[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


15 lipca 2011, 13:41:20 - slady
LE: FK Mińsk/Gaziantepspor - Legia

Drużyna Legii Warszawa poznała przeciwnika w rozgrywkach III rundy eliminacji Ligi Europy. Zdobywca Pucharu Polski zagra ze zwycięzcą rywalizacji FK Mińsk (Białoruś) - Gaziantepspor Kulübü (Turcja).

Mecze III rundy odbędą się 28 lipca i 4 sierpnia. Pierwszy mecz Legia rozegra na wyjeździe.

W pierwszym spotkaniu FK Mińsk zremisował u siebie z Gaziantepsporem 1-1 (1-0). Rewanż zaplanowano na 21 lipca godz. 20:00.

W I rundzie FK Mińsk wyeliminował azerski AZAL Baku 1-1, 2-1. W ubiegłym sezonie białoruskiej ekstraklasy piłkarze FK Mińsk zajęli 3. miejsce. Natomiast w obecnym sezonie po 17 kolejkach z dorobkiem 18 punktów są na 10. miejscu. Na koncie mają cztery wygrane, sześć remisów i siedem porażek. W ostatnim sezonie Gaziantepspor w najwyżej klasie rozgrywkowej swojego kraju zajął 4. miejsce.

Liga Europy 2011/12

Futbolnyj kłub Mińsk

Rok założenia: 2006
Barwy: biało-czerwone
www: http://www.fcminsk.by/
Prezes: Aleksandr Kiernożyckij
Trener: Witalij Tarakanow
Stadion: Stadion Dinama (41020 miejsc)

Kadra zespołu:

Bramkarze: 1. Simas Skinderis (17.02.81, Litwa), 12. Witalij Żełudok (11.08.86), 77. Artur Leśko (25.05.84).

Obrońcy: 5. Aleksandr Sacziwko (05.01.86), 13. Dmitrij Klimowicz (09.02.84), 16. Kiriłł Pawluczek (27.06.84), 20. Artiom Rachmanow (10.07.90), 38. Roman Biegunow (22.03.93), 79. Ionas Piatrauskas (18.05.79), 81. Aleksandr Swierczinskij (16.09.91).

Pomocnicy: 2. Ihor Woronkow (24.04.81, Ukraina), 6. Andriej Razin (12.08.79), 7. Dienis Saszczeko (03.10.81), 8. Siergiej Gigiewicz (26.01.87), 11. Jewgienij Łoszankow (02.01.79), 14. Siergiej Puszniakow (08.02.93), 18. Dmitrij Szczegrikowicz (07.12.83), 22. Donatas Navikas (30.06.83, Litwa), 29. Nikołaj Osipowicz (29.05.86), 30. Taïna Adama Soro (20.12.81, Wybrzeże Kości Słoniowej).

Napastnicy: 4. Andriej Szeriakow (10.11.82), 9. Andriej Chaczaturian (02.09.87), 10. Roman Wasiluk (23.11.78), 17. Nikołaj Zienko (11.03.89).

Historia meczów polsko-białoruskich w europejskich pucharach:

1984/85 - PUEFA - III - Widzew Łódź - Dinamo Mińsk (ZSRR) - 0-2, 1-0
2006/07 - PUEFA - Q1 - Zagłębie Lubin - Dinamo Mińsk - 1-1, 0-0
2008/09 - PUEFA - Q1 - Legia Warszawa - FK Homel - 0-0, 4-1

Bilans: 3 starcia - jeden awans polskiej drużyny.



Gaziantepspor Kulübü

Data założenia: 25 lutego 1969
Barwy: czerwono-czarne
www: http://www.gaziantepspor.org.tr/
Prezes: İbrahim Kızıl
Trener: Tolunay Kafkas
Stadion: Kamil Ocak Stadyumu (17000 miejsc)

Kadra zespołu:

Bramkarze: 1. Žydrūnas Karčemarskas (24.05.83, 189/83, Litwa), 22. Mahmut Bezgin (01.03.86, 186/84), 34. Eray Birniçan (20.07.88, 180/73).

Obrońcy: 2. Çetin Güngör (07.06.90, 178/67), 3. Elyasa Süme (13.08.83, 189/81), 4. Emre Güngör (01.08.84, 181/78), 6. Ivan Saraiva de Souza "Ivan" (18.01.82, 176/68, Brazylia), 13. Dany Nounkeu (11.04.86, 184/85, Kamerun), 14. Şenol Can (03.04.83, 180/82), 91. Mehmet Yiğit (24.06.91, 186/76).

Pomocnicy: 5. Murat Ceylan (02.03.88, 172/68), 8. Bekir Ozan Has (18.02.85, 175/78), 10. Wágner Ferreira dos Santos "Wágner" (29.01.85, 175/65, Brazylia), 16. Serdar Kurtuluş (23.07.87, 186/84), 21. Ferdi Coşkun (20.04.87, 174/66), 29. Olcan Adın (30.09.85, 172/75), 55. Yasin Pehlivan (05.01.89, 183/72, Austria), 61. Orhan Gülle (15.01.92, 187/78).

Napastnicy: 7. Ismael Sosa (18.01.87, 180/79, Argentyna), 9. Cenk Tosun (07.06.91, 183/86), 11. Muhammet Demir (10.01.92, 175/69), 17. Alper Akçam (01.09.87, 176/80), 71. Iwelin Popow (26.10.87, 180/76, Bułgaria).

Historia meczów polsko-tureckich w europejskich pucharach:

1962/63 - PEMK - II - Galatasaray SK - Polonia Bytom - 4-1, 0-1
1964/65 - PZP - II - Legia Warszawa - Galatasaray SK - 2-1, 0-1, 1-0
1969/70 - PEMK - 1/4 - Galatasaray SK - Legia Warszawa - 1-1, 0-2
1970/71 - PZP - II - Göztepe SK - Górnik Zabrze - 0-1, 0-3
1972/73 - PUEFA - I - Ruch Chorzów - Fenerbahçe SK - 3-0, 0-1
1974/75 - PEMK - II - Ruch Chorzów - Fenerbahçe SK - 2-1, 2-0
1980/81 - PEMK - I - Trabzonspor Kulübü - Szombierki Bytom - 2-1, 0-3
1985/86 - PZP - I - Galatasaray SK - Widzew Łódź - 1-0, 1-2
1992/93 - PUEFA - I - GKS Katowice - Galatasaray SK - 0-0, 1-2
1996/97 - PUEFA - II - Legia Warszawa - Beşiktaş JK - 1-1, 1-2
1998/99 - PUEFA - II - Wisła Kraków - Trabzonspor Kulübü - 5-1, 2-1

Bilans: 11 starć - siedem awansów polskich drużyn.

yupi - 15 lipca 2011, 13:41:52 - *.26.11.vie.surfer.at
dobre losowanie!!

michal - 15 lipca 2011, 13:41:56 - *.lukman.pl
fart

rbb - 15 lipca 2011, 13:41:58 - *.marsoft.net
ale fart xD

ssss - 15 lipca 2011, 13:42:11 - *.dynamic.chello.pl
Najlepiej z mozliwych!

rolex - 15 lipca 2011, 13:42:31 - *.adsl.inetia.pl
tak jest:D

Muranów(L) - 15 lipca 2011, 13:42:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pojedziemy z leszczami jak trzeba,tylko LEGIA!

maro - 15 lipca 2011, 13:42:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no już łatwiej nie mogło być, ale z tego co widzę to legia i tak tego nie przejdzie

snajper - 15 lipca 2011, 13:42:48 - *.olsztyn.mm.pl
przyfarcili w losowaniu, ale i tak pewnie nie beda potrafili tego wykorzystac

znafca - 15 lipca 2011, 13:42:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie cieszcie się, bo chyba w losowaniu jest błąd.

popek :D - 15 lipca 2011, 13:42:59 - *.220.159.226
dobre losowanie do przejscia druzyna chociaz nic o niej nie wiem i pierwszy raz o niej slysze ;p

jarek - 15 lipca 2011, 13:43:08 - *.ip.xcore.pl
i tak out

adek - 15 lipca 2011, 13:43:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najlepiej, ale z taką formą jak w sparingach to i tak małe szanse są ;p

lm - 15 lipca 2011, 13:43:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie maja szans z gaziatenspor.

kibic - 15 lipca 2011, 13:43:54 - *.one.pl
Fuks jak nie wiem, ale z tym co obecnie piłkarze Legii prezentują nawet z tymi zespołami będzie baaardzo ciężko, mimo wszystko życzę awansu.

max - 15 lipca 2011, 13:44:27 - *.bfinv.de (unknown, unknown)
Ale szczesliwy los hahahahahahahahahaha. Legia w IV rundzie

marcin - 15 lipca 2011, 13:44:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jesli ktoś uważa że trafienie na klub z Turcji jest szczesliwe to niech jeszcze raz to przemysli. Tam ściąga sie piłkarzy za miliony euro, bedzie bardzo ciezko

1906 - 15 lipca 2011, 13:44:43 - *.net.stream.pl
białorusków przejdą, ale z turkami nie mają szans.

FKMinsk - 15 lipca 2011, 13:44:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I tak z Wami pojedziemy, Legjo!

wrubel - 15 lipca 2011, 13:44:50 - *.home.aster.pl
losowanie ligi mistrzów pechowe, z kolei ligi europejskiej najlepiej jak moglo byc szkoda ze i tak odpadniemy :P

AZ - 15 lipca 2011, 13:44:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z takimi wynikami jakie osiagaja w sparingach (1-3 z Duisburgiem) 0-3 z Mainz i 1-0 z amatorami to lepiej zeby w ogole nie grali i oddali miejsce Lechowi

Adam - 15 lipca 2011, 13:45:01 - *.1.81.214
Czy to jest jakieś miejsce dobre na wakacja to Gaziata

Marcin - 15 lipca 2011, 13:45:01 - *.eltronik.net.pl
To znaczy, że nie znasz się na piłce jeśli nie znasz lub nie słyszałeś o tych klubach.Piłka to nie tylko Real, Barca itp.

diego - 15 lipca 2011, 13:45:10 - *.248.115.93.static.simpliq.net
Bardzo dobre losowanie

Kamil - 15 lipca 2011, 13:45:20 - *.tktelekom.pl
Oglądałem mecz FK Mińsk/Gaziantepspor od drugiej połowy.
Losowanie legii bardzo udane, najlepiej jak można było.
Turcy chyba z 2 strzały oddali w 2 połowie na bramkę Minska, ani jeden celny. Trafili bramkę samobójczą dlatego udało im się zremisować, słabo grali, tak jak by nie chciao im się ani FK M. remis ich juz zadawalal, chciałem aby wlanie trafili na nich bo slaby przeciwnik, a moze FK Mink wygra dwu mecz, nie wiadomo, turcy slabi, ale jadnak bialorusini bardziej.

Andrzey - 15 lipca 2011, 13:46:15 - *.opera-mini.net (*.61.129.249)
Świetne losowanie! Oglądałem mecz 1. Rundy AZAL Baki - Mińsk, waleczni ci Białorusini.

pimpek - 15 lipca 2011, 13:47:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lepiej juz byc niemoglo

Hans - 15 lipca 2011, 13:48:23 - *.play-internet.pl
Na szczęście łatwy rywal, jak na to co mogli trafić. Mimo wszystko są spore szanse na awans.

Polak - 15 lipca 2011, 13:48:45 - *.internetia.net.pl
Bardzo daleki wyjazd do Turcji

JTG14 - 15 lipca 2011, 13:48:52 - *.ustka.vectranet.pl
No to Legia farty, przy takich drużynach na jakie mogli wpaść.

leon - 15 lipca 2011, 13:48:57 - *.rene.com.pl
Najlepsze z możliwych losowań dla Legii - jestesmy w 4 rundzie!

nauma - 15 lipca 2011, 13:49:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibole Legii zrobią rozpierduchę (znowu były cyrki w Kownie w ramach meczu Tauras / ADO) i będzie walkower dla rywali...

Chuligan - 15 lipca 2011, 13:49:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lol jaki stadion, to aby nie napewno pomyłka? 41.000?

jawor - 15 lipca 2011, 13:50:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tym razem wszystkie polskie kluby miały dużo szczęścia w losowaniu. Jak dobrze pójdzie cała trójka zagra w czwartych rundach.

ZAWIErCIOK - 15 lipca 2011, 13:51:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
szkoda, że nie LEWSKI, nasi "kibice" spotkaliby sie w BUŁGARII...

mozambia - 15 lipca 2011, 13:51:35 - *.turkticaret.net
nie wydaje mi sie jakoby Legia wygrala z Gazian. to bedzie i jest trudny rywal nasz Fener sie z nimi meczyl nieraz ale wygrwali , wiec wpadajcie Legionisci do Turcji bedzie piekielko a nie skromna Litwa ;)

hihitnik - 15 lipca 2011, 13:52:46 - *.173.5.68.tesatnet.pl
Trzeba przyznać, że w tym roku los sprzyja polskim drużynom. Skonto, Irtysz, Dundee, Gaziantepspor, Lokomotiv Sofia, Litex, Skopje. To nie są zespoły, które nawet mogą marzyć by zbliżyć się do średniego europejskiego poziomu. Rozstawienia okazały się czystą fikcją. Klęską będzie jak Śląsk, Legia i Wisła nie zameldują się w 4 rundzie LE i LM.

do do AZ - 15 lipca 2011, 13:52:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie oszukuj siebie. Legia o takich wynikach jakie osiagnal Lech dla polskiej piłki w 08/09 i 10/11 moze tylko pomarzyc lub je urzeczywistnic w fife 11.

Kamil - 15 lipca 2011, 13:53:03 - *.tktelekom.pl
To nie jest pomyłka co do stadionu, jednak na meczu z turkami był... pusty

tuzin - 15 lipca 2011, 13:53:14 - *.xdsl.centertel.pl
Po której zwycięskiej rundzie drużyna awansuje do Ligi Europy?

fred - 15 lipca 2011, 13:53:27 - *.rzeszow.vectranet.pl
juz sie zaczyba fart, nie fart..... zespol jest zespol tzreba go pokonac, ostatnie lata pokazaly, ze fart w losowaniu dla naszych zespolow to potencjalne klopoty. legia jesli szybko sie nie wzmocni to z turkami bedzie bardzo ciezko.

Marco - 15 lipca 2011, 13:53:38 - *.106.wv.cust.t-mobile.co.uk
dobre losowanie, tureckie zespoly ostatnio katastrofa w pucharach, Minsk tez przecietny,jeszcze rewanz u siebie.

LE - 15 lipca 2011, 13:53:54 - *.wmbp.edu.pl
szczerze ? cienko to widze, chociaz chcialbym zeby sie udało

FTP - 15 lipca 2011, 13:54:10 - *.tktelekom.pl
Legia najlepiej jak mogla, to samo Slask, musza to wykorzystac

dareg - 15 lipca 2011, 13:54:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
i tak odpadną

voytek - 15 lipca 2011, 13:55:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a Jagielonia kogo wylosowała??

Wiślak :) - 15 lipca 2011, 13:56:05 - *.ostrog.net.pl
Oj z Turkami :D hah, to się na trybunach będzie działo. Bye Bye Legło!

robchy - 15 lipca 2011, 13:56:58 - *.adsl.inetia.pl
po męczarniach ale do przejścia

diego - 15 lipca 2011, 13:57:13 - *.248.115.93.static.simpliq.net
Drogi chłopcze ... jak Legia grała w Lidze Mistrzów to twoja lecho-amica błąkała się po 2 lidze hehehe.

bob_budown - 15 lipca 2011, 13:57:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@do do AZ: Wejdz sobie lepiej na strone uefa i porownaj rywalizacje pucharowe Legii i Amiki, zrob mi zdjecie swojej twarzy w momencie gdy zobaczysz jaka malusienka jest Amika w porownaniu do Legii i wrzuc, wszyscy chetnie zobaczymy

winiarex - 15 lipca 2011, 13:57:57 - *.205.7.64.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
lol 41 tysieczny stadion

kibic - 15 lipca 2011, 13:58:12 - *.191.147.124
To kibice Legii mogą rezerwować bilety do Turcjii tak mi się wydaje bo Mińsk na wyjeżdzie dostanie baty,Legię czeka ciężki mecz z Gaziante dobrze że rewanż będzie w Warszawie .

lol2 - 15 lipca 2011, 13:58:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kurde , tak jak typowałem Wisła z mistrzem Bułgarii lub Czarnogóry , Śląsk też tak jak typowałem i Legia też haha dobry jestem , nie jest źle.
Wielkim sukcesem w polskiej piłce by było jakby wszystkie 3 drużyny grały w fazach grupowych :D

antyjaga - 15 lipca 2011, 13:58:35 - *.52.141.120
teraz czas na karabach jagielonia - karabach

@do do AZ - 15 lipca 2011, 13:58:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nikt nie ma zamiaru się oszukiwać, to jest już przeszłość, tak samo można powiedzieć jakie Legia odnosiła sukcesy X lat temu. Tak więc nie opowiadaj głupot.

Widzewiak - 15 lipca 2011, 13:58:45 - *.zdnet.com.pl (*.73.184.141)
farciarze szkoda ze i tak odpadna hahaha

Jack - 15 lipca 2011, 13:58:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
voytek również najtrudniejszego, i najmniej oczekiwanego przeciwnika ;)
A co do losowania, większe szanse daje Śląskowi, bo Legia ze Skorżą to co najwyżej może się skompromitować, wiadomo przecież jak Skorża przygotowuje zespół do sezonu...

Lędzic - 15 lipca 2011, 13:59:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ diego Mylisz się - Lech grał wtedy w ekstraklasie.

KKS - 15 lipca 2011, 13:59:25 - *.173.32.179.tesatnet.pl
Gaziantepspor meczyl sie w Minsku wiec Legia ma szanse choc w sparingach sama nie zachwyca.

stadnicki - 15 lipca 2011, 13:59:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Łatwy rywal? O czym wy piszecie. Trafiamy na Azerów, i już mamy pełne gacie, a gdy los nam przydzieli 4 zespół ligi tureckiej to od razu łatwy rywal. Na tym etapie w żadnym meczu nie jesteśmy faworytami. A ci Turcy maja kim grać, jeśli nie wygra Legia u siebie to po zawodach. Z Bułgarami można pojechać, choć będzie ciężko, zwłaszcza dla Śląska - Lewski to nie byle jaki klub.

AZ - 15 lipca 2011, 14:00:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jakie X lat temu? ja mowie o 3 sezonach i ubieglym sezonie temu od 5 lat tylko Lech osiagal wyniki

kibico - 15 lipca 2011, 14:01:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia zagra z mińskiem ale awansuje dalej,a co do śląska i wisły to : śląsk pewnie z Lokomotivem i też da rade i Wisełka wygra z Litexem i będzie dobrze ;) .. Tylko NIE LEKCEWAŻYĆ ŻADNEGO RYWALA I DO KAŻDEGO MECZU PODEJŚĆ W 100% SKONCENTROWANYM!!!! DO BOJU PO EUROPE !!!

kibic - 15 lipca 2011, 14:01:42 - *.net.pbthawe.eu
Fajne losowanie po tym jak grał śląsk szanse na awans nawet do 4 rundy są a tak na marginesie Jaga jakby awansowała do 3 rundy to i tak z Rennes by grała wiec bez szans

lolololo - 15 lipca 2011, 14:03:37 - *.dynamic.chello.pl
Bez przesady! Gaziantespor to był do tej pory średniak ligi tureckiej, tylko w poprzednim sezonie (który okazał się sezonem kupionym przez połowę ligi) osiągnęli coś więcej, czyli 4. miejsce w lidze. Jakby byli tacy dobrzy to by się bez problemów uporali z FK Mińsk, a jak do tej pory jest 1-1. Jeżeli Maciuś nie przejdzie którejś z tych dwóch drużyn, to marnie widzę jego dalszą karierę w Legii. Oby tylko Legia w końcu coś zaczęła grać, bo z tym jest najgorzej.

do AZ - 15 lipca 2011, 14:04:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
źle mnie zrozumiałeś, rok temu to też już przeszłość szczególnie patrząc na ostatni wynik Lecha w lidze, widocznie się im nie zasługiwało to by grać w pucharach. Bo skąd wiesz jakby zagrali w tym roku ? może odpadli by z jakimiś kopaczami z Wysp Owczych czy innymi wynalazkami.

kuchankorz - 15 lipca 2011, 14:04:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do AZ:
lech osiągał wyniki dopóki Reksia vel sprzedawczyka nie złapali;)

LE - 15 lipca 2011, 14:04:43 - *.wmbp.edu.pl
jeszcze Legia jako jedyna nie przynosiła wstydu i znowu zagra w pucharach

Lech - 15 lipca 2011, 14:05:39 - *.150.149.46.ip.sptelek.com.pl
hahaha odpadacie bo to jest za silny zespół 3 drużyna ligi Tureckiej .

AZ - 15 lipca 2011, 14:07:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nadal uważam, że Lech jest najsilniejszy z polskich drużyn. Ma najwieksze doswiadczenie w Europie i gra poukladana pilke co widac po pierwszych sparingach. Ciekawe co by osiagnela wisla czy slask w lidze gdyby grali na wiosne jeszcze w pucharach... no ale tylko w fifie to mogloby sie zdarzyc jak juz pisalem..

AmoN - 15 lipca 2011, 14:10:16 - *.40.254.122.threembb.co.uk
pomijajac poziom sportowy Turkow, kibicowsko to zawsze ciekawe wyjazdy. Bialorus natomias blisko. Come on LEGIA !!!!

do AZ - 15 lipca 2011, 14:10:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja tak nie uważam i dlatego pozostanę przy swoim.

antep - 15 lipca 2011, 14:12:00 - *.ttnet.net.tr
No to Gaziantep mógłby pokonać Mińsk. Z chęcią się przejdę na mecz jak będą grali tutaj na miejscu z Legią. Kibiców i drużyny nie lekceważcie.
Od razu mówię, że nie warto tutaj przyjeżdżać na wakacje. Oprócz upałów to nic innego nie ma

Bart - 15 lipca 2011, 14:15:01 - *.90.138.23
a w FK gra taki pan co się nazywa Roman Vasilyuk
pamiętacie gościa? nie? - 4 gole wbił naszej reprezentacji w jednym meczu

dziku - 15 lipca 2011, 14:17:15 - *.b-ras1.prp.dublin.eircom.net
wie ktos czy turecki zzespoł byłby rozstawiony w 4 rundzie eliminacji i czy jest szansa w przypadku wygrania dwumeczu grac z nierozstawioną drużyną?

do kuchank - 15 lipca 2011, 14:18:10 - *.173.32.179.tesatnet.pl
a jak tam Wdowczyk, Kubicki, Wojcik, itd.?

LE - 15 lipca 2011, 14:29:48 - *.wmbp.edu.pl
redaktorzy mogliby podawać ogólnie przybliżoną frekwencje meczy (juz bez tego kto był a kto nie) skoro podają bramki strzelców innych spotkań w pucharach europejskich

p.s - 15 lipca 2011, 14:33:19 - *.wmbp.edu.pl
Zal kibicow Wisly i Sląska nie byli na Lidze Mistrzow swoich klubow

aom - 15 lipca 2011, 14:37:34 - *.ip.netia.com.pl
lepiej nie mogli trafic... tylko zeby poprawili gre, bo trenera juz nie zmienia!!!!

LE - 15 lipca 2011, 14:40:54 - *.wmbp.edu.pl
asystenta chyba też

p.s - 15 lipca 2011, 14:43:01 - *.wmbp.edu.pl
A bedzie dobre zarządzanie , pełne trybuny to może i piłkarzy zrobią postęp

juras - 15 lipca 2011, 14:45:39 - *.adsl.inetia.pl
liga turecka jest lepsza od polskiej , więc nie wiem z kąd ten zachwyt że legia ich przejdzie legia i tak jest za słaba na puchary

trojkoloro - 15 lipca 2011, 14:46:33 - *.252.1.115.internetia.net.pl
chyba oszaleliście ludzie, turecka i białoruska piłka jest na dużo większym poziomie niż Polska, Legia odpadnie, taka jest niestety prawda

koniu - 15 lipca 2011, 14:47:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
a Jaga z Kim wylosowana ?

diego - 15 lipca 2011, 14:59:07 - *.248.115.93.static.simpliq.net
Obaj rywale jak najbardziej w zasięgu Legii. Nie patrzcie ogólnie na ligę turecką , bo pomiędzy Trabzonsporem , Fenerbahce i Besiktasem dalej jest przepaść.Gaziantepspor miał fartowny sezon jak Jagiellonia i dlatego awansował do pucharów.

(L)iszaj - 15 lipca 2011, 15:01:22 - *.home.aster.pl
No nie wiem czy jest co się tak z tego Mińska cieszyć. Mają w składzie polskiego kata: Roman "3 razy" Wasiluk

Danis - 15 lipca 2011, 15:11:06 - *.myslenice.net.pl
Sląsk trafił lepiej o ile uda się utrzymać zaliczkę z Wrocławia i nie przegrać w Szkocji

## - 15 lipca 2011, 15:23:02 - *.245.16.100
Co z tego, że dobre losowanie, skoro póki co Legia gra straszną padlinę w sparingach?

teawe - 15 lipca 2011, 15:31:13 - *.159.53.194.static.crowley.pl
jaga wylosowała barcelone

Anton - 15 lipca 2011, 15:35:42 - *.barline.eu
Legia w pucharach... Znowu trzeba będzie się wstydzić za polskich kibiców...
A sportowo to przeciwnicy nie łatwi, ale do ogrania na pewno. Powodzenia!

Anton - 15 lipca 2011, 15:39:24 - *.barline.eu
Kibice Legii przynoszą wstyd Polsce! Powinno się im zakazać gry w pucharach. Przynajmniej do momentu gdy uporają się z tą hołotą!

TSW - 15 lipca 2011, 15:46:26 - *.244.146.100.ip.tnp.pl
Dzieki Lechowi jestesmy 24 w Rankingu UEFA
teraz Slask Wisla Legia musi cos nadrobic bo i tak trzymamy sie dobrze trzeba przynajmniej 2 druzyny widzieec w Lidze Europy

bigos - 15 lipca 2011, 15:49:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ciekawi mnie dlaczego kibice Legii tak sie cieszą,jak znowu "pomogą" swoim kopaczom przegrac ten mecz walkowerem:D

Corsar - 15 lipca 2011, 15:52:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jak legia bedzie grac z turkami, to nie przejdą ich. Większe szanse mają z FK Mińsk. Chciałbym aby legia przeszła do IV rundy ale biorąc pod uwagę ich dokonania z poprzednich lat to nie widzę tego tak dobrze. Z przeciętną rosyjską FK Moskva nie dali rady, na wyjeździe z FK Homel ledwo utrzymali bezbramkowy wynik, z Austrią dwa razy grali i cztery mecze do tyłu, z Broendby tez nienajlepiej po dwóch remisach odpadli. Ale wierze, ze kibice na Ł3 zrobią taką atmosfere, ze wasze grajki każdego zleją. Tylko nie róbcie rozrób na wyjazdach;)

kamil - 15 lipca 2011, 16:11:09 - *.telpol.net.pl
Jesli teraz kibice lEGI Na rozrabiaja to Legii odwiesza zakaz wystepu w europejskich pucharach plus kolejny wyrok czyli z 3lATA GRANIE O PIETRUCHE!

kt - 15 lipca 2011, 16:13:52 - *.rev.km-net.pl
no to kibole legi będą się mogli sprawdzić z białoruskim OMON-em, ciekawe czy im pójdzie tak dobrze jak na Litwie?

Juno Templ - 15 lipca 2011, 16:15:54 - *.147.171.194.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No to Legia kompromitacja oraz dodatkowa atrakcja czyli pokazanie jacy są ich kibole . Kolejny wstyd dla Polski , tym razem podwójny .
Miejsce Legii powinien mieć Lech tylko szkoda że przegrał ten mecz o Puchar . Tak byłby rozstawiony i z pewnością grałby w 4 rundzie gdzie również miałby szanse na rozstawienie . Szkoda że przechlapali sobie Europę jednym meczem .

wichura - 15 lipca 2011, 16:18:02 - *.171.125.248.static.crowley.pl
Bilans meczów z Turkami: 11 starć, 7 awansów... Chyba tylko dlatego, że ostatni raz rywalizowali 13 lat temu!

Sosnowiec - 15 lipca 2011, 16:27:30 - *.opera-mini.net (*.41.214.195)
Jako mieszkaniec Sosnowca życze Legii szybkiego odpadniecia a potem w miare to spadku z ekstra klasy

paula - 15 lipca 2011, 16:30:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to Legia będzie miała okazje rzeczywiście przekonać się co znaczy Bialoruś o której tak czesto pisze na transparentach. Jak coś podymia i im się OMON do tyłka dobierze, to zobaczą jakie bzdury piszą. Ale zapewne bedą się bali wychylić.

Wiślak - 15 lipca 2011, 16:30:56 - *.xdsl.centertel.pl
Jestem Kibicem Wisły ale życze Legii w pucharach jak najlepiej bo liczy sie dobro polskiej piłki. Bedę za nimi całym sercem

Wiślak - 15 lipca 2011, 16:33:02 - *.xdsl.centertel.pl
Juno Templ Lech byłby rozstawiony we wszystkich rundach Eliminacyjnych LE a jak by awansował do grupy miałby szanse na 3 koszyk.

and1 - 15 lipca 2011, 16:37:59 - *.icpnet.pl
Moje marzenie. Mecz z Gaziantepspor. Ciekawe czy hołota z Warszawy odważy się rozrabiać w Turcji Tam takich łebków od razu wsadzają do paki, gdzie lekko nie jest.
Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie i postaracie się pokazać na co was stać. No chyba, że boicie się tureckiego wymiaru sprawiedliwości.
Cieniasy

lexi - 15 lipca 2011, 17:20:57 - *.dynamic.chello.pl
No to Legia płynie, z Turkami nasi grac nie potrafią. Zakładam u buka sporą kasę na Turków,choc dobrze Legi życzę. Jak widac już wszyscy dzielą skóre na niedźwiedziu...
.

tasinho - 15 lipca 2011, 17:23:19 - *.opera-mini.net (*.147.255.72)
Chciałbym aby Legia mimo iż jestem za Wisłą awansowała dalej ..ale wydaje sie ze to mało mozliwie....tak czy siak powodzenia!!

lexi - 15 lipca 2011, 17:25:19 - *.dynamic.chello.pl
Dokładnie, LEcha oglądało się z przyjemnością , Legia......pokazała swą wartośc na litwie. Tyle w temacie..

tLw - 15 lipca 2011, 17:41:58 - *.adsl.inetia.pl
@lexi - Skoro pamiętasz tylko to, to zajmij się swoim kontem na nk.

Krzys - 15 lipca 2011, 17:43:06 - *.stansat.pl
Tylko, że Legia sportowo z Vetrą nie przegrała a Lech rok wcześniej z FC Tiraspol tak.

thx - 15 lipca 2011, 17:43:29 - *.dynamic.chello.pl
to będzie szybka przygoda legi z LE

tasinho - 15 lipca 2011, 17:43:51 - *.opera-mini.net (*.146.152.182)
szkoda tylko ze kibice Lecha są tak wrogo nastawienii do Legii i Wisły no c6ż udaly im sie dwa sezony i sie chwalą .,żal..!

lazur - 15 lipca 2011, 17:46:01 - *.play-internet.pl
szczeście w losowaniu.Normalnie fart kielce.Ciekawe kogo legia wylosuje w 4 rundzie?

rand - 15 lipca 2011, 17:48:21 - *.play-internet.pl
Czy Łukaszenka wpuszcza do siebie Polaków ? Uwaga, ci, co pojadą mogą zostać tam na dłużej, to nie Litwa...

Nobo - 15 lipca 2011, 17:49:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
FK Minsk - obecnie są bardzo słabi, w lidze walczą o utrzymanie jeśli Turcy jakimś cudem ich nie wyeliminują to Legia powinna to zrobić
Gaziantepspor Gaziantep - zazwyczaj byli średniakiem, który częściej walczył o utrzymanie jak podłączał się do walki o puchary tylko w tym roku im się przyfarciło mimo to będzie to trudny przeciwnik dla Legii, są silniejsi kadrowo i trudny wyjazd do tego. Na bramce stoi u nich Kacmermarskas który grał w barwach Litwy w meczu z Polską. Trzeba będzie uważać na Brazylijczyków Ivana, Wagnera i Beto, Argentyńczyka Sosę i Bułgara Popova

do Krzys - 15 lipca 2011, 17:51:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widze ze sie znasz do przerwy było 2:0 dla Vetry a mogłoby się skończyc jeszcze wyzej gdyby nie małpoludy zamaskowane a zobacz sobie Tiraspol oni nawet nawet grają napewno taką Vetre by sprali na owe czasy

Capello - 15 lipca 2011, 17:54:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak wy myslicie ze Gaziantepspor jest w zasięgu legii to chyba tureckiej ligii nigdy nie oglądaliscie szybko bo juz w 1 meczu legia się o tym przekona to był jeden z najtrudniejszych moim zdaniem rywali gdyby był to Mińsk to o wynik byłbym spokojniejszy

.com - 15 lipca 2011, 18:13:03 - *.204.189.38
W europejskich pucharach wszyscy powinni trzymać kciuki za nasze zespoły(nawet za Legię )Życzę awansu,kibol z Poznania.

. - 15 lipca 2011, 18:13:37 - *.dynamic.chello.pl
Głowy nie macie Ci co śądzą, iż Turków można ograć na stojąco ;) Przeliczycie się! To solidna drużyna i wkońcu Turcy!
A jeżeli będzie to Minsk to szanse 50/50 no Legia bedzie miala przewage kiboli...

kokoszka - 15 lipca 2011, 18:37:08 - *.opera-mini.net (*.33.101.80)
Gaziantepspor-Legia 4:0 i 2:1

Kartuz - 15 lipca 2011, 18:53:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie bardzo rozumiem tych wypowiedzi o "fartownym" losowaniu. Gazienatep zajął 4- e miejsce w bardzo silnej lidze tureckiej ( o wiele silniejszej niż polska liga), rozbijając europejskiej klasy kwartet (Fenerbahce, Besiktas, Galatasaray, Trabzonspor - drużyn tej klasy w naszej Ekstraklasie raczej nie ma), mają duży budżet, prezentują dobrą klasę. Znając grę Legii zupełnie obiektywnie mówię, że faworytem meczu Legia - Gaziantep jest własnie Gaziantepor. Takie są realia. Gdzie tu zatem "fartowne losowanie"?

.com - 15 lipca 2011, 19:08:43 - *.204.189.38
@kuchankorz- i co mu udowodnili? Nic!!! Tylko zszargali reputację Piotrka i wysłali go w odmęty. Fajnię, że wylądował w Warcie i jej pomaga, chciałbym , żeby Warta też awansowała do e-klasy,ale zniszczyli Jego wizerunek, jako ikony Kolejorza! A Bartka, też byłego już kapitana (Bosackiego) też pożegnali jak dziada, dziady... Więc się o Reisiku nie produkuj, bo nie masz podstaw popartych dowodami, zawistniku ...

endrju - 15 lipca 2011, 19:10:16 - *.aster.pl
Wisła Kraków - Trabzonspor Kulübü - 5-1, 2-1
To były czasy kiedy polski klub pyknąl drużyne z Turcji. Czy te czasy jeszcze wrócą eh?

iwan - 15 lipca 2011, 19:10:36 - *.acn.waw.pl
Tak bo w Turcji graja sami wirtuozi futbolu,brawo znawcy,a tak na poważnie to czy będziemy grali z turasami czy z białorusinami to bez znaczenia będzie ciężko tak jak i wiśle i śląskowi a wiecie dlaczego bo przez lata korupcja w Polsce z żarła tą dyscyplinę,teraz za swoje przestępcze działania obarczają cała kibolską brac i to my kibole jesteśmy temu winni poza tym klubami zaczeli zażądzac panowie z FSO i TELEWIZJI a to nic dobrego nie wróży ,szkoda tylko że warszawska brac to z rozumiała szybciej niż pozostałe niektóre kluby,no cóż Warszawiacy zawsze byli honorowi i rozumni,nara net napinacze.

pogoniarz - 15 lipca 2011, 19:31:22 - *.w81-251.abo.wanadoo.fr
Ta fartowne losowanie, ze względu na współczynnik chyba. W Turcji moze byc lanie

ostry - 15 lipca 2011, 20:04:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lekko nie będzie. Chyba lepiej trafić na turków. Białoruś ostatnio idzie bardzo dobrze. Ciężko nam się z nimi gra. A gaziantep nie gra cudów, w zasięgu. I tak mamy kupę szczęścia, najlepsze losowania.

ddd - 15 lipca 2011, 20:31:48 - *.adsl.inetia.pl
AZ co ty z tym lechem . Jak by miał być lech to musiałby jednak zająć miejsce promowane ale pewnie jesteś kibicem sukcesu ( Kibicem lecha ) więc zazdrościsz legii . Dodam że nie jestem kibicem L . Pozdrawiam i niech się napinają dzieci z bułgarskiej bo was troche boli . Jestem Polakiem kibicuje Legii chociaż was nie lubię.

? - 15 lipca 2011, 20:49:15 - *.173.32.179.tesatnet.pl
ddd jak on moze byc kibicem sukcesu i zarazem Lecha jak w tym sezonie Lech nie odniosl zadnego sukcesu? Rozumiem gdybys to napisal rok temu ale teraz? Teraz to jak ktos moze byc kibicem sukcesu to raczej Wisly.

* - 15 lipca 2011, 20:57:22 - *.cdma.centertel.pl
Ciężko :/

DENIS - 15 lipca 2011, 20:59:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie będzie łatwo ale wierze że dadzą rade

dell16 - 15 lipca 2011, 21:02:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legi z Gagalizostosteronem może być ciężko, w końcu to turecki zespół

misza - 15 lipca 2011, 21:11:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w turcji i mińsku pewnie mówią że lepiej nie mogli trafić:}

CIUPAK1 - 15 lipca 2011, 21:18:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Liczę na pojedynek:
Legia Warszawa fans - ОМОН

leoni - 15 lipca 2011, 22:27:28 - *.dynamic.chello.pl
O Maciek znowu najadł się vitasteronu

leoni - 15 lipca 2011, 23:26:32 - *.dynamic.chello.pl
to było cos http://www.youtube.com/watch?v=8-uKFHU2LeY

wawa - 15 lipca 2011, 23:31:51 - *.180.85.106.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Legia przega i z jednymi i z drugimi nie podniecajcie sie krawaciarze. Macie farta że z Irtyszem nie gracie hehe

PIK - 16 lipca 2011, 0:47:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żegnaj legio.Witaj Macieju w odstawce. Zaorać ten folklor i puścić Manu do cyrku. Z tygrysami wygrywa się tresurą, a nie przedszkolną interpretacją taktyki. JA KOCHAM lEGIĘ...

motor - 16 lipca 2011, 9:06:21 - *.adampolnet.com
i tak LEGIA dostanie

@voytek - 16 lipca 2011, 9:48:33 - *.centertel.pl
Jaga wylosowała FC Bocian Boćki w Pucharze Podlasia. W klubie pełna mobilizacja!

bydle - 16 lipca 2011, 10:00:31 - *.centertel.pl
tak, tak, najgorsza hołota , to napewno na Legi latały noże , ale chyba w Chełmży

fan - 16 lipca 2011, 12:46:26 - *.zetosa.com.pl (*.28.131.78)
Kibicowsko z Turkami będzie super. A piłkarsko wam się w głowach przewraca, że było to łatwe losowanie. Tylko dlatego, że jest to turecki klub spoza Stambułu, albo nie jest jakiś marny Celitc czy Rangers które nic nie mają poza nazwa?

fan - 16 lipca 2011, 12:49:47 - *.zetosa.com.pl (*.28.131.78)
Nie przesadzajcie z tą Białorusią... fakt to nie Litwa, bo na Białorusi są chuligani a nie tak jak w tym kraju trzeciego świata.

Bies - 16 lipca 2011, 13:21:57 - *.ust.tke.pl
jak ktos nazywa Gaziantep frajerami -to sie jeszcze zdziwi...

TRŚL - 16 lipca 2011, 13:24:58 - *.sileman.net.pl
Około 853,5 tys. mieszkańców
Południe Turcji, nad Syrią.
To prawie Araby

19traba48 - 16 lipca 2011, 13:54:44 - *.sileman.net.pl
Losowane pomyślne ale i tak Legia przegra!!!!!!!

qali - 16 lipca 2011, 15:24:47 - *.100.foxnet.com.pl
jak Gaziantepspor przejdzie Minsk to Legia bedzie mogla przetestowac jak sie sprawuja wzmocnienia za 13 milionow euro ;)

Kplm - 16 lipca 2011, 16:08:33 - *.dynamic.chello.pl
Mam pytanko czemu Legia zaczyna od 3 rundy a slask,jagiellonia,i Wisła w LM tez od 2 ?

AntyPełO - 16 lipca 2011, 16:50:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaga zaczynała od pierwszej rundy, Śląsk od drugiej, Legia zacznie od trzeciej. Wisła zaś w eliminacjach do LM od drugiej rundy. Czemu? To zależy od zajętego miejsca w lidze bądź wywalczenia pucharu Polski.

Kultura - 16 lipca 2011, 17:32:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam pytanie: dlaczego w zestawieniu meczów polskich drużyn z białoruskimi nie uwzględniono dwumeczu Cracovii z Szachtiorem w pucharze UEFA Intertoto w 2008 roku?

TSW - 16 lipca 2011, 17:32:16 - *.244.137.216.mielec137.tnp.pl
To zalezy od pkt. Druzyny wejdz po prawej stronie masz tam

Zibi - 16 lipca 2011, 17:37:50 - *.kg.net.pl
Nie wiem z czego sie ciesza kibice Legii, przeciez druzyna turecka jest zdecydowanym faworytem w meczu z Legia..Z Bialorusinami Legia mialaby wieksze szanse.
Klania sie brak rozeznania w europejskim futbolu.

kibic lech - 16 lipca 2011, 18:56:02 - *.116.228.60
mam pytania... legia gdzie zagrapierwszy mecz?? usiebie czy na wyjezdzie??? i drugie pytanie to czy jest juz wiadome jaka stacja pokazemecze eliminacyjne 3 rundy??polsat czy ,,n'' ?? powiem wam tak..legia u siebie przy 30tys publicznosci gra bardzo ładnie,ma szybkich skrzydłowych Manu,Radowic, jest ten nowy z partizana Ljuboja,naprawde fajny sklad, z dobrym trenerem... u siebie legia moze wygrac, w turcji bedzie bardzo ciezko:-(liczymy na legie, slaska iwisle w pucharach:-)

dominik090 - 16 lipca 2011, 20:57:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystkie polskie zespoły jak awansują do 3 rundy to ich pierwszy mecz czeka na wyjeżdzie. Wisła, Śląsk i Legia mogą być zadowolone z losowania, bo to są zespoły do pokonania.

TSW - 17 lipca 2011, 8:12:43 - *.116.209.137.brzesko209.tnp.pl
@kibich Lech
Ljubola jest z OgC Nice to francuski zespól

hans - 17 lipca 2011, 9:08:02 - *.beyondhosting.com
Do kibiców wyjeżdżających do Turcji: słyszałem o polskim sportowcu który dostał z ,,liścia" od jakiegoś Turka na lotnisku- potem zareagował - wdał się w szamotaninę i został zamknięty do aresztu w Turcji gdzie panowały ciężkie warunki i długo tam go trzymali. Nie wdawać się w prowokacje, najlepiej nie jechać tam!

KSZO1929 - 17 lipca 2011, 11:24:02 - *.adsl.inetia.pl
Polskie drużyny w tym roku mają niezły fart do losowania POWODZENIA!!!

mars - 18 lipca 2011, 18:46:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
legia miała w latach 95-96 ćwierćfinał ligi mistrzów to chyba znaczy dużo więcej od ostatnich wyczynów Lecha Poznań,bo Lech grał w lidze Europy tylko!

sasa - 19 lipca 2011, 0:43:38 - *.internetia.net.pl
Do redakcji!!!!
Czy przypadkiem Cracovia nie grała na Białorusi kilka lat temu w Intertoto?

needle - 19 lipca 2011, 1:08:05 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda, że sie nie gra tak jak kiedyś w starej formule: teraz IV drużyna z ligi może przy dobrym układzie zdobyć Puchar Champions League, chociaz żadnym "czempionem" (mistrzem) nie była
PZP był na ogół silniejszy od P UEFA i powinno tak zostać
Prawdziwe emocje były gdy GÓRNIK, LEGIA, WIDZEW, LECH czy WISŁA, a raz nawet GROCLIN przechodziły trudnych rywali
A co do przeciwników: zdziwilibyście gdyby nasze drużyny awansowały w komplecie, co...?
Ja akurat nie:-)

fan - 19 lipca 2011, 10:51:01 - *.as13285.net
jeden jest mistrz polski, jedna k... w polsce jest
Mistrzem jest Kolejorz a tą k... Legia jest!

leonard - 19 lipca 2011, 11:30:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ja bym zreformował Ligę Mistrzów tak: graliby w niej wyłącznie sami mistrzowie wszystkich krajów. Po 1 mistrzu z danej federacji. Dla pozostałych drużyn byłaby Liga Europejska- której poziom by się podniósł.

Tur Turek - 19 lipca 2011, 14:28:41 - *.162.51.125
Wreszcie dobre zespoły w pucharach. Nie może być sytuacji że klub nie ma pieniędzy i sprzedaje najlepszych a gra w pucharach (jak Jagiellonia). Coś czuje że powalczymy. Wisła,Śląsk i Legia z czasem stają się coraz mocniejsze. Do tego Polonia Warszawa ma mocną pakę ale to wielka zagadka. Może zgarnąć mistrza a może być niewypał. Jeszcze jest Lech który ma świetny zespół i po zwolnieniu Bakero będzie gonił te drużyny. Zapowiada się ciekawa walka o mistrza i na następny rok o puchary, a teraz też mamy 3 ekipy które powalczą. Coś czuje że po tych kabaretach(oprócz Kolejorza) polska piłka coś pokaże jednak!

zofey - 19 lipca 2011, 17:00:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stawiam że będziemy mieli 3 drużyny w Lidze Europejskiej.

men - 19 lipca 2011, 20:00:53 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.3.5.5)
HJK 10 - 0 Bangor

do leonard - 19 lipca 2011, 20:05:10 - *.Red-83-41-64.dynamicIP.rima-tde.net
Ale wtedy poziom Ligi Mistrzów by spadl. LM jest dla prawdziwych mistrzów, a nie mistrzów "ekstra"klas.

SKS Pogoń - 20 lipca 2011, 11:45:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znając poziom naszych drużyn, które jak wiemy rok w rok wygrywają ligę mistrzów ;) to musimy się bardzo starać i wykorzystać szansę bo mogliśmy z losowaniem trafić dużo gorzej

zestan - 21 lipca 2011, 12:32:07 - *.centertel.pl
lepiej zeby bialorusini wygrali.Kibole legii narozrabiaja w miñsku i poznajá "dobre"lukaszenki

damian - 21 lipca 2011, 20:28:06 - *.komputersat.pl
Turcy prowadzą 1 bramką!

endrju - 26 lipca 2011, 13:11:01 - *.aster.pl
Czyżby tego meczu nie było w TV?

Warciarz - 28 lipca 2011, 8:38:45 - *.wtvk.pl
Jak zawsze w pojedynkach pucharowych kibicuje polskiemu zespołowi.Mam nadzieję że pukną Białorusinów.Powodzenia.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas