[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 kwietnia 2011, 19:35:56 - elenril
Ekstraklasa: Bełchatów 1-1 Górnik

8 kwietnia 2011, 17:45 - Bełchatów (stadion GKS-u)
GKS Bełchatów 1-1 Górnik Zabrze
Marcin Żewłakow 9 - Grzegorz Bonin 26

Bełchatów: 12. Łukasz Sapela - 22. Grzegorz Fonfara, 28. Marcin Drzymont, 14. Mate Lacić, 84. Wojciech Jarmuż - 9. Dawid Nowak, 6. Szymon Sawala, 3. Grzegorz Baran, 10. Mateusz Cetnarski (57, 11. Pawieł Komołow), 8. Maciej Małkowski (72, 23. Tomasz Wróbel) - 21. Marcin Żewłakow (79, 99. Marcus Vinícius).

Górnik: 1. Adam Stachowiak - 24. Michael Bemben, 25. Adam Banaś, 26. Adam Danch, 21. Mariusz Magiera - 5. Grzegorz Bonin, 8. Piotr Gierczak (56, 81. Róbert Jež), 16. Adam Marciniak, 22. Tomasz Zahorski (74, 30. Gabriel Nowak), 11. Marcin Wodecki (85, 2. Michał Pazdan) - 10. Daniel Sikorski.

żółte kartki: Baran, Fonfara, Sawala - Marciniak.

sędziował: Marcin Borski (Warszawa).
widzów: 2300.

- 8 kwietnia 2011, 19:36:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szybko

eRka - 8 kwietnia 2011, 19:36:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jaki żal ;D

91 - 8 kwietnia 2011, 19:36:51 - *.adsl.inetia.pl
ale widzów hahaha dobry wynik

tmx - 8 kwietnia 2011, 19:37:04 - *.static.twtelecom.net
dobry mecz jak na piątek, Mazur wróć!

--- - 8 kwietnia 2011, 19:37:06 - *.play-internet.pl
Górnik miał oszczędzać i oszczędza ;)

MadziaKSG - 8 kwietnia 2011, 19:37:09 - *.sileman.net.pl
Przyzwoity mecz. W końcu widać walkę naszych piłkarzy oby tak dalej!
Trójkolorowa Ruda Śląska !

Tommy - 8 kwietnia 2011, 19:37:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzi prawie jak na lksie :D

awalus - 8 kwietnia 2011, 19:37:33 - *.syrion.pl
Mecz wyrównany , kilka okazji Górnika jak i Bełchatowa. Wynik sprawiedliwy

nico - 8 kwietnia 2011, 19:37:37 - *.181.217.191.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Dwa tys widzów w tym goście,piłkarze,trenerzy ,ochrona...dla kogo wy gracie?

mazovia2 - 8 kwietnia 2011, 19:37:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
typowa walka na remis

Kebabon48 - 8 kwietnia 2011, 19:37:59 - *.xdsl.centertel.pl
Dobry wynik dla nas i ogólnie niezły mecz Szkoda sytuacji Sikorskiego.

MAciek - 8 kwietnia 2011, 19:38:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jakie zespoły tylu kibiców

beto - 8 kwietnia 2011, 19:39:47 - *.elektron.com.pl
Nich wreszcie GKS Bełchatów zacznie wygrywać, bo może niedługo być za późno na walkę o puchary a być może na utrzymanie.

bhy - 8 kwietnia 2011, 19:41:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dużo kibiców

gdedgu@wp. - 8 kwietnia 2011, 19:42:24 - *.218.109.7
Bełchatów z taka frekwencją to się do III ligi nadaje, wstyd - życzę spadku w najbliższej przyszłości, skandal żeby utrzymywać w ekstraklasie za pieniądze publicznej spółki takiego potworka co nie ma jak widać dla kogo grać!!!

Łab\G/ędy - 8 kwietnia 2011, 19:42:54 - *.gl.digi.pl (*.82.163.17)
Brawo Górnicy, utrzymanie mamy już prawie pewne!

dupa - 8 kwietnia 2011, 19:42:59 - *.fbxo.proxad.net
2000 widzow, niezle..

Graniczna1 - 8 kwietnia 2011, 19:43:47 - *.opera-mini.net (*.113.187.206)
Jak zwykle tłumy na tym stadionie. . WON DO 1 LIGI! Ruda Tylko Widzew!

mabudo91 - 8 kwietnia 2011, 19:43:48 - *.play-internet.pl
Druzyna bez kibicow

yass - 8 kwietnia 2011, 19:44:19 - *.pwnd.com.pl (*.0.0.1)
384 - tylko tyle biletów dostał Górnik na to spotkanie.
Miejscowi wiedzieli, co się święci.

afj - 8 kwietnia 2011, 19:45:08 - *.stimo.net
Widzę przyszedł dzisiaj nadkomplet widzów ;)

xx - 8 kwietnia 2011, 19:45:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo GÓRNIK,jeden punkt też cieszy.

stony - 8 kwietnia 2011, 19:46:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bełchatowowi gratuluje frekwencji

dobrze - 8 kwietnia 2011, 19:47:39 - *.skorpio.net.pl
Dobrze jest utrzymanie mamy na puchary czekamy i o MAZURA WALCZYMY

ROW Rybnik - 8 kwietnia 2011, 19:50:42 - *.238.64.20.ip.abpl.pl
Świetny mecz... szkoda że tylko remis
Wszyscy murem za mazurem!
Tylko Górnik & ROW Rybnik

tomek - 8 kwietnia 2011, 19:51:32 - *.play-internet.pl
Liczba widzów powala na kolana.

Kedyw - 8 kwietnia 2011, 19:52:38 - *.unknown.vectranet.pl
Zwróciłbym uwagę na wypowiedź pomeczową Sikorskiego:zapytany o niewykorzystane sytuacje bramkowe odparł,że musi więcej pracować na treningach.Widać że futbolu uczył się na Zacodzie Europy.Co powiedziałny wychowanek polskich klubów w takiej syuacji?Że miał pecha, że murawa nierówna, że to,że tamto.Brawo panie Danielu.Tylko Górnik!!!

Joker - 8 kwietnia 2011, 19:53:54 - *.dynamic.chello.pl
Dobra gra Górnika wynik jak najbardziej zasłużony ale mozna było ten mecz wygrać trzeba cieszyć się z 1pkt.Co do zawodników powiedzmy szczerzy Zahorski to kompletny nie wypał już z syndromem Pitrego.Panie Nawałka zdejmij Pan tego chopa i daj od poczatku młodych synków Gabriela Nowaka albo Zahare.Nawet Pan Stasiu byłby bardziej skuteczniejszy od Zahorskiego strzeliłby hat-trika i pokazałby klasę mega gwiezdzie reprezentacji szkoda słów Zahorski dla Ciebie utworzymy klub Kalekticos haha

ktos - 8 kwietnia 2011, 19:59:03 - *.pool.mediaWays.net
Brawo górnik tylko remis ale zawsze jeden punkt

agent74 - 8 kwietnia 2011, 20:09:39 - *.dynamic.chello.pl
Mecz dość dobry jak na nasze warunki!!! Zachor jest już wypalony !!! A ten komentarz na tym orange światowy poziom!!! dobry i ten 1pkt!!!

dede - 8 kwietnia 2011, 20:13:27 - *.dolsatbelchatow.pl
GieKSa Bełchatow - Zielone Miasto

Stasiu - 8 kwietnia 2011, 20:17:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego zawsze piszecie Bełchatów a nie GKS Bełchatów pewnie jesteście z Katowic i Was boli że to My jesteśmy w Ekstraklasie bez pozdrowień i proszę o odpowiedź

Bełchatowi - 8 kwietnia 2011, 20:19:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko ten portal podał tak niską liczbę kibiców. Sprawdzcie sobie na innych portalach. Frekwencja nigdy nie była naszą mocną stroną. Wiemy o tym doskonale, ale dobrze wiecie, że ten portal zawsze mocno zaniża liczbe kibiców. Tym razem zaniżył o ponad tysiąc łbów.

kibic - 8 kwietnia 2011, 20:24:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ile kibiców ! DO 2 ligi !

KSG - 8 kwietnia 2011, 20:30:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Moglismy dzisiaj wygrac ale dobre i to .Nowak wchodzi za Zahora i za chwile oddal strzal na bramke a kiedy Tomek ostatnio zagrozil bramce rywali no panie Nawalka dej se spokoj z nim .Magiera dzisiej miol slabo koncowka i nie wiem po pchal sie do rzutow wolnych skoro Jez byl na boisku .Banas zamiast biec do bramki to patrzy na sedziego a mozna bylo wybic ta pilke bo to byla nudla .

Katowice3k - 8 kwietnia 2011, 20:40:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GieKSa jest tylko jedna

tony - 8 kwietnia 2011, 20:41:44 - *.cdma.centertel.pl
Brawo Górniczek ,dobry 1 punkt na wyjeździe...
Natomiast zastanawia mnie rzecz taka :jak to mamy zamiar walczyc o Mazura ,i te wpisy dalej -wszyscy murem...????Nie jarzę o co idzie ,Stowarzyszenie jakis protest wystosowało do Muellera ?
KSG !

88 - 8 kwietnia 2011, 20:45:17 - *.centertel.pl
doping mimo takiej liczby lepszy niż na widzewie, śżk

Strain - 8 kwietnia 2011, 20:45:52 - *.dobrafirma.com
Nie Stasiu. Gdyż tutaj prawie wszystkie kluby, których nazwy są typu MKS czy GKS są podawane w tytułach jako nazwy miast. Wystarczy odtworzyć oczy. Zobacz sobie news z meczem GKSu Katowice i co zobaczysz w tytule: przykładowo Katowice 3-0 Futbolowo.

marco - 8 kwietnia 2011, 21:05:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2300 kibiców.......
W Polsce powinno się wprowadzic przepis, że jeśli na trybunach nie ma 6000 widzów, klub płaci kare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

damian - 8 kwietnia 2011, 21:08:59 - *.beskidmedia.pl
odwalcie sie w koncu od GKS Belchatow, co wy macie do tego ze tylu kibicow chodzi na mecze??? a widzieliscie wgl jaka pojemnosc ma ich stadion?! co na stadion ktory pomiesci 5000 ma chodzic po 15 tys ludzi??? pyry popatrzcie sie lepiej na wasz stadion! ktory jest w daremny sposob wykonczony i niebezpieczny na przebywanie na jego terenie! WISEŁKA mistrzem!!!

torfik - 8 kwietnia 2011, 21:16:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GiEKSA ma siedzibę w Bełchatowie i tylko tutaj. Wydaję mi się, że bełchatowska GiEKSA długo jeszcze nie spadnie. Podniecajcie sie pikniki netowi dalej.

PeleRybnik - 8 kwietnia 2011, 21:22:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gabriel Nowak kolejny raz napisze ze był po minucie jaśniejsza postacią niż Zahor od początku rundy.Tak jak on jest zagubiony to się w pale nie mieści.Przy wyrównaniu stał na ewidentnym spalonym i sedziowie mogli by sie tego dotrzepić.przed meczem remis brałbym w ciemno jednak po meczu pozostaje niedosyt bo Bełchatów był do pokonania i stworzyliśmy sytuacje ku temu.Obawiam się że nawałka jak się utrzymamy to zostanie w klubie i to będzie najgorsze rozwiązanie.Z tych graczy można stworzyć ciekawy zespół ale Nawałka nie będzie tym który tego dokona. Pytanie do nowego prezesa czy nas stać by zawodnik zarabiajacy 50 tyś wchodził na boisko dopiero w 56 min.Bardzo dobry występ Marciniaka i Bembena.

JohnyKSG - 8 kwietnia 2011, 21:50:37 - *.stk.vectranet.pl
Extra.Świetny mecz Górnika! tylko nie wiem,co na boisku robił dziś..Wodecki.Nawet Zahor zagrał poprawnie.Bravo dla Kibiców Górnika,za doping i obecność w liczbie 384 głów o takiej porze w takim dniu...Bravo też dla Stowarzyszenia za list otwarty w sprawie zmian w klubie! Popieramy!

Omega - 8 kwietnia 2011, 21:53:11 - *.toya.net.pl
Czy 50% czytelników tego serwisu ma jakąś obsesje na punkcie komentowania frekwencji we wszystkich meczach? Teraz przez lata będą siedzieć przed monitorem i pisać ale ludu o matko jaka frekwencja...

KSZO - 8 kwietnia 2011, 21:55:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lepiej 2 tys. wiernych ludzi niż 20 tys. piknikowców i kibiców sukcesu!

fanatyk - 8 kwietnia 2011, 21:55:59 - *.183.186.159.dsl.dynamic.eranet.pl
Szkoda,ze tak mało ludzi....

rts - 8 kwietnia 2011, 22:23:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
belchatow - po co wy gracie jak wy kibicow nie macie? razem z paysami trzymacie rowny poziom jezeli chodzi o frekwencje:D tak dalej. I tak belchatow to Widzew. Pozdro FCB Widzew Łódź!!!!

Marcin - 8 kwietnia 2011, 22:26:38 - *.opera-mini.net (*.182.71.45)
Do tych wszystkich, którzy narzekają na liczbę widzów.Kilka lat temu tylu widzów przychodziło na mecze Górnika, Ruchu czy Widzewa, a nawet Lecha.Trochę pokory. Ci, którzy nie pamiętają niech przejrzą archiwum na tej stronie.

Rafał - 8 kwietnia 2011, 22:34:13 - *.dynamic.chello.pl
A co sie dzieje z Maciejem Mysiakiem??

obeznany - 8 kwietnia 2011, 22:49:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgadzam się z PeleRybnik, że z tego zespołu można stworzyć coś ciekawego - ale nie zrobi tego Nawałka szafuje składem, bo potrzebuje "psów wyścigowych" a nie piłkarzy. Będą wówczas znawcy jak Iwan powtarzać, że jego kolega Adam z marnych graczy robi super wynik. Nawałka nie potrzebuje indywidualności na boisku, tylko posłusznych biegaczy którzy najlepiej jakby grali samymi wślizgami... Stąd ta drużyna nie ma osobowości i stabilnej formy ! Nigdy nie wiadomo jak zagra i kto znajdzie się na boisku, bo "wielki wódz Adam" miesza udając taktykę... Dlatego Jeż, Gasparik czy Gierczak którzy mogliby nadać jakości gry są tak traktowani bo wielki pan trener nie byłby gwiazdą... Zwróćcie uwagę jak oni schodzą z boiska w połówce...wszyscy biegiem do szatni ?! Założe się że to wymysł tego pseudotrenera by nie pokazywać zmęczenia... I jeszcze jedno... Czy może ktoś mi podać jeden powód, dlaczego mam żałować Mazura i skąd ta kibicowska szopka ?

kosmi - 8 kwietnia 2011, 22:50:13 - *.adsl.inetia.pl
Oba zespoły zagrały dla Polonii!!! Zobaczycie jeszcze, że Warszawa będzie miała Europejskie Puchary, ale na Legie nie macie co liczyć.

haha - 8 kwietnia 2011, 22:54:18 - *.toya.net.pl
kolejna żenująca frekwencja fanów PGE. W II lidze będzie jeszcze śmieszniej.

Asas - 8 kwietnia 2011, 22:58:28 - *.play-internet.pl
A co to frekwencja gra? To może tabelę ustalajmy wg średniej widowni w sezonie Porażają te wieczne stękania w każdym newsie.

zabol - 8 kwietnia 2011, 23:45:34 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mazur ok

MAX - 8 kwietnia 2011, 23:53:07 - *.181.80.12.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Przeciętny mecz, moim oczywiście zdaniem. W najbliższym czasie oczekuję od POLSKIEJ PILKI wejścia na wyższy poziom.

wertyg - 9 kwietnia 2011, 0:20:01 - *.166.50.60.kbu01-home.tm.net.my
Ale frekwencja!

jan z zabr - 9 kwietnia 2011, 0:41:36 - *.34.220.96
slabe spotkanie czyli nuda i tyle

Alien - 9 kwietnia 2011, 1:40:12 - *.dynamic.chello.pl
Sorki,ale za kilka lat to ze sprzedazy biletow kluby beda sie utrzymywac.Bedzie to glowny dochod do budzetu,jak na zachodzie teraz...i takie klubiki jak belchatow czy wodzislaw mecze ekstraklasy beda ogladac...w telewizorze!

GKS Bełcha - 9 kwietnia 2011, 2:19:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pojdzie moze na jakis mecz, a nie napinacie sie ze niska frekwencja... Ja chodze na wszystkie mecze GKSu.

gorgiGKS - 9 kwietnia 2011, 9:03:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najsłabszym ogniwem w Bełchatowie jest sztab trenerski. Panu Bartoszkowi i Bortnikowi już dziękujemy! Ci kolesie są do odstrzelenia, bo nie znają sie na swojej robocie. Drużyna gra najbardziej siermiężny futbol w całej lidze. Nie ma dużej wymiany podań, nie ma gry na jeden kontakt, nie ma gry kombinacyjnej, są tylko bezsensowne wykopy przez pół boiska. Taktycznie GKS gra III ligę. Żal.pl! Tak słabego trenera nie było w Bełchatowie od wielu lat.

PeleRybnik - 9 kwietnia 2011, 11:05:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
obeznany - co do Mazura ja zaraz po newsie że go zwolnili to samo napisałem ,to że latał do Orange na zawołanie nic nie znaczy a z tego co pamiętam miał naprawić finanse i płaci teraz klub wysokie wypłaty zawodnikom w "B" klasie bo nie potrafił się dogadać z nimi.Sprowadza klasowego piłkarza z dużym zarobkiem i przygląda się jak trener nie pozwala mu się z nich spłacić.Nie reaguje na plagi kontuzji.Jaki ma kontrakt ten Nawałka że brniemy dalej w ten styl gry(a właściwie jego brak) bo polotu i chociaż przyjemności dla oka z tego nie ma.Na siłę chce aby wszyscy grali na Zahora a on nie potrafi 2 podań celnych pod rząd zrobić.Może pozycja w tabeli była by o wiele lepsza gdyby to on był zmiennikiem i to by go zmotywowało do myślenia na boisku?Płacze się za Mazurem a on tylko nie wywiązał się z powierzonych mu zadań i rada go zwolniła.

100 % - 9 kwietnia 2011, 12:07:42 - *.dynamic.chello.pl
Po co Bełchatów gracie skoro kibiców nie macie ? Względem kibicowsko to 2 jak nie 3 liga

Jan - 9 kwietnia 2011, 12:48:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co to za klub bez kibiców? Po co zajmujecie miejsce jakiemuś dużemu miastu gdzie piłka cieszy sie dużą frekwencją np. GKS Katowice

dyskobol - 9 kwietnia 2011, 13:18:12 - *.icpnet.pl
Swego czasu gdy w ekstraklasie występował jakże zasłużony klub dla polskiej piłki Dyskobolia Grodzisk Wlkp, wszyscy mieli pretensje po co w Ekstraklasie klub na którego mecze przychodzi po 3000-4000, czyli 1/3 miasta bo pobliskie miejscowości z zazdrości, że to nie u nich jest najwyższa klasa rozgrywkowa i muszą chodzić na okręgówkę jeździły na Lecha.Bełchatów jest kilka razy większy od Grodziska i jak widać także z frekwencją jest na bakier. Bełchatów to także nieodosobniony przypadek..przykłady można by było mnożyć np. Polonia Warszawa!

@dyskobol - 9 kwietnia 2011, 13:24:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski=Polonia Warszawa
Amica Wronki= Lech Poznań

dyskobol - 9 kwietnia 2011, 13:28:43 - *.icpnet.pl
Może w kwestii prawnej coś w tym jest. Ale Dyskobolia miała swoich kibiców , ba ma ich do dzisiaj grając w okręgówce!

Tak Jest - 9 kwietnia 2011, 13:33:03 - *.wroclaw.mm.pl
Nie dziwcie sie ze na Belchatowie jest niska frekwencja skoro mase kibicow zabral im łódzki Widzew ktory jest w wojewodztwie...

dd - 9 kwietnia 2011, 13:33:07 - *.icpnet.pl
Nieźle Bełchatów, kibiców tyle co w Szczecinie.

dyskobol - 9 kwietnia 2011, 13:37:40 - *.icpnet.pl
a po co ekstraklasa w stolicy?

GKS_B - 9 kwietnia 2011, 13:42:00 - *.dolsatbelchatow.pl
Dyskobol - tylko wy na wyjazdy jeździliście w liczbach kilkukrotnie mniejszych niż my i zaliczaliście pełno zer, a i frekwencji domowej wcale nie mieliście wyższej niż my. A to jest raczej wyznacznikiem liczby kibiców (nie pikników). Po prostu o nic nie gramy + wprowadzenie kart kibica + zerowy marketing ze strony klubu i frekwencja jest jaka jest. Jak graliśmy w II lidze, ale wygrywaliśmy - średnia była 4500 ludzi. Jak graliśmy o mistrza - chodziło 5000-7000. Prawda jest taka, że trzeba o coś grać, łatwiej zrobić frekwencję w ekipie walczącej o utrzymanie niż ślęczącej w środku tabeli od 3 sezonów (patrz Górnik Zabrze i ich eksplozja frekwencji).

diesel00 - 9 kwietnia 2011, 13:45:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GKS z calym szacunkiem dla Waszego klubu ale stadion i kibicow macie idealnych na 1 lige. Tyle w temacie.

GKS_B - 9 kwietnia 2011, 13:56:06 - *.dolsatbelchatow.pl
diesel00 - z całym szacunkiem dla Ciebie - ale zdanie Twoje i reszty Polski i tak mnie nie obchodzi. Ja tam uważam, że mamy potencjał i jak na wielkość miasta i okoliczności w regionie, robimy co możemy i jako kibice się rozwijamy. Jeździmy wszędzie, nie zaliczamy zer od wielu lat, prezentujemy się lepiej niż niejedna ekipa z wielkiego miasta. Na pewno są czołowe ekipy jak ŁKS, które są lepsze od nas, a grają poza Ekstraklasą, ale czy to mój problem? Nie. Problem ludzi, że mają kompleksy i głównym tematem pod naszymi meczami jest frekwencja.

Orange - 9 kwietnia 2011, 14:45:45 - *.ssp.dialog.net.pl
We Wrocławiu zawsze tłumaczyli beznadziejne jak na 600 tys miasto frekwencje-wyższa np na meczu przyjaźni z wisłą całe 7 tys... tym,że w tak dużym mieście jest wiele innych rozrywek,np.teatry,muzea czy ZOO...a że np. w takim Lubinie za wiele atrakcji nie ma to te 7-10 tys widzów pojawiało się na stadionie Zagłębia.
W takim razie co robią kibice w czasie meczu ? Są w ZOO ??? Co do Bełchatowa nasuwają mi się 2 rzeczy...niewielki stadion i SKRA Bełchatów!
Pozdro GKS z Zagłębia Miedziowego!

zapelniacz - 9 kwietnia 2011, 14:50:32 - *.net152.okay.pl
widzow 2300 slabo mi ...

@GKS_B - 9 kwietnia 2011, 15:08:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Górnik Zabrze w chwili obecnej nie gra o utrzymanie lecz o Lige Europy.

grześ jeż - 9 kwietnia 2011, 15:25:40 - *.218.227.156
Obejrzałem szpil i remis sprawiedliwy.Poziom polskiej piłki jest jaki jest to i "widowisko" przy 2300 kibiców oglądało się jak szpil w ober lidze.Piłkarz meczu Stachowiak,choć nie jest,czy nie był pewnym punktem tego zespołu wczesniej,wczoraj uratował punkt w kilku sytuacjach.Bonin...pierwsze minuty tragedia,a potem się rozkręcił.Tragedia dla mnie jest sadzanie tak kreatywnego zawodnika na ławie jak Jeż.To co Marciniak wczoraj zagrał to wołało o pomstę do nieba i nie zgodzę sie z Pele,że był jednym z lepszych,jeśli był to muszę chyba wymienic telewizor.Zero rozegrania,a piłki podawane nawet te z najbliższej odległości były grane górą co utrudnia przyjęcie naszym "kopaczą"
Banaś...jego czas sie kończy w Górniku,a obrona przez niego dowodzona,daje plamę lub trening strzelecki naszym bramkarzą.Jeszcze na koniec temat Allianz poruszę...jak miasto sie stara o stadion,tak Allianz płaci...takie moje zdanie,a szkoda tylko Mazura,bo kazali mu z gó.na bicz ukręcić co było niemożliwe.

KSG - 9 kwietnia 2011, 15:27:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
".jak miasto sie stara o stadion,tak Allianz płaci..."
czyli co?

1910 - 9 kwietnia 2011, 15:33:23 - *.slubice.vectranet.pl
2000tys na meczu,brawo!!!! i pomyślec że na taki klub płacimy wszyscy podatnicy !!!!!

Brunatny77 - 9 kwietnia 2011, 16:02:25 - *.ip.netia.com.pl
Lepiej mieć 1tyś prawdziwych kibiców niż 20tyś z czego 17-16tyś to zwykli widzowie.Nie liczy sie liczba a jakość dopingu,np. na ruchu byliśmy we 350 lepiej słyszalni niż 2tyś ruchu chorzów.Akurat w Bełchatowie doping jest bardzo dobry,jest wszystko co na innych stadionach(oprawy,sektorówki,flagi)i wcale nie odstępujemy pod tym względem od innych.GKS jest najmłodszym klubem z najmniejszym miastem w extraklasie dlatego też tak mało ma kibiców ale dzięki dobrym wynikom klub w przyszłości będzie miał ich wielu.

obeznany - 9 kwietnia 2011, 16:05:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Allianz nie płaci i jest ogólnie krucho, bo jak wcześniej wspomniałem rząd odebrał im nadzieje na pieniążki z OFE... Wszędzie tacy sami dobroczyńcy - Walter, Cupiał czy Allianz. Jak nie dostaną za darmo to dobroczyńcami nie będą A Mazur ?! To prawda, że bez pieniędzy nic się nie zrobi, więc czym może się pochwalić ? Już wcześniej powiedziałem, że nie ma w tej chwili znaczenia kto jest prezesem. Na początku zapytałem za co mam żałować dymisji Mazura ?! I jak do tej pory żaden fan byłego prezesa się nie odezwał... Wałdoch przynajmiej sam zrezygnował widząc, że nie dojdzie do porozumienia. Natomiast Mazura sami musieli zdymisjonować... I niech bajek nikt nie opowiada, że nie pobierał pensji... Będąc prezesem takiego klubu można zarabiać w inny sposób - i gaże piłkarzy to przy tym pikuś

PeleRybnik - 9 kwietnia 2011, 16:47:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
grześ jeż - to jo sie z toba nie zgodza co do Marciniaka bo jo wola obejrzec jego co wybijo piłka chocby byle kaj ale nie ma zagrożenia dla nas a brameczka była tylko dzięki jego zaangażowaniu.Przyznasz ze na pewno był jaśniejszą postacią niż international level Zahorski.Tak samo twierdze ze za darmo nie siedział Mazur a bynajmniej wtedy gdy zaczął być prezesem to swoje inkasował i nie musi się martwić co włożyć do garnka.A ten jego lament w mediach świadczy ze był kiepskim prezesem i przypomina mi pretensje Wieczorka któremu się działa krzywda w Zabrzu i miał ujawnić brudy.Jedziecie na Allianz ale przypomnijcie sobie czy Górnik by istniał, dawali każdą kasę by uratować spadek.I w końcu nie oni decydowali kogo kupują tylko wykładali pieniądze.Może jako wiceprezes przydał by się ktoś ze zwykłych ludzi co maja spojrzenia takie jak my i potrafił wydawać pieniądze i 5 razy zastanowił by się nad ich prawidłowym wydaniem a nie szastaniem .

lol - 9 kwietnia 2011, 16:54:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gieksa też jest z 1964r a kibiców mają czemu wy nie?

PeleRybnik - 9 kwietnia 2011, 16:57:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przy okazji pozdrawiam wszystkich kibiców i podoba mi się dyskusja jaką ze mna prowadzi grześ jeż lub obeznany a nie dziecinne komentarze o frekwencji itp.Wyśmiewanie Dyskoboli tez jest nie na miejscu bo jak pamiętam w Zabrzu zawsze była delegacja nieliczna ale za to sympatyczna bo wiekszości składała sie z przesympatycznych fanek z którymi wymienialiśmy się szalikami i prowadziliśmy po meczu fajną dyskusję.

GKS_B - 9 kwietnia 2011, 17:19:17 - *.dolsatbelchatow.pl
lol - faktycznie, na mecze chodzi ich średnio 4000. U nas średnio (w tym sezonie) 3000. Kolosalna różnica biorąc pod uwagę wielkość miasta. Poza tym nasze miasto zaczęło się rozwijać stosunkowo niedawno i jest ośrodkiem typowo napływowym. Co za tym idzie pokolenia przywiązane do miasta, związane lokalnym patriotyzmem dopiero dorastają, czego zalążki widać na meczach. Kibiców będzie coraz więcej.

grześ jeż - 9 kwietnia 2011, 18:17:15 - *.218.227.156
KSG...Allianz miało swoje żądania i wizję na zarobek dla Górnika i najważniejszym elementem tej układanki wskazali na stadion.Miasto obiecało go na 2012r,że będzie gotowy,a gotowe na razie są tylko makiety.Nie dam moich pieniędzy komuś bezustannie kto mnie będzie zwodził i czarował...i dziś rozumię Allianz,ale nie rozumię czego oczekiwali od Mazura,bo zadanie mu powierzyli karkołomne,a nie rozwiązali spraw Jędrycha,który zostawił po sobie bagaż nierozwiazanych spraw i ciągnące się długi wobec Strąka i Gorawskiego.

KubaKSG - 9 kwietnia 2011, 19:28:39 - *.sycomp.pl
Co do pana Mazura to niy wiym czy był dobrym prezesym bo działoł trocha krótko.Jedno jest pewne że te długi to zasłóga poprzednich super działaczy.a juz pan Szuster z panym Wieczorkiym to już downo powinni siedzieć u prokuratora.Ci panowie ewidyntnie działali na szkoda klubu.Dołozył Hyniek kasperczak którymu Alianz
zawierzył pezgranicznie i to sie ciągnie i jeszcze dugo sie bydzie ciągło.A Mazur z tymi gwiazdami oczywiście rozmawioł ale jakich mioł uzyć argumyntów jak takie kontrakty były podpisane.Uważom ze popełnił bład tworząc im jeszcze ryzerwy których utrzymanie jeszcze zwiękrzyło utrzymanie pseudo gwiazd.Ponadto uważom że zespół jesiyniom niy groł żle i parsonalnie wyglondoł dobrze a sytuacja finansowao była krytyczno wiync po co było ściongać Jeża Gasparika Sławika.Oby to niy był gwożdź do trumny naszego kochanego Górnika.

XXX - 10 kwietnia 2011, 19:09:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Od oglądania gry Bełchatowa można nabawić się depresji! Tragedia drużyna!

obeznany - 11 kwietnia 2011, 9:45:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Przecież od momoentu wejścia Allianza do Górnika mieli kontrole nad wszystkim, więc mogą mieć jedynie pretensje do siebie o zarządzanie ich pieniędzmi.
Do Kuba KSG
Styl gry Górnika z jesieni nie jest optymistyczny na dłuższą metę. Ambicją można grac jako beniaminek. W przyszłym sezonie niekoniecznie mecze się ułożą jak jesienią, a potem jest nerwówka i często walka o utrzymanie. Właśnie tacy gracze jak Jeż, Gasparik czy Gierczak mogą nadać styl grze Górnika. Taki Mila ze Śląska Wrocław będąc w Górniku grzałby ławę - a na polską ligę kilka mądrych zagrań w meczu i gra się łatwiej (o czym Górnik boleśnie się przekonał). Cieszy dobre przygotowanie kondycyjne, ale jak w wielu dyscyplinach nie wygrywa się samymi mięśniami...

grześ jeż - 11 kwietnia 2011, 12:26:19 - *.218.227.156
Stylu Górnik nie ma,ale ma przynajmniej ambicję.Stylu mieć nie moze skoro 90% zawodników gra jedna nogą i ma kłopot zrobić młynek nad balą,by sie nie obalić.Skład to totalny rozpizdziel,grają ludzie co grać nie powinni,a na ławie trzymamy miliony złotych!Rozmieniamy najlepszego zawodnika ligi Słowackiej na drobne wmawiając kibicom,że facet musi poznać styl...pytam jaki? Po to jest taki facet w środku pola,by te bale z nim grać,a nie tylko walic długą bal do przodu.
Na dzień dzisiejszy z obserwacji i możliwości tego składu,ja bym to ustawił tak:
.......................Stachowiak
Bemben............Pazdan.....Danch........Magiera
......................................(Marciniak)
Bonin..........Jeż..........Kwiek.......Gasparik
(Wodecki)
...............Gierczak
.......................Sikorski

obeznany - 11 kwietnia 2011, 15:20:43 - *.147.49.42.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Niestety za kadencji Nawałki długo nie zobaczysz takiego ustawienia To wbrew jego filozofii futbolu...

KubaKSG - 11 kwietnia 2011, 15:24:15 - *.sycomp.pl
Do obeznany.Może mosz racja ale kilka meczów już w tym sezonie było i mnie ci Słowacy nie przekonali,może się rozkręcą na razie moim zdaniem zawodzą biorę pod uwagę laurki które im przed sezonem wystawiono.A z kolei jeśli o obliczu zespołu mają stanowiś gracze 36 letni to coś jest nie tak. Po co było sprowadzać Pietrzyka Kantora Mańkę Zacharę i innych.Kiedy oni mają zagrać.

obeznany - 11 kwietnia 2011, 21:22:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na razie to nie dostaja za wiele szans wystarczy zobaczyć ile minut zagrali. To prawda, że młody nie jest, ale w rękach odpowiedniego trenera Jeż stałby się poważnym konkurentem Stilićia czy Vdorliaka. Bo grajek to nieprzeciętny, ale nie gra w "parterze" jak trener lubi... nie uznaje łamania kości - to nie gra Co transferów które wymieniłeś Kuba KSG to było wiadomo jak się skończy... Dla mnie Mańka powinien dostawać więcej szans, ale taka jest wizja "sztabu szkoleniowego"... Czy uważasz, że sportowo mogą przerastać wypożyczonych Świątka czy Chałasa ?! Zanim Zahara przechodził hucznie do Górnika to mówiłem, że sobie nie pogra - a odzywały się głosy jak to Brzęczek go fajnie prowadzi najlepiej skierował kase do swojej kieszeni jak każdy "menago" i Zahara nie dostanie więcej szans niż wspomniany wcześniej Chałas, czy Świątek...

BOBIK KSG - 12 kwietnia 2011, 9:33:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jez was nie przekonuje? to jedyny chlop jak jest na boisku ktory mysli, podania, ustawienie sie ale trzeba sie troche na pilce znac, dzis czytalem ze juz chca sprzedac jedynego napastnika jakiego mamy czyli sikorskiego, pol dobrej rundy i na sprzedaz rewelacja

PeleRybnik - 12 kwietnia 2011, 16:58:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak moga słowacy nie przekonywać skoro razem zagrali ze soba 15 min i w dodatku wtedy strzelilismy 3 bramki.Obeznany ma racje ze u nas sie marnuje zawodników a te traansfery to tylko dla menagerów kasa leci.Jak by Magiera lub Bonin potrafił tak trzymać piłkę przy nodze jak Jeż to w żadnym meczu nie martwił bym się o wynik i nie ogryzał palców w końcówce meczów i wyczekiwał końcowego gwizdka.ja moge ogladać porazki ale chciałbym by to co ogladam na boisku sprawiało mi radość i było efektowne dla oka a nie kopanina jaka dostarcza nam styl Nawałki.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas