[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


19 lipca 2013, 13:12:06 - euzi
LE: Śląsk/Rudar - Club Brugge

Śląsk Wrocław po ewentualnym wyeliminowaniu z Ligi Europy FK Rudar w III rundzie eliminacji spotka się z belgijskim Clubem Brugge. Pierwszy mecz zostanie rozegrany we Wrocławiu.

Belgowie zajęli trzecie miejsce w zeszłym sezonie. Po rundzie zasadniczej byli na czwartej lokacie z 54 punktami po 30 meczach, ale w fazie mistrzowskiej zdołali awansować o jedną pozycję. Ostatecznie po podzieleniu punktów z fazy zasadniczej przez dwa i rozegraniu dodatkowych dziesięciu spotkań zgromadzili ich 46 i wywalczyli sobie prawo gry w eliminacjach Ligi Europy. Piłkarzami Clubu Brugge byli w przeszłości m.in. Tomasz Dziubiński i Antoni Szymanowski.

Śląsk wygrał we Wrocławiu z czarnogórskim klubem 4-0. Pierwsze spotkania zostały zaplanowane na 1 sierpnia, a rewanże tydzień później.

Liga Europy 2013/2014

Club Brugge Koninklijke Voetbalvereniging

Data założenia: 1 listopada 1891
Barwy: niebiesko-czarne
www: http://clubbrugge.be/
Prezes: Bart Verhaeghe
Trener: Juan Carlos Garrido
Stadion: Jan Breydelstadion (29 042 miejsc)

Sukcesy:

finalista Pucharu Europy Mistrzów Krajowych - 1977/78
finalista Pucharu UEFA - 1975/76
mistrzostwo Belgii - (13x) - 1919/20, 1972/73, 1975/76, 1976/77, 1977/78, 1979/80, 1987/88, 1989/90, 1991/92, 1995/96, 1997/98, 2002/03, 2004/05
wicemistrzostwo Belgii - (20x) - 1898/99, 1899/00, 1905/06, 1909/10, 1910/11, 1966/67, 1967/68, 1969/70, 1970/71, 1971/72, 1984/85, 1985/86, 1993/94, 1996/97, 1998/99, 1999/00, 2000/01, 2001/02, 2003/04, 2011/12
Puchar Belgii - (10x) - 1967/68, 1969/70, 1976/77, 1985/86, 1990/91, 1994/95, 1995/96, 2001/02, 2003/04, 2006/07
finalista Pucharu Belgii - (6x) - 1913/14, 1978/79, 1982/83, 1993/94, 1997/98, 2004/05
Superpuchar Belgii - (13x) - 1980, 1986, 1988, 1990, 1991, 1992, 1994, 1996, 1998, 2002, 2003, 2004, 2005

Kadra zespołu:

Bramkarze: 21. Matthew Ryan (08.04.92, 181/73, Australia), 33. Vladan Kujović (23.08.78, 185/80, Serbia/Belgia), 50. Sven Dhoest (09.04.94, 186/77).

Obrońcy: 2. Tom Høgli (24.02.84, 175/74, Norwegia), 4. Óscar Duarte (03.06.89, 184/85, Kostaryka/Nikaragua), 14. Jim Larsen (06.11.85, 190/89, Dania), 19. Thomas Meunier (12.09.91, 190/84), 27. Elton Monteiro Almada "Elton Monteiro" (22.02.94, 192/85, Szwajcaria/Portugalia), 28. Laurens De Bock (07.11.92, 179/75), 40. Björn Engels (15.09.94, 193/79), 44. Brandon Mechele (28.01.93, 188/78).

Pomocnicy: 3. Timmy Simons (11.12.76, 186/78), 6. Enoch Adu (14.09.90, 173/64, Ghana), 10. Jesper Jørgensen (09.05.84, 184/79, Dania), 11. Jonathan Blondel (03.04.84, 173/66), 13. Víctor Vázquez (28.01.87, 180/76, Hiszpania), 20. Spyrídon Fourlános (19.11.93, 184/79, Grecja), 32. Vadis Odjidja-Ofoe (21.02.89, 185/79, Belgia/Ghana), 41. Birger Verstraete (16.04.94, 171/61), 43. Sander Coopman (12.03.95, 183/66), Shangyuan Wang (02.06.93, 185, Chiny).

Napastnicy: 8. Lior Refaelov (26.04.86, 175/69, Izrael), 9. Tom De Sutter (03.07.85, 192/88), 16. Maxime Lestienne (17.06.92, 176/65), 17. Ivan Tričkovski (18.04.87, 182/77, Macedonia), 22. Eiður Guðjohnsen (15.09.78, 185/82, Islandia), 25. Mushaga Bakenga (08.08.92, 181/75), 42. Nikola Storm (30.09.94, 178/69), 55. Tuur Dierckx (09.05.95, 171/68), 63. Boli Bolingoli-Mbombo (01.07.95, 180/71, Belgia/Demokratyczna Republika Konga).

Historia meczów polsko-belgijskich w europejskich pucharach:

1968/69 - PMT - II - KSV Waregem - Legia Warszawa - 1-0, 0-2
1970/71 - PEMK - II - Royal Standard de Liège - Legia Warszawa - 1-0, 0-2
1975/76 - PUEFA - II - Śląsk Wrocław - Royal Antwerp FC - 1-1, 2-1
1976/77 - PUEFA - II - Wisła Kraków - RWD Molenbeek - 1-1, 1-1 k. 4-5
1978/79 - PEMK - I - Club Brugge KV - Wisła Kraków - 2-1, 1-3
1981/82 - PEMK - I - Widzew Łódź - RSC Anderlecht - 1-4, 1-2
1982/83 - PUEFA - I - Stal Mielec - KSC Lokeren - 1-1, 0-0
1986/87 - PEMK - I - RSC Anderlecht - Górnik Zabrze - 2-0, 1-1
1991/92 - PZP - II - GKS Katowice - Club Brugge KV - 0-1, 0-3
2003/04 - LM - E3 - RSC Anderlecht - Wisła Kraków - 3-1, 1-0
2009/10 - LE - E4 - Lech Poznań - Club Brugge KV - 1-0, 0-1 k. 3-4
2011/12 - LE - 1/16 - Wisła Kraków - Royal Standard de Liège - 1-1, 0-0

Bilans: 12 starć - 4 wygrane rywalizacje polskich drużyn.

Bongo - 19 lipca 2013, 13:12:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kolejna kompromitacja Slaska w pucharach

ewew - 19 lipca 2013, 13:12:46 - *.krakow.witd.gov.pl (*.82.22.147)
Rywal trudny ale do przejscia, moglo byc gorzej

jenas - 19 lipca 2013, 13:12:50 - *.ip.netia.com.pl
NIe mieli szczęścia!

mememem - 19 lipca 2013, 13:12:54 - *.227.104.15
Ajjj trochę pechowo. Trzeba się zrewanżować za Lecha sprzed 3 lat!

dino(L) - 19 lipca 2013, 13:12:57 - *.adsl.inetia.pl
Zemsta za Lecha 2009

nie - 19 lipca 2013, 13:12:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie silcie się na rymy!

Sto(L)ica - 19 lipca 2013, 13:13:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
DO boju bracia z Brugii,Legia & Den Haag & Club Brugge.śląsk bez szans

adr - 19 lipca 2013, 13:13:26 - *.escom.net.pl
odpadną.

kksiak - 19 lipca 2013, 13:13:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śląsk - Club Brugge 1:2
Club Brugge - Śląśk 4:1

KIBIC - 19 lipca 2013, 13:14:37 - *.ssp.dialog.net.pl
do ewe
jak mogło byc gorzej????? trafili NAJLEPSZEGO praktycznie

sadads - 19 lipca 2013, 13:15:12 - *.233.228.200
nieeeeeeeee prawie najgorzejd

Ketald - 19 lipca 2013, 13:15:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pierwszy u siebie i dobrze, może zbudują jakąś zaliczkę, kiepskie losowanie, ale jak Śląsk ruszy to myślę, że nie jest bez szans.

Maryjan - 19 lipca 2013, 13:15:26 - *.dynamic.chello.pl
Ze wszystkich druzyn Slask pokazal najlepsza gre,wiec niech graja swoje a bedzie wszystko ok.

pawelWKS - 19 lipca 2013, 13:15:52 - *.ssp.dialog.net.pl
ale wy jestescie zalosni Śląsk z taka grą na lajcie wygra z Belgami do BOJU WKS!

Yoooz - 19 lipca 2013, 13:16:07 - *.bb.sky.com
Najmocniejsza drużyna na która mogli trafić. Ale jak chca wejść do grupy to trzeba takich ogrywać. Powodzenia

devlieger - 19 lipca 2013, 13:16:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rewanż na wyjeździe, będzie trudno. Dobrze, że nie Udinese ani Trabzonspor. Jest okazja zrewanżować się za Lech. Będą 2 super ciekawe mecze. Brugge jest faworytem ale Śląsk powinien nawiązać walkę. Mogło być gorzej, ten rywal jest do przejścia. Trochę wiary!

mnx - 19 lipca 2013, 13:16:14 - *.ip.netia.com.pl
Szkoda Śląska ale może trafią z formą i uda się wywalczyć zwycięstwo. Szkoda że pierwszy mecz u siebie.

ds - 19 lipca 2013, 13:17:13 - *.adsl.inetia.pl
Wisła miała bodaj 2 remisy z Belgamai 2 lata temu i decydowała różnica bramek.
Nie skreslajcie Ślaska, choć będzie cieżko

Dark - 19 lipca 2013, 13:17:15 - *.dynamic.chello.pl
Jan Breydelstadion mamy takie elektroniczne bandy reklamowe pomiędzy trybunami (coś jak w Stanach Zjednoczonych).

CIUPAK1 - 19 lipca 2013, 13:17:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dacie radę,Lech przegrał parę lat temu z nimi w 4 rundzie po karnych,ale już w regulaminowym czasie gry nie uznali nam gola prawidłowo zdobytego.Sędzie drukował tamten mecz ewidentnie.

devlieger - 19 lipca 2013, 13:17:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaka najmocniejsza? Macie pojęcie o europejskiej piłce? Udinese i Trabzonspor są silniejsze od Brugge. Powiem tak, nie jest dobrze ale nie jest najgorzej. Jak się Śląsk rozpędzi to może sprawić niespodziankę.

bob - 19 lipca 2013, 13:18:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wygramy to Hej Śląsk !!!!

simonius@o - 19 lipca 2013, 13:19:28 - *.core.lanet.net.pl (*.181.133.0)
Jeśli wygrywać to z markowymi rywalami. Komercyjnie dobre losowanie, no i w razie bardzo ewentualnego przejścia mamy rozstawienie w IV rundzie ;-)

Anton - 19 lipca 2013, 13:19:42 - *.chrobry.pl
Zero szans. To jest min. klasa różnicy.

oczywista - 19 lipca 2013, 13:20:14 - *.play-internet.pl
Odpada polski zespół.

ares - 19 lipca 2013, 13:20:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie odpadna club brige nei jst lepszy od legi czy lecha a wslask mial by sznase z nimi wiec z bruge tez

plockier - 19 lipca 2013, 13:20:56 - *.class103.petrotel.pl
Akpali juz nie ma w Brugge, moze byc niezly mecz

needle - 19 lipca 2013, 13:21:16 - *.adsl.inetia.pl
Ciężko, naprawdę ciężko bedzie
Oglądałem mecze belgijskie na wiosnę i widziałem więcej świeżości niż na polskich boiskach.
ANDERLECHT grał najbardziej pasywnie; pomimo to wyszedł zwycięsko z rywalizacji.
Wbrew pozorom niski remis we Wrocławiu może nie przekreślać szans w dwumeczu.
Zauważcie, że często wygrywa drużyna, która w dwumeczu strzeli o 1 bramke wiecej; czasem tyle samo
IGła
PS Pomimo wszystko zeszły rok sie nie powtórzy..., zobaczycie niedowiarki

x - 19 lipca 2013, 13:22:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
@Anton: bez przesady, Brugia jakieś tam szanse ma.

dangen - 19 lipca 2013, 13:22:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śląsk, trafił bardzo źle jednak jest to ekipa nieprzewidywalna, Brugge jest do przejścia to nie Bayern, trzeba wierzyć szkoda żeby Śląsk z taką grą odpadł już w III rundzie.
Daje im 50 % szans na przejście dalej myślę że Brugge też zapewne nie cieszy się z takiego obrotu sprawy bo to najtrudniejszy rywal jaki mógł im się trafić w tej rundzie porażka była by nie do przyjęcia dla Belgów.

ds - 19 lipca 2013, 13:22:38 - *.adsl.inetia.pl
Yoooz -najmocniejsza?
Przecież mogli gorzej- na Udinese

GruzinzDib - 19 lipca 2013, 13:23:03 - *.legnica.vectranet.pl
Brugia jest do ogrania przez każdy polski zespół z czołówki. Dużo zależy od dyspozycji dnia ;) Będzie się trzeba troszkę wysilić. Z mojego punktu widzenia ewentualny rywal Piasta jest równie wymagający, a może nawet bardziej. Nie ma co narzekać.

s3quin - 19 lipca 2013, 13:23:09 - *.dynamic.chello.pl
O proszę zgoda FC Den Haag :D

lewyWKS - 19 lipca 2013, 13:24:16 - *.50.149.234
przynajmniej więcej ludzi na stadion przyjdzie

devlieger - 19 lipca 2013, 13:25:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z Brugge odszedł Carlos Bacca i Joseph Akpala. W mocniejszym składzie Belgowie szczęśliwie pokonali Lecha dzięki sędziemu. Wisła odpadła ze Standardem przez głupotę Nuneza. Zobaczycie, że będzie walka. Śląsk na pewno nawiąże walkę, jestem przekonany. Będą super dwa mecze. Oby jakaś TV puściła to w otwartym kanale, przy takim rywalu to obowiązek.

Anton - 19 lipca 2013, 13:26:20 - *.chrobry.pl
@simonius@o: Nie przejmuje się rozstawień w fazie play-off.

devlieger - 19 lipca 2013, 13:26:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brugge rok temu w LE tylko 4 punkty. Gorszy nawet od Maritimo, spokojnie. Ile razy mam powtarzać, że to przeciwnik z którym Śląsk nawiąże walkę?

Dark - 19 lipca 2013, 13:26:35 - *.dynamic.chello.pl
simonius@o - Jakie rozstawienie? ;-) Przecież losowanie decydującej rundy odbędzie się po rozegraniu obu meczów.

ares - 19 lipca 2013, 13:27:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie odpadna club brige nei jst lepszy od legi czy lecha a wslask mial by sznase z nimi wiec z bruge tez

marcin1982 - 19 lipca 2013, 13:27:40 - *.ssp.dialog.net.pl
Nawet jak Śląsk wyeliminuje Belgów w 4 rundzie nie będzie rozstawiony, losowanie 4 rundy jest 9 sierpnia po meczach 3 rundy więc nie będzie przejmowania współczynnika tylko będzie stworzony aktualny podział po 3 rundzie, szansa na rozstawienie teoretycznie jest ale bardzo mała - musiało by w 2 i 3 rundzie poodpadać sporo ekip z wyższym od Śląska współczynnikiem

lewyWKS - 19 lipca 2013, 13:28:02 - *.50.149.234
No i bylibyśmy rozstawieni w IV rundzie.

@kksiak - 19 lipca 2013, 13:29:02 - *.pw.edu.pl
optymista z Ciebie.

ds - 19 lipca 2013, 13:29:27 - *.adsl.inetia.pl
Pierwszy mecz znowu u siebie? To niezbyt fajnie ale jak już pisałem-nie skreślajcie Ślaska, choć będzie ciężko.Muszą powalczyć!
Wisła miała bodaj 2 remisy z Belgamai 2 lata temu i decydowała dopiero różnica bramek. (1-1 home, 0-0 away)

MAx - 19 lipca 2013, 13:30:04 - *.ip.netia.com.pl
To tyle jeśli chodzi o Śląsk w pucharach europejskich

DP - 19 lipca 2013, 13:35:15 - *.154.160.74
Niestety nie da się awansować do fazy grupowej pokonując tylko ogórków. Śląsk musi się wznieść na wyżyny w meczu z Brugią, jeżeli chce coś osiągnąć w tej Europie.

look - 19 lipca 2013, 13:35:47 - *.rev.pro-internet.pl
Jeżeli Śląsk nie wzmocni się w obronie "CITO"-prawy obrońca i stoper to eliminacje ma z głowy!!!

ds - 19 lipca 2013, 13:37:08 - *.adsl.inetia.pl
Legia też miała odpaść i to ze Spartakiem. Oj niedowiarki!

Yoooz - 19 lipca 2013, 13:37:12 - *.bb.sky.com
ad: devlieger
dlaczego uważasz że trabzon jest mocniejszy?
wczoraj meczyli sie z polamatorskim derry...A Club Brugge miał najlepszy finisz w zeszłym sezonie w lidze belgijskiej...zabrakło im 3 pkt żeby wygrać ligę...
Jedynie Udinese, o którym zapomnialem jest zespołem lepszym od śląska. Choć bez muriela i di natale sa o połowe słabsi (czytaj: nadal poza zasięgiem śląska). Ale w piłce wszystko możliwe więc trzymam kciuki.

ciapek - 19 lipca 2013, 13:42:44 - *.23.63.26
Kiboli Śląska czeka fajna wycieczka. Byłem w Brugii niedawno i muszę przyznać, że miasto jest śliczne.

Stadnicki - 19 lipca 2013, 13:49:27 - *.dynamic.chello.pl
Ja się ciesze. Wreszcie jakiś normalny rywal, a nie drżenie czy pojadą nas amatorzy. Po tym co wczoraj Śląsk pokazał można być lekkim optymista.
Z drugiej strony Wisła w '78 ich wyeliminowała. Nie jest źle

Yoooz - 19 lipca 2013, 13:50:04 - *.bb.sky.com
ad: devlieger
dlaczego uważasz że trabzon jest mocniejszy?
wczoraj meczyli sie z polamatorskim derry...A Club Brugge miał najlepszy finisz w zeszłym sezonie w lidze belgijskiej...zabrakło im 3 pkt żeby wygrać ligę...
Jedynie Udinese, o którym zapomnialem jest zespołem lepszym od śląska. Choć bez muriela i di natale sa o połowe słabsi (czytaj: nadal poza zasięgiem śląska). Ale w piłce wszystko możliwe więc trzymam kciuki.

Kamil - 19 lipca 2013, 13:52:05 - *.dynamic.chello.pl
devlieger - odszedł Baccai i Akpala, ale linia ataku i tak robi wrażenie: De Sutter, Tchite, Trickovski, Gudjonshen. Z bardziej znanych piłkarzy są też Blondel, Simons czy Odidja - Ofoe.

Dark - 19 lipca 2013, 13:53:12 - *.dynamic.chello.pl
lewyWKS - Naprawdę uważasz, że w czasie ewentualnego losowania decydującej rundy UEFA Europa League z współczynnikiem 7,150 bylibyście rozstawieni? Bo losowani bylibyście ewentualnie po pokonaniu Club Brugge.

Polak - 19 lipca 2013, 13:55:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak ktoś wyżej napisał rywal trudny ale jak najbardziej w zasięgu Śląska i do przejścia

lukas - 19 lipca 2013, 13:55:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
Śląsk na 3 rundzie zakończy swój udział w LE, ale Piast jeszcze wcześniej, bo na drugiej, ale za to Lech awansuje do fazy grupowej i Legia tez do LE awansuje Bo w 4 rundzie LM przegra.

('_') - 19 lipca 2013, 13:55:30 - *.dynamic.chello.pl
źle

Gmoch - 19 lipca 2013, 13:59:33 - *.xdsl.centertel.pl
jak slask bedzie gral swoje to co grali we wczorajszym meczu to dadza rade chodziaz rywal jest najmocnieszy w porownaniu z tym co maja inne polskie druzyny

devlieger - 19 lipca 2013, 14:00:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Kamil, wiem, że kadrowo Brugge nadal wygląda silniej od Śląska ale piłka nożna to gra zespołowa. Trickovski mało co grał w tym sezonie, Tchite nie taki straszny bo Wisła go wyłączyła z gry rok temu. Gudjohnsen już najlepsze czasy ma dawno za sobą. To raczej taki piłkarz na ostatnie 15 minut. Brugge jest faworytem ale Śląsk powinien nawiązać walkę a wówczas niespodzianka będzie w zasięgu. Martwi mnie tylko defensywa. Stoper przede wszystkim, prawy obrońca również, choć może niekoniecznie. Ostrowski mnie ostatnio bardzo zaskakuje. Ma spokój, piłka mu u nogi nie przeszkadza i choć brakuje mu dynamiki to jest to piłkarz grający mądrze, podejmuje dobre wybory na boisku gdyby jeszcze miał szybkość to ocierałby się o reprezentację.

scout - 19 lipca 2013, 14:02:13 - *.internetia.net.pl
Rafaelov Trickovski Gudjohnsen Bakenga - zabójczy przod, dla polskich klubów poki co nieosiągalny

jebut - 19 lipca 2013, 14:06:21 - *.devs.futuro.pl
dino(L)
Lecha nie trzeba mścić bo Lech wtedy wyeliminował Brugge.

(L) - 19 lipca 2013, 14:08:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Śląsk-Club Brugge 5:0
Club Brugge-Śląsk 6:0
i po Śląsku!

@@@ - 19 lipca 2013, 14:17:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i dobrze, Belgia czy Holandia od dłuższego czasu pełnią bardziej funkcje szkółek piłkarskich dla lepszych klubów, więc taką Brugia jest w zasięgu każdego naszego klubu. (No może oprócz Piasta ;-)

YarrS - 19 lipca 2013, 14:17:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak Śląsk będzie w formie ugra u siebie Club Brugge, a na wyjeździe zaliczy remis

oczywista - 19 lipca 2013, 14:20:11 - *.play-internet.pl
Odpada polski zespół.

Znawca WKS - 19 lipca 2013, 14:29:34 - *.10.80.224
Najpierw trochę zwątpiłem, ale ten skład Belgów jest dużo słabszy niż w poprzednim sezonie, odeszło kilku czołowych zawodników, a Gudjohnsen, czy Simmons to emeryci. Poza tym jeszcze w tym sezonie nie grali oficjalnego meczu, więc tu też przewaga. Jak Śląsk zagra dobre zawody, a Belgowie będą myślami na urlopie to może się uda.

oglądacz - 19 lipca 2013, 14:40:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jedno z paru najgorszych możliwych rywali
Belgia obecnie gra bardzo dobrę piłkę,ale Brugia przy odrobinie szczęścia jest do przejścia
wierzę w Stanislawa Levego

Boris - 19 lipca 2013, 14:46:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jest to o tyle dobre losowanie że Śląsk (gdyby przeszedł Brugge - jest to możliwe) będzie rozstawiony w IV rundzie eliminacji LE.

khalifa - 19 lipca 2013, 14:47:30 - *.bialystok.vectranet.pl
kiedy wraca grodzicki?

needle - 19 lipca 2013, 14:56:48 - *.adsl.inetia.pl
A może to Śląsk awansuje do grupy...? A inne nasze nie...???
IGła
PS @ciapek
tak, miasto śliczne

` - 19 lipca 2013, 14:59:06 - *.adsl.inetia.pl
Legia 2 lata temu też miała odpaść i to z mocniejszym rywalem bo Spartakiem- i co? I wyeliminowali Rosjan

KIBIC - 19 lipca 2013, 14:59:37 - *.ssp.dialog.net.pl
kiedy rusza liga belgijska?

kwas - 19 lipca 2013, 15:03:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
papa sląsk :D

hjk - 19 lipca 2013, 15:08:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i po,lidze europejskiej

romek - 19 lipca 2013, 15:09:26 - *.dynamic.mm.pl
Szczerze mówiąc Śląsk ma bardzo bardzo małe szanse by awansować do IV rundy ... Sprawdziłem statystyki Club Brugge i wyszło na to że w XXI wieku (od sezonu 1999/2000 do 2012/2013) tylko RAZ NIE grali w fazie grupowej LM czy LE bądź PU. Szanse są znikome ...

hubalb - 19 lipca 2013, 15:11:18 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
EJJ gorące głowy-Sląsk jeszcze nie awansował a po polskich kopaczach wszystkiego można się spodziewać np 0-5 dla Rudaru

-0- - 19 lipca 2013, 15:13:08 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Niestety, nie mają szans...

` - 19 lipca 2013, 15:16:03 - *.adsl.inetia.pl
KIBIC-liga belgijska rusza za tydzień

bercello - 19 lipca 2013, 15:18:06 - *.wroclaw.vectranet.pl
Tylko człowiek mały albo zakompleksiony cieszy się lub życzy komuś nieszczęścia. W przypadku Chrześcijanina to dodatkowo grzech. Patriota życzy dobrze polskim drużynom...Wniosek całkiem sporo tu zakompleksionych karłowatych ateistów . A tak serio pożyjemy zobaczymy. Na pewno Brugge jest zespołem potencjalnie mocniejszym niż Śląsk, ale nasze drużyny nie raz w pucharach pokazały że rankingi nie grają i można przegrać z każdym W tym przypadku trzeba wygrać ale reguła obowiązuje też chyba w Belgii? Wszystkim , którzy przewidują kompromitację polecam słownik języka polskiego. Przegrać z drużyną znacznie lepszą to żadna kompromitacja. Wielu (szczególnie z Lubina czy Warszawy) przewidywało kompromitację z Rudarem a tym czasem to jak do tej pory najlepszy pucharowy mecz w tym sezonie polskiej drużyny.

` - 19 lipca 2013, 15:31:20 - *.adsl.inetia.pl
barcello "Tylko człowiek mały albo zakompleksiony cieszy się lub życzy komuś nieszczęścia. W przypadku Chrześcijanina to dodatkowo grzech. Patriota życzy dobrze polskim drużynom."
Co raja to racja

rob - 19 lipca 2013, 16:10:21 - *.ostroleka.vectranet.pl
Łatwy nie będzie mecz, ale Slask ma 3 letnie doswiadczenie w pucharach, ciekawych pilkarzy i gra bardzo dobrą pilkę. Także stawiam na 50 na 50. Detale mogą zadecydować o awansie. Liczę także na kibiców. Przy odrobinie szczescia może to być dobry rok dla polskiej pilki. Wreszcie trzeba sie odbić od dna marazmu...

asd - 19 lipca 2013, 16:27:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Club Brugge pierwszy mecz w lidze gra 26 lipca

rob - 19 lipca 2013, 16:35:25 - *.ostroleka.vectranet.pl
W 2009/10 Lech wygrał z nimi u siebie 1:0. W rewanżu przegrał 1:0 i odpadł po rzutach karnych. Wczesniej sedzie pomimo wskazaniu na srodek pola nie uznał jednak bramki Stilica... Mówię solidny rywal, ale do przejścia.

ADO Den Ha - 19 lipca 2013, 16:35:55 - *.cm-7-3a.dynamic.ziggo.nl
@KIBIC
Za tydzień inauguracja
Club Brugge - Sporting Charleroi

zxc - 19 lipca 2013, 16:36:31 - *.tel.tkb.net.pl
Z tego co widziałem w meczu z czarnogóra to Ślask wcale nie jest bez szans... liga belgisjka nie jest az taka silna jak sie wydaje... do przejscia jak najbardziej plus jest o tyle taki ze Polacy nie czuja sie dobrze w pozycji faworyta wiec beda mieli mniejsza presje co pozwoli odkryć sie dla wrocławskiej druzyny... Nie wszystko stracone trzeba walczyć.

devlieger - 19 lipca 2013, 16:43:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rywal jest do przejścia. Obawiam się tylko jednego, że Śląsk pomimo ładnej, ciekawej gry przegra awans z powodu głupich błędów w defensywie, które Brugge jako drużyna bardziej doświadczona wykorzysta. Po cichu liczę, że Śląsk zagra koncertowo u siebie i wybije już we Wrocławiu Belgom myśl o awansie. Na 2-0 u siebie ich stać.

sowa - 19 lipca 2013, 16:50:03 - *.dynamic.chello.pl
Fc Bruegge kadra i wartość rynkowa/:
http://www.transfermarkt.de/en/fc-bruegge/startsei
te/verein_2282.html
Market value :52.950.000 €
Śląsk Wrocław: kadra i wartość rynkowa/:
http://www.transfermarkt.de/en/slask-wroclaw/start
seite/verein_759.html
Market value: 11.275.000 €

devlieger - 19 lipca 2013, 17:09:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@sowa. To niech Śląsk nie wychodzi wgl na boisko, prawda? Przecież na papierze już przegrał. BTW Trabzonspor ma wartość około 100mln a wy twierdzicie, że byłby lepszym rywalem dla Śląska.

DENIS - 19 lipca 2013, 17:47:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No nie za fajne losowanie ale może dadzą rade

ŻabaGieKSa - 19 lipca 2013, 18:10:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I PO UJ WAM TE PUCHARY BYŁY?Juz z góry wiadomo ze Brugii nie przejdziecie a baty dostaniecie.Jedyna niewiadoma tylko w jakim wymiarze.Nie smieje sie z WKSu,tylko z zenujacego poziomu polskiej kopanej.Slaskowi zycze jak najlepiej ale nie realne jest ograc FC Bruge.Pozdrawiam.

kibicc - 19 lipca 2013, 18:15:40 - *.uznam.net.pl
Śląsk nie będzie faworytem ,ale nie jest to Barcelona. Tego przeciwnika można przejść.

czechofil - 19 lipca 2013, 19:00:43 - *.galileusz.pl
Liga belgijska jest silniejsza od polskiej, a Club Brugge, to obok Anderlechtu absolutny top ligi belgijskiej. Gdyby pobawić się we wróżenie, to osobiście moim zdaniem Śląsk nie ma więcej jak 10% szans na przejście tego belgijskiego zespołu.

rob_sad - 19 lipca 2013, 19:11:20 - *.play-internet.pl
Dokładnie. Jak się sprężą to w przypływie szaleństwa mogą ich przejść. Mamy nierozliczony bilans fartów po prawidłowo strzelonym, a nieuznanym golu dla Lecha. Gdyby ten gol został uznany Brugia nie byłaby w stanie strzelić kolejnych 2. Awansował by Lech. Konsekwencje były wręcz ogromne. Gdyby Lech zdobył wtedy więcej punktów byłby rozstawiony w Q3 LM rok później.

Rafaul Z - 19 lipca 2013, 19:15:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie dacie rady z Club Brugge bez spiny ale tak będzie
WKS Tylko Bydgoski

devlieger - 19 lipca 2013, 19:38:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@rob_sad
Brugia wtedy potrzebowałaby 3 a nie dwóch bramek. Gol Stilicia padł przy stanie 0-0.

rob_sad - 19 lipca 2013, 19:57:06 - *.play-internet.pl
@devlieger
Masz racje ;)

rob_sad - 19 lipca 2013, 20:20:40 - *.play-internet.pl
Dokładnie. Jak się sprężą to w przypływie szaleństwa mogą ich przejść. Mamy nierozliczony bilans fartów po prawidłowo strzelonym, a nieuznanym golu dla Lecha. Gdyby ten gol został uznany Brugia nie byłaby w stanie strzelić kolejnych 2. Awansował by Lech. Konsekwencje były wręcz ogromne. Gdyby Lech zdobył wtedy więcej punktów byłby rozstawiony w Q3 LM rok później.

@Bongo - 19 lipca 2013, 20:43:55 - *.adsl.inetia.pl
lepiej "kompromitować" się z Club Brugge niż z twoim III ligowym klubikiem, zgadłem?

KKS - 19 lipca 2013, 21:14:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Byłem na meczu Lecha - fajne miasto, frytki z majonezem :-) itp. Kibice zwykłe buraki które za obstawą Policji cwaniakowały a jak chodziliśmy przez 6 godzin po centrum to nikogo nie było.

trele - 19 lipca 2013, 22:18:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ŻabaGieKSa
Ciekawe czy będziesz taki kozak, i co będziesz miał dopowiedzenia jak Śląsk awansuje dalej, i nie chodzi tu tylko o ciebie, ale o wszystkich niedowiarków, którzy przekreślili już Śląska z pucharów.

sowa - 19 lipca 2013, 22:45:10 - *.dynamic.chello.pl
@devlieger
Chciałbym awansu wszystkich polskich drużyn. Patrząc realnie jak dla mnie za wysokie progi. Niższy poziom umiejętności piłkarskich oraz słabsze przygotowanie fizyczne i wydolność Naszych piłkarzy zadecydują na niekorzyść. Jak również pieniądze z UEFA, które zadziałają bardziej motywująco na doświadczonych graczy z Brugii.
Bardzo chciałbym się mylić...

tomco23 - 19 lipca 2013, 23:48:22 - *.181.137.188.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
mysle ze bardziej niz w slasku trzepia portami w brugii ,byc rozstawionym i trafic na taka mine jak slask ,a jeszcze bardziej zrobi im sie goraco jak zobacza mecz slask-rudar . Trzeba awansowac i tyle grac swoje i awans nasz , brugia to nie real madryt

Ya - 20 lipca 2013, 1:15:40 - *.rfc.pl
Śląsk zagrał kapitalnie z Rudarem,jak forma się utrzyma,to być może bedziemy się cieszyć z dalszych występów,a za razem awansów!!!Może Levy to taki drugi Pavel Vrba,i będziemy mieli Pilzno we Wrocławiu ;)

bigos - 20 lipca 2013, 3:04:39 - *.pool.mediaWays.net
Ogarnijcie się ,nie ms co drźeć przed rywalem pokroju FC Brugge!

enKage - 20 lipca 2013, 3:39:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Brugia to jedno z najpiękniejszych średniowiecznych miast Europy. Nawet jeśli Śląsk odpadnie, to przynajmniej kibice z Wrocławia nie będą żałować wycieczki.
Liga belgijska leci na szyję wyraźnie w ostatnich latach, próbował to ratować STandard Liege, ale pary wystarczyło mu na dwa sezony ledwie. Ostatnie polsko-belgijskie rywalizacje bardzo wyrównane, ale trzeba przyznać, że polskie ekipy też jakby znacząco mocniejsze od Śląska.

enKage - 20 lipca 2013, 3:41:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No i jeszcze dodam, że brak transmisji w otwartym kanale to będzie zbrodnia. Nie przy takim rywalu i nie przy drużynie która przecież nie gra w pucharach przez przypadek, bo Śląsk jakby nie było trzyma czołówkę ligi od trzech lat i wreszcie czas na pokazanie się w Europie.

Leon - 20 lipca 2013, 7:46:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jeśli Śląsk pokaże 100 procent mozliwosci - to bedzie wyrównana walka. Wtedy beda szanse 45% na awans Śląska.

do sowa - 20 lipca 2013, 11:09:39 - *.ostroleka.vectranet.pl
Takie porównania nie mają sensu. CHociażby wartośc pilkarzy kadry polskiej a Mołdawii. A wyniki na boisku?

ja - 20 lipca 2013, 14:42:47 - *.lubin.vectranet.pl
Niektorym chyba sie pomieszalo z FC Basel klub z Brugii spokojnie do ogrania

sajmon - 20 lipca 2013, 18:33:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie jest źle Brugge to nie Stuttgart czy Udinese , według mnie Śląsk ma duze szanse .

sowa - 20 lipca 2013, 19:12:52 - *.dynamic.chello.pl

Przygotowania Brugii do sezonu :
http://www.goal.pl/254432-club-brugge-pokonalo-wol
fsburg-w-sparingu.html
skrót meczu:
http://clubbrugge.be/en/news/16433/club-brugge-wol
fsburg-highlights
http://clubbrugge.be/en/matches

daihatsu - 21 lipca 2013, 13:59:41 - *.centertel.pl
oczywiście Brugia to nie Barcelona ani Bayern ale napewno to Belgowie są faworytami tego meczu i napewno są mocniejszą drużyną od Śląska.bardziej doświadczoną..szanse są tak ralnie ok 30% na awans Wrocławian.

Nikt - 21 lipca 2013, 15:12:45 - *.dsl.scarlet.be
Club Brugge lata tłuste ma już za sobą.Obecny skład jest do ogrania jeśli Śląsk naprawdę będzie chciał to spotkanie (dwa)wygrać i skoncentruje się na max.
to będzie w IV rundzie.

brodway83 - 21 lipca 2013, 16:57:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mogło być lepiej ale jak Śląsk chce grupy w pucharach to drużyny tego pokroju musi eliminowac bo umówmy się Belgowie wirtuozami nie są jeśli chodzi o kluby, solidny średniak. Faworytem jest Brugia ale tylko na papierze.

kwas - 21 lipca 2013, 22:53:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
7:1 dla belgów rewanż 6:0 dla belgów!!! papa sląsk!!!

` - 22 lipca 2013, 14:27:50 - *.adsl.inetia.pl
do kwas
hahaha nie żartuj koleś.

Mati - 23 lipca 2013, 18:45:21 - *.play-internet.pl
@kwas 1:7 to może być w dwumeczu jeżeli Levy będzie działał w pijackim amoku.

kura - 27 lipca 2013, 20:34:16 - *.play-internet.pl
dajcie spokój dziewczyny. TYLKO ŚLĄSK.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas