[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


31 lipca 2013, 20:48:16 - koofel
Cenny remis

Legia Warszawa zremisowała na wyjeździe 1-1 (0-1) z norweskim Molde FK w pierwszym spotkaniu III rundy eliminacyjnej Ligi Mistrzów. Bramkę dla "Wojskowych" w drugiej połowie strzelił Wladimer Dwaliszwili. Pierwsza część gry zdecydowanie przebiegała pod dyktando Norwegów, którzy objęli prowadzenie za sprawą Daniela Chimy. Rewanż odbędzie się za tydzień o 20:45 w Warszawie.

Mistrz Norwegii już w 30. sekundzie przedostał się pod bramkę Legii. Po strzale Emmanuela Ekpo z 20 metrów piłka przeleciała jednak koło słupka. Chwilę później w podobny sposób spudłował Jo Inge Berget. Jeszcze groźniej pod bramką "Wojskowych" zrobiło się w 11. minucie. Po rzucie rożnym wykonywanym przez Martina Linnesa Vegard Forren kopnął futbolówkę z powietrza, a ta przeleciała tuż obok lewego słupka bramki Dušana Kuciaka. Stołeczny zespół na zbyt dużo pozwalał swojemu rywalowi. W krótkim odstępie czasu Molde za sprawą Fredrika Gulbrandsena dwukrotnie stworzyło sobie bardzo dobre okazje na bramkę. Najpierw strzał napastnika gospodarzy zdołał zablokować jeden z obrońców, a potem po szybkiej kontrze w sytuacji sam na sam Norweg kopnął obok bramki. Kolejny szybki atak Molde zakończył się strzałem Mattiasa Moströma i ofiarną interwencją Tomasza Jodłowca.

Legioniści pierwszy strzał na bramkę oddali w 26. minucie. Próba Wladimera Dwaliszwiliego pozostawiała jednak wiele do życzenia i w żaden sposób nie mogła zagrozić Ørjanowi Nylandowi. Molde dopięło swego w 29. minucie. Przy kolejnej biernej postawie warszawskiej obrony Daniel Chima Chukwu wbiegł w pole karne i niemal spod linii końcowej mocnym strzałem pokonał Kuciaka. Rzadkie ataki gości nie robiły dużej krzywdy Norwegom. Po jednym z nich Miroslav Radović podał do Bartosza Bereszyńskiego, a ten uderzył wprost w ręce bramkarza. Molde odgryzło się trzema strzałami Bergeta, Forrena i Gulbrandsena, ale między słupkami dobrze spisywał się Kuciak.

W 52. minucie na przebojową akcję zdecydował się Radović. Serb po przebiegnięciu z piłką kilkudziesięciu metrów uderzył mocno obok słupka. Chwilę potem obrońcom na lewym skrzydle uciekł Jakub Kosecki, ale jego dośrodkowanie okazało się za silne. Odpowiedź gospodarzy mogła być decydująca. Ekpo wypatrzył wbiegającego w pole karne Gulbrandsena, który naciskany przez Dossę Júniora i Kuciaka strzelił w boczną siatkę.

Ataki Legii przybierały na sile. W 67. minucie Henrik Ojamaa po podaniu Radovicia strzelił jeszcze nad poprzeczką, ale już kilkadziesiąt sekund później "Wojskowi" cieszyli się z gola. Tomasz Brzyski precyzyjnie zacentrował na głowę stojącego kilka metrów od bramki Dwaliszwiliego, a ten nie miał problemów ze skierowaniem futbolówki do siatki. Kilka chwil później mistrz Polski grał już z przewagą jednego zawodnika, gdy głupią, drugą żółtą kartkę obejrzał Gulbrandsen. W doliczonym czasie gry Joona Toivio uderzył mocno z rzutu wolnego, Kuciak odbił piłkę przed siebie, a ta po dobitce Magne Hosetha znów trafiła w ręce bramkarza legionistów.

31 lipca 2013, 19:00 - Molde (Aker stadion)
Molde FK 1-1 Legia Warszawa
Daniel Chima Chukwu 29 - Wladimer Dwaliszwili 68

Molde: 26. Ørjan Nyland - 14. Martin Linnes, 5. Joona Toivio, 25. Vegard Forren, 23. Knut Olav Rindarøy - 9. Mattias Moström (78, 30. Zlatko Tripić), 29. Emmanuel Ekpo (87, 10. Magne Hoseth), 6. Daniel Hestad, 11. Jo Inge Berget (77, 20. Tommy Høiland), 27. Daniel Chima Chukwu - 8. Fredrik Gulbrandsen.

Legia: 12. Dušan Kuciak - 19. Bartosz Bereszyński, 3. Tomasz Jodłowiec, 2. Dossa Júnior, 17. Tomasz Brzyski - 32. Miroslav Radović, 21. Ivica Vrdoljak, 37. Dominik Furman, 13. Wladimer Dwaliszwili, 20. Jakub Kosecki (85, 33. Michał Żyro) - 9. Marek Saganowski (46, 7. Henrik Ojamaa).

żółte kartki: Gulbrandsen, Rindarøy, Ekpo - Bereszyński, Radović.
czerwona kartka: Fredrik Gulbrandsen (74. minuta, Molde, za drugą żółtą).

sędziował: Anastássios Kakós (Grecja).
widzów: 6063.

Liga Mistrzów 2013/2014

@ - 31 lipca 2013, 20:48:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
TRAGEDIA ! gdyby nie ciut lepsza druga połowa i czerwona kartka gospodarzy to byłby ogromny WSTYD ! nażelowane gwiazdki z Legii.. Napinacze, gdyby nie Kuciak była by 5 w plecy, i to jeszcze to w doliczonym czasie.. Trzeba było wysłać Lechie po wczorajszym meczu, to by chociaż ambicje pokazali !!! ps. więcej gelu dla Legii i solaria !

Anton - 31 lipca 2013, 20:48:41 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Legia. To wielki sukces. Remis z lepszym zespołem na wyjeździe. Jest szansa na awans. Zrozumcie, że nasza liga ma ten sam poziom co liga gruzińska, słoweńska, mołdawska, bośniacka, islandzka, litewska, łotewska, estońska, macedońska. Ligi takie jak: kazaska, azerska, słowacka, węgierska są od nas już od nas lepsze. A ligi: serbska, szwedzka, duńska, białoruska, chorwacka, cypryjska, izraelska i właśnie norweska są o klase lepsze. Czeska, rumuńska, austryjacka, szwajcarska to nawet nie ma porównania. LM wybijcie sobie z głowy to nie nasza bajka. Jeżeli będzie LE to będzie sukces.

vps - 31 lipca 2013, 20:48:44 - *.tel.tkb.net.pl
Pierwsza połowa żałosna - druga - przyzwoita.
Teraz wystarczy zagrac na zero z tyłu w Warszawie i jedziecie dalej brońcie sie po prostu tak jak Molde przy 1-0 czyli 7 zawodników mega autobus na 30 - 50 metrze...wtedy nie puscicie bramki .. ale lepiej cos strzelic zwlaszcza ze gra sie u siebie.
Panowie z Legii WIECEJ DETERMINACJI I PEWNOŚCI SIEBIE STAĆ WAS NA WIECEJ ! Problem jest głownie psychologiczny - traktujcie to jak NORMALNE LIGOWE MECZE. Wiem ze ciężko - presja itd ale po prostu próbujcie sie nie jarać za mocno.
Determinacja agresywna gra i najazd dynamiczny na brame przeciwnika ! Troche agresji włozyc w gre panowie - jak w drugiej połowie. Bo polskim klubom w pucharach tego wlasnie brakuje.
Dobry sędzia bardzo obiektywny.

bbb - 31 lipca 2013, 20:48:46 - *.nidzica.vectranet.pl
ale fuks

hej - 31 lipca 2013, 20:48:49 - *.087.c82.petrotel.pl
baaaaaaaaaaa

MLAWIANKA - 31 lipca 2013, 20:48:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale kaszana...

John - 31 lipca 2013, 20:48:53 - *.fucio.net
Dno dna

amz - 31 lipca 2013, 20:49:03 - *.adsl.inetia.pl
lepszy wynik niz gra

kubson - 31 lipca 2013, 20:49:06 - *.leon.com.pl
słaba legia

Leon - 31 lipca 2013, 20:49:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Minimalizm polskich klubów poraża. Grali z przewagą, ale woleli utrzymać remis. Wstyd!

damian - 31 lipca 2013, 20:49:10 - *.adsl.inetia.pl
pierwszy !!!

sdada - 31 lipca 2013, 20:49:17 - *.lukman.pl
Legia spadek!

kibol - 31 lipca 2013, 20:49:24 - *.szczecin.mm.pl
Ż E N U A !!!!!

mati - 31 lipca 2013, 20:49:33 - *.vlan450.corcoran.lubman.net.pl
Dno i 20 km mułu. Gdyby nie Kuciak to z 5;1. Takie błedy to w trampkarzach się nie zdarzają... oj dużo do poprawy. Ważne że remis

j77 - 31 lipca 2013, 20:49:40 - *.siec.alfa.pl
Wynik bardzo dobry ale ogólnie Legia słabiutka.

Pretender - 31 lipca 2013, 20:49:42 - *.dynamic.chello.pl
o w molde, jak Norwegowie nie wygrali tego meczu?

qaz - 31 lipca 2013, 20:50:18 - *.opera-mini.net (*.207.59.53)
legia jest daremna

stalkerus - 31 lipca 2013, 20:50:20 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Wynik lepszy niż gra.
Musimy podziękować sędziemu, bo jednak większość jego decyzji z korzyścią dla Legii.

Hehe - 31 lipca 2013, 20:50:25 - *.dynamic.chello.pl
Urban mistrz taktyki , wybitny skład w 1 połowie z Radoviczem na PP Slepak

szu - 31 lipca 2013, 20:50:27 - *.nplay.net.pl
o w molde, co fart

Marian - 31 lipca 2013, 20:50:35 - *.tmodns.net
Z taką grą to Legia może co najwyżej ziemniaki w piwnicy odbierać a nie do Ligi Mistrzów się pchać

gość - 31 lipca 2013, 20:50:36 - *.smrw.lodz.pl
jeszcze tydzień temu kibice pisali że LEgia rozjedzie Molde a dzisiaj że remis dobry wynik prawda jest taka że Legia nie ma szans z taką grą występ żenujący myślą pseudo piłkarzyki że na stojąco wygrają WSTYD

ZIENIU - 31 lipca 2013, 20:50:39 - *.dzierzoniow.vectranet.pl
Wynik dobry. 1 połowa tragicza. 65 % szans na awans

Znany - 31 lipca 2013, 20:50:51 - *.adsl.inetia.pl
Słaba gra Legii ale cenny remis na Aker Stadion w Molde teraz to Molde musi wygrać lub zremisować więcej niż 1:1

domino - 31 lipca 2013, 20:50:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z taką grą to ani Legia ani to Molde nie ma racji bytu w lidze mistrzów. Dołujący mecz.

kurylenko - 31 lipca 2013, 20:51:05 - *.noc.fibertech.net.pl
Jak zwykle sędziowanie pod Legie

gff - 31 lipca 2013, 20:51:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
legia CIENIUTKA,wstyd i żenada.

oleg - 31 lipca 2013, 20:51:09 - *.ssp.dialog.net.pl
Anton-Większych pierdół w życiu nie słyszałem ;). Nasza liga z roku na rok jest lepsza, lecz niestety nie widać tego w pucharach. w tej chwili spokojnie uplasowałbym poziom naszej ligi na równi z duńska itd.

100% - 31 lipca 2013, 20:51:11 - *.elpos.net
Legia słabo. Pytanie, na kogo może trafić jak coś w IV rundzie?

kibolek - 31 lipca 2013, 20:51:13 - *.zarzew.net
... gdzie jest ta Legia?

Olo - 31 lipca 2013, 20:51:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale Legia jedzie na farcie non stop. Powinno być z 4:1.

Hehe - 31 lipca 2013, 20:51:27 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Legia !!!!

bolek - 31 lipca 2013, 20:51:34 - *.dynamic.chello.pl
Co Jasio zrobił z tą drużyną? Przecież oni ledwo co człapią po boisku, a do tego na 16-metrze zamiast strzelać to setki podań i kiwanie się.

Ares - 31 lipca 2013, 20:51:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widać, że nawet w europie siedzuje siępod legie :] Gol ze spalonego + zołto dla norwega za to że nie było spalonego :D Istny kabaret

gch - 31 lipca 2013, 20:51:35 - *.ds.pg.gda.pl
Przy tak słabej grze przez 60 min taki wynik jest bardzo korzystny. Mogło być w pierwszej połowie spokojnie 2,3 i wtedy byłoby po meczu. W końcówce zabrakło nam skuteczności, bo po czerwonej kartce Norwegowie oddali całkowicie inicjatywę

vakos - 31 lipca 2013, 20:51:36 - *.dg-net.pl
Legii gratuluję trenera...

Mati - 31 lipca 2013, 20:51:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla mnie w rewanžu može byč nawet 0:0.
Oby przeszli dalej

observer - 31 lipca 2013, 20:52:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
myślicie, że ten Chima jest do wyciągniecia z Molde? świetny grajek, niesamowicie zbudowany i dobry fizycznie.

janusz - 31 lipca 2013, 20:52:24 - *.dynamic.chello.pl
Bramka dla Legii ze spalonego. Czerwona kartka dla Norwega za protesty - tylko, że słusznie protestował, bo sędzia się pomylił... Legia miała dziś szczęście. Niestety ale z taką grą na LM to za mało.

rbk - 31 lipca 2013, 20:52:29 - *.143.citypartner.pl
legia pożegna się z pucharami już w 3 rundzie hehehe

Judasz - 31 lipca 2013, 20:52:30 - *.toya.net.pl
ale farciarze, sedzie pod nosem nie widzi 3 metrowego spalonego gruzina a daje czerwoną kartkę za wyimaginowany spalony

A - 31 lipca 2013, 20:52:39 - *.dg-net.pl
Przykro na to patrzec ja ci ludzie reprezentuja nasza pilke w europie . JEDNA WIELKA NEDZA ! URBAN TAK MA WYGLADAC LIGA MISTRZOW !!!!!

oo0 - 31 lipca 2013, 20:52:55 - *.opera-mini.net (*.207.59.53)
uwaga, zaraz admini beda usuwc wszyskie `niewygodne` posty krytykujace legie

AS - 31 lipca 2013, 20:52:59 - *.dynamic.chello.pl
Brawo ;)

asd - 31 lipca 2013, 20:53:06 - *.cdma.centertel.pl
@sdada : Spadek, a cała reszta ekstraklasy spadek o ligę niżej niż Legia
@@ : Przynajmniej w Polsce są BEZKONKURENCYJNI, reszta ekstraklasy nawet do 3 rundy by nie dotrwała

brian - 31 lipca 2013, 20:53:08 - *.77.124.171
bardzo dobra gra polskiego zespołu przez większość meczu, przeciwnik nie był w formie mistrzowskiej. jak w tytule: cenny remis. jedno pytanie: dlaczego legia grała w niebieskich strojach?;-)

marek - 31 lipca 2013, 20:53:22 - *.ssp.dialog.net.pl
Brawo legia! pierwszy mecz z głowy. molde fk miało wiele akcji legia też a czerwona kartka dla molde było by 3-1 a nie 1-1

kęsik - 31 lipca 2013, 20:53:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia cieniutka, jeżeli awansuje do LM czy LE to tylko jakimś głupim fartem.

lucho_83 - 31 lipca 2013, 20:53:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Więcej szczęścia niż rozumu. Remis w kategoriach awansu Polski na MŚ 1 połowa dno i 100 metrów mułu, 2 słabiutka, fartowny gol i gdyby nie Dusan w bramce rewanż byłby z gatunku Mission Imposible!!Janek powinien się zastanowić nad tym Chukwu, gość mi przypomina Ouatterę.

E70 - 31 lipca 2013, 20:53:58 - *.dynamic.mm.pl
(7) PS. Przepłaciliście... Rado jeszcze na wakacjach, LE może bedzie łaskawsza.

krzysiek - 31 lipca 2013, 20:54:03 - *.ssp.dialog.net.pl
Tragedia !! najgorszy zespol ligi norweskiej robil z mistrzem polski co chcial ...

Adric - 31 lipca 2013, 20:54:09 - *.adsl.inetia.pl
Piszecie: słaba Legia, ale tu trzeba raczej powiedzieć: BARDZO NIEUDOLNE MOLDE. Norwegowie mieli dużo więcej z gry, ale ich podania były bardzo niedokładne, a sytuacje podbramkowe w sposób tragiczny marnowane. Mecz pokazał słabość polskiej piłki, ale w nie mniejszy sposób udowodnił też słabość piłki norweskiej. Niemniej jednak to Legia osiągnęła lepszy wynik w perspektywie rewanżu. Zobaczymy, co będzie za tydzień.

kultura - 31 lipca 2013, 20:54:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
@Anton
Zrównujesz do poziomu aż 10 lig. Nie jest możliwe, aby taka pula była sobie równa.Ligi, które wymieniłeś bardzo się od siebie różnią, a polska jest z nich zdecydowanie: najbardziej profesjonalna, ma najlepsze stadiony, największe budżety klubowe, najwięcej reprezentantów swoich krajów...
Również te "lepsze" kazaska, słowacka i węgierska naszej ustępują. w azerskiej masz 3 kluby, które dzięki wielkim pieniądzom dysponują dobrymi graczami, ale liga jako taka nie jest lepsza od Polskiej.
Dalej serbska piłka ostatnio leży, białoruska jest nudna, cypryjska przez kryzys zaczyna się staczać.

kkk - 31 lipca 2013, 20:54:45 - *.174.73.34
gra furmana i jodłowca TRAGEDIA!!!!!!!
NA PLUS BRZYSKI...

smoku - 31 lipca 2013, 20:54:51 - *.dynamic.chello.pl
Dobry wynik, a że szczęśliwy? Jakie to ma znaczenie. Legia jest bliżej awansu do kolejnej rundy i tylko to się liczy. Cel minimum osiągnięty.

rebus - 31 lipca 2013, 20:54:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a czego wy oczekujecie, że Legia pojedzie tam i pyknie trójke do zera? Gra nie najlepsza ale wynik jak najbardziej dobry, zejdźcie na ziemię każdy by chciał żeby było lepiej ale jesteśmy tylko polską ligą...

maciu57 - 31 lipca 2013, 20:55:09 - *.globalconnect.pl
Drużyna norweska na poziomie Honki słaba gra Legi.Niedotrenowani czy przetrenowani?

jagafan - 31 lipca 2013, 20:55:11 - *.adsl.inetia.pl
..a co to za poziom legii....to ma być LM!?!?!?!?!?!!?hahahahah!!!!!!!!!!!

do rbk - 31 lipca 2013, 20:55:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no chyba nie...

koko - 31 lipca 2013, 20:55:30 - *.gorzow.insant.pl
i zostaja kwalifikacje w lidze europy

adik_PG - 31 lipca 2013, 20:55:38 - *.play-internet.pl
przestancie juz narzekac,jakby zagrali super a zdupili 10 setek byscie plakali,jest dobry wynik a o to w pucharach chodzi rewanz na 0 z tylu i jest awans,proste jak drut,wyciagnac wnioski odpowiednie i oby nastepnym razem bylo lepiej,i czas sie pogodzic ze Norwegia i inne kraje to juz nasz poziom niestety

Zeus - 31 lipca 2013, 20:56:00 - *.137.246.94.ip4.artcom.pl
puta legia ! kupon nie wszedł

bbbbb - 31 lipca 2013, 20:56:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Załosny i szczęściwy remis legii. Szanse na awans w rewanżu Molde 60% legia 40%. Oczywiście w meczu z obiektywnie sędziującym arbitrze

F@n - 31 lipca 2013, 20:56:28 - *.tvkdiana.pl
Hahaha, Anton, niezła beka z Ciebie.
Siłę ligi określa ranking Uefa, idealny ranking, zobacz sobie po lewej stronie lub na kasiessie

gosc - 31 lipca 2013, 20:56:33 - *.dynamic.chello.pl
co tu duzo pisac Molde - Kuciak & fart & sedzia 1-1

vxz - 31 lipca 2013, 20:56:38 - *.ssp.dialog.net.pl
Tragedia !! najgorszy zespol ligi norweskiej robil z mistrzem polski co chcial ...

ELANA ZKS - 31 lipca 2013, 20:56:44 - *.adsl.inetia.pl
kibicow malutko wystarczylo jechac i dwie flagi do wziecia jagiellonia trzeba bylo zainwestowac taka okazja moze sie nie powtorzyc

Tomek - 31 lipca 2013, 20:56:46 - *.ip.netia.com.pl
Kosecki zawstydził turbodynomena:D

Giovanni - 31 lipca 2013, 20:56:49 - *.play-internet.pl
Dobry rezultat
Legia potrafi grać ale nie tak jak w I połowie

Stańczyk - 31 lipca 2013, 20:56:50 - *.dynamic.chello.pl
Możecie jedynie pozazdrościć, że Legia gra w 3 rundzie eliminacji LM, a wasze klubiki są tam gdzie są

kris - 31 lipca 2013, 20:56:52 - *.3.15.univie.teleweb.at
do napinaczy zobaczymy jak legia awansuje jak będziecie spiewac Janusze

słoik - 31 lipca 2013, 20:57:09 - *.internetia.net.pl
Jaki cenny remis????!!! Grając w przewadze??? W rewanżu będzie jeszcze większa padaka! to sukses, że nie przegrywali do przerwy 4-0

zagłębiak - 31 lipca 2013, 20:57:19 - *.dynamic.chello.pl
Legia ma szczęście jednak, w rewanżu wcale nie będzie lekko. Molde kondycyjnie padło. Nie wykorzystane sytuacje się zemściły.

@rbk - 31 lipca 2013, 20:57:35 - *.limes.com.pl
Z pucharami się nie pożegna. Przegrany tego dwumeczu zagra w LE

mlooody - 31 lipca 2013, 20:57:50 - *.dynamic.chello.pl
Co do spalonego Gruzina to prawda jest taka że żadna powtórka tego nie pokazuje. Mógł wybiegać za pleców a kamera pokazała w sumie jak już strzelał, a nie moment wrzutki.
Dziękuje, do widzenia;]

wladek - 31 lipca 2013, 20:58:00 - *.ssp.dialog.net.pl
Tragedia !! najgorszy zespol ligi norweskiej robil z mistrzem polski co chcial ...

Edek - 31 lipca 2013, 20:58:16 - *.ethnet.com.pl (unknown)
Jestem kibicem Legii ale ten mecz to kpina. W I połowie nogi z galarety u zawodowych piłkarzy z przeciwnikiem - umówmy się - kiepskim. Waga meczu przerosła gamoni. W drugiej więcej szczęścia niż umiejętności. I tak jak ktoś wyżej napisał: mimo przewagi zawodnika obrona remisu. Matko!
3 kciuki za Lecha i Śląsk. Mam nadzieję, że zagrają dużo lepiej.

Zs - 31 lipca 2013, 20:59:24 - *.dynamic.chello.pl
Wynik lepszy od gry, co w tej drużynie robią jodlowiec i dwaliszwili? Gruzin tylko bramka, a przez cały mecz tylko przeszkadzał. A jodlowiec kompletne zero, tyle razy co go wyprzedzili...

prąd - 31 lipca 2013, 20:59:47 - *.unknown.vectranet.pl
wiecie co Legia to jest dno, nie wiedziałem tam dzisiaj gracza z pojęciem do gry w piłkę i z chęcią oprócz Kuciaka i Ojammy, a z Urbana to taki trener jak z Koziej dupy trąba dobry tatuś powinien trenować jakąś młodą Legie, nie dało sie patrzeć na tych nieudaczników, zero ambicji i zaangażowania, chodzą po Platynach, Bankach celebryci z zepsutej Warszawy, pewnie myśleli o jutrzejszym dniu i o zakupach i fryzjerze, podsumowując: W Warszawie nie będzie wielkiej piłki bo tam mieszkają zepsuci ludzie i każdy piłkarz sie psuje, dwa drużyna celebrytów tyle jest w Polsce ambitnych i dobrych chłopaków, pozbyli się Gola który potrafił rozegrać piłkę, Leśnodorski to też nie prezes tylko celebryta jak całe to warszawskie holywood wychodzą na mecz jakby grali z okręgówką hahaha zero ambicji, zero stylu, zero zaangażowania, totalne zero, bramka przypadek, więcej bramek dla Molde szęście! szczęscie! i jeszcze raz szczęście!

brian - 31 lipca 2013, 20:59:49 - *.77.124.28
bardzo dobra gra polskiego zespołu przez większość meczu, przeciwnik nie był w formie mistrzowskiej. jak w tytule: cenny remis. jedno pytanie: dlaczego legia grała w niebieskich strojach?;-)

Adric - 31 lipca 2013, 21:00:16 - *.adsl.inetia.pl
Nie piszcie, że Molde dzisiaj robiło z Legią to, co chciało. Norwegowie chcieli strzelić więcej bramek od Legii, a jednak tego nie zrobili. Molde powinno się wstydzić dzisiejszego meczu w takim samym stopniu, jak Legia.

ffffffffff - 31 lipca 2013, 21:00:17 - *.net.stream.pl
Co to Zorro sędziował?

vxz - 31 lipca 2013, 21:00:29 - *.ssp.dialog.net.pl
Tragedia !! najgorszy zespol ligi norweskiej robil z mistrzem polski co chcial ...

Anton - 31 lipca 2013, 21:00:33 - *.dynamic.chello.pl
@oleg: jeżeli nie widać tego w pucharach to znaczy, że jest kiepska. Nasza liga jest wyrównana, mamy już fajne stadiony i to wszytko... Liga duńska równa polskiej. Policz sobie ile razy duńskie zespoły grały w LM w ostatnich 10 latach.

irtysz - 31 lipca 2013, 21:01:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale żenada...żeby nie płakali za tydzien...a i punktow do rankingu uefa szkoda

kris - 31 lipca 2013, 21:01:28 - *.3.15.univie.teleweb.at
napinacze do boju macie swoje piec minut

michal - 31 lipca 2013, 21:01:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy wy też odnieśliście wrażenie , że gol Dwaliszwilego padł ze spalonego ? Zobaczyć oburzoną gębę symulującego padolino bez skutku Koseckiego jr. - BEZCENNE

linekmks - 31 lipca 2013, 21:02:09 - *.88-199-147.vspace.pl
Jezus jaki to był dramat

bercello - 31 lipca 2013, 21:02:28 - *.wroclaw.vectranet.pl
@oleg
srogie piguły bierzesz bracie. Ekstraklasa z roku na rok się zwija. Piszesz że nie widać w pucharach jej "rozwoju".Problem w tym że to jedyny sposób porównania z innymi ligami. Puchary weryfikują jakość naszych klubów. Były czasy kiedy Kazachów, Estończyków, Azerów łykaliśmy na kacu dwucyfrowo w dwumeczu - teraz się męczymi i niejodnokrotnie odpadamy. Nie tak dawno w meczu z drużyną turecką czy cypryjską bylismy faworytami - miłe wspomnienia. W LM ostatnio grali Rumuni, Słowacy. W tym sezonie Kazachowie zagrają minimum w Grupie LE. Ile razy polskie zespoły grały w grupie LE?

jonny - 31 lipca 2013, 21:02:31 - *.adsl.inetia.pl
Bate borysów tez pare sezonów temu fuksem awansowało to LM, oto chodzi żeby miec tez szczescie przy słabych meczach

Janóż - 31 lipca 2013, 21:02:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
6 dni temu słoiki Legii rzuciły się z pyskami po remisie Śląska z Rudarem to teraz i ja podziękuję Legii za strate punktów w rankingu uefa

koz - 31 lipca 2013, 21:04:42 - *.warszawa.vectranet.pl
dramat. kosa do athletico???? bereś do benfiki??? furman do niemiec??? hahaha wstyd wstyd wstyd. patałachy. bramka dla molde to błędy po kolei Beresia (nie potrafi wyprowadzić piłki) jodły (nie potrafi wykopać piłki) furmana (przygląda się jak sobie chłopaki z m pykają) znowa jodła (na raz) junior (nie wiem co on robił chyna krył wapno przyglądając się akcji 1 n1 1) i Kuciak który przeleciał gdzieś zamiast zakryć sobą jak najwięcej pola.

kris - 31 lipca 2013, 21:05:02 - *.3.15.univie.teleweb.at
no dalej napinacze

RaV-Rage - 31 lipca 2013, 21:05:16 - *.FTTH.ispfabriek.nl
Miałem wrażenie, że Urban miał taką taktykę aby puścić zasłonę dymną na 60 minut i usypiać przeciwnika, bo to co prezentowali nie był futbol. Na takim szczeblu piłkarze powinni potrafić podawać do siebie... O_o

Anton - 31 lipca 2013, 21:05:53 - *.dynamic.chello.pl
@F@n: Beka to z ciebie. Ranking UEFA jest wiarygodny, ale spójrz na wyniki polskich klubów ze szwedzkimi rok temu. A właśnie komentujesz mecz gdzie mistrz i zdecydowanie najlepszy klub w Polsce z gry jest gorszy niż zespół ligi norweskiej grający o utrzymanie. Dinamo Tbilisi, Neftchi Baku, Sheriff Tiraspol to zespoły po za zasięgiem każdego polskiego. A i jutro zobaczycie co potrafi Żalgiris Wilno.

tolek - 31 lipca 2013, 21:06:14 - *.centertel.pl
do kris: Tu nie chodzi o awans tylko o styl gry. Gdyby Legia nie awansowała mając takiego przeciwnika to by była już klapa kompletna !

1player - 31 lipca 2013, 21:06:44 - *.xdsl.centertel.pl
na minus: Jodłowiec, Dossa, Bereszyński, Furman, Saganowski
na plus: Brzyski (MVP wg mnie), Vrdoljak, Dwaliszwili, Ojamaa (dobra zmiana)
Ogólnie rzecz biorąc, to Brzyskiego można by sprawdzić na lewej obronie w reprezentacji.

Adel - 31 lipca 2013, 21:06:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najbardziej przyzwoicie w pucharach wyglądał Piast. Widać inii maja szczęście wpisane i na tym jadą, to właśnie jest obraz naszej kopanej.

FranZ - 31 lipca 2013, 21:07:08 - *.awacom.net
Słabo Legia zremisowała z lepszym rywalem napewno lepiej grajacym wiec to jakis sukces dla nich?!

Zmc - 31 lipca 2013, 21:08:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Takiego farta to jeszcze nie widzialem :/. Dno i tyle!

devlieger - 31 lipca 2013, 21:09:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przede wszystkim cała defensywa Legii do wymiany. Dossa Junior to może być największy transferowy niewypał ostatnich lat, gość jest elektryczny jak nie wiem, wybija po autach to co można spokojnie rozegrać, biega jakby nie umiał albo mu się nie chciało, w dodatku słabo się ustawia. Jodłowiec również kiepściutko. Bereszyński także się nie popisał, pytam się po co Legia ściągnęła Brozia? Nie dostał szansy w ani jednym meczu a na pewno wyglądałby lepiej od niego. To, że Bereszyński nie przeszedł do Benficy za te 2mln to może okazać się wielki błąd. Inna sprawa, że być może nie doszłoby do tego, gdyby Urban nie bawił się z ustawieniem i od początku meczu wystawił Radovicia na 10 a nie kombinował z Dvalishvilim. Już ta subtelna zmiana sprawiła, że to Legioniści przeważali w drugiej połowie i choć nie stworzyli sobie tyle sytuacji co Norwegowie byli skuteczni i mogą się cieszyć z dobrego wyniku przed rewanżem. Uważam, że jeżeli nie będzie głupich eksperymentów i Legia wyjdzie tak jak dzisiaj w drugiej połowie to powinni spokojnie awansować, z Radoviciem w środku potrafią trzymać grę na połowie rywala i to powinno być jeszcze bardziej widoczne w meczu u siebie. Martwi mnie, że Legia gra dość mozolnie, brakuje dynamiki w akcjach ofensywnych, najgorsze jet to, że wygląda to tak jakby im się nie chciało. Prawdopodobnie zagrają dalej, Molde gra dość topornie i jeżeli tylko Legia będzie potrafiła utrzymać się przy piłce to możemy być spokojni. Na LM to jest za mało, musi się stać cud, muszą poprawić grę. Ja nie widzę jakości na LM, ta jakość była w jesieni 2011 roku za czasów Skorży, wówczas pobili Spartak, wyszli z grupy, walczyli jak równy z równym z półfinalistą LE - Sportingiem, z taką formą w Q4LM ograliby każdego, tej formy dzisiaj niestety nie ma.

bonson - 31 lipca 2013, 21:10:16 - *.dynamic.chello.pl
Z Jodłowcem to Legia pucharów nie zawojuje, jacyś wystraszenie wyszli na pierwszą połowę lecz w drugiej grali zdecydowanie lepiej. Brawa dla Tomka Brzyskiego chłopaka z Lublina. W takich meczach chodzi tylko i wyłącznie o wynik, styl gry może się liczyć w fazie grupowej gdzie zawodnicy napewno bardzo chcieliby się pokazać. Legia uzyskała cenny remis a Wy się pieklicie. Pewnie to hejterzy z Poznania

realista - 31 lipca 2013, 21:10:33 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.112)
tym kopaczom to już tylko kasa w głowie.W ogóle nie chciało im się grać.Trzeba było dać zagrać Lechii niż tym kopaczom.

nierty - 31 lipca 2013, 21:10:41 - *.mtm-info.pl
załosny obraz polskiej piłki ;/

piter - 31 lipca 2013, 21:10:45 - *.net.pbthawe.eu
O w molde..... !

mach - 31 lipca 2013, 21:11:21 - *.dynamic.chello.pl
Molde broni sie przed spadkiem... gdzie jest polska piłka?... nawet nie chcę dokończyć bo zbyt konkretnie by sie zrymowało...

D.Eyna - 31 lipca 2013, 21:11:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sędzia jak zwykle pomógł legii

DP - 31 lipca 2013, 21:11:50 - *.centertel.pl
Legia niech się cieszy, że po tak beznadziejnej grze udało jej się zremisować. Nawet jeśli przejdą te Molde, to w IV rundzie dostaną już solidnego przeciwnika, który tak grającą Legię po prostu zmiażdży. O LM w tym roku znowu możemy zapomnieć.

Artur - 31 lipca 2013, 21:11:58 - *.warszawa.mm.pl
Molde 1 - 1 Polonia , Legia 0
I tyle w tym temacie, pozostałych 8 piłkarzy (nie licząc 2 Polonistów i 1 bramkarza)..miękkie jajeczka i kurze nóżki...dyg, dyg, dyg...dyg

aam - 31 lipca 2013, 21:12:32 - *.30.142.169.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Poziom zenujacy. Im ktos placi za takie umiejetnosci? Naprawde?!

Kudlaty - 31 lipca 2013, 21:12:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chyba nareszcie szczęście jest po stronie naszych drużyn tyle razy odpadaliśmy chociaż wcale nie byliśmy gorszymi drużynami. Dzisiaj Legia była wyraźnie słabsza od przeciwników lecz mimo to ma niezłą zaliczkę przed rewanżem. Jest pozytyw... Ciężko o gorszą grę więc rewanżu przegrać nie powinniśmy. jutro musimy trzymać kciuki za Śląsk i Lecha pozdrawiam normalnych.
A jak z jutrzejszymi transmisjami ?
z góry dziękówa za odpowiedz

fredson - 31 lipca 2013, 21:12:49 - *.centertel.pl
Koszmar, tragedia, dno, dno i jeszcze raz dno...

slyys - 31 lipca 2013, 21:13:18 - *.aizon.pl
Oceniając L :
1 - super
5 - beznadzieja
Kuciak - 2
Bereszyński - 6 (poniżej krytyki pierwsza połowa, straty na kontry )
Jodłowiec - 4 (przy bramce co robił ?, niepewność, ogrywany bardzo łatwo )
Junior - 3 (gdyby był taki drugi stoper byłoby o wiele lepiej w obronie)
Brzyski - 3 (po jego stronie norwegowie aż tak nie dominowali, brawo za asystę )
Vrdoljak - 4,5 (bezproduktywny w defensywie, zero przechwytów, zaangażowania, w ofensywie nie było go juz w ogóle)
Furman - 2,5 (jak na młodego zawodnika przewyższał Vrdoljaka o 2 klasy, widać było zaangażowanie, kilka razy próbował rozegrać, udane przechwyty i podania jako jeden z nielicznych)
Kosecki - 3,5 ( w pierwszej połowie chyba go nie było, druga już na 2,5 - kilka odważniejszych wejść )
Radović - 4 ( jak na zawodnika tak doświadczonego zagubiony, nie wnoszący wiele do gry zespołu ; a juz jego faul w 90 min pod własnym polem karnym - kryminał i jeszcze ta nieudolna próba oszukania sędziego )
Dwaliszwili - 3,5 ( poza strzeloną bramką facet bez "jaj", apatyczny, ociężały, nie walczący ale ta bramka podnosi ocenę )
Saganowski - 5 ( widziałem go tylko przy prezentacji zespołów)
REZERWOWI :
Ojamaa - 2,5 ( widać było że walczy, tak w defensywie jak i ofensywie, jeżeli nie przesiąknie "polską piłką" może być wzmocnieniem
To jest moja ocena, ciekawe jak wy to widzicie.
Za pierwszą połowę Legia jako drużyna - 5
Za druga połowę Legia - 2,5
Za całość - 3,5

Polak - 31 lipca 2013, 21:14:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pierwsza połowa w wykonaniu Legii bardzo bardzo słaba,to co zrobił przy golu dla Molde Jodłowiec było żałosne...

greg - 31 lipca 2013, 21:14:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekaw jestem co jutro pokaze Lech i Sląsk,myslicie ze bedzie lepiej?

gość - 31 lipca 2013, 21:14:30 - *.smrw.lodz.pl
chciałbym tylko przypomnieć że tydzień temu większość kibiców ograła Molde do zera jacy słabi i w ogóle a tak na prawdę to LEgia jest dramatycznie słaba transfery dno kto to jest ten Dossa Junior Kosecki to szkoda gadać Gruzin masakra pan prezes zrobił transfery że szok

vldq - 31 lipca 2013, 21:14:51 - *.dynamic.chello.pl
Problem w tym, że w sobotę znów Legia pojedzie Podbeskidzie w granicach 4:0. Cała polska liga.

piopawowsk - 31 lipca 2013, 21:14:53 - *.centertel.pl
Pierwsza polowa za bardzo byla nerwowa. Środkowi pomocnicy słabiutko. Przypominało mi to ostatnia walke Diablo w Moskwie. Dzięki Brzyskiemu i glowce Gruzina Legia sie obudzila...Szkoda, ze nie udalo im sie zadac ciosu ostatecznego. W rewanżu to my stworzymy pieklo i pojedziemy ich.

wojtek - 31 lipca 2013, 21:15:06 - *.231.11.191.koba.pl
nie będzie w Polsce silnej ligi jak rządzić w niej będą piłkarscy dyletanci jak Animucki czy Leśnodorski

Polak - 31 lipca 2013, 21:15:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@greg
uważam że Lech wygra z 2-0 lub 3-0 ,o Lecha jestem spokojny,ale Śląsk patrząc obiektywnie będzie miał bardzo ciężko

7-1flota - 31 lipca 2013, 21:15:23 - *.toya.net.pl
Gdzie jest Broz,to napewno lepszy grajek niz ten szrot''junior''klontwa widzewa trwa???

czech25 - 31 lipca 2013, 21:15:31 - *.net.pbthawe.eu
Gra Legii to jedna wielka tragedia. Było to ewidentnie widać w meczach z Walijczykami, a teraz to już dopiero widelec na talerzu.Taktyka Urbana zero! Piłkarze zajechani kondycyjnie!Ależ zaskoczenie, że teraz muszą grać!Umiejetności indywidualne na kosmicznie różnym poziomie.Ten wynik to nie gra Legii, tylko sprawa sił wyższych z jakichś względów pomagających Legii.Martwi i to bardzo, że trener nie ma koncepcji co grać!Tu sie kibicuje wszystkim polskim zespolom w europejskich pucharach, ale...
Trener nie wie czym dysponuje, w żadnej formacji nie wystąpiła wywównana gra! Po meczu do wypłaty powinien ustawić się tylko bramkarz.Jedna wielka tragedia.Chciałbym zobaczyć co dzieje się podczas treningów Legii, bo z tego co widziałem już w 3 meczach, to zastanawiam się czy nie prowadzi ich szatniarz (z całym szacunkiem dla tego zawodu).
Za taką pracę uczestnicy, poza bramkarzem powinni uzyskać godne wynagrodzenie w Polsce - średnią krajową za cały mc ! Pozdrawiam prezesa klubu i życzę miłego samopoczucia!

zwak - 31 lipca 2013, 21:15:54 - *.232.140.162.rudna-net.pl
a ja sie zapytam - wszyscy Ci co tak teraz krytykuja Legie - jak sie w tej rundzie europejskich pucharow zaprezentowaly/zaprezentuja wasze druzyny???
pewnie nawet o tym nie moga pomazyc.
a podstawowa zasada futbolu - jak sie meczu nie da wygrac to go trzeba zremisowac.remis bramkowy na wyjezdzie jest?jest
rewanz pokaze kto jest naprawde lepszy

Szczepansk - 31 lipca 2013, 21:16:50 - *.szczecin.mm.pl
Brawo Legia!! Świetny rezultat, Molde mamy już prawie za sobą. W Warszawie 3-0 i czekamy na ostatniego rywala. Szczecin pozdrawia

Kartuz - 31 lipca 2013, 21:18:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia miała spore szczęscie, bo sędzia mylił się na jej korzyść. Czerwona kartka absolutnie pochopna i niepotrzebna - wyopaczyla one obraz gry. Jeszcze kilka razy sędzia gwizdał pod Legię.... Co nie zmienia faktu, że w II połowie Legia byla lepsza i jednak poprawila swoja grę, pozbierała się - co dla polskich klubow norma nie jest. Gdyby Norwegowie byli skuteczniejsi.....

obiektywny - 31 lipca 2013, 21:18:15 - *.adsl.inetia.pl
Do wszystkich kumatych kibicó :
LEPIEJ ugrac dobry wynik po slabej grze niz przegrac w dobrym stylu.
Jak przejda Molde to za miesiac stylu nikt nie bedzie pamiętał.
Wolicie piękne przegrane jakie zafundowywala nam latami Wisła Kraków ???

starykibic - 31 lipca 2013, 21:18:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale fart

polak2110 - 31 lipca 2013, 21:18:41 - *.dynamic.chello.pl
Ja się pytam dlaczego wy nie chcecie awansować?!

rob - 31 lipca 2013, 21:18:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
żeby tylko nie awansowali do LM bo z taką grą to będzie po 8:0

sdas - 31 lipca 2013, 21:19:26 - *.30.196.61.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brzyski świetny mecz mam naduzieje ze xagra na lewej obronie w reprze będzie Lubelskim następcą Bąka,bo z województwa tylko Tytoń i Borysiuk czasami grają

olo - 31 lipca 2013, 21:20:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dajcie spokój. Było widać, że Legia jest lepszym zespołem i jak zwykle 5 razy bardziej wystraszonym, i zdenerwowanym.
Owszem Molde miało w pierwszej połowie mnóstwo szans ale wszystko to bezpośrednie podania od obrońców Legii, żeby sami coś sklepali to ja nie widziałem.

eee - 31 lipca 2013, 21:21:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wynik cenny, ale ta gra to dramat. Z czym do LM? Gamon jeden z drugim nawet nieatakowany nie potrafi celnie podac pilki....
W takich meczach najlepiej widac poziom polskiej ligi. Lepszy rywal zmiecie ich z boiska.

22 halo - 31 lipca 2013, 21:22:03 - *.play-internet.pl
Będzie awans. Fartowny :D

kksiak - 31 lipca 2013, 21:24:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kosecki sie nie nadaje na taki poziom, gdzie do mu do Atletico bądźmy poważni. Molde lepsze, powinni to spotkanie wygrać

jjo - 31 lipca 2013, 21:24:32 - *.ip.netia.com.pl
ja mam pytanie , czy Gruzin był na spalonym czy nie? Dobrze że strzelił oczywiście i dobrze że sędzia uznał, ale czy to nie był spalony? Wg mnie chyba jednak był na spalonym.
z innej beczki , Jak 90 minut podało kto będzie sędziował ten mecz to napisałem że ten sędzia daje średnio 6 kartek na mecz no i normę wyrobił, dobrze jednak że nie w stronę Legii.

7-1flota - 31 lipca 2013, 21:25:24 - *.toya.net.pl
brawo legia,wynik lepszy niz gra,ludzie was nikt nie zaspokoi.Powodzenia legia!!!prawdziwych meszczyzn poznaje sie jak kacza wiec juz bez napinki i poczekajmy,teraz kto napisze jakies bzdety to gej ktory sie z tym kryje..

Kibic - 31 lipca 2013, 21:26:37 - *.centertel.pl
Zdecydowana większość kibiców i tak kibicowała Molde.

bilu - 31 lipca 2013, 21:28:36 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Tak to jest jak na obronie grają dwaj napastnicy:Bereszyński i Jodłowiec(od dziecka był napastnikiem). Nie da się na to patrzyć, tragedia!!!!

ss - 31 lipca 2013, 21:28:50 - *.internetia.net.pl
"prawdziwych meszczyzn poznaje sie jak kacza"
LOL....:D

Tomek - 31 lipca 2013, 21:28:53 - *.ip.netia.com.pl
Z ciekawości załączyłem mecz Salzburga z Fenerbache,ale piłka chodzi jak szalona

Kibic - 31 lipca 2013, 21:28:55 - *.centertel.pl
@7-1,
Szoruj lepiej po słownik ortograficzny, tłuku z Łodzi.

LEOŚ - 31 lipca 2013, 21:29:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zdecydowanie z taką grą Legia nie ma szans na nic..
Bereś i Jodła najgorśi z lini obrony. Pomoc druzyny warszawskiej zupełnie nie istniała w całym meczu. Vrdoljak z furmanem kompletnie nie potrafili sie ustawić na środku pola z czego wynikało wiele groźnych akcji molde. w ataku zupełnie słabiutki sagan, vladimir kolejny mecz z bramką choc jego gra nie zachwyca..
Oby na rewanż powrócił kucharczyk w swojej wysmienitej formie i rzeźniczak na srodek defensywy..
Jeszcze tylko nie rozumiem brak 3 zmiany na juz wykonczonych norwegach... Pinto lub Mikita przydali by sie w koncowce...

Greg - 31 lipca 2013, 21:30:28 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Gra dno ... Wynik rewelacja !!!

szymi - 31 lipca 2013, 21:30:44 - *.rev.ndi.net.pl
ale Benfica miala farta ten Bereszynski jest tylko mocny w naszej lidze,to samo Furman,jeszcze bedziecie plakac za Januszem Gol.A myslalem ze Legia ma dobra pake. Sagan z calym szacunkiem dla ciebie ale pewnej poprzeczki juz nie przeskoczysz

brian - 31 lipca 2013, 21:32:06 - *.77.124.156
śmiech na sali- nie potrafili strzelić gola, mając przewagę zawodnika i remis gotowy. a tyle było gadania o Śląsku. Kosecki to porażka w tym meczu a gol Dwaliszwilego faktycznie wyglądał na spalony, ale im się upiekło. jedynie gra Kuciaka w mojej opinii bez zarzutu
w pucharach można już tylko liczyć na Śląsk. przejdziemy Fc Brugge i dalej ku europie!!!

B-B - 31 lipca 2013, 21:32:43 - *.play-internet.pl
Jestem ciekaw jak długo będą wystawiać tego pajacyka Koseckiego w pierwszym składzie. Co układy i odgòrny nakaz bo tatuś PZPN? Przecież ta ciamajda poza przewracaniem się, i płaczem do sędziego/wymuszaniem fauli nic nie potrafi! A do tego wyglada jak by sie mial zaraz rozplakac. Idz pan z taka gra !

slyys - 31 lipca 2013, 21:34:23 - *.aizon.pl
Oceniając L :
1 - super
5 - beznadzieja
Kuciak - 2
Bereszyński - 6 (poniżej krytyki pierwsza połowa, straty na kontry )
Jodłowiec - 4 (przy bramce co robił ?, niepewność, ogrywany bardzo łatwo )
Junior - 3 (gdyby był taki drugi stoper byłoby o wiele lepiej w obronie)
Brzyski - 3 (po jego stronie norwegowie aż tak nie dominowali, brawo za asystę )
Vrdoljak - 4,5 (bezproduktywny w defensywie, zero przechwytów, zaangażowania, w ofensywie nie było go juz w ogóle)
Furman - 2,5 (jak na młodego zawodnika przewyższał Vrdoljaka o 2 klasy, widać było zaangażowanie, kilka razy próbował rozegrać, udane przechwyty i podania jako jeden z nielicznych)
Kosecki - 3,5 ( w pierwszej połowie chyba go nie było, druga już na 2,5 - kilka odważniejszych wejść )
Radović - 4 ( jak na zawodnika tak doświadczonego zagubiony, nie wnoszący wiele do gry zespołu ; a juz jego faul w 90 min pod własnym polem karnym - kryminał i jeszcze ta nieudolna próba oszukania sędziego )
Dwaliszwili - 3,5 ( poza strzeloną bramką facet bez "jaj", apatyczny, ociężały, nie walczący ale ta bramka podnosi ocenę )
Saganowski - 5 ( widziałem go tylko przy prezentacji zespołów)
REZERWOWI :
Ojamaa - 2,5 ( widać było że walczy, tak w defensywie jak i ofensywie, jeżeli nie przesiąknie "polską piłką" może być wzmocnieniem
To jest moja ocena, ciekawe jak wy to widzicie.
Za pierwszą połowę Legia jako drużyna - 5
Za druga połowę Legia - 2,5
Za całość - 3,5

TSW - 31 lipca 2013, 21:35:02 - *.182.189.12.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mi sie podobal komentarz ze z reguly bylismy lepsi i odpadalismy z pucharow po jakis bardzo wyrownanych meczach a teraz bylo odwrotnie :-) Pierszy raz tezcw pucharach wizialem zeby sedzia gwizdal dla nas :-) Legia DRAMAT, podbeskidzie by ich z taka gra roznioslo stad tez nie dolaczam sie do choru placzkow nad poziomem ekstraklasy. poziom legii dzis byl dramatyczny, miedz I a II liga. Wynik fantastyczny, powinno byc 5:1. wtedy by sie dzialo...w rewanzu legia wymeczy ale 4 runda nie ma tematu...szkoda bo nadzieje byly

maradona - 31 lipca 2013, 21:38:54 - *.42.8.228.alfanet24.pl
Legia w lidze norweskiej - DEGRADACJA !!!

Znafca - 31 lipca 2013, 21:40:29 - *.ssp.dialog.net.pl
mi przypadla do gustu gra Jodlowca
naprawde pewny punkt druzyny
moim zdaniem powinien dostac powolanie do reprezentacji
gosc jest jak skala - nie do przejscia!
a nawej jak komus sie to uda to szybki Jodlowiec i tak go dogoni i wyjasni sprawe

Gabro - 31 lipca 2013, 21:41:42 - *.dynamic.chello.pl
Wszyscy ciągle trąbią, że polska liga to dno więc chłopcy zagrali mocno wystraszeni w pierwszej połowie. Urban widział, co jest grane i uświadomił grajków w przerwie. Rozjedziemy ich za tydzień. Podtrzymuję swoje zdanie sprzed tygodnia. Piłkarsko mamy więcej indywidualności.

LEOŚ - 31 lipca 2013, 21:42:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@slyys
Kuciak-2
Bereszyński 5
Jodłowiec 5
Junior 3
Brzyski 3
Vrdoljak 5
Furman 3,5
Kosecki 3
Radovic 3
Saganowski 5
Dvalishvili 3,5
Ojamaa 3

TSW - 31 lipca 2013, 21:42:59 - *.182.189.12.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Do "obiektywny" z Wisly maluszku zejdz bo to jedyny zespol ktory w ostatnich latach zafundowal ci i twoim kolegom po szalu jakiekolwiek prawdziwe emocje w pucharach plus byl najblizej LM gdzie sedzia przekrecil z PAO a potem braklo ciut z APOELem w szczycie potegi i to byly 4 nie umeczone 3 rundy wiec zejdz z Wisly zuczku. Wspominaj Legie z 95..

0161 - 31 lipca 2013, 21:43:02 - *.dynamic.mm.pl
tak, racja "cenny remis", dodam że wywieziony z boiska jednej z "czołowych" drużyn Europy... bravo i szacun dla Legii, teraz LM stoi otworem... odbytniczym

obiektywny - 31 lipca 2013, 21:43:38 - *.gdansk.vectranet.pl
Po prostu TRAGEDIA! To był mistrz Polski??? Naprawdę trzeba było się mocno starać, żeby tv nie wyłączyć. Zero koncepcji gry, wolni, mega niedokładni..... gdyby nie nieudolność Molde to do przerwy byłoby po meczu...

DONG - 31 lipca 2013, 21:44:39 - *.dynamic.chello.pl
Zawodnicy chyba nie chcą dalej awansować, widać nie kalkuluje im się 'przemęczać', jedynie żal mi kibiców w całej Polsce, którzy oglądają taką padakę. Fajnie, że wczoraj był mecz gdzie polskiej drużynie zależało na dobrej grze i gryźli trawę. Nie rozumiem piłkarzyków Legii tym bardziej, że potencjał mają najlepszy w naszej lidze.

domo - 31 lipca 2013, 21:44:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale tragedia!!! wynik lepszy niż gra? o awans będzie bardzo ciężko.Może te rundę jeszcze przejdą ale na następną potrzebne są dobre wzmocnienia składu stoper i szybki napastnik bo Saganowski jest bez formy.

slyys - 31 lipca 2013, 21:46:24 - *.aizon.pl
a i jeszcze zapomniałem ocenić TRENERA :
Urban - 4 ( brak reakcji juz po 15 min, apatyczny jak cała druzyna, Ferguson to by przy lini zjadł drużyne MU a Urban w szoku )

Śląsk - 31 lipca 2013, 21:46:27 - *.dynamic.mm.pl
Wynik lepszy niż sama gra, jeżeli L, ma najlepszą kadrę i jak na razie w lidze idzie jak czołg ,a w el. LM gra takie Dno to jaki jest poziom naszej Ligi i innych drużyn przy całym szacunku Dla całej Ekstraklasy... Dlatego zadziwiają mnie wpisy typu "dno" itd, za nim cokolwiek napiszemy zastanówmy się jak by się spisała nasza ukochana drużyna, jutro gra moja drużyna Śląsk i wiem ze nie ma składu na puchary i ligę na raz ale jako normalny kibic kibicuję wszystkim naszym zespołom bo wiem jaka dzieli nas przepaść od reszty Europy i Świata...
Pozdro dla wszystkich normalnych

CRACOVIA - 31 lipca 2013, 21:46:34 - *.centertel.pl
1 połowa dramat, 2 powieść pozytywistyczna. Mam nie odparte wrażenie że Legia da za tydzień w molde molde i wylosuje kogoś z fartem, którego przejdzie. Zobaczycie jeszcze będziemy im gratulować ze po tylu latach polska drużyna itp... Tak czuje

TobiasWKS - 31 lipca 2013, 21:47:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i znowu strata punktów do rangingu . Polska dziękuję Legii ..

@slyys - 31 lipca 2013, 21:50:12 - *.dynamic.chello.pl
większość piłkarzy i tak nie lubi Urbana więc co się będzie narażał

boszzz - 31 lipca 2013, 21:51:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co za wysyp onetowych leszczy....
Normalnie (czyli jak Legia leje wszystkich po dupach) siedzą posłusznie w norach jak pluskwy za tapetą. No ale nich tylko Legii noga się powinie - wypełza ta cała zaraza i daje upust swoim kompleksikom. Strach pomyśleć jakby się ślinili gdyby Legia dziś przegrała! Kompleksy niektórym na mózg się rzuciły.
LEGIA PO CIEŻKIM MECZU WYWIOZŁA NIEZŁY WYNIK Z MISTRZEM NORWEGII. Dla każdego normalnego kibica polskiej piłki byłby to powód do zadowolenia bo jest duża szansa na awans do następnej rundy polskiego klubu (i tym samym zapewnieniu sobie gry w fazie grupowej LE). Jest szansa na podniesienie poziomu polskiej piłki (bo tylko regularna gra w rozgrywkach grupowych LM lub LE to zapewni) i trzeba za to ściskać kciuki ..... zamiast lametować jak stara baba na pogrzebie.

vigo0 - 31 lipca 2013, 21:51:56 - *.adsl.inetia.pl
To jest Mistrz Polski? Śmiechu warte, wielka Legia na papierze ahahahahahah

Tomek - 31 lipca 2013, 21:54:31 - *.ip.netia.com.pl
No napewno mamy kompleksy przed drużyną,która i tak zawsze jest faworyzowana w mediach;) i w Pzpnie człowieku zejdż na ziemie.

darek - 31 lipca 2013, 21:55:19 - *.centertel.pl
zenada

Gabro - 31 lipca 2013, 21:58:15 - *.dynamic.chello.pl
I jeszcze jedno. Przypomnijcie sobie z jakimi rezultatami wracały polskie zespoły ze Skandynawii w tamtym sezonie...

? - 31 lipca 2013, 21:58:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pełno znawców, kanapowych kibiców którzy nie potrafią piłki prosto kopnąć do drugiego pewnie a krytykują. Remis na wyjeździe korzystny wynik. Ciekawe co to za eksponowane stanowisko zajmujecie w waszych wiejskich klubach że krytykujecie Leśnodorskiego który jak na polskie realia stworzył bardzo dobry piłkarski biznes.

Rafał - 31 lipca 2013, 21:59:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Te patałachy z legii nie potrafia 3 celnych podań wykonać. Prezentuja poziom mongolskiej ligi okręgowej. Widać że sędziowie za nimi nie są tylko w eksttraklapie bo to co dziś wyprawiał sędzia to cyrk. Gol ze spalonego plus czerwona karta za spalonego z dopy. No ale w rewanżu i tak przegraja bo limit fuksu wykorzystany.

zibi - 31 lipca 2013, 21:59:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
Legio: jak można było zagrać tak fatalnie..?! Wynik lepszy niż gra. Fart niesamowity.

lukasz0072 - 31 lipca 2013, 22:02:29 - *.elblag.vectranet.pl
Wynik lepszy niż gra. Myślałem że zasnę patrząc na kopanine Legii.Nie wiem po co trener wogóle miesza w tym składzie niektórzy są nie zgrani.Jestem optymistą przed jutrzejszymi meczami pozdrawiam.

ziom - 31 lipca 2013, 22:04:35 - *.ostroleka.vectranet.pl
Największy błąd Legii to sprzedaż Wolskiego! Brakuje nam takiego technicznego gościa za napastnikiem. W środku za napastnikiem Radović i Wolski i nawet Sikorski mógłby grać w ataku i byłby królem strzelców ekstraklasy. A tak rado na skrzydle sie nie nadaje, a srodku pilkarze co mysla o defensywie, a dwójka z przodu o ataku. A kto ma rozgrywać? Dyktować tempo gry? Rozgrywać????

DONG - 31 lipca 2013, 22:08:34 - *.dynamic.chello.pl
@boszzz jesteś jakiś niedowartościowany, że obrażasz ludzi? Jesteś nieobiektywny i zaślepiony bo jesteś kibicem Legii. Zapomniałem dodać, że tak naprawdę to powinno być 0-1 dla Molde - ewidentny spalony Dwaliszwilego, wiec z tym wywalczonym remisem to przesada.

lukasz0072 - 31 lipca 2013, 22:10:50 - *.elblag.vectranet.pl
Ciekawe jak jutro kolejne polskie ekipy zagrają. Lech obowiązkowo musi wygrać chociaż z taką grą jak zagrali ostatni mecz z Cracovią to bym był ostrożny ale mam nadzieje że się myle. Śląsk jeżeli zagra na maksa to może być niespodzianka. Ta gra śląska za kadencji Levego wygląda zupełnie inaczej niż za Lenczyka.

greg - 31 lipca 2013, 22:14:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do tych co krytykują Legie mówie :macie racje bo gra szczególnie w 1 połowie to była tragedia,ale zastanówcie się o ugrałyby wasze kluby skoro dostają baty od Legii w lidze po 5;0 ? Wynik 1;1 na wyjezdzie to cud z taką grą, gorzej grac nie mozna ale wynik jest i trzeba go szanowac ,żeby go obronic trzeba zagrac zdecydowanie lepiej i mysle ze rewanz przy dopingu kibiców będzie lepszy w wykonaniu Legii.

lukasz0072 - 31 lipca 2013, 22:15:12 - *.elblag.vectranet.pl
Aha i zapomniałem dodać że legii brakuje klasowego napastnika. Saganowski ma już swoje lata i długo nie pociągnie a sam Dwaliszwili nie da rady no chyba że za takowego uważa się Ojammę który zagrał dobrze w dzisiejszym spotkaniu razem z Dossą Juniorem.

JacOL - 31 lipca 2013, 22:15:44 - *.play-internet.pl
Może i wynik dobry, ale Jasiu ustawi Legię pod 0:0 i ten rewanż w Warszawie to będzie thriller. Faworytem po tym meczu nadal Molde więc albo te pokraki z Legii (a to i tak najlepsza w tej chwili polska drużyna) zaczną grać na swoim poziomie albo nawet LE można zapomnieć. A przecież zespół ma ogromny potencjał. Do ogórów komentujących mecze Legii: tak jak ktoś napisał, jak was Mistrz Polski leje 3:0 to lament, ale jak Legia ma jeden słabszy dzień to nagle 3/4 Polski wychodzi z bagien.

olo w polo - 31 lipca 2013, 22:16:53 - *.wlms-broadband.com
ostatnio Slask przegrał z Heisenbergiem?!?(SZW) o LM lekko łatwo i przyjemnie, by następnie ten sam zespół ze Szwecji, przegrał decydująca walkę o LM chyba ze Celtikiem równie łatwo i przyjemnie a to pokazuje ze nawet jak uporamy sie z Molde... to nie ma co robic sobie nadziei.. jak napisal ktos tam wyżej...polska piłka poziomem = się JESZCZE z gruzińska, słoweńska, mołdawska, bośniacka, islandzka, litewska, łotewska, estońska, macedońska, choć pewnie już nie długo... na turndown..

lukasz0072 - 31 lipca 2013, 22:20:47 - *.elblag.vectranet.pl
Do olo w polo nawet te ligi są lepsze co wymieniłeś od naszej ekstrakaszany. Ty chyba nawet nie oglądasz naszej ligi. Szkoda że nie widziałeś w ostatni weekend mczu lecha z Cracovią taka kopanina że hej.Pozdrawiam

jaco - 31 lipca 2013, 22:24:30 - *.dynamic.chello.pl
Jak Legia nie poprawi gry i jakimś cudem prześliźnie się do Ligi Mistrzów to będzie wstyd na całą Europę, porażki 0:3, 0:4. Mają w tym roku farta legioniści bo gdyby po pierwszej połowie z The New Saints było 0:3, bo byśmy już ich nie oglądali.

pawel - 31 lipca 2013, 22:26:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego nie gral wawrzyn?

mars - 31 lipca 2013, 22:28:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Duza niespodzianka ten remis,molde z gry lepsze.Nie zapominajmy ze w Stuttgarcie wygrali w le,niedawno Molde jest dalej w grze tak samo jak Legia,sprawa awansu jest 50 na 50.

olo w polo - 31 lipca 2013, 22:31:26 - *.wlms-broadband.com
Oglądam i jak w tamtym roku coś jakiś mecz mogłeś wybrać tak w tym... jest padaka. Po tym co sie dzieje w Wisle odpada nam kolejny zespół na jakiś tam poziom w EP no bo kto? Legia ok. Lech ok Śląsk? Piast... Zagłębie... staczamy sie po równi pochyłej i taka prawda..
Osobiście uważam że zespoły ze powinny znaleźć sposób na przyciągniecie sponsorów aby te kluby sie rozwijały..a stadiony zapełniały, Lechia.. zero inwestycji poza młodzieżą, braki..
Legia miała Ljuboje i młodzi jakis tam wzór od "dziadka" liznęły.. inna bajka to "polska myśl szkoleniowa"... "i tak w koło wojtek"

typ - 31 lipca 2013, 22:34:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak by byla to walka po ktorej przy remisie ttrzeba by bylo glosowac ,to z 3 glosujacych bylo by 30 dla molde ,taka jest prawda,mi lechia podobala sie wczoraj bardziej od legii.

lukasz0072 - 31 lipca 2013, 22:40:19 - *.elblag.vectranet.pl
Do typ faktycznie wczorajszy remis lechii mnie zadowolił ale nie zauważyłeś że barcelona wogóle nie błysła. Później to chyba rezerwy barcelony B z segunda division grały i ten mecz wyglądał słabo. Ale wielki szacun dla Lechii pozdrawiam.

tomaszek67 - 31 lipca 2013, 22:41:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oż ty w Molde!
Sądzę, że dzisiejszą grą Legioniści udowodnili, że są w dobrej dyspozycji. Oczywiście na czoło wysuwają się interwencje w defensywie. Janek Urban od dawna powtarza, że Junior i Jodła to skała nie do przejścia, Norwegom pozostały więc tylko strefy boczne. Tam jednak brylował Bereś, którego forma i wartość rośnie z dnia na dzień. Sądzę, że Prezes Leśnodorski powinien już pomyśleć o zmianie warunków odstępnego w kontrakcie, bo właśnie przeczytałem w necie, że zainteresowany jest nim sam J. Mourinho.
Ponadto znów świetnie wypadła para napastników - Sagan i Dwali, a Furman i Kosecki rozegrali mecz życia.
Szkoda, że do tej drużyny zupełnie nie pasuje Ojamaa, strasznie kaleczy. Kuciak to moim zdaniem tragedia, puścił szmate z połowy boiska, którą obroniłaby cierpiąca na skomplikowaną chorobę głowy moja 4-letnia córka.
W rewanżu nie przewiduję problemów i sądzę, że wygramy 17:8.
Dziękuje, dobranoc

lukasz0072 - 31 lipca 2013, 22:43:21 - *.elblag.vectranet.pl
Do jasiek a może to kibice pogoni szczecin którzy dostali lanie 3-0 i to własnym stadionie. A jaka była napinka w tv jak pogoń upokorzyła wielkie zagłebie pozdrawiam.

Tomek - 31 lipca 2013, 22:44:33 - *.ip.netia.com.pl
Ciekawe czy tak się będziesz woził jak twoja drużyna,wpadnie w kryzys grając na 3 frontach kibicu sukcesu,większość piłkarzy jest wciskana do składu na siłę przez menedzerów nie mam przed nikim kompleksów tym bardziej w tym przypadku,w lidze okręgowej grają bardziej męsko od tych płaczków.

wip - 31 lipca 2013, 22:44:46 - *.play-internet.pl
tylko wynik. Reszta jest milczeniem

ron - 31 lipca 2013, 22:46:09 - *.dynamic.chello.pl
Gdyby nie Kuciak, to by w pierwszej połowie Norwegowie rozstrzelali by Legię niczym Breivik Utoyę... :|

lukasz0072 - 31 lipca 2013, 22:51:53 - *.elblag.vectranet.pl
Do wisła kra jak odpadną z molde obym się mylił to nie będzie śmiechu tylko to będzie normalna sytuacja przecież my przegrywamy z bach bach karabach levadiami itp.Pozdrawiam

antifa(L) - 31 lipca 2013, 23:11:43 - *.opera-mini.net (*.61.131.8)
gra dramat. wynik cieszy. a Franza i Wisle pozdrawiamy. bach, bach Karabach

Legia Fans - 31 lipca 2013, 23:13:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zagrali słabo!!! W Warszawie ich rozjedziemy!!!

gosc - 31 lipca 2013, 23:35:38 - *.dynamic.chello.pl
a co ma do tego wisla a co do meczu bedziecie musieli strzelic conajmniej 3 gole w warszawie zeby awansowac....

gosc - 31 lipca 2013, 23:37:29 - *.dynamic.chello.pl
aha antifa(L)puki co legia wozi sie na szczesciu a nie umiejetnosciach

(M) - 31 lipca 2013, 23:50:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chyba odpadną z taka grą

larsson32 - 31 lipca 2013, 23:54:38 - *.gdynia.mm.pl
F@n daj sobie na luz Anton napisał coś prawdziwego a ciebie to boli ja uważam ze takie sa właśnie realia.
Ponadto moim skromnym zdaniem oglądanie i śledzenie tego co się dzieje w tym rundach eliminacyjnych jest zwykłą stratą czasu.Oczywiście kiedyś śledziłem każdą minute jak nawiedzony pytanie tylko po co.Zrozumiałem jedno ci panowie co nie powiedzieć cwaniaki grają jak chcą olewając poważną piłke na takim szczeblu i jeszcze im za to płacą ogromne pieniądze.Prawda jest tez taka że każdą grą mozna osiągnąć sukces,ale fart się kiedyś kończy,a jeśli co roku się zmienia zespoł czyli ich własną mentalność sprzedając np. najlepszych obrońców to pretensje można mieć do odpowiedzialnych za takie durne i imbecylskie kroki.
Ważny wynik i tyle ale u siebie będzie moim zdaniem ciężej bo trzeba będzie pokazać klase i jaja.

bolekndm - 31 lipca 2013, 23:56:31 - *.111.238.0
Legia zagrała fatalnie, zwłaszcza w pierwszej połowie. Duet Saganowski-Dwaliszwili to kompletny niewypał, od początku nie funkcjonuje i naprawdę nie rozumiem czym się kieruje trener, uparcie ich wystawiając. W dodatku Radović na skrzydle to cień piłkarza, w porównaniu do tego jak gra na ofensywnym pomocniku. Dobry wynik ale poza tym ciężko doszukać się pozytywów.

ducze - 1 sierpnia 2013, 0:02:01 - *.as13285.net
Jak dla mnie Bereszynski to jest najslabsze ogniwo Legii. Co podanie strata. Urban otworz oczy

ueo - 1 sierpnia 2013, 0:23:33 - *.ntlworld.ie
ten z Legi co wychodzil przed meczem to sobie kilka razy wlosy porawil. beczka z typa no ale kto jak lubi

artekketra - 1 sierpnia 2013, 1:34:16 - *.dynamic.chello.pl
Oby reszta polskich drużyn osiągnęła przynajmniej taki wynik; wtedy się ponapinajcie i oby tak było.
Polak.

polfanatyk - 1 sierpnia 2013, 1:53:47 - *.opera-mini.net (*.37.181.234)
TRAGEDIA, całe milion pkt do rnk poszło, zła legia brzydale niech odpada jusz!

ŻabaGieKSa - 1 sierpnia 2013, 2:54:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mistrz i leader polskiej skopanej,kontra mistrz i 11aste miejsce w lidze ogorkowej...polska piłka dosiegneła dna,Molde przewazało i górowało nad tzw na wyrost polskim realem.Powinno sie karac za takie porownania.zenada.

Niklan - 1 sierpnia 2013, 5:47:18 - *.205.54.246.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Fatalna gra, ale liczy się wynik.Jest dobrze A wszyscy narzekają.Oj boli was że Legia zdobyła mistrza.

KibiCPiast - 1 sierpnia 2013, 6:37:10 - *.dynamic.chello.pl
Wynik dobry, ale poziom gry to katastrofa. Życzę L wygranej u siebie.

wichura - 1 sierpnia 2013, 7:00:05 - *.30.252.149.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ależ bezładna, trzecioligowa kopanina! Żadna z tych drużyn nie zasłużyła na grę w LM (i żadna tam nie zagra). Żal patrzeć, ale wygrany z tego dwumeczu (myślę, że Legia, bo jednak 1:1 na wyjeździe to dobry wynik, a Legię stać na dobre 45 minut w W-wie, a to na Norwegów wystarczy) zagra w LE...

as - 1 sierpnia 2013, 7:17:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jodlowiec powinien dołączyć do ławki z Wawrzyniakiem

Tooble - 1 sierpnia 2013, 7:52:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak się Legi karnych nie gwizda, tak jak w polskiej lidze (patrz końcówka poprzedniego sezonu), to Legia nie wygrywa. więc niech się chłopaki przyzwyczajają, bo tu karnymi meczu nie wygrają. zresztą co ja mówię, nie ma do czego bo po następnym meczu out z pucharów. :P

błehehehe - 1 sierpnia 2013, 7:58:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
a dla mnie najslabszym ogniwem legii jest wlasnie urban. on taktyki uczyl sie chyba przy wyrebie lasu i taka tez wiedze zaszczepil swoim drwalom

janpolak - 1 sierpnia 2013, 8:25:10 - *.bb.online.no
Ci wszyscy MEDRCOWIE od kopanej w TVN, ktorzy wychwalaja Legie pod niebiosa zobaczyli coz wart jest "miszcz" ( a moze nie widza ?). Do tego we wtorek jeden z MEDRCOW zapodal w wiadomosciach TVN,ze Korona wygrala z Wisla 3:2 tudziez zmienil Kuszczakowi imie z Tomasza na Lukasza...gdybym byl jego szefem dostalby bye,bye letter...zycze Legii sukcesow na boisku a nie w MEDIACH.
Pozdrawiam kochajacych football.

Anton - 1 sierpnia 2013, 8:28:52 - *.chrobry.pl
błehehehe: Masz rację. Legia ma naprawdę fajny skład. Urban to kiepski trener jak mało kto. Dobry zagraniczny trener do tej ekipy i może za rok za dwa by powalczyli jednak o LM.

Kupa - 1 sierpnia 2013, 8:36:56 - *.233.228.200
Furman DNOOOOOOOOOO co chwile piłke tracił, ufarbował sobie włosy i myśli ze jest niewiadomo kto niech sie nauczy w piłke grać bo za ten dzisiejszy mecz to mu powinni genitalia uciąć za kare

kamil - 1 sierpnia 2013, 8:40:42 - *.adsl.inetia.pl
Życzę Legii awansu mimo empatii. Wczoraj oglądając tą kopanine Legii to trzeba się tylko cieszyć , że w pierwszej połowie Legia nie przegrywała 0-4. Mam nadzieję , że w tym roku popatrzymy na LM z udziałem Legii. Tego życzę Legionistom! Pozdrawiam.
Kibic Radomiaka Radom.

ABG - 1 sierpnia 2013, 8:41:18 - *.play-internet.pl
Ja się delikatnie pytam z czym do LM?

kris - 1 sierpnia 2013, 8:56:31 - *.centertel.pl
Brawo Legia.Pozdro z Sosnowca.Więcej wiary w swoje umiejętności a LM jest nasza

lolek - 1 sierpnia 2013, 8:56:45 - *.xdsl.centertel.pl
Niech prezes Legii pan Leśnodurski opowie jak wzmocnił Legie na LM.Szkoda Legii że ma takich prezesów że co roku wyprzedają paru piłkarzy .Za Skorzy już gra Legii zaczynała mi się podobać ale działania prezesów zniechęcają do oglądania meczów tej drużyny.Dla trenera Skorzy ciągła wyprzedaż widocznie nie pasowała i odszedł a dla Urbana wygranie Ligi i Pucharu widocznie wystarcza ,może jakimś cudem przejdą Molde i załapią się do LE ,bo Liga Mistrzów z taką grą to tylko marzenie.Obym się mylił.

karol - 1 sierpnia 2013, 9:01:43 - *.dynamic.chello.pl
Dygresja. Pamiętacie jaki był lament w czerwcu, że Bereszyński odchodzi przed eLM? Fakty są takie, że wczoraj zagrał jak amator.
Wniosek na przyszłość. Nie ma co biadolić, że odchodzi ten czy tamten, bo na poziomie polskiej ligi dobrych graczy jest na świecie od cholery. Wystarczy dobry scouting i interes się kręci.

wodzu - 1 sierpnia 2013, 9:08:41 - *.strong-pc.com
Molde Awans!

LS - 1 sierpnia 2013, 9:17:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To był denny remis Legii, po beznadziejnej grze, po prostu dziadostwo.

krzysiek - 1 sierpnia 2013, 9:22:35 - *.ssp.dialog.net.pl
PODESZLI Z respektem dla rywala ... haha to ma byc wypwiedz trenera ? molde w lidze norweskiej to chlopcy do bicia !! a oni podchodza z respektem ? Ale nie ma czemu sie dziwic skoro z amatorami z wali to jak rowny z rownym grali !! Najgosze jest to ze zawsze wszystkim mydla oczy ze awans bedzie niestety awans to moze byc gora do 4 rundy i to koniec !! Nasza pilka to dno..

krzysiek - 1 sierpnia 2013, 9:25:59 - *.ssp.dialog.net.pl
Mnie krew zalewa jak oglada mecze z udzialem Legi w LM tych malolatow bym wszystkich na sybir powywozil i bym im wybil pilke z glowy bo nie maja pojecia o pilce noznej.

ast - 1 sierpnia 2013, 9:27:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jan Urban na dywaniku

ast - 1 sierpnia 2013, 9:30:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jan Urban jedzie na tym samym wuzku co Pavel Hapal moim zdaniem po tym meczu Legia zacznie tracić punkty w naszej lidze

Mi$ - 1 sierpnia 2013, 9:43:00 - *.free.aero2.net.pl
Cała Legia słabiutka, ale najgorszy Bereszyński. Szkoda, że Benfica go nie wzięła. Mimo wszystko wynik przed meczem wziąłbym w ciemno.

as - 1 sierpnia 2013, 9:47:18 - *.adsl.inetia.pl
czemu nie zagrał Patryk Mikita ???

epikur - 1 sierpnia 2013, 9:47:20 - *.play-internet.pl
Wygrywając z Molde Legia ma awans do fazy grupowej LE w kieszeni. W razie porażki przeciwnik w 4 r.kw.LE będzie o wiele trudniejszy. Poza t6ym gra toczy się 2,5 mln Euro za awans do ostatniej rundy eliminacji LM. Sytuacja przed rewanżem dobra patrząc na wynik, ale kiepska pod względem formy prezentowanej przez legionistów. Reasumując, za tydzień LW czeka najważniejszy mecz sezonu. Za kartki pauzować będzie Bereszyński. Przewidywalny skład: Kuciak- Broź, Junior, Jodłowiec, Brzyski- Ojamaa, Vrdoljak, Furman, Radovic, Kosecki- Dwaliszwili

judasz - 1 sierpnia 2013, 10:11:37 - *.ihelse.net
Wiecej szczescia niz rozumu. W lidze norweskiej Molde broni sie przed spadkiem, ale z Legia powinni strzelic 3. Jak ktos liczy na 0:0 to zeby sie nie przeliczyl jak w ubieglym roku z Rosemborgiem, tez liczyli na dowiezienie wyniku do konca. Piast tez chcial utrzymac wynik i skonczylo sie w dogrywce. Nie liczyl bym, ze skonczy sie 0:0. Trzeba po prostu chciec wygrac, zeby nie bylo nerwowki i tyle.

vps - 1 sierpnia 2013, 10:12:14 - *.tel.tkb.net.pl
hehe gol ze spalonego ? Moze Fryzjer zacza działać na skale miedzynarodowa ? xD Zartuje... I dobrze ze uznal bramke to jest rewanz za mecz Wisły w Atenach gdy Penksa zdobył prawidlowego gola..

@epikur - 1 sierpnia 2013, 10:13:15 - *.222.140-35.ip4.alfazone.pl
Pauzuje się za 3 żółte kartki , więc każdy zawodnik nie jest zagrożony

Rafik67 - 1 sierpnia 2013, 10:13:34 - *.dynamic.chello.pl
i ten "bezcenny" remis zawdzięczacie komu ?
byłym graczom Polonii Warszawa !!! ...no i chyba sędziemu.

7yt - 1 sierpnia 2013, 10:22:17 - *.133.192.173
Szokujace jest to jak slaba jest nasza liga.Mistrz Polski to kompromitacja

devlieger - 1 sierpnia 2013, 10:32:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ojejejejejejej, Legia po beznadziejnej grze jest i tak bliżej awansu niż Molde. Gorzej już być nie może więc to chyba powód do zadowolenia. Prawdopodobnie przejdą do 4 rundy, zgadzam się, że nie ma drużyny na LM ale po co to biadolenie, jeżeli Radovic zagra w środku to Legia powinna spokojnie prowadzić grę i awansować dalej. Problem byłby gdyby Legia zagrała najlepiej jak potrafi i nie dała rady wywieźć korzystnego rezultatu, tymczasem zagrali beznadziejnie a i tak są w korzystniejszej sytuacji przed rewanżem, czy to jest powód do narzekania?

devlieger - 1 sierpnia 2013, 10:35:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A wy wszyscy, którzy ograniczacie się do komentarzy typu: "dno", "żenada","kompromitacja" było was pełno gdy Lech męczył się z Interem Baku, gdzie byliście jak ten sam Lech ograł Man City? Jeżeli nie macie nic ciekawego i konstruktywnego do powiedzenia to może lepiej się nie ośmieszajcie? A co jeśli jakiś nasz zespół zaskoczy? Gdzie będziecie? Gdzie będą wasze komentarze "Polska piłka to dno"? Zastanawialiście się nad tym. Tacy z was kibice co tylko usłyszeli wynik w TV i przyszli poszczekać. Administracja powinna usuwać komentarze nic nie wnoszące do dyskusji, zajmuje to tylko miejsce i irytuje normalnych kibiców, szkoda, że coś takiego ma miejsce.

Mądry - 1 sierpnia 2013, 10:58:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jeżeli Legia po bardzo słabej grze remisuje bramkowo na wyjeździe...to tylko się CIESZYĆ !!!
Czyli jak zagra dobrze to będzie wysokie zwycięstwo.
Oczywiście obrona do dużej poprawy bo bramka dla Molde to kpina.
Powodzenia w rewanżu.

mamoń - 1 sierpnia 2013, 11:21:34 - *.szczecin.mm.pl
Legia to jest MISS ZAKŁADU KARNEGO. W Polsce - agresja, ciągłe dyskusje z sędziami, a za granicą - każdy widział - potulne pieski. Mecze grupy mistrzowskiej na wiosnę muszą sędziować arbitrzy z zagranicy.
We wczorajszym meczu - ZERO dyskusji z arbitrem, kilka dni temu w Szczecinie - CIĄGŁE PŁACZE przez 60 minut. Piłkarsko ten zespół jest przeciętny, ale za to w kraju nadrabiają gębą i aurą tworzoną przez media.

ksg - 1 sierpnia 2013, 11:36:12 - *.walbrzych.vectranet.pl
do anton
jeżeli sądzisz że liga polska jest słabsza od kazachskiej to jesteś chory na łep .
A tak wogóle legia była faworytem bo była rozstawiona .Dla twoje wiadomości liga polska jest 23 w rankingu uefa .
legia ma szansę na awans do ligi mistrzów.
Ją wieżę że legia od następnego spotkania będzie lepiej grać.

@asd - 1 sierpnia 2013, 11:50:32 - *.internetia.net.pl
hahah masz się czym chwalić...Legia dno dna a gadanie w stylu "W PL są bezkonkurencyjni" ma się nijak do olewackiego podejścia do pucharów.

danielos34 - 1 sierpnia 2013, 11:55:59 - *.cht-bng-014.adsl.virginmedia.net
...ja osobiście jestem bardzo zniesmaczony...co w tej drużynie,baaa co wogóle w tej dyscyplinie sportu robi Tomasz Jodłowiec?????????ludzie dymają u prywaciarzy w Polsce za 1400 netto,często są dymani na kase...sorry może odeszłem troszke od tematu ale dla wyżej wymienionych kopaczy powinny być kary finansowe...za brak szacunku dla kibica tego przed tv i na stadionie...mam 3 letniego syna i bardzo chciałbym zaszczepić w nim pasje do piłki nożnej ale nie przykładem Tomasza Jodłowca...to jest anty futbol...

:) - 1 sierpnia 2013, 12:13:53 - *.133.192.173
Legia-Molde1-2

qqrq - 1 sierpnia 2013, 12:36:57 - *.in.net.pl
Kosecki powinien dostać złotą piłkę i piłować nią drewno w tartaku. Chłopak Obraniakowi do pięt nie dorasta, no ale 80% "znawców" polskiej piłki daje sobie wciskać kit, że Kosecki jest lepszy.

normalny - 1 sierpnia 2013, 12:37:33 - *.centertel.pl
Nie narzekajcie... Gra tragedia, ale ważny wynik i iv runda i gra conajmniej w LE... Pozdro

Anton - 1 sierpnia 2013, 12:40:06 - *.chrobry.pl
@ksg: 21. miejsce nawet w woli ścisłości. Ranking UEFA obejmuje on lata 5 lat gry. Nasza liga może i jest ciekawsza i bardziej wyrównana. Ale czołówka naszej ligi nie dałaby rady w konfrontacji z czołówkami lig tj: azerska (Neftchi Baku, Qarabach Agdam, Iner Baku) czy kazaska (Shaktior Karaganda, FK Aktobe, Irtysh Pawłodar).

asd - 1 sierpnia 2013, 12:40:24 - *.cdma.centertel.pl
Wiecie co? Duża wina jest Urbana. Zrobił to samo co Rumak gdy Lech grał z Legią przez co przegrał CHCIAŁ GRAĆ NA REMIS! Lepszą opcją jest gra TYLKO o zwycięstwo, tak jak to robi Legia w Ekstraklasie. Poza tym, za wiele nagadał zawodnikom o rywalu że jest taki mocny, dlatego czuli respekt i troszkę bali się otworzyć grę.

m - 1 sierpnia 2013, 12:40:43 - *.centertel.pl
tragedia! tego nie dalo sie ogladac! jak legia przejdzie molde to bedzie mozna mowic o duzym szczesciu! sa beznadziejni! poziom ligi okregowej!!!

Anton - 1 sierpnia 2013, 12:43:29 - *.chrobry.pl
...a już na pewno mieliby duże problemy. Wspomnisz moja słowa za 3-5 lat. Azerska liga za ok 3 lata przegoni nas w rankingu, a kazaska może za 5-6 lat.

Obiektywny - 1 sierpnia 2013, 12:49:46 - *.play-internet.pl
Obiektywnie patrząc, już po Legii. Pamiętacie Rosenborg ? Czy przypadkiem na Łazienkowskiej nie było 2:2 ?

Adric - 1 sierpnia 2013, 13:10:49 - *.adsl.inetia.pl
@Anton
Jak na razie to najmocniejsza w Europie liga azerska ma spore kłopoty, gdyż w obecnym sezonie została im tylko jedna drużyna w europejskich pucharach (Polacy mają trzy), a Neftchi Baku nie potrafiło wyeliminować nawet mistrza Albanii.
@Obiektywny
Tak, pamiętamy Rosenborg. Nie, na Łazienkowskiej było 1:1.

iks - 1 sierpnia 2013, 13:14:32 - *.czarnet.pl
czemu Legia ma tylko 0,325 pkt do rankingu (tyle co np Wisła która nie gra) a Lech i Sląsk po 1,325 ??

imej - 1 sierpnia 2013, 13:20:34 - *.156.60.130
Legia była po prostu słabsza...

Hultajhohl - 1 sierpnia 2013, 13:51:53 - *.cirow.pl
Niestety nie dało się tej Legii oglądać. Mam nadzieję, że za tydzień w Warszawie kibice nie pozwolą piłkarzom przejść obok meczu. A Prezes Celebryta wezwie na dywanik trenera. Bo nie mam pretensji do piłkarzy o brak umiejętności ale o brak ambicji. Po meczu nie widać było po legionistach, żeby oddychali rękawami. A kibice Legii, którzy na trybunach się znaleźli a także Ci przed telewizorem zasłużyli na odrobinę szacunku.

Obiektywny - 1 sierpnia 2013, 14:00:08 - *.play-internet.pl
To przez Urbana. Powiedział że zadowoli go remis, to jego piłkarze zagrali na remis. Z Urbanem powinien prezes poważnie pogadać, bo w rewanżu różnie może być, niech Urbanowi nie przyjdzie do głowy, by grać na 0:0, a coś czuje że właśnie tak będzie chciał grać.

DENIS - 1 sierpnia 2013, 14:06:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wynik dobry gra do kitu tak dłużej się nie da

roman_ciek - 1 sierpnia 2013, 14:16:11 - *.dynamic.mm.pl
tvp ma prawa do transmisji 3rundy el LE ?

Znany - 1 sierpnia 2013, 14:23:47 - *.adsl.inetia.pl
Dobra Zobaczymy Czy Dziś Lech Lub Śląsk bardziej zachwycą bo moim zdaniem 1:1 na wyjeżdzie to dobry wynik ale Eksperci tu patrzą na styl BVB 2 sezony temu grało ładną piłkę w LM a mimo to nie wyszła z grupy ja nie patrzę na styl tylko na wynik a wynik jest korzystny

Anton - 1 sierpnia 2013, 15:07:53 - *.chrobry.pl
@Adric: Legia też by przegrała z Skenderbeu Korce. Nie wierzysz to obejrzysz skrót z meczu rewanżowego z Neftchi. Inter Baku ledwo co przegrał z norweskim Tromso z którym żaden nasz klub nie miałby szans (to nie Molde co walczy o utrzymanie). Qaranach to wiemy. Nasza kluby zbierają jeszcze profity z rozstawień, ale to się w końcu skończy.

kaka - 1 sierpnia 2013, 15:13:01 - *.ostrowiec-sw.vectranet.pl
cypryjskie transfery-KATASTROFA

kibic - 1 sierpnia 2013, 15:15:11 - *.239.246.231
do Znany: jeżeli dla ciebie ważny jest tylko wynik to nie mam pytań. To styl przyciąga kibiców na trybuny, nie wyniki, czego najlepszym przykładem jest właśnie Legia, na którą, mimo promocji na każdym kroku w mediach, przychodzi coraz mniej kibiców. Legia miała styl za trenera Skorży i wtedy miło było oglądać jej mecze. Za trenera Urbana to jest męka dla zwykłego kibica (patrz poprzedni sezon w el.LE, patrz el.LM). A wspomniana przez ciebie BVB styl ma i dlatego w następnym sezonie o mało co tej LM nie wygrała. Legia w przypadku braku awansu do rozgrywek grupowych, może się posypać tak samo jak Wisła w 2011 roku.

Anton - 1 sierpnia 2013, 15:16:09 - *.chrobry.pl
Po za tym ostatnie wyniki meczów polsko-azerskich: 2010/11: I.Baku-Lech 0-1; 1-0 k. 8-9 2010/11: Wisła - Qarabag 0-1, 2-3 2012/13: Khazar - Lech 1-1, 0-1 , 2013/14: Qarabag - Piast 2:1, d,2:2.
Czyli: 8 meczów: 4 zw Azerów, 2 remisy, 2 zw Polaków. Prawda w oczy kole.

Adric - 1 sierpnia 2013, 15:47:20 - *.adsl.inetia.pl
@Anton
Do rankingu nie dostaje się punktów za mecze, w których się prawie awansowało albo za te, które hipotetycznie by się grało. Poza tym zapomniałeś wspomnieć o Chazarze Lenkoran, który w dwumeczu z Maccabi Hajfą stracił 10 bramek nie zdobywając żadnej. Liga azerska fakt faktem, robi postępy, jest o wiele silniejsza niż jeszcze 10 lat temu. Ale kluby azerskie nie są też jakimiś wybitnymi drużynami i dobre występy mieszają z kompromitującymi wpadkami. Mają pieniądze, ale posiadanie pieniędzy nie przekłada się od razu na wyniki.
Piszesz o pojedynkach polsko-azerskich, a ja mogę ci przytoczyć ostatnie wyniki meczów polsko-angielskich: 2010/11: Manchester City - Lech 3:1, 1:3. 2011/12: Wisła - Fulham 1:0, 1:4. Czyli: 4 mecze: 2 zw Polaków, 2 zw Anglików. Gdyby na takiej podstawie oceniać poziom piłki w różnych krajach, to wynikałoby z tego, że Ekstraklasa i Premier League stoją na porównywalnym poziomie.

d - 1 sierpnia 2013, 15:48:32 - *.adsl.inetia.pl
Legia naprawdę miała dużo szczęścia.
Może być tak ( oczywiście lepiej na to nie liczyć), że będą jechali na farcie - że w końcu do nas uśmiechnie się szczęście, bo już kilka razy nasze drużyny były blisko,( Wisła-LM, Legia rok temu LE) ale odpadały nie mając tego szczęścia.
Może byłoby to ( patrząc na grę ) trochę niesprawiedliwe, ale jak wspomniałem- DOŚĆ JUŻ PECHA! Pora by do nas (Plaków) w końcu uśmiechnęło się szczęście.
Jeszcze lepszym przykładem jest nasza drużyna narodowa -dominowali w meczu z Mołdawią, mieli dużo akcji, ale byli nieskuteczni, a Mołdawianie wykorzystali jedna z nielicznych okazji i niestety skończyło się na remisie.

Legionis80 - 1 sierpnia 2013, 16:04:32 - *.centertel.pl
Usztywnila ich stawka meczu, dodatkowo Wikingowie przypuscili frontalny atak...dlatego zeszlo z nich powietrze w 2 polowie... Wierze ze dzieki Naszemu dopingowi dostana skrzydel w srode i obie polowy zagraja dobrze. Tomaszek67 jezeli Oyamaa i Kuciak sa najslabsi ...to Kopernik byla kobieta :-) zmien dostawce.. LEGIA MISTRZ.

Legionis80 - 1 sierpnia 2013, 16:06:27 - *.centertel.pl
Usztywnila ich stawka meczu, dodatkowo Wikingowie przypuscili frontalny atak...dlatego zeszlo z nich powietrze w 2 polowie... Wierze ze dzieki Naszemu dopingowi dostana skrzydel w srode i obie polowy zagraja dobrze. Tomaszek67 jezeli Oyamaa i Kuciak sa najslabsi ...to Kopernik byla kobieta :-) zmien dostawce.. LEGIA MISTRZ.

d - 1 sierpnia 2013, 16:09:03 - *.adsl.inetia.pl
Styl Legii na razie nijaki. Z taką grą nie przeszliby Spartaka jak 2 lata temu-nie ma tego charakteru, no i niestety nie ma kilku Polaków-Trzeba było się ich wszystkich pozbywać ?!
Mimo zawalenie pewnego mistrzostwa Skorża był chyba jednak lepszy.
Moim zdaniem devlieger ma rację pisząc że
Jan Urban jest tylko przyzwoitym szkoleniowcem ( na ligę to wystarczy), ale na puchary potrzeba naprawdę lepszego.
Lech podobnie- czy nie stać ich na lepszego trenera?!Może jakby odpadli to by zmienili ( czego nie życzę tzn. odpadnięcia, bo zmiany tak, bo 2 ostatnie sezony były fatalne jeżeli chodzi o puchary-2 lata temu nie grali, a rok temu odpadli w 3 r. el., a przy 3 byłoby nieciekawie, bo za 2 lub 3 lata odpadnie im temu b. dobry sezon z 10 pkt i trzeba to JUŻ POWTÓRZYĆ, albo się zbliżyć).
Legii też nie życzę opadnięcia, ale nie wiem jaka inna przyczyna mogłaby spowodować ich zwolnienie ( może słaba gra w lidze- no ale żeby ostatecznie jakies wynalazki typu Jagiellonia nie weszły na ich miejsce do pucharów za rok

fakty - 1 sierpnia 2013, 16:15:48 - *.play-internet.pl
Ze skusiakiem w bramce, Legia nie ma w dwumeczu z Molde żadnych szans. Fart skusiaka skończy się gdy w rewanżu Molde będzie częściej strzelać w światło bramki, jeśli Legia nie strzeli w rewanżu trzech,czterech bramek, odpadnie.

Leon - 1 sierpnia 2013, 17:10:46 - *.239.125.190
Dobrze jest. Pamiętam, jak przed rokiem Rosenborg wyeliminował Legię. W tym roku będzie lepiej. Faza grupowa Ligi Europy będzie dla Legii.

Anton - 1 sierpnia 2013, 17:25:23 - *.dynamic.chello.pl
@Ardic: Ale oprócz liczb. Trzeba też myśleć. Dla Man City i Juve 3 lata temu olały LE. Z Fulham Wisła nie miała szans była o klasę gorsza. A w moich przytoczonych meczach z Azerami Polacy byli gorsi! I jak wygrywali to szczęśliwie. I dobrze, że pkt się nie daje za hipotetyczne mecze, ale każdy ma wzrok i jak ogląda to widzi jaki jest poziom. Zreszta za 3 lata zobaczysz, że azerska liga będzie nad polską także w rankingu.

Anton - 1 sierpnia 2013, 17:26:54 - *.dynamic.chello.pl
Khazar Lenkoran to zespół co walczył o utrzymanie w poprzednim sezonie. To tak jakby z Polski grał Widzew, albo Pogoń. Z Maccabi Hajfa dostali by takie same baty.

TSW - 1 sierpnia 2013, 17:52:22 - *.ists.pl
Adric nieźle zmiadzyl bełkoty Antona, typowe dla bardzo zakompleksionych polaczków, którzy wszędzie widzą luksus i postęp oprócz swojego podwórka, nieważne czy to tyczy kraju, piłki czy czegokolwiek. Adric browar
Co do Penksy i PAO to nie nazwalbym tego teraz "rewanżem" bo tamten gol dawał AWANS DO LIGI MISTRZÓW a ten jest nic nieznaczący przy tamtym.

needle - 1 sierpnia 2013, 17:59:05 - *.adsl.inetia.pl
Część osób, które tu pisze nawet nie wie, że trzeba wyeliminować Molde, aby trafić do LE ...
inni plotą 3 po 3:
@Anton
Przestań pisac takie rzeczy, bo piszesz nieprawdę. W dodatku udajesz, że oglądasz na bieząco ligę białoruską czy gruzińską.
Odpowiedź (doskonałą) otrzymałeś od ===> kultura
@stalkerus, @Ares, @D.Eyna - to w Europie też wszystkich sędziów LEGIA przekupiła? Piszcie więcej, bo to zawsze jest odkrywcze A Afrykańskich też...??? ;-))
@Janóż głupota czy prowokacja jak by spytał Pietrzak...?
@ Adel, - Najbardziej przyzwoicie w pucharach wyglądał Piast. Widać inii maja szczęście wpisane i na tym jadą, to właśnie jest obraz naszej kopanej.
-> Chłopie, pisz skecze do kabaretów, przecież się marnujesz, a byłbyć kimś!
@fakty -jw.
krzysiek vel wladek (bo masz kilka nicków )-
Tragedia !! najgorszy zespol ligi norweskiej robil z mistrzem polski co chcial .
-> Nie pisz już nigdy publicznie, przynajmniej o piłce, ok...?
Na +/- ew.
@Obiektywny - obyś się mylił
@kamil - Warto omówic całość wpisu.
Życzę Legii awansu mimo empatii.
-> Radziłbym nie zaczynać od trudniejszych słów, bo może się zdażyć, że kilka isób zna ich znaczenie; Ty-jak widać- nie
Wczoraj oglądając tą kopanine Legii to trzeba się tylko cieszyć , że w pierwszej połowie Legia nie przegrywała 0-4.
-> Pierwsza połowa była słaba po stronie gości, druga odwrotnie; gdyby każda składniejsza akcja kończyła się bramką byłby wynik 8:6, a jak pewnie wiesz musi się wtoczyć. Wtoczyło się po jednym z każdej strony
Mam nadzieję , że w tym roku popatrzymy na LM z udziałem Legii.
Kibic Radomiaka Radom.
-> Jest szansa; LEGIA na 5 meczów tylko 1 remis reszta zwycięstwa.
Co do RADOMIAKA to czekamy w Ekstra, gdzie możecie zastąpić np. ŚLĄSK, który Was kiedyś sprzedał
A na (+)
@mlooody -racja!
@devlieger - bardzo ciekawe to co piszesz; muszę jeszcze raz przeanalizować meczyk
i po zastanowieniu @boszzz
IGła
PS jeszcze dopisze pewnie coś od siebie później

mario - 1 sierpnia 2013, 18:18:44 - *.97.62.154
(L) obrony wogole niema, juz w lidze to bylo widac, patrzac na poziom pilkarski nie ma sie co dziwic ze Polska jest na 75 miejscu w rankingu FIFA,
(poziom ligi to dno) gdyby nie Kucjak to ..... ( niech kazdy sobie dopowie), na tle Europy jestesmy slabi ze az zal na to patrzec, bo przeciez mamy w lidze zawodowcow a nie amatorow

KSP 1911 - 1 sierpnia 2013, 18:52:24 - *.dynamic.mm.pl
Rodowity klub stolicy - POLONIA !!!

... - 1 sierpnia 2013, 20:23:23 - *.85-237-183.tkchopin.pl
Kuba Kosecka... ta panienka mnie rozbraja ... myśli ze jak w Polsce sedziowie przekupieni i za każde wywrócenie się tej panienki gwiżdżą rzuty wolne i karne to w Europie i reprezentacji tak samo będzie... wielkie zdziwienie że panienkę ktoś dotknął i faulu nie ma o jejku...

needle - 2 sierpnia 2013, 9:56:57 - *.adsl.inetia.pl
116 Legia Warszawa
ost 5 lat: 1,425 0,900 8,325 2,000 0,375 suma: 13,025 17,625
Zastanawiam się czy na tym portalu kuż nie jest za nic odpowiedzialny...?
Czemu nie poprawicie tego (za ostatni sezom). A może nie chcecie, aby była przed WISŁA...?
No ale tak czy owak chyba kiedyś trzeba będzie to zmienić...czy nie...?
IGła
PS @...
Mam nadzieję, że kiedyś się spotkacie i powiesz mu to w twarz
Mam nadzieję, że później długo nie będziesz mógł mówić ;-), a może i pisać...?

needle - 2 sierpnia 2013, 10:28:33 - *.adsl.inetia.pl
Sprawa jest o tyle ciekawa, że (wygląda na to) 5 drużyn bedzie rozstawionych w IV rundzie qLM
a poza STEAUĄ oraz VICORIĄ nikt nie jest pewny awansu. To oznacza, że o 3 miejsca rozstawionych walczą:
1. FC Basel 1893 1-0 z Maccabi Tel Awiw;
2. Celtic Glasgow 1-0 z IF Elfsborg;
3. APÓEL Nikozja 1-1 z NK Maribor;
4. Dinamo Zagrzeb 1-0 z Sheriff Tiraspol
5. Austria Wiedeń 1-0 z Fimleikafélag Hafnarfjarðar
6. LEGIA po remisie na wyjeździe z MOLDE
Zauważmy, że faworyci nie są w idealnej sytuacji grając drugi mecz i siebie.
Myślę, że ===> BASEL to najsilniejsza drużyna w grupie mistrzowskiej i trudno by było ich wyeliminować; z pozostałymi można powalczyć. Inwestują od bodaj 6 lat duże pieniądze w drużyne i są rezultaty! Przy dwóch równych zespołach szanse są 50:50 czy 40:60; może się zdażyć wszystko.
Wydaje się, że AUSTRIA ma największe szanse z pozostałych bo (podobnie jak 2 wymienione zespoły, które najpewniej awansują i SZACHTIOR wylosowali najlepiej
Ostatnia uwaga jest taka, że nawet gdyby LEGIA awanasowała do IV rundy i w wyniku porażek trzech spośród pięciu faworytów była rozstawiona to nie ma co liczyć, że będą to zespoły słabe w walce o grupę LM.
Absolutnie jest to do wygrania, ale jak niektórzy wiedzą prawdopodobieństwa się mnoży
Jeśli zatem przyjmiemy, że w awansie do IV rundy mamy 60 czy nawet 65% szans to w następnej rundzie będzie to ok 50 (chyba, że trafimy na szwajcarski lub islandzki!)
zatem 30-32% szansy mamy na awans do grupy; tamci nam nie uciekli choć CELTIC gra otwartą piłke i jak im podejdzie dzień to mogę ograć niemal każdego. Z tym, że w tym sezonie sobie nie potrenowali w lidze, bo nie było z kim; to też istotne
Cóż, bądźmy dobrej myśli
IGła

tribunal - 2 sierpnia 2013, 16:10:47 - *.centertel.pl
Lepszy taki rezultat niz fajna przegrana . lekka rotacja nie zaszkodzila skutecznosci zeby zgarnać wszystko w Polsce. Narazie od asystentow treningu pilkarskiego bym sie odczepil. Bardziej martwie sie o sfere mentalna i prezesa, bo frekwencja na stadionie, żenada w meczach o lige mistrzów. Slask niby wygral pieknie, ale watpliwe by dostali sie dalej (minimalna roznica , nie wspominajac ,ze sporo pustych miejsc). Legionisci nie mają rażenia bez widowni , mecze wyjazdowe cieniutkie. Obroncom w zeszlym sezonie to dodawalo lepszej kondycji. Pracownikom zaczyna odbijac , bo ich statystyki spadają i mieszają w sztabie, zeby było na kogo zwalić. Dlatego jak trzeba było wyplacic premie za miastrzostwo i obnizyc kontrakty na nowy sezon z mozliwoscia automatycznej podwyzki -jeszcze wiekszej- w przypadku grupy LM to jakos to mialo byc (samo?) . Za wszystko tera obarczyc prezesa, bo sie facet wypromował na najlepszego menedzera w Polsce i konkurencja z podkulonym ogonkiem. A tera wykaza, ze prezes mało odpowiedzialny i nic nie zrobi. Moze bilety sie zmarnują, jakby Legia nie miała już nic do zrobienia. Ale 8 mln od UEFY to by tam wszyscy chcieli . Tymczasem na Lechie prawie komplet i pewnie zamiast awansu do europejskich pucharow bedzie bronil sie przed spadkiem ,zeby nie zawyzac poziomu ekstraklasy. Co z tego , ze PZPN i tak nie sprzeda wszystkich wejsciowek na reprezentacje. Wiadomo jak zeszli w rankingu . Troche Kuba Kosecki przybity miedzynarodowo. jak se przypomni kadre (ten brak zgrania) to mu sie moze robic odruch taki ,ze wypada nie najlepiej. Przejdzie mu. Moze nie odrazu , bo jakby byl Kucharczyk mialby z im grac. Pytanie co zrobić ,zeby reszta nie olała i siadła na laurach jak marketingowcy ?

tribunal - 2 sierpnia 2013, 16:15:02 - *.centertel.pl
wiceprezes zainkasowal po ostatnim wyczynie sprzedaz najwiecej karnetow i co...ten sezon do skreslenia ?
Decyzja nie moze byc pochopna , ale konkret tez profesjonalny.
Mamy typowy syndrom po sukcesie. Szkoda , bo zawodnikom brakuje w tym sezonie awansu do LM , zeby powiedziec ze swoje wykonali , czego nikt ostatnio. Klub jak wszedzie dobrze działa to i szkolenie dobrze funkcjonuje . Kazdy czynnik wpływa na wypadkową. Oby to był wynik zdobycia ligi mistrzow. Wtedy w nastepnym roku obecne zyski nie przepadną i nikogo nie bedzie trzeba zwalniac . Kolejne podwyzki (rekordowe) moga juz zrujnowac . zaden sponsor moze nie chciec dolozyc do czegos tak niezorganizowanego . Ludzie w ferworze sie zapominają chwilowo, to zrozumiałe. Ważne zeby zachowac trzezwosc umyslu jak kolejny mecz bedzie swiecil sektorami nie zajętymi przez kibicow.

kawanalawe - 2 sierpnia 2013, 16:28:10 - *.centertel.pl
Narazie nie jest zle, ale ktos kto zarządza powinien sie opamiętać! Kibice dopingują jak zawodowcy , a na Łazienkowskiej jacyś jak amatorzy nieswiadomie spiepszają taką oprawe .

bezspiny.. - 2 sierpnia 2013, 17:06:00 - *.centertel.pl
Nasz Gruzin tez mial zatracenie i kryzys, ale sie odblokowal. Jakby nie on byloby juz mozna tylko pozamiatac .
Chocby takie dogranie to i dla juniora pestka.
Trener miał przeczucie, że to tez kwestia pomocników,
ale biegać muszą napastnicy bez wyjątków.
To nie play station . Tu zamęczenie jest priorytetem zaraz po trafieniu gola.
Ataki na bramke, te celne -obronione, mocniej neutralizują przeciwnika. Rywal wtedy oprocz napadu gra w defensywie .
Zaiste teraz wystarczy przetrzymac piłke. podania na połowie , jeszcze idą. nie wychodzi właśnie w przodzie , straty to rozgrywać bez szarzy. Lecz oczywiście rekacja w odbiorze musi byc, bo jak sie Norwegowie rozpędzą to mogą przeszkodzić dosyć problemowo.
Całe szczescie iż futbol to cos takiego, ze moze zagrac Dania prawie zupelnie nie przygotowana (no niby moze szybko nadrobic jakąś taktyką) i zwyciezyc mistrzostwo Europy . Ktos doda ,ze taka Polska , moze wygrywac 1:0 , pozniej miec przewage zawodnika i zremisowac na euro. Ale Polska to tez klęska chyba do pięciu przed turniejem i dalej nagle medal olimipjski.
Kazdego da sie zastapic z aktualną dyspozycją (nastawienie, ktore wpływa na możliwości wytrzymałościowe), moze nie wszystkich tak samo łatwo. Ale na tym polega trudność strategów piłkarskich . Kowalczyk starszy , niby mądrzejszy, no i mamy marketingowców juz tak sie zgrali ze sprawe mają w d... poniekad

tabela1 - 2 sierpnia 2013, 17:25:14 - *.centertel.pl
Nie ma co panikowac , ale dumać też nie ma co. Trzeba gadac co jak. Molde obecną grą dorównuje chyba tylko Celtic. Jak przejdziemy ich to nie widze po grze kandydata do ligi mistrzow innego jak Legia (z puli eliminacyjnej). Ciezko jest na takim tle Polakom, ale taka Barcelona nie dała rady u nas.

I - 2 sierpnia 2013, 19:42:26 - *.228.33.205
Nie ma o czym rozmawiac, ale można powspominac ; jak naprzyklad Lech wyeliminowal Juventus, ogral Man.City . Ogolnie technicznie zblizylismy sie do czolowki. Nawala ciagle psycha w zespolach, a od tego zalezy zgranie - Piast Gliwiczki - jaki trener taki klub. Zachodnie kluby zawsze mają kogoś kto ciągnie w różnych momentach wsrod grających . Tam jak juz sie wychodzi na murawe to proste sie wykazac. Przebic sie do skladu to podstawa. U nas jak juz jest jedenastka to nie ma rozkładu jazdy i albo ktoś sie spóźnia ze strzałem ,a to za szybko przekombinuje z dryblingiem lub stoi i czeka na piłke. Ewentualnie trener ma byc jak zawiadowca, ciagle przy linii i wskazywac. Takim byl Bakero , jest Urban i może bedzie Probierz !

I - 2 sierpnia 2013, 20:02:07 - *.228.33.205

c.d.
Poznaniakom niektorym poprzewracalo sie . to pozniej dopiero Zalgiris sprowadza na ziemie . Moze czlowiek tak ma , ze jak nie jest w stanie (ma dola zwiazanego z obawami, ze moze mu przepasc zarobienia jeszcze wiekszej kasy - uefa za wygranie meczu w LM placi dodatkowy bonus extra milion euro - 50% za punkt -oprocz za awans!) to na sile proboje wmowic innym ze tak nie jest, ze dobrze robi, ze jest w porządku. Moze nie bierze pod uwage zeby oszukac siebie jeszcze i taką forme weryfikuje boisko . jakies pjerdouki na treningach mogą być niestotne, ale jak juz sie występuje na meczu to trzeba przykładać się porządnie . Ustalac po spotkaniu , co ktos zrobil nie tak i potem tylko kontrola w czasie meczu i korygowanie kiedy nie można odreagować presje. obciazajace szkolenie przed meczem zwieksza stres i morale spada. Jak spada morale to wystepuje wspomniane przemotywowanie zamiast wlasciwej selekcji . Jak ustawienie nie pomaga to popelnia sie bledy ktore nie mozna poprawic.

I - 2 sierpnia 2013, 20:03:30 - *.228.33.205

c.d.
Tak powstaje blamaż - to też sztuka, zeby tyle nieodpowiedniego było . Przed, to jest jak gra wstępna do meczu, najlepiej poprostu zagrac sparing , z mozliwoscia zatrzymania meczu i wyjasnienia coś tak ze widac w 3d dokladnie i zrozumiale sie utrwala wizja trenerska .
Filozofia moze byc inna ,z wyswietaczem ,ale pilkarz ma wypelniac okreslone zadania na boisku i miec ewentualnie asekuracyjne wsparcie. Oczywiscie na polska lige wystarczy ze wie , jak przyjac pilke zeby nie odskoczyla ( miec czas na pomyslenie co dalej), jak prowadzic pilke lub podawać(zeby nie zabrano) i jak oddac strzal w _b r a m k e_ (próby stałych fragmentów z piłki stojącej, mniej z kulającej). Najmniej jest właśnie o wspolpracy, wymiennosci pozycji w tzw. meczu testowym przerywanym.

I - 2 sierpnia 2013, 20:08:23 - *.228.33.205
c.d.
Bez tego dluzej trwa zgranie . Wcale nie potrzeba na to 2 lata. 2 miesiące w porywach to góra. kto nie ma predyspozycji (eQ) po dwoch tygodniach zostaje rezerwa , w której moze sie rozwinąć emocjonalnie. Zwykle dopiero następuje progres jak jest szeroki sztab dla różnych formacji.
Teoretycznie poglady na piłke nozna w miare mial kiedys Janusz Wojcik z Pawlem Janasem jak sie uzupelniali, Antoniego Piechniczka czy Andrzeja Strejalua podpatrywali zagraniczni jak postepowac indywidualnie z graczem
, ogolnie Jerzy Engel, ale z wiekiem z wielu rzeczy odstepowano, z innymi przesadzano.
Franciszek Smuda czasu mial sporo zeby ogarnac to spadalismy w klasyfikacji. Z Fornalikiem razem wiecej osiagneliby niz osobno (jak i waldemar). Nie stac bylo nie tyle Bonka na to co ich samych . No i w sporcie dogadac sie to fundamentalne .

kazan - 2 sierpnia 2013, 21:03:00 - *.centertel.pl
Praktycznie jak juz znajdzie sie Legia w lidze mistrzow to z rozpedu moze skusic sie i na zarobkach od UEFA (w LE tylko ćwiartka tego): 1/8 finalu LM grant 3500 000 euro, 1/4 3 900 000 euro, 1/2 4900 000 euro, finalista 6 5000 000 e. to daje sumke z pucharem ponad roczny budzet polskich klubow . doliczajac gre w fazie grupowej i punkty, to perspektywa sciagniecia na polskie stadiony gwiazdy za okolo 40 milionow euro i zmontowanie ekipy do zarabiania klejnych milionow w lidze mistrzow. Na polskie warunki to jest dream tim przez grube lata jak nigdy dotąd . bukmacherzy wcale tyle nie daja

needle - 3 sierpnia 2013, 7:17:46 - *.adsl.inetia.pl
@kazan
to marzenia
..."ściętej głowy" mozna by rzec
gdyby tak się stało, to cała liga byłaby nudna, a wszyscy podzieliliby się za (L) czy przeciw(L)
Już powoli tak się dzieje :/
A przeciez mamy sporo niemałych miast i mogą walczyć, nie ma przeszkód
Bo wariant z przewagą jednej drużyny nie służy rozwojowi dyscypliny; już poprzedni sezon pokazał [tylko 3 porażki, wszystkie 1 bramką] dominację
IGła

zawada - 3 sierpnia 2013, 10:27:44 - *.centertel.pl

no tak w skrocie, Legia wywalcza dla POlski wskaznik , ze w lidze mistrzow mamy trzy nasze kluby !!
gdzie tu zaleta?
no to trzeba ludziom wytłumaczyć szerzej przy jakiejs okazji

szansa - 3 sierpnia 2013, 10:40:42 - *.centertel.pl
oczywiscie trudno uwierzyc jak w tym narodzie powstaly takie obiekty sportowe, jak ludzie ciesza sie na trybunach, ze zarobili swoje pieniadze,
ale skupiajac sie na aspekcie mniej religijnym,
a bardziej to co ono wnosi przesłaniem.
zdaje sie , ze lepiej komentowac nie o ścinaniu,
a więcej o wytworzeniu .
Nie mam nic przeciwko laniu wody . To dobrze ,ze jakies boskie stworzenie jest zaciekwione , że może coś sie stać.
usystematyzujmy lapidarnie-
np. jak boimy sie ze ktos podepnie sie pod piłke i wykorzysta ją przeciwko nam,
to w jakim celu ?
i jesli cos takiego nastepuje to pokazywac, rozprawiac przypadek.
albo zwięźlej.
Złe ceny biletów, mówmy zeby były tańsze.
Bo to dobre .
Telwizyjna oprawa meczu pierszej ligi cienka .
Mowmy o dziennikarzach edukujac ich .

szansa - 3 sierpnia 2013, 10:43:45 - *.centertel.pl
zeby pozbyc sie lekow,
tak bez złośliwości,
trzeba byc otwarty , miec wyobraznie,
chodzic na spotkania i wcale nie trzeba dopingowac jak ktos zwroci uwage.
Ale nie pojawiac sie tylko po to zeby prowokowac.
Albo zapatrywac sie w
zachwycanie sie Realem i ich przeciwnikow w ktorych najwieksza kumulacje ma Barcelona ,
bo polska liga jest nuda.
A drugiej ligii nawet tvp nie chce pokazywac,
ale pieniadze na seriale to wyciagac chca od kazdego , nawet tego ktorego ich nie oglada .
A mozna pokazywac i filmy i mecze po rowno,
jak nie demokratycznie (patrz ogladalnosc mistrzostw euro 2012, a najlepsze przedstawienia ostatnio).
Miejsca starczyloby, ale czy cierpliwosci ,ze tak szybko sie starzejemy to nie mnie oceniac.
Moze sobie ktos wymyslac co chce.

szansa - 3 sierpnia 2013, 10:44:59 - *.centertel.pl

Po za tym z ekonomicznej kwesti nie jestem za sciaganiem gwiazd,
ale za mini gwiazdek tym bardziej.
Lepiej trenowac swoich dla kupcow.
A jak juz ktos ma pokazac nam jak
wyglada nie tyle gwiazdor i co takiego robi z piłką,
co to ,ze są co pełne trybuny, doping, fajny mecz z jego udziałem itd.
To akurat mogł by to być jakiś nowy klub jak Wicher Przemysl.
Ale akurat tak sie sklada , ze na Legie najwiecej ludzi chodzi czy ją kocha czy tylko pożada
i nie nawidzi ,że to nie z jego nie małego miasta.
Dla klubow wieksze zainteresowanie na trybunach to moze byc kłopot,
bo sponsorzy nowi dojdą, nie dalsi znajomi królika , stracą autorytet.
Po za tym doochody to wieksze podatki trzeba placic panstwu, a kto lubi - malo takich znalezc.

szansa - 3 sierpnia 2013, 10:48:11 - *.centertel.pl
Jak juz sie zdecydujemy ze raczje ogolnie wariant jaki jest bardziej sluzy rozwojowi
tylko jeszcze zeby to sie przekladalo na rankng FIFA.
Bo moze oni tam chyba coś przekłamane maja te wyliczenia.
Tyle meczy zesmy wygrali w latach 70 tych jak lige zdominowaly pieniadze na Gornik ,
zeby wyeksportowac - a bardziej wyeksponowac sie na wystawie miedzynarodowej .
No i tak do tego ,
co w tym złego , że Legia zyskała by wiecej miłości od szerszego grona fanek .
Jak żona ma męża to nie znaczy odrazu , że jest przeciwna wszystkim innym mężczyznom w kraju.
Wszyscy samotni odrazu nie muszą być rywalami Legi ,
są tylko konfrontacją, która ma wyłonić
4 chętnych do europejskich targów jakimi sa puchary.
A juz wogole nie rozumiem tych prostych ludzi tak krzywo postrzegających futbol ,
jakby mieli poswiadczyc raczej o kompleksach "ogrodnika".

szansa - 3 sierpnia 2013, 10:49:21 - *.centertel.pl
My kibice i cale srodowisko pilkarskie
tak naprawde chcemy tylko podbijac swiatowe stadiony , a nie plądrować budżet państwowy na koncerty i kulture, robic klejne muzea klubowe z lat PRL itp, zeby na inne nie przychodzili ludzie. Staramy sie tylko byc otwarci i byc przygotowani pomagać .
Nikogo nie nakłaniamy zeby kobiety nie grały w piłke i nie chodziły na stadion .
Bo rodziny i dzieci działaczy to jakie typy z pod latryny czy cos.
Tu nie ma co narzekac na prawde naprzetrzymanie.
Trzebe odciagac spoleczenstwo od narkotyzowania sie, tych zniszczen na drogach i najlepiej nie myslec tyle o tym i zająć sie jakąś profesją w otoczeniu futbolu jak pan właściciel lodziarni na piątym sektorze. Robić reportaze ile pożytku ,
Zeby zaraz tam nie wyolbrzymiac ile istnień uratownych . jakaz to dramatka nam groziła bez tego. Chocbysmy nie wiem jakiego szczescia dopatrywali sie z zazdroscia w tym kopaniu

olse - 3 sierpnia 2013, 18:41:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jakie to podobne...
90minut.pl/news/166/news1661314-Moze-za-rok.html

kibicka - 3 sierpnia 2013, 20:33:14 - *.centertel.pl
Wtedy Wisla wygrala pierwszy mecz i...

rokko - 4 sierpnia 2013, 8:50:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl
to że molde jest na takim a nie innym miejscu w lidze to nie znaczy że szczególnie u siebie niezepną pośladków i niepokażą na co ich stać tak naprawde bo to co pokazali w pierwszej połowie to absolutne maksimum ich umiejętności co odbiło sie na ich grze w drugiej połowie . Liga jest dla nich stracona to na puchary sie nastawiają nietraktował bym tego wyniku z takim pesymizmem lecz optymizmem bo najgorsze już za legią

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas