[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


25 maja 2011, 20:55:24 - giti
Ekstraklasa: Polonia B. 1-2 Lech

25 maja 2011, 19:00 - Bytom (Stadion im. Edwarda Szymkowiaka)
Polonia Bytom 1-2 Lech Poznań
Marcin Radzewicz 90 - Jakub Wilk 36, Semir Štilić 81

Polonia: 87. Seweryn Kiełpin - 5. Adrian Chomiuk, 2. Lukáš Killar (46, 13. David Kobylík), 3. Mateusz Żytko, 28. Krzysztof Król - 7. Miroslav Barčík, 27. Michal Hanek, 4. Łukasz Tymiński, 19. Marek Bažík (59, 18. Blažej Vaščák), 16. Dariusz Jarecki (62, 20. Marcin Radzewicz) - 11. Emil Drozdowicz.

Lech: 30. Jasmin Burić - 22. Grzegorz Wojtkowiak, 19. Bartosz Bosacki, 20. Hubert Wołąkiewicz, 25. Luis Henríquez - 8. Jacek Kiełb, 21. Dimitrije Injac, 11. Rafał Murawski, 32. Mateusz Możdżeń (80, 14. Semir Štilić), 7. Jakub Wilk (62, 26. Tomasz Mikołajczak) - 16. Artjoms Rudņevs (67, 18. Bartosz Ślusarski).

żółte kartki: Bažík - Wojtkowiak, Możdżeń, Burić.
czerwona kartka: Adrian Chomiuk (54. minuta, Polonia, za faul).

sędziował: Paweł Pskit (Łódź).
widzów: 3000.

Bartek - 25 maja 2011, 20:56:30 - *.sileman.net.pl
Znowu 1:2, Polonia nie zasługuje na spadek

rts - 25 maja 2011, 20:56:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gramy o LE!

k - 25 maja 2011, 20:56:41 - *.wieszowanet.pl
za rok derby Cidry -polonia yessssst

panik - 25 maja 2011, 20:57:50 - *.globalconnect.pl
Ofensywa Lecha w tym meczu to kpina. Ślusarski zakończ karierę. Wojtkowiak beznadziejnie...

CideRRland - 25 maja 2011, 20:58:50 - *.static.akk.net.pl
brawa dla Polonii za walkę do końca, ale: widzimy się na derbach!

CideRRland - 25 maja 2011, 21:00:23 - *.static.akk.net.pl
brawa dla Polonii za walkę do końca, ale: widzimy się na derbach!

adik - 25 maja 2011, 21:04:10 - *.73.49.133
Nie pomyłka
@rts zwycięstwo Śląska Wrocław na ruchem (2-1) spowodował, że znamy tych którzy zagrają w pucharach!

lech w LE - 25 maja 2011, 21:09:32 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jest szansa dla lecha na LE. jeżeli Jagiellonia przegra lech wygra lechia z widzewem zremisują a legia utrzyma 3 miejsce lech będzie grał w LE z 4 miejsca.

kanas - 25 maja 2011, 21:12:18 - *.elblag.vectranet.pl
Adik puknij się w głowe. Legia jak będzie w trójce to 4 zespół awansuje do LE. I Lech ma szansę. Musi tylko wejść taki kupon:
Górnik - widzew 1x
Jagielonia - ruch 2
Lechia - zaglebie x2
Lech - korona 1
Jeżeli tak się stanie to Lech grać będzie w LE

Koronka - 25 maja 2011, 21:13:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Leszek!

kibic - 25 maja 2011, 21:13:09 - *.c201.msk.pl
zgadza się także powodzenia życzę, choć szanse już tylko czysto matematyczne, brakowałoby Lecha w pucharach choć Bakero do wymiany słaby trener
GKS Katowice

pyrus - 25 maja 2011, 21:16:04 - *.173.32.179.tesatnet.pl
kanas mala uwaga Gornik nie moze wygrac z Widzewem a musi zremisowac. W przypadku zwyciestwa z Widzewem przy wynikach jakie podales Jagiellonia, Lech i Gornika maja tyle samo punktow ale z trojki tych zespolow Jagiellonia ma najlepszy bilans. My nie mamy sie co ludzic.

arkowiec - 25 maja 2011, 21:20:02 - *.125.29.184
Gratuluję Cracovii utrzymania. Lecimy My i Polonia Bytom.

land - 25 maja 2011, 21:20:06 - *.tktelekom.pl
polonia zawalila mecz z arka i może to dużo kosztowac ale jeszcze nie spadla jest nadzieja i szansa

piter - 25 maja 2011, 21:21:14 - *.dynamic.mm.pl
Lech zagra w pucharach - po wynikach widać, że Lechia nie chce grać w LE, z kolei Widzew - Michniewicz sam mówił, jaka to niewygoda w kontekście przygotowań do nowego sezonu. Górnik zagra na remis z Widzewem, zagadka jedynie z Jagiellonią. Po prostu szkoda, aby ranking Lecha się zmarnował...

KibicLecha - 25 maja 2011, 21:21:56 - *.ennet.pl
Odnośnie LE dla Lecha: pierwszym nierealnym założeniem jest wygrana Ruchu w Białymstoku... Drugim remis w meczu Górnik-Widzew... Szanse na LE 0,001%

DoktorPolm - 25 maja 2011, 21:26:08 - *.dynamic.chello.pl
Zle piszecie wystaraczy ze lech wygra teraz, a jaga, widzew i lechia nie wygraja i nawet jak by lech, jaga, widzew i lechia miały tyle samo pkt bedzie liczyc sie bilans bezposrednich meczy a lech ma je najlepszy ze wszystkich druzyn, tylko na remis z jaga poniewaz było 2:0 dla lecha i 2:0 dla jagi ale lech ma wiekszy spolczynnik bramek strzelonych

ICE - 25 maja 2011, 21:27:33 - *.icpnet.pl
do kanas- Ruch i Zagłebie będzie już miało generalnie w dupie te mecze,więc nie ma co się podniecać,że Lech się załapie.A tak na marginesie z taką padaką jaką grają to niech lepiej się nie pchają na salony... i ten idiota Bakero.Stilic znów wpuszczony niemal w końcówie,ale na szczęście udowodnił temu osłowi,że potrafi strzelać bramki...No i gwóźdź "programu"- Ślusar mecz życia.Za karę powinien pieszo zap*******ć do Poznania.

? - 25 maja 2011, 21:29:35 - *.173.32.179.tesatnet.pl
DoktorPolm a jak ty chcesz to zrobic zeby Lechia i Widzew mialy po 45 punktow?

DoktorPolm - 25 maja 2011, 21:33:21 - *.dynamic.chello.pl
Podałem przykład jak będą miały mniej to wtedy nie beda sie liczyc o 4 miejsce, wiec jak by nie wygraly meczy a jaga zremisowała, lech wygrał to wtedy liczy sie bezposredenie mecze i wspolczynnik bramkowy wchodzi w takim razie poniewaz obydwa mecze miały identyczne wyniki.

LKS_LODZ - 25 maja 2011, 21:33:48 - *.154.140.69
Slabo i do widzenia Polonio Bytomska ;(
zamiana miejsc na lepszy Lodzki KS ,
Pozdrowienia z bardzo daleka od kibica LKSu

Kanas - 25 maja 2011, 21:34:36 - *.elblag.vectranet.pl
Jasne pyrus źle napisałem, nie uwzględniłem meczy między sobą. Wyniki muszą się rozłożyć tak:
Górnik - widzew x
Jagielonia - ruch 2
Lechia - zaglebie x2
Lech - korona 1
Wtedy Lech ma awans.

DoktorPolm - 25 maja 2011, 21:35:39 - *.dynamic.chello.pl
Kanas
nie zgadzam się w wynikiem jaga-ruch wystarczy remis

DoktorPolm - 25 maja 2011, 21:37:45 - *.dynamic.chello.pl
a górnik moze wygrac z widzewem poniewaz lecha ma taki sami wynik meczy, ale lepszy wspolczynnik bramek wiec wystarczy tak
Górnik-widzew 1x
jaga-ruch x2
lechia-zaglebie x2
lech-korona 1
i wtedy lech ma awans

Brutus - 25 maja 2011, 21:38:58 - *.adsl.inetia.pl
3pkt więcej i Lech ma pewne puchary. Frajerstwo straszne, niech sobie teraz przypomną 6pkt straconych z KGHM i inne śmieszne wtopy. Szkoda, bo Jagiellonia jest beznadziejna i nie ma żadnych szans wejść do grupy. Będzie im ciężko z Maltańczykami, jak Ruchowi rok temu. Legia i Wisła za to się rozkręciły, Śląsk z Lenczykiem też ma szanse na grupę.

kibic lech - 25 maja 2011, 21:45:34 - *.116.228.60
do DoktorPolm .. jesli jaga zremisuje to bedzie miala 46pkt..lech jesli wygra 45pkt... matma sie klania... aby lech zagral od 1 rundy le to w nastepnej kolejce musi byc tak... jaga przegrywa z ruchem, remisy badz porazki lechii i widzewa, no i wygrana lecha... w takiej sytuacji tabela wygladala by tak-1.wisla.2slask.3.legia.4 lech 45pkt, 5.jaga45pkt., 6lechia....itp

kibic lech - 25 maja 2011, 21:47:43 - *.116.228.60
brutus zgodze sie z toba... wisla, legia, slask , no i mam nadzieje ze lech:-) maja spore szanse na faze gr le, licze na wisle fg lm:-)...

DoktorPolm - 25 maja 2011, 21:48:05 - *.dynamic.chello.pl
Dobra masz racje chyba za duzo wypilem

kibic lech - 25 maja 2011, 21:52:17 - *.116.228.60
ICE ..fajnie o slusarzu napisales...heh ..tak na powaznie to faktycznie mial 2-3 okazje, niestrzelil, przez co byla nerwowka w koncowce i buda radzewicza dla polonii...masakra... szkoda ze lech w niedziele chociaz nie zremisowal z lechia.. moze sie okazac, ze widzew i lechia mecze przegraja, a jaga zremisuje i dupa...1punkcik..tak moze byc, oby nie:-)

brk - 25 maja 2011, 21:52:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
DoktorPolm
oby tak było to bedzie spoko

kibic lech - 25 maja 2011, 21:53:21 - *.116.228.60
aha, nie no spoko..heh

Janek - 25 maja 2011, 21:53:52 - *.silesiamultimedia.com.pl
Trzeba było tego pajaca z ławki zwolnić 5 kolejek wcześniej!Okazuje się że nawet kilka remisów wystarczyło by do otrzymania.Organizacyjnie i finansowo nie zaslugujemy na EX i taki niestety jest efekt (spadek).Znając realia to może za 20 lat znowu zawitamy w szeregi Ekstraklasy (Zarząd klubu + miasto)

dubi - 25 maja 2011, 21:56:17 - *.54.177.1
w przypadku gdy lech wygra a jaga przegra to beda oboje miec po 45 punktow i wtedy liczy sie bezposredni mecz i tu tez jest na remis bo 2-0 w lechu i 2-0 w jagielloni i co sie pozniej liczy ??? liczba strzelonych goli ???

kibic lech - 25 maja 2011, 22:00:35 - *.116.228.60
tak....czyli lech bedzie w korzystnej sytuacji dubi...

pyrus - 25 maja 2011, 22:01:01 - *.173.32.179.tesatnet.pl
Brutus a wystarczylo ze na Bulgarskiej pan Siejewicz nie dalby karnego (ktorego nie bylo) Slaskowi i Lech +3 Slask 0. Takich przykladow odnosnie Lecha mozna wymieniac w tym sezonie wiecej jednak nie ma co zwalac wszystkiego na sedziow bo Lech z taka kadra jaka ma powinnien wygrac te lige na luzie! Wystarczylo tylko zatrudnic porzadnego trenera a kto wie moze zostawic jednak Zielinskiego ktoremu jak zaczelo isc to nagle krystalicznie czystym Amikowcom z zarzadu Lecha zaczely przeszkadzac zarzuty korupcyjne postawione Zielinskiemu.

dubi - 25 maja 2011, 22:03:26 - *.54.177.1
no nie wiem.. skoro jest tak ze liczy sie liczba strzelonych goli to
lech strzelil 33 gole
jagielonia 36 goli
czyli lech musiałby wygrac minimum 3-0 z korona a jaga nie mogla by strzelic gola i przegrac w ruchem nie mowiac o tym ze gornik i lechia nie moga wygrac..

dubi - 25 maja 2011, 22:09:36 - *.54.177.1
sorry mialo byc ze widzew i lechia nie moga wygrac bo gornik moze bo lech ma lepszy bilans

qwerty - 25 maja 2011, 22:09:44 - *.dynamic.chello.pl
cieszę się, że Polonia spada Nie mają nic, stadionu, zaplecza ZERO wszystkiego. W następnym sezonie mam nadzieję, że spadnie Ruch i ŁKS

dubi - 25 maja 2011, 22:17:13 - *.54.177.1
jestescie pewni ze pozniej liczy sie liczba strzelonych goli a nie roznica goli ???

ja - 25 maja 2011, 22:24:32 - *.c201.msk.pl
W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez dwie lub więcej drużyn, o zajętym miejscu decydują:
przy dwóch zespołach:
a. liczba zdobytych punktów w spotkaniach między tymi drużynami,
b. przy równej liczbie punktów korzystniejsza różnica między zdobytymi i utraconymi bramkami w spotkaniach tych drużyn,
c. przy dalszej równości, według obowiązującej reguły UEFA, że bramki strzelone na wyjeździe liczone są „podwójnie,” korzystniejsza różnica między zdobytymi i utraconymi bramkami w spotkaniach tych drużyn,
d. przy dalszej równości, korzystniejsza różnica bramek we wszystkich spotkaniach z całego cyklu rozgrywek,
e. przy dalszej równości, większa liczba bramek zdobytych we wszystkich spotkaniach z całego cyklu,
f. przy dalszej równości, wyższe miejsce w klasyfikacji Fair Play w sezonie 2010/2011,
g. przy dalszej równości, w przypadku, gdy dwoma zespołami o jednakowej liczbie punktów są zespoły zajmujące pierwsze i drugie miejsce w tabeli Ekstraklasy

xxxx - 25 maja 2011, 22:25:01 - *.interpc.pl
W Radzionkowie sie ucieszą
Cidry pewnie czekaja juz na derby

kibic lech - 25 maja 2011, 22:27:20 - *.116.228.60
dubi ..tak ...lech w lidze ma najmniej straconych goli bilans na ta chwile lecha(33-23bramki zd/str ) czyli 10 na plusie, jagi bilans(36-31) czyli 5 bramek...w takiej sytuacji, jesli jaga przegra, lech wygra, a widzew, i lechia przegraja badz tez zremisuja to lech wejdzie do europy z 4-ego miejsca:-)

dubi - 25 maja 2011, 22:29:01 - *.54.177.1
dzieki ja jestem Ci wdzieczny przynajmniej jest jakas szansa

Piter1903 - 25 maja 2011, 22:30:37 - *.xdsl.centertel.pl
następnie liczy się różnica w bilansie bramek strzelonych i straconych. a do tych co maja problem z meczem górnik - widzew... żeby lech awansował to musi być remis, bo tak jak ktoś wcześniej pisał jeśli Jaga, Lech i Górnik będą miały po 45 pkt to wchodzi Jaga, bo w małej tabeli ma 9 pkt, Lech - 6 a Górnik - 3. Pozdr.

Piasek - 25 maja 2011, 22:30:45 - *.adsl.inetia.pl
Górnik nie może wygrać. Jeśli wygra (oczywiście zakładamy, że Lech wygra i Jaga przegra) to 3 zespoły będą miały po 45 pkt i robi się wtedy małą tebele tylko tych 3 drużyn. I w niej okazuje się, że Jaga by grała w LE.
po[Z]dro ;)

dubi - 25 maja 2011, 22:31:05 - *.54.177.1
dzięki ,,kibic lech'' zawsze trzeba jakos wierzyc ;)

kibic lech - 25 maja 2011, 22:34:47 - *.116.228.60
szansa jest, ale strasznie mala... 3 mecze musza sie zakonczyc po mysli kolejorza... ruch musi wygrac z jaga, bedzie im trudno, nawet 6 tys ludu ten mecz bedzie moglo obezec, czyli wszystkie dostepne sektory na obiekcie jagi, i doping kiboli im pomoze, oby nie:-) i 2 mecze gornik -widzzew, lechia-zaglebie. jestem spokojny o mecz gornika bo raczej powinien wygrac, obawiam sie meczu w gdansku z zaglebiem..dzis zaglebie dostalo lanie od wisly...bedzie ciezko, ale ten remis musza im wyciagnac... no i lech musi wygrac z korona...

dubi - 25 maja 2011, 22:37:27 - *.54.177.1
no dokladnie, dobrze mowisz.. bedzie ciezko ale szansa jest i bedzie ciezko w białymstoku i gdansku ale moze sie uda bo raczej nie mysle zeby widzew wygral na wyjedzie w zabrzu...

aaaa - 25 maja 2011, 22:37:48 - *.client.duna.pl
a to nie tak, ze jak Legia bedzie 2 albo 3 to bez wzgledu na miejsce Lecha, to on dostanie miejsce w LE jako finalista PP, gdyz Legia zwolni miejscowe. tak jest we Wloszech, jest final Palermo - Inter i Palermo mimoze zajelo 8.miejsce Inter 2. to Palermo dostaje miejscce jako finalista wlasnie.

RTS - 25 maja 2011, 22:38:39 - *.48.145.58.zwmedia.pl
Widzew żegna polonie 1liga.

znawca - 25 maja 2011, 22:40:28 - *.welnowiec.net
z fornalakiem to czeka was powtorka gieksy z poczatku sezonu 1 ligi. wyrazy wspolczucia

kibic lech - 25 maja 2011, 22:40:32 - *.116.228.60
,,, przy równej liczbie punktów korzystniejsza różnica między zdobytymi i utraconymi bramkami w spotkaniach tych drużyn''''Piotr1903 i Piasek.. wg mnie to jesli w bezposrednich pojedynkach byly wygrane2-0.0-2 jagi ,lecha, przy rownej ilosci pkt-ow nie decyduja bramki stracone i strzelone??? wydaje mi sie ze tak... to wtedy lech mial by lepszy bilans od jagi...

Kibol - 25 maja 2011, 22:41:20 - *.centertel.pl
I dobrze. Niech ten klub z ruiną zamiast stadionu leci wreszcie z ligi.

kibic lech - 25 maja 2011, 22:47:02 - *.116.228.60
nasza liga jest tak nieprzewidywalna w tym sezonie, ze szok normalnie... jeszcze nigdy niebyla tak wyrownana chyba:-) ,,dubi'' racja trzeba wierzyc...:-)szkoda takiego wspolczynnika jaki ma lech zmarnowac w rozstawieniach le.. jest nawet taka mozliwosc, ze jesli lech awansujedo le, i pokona 4 rundy el, to moze byc losowany do fazy gr z 3 -go koszyka... w tych rundach lech pkt-tow mam nadzieje by nabil do rankingu....

TSW - 25 maja 2011, 22:48:25 - *.50.134.230
http://demotywatory.pl/3106027
cała prawda o lechu

asd - 25 maja 2011, 22:58:39 - *.173.32.179.tesatnet.pl
Piter i Piasek wytlumaczyli dlaczego w meczu Gornik- Widzew musi pasc remis

WidzewLodz - 25 maja 2011, 23:06:18 - *.toya.net.pl
asd pozyjemy zobaczymy! w sobote sie okaze? hehe

Oberscheis - 25 maja 2011, 23:10:36 - *.dynamic.chello.pl
Co się odwlecze ...
Polonia Bytom spadek:-)

tomscyzor - 25 maja 2011, 23:11:45 - *.52.236.24
Lech gra strasznie pod wodzą Bakero

rw - 25 maja 2011, 23:55:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Troszkę szkoda poloni Ambitna Druzyna i wie jak walczyć z dobrymi drużynami moim zdaniem i tak spadną razem z cracovią a jak nie oni to arka ale cracovia musi spasć!

heh - 25 maja 2011, 23:59:56 - *.play-internet.pl
TY wyzej, liczysz ze Zaglebie wygra z Lechia w Gdasku????? skomentuje to krotko . buhahahaha. dodam iz nie jestem kibicem Lechi .

seba21 - 26 maja 2011, 3:09:10 - *.gorzow.mm.pl
ej, napinacze leszka co się tak podniecacie że wam puchary uciekają minimalnie, już zapomnieliście że rok temu mistrza nie zdobyliście tylko straciła je Wisła? bez pozdrowień amikorze

TKWM - 26 maja 2011, 8:21:05 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do seba21 - właśnie, to nie wy zdobyliście mistrza tylko Wisełka je straciła

KKS - 26 maja 2011, 10:21:51 - *.173.32.179.tesatnet.pl
seba i TKWM - w jaki sposob stracila po samobojczym golu Jopa? Ta bramka odebrala trzy punkty ale obiektywnie stwierdzic ze samoboczy gol Przyrowskiego w 90minucie meczu z Polonia dal trzy punkty nie wiadomo za co to juz ciezko. Takich przykladow mozna monozyc sporo. KKK - radze sie martwic o swoja Piotrcovie Szczecin.

polob - 26 maja 2011, 10:56:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
POLONII BYTOM kibicuję 40lat,taka sytuacja MOJEGO KLUBU to osobista tragedia,każdy mecz to wielkie święto.Ogromną winą mieszkańców B jest fakt wybrania władz samorządowych,które w ciągu ostatnich 12lat z BYTOMIA zrobiły zapyziały zaścianek i nie pomagały w działalności KLUBU.Infrastruktura miasta i obiektów POLONII TO 60-LATA minionej epoki.POLONIA BYTOM NIGDY NIE SPADNIE 2% SZANS,NIGDY NIE UPADNIE.

KSG - 26 maja 2011, 11:26:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pieknie, zeganm nie do zobaczenia, skonczycie jak wodzislaw

zeta - 26 maja 2011, 11:42:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
na układy nie ma rady
Polonia weszła do EK bo był czas walki z korupcją
teraz wróciło stare i klub z czystym sumieniem kole w oczy taką Cracovię czy Lubin czy inny Widzew

GLIWICE KS - 26 maja 2011, 11:49:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak uklady zabronily im wygrywania meczy, cale 6 zwyciestw, wszedzie wine wdzicie tylko nie w tym ze macie marnych kopaczy

Zawsze Pol - 26 maja 2011, 12:43:22 - *.dip.t-dialin.net
Moja Polonio władze twojego Klubu I miasta Bytomia doprowadzaja cie do ruiny. Bartyła i Co nie maja zielonego pojecia jak sie prowadzie klub. Jak mozna trenera 2 mecze przed koncem zwolnic. Tym władzom mozna co roku 5 mln. udostepnic i z tego nic nie bedzie bo nie umia z finasami sie obchodzic. Serce boli

JKM - 26 maja 2011, 13:27:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2500 tys ???!!! idzcie już z tej ligi i nigdy nie wracajcie

PB_Mch - 26 maja 2011, 16:09:54 - *.dynamic.chello.pl
Czy wygrywasz, czy nie ja i tak kocham Cie!
W moim sercu POLONIA i na dobre i na złe!!!
W 1 lidze tez sa ciekawe szpile

ak.1906 - 26 maja 2011, 17:00:12 - *.ssp.dialog.net.pl
- od 40 lat kibic Wisły. Problemem w tym sezonie nie jest to czy w europucharach zagra Jagiellonia, Śląsk czy Lechia, ale brak Lecha.Przypominam ich trzy ostatnie sezony:
1)2008/2009 – III runda Pucharu UEFA (wyjście z fazy grupowej – 3 miejsce w grupie:
CSKA Moskwa, Deportivo de La Coruna, AS Nancy, SC Feyenoord).
Wyeliminowani 26.02.2009r. przez Udinese Calcio (2:2 w Poznaniu i 1:2).
2)2009/2010 – IV runda eliminacyjna do Ligii Europy.
Wyeliminowani 27.08.2010r. przez Club Brugge (1:0 we Wronkach i 0:1 po karnych 3:4).
3)2010/2011 – 1/16 finału Ligii Europy (wyjście z fazy grupowej – 2 miejsce w grupie:
Manchester City, FC Juventus Turyn, FC Salzburg Austria).
Wyeliminowani 24.02.2011r. przez SC Braga (finalista rozgrywek – 1:0 w Poznaniu i 0:2).
Wątpię czy któraś z powyższych drużyn to powtórzy.

Roki - 26 maja 2011, 17:25:44 - *.xdsl.centertel.pl
Będziemy w LE!!!!!!!!!!!!!!

19 GKS 64 - 26 maja 2011, 19:42:41 - *.mtvk.pl
uczciwie trzeba przyznac że Bytom nie zasługuje na Extraklase. A może być z nimi jak z Odrą W.

19 GKS 64 - 26 maja 2011, 20:03:19 - *.mtvk.pl
hehe robota fornalaka = pewny spadek

Berol - 26 maja 2011, 21:18:30 - *.218.225.206
Zal mimo wszystko jak zespół z Slaska spada .... Niech jak najwiecej klubów z naszego regionu gra w ex Za rok fajne derby- kibic GKS Katowice

przemoPB19 - 27 maja 2011, 9:45:28 - *.dynip.asn.pl
Jeszcze Jak CRACOVIA Przegra I AARKA A POLONIA Wygra To Uwolnimy Się Od Spadku
TYLKO POLONIA BYTOMSKA 1920

...AlieN19 - 27 maja 2011, 17:28:57 - *.ssh.gliwice.pl
POooLOOoNIA jesteśmy z Tobą...na dobre i na złe...

ufo85 PB - 27 maja 2011, 17:40:39 - *.ssh.gliwice.pl
POooLOOoNIA jesteśmy z Tobą...na dobre i na złe... POooLOOoNIA jesteśmy z Tobą...na dobre i na złe... POooLOOoNIA jesteśmy z Tobą...na dobre i na złe... POooLOOoNIA jesteśmy z Tobą...na dobre i na złe... PB Vs LW 2-1

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas