[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


6 sierpnia 2011, 15:18:09 - koofel
T-Mobile Ekstraklasa: Bełchatów 6-0 Podbeskidzie

6 sierpnia 2011, 13:30 - Bełchatów (stadion GKS-u)
GKS Bełchatów 6-0 Podbeskidzie Bielsko-Biała
Jacek Popek 6, 9, 71, Miroslav Božok 33, Marcin Żewłakow 48, Maciej Szmatiuk 52

GKS: 12. Łukasz Sapela - 22. Grzegorz Fonfara, 32. Maciej Szmatiuk, 14. Mate Lacić, 4. Jacek Popek - 11. Kamil Kosowski (80, 23. Tomasz Wróbel), 3. Grzegorz Baran (88, 48. Piotr Piekarski), 5. Damian Zbozień, 15. Miroslav Božok (73, 6. Szymon Sawala), 9. Dawid Nowak - 21. Marcin Żewłakow.

Podbeskidzie: 1. Richard Zajac - 18. Sławomir Cienciała, 7. Juraj Dančík, 26. Bartłomiej Konieczny, 17. Michał Osiński - 20. Maciej Rogalski, 19. František Metelka, 9. Dariusz Kołodziej (76, 13. Sylwester Patejuk), 11. Sebastian Ziajka (46, 22. Matej Náther) - 16. Adam Cieśliński (46, 29. Adrian Sikora), 23. Róbert Demjan.

żółta kartka: Zbozień.

sędziował: Adam Lyczmański (Bydgoszcz).
widzów: 1600.

ryba - 6 sierpnia 2011, 15:18:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
cool

Gao Feng - 6 sierpnia 2011, 15:18:26 - *.dip.t-dialin.net
Slaby bramkarz + fatalne zachowanie obroncow przy stalych fragmentach gry zdecydowalo o wyniku, chociaz Podbeskidzie wcale nie tak zle gral. Bardzo dobry mecz Kosowskiego!

csc - 6 sierpnia 2011, 15:18:27 - *.dynamic.mm.pl
idzie ! idzie ! i... nie doszlo

kks - 6 sierpnia 2011, 15:18:40 - *.insat.net.pl
zal podbeskidzie oO

Grzes - 6 sierpnia 2011, 15:18:46 - *.slupsk.vectranet.pl
Znany juz pierwszy spadkowicz

abb - 6 sierpnia 2011, 15:18:46 - *.adsl.inetia.pl
z czym do ex ??

kibic - 6 sierpnia 2011, 15:18:50 - *.belchatow.vectranet.pl
Brawo GKS!!!!

kiosk - 6 sierpnia 2011, 15:18:52 - *.adsl.inetia.pl
Z czym do Ekstraklasy?

KBC - 6 sierpnia 2011, 15:18:59 - *.204.5.48.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
podbeskidzie i legia spadek

Ełzebiusz - 6 sierpnia 2011, 15:19:02 - *.adsl.inetia.pl
kibicowsko kiepsko w bełchatowie gdzie sa wasi kibice

darko - 6 sierpnia 2011, 15:19:04 - *.adsl.inetia.pl
Idzie idzie podbeskidzie ale do 1 ligi gdzie ich miejsce !!!!

Rafał - 6 sierpnia 2011, 15:19:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podbeskidzie won do 2 ligi nie róbcie sobie wstydu.

Maruda - 6 sierpnia 2011, 15:19:04 - *.11.66.47 (*.176.235.234)
"Nie wazne czy reka czy kolano wazne ze jest bramka" Aha.

Roki - 6 sierpnia 2011, 15:19:07 - *.plock.mm.pl
Kosa aż cztery asysty, WOW! :p

Matejko - 6 sierpnia 2011, 15:19:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale Podbeskidzie dostalo lomot:D:D fajny mecz

Maniek - 6 sierpnia 2011, 15:19:22 - *.szczecin.mm.pl
Idzie IDZIE PODBESKIDZIE ... Ojjj chyba spuchlo

Rigidigi - 6 sierpnia 2011, 15:19:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
5 takich samych bramek. Zamiast obrońców w Podbeskidziu wystąpiły dzisiaj tyczki..

niko - 6 sierpnia 2011, 15:19:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podbeskidzie witamy w ekstraklasie

Gorny_slas - 6 sierpnia 2011, 15:19:43 - *.79.44.78
Co z tego jak Bełchatow nie ma kibicow-po co ich sponsorowac???

Pauleta - 6 sierpnia 2011, 15:19:46 - *.pogodnanet.pl
Wracac skad przyszliscie

zks - 6 sierpnia 2011, 15:19:56 - *.050.c74.petrotel.pl
Jak do bramki wejdzie pan Bąk to dopiero się zaczną dwucyfyrówki

rw - 6 sierpnia 2011, 15:20:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibice gieksy nie podniecajcie sie tak jak lech ;) za tydzien 2-1 dla lecha rudnews 2

carlos - 6 sierpnia 2011, 15:20:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
rozumiem,szybkość newsów ale to jest przesada,bo mecz jeszcze trwa,news powinnien dojść wtedy kiedy sędzie kończy spotkanie

IRTSZ - 6 sierpnia 2011, 15:20:24 - *.play-internet.pl
Idzie Idzie 2 liga Podbeskidzie! łks i bielsko wracają skąd przyszli

max - 6 sierpnia 2011, 15:20:26 - *.bielskobiala.vectranet.pl
spadek niestety. za wysokie progi :/

mirex - 6 sierpnia 2011, 15:20:27 - *.dynamic.chello.pl
No to się , Podbeskidzie "nachodziło".

ziomalbb - 6 sierpnia 2011, 15:20:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dumni po zwycięstwie,wierni po porażce.
Głowa do góry,jutro będzie lepiej.
Idzie,idzie Podbeskidzie.

lechita - 6 sierpnia 2011, 15:20:41 - *.icpnet.pl
idzie, idzie podbeskidzie i zdechło

jake ck - 6 sierpnia 2011, 15:20:48 - *.61.14.176
Idzie idzie Podbeskidzie ( do 1 ligi chyba)

popek firm - 6 sierpnia 2011, 15:20:52 - *.dynamic.chello.pl
MMA panowie! MMA!
walczymy o coś

rybak - 6 sierpnia 2011, 15:21:02 - *.26.76.126
w Bełchatowie wprowadzili karty kibica i jeszcze wielu się do nich nie przekonało stąd taka słaba liczba widzów. Brawo TORFIORZE !
Bełchatowski GKS !

qwerty - 6 sierpnia 2011, 15:21:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
należałoby zmienić na głównej stronie 2010/2011 na 2011/2012

xs - 6 sierpnia 2011, 15:21:08 - *.adsl.inetia.pl
Wiadomo kto leci na króla strzelców , Jacek z Płocka.

luki - 6 sierpnia 2011, 15:21:19 - *.218.106.98
5 bramek strzelonych głową masakra

jajokiem T - 6 sierpnia 2011, 15:21:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I bardzo bardzo bardzo dobrze. Kubeł zimnej wody na głowe może wyjść naszym chłopakom tylko na dobre!!! Już wiedzą co to wyjazdy w ekstra. Teraz musi być tylko lepiej. Śpiewy kibiców gospodarzy pod koniec spotkania w melodie i po części słowa piosenki być tam zawsze tam gdzie ty uważam za kibicowski obciach sezonu mimo że to dopiero druga kolejka. Dziękuje i pozdrawiam normalnych ludzi.

Redzik - 6 sierpnia 2011, 15:21:36 - *.venturi.pl
A jaga tylko 2-2no podbeskidzie twarde ladowanie.

Daro - 6 sierpnia 2011, 15:21:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech ich sprowadzi na ziemię. Panie Bakero Wilk do ME bezwarunkowo!

damian18 - 6 sierpnia 2011, 15:21:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zobaczymy jak łks jesli dostanie lanie jak ostatnio mamy 2spadkowiczow raczej Jaga tydzien temu frajersko w 10min dala strzelic 2 bramki slabe podbeskidzie a doping oj zenada na kilku stadionach w nowej 2 lidze doping jest lepszy;D

lech - 6 sierpnia 2011, 15:21:43 - *.180.67.214.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
idzie idzie idzie podbeskidzie dawac cwaniaczki tak sie podniecaliscie ze idzie idzie idzie...........................

Ujek z GKS - 6 sierpnia 2011, 15:21:58 - *.silesiamultimedia.com.pl
A teraz napinacze i frustraci zaczynajcie marny popis-co to jest Podbeskidzie,po co awansowało i dlaczego nie lubicie klubu i kibiców.

BKS BB - 6 sierpnia 2011, 15:21:59 - *.c0.msk.pl
Bu hahahaha hahaha

TSPowiec - 6 sierpnia 2011, 15:22:01 - *.xdsl.centertel.pl
Wynik wstyd.. To co pokazała dzisiaj nasza obrona to woła o pomstę do nieba.. Można przegrać ale nie w takim stylu. Gratulacje Bełchatów, my musimy się jeszcze sporo uczyć...

GKS K-ce - 6 sierpnia 2011, 15:22:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A nie szłoby tego GKSu przenieść do Katowic na zasadzie wymiany. Wasi piłkarze, sztab szkoleniowy, zarząd, budżet, inwestorzy i sponsorzy, licencja na grę w Ekstraklasie przeszłyby do Katowic. A nasi piłkarze, sztab szkoleniowy, zarząd, budżet, inwestorzy i sponsorzy, licencja na grę w I lidze. Sa kibice, są tradycje jest stadion i jest duze miasto.

obiektyw - 6 sierpnia 2011, 15:22:29 - *.opera-mini.net (*.182.57.159)
Do kibicowskiego dna piknikow z Bielska dostosowali sie ich pilkarzyki - mam
nadzieje, ze jest ten sezon, sezonem upadku tego smiesnego tworu zwanego podbeskidziem.

KSG - 6 sierpnia 2011, 15:22:35 - *.arpnet.tv
Podbeskidzie pokazało w tym meczu swój góralski charakter

MM - 6 sierpnia 2011, 15:22:44 - *.rev.pro-internet.pl
Brawo Zbozień! Dobry mecz młodego legionisty ;)

Adek - 6 sierpnia 2011, 15:23:05 - *.ssp.dialog.net.pl
z ŁKSu sie smialiscie, no to macie za swoje.

@@@ - 6 sierpnia 2011, 15:23:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fatalni beniaminkowie w tym sezonie ;/

DDD - 6 sierpnia 2011, 15:23:16 - *.elpos.net
Żeby nie deszcz w I kolejce , to też pewnie byłoby koło 5:0 dla Jagiellonii .

KKS - 6 sierpnia 2011, 15:23:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kierunkowy do Bielsko-Białej od dzisiaj 06!

ffg - 6 sierpnia 2011, 15:24:20 - *.adsl.inetia.pl
z czym do ekst??? juz chyba jest Podbeskidzie w Ekst wiec darujcie sobie.Wasze wsie graja po 7 ligach..

kibic92 - 6 sierpnia 2011, 15:24:33 - *.globalconnect.pl
a irtysz miał z nimi 2-2 buahahahha ! już za chwile irtysz z lechia

Polonia B. - 6 sierpnia 2011, 15:24:57 - *.adsl.inetia.pl
o kurcze... ale wynik

wisłafan - 6 sierpnia 2011, 15:25:44 - *.160.79.246
jakim cudem grał kosowski przecież w poprzednim meczu miał czerwoną kartkę? coś czuję ustawiony mecz

bks - 6 sierpnia 2011, 15:25:45 - *.15-3.cable.virginmedia.com
idzie idzie idzie - dostarczyciel ;)

barni - 6 sierpnia 2011, 15:26:02 - *.stimo.net
@Daro ja mysle ze to wlasnie lecha trzeba sprowadzic na ziemie;p bo jak oni wygrali 5;0 to dopiero byla tu napina... ale widac jaki jes poziom beniaminkow w tym sezonie;/

Ujek z GKS - 6 sierpnia 2011, 15:26:06 - *.silesiamultimedia.com.pl
Do GKS K-ce:czy Tobie się marzy tylko pójście na łatwiznę?A nie łaska osiągnąć awans na boisku?Już w 2005 roku po spadku z ekstraklasy i bankructwie(?)zamiast startować o b-klasy dostaliście od dziadków sklerotyków z OZPN prezent w postaci 4.ligi.

hifi - 6 sierpnia 2011, 15:26:25 - *.230.41.187.gl.digi.pl
Ładny mecz. Podbeskidzie podobało mi się, mimo porażki 2:0 po 10 minutach walczyli. Trzeci gol można powiedzieć, że ich dobił a później to już nadstawiali policzki, zero reakcji obrony przy strzałach.
Jak Fonfara sobie raz piłkę wypuścił po dalekim przerzucie na pełnym biegu to mi szczena opadła, no i gol Božoka piękny, Żewłakowa też precyzja, bardzo dynamiczne, szybkie główki w pozostałych.

sfdsdf - 6 sierpnia 2011, 15:26:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie doszli niestety.

ziuutLG - 6 sierpnia 2011, 15:26:49 - *.dynamic.chello.pl
r3 mial ale po dwóch żółtych a po nich się nie pauzuje

olo - 6 sierpnia 2011, 15:26:53 - *.play-internet.pl
Noo gdyby nie deszcz podobnie byłoby z Jagą!!!
FATALNA GRA OBROŃCÓW W TYM MECZU!!!!!!

maras2002 - 6 sierpnia 2011, 15:26:58 - *.eimperium.pl
A Kosowski pryzpadkiem nie dostal czerwieni ostatnio i nie powienien banowac 1 mecz? cos sie zmienilo?

damian18 - 6 sierpnia 2011, 15:26:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibic92 nie udzielaj sie szkoda ze tu jest cenzura bo bym powiedzial co o Tobie mysle;)

Prosty - 6 sierpnia 2011, 15:27:57 - *.rdns.sun-net.pl
rewanż za 1-6 na bukowej. hehe

adr - 6 sierpnia 2011, 15:28:21 - *.8.104.136
szkoda...nie spodziewałem się aż takiej porażki, dziwne, że nowi naher i osourek w ogóle nie grają, wydawało mi się, że będą pewniakami. Naher w sumie wszedł w drugiej połowie.

hifi - 6 sierpnia 2011, 15:29:11 - *.230.41.187.gl.digi.pl
maras2002: on dostał dwie żółte. Za czerwień od ręki się pauzuje.

^Bartek - 6 sierpnia 2011, 15:29:26 - *.insat.net.pl
Trener Podbeskidzia powinien podać się do dymisji po dotkliwej porażce 6:0 z GKS-em Bełchatów.
Nowym trenerem powinien zostać Wojciech Stawowy były trener GKS-u Katowice.

damian18 - 6 sierpnia 2011, 15:29:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
klubem z Lodzi to jest chyba tylko Widzew ;0 tak kazdy z kazdym mowisz??/nie wydaje mi sie podro z Bialegostoku;)

mike - 6 sierpnia 2011, 15:30:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem ciekaw jak podbeskidzie pójdzie do wisły. Bedzie 10-0? Heheh

hoorrorr - 6 sierpnia 2011, 15:30:15 - *.toya.net.pl
Ludzie dopiero 2 kolejka a wy juz spadek że ŁKS I TSP a to główno prawada !!! Patrzcie

r3 - 6 sierpnia 2011, 15:30:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ziuutLG : dzieki za info

Pasiak - 6 sierpnia 2011, 15:30:30 - *.dynamic.chello.pl
taki los... nie rzucali moneta kto wejdzie do ekstraklasy... byli jednymi z najlepszych w 1 lidze to przeszli do ekstraklasy...

yy - 6 sierpnia 2011, 15:31:00 - *.adsl.inetia.pl
do obiektyw śmieszny twór to ty i twoja siostra - twor waszych smiesznych rodziców.bKS zawsze 14ta liga.

Siła z gór - 6 sierpnia 2011, 15:31:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cóż powiedzieć po takim laniu.... katastrofalne błędy w obronie, które trener Kasperczyk wraz z chłopakami muszą szybko i skutecznie wyeliminować. Wszystkie bramki wpadały nam praktycznie po takich babulcach. Gra ogólnie nie najgorsza, czemu zaprzecza jednak wynik. Sporo, bardzo sporo się musi jeszcze uczyć moje TSP. W sumie taki prysznic i wstrząs może przynieść wiele dobrego jeśli mądrze popracuje się na wyeliminowaniem błędów. Aha i jeszcze jedno - skuteczność.
Cóż... frycowe zapłacone choć tyłek boli po takim mancie.
Głowy do góry, następny mecz będzie lepszy, byle tylko solidnie przepracować ten tydzień i wyciągnąć wnioski po tym łomocie w Bełchatowie.
I tak jestem z Wami a tym co się śmieją pokazuję środkowy palec lewej ręki.

JO - 6 sierpnia 2011, 15:31:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do gks k-ce
Hahahaha. Kibice ? Tradycje ? Stadion ?
A co do miasta to .. Miasto jest nasze !
N I E B I E S K I E K A T O W I C E

Jozin - 6 sierpnia 2011, 15:31:34 - *.adsl.inetia.pl
do kibic92: Za 3,5 godz to bedziesz mial dobranocke, dorosnij dzieciaku bo dawno przestalo to byc smieszne..

torfiorz - 6 sierpnia 2011, 15:31:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
kosowski dostal 2 zolte a nie czerwona.... za 4 zolte sie pauzuje dopiero .;] GIEKSA!!

por - 6 sierpnia 2011, 15:31:54 - *.8.107.124
2kol jaki spadek panowie

sew75 - 6 sierpnia 2011, 15:32:44 - *.adsl.inetia.pl
I oto już po drugiej kolejce objawił się drugi spadkowicz. Pierwszy to oczywiście ŁKS "Bieda" Łódź albo jak kto woli ŁKS OLDBOY Łódź. Za wiele to tegoroczne beniaminki nie mają do pokazania.Cracovia może odetchnąć.

look - 6 sierpnia 2011, 15:33:21 - *.146.248.112.ip.abpl.pl
Jakaś reakcja trenera/prezesa musi być, bo to była kompromitacja. Nie może być tak, że piłkarze wystawiają na pośmiewisko klub, kibiców (szacun dla wyjazdowiczów) i miasto. Ofensywa grała słabo ale jeszcze coś się starała, defensywa z bramkarzem po prostu położyła lachę na meczu. WSTYD !!!!! :-(

TS - 6 sierpnia 2011, 15:35:04 - *.centertel.pl
@mike - Niekoniecznie. Wisła przecież z Podbeskidziem w PP u siebie PRZEGRAŁA. Niepokoi mnie generalnie jedno - przepaść między Ekstraklasą a zapleczem. Nie wiem jak kto jest w innych ligach, ale póki co wygląda to nieciekawie. Nie działa nawet częsty na jesieni pierwszego sezonu "rozpęd beniaminków". Inna sprawa ciekawe gdzie są teraz ci "fachowcy" (nie tylko kibice ale i sportowi "znawcy"), którzy typowali Podbeskidzie na czarnego konia ligi mogącego powalczyć jeśli nie o mistrzostwo to już z pewnością o puchary... Cracovia ma teraz dobrze - są inne poza nią zespoły lubiące ostatnie miejsca.Pozdrowienia.

TS - 6 sierpnia 2011, 15:35:04 - *.centertel.pl
@mike - Niekoniecznie. Wisła przecież z Podbeskidziem w PP u siebie PRZEGRAŁA. Niepokoi mnie generalnie jedno - przepaść między Ekstraklasą a zapleczem. Nie wiem jak kto jest w innych ligach, ale póki co wygląda to nieciekawie. Nie działa nawet częsty na jesieni pierwszego sezonu "rozpęd beniaminków". Inna sprawa ciekawe gdzie są teraz ci "fachowcy" (nie tylko kibice ale i sportowi "znawcy"), którzy typowali Podbeskidzie na czarnego konia ligi mogącego powalczyć jeśli nie o mistrzostwo to już z pewnością o puchary... Cracovia ma teraz dobrze - są inne poza nią zespoły lubiące ostatnie miejsca.Pozdrowienia.

abc - 6 sierpnia 2011, 15:36:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
łks i pbb to dwie najsłabsze drużyny jakie od piętnastu lat weszły do ekstraklasy

AMI1906 - 6 sierpnia 2011, 15:36:41 - *.telpol.net.pl
Idzie, idzie noi poszło, żal patrzeć
W Bielsku only BKS
S-ec pozdrawia

SANDECJA - 6 sierpnia 2011, 15:39:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo, brawo.
Bardzo dobrze ze ten klubik spadnie - nie zasługuje na ex pod żadnym względem.

konrad - 6 sierpnia 2011, 15:39:25 - *.centertel.pl
Tsp bylo lepsze. ......... gdyby nie rozne. teraz z wkdzewem bedzie lepoej

ja pier - 6 sierpnia 2011, 15:40:51 - *.adsl.inetia.pl
Jezuuuuuuu jak Bełchatów strzela wam 6 bramek to co wam zrobi Wisełka, Lech, Legia czy Śląsk. Może lepiej te mecze oddac walkowerem (mniejszy wstyd).

bolo1908 - 6 sierpnia 2011, 15:42:06 - *.adsl.inetia.pl
Myślałem, że TSP wygra ten mecz, a że dostanie 6-0 to bym w życiu nie powiedział....Jeżeli chodzi o GKS to wrażenie robi to że obrońca zalicza hat tricka, Kosowski zalicza 4 asysty (bodajże wszystkie z rożnego) i na 10 celnych trafień 6 z nich zamieniają na bramki. Na minus jedynie doping torfiorzy. Przy takim wyniku to tam powinna być wrzawa, a dach nad trybunami powinien odlecieć :D

Rakumdc - 6 sierpnia 2011, 15:44:07 - *.tvtom.pl
Frekwencja jest znakomita w Bełchatówie jak zwykle.. TSP pokazało jak nie można kryć przy stałych fragmentach gry.

XYZ - 6 sierpnia 2011, 15:44:25 - *.48.178.80
Co kibice z Bełchatowa krzyczeli? Jeszcze jeden..., ale żeby jeszcze jeden kibic wszedł? Frekwencja masakryczna i jeszcze ten bus z głośnikiem namawiający ,aby przybyć na mecz...

niesmak - 6 sierpnia 2011, 15:44:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wstyd, z czym do czego z takimi klubikami. Takie firmy jak Pogoń i GieKSa są w 1 lidze a jakieś klubiny bez kibiców typu Podbeskidzie i ŁKS się ośmieszają w Ekstraklasie.

h - 6 sierpnia 2011, 15:45:24 - *.play-internet.pl
Fachowcy od siedmiu boleści. Jeszcze druga kolejka się nie skończyła, a ci już wiedzą, kto spadnie. LOL

Tomek - 6 sierpnia 2011, 15:45:31 - *.ssp.dialog.net.pl
Komedia nie mecz a Podbeskidzie? To nie drużyna na ekstraklasę,jeden sezon i wypad do pierwszej ligi tam ich miejsce.

lol2 - 6 sierpnia 2011, 15:47:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na meczu GKS-u tyle osób z powodu niewyrabiania kart kibica przez kibiców. Około 2000 kibiców chciało wejść na dowód , ale musieli się rozejść do domu ;)
A jeszcze sporo osób dopiero się przypomniało że bez kart kibica się nie wejdzie i wyrabiali w czasie meczu grubo.. tyle czasu było..

castel - 6 sierpnia 2011, 15:48:27 - *.police.vectranet.pl
uuu, boleśnie Bielsko przekonało się co to Ekstraklasa

aadios - 6 sierpnia 2011, 15:48:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
5 asyst Kosowskiego szacun

GKS K-ce - 6 sierpnia 2011, 15:49:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A nie szłoby tego GKSu przenieść do Katowic na zasadzie wymiany. Wasi piłkarze, sztab szkoleniowy, zarząd, budżet, inwestorzy i sponsorzy, licencja na grę w Ekstraklasie przeszłyby do Katowic. A nasi piłkarze, sztab szkoleniowy, zarząd, budżet, inwestorzy i sponsorzy, licencja na grę w I lidze do Bełchatowa. Są kibice, są tradycje jest stadion i jest duże miasto. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!!!

sk1964 - 6 sierpnia 2011, 15:50:15 - *.fucio.net
hahahahaha...w Bielsku ino BKS,w Katowicach ino GieKSa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

al - 6 sierpnia 2011, 15:52:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No już pół godziny po meczu i można zacząć wpisywać inteligentne opinie o meczu, a nie typu :Podbeskidzie spadek, w Bielsku tylko BKS czy kto rządzi w Łodzi Widzew czy ŁKS. Pozdro dla normalnych!

trener - 6 sierpnia 2011, 15:55:14 - *.opera-mini.net (*.180.14.220)
Kosowski do kadry.

zawszeKSG - 6 sierpnia 2011, 15:55:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ta liga jest tak nieobliczalna ze i tak za chwile Podbeskidzie wyrwie komus punkty;p)

hahahahaha - 6 sierpnia 2011, 15:56:39 - *.17.138.126
i co napinacze? polecicie z hukiem tam gdzie wasze miejsce hahahaha

PBB - 6 sierpnia 2011, 15:56:58 - *.play-internet.pl
Bełchatów spadek z taką grą

GKS B - 6 sierpnia 2011, 15:57:13 - *.dolsatbelchatow.pl
No nie wyszlo dzisiaj Bielszczanom spotkanie, ale to dopiero 2 kolejka, wiec spokojnie. Zejdzcie z nich napinacze.
Brawo dla Gks, mam nadzieje ze w koncu wygramy cos na wyjezdzie.
Swoją drogą to dobry rewanz za porazke z Podbeskidziem 0-4 w 2 lidze w 2005 roku ;p

Dlugi KSG - 6 sierpnia 2011, 15:57:23 - *.play-internet.pl
Hmmm Skoru Kosa dostoł czerwien z Ruchem czy łon czasym, nie powienien pauzowac????
pozdroo
Fajny nmecz Bełchatowa od ło hooo hooo.

Grzyb - 6 sierpnia 2011, 15:57:25 - *.zax.pl
ŁKS i Podbeskidzie wrócą skąd przyszli hehe

Hanys - 6 sierpnia 2011, 15:59:23 - *.dynamic.chello.pl
Można się było spodziewać że ŁKS i PODBESKIDZIE z takimi składami będą miały ciężko i są raczej skazane na walkę o utrzymanie , widać było jak ŁKS i dziś Podbeskidzie są źle ustawione na boisku ile miejsca zostawiają rywalowi. Jednak EKS to nie I liga a każdy patrzał na Bielszczan przez występy w pucharze a wiadomo że wszędzie w pucharach "malutcy" sprawiają niespodzianki.Pozdro Only GieKSa

PB - 6 sierpnia 2011, 16:00:09 - *.play-internet.pl
powie mi ktos dlaczego kosowski gral skoro tydzien temu dostal czerwona kartke

pablo - 6 sierpnia 2011, 16:02:17 - *.adsl.inetia.pl
zawsze z GKS dobrze się Podbeskidziu grało i wygrywaliśmy z nimi a dzisiaj 0:6... trudno, to dopiero początek ligi i jeszcze z niejedną ekipą wygra Bielsko-Bialskie Podeskidzie!!!

aspius - 6 sierpnia 2011, 16:03:12 - *.bielsat.com.pl
Do niesmak. Bo Pogon iGieksa sa byłymi juz firmami i niespotrafia awasowac ?. Niech se kupia EX jak Polonia.

Sekurity - 6 sierpnia 2011, 16:04:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dla Podbeskidzia, mimo dobrych występów w pucharach przed rokiem, ekstraklasa to ogromna przepaść. Jeśli drużyna się nie wzmocni, będzie obrywała w każdym meczu. Może nie po sześć, ale dwa, trzy, cztery zero na pewno

ghjhgjhgj - 6 sierpnia 2011, 16:05:15 - *.adsl.inetia.pl
hehe mają dzisiaj pole do popisu wszyscy przeciwnicy TSP, a tych nie brakuje.. mecz równy, 5 bramek strzelonych głową, 4 po kornerach.. Podbeskidzie mogło spokojnie strzelić 2-3 bramki, ale skuteczność woła o pomstę do nieba.. Obrońcy Podbeskidzia zapomnieli jak się broni przy stałych fragmentach.. i właściwie tylko przez to wynik taki wysoki.. ochłońcie wszyscy napinacze, dzisiaj macie swój szczęśliwy dzień, niektórzy prawie orgazm mają pozdro dla tych co potrafią ocenić obiektywnie mecz, a nie tylko po wyniku.. gratulacje dla Bełchatowa, bo jakiś rekord dzisiaj chyba wyrównali.. a TSP już teraz może być tylko lepiej po takiej surowej lekcji..

RTD - 6 sierpnia 2011, 16:07:18 - *.210.4.86
Kosowski grał ponieważ dostał 2 żółte i dopiero czerwoną i to sie liczy jako 2 żółte a pałzuje sie chyba dopiero po 4 żółtych

lukasz94 - 6 sierpnia 2011, 16:07:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sew75
zgadzam się z tobą, mamy już drugiego spadkowicza, po łks-ie jest nim podbeskidzie, nie mam nic przeciwko temu żeby Widzew tak samo wygrał w 3 kolejce z podbeskidziem hehe

lol - 6 sierpnia 2011, 16:08:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Grzyb nie twoje doczekanie

aspius - 6 sierpnia 2011, 16:09:06 - *.bielsat.com.pl
Mysle ze taki zimnny kubeł wody przyda sie zarzadowi, i trenerowi bo mieli za duzo churaoptynizmu, co sie zemsciło. Moim skromnym zdaniem , pół składu z poprzedniego sezonu do wymiany, chcac skutecznie walczyc w EX.

zawszeKSG - 6 sierpnia 2011, 16:09:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niestety pilka jest brutalna i tyle. Widac ze ci obroncy sobie nie radza w EX ktora jednak jest duzo mocniejsza od I ligi. Podbeskidzie nie wymienilo skladu jak robi niemalze kazdy beniaminek (no moze poza Widzewem i Górnikiem, ale to nieco inna sytuacja)i teraz za to placi. Nie chce teorii spiskowych rozwijac ale nie zdziwilbym sie gdyby w Bielsku padlo w tamtym roku zdanie( Albo mamy zagwarantowana gre w E-klasie w przyszlym sezonie, albo odpuszczamy awans)Swoja droga nie dziwilbym sie pilkarzom bo po co podpisywac na siebie wyrok? Mimo to, jest to dopiero 2 kolejka i nie ma co skreslac TSP.

logan - 6 sierpnia 2011, 16:09:31 - *.devs.futuro.pl (*.168.125.3)
Żal mi ludzi, którzy już mówią kto spadnie to dopiero 2 kolejka jeszcze bardzo dużo meczy i dopiero później się okaże kto spada.

Hanys - 6 sierpnia 2011, 16:10:30 - *.dynamic.chello.pl
do JO--- idź puść sobie Mini Mini lub Disney Chanel a głupot nie pisz bo w życiu żadnego niebieskiego nie widziałem w Katowicach nie licząc wczorajszej parady smerfów ;-)

kokoko - 6 sierpnia 2011, 16:10:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
JESTEM W SZOKU!! Meczu nie widziałem ale skróty muszę zobaczyć.

xd - 6 sierpnia 2011, 16:12:39 - *.ssp.dialog.net.pl
idzie idzie do spadku podbeskidzie

Dlugi KSG - 6 sierpnia 2011, 16:15:18 - *.play-internet.pl
Hanys... Hii dmuchane smeRfy byly git co chcesz
A poza tym to serio rozpier..... mnie teksty jak ten czy tam ten do spadku po 1 czy drugiej kolejce. Przypomnicie sie jak Wisła sztartła w tem tym zezonie i Legia. i co tyz niby do spadku jaaaa??????. Pozdro
Ino \G/
Ino Górny Ślask

parada78 - 6 sierpnia 2011, 16:18:14 - *.aster.pl
wynik hokejowy

zen - 6 sierpnia 2011, 16:20:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Grzyb oj zebyś się nie zdziwił

ENiu - 6 sierpnia 2011, 16:20:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
idzie idzie podbeskidzie... do 1 ligi

Sterstox - 6 sierpnia 2011, 16:20:57 - *.wod.abpl.pl
Hatrick Lewego Obrońcy jest rzadkością w dzisiejszym futbolu tym bardziej w Polsce.Mimo że Popek do młodych nie należy Smuda powinien go przetestować w kadrze zwłaszcza gdy mamy problemy z lewymi obrońcami.
Osobiście nie obejrzałem tego meczu bo byłem zajęty oglądaniem superpucharu Włoch ale po przeczytaniu relacji live to widzę ze obrona Podbeskidzia została solidnie rozbita.Góralski "Dream Team" który wyeliminował w PP Wisłę i walczył na równymi z równych z Lechem poległ z osłabionym GKS'em Bełchatów.
Z taką grą Podbeskidzie faktycznie może być autsajderem Ekstraklasy ale Kasperczyk to dobry trener i wierze ze coś wykrzesa z zawodników.
Zadam pewne pytanie czy to jest wzwyżka formy Brunatnych oraz dobra praca Janasa czy faktycznie słabej drużyny Góralów.
Jednocześnie mecz pokazał jaka jest różnica piłkarska Ekstraklasy od I Ligi.

frekwencja - 6 sierpnia 2011, 16:20:58 - *.zax.pl
taki klub jak GKS Bełchatów powinni już dawno zlikwidowac! Dla kogo oni graja jak tam niema, nie było i nigdy nie będzie kibiców piłkarskich...

TyLkO - 6 sierpnia 2011, 16:25:15 - *.dolsatbelchatow.pl
frekwencja - zazdrosc? ze mamy kase itp?

tlen - 6 sierpnia 2011, 16:26:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co strzał na bramkę to siatka,bramkarz-ile celnych strzałów tyle bramek,obrońcy zmieszani żadnej pomocy z pomocników a atak prawdę mówiąć nie istniał.Oj dużo pracy nie wygra się na stojąco Panowie

domel - 6 sierpnia 2011, 16:26:06 - *.euronet.net.pl
Czy Kosowski nie dostał czasem czerwonej kartki w meczu z Ruchem???

Pazer - 6 sierpnia 2011, 16:27:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie ma co dramatyzować. Zimny prysznic się przyda i sprowadzi nas na ziemię. Obiektywnie trzeba stwierdzic, że czeka nas ciężki bój o utrzynie, miejsce góra 13-14. Przepaśc pomiedzy I liga a eks. przyćmiły wyniki z pucharów. Niestety rzeczywistość jest bardziej brutalna. Różnica dla normalnych była dostrzegalna już po obejrzeniu Podbeskidzia w I lidze a nastepnie przełączenia sie na eks.

maxer - 6 sierpnia 2011, 16:28:21 - *.dolsatbelchatow.pl
domel - Kosa dostal po 2 zoltych... qmasz?!

project!le - 6 sierpnia 2011, 16:30:08 - *.97.90.208
Ja nei wiem co to za wioska z wysmiewaniem innych klubów , dostali baty i mówi się trudno ale po co te wyzywanie ? Fakt faktem jest to jeden z niewielu klubów, w którym grają w większości Polacy, bo np we wiśle zaniedługo nie będzie ani jednego jak nie zmienią polityki transferowej.
Tak że pozdro dla normalnych kibiców - kibiców dopingujących swoją drużyne, a nie wyśmiewających inne !

domel - 6 sierpnia 2011, 16:30:59 - *.euronet.net.pl
kumam ale zauważ, że wszędzie po 2 żółtych jest zawieszenie na mecz?

Ika - 6 sierpnia 2011, 16:31:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do tych wszystkich komentarzy pasuje takie zdanie: Nie śmiej się dziadku z cudzego wypadku bo dziadek się śmiał i to samo miał!!!

GKS! - 6 sierpnia 2011, 16:32:06 - *.adsl.inetia.pl
To był pierwszy mecz po tych głupiich obowiązkowych kartach kibca, wobec ostatniej przegranej, godziny meczu, tego, ze system wyrabiania kart ostatnio nawalał spodziewałem się mniej ludzi, ale nie było tragedii. Doping dobry, przyjdą mecze z Legią czy widzewem, to ludzie te karty wyrobią. Brawo GKS!

domel - 6 sierpnia 2011, 16:32:29 - *.euronet.net.pl
Tragedia, co ten PZPN robi.

maxer - 6 sierpnia 2011, 16:33:54 - *.dolsatbelchatow.pl
sam jestes zawieszony... To sa 2 zolte, czyli moze byc zawieszony po 4!

domel - 6 sierpnia 2011, 16:33:55 - *.euronet.net.pl
TO może, w ogóle zlikwidować kartki i niech MMA wkroczy na boiska? Kosa był tak słaby w meczu z Ruchem, że faulował notorycznie graczy Ruchu.

ee - 6 sierpnia 2011, 16:34:09 - *.euro-net.pl
deszcz nie padał to przegrali...

domel - 6 sierpnia 2011, 16:35:05 - *.euronet.net.pl
Czerwo to czerwo, ban na mecze się należy.

maxer - 6 sierpnia 2011, 16:35:31 - *.dolsatbelchatow.pl
ee - troche padalo ;)

ukleja - 6 sierpnia 2011, 16:36:25 - *.139.86.74
Przekonywujące zwycięstwo + fakt, że za tydzień mecz z Lechem spowoduje, że ludzie rzucą się do wyrabiania kart kibica... Polacy, jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę.

maxer - 6 sierpnia 2011, 16:36:48 - *.dolsatbelchatow.pl
domel - zanim cos napiszesz, to sie zorientuj w przepisach, bo marnujesz moj czas.

pwone - 6 sierpnia 2011, 16:36:49 - *.icpnet.pl
Puchar Polski rządzi się swoimi prawami i tam takie Podbeskidzie spinając pory maksymalnie mogą dojść nawet do półfinału. Ale Ekstraklasa to całkowicie inna bajka, poziom musi być równy i pewny przez cały sezon, bo inaczej kończy się to tak jak dzisiaj Podbeskidzie, albo ŁKS tydzień temu.

domel - 6 sierpnia 2011, 16:38:46 - *.euronet.net.pl
Od kiedy takie coś weszło? bo jakoś w tamtym sezonie w zagranicznych ligach był ban. No chyba, że to wymysł POLSKICH LEŚNYCH DZIADKÓW?

Bodzio - 6 sierpnia 2011, 16:38:59 - *.adsl.inetia.pl
To co prawda dopiero drugi mecz, ale już widać, że Podbeskidzie wyraźnie odstaje od pozostałych drużyn, podobnie jak LKS. Ten ostatni po porażce nie udaje, że nic się nie stało i to tylko wypadek przy pracy , tylko intensywnie szuka doświadczonych zawodników do obrony. Rozmowy odbyły się nawet z Bosackim, czy Gancarczykiem , teraz z 27 - letnim zawodnikiem z Czarnogóry. Doradzam podobny kierunek działania w Podbeskidziu , dopóki okienko transferowe jest jeszcze otwarte. 8 straconych bramek w 2 meczach to nie przypadek. Mecz z Jagielonią mógł się skończyć podobnie , gdyby w 1 połowie
Jaga strzeliła 3 bramkę ,(a miała ku temu okazję).

niepiknikD - 6 sierpnia 2011, 16:39:04 - *.one.pl
W takim razie idąc tokiem rozumienia obrońców niskiej frekwencji w Bełchatowie w innych klubach nie ma kart kibica bo frekwencja u nich jakoś może być dobra. Dajcie spokój 2 tysiące na meczu ekstraklasy to ŻENADA. Niestety GKS na pewno nie spadnie. Z Janasem i kilkoma naprawdę niezłymi piłkarzami nie ma na to co liczyć. Jeśli chodzi o Podbeskidzie ta wysoka porażka o niczym nie świadczy. Równie dobrze w następnym meczu mogą wygrać np. z Lechem czy inną drużyną z czołówki. Ta liga jest nieobliczalna i co za tym idzie słaba.

Meier - 6 sierpnia 2011, 16:40:08 - *.play-internet.pl
Jak na razie beniaminkowie idą jak burze...
ŁKS 0-5
TSP 0-6

benek - 6 sierpnia 2011, 16:41:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GKS! - Bo o kartach dowiedzieliście się dzień przed meczem Doping dobry ? Błagam cię. O czym świadczy fakt że na mecze z Legią czy Widzewem przychodzi więcej ludzi? Ci ludzie na mecze nie przychodzą dla Bełchatowa tylko aby oglądać drużynę przeciwną ... Co do Podbeskidzia- moim zdaniem najsłabsza kadrowo drużyna w eks, obok ŁKS i Górnika najwięksi kandydaci do spadku.

asd - 6 sierpnia 2011, 16:41:36 - *.plk.prest.pl
Narodziła się druga odra wodzisław :/

maxer - 6 sierpnia 2011, 16:42:24 - *.dolsatbelchatow.pl
Zly tok myslenia - ona nie jest slaba, tylko stala sie wyrownana. A to jest na PLUS!

kibic - 6 sierpnia 2011, 16:42:37 - *.laguna.net.pl
pierwszy rekord w ekstraklasie. stolico śląska he he he he

tspfan - 6 sierpnia 2011, 16:43:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cała defensywa Podbeskidzia przypominała dziś galaretę i to w dodatku dziurawą. Ale najbardziej zawalił chyba Konieczny i to on był do wymiany już w połowie meczu. Może wtedy skończyłoby się 3:0 albo nawet 3:1? Nie byłoby kompromitacji.
Nadal nie mamy żadnego rozgrywającego ale w meczu z Jagą Sokołowski coś tam próbował robić i sporo akcji przechodziło przez niego. Dziś go zabrakło a Rogalski był cieniem siebie z pierwszego meczu. Nather nie wprowadził do gry kompletnie nic i widać, że nie jest jeszcze zgrany z zespołem. Zastanawiam się, czemu Kasperczyk nie wpuścił Maliny. Jest taki słaby fizycznie, że jak zacznie mecz od pierwszej minuty to potem musi 2 tygodnie odpoczywać? Żeby nie było - koleś jest fantastycznym dżokerem, nie da się przecenić jego znaczenia dla drużyny - ale w sumie to trochę dziwne, że 27-letni piłkarz istnieje na boisku tylko jak wchodzi na ostatnie 30-20 minut.
Nic dziś się nie kleiło, Sikora może być szybki, ale jak nie dostanie podania, to nic nie ma prawa wpaść. Demjan zmarnował setkę na honorowe trafienie. Wyróżnienie dla Kołodzieja za ambicję, ale na pewno nie za umiejętności czy efektywność. Jedna wielka katastrofa.

maxer - 6 sierpnia 2011, 16:44:38 - *.dolsatbelchatow.pl
kurde.... co za zazdrosc!!! Po prostu szok i z drugiej strony zal takich jak Wy.

domel - 6 sierpnia 2011, 16:45:05 - *.euronet.net.pl
Maxer.... Cała liga się nie wyrównała. Są 2 grupki mistrzowska i spadkowa, na szczęście wszystkie drużyny z łódzkiego tam są.

andrzey - 6 sierpnia 2011, 16:45:10 - *.155.122.2
No proszę, niewiarygodne, że po 2 kolejkach jesieni mamy już 2 hat-tricki! Brawo! Może to będzie zwiastowało lepszy strzelecki sezon, niż poprzedni, gdzie królem strzelców został Frankowski, myślący powoli o zakończeniu kariery. I bramek do zostania najlepszym snajperem ligi 2010/11, też nie trzeba było nastrzelać dużo.

maxer - 6 sierpnia 2011, 16:50:30 - *.dolsatbelchatow.pl
domel - ja nikomu zle nie zycze. No chyba, ze Widzewowi i Zaglebiu za Siejewicza.

rodowity k - 6 sierpnia 2011, 16:51:06 - *.205.33.186.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
podbeskidzie- po gorniku najslabsza druzyna w e-klasie!

maxer - 6 sierpnia 2011, 16:52:01 - *.dolsatbelchatow.pl
frycowe trzeba zaplacic niestety

domel - 6 sierpnia 2011, 16:52:19 - *.euronet.net.pl
chodziło o grupę spadkową :O

podpizdzie - 6 sierpnia 2011, 16:55:54 - *.net.e-net24.pl
a Kołodziej dalej trzymie słupek??:D:D:D:D

do JO - 6 sierpnia 2011, 17:01:38 - *.play-internet.pl
JO jesteś żenujący

kektus - 6 sierpnia 2011, 17:02:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak narazie górnik i lech won no i podbeskidzie

fds - 6 sierpnia 2011, 17:02:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W belchatowie mieszkaja bogaci ludzie, ja wole sobie rozsiasc sie wygodnie w domu przed wielkim telewizorem z piwkiem anizeli isc na zimne plastikowe trybuny i sluchac jazgotu: z jednej strony piskliwych dzieci z sektorow rodzinnych a z drugiej strony tych krzykaczy o sredniej IQ 90, z ktorych wiekszosc pracuje w magazynach, na kasie, albo cos tam skleja w jakims warsztacie. Pilka to gra dla ludzi a wiekszosc ludzi to zwyczajny plebs ktorego wiekszosc ludzi w belchatowie sie brzydzi dlatego woli inaczej spedzac wolny czas ;] to takie proste; a w duzych miastach stezenie plebsu jest wieksze i dlatego takie tlumy wala na mecze ;]

bigP - 6 sierpnia 2011, 17:03:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tego to się nie spodziewałem.brawo dla GKS z Kielc.

mariancwks - 6 sierpnia 2011, 17:05:12 - *.adsl.inetia.pl
podbeskidzie zbiera frycowe juz na samym poczatku

mądry - 6 sierpnia 2011, 17:09:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czy 6:0 czy 1:0 to są zawsze "3" pkt.
Ten wynik nie świadczy ani o sile Bełchatowa ani o słabości Podbeskidzia.

tomek69 - 6 sierpnia 2011, 17:10:59 - *.play-internet.pl
nic sie nie stalo chlopaki nic sie nie stalo ale zajac tragedia brak gry na przedpolu obrona koszmar rozumie ze ci pilkarze wywalczyli awans ale juz z jaga bylo zlz konieczne zmiany po co te transfery sourek krol bak damy rade czy wygrywasz czy nie

ciam-ciam - 6 sierpnia 2011, 17:15:02 - *.252.190.225
Szczerze ? To Nieciecza czy Kolejarz Stróże nie odwaliłyby takiego wyniku na wyjeździe z GKS. Jeżeli chodzi o to cały czas idące TSP to w tym sezonie spadnie do I ligi, a potem do drugiej, ale zbankrutuje i skończy tak jak Odra. Nie obraźcie się, ale wg mnie lepiej byłoby jakby Podbeskidzie z tym zaj*bistym stadionem nie dostało licencji i zamiast niego w e-klasie zagrałaby np. Arka
I brawo dla Bełchatowa. Co prawda przeciwnik nawet za bardzo nie podjął walki, ale liczy się wysoki wynik ;)

szuja - 6 sierpnia 2011, 17:19:26 - *.238.5.206 (*.241.66.205)
osz kurde ale pogrom, coz bedzie lepiej Tsp C..j z napinaczami pozdro z NS jeszcze urwiecie punkty najlepszym Sandecja pozdrawia

??? - 6 sierpnia 2011, 17:20:40 - *.2.78.56
Dlaczego grał kosowski jak tydzien temu dostał czerwona kartke?

ciam-ciam - 6 sierpnia 2011, 17:24:01 - *.252.190.225
W ogóle co to za piłkarze tacy jak np. Zajac, Cieciała, Dancik, Metelka, Naher czy jakiś Sourek co podobno grał w LM ? Z takim piłkarzami można grać co najwyżej w II lidze o utrzymanie a nie w ekstraklasie. I odwalcie się od Bełchatowa, bo i tak lepsze jest 2000 kibiców GKS-u niż niecałe 4000 jakiejś hołoty na Podbeskidziu.

umberto - 6 sierpnia 2011, 17:30:18 - *.devs.futuro.pl (*.168.39.2)
Panie Kasperczyk,czas ustalać skład nie za zasługi,lecz pod konkretne mecze!!!DANCIK , drugi mecz totalna tragedia , ZAJAC niestety nie wiele lepiej ,duet DEMJAN z CIEŚLIŃSKIM nie na extraklasę,o wiele lepiej to wyglądało z SIKORĄ !!! Nie ma co rozpaczać nad wynikiem,bo kto widział mecz wie że momentami nie było źle ale trzeba wyciągnąć wnioski !!! Chłopaki bez załamki,przygotujcie się do następnego meczu !!Do zobaczenia w B-B!!!

BBSV1907 - 6 sierpnia 2011, 17:32:27 - *.centertel.pl
Zadnych wniosków z fuksem zremisowanego meczu z Jagą. Zmiany trenera jednak nie chcę, a tym bardziej na jakiegoś związanego ze śląską piłką. Już przerabialiśmy Żurków i Pawlaków.

@ciam-ciam - 6 sierpnia 2011, 17:35:58 - *.centertel.pl
Hołotą zobie nazywaj rodziców.

pogoniarz - 6 sierpnia 2011, 17:36:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Idzie idzie

mach - 6 sierpnia 2011, 17:37:35 - *.dynamic.chello.pl
obrońcy stojący przy słupkach... jak słupy, bez cienia życia... może w drugiej lidze to wystarczało ale teraz trzeba być aktywnym... żenada

asd - 6 sierpnia 2011, 17:41:38 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Z Hukiem spadniecie TSP Taki sam bylby wynik z meczu z Jagiellonia zeby nie pogoda

rafi - 6 sierpnia 2011, 17:42:57 - *.epraha10.net (*.6.3.36)
Kosowski gral bo dostal dwie zolte,i nastepnie czerwona,jakby dostal odrazu czerwona to pauzowalby dzisiaj.znafcy z was ze hej:D

zks - 6 sierpnia 2011, 17:46:04 - *.147.71.247.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Szkoda ze Belchatow nie dostal szostki. Wies bez kibicow, jak Groclin czy Odra Wodzislaw. Mam nadzieje ze PGE wycofa sie z tego 'czegos'. Macie siate i to wam powinno wystarczyc. 2 tys na ekstraklasie, co to jest?! W Niemczech wiecej chodzi na 8 lige.

ciam-ciam - 6 sierpnia 2011, 17:46:58 - *.252.190.225
Do tego co napisał o 17:35:58
Wiem co mówię bo sam kiedyś chodziłem na mecze TSP ale teraz już nie chodzę bo w poprzednim sezonie niektórym "kibicom" zaczęło totalnie odwalać, a teraz jest coraz gorzej. Niestety. Boje się meczów z Legią czy z drużynami z Górnego Śląska tzw. hanysami bo to będzie totalna rozpierducha

Wrobel77 - 6 sierpnia 2011, 17:48:59 - *.dolsatbelchatow.pl
tacy z was napinacze ,dopiero 2 kolejka znawcy pilki noznej-dlaczego kosowski gral, przeciez dostal czerwona kartke hehe (TACY ZNAWCY JAK I KIBICE TYLKO SIE NAPINAJA).Pozdro prawdziwi fanatycy 1977

kiko - 6 sierpnia 2011, 17:52:00 - *.dynamic.chello.pl
no Zajac nu pogodi , nie te oczy , nie ta szybkosc , brak skocznosci , nie ten poziom , niestety za wysoki poziom ,we wszystkich bramkach udzial, cieniutko , nu pagadi

pamięć - 6 sierpnia 2011, 17:52:53 - *.cheeloo.pl
były już takie zaespoły w najwyższej klasie rozgrywkowej: Sokół Pniewy; Pegrotour/Igloopol Debica; Amica Wronki; Dyskoblia; itd. Kasa to nie wszystko. Trzeba znać swoje miejsce w szeregu!

pitersan - 6 sierpnia 2011, 17:56:00 - *.95.88.13.gl.digi.pl
Masakra 6-0!!!

xxx - 6 sierpnia 2011, 17:56:21 - *.dip.t-dialin.net
Ja tak myslalem ze poza paroma meczami Podbeskidzie bedzie osiagalo takie wyniki . Jak pisalem niedawno i to bez przekasu , po co wy Ludzie do ekstraklasy , no po co , co rok walczy?? o utrzymanie. No powiedzcie szczerze , po co ??? Pialaem o tym juz niedawno, ze zaloze sie ze ta druzyna bez obrazy pogra sezon, moze dwa w extraklasie i powrot na niziny . Smutna prawda .

woox - 6 sierpnia 2011, 17:59:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
a dla arki to gol nie zdobywali

zizi - 6 sierpnia 2011, 17:59:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przestańcie już trollować że Bełchatów mały, że frekwencja. Leczcie kompleksy w piaskownicy!
Jasne lepiej, żeby grały po 3 drużyny z 6 największych miast LooooooL
Pozdro z Pomorza dla Bełchatowa!!!!!!!

teawe - 6 sierpnia 2011, 18:02:01 - *.159.53.194.static.crowley.pl
haqhah takie baty od przecietnego zespolou to co powiedziec jak przyjedzie wisla lech i legia?
spadek

Aro - 6 sierpnia 2011, 18:02:31 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Czemu grał Kosowski - przeczytaj regulamin rozgrywek
Kocham TSP i takie lanie tylko może nas wzmocnić (wg.zasady co nas nie zabije to ....)
Zmiany sa potrzebne ale trener pokazał wiele razy, że umie to zrobić z głową i wierzę że tym razem też tak błędzie.
My nie gramy o "puchary" ale o spokojne utrzymanie i możemy sobie pozwolić sobie na takie porażki w ramach "nauki"

akds - 6 sierpnia 2011, 18:03:30 - *.toya.net.pl
czekamy na odpowiedź łksu jutro :] 7-0 ???

mat9111 - 6 sierpnia 2011, 18:04:22 - *.adsl.szeptel.net.pl
Już myślałem że Bełchatów ledwo się utrzyma a (sorry że przekręcę) Podbeskidzie IDZIE IDZIE a tu d*pa

KumnyCK - 6 sierpnia 2011, 18:06:18 - *.dynamic.chello.pl
No cóż...poziom nie ten.Może okrzepną.

asda - 6 sierpnia 2011, 18:10:10 - *.adsl.inetia.pl
czy Kosa nie powinien pauzować za czerwona kartke?

KOŃ TO JA - 6 sierpnia 2011, 18:23:24 - *.opera-mini.net (*.162.61.82)
Idzie , idzie - raczej pełza Podbeskidzie.

Sz - 6 sierpnia 2011, 18:29:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z całego serduszka życzę podbeskidziu spadku!!!!jestem bardzo zadowolony z dzisiejszej porażki!!gdyby nie słaba skuteczność jagi w poniedzialek tez by sie tyle skonczylo,ale dzis mi to Gks B odplacil;)takze jeszcze do pelni szczescia brakuje przegonienia przez Bks dziewczynek z podbeskidzia po przyjezdzie z wyjazdu.BEZ POZDROWIEŃ

2liga - 6 sierpnia 2011, 18:35:55 - *.fn.pl
podbeskidzie wracać do 2 ligi złodzieje!

jj - 6 sierpnia 2011, 18:38:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to ich pocisneli heuhehe bendzaminy pokazuja sie z dobrej strony najpierw lks teraz podbeskidzie tak trzymac chlopaki heuaheahaha

dragon85po - 6 sierpnia 2011, 18:38:11 - *.icpnet.pl
pytanie dlaczego kosowski zagral skoro dostal w poprzedniej kolejce czerwona kartke??

CWKS - 6 sierpnia 2011, 18:38:59 - *.lodz.mm.pl
O rany... oni są naprawdę słabsi od LKS'u. Boję się pomyśleć na jakim poziomie jest reszta 1 ligi skoro 2 najlepsze drużyny się ośmieszają. Spadek Craxa i Podbeskidzie. Jednak po sezonie Craxa kolejny raz utrzymana kosztem ŁKS, który będzie miejsce wyżej

obiektor - 6 sierpnia 2011, 18:43:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pierwsze koty za płoty....dla pocieszenia lepiej raz zgarnąć 0-6 niż sześć razy po 0-1 :-).
Trzeba przyjąć porażkę na klatę, napinacze niech się ponapinają a na Widzewa w komplecie (4 tyś) dopingiem wspomóc naszych. Teraz to chłopakom jest najbardziej potrzebne. Pisałem już wcześniej, że frycowe każdy beniaminek płaci, tydzień temu ŁKS teraz my. Najważniejsze to wyciągnąć wnioski, mam na myśli system 4-4-2 na wyjeździe i trochę roszad w składzie się przyda :-). Po to były wzmocnienia przed sezonem, żeby grały :-)
psy szczekają, karawana jedzie dalej
^^^PONAD^^^NAMI^^^TYLKO^^^GÓRY^^^

koles - 6 sierpnia 2011, 18:47:40 - *.2-4.cable.virginmedia.com
idzie idzie ale do Bielska z buta

pioterbb - 6 sierpnia 2011, 18:52:23 - *.bielskobiala.vectranet.pl
do BKS BB:
kibicuję bielskim i bialskim drużynom - od 50 lat mieszkam 100 m od stadionu - BUHAHA to w tej chwili BKS - z kim i gdzie gra ? za dwa sezony REKORD was przeskoczy... BUHAHA !!! pozdro dla prawdziwych kibiców !

Nyczu - 6 sierpnia 2011, 18:55:01 - *.adsl.inetia.pl
Uważam ,że Podbeskidzie podniesie się po tak dotkliwej porażce i zaprezentuję poziom z pucharu Polski .

matwiej Si - 6 sierpnia 2011, 18:56:50 - *.adsl.inetia.pl
Byłem pewny że taki mecz nastąpi,może nie taki wynik Ale?.Podbeskidzie płaci tzw.Frycowe( brak ogrania w EKS).Cała polityka w Podbeskidzia to tzw.ciułanie punktów ,ale nie jeden zespół połamie zęby na Podbeskidziu.Co najważniejsze to wymiana bramkarza,poprawić obronę.Sezon dopiero się rozpoczął.Uszy do góry.Nie zdziwię się jak zespoły typu Wisła,Legia,itd w Bielsku Biała zostawią punkty,przekonała się już Jagiellonia .U siebie Podbeskidzie trudne do zdobycia,a na wyjazdach różnie bywa.

Lucas - 6 sierpnia 2011, 19:00:00 - *.cdma.centertel.pl
Do wszystkich napinaczy zobaczcie inne mecze jaka była frekwencja i ile większe miasta tylko w Lubinie pełny stadion więc czepcie się wielkomiejscy napinacze. Tylko GKS

frantz - 6 sierpnia 2011, 19:12:06 - *.centertel.pl
Panowie !!! Tu się nie chodzi !!! Tu się BIEGA !!!

aspius - 6 sierpnia 2011, 19:16:45 - *.bielsat.com.pl
Najwiekszy cham to ciam ciam, iloraz inteligecji O

wawrzek - 6 sierpnia 2011, 19:22:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GKS Katowice jakie u was są tradycre ? Rodem z komuny. Gdyby nie komuna w Katowicach nie było by tradycji .
Nie dla FC kattowitz.

jagieloncz - 6 sierpnia 2011, 19:24:30 - *.dsl.emhril.sbcglobal.net
idzie idzie podbeskidzie do 1 ligi /pokazali zawzietosc goralska Welcome to extraklasa

Polo11 - 6 sierpnia 2011, 19:43:07 - *.kings-ely.cambs.sch.uk (*.168.146.95)
idzie idzie Podbeskidzie do spadku brawo na odwrot

kibic - 6 sierpnia 2011, 20:06:09 - *.147.20.239.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wszystkiego dobrego dla tych co po 2 kolejkach decydują kto leci a kto ma mistrza... Żal mi Was po prostu. Mam nadzieję że nasza obrona weźmie się solidnie do pracy!! A Kasperczyk da pograć Sikorze, Natherowi bądź Sourkowi.

ja - 6 sierpnia 2011, 20:06:32 - *.beskidmedia.pl
No coz ci moge Robert wiecej powiedziec. Dalej graj cienciala i kolodziejem jak i rowniez koniecznym a na pewno lige utrzymasz

pokebal - 6 sierpnia 2011, 20:06:34 - *.dynamic.chello.pl
nie doszło pbb

marek - 6 sierpnia 2011, 20:15:35 - *.bredband.comhem.se
Z jakimi druzynami ma podbeskidzie lub lks wygrywac? kazda druzyna jest teoretycznie mocniejsza od nich.
I duza niespodzianka bedzie jesli te druzyny nie spadna.
Brawo pge kopalnia belchatow

tspfan - 6 sierpnia 2011, 20:17:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ja sobie skopiuje te wszystkie wpisy z dzisiaj i rzuce tym napinaczom prosto w twarz na koniec sezonu. Genialni czy prorocy, że po drugiej kolejce wiedzą, kto spadnie? :-) Polska piłka kopana jest taka, że broniący się przed spadkiem jesienią Śląsk został wicemistrzem Polski :-)
jeszcze napinaczom szczena może opaść do kolan...

agora - 6 sierpnia 2011, 20:37:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie miałbym nic przeciwko Podbeskidziu, gdyby nie to TS; to tak niedaleko do gts.

oks - 6 sierpnia 2011, 20:44:23 - *.204.3.125.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
idzie idzie idzie, ... nachodzone

MrKoroniar - 6 sierpnia 2011, 20:44:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie to jest dopiero druga kolejka!

teka - 6 sierpnia 2011, 20:50:42 - *.adsl.inetia.pl
na mlodziez wiecej ludzi przychodzi jak na Ilige
Popek wracaj do Plocka
tylko WISLA PLOCK
jutro jedziemy z amatorami z Niecieczy od jutra mamy lidera

L - 6 sierpnia 2011, 20:54:53 - *.dynamic.chello.pl
Jak zagral Zbozien??I w ogole jak sie prezentuje na boisku??

:) - 6 sierpnia 2011, 20:55:29 - *.dolsatbelchatow.pl
Kosowski dostal dwie żółte i dlatego gral. Pauzuje sie tylko gdy dostanie sie odrazu czerwony. (ludzie orjentujcie sie troszke)

ja - 6 sierpnia 2011, 21:05:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Cała defensywa Podbeskidzia przypominała dziś galaretę i to w dodatku dziurawą. Ale najbardziej zawalił chyba Dancik,Cienciała i to oni byli do wymiany już w połowie meczu. Może wtedy skończyłoby się 3:0 albo nawet 3:1? Nie byłoby kompromitacji.
Nadal nie mamy żadnego rozgrywającego ale w meczu z Jagą Sokołowski coś tam próbował robić i sporo akcji przechodziło przez niego. Dziś go zabrakło a Demjan był cieniem siebie z pierwszego meczu. Nather nie wprowadził do gry kompletnie nic . Zastanawiam się, czemu Kasperczyk nie wpuścił Maliny. Jest taki słaby fizycznie, że jak zacznie mecz od pierwszej minuty to potem musi 2 tygodnie odpoczywać? Żeby nie było - jest fantastycznym dżokerem, nie da się przecenić jego znaczenia dla drużyny - ale w sumie to trochę dziwne, że 27-letni piłkarz istnieje na boisku tylko jak wchodzi na ostatnie 30-20 minut.BZDURY
Nic dziś się nie kleiło, Sikora może być szybki, ale jak nie dostanie podania, to nic nie ma prawa wpaść. Demjan zmarnował setkę na honorowe trafienie. Wyróżnienie dla Zajaca za ambicję, ale na pewno nie za umiejętności czy efektywność. Jedna wielka katastrofa.

mario - 6 sierpnia 2011, 21:11:32 - *.centertel.pl
Podbeskidzie brać się do gry! Z drugirj strony, ktoś ostatnio mówił o liczbie kibiców na meczu - 2 000 ludzi, żenada Bełchatów

jamedia - 6 sierpnia 2011, 21:20:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

No coz ci moge Robert wiecej powiedziec. Dalej graj cienciała,dancikiem ,netelką jak i rowniez zajacem a na pewno lige utrzymasz

mario - 6 sierpnia 2011, 21:26:55 - *.centertel.pl
a ja się pytam grzecznie, gdzie jest Sokół? Sokół 17 wracaj...

buli - 6 sierpnia 2011, 21:42:29 - *.play-internet.pl
Po co wy się tak wszyscy napinacie to dopiero 2 kolejka...

mks - 6 sierpnia 2011, 21:45:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A na podbeskidziu 4000 i co nikt nie mówi, że źle.

GKS K-ce - 6 sierpnia 2011, 22:34:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A nie szłoby tego GKSu przenieść do Katowic na zasadzie wymiany. Wasi piłkarze, sztab szkoleniowy, zarząd, budżet, inwestorzy i sponsorzy, licencja na grę w Ekstraklasie przeszłyby do Katowic. A nasi piłkarze, sztab szkoleniowy, zarząd, budżet, inwestorzy i sponsorzy, licencja na grę w I lidze do Bełchatowa. Są kibice, są tradycje jest stadion i jest duże miasto. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!!!

Lubin - 6 sierpnia 2011, 22:35:28 - *.dynamic.chello.pl
Widzów 2.000 ?
Co się z wami dzieje ?
Jakiś bojkot klubu ?

GKS K-ce - 6 sierpnia 2011, 22:38:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@rodowity k: najsłabsza drużyna w ekstraklasie to Ruch Chorzów i wraz z TSP czeka ich spadek. A w przyszłym roku derby z GKSem gdzie czeka na Ruch łomot zarówno na stadionie jak i na trybunach od GieKSy

GKS K-ce - 6 sierpnia 2011, 22:43:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Lubin: dlatego uważam że kluby bez kibiców ewentualnie z samymi piknikami z wiosek typu Bełchatów sponsorowane przez PGE spółkę Skarbu Państwa nie powinny grywać w Ekstraklasie. Podobnie było z Amica Wronki, Dyskobolią Grodzisk Wielkopolski i Sokołem Pniewy. Na szczęście teraz występują pod innymi nazwami w wielkich miastach.

bolek1975 - 6 sierpnia 2011, 22:45:01 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Podbeskidzie - wstyd trochę. Będzie ciężko.

GKS K-ce - 6 sierpnia 2011, 22:48:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda że zamiast tego Podbeskidzia nie gra Pogoń Szczecin, zamiast GKSu Bełchatów GKS Katowice

om - 6 sierpnia 2011, 23:05:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo bełchatowski GKS.

fanTaStycz - 6 sierpnia 2011, 23:06:30 - *.8.105.25
Czy wygrywasz czy nie ja i tak kocham Cię!
Gramy TSP i się nie poddajemy.

Jarek - 6 sierpnia 2011, 23:15:37 - *.xdsl.centertel.pl
śmiesznym gksikom z Katowic żał tyłki ściska ha ha ha

FAN - 6 sierpnia 2011, 23:19:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
fanTaStycz- BRAWo -to jest prawdziwy KIBIC a jak ci wyzej miernoty

GKS K-ce - 6 sierpnia 2011, 23:28:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A nie szłoby tego GKSu przenieść do Katowic na zasadzie wymiany. Wasi piłkarze, sztab szkoleniowy, zarząd, budżet, inwestorzy i sponsorzy, licencja na grę w Ekstraklasie przeszłyby do Katowic. A nasi piłkarze, sztab szkoleniowy, zarząd, budżet, inwestorzy i sponsorzy, licencja na grę w I lidze do Bełchatowa. Są kibice, są tradycje jest stadion i jest duże miasto. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!!!

RwR - 6 sierpnia 2011, 23:36:11 - *.toya.net.pl
Podbeskidzie już nie idzie. . . . mało was suchary

fanTaStycz - 6 sierpnia 2011, 23:50:48 - *.8.105.25
do Fan :Dzięki. Porażki bolą, jednak prawdziwi zostaną. Kibicom sukcesu podziękujemy prawda ?

gk27 - 6 sierpnia 2011, 23:51:42 - *.tdi.tktelekom.pl
Merda wracaj do bramki i ratuj ten klub przed spadkiem.

br88 - 7 sierpnia 2011, 0:30:03 - *.180.12.222.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
wszyscy już widza kto spadnie a kto nie. Ile już bylo takich wyników w ekstraklasie gdzie zespół przegrywał wysoko a jakoś nie spadł. Podbeskidzie już pokazało w pucharze polski że można. I poczekajcie wszyscy do ostatniej kolejki. Wtedy możecie mówić o spadkach. Jestem za podbeskidziem.

Pucelis - 7 sierpnia 2011, 1:20:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W BB tylko BKS Bielsko. Marbet do Komorowic - na klepiskach A-klasy sześciobramkowe wtopy są przyjmowane ze stoickim spokojem przez wąsali na rowerach.

bolekndm - 7 sierpnia 2011, 2:20:42 - *.48.173.154.rev.ndm.krawarkon.pl
Dla Podbeskidzia to wbrew pozorom bardzo dobry wynik. Taki kubeł zimnej wody napewno tam się przyda. Jakby ten mecz przegrali 1-0 to nikt by problemu nie widział, a tak widać, że jeszcze dużo pracy muszą wykonać, żeby się odnaleść w ekstraklasie.

19Bikero45 - 7 sierpnia 2011, 2:22:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czemu ja lubię tak czytać te komentarze ??

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 7:24:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@GKS K-ce. Jakie są tradycje w Katowicach ? Gdyby nie czasy komuny i etatów na kopalni dla piłkarzy to nie macie żadnych tradycji. Teraz gdy jest gospodarka rynkowa i nie rządzi PZPR Katowic nie ma w ekstraklasaie. O czymś to świadczy.
W dzisiajszych realiach nie potraficie sobie poradzić organizacyjnie , to zachciewa wam sie zamian, że niby tradycje macie. A inni sami te tradycje budują. Bełchatów już 10 sezon gra w ekstraklasie, dwa razy finał pucharu polski, raz v-mistrzostwo polski. Mały bo mały klub, ale mozolnie swoje tradycje buduje bez pomocy PZPR-u jak inni za czasów komuny.

GKS... - 7 sierpnia 2011, 8:47:20 - *.dynamic.chello.pl
GieKaeSy są tylko trzy: GKS Katowice, GKS Tychy i GKS Jastrzębie. Są to kluby z dużych miast i z kibicami. Ponadto GKS Katowice i GKS Tychy to kluby z tradycją mający na swoim koncie wicemistrzostwo Polski. Bez urazy, ale reszta to wioski bez kibiców.

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 9:03:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oto nasze tradycje:
Sukcesy Krajowe:
Wicemistrzostwo Polski (4x) – 1987/88, 1988/89, 1991/92, 1993/94
III miejsce w turnieju o Mistrzostwo Polski (4x) – 1986/87, 1989/90, 1994/95, 2002/03
Puchar Polski (3x) – 1985/86, 1990/91, 1992/93
Finał Pucharu Polski (5x) – 1984/85, 1986/87, 1989/90, 1994/95, 1996/97
Superpuchar Polski (2x) – 1991, 1995
Sukcesy Międzynarodowe:
1/8 finału Pucharu Zdobywców Pucharów (2x) – 1986/87, 1991/92
1/8 finału Pucharu UEFA (1x) – 1994/95
30 sezonów w najwyższej klasie rozgrywkowej (czyt. ekstraklasie).
9 miejsce w tabeli wszech czasów Ekstraklasy
18 miejsce w klasyfikacji medalowej
7 miejsce w klasyfikacji pucharowej

bordonek - 7 sierpnia 2011, 9:07:15 - *.akk.net.pl
1 liga podbeskidzie klub bez historii bez kibicow !!

parada78 - 7 sierpnia 2011, 9:08:23 - *.aster.pl
Widać że Podbeskidzie bedzie walczyć tylko u siebie
Widać przepaśc Do boju Nikozjo

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 9:31:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Katowice, Tychy, Jastrzębie to duże miasta ? Koń by sie uśmiał. A po ile milionów ludzi mają te duże miasta ? Od rana można się już pośmiać. Nazywać te 3 miasta dużymi , to jakaś pomyłka. Duże miasta to Warszawa, Łódź, ale nie te trzy.
Ludzie z Katowic , co wy nie macie swojego klubu , że posty piszecie pod meczami GKS-u Bełchatów ? Skąd tak duże zainteresowanie GKS-em Bełchatów ?

k - 7 sierpnia 2011, 9:50:49 - *.027-116-73746f10.cust.bredbandsbolaget.se
W I D Z Ę ,że pięknie żal dups...a ściska z tymi tematami Podbeskidzia hahahaha a ja im gratuluję awansu bo to jeden normalnie zarządzany klub w I lidze 2010/2011 - płaca frycowe i co z tego takie zycie,a będę piał jak te "wielkie" kluby w EX będą tracici punkty z Bielskiem ... i mam do nich szacunek ,że stworzyli to w kilkanaście lat co innym nie udaje się przez 100,a idą o ścisłośc to w Bielsku na meczyki ludzie chodzą ponad 100 lat bo klub z którego połączenia powstało Podbeskidzie założono w 1907 roku ,więc dla mnie jak tam ludzie oglądali sobie meczyki np. z AKS Chorzów,Cracovią czy Pogonią Lwów to w innych miastach i dziurach gdzie teraz mądrują o tradycji piłki nikt nie wiedział co to wogóle jest !!!!!! pomine temat miasta Bielska,które ponad 100 lat temu infastrukturą biło na głowę o wiele większe miasta radze poczytac dzieci o tym ,a poźniej pisac w necie swe przemyślenia... - pozdro dla normalnych

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 9:55:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@wawrzek: Nie podoba mi się że Spółka Skarbu Państwa "Polska Grupa Energetyczna" w skrócie PGE finansuje prywatny podmiot jakim jest klub sportowy z małej wioski zabitej dechami bez kibiców, blokując miejsce w Ekstraklasie jakiemuś większemu miastu gdzie sa kibice. Frekwencja 2 000 to kpina jak na Ekstraklasę. Przypominam wszystkim że PGE został stworzony za pieniądze podatników a jak na początku lat 90 był nierentowny to był dotowany z pieniędzy podatników. A teraz jak przynosi wysokie zyski to wydaje pieniądze na klub ze wsi bez kibiców.

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 10:00:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@k: Termalica Bruk-Bet Nieciecza w ciągu 10 lat awansowała od Klasy C do I ligi Nieciecza liczy 700 mieszkańców.
Klub który powstał w 1907 roku nie ma nic wspólnego z TSP. TSP powstało w 1995 roku ale dorobili sobie tylko historię

bodzio - 7 sierpnia 2011, 10:29:02 - *.cpe.ge-1-3-0-1109.sdnqu1.customer.tele.dk
Czy Kosowski w poprzednim meczu nie otrzymał czerwonej kartki ?

GKS_B - 7 sierpnia 2011, 10:32:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bodzio - dostał czerwień na ruchu, ale to była czerwień za dwie żółte, więc nie musiał pauzować.

GKS_B - 7 sierpnia 2011, 10:36:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@GKS K-ce żałosny jesteś dzieciaku. A Kompania Węglowa, która ładuje kasę w GKS Katowice to nie jest spółka skarbu państwa? I do tego jest to spółka, która generuje same straty. Zysk umie wypracować tylko wtedy, gdy sprzeda jakąś kopalnie Czechom. Ładowanie państwowej kasy w GKS Katowiece przez Kompanię Węglową to jest dopiero humbuk i kryminał! Prezesa Kompanii Węglowej za takie marnotrawienie publicznych pieniędzy powinni powiesić na suchej gałęzi! Spółka, która przynosi same straty wzięla się za finansowanie klubu z Katowic! Skandal!

bolo - 7 sierpnia 2011, 10:37:39 - *.027-116-73746f10.cust.bredbandsbolaget.se
ciam ciam nie równaj tej Waszwj dziury w ziemi i okolicznych bloków z mastem Bielskiem bo się kompromitujesz,a co do do pingu to walenie w bęben to nie doping który może zrobic na kimś wrażenie - bardonek tak Twój Bytom to "potęga" piłkarska i kibicowska

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 10:51:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@GKS_B:
1. Po pierwsze"Kompania Węglowa" nie daje ani grosza na GKS Katowice. Oni finansują (sponsorują) Górnika Zabrze.
2. Po drugie "Kompania Węglowa" ma większe zyski i jest bardziej rentowna niż PGE, KGHM i Lotos razem wzięte. Nie ma długów, przynosi wielkie zyski i dobrze płaci swoim pracownikom.

GKS_B - 7 sierpnia 2011, 11:06:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PGE, KGHM, czy Lotos to musi dokładać do takiego trupa, jak Kompania Węglowa. Jakby PGE chciało, to za 0,5% swoich rocznych zysków wykupiłoby Kompanię Węglową. Tylko po co PGE miałoby kupowac spółkę bez żadnych perspektyw i renotwności? Lepiej żeby to dziadostwo zbanrutowało.

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 11:07:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Kompania Węglowa" finansuje Górnika Zabrze.

obiektor - 7 sierpnia 2011, 11:15:46 - *.172.178.202
@GKS K-ce
powinni zakazać spółkom skarbu państwa (PGE, KGHM, Lotos, Orlen, Tauron, Kompania Węglowa) sponsorowaniu sportu tylko wtedy na jakim poziomie byłby w Polsce sport? Na jakim poziomie jest teraz a na jaki by spadł? Pewnie, że różne kluby (Zagłębie Lubin, Bełchatów itd...) na tym korzystają, ale wolę bogate Zagłębie Lubin niż biedne Zagłębie Sosnowiec, czy bogate GKS Bełchatów, niż biedne GKS z Katowic. Jak chcesz pozamieniać a potem będziesz narzekał i mówił ,,kluby bez stadionów won z ekstraklasy?". Każdy ma takie same reguły i szanse grania w ekstraklasie i tylko piłkarze w nogach i działacze w mądrych lub niemądrych głowach decydują gdzie będą grać. Czemu naśmiewasz się, ż mniejszych a lepiej zarządzanych klubów? Idź do prezesa swojego klubu i jemu wykrzycz: ,,czemu nie gramy w ekstraklasie!!!!!???" Co do klubów finansowanych ze spółek skarbu państwa to przynajmniej nakazałbym im granie polskimi zawodnikami :-)

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 11:16:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Krew mnie zalewa i szlag po prostu mnie trafia jak taki klub jak chociażby Pogoń Szczecin czy Zawisza Bydgoszcz gra w I lidze a co gorsza błąka się po niższych ligach a wiocha typu Bełchatów panoszy się w Ekstraklasie.

brus - 7 sierpnia 2011, 11:32:29 - *.play-internet.pl
GKS K-ce, nie masz racji z powstaniem klubu, Podbeskidzie powstało z połączenia BBTS (powstałego w 1907) i DKS Komorowice (powstałego w 1995), a połaczenie nastapiło w 1997 roku. Tradycje BBTS jak najbardziej słusznie są kontynuowane przez TSP

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 11:35:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@brus. jakby mieli takie tradycje to nie zmienialiby herbu ani nazwy. TSP to Dzielnicowy Klub Sportowy Ceramed Komorowice który powstał przy zakładach Ceramed w dzielnicy Komorowice. Jest to całkowicie nowy podmiot. Historię sobie dorobili. Każdy ci to powie. Spytaj redakcji.

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 11:37:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@brus: skoro TSP powstało w 1907 roku to GKS Katowice powstał w 1905 roku a jego pierwotna nazwa to 1.FC.Kattowiz

żywcz - 7 sierpnia 2011, 12:12:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trenera już zwolnili?
Ja to bym przy okazji wywalił tego bramkarza

Cuki - 7 sierpnia 2011, 12:40:34 - *.dolsatbelchatow.pl
Debile, GKS Bełchatow ma obecnie jeden z najnizszych budzetow w ekstraklasie, chyba tylko ruch ma nizszy, z roku na rok pieniedzy z PGE jest bedzie coraz mniej. Dwa, pieniadze, ktore oni przeznaczaja na sponsoring to dla nich tak naprawde drobne ;) Dlaczego nie mieliscie nic przeciwko jak PGE wywalilo 35ml zl za nazwe stadionu w Gdansku przez 3 lata ?

T-M E - 7 sierpnia 2011, 12:44:12 - *.38.102.64.internetia.net.pl
@KBC Widzę,że jesteś kibicem Wisły.

Kazek - 7 sierpnia 2011, 13:08:30 - *.dynamic.chello.pl
Tak jak powiedziełem przed sezonem do spadkusą da teamy i na bank polecą to są Podbeskidzie i ŁKS

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 13:25:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Kazek: Szkoda byłoby mi ŁKS gdyby spadł bo to stary i zasłużony klub mający liczne grono kibiców z dużego miasta. Marzyło mi się aby właśnie spadł GKS Bełchatów i Podbeskidzie Bielsko-Biała. Do awansu typowałem Pogoń Szczecin, Arkę Gdynia, GKS Katowice, Wisłę Płocka, Zawiszę Bydgoszcz, Wartę Poznań.

Kiicek - 7 sierpnia 2011, 13:39:43 - *.adsl.inetia.pl
Trener Podbeskidzia już może pakować walizki w poczekalni Klubu czeka spec MAŁOWIEJSKI,ALE LEPIEJ NIE DAWAĆ MU ZESPOŁU,BO SPADEK PEWNY.

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 14:04:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dospel Katowice klub z tradycjami co nie zmienia nazwy, hahahaha.
GKS K-ce dlaczego kłamiesz , że GKS Bełchatów był dotowany z pieniędzy podatników ? Nic takiego nigdy nie miało miejsca. Klub był dotowany z pieniędzy wypracowanych przez mieszkańców Bełchatowa. Z podatków na Bełchatów nie poszła nawet jedna złotówka ! Proszę cię nie powtarzaj więcej tych kłamstw !

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 14:30:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pieniądze przeznaczane na GKS Bełchatów są wypracowywane w Bełchatowie właśnie. A wg. ciebie GKS K-ce pieniądze wypracowane przez mieszkańców Bełchatowa mają zasilić klub z innego miasta , bo tobie się tak podoba, i to by miało być sprawiedliwe ? Nie kłam również , że PGE na początku lat 90 -tych był nie rentowny. PGE powstało raptem 5 lat temu i na początku lat 90-tych nie istniało. Istniała za to Kopalnia Bełchatów ( KWB Bełchatów ), a ona była zawsze rentowna.

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 14:30:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@wawrzek: a gdzie ja napisałem ze klub był dotowany z pieniędzy podatników? Klub był dotowany przez Spółkę Skarbu Państwa PGE.Ta z kolei powstała z pieniędzy wypracowanych przez wszystkich podatników bo jest własnością Skarbu Państwa.2000 kibiców w Ekstraklasie. Hańba po prostu zrezygnujcie i przenieście klub do innego miasta jakiegokolwiek już gdzie są kibice. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!!!

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 14:37:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hańba to twoje wpisy , nakazujące komuś coś robić. To jest wolny kraj i ty nie będziesz komuś dyktował co ma robić. Jesteś śmieszny po prostu ze swoimi zachciankami. Zachowujesz się jak dzieciak w piaskownicy , któremu ktoś zabrał wiadereczko i teraz płacze. Nie ty decydujesz o sponsoringu , a zarządy spółek akcyjnych. Jak GKS Katowice był sponsorowany przez tyle lat za czasów komuny przez państwowe firmy , które powstały za pieniądze podatników to było dobrze , co ? Nie osmieszaj się tymi wybiurczymi informacjami.

eee - 7 sierpnia 2011, 14:40:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Obrona Podbeskidzia mogłaby w komplecie wystąpić w "Futbolowych jajach". Jeśli dalej tak będą grać, to można oczekiwać niezłego ubawu i ciekawych wyników w tym sezonie...

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 14:46:33 - *.5.203.210
@wawrzek: Ja po prostu stoję na stanowisku że, piłka nożna jest dla publiczności tzn. kibiców. Zresztą nie tylko ja tak myślę. A tu w najwyższej klasie rozgrywkowej jest wieś typu Bełchatów finansowana przez PGE i na siłę zajmująca miejsce miastu z kibicami. Dla kogo wy gracie. Każdej ekipy kibicowskiej która przyjeżdża do Bełchatowa jest 3 razy więcej nisz gospodarzy.PGE jak już chce kogoś sponsorować to niech sponsoruje ŁKS, Widzewa, czy Raków Częstochowa. Bo tamci przynajmniej maja kibiców.

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 14:56:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego obrażasz Bełchatów nazywając wsią ? Dlaczego kłamiesz , że każdej ekipy przyjeżdzajacej do Bełchatowa jest 3 razy więcej od gospodarzy ? Przecież to kłamstwo. I co masz do powiedzenia w sprawie sponsorowania przez PGE - nie masz nic do powiedzenia, jesteś w tym temacie zerem i nie ty decydujesz. Ja sie nie wtrącam do twojego klubu, nie obrażam twojego miasta. Ty , jak widać, nie masz kultury osobistej. Potrafisz tylko wymyslać cuda, bo tobie tak się podoba. A kim ty jesteś , żeby stawiać warunki ? Dlamnie jestes nikim, po prostu zerem.

... - 7 sierpnia 2011, 14:57:40 - *.uvt.nl
Do małolatów - nie chodzi o TSP ,że 1907 to data założenia !!!!! tylko o miasto i tradycje piłki nożnej !!!!!!! ciemniaki bo brak słów !!!!!!! pierwszy mecz reprezentacji POLSKI po odzyskaniu niepodległości właśnie z klubem z Bielska,a na marginesie wielu pilkarzy i działaczy było i jest w Podbeskidziu ,a wcześniej byli w BBTS-ie np. M. Sokołowski od trampkarza grał tam - nikt nie twierdzi ,że Podbeskidzie stworzono w 1907 roku ani kibice klubu,ani działacze - pozdrawiam piękne Bielsko.

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 15:02:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A od kiedy nazywając jakąś miejscowość wsią jest równoznaczne z obelgą? Ja szanuję wsi.Niestety jeżeli chodzi o frekwencję to jesteście daleko w tyle. Nawet w Orange Sport dziennikarze się z Was naśmiewają a w necie krążą humorystyczne fotki. Poza tym wy nawet młynu nie macie. Na mecze chodzą same pikniki i tylko jak jest pogoda. Każda ekipa gości jest 10 razy od was głośniejsza. W I lidze gra taka wiocha "Nieciecza" patrząc na polska ekstraklasę wy jesteście jej odpowiednikiem. Co do PGE to mam wiele do powiedzenia bo nie życzę sobie aby spółka skarbu państwa czyli podmiot publiczny finansowała za grube miliony grajków- karierowiczów. Lepiej jakby te pieniądze wydali na kształcenie młodzieży w zakresie piłki nożnej. Byłoby z tego więcej pożytku.

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 15:14:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@GKS K-ce bo Bełchatów to miasto , a nie wieś. I to jest obelga w tym momencie. Nie masz argumentów tylko same kłamstwa. A co do PGE to nie masz nic do powiedzenia. Co do kształcenia młodzierzy to w GKS-e Bełchatów trenuje około 600 dzieci i młodzierzy. I naprawdę nie masz nic do powiedzenia w sprawie sponsoringu PGE, kogoś takiego jak ty nikt nie bedzie słuchał , skoro nie masz argumentów tylko kłamstwa. I nie płacz nad swoja piaskownicą , że ktoś zabrał ci wiadereczko . Weź się do roboty i stwórz klub , który awansuje do ekstraklasy. I nie miej pretensji do kogoś , że potrafi stworzyć i utrzymać taki klub jak GKS Bełchatów w ekstraklasie. Miej pretensje do siebie , że jesteście nieudacznikami i gracie na zapleczu ekstraklasy.Katowice także były sponsorowane przez państowe firmy, ale widze , że kompletnie to ci nie przeszkadza. A jak chcecie na wysadzi z ekstrklasy do wygrajcie z nami na boisku , a nie dzieki kolejnemu fryzjerowi.

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 15:18:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@GKS K-ce piszesz, że każda ekipa jest 10 razy głosniejsza. Oczywiście jest to kolejne kłmastwo przez ciebie napisane. Na prawdę nie masz , żadnych argumentów tylko musisz pisać same kłamstwa ?

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 15:23:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@wawrzek: jesteś osobą impertynencką, nie mającą w zanadrzu żadnego argumentu. Jedyne co potrafisz wypisywać to obelgi. Otóż z tego co wiem to 90% kibiców stoi na takim samym stanowisku jak ja. Wszyscy mamy już dosyć na tym poziomie rozgrywek wsi typu Nieciecza, Czermno, Pniewy, Wronki, Grodzisk Wielkopolski, Wodzisław i Bełchatów finansowane przez ludzi mających władze, pieniądze i zachcianki. Jaka ekstraklasa taka Reprezentacja. Tak długo jak wiochy będą grywały w ekstraklasie tak długo liga polska będzie w rankingu na 100 miejscu.

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 15:27:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kogo interesuje wasze stanowisko ? Wygrajcie z nami na boisku. Piłka nożna to nie balet. I kłamstwami nikogo nie przekonasz.I kto tu wypisuje obelgi ? Jestes papugą, ze powtarzasz to co ja napisałem ? Nie potrafisz nic od siebie napisać , poz a kłamstwami ? Nie ośmieszaj sie. Jesteś nikim i nikt twoich zachcianek nie będzie brał na poważnie.

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 15:34:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@wawrzek: Bielsko-Biała i Bełchatów dwie miejscowości. Niby klub z Bełchatowa zdeklasował klub z Bielska-Białej 6:0 ale patrzeć na obie te miejscowości to Bielsko-Biała zdecydowanie bardziej zasługuje na ekstraklasę. Bielsko-Biała 200 000 mieszkańców a Bełchatów 50 000 mieszkańców
Spytaj kibiców: Legii Warszawa, Polonii Warszawa Wisły Kraków, Cracovii, ŁKSu Łódź, Widzewa Łódź, Lecha Poznań, Śląska Wrocław, Lechii Gdańsk, Arki Gdynia, Pogoni Szczecin, Zawisza Bydgoszcz, Motora Lublin, GKSu Katowice, Górnika Zabrze, Ruchu Chorzów, Jagielloni Białystok, Korony Kielce kto nie powinien grac w Ekstraklasie? Wszyscy ci odpowiedzą jednogłośnie że GKS Bełchatów!!!

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 15:43:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ GKS K-ce jeszcze raz ci powtórze , to jest piłka nozna , a nie balet i na gre zasługuje ten kto jest lepszy na boisku. Takie są przepisy gry w piłkę nożną, i żaden kibic tego nie zmieni. Nie interesuje mnie zdanie innych. Przepisy są jasne i śmieszy mnie pisanie takich głupot jak to , że jak miasto jest wieksze od innego to zasługuje na ekstraklase. Kolego dyscypliny się wam pomyliły nie ośmieszajcie się . Naprwdę usmiac sie mozna jak czytam takie głupoty ustalajace skład ekstraklasy przy komputerze , a nie po wynikach na boisku.

SMI 1971 - 7 sierpnia 2011, 15:43:50 - *.dynamic.chello.pl
DO GKS K-CE:
Bielsko nigdy nie mialo 200 tys mieszkancow. Ma 165 Tysiecy, co i tak jest wiecej niz Belchatow.
Podbeskidzie jest to twor , ktory np po spadku z Extraklasy moze sie nagle posypac, cos jak Szczakowianka Jaworzno.
GKS TYCHY ==FC MIkolow NF'09==

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 15:54:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stoję na stanowisku że skład Polskiej Ekstraklasy powinien reprezentować się następująco:
1.Legia Warszawa,
2.Polonia Warszawa
3.Wisła Kraków,
4.Cracovia,
5.ŁKS Łódź,
6.Widzew Łódź,
7.Lech Poznań,
8.Śląsk Wrocław,
9.Lechia Gdańsk,
10.Arka Gdynia,
11.Pogoń Szczecin,
12.Zawisza Bydgoszcz,
13.Motor Lublin,
14.GKS Katowice,
15.Górnika Zabrze,
16.Ruchu Chorzów,
17.Jagiellonia Białystok,
18.Korony Kielce

Mach - 7 sierpnia 2011, 16:16:00 - *.94.213.9
W ekstraklasie powinny grac tylko te kluby, ktore do niej awansuja. Za zaslugi to sie lezy na Powazkach :-)

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 16:18:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Mach: Czyli idąc twoim tokiem rozumowania w Ekstraklasie powinna grać Termalica Bruk-Bet Nieciecza?!

damian_b-b - 7 sierpnia 2011, 16:23:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do SMI 1971: TSP nigdy się nie posypie , bo to kontynuacja BBTS-u który trwa od 1907 roku, co najwyżej może się zmienić Prezes czy trener, albo zawodnicy, jak już BKS dogoreje to piłkę w Bielsku reprezentować będzie tylko TSP!!!Pozdro dla normalnych kibiców, napinaczom i nostradamusom NIE!!!!

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 16:25:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przeciez Termalica nie awansowała to jak ma gracć w esktraklasie ? Umiesz czytać GKS K-ce ? Ale na pewno nie powinny grać w ekstraklasie Katowice , gdyz zajeły w 1 lidze odległe miejsce.

presnar - 7 sierpnia 2011, 16:30:59 - *.dynamic.chello.pl
Frycowe opłacone przez beniaminków w ustawowym terminie 7 dni ;)

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 16:31:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ GKS K-ce nie ośmieszaj się z tym swoim stanowiskiem dzieciaku. Są wakacje możesz wypisywać głupoty w internecie. Jeszcze ustal kto pownien zdobyć mistrzostwo polski. Idąc twoim tokiem rozumowania to Legia powinna być mistrzem druga Polonia Warszawa, trzeci Widzew, czwarty ŁKS , a piąte miejsce Wisła Kraków. Biedna Wisła przez następne 50 lat nie zdobęcie wg. twojego rozumowania mistrzostwa polski bo Kraków będzie zawsze miał mniejszą liczbe mieszkańców niż Warszawa.
Śmieszny jesteś GKS K-ce z tymi swoimi wymysłami zza klawiatury. No, ale to ty sie osmieszasz. twoja sprawa.

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 16:43:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@wawrzek to tylko lista klubów które powinny grać.Liczyłem od największego do najmniejszego miasta no chyba czy w grę wchodziła Konurbacja jak Trójmiasto czy Górnośląski Okręg Przemysłowy. To nie jest tabela pod koniec sezonu. Tylko przykładowa lista obecności.

GKS K-ce - 7 sierpnia 2011, 16:58:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i Łódzki Klub Sportowy przegrał 0:4 ze Śląskiem Wrocław. Tydzień temu przegrał 5:0 z Lechem Poznań. Jest to stary klub sportowy który powstał w 1908 roku i był historycznym założycielem polskiej ligi w której rozegrał 64 sezony. A oto sukcesy:
Mistrzostwo Polski - (2x) - 1958, 1997/98
wicemistrzostwo Polski - 1954
Puchar Polski - 1956/57
finalista Pucharu Polski - 1993/94
1/2 finału Pucharu Ligi - 1978 (nieoficjalny)
MP juniorów U-19 - (3x) - 1962, 1983, 1999
w-ce MP juniorów U-19 - (3x) - 1953, 1955, 2002
MP juniorów U-17 - 1994, 1999
Łódzki Klub Sportowy zajmuje piąte miejsce w tabeli wszech czasów, ale niestety PGE zamiast inwestować chociażby w taki ŁKS czyli klub zasłużony z dużego miasta i z kibicami to ładuje kapitał we wiochę typu Bełchatów. I to mnie oburza.

Agatka:) - 7 sierpnia 2011, 17:16:26 - *.29.234.46.threembb.co.uk
@GKS K-ce śmieszysz mnie to dopisz do tej swojej listy Raków Częstochowa, Hutnika Kraków coś tam z Wa-wy ,Elane no i Zaglebie S. Extraklasa ma być dla kibiców drużyn z historia i ze STADIONAMI no i co najmniej 2 klubami w Europie.Masz tu listę miast może wymyślisz jeszcze inna 18-ke
1 Warszawa 1 714 400 Mazowieckie
2 Kraków 755 000 Małopolskie
3 Łódź 742 400 Łódzkie
4 Wrocław 632 100 Dolnośląskie
5 Poznań 554 200 Wielkopolskie
6 Gdańsk 456 600 Pomorskie
7 Szczecin 406 300 Zachodnio-pomorskie
8 Bydgoszcz 357 700 Kujawsko-Pomorskie
9 Lublin 349 400 Lubelskie
10 Katowice 308 500 Śląskie
11 Białystok 294 700 Podlaskie
12 Gdynia 247 900 Pomorskie
13 Częstochowa 239 300 Śląskie
14 Radom 223 400 Mazowieckie
15 Sosnowiec 219 300 Śląskie
16 Toruń 205 700 Kujawsko-Pomorskie
17 Kielce 204 800 Świętokrzyskie

wawrzek - 7 sierpnia 2011, 17:31:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GKS K-ce, PGE cie oburza, a twoja własna głupota cie nie oburza ? Jeszcze ustal kto powinien zostać królem strzelców. Pewnie piłkarz mieszkający na największym osiedlu , co ?
Dzieciaku , gdzie ty masz rozum ?

player1st - 7 sierpnia 2011, 18:02:24 - *.dolsatbelchatow.pl
boli Was GKS w ekstraklasie?Ma boleć;)

gregoor - 7 sierpnia 2011, 18:42:12 - *.tktelekom.pl (unknown)
kiedy wy zrozumieniecie ze w extraklasie nie chodzi o to ile ludzi mieszka w miasteczku czy tez o stadion chodzi o to kto awansuje i kto sie utrzyma a co do podbeskidzia chlopaki jescze zdziwia nie raz w tym sezonie

ok - 7 sierpnia 2011, 19:08:07 - *.c0.msk.pl
a dzisiaj kolejny klops podbeskidzia w młodej ekstraklasie ...

Torfik - 7 sierpnia 2011, 22:51:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GiEKSA jest jedna, w Bełchatowie.

ha - 7 sierpnia 2011, 22:57:42 - *.euronet.net.pl
Aa Kosowski dzisiaj juz mandacik dostał w Bełchatowie . Za szybką jazdę ;)

tlen - 8 sierpnia 2011, 6:43:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wielcy znawcy foutbolu np.ja,fantps itp typki a może tak zamiast krtykować dawac rady sami załóżcie tepy i na boisko Okno transferowe jeszcze otwarte,pokażcie jak powinno sie grać.

GKS B - 8 sierpnia 2011, 12:44:11 - *.dolsatbelchatow.pl
GKS K-ce, przymknij sie i przestan ublizac, bo przyjechałbys do belchatowa to bys zobaczył ze na "wsi" lepiej sie zyje niz w "wielkich" katowicach. A gdyby moskiewskie kluby grały w naszej lidze to co by mowili o katowicach?:D Z resztą wystarczy juz Warszawa ktora jest 5 razy wieksza od Katowic, tak samo jak Katowice 5 razy wieksze od Bełchatowa, czyli z tego wynika ze jesescie wsią dla Warszawiakow, tak jak my dla was.
Po drugie Bełchatow to stolica paliwowo-energetyczna, tutejsze zaklady to basis dla PGE.

Rambo - 8 sierpnia 2011, 13:02:51 - *.ingram.com.pl
@GKS K-ce. Jeśli Termalica będzie grała na dobrym poziomie i awansuję to dlaczego ma nie grać w Extraklasie? Dla każdego klubu w Polsce droga do extraklasy jest otwarta i nieważne czy miasto ma 300 tyś ludzi czy 1000.

GKS K-ce - 8 sierpnia 2011, 15:19:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Agatka ale tu nie chodzi o wielkość miast tylko tradycje kibicowskie i piłkarskie. Dwie największe polskie firmy to Ruch Chorzów i Górnik Zabrze. W Częstochowie Radomiu i Toruniu futbolu nie ma prawie wcale bo to miasta gdzie popularnością cieszy się sport ŻUŻLOWY.
MIASTA ŻUŻLU:
1.Bydgoszcz,
2.Lublin,
3.Częstochowa,
4.Radom,
5.Toruń,
6.Gorzów Wielkopolski,
7.Zielona Góra,
8.Rzeszów,
9.Tarnów,
10.Mielec
11.Rybnik
12.Opole

KSGLIWICE - 9 sierpnia 2011, 14:51:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i co gorale, taka byla napinka i jak wam w gebach, spadniecie razem z lksem tam wasze miejsce

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas