[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


25 lipca 2013, 19:19:00 - MichalMKS
Pucharowa przygoda Śląska trwa dalej

Śląsk Wrocław awansował do III rundy eliminacyjnej Ligi Europy. W dzisiejszym meczu wrocławianie zremisowali na wyjeździe z Rudarem Pljevlja 2-2 (2-0), w pierwszym spotkaniu wygrali 4-0. Gole dla Śląska zdobyli Waldemar Sobota i Marco Paixão, dla gospodarzy trafili Miroje Jovanović oraz Adi Bambur.

Od samego początku nielicznie zgromadzona na stadionie w Podgoricy publiczność oglądała głównie grę w środku pola, żadna z drużyn nie potrafiła stworzyć sobie żadnej sytuacji bramkowej. W 11. minucie tuż obok słupka strzelał zza pola karnego Neđeljko Vlahović. Osiemnaście minut później Waldemar Sobota dograł futbolówkę z rzutu wolnego do niepilnowanego w polu karnym Dalibora Stevanovicia, jednak z jego uderzeniem poradził sobie bramkarz gospodarzy. W 31. minucie Śląsk zdobył bramkę. Dudu Paraíba idealnie dośrodkował z lewej strony boiska do Soboty, który strzałem głową pokonał Gorana Vukliša. Trzy minuty później wrocławianie strzelili kolejnego gola. Sebastian Mila podał do Soboty, ten wpadł w pole karne i wystawił piłkę Marco Paixão, który nie miał problemów ze skierowaniem jej do bramki. W 38. minucie tuż nad poprzeczką uderzał Dudu Paraíba. Trzy minuty przed końcem pierwszej połowy dwójką akcję przeprowadzili Mila z Mariuszem Pawelcem, po strzale tego pierwszego piłka minimalnie przeleciała obok słupka. W 45. minucie Vukliš z trudem poradził sobie z interwencją po strzale z lewej strony boiska Sylwestra Patejuka.

Pięć minut po wznowieniu gry w drugiej połowie Patejuk podał do Sebino Plaku, z którego strzałem nie miał problemów bramkarz gospodarzy. W 56. minucie Miroje Jovanović wpadł w pole karne, ograł Marco Paixão i Stevanovicia, po czym strzałem w dalszy róg pokonał Rafała Gikiewicza. W dalszej fazie na boisku działo się niewiele. Dopiero w 69. minucie niecelnie z rzutu wolnego strzelał Marco Paixão. Dziesięć minut przed końcem gry bardzo niecelnie strzelał Predrag Brnović. W 83. minucie Nemanja Mijušković wybił piłkę z linii bramkowej po strzale głową Plaku. Wynik meczu na 2-2 ustalił w ostatniej akcji meczu Adi Bambur, który wykorzystał dobre dogranie z prawej strony boiska od Marko Vukovicia.

25 lipca 2013, 17:30 - Podgorica (Stadion Pod Goricom)
FK Rudar (Pljevlja) 2-2 Śląsk Wrocław
Miroje Jovanović 56, Adi Bambur 90 - Waldemar Sobota 31, Marco Paixão 34

Rudar: 1. Goran Vukliš - 20. Miroje Jovanović, 14. Nemanja Mijušković (65, 16. Dejan Damjanović), 15. Gavrilo Petrović, 23. Dušan Nestorović - 8. Marko Vuković, 13. Andrija Kaluđerović (17, 5. Nikola Sekulić), 24. Neđeljko Vlahović, 19. Predrag Brnović, 11. Adi Bambur - 18. Nenad Stojanović (46, 26. Nemanja Ćosović).

Śląsk: 33. Rafał Gikiewicz - 2. Krzysztof Ostrowski, 17. Mariusz Pawelec, 3. Adam Kokoszka, 12. Dudu Paraíba - 5. Waldemar Sobota (46, 7. Sebino Plaku), 16. Dalibor Stevanović, 26. Przemysław Kaźmierczak (62, 24. Tadeusz Socha), 11. Sebastian Mila (46, 6. Tomasz Hołota), 9. Sylwester Patejuk - 19. Marco Paixão.

żółte kartki: Jovanović - Marco Paixão.

sędziował: Luc Wouters (Belgia).
widzów: 300.

W III rundzie eliminacyjnej Ligi Europy Śląsk Wrocław zagra z belgijskim Club Brugge KV. Pierwsze spotkanie odbędzie się 1 sierpnia we Wrocławiu, rewanż tydzień później w Brugii.

Liga Europy 2013/2014

jenas - 25 lipca 2013, 19:19:33 - *.ip.netia.com.pl
wstyd!

aaa - 25 lipca 2013, 19:19:36 - *.toya.net.pl
sekunda

hn - 25 lipca 2013, 19:19:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
głupi śląsk punkty traci, wstyd ten klub

Tym_Dyn - 25 lipca 2013, 19:19:41 - *.dolsat.pl
Stracone pkt do rankingu ... dzięki ;/

Ketald - 25 lipca 2013, 19:19:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Punkty tak potrzebne, a oni odwalają takie jaja- Braslau- kpina!

bbb - 25 lipca 2013, 19:19:44 - *.nidzica.vectranet.pl
co za łby i głupia strata punktów do rankingu

xczc - 25 lipca 2013, 19:19:44 - *.dynamic.chello.pl
cxzczxc

haha - 25 lipca 2013, 19:19:50 - *.mmpnet237.tnp.pl
frajerzy !!

skype - 25 lipca 2013, 19:19:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polskie kluby w europie hehe 2:2 ;/

hahah - 25 lipca 2013, 19:19:51 - *.dynamic.chello.pl
5 sekund przed golem na 2-2! Brawo!
Ale Śląsk to zwalił.

atero - 25 lipca 2013, 19:20:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajnie to tak przewalić punkty z ogórami? Gratulacje.

lol - 25 lipca 2013, 19:20:05 - *.227.104.15
Masakra, co za barany. Nie mogli dotrzymać zwycięstwa do końca co by wpadło trochę pkt do rankingu.

realista - 25 lipca 2013, 19:20:22 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
no musieli stracić tego gola w końcówce

hyperion - 25 lipca 2013, 19:20:28 - *.mtm-info.pl
Dziekuje w moim i pewnie wielu imieniu za strate punktów w rankingu! Brawo.

e - 25 lipca 2013, 19:20:43 - *.podkarpacki.net
hańba!

v - 25 lipca 2013, 19:20:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kompromitacja slaska

gość - 25 lipca 2013, 19:20:51 - *.smrw.lodz.pl
minimalizm polskich drużyn....żenada...prowadzą zamiast zdobywać pkt do rankingu to mamy remis

Szymon - 25 lipca 2013, 19:20:59 - *.dip0.t-ipconnect.de
Mój kupon

fgfdg - 25 lipca 2013, 19:21:12 - *.prointernet.pl
Szkoda punktów...

eh3fc - 25 lipca 2013, 19:21:19 - *.jmdi.pl
Tydzień temu samo och i ach a dziś wstyd żenada, z taką grą remis z Brugge biorę w ciemno.

janusz - 25 lipca 2013, 19:21:56 - *.adsl.inetia.pl
O nie, stracili 0,125. Chyba sie zabije. Ale spokojnie, legja zainkasuje 0,800 (if you know what I mean)

oko - 25 lipca 2013, 19:22:00 - *.net-com.net.pl
Oszczedzają się na Jagę?

vampir - 25 lipca 2013, 19:22:02 - *.escom.net.pl
malinowi żenada.

pko - 25 lipca 2013, 19:22:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z taką grą to z Brugią będzie jak z Hannoverem 4:10 w dwumeczu!
Jak oni tego 2:1 nie utrzymali?! Śmiech na sali!

luke1 - 25 lipca 2013, 19:22:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl
kur.... !!! Gdzież zremisować w sytuacji gdy mecz jest wygrany ;/ a i nie usprawiedliwiajcie ich temperaturą panującą w Czarnogórze.

Koray - 25 lipca 2013, 19:22:47 - *.access.telenet.be
zero ambicji

realista - 25 lipca 2013, 19:22:51 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
aj tam i tak nie będziemy mieć 2 klubów w el lm :P

yaro - 25 lipca 2013, 19:22:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szmacianka, ogórów się powinno lać tak jak dzisiaj Maccabi Khazar 7-0 na wyjezdzie

curyl - 25 lipca 2013, 19:23:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
frajerzyny.. mieli 6:0 w dwumeczu, ale widać jak się polaczkom chce jak już mają swoje w kieszeni. SZKODA PUNKTÓW..

BartKKS - 25 lipca 2013, 19:23:09 - *.adsl.inetia.pl
szkoda straconych punktów, szkoda, że polskie zespoły nie potrafią grać do końca...

Leon - 25 lipca 2013, 19:23:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I po punktach do rankigu...

MegaZ - 25 lipca 2013, 19:23:43 - *.polnet.tv
bida :/

kibic - 25 lipca 2013, 19:23:46 - *.239.246.231
Czemu w Śląsku broni Gikiewicz a nie Kelemen? Przecież Gikiewicz to ręcznik który wpuszcza każdy celny strzał...

Anton - 25 lipca 2013, 19:23:52 - *.dynamic.chello.pl
Frajerzy fakt! Śląsk mógł spokojnie tam wygrać. Gratki za pewny awans, ale opr za ten remis i stratę jakże ważnych pkt do rankingu.

mayki1899 - 25 lipca 2013, 19:23:55 - *.adsl.inetia.pl
Frajerzy z Wroclawia

rob - 25 lipca 2013, 19:24:13 - *.dynamic.chello.pl
jak zwykle Śląsk "przysparza" od groma punktów... dzięki za blamaż. Od Brugii 2x ostre wciry i wraca polskie podwórko, na którym te harpagany bez talentu znów ciułać będą punkty na czołówkę... żenada

CIUPAK1 - 25 lipca 2013, 19:24:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie oglądałem Śląska,bo oglądam Piasta,aczkolwiek mi głównie szkoda pkt do rankingu straconych.Prowadzić 2:0 i zremisować,szkoda szczególnie że druga bramka stracona w 92 min.

d - 25 lipca 2013, 19:24:43 - *.gtnet.net.pl
Patałachy, tak marnować punkty!

fax - 25 lipca 2013, 19:24:45 - *.gorzow.mm.pl
Wy ludzie zejdźcie na ziemię z tymi punktami bo dwóch drużyn w Lidze Mistrzów to my mieć nie będziemhy

LGwinner - 25 lipca 2013, 19:24:50 - *.dynamic.chello.pl
Wstyd. Co za minimalizm Śląska. Frajersko stracone punkty do rankingu...

gol - 25 lipca 2013, 19:24:51 - *.opera-mini.net (*.161.29.184)
pfff nedza z brugge 0:4 i 2:5 bedzie moge sie zalozyc hehe

Mądry - 25 lipca 2013, 19:24:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wstyd,wstyd,wstyd !!!
Nie godne zachowanie Śląska.
Tracą pkt.w ostatniej minucie.

bolek - 25 lipca 2013, 19:25:00 - *.polkowice.vectranet.pl
Wstyd ten Ślask co wy robicie

lukasz - 25 lipca 2013, 19:25:34 - *.nowaruda.mm.pl
Ok Panowie ważne że mamy te 0,125 ale fakt prowadzic 2:2 i tak zdupić

zks - 25 lipca 2013, 19:25:48 - *.class96.petrotel.pl
Pucharowa przygoda trwa dalej, nie inaczej jest z pijackim eldorado! Brawo Levy, brawo Śląsk

grzesiek11 - 25 lipca 2013, 19:26:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz pyunik - zargilis wilno na ARM_1 ja mam na 1016 kanale cyfrowego polsatu. mecz maccabi-kzazar na AZ tV.
Levy zobaczył jak jego pilkarze graja do ostatniej minuty, stojac. Stoi czy lezy, za godzine sie nalezy! wstyd

Leszek - 25 lipca 2013, 19:26:16 - *.239.125.190
WSTYD! Stracone punkty do Rankingu Krajowego UEFA! Naprawdę wielka szkoda. Spokojnie Śląsk mógł wygrać ten mecz. Po co było wygrywać 4-0 we Wrocławiu, mogli wygrać tam 1-0 i tutaj też 1-0. A tak, to nieodwracalnie nasz kraj stracił bezcenne punkty.

Ares - 25 lipca 2013, 19:26:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hahaha gimbusy spokój bo wam serducho padnie :D
FCoyoteSer sam jesteś wiejski czopie.

bogdan89 - 25 lipca 2013, 19:26:42 - *.dynamic.chello.pl
Szkoda punktow, te 0,125 do rankingu krajowego oddala nas od Hiszpanów i Niemców ;(

greg - 25 lipca 2013, 19:26:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
profesjonalisci wrocławscy znów się popisali , teraz Brugia i zero punktów

saidi - 25 lipca 2013, 19:27:18 - *.5-3.cable.virginmedia.com
Co jest z tymi naszymi klubami, mają mecz z pastuchami z okolic Titogradu i zamiast ich stłamsić, upokorzyć, wybić im z głowy futbol odwalają manianę już po pierwszej połowie. Twarzowiec z Czechoslowacji robi 3 zmiany przed 63 minutą to jest dość wymowne, jakie mają podejście do tego meczu. Kiedy zmieni się ta nasza mentalność i minimalizm? Pewnie było za gorąco, kozy i barany wypasały się pod hotelem i nie dały spać w nocy, a kelnerzy z Czernej Góry pluli im do posiłków, a trawa była źle skoszona i boisko nierówne. Oto lista potencjalnych wymówek

gch - 25 lipca 2013, 19:28:07 - *.ds.pg.gda.pl
Frajersko tracą pkt do rankingu krajowego i klubowego. Wstyd, z kim chcą wygrywać jak nie potrafią dowieźć 2:0 z ogórkami..

marek - 25 lipca 2013, 19:28:25 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
co za frajerzy. buractwo i polactwo pelna gemba.... wszyscy ciulaja punkty tylko nie polaczki. az rozpacz bierze

kibic - 25 lipca 2013, 19:28:59 - *.ip.netia.com.pl
To wszystko wina ich malinowych nosów.

dino(L) - 25 lipca 2013, 19:29:12 - *.adsl.inetia.pl
Brawo Śląsk, chciałbym 3 drużyny w pucharach na jesień, pozdrawiam, kibic Legii

Anton - 25 lipca 2013, 19:29:24 - *.dynamic.chello.pl
Do zorientowanych. Piast daje już 0,25 pkt do rankingu bez względu na wynik dogrywki?

jqs - 25 lipca 2013, 19:29:49 - *.xdsl.centertel.pl
Z czym do ludzi... Brugia i do widzenia. Tak frajersko nikt chyba punktów do rankingu nie stracił.

dr_Hammer - 25 lipca 2013, 19:30:08 - *.23.rev.vline.pl
starałem się nie oglądać tego meczu, chyba dużo nie straciłem...

asd - 25 lipca 2013, 19:30:57 - *.158.217.61.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jakby ktoś nie wiedział to w tych rozgrywkach gra się na awans a nie na punkty i tylko to się liczy.

angry - 25 lipca 2013, 19:30:58 - *.icpnet.pl
co za wstyd, patałachy nie mogli wytrzymać paru minut. Nic nie warta ta drużyna, co z tego że awansowali, wiadomo że z Club Brugge będzie w plecy to chociaż mogli ten punkcik do rankingu wywalczyć, a tak nic, dno.

Marian - 25 lipca 2013, 19:31:28 - *.ssp.dialog.net.pl
Ło matko stracili 0,125 pkt. ło matko, przez nich straciliśmy Ligę Miszczów!!!! Do wszystkich znawców piłki kopanej. My przez następne 5 lat nie będziemy rozstawieni w losowaniu decydujących rund pucharowych więc o co wam biega? Nasze drużyny muszą liczyć na zwycięstwa właśnie z takimi Brugiami albo innymi Anderlechtami, a nie na rozstawienie.

Wstyyyd - 25 lipca 2013, 19:32:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
slask..slask..wroclawskie...!!!! Co za wstyd.. w ostatniej sekundzie.. brawo! juz nie wspomne o tym ,ze mi kupon przez to zlozyli

zioom - 25 lipca 2013, 19:32:03 - *.gorzow.mm.pl
żenada, wstyd, dno, kpina

saidi - 25 lipca 2013, 19:32:45 - *.5-3.cable.virginmedia.com
@ anton
liczy się wynik z dogrywką, jeśli wygrają 2:1 przykładowo po 120 min. to mają 0,25 bez względu na wynik karnych

Anton - 25 lipca 2013, 19:33:21 - *.dynamic.chello.pl
@asd: Z takim myśleniem nigdy nie awansujemy do LM. O pkt do rankginu to nie muszą bać się Anglia, Niemcy, Hiszpania. Reszta ciuła pkt, bo to b. ważna sprawa - puchary to pieniądze. A pkt to inwestycja w przyszłość swoją i ligi.

zawodnik n - 25 lipca 2013, 19:33:29 - *.pete-bam-1.adsl.virginmedia.com
żłosne zachwani Śląska.

ziutek - 25 lipca 2013, 19:33:57 - *.nowydwormazowiecki.vectranet.pl
amatorzy z wrocławia,punkty tracą.Wstyd

Jachu - 25 lipca 2013, 19:34:40 - *.adsl.inetia.pl
To ne są pilkarze, to se pozoranty, do tego leniwe.

BartKKS - 25 lipca 2013, 19:34:47 - *.adsl.inetia.pl
Khazar-Maccabi 0:8, 81 minuta tak się robi z frajerami

Leon - 25 lipca 2013, 19:34:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I po punktach do rankigu...

prawy - 25 lipca 2013, 19:35:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dudu ze Śląska i Wawrzyniak z Legii to ta sama rodzina.

cg - 25 lipca 2013, 19:36:33 - *.opera-mini.net (*.174.143.148)
natrzepali punktow do rankingu z pasterzami.

olo - 25 lipca 2013, 19:37:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A pies trącał te punkty. Ważny jest awans.

kicker - 25 lipca 2013, 19:38:09 - *.superkabel.de
Śmieszni jesteście z tymi punktami do rankingu. Śląsk chciał awansować, trener Levy oszczędzić zdrowie kluczowych graczy. 0,1 pkt nikogo nie zbawi. Prawdziwe pkt zdobywa się w fazie grupowej. Pozdrawiam.

luke1 - 25 lipca 2013, 19:38:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do Marian
Lech tylko dwoma dobrymi występami w Lidze Europejskiej załatwił sobie rozstawienie w każdej rundzie, Legia tylko jednym ma wielkie szanse na rozstawienie w 4 rundzie Ligi Europy, Wisła też nieźle wyszła. Liczą się zwycięstwa wszystkie jak chcesz pokonywać jak to napisałeś Brugie czy Anderlechty jak nie jak nie dasz rady pokonać jakichś pastuchów prowadząc do przerwy 2;0

Anton - 25 lipca 2013, 19:38:23 - *.dynamic.chello.pl
Jeszcze to tych co mają gdzięs pkt. Dlaczego Lech ma szansę na LE a Śląsk nie? Nie dlatego, że Lech jest lepszy od Śląska. Tylko dlatego, że ma dużo pkt w rankingu i nie trafi na silne zespoły w kwalifikacjach tylko dopiero w grupie LE. Śląsk jeżeli nie będzie ciułał pkt w ogórkami to nigdy nie osiągnie nic w pucharach.

banita - 25 lipca 2013, 19:38:33 - *.olsztyn.mm.pl
na szczescie dla kibiców Belgowie nauczą Śląsk gry w piłkę.Po co im punkty i tak nie zostana mistrzem przez najbliższe 5 lat to po co maja poprawiac ranking krajowy
Wstyd popatrzcie na druzyny z Izralela walą jak leci u siebie i na wyjezdzie...

ogoreczek - 25 lipca 2013, 19:38:44 - *.static.tvk.wroc.pl
zamknac sie ogórasy pewnie obstawiliscie na zwyciestwo slaska po kursie 1.80 i teraz wam zal dupe sciska ze niby punkty do pucharow stracone ... wasze marne grosze stracone i tyle
HEJ ŚLĄSK !

Lubin - 25 lipca 2013, 19:39:06 - *.dynamic.chello.pl
Brugge ich zmiecie z powierzchni ziemi. Bez żalu z mojej strony ...

Marian - 25 lipca 2013, 19:39:27 - *.ssp.dialog.net.pl
@marek polaczek to może cie zrobił. Nie wiedziałem, że Dudu jest Polakiem.
@Wszyscy spece od kuponów, biadolicie, że Polskie drużyny odpuszczają, że im sie nie chce, ale obstawiacie na zwycięstwo Polskiej drużyny, która w pierwszym meczu wygrała 4:0...litości.

sarin - 25 lipca 2013, 19:40:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
już nie raz było tak, ze brakowało nam niewiele punktów by podskoczyć w rankingu, wiec ciułać ile się da!! dla mnie to jest wstyd taki wynik

Anton - 25 lipca 2013, 19:40:05 - *.dynamic.chello.pl
@kicker. Masz rację, prawdziwe pkt zdobywa się w fazie grupowej. Ale najpierw trzeba tam awansować. A żeby to zrobić to ilość pkt już trzeba mieć, albo kupę kasy na super piłkarzy.

orest - 25 lipca 2013, 19:40:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mój kupon Dudu co za oszołom co on zrobił żenada ten Śląsk, żenada !

Trex - 25 lipca 2013, 19:40:20 - *.ssp.dialog.net.pl
Brawo Ślask teraz jedziemy z Brugge , pozdro z Legnicy.

FCCoyoteSe - 25 lipca 2013, 19:40:53 - *.dynamic.chello.pl
BartKKS - ale masz porównanie pasacze kóz z Wrocławia z Maccabi przecież 2 drużyną Maccabi by rozbiła Wiejski Klub 10:0 u siebie. Do Debila prawy idioto Dudu ze wiejskiego ks to twój brat

lukasz - 25 lipca 2013, 19:41:28 - *.nowaruda.mm.pl
Niech Ci Sląsk odda kase za kupon - wyślij im kupon.

asfan - 25 lipca 2013, 19:41:50 - *.finemedia.pl
0,125 pkt ? a ile nam brakuje do jakiegoś wymiernego poziomu? 10? czy więcej?
Nie zmienia to faktu ,że tak głupio stracić bramkę to żenujące.
Pozytywne jest to,ze awans do 3 rundy. Liczę na niespodziankę i osiągnięcie 4 rundy.

kicker - 25 lipca 2013, 19:43:15 - *.superkabel.de
@Anton
albo mieć dobrą formę w eliminacjach i siły żeby wygrywać kiedy trzeba ;)

aly - 25 lipca 2013, 19:44:13 - *.opera-mini.net (*.67.136.154)
dobrze, ze mailnowi chorzysci nie grali z Karabachem. bo by bylo bach, bach i Slask by z 6-0 dostal. a piast sie nie bawi tylko tlamsi azerow fizycznie.

Marian - 25 lipca 2013, 19:44:21 - *.ssp.dialog.net.pl
@luke1 w takim razie pytanie do Ciebie, czy Lech, albo Legia były rozstawione w ostatniej rundzie kwalifikacji? Tak, można nastukać punktów do rankingu, ale przede wszystkim awansem do grupy i zwycięstwami w tej grupie, a nie zbierając po 0,125 przez 100lat.

Ares - 25 lipca 2013, 19:45:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do orest żenada to jest twój klubik który w pucharach będzie co najwyżej za 100 lat!

pko - 25 lipca 2013, 19:46:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po Piaście... Szkoda

realista - 25 lipca 2013, 19:47:02 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
Piast-Karabach 2:2 amatorzy !!

Luke1 - 25 lipca 2013, 19:47:38 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Tak zgadzam się nie były rozstawione i zgadzam się, że natłukły punktów w fazie grupowej ale znamy poziom naszej piłki chodzi głównie, że lepiej i łatwiej natłuc punktów w fazach kiedy gramy z Karabachami czy Rudarami niż w grupie w której trafia się City, Juventus czy PSV.

CoyoteSerb - 25 lipca 2013, 19:47:56 - *.dynamic.chello.pl
rach ciach KARABACH brawo 2:2

Siemce - 25 lipca 2013, 19:48:23 - *.mmj.pl
Piast także 2 - 2 w dogrywce :/ no szkoda..

lukasz - 25 lipca 2013, 19:48:29 - *.nowaruda.mm.pl
Ja piernicze z jaką łatwością Murzyn strzelił bramke ://// koniec dziekujemy

row - 25 lipca 2013, 19:48:36 - *.intkomp.net
piast gliwicki sciagnal przyspiewke zawiszy nie ladnie

Ares - 25 lipca 2013, 19:48:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do (L)KING no was pocisną renifery i płacz będzie :D

Nero - 25 lipca 2013, 19:48:50 - *.adsl.inetia.pl
szmaciarze z breslau, jak frajerzy dali się ogolić amatorom, przynosicie wstyd Polsce

Tecum - 25 lipca 2013, 19:48:55 - *.218.231.31
Najbardziej smieszni są idioci liczacy jakieś smieszne punkty.na nic jakieś ułamkowe punkty jak i tak wszyscy odpadną w nastepnej rundzie hehe

realista - 25 lipca 2013, 19:50:21 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
ja proponuję naszą ligę rozwiązać i zaorać :P

realista - 25 lipca 2013, 19:52:14 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
fanatyk a czego się spodziewasz od klubów przepraszam klubików z naszej amatorskiej ligi ?

Trex - 25 lipca 2013, 19:52:53 - *.172.252.55
Beznadziejny śląsk. Koniec przygody z pucharami bliski. I bardzo dobrze. My w Legnicy będziemy wkrótce mieli LM. To pewne.

Luke1 - 25 lipca 2013, 19:54:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Szkoda gadać obawiam się, że w tym roku znów nie będzie polskiego zespołu w fazie grupowej Ligi Europejskiej no Ligi Mistrzów też, cóż może za rok.

fanatyk - 25 lipca 2013, 19:54:24 - *.adsl.inetia.pl
trex będziecie mieli Ligę Moresów

nie wane - 25 lipca 2013, 19:55:39 - *.231.35.211
Jak widze te glupie komentarze to szlak mnie trafia. Wstyd to robi Piast Gliwice.

realista - 25 lipca 2013, 19:55:39 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
chyba ligę morsów :P

Trex - 25 lipca 2013, 19:56:13 - *.ssp.dialog.net.pl
Psy szczekają karawana jedzie dalej . Już widzę wasze głupie miny jak Ślask przejdzie Brugię !!

realista - 25 lipca 2013, 19:56:53 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
Trex nie w tym życiu :D

robin200 - 25 lipca 2013, 19:58:03 - *.b-ras3.chf.cork.eircom.net
Heh tak narzekacie a Strum Graz odpadł z Islandczykami czy IFK Goteborg ze Szwecji odpadł ze Słowakami. Dalej właśnie Utrecht przegrywa u siebie z zespołem z Luksenburga a w pierwszym meczu przegrał 2:1 Ludzie piłka się wyrównuje!

kicker - 25 lipca 2013, 19:58:18 - *.superkabel.de
@Trex (2) podszywając się pod czyjegoś nicka dajesz dowód swojemu zakompleksieniu. Po adresie IP każdy z IQ powyżej 80 zorientuje się o co chodzi. Pozdro dla normalnych.

bolekndm - 25 lipca 2013, 20:00:18 - *.111.238.0
A potem płacz, że nie ma rozstawienia. Brawo, świetnie stracone punkty. Legia może nie grała pięknie ale przynajmniej dwa razy wygrała, a Śląsk podniecił się pierwszym meczem a potem dał d... po całości.

kicker - 25 lipca 2013, 20:01:18 - *.superkabel.de
@robin200
święta prawda. Kto obstawia u buka kursy poniżej 2.0 ten wie o co chodzi. Nie ma już pewniaków. Na 10, od 2 do 4 nie wejdzie

fanatyk - 25 lipca 2013, 20:01:41 - *.adsl.inetia.pl
Ares w twojej legnicy to nigdy nie będzie klubu w ekstraklapie a co dopiero w LE ogarnij się!! lepiej zajmij się sprzedażą patelni na giełdzie w Lubinie bo tylko na tyle cie stać!

Ares - 25 lipca 2013, 20:06:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do fanatyk Ty to zapewne wpadasz ze swoim stadem kretów na zakupy do Galerii Dominikańskiej jakies gejowskie ciuszki kupić

Marian - 25 lipca 2013, 20:08:28 - *.ssp.dialog.net.pl
@luke1, właśnie o to mi chodzi, musimy liczyć na zwycięstwa z lepszymi a nie na rozstawienie, przynajmniej przez następne 2 czy 3 sezony (o ile oczywiście nasi kopacze nie zaczną grać jeszcze większej padliny). Zresztą o rozstawieniu klubu decyduje ranking klubowy, a ten Śląsk i tak ma żałosny więc wiele to nie daje, a strata 0,125pkt do rankingu krajowego i tak wiele nie zmieni w sytuacji kiedy do 2 drużyny w el.LM albo pewnego udziału bez kwalifikacji brakuje nam...szkoda gadać I nie jest to wina jednego meczu Śląska z Rudarem, ale tego, że nie mamy regularnie przynajmniej 2 drużyn w fazie grupowej LE. Pozdrawiam.

@kicker - 25 lipca 2013, 20:09:58 - *.nowydwormazowiecki.vectranet.pl
Ale chodzi o to ze Śląsk po tym meczu juz nie nabije ani 1 punktu,rozumiesz?

fanatyk - 25 lipca 2013, 20:10:25 - *.adsl.inetia.pl
Ares ore ore i wszystko w temacie Amen!

Kumaty - 25 lipca 2013, 20:13:13 - *.internetia.net.pl
Ale z drugiej strony poco Slask ma grac na 100% swoich możliwości skoro na trybunach byli wyslannicy Bruggi.Z tego co czytałem to oni nic nie wiedza o slasku dlatego wyslali swoich obserwatorow.Jak oglądali ten mecz może na mecz do wroclawia Wystawią rezerwy.Jedno mnie zdziwilo w tym meczu mianowicie to że sedzia przerwal mecz po to aby wszyscy piłkarze mogli napic się wody cos takiego widze pierwszy raz.Musialo być naprawdę upalnie i duszno.

d91 - 25 lipca 2013, 20:17:04 - *.adsl.inetia.pl
@Marian "Tak, można nastukać punktów do rankingu, ale przede wszystkim awansem do grupy i zwycięstwami w tej grupie, a nie zbierając po 0,125 przez 100lat"
Pełna zgoda!
@robin2000 również racja
Kolejny zespół z Białorusi odpadł- Szachtior Soligorsk z zespołem z Mołdawii (po karnych)
FC Mińsk gra dalej

Ares - 25 lipca 2013, 20:17:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Fanatyk kwi kwi i tyle w temacie.Twoja lubinkowa norka juz czeka

bolekndm - 25 lipca 2013, 20:20:53 - *.111.238.0
@Marian punkty z rankingu krajowego mają przełożenie na ranking klubowy, a konkretnie ranking klubowy = 0,2*ranking krajowy+punkty za rundy i zwycięstwa w fazie zasadniczej. Dlatego tak ważne jest nabijać maksymalnie ten ranking, żeby później w drugiej rundzie nie było problemów z rozstawieniem.

Paszczurek - 25 lipca 2013, 20:21:38 - *.dynamic.mm.pl
Nie jest tak źle, Chorwacja, która nas goni w rankingu też troche pkt.potraciła

bercel - 25 lipca 2013, 20:21:48 - *.wroclaw.vectranet.pl
Słaby wynik ale z tymi rankingami przesadzacie.
Rozstawienie klubu zależy od rankingu klubowego. Ranking klubowy to przede wszystkim punkty za przejscie do kolejnej rundy pucharów, a tylko ułamek punktów dostaje się za wynik konkretnego meczu. Śląsk za awans do III rundy dostaje 1 pkt. Remis zamiast zwycięstwa to potencjalnie 0,025 punkta mniej - dla Śląska bez znaczenia. Polska w rankingu krajów ma 0,125 punkta mniej.Jesli uwzględnicie że aby polskie kluby miały więcej miejsc w pucharach trzeba gromadzić ponad 4 pkt rocznie to dojdziecie do wniosku że punkty za zwyciestwa tak naprawde licza sie dopiero od fazy grupowej. A ważniejsze od wyniku jednego meczu jest to aby polskie kluby jak najdalej zaszły w komplecie - a to jak już wiemy już jest nieosiągalne.

Leon - 25 lipca 2013, 20:22:05 - *.239.125.190
Punkty do rankingu bezpowrotnie stracone. Tego nikt nie cofnie. Wstyd!
Szkoda. Teraz pytanie, czy Śląsk stać na zdobycie jakichś punktów z FC Brugge? Jeżeli chociaż 1x Śląsk zremisuje w dwumeczu, to wybaczę im ten fatalny remis z Rudarem.

DENIS - 25 lipca 2013, 20:22:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rozumiem że można było wyluzować ale bez przesady z Brugge żartów nie będzie

śliski - 25 lipca 2013, 20:24:37 - *.dynamic.mm.pl
Paszczurek dokładnie . Nadzieja w Lechu . Jeśli dwie ostatnie drużyny Chorwacji wygrają to nas przegonią w rankingu .

Rafał - 25 lipca 2013, 20:27:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale sie gimbusy spuszczacie nad tym rankingiem. Z brugia dwa razy w dupe i żegnamy.

zenon - 25 lipca 2013, 20:27:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wrocław wstydzi się za Śląsk, a zwłasza za FRAJERSKĄ STRATĘ PIŁKI PRZEZ DUDU, 5 metrów przed linią pola karnego na ok 20 sek. przed końcem meczu. Zmiany Levego nietrafione. KOMPROMITACJA Śląsku
Marco Paixão zmarnował z 4 setki , zatęsknimy jeszcze za Łukaszam Gikiewiczam !!!

Ary39 - 25 lipca 2013, 20:28:25 - *.bestgo.pl
szczekać, szczekać a wasze klubiki gdzie grają

bercel - 25 lipca 2013, 20:29:23 - *.wroclaw.vectranet.pl
@kumaty
naprawdę pierwszy raz widzisz żeby sędzia przerwał grę aby piłkarze się napili?
Na swój nick musisz jeszcze zapracować...
A może przerwa była dla Staszka Levego żeby nie zasłabł...wiadomo że jak on nie wypije to ma problemy

LS - 25 lipca 2013, 20:33:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Śląsk Wrocław za awans !

bercel - 25 lipca 2013, 20:33:28 - *.wroclaw.vectranet.pl
@Ary39
obiektywnie bardzo słaby mecz Śląska. Klub na takim poziomie powinien spokojnie wygrać z Czarnogórcami. Od drużyny zajmującej 2,1 i 3 miejsce w polskiej ekstraklasie wymaga się więcej...szczekanie uzasadnione
mój Klub jest z Wrocławia...

ares - 25 lipca 2013, 20:34:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobra zamknac pipy u sb 4-0 a tu wyapdek przy pracy

Marian - 25 lipca 2013, 20:36:33 - *.ssp.dialog.net.pl
@bolekndm, fakt nie doczytałem. Przyznaję i dzięki za naprostowanie. Nie zmienia to jednak , że w tej chwili nie możemy liczyć na ranking, bo jest on po prostu żałosny. Co z tego, że będziemy rozstawieni w 2 czy 3 rundzie jak i tak w 4 trafimy na zespół z rankingiem, który jest dla nas nieosiągalny przez następne 5 lat regularnej gry Polskich zespołów w fazie grupowej. Będziemy lepsi tylko wtedy gdy będziemy mieć lepszych piłkarzy, lepszą motywację, lepiej zarządzane kluby a nie kiedy będziemy mieli o 1pkt w rankingu więcej od drużyny, która i tak na koniec pojedzie nas 2x po 3:0, bo jest po prostu lepsza, albo bardziej jej sie chciało.

bercel - 25 lipca 2013, 20:38:26 - *.wroclaw.vectranet.pl
@Marian
Święte słowa

Ja - 25 lipca 2013, 20:39:33 - *.icpnet.pl
Brawo Śląsk, a jeszcze większe brawa dla Piasta.Świetna robota!!!To z kim my mamy qrfa wygrywać i zbierać punkty?Łapy opadają!!!

Marian - 25 lipca 2013, 20:43:18 - *.ssp.dialog.net.pl
@zenon dziwne, że w imieniu całego miasta wypowiada sie ktoś, kto nigdy tu nie był.
@bercel od drużyny takiej jak Śląsk powinno sie wymagać awansu do grupy, a to czy zremisują po drodze z Quarabagangiem czy innym Rudarem mało mnie interesuje. Ja tam będe marudził po odpadnięciu w eliminacjach a nie po nic nie zmieniającym remisie. Pozdr.

Judasz - 25 lipca 2013, 20:45:09 - *.toya.net.pl
beznadziejnie glupi błąd i po punktach...

ccc - 25 lipca 2013, 20:45:24 - *.dynamic.mm.pl
Z Bruggią to Śląsk nawet jednego remisu nie zrobi, będzie z 3-0, 2-0.

Trex - 25 lipca 2013, 20:46:00 - *.172.252.238
kicker, masz rację. A ja przecież wyjaśniłem 2 tyg. temu że kibicuję po namyśle tylko Miedzi.

pseudo nim - 25 lipca 2013, 20:46:41 - *.wroclaw.hypnet.pl
Jak zwykle najwięcej mają do powiedzenia Ci fani ,których drużyny NIGDY NIE BYŁY ,NIE SĄ I NIE BĘDĄ NIGDY grały w jakichkolwiek pucharach . Kibicowsko- auta na polskich rejestracjach skutecznie zatrzymane przed Podgoricą (wspomagane ,,wywiadem,, z komendy DLś).

bercel - 25 lipca 2013, 20:47:12 - *.wroclaw.vectranet.pl
W tej chwili polskie kluby są w takim miejscu że punkty rankingowe im gó.. dadzą. Po co nam dodatkowe miejsce w pucharach jeśli tak naprawdę mamy dwa i pół klubu w lidze które można gdzieś pokazać bez wstydu. Po co rozstawienia jak i tak co roku któryś z naszych rozstawionych mocarzy odpada z drużyną z łotwy, kazachstanu czy innego zakaukazia. Patrzycie na punkciki a to organizacji i kasy potrzeba a w tej chwili jedno i drugie niestety jest tylko w Warszawie i Poznaniu. A i tak drużyny z tych miast powodują dreszcz niepewności u kibiców przed każdym dwumeczem jeśli przeciwnikiem nie jest drużyna z Malty czy Andory

bercel - 25 lipca 2013, 20:52:23 - *.wroclaw.vectranet.pl
@Marian
myslisz że w Realu czy Barcelonie ( o ile musiały by grać w eliminacjach ) trenerzy czy prezesi byli by zadowoleni po remisie z Rudarem dającym awans? Wątpie. Z wyższym poziomem rosną oczekiwania.
Gdyby Staszek wystawił rezerwy...Gdyby drużyna przeciwna wzniosła się na wyzyny umiejętności, przełknąłbym taki remis. Ale od mistrzów i wicemistrzów oczekuję zwycięstw z Rudarem czy Koroną...

edi - 25 lipca 2013, 20:59:46 - *.play-internet.pl
o tym ile wart jest slask wroclaw pokazali kibice ktorzy olali ten mecz bardzo slusznie tez bym nie przyszedl nawet jakby serwowali piwo za darmo

Kibic! - 25 lipca 2013, 21:04:53 - *.internetia.net.pl
Zauwazcie jedną żecz jak u nas w Polsce jest tak że albo się jest bohaterem albo zerem.Pamietacie kometarze na temat slaska tydzień temu, jak to slask ladnie gral jakby grali hiszpanie albo Anglicy.Slask przymierzany był do głownego kandydata na MP przez redaktorow.Komentarze plynely wyłącznie pochlebne i gratulacje od kiboli z całej Polski a teraz zwrot o 180 stopni jaki to slask fatalny jak zle gral itd. ogolnie spadek do 1 ligi,a przecież slask wyraźnie odpusciil 2 połowe.Trener dał szanse innym.Slask jak przegra z Brugge nikogo to nie zdziwi ale jak go przejdzie ciekawe co napiszą o slasku ci którzy tera mieszają go z błotem.

d91 - 25 lipca 2013, 21:07:02 - *.adsl.inetia.pl
Kibic! racja
Pewnie napiszą że oni wierzyli ;)

Marian - 25 lipca 2013, 21:12:25 - *.ssp.dialog.net.pl
@bercel Real i Barcelona mają wygrać LM i Gran Derbi. The End. Jak? Nikogo to nie obchodzi. Dla mnie Śląsk ma sie dostać do fazy grupowej (wiem wiem marzenia), jak? Mam to gdzieś. Jak odpadną przed wtedy będe marudził. Taki już jestem. Tak przy okazji dla wszystkich fanów rankingów UEFA itp.
FC Utrecht (13,179pkt.) moczy właśnie z Differdange (4,400pkt.) (nie ważne jak sie skończy, to tylko pokazuje ile jest warty ranking).
@edi tak, tak zwłaszcza, że Rudar nie grał na swoim boisku.

bercel - 25 lipca 2013, 21:21:52 - *.wroclaw.vectranet.pl
@Kibic!
Odpuszczanie i minimalizm to jeden z największych problemów polskich klubów/piłkarzy. Takie podejście sprawia że frekwencja jest słaba a polskie kluby odpadają z Levadiami. Zamiast odpuszczać trzeba dobić. Odpuszczając wzmacniasz złe nawyki, tracisz szansę nauki gry w ofensywie ze słabszym przeciwnikiem. Podstawowa zasada nauki: uczysz się poprzez powtórzenia...mam nadzieję że takiej drugiej połowy z Rudarem WKS nie będzie chciał powtarzać w lidze czy pucharach....zaraz zaraz taka połowa niedawno się Śląskowi zdażyła w Kielcach. Tam też odpuścili? No to też się skończyło remisem.

bercel - 25 lipca 2013, 21:33:29 - *.wroclaw.vectranet.pl
@Marian
rozumiem że gdyby WKS wygrał ten mecz z Rudarem po efektownej i porywającej grze np 6:0 byłbyś tak samo zadowolony jak po awansie po porażce 0:3 zgodnie z zasadą ważny jest awans...?

Ja - 25 lipca 2013, 21:34:27 - *.internetia.net.pl
Do Kibic!.Pewnie napiszą jaki słaby jest ten FC Brugge skoro Slask go przeszedł pewnie Zawisza Bydgoszcz tez dała by rade.

peugeot - 25 lipca 2013, 21:36:06 - *.tpnets.com
awansowali i co z tego, to bylo pewne, ale z takimi druzynami trzeba punkty do rankingu zdobywac, zenada ten slask

k - 25 lipca 2013, 21:39:32 - *.multimo.pl
nie podniecajcie się tymi pkt do rankingu, bo i tak jesteśmy w ... gratki dla Śląska za awans. A ranking tracimy przez takie wynalazki w pucharach jak Piasty Gliwice...

Kolo - 25 lipca 2013, 21:43:15 - *.231.3.114.koba.pl
A Jagiellonia Was sprawdzi w niedzielę.

bercel - 25 lipca 2013, 22:00:18 - *.wroclaw.vectranet.pl
@WZL
Kto jak kto ale kibice z Lubina w ostatni piątek oglądali u siebie na stadionie dwie bramki strzelone przez ogóra. Dno to najdelikatniejsze możliwe określenie gry kopaczy Hapala.

edi - 25 lipca 2013, 22:08:43 - *.play-internet.pl
marian rozumiem czyli gdyby przyjechala tam barcelona przykladowo to widzow takze zjawiloby sie trzystu bo rudar grał w podgoricy a nie u siebie slask jak barcelona pieknie liczba widzow 300 czyli 1,7 procent miejsc na stadionie co za wydarzenie dla czarnogory bylo wszyscy ten slask znaja w europie i przychodza tlumnie na ich mecze

jufj - 25 lipca 2013, 22:08:48 - *.dk.customer.tdc.net
może ktoś ocenic każdego piłkarza slaska?

Chorąży M. - 26 lipca 2013, 0:05:34 - *.adsl.inetia.pl
Żenadka,ciekawe czy z Club Brugge też dadzą sobie strzelić w 90 minucie.

Stan Levy - 26 lipca 2013, 0:27:23 - *.centertel.pl
Sorry..moja wina...dalem chlopakom za duzo denaturatu... A tak serio to czekam juz na mecz z Legia...nic nie smakuje tak jak jak 0 do 5 :-) a z Braga moje pozoranty dadza rade...powiesza sie na Naszej Szkapie (tzn. Milii) i do przodu..jak nam strzela ponizej 5 to bedzie dobrze.
a tak serio to powodzenia Legia Mistrz. W pucharach jestesmy polska Rodzina...

ciekawe - 26 lipca 2013, 1:18:46 - *.adsl.inetia.pl
w zadnym normalnym kraju nie ma żebrów o jakieś "punkty"... swoją drogą to cudowne, "JESTYEŚMY WSZYSTCY RAZEM" ale "FRAJERZY BO AWANSOWALI ALE PUNKTYYYYY", matko gardzić wami to mało polakki

ciekawe - 26 lipca 2013, 1:23:51 - *.adsl.inetia.pl
byle popluć, byle dać upust polaczkowatości - nie uciułali pukntów to niech odpadną z Brugge, rewelacja mam nadzieje że wam na złość zatroskanym o przyszłość Śląska (no bo NIE BĘDĄ ROZSTAIWENI SKANDAL, a co was to obchodzi?) przejdą belgów i znowu będzie zagryzanie warg z bezsilnej złości papa polactwo

@k - 26 lipca 2013, 1:25:35 - *.adsl.inetia.pl
Piast Gliwice to wynalazek... to gdzie twój 'eksperyment' gra, czyżby II liga lub IV bo licencja?

leo - 26 lipca 2013, 7:54:08 - *.239.125.190
@ciekawe - dużo nas to obchodzi, bo Śląsk nie grał tylko dla swoich kibiców, ale dla wszystkich Polaków, dla całego kraju. Dla kibiców z kraju nie jest istotne, jak wypadnie Śląsk w polskiej lidze, ale ile punktów zdobędzie dla Polski w pucharach europejskich. Dlatego przykro jest ludziom, że zremisowali ze słabym zespołem. Oby z FC Brugge zdobyli jak najwięcej punktów- tego im teraz życzymy, i będziemy oglądać mecze w TV.

lolita - 26 lipca 2013, 8:08:45 - *.adsl.inetia.pl
prawda jest taka że co roku kompromitują Polskę takie badziewia jak Piast czy śląsk wstyd przynoszą jeśli chodzi o piłkę kopaną

Viarus - 26 lipca 2013, 9:09:44 - *.internetia.net.pl
Z waszych komentazy mozna wywniskowac jakby ślask przegeal 0 do 5 a przecież w tym upale niechcialo im się biegac bo poco.Myslami byli już w samolocie do Polski.Awansowali a wy mówicie ze to za mało.

fan - 26 lipca 2013, 9:15:31 - *.dynamic.chello.pl
Prawda jest taka że Legia, Śląsk, Lech ( o dziwo przez was komplementowany i Piast ) grają w tym roku jako jedyni po za granicami Polski o stawkę. A wasze klubiki gdzie są? Moim zdaniem przy każdym negatywnym poście powinna widnieć nazwa klubu żeby było też śmiesznie w drugą stronę, skoro Polskę kompromitują takie kluby ja Piast czy Śląsk to ciekawe z kim by wasze kluby przegrywały? Bezludna wyspa?
ps. nie jestem kibicem żadnej drużyny z wyżej wymienionych.

marek27k@v - 26 lipca 2013, 9:20:04 - *.internetia.net.pl
W następnej rundzie dojdzie jeszcze 2 zwodników jeden obronca z Iz
raela i Flawio Paxiao który jest 3 razy droższy od brata Marco a zatem 3 razy lepszy.Teraz nie mogli grac Bo ślask w tej rundzie nie mógł i ch zapisać a Bruggia ostatnio w sparingach remisowala z przeciętniakami z Europy po za tym gra w osłabieniu bo odszedł ich najlepszy zawodnik.Moze być ciekawie.Nie skreslajcie jeszcze Slaska.

Ja! - 26 lipca 2013, 9:21:23 - *.internetia.net.pl
W następnej rundzie dojdzie jeszcze 2 zwodników jeden obronca z Iz
raela i Flawio Paxiao który jest 3 razy droższy od brata Marco a zatem 3 razy lepszy.Teraz nie mogli grac Bo ślask w tej rundzie nie mógł i ch zapisać a Bruggia ostatnio w sparingach remisowala z przeciętniakami z Europy po za tym gra w osłabieniu bo odszedł ich najlepszy zawodnik.Moze być ciekawie.Nie skreslajcie jeszcze Slaska.

Marco - 26 lipca 2013, 10:10:01 - *.internetia.net.pl
Do Lolity.Wstyd to ty przynosz takimi komentarzami pewnie awansowli (6:2) i tyle Mają lepszy bilans niż lech i zaoszczędzili najlepszych piłkarzy na kolejne mecze.Zajmij się lepij garami a nie piłką.

needle - 26 lipca 2013, 12:35:45 - *.adsl.inetia.pl
Gdzie się podziała mądrość...?
Klub wygrywa, gładziutko awansuje i zamiast gratulacji mamy głosy krytyki. Najśmieszniejsze jest to, że gdy dryżyna da sobie wbić 2 bramki, a później to odrobi to się ją uznaje za ambitną, a odwrotnie to już nie.
Przypomina mi to sytuację gdy nauczycielki uczniowi, który się "obsunął" z 5 na 4 dają przykład ucznia, który się poprawił z 2 na 3. Paranoja, prawda...? No, a dokładnie to samo robicie.
Najśmieszniejsze jest to, że ta ocena szkolna też jest subiektywna i ci, którzy chodzili (tacy co robią błędy ortograficzne, interpunkcyjne czy stylowe zakładam, że omijali )do szkół wiedzą o czym piszę.
Tyle o analogiach kibicowsko-szkolnych teraz o wynikach. Wynik 6:2 w dwumeczu jest naprawdę dobry
LECH 5:2 LEGIA 4:1 PIAST 3:4 z tym, że dwa kluby wygrały oba mecze, a Ślązacy debiutujący w rozgrywkach odpadli; zresztą wylosowali chyba najsilniej. Mogło być nieco lepiej (i kluby i ŚLĄSK), ale nie oczekujmy "nie wiadomo czego"!!!
Mogliśmy mieć farta i miec wszystko, ale prawdziwe zaskoczenie to była licha frekwencja na gliwickim stadionie
Uważam, że i tak nie jest źle szczególnie, że odpadlina tym poziomie rozgrywek:
STURM, ROSENBORG (7 bramek w meczu pierwszej rundy nic nie dało), UTRECHT (z luxemburską!!!), OLIMPIA, ANORTHOSSIS (corocznie przynajmniej od 13 lat na podium coraz silniejszej-aż do kryzysu- ligi)ALBORG, HONVED (9 bramek w jednym meczu poprzedniej rundy!!!) czy SPARTA Praga natomiast VIDEOTON, czy LEWSKI już w pierwszej rundzie.
Gdzie Wasz obiektywizm...?
IGła

FanatykWKS - 26 lipca 2013, 13:40:38 - *.broadband.greenlan.pl
Przestańcie płakać nad tymi wynikami. Jest awans do następnej rundy?…jest, jest możliwość pojechania za naszym Śląskiem do Belgii?…..jest. Więc cieszmy się z tego co mamy, a nie wiecznie szukamy dziury w całym.

Zaki - 26 lipca 2013, 17:22:06 - *.warszawa.vectranet.pl
No Panie Levy, Pańska ekipa dała wczoraj ciała... Nieładnie jest tak lekceważyć nawet takiej ekipy jak Rudar i jeszcze jak prowadzi się spokojnie 2:0...

baton - 26 lipca 2013, 19:42:27 - *.244.213.40
dobrze ze ten slask odpadnie w kolejnej rundzie

FlavioPaxi - 26 lipca 2013, 20:44:28 - *.internetia.net.pl
Do batona z dupy Dlaczego dobrze?

racjonalny - 27 lipca 2013, 19:36:40 - *.90.160.150
0:3 1 sierpa, proste i jasne!

Obiektywny - 27 lipca 2013, 22:43:50 - *.internetia.net.pl
A ja mysle ze taki remis dobrze zadziała na ślask bo gdyby wygrali znowu 4 do 0 to by pomyśleli ze sa takie debesciaki i w swojej grze niczego złego by nie widzieli a tak przynajmniej będą mieli czas wyeliminować proste błędy które popełnili w Podgorlicy.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas