[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


24 lipca 2013, 22:36:54 - euzi
Czekając na Molde

Legia Warszawa po bardzo przeciętnym spotkaniu wygrała z walijskim The New Saints FC 1-0 (0-0) i awansowała do III rundy eliminacji Ligi Mistrzów, w której za tydzień w pierwszym meczu spotka się z norweskim Molde FK. Gospodarze wyraźnie myśleli już o kolejnej fazie kwalifikacji, a jedynego gola strzelił w 53. minucie Wladimer Dwaliszwili.

Legia z pierwszej połowy, podobnie jak w spotkaniu w Walii, nie spełniła oczekiwań. Podopieczni Jana Urbana utrzymywali się przy piłce, stworzyli kilka sytuacji, ale bardzo dobrze ustawieni goście nie pozwalali na wiele legionistom. W 6. minucie podanie ze skrzydła trafiło do środka do Miroslava Radovicia. Serb zdecydował się na strzał z ponad 20 metrów, a skuteczną interwencją popisał się Paul Harrison. Dziesięć minut później prostopadłe podanie na wolne pole dostał Marek Saganowski. Do akcji włączył się Radović i to właśnie do niego futbolówkę wycofał napastnik Legii, a strzał swoimi plecami zablokował Chris Marriott.

Lepsze okazje gospodarze mieli niecały kwadrans później, najpierw po uderzeniu Wladimera Dwaliszwiliego, a potem po główce Dossy Júniora. Gruzin w dobrej sytuacji znalazł się po krótkim podaniu z lewej strony Michała Żyry. Futbolówkę do Dwaliszwiliego przepuścił Radović, a ten posłał ją w trybuny. Zaraz potem rzut rożny wykonywał Żyro, w polu karnym dośrodkowanie przedłużył Saganowski i Dossa Júnior z kilku metrów przeniósł piłkę głową nad poprzeczką. Groźnie po rzucie rożnym było ponownie kilka minut później po strzale Dwaliszwiliego. Z narożnika boiska znów zagrywał Żyro, a przy dalszym słupku Dwaliszwili zmusił golkipera do interwencji. Walijczycy zmusili Dušana Kuciaka do wysiłku tylko w 11. minucie - Alex Darlington uderzył jednak prosto w ręce słowackiego golkipera.

Drugą połowę niespodziewanie dobrze zaczęli goście. Za długim podaniem na prawej stronie popędził Simon Spender, a przy linii końcowej zgrał piłkę do środka. Tam uderzać próbował Mike Wilde, jednak Kuciak wyłuskał mu piłkę spod nóg, jednocześnie nabijając rywala. W odpowiedzi kilka minut później podobnie jak w pierwszej części gry sprzed pola karnego uderzał Radović, ale jego strzał w środek bramki na raty obronił Harrison. Już w następnej akcji Serb wcielił się w rolę podającego i wywiązał się z niej bez zastrzeżeń. Jego wysokie podanie ze środka pola trafiło prosto pod nogi Dwaliszwiliego, a pomocnik Legii w sytuacji sam na sam spokojnie pokonał bramkarza.

W 67. minucie znów dobrze z lewego skrzydła zagrał Żyro, a w polu karnym wzięty w kleszcze Saganowski trafił w niezłej okazji w głowę Harrisona. Zaraz po tej akcji z rzutu wolnego z ponad 20 metrów uderzał Dominik Furman i tylko poprzeczka uratowała piłkarzy New Saints od utraty bramki. W końcówce meczu gospodarze zdecydowanie przyspieszyli. Wprowadzony na boisko Tomasz Brzyski z linii końcowej dograł w pole karne do Dominika Furmana, a strzał pomocnika Legii z linii bramkowej na rzut rożny nad poprzeczkę wybił obrońca. Natychmiast po tej okazji szczęścia strzałem z prawej strony pola karnego spróbował Radović, lecz na posterunku był dobrze dziś dysponowany Harrison.

24 lipca 2013, 20:45 - Warszawa (Stadion Wojska Polskiego)
Legia Warszawa 1-0 The New Saints FC
Wladimer Dwaliszwili 53

Legia: 12. Dušan Kuciak - 19. Bartosz Bereszyński, 2. Dossa Júnior, 3. Tomasz Jodłowiec, 14. Jakub Wawrzyniak - 32. Miroslav Radović, 37. Dominik Furman, 21. Ivica Vrdoljak (65, 25. Jakub Rzeźniczak), 13. Wladimer Dwaliszwili, 33. Michał Żyro (75, 17. Tomasz Brzyski) - 9. Marek Saganowski (71, 23. Hélio Pinto).

New Saints: 1. Paul Harrison - 2. Simon Spender, 4. Phil Baker, 6. Kai Edwards, 3. Chris Marriott - 11. Ryan Fraughan (57, 8. Sam Finley), 23. Aeron Edwards, 12. Christian Seargeant, 20. Alex Darlington (82, 10. Matty Williams), 14. Jamie Mullan - 18. Mike Wilde (72, 9. Greg Draper).

żółte kartki: Bereszyński - Darlington, Baker.

sędziował: Bardhyl Pashaj (Albania).
widzów: 11 826.

Pierwszy mecz III rundy eliminacji Ligi Mistrzów odbędzie się 31 lipca o godz. 19:00 w Molde.

Liga Mistrzów 2013/2014

szu - 24 lipca 2013, 22:37:07 - *.nplay.net.pl
z czym do ludzi...

Hurr Durr - 24 lipca 2013, 22:37:37 - *.nplay.net.pl
Padaka

dd - 24 lipca 2013, 22:37:37 - *.gorzow.insant.pl
dokladnie

kik - 24 lipca 2013, 22:37:43 - *.30.95.59.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
MOLDErstwo Legii

realista - 24 lipca 2013, 22:37:56 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
cienka ta Legia Molde ich rozjedzie z taką grą :/

Boateng - 24 lipca 2013, 22:38:04 - *.246.124.200
Znowu ich zlekceważyli, ale dobrze, że są dwa zwycięstwa i 0,5 pkt do rankingu klubowego.

Czajka - 24 lipca 2013, 22:38:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lipa!

Hehe - 24 lipca 2013, 22:38:15 - *.dynamic.chello.pl
Tak placzki Legia nie da rady molde tylko pamiętajmy ze Molde nie będzie sie bronić w 11

pablo - 24 lipca 2013, 22:38:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
najważniejsze pkt do rankingu a gra masakra z czym na Molde?

Legionista - 24 lipca 2013, 22:38:23 - *.dynamic.mm.pl
żenada, z taką grą na Molde skończy się przygoda z ligą mistrzów

Tomek - 24 lipca 2013, 22:38:40 - *.ip.netia.com.pl
Ale spina komentatorów sory ale Molde jest po za naszym zasięgiem:-/

aaaasdfgh - 24 lipca 2013, 22:38:50 - *.51.1.112
Z taką gra LM czeka z otwartymi drzwiami

Anton - 24 lipca 2013, 22:38:50 - *.dynamic.chello.pl
Zlegia ogrywa 5:1 Widzew, by potem ledwo co dać radę walijskim amatorom – oto poziom naszej ligi. Z Molde z taką grą jak dziś i tydzień temu: 0:3 i po zawodach. Na LM nie ma szans.

@Boateng - 24 lipca 2013, 22:39:00 - *.adsl.inetia.pl
a nie 0,25 do rankingu?

Ketald - 24 lipca 2013, 22:39:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co za kopanina, drugi skład Legii 2 razy lepszy niż pierwszy, Wawrzyniak- kpina!

gresik - 24 lipca 2013, 22:39:06 - *.ssp.dialog.net.pl
Molde do 4 rundy el.LM!!!

realista - 24 lipca 2013, 22:39:30 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
ja nie wiem dlaczego polskie kluby zawsze grają lipę w pucharach

bolek - 24 lipca 2013, 22:39:34 - *.polkowice.vectranet.pl
Masakra ta Legia z czym do L.mistrzów.

bob - 24 lipca 2013, 22:39:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Słaaaaabizna ta legia !!! Wstyd

Edek - 24 lipca 2013, 22:39:56 - *.ethnet.com.pl (unknown)
Jestem kibicem Legii, ale to co dzisiaj zagrali to jakiś żart. Prawie 12 tys. osób zapłaciło za bilet, żeby zobaczyć taką grę? Masakra!!!! Takich ogórów to powinni piątką pocisnąć na wstecznym! Boję się, że toporni Norwegowie kolejny raz wybiją nam puchary z głowy!

patriota - 24 lipca 2013, 22:40:13 - *.45.111.206
molde-legia 1;1 legia-molde 3;1 tyle w temacie

anty pyra - 24 lipca 2013, 22:40:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wynik mało ważny,liczy się efekt końcowy i to,że gramy w następnej rundzie.Nie ma co się przemęczać z takimi ogórami.Wszystkie siły na Molde

Anton - 24 lipca 2013, 22:40:18 - *.dynamic.chello.pl
@Hehe: Tylko TNS się nie bronił, nawet ładnie atakował momentami.

