlaszcza w sprincie po wlasnym dworcu hehe.Czy to prawda ze u was na wzor Cracovii robi sie tez skany na wejsciu na stadion??Skan odbytnicy oczywiscie ktora tak lubicie pokazywac marczyfredy..

WIELKA_LEC - 6 marca 2011, 20:31:31 - *.dynamic.chello.pl
Radziu hehe, następny nawiedzony. Nie rozumiesz podstawowej kwestii - my swojego stadionu (SWOJEGO - od 1945 do dziś)nie sprzedajemy Krauzemu, żeby mieć pieniądze na sędziów i nie wbijamy się sąsiadowi - wrogowi na ich śmieci bezczelnie kłamiąc i przerabiając historię. Co do naszej frekwencji - fakt, słaba jak narazie. Ale jeszcze sezon temu była najwyższa w lidze, więc czym się podniecasz? Widać jak Cię Lechia boli. arkowcu z Lublina.

do wsi gdy - 6 marca 2011, 20:40:57 - *.46-29-144.tkchopin.pl
Hahaha jak Lechia grała w I lidze to we wsi jeszcze sołtys rządził , jak zdobyliśmy "górkę"to leszcze za płotem płakały,jak palimy wladców płn. to w portki robią , jak zapraszamy na grilla to odmawiają,jak
lejemy amice to piszą że przypadek jak robimy śledzi w Oliwie to jadą niekumaci ,jak grają na Bałtyku to piszą że mosir, jak kroimy szmaty to na mendy donoszą o kradzieży (wp), jak amica kuma się z ŁKS-em tu udaja że deszcz pada a nikt im w oczy nie pluje ...barwy zmienione (starych już nie kochaja ....moge jescze długo wyliczać -tęczówki !!

heniuś90 - 6 marca 2011, 20:41:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pseudo-lechiści się napinają na necie a polowy z nich na meczu nie było hehehe.Zacznijcie na mecze chodzić a nie w internecie bzdury siać.Jesteście kibicami sukcesu o czym świadczy frekwencja na waszym stadionie i wasz śmieszny "protest",że niby nie ma znaczących transferów-żalll.Na waszym stadionie jest cicho,brudno i pusto więc trzymać jadaczki i podziwiać Gdynię:D.Ta,będziecie Baltic Arenę tylko jak ją zapełnicie?:D.Max 25000(30000 na pierwsze derby)zgromadzicie na najważniejszych meczach ot cała prawda.W Gdyni minimum chodziło 5000 na mecz-u was tyle samo teraz choć jesteście znacznie większym miastem i co wy na to? Poza tym jakie wy macie "grupy wsparcie" tzn FC na Pomorzu? LGFT śmieszne ,czyli 30 ludków?:D Pozdro TPAG

arkowiec - 6 marca 2011, 20:41:51 - *.dip0.t-ipconnect.de
Betony po co sie napinacie liczby nie klamia a jesli chodzi ci o ustawki to napiszcie kogo zabraliscie na Lecha wy nawet Honorowa walczyc nie potraficie.

BKS - 6 marca 2011, 20:42:50 - *.dynamic.chello.pl
widzów: 6370
HAHAHAHAHAHAHAHA
K O M P R O M I T A C J A

heniuś - 6 marca 2011, 20:45:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
arkowiec.A kogo na grilla wzięli????:D

mlodyPiast - 6 marca 2011, 20:46:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hej Polonia musicie sie utrzynmac bo na jesien chce derby !! Wierze w was pokazcie slaski charakter ! moze i nie ma pieniedzy ale jest atmosfera muscie ja zrobic wtedy beda wyniki mimo wszystko. Gorny Sląsk

heniuś - 6 marca 2011, 20:48:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piastunka cicho siedź.Ja nic raczej do Polonii Bytom nie mam ale poziom ekstraklasy powinien być przyzwoity.I żadnych Podbeskidź i Piastów w ekstraklasie już nie potrzeba.

arkowiec - 6 marca 2011, 20:49:53 - *.dip0.t-ipconnect.de
Na Dyskobolie przychodzilo wiecej kibicow.

Radziu - 6 marca 2011, 20:49:56 - *.lublin.mm.pl
Do WIELKA_LEC: Co do sprzedaży to trochę nie trafiłeś, bo wy sprzedaliście klub dwa razy (Polonia GD i Olimpia Poz)! Nie ma sensu polemizować. Nikt u nas nie chce histori zmieniać, i o tym było podczas oprawy na meczu z waszymi przyjaciólmi .
Pozdrawiam

heniuś - 6 marca 2011, 20:50:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A tak w ogóle to nie rozumiem tych tekstów "Polonia walcz". Nawet jak się utrzymają to licencji na stadion nie dostaną.Podobnie jak w I lidze Podbeskidzie i ŁKS.

heniuś - 6 marca 2011, 20:52:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
arkowiec. Może przypomnisz LechistKOM o łękotce hehehehehee

r - 6 marca 2011, 20:53:54 - *.gdynia.mm.pl
Lechio dobra frekwencja !
Gdynia wczoraj miala tylko ponad 11 tysięcy

majster - 6 marca 2011, 20:56:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
arkowiec pokazac Ci tabele? derby gdynii w nastepnym sezonie!

dhdzf - 6 marca 2011, 21:00:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mordki Lechistki,bo Was Areczka łobije w łękotki :D

Ridick - 6 marca 2011, 21:00:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Co arkowiec już po kacu a jak tam kakałko po wydy..niu przez pyrki.
Wracaj do swojego wontku bezdom..y pajacu

Radziu - 6 marca 2011, 21:02:29 - *.lublin.mm.pl
majster - nawet jak tak sie stanie, to nie będziemy mieli sie czego wstydzić. Będą grać nasi wychowankowie, których i tak mamy sporo w pierwszym zespole i którzy grają i się ogrywają. Niestety o was tego nie można powiedzieć.

lorenc - 6 marca 2011, 21:05:42 - *.adsl.inetia.pl
5 tyś na Lechii ,a na Zawiszy 2 liga 4 tysiące kibiców ,coś Lechia traci kibiców ,więcej ludzi w trójmieście woli Arkę

santa66 - 6 marca 2011, 21:05:50 - *.dynamic.chello.pl
arkowiec,gdzie ty nastolatku wczoraj byłeś,tak wiele osób na ciebie czekało?I nie siedź przed monitorem z gołym tyłkiem,to nie są trybuny stadionu w Gdyni.r,masz rację,wczoraj w Gdyni było ponad 11 tys,z czego ok.3tys.gości

aliLG - 6 marca 2011, 21:06:19 - *.200.159.235.internetia.net.pl
Z tym stadionem Arki na Olimpijskiej to taka sama prawda jak z jej całą historią N-A-C-I-Ą-G-A-N-E
Fanom roku 1929 proponuję poczytać: http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,85946,745
9548,80_lecie_klubu_Arka__Prawda_to_czy_falsz.html
?as=1&ias=2&startsz=x
Jak to pisało na trasparentach "Kadłubów" w dniu otwarcia stadionu?
"ŻÓŁTO NIEBIESKA ZASADA - SWÓJ DOM SIĘ SPRZEDAJE, SĄSIADÓW OKRADA" - coś musi być jednak na rzeczy!!!
Bez szacunku dla złodziei historii, stadionu i flag!!!

zal... - 6 marca 2011, 21:09:02 - *.dynamic.chello.pl
Radziu masz racje macie mase wychowankow w kadrze az 1 to naprawde sporo. no chyba ze masz na mysli tych 11 obcokrajowcow.

Lechista - 6 marca 2011, 21:09:30 - *.2-3.cable.virginmedia.com
arkowiec, zobaczymy w lipcu ile na arke bedzie chodzilo a ile na Lechie. Juz Ci mowie, ze na Arke max bedzie 6-7tys. A zobaczysz ile na Lechie bedzie chodzilo. Wspomnisz moje slowo. Juz nie moge sie doczekac jak zobacze wtedy twoje smieszne komentarze lub brak bo nie bedziesz tutaj wchodzil przez miesiac

arkowiec - 6 marca 2011, 21:12:39 - *.dip0.t-ipconnect.de
santa66 synku ja mieszkam w Hamburgu od 22 lat i gwarantuje ci chlopczyku woskowy ze bylem przez te lata wiecej na razy na Arce niz ty masz wlosow na glowie.

arkowiec - 6 marca 2011, 21:14:03 - *.dip0.t-ipconnect.de
A ty Lechista wloz te bajeczki do archiwum.

szatan - 6 marca 2011, 21:15:34 - *.rev.pro-internet.pl
pozdro dla mojego super kumpla arkowca! dorzucilismy 4 pkty do naszej przewagi. ty zas ciesz sie potega w 1. lidze. od 22 lat pewnie z raz byles na Arce w canal +

santa66 - 6 marca 2011, 21:22:36 - *.dynamic.chello.pl
Dzięki arkowiec za komplement,już dawno nikt mnie tak nie odmłodziłWczoraj też zapewne byłeś na meczu tak jak zawsze i nie miałeś czasu usiąść przed monitoremMiło,że Lechia jest ci tak bliska i zawsze się pojawisz,napiszesz coś mądrego,pouczającego,tylko szkoda,że wszyscy się z ciebie tak śmieją

Radziu - 6 marca 2011, 21:23:10 - *.lublin.mm.pl
Do zal: chłopie czy ty wiesz co to znaczy kadra pierwszego zespołu. Sprawdź sobie ilu jest wychowanków (również chłopaków z regionu) bo zaraz będziesz się zapewne czepiał, że to nie wychowankowie . Zresztą nie będę się wdawał w dyskusję bo za stary jestem żeby się z tobą przekomażać. Pozdrawiam, i szanuję was za poglady do swoich klubów, bo czasami zasłaniają one oczy.
TAG

Witomino - 6 marca 2011, 21:28:55 - *.play-internet.pl
I gdzie te betony są co sie tak spinają o nasza frekwencje ? Popatrzcie na swoją lepiej

santa66 - 6 marca 2011, 21:31:25 - *.dynamic.chello.pl
arkowiec,to ty przeniosłeś ten zwyczaj obnażania się, na trybuny w Gdyni z pewnej dzielnicy Hamburga?

tag mars ! - 6 marca 2011, 21:32:19 - *.play-internet.pl
Mars zawsze z Arka !!!!!

??? - 6 marca 2011, 21:32:25 - *.dynamic.chello.pl
to w koncu o co chodzi? wychowankowie czy pilkarze z regionu? dla mnie wychowanek to taki pilkarz ktory stawial pierwsze kroki w danej druzynie. moze u Was jest inaczej.

arkowiec - 6 marca 2011, 21:33:56 - *.dip0.t-ipconnect.de
Za to ty santa66 jestes wielkim kibicem ktory znalazl sie w tym szczesliwym gronie 6370 kibicow albo takim takim jak Lechista ktory swoj pierwszy wpis mial o 19,19 to albo mieszka na stadionie albo ma prywatny Helikopter.

Ridick - 6 marca 2011, 21:36:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Witomino a ty popatrz lepiej na tabelę i zobaczymy ilu was będzie na nastepnym meczu.
arkowiec śmieszny dzieciak z ciebie

santa66 - 6 marca 2011, 21:42:40 - *.dynamic.chello.pl
Masz rację wesoły arkowcu,jestem szczęśliwym kibicemWiesz,Lechia ma wielu bogatych kibiców,więc ten kolega może mieć prywatny helikopter

kibicLG - 6 marca 2011, 21:44:43 - *.rzeszow.mm.pl
dziecinada tu że hej!
żeby nie było, jestem kibicem Lechii z Gdyni - tak w zasadzie picknikiem-sympatykiem ale za to z długim stażem;
no, co by nie powiedzieć, frekwencja w Gdańsku bardzo słaba ( co jest też pochodną gry, ale nie tylko) - siłą rzeczy trudno przewidywać, że po otwarciu nowego stadionu pojawi się choćby 20 tysięcy zainteresowanych...oglądaniem jak Dawid pada z głodu
raz, drugi i trzeci to już nie jest śmieszne!
już nie wspominając o fair -play...
Ludzie, trochę obiektywizmu, nie przyniesie to nikomu ujmy!
Fakty na razie są takie, ze na stadion GOSIR-u przychodzi o wiele więcej ludzi; Drugi fakt, Arka grała tam już w latach 50-tych a przed nią nawet zespół o ujmującej nazwie....BUDOWLANI GDYNIA!
No i fakt trzeci...zespół z Gdyni jest teraz cienki jak barszcz( porażająca niemoc strzelecka!) tak, że ciężko będzie taką frekwencję utrzymać...
howgh!

LG1945 - 6 marca 2011, 21:45:37 - *.dynamic.chello.pl
arkowiec wyluzuj,cisnienie Ci skoczy, zejdziesz z tego swiata i nie bedziesz mial przyjemnosci uczestniczyc w spadku ukochanej druzyny do pierwszej ligi.

Bogdan - 6 marca 2011, 21:48:04 - *.witnet.pl
Mecz przeciętny, zwycięstwo Lechii zasłużone. Ewidentny faul Żytki, który objął w pół Dawidowskiego i przewalił w polu karnym, o czym wy piszecie?!!!! Polonia mogła wyrównać 2 minuty później ale strzał głową, chyba Radziewicza przeleciał koło słupka. Druga bramka dla Lechii po kontrze i dokładnym podaniu Dawidowskiego do Traore i jego pięknym strzałem pod ladę

santa66 - 6 marca 2011, 21:49:03 - *.dynamic.chello.pl
Widzisz jak mało jesteś zorientowany?W Gdańsku nie powstanie,a w Gdyni na Arce owszem,już powstała i cała Polska to widziałaMożesz być dumny,w tej dziedzinie jesteście pionierami nie tylko w kraju

lechita - 6 marca 2011, 21:51:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale w Gdansku bieda ze krzeselka mecz ogladaja !!jakby ceny byly jak w Poznaniu to by bylo 1539 osob !!

piotrek_LG - 6 marca 2011, 21:53:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do wszystkich arkowców !!
Macie swój temat - Arka - Lech 0 - 3, wiec się tu nie spinajcie proszę.
Na meczu z Wisła, Lechem i Legią też będzie komplet w Gdańsku zobaczymy ilu was przyjdzie na mecz z Polonią Bytom .
Bariery 10 tys. widzów nie przekroczycie nigdy to jest max na co was stać ... przykro mi

hehehe - 6 marca 2011, 21:53:11 - *.dynamic.chello.pl
Kurde śledzie są od nas lepsze.Niestety dla nich tylko na internecie.Przez kabelek oni są prawdziwą potęgą,prawdziwi nethools.Muszą odreagować 5-0 a niedługo już 6-0 i pewnie spadek ;)Chociaż z tym to nie wiadomo bo znowu przy zielonym stoliku pewnie się utrzymają jak zwykle złodziejki.

kornik - 6 marca 2011, 21:54:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Arkowiec,kurna chłopie Ty na prawdę zakompleksiony jesteś

arkowiec - 6 marca 2011, 22:11:00 - *.dip0.t-ipconnect.de
Tak santa66 masz racje u nas taka tenczowa trybuna jak wasza PGE Bialo-Zielona.

Lechista - 6 marca 2011, 22:14:37 - *.2-3.cable.virginmedia.com
Nie bylo mnie na meczu, ogladam mecze Lechii w TV ale bardzo czesto jezdze na kilka dni specjalnie na mecze a dokladnie bardziej na wyjazdy. Mieszkam za granica podobnie jak Ty.
Ciesze sie, ze tak lubisz sledzic wiadomosci o najlepszej druzynie na Pomorzu. Napewno bardziej Cie interesuje wygrana Lechii niz przegrana marnej Arki. Jest nowy stadion i niech sobie chodzi te 10tys. Nie dlugo jednak to sie zmieni i nawet jeszcze nie wiesz jak szybko to, ze chwilowo macie wieksza frekfencje to mnie nie dziwi, nie bawi i nie podnieca tak jak was. Pogadamy w Lipcu jak nam tez otworza stadion. Zobaczymy gdzie wiecej chodzi.

szatan - 6 marca 2011, 22:25:28 - *.rev.pro-internet.pl
hehe, arkowiec, a ty juz z braku innych argumentow piszesz jakies swoje wymysly. tĘczowa trybuna u was jest, chlopaki z checi pokazuja zadki. to jest wlasnie gdynskie kibicowanie XXI w.!

:) - 6 marca 2011, 22:44:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
arkowiec - niby starszy gość ale chyba nawet nie po podstawówce co za debilne wpisy.
Tak tacy jak Ty niech wyjeżdżają i nie wracają do tego kraju szkoda tylko że ludzi o inteligencji małpy można nauczyć korzystać z neta.

danziger - 6 marca 2011, 22:54:40 - *.dynamic.chello.pl
do arkowiec:
ty lepiej chłopie wyluzuj i uwazaj tam w Tym Hamburgu, bo jest tam słynny na całe szwaby FC Lechia/Germany :-))) z kilkuset fanatykami biało-zielonych...
rozkminic cie i ..... nie bedzie teraz trudno, sam sie paskudna rybia łusko zdradzasz!!!
A co do frekwencji to jestem mega spokojny, od lipca na nowy stadion w Gdańsku (tez Lechii) bedzie chodziło spokojnie 20-25 tyś kiboli, i to mnie wcale nie martwi, bo z czasem stadion sie zapełni sympatykami "biało-zielonych" a wy sledzie naj prawdopodobniej wtedy bedziecie gac juz w pierwszej lidze, i derbow trojmiasta nie bedzie bardzo dlugo.
Jak na razie to w ekstraklasie w derbach jest 5 do 0!!!!!!!!!!!
Tak ze wiecej pokory rybie łuski.
Pzdr Danziger z LechiiStanu

Sopot - 6 marca 2011, 22:56:55 - *.dynamic.chello.pl
co do chłopa na LEchii fakt mało ale nie porównujmy naszego dzisiejszego rywala do waszych szlagierów na poczatku rundy Wisła i LEch . bo jak my bedziemy grać z LEchem czy Wisła bedzie komplet ... co do waszego piatkowego 11k ludzi to bez napinki ale LEch wam nabił licznik

zwirasAG - 6 marca 2011, 23:29:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
6tys kibicow w Gdansku (500tys mieszk)
11tys kibicow w Gdyni (250tys mieszk)
kto ma lepszych kibicow ?
TAG

futbolista - 7 marca 2011, 1:39:12 - *.18.162.197
kolejny zawodnik do Lecha Poznan i to obowiazkowo
bo w Lechii sie zniszczy.przez Lecha to nawet pod
Smude bedzie powolany.i bedzie gitara,nie bac zaby.

DO WSZYSTK - 7 marca 2011, 7:50:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
DO WSZYSTKICH NAPINACZY I "arkowiec"
Witam. Osobiście kibicuje Arce ale moim zdaniem "arkowiec"ośmiesza się tak jak tych paru kolesi na wisle...Nie rozumiem jednej rzeczy czemu piszecie ze arka walczy o utrzymanie to nie jest przed ostatnia kolejka Jeszcze trochę jest do rozegrania...
Brakuje w arce tylko kogoś kto będzie strzelał a nie próbował wejść z piłka do bramki.

Jaga - 7 marca 2011, 9:16:39 - *.elpos.net
"sam - 6 marca 2011, 19:14:27 - 89-76-4-56.dynamic.chello.pl
Napinajcie się dalej. Po prostu zazdrościcie.
@ do "jaga" : zachowaj dla siebie te rasistowskie docinki. Zazdrościsz , że Poźniak wybrał Lechię, bo wiedział , że to jedyny dobry sezon Jagi. Grosik odszedł, Frankowski się starzeje ,a reszta zespołu, poza osobą Sandomierskiego nic dobrego nie reprezentuję. Śmieszą mnie wypowiedzi probierza, że nie wystawiał by Grosickiego. Jak ma tak silny skład to czemu jeszcze nie gra W Lidze Mistrzów????"
Co do rasizmu to sami jesteście mistrzami w tej dziedzinie - przypomnij sobie banany, okrzyki jakie wznosiliście jak przy piłce był jakiś czarnoskóry gracz, Biała Lechia itd. Dobrze, że w końcu zrozumieliście (chyba), że nie tędy droga, bo Ci czarnoskórzy gracze robią Wam teraz całą grę i gdyby nie oni, to byście byli w środku tabeli, albo niżej.
Poźniak to dla mnie zawodnik bez charakteru, poszedł do Lechii bo bał się rywalizacji w Jadze, a Kafarski obiecał mu pierwszy skład. Na potwierdzenie tego masz początek sezonu - Poźniak gra od pierwszej minuty w każdym meczu, a gra cienko. Czy to będzie jeden sezon Jagi? Daj Boże jest już drugi, więc nie feruj wyroków, bo nie masz żadnych podstaw, by tak twierdzić.

AGK - 7 marca 2011, 11:00:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Arka Gdynia 0-3 Lech Poznań (11.780)
Lechia Gdańsk 2-0 Polonia Bytom (6.370)
i nie mam pytań widać kto rządzi w Trójmieście mimo słabych wyników na Areczkę chodzi coraz więcej osób a na lechię coraz mniej co cieszy

AGK - 7 marca 2011, 11:08:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak tak dalej pójdzie to na Baltic Arenie was do klatki będą wpuszczać, bo po co wpuszczać 6 tys kibiców na sektor gospodarzy liczący około 40 tysięcy skoro pomieszczą się w klatce :D

szymon - 7 marca 2011, 11:48:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a pamiętacie jak Lechia Gdańsk przegrała w Pniewach?
Sokół - FC Lechia 3:1 (2:0) ??
Były czasy.... hehe

szymon - 7 marca 2011, 11:52:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a pamiętacie jak Lechia Gdańsk przegrała w Pniewach?
Sokół - FC Lechia 3:1 (2:0) ??
Były czasy.... hehe

do AGK - 7 marca 2011, 13:25:34 - *.80-202-48.nextgentel.com
zeczywiscie żadzicie w trójmiescie jeden mecz wieksza frekfencja i juz niektózy zwariowali

AGK - 7 marca 2011, 13:41:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeden mecz?? zobacz sobie wasze mecze od początku sezonu, co chwila mniej ludzi chodzi oglądać lechię mimo 12 tysięcznego stadionu, a na Arkę chodzi coraz więcej ludzi, początek sezonu był ciężki bo na NSR mogło wejść tylko 3 tys osób, ale teraz jest znacznie lepiej
Trójmiasto jest żółto-niebieskie

kolt - 7 marca 2011, 14:34:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem kibicem LG , zaliczyłem Jagę w PP oraz Polonię B. - to co działo się podczas meczu z Polonią to woła o pomstę do nieba !
Super SPIKER z Super tekstami ! - ileż lat można słuchać te bzdury ! z k...wami ? To gorzej niż WIOCHA ....to rynsztok .
" Spiker " skąd tyś się zerwał ? czyżby cię wypuścili na przepustkę ? / zza krat ; twoje charczenie przeszkadzało w odbiorze jakości meczu.
To jest PRZYCZYNA /w dużej mierze / pustych trybun na Lechii ! ! !
Obok mnie kilku sąsiadów nie chodzi m. innymi z powodu takich deb..i.
Czas o tym głośno mówić - a co na to Stowarzyszenie Kibiców Lechii - czyżby ogłuchli ?

AG Sopot - 7 marca 2011, 15:41:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wieli zapewne zrezygnowało po wyjeździe do Poznania, na którym to wasze lwy północy okradały ludzi w 1 pociągu z alkoholu, jedzenia, a nawet kilka osób stracił portfele, a po pół godzinie skradzione rzeczy sprzedawali tym których okradli, więc brawo za takich "kibiców"

TKWM ŚWLG - 7 marca 2011, 15:44:40 - *.dynamic.chello.pl
buhahahahaaaa Trójmiasto żółto niebieskie,chłopie zejdź na ziemie,chyba że mówisz o kaszubskim trójmieście reda rumia wejherowo!!!

edek - 7 marca 2011, 19:38:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jak długo polscy sędziowie beda nabierac sie na te same sztuczki Dawidowskiego ?
Dawidowski !!
co ??
Padnij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sztywny - 7 marca 2011, 19:56:50 - *.200.51.226
Co wy śledzie porównujecie frekwencję na meczu ze słabiakami i biedakami do meczu szlagieru (właściwie dwóch) jakie się u was odbyły. (zakończone zresztą "świetnymi" wynikami) Do tego jeszcze świeżo otwarty stadion, który jak spowszednieje waszym piknikom pewnie bedzie świecił pustkami na takich meczach jak np. z GKS Bełachtów. Zobaczymy co będzie na pierwszych meczach Lechii na BA. Wtedy będziecie mogli porównać frekwencję. Chociaż jesteście żałośni z tymi waszymi komnentami to i tak życzę utrzymania.
Btw. Zawsze to 6 punktów do przodu;)

kolt - 7 marca 2011, 20:18:38 - *.dynamic.gprs.plus.pl
edek - jakie sztuczki ? p. Dawidowski jest piłkarzem z ogromnym doświadczeniem oraz niezwykłymi umiejętnościami , pole karne to jego strefa , nieliczni grajkowie z naszej OE potrafią go czysto zatrzymać .... no i stąd zasłużone karne.

alfa - 7 marca 2011, 20:43:24 - *.static.hnet.pl
Lechia powoli nabiera tempa i kolejne mecze z Białymstokiem i Wrocławiem to potwierdzą. Już możecie zacząć się bać.
Do boju Lechia Gdańsk!

Sopot - 7 marca 2011, 22:24:45 - *.dynamic.chello.pl
AGK co ty opowiadasz ze was coraz wiecej ludzi chodzi ? na mecz z mistrzem Polski nie zapełniliscie stadionu ? to z kim go chcecie zapełnic ? z podbeskidziem ? ps. z tych 11 tysiakow prawie 3 tysiace LEcha

AGK - 7 marca 2011, 23:31:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1,6 tys Lecha było na meczu, przypomne wam że u was na lechia - śląsk 6,5 tys, a niby mecz wielkiej zgody, więc mi nie mów, że u was ten mecz to przypadek z tak niską frekwencją, tylko na derbach było was 11 tys, potem raz 7 tys, a reszcie meczy max 6,5 tys, gratuluje frekwencji

szymon - 7 marca 2011, 23:44:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Faktycznie coś nie tak. Gdańsk jest powierzchnią identyczny z Poznaniem, a ludnością ma prawie pół miliona. Gdynia, kilka razy mniej. Skoro w stolicy woj. pomorskiego na mecz chodzi 2 x mniej niż w Gdyni, to odpowiedź jest prosta. Ludzie się boją, albo organizacja imprezy stoi "pod psem". A tak w ogóle, to Lechia ładnie wgrzmociła Legii na Łazienkowskiej
sam bym lepiej nie umiał

Sopot - 8 marca 2011, 7:28:47 - *.dynamic.chello.pl
tak dla przypomnienia to LEchia na poćzatku sezonu miała protest ... nie jezdziła na wyjazdy i nie było kumatych ludzi ... nawet sporo kibiców ze Śląska nie poszło na mecz żeby znami sie integrować .... sam ze Ślaskiem w czasie meczu piłem na plaży

obcy - 8 marca 2011, 7:32:09 - *.dynamic.chello.pl
arkowiec na tym samym serwerze troche ponizej od tego artykulu jest relacja z meczu twojej arki a tam nie zauwazylem ani jednego twojego wpisu zakompleksiony czlowieku niby jestes dojzaly fizycznie z tego co tu czytam emocjonalnie nie dorosles do zerowki

peran68 - 10 marca 2011, 6:19:27 - *.147.56.27.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Dobry mecz 6-7tys widzów. Przeciwnik przeciętniak więc mało. Po mało PGR Arena to tak z 18tys lub 25tys będzie. A arka to dno ciągle się napinają i piszą głupoty TAG Oliwa, jak każdy wie na stacji Gdańsk-Oliwa arka dostaje od lechii. W gdańsku i Sopocie to lechia rządzi. Tak jak na karwinach

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas