[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


25 czerwca 2012, 13:24:42 - euzi
LE: Lech - Żetysu

Lech Poznań w I rundzie eliminacji Ligi Europy zagra z kazachskim Żetysu Tałdykorgan. Mecze tej fazy zostaną rozegrane 5 i 12 lipca, a pierwsze spotkanie odbędzie się w Poznaniu.

Potencjalnym rywalem Lecha w II rundzie będzie zwycięzca dwumeczu Xəzər-Lənkəran - JK Nõmme Kalju.

Żetysu to aktualny wicemistrz Kazachstanu. W trwającym obecnie sezonie rywal Lecha jest na przedostatnim, 13. miejscu w tabeli z dorobkiem 10 punktów zgromadzonych w 14 meczach.

Piłkarzem kazachskiego klubu w obecnym sezonie był były pomocnik Cracovii - Vule Trivunović.

Futbolnyj kłub Żetysu Tałdykorgan

Rok założenia: 1981
www: http://www.fc-zhetisu.kz/
P.o. dyrektora klubu: Kuat Tułakbajew
Trener: Slobodan Krčmarević
Stadion: Żetysu (5550 miejsc)

Kadra zespołu:

Bramkarze: Władimir Łoginowskij (08.10.85, 192/87), Siergiej Stiepanienko (25.01.81, 188/81).

Obrońcy: Danijar Mukanow (26.09.76, 180/75), Wiktor Kowalow (25.08.80, 190/81), Zachar Korobow (18.05.88, 180/76), Ajdar Kumisbiekow (09.02.79, 177/78), Miloš Mihajlov (15.12.82, 185/79, Serbia), Damir Dautow (03.03.90, 187/80).

Pomocnicy: Ivan Cvetković (12.02.81, 177/76, Serbia), Marko Đalović (19.05.86, 188/80, Serbia), Siniša Dobrašinović (17.02.77, 186/82, Cypr/Czarnogóra), Zoran Kostić (14.11.82, 184/78, Serbia), Sierikżan Mużykow (17.06.89, 167/64), Azat Nurgalijew (30.06.86, 173/68), Sajat Sarijew (15.10.92, 168/66), Ołżas Spanow (06.08.90, 168/66), Siergiej Skorych (25.05.84, 184/78).

Napastnicy: Edin Junuzović (23.04.84, 187/87, Chorwacja), Goran Marić (23.04.84, 187/84, Serbia/Hiszpania), Danilo Belić (10.11.80, 185/80, Serbia), Aleksiej Szczotkin (21.05.91, 193/87).

Historia meczów polsko-kazachskich w europejskich pucharach:

2007/08 - PUEFA - E2 - Toboł Kostanaj - Dyskobolia Grodzisk Wielkopolski - 0-1, 0-2
2010/11 - LE - E1 - Szachtior Karaganda - Ruch Chorzów - 1-2, 0-1
2011/12 - LE - E1 - Jagiellonia Białystok - Irtysz Pawłodar - 1-0, 0-2

Bilans: trzy starcia - dwa awanse polskich drużyn.

Liga Europy 2012/13

wow - 25 czerwca 2012, 13:25:15 - *.sileman.net.pl
Chiny:D

Dudzik - 25 czerwca 2012, 13:25:26 - *.dynamic.chello.pl
kurde jednak daleki wyjazd

Mamed - 25 czerwca 2012, 13:25:40 - *.50.132.234
blisko mają przynajmniej

lechita - 25 czerwca 2012, 13:25:42 - *.xdsl.centertel.pl
gorzej być nie mogło ....

Lpp - 25 czerwca 2012, 13:25:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to powtórka z Irtysza...

nieciecza - 25 czerwca 2012, 13:26:04 - *.dynamic.chello.pl
Żetysu - Lech 3:1
Lech - Żetysu 2:1
awans: Żetysu Tałdy-coś tam

lol - 25 czerwca 2012, 13:26:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kolej transsyberyjska on tour

Wuchta - 25 czerwca 2012, 13:26:13 - *.maverick.com.pl
No bo padnę . Znowu jakiś klub którego w ogóle nie powinno być w UEFA. Najgorzej jak mogli trafili.

Roberto - 25 czerwca 2012, 13:26:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do przejscia

asdaq - 25 czerwca 2012, 13:26:33 - *.adsl.inetia.pl
no dobra nie narzekajcie pojada pare dni wczesniej i nie bedzie jakiegos wiekszego problemu

JGB - 25 czerwca 2012, 13:26:50 - *.elpos.net
Fani kazaskiej piłki będą znali kolejny wielki klub . Wyczuwam , że Lech dołączy do Jagiellonii w ekspansji na Kazachstan .

Kofu - 25 czerwca 2012, 13:27:08 - *.50.134.230
hah wiedziałem, że nas (Polaków, bo Lecha nie lubię) wyślą do Azji a to 200 km od Chin leży...

4 - 25 czerwca 2012, 13:27:21 - *.aster.pl
najwazniejsze ze przyjaciele z poznania mocno sie wykosztuja i dalej beda trzasc portkami o wynik meczu. pozdrawiamy!

kkk - 25 czerwca 2012, 13:27:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co to kurde jest ? jakieś Mongoły ?

QWE - 25 czerwca 2012, 13:27:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
o Bozia!Współczuje tej wycieczki praktycznie do Azji...

Lysy - 25 czerwca 2012, 13:27:46 - *.dynamic.chello.pl
Najgorzej jak mogli

Taaaak - 25 czerwca 2012, 13:28:36 - *.153.75.233
Taaaaak !!! TAK !!!!

statystyk - 25 czerwca 2012, 13:28:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jedźmy tam! Oddajmy walkowerem wyjazd 0:3, a w Poznaniu ciśniemy ich 5:0 i jest spokój. Zapłaci się tylko 10 tys. euro kary.

zex - 25 czerwca 2012, 13:29:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
Parę km do Chin . Pewnie widać Wielki Mur

zxc - 25 czerwca 2012, 13:29:20 - *.lublin.mm.pl
z 200 km od granicy z Chinami

montechius - 25 czerwca 2012, 13:29:41 - *.113.121.215
cos nie maja polacy szczescia do losowan...ciekawe co pozniej wylosuja ruch i legia no i lech ze slaskiem w kolejnych rundach bo inaczej byc nie moze jesli takie stadiony mamy musza byc teraz wyniki by bic sie z najwiekszymi za 10 lat

kofu jest - 25 czerwca 2012, 13:29:43 - *.szczecinek.vectranet.pl
O czym ty bełkoczesz drogi Kofu?

maciej - 25 czerwca 2012, 13:29:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żetysu - Lech 2:1
Lech - Żetysu 1:1

Jaro - 25 czerwca 2012, 13:29:57 - *.zamosc.mm.pl
Bardzo dobre losowanie słabiutki przeciwnik do przejścia

oki - 25 czerwca 2012, 13:30:35 - *.dynamic.chello.pl
5 667 km Jesteśmy Zawsze Tam !!!!

ząbek - 25 czerwca 2012, 13:30:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
znowu na koniec świata!

sdds - 25 czerwca 2012, 13:30:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja cie nie pierdziele, 6000 kilometrów

krako - 25 czerwca 2012, 13:30:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w pierwszym meczu 3-0 dla lecha i potem wycieczka do kazachstanu

Krymas - 25 czerwca 2012, 13:31:16 - *.231.73.15
To Kazachstan leży w Europie? Btw. 5667 km, pozdro -.-'

zielin - 25 czerwca 2012, 13:31:35 - *.olsztyn.vectranet.pl
Hahahahahahahahahah, się przestać śmiać nie mogę, bo se pomyślałem, że nazwa fajna to ich Lech chapnie O i masz hahah. Wycieczka do Chin, 8 tys km w obie strony, pogratulować !!

Lechita - 25 czerwca 2012, 13:31:38 - *.promax.media.pl
@statystyk po 1 byłby walkower 5-0 a po 2 już raz ktoś tak zrobił i go wyrzucili z pucharów

QWE - 25 czerwca 2012, 13:31:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najlepsze jest to że UEFA kasę płaci chyba dopiero od grupy a póki się do niej nie trafi,wszystko na swój koszt;|

Hananek - 25 czerwca 2012, 13:32:26 - *.play-internet.pl
kosztowny wyjazd...

lechpo - 25 czerwca 2012, 13:32:33 - *.net4me.pl
oki
Chyba w linii prostej z mojej mapy wychodzi prawie 7 tys km, jak przegraja to niech riksza wracaja

Lpp - 25 czerwca 2012, 13:32:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Uefa za każdą rundę płaci 90 tyś Euro...

Kibic zwyk - 25 czerwca 2012, 13:33:09 - *.static.umradzionkow.3s.pl
Losowanie na uefa.com wam dziala ?

Erol - 25 czerwca 2012, 13:33:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sprawdziłem tabele po 14 kolejkach Żetys ma 10 punktów bilans bramkowy 15-27 także w pierwszy meczu w poznaniu pogrom stawiam z 5-0 dla lecha poznan

Taaaak - 25 czerwca 2012, 13:33:19 - *.153.75.233
Lech - Żetysu 0-1
Żetysu - Lech 3-0

Kofu - 25 czerwca 2012, 13:33:27 - *.50.134.230
"W trwającym obecnie sezonie rywal Lecha jest na przedostatnim, 13. miejscu w tabeli z dorobkiem 10 punktów zgromadzonych w 14 meczach. " Czyli jak odpadną to będzie największa kompromitacja w historii.

kamilson - 25 czerwca 2012, 13:33:37 - *.telpol.net.pl
co to jest. zeby latac taki kawal drogi to jets nie do pomsylenia. uefa sie kompromituje

1234567890 - 25 czerwca 2012, 13:33:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pierwsze spotkanie w Poznaniu a więc wygrywamy 4-0 i odpuszczamy rewanż no i kasę się zaoszczędzi a tam nie wiem czy udało by się przynajmniej zremisować

aol - 25 czerwca 2012, 13:33:52 - *.193.53.32
Najkrótsza droga z Bułgarskiej wg. Google to 5677 km.
Chiny tuż, tuż ...

ju - 25 czerwca 2012, 13:33:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żetysu Tałdykorgan nic mi to nie mówi,ale nie ma się co dziwić.
Lech będzie zdecydowanym faworytem i trzeba oczekiwać od Lecha pewnego zwycięstwa,ale lekceważyć rywala nie wolno

Uganda - 25 czerwca 2012, 13:34:04 - *.tvkdiana.pl
Obecnie Zetys zajmuje przedostatnie miejsce w tabeli

Pogoń - 25 czerwca 2012, 13:35:05 - *.dynamic.chello.pl
Ludziska ogarnijcie się-powinniśmy życzyć każdemu polskiemu klubowi który gra w pucharach jak najlepiej-przecież te kluby zdobywając lub nie p
unkciki-grają o naszą pozycję(ranking UEFA) EUROPIE a co za tym idzie...wiadomo????czy nie???Pozdrawiam odwiecznych wrogów-niebawem spotkamy się w końcu w lidze a mecze z Wami to świętość.

kolo - 25 czerwca 2012, 13:35:18 - *.ip.netia.com.pl
Cytuję: "Czwarta drużyna ubiegłego sezonu dowie się też dziś, z kim 19 i 26 lipca zagra w II rundzie eliminacji." Najpierw trzeba awansować droga redakcjo, co wcale patrząc na polską piłkę nie musi być takie pewne.

balt - 25 czerwca 2012, 13:35:28 - *.szczecin.mm.pl
kutwa! z jakiej w ogóle paki kraj leżący niemalże w centralnej Azji gra w europejskich pucharach?? przecież to jest parodia jakaś!

atero - 25 czerwca 2012, 13:35:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeżeli w kazachskiej lidze ma bilans 15-27 to jestem spokojny o lecha

QWE - 25 czerwca 2012, 13:36:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.livesports.pl/tabela/MBwI8HdH/SK1GVDvl/
Tabela ligi kazachskiej

d - 25 czerwca 2012, 13:36:33 - *.internetia.net.pl
żytesu jest po 14 kolejkach przed ostatni w lidze i ma tylko 10 pkt

pundu - 25 czerwca 2012, 13:36:40 - *.107.26.250
montechius - a czym się będą te kluby biły z najlepszymi? Niespełnieionymi nadziejami kibiców?
Transferów spektakularnych nie ma, młodzieży uzdolnionej brak. Wizji budowy drużyny brak. Umiejętności utrzymania najlepszych zawodników brak.
Euro dobitnie pokazuje gdzie jesteśmy.
Co do losowania to fatalnie.

pimpek - 25 czerwca 2012, 13:37:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do chin
i powtorka z irtysza ;p
oby nie ale 1 mecz w poznaniu i pewnie 1 0 dla lecha potem wyjazd i 2 0 w plecy tak niebedzie ;p

widz30 - 25 czerwca 2012, 13:37:12 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Fajny meczyk się zapowiada jedziemy kurcze do Poznania tralalala! Lech zaczyna o słabego etapu ale miejmy nadzieje że dojedzie do rozgrywek grupowych byłoby super pamietajmy też o tym że bedzie rozstawiany nawet w IV rundzie

natarr - 25 czerwca 2012, 13:37:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie jest źle, w okolicy widzę mają lotnisko

Borys - 25 czerwca 2012, 13:38:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
FC Shakhtyor Karagandy (KAZ) v KS Ruch Chorzów (POL) ?

3 - 25 czerwca 2012, 13:39:07 - *.aster.pl
co roku to powtarzamy jako kraj. ciagle azerbejdzan, armenia,gruzja i kazachstan, a zachod europy lata sobie na wyspy oczwe i do andory. co taki kraj jak kazachstan robi w federacji europejskiej?wystarczy chciec i zglosic akces? to kto nastepny? mongolia i chiny?

1234567890 - 25 czerwca 2012, 13:40:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do 3 -- może Madagaskar

Europejczy - 25 czerwca 2012, 13:40:49 - *.play-internet.pl
Pyry jadą do Azji, he, he, czyli do siebie.

mks - 25 czerwca 2012, 13:41:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"do przejścia"... nie ma innej opcji jak faza grupowa! BIĆ ŻENTYCE!

zurekpbw - 25 czerwca 2012, 13:41:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
u siebie wygrać wysoko i szlus, w Żetysu gra trivunović, cracovia-lech przyjaciele xD

baa - 25 czerwca 2012, 13:48:08 - *.dynamic.chello.pl
W pierwszym meczu strzelić 4 bramki, nie stracić żadnej i można lecieć do Azji...

Bart - 25 czerwca 2012, 13:48:22 - *.90.138.23
dostaną baty w Poznaniu i koniec tematu!

lukasz - 25 czerwca 2012, 13:48:26 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.73)
Pamietacie w innych sezonach aby grał ten klub?
Ja pierwsze słysze o takim.

z - 25 czerwca 2012, 13:48:33 - *.ssp.dialog.net.pl
a widzicie taki gibraltar ktory jest o wiele blizej do europy sie stara i nie moze sie dostac a tam gdzie petrodolary to uefa bierze jak leci

Bart - 25 czerwca 2012, 13:49:36 - *.90.138.23
@AveSilesia, zobaczymy gdzie twój śląsk wyląduje

dsa - 25 czerwca 2012, 13:51:37 - *.dynamic.chello.pl
hehe urok europejskich pucharow, raz sie trafia na City czy Juve a raz na jakis farmerow bez stadionu z centralnej azji, ktorzy walcza by nie spasc z kazachskiej ligi... dobrze ze my trafizlismy na budocnost, bo tez mogl byc azerbejdzan czy armenia

zielin - 25 czerwca 2012, 13:52:10 - *.olsztyn.vectranet.pl
Że zapytam, bo może ktoś jest zorientowany: A będzie transmisja na żywo z Tałdykorganu? hahahh

pundu - 25 czerwca 2012, 13:52:48 - *.107.26.250
"3" masz rację. Zasady podziału geograficznego są bardzo bardzo niejasne.

Xevatiz - 25 czerwca 2012, 13:52:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Czwarta drużyna ubiegłego sezonu dowie się też dziś, z kim 19 i 26 lipca zagra w II rundzie eliminacji."
A co wy już im awans przypisujecie? Powinno być "Czwarta drużyna ubiegłego sezonu dowie się też dziś, kto będzie jej ewentualnym rywalem 19 i 26 lipca w II rundzie eliminacji."

Hananek - 25 czerwca 2012, 13:53:08 - *.play-internet.pl
kosztowny wyjazd...

LuxTorpeda - 25 czerwca 2012, 13:53:11 - *.centertel.pl
Fatalne losowanie logistycznie oraz kibicowsko. W Lechu niech przeanalizuja ub. roczne wystepy Jagiellonii z Irtyszem. W przypadku kleski kopacze moga wracac pieszo z Kazachstanu.

\****/ Kie - 25 czerwca 2012, 13:53:59 - *.home.aster.pl
Autobusem?

amster - 25 czerwca 2012, 13:54:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Bart. Osiołku tak samo pewnie gadałeś po losowaniu grupy z Juve i City. Potem musiałeś siedzieć pod stołem i szczekać:-)

Alaba - 25 czerwca 2012, 13:54:17 - *.pz1-nat.espol.com.pl
Jak działacze PZPN -u jak i klubowi, którzy nabijają własne kieszenie, spuścili polską piłke na samo dno, to trudno sie dziwić, że jestesmy losowani w koszyku z Kazachami i Albańczykami.Żetysu Tołdykorgan, ale jaja! Na pewno o takim rywalu marzył prezes Kolejorza Rutkowski, żeby wejść z kuchenkami na rynek kazachski, a do tego jeszcze kasa za prawa do transmisji!

Warszawa(L - 25 czerwca 2012, 13:54:37 - *.49.14.70
O kuchenki daleki wyjazd i pewnie nie pojada, bo oni sa zawsze tam hehe

benfa - 25 czerwca 2012, 13:54:59 - *.184.21.236
byle sie nie skompromitowali

:) - 25 czerwca 2012, 13:55:52 - *.dynamic.mm.pl
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahah

Anton - 25 czerwca 2012, 13:58:30 - *.ibd.gtsenergis.pl
ok. 5000 km w lini prostej. 100 km od granicy z Chinami aktulanie Zhetysu zajmuje przedostatnie miejsce w kazaskiej Ekstraklasie. Także... dadzą rade spokojnie sądzę....

jeszcze je - 25 czerwca 2012, 14:01:07 - *.153.32.18
Intertoto:
I mecz: Polonia Warszawa 0-3 Toboł Kostanaj
2003-06-29 14:00 IT, I runda -
II mecz Toboł Kostanaj 2-1 Polonia Warszawa

Mati - 25 czerwca 2012, 14:01:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Część Kazachstanu leży w Europie. Chodź zgadzam się, że ten podział geograficzny jest bez sensu. Skoro to jest losowanie to powinno być LOSOWANIE a nie dobieranie.
Tylko Legia ;)
PS. i Śląsk i Lech mają obowiązek przejść dalej. Liczę, że dwa wyżej wymienione zespoły plus Legia zagrają w fazie grupowej LE. Ruch Chorzów chyba jest za rzadki, dodatkowo straci Jankowskiego na rzecz Legii

V - 25 czerwca 2012, 14:04:05 - *.opera-mini.net (*.112.18.212)
Toz to powinno grac w pucharze Azji -bezsens-albo te kluby z bylego ZSRR powinny grac ze soba i dopiero w 3rundzie z europejskimi

dreddy - 25 czerwca 2012, 14:04:41 - *.eurocash.pl
Goran Marić (ESP/SER) - grał w rezerwach Barcelony. jego poprzednim klubem jest Lombard Papa - gdzie grał razem z Gergo Lovrencsicsem nowym piłkarzem Lecha.

lukasz - 25 czerwca 2012, 14:05:21 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.73)
Pamietacie w innych sezonach aby grał ten klub?
Ja pierwsze słysze o takim Zetys .... jejku jak to się wymawia

lukasz - 25 czerwca 2012, 14:06:50 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.73)
Rok założenia: 1981
Stadion 5,5 tys
Troszke większy niż my mamy w okręgówce

lolololo - 25 czerwca 2012, 14:06:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
najpierw samolotem do pekinu a pozniej pociagiem do kazachstanu w towarzystwie uroczych chinskich kibicow kolejorza. lech odpadnie bo first mecz graja u siebie

emigrant - 25 czerwca 2012, 14:07:54 - *.40.254.114.threembb.co.uk
Co wy sie tak Kazachstanu czepiacie, przynajmniej czesc lezy w europie i to tej geograficznej, powiedzcie mi co Izrael robi w UEFA skoro do europy to ma kawalek i powinen grac w azjatyckiej strefie.

qew - 25 czerwca 2012, 14:17:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pozostałe pary: 1 część;
Honved - Flamurtari Vlore
MTK - Senica
Elfsborg - Floriana Valletta
Khazar Lenkoran - Nomme Kalju
St. Patricks - IBV Vestmannaeyjar
Bohemians Dublin - Thor Akkueri
FK Baku - Mura Murska Sobota
Inter Baku - Trans Narva
Olimpija Ljublana - Jeunesse Esch
KuPS - Llanelli AFC
Mypa - Cefn Druids AFC
JJK - Stabaek
Cliftonville - Kalmar FF
Rosenborg - Crusaders
Dacia Kiszyniów - Publikum Celje
Bangor City - Zimbru
Twente Enschede - Santa Coloma

NV - 25 czerwca 2012, 14:17:48 - *.masterplanet.fi
@emigrant: wyobraź sobie, co by się działo np. podczas meczu mistrza Izraela z mistrzem Syrii, Egiptu albo innego arabskiego państwa... Zresztą, Izrael chyba nawet był w strefie azjatyckiej przez trochę - przyjęli ich do Europy z jakieś 20 lat temu.

asd - 25 czerwca 2012, 14:19:22 - *.dynamic.chello.pl
emigrant, bo w azji czy afryce mieli by cały czas mecze z arabami geniuszu, a po drugie jest duuuuuzo blizej europy niz kazachstan, centralna azja, obok chin haha liga europy

daniel - 25 czerwca 2012, 14:20:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jest gdzies transmisja z tego losowania? moze byc tekstowa

kkesiak - 25 czerwca 2012, 14:21:35 - *.adsl.inetia.pl
W tym Tałdykorganie czy jak to tam fajna będzie transmisja tv-na lata 70' czy góra 80' :D

Wasyl - 25 czerwca 2012, 14:23:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
First qualifying round draw (matches to be played on 5 and 12 July)
İnter Bakı PİK (AZE) v JK Trans Narva (EST)
FK Senica (SVK) v MTK Budapest (HUN)
KF Tirana (ALB) v CS Grevenmacher (LUX)
FC Torpedo Kutaisi (GEO) v FC Aktobe (KAZ)
FK Borac Banja Luka (BIH) v FK Čelik Nikšić (MNE)
Bakı FK (AZE) v NK Mura (SVN)
IF Elfsborg (SWE) v Floriana FC (MLT)
FK Renova (MKD) v AC Libertas (SMR)
FC Santa Coloma (AND) v NK Osijek (CRO)
FK Jagodina (SRB) v FC Ordabasy Shymkent (KAZ)
FC Differdange 03 (LUX) v NSÍ Runavík (FRO)
Rosenborg BK (NOR) v Crusaders FC (NIR)
Myllykosken Pallo-47 (FIN) v Cefn Druids AFC (WAL)
FC Šiauliai (LTU) v FC Levadia Tallinn (EST)
Bohemian FC (IRL) v Thór Akureyri (ISL)
FK Sarajevo (BIH) v Hibernians FC (MLT)
FC Twente (NED) v UE Santa Coloma (AND)
FK Rudar Pljevlja (MNE) v FC Shirak (ARM)
KS Flamurtari (ALB) v Budapest Honvéd FC (HUN)
FC Dacia Chişinău (MDA) v NK Celje (SVN)
FK Sūduva (LTU) v FC Daugava (LVA)
KuPS Kuopio (FIN) v Llanelli AFC (WAL)
Kalmar FF (SWE) v Cliftonville FC (NIR)
Vikingur (FRO) v FC Gomel (BLR)
FH Hafnarfjördur (ISL) v FC USV Eschen-Mauren (LIE)
KKS Lech Poznań (POL) v FC Zhetysu Taldykorgan (KAZ)
Xäzär Länkäran FK (AZE) v JK Nõmme Kalju (EST)
Birkirkara FC (MLT) v FK Metalurg Skopje (MKD)
FK Zeta (MNE) v FC Pyunik (ARM)
KS Teuta (ALB) v FC Metalurgi Rustavi (GEO)
NK Olimpija Ljubljana (SVN) v AS Jeunesse Esch (LUX)
EB/Streymur (FRO) v FC Gandzasar Kapan (ARM)
Saint Patrick's Athletic FC (IRL) v ÍBV Vestmannaeyjar (ISL)
SK Liepājas Metalurgs (LVA) v SP La Fiorita (SMR)
JJK Jyväskylä (FIN) v Stabæk Fotball (NOR)
FC Zimbru Chişinău (MDA) v Bangor City FC (WAL)
FK Skendija 79 (MKD) v Portadown FC (NIR)

Piotrek - 25 czerwca 2012, 14:27:44 - *.ssp.dialog.net.pl
Sądząc po miejscy w tabeli rywal jest cienki. Nie marudzić tylko pyknąć 2 razy i jechać dalej.

qew - 25 czerwca 2012, 14:28:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pozostałe pary: 2 część;
Skendija - Portadown
Metalurg Liepawa - La Fiorita
EB Streymur - Gandzasar Kapan
Teuta Durres - Metalurg Rustavi
Zeta Golubovci - Pyunik Erewań
Birkirkara - Metalurg Skopje
FH Hafnarfjordur - Eschen Mauren
Vikingur - FK Gomel
FK Suduva - FK Daugava
Rudar Plevaja - Szirak Giumri
FK Sarajevo - Hibernians Valletta
FK Szawle - Levadia Tallin
FC Diferdange - NSI Runavik
Ordbasy Szymkent - FK Jagodina
Santa Coloma II - NK Osijek
Renova - Libertas
Borac Banja Luka - Celik Niksic
Torpedo Kutaisi - FK Aktobe
KF Tirana - CS Grevenmacher

lol - 25 czerwca 2012, 14:29:43 - *.zone14.bethere.co.uk
W Kazachstanie szczęsliwi jak przeanalizują, że Irtysz ograł Jagiellonię, która ostatnio regularnie leje Lecha w ostatnich latach ( 2-0 w lidze 2011, 2-0 w lidze 2012, 1-0 w Superpucharze)

emigrant - 25 czerwca 2012, 14:31:11 - *.40.254.180.threembb.co.uk
@NV - a czyja to wina? Poza tym, jakos mecze Polska - Rosja moga byc...
Tu nie chodzi o arabow ale o bycie w europie, Izrael cofniety do strefy azjatyckiej starcil by kontakt z europa. Zostal by szybko politycznie zmarginalizowany, do panstwa typu Syria czy Jordan.
Polityka i wplyw a nie "bo araby".
ps. zobacz czy cos sie dzieje na meczach Korea Poludniowa czy Polnocna z Japonia, a przeciez Japonia okupowala Kree przez ponad 200 redukujac koreanczykow do roli zwierzat domowych. Wiec tego typu tlumaczenia sa smieszne, i przeznaczone dla ludzi o raczej niskim intelekcie.

elo - 25 czerwca 2012, 14:32:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co to jest 5.667 km :D

fasfasf - 25 czerwca 2012, 14:36:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czy to będzie wyjazd autokarowy? ; )

PeZet - 25 czerwca 2012, 14:39:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja już pakuje samochód i wyjeżdżam bo nie zdążę przed pierwszym gwizdkiem, przynajmniej tania podróż bo na wschodzie tańsze o połowe paliwo byle tylko malczak dał rade i bedzie git;)

Taiczo - 25 czerwca 2012, 14:41:18 - *.dynamic.chello.pl
Zadanie jest proste wygrać u siebie przynajmniej 3-4:0 ,a tam pojechać pozwiedzać.
Mówiąc krótko najtrudniejsza powinna być podróż.

maro - 25 czerwca 2012, 14:43:38 - *.dynamic.chello.pl
o Boże... 5600 kilometrów ;/;/

Domin - 25 czerwca 2012, 14:45:58 - *.radomsko.vectranet.pl
5667 km od Poznania, 71 godzin samochodem o ile tam są drogi asfaltowe

Pablo - 25 czerwca 2012, 14:49:50 - *.33.91.194
Na TVP będzie transmisja w jakości HD

ja - 25 czerwca 2012, 14:56:38 - *.7-1.cable.virginmedia.com
cos ostatnio za duzo UEFA wysyla Polskie kluby do Azji

kicia - 25 czerwca 2012, 14:58:03 - *.internetia.net.pl
Chce kibicowac i chce tam byc z szalikiem polski.Ptanie jest takie jak tam dotrzeć najlepiej?Autobus?Kolej?Swoje auto?Na samolot mnie nie stać..Dajcie jakiegoś pomysła na podroz.

nadszedł - 25 czerwca 2012, 15:02:41 - *.gmk.net.pl
Lech - Żetysu 2:0
Żetysu - Lech 0:0

Michael - 25 czerwca 2012, 15:09:28 - *.nplay.net.pl
Pablo, skąd wiesz, że będzie transmisja?

dac - 25 czerwca 2012, 15:09:39 - *.eurokoncept.com
tak się śmiejecie... ale przynajmniej to Tałdykorgan obwodnicę ma ;)
a tak na serio - wyobrażacie sobie, żeby UEFA wysłała wicemistrza Islandii do Kazachstanu? Toż to byłoby śmieszne... dlatego w UEFA patrzą jaki klub ma trochę więcej mamony i te bogatsze wysyłają dalej ;)

dac - 25 czerwca 2012, 15:11:32 - *.eurokoncept.com
no i nie mówię o tym, że dla Lechitów to wyjazd sezonu ;)
kicia: proponuję lot balonem, zacznij dziś a może na pierwszy gwizdek zdążysz ;)

muminek - 25 czerwca 2012, 15:13:23 - *.kimsufi.com (unknown)
To nawet nie 200 km do Chin tyko 100 km hehe

toster - 25 czerwca 2012, 15:13:58 - *.tktelekom.pl
No nie... to wszystkie polskie zespoły od razu odpadną

Jaro - 25 czerwca 2012, 15:17:09 - *.zamosc.mm.pl
natarr - o tym lotnisku w mieście Tałdykorgan to bym radził zapomnieć to jest coś takiego jak Smoleńsk, ale jest dobre połączenie z Pragi do Ałma-Aty poniedziałki 13.40 ok. 6 godzin lotu, a potem już Autokarem ok 3,5 h do Tałdykorganu, w sumie ok 10 h z Pragi no ale jeszcze do Pragi z Poznania trzeba dotrzeć

rutra - 25 czerwca 2012, 15:25:07 - *.adsl.inetia.pl
Znowu Charaz Lenkoran, Chelsea wschodu. Mam nadzieje, że tego Żetysu pokonają.

knurek - 25 czerwca 2012, 15:39:03 - *.internetia.net.pl
Powiem krótko.6800km,72 godziny jazdy autem,obecna temeratura +37.Pozdrawiam i życze powodzenia.

mks - 25 czerwca 2012, 15:39:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak patrzę na ten ich stadion...to chyba tam nie można grać w europejskich pucharach wg. mnie.

Bart - 25 czerwca 2012, 15:43:13 - *.90.138.23
do Amster: Osiołku, tak się składa, że jestem kibicem Lecha

do mks - 25 czerwca 2012, 15:46:07 - *.customers.d1-online.com (*.174.249.179)
Jak masz ropę lub tp to wszystko Ci wolno

jjo - 25 czerwca 2012, 15:46:46 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Anglicy Włosi Niemcy nie mają takich wycieczek bo ??? Bo grają w piłkę zawodowo i profesjonalnie. A u nas fryzjer działa w lidze to i mamy potem wyjazdy do kelnerów i fryzjerów do Azji. Cały budżet Lecha pójdzie na wyjazdy do Azji. Ale da się dojechać autobusem 75 godzin jazdy i paliwo tanie. Jakby w kanistrach przywieźli to odzyskają trochę kasy. Tylko mogą nie zdążyć na kolejną rundę do Polski. Nie wiem czy nie lepiej wygrać u siebie 5-0, olać rewanż i zapłacić karę dla UEFA.

FTP - 25 czerwca 2012, 15:47:42 - *.pro-sys.pl
haha czyzby powtorka z rozrywki? oby nie, ale UEFA powinna cos z tym w koncu zrobic, bo to jest przesada, ze polskie kluby, rok w rok graja z azjatyckimi zespolami:/ jak nie kaukaz to jeszcze lepeij, prawie chiny, jak rok temu Jaga... tak byc nie moze.

jjo - 25 czerwca 2012, 15:51:58 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
współrzędne 45.019033,78.365135 , trawa zielona można zobaczyć z satelity.

AdamKolejo - 25 czerwca 2012, 15:53:28 - *.dynamic.chello.pl
Wyjazd będzie na wielbłądach. Wyruszamy za dziś wieczorem.

kolo - 25 czerwca 2012, 15:59:21 - *.cm-6-4c.dynamic.ziggo.nl
Jedzie ktoś z Poznania? To niech już wyjeżdża:D

BI - 25 czerwca 2012, 16:29:25 - *.246.124.69 (*.254.3.116)
1/2
Parę wskazówek dla kibiców Lecha...
Wiza:
O wizę kazachską zadbajcie już dziś. Czas wyrobienia i oczekiwania to wyjdzie około tygodnia. Ambasada Kazachstanu znajduje się na warszawskim Wilanowie, przy ul. Królowej Marysieńki 14. Niestety otwarta dla klientów bodajże 3 dni w tygodniu i to po 3 godziny. Stronę ambasady łatwo możecie namierzyć w google. Bądźcie w ciągłym kontakcie ze swoim klubem, a dobrze na tym wyjdziecie.
Transport:
Podejrzewam, że UEFA nie pozwoli na rozegranie meczu w Tałdykordanie. Kwestia logistyczna. Jest jakiś przepis UEFY, że mecz nie może być rozgrywany więcej jak 200 km od najbliższego czynnego lotniska pasażerskiego. Z dawnej stolicy Kazachstanu, Almaty, do Tałdykordanu jest jakieś 270 km.
Możliwe, że mecz odbędzie się właśnie w Ałmacie. Śledźcie uważnie informacje od UEFY i waszego klubu.
Obadajcie na wyszukiwarkach lotniczych połączenie WAW-ALA. Za 2 klocki macie przelot w dwie strony, po jednej przesiadce i to w całkiem rozsądnym czasie. Nie jakieś 30-40h, jak to mi do Pawłodaru rok temu pokazywało. Z Ławicy się nie opłaca, bo i koszty znacznie większe, i czas podróży dłuższy.
cdn...

BI - 25 czerwca 2012, 16:31:28 - *.246.124.69 (*.254.3.116)
2/2
Inne info:
Różnica w czasie z Polską wynosi 4 godziny. Gdy w Polsce była północ, to ja sobie lądowałem za widna w Pawłodarze o 4 rano.
Nie nie opłaca się dzwonić stamtąd, ani przyjmować połączenia. Jakieś 5-7 zł za minutę. Polecam komunikację tekstową z krajem. Max. 2 zł za wysłaną wiadomość SMS.
Policja jest przyjazna, zupełna odwrotność polskiej policji. Jak dobrze zagadacie, to nawet pozwolą zrobić sobie zdjęcie w ich czapce służbowej Jak nie będziecie robić bydła, tak jak Legia gdziekolwiek nie pojedzie, to włos wam z głowy nie spadnie.
Ludność kazachska też jest przyjazna.
O walutę się nie martwcie. Nie musicie kupować w Polsce tenge. Weźcie ze sobą 300 zielonych lub jurków, a wam wystarczy na wszystko (nie uwzględniam droższych rozrywek niestandardowych). Te 2 waluty + rosyjski rubel są wszędzie wymienialne.
Kursy walut sprzed roku:
1 USD = 145 KZT
1 EUR = 210 KZT
1 RUR = 5.2 KZT
100 tenge ~ 2 zł
Cena Marlboro - 145 tenge (1 dolar)
Cena PallMalli - 90 tenge (2/3 dolara)
Cena pół litra - od. 500 tenge (10 zł)

- 25 czerwca 2012, 16:38:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kurde! Lech pech! Rymuje się i Lech faktycznie ma pecha żal z tym podziałem geograficznym!!!

- 25 czerwca 2012, 16:39:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale przynajmniej żetysu zajmuje niskie miejsce w tym sezonie
druga sprawa - z kim zagra lech w II rundzie?

BI - 25 czerwca 2012, 16:45:40 - *.246.124.69 (*.254.3.116)
3/3
Nie polecam poniedziałkowego połączenia Praga - Ałmata. Co prawda tylko 6 godzin lotu, ale koszt to 3805 zł w jedną stronę. Tak mi przynajmniej mówi wyszukiwarka.
Rok temu za bezpośrednie połączenie białoruskimi liniami Mińsk - Pawłodar (4.5h i 5h lotu) zapłaciłem 1841 zł. Ale trzeba było wizę tranzytową na Białoruś wyrabiać. Belavia uruchamiając wakacyjne połączenia z Kazachstanem nie ma niestety w swojej ofercie lotów Mińsk - Ałmaty.
PS. Olejcie mondziołów, którzy wymądrzają się z odległością i czasem przejazdu samochodem. Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie tego praktykował. Niech żyją dalej w swoim zamkniętym świecie.

Kofu - 25 czerwca 2012, 16:51:03 - *.50.134.230
Geniusze co piszą, żeby wygrać pierwszy mecz 4:0, a drugi oddać walkowerem. Jak oddają walkowerem to oddają cały dwumecz.

Jaro - 25 czerwca 2012, 16:51:46 - *.zamosc.mm.pl
kolo : nie przesadzaj z tym już dziś wyjeżdżaniem:
Poznań - Praga autem 7h wyjazd 5.00 rano
Praga - Ałma-Ata samolotem 6h wylot 13.40 przylot 19.40
Ałma-Ata - Tałdykorgan 4h czyli około północy naszego czasu jesteś na miejscu czyli jakieś 19-20 godzin w podróży.Kiedyś do Hiszpanii autobusem dłużej jechałem

Rybson - 25 czerwca 2012, 17:01:12 - *.skarzysko.vectranet.pl
Poznań-Warszawa-Mińsk-Moskwa-Astana-Tałdykorygan lub Poznań-Kraków-Kijów-Zaporoże i wiśta wio do Tałdykoryganu

pip - 25 czerwca 2012, 17:03:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
BI w końcu jakiś wpis na temat tylko tą miłość do policji mogłeś zostawić dla siebie

:) - 25 czerwca 2012, 17:04:04 - *.dip.t-dialin.net
Sam przelot ich wykonczy kondycyjnie. Jak dla mnie losowanko na wielki plusik

Kielczanin - 25 czerwca 2012, 17:04:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak telewizja oprócz TV Trwam pokaże ten mecz?

zorientowa - 25 czerwca 2012, 17:09:42 - *.internetia.net.pl
Ja proponuje połaczenie lotnicze z Frankfurtu do Astamy a potem autobusem lub samolotem (tanio) Tałdykorganu.Cena przystępna.Na miejscu wszystko bajecznie tanio.Ludzie i Policja dobrzy dla przyjezdnych.Dla mniej zasobnch kibiców pozostaje Autokar.

lucho_83 - 25 czerwca 2012, 17:20:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z buta przez Ruskich można tam dojść w jedyne 1 137 godzin (ponad 47 dni marszu hehehehehhe), więc ta opcja nie wchodzi w rachubę...:D

BI - 25 czerwca 2012, 17:22:52 - *.246.124.69 (*.254.3.116)
Frankfurt-Astana: pokazuje mi 4433 zł bezpośrednio, od 3132 zł z jedną przesiadką. Jeśli wyszukiwarka nie kłamie, to i tak najtaniej jest z Okęcia do Almaty: 1731 w obie strony, czas podróży 8.5h oraz 13h. Odlot 10 lipca, przylot 13 lipca.
Dacie radę. Ruch pojechał w kilkanaście osób do Karagandy, my w 14 do Pawłodaru. U was też zera nie będzie Tylko nie możecie pewnych kwestii przegapić paszportowo-lotniczych.
PS. Lotnisko w Tałdykorganie nie wygląda na czynne dla regularnych połączeń pasażerskich. Ani wiki w żadnym języku o tym nie pisze, ani wyszukiwarki lotnicze nie znają aeroportu TDK.

11 znakó - 25 czerwca 2012, 17:32:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
W 2008 roku Żetysu grało w pucharze Intertoto z Honvedem. Odpadli w pierszej rundzie, a jeden mecz został rozegrany w Tałdykorganie.

parys - 25 czerwca 2012, 17:34:39 - *.197.c94.petrotel.pl
@BI
Faktycznie interesująca jest kwestia miasta,w którym będzie rozgrywany mecz.Myślę jednak,iż odbędzie się w Tałdykorganie.

stat - 25 czerwca 2012, 17:35:03 - *.internetia.net.pl
Jako ciekawostkę dodaje historię sparingów z tym zespołem:
2004/05 - Jagiellonia Białystok - Żetysu Tałdykorgan 0-0
2007/08 - Arka Gdynia - Żetysu Tałdykorgan 3-1
2007/08 - Wisła Płock - Żetysu Tałdykorgan 2-0
2009/10 - Górnik Zabrze - Żetysu Tałdykorgan 1-3

teawe - 25 czerwca 2012, 17:35:12 - *.159.53.195.static.cdpnetia.pl
oj bedzie kompromitacjaw pucharach ;d

Jaro - 25 czerwca 2012, 17:41:02 - *.zamosc.mm.pl
BI- lotnisko w Tałdykorganie TDK nie ma żadnych połączeń międzynarodowych ani nawet regularnych lokalnych, nic większego tam nie ląduje.

Gabitz - 25 czerwca 2012, 17:49:18 - *.adsl.inetia.pl
Tak gwoli przypomnienia do tych wszystkich, którzy piszą, że Lech ma łatwego przeciwnika. Pamiętacie Inter Baku. Tam też miało byc wszystko pięknie i gładko a gdyby nie Kotorowski to Azerowie grali by w następnej rundzie. Nie chodzi o to, że Lech to słaba drużyna tylko o to, że oni są już w środku sezonu a dla polskich drużyn będzie to pierwsze soptkanie o punkty w tym roku. Lech przejdzie Kazachów bo jest sportowo lepszym zespołem ale to wcale nie będą łatwe mecze.

... - 25 czerwca 2012, 17:50:23 - *.dynamic.chello.pl
ale wam zazdroszcze! bułaaaaaaaaaaaaaaahaha

Do jara - 25 czerwca 2012, 17:55:38 - *.internetia.net.pl
DO JARA BI- lotnisko w Tałdykorganie TDK nie ma żadnych połączeń międzynarodowych ani nawet regularnych lokalnych, nic większego tam nie ląduje..A,JA CZYTAM ŻE NA TYM LOTNISKU LĄDUJĄ ŚMIAŁO WIELKIE CZARTEROWE SAMOLOTY.Wejdz na ich stronke i poczytaj.Regularne loty odbywają sie stamtąd do miasta Astana

do0303 - 25 czerwca 2012, 17:56:20 - *.ap-media.pl
yyy pytanie z innej beczki - będzie komplet na Bułgarskiej ?

izydor - 25 czerwca 2012, 18:08:13 - *.dynamic.chello.pl
Kolejorz, nic się nie stało!! ćwiczcie przyśpiewkę chłopcy

Ker - 25 czerwca 2012, 18:08:21 - *.bialystok.vectranet.pl
Kibice Lecha przez cały rok pisali Irtysz a teraz sami dostali Kazachstan teraz to JAGA się z nich pośmieje

AntyPełO - 25 czerwca 2012, 18:21:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Ker zobaczymy

Irtysz - 25 czerwca 2012, 18:25:09 - *.239.125.190
Bardzo źle Lech wylosował. Żetysu Tałdykorgan jest silniejszy niż Irtysz Pawłodar. Będzie ciężka przeprawa, ale wszyscy będziemy kibicować kolejarzowi. Blamażom mówimy nie!!!

zyczliwy - 25 czerwca 2012, 18:37:35 - *.255.230.67
Wezcie sobie duzo ziemniakow na droge,napewno sie przydadza w podrozy)))

irtysz - 25 czerwca 2012, 18:44:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Irtysz...PAMIETAMy...pilkarzyki z poznania nie skompromitujcie polskiej piłki i siebie

Jaro - 25 czerwca 2012, 18:44:33 - *.zamosc.mm.pl
Do jara: No faktycznie jest połączenie regularne z Astaną ale nie przesadzaj z wielkimi czarterowymi samolotami z tego co czytam lądują tam tylko 30 miejscowe Jak-40.

grafite - 25 czerwca 2012, 18:48:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oby było wszystko w tvp wtedy będzie jazda. Może po dużej oglądalności euro nie zaprzepaszczą tej szansy i będą pokazywać na tvp1 tvp2 i tvp sport

mati - 25 czerwca 2012, 18:54:43 - *.info-net.net.pl
znow zaczynacie obstawiac wyniki jakoby 2 lata temu juventus mial rozniesc lecha 10:0? jak ja to pamietam dobrze :P prosze was ogarnijcie sie dzieci

Cichy77 - 25 czerwca 2012, 19:16:13 - *.toszek.com.pl
Gorsi od Irtysza ale na Lecha za mocni.

michał - 25 czerwca 2012, 19:24:22 - *.trzebinia.mm.pl
Lige Europy ma na wyłączność nka, a wie ktoś jak z eliminacjami?

śląsk - 25 czerwca 2012, 19:50:30 - *.204.26.107.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
na wyłączność n=ka ma ale LM

fan ;) - 25 czerwca 2012, 20:07:12 - *.122.214.201
lech powinnien sobie poradzić , bo ma potencjał i charakter ... a póżniej albo azerbejdżan albo estonia;p...

1906 - 25 czerwca 2012, 20:31:49 - *.dynamic.chello.pl
Amica jest bogata sprzeda trochę więcej kuchenek,podniesie ich cenę i jest na wyjazd.Gorzej z kibicami bo ci musieli by sprzedać swoje mieszkania żeby tam dojechać

DENIS - 25 czerwca 2012, 20:49:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już chyba dalej nie można No nic trzeba wierzyć że Lech da rade powodzenia

Bumar - 25 czerwca 2012, 21:08:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Poznaniu Tylko Rodowici Warta Nasz KS!!! a amicowcy inwazja do wrunek!!!!!!!

Przemek - 25 czerwca 2012, 21:42:20 - *.adsl.inetia.pl
"ile Lecha w Tałdykorganie"?

maniek - 25 czerwca 2012, 22:18:51 - *.173.11.195.tesatnet.pl
Że tys nas to spotkało ! xD

Tako - 25 czerwca 2012, 22:25:16 - *.olsztyn.mm.pl
Czytając komentarze mam świetny ubaw. Poznańskie słowiki tak bardzo nabijają się z pucharowych "dokonań" Wisły, Jagi, czy innych "wielkich mocarzy" naszej ligi. A sami trzęsą portkami przed przedostatnią drużyną ligi Kazachstanu. I gdzie wasza siła? Czyżby została we Wronkach. He he

Nyrol - 25 czerwca 2012, 22:41:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szykuje sie inwazja na Kazachstan podobno 3000 amics fans z Literatem już bukuje wizy na mecz kibice sukcesu uderzą w 3000 do Ałma Aty!!!

a - 25 czerwca 2012, 22:50:15 - *.toya.net.pl
http://www.fc-zhetisu.kz/eng/gallery_video/22/

relo - 25 czerwca 2012, 22:58:15 - *.dynamic.chello.pl
Wiadomość z przed chwili na oficjalnej Lecha, wiceprezes ds. organizacyjnych przed chwilą poinformowal że ze wzgledów oszczednościowych, wyjazd na pierwszy mecz pucharowy odbędzie się autokarem!!!!!!! Masakra jakaś, wiedziałem że pyry są skąpe ale żeby aż tak!!!!!!!

misio - 25 czerwca 2012, 23:14:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dżizes krajst !!!
aleście umoczyli !!!
liga europy...pod chińskim murem...
Paranoja jakaś...

Nyrol - 25 czerwca 2012, 23:30:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
relo jeśli to prawda to masz u Mnie Piwko lech mocny którego bRowar z Kobylego Pola przestał produkować!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Troll - 26 czerwca 2012, 0:33:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech - Żetysu 0 - 2
Żetysu - Lech 5 - 0
I pozamiatane :D.

hmm - 26 czerwca 2012, 1:27:34 - *.kimsufi.com (unknown)
Pierw myśleliśmy że Karaganda jest daleko potem dalej na wschód był Pawłodar ale rekordzistą stał się Tałdykorgan. Tyle że poprzednie 2 miejscowości były blisko od stolicy i pewnie były w miarę dobre drogi dojazdowe ale ten Tałdy jest na dalekich kazachskich stepach hehe Lepiej wynegocjować z uefa ten walkower bo to ich zniszczy fizycznie taka wyprawa. U siebie wygrać wysoko to uefa po euro 2012 machnie ręką a Tałty będzie zadowolony w statystykach będzie mieć zapisane te 3-0

Leon - 26 czerwca 2012, 5:56:10 - *.239.125.190
Tałdykorgan leży na tej samej długości geograficznej, co stolica Sri Lanki - Colombo! A jest zdecydowanie bardziej na wschodzie co stolica Indii - New Delhi! Najkrótsza droga samochodem do Poznania to 5667km. Trzeba tam jechać autokarem non stop 71 godzin, bez postoju. Droga autokarem wiedzie przez kazachskie pustynie i półpustynie. Na pustyni Kara-kum suma opadów 120 mm rocznie, temperatura obecnie od 35 do 43 stopni. Moim zdaniem podróż autokarem, to zły pomysł.

eee - 26 czerwca 2012, 10:16:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda, że Mongolii nie zaliczają do Europy...

areq - 26 czerwca 2012, 10:33:05 - *.171.65.147.static.cdpnetia.pl
Pasjonujące wyjazdy się szykują nie ma co
Najpierw prawie Himalaje potem morze kaspijskie
Ja bym pomyślał nad zorganizowaniem obozu po rewanżu z Kazachami na przykład...w Doniecku i prośbie do UEFY by pierwszy mecz II rundy rozegrać w Lenkoranie.Z Doniecka to tylko kawałek drogi no i klimat nie tak zupełnie inny...Wszystkie rozwazania oczywiście dopiero po wyniku I rundy Chazaru..no i Lecha
Szczerze?Jak przegrają to będzie kompromitacja większa od wiślackiej Levadii...

BI - 26 czerwca 2012, 10:33:12 - *.246.124.69 (*.254.3.116)
@hmm:
Nie do końca jest tak jak piszesz. Karaganda i Pawłodar są sporymi miastami i mają własne lotniska z regularnymi połączeniami z Europą (kody IATA: KGF i PWQ) i odległość od Astany oraz jakość dróg zbyt wiele w tej materii nie czynią. Przy kraju 9 razy większym od Polski pierwsze skrzypce odgrywa lotnictwo, a drogi nabierają drugorzędnego znaczenia.
Poza tym Tałdykorgan leży na południu Kazachstanu, a to już są azjatyckie góry Tien-Szan, a nie stepy. Stepy ną bardziej w północnej i środkowej części kraju.
Pamiętajcie, że to Rosjanie uprzemysławiali i cywilizowali Kazachską SSR. Na północy kraju, w pobliżu rosyjskiej granicy ludność jest jakaś taka podobna do nas. Im dalej na południe tym więcej rodowitych Kazachów, a więc skośnookich azjatów. I to jest także to, co odróżnia miasto rywala Lecha, od rywali Ruchu i Jagi.

lukasz - 26 czerwca 2012, 11:20:14 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.73)
Nie przesadzajcie. A nasza kadra grała z Kazachami w Ałma-Ata w stolicy która jest blisko Tałdykorganu

dobi - 26 czerwca 2012, 11:26:15 - *.tktelekom.pl
Mają Serbo-Hiszpana Lech przegra:D

dobi - 26 czerwca 2012, 11:28:08 - *.tktelekom.pl
do eee
szkoda że zespół z Władywostoku się nie dostał.

ciemk - 26 czerwca 2012, 11:33:43 - *.30.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
Niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego lech od pierwszej rundy musi grać, przecież 2 lata temu parę tych punktów zdobyli w innych latach jakieś mniejszcze lub większe zdobycze też padały

ciemk - 26 czerwca 2012, 11:36:34 - *.30.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
na dobrą sprawę jest 89 w klubowym

lukasz - 26 czerwca 2012, 12:36:34 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.73)
A co powiecie o USA? Mecz Los Angeles - Waszyngton ?
Swoje rozgrywki krajowe mają też podział na kilka tys km.

Radek - 26 czerwca 2012, 12:37:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech odpadnie niczym jagiellonia sezon temu,w poznaniu remis a w kazachstanie porażka będzie, mam nadzieję,że ktoś z trójki Ruch,Legia,Śląsk załapie się do Ligi Europejskiej.

michał - 26 czerwca 2012, 13:44:40 - *.trzebinia.mm.pl
@śląsk od tego sezonu też LE

ares - 26 czerwca 2012, 15:37:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
latwo xd

Kartofel - 26 czerwca 2012, 17:28:32 - *.internetia.net.pl
Ja jade autem na ten mecz.Od wczoraj zalatwiam formalnosci konsularno-celne w Warszawie.Paliwo w tamtym regionie jest tanie wiec bez obaw o koszt.Motel w Tałdykorganie bardzo tani na jedna dobe.Boje sie tylko zeby klimatyzacja w autku wytrzymała.

Ałmaty - 26 czerwca 2012, 17:29:49 - *.centertel.pl
Chyba Was zgaszę, ale pewnie mecz będzie grany w Ałmaty (Ałmatach?) na Kajracie, a czarter z Poznania do największego miasta w Kazachstanie nie będzie już takim problemem

Ałmaty - 26 czerwca 2012, 17:31:45 - *.centertel.pl
przy okazji: tacy Uługbek Bakajew i Sergej Skorych nie są takimi leszczami, na pewno poradziliby sobie w polskiej lidze

BedzieTak - 26 czerwca 2012, 17:36:34 - *.147.210.72.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Lech-Żetysu 3-0
Żetysu-Lech 2-1
:-)

Amiral - 26 czerwca 2012, 17:43:41 - *.gsante.net (*.251.126.133)
a nikomu do glowy nie przyszla mysl ze ci kazachowie TEZ musza jechac 5600 km na mecz do Polski?

www - 26 czerwca 2012, 18:37:38 - *.podkarpacki.net
Polska leży w Europie, a Kazachstan glownie w Azji

adii - 26 czerwca 2012, 20:44:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lol dlaczego Lech gra od pierwszej rundy ....

Simsu - 26 czerwca 2012, 22:36:23 - *.adsl.inetia.pl
Jeśli jest tam lotnisko to walimy ! ;) A na poważnie.Czy to jeszcze Europa....

BI - 26 czerwca 2012, 22:38:17 - *.246.124.69 (*.254.3.116)
@ciemk - 26 czerwca 2012, 11:33:43 oraz ^^^@adii^^^
Chętnie wam wytłumaczę.
To jaki klub zaczyna od której fazy zależy od rankingu KRAJOWEGO ustawianego na podstawie dokonań wszystkich klubów z danego kraju w europucharach w ciągu poprzednich 5 sezonów.
Polska w tym momencie zajmuje 20 miejsce (http://www.90minut.pl/ranking_uefa.php?id_sezon=7
9). To daj nam następujący rozkład miejsc:
Mistrz - 2 runda el. LM
zdobywca PP - 2 runda el. LE (w poprzednich sezonach to była 3 runda)
2 miejsce - 2 runda el. LE
3 miejsce - 1 runda el. LE
Z racji, że w ostatnim sezonie zdobywca PP uplasował się na podium (Legia), miejsce w LE z tytułu 3 miejca przechodzi na 4 drużynę ligi (Lech).
Indywidualny ranking poszczególnego klubu nie jest ni cholery brany przy tym pod uwagę. Ma on jedynie znaczenie w kwestii rozstawień.
Dlatego należy kibicować wszystkim polskim zespołom w pucharach, gdyż ich suksesy podnoszą pozycję Polski w tym rankingu. Im wyżej będziemy w nim stać, tym później i w dalszych fazach swoje zmagania będą zaczynały polskie kluby.

mks - 26 czerwca 2012, 23:12:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za rok nie będzie 1. rundy, bo nie będzie brany sezon gdzie Polska miała mało punktów a niektóre kraje najwięcej, co da nam mniej więcej 17 pozycje, czyli najniższa runda to 2. Większe zmiany zaczynają się od 15. miejsca, ale to regularna gra przynajmniej do grupy lub 1/16 LE 2 klubów z Polski to się za jakiś czas uda.

kret - 26 czerwca 2012, 23:48:22 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Można troche tych Kazachów załatwić.
Mecz na Lechu powinien odbyc się o jak najpóźniejszej porze, np 22:00, bo wtedy w Tałdykordanie będzie już 2 w nocy, a mecz się skończy przed 4 czasu tamtejszego, może więc tamci będą śpiacy. Wiem, że to raczej nierealny sposób, ale jeśli ich mamy czymś załatwic to chociażby tym.

kret - 26 czerwca 2012, 23:50:02 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Tałdykorgan - miasto w południowo-wschodnim Kazachstanie, nad rzeką Karatał, u podnóża Ałatau Dżungarskiego, dawna stolica obwodu tałdykurgańskiego, obecnie stolica obwodu ałmaackiego. Około 114 tys. mieszkańców

xxx - 27 czerwca 2012, 14:45:24 - *.smgr.pl
Takie drużyny nie powinny występować w LM.
Lech awansuje ale będzie się męczyć,siara.

xxx - 27 czerwca 2012, 14:46:28 - *.smgr.pl
Sorrry,LE*.Zapomniałem,że w Lidze Mistrzów gra Śląsk,no i wiadomo że znów nie uda się awansować do fazy grupowej.

hmm - 27 czerwca 2012, 17:37:32 - *.womenist.net
Lech będzie "królem kazachstańskich szos" że zacytuje klasyka hehe

młody - 27 czerwca 2012, 18:54:06 - *.210.243.54
Za rok nie będzie 1. rundy, bo nie będzie brany sezon gdzie Polska miała mało punktów a niektóre kraje najwięcej, co da nam mniej więcej 17 pozycje, czyli najniższa runda to 2. Większe zmiany zaczynają się od 15. miejsca, ale to regularna gra przynajmniej do grupy lub 1/16 LE 2 klubów z Polski to się za jakiś czas uda.

młody12 - 27 czerwca 2012, 18:57:21 - *.210.243.54
DO JARA BI- lotnisko w Tałdykorganie TDK nie ma żadnych połączeń międzynarodowych ani nawet regularnych lokalnych, nic większego tam nie ląduje..A,JA CZYTAM ŻE NA TYM LOTNISKU LĄDUJĄ ŚMIAŁO WIELKIE CZARTEROWE SAMOLOTY.Wejdź na ich stronkę i poczytaj.Regularne loty odbywają się stamtąd do miasta Astana

Kamil - 27 czerwca 2012, 18:59:10 - *.210.243.54
ierw myśleliśmy że Karaganda jest daleko potem dalej na wschód był Pawłodar ale rekordzistą stał się Tałdykorgan. Tyle że poprzednie 2 miejscowości były blisko od stolicy i pewnie były w miarę dobre drogi dojazdowe ale ten Tałdy jest na dalekich kazachskich stepach hehe Lepiej wynegocjować z uefa ten walkower bo to ich zniszczy fizycznie taka wyprawa. U siebie wygrać wysoko to uefa po euro 2012 machnie ręką a Tałty będzie zadowolony w statystykach będzie mieć zapisane te 3-0

Nyrol - 28 czerwca 2012, 0:05:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tej amica 5000 inwazja lecha na Karagande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WMR - 28 czerwca 2012, 2:53:20 - *.dynamic.chello.pl
Emigrant-co do Izraela zostal on wykluczony ze strefy Azjatyckiej poniewaz panstwa arabskie nie uznaja panstwa Izrael... a dalej wiadomo Co do Kazachstanu to nie wiem dlaczego przyjeli ich do UEFA toz to Azja Srodkowa i swego czasu grali w tej strefie, a Armenia Azerbejdzan i Gruzja to tez azja geograficznie tak dla przypomnienia.

Leon - 28 czerwca 2012, 7:11:22 - *.239.125.190
Nie żartujmy Panowie, żadnego walkowera. Trzeba wygrać obydwa mecze żeby zdobyć komplet punktów do Rankingu Krajowego UEFA. Może być 2x po 1-0, ale komplet punktów musi być. W tym roku pełna mobilizacja pod kątem Rankingu Krajowego. Ze słabeuszami zdobywa się komplety punktów. Cała podróż samolotem to 8 godzin z przesiadką dla rozprostowania kości, zatem bez przesady. W USA koszykarze w lidze non stop pokonują takie odległości jadąc na zwykłe mecze.

Kuświk - 28 czerwca 2012, 9:50:35 - *.internetia.net.pl
Nic nie znalazłem o połączeniu kolejowm relacji Polska- Tałdykorgan.Jak koś ma coś ciekawego do przekazania o tej trasie to prosze tu napisac.

lech - 28 czerwca 2012, 10:01:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
chyba nie będzie tej transmisji fatalnie.
http://liga-europejska.przegladsportowy.pl/Pilka-n
ozna-Lech-Zetysu-bez-transmisji,artykul,141156,1,8
33.html

kibic - 28 czerwca 2012, 13:59:57 - *.syrion.pl
oficjalne info nie bedzie transmisji z zadnego meczu lech-zetysu

bobek - 28 czerwca 2012, 14:01:04 - *.womenist.net
Ale to jakaś klątwa 3 raz z rzędu Kazachstan, to chyba spisek Jak można 3 razy wylosować Kazachstan jak w koszyku jest do wyboru 6 ekip...

michał - 28 czerwca 2012, 15:54:03 - *.trzebinia.mm.pl
wszystkie mecze poza meczami Lecha pokaże n sport
potwierdzona informacja

piotrek - 28 czerwca 2012, 18:10:12 - *.dynamic.chello.pl
Jednak transmisja może być. Któraś z polskich stacji wyraziła chęć. Spokojnie, do poniedziałku wszystko się wyjaśni, ale jestem pewien, że transmisja będzie. Liczę, że TVP2

lech - 28 czerwca 2012, 18:57:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gdzie wy to przeczytaliście że mecze lecha mogą być w tv przecierz informacja była że już napewno nie będzie

piotrek - 28 czerwca 2012, 19:16:14 - *.dynamic.chello.pl
to wpisz w google "lech żetysu transmisja" trwają negocjacje.
Rano nie było chętnej stacji. Po południu jakaś się zgłosiła. Jutro kolejna może się zgłosi. Jestem pewien, że mecz będzie w tv.

Leon - 28 czerwca 2012, 19:17:10 - *.239.125.190
Jeżeli nie będzie transmisji Lecha, to będzie totalna żenada. To najważniejszy mecz polskiego klubowego futbolu od czasów 1/16 finału LE z udziałem Legii i Wisły, ważniejszy mecz od spotkań towarzyskich reprezentacji Polski.

Polo - 29 czerwca 2012, 0:13:11 - *.adsl.inetia.pl
Geograficznie to nawet Cypr jest w Azji, nie wspominając o Turcji (ponad 90 % kraju), Armenii, Gruzji i Azerbejdżanie. A jakaś tam część Kazachstanu znajduje się w Europie. O Izraelu nie wspominam, bo to kwestia polityczna.

muminek - 29 czerwca 2012, 15:04:47 - *.womenist.net
do Polo ale trudno nawet jeden metr ziemi na terytorium geograficznej Europy powinno dawać prawo bycia w UEFA. Z 53 krajów w UEFA tylko 3 są całkowicie poza geograficzną Europą: Są to Armenia, Cypr i Izrael. Gruzja i Azerbejdżan w małych kawałkach leżą w Europie.

gienek - 29 czerwca 2012, 19:40:20 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
lech będzie w fazie grupowej i awansuje dalaj

kks - 29 czerwca 2012, 23:00:28 - *.marsoft.net
A może napiszemy petycję, aby transmitowali chociaż mecz w Poznaniu?

Andrzey - 30 czerwca 2012, 10:58:26 - *.multi-play.net.pl
Jak podaje UEFA rewanż odbędzie się 12 lipca o godzinie 14:00 polskiego czasu...

petycja - 30 czerwca 2012, 17:12:16 - *.marsoft.net
ludzie podpisujcie może to nasza szansa
http://www.petycjeonline.com/lech-etysu_w_tv

do0303 - 30 czerwca 2012, 18:34:03 - *.ap-media.pl
wiadomo co z transmisją ?? na 100 % jej nie będzie ??

Szymon - 1 lipca 2012, 1:24:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tutaj skrót mecz sprzed dwóch tygodni. Usuńcie spację pomiędzy youtube i com.
Żetysu (w białych) -Astana
http://www.youtube. com/watch?v=bPEAaL2s1aw
Widać, że rywal Lecha jest w naprawdę kiepskiej formie. Poziom drużyn naszej drugiej ligi. Łatwo traci piłkę, gra bardzo chaotycznie, jest niezorganizowany w obronie. Zwróćcie uwagę ponadto na fatalny błąd bramkarza (1:32), który nie potrafił złapać piłki w dość bezpiecznej sytuacji.
Trzeba ich po prostu KONKRETNIE rozjechać
Ehh, oby była ta transmisja...

piotrek - 1 lipca 2012, 11:42:51 - *.dynamic.chello.pl (*.168.1.196)
Jutro lub we wtorek będziemy wiedzieć. jedyna szansa, że tvp kupi. Przecież jak miała prawa, to pokazywała mecze od I rundy w TVP2.

łańcut - 1 lipca 2012, 15:07:03 - *.adsl.inetia.pl
fajna przygoda dla kazachów , meczyk na arenie Euro2012 tuż po mistrzostwach

baster - 1 lipca 2012, 16:20:07 - *.dyn.iinet.net.au
e tam u nas to w lidze lataja po 5300
http://www.soccerfame.pl/match/259570/perth-glory/
wellington-phoenix

@piotrek - 2 lipca 2012, 0:00:24 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jeśli pokaża to pewno w tvp sport, o ile pokaża...

omg - 2 lipca 2012, 4:58:21 - *.dynamic.mm.pl
a to juz odpadli...

omg - 2 lipca 2012, 5:24:15 - *.dynamic.mm.pl
do muminek: UEFA wie że w tamtych krajach też jest kasa.

adad - 2 lipca 2012, 8:49:02 - *.tktelekom.pl
Co sie podniecacie - spójrzcie które to Żetysu jest aktualnie w swojej lidze.

piotrek - 2 lipca 2012, 13:17:10 - *.dynamic.chello.pl
haha a turniej towarzyski masters z udziałem Śląska 21-22lipca 4 mecze na tvp1. bez sensu.
To znaczy bardzo się cieszę, ale myślę, że puchary są "troszkę" ważniejsze

kolo - 2 lipca 2012, 14:22:29 - *.cm-6-4c.dynamic.ziggo.nl
Coś czuję że będzie kompromitacja Lecha.

mahf - 2 lipca 2012, 17:07:02 - *.syrion.pl
tak w nastepnej rundzie trafmy na hazara potem na baku i azja zwiedzona

x-men - 2 lipca 2012, 20:43:11 - *.adsl.inetia.pl
na jakim kanale mecz bedzie

pepemasta - 2 lipca 2012, 20:46:28 - *.warszawa.vectranet.pl
na twoim pilocie z tego co kojaze to 469 kanał a jak tam nie bedzie to znaczy ze nigdzie nie bedzie

nowy - 2 lipca 2012, 21:30:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobrze że nie Irtysz bo to coś jest 2 od końca a Irtysz 4 . Poza tym to coś co ostatnio 2 mecz przegrywa.

Leon - 2 lipca 2012, 23:19:47 - *.239.125.190
Po prostu, muszą być 2 zwycięstwa do Klasyfikacji Krajowej UEFA. Awans to za mało. Komplet punktów dla Polski do kwalifikacji. Żetys przy Irtyszu wymięka. Irtysz jest silniejszy.

genek - 3 lipca 2012, 10:17:14 - *.zone15.bethere.co.uk
Grali jeszcze z Bytovią Bytów w Turcji rok temu wtedy było 3-3

do redakcj - 3 lipca 2012, 12:17:36 - *.203.160.38
Do Redakcji:
Bardzo prosze o podanie newsa na 90minut.pl o informacji o transmisji Lecha czy bedzie czy nie bedzie, bardzo by to wszystkich uszczesliwilo gdybysmy wiedzieli...Postarajcie sie, doinformujcie i zrobcie nam ta przyjemnosc wrzutą newsa.
Pozdrawiam

opi - 3 lipca 2012, 12:49:34 - *.dynamic.chello.pl
Ja moge ci powiedziec ze najprawdopodobnie nie bedzie transmisji z tego meczu, nad czym ubolewam, ale coz prawa wyzsze to znaczy pieniadze nie pozwola na pokazanie meczu. Coz na pocieszenie powiem ze w ramach rekompensaty bedzie mozna obejzec mecz potencjalnego rywala Legi ktore bedzie transmitowane na sanmarino tv, cos taki paradoks, az smieszne, pozdrawiam

seba - 3 lipca 2012, 15:02:02 - *.kwidzyn.mm.pl
Ej ludzie spokojnie. Słyszałem o tym iż nikt z Polski nie chce kupić praw do tego meczu. Ale mówili że jest opcja wykupienia sygnału od jednej z kazachskich stacji telewizyjnych. Jeżeli do czwartku jednak się nic nie zmieni, na pewno któraś z tamtejszych stacji to pokaże. A przecież taką transmisję można złapać w necie. Zaglądajcie w czwartek na "soccer-live", albo "meczyki". Jeżeli tam linków nie będzie, to raczej nie będzie ich już nigdzie (chyba że znacie rosyjski, wtedy szukajcie na ich stronach, i jak coś wklejcie tu linka).

opi - 3 lipca 2012, 15:40:08 - *.dynamic.chello.pl
Nikt tego meczu poza kibicami na stadionie tego nie zobaczy poniewaz nikt nie bedzie go transmitowal. Jak ty chcesz ogladac mecz na necie jezeli nikt nie bedzie tego transmitowal a kazachowie napewno nie przyjada do polski tylko po to aby wyprodukowac specjalnie sygnal na ten mecz,bo to im sie nie oplaca, takze mozna bedzie ogladnac, ale tylko rewanz

seba - 3 lipca 2012, 17:04:24 - *.kwidzyn.mm.pl
@opi Tak, oczywiście masz rację. No to przynajmniej jest szansa na rewanż. Chyba że zdarzy się jakiś cud, ale na ich produkcję sygnału z naszego kraju nie ma co liczyć. Pozostaje relacja tekstowa z meczu w Poznaniu, albo jakiś audiostream (bo czasem na stronie Lecha takowe były.

do0303 - 3 lipca 2012, 18:25:43 - *.ap-media.pl
podobno ma być na Al-Jazeera Sport a tak na serio Ekstraklasa a zarazem polskie telewizje to syf , dno , 10000 ton mułu znowu syf i dno .

piotrek - 4 lipca 2012, 11:47:33 - *.dynamic.chello.pl
Będzie retransmisja meczu Lecha w lokalnym programie informacyjnym WTK około 22:20

pepe - 4 lipca 2012, 14:24:31 - *.warszawa.vectranet.pl
Na wtk w programie nie ma nic nie wiem skad wziales ta informacje?

piotrek - 4 lipca 2012, 15:24:24 - *.dynamic.chello.pl
Google nie boli. Umiesz wpisać "lech żetysu transmisja"?

transmisja - 4 lipca 2012, 15:48:19 - *.marsoft.net
czy mecz będzie transmitowany gdzieś w internecie?

piotrek - 4 lipca 2012, 18:02:16 - *.dynamic.chello.pl
Mecz będzie tylko i wyłącznie RETRANSMITOWANY o 22:20. Linków jest pełno.

Kuchenkorz - 4 lipca 2012, 18:40:08 - *.dynamic.chello.pl
Amica poznań - farbowane lisy

nieciecza - 4 lipca 2012, 20:58:23 - *.dynamic.chello.pl
najzabawniejsze będzie to co będzie mieć Lech na koszulkach w tym meczu - chodzi mi o główne logo na przodzie koszulki - taki chichot historii

pepe - 4 lipca 2012, 21:30:41 - *.warszawa.vectranet.pl
Rozumiem ze ten kanal moga ogladac tylko ludzie z Poznania i okolic jak jestem z Warszawy to moge zapomniec o tym programie? :/

Kaban - 4 lipca 2012, 22:42:57 - *.152.149.46.ip.sptelek.com.pl
Na żywo to będzie można tylko posłuchać w Radiu Merkury , na stronie głównej radia jest link do słuchania online

guma - 5 lipca 2012, 9:09:01 - *.aerostrada.com.pl
Te dróżyny z kazakstanu nie mają pojęcia o piłce nożnej.Igor 5lipca2012 9:05

adikos - 5 lipca 2012, 14:42:22 - *.master.pl
Będzie leciał mecz w telewizji

leon - 5 lipca 2012, 18:33:16 - *.239.125.190
Jest transmisja telewizyjna?

lech_dziad - 5 lipca 2012, 20:19:25 - *.255.4.101
ale lipa, nawet meczu nie ma nigdzie transmitowanego,
lech to dziady

Grzyw1962 - 5 lipca 2012, 20:24:22 - *.bredband.comhem.se
Czy na pewno chciałbyś to oglądać?
Zobacz w relacji pisemnej live, co się tam dzieje - NIC....
BTW, czy Lech planuje zakup jakiegoś napastnika?

kret - 5 lipca 2012, 21:22:41 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Lech-Żetysu 2:0
muraswki i lovrencic

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas