[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


23 sierpnia 2012, 22:38:40 - slady
Honorowa porażka Śląska

Śląsk Wrocław przegrał 3-5 (1-3) w pierwszym spotkaniu IV rundy eliminacyjnej Ligi Europy z Hannoverem 96. Wrocławianie bramki zdobyli za sprawą Tomasza Jodłowca, Sylwestra Patejuka i Przemysława Kaźmierczaka. Dla niemieckiej drużyny strzelali dwukrotnie Leon Andreasen oraz Jan Schlaudraff, Lars Stindl i Manuel Schmiedebach.

Pierwsi sytuację bramkową stworzyli wrocławianie. W 5. minucie Przemysław Kaźmierczak zagrał w pole karne do Roka Elsnera, ale Słoweniec minimalnie się pomylił. Goście znakomicie odpowiedzieli dwie minuty później, kiedy to Leon Andreasen zdobył gola dla swojej drużyny. Piłkarze Hannoveru poprowadzili akcję prawą stroną boiska, skąd Steve Cherundolo zagrał w "szesnastkę" Śląska do niepilnowanego Andreasena, a ten mierzonym uderzeniem pokonał Rafała Gikiewicza. Już w 9. minucie do wyrównania mógł doprowadzić Sebastian Mila, ale piłkę po jego strzale z rzutu wolnego wybił Ron-Robert Zieler. Szansę dobitki miał jeszcze Waldemar Sobota, ale jego strzał z powietrza był minimalnie niecelny. W grze Śląska przeważała niedokładność, czego efektem były liczne straty w środkowej strefie boiska. W 25. minucie rywale zdobyli drugą bramkę. Akcję lewą stroną poprowadził Christian Pander, dokładnie podał na szesnasty metr do Jana Schlaudraffa, a ten bez problemów umieścił futbolówkę w siatce. Ewidentnie przy obu sytuacjach bramkowych zawiniła defensywa Śląska, która nie dawała sobie rady z szybko przemieszczającymi się zawodnikami Hannoveru.

Piłkarze Śląska nie załamali się takim obrotem sprawy i w 34. minucie zdobyli kontaktowego gola. Z rzutu rożnego piłkę zacentrował Mila, a w polu karnym Sérgio Pinto niefortunnie skierował ją głową pod nogi Tomasza Jodłowca, który płaskim strzałem zdobył bramkę. Kiedy wydawało się, że wrocławianie odważniej ruszą do ataku, ponownie za sprawą bierności linii defensywnej stracili gola. W 40. minucie piłkarzy Oresta Lenczyka szybkimi podaniami minęli Schlaudraff i Lars Stindl, a ten drugi dokładnym strzałem zmusił golkipera do kapitulacji.

Od początku drugiej połowy meczu zamieszanie w szeregach obronnych Hannoveru stwarzał wprowadzony w przerwie Sylwester Patejuk. W 48. minucie 29-letni napastnik umieścił futbolówkę w bramce, jednak sędzia dopatrzył się pozycji spalonej. Sześć minut później mógł się już cieszyć z bramki. Na prawej stronie boiska Johan Voskamp podał do wychodzącego Patejuka, ten odważnie pobiegł z piłką kilkanaście metrów i pokonał Zielera.

Niespodziewanie w 61. minucie piłkarze Śląska doprowadzili do remisu. Po podaniu z rzutu rożnego od Mili bramkę głową strzelił Przemysław Kaźmierczak. Osiem minut później niebezpiecznie było pod bramką Śląska, kiedy to w zamieszaniu strzelał Didier Ya Konan, ale dobrą interwencją popisał się Gikiewicz. Chwilę potem ponownie dobrze spisał się golkiper gospodarzy, broniąc uderzenie Schlaudraffa sprzed linii pola karnego. W 75. minucie spotkania w drużynie Hannoveru pojawił się polski napastnik Artur Sobiech, zastępując Ya Konana.

Niemiecka drużyna nie zadowoliła się remisem i w końcówce potwierdziła swoją wyższość nad zespołem mistrza Polski. Najpierw Andreasen strzałem z rzutu wolnego po raz drugi pokonał Gikiewicza, a na pięć minut przed końcem Manuel Schmiedebach po dokładnym podaniu Sobiecha ustalił wynik meczu, wykańczając składną akcję.

23 sierpnia 2012, 20:45 - Wrocław (Stadion Miejski)
Śląsk Wrocław 3-5 Hannover 96
Tomasz Jodłowiec 34, Sylwester Patejuk 54, Przemysław Kaźmierczak 61 - Leon Andreasen 7, 82, Jan Schlaudraff 25, Lars Stindl 40, Manuel Schmiedebach 85

Śląsk: 33. Rafał Gikiewicz - 17. Mariusz Pawelec, 14. Marcin Kowalczyk, 3. Tomasz Jodłowiec, 6. Patrik Mráz - 5. Waldemar Sobota, 29. Rok Elsner (46, 9. Sylwester Patejuk), 26. Przemysław Kaźmierczak, 16. Dalibor Stevanović, 27. Łukasz Gikiewicz (46, 18. Johan Voskamp) - 11. Sebastian Mila.

Hannover: 1. Ron-Robert Zieler - 6. Steve Cherundolo, 3. Karim Haggui, 20. Felipe, 24. Christian Pander - 28. Lars Stindl, 2. Leon Andreasen, 7. Sérgio Pinto, 13. Jan Schlaudraff (85, 22. Adrian Nikci), 10. Szabolcs Huszti (66, 8. Manuel Schmiedebach) - 11. Didier Ya Konan (75, 9. Artur Sobiech).

żółte kartki: Elsner, Jodłowiec, Voskamp - Haggui, Huszti, Stindl.

sędziował: Paolo Tagliavento (Włochy).
widzów: 13 644.

Spotkanie rewanżowe odbędzie się 30 sierpnia o godz. 20:45 na AWD-Arenie w Hanowerze.

Liga Europy 2012/13

ro333 - 23 sierpnia 2012, 22:39:00 - *.nowiny.net
Śląsk przyniosl hańbę Polsce w europejskich pucharach, a pan GikiŚląsk przyniosl hańbę Polsce w europejskich pucharach, a pan Gikiewicz to powinien pomyśleć o zmianie fachu albo pozycji... T R A G E D I A Śląsk, tragedia... polska piłka za niedługo dosięgnie dna rowu mariańskiego.ewicz to powinien pomyśleć o zmianie fachu albo pozycji... T R A G E D I A Śląsk, tragedia... polska piłka za niedługo dosięgnie dna rowu mariańskiego.

qwerty - 23 sierpnia 2012, 22:39:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeeee

aaaa - 23 sierpnia 2012, 22:39:07 - *.client.duna.pl
hehe

Tree - 23 sierpnia 2012, 22:39:08 - *.internetia.net.pl
ajjj...

m - 23 sierpnia 2012, 22:39:11 - *.146.17.226.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
m m

ksc - 23 sierpnia 2012, 22:39:17 - *.net144.okay.pl
T
R
A
G
E
D
I
A

oceanstone - 23 sierpnia 2012, 22:39:20 - *.nowanet.pl
jak na lodzie hokej we Wrocławiu.

grenolib - 23 sierpnia 2012, 22:39:22 - *.wod.abpl.pl
tak niewiele brakowało!!! brawo Lenczyk, brawo piłkarze!!!

Ciamciara - 23 sierpnia 2012, 22:39:24 - *.182.234.100.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Po pierwsze brawa dla Śląska za walkę, zdobyli tym dzisiaj mój podziw, i za to należą im się owacje, nie poddali się, walczyli, wynik nie do końca udany, ale cóż, taka jest piłka. Wielu piłkarzy Śląska nie ma żadnego doświadczenia w starciach z zagranicznymi ekipami, tymczasem Niemcy mają za sobą ogromne doświadczenie. Mam cichą nadzieję że władze klubu pozwolą Orestowi poprowadzić dalej klub. Skoro nie spełnili jego prośby, nie wyłożyli wystarczającej kwoty na wzmocnienia, niech nie oczekują teraz cudów. I wielka prośba, mam nadzieje że te słowa trafią do odpowiedzialnych osób. Budowę drużyny na europejskie puchary zaczyna się już w przerwie zimowej. To wtedy trzeba sprowadzić klasowych graczy, by zgrali się z drużyną, a to zaprocentuje potem w pucharach. Uwierzcie w moje słowa, daje wam obietnicę że to przyniosło by w końcu sukces, a nawet awans do Ligi Mistrzów. Więc na przyszłość, proszę nie róbcie transferów na ostatnią chwilę, a dużo wcześniej żeby piłkarze się zgrywali, i ZAINWESTUJCIE chociaż ten milion Euro. Inaczej pseudoeksperci będę mieć kolejne powody to pisania bzdur że nasza piłka to dno, a piłkarze to frajerzy. Zamiast narzekać i biadolić, analizujmy błędy i wyciągajmy wnioski na przyszłość!!! Pozdrawiam gorąco wszystkich czytelników, JC.

pawka - 23 sierpnia 2012, 22:39:32 - *.27.89.86
zal.pl

jen - 23 sierpnia 2012, 22:39:35 - *.interduo.pl
szkoda ze nie utrzymali 3;3....przecierałem oczy ze zdumienia jak było 3;3

Z bieguna - 23 sierpnia 2012, 22:39:47 - *.emouse.pl
Pff...

kisiu - 23 sierpnia 2012, 22:39:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Szkoda że tak mało.Niemiaszki dały sobie na luz.SZKODA

atero - 23 sierpnia 2012, 22:39:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lepsze 3-5 niż 0-5 choć nie wiem czy się śmiać czy płakać. W przypadku Śląska to sukces.

ELANA ZKS - 23 sierpnia 2012, 22:40:01 - *.adsl.inetia.pl
gikiewicz do reprezentacji szacun

mateusz - 23 sierpnia 2012, 22:40:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
to jeszcze nadzieja w Legi ;)

ro333 - 23 sierpnia 2012, 22:40:08 - *.nowiny.net
Śląsk przyniosl hańbę Polsce w europejskich pucharach, a pan Gikiewicz to powinien pomyśleć o zmianie fachu albo pozycji... T R A G E D I A Śląsk, tragedia... polska piłka za niedługo dosięgnie dna rowu mariańskiego.
JAK MOZNA U SIEBIE 5 BRAMEK STRACIĆ?

sląąąąąąąą - 23 sierpnia 2012, 22:40:13 - *.42.250.24
dobrze. wan persi wruci. Nieciecza do ex tesz

theofil - 23 sierpnia 2012, 22:40:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ehh szkoda a miało być tak pięknie

kubaTSW - 23 sierpnia 2012, 22:40:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niektóre bramki nie powinny paść!!
Śląsk sam zaprzepascił szanse na awans.

jojko - 23 sierpnia 2012, 22:40:15 - *.dynamic.chello.pl
Ten Gikiewicz to porażka...

luke - 23 sierpnia 2012, 22:40:16 - *.dynamic.chello.pl
Skąd Śląsk wziął tego niby-bramkarza? Gościu się skompromitował przy okazji kompromitując drużynę i Polskę...

izydor - 23 sierpnia 2012, 22:40:34 - *.dynamic.chello.pl
A z kogo się śmiejecie?? Z SIEBIE się śmiejecie, Polacy.... ehh

zadobry - 23 sierpnia 2012, 22:40:35 - *.dynamic.chello.pl
5 goli w domu. No comment!!!!

mcnk - 23 sierpnia 2012, 22:40:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego nie bronił Kelemen?

vv - 23 sierpnia 2012, 22:40:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oglądałem mecz i ten Hannover był do przejścia... Gdyby nie Glikiewicz co ciągle stoi na spalonym Sląsk mógł łatwo strzelić jeszcze ze 3 bramki.

pepe - 23 sierpnia 2012, 22:40:51 - *.wroclaw.hypnet.pl
Lubinki do boju Ręce na klawiaturę... 3..2...1... i poszliii...

stefko - 23 sierpnia 2012, 22:40:51 - *.aster.pl
Ja sie pytam, gdzie jest trener? Ja sie pytam kto wystawia Kazimierczaka (jakby strzelil 5 to pewnie dostal by 5 za gre, teraz 1). Nadzieja w Legi

sdaoiasodi - 23 sierpnia 2012, 22:40:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahahah, slask nawet na marne pucharki sie nie nadaje

jaaae - 23 sierpnia 2012, 22:40:58 - *.as13285.net
Rafal Gikiewicz & Lukasz Gikiewicz .... :/ :/ :/ przeproscie za ten mecz ... :/

alex - 23 sierpnia 2012, 22:41:03 - *.skierniewice.vectranet.pl
Ładnie zawalczyli.Na tyle ich teraz stać.

aqq - 23 sierpnia 2012, 22:41:09 - *.opera-mini.net (*.217.5.135, 212.2.96.15)
Honorowa porażka?! Wstyd na całą Europę! 5 goli u siebie to nie tracą nawet Mołdawianie...

gy - 23 sierpnia 2012, 22:41:21 - *.play-internet.pl
Slask ma dobrego bramkarza a w najazniejszym meczu wystawia rezerwowego wiec pomogl gosciom wygrac

bio - 23 sierpnia 2012, 22:41:29 - *.10.81.176
Gikiewicz gral dobrze

pol - 23 sierpnia 2012, 22:41:31 - *.bb.sky.com
pan lenczyk zawsze gra na remis zamiast atakowac od poczatku slask i tak lepiej niz ruch przynajmniej walczyli

mjupi - 23 sierpnia 2012, 22:41:46 - *.stansat.pl
Jaki to Honor przegrać, chyba wstyd?

ggg - 23 sierpnia 2012, 22:41:55 - *.ngm.net.pl
litościwi ci niemcy

Kosa - 23 sierpnia 2012, 22:41:55 - *.polkowice.vectranet.pl
Pierwsza prawidłowa bramka Patejuka nie uznana i ręka w polu karnym - byłoby 5:5. GIKIEWICZ ZAWALIŁ MECZ.

michał - 23 sierpnia 2012, 22:42:05 - *.trzebinia.mm.pl
najsłabszy sezon od lat, jesteśmy bez drużyny w pucharach.

Malkontent - 23 sierpnia 2012, 22:42:18 - *.warszawa.vectranet.pl
Hahahahaha do vv - to chyba nie ten mecz oglądałeś.Przecież oni grali na 50% a i tak byli dwa razy szybsi od grubych "malinowych" nosów.............

kibic - 23 sierpnia 2012, 22:42:26 - *.mlawa.vectranet.pl
Honorowa porażka u siebie 3 5 brak honoru a nie honorowa jak się u siebie traci 5 bramek to oni się nadają na drzewach liście pompować

Rudy - 23 sierpnia 2012, 22:42:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kelemen w bramce i inny sedzia powinno byc co najmniej 3-2 dla Slaska hehe ale szczescie sprzyja lepszym a z taka obrona to Slask moglby pobic rekord straconych bramek w LE

kap - 23 sierpnia 2012, 22:42:31 - *.adsl.inetia.pl
Jaka tragedia? brawo za walkę, za brakło szczęścia. Liczę na obiecujący rewanż! ŚLĄSK

Sopot - 23 sierpnia 2012, 22:42:38 - *.customers.d1-online.com (*.148.141.220)
Wstydu nie było napewno . Niemcy zwyczajnie lepsi i tyle . Wygraliby z każda Polska drużyna . Brawo Śląsku .

AS - 23 sierpnia 2012, 22:42:41 - *.opera-mini.net (*.217.5.135, 212.2.96.15)
Niedługo ten klub będzie nazywał się "Porażka Wrocław" :D

ooo - 23 sierpnia 2012, 22:42:53 - *.adsl.inetia.pl
powiem tak śląsk po takich ubytkach kadrowych konfliktach w drużynie z lenczykiem grał tymi piłkarzami jakich tylko miał to i tak dobry wynik z niemcami fakt przegrał ale walczył

stren - 23 sierpnia 2012, 22:43:02 - *.10.81.176
szans nie mieli, ale byla ambicja, za to dzięki

ehhh - 23 sierpnia 2012, 22:43:03 - *.hor.ucl.ac.uk
Hejterzy ? co tam ? legia remisuje ze sredniakiem norweskim a Śląsk potrafi wbic czołowej druzynie bundesligi 3 gole... to Legia sie skompromitowala ! Ślązeczek walczył i zachował honor. Haters gonna hejt, wiesniaki z lubina i innych wiosek

olo - 23 sierpnia 2012, 22:43:04 - *.raciborz.vectranet.pl
ale ta obrona to tragedia niestety to samo co wcześniej z Helsingborgiem - brak zupełnie wyjścia do zawodnika z piłką i cóż z tego że strzelamy trzy bramki...

lubinek - 23 sierpnia 2012, 22:43:07 - *.ssp.dialog.net.pl
Ilu widzów?

gp - 23 sierpnia 2012, 22:43:15 - *.ip.netia.com.pl
Śląsk walczył, Hanower był lepszy w pierwszej połowie i w końcówce, ale zwycięstwo zawdzięcza przede wszystkim sędziom:
- 2 bramka - przeszkadzanie bramkarzowi,
- 5 bramka - Sobiech na spalonym (pewności nie mam),
- pierwsza nieuznana bramka Patejuka prawidłowa,
- ręka Hanoweru we własnym pola karnym.
Przy prawidłowych decyzjach sędziego byłby pewnie remis.

Daniello - 23 sierpnia 2012, 22:43:24 - *.adsl.inetia.pl
Brawa za walkę dla zespolu. Pozdrowienia z Poznania.

kibol - 23 sierpnia 2012, 22:43:30 - *.home.aster.pl
Honorowa? Przecież rozjechali tych drewniaków.

sd - 23 sierpnia 2012, 22:43:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Rudy: co? co ty masz do sędziego ... wręcz pomagał Śląskowi gwiżdżąc te symulki faulów Mili i Elsnera ...

Kosa - 23 sierpnia 2012, 22:44:09 - *.polkowice.vectranet.pl
Mimo wszystko dobry mecz Śląska.
GIKIEWICZ ZAWALIŁ NA CAŁEJ LINII !!!!!!!!!!!!!

KIBIC LECH - 23 sierpnia 2012, 22:44:15 - *.dynamic.lte.plus.pl
sędziowie zawalili mecz 2 olbrzymie błędy bramka dla śląska nie uznana i ewidentna ręka

takaprafda - 23 sierpnia 2012, 22:44:18 - *.10.81.176
fakt faktem ze Hannover jest dwa razy lepszy od Norwegow. Legia dostalaby 0:6.

arek - 23 sierpnia 2012, 22:44:20 - *.31.80.237.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jaki wynik w rewanżu? Typujcie!!

Fachowiec - 23 sierpnia 2012, 22:44:23 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Najgorszym graczem Śląska był bramkarz.. gdyby nie on byśmy wygrali 3:2

łuckier - 23 sierpnia 2012, 22:44:48 - *.retsat1.com.pl
co za bencwał daje tytuł "honorowa porażka" to kompromitacja polskiej piłki i taki klub powinien dostać zakaz gry w Europejskich pucharach

dangen - 23 sierpnia 2012, 22:45:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co to Hokej???
Nędzny występ, Brawo dla Voskampa, Patejuka, Kaźmierczaka, jedyni którzy trzymają jakiś poziom.
Reszta szkoda gadać.

r - 23 sierpnia 2012, 22:46:00 - *.dynamic.chello.pl
@ciamciara - czas zacząć leczyć się na nogi. Podziw za to że sportowiec biega??? To jakby podziwiać, że kasjerka nabija na kasę, albo murarz muruje.

zły - 23 sierpnia 2012, 22:46:11 - *.dynamic.chello.pl
gikiewicz jest zła
hannoner miał ją tylko pięć razy
w ślady wisełki
hej śląsku
w ślady wisełki
szacunek taaaaaa szacunek taaaaaaa
honorowa porażka o oooooooooo
dziwne masz pojęcie chłopcze o honorze
zresztą czego można się spodziewać po 90minut
a teraz usuń mój komentarz i zablokuj sieć

Akwilon - 23 sierpnia 2012, 22:46:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wam się honor z przypadkiem pomylił.

haha - 23 sierpnia 2012, 22:46:24 - *.pl
Nie dość że przegrali to ich kibice jeszcze kserują pieśni...same ksera!!!!!

Jaga - 23 sierpnia 2012, 22:46:24 - *.31.6.119.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Bravo Panowie
hehehe

A - 23 sierpnia 2012, 22:46:45 - *.dg-net.pl
Lenczyk won z polskiej pilki dziadu !! W rodzinie sobie wprowadzaj taka atmosfere , bo my kibice utrzymuja takich nygusow jak ty . Won dziadu !!!!

Bartek - 23 sierpnia 2012, 22:46:55 - *.nowysacz.vectranet.pl
Trener Śląska Orest Lenczyk po dzisiejszej porażce 3-5 z Hannoverem 96 powinien podać się do dymisji. Nowym trenerem powinien zostać Henryk Kasperczak, a trenerem asystentem Antoni Szymanowski.

Kosa - 23 sierpnia 2012, 22:47:01 - *.polkowice.vectranet.pl
Brawa dla Śląska za ambitną grę. Super doping z trybun ! Niestety Niemcy za mocni.

ehhh - 23 sierpnia 2012, 22:47:04 - *.hor.ucl.ac.uk
@łuckier idioto Ty powinienes miec zakaz wypowaiadania się publicznie. Chyba kolego nie ogladales meczu, albo jestes z pewnej malutkiej wioski na Dolnym Śląsku

coco - 23 sierpnia 2012, 22:47:27 - *.unitymediagroup.de
choc nie lubie tych ruskich wiesniakow ale szacun za ambicje

jk - 23 sierpnia 2012, 22:47:43 - *.play-internet.pl
kelemen dlaczego nie bronil on 5 goli by nie puscil

ss - 23 sierpnia 2012, 22:47:49 - *.internetia.net.pl
Honorowo to zagrał Gikiewicz wpuszczając wszystko co leciało w bramkę. Smutne, że klub z bundesligi daje sibie wbić 3 bramki przez jakichś amatorów.

bigos - 23 sierpnia 2012, 22:47:51 - *.pool.mediaWays.net
Gikiewicz jak junior niestety;/ dzięki za walkę.

arek - 23 sierpnia 2012, 22:47:55 - *.31.80.237.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jaki wynik w rewanżu? Typujcie!!

raf - 23 sierpnia 2012, 22:48:07 - *.dynamic.chello.pl
sląsk katastrofa w obronie. Hanower lepszy bez dwóch zdań, ale sędzia to też porażka. Druga bramka dla hanoweru to żart. Gościu na spalonym blokuje bramkarza ??? jak to można uznać ? no i do tego ręka na karny i bramka Patejuka....

fan - 23 sierpnia 2012, 22:48:20 - *.net131.okay.pl
przestańcie gadać o jakieś Polsce To jest klub piłkarski Śląsk Wrocław. Czy wy myślicie, że jak gra Inter to kibice Milanu mu kibicują bo grają Włochy? Wam się coś przestawia lekko

Bromberg - 23 sierpnia 2012, 22:48:30 - *.147.241.156.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ciekawe jak skoncza te klubiki co im wszyscy stadiony wybudowalismy:
Amica Poznań
Lechia Gdańsk
3:5 Wrocław

starykibic - 23 sierpnia 2012, 22:48:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wokalista Gikiewicz - czad. Sądzę, że Śląsk 04 Wrocław zademonstrował nieznane dotąd oblicze: talent kabaretowy. A że Niemcy dali się wciągnąc do zabawy, to wyszedł całkiem zabawny mecz. Wciąż liczę, że Wrocławianie poprawią rekord Widzewa z 1992 r. Czy porażka honorowa? Na pewno, wszak lepiej przegrac 3-5 z Hannoverem niż 0-3 z Helsingborgsem. "Gdzie Twoje berło..." la, la, la.

Sorum - 23 sierpnia 2012, 22:49:34 - *.opera-mini.net (*.217.5.135, 212.2.96.15)
@pepe Jakoś szybko wróciłeś ze stadionu śmieszny "kibicyku pajacyku" siejący ferment tylko w internecie!

atero - 23 sierpnia 2012, 22:49:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ktoś odpowie mi na pytanie gdzie był Kelemen???Kartki, kontuzja co jest grane?

wałęsa - 23 sierpnia 2012, 22:49:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
uffff... już myślałem, że po bramce na 3:3 chórzyści tracą formę;D na szczęście na koniec pokazali swój normalny poziom hahahaha

kibic - 23 sierpnia 2012, 22:49:43 - *.devs.futuro.pl
Ż
E
N
A
D
A

Z bieguna - 23 sierpnia 2012, 22:49:57 - *.emouse.pl
2:2 na pożegnanie

weteran - 23 sierpnia 2012, 22:50:02 - *.145.246.94.ip4.artcom.pl
Lepiej, że przegrali 3:5 po walce niż np. 0:2 grając padakę. Chociaż tracić 5 goli u siebie to się nie godzi i pokazuje jak słaby jest Śląsk i jak słaby klub może zdobyć mistrzostwo Polski. Na wyjeździe też pewnie przegrają więc w tym roku mają bilans w pucharach 1 zwycięstwo i 5 porażek czyli do rankingu zdobyli tyle punktów co Jagielonia rok temu ;/

merlin - 23 sierpnia 2012, 22:51:05 - *.class98.petrotel.pl
Obstawiałem 0:4 . Niemcy trochę odpuścili, ale co się mają wysilać, jak strzelają na bramkę chłopca od podawania piłek?
Obraz polskiej piłki ukazuje fakt, iż 3 zespoły z teoretycznie słabszej Norwegii są bliskie awansu do fazy grupowej! Szanse mają także Gruzini z Gori...Dalej nie będę wymieniał. A u nas nikt nie awansuje, Legia na wyjazdach gra słabiutko w tegorocznych pucharach.

Paolo KKS - 23 sierpnia 2012, 22:51:24 - *.centertel.pl
Stadion pusty. Po co we Wrocławiu drużyna piłki nożnej?

Rafał - 23 sierpnia 2012, 22:51:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciamciara ma chyba coś z głowa. Pisze takie banalne frazesy a wydaje mu sie chyba że Amerykę odkrył a to chwalenie za bieganie gości którzy biorą za to ciężką kasę to już jest szczyt.

r - 23 sierpnia 2012, 22:51:53 - *.dynamic.chello.pl
5 w plecy to teraz oznacza honor i waleczność???

Kosimazaki - 23 sierpnia 2012, 22:52:52 - *.xdsl.centertel.pl
Na orliku grali pewnie, bo taaaki wynik! :D

ioio - 23 sierpnia 2012, 22:52:52 - *.dynamic.chello.pl
Przy drugiej bramce dla Hanoveru nie było absorbowania uwagi bramkarza, bo nie było...spalonego(według przepisów, bo zawodnik oczywiście zasłaniał). Po dośrodkowaniu został piłkarz Śląska i linię spalonego wyznaczał bramkarz Śląska.

santer - 23 sierpnia 2012, 22:53:13 - *.opera-mini.net (*.47.206.112)
Śląsk i Motor OLE!!!

Aha - 23 sierpnia 2012, 22:53:15 - *.opera-mini.net (*.112.144.144)
Dlaczego piszecie tu o Lubinie? Totalny offtop, jakies kompleksy leczycie? Swoja droga niezla "twierdze" macie - 5 goli straconych.

Alien - 23 sierpnia 2012, 22:53:43 - *.dynamic.chello.pl
Mialo byc Honnorova porazka Slaska. Od Hannoveru ;)

jakis - 23 sierpnia 2012, 22:53:47 - *.191.152.34
2 rogi + przypadkowy ping-pong który trafił do Patejuka nie powinny zmazać obrazu tego meczu. Cud, że Hannover strzelił tylko pięć goli bo mogło być dużo więcej...

HardIS - 23 sierpnia 2012, 22:53:59 - *.opera-mini.net (*.217.5.135, 212.2.96.15)
@ehhh Irytują mnie takie gimbusy jak ty, którzy zamiast dopingować zespół na stadionie to "dopingują" w internecie!!! Won na stadion albo zmień sobie drużynę kibicu sukcesu!

Laguna - 23 sierpnia 2012, 22:54:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Sylwek to jeden z niewielu piłkarzy którzy graja o spełnienie swoich piłkarskich marzeń. Brawo Sylwek bramkę w pucharach już masz teraz Twoje największe marzenie reprezentacja Powodzenia.

nieciecza - 23 sierpnia 2012, 22:54:07 - *.dynamic.chello.pl
Rafał Gikiewicz Show

zły - 23 sierpnia 2012, 22:54:19 - *.dynamic.chello.pl
santer
kto w tym partnerskim związku jest kobietą?

mezz - 23 sierpnia 2012, 22:54:20 - *.internetia.net.pl
3 mecze w pucharach 11 straconych goli - masakra jakas. aaaaa zapomnialbym jeszcze rewanz w Niemczech wiec pewnie dobija do 20.

witam - 23 sierpnia 2012, 22:54:25 - *.255.210.163
nie ma co gdybać,bo i tak Hannover to dla nas za wysokie progi,ale w momencie gdy drużyna walczy i w ataku jest w stanie coś ugrać to do akcji wkracza rezerwowy bramkarz i załatwia sprawę(wiadomo obrona swoje też zrobiła,czyli nic aby zapobiec bramką).I to już jest wina Lenczyka,że nie grał Kelemen,to jest tylko zły wybór trenera,a dodatkowo Diaz na trybunach-nigdy już nie zagra dopóki trenerem jest L. Miałem nadzieję na te 3-3,ale cudów nie ma.

ss - 23 sierpnia 2012, 22:54:30 - *.internetia.net.pl
Zdejmijcie te honor, bo honorowao to można przegrać 0-1, 1-2, a nie 3-5.

as - 23 sierpnia 2012, 22:55:02 - *.dynamic.chello.pl
wstawiajcie więcej szlaczków i innych kombinacji ze słowem ****żenada****. Dla nas to głupawe ale Wam pozwoli rozładować napięcie. Jeśli go nie rozładujecie, to zrobicie to co Adaś Miauczyński przed spaniem pod kołdrą. Dobranoc

sinyryj - 23 sierpnia 2012, 22:55:03 - *.ssp.dialog.net.pl
Tata wsiadaj w taksi i zawiez synow do Olsztyna z powrotem. Dramat. Wstyd. Slow nie ma jak mozna tak grac. I to jest MISTRZ? zenujace. Strajk. Nie ogladam polskiej ligi. Rzygac sie chce.

needle - 23 sierpnia 2012, 22:55:50 - *.adsl.inetia.pl
Widziałem mecze ŚLĄSKA w pucharach w ubiegłym sezonie i poza fatalnym koncepcyjnie spotkaniu z RAPIDEM na własnych śmieciach wstydu nie było, choć drużyna nie porywała grą.
Wydawało mi się, że szwankuje obrona i raczej miałem rację. Teraz wymieniono skład formacji defensywnej i obrona* szawankuje jeszcze bardziej !!!bo 11 bramek wpuszczonych w 3 ostatnich meczach to mało komu się zdarza (proszę jutro porównać wszystkie wyniki LE).
Owszem, Kelemen nie zawodził, dobry był Mila, ale na ligę...i tyle. Myślicie, że to przypadek, że na EURO nie pojechał żaden gracz wrocławskiej drużyny...?
A ja uważam, że trener Smuda jednak widział to co widzimy dziś wszyscy; a pamiętam co pisaliście na ten temat (szczególnie kibice ŚLĄSKA)
IGła
PS Nie tam, abym chciał się wymądrzać, bo korzyści nijakich z tego nie ma,a najpewniej wręcz przeciwnie :/, ale pisałem bodaj w lipcu, że cienko widzę losy naszych drużyn w tym sezonie pucharowym patrząc na transfery i sparingi. Liczyłem po cichu, że może coś przeoczyłem, kogoś niedoceniłem...i że jakoś się uda, bo ostatnie 2 sezony było dość przyzwoicie.
Nie przeoczyłem jednak niczego...
* obrona LECHA mi się podobała najbardziej na przestrzeni ostatnich lat; to dwie skrajności ligowe

macio - 23 sierpnia 2012, 22:56:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gikiewiczowie wracać do stomilu opony pompować

mariano95 - 23 sierpnia 2012, 22:56:11 - *.pools.arcor-ip.net
Nigdy nie lubilem Slaska ale przesadzacie. Wcale az tak zle nie bylo. Widac bylo ze walczyli, porownujac popszednie pucharowe mecze moim zdaniem bylo troche lepiej.Szacun przynajmniej za to.Doping tez byl nie zly.
To ze Hannover byl lepszy nie ma dwoch zdan.
Ogolnie jednak polska pilka lezy na lopadkach.
Pozdro dla lesnych dziadkow z pzpn-u.

ehhh - 23 sierpnia 2012, 22:56:53 - *.hor.ucl.ac.uk
HardIS
baranie to że nie ma mnie w Polsce to nie moja wina, nie wiem czy ogladales mecz ale jak sadze nie, albo nie znasz sie na pilce, gimbusem to Ty sie wydajesz, bo nie wypowiadasz sie o pilce tak jak ja wczesniej chyba ze slepy jestes, tylko hejtujesz. Pozdro

kl - 23 sierpnia 2012, 22:57:21 - *.play-internet.pl
skad takiego dobrego bramkarza macie

kisiu - 23 sierpnia 2012, 22:57:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
chłopaki obiektywnie komentowali broniąc dziewczynki.polsat wroclaw!!!!!!oleeeeeee

ks - 23 sierpnia 2012, 22:58:04 - *.79.28.23
jestem z walbrzycha slask tylko przynosi wstyd zielinski i spola dra lacha z frekfencji innych a sami dno wracajcie no oporowska dzis bylb komplet no i ta sekcja hokejowa 3 5 pozazdroscic fantazji do zobaczenia w pp

OK - 23 sierpnia 2012, 22:58:22 - *.142.199.222.metrointernet.pl
Nie dla psa kiełbasa nie dla świni miód

nairda - 23 sierpnia 2012, 22:58:58 - *.internetunion.pl
z legiunią i amica było by to samo więc się nie napinajcie

kipic - 23 sierpnia 2012, 22:59:38 - *.ip.euro.net.pl
"nic się nie stało"
ogromy hanowera trzy do zera

kibic - 23 sierpnia 2012, 22:59:51 - *.dynamic.chello.pl
teraz PO kazdym meczu kibice gosci beda krzyczec TWIERDZA WROCLAW

l - 23 sierpnia 2012, 23:00:53 - *.dynamic.mm.pl
Malkontent
Zgadzam się w pełni. Śląsk grał nic. Hannover na pół gwizdka , co było widać po grze i minach piłkarzy. Jakby nie odpuścili to Śląsk nawet z połowy by nie wyszedł nie mówiąc już o tym , że pola karnego by nie powąchał. Z takim podejściem niemieckich zawodników to i Medyk Konin trzy bramki by dziabnął , nie obrażając pań. Niech się jednak łudzą ci co inny mecz Śląsk - Hannover oglądali.

Marian - 23 sierpnia 2012, 23:01:05 - *.adsl.inetia.pl
Legia gra obecnie najlepszy futbol w Polsce,pokazali to w dzisiejszym meczu,a Śląsk lepiej niech znajdzie jakiegoś napastnika bo bez takowego nic nie ugra w tym sezonie.

Marco - 23 sierpnia 2012, 23:01:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Honorowo ????
Dostają 5 goli u siebie i to jest honorowa porażka ?

asd - 23 sierpnia 2012, 23:02:14 - *.plk.prest.pl
Co oni w hokeja grali? Niezłe ogórki jedni i drudzy hehe.

KS Górnik - 23 sierpnia 2012, 23:02:48 - *.31.80.237.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ks. Nazwy miast misiu i klubów z DUŻYCH liter.., stylisto.

zły - 23 sierpnia 2012, 23:02:50 - *.dynamic.chello.pl
dopuścić aby niemra cieszyła się w Polsce 5 razy w ciągu 90 minut... to tak naprawdę nic w porównaniu z twoim "ambitnym" tytułem honorowa porażka ...
Honorowi ludzie to po twoim tytule w grobie się przewracają

Andrew - 23 sierpnia 2012, 23:03:12 - *.dynamic.lte.plus.pl
Przy 1-3 nie uznana bramka śląska i przy 3-3 karny dla śląska SĘDZIOWIE WYPACZYLI WYNIK

kisiu - 23 sierpnia 2012, 23:03:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
narida dziecinko.Byliście żałośni...kiepskie sprawy kiepski świat.waldki kiepskie.W niemiaszkach będzie łomot.

PL - 23 sierpnia 2012, 23:04:11 - *.opera-mini.net (*.217.12.239, 212.2.96.15)
Już widzę nagłówki niemieckiej prasy: "Hannover strzela pięć goli drużynie z miasta szczurów", "Stadion Schlesien(a) po Euro zapełniło 25% widzów. " "Polski mistrz grał bez bramkarza i obrońców - efektem pięć strzelonych goli na wyjeździe".

gg - 23 sierpnia 2012, 23:04:31 - *.adsl.inetia.pl
Mam nadzieję że ten sezon był ostatnim, gdzie Legia Wisła i Lech grają poniżej swoich możliwości... Lepiej dla polskiej ligi jeśli te 3 drużyny będą grać w puchgarach co sezon...

Golbi - 23 sierpnia 2012, 23:04:33 - *.czeladz.vectranet.pl
3:1 do 3:3 czyli honorowo i po walce

df - 23 sierpnia 2012, 23:05:25 - *.xdsl.centertel.pl
jak moze byc honorowa porażka ?!

Greg - 23 sierpnia 2012, 23:05:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak fun ja tak myślę. Zawsze kibicuje wszystkim polskim zespołom, bo one reprezentują nasz kraj w europejskich pucharach. Ja grają dobrze, to podnoszą reputację nie tylko sobie, ale i całej lidze. Zresztą poczytaj sobie komenty na tej stronie i zobacz ile razy zamiast słowa Hannover, użyte zostało słowo Niemcy. Tak samo jest Niemczech, o Śląsku pisze się jako o Polakach.

Skorump - 23 sierpnia 2012, 23:06:05 - *.play-internet.pl
Jest nadzieja! WKS gra lepiej na wyjazdach

r - 23 sierpnia 2012, 23:06:11 - *.dynamic.chello.pl
@needle - gwiazdy Legii zawsze sprężają się na LE i gdyby nie rozwalenie składu mogli pograć więcej w poprzednim sezonie. Gdyby nie pazerność działaczy to Legia miał by mistrza i mogła by powalczyć o LM. Śląsk od pół roku nie gra nic, nie wiem jak ustawili te ostanie 3 mecze w lidze, że dowieźli tego mistrza. Trener Śląska już nie wie co ma robić, czy stawiać na tych co są w formie, czy na tych co go jeszcze popierają. Nowe nabytki w Śląsku na plus i to nie dziwi bo w tej sytuacji łatwiej im wywalczyć miejsce w 1 składzie, nawet przy zmianie trenera. Zobaczymy następne mecze w lidze, ale przypuszczam ciułanie punktów i wymianę trenera w tej rundzie.

Darek - 23 sierpnia 2012, 23:07:19 - *.dolsat.pl
Cóż, spodziewałem się pogromu rzędu 0:4, 0:5, więc te 3:5 nie jest takie złe. Ale nie oszukujmy się, tylko rozluźnienie w szeregach Hannoveru spowodowane wynikiem sprawiło, że Śląsk niespodziewanie zremisował, a przy odrobinie szczęścia mógł nawet prowadzić (nieuznana prawidłowa bramka). Lecz wystarczyła chwila i podrażnieni Niemcy doprowadzili wszystko do normy.
Rewanż to już tylko formalność, oby tylko nie wrócili z kolejnym bagażem 5 bramek...
Widzów tylko 13 tys? To niewiele więcej niż przychodziło na Oporowską. Słabo jak na mecz z czołówką Bundesligi.

gffg - 23 sierpnia 2012, 23:07:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ha ha ha ha wielki slask

witam - 23 sierpnia 2012, 23:07:43 - *.255.210.163
porażka to porażka jaka tam honorowa.Kelemen nie puściłby tylu szmat,wysłannik kadry Słowacji przyjechał go obserwować,a nasz trener zrobił wszystkim niespodziankę.Mam nadzieję,że działacze coś z tym zrobią,bo drużyna już ma dość współpracy z tym trenerem,wcale nie chodzi mi o wynik z Hannoverem.

KSG - 23 sierpnia 2012, 23:08:32 - *.ssp.dialog.net.pl
hahahahahahahahaha

r - 23 sierpnia 2012, 23:09:51 - *.dynamic.chello.pl
Mam jeszcze takie przypomnienie dla tych co to pisali notorycznie na tym portalu kto to powinien grać w europejkich pucharach, a kto nas skompromituje. Właśnie widać jak wasz Śląsk z Lechem ratuje HONOR polskiej piłki.

Kibol - 23 sierpnia 2012, 23:09:59 - *.183.128.221
Slasku jest jeszcze szansa .Zmiana lenczyka na Zielinskiego i nie bedzie w rewanzu kompromitacji.

ks - 23 sierpnia 2012, 23:10:16 - *.79.28.23
w moim slowniku wroclaw jak i slask pisze sie z malej

gyto - 23 sierpnia 2012, 23:10:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wynik nie odzwwierciedla meczu, faktycznie Hanower jest lepszy ale Śląsk na prawde miał długie okresy przewagi i na prawde po raz pierwszy w tym sezonie ładnie zagrał. No ale wynik idzie w świat, więc macie pożywke.

Prawda - 23 sierpnia 2012, 23:11:55 - *.tktelekom.pl
Jeden Gikiewicz meczu nie przegrał. Bramkarz spisywał się nieżle ale prze bramkach raczej nie miał szans słabo obrona. 5 goli u siebie to dużo za dużo.
Ale przegrywa cała drużyna. już nie ma szans na Awans
Ja bym troche inaczej ich ustawił dał bym szanse też innym zawodnikom Mraz czy Stefanovic to zawodnicy klasy 1 ligi Pawelec na prawym skrzydle czemu ten trener utrudnia zawodnikom życie

r - 23 sierpnia 2012, 23:12:26 - *.dynamic.chello.pl
I jeszcze 1 wynik Lokeren (Bel)2 - 1 Plzen (Cze),
nawet Belgowie potrafią zagrać na poziomie, a nie robić z siebie pośmiewiska.

ccc - 23 sierpnia 2012, 23:13:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do ks a w moim slowniku wogule czegoś takiego jak wroclaw i slask nie istnieje cala POLSKA z nich sie śmieje

olo - 23 sierpnia 2012, 23:13:39 - *.globalconnect.pl
Kaszana..Po co ten Slask w pucharach wstyd tylko poziom obrony podwórko pod blokiem..

futbolista - 23 sierpnia 2012, 23:14:29 - *.bois.qwest.net
Ciamciara,piszesz o wyciagnieciu wnioskow.ano jeden,
nad ktorym mentalnosc Polska powinna popracowac i go
wyeliminowac,jest juz tutaj w tytule tego artykulu.
nawet na mysl w sporcie i to kazdym,nie powinno byc cos takiego jak HONOROWE PRZEGRANIE.tu potrzeba
pracy nad psychologia,bo inaczej KAZDA przegrana bedzie popatrywana jako cos dobrego,jako sukces.
takiego myslenia i podejscia,szczegolnie w pilce na
zachodzie nie upatrzysz i to moga potwierdzic wszystkie grajki polskie,co kiedykolwiek graly po za
krajem.a to,ze sedzia inaczej zareagowal,niedopatrzyl,to tylko jeszcze bardziej powinno wyzwolic chec lepszej,skuteczniejszej i
zwycieskiej gry w kolejnym meczu.
pretensje o to,ze Slask zdobyl mistrzostwo?a kto
mial to zrobic?wszystkie inne druzyny byly gorsze
i tak i to potwierdza ich "sukcesy" w europejskich
pucharach.pamietajmy tez o jednym,ze zawsze jest
kolejny sezon i kolejna okazja.lecz z psychologia
nalezy ZAWSZE byc za pan brat.to polowa sukcesu.

terror - 23 sierpnia 2012, 23:14:37 - *.play-internet.pl
@fan - a co mnie obchodzi jak kibicują Włosi? W Polsce jest tak, że jak polski klub gra w pucharach to normalni kibice mu kibicują, nawet jesli na codzien są za inną drużyną

FortArt - 23 sierpnia 2012, 23:17:47 - *.dynamic.chello.pl
Co jest honorowego w stracie 2 bramek w 4 minuty?

needle - 23 sierpnia 2012, 23:18:54 - *.adsl.inetia.pl
@r
Bardzo rozsądny komentarz
W zasadzie zgadzam się z każdym zdaniem, z tym, że mnie tylko Rybusa szkoda (Komorowski był najsłabszym obrońca z tych co grali w I składzie, a Borysiuk dużo faulował i łapał kartki; ucieszyłem się że odszedł, szczególnie, że dobrze się Gol i Wolski wprowadzili)
A Rybus... wymarzyłem sobie, że wróci kiedyś i zostanie kapitanem (L)
Odnośnie ŚLĄSKA to także uważam, że zmiany raczej na (+), ale Madeja szkoda. W tak słabej ale wyrównanej lidze! jak ta w tym roku każdy może dokopac każdemu, ale na razie ŚLĄSK wypada tak jakby nie liczył już na miejsce w pucharach w najbliższych latach
Widać, że RUCH i ŚLĄSK rzeczywiście MUSZĄ wymienić trenerów, choć ...ja nigdy dotąd nie sugerowałem takich zmian

zioło - 23 sierpnia 2012, 23:19:58 - *.xdsl.centertel.pl
Śląsk zaskoczył pozytywnie strzeleniem trzech bramek. Nie zaskoczył zaś liczbą goli straconych.

Boateng - 23 sierpnia 2012, 23:22:12 - *.50.134.230
Wytłumaczy mi ktoś czemu mając zaraz po Kuciaku drugiego najlepszego bramkarza ligi broni przeciętny Glikiewicz, a mają niezłych napastników jak Diaz czy Voskamp gra jego niepełnosprawny brat bliźniak? Czy Lenczyk jest normalny?

TwojaStara - 23 sierpnia 2012, 23:23:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
slask jest slaby i czesc, jak zreszta reszta naszej ligi. nie kibicuje polskim druzynom z ekstraklasy, bo wreszcie podobno mamy demokracje i moge kibicowac komu chce. w nastepnym sezonie w ogole nie powinni przyznawac peirwszego miejsca w naszej "ekstrAklasie", walka góra o 2 lokate. takie niestety sa realia. NIe podniecajcie się trzema golami przy straconych pieciu, bo to źle swiadczy o rozowju waszych mozgow (a moze braku ). pozdrawiam.

Suseł - 23 sierpnia 2012, 23:25:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hannover drugim składem, bez przygotowania, w formie plażowej, popełniając katastrofalne błędy w obronie, strzela na wyjeździe 5 goli mistrzowi Polski nawet przez minutę się nie wysilając...
To jest tragedia naszej piłki, aż strach pomyśleć jaki byłby wynik za 2 miesiace...

WKS - 23 sierpnia 2012, 23:26:09 - *.ssp.dialog.net.pl
Ludzie! Jak Śląsk przegrał wysoko to zle jak przegrał po b.dobrej grze też zle. Awans chyba nie dla nas, ale brawo dla piłkarzy i p. Lenczyka za świetny mecz.

slabo - 23 sierpnia 2012, 23:27:31 - *.mirasoft.pl
Szkoda, droga do pucharow jeszcze sie nie zaczeła a juz konczy na własnym boisku.
ManOfTheMatch : Gikiewicz

do WKS - 23 sierpnia 2012, 23:28:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bo widzisz , przegrał = przegrał , niewazne jak zagrał. lepiej nawet zremisowac po tragicznej grze, czy nawet cudem ugrac zwycestwo, niz przegrac bo heroicznej walce.

rebus - 23 sierpnia 2012, 23:28:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@WKS świetny mecz to by był jakby Śląsk wygrał te 5:3, a tak jest co najwyżej honorowa porażka

Optymista - 23 sierpnia 2012, 23:29:55 - *.opera-mini.net (*.217.26.250, 212.2.96.15)
Dopóki w Śląsku trenerem jest Lenczyk i grają w nim R. Gikiewicz, Kowalczyk, Pawelec, Mraz, Stevanović, Ł. GIKIEWICZ - Wszystko zmierza w dobrym kierunku: spadek do 1. Ligi, utrata PAŃSTWOWEGO sponsora i powrót na kurnik czyli Oporowską. Dziękuję, dobranoc! :D

Kosimazaki - 23 sierpnia 2012, 23:31:38 - *.xdsl.centertel.pl
Optymista - nic dodać nic ująć!

Boris - 23 sierpnia 2012, 23:33:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda, ale...
1) 2 bramka dla Hannoveru to faul na brmakarzu.
2) Nie uznana prawidłowa bramka Śląska przy 1-3.
3) Jak sędzia nie podyktował rzutu karnego po ewidentnej ręce w polu karnym przy 3-3 to zrozumiałem że Śląsk tego meczu wygrać nie może bo ktoś obstawiał wygraną Hannoveru. Przy 3-0 lube 4-0 dla Hannoveru karny pewnie by był po tej ręce.
4) Gikiewicz nie nadaje się na poważne mecze pucharowe. Moim zdaniem pobroni sobie teraz przez jakiś czas w młodej ex.

zdzicho - 23 sierpnia 2012, 23:35:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo ladnie wtopili do przewidzenia .cieniasy beda cieniasami. Bo legia tylko umie grac i sie pokazac;)

Solar radi - 23 sierpnia 2012, 23:36:11 - *.dynamic.chello.pl
Naszym piłkarzom krajowym na rękę brak pucharów bo jak z taką kondycją zdołaliby grać kilka meczów w tygodniu, co można było zobaczyć w meczach ligowych Śląska i Ruchu i ich przegranych po meczach pucharowych. Teraz Ruch zagra dużo lepiej bo odpoczywał, a Śląsk jeszcze będzie odczuwał zmęczenie w meczu z Koroną, a później jeszcze wycieczka turystyczna do Hanoweru i spacer po rynku i w końcu powrót do normalnego trybu gry tzn.jeden mecz w tygodniu i początek wygranych w lidze polskiej ....

lukas - 23 sierpnia 2012, 23:36:19 - *.xdsl.centertel.pl
do Boris:to na pewno premier Donald zrobił na złość Schetynie, żeby tylko Śląsk nie wygrał :D

luke - 23 sierpnia 2012, 23:36:20 - *.dynamic.chello.pl
@Prawda - nie bądź zabawny... gościu puszcza przynajmniej 3 "szmaty" a Ty mówisz, że to nie jego wina?

Kolejorz - 23 sierpnia 2012, 23:42:50 - *.play-internet.pl
malinowe nosy szaleją.teraz czas na omłot od Korony

artus1906 - 23 sierpnia 2012, 23:48:21 - *.as13285.net
honorowe porażki resortowych.
legia 3:7 z Bayernem
sląsk 3:5 z Hannoverem

egon - 23 sierpnia 2012, 23:49:34 - *.30.29.85.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Teraz wszyscy pier... jaki Śląsk jest słaby,ale jakby nie patrzeć jest mistrzem Polski i to świadczy o poziomie naszej ligi.Nie było wzmocnień Solorz zakręcił kurek i jest to co jest i do tego jeszcze konflikt piłkarzy z trenerem.Ale zawsze najłatwiej wyp.. trenera.Polska piłka jest na dnie bo skoro drużna Helsingborga zarabia o wiele mniej niż Śląsk i leje ich bezapelacyjnie to chyba w Śląsku za dużo zarabiają!

wzl - 23 sierpnia 2012, 23:50:59 - *.dynamic.chello.pl
Oceniam malinowych 6/10 pozdro Wszystkich

guinness - 23 sierpnia 2012, 23:52:20 - *.232.175.222
Kolejna POLSKA drużyna puka do EUROPY,coś próbuje,aż "trawa" sypie się po oczach,a OREST z racji wieku znów był dziś na "działce".

lol - 23 sierpnia 2012, 23:52:20 - *.dynamic.chello.pl
jaka honorowa porażka to jest hańba żeby u siebie 5 bramek stracic wstyd i hańba ,Polska myśl szkoleniowa won z tymi piechniczkami orestami czy innymi latami.

xxx - 23 sierpnia 2012, 23:57:12 - *.dynamic.chello.pl
Widzę że wypowiadają się zawistne wieśniaki które nie oglądały nawet meczu. Otóż tak naprawdę było 6:4 dla Ślaska (prawidłowa bramka Petejuka, ręka w polu karnym jakiegoś frędzla i wyimaginowany spalony w pierwszej połowie odgwizdany przy sytuacji 1 na 1, do tego jedna z bramek niemców ze spalonego a co do jeszcze innej mam wątpliwości bo nie było dobrej powtórki).

... - 23 sierpnia 2012, 23:59:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przynajmniej sTrzelili gole. A KTO PAMIĘTA ZAGŁĘBIE - MILAN - 1:4 U SIEBIE... TO DOPIERO ŻENUŁA BYŁA !!!

Optymista - 24 sierpnia 2012, 0:07:27 - *.opera-mini.net (*.217.51.163, 212.2.96.15)
Honor to oni by mieli gdyby oddali ten mecz walkowerem. Jak zrobić to sprytnie, żeby UEFA przyznała walkower, ale nie zawiesiła ich na parę lat? (Chociaż grając w przyszłym sezonie w 1. Lidze też będzie o to ciężko gdy w PP dzieciaki z Polkowic grały z nimi w dziada) A propo dziada Niech wpuszczą na ostatni kwadrans Lenczyka, ubiorą go w strój meczowy a może fiknie parę koziołków (gdy rywal będzie przy piłce) a wtedy dostanie czerwoną kartkę i w ten oto sposób sędziowie domyślą się, że jest to jednak nieuprawniony zawodnik Czytam te wszystkie komentarze i jest mi żal Śląska bo cała Polska ich nie nawidzi a te ich zgody nie chcą mieć z nimi nic wspólnego i nie próbują ich nawet bronić. Jak by to powiedział Ferdek - Idźcie kompromisować się gdzie indziej! Takiego cyrku to ja nie widziałem nawet w San Marino. Polskę w europucharach reprezentuje niemiecki klub, którego kibice gwiżdżą na hymn Polski. Mistrzem został klub, które bramki zdobywał w 70 % tylko po stałych fragmentach, a trenerem jest dziad-ek w każdym meczu wystawiający innych zawodników. Oto POlska!

lit. - 24 sierpnia 2012, 0:07:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
moze ktos potwierdzi z ogarnietych ze Slaska,ponoc zgoda chyba ze 20letnia Slaska i Motoru powoli przechodzi do historii,powodem mocna ingerencja Wislakow i Lechii gdanskiej a takze w ostatnimi czasy brak kontaktow i dobrego obustronego wspierania sie..Bez napiny!krakowski Hutnik HKS

lol - 24 sierpnia 2012, 0:07:57 - *.dynamic.chello.pl
W każdym razie Śląsk osiągnął europejski rekord żenady – na rozegranych pięć spotkań w pucharach, przegrał cztery. To maksimum, jakie dało się wycisnąć. Ciekawi jesteśmy, czy podobna sytuacja już się kiedyś zdarzyła, a jeśli tak – to ile razy?
Oczywiście, wrocławianie będą mieli okazję do śrubowania wyniku: mogą przegrać po raz piąty. I nie dość, że mogą, to jeszcze pewnie to zrobią.
cytat z weszlo .Ślonsk proszę nie jedzcie do niemiec Proszę was bardzo.

pseudonim - 24 sierpnia 2012, 0:10:53 - *.adsl.alicedsl.de
honorowa poarazka, ale nie honorowe "mistrzostwo" (wisla...)

BTW - 24 sierpnia 2012, 0:14:00 - *.opera-mini.net (*.182.131.10)
Bylo 5-5 i koniec tematu ! ;/
Slask & Wiselka & Lechia !

40stopni - 24 sierpnia 2012, 0:14:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hokejówka

Ciamciara - 24 sierpnia 2012, 0:17:05 - *.181.38.158.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Heh, i po raz kolejny jeden "zabłysnął" i reszta za nim idzie... O ile pamiętam, to wspomniałem o podziwie za walkę a nie za bieganie. Podziw ten polega na tym, że Śląsk nie poddał się przegrywając 0-2 i przed meczem przez "ekspertów" skazywany był na porażkę, a starał się ratować honor i tak doprowadził do remisu 3-3. Starali się chociaż, i za to chwalę ich w tym meczu. A co do reszty, mam wrażenie że coraz mniej wśród społeczeństwo osób które merytorycznie potrafią skomentować mecz, obecnie to głównie szukanie sposobu jak najbarwniej obrazić dany klub czy sportowca. "Wymyśl rym do nazwy klubu tak by go obrazić, a będziesz idolem dla kolegów", cóż szkoda że i takie młodziaki mamy... Ale myślę że jest jeszcze sporo normalnych osób, które potrafią trzeźwo spoglądać na sport. Pozdrawiam JC.

Jorsapodf - 24 sierpnia 2012, 0:17:13 - *.opera-mini.net (*.16.111.141, 212.2.96.15)
Słyszę "Śląsk" - Myślę "porażka". Po co oni grają jeśli kibiców nie mają?!

AS - 24 sierpnia 2012, 0:21:11 - *.opera-mini.net (*.217.16.119, 212.2.96.15)
@BTW 5:5? Buahahah A co oglądałeś inny mecz, albo tablica na stadionie się zepsuła?

BTW - 24 sierpnia 2012, 0:23:18 - *.opera-mini.net (*.182.131.10)
@AS
5-5 byloby jakby sedzia byl normalny . (spalony ktorego nie bylo i karny)

lol - 24 sierpnia 2012, 0:25:43 - *.dynamic.chello.pl
W każdym razie Śląsk osiągnął europejski rekord żenady – na rozegranych pięć spotkań w pucharach, przegrał cztery. To maksimum, jakie dało się wycisnąć. Ciekawi jesteśmy, czy podobna sytuacja już się kiedyś zdarzyła, a jeśli tak – to ile razy?
Oczywiście, wrocławianie będą mieli okazję do śrubowania wyniku: mogą przegrać po raz piąty. I nie dość, że mogą, to jeszcze pewnie to zrobią.
cytat z weszlo .Ślonsk proszę nie jedzcie do niemiec Proszę was bardzo.

SAILOR - 24 sierpnia 2012, 0:29:13 - *.kyivstar.net
To wszystko bylo do przewidzenia. Slask fuksem zdobyl mistrza Polski.A przy zachowawczej taktyce Lenczyka nigdzy w historii i w przyszlosci Slask nie wypadnie dobrze w Europejskich pucharach. Szkoda bo Legia czy Wisla lub Lech mialyby napewno wiecej do powiedzenia. Jestem kibicem z Gdanska ale mimo tego ze Lechia ma ze Slaskiem zgode bylem bardzo niezadowolony ze Slask zdobyl tytul Mistrza Polski bo nad Slaksiem ciazy jakies fatum . Ta druzyna niepowinna grac w pucharach bo przyniesie wstyd Polsce. I tak tez sie stalo.

Seaha - 24 sierpnia 2012, 0:29:23 - *.180.49.137.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
3:5 to juz nie przegrywaja druzyny z Wysp Owczych!!! Jesli tego nie kumacie to macie problem...

qwe - 24 sierpnia 2012, 0:32:47 - *.adsl.inetia.pl
jaki wstyd

kisiu - 24 sierpnia 2012, 0:34:11 - *.dynamic.gprs.plus.pl
3:5 w pierwszej tercji.Cóż to będzie na wyjeździe?;)

miszcz - 24 sierpnia 2012, 0:47:28 - *.dynamic.mm.pl
Śląsk imponuje w defensywie

Diox - 24 sierpnia 2012, 0:48:34 - *.wroclaw.vectranet.pl
Najlepszy gracz hanoveru sędzia . To pewnie jakaś rura z interu .

wrocek!@wp - 24 sierpnia 2012, 0:51:04 - *.dynamic.chello.pl
Hej hajterzy.! Zapamiętajcie ten mecz. Bo już dzisiaj się zakładam, że przez kilka lat 6-9 nie będzie drużyny z Polski, która to potrafi strzelić drużynie z Bundesligi 3 bramek. Brawo Śląsku za walkę. To co dzisiaj pokazaliście to na puchary za rok wystarczy. HEJ ŚLĄSK!!

futbolista - 24 sierpnia 2012, 0:55:03 - *.bois.qwest.net
Ciamciara,jeszcze sa ludzie o normalnosci w stosunku do sportu,szczegolnie kiedy pogladaja sport,jako dodatek tylko[i nic nie znaczacy]po
trudach codziennosci.a jezeli chodzi o poziom
kolejnych polskich mistrzow i tych co beda ponownie
o wazuny europejskie boje toczyc,to sie nic nie zmieni,puki wszyscy co zwiazani sa z pilka,beda tylko spogladac na szybkie finansowe zyskijuz na
dzis.tylko skad maja brac dobry przyklad,skoro o
samej rzadowej gory,a i duchowych goru takze,maja
taki przyklad ciagu na kase.wyzej juz o tym wspominalem tez mym wpisem.zycze rozsadnego
pogladania calego sportu.no to do kolejnych gier.

marcinos82 - 24 sierpnia 2012, 0:59:51 - *.internetia.net.pl
Dlaczego nie wspomnieliście o tym, że sędzia popełnił błąd nie uznając pierwszej bramki Patejuka? Dlaczego nie ma nic w tekście o ewidentnym karnym dla Śląska? Dlaczego nie ma ani słowa o tym, że drugi gol dla Niemców nie powinien być uznany (Murzyn zasłaniał piłkę bramkarzowi Śląska)? Czyżby wasza warszawska złość nie pozwalała napisać o jawnym wypaczaniu wyniku tego meczu?

Normalny - 24 sierpnia 2012, 1:02:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Diox: po pierwsze, to juventus jest najbardziej skorumpowanym klubem, Inter nie ma i nigdy nie miał nic wspólnego z oszustwami.
A za takie potwarze co piszecie na tym swoim dziadowskim juvepoland to szykujemy pozwy.

majk - 24 sierpnia 2012, 1:10:00 - *.149.49.115
No to stadion śmiało można nazwać Loser Arena
Polska-Włochy 0:2
Polska-Czechy 0:1
wks-Benfica 2:4
wks-Athletic 0:1
wks-Buducnost 0:1
wks-Helsingborg 0:3
wks-Hannover 3:5
Bilans:0-7 Bramki:5-17

viktor - 24 sierpnia 2012, 1:16:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mimo porażki byłem dumny dzisiaj ze Śląska ! Grała znowu drużyna widać było walkę i zaangażowanie ! Wspaniała atmosfera na trybunach ! Polscy kibice dali nauczkę Niemcom jak kulturalnie dopingować swoją drużynę ! Brawo Śląsk, brawo kibice wstajemy z kolan . Wyrazy współczucia dla zwisających mi SMĘTNYM KALAFIOREM NAPINACZY NETOWYCH
Dla zainteresowanych drużyna Celebana Vaslui przegrała u siebie z Interem 0-2

beatnik - 24 sierpnia 2012, 1:27:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
majk Popatrz jaki z ciebie zdolny rachmistrz, napinaczu ze wsi pod Legnicą . Zapomniałeś tylko dodać, że po stronie polskiej bramek strzelonych na naszym pięknym stadionie wszystkie są dziełem piłkarzy mistrza Polski i zdobywcy Supertpucharu WKS Śląsk Wrocław

obiektyw - 24 sierpnia 2012, 2:19:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Wks... cala polska smieje sie ze slaska jak nie jakies amatorzy ze szwecji to szwaby 5 bramek nam laduja he he strach jechac do niemiec

ro333 - 24 sierpnia 2012, 3:07:18 - *.nowiny.net
Jak widzę komentarze typu "brawo za walkę" "honorowa porażka śląska" "jestem dumny ze śląska, że walczył" - to mnie krew zalewa. HAŃBA HANBA I JESZCZE RAZ HANBA Śląsk... Dzis mi się podobał jeden komentarz na Polsat Sport -> nie ubiorę go w cudzysłów, bo nie pamiętam co do slowa, ale było coś w ten deseń: już mi się znudziło chwalenie polskich drużyn za ambicję, za to, że pobiegł za piłką, ja chcę zwycięstw, a nie honorowych porażek. BARDZO mi się ten komentarz podobał i w 100% go popieram. Bo mi też się znudziło już patrzenie, jak dla nas marzeniem jest grupa LE, a LM to jakaś abstrakcja. DNO DNA i 10 metrów mułu.

matizz - 24 sierpnia 2012, 3:22:00 - *.dynamic.chello.pl
Przecież Śląsk był z góry skazywany na porażkę i liczono właśnie na to , że nie będzie , żenady co WKS-owi udało się osiągnąć i mecz był emocjonujący.

simon - 24 sierpnia 2012, 5:44:20 - *.15.213.45
jedna recepta
Na wyjeździe strzelić tyle samo goli, ale zamurować bramkę i jest faza grupowa.
Nie jest tak źle. Teoretycznie szansę są.
Pozdry z Poznania.

heh - 24 sierpnia 2012, 5:53:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zaraz zaraz. Janusz Wojciechowski ukrócił pensje darmozjadom, to podniósł się wielki krzyk. A pamiętasz Dana Petrescu? Zwolnili go lenie. Wy - kibice sami jesteście sobie winni. Narzekacie, a mimo to napędzacie ten cały mechanizm. Wystarczy przestać chodzić na mecze, kupować dekodery, szaliki, pamiątki. Portale internetowe, zakłady i wszystko co łączy się z piłką nożną.

Bartez - 24 sierpnia 2012, 6:00:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wczoraj miałem zbitę ze ślonska, jaki mistrz taki wynik.

non - 24 sierpnia 2012, 7:14:18 - *.173.4.183.tesatnet.pl
Jakie baty, 5 u siebie, śmiech na sali....

Max - 24 sierpnia 2012, 7:14:41 - *.33.154.234
Ci dwaj Gikiwicze to totalna padaka....

jjo - 24 sierpnia 2012, 7:20:04 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
a co mi tam , powtórzę jeszcze raz , kończą się wakacje i kończą się puchary dla polskich drużyn

dr_Hammer - 24 sierpnia 2012, 7:22:36 - *.lib.uni.lodz.pl
Patejuk, podoba mi się gra tego gościa wszedł i od razu zaczeło się coś z przodu dziać, walnął brameczkę będzie mógł sobie wspominać że z niższych lig doszedł do poziomu pucharów, gra śląska padaka, obronę rozmontowaliby oldboye.

asd - 24 sierpnia 2012, 7:23:09 - *.51.1.112
wstyd, hańba, kompromitacja

Linek - 24 sierpnia 2012, 7:29:10 - *.lubin.dialog.net.pl
Cytat z WP:
"Niemcy oprócz licznych fanklubowskich flag zabrali ze sobą środki pirotechniczne. Zaraz na początku spotkania uświetnili atmosferę racami w czerwonym kolorze"
To jak to jest: race uświetniają mecz czy nie?

LuCk - 24 sierpnia 2012, 7:33:51 - *.dynamic.chello.pl
Jeśli dostaje się u siebie od przeciwnika na luzie 5 bramek to jaki to honor, co wy wypisujecie...?!

znaFCa - 24 sierpnia 2012, 7:35:45 - *.dynamic.chello.pl
Przed meczem zastanawiałem się jaki może paść wynik. Oglądając ostatnie poczynania naszego "wielkiego miszcza" w LE czy przeciwko słabiutkiemu Widzewowi to nasuwał mi się na myśl 0:7 zgłoś się. I faktycznie początek spotkania potwierdził tylko moje przypuszczenia albo co gorsza obawy. Nie spodziewałem się jednak, że dość przypadkowo zdobyta przez Wrocławian bramka tak bardzo doda im ochoty do gry. W drugiej połowie zamiast oglądać przecierałem oczy ze zdziwienia. To nie był ten sam Śląsk. Co do braci Gikiewiczów to jeden swym zejściem jakże bardzo wzmocnił drużynę drugi niestety nie zszedł i dlatego mimo wszystko przegraliśmy. Może gdyby Śląsk od początku zagrał składem Kelemen - Pawelec, Kowalczyk, Grodzicki, Jodłowiec - Sobota, Patejuk, Kaźmierczak, Elsner, Voskamp - Mila (z trójką do zmiany Socha, Cetnarski, Spahić) wynik byłby zgoła inny.

kibic - 24 sierpnia 2012, 7:36:09 - *.adsl.inetia.pl
hehe dobrze że to koniec gierek śląska bo to jest kompromitacja naszego kraju żeby taka drużyna nas reprezentowała nie dość że kupili sobie mistrzostwo od zwisły to jeszcze przynoszą wstyd na całą Europe!!!

bolek - 24 sierpnia 2012, 7:38:01 - *.lukman.pl
Oro profesoro kiedy próba chóru?;-)dno,kalectwo
a miszcz Gilkiewicz powinien zmienić fach na trzepacza worków w cementowni

Zibi - 24 sierpnia 2012, 7:52:59 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
Honorowa porażka..Śmieszne, mistrz Polski traci u siebie 5 goli, grając w defensywie jak drużyna z San Marino..Żeby walczyć o LM, sama ambicja to za mało..Dla mnie to kolejna kompromitacja naszego słabego futbolu.W końcu, rywal, nie zalicza się do czołówki drużyn na naszym kontynencie..Widać, takie wyniki staną się dla nas codziennością przy takim poziomie naszej ligi..

Kosimazaki - 24 sierpnia 2012, 7:58:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
LuCk - Bo widzisz u nas w tym Legolandzie (albo Tuskolandzie) - zwał jak zwał; jest tak że co wolno wojewodzie (zagranicznym "grzecznym i ułożonym" kibicom), to nie Tobie/Nam (hołocie za wszelką cenę racami, flagami, transparentami niszczącej piłkarskie widowisko)..Liżemy d.. całej Europie i to w każdej możliwej dziedzinie!

U4 - 24 sierpnia 2012, 8:05:07 - *.dynamic.chello.pl
13 tys ludzi na pucharze wsrod wielkomiejskich heh. co robila reszta kibicow ?? byla w zoo?? czy moze teatr?!

amaral - 24 sierpnia 2012, 8:05:10 - *.goleniow.vectranet.pl
Żenujące widowisko. Powiedzcie jak to jest: ja muszę po studiach w fabryce (utrzymanie ruchu) robić wszystko dobrze za 2,5 tysiąca na rękę, bo jak coś zrobię źle, to będzie masakra, a takie patałachy nie umieją grać, są słabi, wszystko robią źle, a dostają po 30 tysięcy minimim! i to też z naszej kasy, bo miasto sponsor!!!! to jakaś parodia jest. I w dodatku wstyd przynoszą także całemu krajowi!

Cracoviak - 24 sierpnia 2012, 8:08:24 - *.bj.uj.edu.pl
Mistrz Polski daje sobie strzelić 5 goli u siebie w konfrontacji z niemieckim przeciętniakiem, a ktoś tu pisze o honorze... Widać społeczeństwo polskie jest już tak ogłupione, że uległość wobec sąsiada zaczyna się nazywać "honorem" już nie tylko w polityce, ale i w sporcie.

Leon - 24 sierpnia 2012, 8:09:33 - *.239.125.190
Występ Śląska w tegorocznej edycji pucharów europejskich to nie tylko mecze z Hannover. To wszystkie występy. Jedyny sukces to jedna wygrana z Czarnogórcami. Zdobyty 1 punkt do Klasyfikacji Krajowej UEFA, co daje w efekcie po podzieleniu przez 4 - 0,250 dla Polskiej Federacji. Słabiutko... Tyle samo ile w zeszłym roku zdobyła Jagiellonia z Irtyszem (jedno zwycięstwo). Generalnie bardzo słaby występ Śląska. Bez porównania gorzej co w zeszłym sezonie.

Kosimazaki - 24 sierpnia 2012, 8:13:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rozwiązanie jest proste - ustalić górną granicę zarobków dla kopaczy z E-klasy np na poziomie 10tys zł miesięcznie a premie dawać tylko w przypadku awansu i ewentualnego sukcesu w pucharach europejskich; zarobek byłby adekwatny do prezentowanych umiejętności i rzetelnie wykonującej swe zawody reszty społeczeństwa; jakoś 30-40lat temu bez takiej kasy pompowanej w to bagno dało się zrobić wynik i reprezentacja i kluby

baa - 24 sierpnia 2012, 8:14:49 - *.dynamic.chello.pl
Szkoda że nie zdołali utrzymać tego 3:3, ale doświadczenie Niemców dało swoje. Mecz zawalił Gikiewicz, gdyby nie jego słaba postawa, czemu nie bronił Kelemen?

rysiekp11 - 24 sierpnia 2012, 8:34:51 - *.sanetja.pl
Honor to postawa, dla której charakterystyczne jest połączenie silnego poczucia własnej wartości z wiarą w wyznawane zasady.Honoru nie wystarczy zadeklarować, podlega on udowodnieniu w sytuacji, która pozwala na weryfikację według norm moralnych danej społeczności....co do postawy Śląska w pucharach...hm...jak wygrają 3-0 w Norwegii,to możemy wrócić do "honoru"...mnie osobiście obrażają postawa i wyniki Śląska. Wszystko wskazuje,niestety,na winę trenera jako osoby niewłaściwej i niepasującej do obecnych czasów,który po za nieuzasadnionym poczuciem własnej wartości zachowuje się tak,jakby pozostał w latach 70-tych.

fatalerror - 24 sierpnia 2012, 8:38:24 - *.saint-gobain.com
do kopania rowów, a nie piłki !!!
Honor -buahahaha....

xyz - 24 sierpnia 2012, 8:41:25 - *.dhl.com
Szkoda Śląska, ale nic nie przeszkadzało innym drużynom grać w zeszłym sezonie lepiej / dużo lepiej i dziś być na miejscu Śląska. Łatwo się nabijać, pytanie jednak, co zrobiłyby Wasze ekipy. Śląsk strzelił 3 bramki Hannoverowi - ostatnio Lech strzelił jedną słabszemu AIK-owi, a Ruch zero bramek Victorii. Tylko Legia w pucharach gra lepiej, inni grają gorzej lub tylko marzą, żeby zagrać w pucharach i dostać od takiego Hannoveru. Co zrobiłyby na miejscu Śląska ekipy tych wszystkich internetowych napinaczy?

Grecki - 24 sierpnia 2012, 8:50:58 - *.customers.d1-online.com (*.39.151.54)
Śląsk zagrał na tyle ile mógł . Szkoda błędów bramkarza i nie uznanej bramki . Tylko tyle . Hannover jest drużyna zwyczajnie lepsza. Ma lepszych zawodników i tyle . Żadnego 0-6 nie było iwtórnymu tez nie . Z ta drużyna przegralaby każda , powtarzam każda Polska drużyna . Więc niewiem o co te spuszczanie sie . Szkoda ze Śląsk nie trafił trochę łatwiej - Legia podejrzewam na 90% tez odpadnie . To tyle .

BartKKS - 24 sierpnia 2012, 8:54:50 - *.90.138.23 (*.36.100.107)
i bardzo dobrze, bogdany z wrocławia znów dostały baty, Bodzio Miszcz Miszcz Miszcz

? - 24 sierpnia 2012, 8:58:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Obrona i Gikiewicz przeszli koło meczu zaś dla Patejuka należą sie brawa. Dziurawa obrona nie wróży najlepiej Śląskowi także w ekstraklasie. A sadzanie Diaza na ławce po wsze Lenczyka czasy uważam za błąd bo to dobry piłkarz. pewnie z nim będzie to samo co z Małeckim w Wiśle. Lenczyk mu jeszcze poda rękę.

On - 24 sierpnia 2012, 9:08:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Uwazni cYtelnicy potrafia chyba ze zrozumieniem czytac opis meczu przez redakcje, z tego co widze, to Gikieiwicz i nikt inny wybronil tez dwie setki dla hanoveru, jeden facet nie prZeegrywa meczu, chyba , ze wam sie tak wydaje

oligran - 24 sierpnia 2012, 9:09:30 - *.smgr.pl
Śląsk Wrocław jest nadal silną drużyną.Na polskie warunki wystarczy by być w trójce.

mcz - 24 sierpnia 2012, 9:16:36 - *.dynamic.chello.pl
Biorąc pod uwagę brak formy Śląska porażka nie jest żadną niespodzianką. Bardziej zdumiewa fakt, że na mecz z bądź co bądź atrakcyjnym przeciwnikiem z bundesligi przyszło niespełna nieco ponad 13 tys widzów. A przecież we Wrocławiu, jednym z większych miast polskich nie ma konkurencji kibicowskiej. Okazuje się, że może poza Poznaniem wybudowano zdecydowanie za duże areny na euro. Wystarczyło wybudować w Gdańsku i Wrocławiu stadiony na 30 tysięcy z mozliwością częściowej rozbiórki po finałach EURO 2012...

szwagier - 24 sierpnia 2012, 9:22:46 - *.dynamic.chello.pl
To było pewne już po zdobyciu "mistrzostwa" że będzie porażka, wstyd i hańba na całą Europe!!! Śląsk niech spada z ekstraklasy klasy niżej niżej i niżej! A stadion wyrwać z ziemi i przenieść gdzie indziej dla klubu i drużyny która pokaże charakter za granicą.

## - 24 sierpnia 2012, 9:26:20 - *.adsl.inetia.pl
@On
Trzeba było obejrzeć mecz, a nie czytać opis. Gikiewicz ma tyle samo talentu w bramce, ile jego brat w ataku.
Masz rację co do tego, że jeden zawodnik nie przegrywa meczu, dlatego cały ten ogórkowy "blok defensywny" powinien wylecieć na zbity pysk. To co wyprawiali, to jak to ujął Kołtoń, "piłkarski kryminał".
Lenczyka niech czym prędzej zwolnią, bo Śląsk pod jego wodzą lepiej już grać nie będzie. I nie ważne, czy to ze względu na fochy trenera, czy zawodników. Po prostu razem im nie po drodze.

eternalus - 24 sierpnia 2012, 9:28:13 - *.tktelekom.pl
wspaniale chłopaki , honorowo , świetnie , tak trzynmać !

Corsar - 24 sierpnia 2012, 9:29:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Śląsk przegrał przez Bramkarza, który puszczał wszystko co leciało do bramki. Przy kazdym golu powinien piłkę wybijac, lub łapac, tym bardziej, że strzelali w NIEGO!! Dlaczego Kelemen nie grał? Kontuzja? Gdyby nie Gikiewicz na bramie, może udałoby się nawet i wygrac, skoro WKS potrafił strzelic 3 bramki.

Antykomuch - 24 sierpnia 2012, 9:36:51 - *.ssp.dialog.net.pl
Jestem pod absolutnym wrażeniem tego pełnego zaangażowania, tego szału i waleczności ze strony Śląska. Co tam, że stracili pięć goli, że już po LE. Grunt, że przegrali honorowo Ludzie, czy wy wiecie o czym piszecie ? Jaka honorowa porażka ? Toż to przecież blamaż i kompromitacja. Jasne, że Gikiewicze zagrali "mecz życia", ale nie tylko oni patałaszyli wczoraj. Cała ta drużynka to prostu zlepek ludzików w zielonych koszulkach kopiących się po głowach. I ta szalona frekwencja... no mistrz nad mistrze

Ryszard - 24 sierpnia 2012, 9:40:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nieszczęściem Śląska jest fakt,że jego "faworyci" są jednocześnie najsłabsi w drużynie
Tak ustawiać drużynę można w Hattricku,a i to tylko w meczu towarzyskim

Ryszard - 24 sierpnia 2012, 9:43:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Faworyci Leńczyka oczywiście

kks lech p - 24 sierpnia 2012, 9:51:24 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
śląsk zawsze był słaby i będzie nic tego nie zmieni

@takaprafd - 24 sierpnia 2012, 10:08:42 - *.adsl.inetia.pl
zacznijmy od tego , że Legia by ograła jakiś ogórków w eLM , a nie tak jak wy , widać , że jesteś hejterem Legii , skoro piszesz takie bzdury , że dostałaby 6-0 , bo ja np . twierdzę , że zaprezentowałaby się lepiej niż ten pożal się Boże Śląsk ... !

irtysz - 24 sierpnia 2012, 10:15:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co za burak dał ten nagłowek?? "Honorowa" buahahahaah zal.pl

Danzig - 24 sierpnia 2012, 10:15:56 - *.ip.netia.com.pl
Buhahaha Niemcy to chyba przez grzecznosc zgodzili sie zagrac na taki wynik przez ich sentyment do Breslau...

amaral - 24 sierpnia 2012, 10:17:23 - *.goleniow.vectranet.pl
Żądam zmiany tytułu na "Kolejna żenada. Wstyd i hańba"

wstyd - 24 sierpnia 2012, 10:23:52 - *.pl
a kibice śląska same ksera śpiewają nie macie własnych pieśni???

qwerty - 24 sierpnia 2012, 10:29:59 - *.prenet.pl
Nie wiem czego wy żeście się ludzie spodziewali.. Przecież to wiadome było że Śląsk przegra a wy w jakieś cuda wierzycie. Cieszcie się że "tylko" 3:5 było a nie 0:3,0:4 bo ja się tego spodziewałem. Chyba lepiej przegrać 3:5 niż 0:4 czy nie?

lupo - 24 sierpnia 2012, 10:30:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
Hannover grał wczorej na zaciągnietym hamulcu ręcznym. jak by grali w normalnym tępię i Felipe nie miał by wczorej tak tragicznego dnia to nie wiem jak by sie to skończyło. Co do fachowców którzy twierdzą że druga bramka nie powinna być uznana pytam się za co. Za to że stoi przed bramkarzem poza 5 metrem i nie jest na spalonym. To bramkarz sam w niego wbiegł.

qwerty - 24 sierpnia 2012, 10:34:40 - *.dynamic.chello.pl
napisał honorowa bo Śląsk strzelił trzy gole więc honorowa.Nie wiem czego wy tu głaby nie rozumiecie i się douczcie a nie musicie błysnąć swoim brakiem inteligencji.

Kosimazaki - 24 sierpnia 2012, 10:46:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co do tych zarobków jakby "gwiazdy" grały za kilka tysięcy złotych miesięcznie to by docenili pracę; nadwyżkę pieniędzy która by została śmiało można by było włożyć w boiska, szkółki dla młodzieży(to powinien być od dawna wymóg licencyjny), poprawę infrastruktury, ewentualnie na coś w stylu funduszu dla biednych klubów,bo to nie do pojęcia że w 40mln kraju drużyna nie przystępuje do rozgrywek zaplecza E-klasy bo nie ma pieniędzy, nie mówiąc już o wycofywaniach w trakcie sezonu w niższych ligach

sedes - 24 sierpnia 2012, 10:50:33 - *.xdsl.centertel.pl
Powiem tak ;co to za sponsor jak drużyna zdobywa mistrzostwo Polski a sponsor Solorz mówi że płaci kredyt .Zamiast wzmocnień przed LM ,to z drużyny odchodzi sześciu zawodników.W Lechu to samo ,Legia żadnych wzmocnień przed LE.Jeżeli sponsorów nie stać na grę w LM i LE to po co taki sponsor. Przychodzą do piłki zarabiać pieniądze ,drenować Polski rynek z młodych piłkarzy.

Lędzic - 24 sierpnia 2012, 10:52:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śląsk przegrał, przez:
1. Gikiewicza. Praktycznie każdy celny strzał na bramkę lądował w siatce.
2. Lenczyka. Bo to on wystawił Gikewicza miast Kelemena. Miał do tego prawo z racji dobrego występu Polaka w meczu o Superpuchar - tym razem trenerski nos go zawiódł.
3. Sędziów. Patejuk strzelił prawidłowo dwie bramki, Niemiec dotknął piłki ręką w polu karnym, być może drugi gol dla Hanoweru z ofsajdu. Czy to nie w RFN-ie rok czy dwa lata temu była afera korupcyjna z ustawianiem meczów pucharowych? No właśnie...
4. Fatalną obronę. Szczególnie w I połowie, do takich sytuacji bramkowych się nie dopuszcza.
Awansu nie będzie, Lenczyk z GKS Katowice też u siebie nie grał źle z Bayerem Leverkusen (1:2, wystarczy wspomnieć 3:7 Legii z Bayernem - w Warszawie!), a na wyjeździe było 0:4...
Pozostaje Legia, która gra dobrze, ale trzeba ich nazwać krótko - frajerami. Legia to frajerzy. Udowadniają to w co drugim meczu. Faworytem w Norwegii jest Rosenborg, bo wyrachowani i zimnokrwiści Wikingowie to nie butni Rosjanie, którzy po dobrym początku "odfajkowują" wykonanie zadania... Czasy już nie te, ale stadion w Trondheim to cmentarzysko faworytów, Norwedzy zlali tam Real Madryt, PSG, czy choćby Helsingborgs... 6:1.

do ... - 24 sierpnia 2012, 10:54:32 - *.adsl.inetia.pl
HAHAHAHHAHAHAHAHHA to porównanie Zagłębia z Milanem mnie rozje**** Milan a Hannover to chyba jest różnica klas nie? :D co za łeb omagad !
Mecz skandal Mila grubas na napadziorze hahahah z czym wy do europy? dycha pęknie w dwumeczu

Taiczo - 24 sierpnia 2012, 10:54:48 - *.dynamic.chello.pl
3 gole i sukces ,a i sędzia zły hahaha cieszcie się ,że H96 zagrał dno w 2 połowie bo jakby zagrali tak jak w 1 to by się skończyło 1:9.
Śląsk wczoraj grał bez bramkarza i obrony.

Lędzic - 24 sierpnia 2012, 10:55:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oglądam niemal wszystkie mecze klubów i kadry, ale dopiero wczoraj, pierwszy raz w tym roku podczas meczu piłkarskiego, po bramce na 3:3 przeszył mnie ten dreszcz emocji, a zdarza mi się to nieczęsto... Dziękuję za to Śląskowi. Szkoda, że maleją szanse Lenczyka na przegonienie Smudy w meczach pucharowych. W tej chwili jest 44 do 49...
Tak to już jest w polskim futbolu i sporcie - raz wygramy z Barceloną, raz przegramy z Karabachem. Z drugiej strony - gdybyśmy na olimpiadzie zdobywali 100 medali, jak USA - czy kochalibyśmy tak bardzo tych nielicznych, którzy sprawiają radość tak licznym. Radość, polegającą na zbieraniu okruchów z pod pańskiego stołu...
PS. Mecz Real - Barcelona zupełnie mnie nie intersował, ale czytając Telegazetę usłyszałem, że komentuje Laskowski Mam nadzieję, że dołączy do TVP na stałe zamiast tego sztucznego krzykacza Iwańskiego.

WKS - 24 sierpnia 2012, 10:55:47 - *.adsl.inetia.pl
Może warto dodać, że bramka Patejuka została nieuznana niesłusznie, bo nie było spalonego, a sędzia nie odgwizdał ręki w polu karnym. W kilku kluczowych momentach popełnił błąd na niekorzyść Śląska.

barti2013 - 24 sierpnia 2012, 10:59:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
trener Lenczyk chciał pokazać niemcom że u nas w polsce też są dobrzi młodzi utalentowani piłkarze, którzy potrafia strzelać bramki wynik na 0-0 do przerwy przy tak wymagającym rywalu to zgubny wynik pan lenczyk raczej jest już wypalony nie przejdą Hannoveru szkoda że Rudnevs nie zagrał.

Kosimazaki - 24 sierpnia 2012, 11:01:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nad Śląskiem nie ma się co już tak pastwić; gra na tyle ile może, lata zaniedbania i "przyzwyczajeń" trenerów, prezesów, działaczy i samych zawodników teraz wychodzą; jesteśmy gdzieś pomiędzy trzecią a czwartą ligą europejską co idzie o kluby, taki solidny ale przeciętny europejski zespół wciąga grając na "pół gwizdka"nosem naszych mistrzów i v-ce mistrzów ładując im po 5 bramek

kibic - 24 sierpnia 2012, 11:11:30 - *.syrion.pl
powiem wam jedno juz wolalem tego slaska walczacego niz taka slaba legie mi sie bardziej gra slaska podobala niz gra legi strzelic 3 bramki takiemu zespolowi jak hannover to nie jest taka latwa sztuka a to ze stracili az 5 to tylko i wylacznie zasluga obroncow i kochanego bramkarza gikiewicza poniewaz kazdy strzal to padal gol slask musi zmienic obrone bo ofensywnie to wygladalo nawet bardzo dobrze.Bo to co wyczyniaja ten pawelec i kowalczyk to wola o pomstwe do nieba jakby slask mial taka obrone jak lech czy nawet legia to mysle ze 2 3 bramki by mniej stracili ale brawo za zaangazowanie widac ze sie starali ale obrona to zenada nawet jak sie mocno starali to nie potrafili ustrzec przed az piecioma bramki

futbolista - 24 sierpnia 2012, 11:11:41 - *.maverick.com.pl
Dzięki za walkę.

kibic - 24 sierpnia 2012, 11:15:47 - *.syrion.pl
AHA I JESZCZE JEDNO SLUSZNY GOL PATEJUKA ZOSTAL NIE UZNANY SLASK BY WYGRYWAL 4:3!!! takie cos mnie na prawde wkurza slask walczy charuje zeby chociarz jednego gola strzelic a tu ci taki debil sedzia nie uznaje prawidlowego gola no idzie sie pochlastac w tej chwili szczerze to troche szkoda mi slaska naprawde najbardziej tych pilkarzy ofensywnych

cinek - 24 sierpnia 2012, 11:19:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po meczu jestem wściekły , szkoda mi Śląska, nieuznany gol Patejuka, niepodyktowany karny dla Śląska, nie zasłużyli chłopaku na porażkę.

ghettowzl - 24 sierpnia 2012, 11:21:34 - *.8.106.122
Widzialem ze Marcin Kowalczyk przy 3 bramce niczym profesor sie zachowal
powodzenia w rewanzu.
WZL

amaral - 24 sierpnia 2012, 11:21:47 - *.goleniow.vectranet.pl
Hannover grał na ćwierć gwizdka, na luzie zupełnie, a nasi gryźli trawę, tzn. próbowali. I otym trzeba pamiętać. Jeśli w rewanżu zagrają cały mecz na poważnie, to może być nawet 25:0, ale raczej odpuszczą przy 2:0, bo po co się meczyc i ryzykować kontuzję.

Do kibic - 24 sierpnia 2012, 11:27:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Co się podniecasz paroma minutami dobrej gry Śląska, jak w tej edycji pucharów to najbardziej żenująco grająca polska drużyna,która skompromitowała nie tylko siebie ale cały Polski futbol w Europie!

Kiler - 24 sierpnia 2012, 11:29:12 - *.opera-mini.net (*.20.70.65)
Leszcze i to ma byc mistrz :D

kaminski - 24 sierpnia 2012, 11:29:22 - *.ssp.dialog.net.pl
jak atmosfera w śląsku się nie poprawi to będzie tak dalej

kaminski - 24 sierpnia 2012, 11:31:00 - *.ssp.dialog.net.pl
jak atmosfera w zespole się nie poprawi to będzie tak dalej

Castorp - 24 sierpnia 2012, 11:33:39 - *.multi-play.net.pl
Tak dla ochłody na rozpalone głowy;kilka ewidentnych błędów Lenczyka(atmosfera w szatni,rozbity blok defensywny,granie trzema defensywnymi pomocnikami ,wystawienie Gikiewicza w bramce etc.),a i tak chłopaki walczyli do puki były siły( brawo za te 30 minut od 1:3 do 3:3). Do tego trzeba dodać ewidentne błędy sędziego i braki w wyszkoleniu(70 % strat przy wyprowadzaniu piłki do przodu). Cóż taka jest różnica między Mistrzem Polski,a czołowym klubem niemieckim, jak pomiędzy TM Ekstraklasą,a Bundesligą.

kibic - 24 sierpnia 2012, 11:34:33 - *.syrion.pl
i to sa wlasnie detale slask gryzl trawe i przebiegl 5 razy wiecej od hannoveru ale co za tym idzie nie dokaldne podania hannover nie musial duzo biegac bo przede wszytkim dobrze podawali pilke a my ile mielismy nie dokladych podan zagral taki kazmierczak an sobote to musial 50m do tego leciec co slaskowi fajnie sie udalo odebrac pilke z duchem walki to zaraz ja tracili bo zle podawal czy cos takiego i znowu hannover mial pilke i trzeba bylo zadupczac zeby ja odebrac to sa takie detale ze strony kibica nawet nie widoczne ale jak sie przyjrzec to tak wlasnie jest co odzyskali z walka pilke to zaraz ja tracili bo nie umieli dokladnie rozagrac i tak bylo setki razy przez caly mecz

sss - 24 sierpnia 2012, 11:35:03 - *.goleniow.vectranet.pl
Ruch też był nielepszy :D ogólnie żenada ta polska liga. a taką kasę płacą takim nieudacznikom którzy nic nie umieją....masakra

ASA - 24 sierpnia 2012, 11:36:54 - *.adsl.inetia.pl
Jak czytam te komentarze chwalące kopaczy za to że sie starali,to rzygać mi się chce.Widać że w Polsce większość ludzi już nie potrafi myśleć normalnie-przecież te patałachy (mówię o całej lidze) praktycznie cały sezon,rok po roku,odwalają pańszczyznę,grają piach,mając w d....kibiców.Zagrali jeden (w tym sezonie,mowa o Śląsku) mecz trochę ambitniej i już hurra:D.A dla mnie to są nadal takie same kaleki,pozbawione ambicji i honoru,co udowadniali i udowodnią jeszcze nie raz.Odnośnie wyniku,to co niektórzy tu piszą że gdyby był karny,gdyby sędzia uznał gola itp.bla bla bla,to Śląsk by wygrał,albo zremisował.A może jeden tępak z drugim pomyślałby,że np.przy stanie 4:3 dla Polaków,Niemcy i tak wygraliby,bo wzięli by się za prawdziwą grę,bo chyba każdy normalny widział,że na luzie sobie grali.A jak Ślask cudem zremisował,to i tak Niemcy wygrali.Polscy kibice (tak z 99%)nie potrafią mysleć.Narzekacie na kopaczy,ale utrzymujecie ich chodząc na mecze,krytykujecie,ale wystarczy jeden (!)mecz w którym zagrają z większą ambicją (i tak przegrany) a tu już "szacunek","dzięki za walkę"itd.A oni i tak was w d....mają.
Ja mam gdzieś polską piłkę,bo to nie jest sport,to pralnia brudnych (i wielkich)pieniędzy.A polscy pseudokopacze dostarczają mi tylko rozrywki-jak patrzę na ich "grę"to tylko dla śmiechu i zawsze mam ubaw.

r - 24 sierpnia 2012, 11:51:51 - *.dynamic.chello.pl
7 druyna ligi niemieckiej, (która jeszcze nie wystartował) gra radośnie z mistrzem Polski i strzela im 5 brameczek na wyjeździe. Druga połowa wyglądała tylko tak bo Niemcy praktycznie grali na stojąco. Wystarczyło że był remis, przycisnęli lekko i kolejne 2 bramki wpadły. Jak to był dobry występ Śląska to nie wiem co paliliście.

bob - 24 sierpnia 2012, 11:55:02 - *.syrion.pl
w tyn sezonie chyba mozemy pomarzyc chocby o jeden zespol w fazie grupowej ligi europy w tamtyn sezonie byl bardzo udany nie wiem czy chociarz legii sie uda

@Taiczo - 24 sierpnia 2012, 12:12:06 - *.dynamic.chello.pl
Nie sędzia bardzo dobry pajacu, jak odgwizduje 2 spalone których nie było i nie odgwizduje karnego który był kradnąc tym samym Śląskowi 3 bramki... Kiedy ostatnio widziałeś w jakimkolwiek meczu (nawet w naszej ekstraklapie) żeby sędzia przekręcił jedn z drużyn na TRZY (a może nawet i 4 bramki), i dziwnym trafem te wszystkie błędy przy bramkach były na korzyść jednej z drużyn?

Lędzic - 24 sierpnia 2012, 12:39:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeszcze jedno - Adamek przegrał na nowym stadionie we Wrocławiu z Kliczką, Polska przegrała z Czechami na ME, Śląsk grał ładnie przy Oporowskiej, przeprowadził się na nowy stadion i gra o klasę gorzej. Zburzyć, zaorać, zbudować na nowo

r - 24 sierpnia 2012, 13:00:00 - *.dynamic.chello.pl
@Taiczo - widziałem mecz w polskiej kopanej jak sędzia Siejewicz zrobił coś takiego. W poprzednim sezonie widziałem jak sędzia Lyczmański w meczu Lechia- Korona nie uznał bramki dla Korony i 2 karnych, które by ślepy zobaczył. Mecz zakończył się wynikiem 0:0.

dddddd - 24 sierpnia 2012, 13:08:23 - *.goleniow.vectranet.pl
poziom naszej drużyny był żenujący w tym meczu... żal patrzeć jak niemiaszki grają na jednej nodze tyłem i na luzie a i tak strzelają gola minutę po tym jak tego zapragną... masakra taka różnica poziomów. mogło być 0:39 a skończyło się na 3:5. dziwię się Niemcom że nie zostawili 3:3 bo więcej kibiców by przyszło do nich na mecz.

DENIS - 24 sierpnia 2012, 13:12:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Honorowa Porażka? raczej Hańbiąca Porażka! wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd i to ma być Mistrz Polski?

pb - 24 sierpnia 2012, 13:24:29 - *.centertel.pl
Kibicowsko Piłkarski wstyd!!!!

zl - 24 sierpnia 2012, 14:00:19 - *.dynamic.chello.pl
no i pieknie patalachy hehe dzieki waszej zenujacej grze wygralem 1,5 tys oby tak dalej teraz na weekend korona pewniak

weeee - 24 sierpnia 2012, 14:29:01 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
I tak dobrze, że śląsk strzelił te trzy bramki.

boobass - 24 sierpnia 2012, 14:32:53 - *.173.31.152.tesatnet.pl
"Zielona Mila" - zaj... film
"8 Mila" - rewelacja film
Morska Mila - ok.1800m
Lądowa Mila - ok.1600m
Sebuś "Kilometr" Mila - prawie jak piłkarz
reszta no comment

szop - 24 sierpnia 2012, 14:35:54 - *.ip.netia.com.pl
13 tys to trochę mało. Znając życie pewnie ceny biletów wywalili

buu - 24 sierpnia 2012, 14:54:22 - *.116.249.89
Cóż, umiejętności Gikiewicza wystarczyły, żeby zatrzymać Legię na Ł3, ale na Hannover to stanowczo za mało.

Dario - 24 sierpnia 2012, 15:13:01 - *.dynamic.chello.pl
Nasze piłkarzyki przeżerają przeszło 70% budżetu klubowego( Pod tym względem jesteśmy w czołówce Europy i dotyczy to niemal wszystkich naszych "ekstraklasowych" zespołów), a nie ma to żadnego odzwierciedlenia ( od wielu lat) w europejskich pucharach. Nie wiem zatem skąd te opinie typu brawo za walkę, honorowa porażka. Obejrzycie sobie byle jaki mecz ligowy w Anglii a wówczas zobaczycie, że dosłownie pot z dupy się piłkarzom leje, a każdy mecz to walka przez 90 minut. Polska liga to jeden wielki SYF i tylko i wyłącznie z kronikarskiego obowiązku ( jeżeli mogę tak napisać), śledzę poczynania polskich "gwiazdeczek".

kibic - 24 sierpnia 2012, 15:13:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
brawo Slask,szkoda pomylek sedziowskich

ego - 24 sierpnia 2012, 15:26:03 - *.152.150.225.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Dobry mecz warto bylo obejrzec. WKS nie ma wiernych kibicow szkoda ze Kelemen nie bronil

aspius - 24 sierpnia 2012, 15:54:45 - *.broker.com.pl
Patejuk jak przechodził z TSP, to pisałem ze nie bedzie miał z kim grac, i tak jest wszedł zrobił róznice, pozostali zawodnicy WKS odstaja od niego , technika i szybkoscia, graja w zółwim tempem . Hanover mógł wygrac jeszcze wyzej , no ale w Niemczech to bedzie pogrom , chyba ze Trenejro wystawi 10 obronców, bo jnaczej bedzie dycha
.

qwert - 24 sierpnia 2012, 16:00:47 - *.dynamic.chello.pl
ale frekwencja .... haha

przydomek - 24 sierpnia 2012, 16:17:05 - *.039-2-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
Lenczyku Lenczyku...

slater - 24 sierpnia 2012, 18:06:41 - *.ip.xcore.pl
też mi honor dostać u siebie pięć bramek w plecy tytuł mnie rozbraja 3:5 byłoby honorowe z Barceloną a nie z Hannoverem masakra

ehhh - 24 sierpnia 2012, 18:50:20 - *.toya.net.pl
Bilans Śląska w europejskich pucharach w tym sezonie: 5 meczów - 4 porażki i prawdopodobna porażka numer 5... Bez komentarza

Ericson - 24 sierpnia 2012, 18:59:10 - *.dynamic.chello.pl
Boli? ma boleć!!! to kara za ustawione mistrzostwo, kara za ustawiony mecz z Wisłą, tak to jest gdy po mistrza idzie się na okrętkę, potem wychodzi szydło z worka w pucharach, jesteście nawet za słabi na walkę w eliminacjach do ligi europejskiej, na majstra trzeba sobie zasłużyć, a wtedy nawet w pucharach idzie lepiej, popatrzcie na Legię, aż miło popatrzeć na ich grę a u was same porażki 3bramkami.

Ericson - 24 sierpnia 2012, 19:00:45 - *.dynamic.chello.pl
Pytam się kiedy Śląsk odpokutuje za korupcję? za poprzednie sezony, już nie wspomnę o ustawionym tegorocznym mistrzostwie

dupek - 24 sierpnia 2012, 19:27:33 - *.ip.netia.com.pl
Pytanie do mistrza Polski:po co wy gracie,w pucharach

Zulu Gula - 24 sierpnia 2012, 19:46:08 - *.tktelekom.pl
Przecież Śląsk już odpadł z pucharów po losowaniu.
Więc nie wiem czego się spodziewaliscie.W zasadzie po komentarzach trenera po losowaniu ....trzeba byc idiotą żeby wydać kasę na bilet na ten mecz.
A teraz pozostało im jeszcze jechać do Hanoveru na wycieczkę na koszt klubu.
Meczu nie oglądałem bo stwierdziłem ze szkoda czasu i się nie myliłem z tego co tu wyczytałem.

gorny SLAS - 24 sierpnia 2012, 20:24:26 - *.dynamic.chello.pl
Tosmy sie MISZCZA doczekali .............

maxicada - 24 sierpnia 2012, 21:58:28 - *.75.84.82
"ekstraklasa"=homosy

Don - 24 sierpnia 2012, 22:14:32 - *.internetia.net.pl
Trener Hannoveru 96 Mirko Slomka był zachwycony atmosferą meczu i był pod wrażeniem gry Mistrza Polski:
- Jestem bardzo zadowolony z wyniku spotkania, choć na pewno nie cieszy mnie strata aż trzech bramek. Będziemy musieli to przedyskutować we własnym gronie. Śląsk? Zaprezentował się bardzo dobrze, to w końcu mistrz Polski. Pokazał klasę, bo odrobił dwubramkową stratę. Atmosfera była wspaniała, to była wielka przyjemność zagrać na tym stadionie przy takich kibicach.

frania - 24 sierpnia 2012, 23:19:14 - *.ssp.dialog.net.pl
slask to cienizna jakich malo a gikiewicze to partacze plus orest złamańczyk alhaimer niby trener co mecz inny skład niby oszczedza zawodników to kiedy maja sie zgrywac/ do polsatu wywalcie oresta nibylenczyka

Pino - 25 sierpnia 2012, 4:41:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten co wymyślił tytuł o honorowej porażce powinien honorowo zrezygnować z pisania gdziekolwiek.To jest dno i wodorosty.

ramzes - 25 sierpnia 2012, 11:55:32 - *.31.57.238.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Kiepsccy zawsze są honorowi,trzymają w końcu ze Spartakusem Lublin czyli jedną z bardziej szanowanych ekip,wojują z kolegami sprzętowcami z Krakowa,na meczu w Lubinie kupują koszulki rywala żeby obejrzeć mecz,a gdy dostają 3-5 też honorowo ,w końcu nie każdy daje sobie wbić w domu piątkę ? i ta frekwencja 13 tys na meczu dekady? HONOR. czyt po wrocławsku.

majk - 25 sierpnia 2012, 21:28:43 - *.dynamic.chello.pl
" honorowa porażka" hehehe podziwiam, co nie, których za determinację w przekręcaniu rzeczywistości. To jak Śląsk zaprezentował się w Europie ośmieszając krajową kopaną to wynik zielonego stoliczka i wpływów politycznych w PZPN. MISTRZ POLSKI, którego tylko naiwni kibice Śląska traktują poważnie hehehe. Wrocław potrzebował sukcesu to załatwili majstra. Grzesiu jednorękiSchetyna załatwił przedawnienie zarzutów korupcyjnych a handlowali walcząc o awans aż miło, pomógł też w sukcesie majstra hehehe, bo tak sobie z Dutkiewiczem plan rozrysowali. A tu klops zostanie tylko stadion za ponad miliard zł. który będzie świecił pustkami, co to za frekwencja 14 tyś? żal.pl

Goofy - 26 sierpnia 2012, 22:18:40 - *.228.126.251
Kilka słów do R.Gikiewicza, gra w piłeczkę kopaną Ci chłopcze nie służy, a pozycja bramkarza to już wogóle. Propozycje nie do odrzucenia: daj se siana, nie kalecz i tak miernego poziomu polskiej piłki,wracaj miernoto do Olsztyna i rozpocznij fach taksówkarza, bo jest Ci pisany!

Goofy - 26 sierpnia 2012, 22:26:14 - *.228.126.251
Prawie bym zapomniał o braciszku bramkarza. Też kawał grajka, ale co najwyżej podwórkowego. Ł.Gikiewicz możesz chłopaku Patejukowi buty nosić!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas