|
|
21 listopada 2011, 20:39:58 - MichalMKS
Poznaliśmy pary ćwierćfinału Pucharu Polski
Dzisiaj odbyło się losowanie 1/4 finału Pucharu Polski. Pierwsze mecze tej fazy odbędą się 13 i 14 marca, a rewanże 20 i 21 marca.
Pary 1/4 finału Pucharu Polski:
Lech Poznań - Wisła Kraków
Ruch Zdzieszowice - Ruch Chorzów
Arka Gdynia - Śląsk Wrocław
Gryf Wejherowo - Legia Warszawa
Drużyna podana jako pierwsza będzie gospodarzem w pierwszym spotkaniu.
Puchar Polski 2011/12
|



olej - 21 listopada 2011, 20:40:53 - *.play-internet.pl
Legia to ma zawsze farta- a kto ma szczęscie -gł

TheBill - 21 listopada 2011, 20:41:07 - *.acn.waw.pl
ustawione losowanie

as - 21 listopada 2011, 20:41:15 - *.adsl.inetia.pl
Wisła Pany!

Osiem - 21 listopada 2011, 20:41:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajna ta pani losująca


kondi192 - 21 listopada 2011, 20:41:40 - *.icpnet.pl
Ciekawe mecze, zwłaszcza Lech - Wisła i Ruch Zdzieszowice - Ruch Chorzów, pozostałe pewnie będą bez historii.

TS - 21 listopada 2011, 20:41:52 - *.w-elektronik.pl
Czekamy na Am.. yy Lecha

kibol - 21 listopada 2011, 20:41:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisła pany .. buhahaahahaahahahah

chris - 21 listopada 2011, 20:41:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
legia jaki zal....

abc12 - 21 listopada 2011, 20:42:06 - *.150.129.16.internetia.net.pl
Najsłabsza para to: Lech - Wisła;)

(L) - 21 listopada 2011, 20:42:14 - *.acn.waw.pl
a ja słyszałem, że to najlepszym sprzyja szczęście ;) pozdro (L)

koczek - 21 listopada 2011, 20:42:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gryf ma ochote podbic Pepsi Arena w marcu ładny hicior Wisła Lech;p

Legol - 21 listopada 2011, 20:42:34 - *.adsl.inetia.pl
Ja już mogę podać wyniki losowania półfinałów: wisła/lech - śląsk ruch - legia losowanie jak zwykle żałosne i o przekręt ni trudno

Elbląg ZKS - 21 listopada 2011, 20:43:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl
a kto wygrywa mecz za meczem Lidze Europy ten zespół co ma zawsze farta nie no ok... jak dla mnie Legia to w tej chwili najlepszy zespół klubowy w Polsce!!!

SkibiAG - 21 listopada 2011, 20:43:36 - *.dynamic.chello.pl
Ajjjj gorzej być nie mogło...TAG


fdfd - 21 listopada 2011, 20:43:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Zdzieszowicach znów będą mogli krzyknąć na dwa młyny Ruch Ruch HKS!

Dees - 21 listopada 2011, 20:43:38 - *.dynamic.chello.pl
Strzelam, że dwumecze Lech-Wisła i Wejherowo-Legia na TVN Turbo, za to dwumecze Zdzieszowice-Chorzów i Arka-Śląsk na TVP Sport.

Irtysz - 21 listopada 2011, 20:43:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ruch Ch niech nie probuje pchac sie do pucharów europejskich bo bedzie kolejna kompromitacja jak ta z maltanczykami(2 remisy) i z austria W dwa pogromy...dość kompromitowania Polski w Europie

ice - 21 listopada 2011, 20:44:17 - *.dynamic.chello.pl
ustawione jak nic...

BiałyGwiaz - 21 listopada 2011, 20:44:35 - *.160.79.190
no i kazio mam nadzieję że pojedzie na leszku i się biała gwiazda odblokuje

mat - 21 listopada 2011, 20:44:56 - *.dynamic.chello.pl
Aga Cegielska jest sexi :D

Dees - 21 listopada 2011, 20:46:03 - *.dynamic.chello.pl
A tak w ogóle to Zdzieszowice nie ma zamiaru grać przy sztucznych oświetleniu w Opolu?

men - 21 listopada 2011, 20:46:28 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.3.5.7)
Pierwszy mecz: Lech Poznań 1-0 Wisła Kraków Ruch Zdzieszowice 1-3 Ruch Chorzów Arka Gdynia 0-2 Śląsk Wrocław Gryf Wejherowo 0-5 Legia Warszawa Rewanż Wisła Kraków 1-1 Lech Poznań Ruch Chorzów 2-0 Ruch Zdzieszowice Śląsk Wrocław 4-1 Arka Gdynia Legia Warszawa 4-0 Gryf Wejherowo

BBiala - 21 listopada 2011, 20:46:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chorzowski ruch nie jest przygotowany na gre w Europie....znowu rozprzedadza caly sklad i beda nas zawstydzac ,,,i ten ich stadion...kto im dal licencje??

ss - 21 listopada 2011, 20:47:06 - *.dynamic.chello.pl
bardziej Legii się nie da pomagać ;)

raper - 21 listopada 2011, 20:47:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale pare wylosowali Lech - Wisła pogrzalo ich czy co ?

Korupcja - 21 listopada 2011, 20:48:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Widać losowanie w siedzibie ITI, w Warszawie i co? Legia trafia na najsłabszą drużynę - oczywiście przypadek/los tak chciał.

kogucik - 21 listopada 2011, 20:48:57 - *.swietochlowice.vectranet.pl
Ruch Pogromy z Austria?? 3-1 i 3-0 to dla ciebie pogrom??? Wisla 1- 3 odense POGROM Twente 4-1 Wisla Teksanska Masakra!! Fulham 4-1 Wisla Bez Komentarza!! Lewadia -Wisla Blamaz Wisla-VaLARENGA Blamaz Wisla-Karabah Blamaz Wisla-Tbilisi Blamaz Dziekuje Kibic Ruchu

pionek - 21 listopada 2011, 20:49:59 - *.topagrar.com.pl
W półfinale Legia dostanie kogoś z pary Ruch/Ruch.

FZKS - 21 listopada 2011, 20:50:06 - *.zdnet.azartsat.pl
po raz drugi goscimy u nas Niebieskich. licze na zwyciestwo Ruchu Zdzieszowice


domel - 21 listopada 2011, 20:50:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chorzow powinien trafic na Slask to by im pokazali miejsce w szeregu...klub nie dorasta organizacyjenie do extraklasy

greg - 21 listopada 2011, 20:51:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie bez napinki tutaj tylko jedna druzyna moze wygrac więc losowanie bez znacznia ,kto ma wygrac puchar ten wygra ze wszystkimi

Pietja - 21 listopada 2011, 20:52:34 - *.home.aster.pl
Juz byla taka druzyna Stal Sanok, ktora zrobila niespodzianke. Po zimie jak Skorza przygotuje chlopakow do rundy, co mu sie do tej pory nie udawalo nie powinno byc problemow. Wisla z Lechem na wiosne tez moze byc ciekawie...

do kogucik - 21 listopada 2011, 20:52:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
3-1 i 3-0 to mało...ze slaba Austria W ?? to kompromitowanie Poslki w Europie ...a pozniej w rankingu jestesmy na dnie

rrr - 21 listopada 2011, 20:53:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dla was ogorki Legia conajmniej na barcelone by musiala trafic zeby nie bylo ustawionego losowania. jak nie macie nic ciekawego do napisania to nie piszcie nic banany (chris,ss,korupcja)

TVN - 21 listopada 2011, 20:53:51 - *.dynamic.chello.pl
Panowie, kto losował, jaka pogodynka?

tanrue - 21 listopada 2011, 20:54:01 - *.adsl.inetia.pl
Ciepłe, ciepłe kulee! Ciepłeee ciepłe kuleee, cipłe cipłek kuule  iTI cały czas eliminueje swoich przeciwników. Pewnie u buka para półfinałowa Śląsk - Lech/Wisła ma kurs 1.01.

GoR/Rak - 21 listopada 2011, 20:54:04 - *.49.14.13
domel w spekcie sportowym dorasta dorasta + finanse i maja 15 i 16 Majstra !

voytek - 21 listopada 2011, 20:56:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kogucik jak 6-1 w dwumeczu to nie pogrom to wybacz...trzeba sie pogodzic z faktami...NIE DLA RUchu ch w pucharach...tam powinny grac druzyny bardzie stabilne o odpowiedniej organizacji iodpowiednim zapleczu

Niebieski - 21 listopada 2011, 20:56:55 - *.home-net.com.pl
Znów zbiorowa żabsko-katowicka zawiść, że dla ich klubów nawet 1/4 PP jest od lat nieosiągalna Finał marzeń Ruch - Lech na Narodowym w Warszawie, rewanż za fantastyczny mecz z 2009 w Chorzowie  A europejskie puchary Niebiescy sobie wywalczą poprzez miejsce w lidze. ;)

empe1 - 21 listopada 2011, 20:57:30 - *.dip.t-dialin.net
Irtysz , Pawlodar , BBiala i domel jaki ty zalosny jestes jakbys nie wiedzial tutaj widac skad ktos pisze obojetnie ile razy zmieni nick :D:D pewnie jakis zabol ;D

PG1945 - 21 listopada 2011, 20:57:45 - *.eimperium.pl
Będzie Lech - Arka i Ruch - Legia ;) a jak wiemy że legia nie potrafi ograć Chorzowskich u nich to w finale będzie Ruch ! ;)

KOs - 21 listopada 2011, 20:57:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
po wygranej wejherowa pamietam jak wszyscy jak jeden maz pisali ze legia trafi na gryf , niestety nikt sie nie pomylil , walic uklady ukladziki.

Irtysz - 21 listopada 2011, 20:58:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wywalcza i sie skompromituja z pierwsza lepsza druzyna...takaa prawda...wiec dajcie sobie spokoj

WisłaNH - 21 listopada 2011, 21:00:38 - *.tepsanet.com
TYLKO Wisełka

kogucik - 21 listopada 2011, 21:00:48 - *.swietochlowice.vectranet.pl
A Wisla z odense 1-3 to tez malo czy duzo??? Moze kazdy kto tu pisze komentarze podawal komu kibicuje badz skad jest i po temacie

KMMM - 21 listopada 2011, 21:01:11 - *.dynamic.chello.pl
Co wy godocie ja tam dobrze zapamiętałem Rucha w LE przynajmniej kibiców a to chodzi też mimo tych "pogromów" wspierali swoich w 102% !! Pzd z Bytomia :D

KrzykiWroc - 21 listopada 2011, 21:01:17 - *.dynamic.chello.pl
Tym razem będzie 6:0

do kogucik - 21 listopada 2011, 21:01:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
naprawde uwazaci ze taki klubik jak Ruch ch moglby nas reprezentowac w Lidze Europy?? nawet stadionu wam nie dopuszcza w 4 rundzie...ale spoko wy odpadniecie w I rundzie z maltanczykami badz innymi kazachami

kostek józ - 21 listopada 2011, 21:01:39 - *.adsl.inetia.pl
Już widze jak Niebiescy dostają sie do pucharów Po pierwsze to w zimie jest wielce prawdopodobne ze Fornalik może odjeść do bogatszego klubu i wszystko się skończy. A dodajmy jeszcze ze odejdą jeszcze jacyś zawodnicy pierwszego składu (Piech,Janoszka,Jankowski,Burliga,Lisowski) i już tak dobrze nie bedzie na wiosne.

fanatic90 - 21 listopada 2011, 21:02:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co niektorzy chyba zapomnieli jak grala wasza wielka wisła z druzynami kazachskimi czy gruzinskimi , ktos kto podaje wynik 3-1 czy 3-0 Ruchu z Austria jako blamaz nie zna sie na piłce, to byla 3 runda el Ruch w niej gral od 1 rudny, co powiecie na to co zrobila Jaga w tym sezonie w 1 rundzie ?

nauma - 21 listopada 2011, 21:03:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dopóki przedstawiciele Lecha, Śląska, Ruchu i Wisły nie pobiegną do sądu, dzieci neostrady mogłyby przestać marudzić, że losowanie ustawione. A zresztą... Rządzące w lidze Legia i Śląsk dostały słabszych rywali z Pomorza, zaś odwalające padakę Lech (360 minut w lidze bez gola) i Wisła (po Maaskancie gra tak samo, jak z nim) dostały dar od losu w postaci dwumeczu, który podreperuje im finanse (no chyba, że do wiosny kibice zupełnie wypną się na tych patałachów). Losowanie ustawione pod Wisłę i Lecha, granda!

Irtysz - 21 listopada 2011, 21:04:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kostek...oby sie to rozpadlo bo naprawde nie chce czytac w lipcu o kolejnej kompromitacji w Europie

do - 21 listopada 2011, 21:04:21 - *.pool.mediaWays.net
Derby Oberschlesien!

pioteR90 - 21 listopada 2011, 21:05:21 - *.adsl.inetia.pl
Lech Poznań 2-1 Wisła Kraków; Wisła Kraków 1-0 Lech Poznań Ruch Zdzieszowice 1-2 Ruch Chorzów; Ruch Chorzów 4-0 Ruch Zdzieszowice Arka Gdynia 1-1 Śląsk Wrocław; Śląsk Wrocław 1-0 Arka Gdynia Gryf Wejherowo 1-0 Legia Warszawa; Legia Warszawa 5:0 Gryf Wejherowo pary 1/2: Ruch Ch - Wisła K Śląsk W - Legia W finał: Ruch Ch - Śląsk W ;D

Niebieski - 21 listopada 2011, 21:06:22 - *.play-internet.pl
Szczekaczom antyRuch proponuje głęboki oddech. Ja rozumiem, że jesteście wychowani na C+ i ITI gdzie liczy się tylko Legia i Wisła, od 3 sezonów Lech (bo już mają kaskę), ale niestety musicie się pogodzić z tym, że w piłkę się gra, a nie mówi o graniu i o pieniądzach. Gdyby kaska grała to by Saudyjczycy i Katarczycy rządzili w futbolu, a w naszej lidze w kółko wygrywałaby Legia i Lech i Wisła (kiedyś Górnik). Ale biedy Ruch i tak ma 14 MP. A dla antyŚlązaków mam jeszcze jedno: Ruch ma najbardziej polski skład w lidze. I jak z tym sobie radzicie?

iskra - 21 listopada 2011, 21:07:35 - *.cdma.centertel.pl
Heh Do półfinału: 1-Lech 2-Śląsk 3-Ruch Chorzów 4-Legia Możliwe pary: Legia - Śląsk Lech - Ruch Wtedy Awns: Legia-Śląsk Albo Pary: Legia-Lech Śląsk-Ruch wtedu awans: Lecha i Śląska I albo finał: Legia-Lech Albo: Lech-Śląsk

starykibic - 21 listopada 2011, 21:07:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No, po 1/16 finału, gdy Limanovia wyeliminowała klub Donlda Tuska, gdy Gryf wyeliminował Koronę, a Zdzieszowicze utłukły kogoś tam, prorokowaliście dzieci, że Legia na pewno trafi na kogoś z tych najniższych lig. Trafiła na Widzew. Nie widziałem po losowaniu 1/8 wpisów, że losując Limanovię PZPN pomaga Wiśle, a losując Gryfa - Górnikowi. I teraz wam się tak nie podoba, że Legia zagra z Gryfem? To dobrze, ma się nie podobac.

Irtysz - 21 listopada 2011, 21:08:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
chorzow to taki jednosezonowiec...w czerwcu znowu wyprzedaz

xd - 21 listopada 2011, 21:08:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
puchary są nieprzewidywalne i obstawiam że w 1/2 lech, sląsk, legia i przy odrobinie szczęscia zdzieszowice. zobaczymy na wiosnę - transfery itp. ale chorzowscy nie mają szans na puchar. czekamy na rewanż za ostatni puchar polski. nietsety przegralismy 1-3. może będzie rewanż?

kogucik - 21 listopada 2011, 21:08:20 - *.swietochlowice.vectranet.pl
Kazdy Kibic Swojego Klubu Chce aby jego Druzyna grala w pucharach a co zabronisz nam?? od czegos trzeba zaczac teraz jestesmy Slabi Finansowo wiec ciesz sie ze twoj klub jest taki Bogaty tylko przyznaj sie jaki klub prezentujesz????

iskra - 21 listopada 2011, 21:08:46 - *.cdma.centertel.pl
Innych par nie bedzie !

ro - 21 listopada 2011, 21:08:48 - *.icpnet.pl
W losowaniu Legia jako obrońca Pucharu i Wisła, Śląsk, Lech wg sezonu 2010/11 powinny być rozstawione. A tak pozostanie finał Zdzieszowice - Wejherowo i kompromitacja w Europie...

anty wisla - 21 listopada 2011, 21:11:01 - *.adsl.inetia.pl
wisla przegra z 2:0, ruch chorzow wygra 1:0, slask 2:1, a gryfek wygra 1:0

TauzeN1920 - 21 listopada 2011, 21:12:19 - *.a189.priv.bahnhof.se
RUCH ma 14 MAJSTROW to do tego malkontenta pewnie szczewogeja ;)

Irtysz - 21 listopada 2011, 21:12:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Klub KOKOSA SA ") niech i ten Ruch gra w Extraklasie ale napewno niech nie pcha sie tam gdzie nie pasuje---LE to za wysokie progi a walczymy ojak najwyzszy ranking Uefa i na takie wpadki 2 sezony temu z maltanczykami czy jagi w tym sezonie poprostu nie ma miejsca...

kogucik - 21 listopada 2011, 21:14:51 - *.swietochlowice.vectranet.pl
Klub Kokosa mowisz czyli co Polonia.W??:D:D super dziekuje dobranoc bez komentarza hahahahahahahahahahahahahahahaah

bytków - 21 listopada 2011, 21:15:13 - *.home-net.com.pl
Ruch Chorzów > Górnik Zabrze Ruch Chorzów > GKS Katowice Ruch Chorzów > Górnik Zabrze&GKS Katowice Boże, jak to musi boleć Nawet jak wyprzedamy 3/4 składu w przyszłe lato to i tak będziemy tłukli KSG derby po derbach, a GieKSa z Ruchem to co najwyżej w grze wideo może zagrać. Przykre... Wracając do tematu. Przytaczając słowa Miklasa, półfinał na 99% Legia - Ruch. Kolejorz mimo wszystko też wydaje się być bardziej pucharową drużyną, aniżeli Wisła. Najbardziej nieprzewidywalną parę tworzą według mnie Wrocław i Gdynia, tu bym się nie pokusił o obstawianie...

Irtysz - 21 listopada 2011, 21:15:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"graliście na takich samych śmieciach" i tyle w temacie...podsumowales

majster - 21 listopada 2011, 21:16:08 - *.gdynia.mm.pl
jak zwykle szopka przy losowaniu, Zieliński wyciąga kulki i cieszy się do gościa ze śląska zanim ją otworzy. z tego wynika, że te kule były na tyle przezroczyste, że można było przeczytać nazwę klubu. tym losowaniem to powinien się zająć prokurator

BBiala - 21 listopada 2011, 21:17:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a w studio slychac bylo strzaly...komisja musi byc

ja - 21 listopada 2011, 21:19:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciepłe kulki były

Bartos - 21 listopada 2011, 21:19:43 - *.opera-mini.net (*.2.96.15)
Losowanie pod legie i widać gołym okiem że ciągle dostają słabych rywali w końcu losowanie w siedzibie iti.

AGWM - 21 listopada 2011, 21:20:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Areczka vS wks będddzie się działo ;D

tasinho - 21 listopada 2011, 21:20:15 - *.opera-mini.net (*.182.9.242)
Finał PP Ruch Zdzieszowice–Gryf Wejherowo

Kofu - 21 listopada 2011, 21:21:26 - *.218.254.11
Oczywiście jak zwykle losowanie pod Legię. W poprzedniej rundzie taka Wisła dostała potęgę z Limanovej, a Lech potęgę z Bytomia. Za to Legii trafił się wtedy zespół 2 x słabszy od nich, bo jakiś śmieszny Widzew. Ludzie, ludzie...

tasinho - 21 listopada 2011, 21:22:05 - *.opera-mini.net (*.182.9.242)
chamstwo.. anty legia

orzeszan - 21 listopada 2011, 21:22:08 - *.4.199.109.static.rdi.pl
lubię pampuchy i WKS

Misio - 21 listopada 2011, 21:22:46 - *.9.156.140
Przejdzie Lech, Ruch, Śląsk i Legia. A potem modlenie się, by trafić na Ruch :D Znając życie, będzie to Legia, a drugą parę tworzyć będą Lech-Śląsk. W dzisiejszej sytuacji murowanym faworytem byłby Śląsk, ale nie wiadomo, jak będzie w marcu.

PIAST - 21 listopada 2011, 21:25:35 - *.dynamic.chello.pl
cala Poslska tzryma kciuki za Gryf Wejcherowo!!!

ŚlązakWKS - 21 listopada 2011, 21:26:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
Lech Poznań - Wisła Kraków Lech jeśli wywali bakero ma szanse. Wisła jeśli wróci Melikson,sobolewskie,Małecki,wilk może spokojnie wygrać. Ruch Zdzieszowice - Ruch Chorzów Nie skreślałbym ruchu zdzieszowice jeśli w okienku zimowym odejdzie fornalik,jankowski,piech z Ruchu w innym wypadku. Awans Chorzowian. Arka Gdynia - Śląsk Wrocław Ciekawy pojedynek Arka będzie chciała się zrewanżować za pamiętne 5:0 z tego roku i spadek z Ekstraklasy. Śląsk do tej pory Puchar olewał, może tym razem powalczy nie tylko o mistrzostwo w lidze ale i pucharze? Gryf Wejherowo - Legia Warszawa Legia nie powinna mieć problemów z wejherowską drużyną no chyba że przytrafi jej się plaga kontuzji/grypa żołądkowa i wystawi rezerwy?  cóż obstawiam zwycięstwa Wisły,Ruchu Chorzów,Śląska i Legii.

titan - 21 listopada 2011, 21:27:12 - *.rev.pro-internet.pl
O areczka znowu baty od Śląska

eRka - 21 listopada 2011, 21:27:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
matko co za kompleksiarze i zaś tyn żabol co mo 5 nicków i błyszczy :D taa mosz swoje 5 minut, wypowiedz sie co chcesz i idź spać skoro Ruch jest w tej rundzie a inne nie np. Górnik to chyba to coś znaczy niy ? a nie piszcie mi tu o kompromitacji bo to zrobiła Wisła czy Lech, a Jaga to wiadomo, to były kompromitacje .. a kibice Ruchu w Wiedniu to było coś piękneo także możecie zazdrościć ino co niektórzy.. dzięki dobranoc.. pozdrawiam normalnych kibiców

PB - 21 listopada 2011, 21:27:47 - *.zvid.net
Tylko Arka!!!

Irtysz - 21 listopada 2011, 21:30:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
eRKa a po Polsku łumisz pisac??

falcon - 21 listopada 2011, 21:30:39 - *.opera-mini.net (*.147.114.158)
chamstwo anty legia i hanysy

kibic - 21 listopada 2011, 21:31:01 - *.internetia.net.pl
Szkoda bo czekaliśmy na kogoś z trójki:Lech,Legia albo Wisła a tu Ruch Chorzów

Kojuu ; ) - 21 listopada 2011, 21:31:18 - *.ssnet.pl
Do Irtusz ? A zremisowalismy dwa razy z Maltańczykami ? Bo wydaje mi sie, ze nie .

eRka - 21 listopada 2011, 21:31:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Irtysz - starołech sie jak umia a ty nimosz życia że tu cały czos siedzisz ?

Kyny - 21 listopada 2011, 21:31:46 - *.play-internet.pl
Przypadek: ITI losuje, ITI trafia na Gryfa. Wszystko w temacie

Irtysz - 21 listopada 2011, 21:31:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w Wiedniu cos pieknego?? no jak sie przegrywa 3-0 a w dwumeczu 6-1 to rzeczywiscie cos pieknego :P

Misio - 21 listopada 2011, 21:32:16 - *.9.156.140
Śląsk nie powinien olewać Pucharu Polski. Wygrają parę meczy i mają murowany awans do pucharów, a w lidze trzeba się ostro namęczyć. Poza tym grają tylko w lidze, a nie tak jak Legia i Wisła - w pucharach. Jeśli zlekceważą tę rundę, to może się skończyć nieciekawie, bo jednak Arka to nie Okocimski. Na szczęście pierwszy mecz gramy na wyjeździe. Wtedy można zobaczyć, na co ich stać, i ewentualnie w drugim meczu wystawić najlepszy skład i odrobić straty. Ciekaw jestem, ile by przyszło osób na taki PP, w marcu, zimno, raczej nieciekawy rywal dla pikników, poza tym środek tygodnia, no i nie byłoby efektu nowego stadionu. Ale tak z 15tys. by MOŻE przyszło.

BIGOS - 21 listopada 2011, 21:33:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
to naj ciekawszy mecz to Lech-Wisła Wywalczą Awans Wisła,Śląsk,Ruch Chorzów i Legia Trzej Królowie Wielkich Miast ŚLĄSK, WISEŁKA, LECHIA GDAŃSK POMEZANIA Malbork<3

adik_PG - 21 listopada 2011, 21:33:14 - *.euronet.net.pl
nie kumam ludzi co pisza "jak taki Ruch moze nas reprezentowac w pucharach" to ja sie pytam a kto moze ? skoro sobie wywalcza miejsce poprzez lige albo PP to ja nie mam nic przeciwko,nie ktorzy sa ostro zawistni i zazdroszcza ze Ruch budowany prawie za friko jest wyzej niz np Wisla Lech

eRka - 21 listopada 2011, 21:33:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
synku zobocz se co nasi kibice robili .. ale co ty możesz o tym wiedziec skoro cały czos przed kompem ino siedzisz.. a poza tym choćbys nawet wiedzioł to i tak nie przyznosz tego bo mosz kompleksy żabolu..

ddddd - 21 listopada 2011, 21:35:07 - *.5.199.109.static.rdi.pl
ave jaja

panczo - 21 listopada 2011, 21:35:15 - *.rudaslaska.vectranet.pl
zal ludzie wam dupe scisko jak widzicie ze w ruchu jest biednie a maja wyniki!a waldek ma honor i w ruchu przynajmniej do czerwca zostanie!!!

Irtysz - 21 listopada 2011, 21:35:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak,,wymeczyliscie dwa remisy z amatorami z malty...i dzieki temu poprawiliscie ranking Uefa...duzy sukces ...gratulacje za te wyniki

master - 21 listopada 2011, 21:35:24 - *.gdynia.mm.pl
w takim pucharze drużyny, które teoretycznie nie spinają się na zdobycie go, będą go odpuszczać w zamian za punkty w lidze. chodzi oczywiście o drużyny z tej samej ligi

anty ruch - 21 listopada 2011, 21:35:58 - *.opera-mini.net (*.147.51.239)
anty ruch

kempes - 21 listopada 2011, 21:36:29 - *.dynamic.chello.pl
co niektórzy zapominają że celem tych rozgrywek jest zdobycie PUCHARU POLSKI, a nie granie w pucharach . PUCHAR POLSKI jest trofeum które jest wpisywane w historie klubu, a wazonik pamiątką która stoi w klubowej gablocie . Mam w d.....jak moja drużyna zagra w europejskich pucharach liczy się liga i PP. Tylko Ruch

Irtysz - 21 listopada 2011, 21:37:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fornalik ma dosc tej amatorszczyzny i czeka tylko do konca rundy

eRka - 21 listopada 2011, 21:37:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no dokładnie.. a kiedy twój górnik groł w pucharach ? no kiedy ? aa nie wiysz ani także nie odzywej sie jak nawet tu nima nic o żabolach.. a jak widać można mieć drużyne za mało kasa.. a niy wpompowac w górnika kasa allianzu i żodych efektów aa były w sumie.. spadek do 1 ligi.. gRatulacje

panczo - 21 listopada 2011, 21:38:21 - *.rudaslaska.vectranet.pl
a gdzie sa ci profesjonalisci ?w wisle craxie czy polonii?ha ha ha

Kaszubia - 21 listopada 2011, 21:42:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
WKS.!!WKS.!!WKS.!! Pozdro z Kościerzyny.! Kaszubia.!

gabryś - 21 listopada 2011, 21:44:46 - *.1and1.pl
Gabryś ropuszyński ma małego

solokks - 21 listopada 2011, 21:45:34 - *.as13285.net
Arka jak zwykle pech....Legia ja zwykle farcior

KSG - 21 listopada 2011, 21:46:28 - *.free.aero2.net.pl
Irtysz większy wstyd będzie jak część kibiców Ruchu okaże swoją antypolskość. Polski zespół przyjedzie np. do Węgier. Bratanki będą się cieszyć, że Polacy przyjechali a kibice ruchu wywieszą transy po niemiecku a także że nie są Polakami. Oj miło nam będzie!

TP - 21 listopada 2011, 21:48:04 - *.home.aster.pl
Widać, że to ustawione. Życzę w takim razie Zdzieszowicom, by zrobiły niespodziankę!

Mirek - 21 listopada 2011, 21:49:42 - *.xdsl.centertel.pl
już okołomiesiąca temu ktś tu pisał,że Legia wolosuje Gryfa. Skąd wiedział?

patko - 21 listopada 2011, 21:50:18 - *.ip.netia.com.pl
wy młotki do jednego wora z wami. Gryf Wejherowo i tak dowali krawaciarzom ze stolicy jak ograł już kilku cieniasów z ekstraklasy i pierwszej ligi. Jak ogramy Legię będzie wam wszystkim łyso. Wyniki Gryfa pokazały, że nasza rodzima ekstraklasa to ściema i nic więcej.

kibol - 21 listopada 2011, 21:51:17 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.44)
Lech Poznań - Wisła Kraków awans Lech Ruch Zdzieszowice - Ruch Chorzów awans Ruch Chorzów Arka Gdynia - Śląsk Wrocław awans Śląsk Gryf Wejherowo - Legia Warszawa awans Legia

KKS - 21 listopada 2011, 21:51:30 - *.cable.net-inotel.pl
Nie no...przecież Legia nie może się męczyć...Legia gra w pucharach europejskich i walczy o Mistrza Polski!Trzeba ułatwić życie warszawiakom - szczebrzesząca pogodynka zawsze potrafi losować! Legia gra w pucharach-trzeba przełożyć mecz z Zagłębiem,Legia gra w 1/16 LE więc również trzeba to wszystko poukładać!Byle tylko leguni było dobrze!Kiedy w końcu skończą się te psychodeliczne losowania PP na antenie ITI ?? A kto układa terminarz w Ekstraklasie SA? Nie przypadkiem kibic Legii,niejaki imć pan Stefański?

kibic - 21 listopada 2011, 21:51:52 - *.range86-155.btcentralplus.com
Arka-Slask,ciekawie moze byc.Orest wiosny zawsze zaczyna słabiutko druzyny sa jeszcze zamulone tak bedzie i teraz wiec może być duża niespodzianka.Kibicowsko lepiej byc nie mogło,w Gdyni piekło dla malinowych a we Wrocławiu piknik na 5 tys ludzi z czego lekko 500-700 bedzie z Gdyni i zagłuszy molochstadion.

KSGW - 21 listopada 2011, 21:53:14 - *.205.35.49.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Bardzo ciekawe losowanie...

wOJTEK - 21 listopada 2011, 21:53:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gryf nie jest słaby i tanio się nie sprzeda.Przekonała się o tym Korona i Górnik.To jest piłka tu jest wszystko możliwe.

niebieski - 21 listopada 2011, 21:54:25 - *.bb.sky.com
Ehhh co z was za matoły są... puchary nie dla Ruchu... bo co? to po co rozgrywać PP i EX skoro w pucharach muszą grać Wisła, Lech, Legia... po co nam liga? fajne macie myślenie...

0l0 - 21 listopada 2011, 21:56:46 - *.b-ras3.chf.cork.eircom.net
Fajnie bedzie Arka wygladała we Wrocławiu na sektorze dla 3tys w 200 osób:D

DENIS - 21 listopada 2011, 21:58:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Liczyłem że będą derby ale nic Będą mieli w Wejherowie Święto

fart - 21 listopada 2011, 21:59:00 - *.lan.bermudy.net
@kibic .. No tak - słaby początek rundy drużyn Lenczyka. Przypominam ,że to teoretycznie będzie po 4 kolejce wiosny czyli czasu aż nadto , aby nabrać odpowiedniego rozpędu i przejechać po Arce :D Nawet , jeśli pogoda nie pozwoli na rozegranie meczów w lutym to i tak nadzieja na slaby początek Ślaska pozostaje jedyną szansą dla Arki..szansą tylko w marzeniach ...

Marian - 21 listopada 2011, 22:01:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
fajnie by bylo jakby w finale Śląsk trafil na Legie

medze - 21 listopada 2011, 22:10:43 - *.dynamic.mm.pl
Arka awansuje dalej bo wiara czyni cuda.Slask Wroclaw jest tylko dobry w polskiej Extraklasie zas w pucharach to mierna polska druzyna.i forma na wiosne to wielka niewiadoma.

w(L)kp - 21 listopada 2011, 22:16:11 - *.205.78.48.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Szczęście ma Lepszy Legia !!!

ruch - 21 listopada 2011, 22:16:36 - *.play-internet.pl
Kto wygra mecz? RUCH!

TOMI - 21 listopada 2011, 22:25:15 - *.adsl.inetia.pl
Legia nawet gdyby trafiła : Rucha , Lecha czy Wisłe to w obecnej formie by ich rozniosła , to tyle dziękuję . Legia !

Misio - 21 listopada 2011, 22:27:54 - *.9.156.140
Hohoho, ja widzę, że tych z Ruchu to tu więcej, niż całej reszty, a na stadionie to jakoś was tak gdzieś od 10 lat za dużo nie ma...

kosssa - 21 listopada 2011, 22:31:55 - *.dynamic.chello.pl
Nasza Arka już kiedyś 5-0 we Wrocławiu ze Śląskiem wygrała. Pora to powtórzyć ! Oczywiście ustawione losowanie, które odbyło sie w siedzibie ITI waściciela Legii. I oczywiście "całkowitym przypadkiem" Legia trafia na III-cio ligowca. Skandal. Zreszta byłem tego pewny przed losowaniem

jaa(L) - 21 listopada 2011, 22:33:34 - *.wallstrasse.wohnheim.uni-mainz.de
się burzycie, a ja nie wiem czy to Lech nie trafił w losowaniu lepiej niż Legia :-)

do kossa - 21 listopada 2011, 22:37:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pomyliło ci się to było 5-0 dal Sląska i to zeszłej wiosny ;)

jaa(L) - 21 listopada 2011, 22:39:47 - *.wallstrasse.wohnheim.uni-mainz.de
a jakby losowania były ustawiane to w 1/8 Legia nie grałaby z dobrze wówczas grającym Widzewem, tylko Limanovią, Gryfem, Bytomiem czy innym Kluczborkiem. W poprzedniej rundzie Pucharu ze wszystkich potentatów Legia miała najtrudniejszego rywala, ale oczywiście tamto losowanie też ustawione.

kibic - 21 listopada 2011, 22:46:20 - *.range86-155.btcentralplus.com
5 tys KIBICOW Arki na meczu lepiej dopinguje niz 25 tys LUDZI na PGR Arenie,czujesz tą różnice? Dlaczego tak jest? Proste,najmniej 10 tys to zwiedzajacy czy ogladacze a oni maja gdzies druzyne a tym bardziej doping dla nich jest wazne aby na fejsie wpisac:bylem,widzialem stadion ale bramek nie zobaczylem i wiecej nie pojde no chyba ze dostane bilet free z roboty. Znam takich osobiscie.To samo bedzie tam gdzie jest najblizszy taras widokowy czyli we Wrocławiu

do kibic - 21 listopada 2011, 22:51:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Człowieku takich bzdur dawno nie słyszałem. Ty chyba nie widziałeś żadnego meczu ani w Gdańsku ani we Wrocławiu. Śląsk robił lepszy od was doping nawet na Oporowskiej. Wy nigdy nie dorównacie Śląskowi czy Lechii. Wasze miejsce jest w II lidze, na nic więcej nie zasługujecie. Polecam ci zobaczyć filmiki z meczu Śląsk -Lechia. Tam więcej osób śpiewało i bawiło się w jednym meczu niż u was przez cały sezon.

GazelaGnu - 21 listopada 2011, 22:53:06 - *.netbitszydlowiec.pl
Lech i Wisła w kryzysie+ nudny mecz

nauma - 21 listopada 2011, 22:53:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
KKS to chyba jakiś psychiczny  Żeby pomóc Legii w pucharach, w poprzedniej rundzie PP dostała Widzew, żeby nie musiała się wtedy męczyć z potężnym Gryfem, Limanovią, Polonią Bytom (Amica ledwo łyknęła tę potęgę po dogrywce)... A tak gwoli przypomnienia: mecz z Zagłębiem został przełożony, bo w dniu meczu nad Warszawą przeszła potężna ulewa. Aż żal, że nie było jej w Poznaniu, może wtedy wyrosłaby tam porządna trawa I nikt w Legii jakoś nie płakał, że trzeba będzie zagrać dodatkowy mecz, gdy być może będą się ważyć losy awansu z grupy LE. Bo kto w Polsce przewidywał, że Legia wyjdzie z grupy, nie mówiąc już o tym, że po IV kolejce?

fart - 21 listopada 2011, 23:01:13 - *.lan.bermudy.net
@arek Jakie ma znaczenie to , co napisałeś ? ( autokorektę sobie zainstaluj) Jest mnóstwo klubów , które nie miały i prawdopodobnie nigdy nie zdobędą nic ponad mistrzostwo A-klasy ale czy to oznacza ,że nie powinni grać lub ,że bez sensu jest cała ta rywalizacja? Prawdziwe kibicowanie nie zależy od sukcesów - sukcesy są bonusem. Jeśli tego nie rozumiesz to znaczy ,że nie jesteś kibicem.

kosssa - 21 listopada 2011, 23:01:41 - *.dynamic.chello.pl
do "do kosssa". Co było na wiosnę tego roku pamiętam. Ale pamiętam też mecz sprzed kilku lat kiedy to nasza Arka zlała Śląsk we Wrocławiu 5-0. Sprawdź.

KKS - 21 listopada 2011, 23:09:32 - *.cable.net-inotel.pl
Żeby nie było; wiosna 2009 i 2011 Lech grał w euro-pucharach z Udinese i Bragą a w 1/4 Pucharu Polski trafiał na odpowiednio;Wisłę Kraków i Polonię Warszawa (podczas gdy Legia w tym czasie na Stal Sanok i Ruch Chorzów).Teraz gdy Legia gra w 1/16 LE to trafia w 1/4 PP na Gryfa podczas gdy Lech zmaga się z Wisłą-trefny,PSYCHODELICZNY los rzekłbym;-))) Przez lata z politowaniem uśmiechałem się na wiślackich płaczków i ich teorie,ot choćby,odnośnie ostatniego mistrzostwa dla Legii (gdy w ekstraklasowym terminarzu Legia rozgrywała swoje mecze z przeciwnikami,którzy tydzień wcześniej grali z Wisłą) Ale nie...to niemożliwe,rozsądek podpowiada,że to tylko przypadek i kto jak kto,ale Legia z pewnością nie jest faworyzowana:-))) ps. do "nauma"-nikt z "decyzyjnych" nawet nie przewidywał wówczas,że Legii przyfarci się coś takiego jak awans do fazy grupowej-celem-było jak zwykle (lol) Mistrzostwo Polski a nie jakieś puchary.Ulewa po meczu z Turkami była jak najbardziej na rękę - i te szczęśliwe gęby - "odpoczywamy po wyprawie do Turcji":-)) Ale nie martw się,kryzys przyjdzie prędzej niż się spodziewacie:-))I gwiazdeczki też się szybko okażą "nie na miarę".Pzdr;-)

arek - 21 listopada 2011, 23:10:37 - *.205.27.5.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@fart. Ty to do mnie mówisz..?? TYLKO SZCZERZE !! GDZIE BYŁEŚ JAK SLĄSK GRAŁ III Lidze...??????? Na wyjazdach było was po 50 głów. Bez komentarza.

Witek - 21 listopada 2011, 23:18:04 - *.dynamic.chello.pl
Pierwszy mecz: Lech Poznań 1-1 Wisła Kraków Ruch Zdzieszowice 1-2 Ruch Chorzów Arka Gdynia 1-2 Śląsk Wrocław Gryf Wejherowo 1-2 Legia Warszawa Rewanż Wisła Kraków 1-0 Lech Poznań Ruch Chorzów 2-0 Ruch Zdzieszowice Śląsk Wrocław 2-1 Arka Gdynia Legia Warszawa 2-0 Gryf Wejherowo

kibic - 21 listopada 2011, 23:19:26 - *.range86-155.btcentralplus.com
fart... twoj nick nie jest kulturalny,czemu nie napiszesz po polsku,zwyczajnie:piard???

e - 21 listopada 2011, 23:22:32 - *.adsl.inetia.pl
Lech Poznań Ruch Chorzów Śląsk Wrocław Legia Warszawa ------ obiektywnie

fart - 21 listopada 2011, 23:26:03 - *.lan.bermudy.net
@arek Za stary jestem na wyjazdy. Wtedy też byłem za stary. Ostatni wyjazd to chyba w 97 lub 98 zaliczyłem. Napisałeś jakieś głupoty o dawnych sukcesach i i aktualnym dorobku w kontekście Lenczyka i Schetyny a teraz pytasz o wyjazdy w 3 lidze? Właściwie to o czym chcesz dyskutować? O istocie kibicowania już się wypowiedziałeś mimochodem teraz chcesz sprowadzić istotę kibicowania do zaliczania wyjazdów? Komentujesz, a chwilę potem piszesz "bez komentarza". Zdecyduj się w która stronę chcesz poprowadzić polemikę bo jak na razie to bez ładu i składu klepiesz.

kibic - 21 listopada 2011, 23:26:50 - *.range86-155.btcentralplus.com
obiektywnie tak to wyglada ale wszystko jest mozliwe,Gryf nie ma szans taka prawda,Nitek musi sam zagrac w tym meczu i dyrygowac chlopakami zeby w Warszawie wstydu nie było.Arka albo Wisła może sprawic niespodzianke bo L i Chorzow to pewniaki

sopel - 21 listopada 2011, 23:27:36 - *.dynamic.chello.pl
do kibiców legii, którzy już widzą się w półfinale: LEGIA!CO?STAL SANOK hehhehe

fart - 21 listopada 2011, 23:30:03 - *.lan.bermudy.net
W slangu ( polskim) istnieje słowo "fart" i nie jest niekulturalne. A to przecież polski portal i komentarze piszemy po polsku...

jaa(L) do - 21 listopada 2011, 23:31:24 - *.wallstrasse.wohnheim.uni-mainz.de
jasne, że ulewa była na rękę. w końcu bóg też nas faworyzuje. Odpowiedz jednak, jak to się stało, że w poprzedniej rundzie Legia grała z Widzewem, a Wisła z Limanovią, Lech z Bytomiem, Śląsk z Podbeskidziem, a do wylosowania były jeszcze Kluczbork, Gryf, Zdziechowice itd. Grzałka do kulek się zepsuła? Ale ok, wszyscy nas faworyzują, bo wszyscy nas kochają, nieważne czy sędzia jest z Zabrza, Krakowa, czy Białegostoku- sędziowie sprzyjają Legii! Prezes pzpn z Mielca też, viceprezio Antek Piechniczek też Legionista z krwi i kości. W ogóle jak spojrzeć w zarząd pzpn to roi się tam od Warszawiaków i Legionistów. Jak Legii mistrza bez dowodów w '93 odbierali to też było ukryte faworyzowanie!

Do 3x sztu - 21 listopada 2011, 23:33:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zapowiada się niezły maraton Poznańsko-Krakowski! Po pierwsze w 21 kolejce 10-11 marca Wisła podejmuje w lidze Lecha Po drugie w dniach 13-14 marca Lech podejmuje Wisłę w Pucharze Polski Po trzecie po tygodniu tj. 20-21 marca Wisła ponownie podejmuje Lecha, tym razem w Pucharze Polski! Ale jazda!

oic. - 21 listopada 2011, 23:34:38 - *.dynamic.chello.pl
Dla tych wszystkich złych Wislaków i Lechitów powiem tak. Nawet gdyby robic rozstawianie na podstawie aktualnych wyników to: 1.Śląsk 2.Legia 3.Ruch 4.Lech ------ 5.Wisła 6.Arka 7.Ruch Z. 8.Gryf Więc rozstawienie nic raczej by nie pomogło.

kibic - 21 listopada 2011, 23:35:10 - *.range86-155.btcentralplus.com
do farta(naprawde załosny nick)era Romka Z.sie kłania.Wtedy to był jakis jeszcze honor,dzicz bo dzicz ale nikt nikomu nie wbijal kosy w plecy.

JO - 21 listopada 2011, 23:46:25 - *.adsl.inetia.pl
Jako kibic RUCHu Chorzów czytając te komentarze żal mi co po niektórych. Naoglądaliście się programów sportowych w których tylko mowa o Legii, Wiśle, Lechu czy teraz Śląsku i myślicie że nikt inny nie może wygrać pucharu. Bo co? Bo nie ma tyle kasy co te drużyny, bo nie ma takiego stadionu, bo ma mniej znanych zawodników a gów..o prawda. To jest właśnie piękno piłki nożnej że na boisku to nie ma najmniejszego znaczenia liczy się to, kto strzeli więcej bramek i nic więcej. Co niektórzy (ich drużyny już dawno odpadły z tego pucharu) z zawiści obrażają innych. A potem się dziwicie że na Cichej są tak nastawieni do Polski. Widać jak to was boli że klub który nie ma kasy, nie ma gwiazd, nie ma wybudowanego za państwowe pieniądze stadionu tak dobrze sobie radzi w lidze i w pucharze. Zawiść to cecha każdego Polaka którą tu widać w prawie każdym komentarzu. I na przekór tym wszystkim życzę zdobycia Pucharu Arce, Ruchowi Zdzieszowice, Gryfowi i oczywiście mojemu Ruchowi Chorzów, oby któraś z tych drużyn na wiosne cieszyła się z Pucharu Polski.

skoro razi - 21 listopada 2011, 23:48:29 - *.lan.bermudy.net
@kibic Prawie to samo pokolenie. Ale zaraz tam dzicz... Inaczej było i tyle. Teraz to i na A-klasie bywam i też są emocje. Tych najbardziej fanatycznych kiedyś pytam dziś dlaczego nie chodzą na mecze i słyszę różne odpowiedzi. 90% tych kibiców dziś ogląda mecze w kapciach. Może ta proporcja się zmieni kiedyś ale za 15 lat z dzisiejszych 20 latków na stadion będzie przychodzić max 10%. Obym się mylił....

Emilian - 21 listopada 2011, 23:56:19 - *.centertel.pl
A gdzie jest najlepsza drużyna globu - niepokonany, poważany, powszechnie rozpoznawany, pozdrawiany, z najlepszymi kibicami i z piłkarzami, o których biją się najlepsze kluby świata - Robotnicze Towarzystwo Sportowe WIDZEW ŁÓDŹ (CZERWONA ARMIA) ???? Czyżby to potworny PZPN zdyskwalifikował tą zacną drużynę ??

kibic - 21 listopada 2011, 23:58:32 - *.range86-155.btcentralplus.com
do JO,Ruch gra fajną piłke,prosta skuteczna,silna i szybka,tacy jak Piech,Jankowski i inni młodzi to przyszlosc plus wyjadacze Abbott i Zienczuk.Zycze wyyysoookiej wygranej w przyszly poniedzialek koniecznie do zera,bede ogladał i kibicowal.

Kot - 22 listopada 2011, 0:01:51 - *.180.40.142.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@TheBill - Ustawione losowanie pod Ruch Chorzów

JO - 22 listopada 2011, 0:40:01 - *.adsl.inetia.pl
do kibic dziękuję za życzenia. Wiadomo że Ruch nie gra porywającej piłki bo ma takich zawodników jakich ma, ale prowadzeni przez inteligentnego trenera jakim jest Fornalik dobierają tak taktykę pod przeciwnika i walczą na boisku że przynosi to bardzo dobry skutek. Tacy zawodnicy jak Piech, Stawarczyk (niechciani w Widzewie)Jankowski (niechciany w Legii) Zieńczuk (słabo grający w Lechi) Szyndrowski (niechciany w Koronie i Bełchatowie) Grodzicki (niechciany w Bełchatowie) Burliga (nie mający miejsca w Wiśle) czy Abbott (z angielskiej II ligi) pod okiem naszego sztabu trenerskiego dochodzą do takiej dyspozycji iż obecnie jesteśmy na 3 miejscu w ekstraklasie i w 1/4 Pucharu Polski. A to wszystko przy jednym z najmniejszych budżetów w lidze. I to właśnie wszystkich dookoła boli i już planują (odejście trenera, transfery Jankowskiego, Piecha, Janoszki) co by tu zrobić aby to zepsuć. Ot tak ludzka polska zawiść. I jeszcze jedno nie zapomnijcie mnie wyzwać od Chorzowskich p..ów śmied...li i hany..ów. bo to też takie polskie.

071 - 22 listopada 2011, 0:48:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
finał legia - śląsk

Legioner - 22 listopada 2011, 0:54:00 - *.dynamic.chello.pl
Ale mnie śmieszą te wasze kompleksy Legii dla przypomnienia w tamtym roku tez były losowania w siedzibie ITI ,a Legia w drodze po puchar odprawiła Śląsk,Lechię i Ruch ,a w finale Lecha ,więc dajcie sobie na luz.Po prostu w tej edycji mamy troche więcej szczęścia ,osobiście wolałem wisłe lub śląsk bo wiadomo większe emocje i większa mobilizacja piłkarzy.

Pseudonim - 22 listopada 2011, 1:13:10 - *.opera-mini.net (*.146.214.117)
Mam wielka nadzieje ze final bedzie Legia - Lech. Na Narodowym i przy pustych trybunach,a PZPN przez swoja nieudolnosc nie zarobi na biletach... :-) . Bedzie to kolejna kompromitacja rzadu i pzpn ktore stosuja odpowiedzialnosc zbiorowa wobec kibicow...

manik - 22 listopada 2011, 1:15:56 - *.zamek.net.pl
Irtysz powiedz mi dlaczego masz taki kompleks na tle Ruchu? ja widzę że wszędzie wchodzisz gdzie tylko o nim pisze i ciagle walisz te same teksty a dodatkowo tutaj z 3 nicków piszesz o ich załości itp. Jak dla mnie to musiałeś ładnie dostać po d...e od nich że tak się strasznie napinasz na nich. Na szczęscie twoje zdanie się tutaj nie liczy i nic nie zmieni jeśli chodzi o wynik wygra ten kto jest obecnie lepszy. Natomiast jeśli chodzi o to kto nas bardziej kompromituje w europie to stawiałbym że te kluby które maja kasę i teoretycznie lepszych piłkarzy a i tak przegrywają z potencjalnie dużo gorszymi klubami. Zobacz sobie wisłe z Levedią Talin przegrali z Estońskim klubem a ty piszesz że porażka z dużo bogatszym klubem z Austrii jest żenadą. Wiem że moje słowa i tak nic nie zmienią bo najpierw musiałbyś wyleczyć KOMPLEKS żeby sie nad tym zastanowić.

Ślonzok - 22 listopada 2011, 1:18:01 - *.stk.vectranet.pl
Masakra ... odwalcie sie od Ruchu klub bez wielkiej kasy a jakby mieli troche lepszych grajków to Waldek i jego sztab rozpracowaliby wasze Legie, Wisly i inne kluby ... Tam brakuje tylko PIENIEDZY i Ruch leje was tak jak niestety ale juz 20 lat temu ... A to wina polityki i transformacji przeprowadzonej przez Polske na Ślasku (inne transformacje regionów przemyslowych patrz. Westfalia czyli Borussia i Schalke)Do KSG: zajrzyj czasem w inne ksiazki o historii to sie dowiesz ze Ślazacy dawniej zawsze walczyli u boku Korony Czeskiej wlasnie z Wegrami i Polakami i czesto ci drudzy dostawali ... PozdRo Niebiescy i rozwalcie jako ŚLONZOKI ktoryś z klubow tzw 'wielkiej trojki' u nich na ich narodowym!

Turcjano - 22 listopada 2011, 1:49:52 - *.unknown.vectranet.pl
A co powiecie na bramke Wolskiego z Lechią

deRRby - 22 listopada 2011, 2:33:57 - *.barn.cable.virginmedia.com
bedzie sie dzialo na trybunach

KKS - 22 listopada 2011, 7:08:26 - *.cable.net-inotel.pl
Kończąc temat losowań Pucharu Polski; Nic nie stoi na przeszkodzie,żeby od kolejnej edycji,wraz z rozpoczęciem gry przez drużyny ekstraklasowe,już we wrześniu rozlosować od razu całą drabinkę turniejową. I sprawa załatwiona-wszystko jasne,oczywiste-jeden piłkarski problem rozwiązany.

fanRuchu - 22 listopada 2011, 7:49:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W tym sezonie Puchar będzie w końcu nasz!!! A co do trenera Fornalika, to pomyślcie sobie czy zdobywając w tym sezonie Puchar Polski i powtarzając sukces z brązowym medalem w lidze, musiał w ogóle odchodzić do Wisły, która prawdopodobnie nie załapie się nawet do LE. Przed Ruchem duża przyszłość, i grając w przyszłości na odnowionym Stadionie Sląskim, i uczestnicząc w Lidze Europy, klub może zrobić finansowy krok dalej niż obecnie, i w kto wie czy w kolejnym sezonie wzorem Śląska Wrocław nie grać już o 15-koronę, jeśli nie uda się wcześniej zawojować PL dubletem w obecnych rozgrywkach

P(L) - 22 listopada 2011, 8:08:21 - *.ip.netia.com.pl
Ale ruch ma farta, Legiunia i śląsk tez niczego sobie. Finał: Legia-Śląsk. Puchar dla LEGII !!!!!!!!!!!!

mzks - 22 listopada 2011, 8:22:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
arka znowu ma pecha,ale wierze ze u siebie powalczy ARKA-LECH-CRACOVIA

FART? - 22 listopada 2011, 8:24:15 - *.13.14.vie.surfer.at (unknown)
jak co roku "losowanie" pod Legie ...

Iagj - 22 listopada 2011, 8:25:12 - *.opera-mini.net (*.143.148.102)
M6665

Żurek - 22 listopada 2011, 8:41:06 - *.dynamic.chello.pl
Ciekawy dwumecz Arki ze Śląskiem, Gryfu z Legią i Lecha z Wisłą. i Ruch Chorzów pewniak w półfinale.

GejZdzichu - 22 listopada 2011, 9:03:54 - *.centertel.pl
Puchar dla Ruchu ... Zdzieszowice - tak to widzę.

TAG - 22 listopada 2011, 9:04:37 - *.85-237-173.tkchopin.pl
Popieram Pana JO co napisał: Jako kibic RUCHu Chorzów czytając te komentarze żal mi co po niektórych. Naoglądaliście się programów sportowych w których tylko mowa o Legii, Wiśle, Lechu czy teraz Śląsku i myślicie że nikt inny nie może wygrać pucharu. Bo co? Bo nie ma tyle kasy co te drużyny, bo nie ma takiego stadionu, bo ma mniej znanych zawodników a gów..o prawda. To jest właśnie piękno piłki nożnej że na boisku to nie ma najmniejszego znaczenia liczy się to, kto strzeli więcej bramek i nic więcej. Co niektórzy (ich drużyny już dawno odpadły z tego pucharu) z zawiści obrażają innych. A potem się dziwicie że na Cichej są tak nastawieni do Polski. Widać jak to was boli że klub który nie ma kasy, nie ma gwiazd, nie ma wybudowanego za państwowe pieniądze stadionu tak dobrze sobie radzi w lidze i w pucharze. Zawiść to cecha każdego Polaka którą tu widać w prawie każdym komentarzu. I na przekór tym wszystkim życzę zdobycia Pucharu Arce, Ruchowi Zdzieszowice, Gryfowi i oczywiście mojemu Ruchowi Chorzów, oby któraś z tych drużyn na wiosne cieszyła się z Pucharu Polski. Pochwalam to i tez tak uważam. T.A.G Na Zawsze

max - 22 listopada 2011, 9:10:51 - *.bfinv.de (unknown, unknown)
Ja osobiscie najbardziej to nie lubie tej "wielkiej trójki": -Lech Legia Wisla-. Ciesze sie zawsze jak któras z tych druzyn odpadnie, obojetnie czy w PP czy w LE albo jak w T-Mobile ex nie zdobywaja kompletu punktów.

czesiek - 22 listopada 2011, 9:17:04 - *.home.aster.pl
Niebieski - najbardziej polski skład ma ŁKS.

darek - 22 listopada 2011, 9:22:03 - *.net011-g1.isko.net.pl
awans na pewno legia która zresztą ma zawsze FARTA ruch z chorzowa śląsk i tu najbardziej zespoly ktore nie chcialy grać ze soba a jednak muszą grac zwyciesko wyjdzie raczej wisła bo w lidze grają zle to chociaż pp

nor - 22 listopada 2011, 9:44:29 - *.78.123.33
zarozumialcy ze slaska juz nie pamietaja porazki z arka 5-0 pamietac lepiej lepsze 5tke do przodu ale to caly wroclaw a przydala by sie nauczka

z - 22 listopada 2011, 10:29:52 - *.ssp.dialog.net.pl
ze oni arce ze slaskiem pozwolili grac przed euro ?? bedzie trzeba stadion po zadymie odbudowac

ww(L) - 22 listopada 2011, 10:34:35 - *.aster.pl
ja bym chciał,aby Arka grała z Lechem,a Wisła ze Śląskiem, to chociaż ziomale by się eliminowali

Marek - 22 listopada 2011, 10:52:53 - *.bracz.edu.pl
Jeśli PZPN urządza losowanie w siedzibie właściciela jednego z ćwierćfinalistów i potem drużyna tego właściciela wylosuje najsłabszą drużynę z puli to choćby i było to najuczciwsze losowanie, zawsze będzie podejrzane

Mrdox - 22 listopada 2011, 10:59:33 - *.dynamic.chello.pl
do bachora z IP: btb230.neoplus.adsl.tpnet.pl Widać typowe dziecko z Warszawy, PISowskie które nienawidzi Śląska.

dykcaarz - 22 listopada 2011, 11:10:14 - *.mofnet.gov.pl
ty kibic,zamkni te swoje rybie wary,bo piszesz typowy dla was sledzie farmazon..nasz doping was miazdzy..a pisanie ,ze 10tysi to przypadkowi ludzie..na pge arenie,powala mnie ze smiechu nasza Lechia,zawsze miala duzy potencjal kibicowski i ma nadal..przypadkowych turystow,to teraz na kazdym nowym stadionie troche uzbierasz..bylem we Wroclawiu na Slask-Lechia i na wszystkich meczach w Gdansku,a ty pewnie siedzisz tylko przy kompie i na tym bazujesz..na tych wszystkich meczach 3\4 wiedziala doskonale co ma spiewac i jak(wy spiewacie hymn z kartek) ,a wasza piskanie hej drukarka gol jest najgorze wykonana piesnia w tym rytmie..wiec z czym wy do innych sie porownujecie..jak wy nie mozecie ogarnoc 600 tysi,zeby dobrze spiewali ,a co dopiero 30-40tysi!

dykcaarz - 22 listopada 2011, 11:13:32 - *.mofnet.gov.pl
przepraszam za blad 6tys was przerasta sledzie

gch - 22 listopada 2011, 11:21:17 - *.204.174.227
oby w pucharach w przyszłym sezonie grały 4 najlepsze Polskie zespoły czyli Wisła Legia Lech Śląsk (kolejność przypadkowa) i organizacyjnie i sportowo prezentują się najlepiej na tle reszty polskich klubów, więc życzę sobie żeby ktoś z tej czwórki zdobył puchar. Na niespodzianki to już za daleki szczebel rozgrywek

abc - 22 listopada 2011, 11:29:49 - *.160.240.64
Ruch, Lech, Legia i Arka zagraja dalej...Slask wcale nie jest taki dobry

Kks - 22 listopada 2011, 11:33:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jacek Zieliński były piłkarz Legii losując kule strasznie długo w nich gmerał patrząc na Miklasa. Czyżby ustawka ciepłe/zimne kule?

Miron AG - 22 listopada 2011, 11:37:09 - *.centertel.pl
do dykcarz wiesz co Ty to masz jakieś kompleksy do Gdyni i Arki ale to już jest Twój problem. Trochę Cie szkoda dzieciaku ale niestety takie to już teraz Nasze szkolnictwo, że produkuje takie betony jak Ty (i nie chodzi mi wcale o Twój zespół bo każdy kibicuje komu chce). Zainwestuj troszkę w siebie jeśli rodzice tak Cię olali a może jeszcze sie uratujesz, z drugiej strony zamiatać ulice tez ktoś musi.

Lech pozna - 22 listopada 2011, 11:42:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nic dodać nic ująć

aaa - 22 listopada 2011, 11:49:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żeby jeszcze czasem Legia NIE PRZEGRAŁA

Lechita - 22 listopada 2011, 11:56:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda ze Lech nie gra z Legią może by sie zrewanżował za poprzedni zezon w Pucharze Polski.

cinek - 22 listopada 2011, 12:04:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wypowiedzi z Gdyni są żenujące, uważają się za nie wiadomo kogo , a tak naprawdę są nikim tak samo jak ich koleżanki z Lubina.

Miron AG - 22 listopada 2011, 12:23:17 - *.centertel.pl
Tak nikim to może jesteś Ty o boski cinek.........masz swój klub, to skup się na kibicowaniu jemu i nie tylko jak jest dobrze ale także jak jest źle (wszystko się kiedyś kończy). Z klubem jest się na dobre i na złe ale Tobie takie wartości są widać obce. Skupiasz się na innych klubach co znaczy, że leczysz w ten sposób swoje kompleksy. Musisz być bardzo prostym i żałosnym człowiekiem. Normalni kibice dyskutują, kibicując swoim drużynom ale nikogo nie obrażają. Pozdrawiam przyjaciół po szalu, a także tych którym drożynom nie kibicuje ale szanuje ich za to, że mają pasje i szacunek im za to.

DaVe - 22 listopada 2011, 12:29:24 - *.100.112.202
Jakos nie wierze ze wiekszosc z was ma dysleksje

Pavvelihno - 22 listopada 2011, 12:34:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Losowanie ewidentnie ustawione pod Legie. Tak aby miała najłatwiejszą (teoretycznie) drogę do finału.

donAG - 22 listopada 2011, 12:46:28 - *.multi-ip.pl
Zarządca stadionu śląska po wczorajszym losowaniu zarządził wzmocnienie membrany nad trybuną gości... Tylko Arka Gdynia!!!

cinek - 22 listopada 2011, 12:48:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No widzisz i nic jednak o mnie nie wiesz, bo z moim klubem jestem od wielu lat i w 3 lidze też chodziłem na Śląsk, a całą dyskusje zaczęliście wy, i sam obrażasz tutaj innych więcej chyba zakompleksiony to ty jesteś . Swoim komentarzem sam sobie zaprzeczasz.

ŚW - 22 listopada 2011, 12:58:26 - *.dynamic.chello.pl
Hahaha, debile z drukArki nie pamiętają, że mecz, w którym drukArka wygrała 5:0 ze Śląskiem był wynikiem tzw. "ustawiania meczów", ale z was idioci :D No tak, kradniecie flagi Lechii, uciekacie z "górki" a potem twierdzicie, że korupcji nie było mimo całego procesu i wiarygodnych dowodów. Arka=klub bez honoru i ambicji.

SEBA - 22 listopada 2011, 14:18:54 - *.38.160.60.resman.pl (*.3.27.153)
a najlepsza zawsze jest RESOVIA RZESZÓW CEWUKAES

godula z R - 22 listopada 2011, 14:36:14 - *.205.107.16.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dla wszystkich żaboli napinaczy: 3:0,1:2 tyle w temacie INO RUCH Władcy Górnego Ślonska

Legionista - 22 listopada 2011, 14:44:00 - *.swiecie.vectranet.pl
Wyniki będą takie : Lech 2-1 Wisła Ruch Z. 0-1 Ruch Ch. Arka 0-2 Śląsk Gryf 1-3 Legia Rewanże : Wisła 1-1 Lech Ruch Ch 3-1 Ruch Z. Śląsk 4 - 1 Arka Legia 2 - 0 Gryf I mam przeczucie Że Legia obroni tytułu i wygra ten Puchar Polski p raz 2 z rzędu . Będe na wszystkich meczach Legii W PP

SkibiAG - 22 listopada 2011, 14:44:57 - *.dynamic.chello.pl
do ŚW Korupcji szukali w meczu który wygraliśmy z wami 2-1,a i tak nic nie znaleźli...(poczytaj trochę) A 30.03.2003 dostaliście uczciwe 0-5. Ale widocznie tacy jak ty nie mogą tego przeżyć. Ok,twoja sprawa ale w tym momencie nie wypowiadaj się na temat honoru...

adi - 22 listopada 2011, 14:45:43 - *.g-net.pl
wszystko jasne ITI ITI ITI krawaty jak zwykle najslabszy zespol dostali

siekacz - 22 listopada 2011, 14:45:46 - *.routit.net
Od wielu lat Legia w pucharach odnosi największe sukcesy w losowaniu. Nawet dziecko przyzna, że są tu przekręty. W pzpn też nikt nic nie widział. Wcześniej pzpn tak samo tłumaczył kwestię sprzedawanych meczów. Czy w Polsce może być coś normalnie? Czy w polskim futbolu zawsze trzeba faworyzować Legię? Dziś ten klub jest nr 1 i zapewniam, że nie potrzebuje pomocy spod stolika!

dino - 22 listopada 2011, 14:47:16 - *.g-net.pl
pary polfinalowe wisla-slask legia-ruch ch

jasnowidz - 22 listopada 2011, 14:51:09 - *.14.63.254
Awansuje Ruch.

Maciek - 22 listopada 2011, 14:51:47 - *.olsztyn.vectranet.pl
Ruch ma okazję się zrewanżować z Ruchem za ostatni mecz z PP

Puzigaca - 22 listopada 2011, 15:10:26 - *.181.178.52.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
lEGIA to dupsko obesrane!!!

kiboelg - 22 listopada 2011, 15:13:49 - *.181.64.200.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
legia to stara ..... legia ...... jest! legie trzeba ......... legia ...... jest!!!!!!!!! lalalalalalalallalalalallalalalalallalalalalallala lalalalalalal legia to ... jest ! lalalalalallalalalalal Gryf Gryf z Wejherowa z Wejherowa Gryf! Gryf! Anty legia Anty legia Gryf! Gryf! Anty legia Anty legia Gryf! Gryf! Anty legia Anty legia Gryf! Gryf! Anty legia Anty legia Gryf! Gryf! Anty legia Anty legia Gryf! Gryf! Anty legia Anty legia Gryf! Gryf! Anty legia Anty legia

kiboelg - 22 listopada 2011, 15:17:05 - *.147.230.249.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Amica Poznań-Wisła Ruch Dziwkowice-Ruch Chorzy Szparka-Ślask GRYF-legia kościuchnówka hehehehhej Wejherowo! Wejherowo! Gryf

KSP 1911 - 22 listopada 2011, 15:25:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polonia Warszawa kibicuje za Wejherowem.

Boniek - 22 listopada 2011, 15:45:16 - *.kampsys.3s.pl
a ja sądze ze finał w tym roku bedzie Ruch-Lech znowu ale tym razem Ruch wygRa gdyż gra dużo lepiej niż Lech // a w pucharach jak by zagrali zalezy od szczescia bo mnarazie graja bardzo ładnie z 2 napastnikami i ze skutecznoscia ... ino oby skladu nie sprzedali np Jankowskiego Piecha czy Burlige

marcopolo - 22 listopada 2011, 15:53:44 - *.internetia.net.pl
No to ruch w półfinale... yyym tylko który :-)

Corsar - 22 listopada 2011, 16:01:00 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Śląsk, Legia i niebiescy w półfinale. Z Wisłą będzie różnie.

12345 - 22 listopada 2011, 16:08:21 - *.dynamic.chello.pl
Najciekawsze mecze LECH-WISŁA X1 Mniej ciekawsze Ruch Zdzieszowice - Ruch Chorzów 2 Arka Gdynia - Śląsk Wrocław 2 Gryf Wejherowo - Legia Warszawa 2 PS Niespodzianki meczów to Lech-Wisła i Arka-Ślask

unix - 22 listopada 2011, 16:19:42 - *.ip.netia.com.pl
ło to lech ma szanse aż 3 razy pokonać wisłe i to aż 2 w krakowie coś nie samowitego. A legia trafia na gryf. Szkoda tylko że to dwumecze są bo by gryf mógł się na ten jeden spiąć, a tak to rady może nie dać na Coca-cola a sorry Pepsi arena chociaż zremisować.

kamil123 - 22 listopada 2011, 16:34:27 - *.bb.online.no
gryf-legia 1-0 legia-gryf 0-2 ruchzadeszowice-ruchch 1-0 ruch ch -ruch zades3-0 wisła-lech wisła-lech 1-0 0-2 stilić-stilić

Maksiula - 22 listopada 2011, 17:07:16 - *.cdma.centertel.pl
A ja mam pytanie zupełnie z innej beczki:Czy Markowi Zieńczukowi należy uznać asystę z meczu Ruch-Cracovia,gdzie przy pierwszej bramce on dośrodkowywał,a Nawotczyński strzelił ''swojaka''.Z góry dziękuję za obiektywną i rzetelną odpowiedź.Pozdrawiam.

robirw - 22 listopada 2011, 17:16:58 - *.dip.t-dialin.net
Bardziej od Wisly nikt nas w europie nie skompromituje,wiec jak mialbym wybierac to wole Ruch...czy inne Zdzieszowice niz Wisle w pucharach.Dacie rade Kolejorz!!!

spec - 22 listopada 2011, 17:24:51 - *.231.7.151.koba.pl
No tak lech-wisła a legia-gryf mozna sie było spodziewac

Miedziowy - 22 listopada 2011, 17:33:53 - *.189.77.47
Zaglebie pojedzie jednak do Wroclawia w tym roku

zdzich659 - 22 listopada 2011, 18:06:52 - *.adsl.inetia.pl
Kolejorz z pucharem

Areczka ol - 22 listopada 2011, 19:09:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Arka górą

o2 - 22 listopada 2011, 19:16:09 - *.blokowe.pl
I mecze Lech Poznań - Wisła Kraków 2:0 Ruch Zdzieszowice - Ruch Chorzów 0:3 Arka Gdynia - Śląsk Wrocław 2:1 Gryf Wejherowo - Legia Warszawa 0:4 Rewanże Wisła Kraków - Lech Poznań 0:1 Ruch Chorzów - Ruch Zdzieszowice 3:0 Śląsk Wrocław - Arka Gdynia 2:0 Legia Warszawa - Gryf Wejherowo 6:0

AG! - 22 listopada 2011, 19:46:44 - *.dynamic.chello.pl
Finał Arka Gdynia : Gryf Wejherowo! Tyle w temacie

medze - 22 listopada 2011, 20:12:32 - *.dynamic.mm.pl
A co bedzie jak Arka wygra ze Slaskiem i AWANSUJE DO FINALU PP>ORAZ AWANSUJE DO EXTRAKLASY

eLka - 22 listopada 2011, 20:33:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Finał: Legia - Śląsk. Wygrana: Legia Nie mozecie przezyc ze Legia znowu wygra PP i piszecie durne komentarze typu "Legia zawsze ma szczescie"

sebbbb - 22 listopada 2011, 21:27:26 - *.CNet2.Gawex.PL
R U C H - w następnym sezonie będzie grzał tyły tabeli, trener odejdzie piłkarzy sprzedadzą i tyle będzie !!!

agro - 22 listopada 2011, 21:32:41 - *.play-internet.pl
Hurrrrraaaaa! Ruch w półfinale!!!

Warszawiak - 22 listopada 2011, 22:00:42 - *.mnc.pl
mam pytanie do znawców ,jaka stacja przeprowadziła losowanie par .....TVN Turbo, a kto jest sponsorem Legii Warszawa ......ITI a do kogo należy TVN Turbo do ITI, innego losowania nie mogło być Losowali by do skutku by Legia miała 3 ligowca i do tego pierwszy mecz nawyjeździe w razie czego, by móc jak coś dać walizkę banknotów

moskaluRTS - 22 listopada 2011, 22:13:40 - *.sieradz.vectranet.pl
Mam pytanko,a mianowicie ciekawi mnie z kim mają zgodę i układy-sztamy,a z kim kosę "Zdzichy"?

/R\ęce poł - 22 listopada 2011, 22:23:57 - *.inet-siec.pl
@sebbbb - Bawisz się w nostradamusa? czy masz nawalone w głowie? obstawiam to drugie!! Zazdrośniki i tyle w temacie!!!!

PogonSzcze - 22 listopada 2011, 22:43:03 - *.szczecin.mm.pl
Lech Poznań - Wisła Kraków 2:0 (Lech po kiepskich wynikach w lidze musi coś ugrać w PP , Wisła jeszcze sie nie pozbiera do tego czasu,potrzeba im trenera.) Ruch Zdzieszowice - Ruch Chorzów 1:2 (Walka Zdzieszowic nie wystarczy z drugim składem Ruchu" Arka Gdynia - Śląsk Wrocław 1:1 po karnych Arka (Myślę, że Lenczyk i świta chce postawić wszystko na ligę,mają dużą szanse na mistrza,w co wątpie, ale w pierwszej trójce będą). Gryf Wejherowo - Legia Warszawa 0:2 (Kontrola przez cały mecz "drugim składem") w końcu losowanie w TVN ...

pfi - 22 listopada 2011, 22:54:49 - *.252.8.246.internetia.net.pl
moskaluRTS - 22 listopada 2011, 22:13:40 - 078088029191.sieradz.vectranet.pl Mam pytanko,a mianowicie ciekawi mnie z kim mają zgodę i układy-sztamy,a z kim kosę "Zdzichy"? Z nikim... Chyba jeżdżą na KSG...

Obiekt - 22 listopada 2011, 23:06:14 - *.dynamic.chello.pl
Śląsk niech nie będzie taki pewny awansu Arka wyeliminowała Polonie Warszawa e-klasowy zespol i to 3:1 wiec wszystko zależne jest jak skonczy sie mecz w Gdyni i jaka bedzie postawa obroncow na wyjezdzie we Wrocku. P.S Gryf tez nie jest stracony napewno powalczy o swoje pozdrawiam normalnych kibicow nie moge doczekac sie wyjazdu fajnie jezdzi sie na takie nowoczesne obiekty ;)

KONRAD - 23 listopada 2011, 3:51:33 - *.ssp.dialog.net.pl
We Wrocławiu będzie najprawdopodobniej powtórka wyniku z wiosny br.

kolejorz - 23 listopada 2011, 4:18:02 - *.9-3.cable.virginmedia.com
ta ladna pani dokładnie wiedziała jak losowac a lech i tak zrobi jej na złośc haha pozdro dla fanów kolejorza

Dante - 23 listopada 2011, 7:35:06 - *.217.146.194.generacja.pl
Wynik Arki nie zależy od tego, jaka będzie postawa obrońców we Wrocławiu tylko od tego, czy Śląsk zagra na swoim normalnym poziomie, czy nie. Jeśli tak, to postawa obrońców Arki nie będzie miała nic do rzeczy - wybiją gdynianom potężną dziurę w tyłku. A Śląsk ten sam e-klasowy zespół, wyeliminowany niedawno przez Arkę obił niedawno 4:0.

adoniso - 23 listopada 2011, 8:42:23 - *.181.131.226 (*.1.3.3)
LEGIAAA!Co?? Sanok!

ucho - 23 listopada 2011, 8:47:59 - *.85-237-169.tkchopin.pl
Tylko areczka !!!!!!!!!!!!!!!!

slawek - 23 listopada 2011, 9:18:32 - *.adsl.inetia.pl
Śląsk do meczu z Arką rozegrają 4 mecze o stawkę w 2012 roku, a Arka dopiero po meczu ze Śląskiem rozegra pierwszy ligowy mecz

Rodiego - 23 listopada 2011, 9:38:26 - *.adsl.inetia.pl
Lech Poznań 1:0 Wisła Kraków Ruch Zdzieszowice 0:2 Ruch Chorzów Arka Gdynia 1:0 Śląsk Wrocław Gryf Wejherowo 0:1 Legia Warszawa Wisła Kraków 0:0 Lech Poznań Ruch Chorzów 2:0 Ruch Zdzieszowice Śląsk Wrocław 2:1 Arka Gdynia Legia Warszawa 2:0 Gryf Wejherowo

pilkarz - 23 listopada 2011, 9:58:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Według mnie: Lech 0:0 Wisła Ruch Zdzieszowice 0:1 Ruch Chorzowo(excuse me) Arka 1:3 Śląsk Gryf 1:0 Legia Lech 0:0 Wisła pd. 1-0 CHORZOWO - 0:0 Zdzieszowice Śląsk 0:1 Arka Legia 1:0 Gryf pd. k. 9-10 Awans: Lech, CHoRZowO, Slask, i HISTORYCZNY AWANS GRYFA WEJHEROWO

nyrool - 23 listopada 2011, 11:59:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Puchar Polski dla Gryfa Wejherowo !!! Pozdro Jednostka Wojskowa w której służyłem!!!!!!!!!Pozdro Gryfici!!!!!!!!!!

AG - 23 listopada 2011, 14:24:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Myślę,że finał Legia Lech zadowoliłby kibiców jednej i drugiej drużyny. Z obserwacji wynika ,że to najlepsi kolesie w E-lidze. Jedni drugich podziwiają i żyć bez siebie nie mogą. Ja typuję finał marzeń ARKA WISŁA lub ARKA RUCH Ch - pozdawiam niebieskich i czerwoną Łódź

do tauzen1 - 23 listopada 2011, 22:01:35 - *.4-2.cable.virginmedia.com
zapomniałeś dodać że jeden tytuł dostali za puchar polski w roku 1951- w lidze skończyli wtedy na 6 miejscu

sdwss19 - 24 listopada 2011, 14:57:32 - *.tvk.torun.pl
Dalej przejdzie: Lech Poznań, Ruch Chorzów, Śląsk Wrocław i Legia Warszawa

messi - 24 listopada 2011, 17:05:23 - *.181.162.233.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
dalej przejdzie:Legia Warszawa,Wisła Kraków,Śląsk Wrocław i ruch zdzieszowice

u(L)tra - 24 listopada 2011, 23:14:57 - *.net09-g1.isko.net.pl
Czy Gryf jest naprawdę najsłabszy? Bo co? Bo grają w III lidze a więc najniżej ze wszystkich uczestników. Zanim zaczniecie "ustawiacze" pisać głupoty prześledźcie drogę Wejherowian do 1/4 finału. Wyeliminowane (pierwszoligowe): Olimpia Grudziądz, Zawisza Bydgoszcz, Sandecja Nowy Sącz a później (ekstraklasowe) Korona Kielce i Górnik Zabrze. To wcale nie będzie (pomimo wysokiej obecnie formy Legii) łatwy dwumecz, szczególnie ten na Pomorzu.

kihiu - 24 listopada 2011, 23:25:17 - *.dynamic.chello.pl
Lech Poznań - Wisła Kraków 1- 1 Ruch Zdzieszowice - Ruch Chorzów 0-0 Arka Gdynia - Śląsk Wrocław 2-2 Gryf Wejherowo - Legia Warszawa 0-2 rewanże Wisła Kraków - Lech Poznań 1-3 Ruch Chorzów - Ruch Zdzieszowice 4-1 Śląsk Wrocław - Arka Gdynia 0- 1 ( w ostatniej kolejce śląsk zrzucił arkę z ligi, będzie rewanż ) Legia Warszawa - Gryf Wejherowo 3-0

marcinnnn - 25 listopada 2011, 9:24:20 - *.portnet.pl
A ja bym chciał zobaczyc w Wejherowie nie ten drugi skład a pierwszy... byłby to pogrom, ale też niesamowita karta w historii Gryfa, no i niejako nagroda za ich walkę do tej pory.

oley - 25 listopada 2011, 21:49:30 - *.dynamic.chello.pl
Lech - Wisła 1:0 i 0:0 Chorzów - Zdzieszowice 1:1 i 3:1 Arka - Śląsk 0:1 i 1:2 Legia - Gryf 3:0 i 2:0 Podsumowując Lech fartownie gdzieś tam Rudnievs dołoży nogę mimo parcia Wisły. Chorzowianie po niepewnym remisie w Zdzieszowicach nadrobią przy Cichej. Arka polegnie już w Gdyni, jak również i we Wrocławiu ale bez szaleństwa. Legia - jest na fali, jeśli pociągnie tak dalej to zaczną spotkanie szybko od wysokiego C przejmie inicjatywe i dowiezie to do końca, z szacunkiem do Gryfu, ale Legii narazie nie da się zatrzymać. Zaufajcie grywam już trochę - zapiszcie sobie te wyniki... pozdro

ksg WsA - 26 listopada 2011, 11:32:42 - *.adsl.inetia.pl
Lech Poznań 2 - 0 Wisła Kraków Ruch Zdzieszowice 1 - 2 Ruch Chorzów Arka Gdynia 2 - 1 Śląsk Wrocław Gryf Wejherowo 1 - 2 Legia Warszawa rewanż Wisła Kraków 1 - 2 Lech Poznań Ruch Chorzów 3 - 1 Ruch Zdzieszowice Śląsk Wrocław 3 - 0 Arka Gdynia Legia Warszawa 0 - 2 Gryf Wejherowo 1/2 Lech 1 - 2 Ruch Śląsk 1 - 1Gryf Ruch 1 - 0 Śląsk 0 - 1 Gryf finał Ruch - Gryf

|
|