Znawca98 - 24 lipca 2013, 22:40:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam nadzieje że 2liszwili pokaże z Molde lepszą forme.

domino - 24 lipca 2013, 22:40:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Udało się. Ale z tą Moldą to się muszą sprężyć bo inaczej to znikają bez śladu.

@@@ - 24 lipca 2013, 22:40:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzeź niewiniątek w Norwegii się szykuje, nie ukrywajmy tego.

Legła - 24 lipca 2013, 22:41:21 - *.centertel.pl
Poziom sportowy tego meczu to dno. Legia powinno wypunktować TNS 3/4-0. Chociażby dla samych kibiców, którym chcę się przychodzić na tak mierne widowiska.

realista - 24 lipca 2013, 22:42:18 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
Legia Molde 0:2
Molde Legia 3:0

adaśko - 24 lipca 2013, 22:42:31 - *.unknown.vectranet.pl
nie ! nie! i jeszcze raz nie! z czym do czego do Ligi Mistrzów! ze Starym Saganem? Z Dvalashwilim który czeka na Dziengi? i gra jak chłop z pola? zero pomysłu na gre, Vdroljaka zupełnie nie widziałem na boisku, brak gry kombinacyjnej, Legia nie ma zupełnie żadnego stylu, na ekstraklase to wystarczy, to Molde to im Nam wybije Ligie Mistrzów na kolejne 20 lat! Żal było ich oglądać, okręgówka lepiej gra!

Fanatyk - 24 lipca 2013, 22:42:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
... padaka straszna , Dwaliszwili tym golem podwyższył sobie troche ocene , ale helio Pinto i Żyro piach ... nie wiem o co tu chodzi ...

OMNIS - 24 lipca 2013, 22:42:59 - *.kalisz.mm.pl
Na coś takiego jak gra Legia nie da sie patrzeć,czy z amatorami im się nie chce czy brakuje umiejętności nie wymagam 10:0 ale z cztery może pięć bramek mozna takim slabeuszą strzelić...

Jaskół - 24 lipca 2013, 22:43:17 - *.zicom.pl
Gratulacje. Gra słaba, ale dwie wygrane z Walijczykami i awans - tylko to się liczy. Oby jutro polskie drużyny spisały się podobnie!

donaldinio - 24 lipca 2013, 22:43:20 - *.adsl.alicedsl.de
nie ferujmy wyrokow, za tydzien sie dowiemy w jakiej dyspozycji jest legia. na slaba druzyne z walii wystarczylo, na Widzew tez. zycze powodzenia kazdej polskiej druzynie

huzar90 - 24 lipca 2013, 22:43:43 - *.opera-mini.net (*.77.124.195)
Jezus Maryja kto to byl ten sedzia!!??? Albanczyk znaleziony w Tiranie, ktory zgodzil sie sedziowac za 100 euro chyba... Zeby tyle gwizdac... Zalosne spotkanie, niepotrzebnie stracilem 90 minut. Trzeba bylo z zona isc na dlugi spacer... eh... Wspolczuje kibicom, ktorzy poszli na mecz i zaplacili za bilety.

termo - 24 lipca 2013, 22:43:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lalki z legii dzisiaj się ośmieszyły z amatorską drużyną fryzjerów i kelnerów z Walii

gość - 24 lipca 2013, 22:43:53 - *.smrw.lodz.pl
masakryczny słaby mecz i niech mi nikt nie mówi że się oszczędzali i dlatego przecież takie drużyny to trzeba lać po 3,4 a nie lachę kłaść.....drużyna bez formy wzmocnienia tego prezesika to jakiś dramat ten Dossa to nieporozumienie gość wali piłki tylko po autach Dwaliszwili to cienki jak nie wiem co RAdovic jedynie coś gra Sagan wiadomo na swoim poziomie no i ten Pinto co to za gość słabiutki jak nie wiem co

rebus - 24 lipca 2013, 22:44:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekaw jestem ilu z "ekspertów" widziało w akcji to Molde...

WLKP11 - 24 lipca 2013, 22:44:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem poruszony postawą wojskowych. Odnieśli niezwykle cenne zwycięstwo z drużyną Wyspiarzy. Stołeczni starali się dorównać za wszelką cenę gościom. Gdyby mecz jeszcze trwał moglibyśmy drżeć o wynik. A tak stolica (całe 12 tys widzów) świętuje pucharowy sukces. W Pcimiu Dolnym w niedzielę sołtys też naciągał siatkę przed meczem z LZS Pępuszkowo. Gratulacje należą się również komentatorom TVP. Chyba coś w międzyczasie przypalali.

AdiQ - 24 lipca 2013, 22:46:05 - *.dynamic.chello.pl
Jeszcze pare ladnych lat musi minac zeby polski klub reprezentowal niezly europejski poziom Mam nadzieje ze Legia jak najmniejszym nakladem sil przystapila do tego meczu.

Anton - 24 lipca 2013, 22:46:09 - *.dynamic.chello.pl
@rebus: Tak i grają w piłkę dużo lepiej niż Legia.

Hehe - 24 lipca 2013, 22:48:04 - *.dynamic.chello.pl
Tak Legia słaba 1:0 z amatorska drużyna to jaki jest widzew i reszta naszej ligi oprócz lecha no i moze śląska..?

realista - 24 lipca 2013, 22:48:20 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
heh Legia Widzew 5:1 Legia New Saints 1:0 to na jakim poziomie jest nasza liga? dno i rów Mariański

gość - 24 lipca 2013, 22:48:22 - *.smrw.lodz.pl
najgorsze jest to że panowie piłkarze żarty sobie zrobili z kibiców którzy przyszli, dopingowali a zawodnicy jakby im się grać nie chciało...dramat

kibic - 24 lipca 2013, 22:49:12 - *.adsl.inetia.pl
z amatorami 1-0 normalnie parodia a podniecają sie tą legią że szkoda wogóle pisać

Bolek - 24 lipca 2013, 22:49:46 - *.dynamic.chello.pl
Molde też się męczyło z ogórkami z Irlandii.

paweł - 24 lipca 2013, 22:49:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak Molde ten mecz oglądało to się cieszy że trafili na takich słabeuszy...czarno to widzę

kris - 24 lipca 2013, 22:50:13 - *.dynamic.chello.pl
Gratulacja dla Molde za awans do grupy Ligi Europy, a moze i cos więcej.

Kibic - 24 lipca 2013, 22:50:21 - *.centertel.pl
Większość kibiców i tak będzie kibicowało Molde...

realista - 24 lipca 2013, 22:50:23 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
Lolo ty chyba meczu Legii z New Saints nie widziałeś:P

Dark - 24 lipca 2013, 22:51:30 - *.dynamic.chello.pl
Nie wyszło niektórym w "obstawianiu", że TNS dwa razy puknie Legię (przy okazji walijski zespół jest klubem profesjonalnym, ale grającym w półamatorskiej lidze). Śmiałem się z Legii z 1. połowy w Wrexham, ale potem reszta dwumeczu taka bardziej pod kontrolą, ale bez fajerwerków jak na przeciwnika. Z Molde powinna Legia bardziej postarać (ale z uwagi na skandynawski styl, bo sama pozycja ligowe Molde w norweskiej Tippeligaen nie powala.

stsiarz - 24 lipca 2013, 22:52:31 - *.205.65.212.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
heh
ludzie o co Wam chodzi?
awans to awans, nigdy Was nie zadowoli żadna drużyna
celem jest awans do fazy grupowej a nie ogrywanie ogórków ryjąc trawę
nie ośmieszajcie się z tym Molde że to niby takie kozaki za 2 tyg będziecie gratulować awansu vhoć dzisiaj się nabijacie
mam z Was zawsze swietna ppolewkę przed snem oszołomki vel znawcy tematyki piłkarskiej
ja KOCHAM LEGIĘ LALALAALALALAALAL

KibiC - 24 lipca 2013, 22:52:42 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
wy kibicujecie Polskim drużyną czy zagranicznym Nie każdy mecz idzie wygrać 4:0 :D ważne ze przejdą chyba !

cruel - 24 lipca 2013, 22:53:04 - *.stargardszczecinski.vectranet.pl
Słaby ten Pinto :< Legia & Pogoń!

bbb - 24 lipca 2013, 22:54:34 - *.nidzica.vectranet.pl
wyrównane mecze z Molde będą coś czuję, dobrze że pierwszy mecz Legia gra na wyjeździe

Tomek - 24 lipca 2013, 22:54:48 - *.ip.netia.com.pl
Rebus widzialem Molde w akcji ogladalam lige norweska i wczorajszy mecz Molde potrafi grać na połgwizdka przez 70 minut poczym zepnie dupe jak wczoraj i strzeli 2-3 bramki rywalowi wiec nikogo nie mozna lekcewazyc

realista - 24 lipca 2013, 22:56:52 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
stsiarz może jest awans ale taka gra to jest kpina z kibiców zarówno dla tych oglądających na stadionie jak i przed tv

Rafał - 24 lipca 2013, 22:57:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale kopanina to były 2 amatorskie zespoły. A te wynalazki typu pinto i junior grają jak trampkarze z a klasy, Po 1 meczu już nie będzie co zbierać. Molde - Legia 4:0.

KNP - 24 lipca 2013, 22:57:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Molde też rewelacyjne nie jest. Mają obecnie 10 miejsce w tabeli.

Leon - 24 lipca 2013, 22:57:59 - *.239.125.190
Dzięki za punkty do Klasyfikacji Krajowej UEFA. O to chodziło.

larsson32 - 24 lipca 2013, 22:58:16 - *.gdynia.mm.pl
Uwaga jakis czas temu Liverpool tez tak sie meczyl z TNS a pozniej byly sukcesy.
Mianowicie te fazy eleiminacyjne ktore byly obecnie sa fazami anty pilkarskimi bo tu kazdy gryzie trawe i chodzi tylko o koncowy wynik,w pilce juz nie ma slabych druzyn a takie rundy trzeba tylko przechodzic a nie imponowac gra.
Uwazam ze moze Nas czekac negatywny jubileusz w postaci 20 lecia bez ligi mistrzow,ale mimo to widze szanse bo potrafi sie Legia zepnac na mocniejszego rywala,bo pokazywali to juz w Ledze Europy.

mars - 24 lipca 2013, 22:58:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak sie gra jak przeciwnik pozwala,sw,p. Pan Kazimierz Gorski powiedzialby wygrywa ten co strzela o jedna bramka wiecej.Legia w dwumeczu wygrala 41 i bardzo pewnie awansowala do nastepnej rundy.Powodzenia mistrzowie aktualni Polski!

Fffan - 24 lipca 2013, 22:58:53 - *.centertel.pl
Cała Norwegia lała ze śmiechu po dzisiejszym meczu, ŻENUŁA

hubal - 24 lipca 2013, 22:58:56 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
norki Legie na budowie zostawią i oby za 20 zeta/h

Slonzok - 24 lipca 2013, 22:59:31 - *.gl.digi.pl
Trafiły na siebie równe drużyny. W lidze wszystkich jada, aæ nagle trafiajá na søabeuszy z wysp i przechodza ledwo ledwo. Legia w dwumeczu wygraøa 4-1, Molde 3-0

ovia - 24 lipca 2013, 22:59:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kompromitacja

yario84 - 24 lipca 2013, 23:00:48 - *.cm.umk.pl
Uwypukla się nasza narodowa cecha - narzekanie. Nie dogodzisz polakowi, wygrali źle, przegrali jeszcze gorzej, Polska malkontentami stoi.

myslos - 24 lipca 2013, 23:02:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie, opanujcie się.Mamy awans do 3 rundy i to się liczy. Rebus ma rację, widział ktoś mecz Molde ze Sligo? Podejrzewam, że nie skoro wpisujecie takie bzdurne komentarze. Molde na tle Sligo wypadło o wiele gorzej niż Legia z New Saints, już nie wspominając o tym, że to Sligo prowadziło grę i zwłaszcza po pierwszej polowie powinno prowadzić z Molde różnicą 2-3 goli.
Opanujcie się i pozwólcie zweryfikować boisku kto jest lepszy :-)

zukinio - 24 lipca 2013, 23:02:44 - *.dynamic.mm.pl
pytanie do redakcji, dlaczego legia ma tak malo punktow po 2 wygranych meczach (w rankingu klubowym) czy w lidze mistrzow dostaje sie mniej punktow w rundach eliminacyjnych. dzieki za odpowiedz

yario84 - 24 lipca 2013, 23:03:22 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
a dlaczego mamy nie narzekać z taką grą to Molde wybije Legii lm z głowy

realista - 24 lipca 2013, 23:04:50 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
ups sory niechcący wszedłem jako yario84

larsson32 - 24 lipca 2013, 23:05:22 - *.gdynia.mm.pl
Pierwszy mecz w Molde to jest klucz do sukcesu trzeba dobrze i wysoko grać w defensywie oraz grać na Sagana on będzie potrafił strzelić bramke ale jeśli sie odkryjemy i bedziemy faulowali to z Norwegami to nie przejdzie.
Tak to widze.

stsiarz - 24 lipca 2013, 23:05:33 - *.205.65.212.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
realista rozumiem że Cię ich gra nie zadowala ale mnie cieszą dwa zwycięstwa nawet z Tns
to jest początek sezonu, nie ważne jak się zaczyna ważne jak się kończy
Molde to przypadkowy mistrz sprzed roku, który w 16 meczach ligowych wygral 4 i to z druzynami z dolu tabeli, ogrywajac 3-0 w dwumeczu taki sam szrot jak tns
pilka nozna sie zmienia popatrzcie se na inne wyniki w Europie, nikt nie gra 2 meczy na 100%
bo po co się zazynac 2 razy
za tydzien napewno nie bedzie latwo ale jesli Molde pojdzie na wymiane to nic z niego nie zostanie
i obysmy swietowali awans do LM

bingo - 24 lipca 2013, 23:05:34 - *.dynamic.chello.pl (*.25.228.104)
Sligo to też kelnerzy. Porównując wspł to TNS miał lepszy 3,8 a Sligo 3,2. Molde wygrało 3-0 a Legia 4-1. Rok temu Helsing w TNS zremisował 0-0 i grali dalej. Oceni się za tydzień.

kot - 24 lipca 2013, 23:05:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecz sie zaczal jak bylo juz 31 ,skonczylo sie w sumie na 41 i oto chodzilo zeby skonczyc mecz lepiej niz go sie zaczelo ,po prostu dziekujemy za progresje ,bo tak samo 01 ,czyli porazka dalaby awans a nawet 02 dalo by awans,jeszcze razdzieki.

kibic - 24 lipca 2013, 23:06:10 - *.adsl.inetia.pl
z amatorami 1-0 normalnie parodia a podniecają sie tą legią że szkoda wogóle pisać

op - 24 lipca 2013, 23:08:42 - *.play-internet.pl
molde ma dobrego trenera solskjera kiedy on przejal zespol zaczal wygrywac mecz za meczem szanse raczej wyrowane

Dark - 24 lipca 2013, 23:08:57 - *.dynamic.chello.pl
adgr73 - Mam nadzieję, że obstawiłeś te dwa zwycięstwa TNS, którymi w komentarzach tak się chwaliłeś. : )

dangen - 24 lipca 2013, 23:09:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gra nie powala Molde będzie prawdziwym wyzwaniem bo nie oszukujmy się New Saints to nie jest rywal który oddaje potencjał tej drużyny.
Niestety Legia nie będzie mogła skorzystać w tych meczach z Kucharczyka który zdecydowanie po okresie przygotowawczym był w najlepszej formie ze wszystkich piłkarzy Legii.
Trzeba przygotować się na ciężką przeprawę, Legia jest faworytem w tym starciu ale nie mogą zlekceważyć Norwegów bo to może skończyć się tragicznie.

realista - 24 lipca 2013, 23:09:38 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
do stsiarz jeśli Legia przedzie te Molde to będzie wszystko na co stać ją stać w el lm bądź realitą :P

greg - 24 lipca 2013, 23:12:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widze duzo krytyki a widzieliscie co grało Molde? Walijczycy lepsi od Irlandczyków ,Najwazniejsze punkty w rankingu

Scyzor - 24 lipca 2013, 23:14:30 - *.23.150.234
@greg
Ok, ale co mają Walijczycy, czy tam Molde do Irlandyczków?
Molde to norwegowie...

kol - 24 lipca 2013, 23:15:39 - *.hsd1.il.comcast.net
stawiam za tydzien 100zl na molde =D chociaz zarobie troche na tej grze legii.

mars - 24 lipca 2013, 23:17:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystko okaze sie w praniu,jak zagraja tak jak ze Spartakiem w Moskwie maja duze szanse na awans .(bylo 32 dla Legii)

myslos - 24 lipca 2013, 23:18:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Scyzor.
Chodzi o porównanie gry Legi z TNS(walia) i Molde ze Sligo( Irlandia), gdzie molde gralo pięć razy gorszy piach z Irlandczykami niż nasi z Walią :-)
ot masz tu całą siłę tej drużyny.

boromir - 24 lipca 2013, 23:19:36 - *.31.75.89.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Kompletnie nie rozumiem tych kibiców, którzy próbują piłkarzy Legii usprawiedliwiać (nie spięli się/grali na pół gwizdka/oszczędzali siły na następną rundę/nieważny styl, wynik się liczy).
Przez takie tłumaczenie tylko wmawia się piłkarzom, że co by nie było to i tak się im wybaczy, byle mieli trochę szczęścia, jakiś błysk, lepsze zagranie, to się będą jakoś "kulać" w tych pucharach i w lidze.
Dlatego taki brak zaangażowania na WŁASNYM stadionie przeciwko PÓŁAMATOROM trzeba piętnować, bo to są puchary a nie sparing i legioniści powinni się spinać na każdego.
Widzieliście, żeby jakiś angielski zespół "oszczędzał się" w FA Cup z jakimiś murarzami z League Two, bo za TYDZIEŃ czy DWA tygodnie grają z lepszymi zespołami?????
A jak się nie angażujesz w każdym meczu (nawet z takim TNS), to potem zabraknie tych kilku centymetrów, żeby z Molde wybić piłkę we właściwym momencie i znowu będzie po LM.
To zresztą nie dotyczy tylko Legii, ale też innych polskich drużyn w ostatnich latach.

fgeh - 24 lipca 2013, 23:19:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jemu chodziło o to, że Molde grało z Irlandczykami - Sligo Rovers. I sugeruje, że Sligo jest gorsze od półamatorów z TNS, co jest wierutną bzdurą.

realista - 24 lipca 2013, 23:23:21 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
boromir zgadzam się z tobą w 100 %

Fire - 24 lipca 2013, 23:23:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak jak uważam Beresżynskiego za super wzmocnienie Legii, tak dziś był najsłabszym piłkarzem którego z dziecinnie łatwością ogrywali amatorzy, do tego zamiast grać to Michał raczkami i ciagle miał nieuzasadnione pretensje do sędziów, czyżby początek sodoweczki?!

myslos - 24 lipca 2013, 23:25:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bzdurą jest mówienie, że między tymi drużynami jest jakaś różnica klas. Moim zdaniem prezentują one podobny poziom, nie mniej jednak o wiele nizszy niż poziom Legii i Molde i zarówno my jak i Norwegowie zlekceważyliśmy przeciwnika, nie ma co ukrywać. Szanse naszych w starciu z Molde oceniam mniej więcej po równo z lekkim wskazaniem na Legię.

realista - 24 lipca 2013, 23:25:57 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
według mnie najsłabszy na boisko był Bereszyński a najlepszy hmm może Radović a według was ?

Dark - 24 lipca 2013, 23:27:51 - *.dynamic.chello.pl
Bynajmniej nie uważam swojego komentarza za usprawiedliwianie (bo faktycznie dwumecz nie powalał, różnica goli też nie jest jakoś duża), ale u niektórych komentujących jest coś takiego w drugą stronę (że Molde nie pozostawi złudzeń; niektórzy ci sami pisali wcześniej, że TNS już dwa razy pokona Legię). Wyolbrzymianie czegoś w jedną czy drugą stronę nie ma sensu. Po prostu taka gra Legii wystarczyła na TNS, na Molde musi bardziej się wysilić (z kolei Molde to nie himalaje dla polskiego klubu).

ds - 24 lipca 2013, 23:28:08 - *.adsl.inetia.pl
Tylko, że te Molde wczoraj grało jeszcze większy piach niż Legia dzisiaj...

seba - 24 lipca 2013, 23:31:29 - *.adsl.inetia.pl
legia wygra z Molde.

Mariusz - 24 lipca 2013, 23:31:49 - *.146.211.33.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Sligo jest mocniejsze od TNS tak jak liga irlandzka lepsza od walijskiej. Szanse na awans 50:50

Legionista - 24 lipca 2013, 23:34:17 - *.centertel.pl
Druzyna wygrala oba mecze, wczesniej Mistrzostwo, Puchar, Deyna Cup...i dopiero wchodza na obroty po ciezkim obozie... Jak sie ten jad czyta to wymiotowac sie chce...malkontenci z wiosek 5 tysiecznych... Legia jest reprezentantem Polski wiec zyczcie Jej dobrze bo to jedyna nadzieja Nas wszystkich...bo Kadra pseudo treners F jaj nie urywa a liga to syf...Legia cala 1 polowe dala dotknac pilke Walijczykom 10 razy...kiedys inne kluby graly tak z Nami. OBIEKTYWIZMU TROCHE....Legia Mistrz...

@realista - 24 lipca 2013, 23:36:28 - *.dip0.t-ipconnect.de
Zgadzam sie, Bereszynski zagral bardzo slabe spotkanie, mial problemy w defensywie a w ofensywie nie istnial.

seba - 24 lipca 2013, 23:37:03 - *.adsl.inetia.pl
legia wygra z molde.

xxz - 24 lipca 2013, 23:40:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z tej dyskusji najbardziej rozwalił mnie tu ktoś piszący, że Molde to przypadkowy mistrz... Możliwe, że rok po roku tacy przypadkowi są, że dwa razy z rzędu mistrza zdobyli ... Nie grają najlepiej w obecnym sezonie, ale trochę umiaru dla niektórych by się tutaj przydało.

Ralf - 24 lipca 2013, 23:45:33 - *.compnet.com.pl
Legia - DDDDNNNNNOOOOO, co Wy chcecie pokazać w pucharach z dużo wymagającymi zespołami. Nie chcę być złym prorokiem, ale Wasza przygoda skończy się na Norwegach !!!

Dark - 24 lipca 2013, 23:46:02 - *.dynamic.chello.pl
Ollo - Ollo czy trollo? Coś Ci się pomyliło, TNS jest akurat klubem profesjonalnym. To nie jest drużyna z San Marino czy Andorry.

realista - 24 lipca 2013, 23:47:12 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
a tak wszyscy chwalili Urbana.Zdobył MP potem PP a teraz co niektórzy będą wieszać na nim psy :P

realista - 24 lipca 2013, 23:49:39 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
do Ralf jest jeszcze 4 runda el le

Alex - 24 lipca 2013, 23:53:21 - *.netservis.com.pl
Jak czytam wasze komentarze to się zastanawiam czy wy kiedykolwiek w piłkę graliście... Jak drużyna ustawi autokar w polu karnym to i Barcelonie się trudno przebić, Molde nie będzie się bronić całym zespołem na 30 metrze przed bramką, to zespół prowadzący grę więc Legia ma z nimi takie same szanse jak z każdym zespołem, różnie się może mecz ułożyć, jedna akcja zdecyduje, stały fragment.. Ale polaczki wiedzą najlepiej że Legia nie ma szans, a choćby jednego meczu Molde nie widzieli :p żal mi waszych komentarzy

rossi42 - 24 lipca 2013, 23:53:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie dość, że Legia zapewniła sobie tydzień temu awans to jeszcze to, że dziś wygrała ludziom nie pasuje. Ale stuknijcie się i pomyślcie po co mieli się sprężać, grać na 100%, ryzykować kontuzjami, sprzedawać taktykę Molde skoro awans mieli już zapewniony? No po co? Zastanówcie się widzowie "jedynki" czasami co piszecie...

Maxxx - 24 lipca 2013, 23:55:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powiedzmy jedno wynik jak z takim przeciwnikiem bardzo nie zadowalający ale ważne ze wygrali to się dolicza do rankingu a naszym zespołom są one potrzebne na kolejne lata ;)
co do ludzi tu krytykujących, bardzo dobre posunięcia Urbana nie dał odkryć wszystkich kart przed potyczką z MOLDE niech przeciwnik sobie się śmieje ze ta Legia tak się mordowała ,zobaczymy po dwu meczu jak Ci co krytykują choć trochę będą mieli skruchę i odwagę napisać ze się mylili ?
jutro grają PIAST,LECH,ŚLĄSK liczę ze w następnej rundzie będzie komplet ;)

Tomm - 24 lipca 2013, 23:56:41 - *.dynamic.mm.pl
realista nie uogólniaj. Była też bardzo duża grupa ludzi, która łapała się za głowę, gdy po wyrzuceniu Skorży zamiast zatrudnić profesjonalnego szkoleniowca, w Legii zatrudniono 10 razy gorszego od niego urbana, który nie ma pojęcia o trenerce.

Niklan - 24 lipca 2013, 23:57:24 - *.146.166.39.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wszyscy jadą na Legie mimo że wygrywa nie rozumiem no. ale to Polska wszyscy potrafią narzekać.

pawelWKS - 25 lipca 2013, 0:01:13 - *.ssp.dialog.net.pl
Legia słaba jak Radler dno dno dno , chyba widzew byl jeszcze slabszy ze wygrali z nimi 5:1 z Molde ni emaja szans ! :D lepiej niech poddadza sie Walkkowerem

realista - 25 lipca 2013, 0:02:48 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
pawelWKS będzie hardkorowo! :P

boromir - 25 lipca 2013, 0:10:45 - *.31.75.89.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@Dark: wiadomo, przesądzanie, że Molde wyeliminuje Legię jest bez sensu, bo to jest mniej-więcej ta sama półka (vide: dwumecz Legii z Rosenborgiem), szanse 50/50 jak już ktoś wcześniej napisał (bez złośliwości, to samo bym napisał, gdyby mistrzem był np. Lech, Śląskowi dawałbym ciut mniejsze szanse). Dlatego tak powinno liczyć się zaangażowanie zawodników w każdym meczu, bo trzeba wreszcie zrozumieć, że Mistrz Polski nic za darmo nie dostanie (zresztą MP czy PP w tak mizernej lidze to nie jest jakiś wyznacznik wielkiej klasy w kontekście gry o LM a wygrane z TNS to powinna być norma).
Mój wcześniejszy post dotyczył raczej takich komentarzy jak ten Alexa czy rossiego42, żyjących - jak mi się zdaje - w oblężonej twierdzy. Żyjcie tak dalej pisząc o zawistnych Polaczkach i kompleksiarzach z wiosek, ale żeby później nie było płaczu.

Śląsk - 25 lipca 2013, 0:16:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ta Legia to beznadziejstwo, a ilość widzów porażająca, a śmieją się ze Sląska jak na meczu jest 15 tys widzów, trochę pokory kibice z Warszawy

Alex - 25 lipca 2013, 0:22:16 - *.netservis.com.pl
@boromir, chyba nie zrozumiałeś do końca o co mi chodziło, w piłce wszystko zdarzyć się może, po prostu widzę jak łatwo być ekspertem piłkarskim, wystarczy dzierżyć kufel w dłoni siedząc w fotelu przed telewizorkiem, gra nie powalała, ale taka już jest polska piłka... Co ma Legia w atutach, czym mogłaby zawojować Europę? Saganowskiego któremu lada chwila stuknie 20 lat kariery? No nie ma co się oszukiwać, Legia słaba? Lech też? itd, na tle Europejskich lig wypadamy bardzo słabiutko, więc po co co roku spina, że polskie ekipy odpadają już w eliminacjach? Norma.. Ja tam im kibicuję i po cichu liczę na skromny chociaż sukcesik, grają tym co jest i wyniki są jakie są :p

Stadnicki - 25 lipca 2013, 0:46:13 - *.dynamic.chello.pl
Molde jest daleko w tabeli z powodu marnego startu - teraz chyba 8 meczów z rzędu nie przegrali.
A o tym meczu lepiej zapomnieć, nikt nie będzie gryźć trawy z amatorami i odkrywać kart skoro grają co 3 dni. Prawdziwą "siłę" Legii zobaczymy w meczu z Norwegami - myślę, że będzie remis po przecietnym meczu, albo minimalna porażka

Gmoch - 25 lipca 2013, 0:51:02 - *.xdsl.centertel.pl
no legia slabienka gra ale trudno jest o efektowna gre kiedy druzyna przeciwna broni sie w jedenastke. poczekamy i zobaczymy jak sie zaprezentuja z molde.

Haberek - 25 lipca 2013, 1:00:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
najgorszy Furman, bo ten gość dzisiaj robił na boisku?

yoda - 25 lipca 2013, 1:05:56 - *.28.49.102.iwacom.net.pl
i z norge legia dostanie w Molde

Pat - 25 lipca 2013, 2:23:30 - *.dsl.bell.ca
Zobaczcie jak słabo Molde zagrało z tym Sligo Rovers. Nie tylko Legia gra słabo w tych eliminacjach, podobnie jak Partizan, BATE, czy Viktoria.

Pietras - 25 lipca 2013, 2:34:07 - *.252.137.122
Może nie lubie Legii jestem za Lechem ale powiem szczerze u siebie Legia może 1-1 ale na wyjeździe 2-0 i po marzeniach 17 lat bez LM niedługo bedzie 20 jaka padaka a najgorsze jest to że napewno albo Kazachstanski albo Albanski klub IV runde bedzie miał gdzie jest nasza Piłka 76 miejsce w rankingu fifa a Polskie kluby już latem żegnaja sie z Pucharami

bydgoski - 25 lipca 2013, 5:02:00 - *.77.124.214
Panowie o co ta spina. Legia potadzi sobie z Molde ja nie jestem za Legia tylko Zawisza ale w pucharach kibicuje polskim druzyna. Wsppmnicie moje slowa. Legia 2-1Molde Molde 1-1Legia ;) ppZdro dla normalnch. Bez spiny pany

hawros - 25 lipca 2013, 6:27:41 - *.centertel.pl
piątke Molde wcisnie w dwumeczu jak nic

Mądry - 25 lipca 2013, 7:05:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Legia realizuje plan.
Wygrany turniej Deyna Cup.
Zwycięstwo w lidze 5:1
Awans w pucharach do kolejnej rundy.
Duże Brawa za taki początek sezonu !!!

sdgf - 25 lipca 2013, 7:26:48 - *.dynamic.mm.pl
Panowie a co się dzieje z Kosecki ??

Leon - 25 lipca 2013, 7:29:26 - *.239.125.190
Ludzie, po co się męczyć? Wystarczy 2 x po 1:0 żeby był komplet punktów do Klasyfikacji Krajowej UEFA. Nie ma sensu wygrywać wyżej.

Mądry - 25 lipca 2013, 7:29:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kosecki podobno doznał urazu na treningu.

Wschód - 25 lipca 2013, 7:38:21 - *.dynamic.mm.pl
Dziwie się wam wszystkim tak piszecie jakbyście nie chcieli awansu Legi czy Lecha, Śląska, Piasta niech wszystkie wygrywają małym wysiłkiem ważny jest awans i punkty a nie w jakim stylu czy jakim wynikiem zakończył się mecz. Trzeba patrzeć z perspektywy dodatkowo że jest liga i teraz dochodzi PP !!

Arkadi - 25 lipca 2013, 7:42:16 - *.244.223.202
w dwumeczu 4:1 a wy macie problem, ogarnijcie się ludzie, zaraz będziecie trenera zwalniać jak w realu madryt bo drużyna wygrywa wszytko ale w złym stylu, a co do piłkarzy, żyro słabo, Junior na wielki + Jodła to samo, a co do Pinto nie było tak źle, naoglądacie się Barcelony, Bayernu i innego syfu i oczekujecie od PL drużyn klubowych że będą tak grać, was to trzeba lać po ryjach i patrzeć czy równo puchnie

Leon - 25 lipca 2013, 7:59:42 - *.239.125.190
Ludzie- naprawdę. Lepiej wygrać 2x po 1:0, niż 10:0, a w rewanżu remis 0:0. Najważniejsza jest Klasyfikacja Krajowa UEFA. I Legia 2x wygrała, za to należą się wielkie wyrazy uznania. Dziś kolej na Piasta, Śląsk i Lecha. Bądźmy patriotami.

P(L) - 25 lipca 2013, 8:21:16 - *.unregistered.net.exatel.pl
Nie podniecajcie się wrogowie Legii. Grali z cieniasami, awans mieli pewny, cały sezon przed nimi, więc nie ma sensu żeby spinali się na taki mecz. Zagrali spacerkiem i są w 3 rundzie, a Molde wyeliminują na luzie.

Niklan - 25 lipca 2013, 8:30:39 - *.180.243.80.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ciekawe co ludzie powiedzą jak Legia przejdzie 3 runde Lm też bedzie narzekanie.. a jak awansuje do fazy grupowej to też bedą komentarze a po co Legia tam się pcha itd że baty,No ale fakt jest taki ze na Lige Mistrzów tylko stołeczna drużyna ma szanse,bo baza zawodników naprawdę długa jak nigdy.Ja tam jestem za wszystkimi polskimi druzynami w pucharach bo to dla wspólnego dobra.

zen - 25 lipca 2013, 8:31:33 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.138)
Molde gra podobnie jak zespoły na wyspach, prosta szybka piłka. W meczu Legii z TNS, goście dwukrotnie poważnie zagrozili bramce (1 połowa), brak umiejętności spowodował, że nie było goli. Legia bardzo słabo radzi w walce o górne piłki do tego Kuciak niepewny na przedpolu.

artson - 25 lipca 2013, 8:33:29 - *.centertel.pl
Ja nie jestem kibicem Legii ale jestem kibicem naszych drużyn w europejskich pucharach i powiem jedno. Legia nie może grać w LM !! Powód jest prosty. Nawet jak się tam dostanie to nie oszukujmy się będzie chłopcem do bicia i może ugra 1 pkt. Takiej Polskiej drużyny w LM nam nie trzeba. Może Legia jest gotowa żeby sie do LM dostać ale żeby tam coś ugrać to już nie. I bedzie wstyd i po co to nam. Wole oglądać Polskie teamy w Lidze Europy i przeżywać fajne emocje jak np w meczach typu Juve-Lech niż patrzeć jak Legia co tydzień dostaje baty w LM.Bo nikt mi nie powie że Legia zagra dobry mecz przeciwko np MU czy Bayernowi. Takie moje zdanie. Pzdr

dr_Hammer - 25 lipca 2013, 8:50:04 - *.lib.uni.lodz.pl
Meczylem sie ogladajac to spotkanie w tv, wspolczuje ludziom ktorzy musieli wyjsc z domu i placic za bilet.

Kermit - 25 lipca 2013, 9:15:07 - *.dynamic.chello.pl
Nieskutecznie w ataku, nonszalancko w obronie,ale...gramy dalej.
Wynik powinien być dużo wyższy dla Legii, ale i "Święci" mieli swoje okazje.
Graliśmy za bardzo indywidualnie, a na Molde może to już nie starczyć.

legia - 25 lipca 2013, 9:16:36 - *.dk.customer.tdc.net
może ktoś ocenic każdego gracza legii od skali 1-10?

do Haberek - 25 lipca 2013, 9:18:32 - *.dynamic.chello.pl
Chyba kolego inny mecz oglądałeś, Furman był wyróżniającym się piłkarzem, tak jak Żyro, czy Brzyski.

Xevatiz - 25 lipca 2013, 9:21:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia się oszczędzała, ale oczywiście pieski będą szczekać, że Molde ich rozjedzie, zobaczymy co powiecie w środę. Idźcie lepiej kibicować swoim klubom w walce o 2 miejsce w TME, bo 1 jest już zarezerwowane.

Gabro - 25 lipca 2013, 9:28:11 - *.dynamic.chello.pl
Po obejrzeniu meczów Legia-TNS i dzień wcześniej Molde-Sligo śmiem twierdzić, że mistrz Polski i Norwegii to dwaj równorzędni rywale. Zadecyduje zaangażowanie, błysk pojedynczych piłkarzy i dyspozycja dnia.

Mugen - 25 lipca 2013, 9:28:34 - *.50.4.86
Osobiście nie jestem ani kibicem ani fanatykiem Legii, powiem więcej: nie lubię jej ale jak czytam komentarze niektórych to aż żal dupę ściska. Rozumiem nienawiść do Stołecznych ale taka Wasza postawa to po prostu dramat. Jaki był wynik dwumeczu, bo nie pamiętam, hę? Wracajcie do swoich wisełek, ślunsków czy innych ruchów i nie siejcie tam plagi trolostwa!!! Gdyby Legia przegrała w Walii to na pewno całkowicie inaczej podeszłaby do tego meczu. Ale Wy oczywiście musicie się tu posrać bo wygrała tylko 1:0 u siebie pomimo tego, iż była drużyną mocno przeważającą i zagrała z luzem!!! Osobiście myślę że na Malmo wyjdzie bardziej skoncentrowana i będzie dobrze.
Aha, jak macie pisać takie bzdury to lepiej stanąć 4 kroki przed starą szafą i sieknąć z baranka. Może najdzie rozumu coś pod tą kopułę.
Pozdr!
Kibic \G/

Giovanni - 25 lipca 2013, 9:30:08 - *.play-internet.pl
Spokojnie dojdzie Ojamaa i kilku innych
Poczekamy zobaczymy

jjo - 25 lipca 2013, 9:39:35 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Wygrać , zapomnieć - chyba taki był cel ? Jak tak to ok .

Jusyf - 25 lipca 2013, 9:54:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widzów: 11 826. Czy ktoś tu się śmiał w tamtym tygodniu ze Śląska ?

^^^ - 25 lipca 2013, 9:56:37 - *.bielskobiala.vectranet.pl
miSZCZ Polski 40mln kraj w UE - poziom gry to dramat...

Peper - 25 lipca 2013, 10:00:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Looknijcie na google maps jak pięknie położony jest stadion Molde! Mega, nic tylko grac i wygrywac!

kibic - 25 lipca 2013, 10:07:30 - *.wtvk.pl
Jakby walijczycy znali język polski i poczytali sobie polskie media o wszechmocnej Legii to mieliby pełne gacie jak Widzew i dostaliby piątkę. A że nie znają polskiego i nie mieli medialnej wiedzy o potędze Legii, to nie mieli pełnych gaci i tylko jedną bramkę stracili.

sebek - 25 lipca 2013, 10:16:59 - *.play-internet.pl
co to jest Molden?niemiecka, angielska czy wloska potega?

expert - 25 lipca 2013, 10:38:28 - *.czarnabialostocka.vectranet.pl
Prezes Legii zrobił potężne wzmocnienia przed LM, także jestem spokojny o wynik dwumeczu z Molde.W Oslo 3;1 dla Molde a w Warszawie 1;1 i dowidzenia LM.

Zibi - 25 lipca 2013, 10:41:31 - *.warszawa.vectranet.pl
Ciężko oglądało się ten mecz wczoraj, oj ciężko...

Trex - 25 lipca 2013, 11:05:03 - *.ssp.dialog.net.pl
Furman najlepszy na boisku ,Legia przytłaczajaca przewaga tylko brak szczęscia przy wykańcaaniu akcji. Jest dobrze będzie IV runda.

kfj - 25 lipca 2013, 11:07:25 - *.dk.customer.tdc.net
dobrze zagral radovic, furman, brzyski, zyro i bereszynski

LK - 25 lipca 2013, 11:15:34 - *.adsl.inetia.pl
Legiunia niby tacy potentaci, rządzą przecież w stolicy i w okolicy(przynajmniej tak twierdzą), nowoczesny stadion, duże miasto, a na meczu tylko 30% trybun zapełnione.

ron - 25 lipca 2013, 11:47:59 - *.dynamic.chello.pl
Jedyny człowiek, który potrafi grać w piłkę z tych kopaczy biorących udział we wczorajszym "spektaklu" (pff) to Radovic. O reszcie szkoda nawet słowa napisać...

kowal - 25 lipca 2013, 11:56:36 - *.olsztyn.mm.pl
Czego wy się tak napinacie? Prawda że Legia się męczyła z amatorami z Walii,ale zrobiła swoje dwa razy wygrała, punkty do rankingu UEFA są? Są. To spokojnie widać ze do tego meczu nie podeszli na serio. Z Molde będzie zupełnie inna Legia. Zobaczycie. Molde też się męczyło z amatorami z Irlandii 1:0 i 2:0 to też nie są jakieś oszałamiające wyniki.

kajkowo - 25 lipca 2013, 12:01:40 - *.ssp.dialog.net.pl
Legia to najbardziej medialny klub w Polsce.Wystarczy zerknąc na te wpisy(ilosc).Zobaczymy jak wasze kluby zagrają w nastepnych meczach.Zobaczymy te wasze lalki w akcji jak dojda do nastepnych gier.Ha,ha,ha,ha,ha

Pangia - 25 lipca 2013, 12:02:11 - *.rzeszow.mm.pl
Ważne, że awansowali. Za tydzień zobaczymy, jak to się dalej potoczy. Żeby chociaż 2:1 wywieźć z Norwegii, to będzie jakaś szansa.

PG - 25 lipca 2013, 12:20:33 - *.adsl.net.t-com.hr
Gratulacje awansu do 3 rundy. Może z Molde będzie sie lepiej kleić piłeczka. Oby było dobrze.

koliber - 25 lipca 2013, 12:24:24 - *.play-internet.pl
Zapomnieliście już jak Amica na tym poziomie rozgrywek prawie wyleciała z Baku? Jak wszystko wisiało na włosku w karnych? A wieszacie psy na Legii, która jakby nie było wygrała oba spotkania i awansowała zasłużenie! Legia to potęga! Zapamiętajcie to dobrze! Jeśli nie w pucharach to w naszej rodzimej wam pokaże!!!

Józek - 25 lipca 2013, 12:40:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawistnemu Polaczku nigdy się nie dogodzi czy drużyna wygrywa, czy nie? Co to za naród? Czy nie rozumiecie jaką mamy ligę na silnym poziomie. Przy nas tacy Szwedzi czy Norwegowie to kompletne ogórki. Nasza reprezentacja w 1954r. wygrała 9-0, więc logiczne jest, że Norwedzy się nas boją. Do dziś dziwię się, dlaczego jeszcze żaden klub nie zagrał w LM, dla mnie jest to dziwny zbieg okoliczności.Porównując poziom jaki prezentują ciency Chorwaci i beznadziejni Czesi. W tym sezonie i z obecnym składem Legia powinna wyjść z fazy grupowej LM. Takie są realia Polskiej piłki niedowiarkowie.

ete - 25 lipca 2013, 12:45:10 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.16.190.85)
Ciekaw jestem ilu z tych co kłapią dziobem, ze Legia nie da rady Molde widziało choć jeden mecz Norwegów tfu co ja mówię (piszę) choć połowę?

ju - 25 lipca 2013, 12:52:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Ludzie zrozumcie,polska piłka to dno,więc czego wy się spodziewacie?
Ja się cieszę z awansu.

lech - 25 lipca 2013, 12:58:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a w dodatku trenerem Molde jest Solskier

d91 - 25 lipca 2013, 13:29:38 - *.adsl.inetia.pl
co w y piszecie, jakie po awansie? To wolelibyście, żeby był pogrom wczoraj hurahurahura, a w kolejnej rundzie klapa, tak? ( Też mówiłem że spokojnie 5-0 powinno być, no ale jednak potem stwierdziłem że lepiej choćby minimalnie, nie grając na 100% bo i po co?)
Może nawet dzięki temu Norwegowie zlekceważą trochę Legię?!
PS. 3 lata temu Lech wygrał 1-0 z Azerami ( wiem-Walijczycy to nie Azerowie), w Poznaniu 0-1 i awansowali dalej po karnych. Czy ktoś wtedy sądził że jednak zagrają tak dobrze jak grali później ( faza grupowa LE i awans)?
Wisła też nie rewelacyjnie zaczęła 2 lata temu 1-0, 2-0 ze Skonto, a później jak było?
Także powstrzymajcie się, bo już nieraz przed meczem skreślacie nasze drużyny ( nawet po samym losowaniu, np. 2 lata temu jak Legia wylosowała Spartaka), a potem jest awans, albo na odwrót- chwalicie dzień przed zachodem słońca tzn.cieszycie się (np. rok temu jak Lech wylosował AIK) i jest lipa.

m4 - 25 lipca 2013, 13:30:38 - *.ip.netia.com.pl
ludzie nie pamietacie zaslon dymnych jasia ;)

CIUPAK1 - 25 lipca 2013, 13:49:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Popelina 1:0 z amatorami.Ważne mimo wszystko że odnieśliście zwycięstwo.Dzisiaj nie wyobrażam sobie innej sytuacji niż trzy zwycięstwa polskich drużyn.

SDDW - 25 lipca 2013, 14:03:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Słabi to jesteście wy w mówie i piśmie,psełdo polaczki.Ciekawe co pokazałyby wasze psełdo polskie drużyny?,zapewne padactwo i nic więcej.

Legion 80 - 25 lipca 2013, 14:15:55 - *.centertel.pl
Za 2 tygodnie jak Legia wygra 2 mecz bedziecie sie czuli jak Slask ktory zebral 5 do 0 w ostatniej kolejce i mam nadzieje ze odszczekacie te pomyje...3 majcie kciuki za Nasz wspanialy klub ze Stolicy...

Legion 80 - 25 lipca 2013, 14:21:39 - *.centertel.pl
A TNS w zeszlym roku zremisowal z Helsiborgiem ktoey w kolejnej rundzie Zdemolowal wasz Slask troche wiedzy i obiektywizmu

judasz - 25 lipca 2013, 14:39:20 - *.ihelse.net
Jozek a ty wiesz o jakiej dyscyplinie sportu jest tutaj dyskusja? Piszac pewny awans gdzie np. w poprzednim roku w jednej grupie byla Borussia, Real i MC. Wyglada jak bys sie z choinki urwal.

paulpolska - 25 lipca 2013, 14:43:16 - *.smgr.pl
Na podwórku lepsze dośrodkowania widziałem niż te Legii co za padaka te wrzutki to jakiś horror

mars - 25 lipca 2013, 15:02:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Molde to bardzo dobra druzyna i nieobliczalna,stuttgart w lidze europy ostatniej edycji przegral z nimi az 2 mecze 20 u nich,10 u siebie,pokonali bate borysov 10,w lidze kiepsko ,ale lider rosenborg pogromca legii tylko u siebie 00,liczmy na ich slabszy dzien,ostatnio graja lepiej.

michu - 25 lipca 2013, 15:13:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Uważam że ten mecz to zasłona dymna Urbana w pewnym momencie na boisku było w Legii 6 obrońców !!! Mam nadzieję że w końcu Legia zagra e LM. A nie będzie jak w anegdocie " od kilkunastu lat polskie drużyny są jak jądra w seksie - zawsze biorą udział a nigdy nie wchodzą " powodzenia LEGIA

XXXxxxXXX - 25 lipca 2013, 15:24:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
beka z Legi naściągała odpady typu pinto itp płacą im grubą kasę a zawodnicy albo ława albo grają od niechcenia won z nimi... ten cały radovic to ja nie wiem czy on nie pomylił dyscyplin. Jak tu nasza piłka ma się rozwijać jak podpisuje się kontrakty z opadami z innych lig które nie grają w 1wszym składzie. No po prostu śmiech na sali...

DENIS - 25 lipca 2013, 15:52:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stylu zero wynik najważniejszy nie ma co Molde będzie miało z nami niezłą zabawe

Mądry - 25 lipca 2013, 15:53:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Brawo dla Legii !!!
Za realizowanie planów,za budowę szerokiego składu,za połączenie rutyny z młodością.
Wygrany turniej Deyna Cup.
Wygrana w lidze 5:1
Awans do kolejnej rundy w el.LM
Tak trzymać.

d91 - 25 lipca 2013, 16:06:42 - *.adsl.inetia.pl
Ma ktoś może link do jakiejś strony gdzie jest wykaz ile jaki kraj ma reprezentantów w pucharach i ile zostało?

ziom - 25 lipca 2013, 16:41:09 - *.ostroleka.vectranet.pl
Spokojnie panowie i panie. Legia w poprzednim sezonie za Urbana również męczyła sie z przeciętniakami, natomiast w meczach z konkretnymi drużynami grali wzorcowo. Wydaje mi sie że teraz bedzie podobnie. Nowi pilkarze pozatym jeszcze sa niezgrani, są kontuzje.
Pamietam jak Lech meczył sie z Azerskim bodajze klubem, by nastepnie ledwo przejsc ukrainski zespół. Ale faza grupowa to było coś pieknego. Licze wtym sezonie na 2-3 polskie kluby w fazie grupowej.

TG1 Dudek2 - 25 lipca 2013, 16:47:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
FK Molde jest do ogrania ale trzeba poprawic gre w defensywie szczelna obrona i dobra gra z przodu w ataku i musi byc wykończenie przy bramkach tego brakowało na Łazienkowskiej

KSP 1911 - 25 lipca 2013, 17:05:23 - *.warszawa.mm.pl
W Warszawie tylko Polonia. Polonia nigdy nie zginie!

KSG - 25 lipca 2013, 17:21:23 - *.ssp.dialog.net.pl
W molde jeza nietopeza

ares - 25 lipca 2013, 20:16:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jestescie tepi okazji mieli duzo tylko ich nie wykorzystali gra lepsza niz wynik b otylk o1 gol na 21 strzalów ;D

d91 - 25 lipca 2013, 21:38:02 - *.adsl.inetia.pl
Wszystko wskazuje na to, że kolejny białoruski poleci ( po BATE w LM i Soligorsku w LE). Dinamo Mińsk ( prowadzone przez Maaskanta o ile się nie mylę remisuje 2-2 w Zagrzebiu z Lokomotivą ( a prowadzili 2-0! Pierwszy mecz przegrali 1-2
Dzisiaj poleciały także 2 Cypryjskie- Najpierw Anorthosis z Gefle ( 0-4, pierwszy mecz 3-0), a później Omonia

seba - 25 lipca 2013, 23:36:16 - *.adsl.inetia.pl
wiece co zergnicie sobie na grafikę wpiszce stadion molde jest bajecznie położony nad morzem no kapitalna sprawa także jakby ze stadionu można mocniej wybić piłkę to mogła być wpaść do morza ja widziałem tam taki obrazek gdy jest ten stadion w tle płynie prom kapitalna rzec dobrze ale to jest za tydzień.

needle - 26 lipca 2013, 11:49:38 - *.adsl.inetia.pl
NA RAZIE
Na razie (L) wszystkie =3= mecze wygrała
LECH 2-1-0
ŚLĄSK 1-1-1
PIAST 1-1-1
Innych nie oceniam, bo po jednym meczu w lidze bym sie ośmieszył
Żadna z ww drużyn nie ma takiego dorobku, a 5 bramek strzelonych zawsze ambitnemu WIDZEWOWI też można traktować jako pewien sygnał.
To, że naprawdę dobrej sytuacji (i strzału w akcji) nie było to widzieliśmy wszyscy. I napiszę więcej! Grali delikatniej niż w sparingu..., nie chcieli amatorom zrobić krzywdy najpewniej. Ok, to elegancko, szczególnie, że awans zapewniony był niemal po pierwszym meczu.
Ale z drugiej strony piłkarze (nawet skłabszych teamów)więcej są w stanie wykrzesać z siebie.
Fajnie, co...? Ale od kiedy to osądzamy zwycięzców. Nie pasuje...??? To zapraszam do Ząbek , Pruszkowa czy Karczewia. Tam i wejściówki tańsze i zawsze można narzekać i zawsze jest na co
A tu mamy drużynę, która grała bez przekonania, bo i o co, bo i po co.
-Jest zdecydowanym liderem tabeli? -jest!
-Wygrała wszystko co było do wygrania...? -tak!
-W zeszłym sezonie bodaj poza juniorami starszymi (dzieci pomijam) wygrała wszystko co było do wygrania - też prawda!
- Akademia dostarcza coraz to nowe talenty i to nie tylko na Ł3, ale i innym klubom, których kibice zamiast grzecznie podziękować (bo gracze za pół darmo przyszli!!!) to jeszcze złożeczą. Tego już nie rozumiem :/
Owszem, mecz był słabszy, jakby pasywny, ale z tego wniosek, że dalej raczej powinno być lepiej, a nie gorzej: Może np. remis w Szczecinie i zwycięstwo w Norwegii i kolejne w Chorzowie...?
Może...
Po jednym spotkaniu żadnych wniosków nie warto wyciągać, bo może być WSZYSTKO: tragedia, przeciętnośc, rewelacja. Nikt tego nie wie
nawet
IGła
NA RAZIE

Duma Stoli - 26 lipca 2013, 11:56:57 - *.dynamic.chello.pl
W 2009 Polonia w el. LE całkiem niezle grała, gromiac swoich rywali, zdobywajac piekne bramki, a gdy przyszła Breda, wowczas juz tak pieknie nie wygladało. Holendrzy byli jakos w srodku tabeli, ale i tak byly szanse na wygrana, o czym nie swiadczyl wynik. W rewanzu bylo 3:1, a były słupek, jakies setki niewykorzystane itp. Mogła przy odrobienie szczescia awansoac. W nastepnej, ostatniej już IV rundzie rywale zmierzyli sie z nie byle kim, Valencią, która odprawiał ich z kwitkiem, aplikując 5 bramek. Forme buduje sie z czasem, i decyduje prawo serii, doping kibicow, a o ten nie ma sie co obawiac, i wiele innych czynnikow. Chociazby dyspozycja dnia. Mozna miec 20 sytuacji i polec, i miec 2-3 i to w dwu meczu, przechylajac konfrontacje na własna szalę. Piszę to jako miejska opozycja do mistrza Kraju. Faktem jest, ze z taka gra wiele nie zdziałaja. Ale czy przed Spartakiem, i to jeszcze na poczatku 2 polowy w Moskwie, ktos spodziewał sie, ze awansuja do fazy grupowej? Z Rosenborgiem rok temu, i wtedy ze Sportingiem wieel im nie zabrakło. A, że piłkarzykom sie nie chce, bo o zadnych strachu z "takimi" rywalami nie mzoe byc mowy, to inna sprawa.

needle - 26 lipca 2013, 13:06:08 - *.adsl.inetia.pl
Nie to, abym się czepiał...
Wyszło mi, że komuś ..."się omskło"
Wg tabeli na ===> 90min
LEGIA ma rank nieodpowiadający właściwemu
116. Legia Warszawa; ost 5 lat. ==1,425===0,900===8,325===2,000===0,300==
Razem 12,950 Krajowy 17,250
A mnie się wydaje, że za obecny sezon powinno być więcej.
Nie wiem też czy podliczenie krajowego jest w tej sytuacji właściwe
Nie oczekuję pochwał i nie podaję nr swojego konta do wpłaty "podziękowań" tylko proszę, abyście mi rzadziej usuwali posty...
Ne ma powodów ku temu, aby było tak jak dotychczas
Z poważaniem
IGła

Analityk - 26 lipca 2013, 16:36:19 - *.xdsl.centertel.pl
Rozpatrzyłem wszystkie analizy i wykazały one że Legia w tym roku przełamie w końcu złą passę Polskich drużyn w LM.Także awans Legii do fazy grupowej oceniam na 99%.

needle - 26 lipca 2013, 19:42:16 - *.adsl.inetia.pl
REDAKCJO!
Czasami sobie żartujemy, ale ja z tym powyższym wpisem to na poważnie.
Fajne te Wasze opracowania, ale daliście tyle pkt Warszawiakom co Chorzowianom, którzy o mało co nie stoczyli się z raju do czyśćca i do pucharów to nie wrócą w najbliższej dekadzie, ...o ile kiedykolwiek
Ładnie to tak...? I z jakiego tytułu...???
Ichniejsi kibice nawet hymnu narodowego nie uszanują co jest ewenementem na skalę kraju
IGła
PS Analityku; mnie też tak wyszło... tylko % zbyt optymistyczny, bo -przypominam- prawdopodobieństwa się mnoży; zatem w tym momencie 50% to i tak zbyt wiele;
Niestety nie wiem jak będzie wyglądało rozstawienie w IV rundzie (o ile z Norwegami sie powiedzie), ale tego nikt nie wie, gdyż niewiadomo kto wypadnie z rozstawionych drużyn za burtę

Olo - 26 lipca 2013, 20:14:19 - *.gdynia.mm.pl
Legia będzie w LM jak się nauczy grać

darr - 26 lipca 2013, 20:43:05 - *.180.139.189.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Napinacie sie,a nikt naprawde nie napisal "co to jest" Molde!bez jaj!

pp - 27 lipca 2013, 10:27:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Molde - Legia 0-1
Legia - Molde 2-0

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas