[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


9 sierpnia 2013, 13:11:30 - koofel
eLE: Śląsk - Sevilla

Dzisiaj w Nyonie odbyło się losowanie IV rundy eliminacyjnej Ligi Europy. Śląsk zagra z hiszpańskim Sevilla FC. Pierwsze spotkanie odbędzie się we Wrocławiu.

Mecze tej fazy rozgrywek zostaną rozegrane 22 i 29 sierpnia.

Sevilla do pucharów zakwalifikowała się jako dziewiąty zespół hiszpańskiej ekstraklasy. Zmagania w Lidze Europy rozpoczęła od III rundy eliminacyjnej, w której wyeliminowała czarnogórski FK Mladost (3-0, 6-1). Primera División startuje w weekend 17-18 sierpnia. Sevilla w 1. kolejce zmierzy się u siebie z Club Atlético de Madrid.

Liga Europy 2013/2014

Sevilla Fútbol Club

Data założenia: 14 października 1905
Barwy: czerwono-białe
www: http://sevillafc.es
Prezes: José María del Nido
Trener: Unai Emery
Stadion: Estadio Ramón Sánchez-Pizjuán (45 000 miejsc)

Sukcesy:

Puchar UEFA - (2x) - 2005/06, 2006/07
Superpuchar Europy - 2006
mistrzostwo Hiszpanii - 1945/46
wicemistrzostwo Hiszpanii - (4x) - 1939/40, 1942/43, 1950/51, 1956/57
Puchar Hiszpanii - (5x) - 1934/35, 1938/39, 1947/48, 2006/07, 2009/10
finalista Pucharu Hiszpanii - (2x) - 1954/55, 1961/62
Superpuchar Hiszpanii - 2007

Kadra:

Bramkarze: 1. Javi Varas (10.09.82), 13. António Alberto Bastos Pimparel "Beto" (01.05.82, Portugalia), 25. Julián Cuesta (28.03.91), 29. Sergio Rico (01.09.93).

Obrońcy: 2. Federico Fazio (17.03.87, Argentyna/Włochy), 3. Fernando Navarro (25.06.82), 4. Juan Torres Ruiz "Cala" (26.11.89), 5. Diogo José Rosário Gomes Figueiras "Diogo Figueiras" (07.01.91, Portugalia), 6. Daniel Filipe Martins Carriço "Daniel Carriço" (04.08.88, Portugalia), 12. Hedwiges Maduro (13.02.85, Holandia), 16. Alberto Moreno (05.07.92), 21. Nicolás Pareja (19.01.84, Argentyna/Włochy), 23. Jorge Andújar Moreno "Coke" (26.04.87), 26. Modesto Acosta (14.06.94), 28. Moisés Delgado (18.04.94), 30. Israel Puerto (15.06.93).

Pomocnicy: 7. Marko Marin (13.03.89, Niemcy), 8. Gary Medel (03.08.87, Chile/Hiszpania), 11. Ivan Rakitić (10.03.88, Chorwacja/Szwajcaria), 14. Bryan Rabello (16.05.94, Chile/Polska), 15. Piotr Trochowski (22.03.84, Niemcy), 17. Tiberio Guarente (01.11.85, Włochy), 20. Víctor Machín Pérez "Vitolo" (02.11.89), 22. Geoffrey Kondogbia (15.02.93, Francja), 27. Antonio Cotán (19.09.95), 45. Jairo Samperio (11.07.93).

Napastnicy: 9. Carlos Bacca (08.09.86, Kolumbia), 10. Diego Perotti (26.07.88, Argentyna/Hiszpania), 18. Kévin Gameiro (09.05.87, Francja), 19. José Antonio Reyes (01.09.83), 24. Raul Rusescu (09.07.88, Rumunia).

Historia meczów polsko-hiszpańskich w europejskich pucharach:

1970/71 - PEMK - 1/4 - Club Atlético de Madrid - Legia Warszawa - 1-0, 1-2
1970/71 - PUEFA - I - GKS Katowice - FC Barcelona - 0-1, 2-3
1976/77 - PEMK - I - Stal Mielec - Real Madrid CF - 1-2, 0-1
1983/84 - PEMK - I - Lech Poznań - Athletic Club de Bilbao - 2-0, 0-4
1987/88 - PZP - I - Real Sociedad de Fútbol - Śląsk Wrocław - 0-0, 2-0
1988/89 - PEMK - II - Górnik Zabrze - Real Madrid CF - 0-1, 2-3
1988/89 - PZP - II - FC Barcelona - Lech Poznań - 1-1, 1-1 k. 5-4
1989/90 - PZP - I - FC Barcelona - Legia Warszawa - 1-1, 1-0
1996/97 - LM - G - Widzew Łódź - Club Atlético de Madrid - 1-4, 0-1
1999/00 - PUEFA - II - Club Atlético de Madrid - Amica Wronki - 1-0, 4-1
2000/01 - PUEFA - I - Real Zaragoza CD - Wisła Kraków - 4-1, 1-4 k. 3-4
2001/02 - LM - E3 - Wisła Kraków - FC Barcelona - 3-4, 0-1
2001/02 - PUEFA - II - Legia Warszawa - València CF - 1-1, 1-6
2002/03 - LM - E3 - FC Barcelona - Legia Warszawa - 3-0, 1-0
2002/03 - PUEFA - II - Málaga CF - Amica Wronki - 2-1, 2-1
2004/05 - LM - E3 - Wisła Kraków - Real Madrid CF - 0-2, 1-3
2008/09 - LM - E3 - FC Barcelona - Wisła Kraków - 4-0, 0-1
2008/09 - PUEFA - G - Lech Poznań - RC Deportivo de La Coruña - 1-1

Bilans: 18 starć - 1 rywalizacja wygrana przez polską drużynę.

adam - 9 sierpnia 2013, 13:11:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pograne

Dark - 9 sierpnia 2013, 13:11:51 - *.dynamic.chello.pl
Pograne.

Pilwhoo - 9 sierpnia 2013, 13:11:54 - *.dynamic.chello.pl
To pograne!

czop - 9 sierpnia 2013, 13:11:56 - *.adsl.inetia.pl
spoko

imesh - 9 sierpnia 2013, 13:12:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pozamiatane...

Ketald - 9 sierpnia 2013, 13:12:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najgorzej jak mogli, ale jeżeli zagrają jak z Brugge to mają szanse!

wiseman - 9 sierpnia 2013, 13:12:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
damn ...

bbb - 9 sierpnia 2013, 13:12:04 - *.nidzica.vectranet.pl
koniec fajna przygoda była no cóż szkoda

szynal - 9 sierpnia 2013, 13:12:05 - *.play-internet.pl
pozamiatane

zagłębiak - 9 sierpnia 2013, 13:12:09 - *.dynamic.chello.pl
pechowo

asd - 9 sierpnia 2013, 13:12:11 - *.galileusz.pl
Po ptokach!

Rafał - 9 sierpnia 2013, 13:12:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hahaha lepiej niech oddadza walkowera bedzie mniejszy wstyd.

aliant - 9 sierpnia 2013, 13:12:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Chryste Panie! Dlaczego?

lm - 9 sierpnia 2013, 13:12:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gorzej być nie mogło

@@ - 9 sierpnia 2013, 13:12:24 - *.adsl.inetia.pl
ci to mają szczęscie w losowaniach

krrs - 9 sierpnia 2013, 13:12:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najgorzej jak można było.

ss - 9 sierpnia 2013, 13:12:27 - *.play-internet.pl
już większego pecha w losowaniu nie można mieć

kk - 9 sierpnia 2013, 13:12:33 - *.interpc.pl
uuuu co za pechowe losowanie jak zagrają jak z belgami to mają jednak szanse

nok - 9 sierpnia 2013, 13:12:33 - *.dynamic.chello.pl
Ciekawe z kim zagra lech?

Gorgoń80 - 9 sierpnia 2013, 13:12:39 - *.matcom.com.pl
pograne...

1234 - 9 sierpnia 2013, 13:12:41 - *.zabrze.vectranet.pl
przynajmniej sobie pozwiedzają :D

bartek30tm - 9 sierpnia 2013, 13:12:44 - *.tomaszow.mm.pl
Wygrałemmmmmmmmmmmm 2300zł !!!!!!!!!!! jestttt wiedziałem, losowanie ustawione

ghdsjad - 9 sierpnia 2013, 13:12:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bez rymu w tytule? hahahahaha :D

yyyy - 9 sierpnia 2013, 13:12:46 - *.1000lecie.pl
Jakies dziwne to losowanie, 1 losowanie i od razu maja 5 par WTF ?

MartinMix - 9 sierpnia 2013, 13:12:47 - *.play-internet.pl
Śląsk ma silniejszego rywala w eliminacjach LE niż Legia w eliminacjach LM.

jared - 9 sierpnia 2013, 13:12:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
haha, szczęśliwie

Trex - 9 sierpnia 2013, 13:12:53 - *.ssp.dialog.net.pl
Najtrudniejszy przeciwnik z możliwych ale jak Ślask zagra tak jak z Brugge to będą ładne mecze. Pozdro od Miedzianki.

xxx - 9 sierpnia 2013, 13:12:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bezsensowna procedura losowania no i pograne.

MAC - 9 sierpnia 2013, 13:12:57 - *.cust.telenor.se
Czemu Śląsk tak fajnie gra i ma takiego pecha w losowaniu. Łysy z UEFA co ty ?!

Tomek - 9 sierpnia 2013, 13:13:06 - *.adsl.inetia.pl
no moooooocno :D

czuko - 9 sierpnia 2013, 13:13:08 - *.static.vip-net.pl
Znowu 1 mecz we Wrocławiu? Czego tak?

łysy z uef - 9 sierpnia 2013, 13:13:10 - *.adsl.inetia.pl
Przepraszam, kazali mi...

Tomek - 9 sierpnia 2013, 13:13:15 - *.ip.netia.com.pl
No to mają rywala może w końcu stadion się zapełni,na 100% nie ma szczęścia do losowań.

fckutno - 9 sierpnia 2013, 13:13:17 - *.toya.net.pl
noi sialabala po pucharach tylko legia została dobre i to rok temu nikogo nie bylo !

fcb - 9 sierpnia 2013, 13:13:22 - *.legnica.vectranet.pl
Przestańcie narzekać- Sevilla została rozsprzedana latem, a Śląsk pokazał, że w piłkę grac potrafi. Czekajcie na mecz i nie gadajcie głupot ;)

kibic - 9 sierpnia 2013, 13:13:24 - *.adsl.inetia.pl
Gorzej być nie mogło :-( A tak między nami uważam ,że UEFA całkowicie zabija losowanie !!! Oni mówią o korupcji i ustawianiu meczów ,a co sami robią ?!?!? To już nie jest losowanie do jest dostawianie drużyn !!!

krrs - 9 sierpnia 2013, 13:13:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Swoją drogą ta formuła losowania też jest jakaś głupia.

Tom - 9 sierpnia 2013, 13:13:40 - *.ssp.dialog.net.pl
Nie do przejścia ,najgorzej niestety

klsk - 9 sierpnia 2013, 13:13:41 - *.111.44.037.ntlworld.ie
bez szans nie ta liga,ale może kilku piłkarzy będzie chciało sie pokazać i to będzie dobre żeby sie wypromować ,aby nie było pogromu

lm - 9 sierpnia 2013, 13:13:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie mają żadnych szans, ale będą może ciekawe mecze.

xXx - 9 sierpnia 2013, 13:13:52 - *.30.142.63.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Czekamy na kolejną niespodzianke Śląska

rob_sad - 9 sierpnia 2013, 13:13:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śląsk 2x z rzędu losuje najsilniejszego przeciwnika z koszyka ? Coś mi śmierdzą te losowania.

kopacz - 9 sierpnia 2013, 13:14:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ale Pech!

niki - 9 sierpnia 2013, 13:14:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda, ale i tak daleko zaszli, może w przyszłym roku uda się awansować.

Polak - 9 sierpnia 2013, 13:14:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śląsk tak dobrze prezentuje się w Eliminacjach do Ligii Europy ,a tu taki cios ;/ szkoda ,są nikłe szanse że Śląsk awansuje

Da Ri - 9 sierpnia 2013, 13:14:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratuluje wam gdyby takie podejście mieli piłkarze Śląska to by na pewno przeszli Brugge. Ja wierze w awans.

Amiral - 9 sierpnia 2013, 13:14:44 - *.ipsat.francetelecom.net
Slask najtrudniej, legia najlatwiej

bolekndm - 9 sierpnia 2013, 13:14:46 - *.111.238.0
No to na 99% pozamiatane. Trafili najgorzej jak mogli.

chris - 9 sierpnia 2013, 13:15:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pograne.......

Rumak M. - 9 sierpnia 2013, 13:15:02 - *.160.213.105
Lech zagra ze zwycięzcą meczu Olimpia Grudiządz-Miedż Legnica ;)

Znawca - 9 sierpnia 2013, 13:15:05 - *.ssp.dialog.net.pl
No wiedziałem, Śląsk ma zawsze pecha...

Dark - 9 sierpnia 2013, 13:15:26 - *.dynamic.chello.pl
yyyy - Pierwszy raz oglądasz losowanie eliminacji UEFA Europa League to dla Ciebie jest dziwne.

antek - 9 sierpnia 2013, 13:15:31 - *.play-internet.pl
to nie łysy losował to ten siwy ;)

iks - 9 sierpnia 2013, 13:15:38 - *.tvkdiana.pl
Po to własnie przechodzi się kolejne rundy aby zagrać mecze z takim rywalem !!! Brawo i do boju

Widzew1910 - 9 sierpnia 2013, 13:15:51 - *.ssp.dialog.net.pl
Sevilla zdecydowany faworyt, ale trzeba uwierzyć!

harry - 9 sierpnia 2013, 13:15:55 - *.adsl.inetia.pl
a lech tez miał odpasc z city i co przeszedl

fsff - 9 sierpnia 2013, 13:16:01 - *.toya.net.pl
Na wyjezdzie bedzie 0-5, 1-5, 1-7 taki wynik obstawiam, oczywiscie w domu remis to cud.

radzio - 9 sierpnia 2013, 13:16:12 - *.play-internet.pl
Lepsze to niż to ni Tottenham, gdzie gra m. in. Bale, Lloris, Defoe, Lennon i Adebayor, ale i tak szanse są małe

ueo - 9 sierpnia 2013, 13:16:17 - *.7.136.34
Powiem wam ze miło byłem zaskoczony gra Sląska do tej pory. Po kompromitacji z poprzedniego sezonu myslalem ze bedzie powtorka. Nie lubie malinowych ale powodzenia. Zagrac tak samo a bedzie dobrze Sevilla to nie real czy barcelona na stedydach wiec jest szansa

tarantulus - 9 sierpnia 2013, 13:16:36 - *.range86-147.btcentralplus.com
czy ktos mi wytlumaczy na czym polegalo losowanie? Losowali jakies liczby i to tyle co zrozumialem

ŁKS Łomża - 9 sierpnia 2013, 13:16:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak pech, to pech

Anton - 9 sierpnia 2013, 13:16:50 - *.chrobry.pl
Jak odpadać to z silnymi. Będzie dobry mecz. Ale baaardzo małe.

ete - 9 sierpnia 2013, 13:16:55 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.16.190.85)
Ja bym nie demonizował, poza Realem i Barca hiszpańska liga nie jest już jakaś niebiańsko mocna. Uważam, że WKS może i powinien powalczyć. A te matoły co się wpisały jako pierwsze, ze pograne pewnie to samo pisały jak Brugie Śląsk wylosował.

jaco - 9 sierpnia 2013, 13:17:17 - *.ip.netia.com.pl
Kurde było wylosowane zespół 1 - zespół 8. To dlaczego Śląsk-Sevilla skoro śląsk ma numer 7 w koszyku. Wytłumaczy ktoś?

tak - 9 sierpnia 2013, 13:17:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
SUPER Wygramy to, kasa nie gra na boisku
Hej Wielki Śląsk !

skip - 9 sierpnia 2013, 13:17:55 - *.polkowice.vectranet.pl
Z drugiej strony jak taki Lech kilka lat temu trafił na Juve i ManCity, to też wszyscy spisywali go na straty. Może nie będzie tak źle.

diaqlo - 9 sierpnia 2013, 13:18:00 - *.tel.tkb.net.pl
mają malutkie szanse tylko z tego powodu że liga hiszpańska dość późno startuje, i być może Sevilla zlekceważy rywala ale szanse to 5-10%

as - 9 sierpnia 2013, 13:18:14 - *.dynamic.chello.pl
Sevilla to już jednak nie Brugia, zero szans na awans. Jak szybko awansowali tak szybko odpadają.

tomek - 9 sierpnia 2013, 13:18:27 - *.elomza.pl
Śląsk jest przecież 7 zespołem w trzeciej grupie więc powinien grac z Frankfurtem, Ósmym zespołem w 3 grupie jest przecież Karabach.

antek - 9 sierpnia 2013, 13:18:36 - *.play-internet.pl
Ale przynajmniej chłopaki przeżyją jakąś przygodę bo nie każdy może zagrać z Sevillą. A nóż się uda i przy odrobinie szczęścia Śląsk ich wyeliminuje

yyyy - 9 sierpnia 2013, 13:18:48 - *.1000lecie.pl
Dark - tego nie mozna nawet losowaniem nazwać. Kolesie losują grupy zespołów, a reszta zalezy od "komputera" ? wolne zarty. Cyrk

rebus - 9 sierpnia 2013, 13:18:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zawsze mozna liczyc że to właśnie teraz bedzie to raz do roku kiedy kura piardnie gdzie miejsce naszej piłki pokazały nam drużyny z Litwy i Azerbejdżanu...

rave24688 - 9 sierpnia 2013, 13:19:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Hello Kiepskie losowanie a tak przy okazji może ktoś wyjaśnić o co chodzi z tymi numerkami/ czy to jest tak, że jak losują np 3 to każda trzecia drużyna gra pierwszy u siebie np. z 11 ( gdy wylosują 11 numer?)?

xvx - 9 sierpnia 2013, 13:19:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Weźcie się w garść, zero wiary... to tylko Sevilla.
Ave Śląsku daj z siebie wszystko !!!

Zambrów - 9 sierpnia 2013, 13:19:21 - *.tepsanet.com
Śląsk ta ładnie grał w LE, że szkoda, że akurat Sevilla znowu nasilniejszy rywal...

DLU - 9 sierpnia 2013, 13:19:59 - *.dynamic.chello.pl
Nic tylko życzyć powodzenia. Macie dobrą ekipę piłkarską, ale kibice - nie róbcie już więcej wiochy w Europie. Pozdrowienia z Lubina.

fanik - 9 sierpnia 2013, 13:20:00 - *.internetia.net.pl
odpadnięcie po dobrej grze z takim rywalem to nie wstyd, chociaż uważam że przejdą seville , w lecie doszło tam do dużych zmian i nie ma takiego zgrania

Wschodnia - 9 sierpnia 2013, 13:20:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Łatwizna, pozdro z Lublina
Śląsk & Motor

adamos - 9 sierpnia 2013, 13:20:09 - *.cdma.centertel.pl
No dajcie spokój. 9-ty zespół ligi hiszpańskiej z 3-cim zespołem Ekstraklasy. Hiszpanie nie mają szans

pablo - 9 sierpnia 2013, 13:20:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak dziś zobaczyłem z kim mogą zagra to tak pomyślałem że pewnie trafią na najtrudniejszego albo jednego z trudniejszych i tak się stało Śląsk nie ma szczęścia w losowaniach ale za to dostanie dobrą lekcję futbolu która wg mnie zaprocentuje w przyszłości w lidze i w pucharach zobaczycie i przypomnicie me słowa i tyle w temacie

popki - 9 sierpnia 2013, 13:20:30 - *.wiz.pwr.wroc.pl
Choćby tutaj Ajax przybył, chodź tu Sevilla grała, wiara kibiców Śląska zawsze przy nim stała! :]

greeń - 9 sierpnia 2013, 13:20:45 - *.adsl.inetia.pl
Spoko, spoko. Losowanie wcale nie takie złe. Z Sevilli odeszli przed chwilą Navas i Negredo, a w ich miejsce nikt narazie się nie pojawił. Oglądałem kilka meczow Sevilli jak obstawione kupony miałem, grali z jakimiś średniakami i zespołami z dołu tabeli i wcale ich gra nie wyglądała kolorowo. 50 na 50 jeśli Śląsk zagra jak w dwumeczu z CB.
poZdro

Mateusz - 9 sierpnia 2013, 13:20:51 - *.adsl.inetia.pl
Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego Sevilla z 9. miejsca w lidze, gra w pucharach?

jaco - 9 sierpnia 2013, 13:21:00 - *.ip.netia.com.pl
Kurde było wylosowane zespół 1 - zespół 8. To dlaczego Śląsk-Sevilla skoro śląsk ma numer 7 w koszyku. Wytłumaczy ktoś?

Tytus - 9 sierpnia 2013, 13:21:20 - *.range86-135.btcentralplus.com
Koniec marzeń, koniec snów... Kijowy ten Kijów :/

dafuq - 9 sierpnia 2013, 13:21:28 - *.play-internet.pl
Patrząc na wpis Dark'a i yyyy'a
Nie wiem czy każdy rozumie. Było 5 koszyków. Miejsca 1-5 to kluby rozstawione, 6-10 nierozstawione.
Gdy 8 zazębiło się z 1, każda pierwsza drużyna rozstawiona ze wszystkich pięciu koszyków trafiła na ósmą nierozstawioną ZE SWOJEGO koszyka. :-)

MasonWKS - 9 sierpnia 2013, 13:21:52 - *.dynamic.chello.pl
to nikczemny spisek wiadomych sił!!!

bbb - 9 sierpnia 2013, 13:21:55 - *.nidzica.vectranet.pl
bo ktoś tam licencji na grę w Europie nie dostał zdaje się Rayo Vallecano

kriss - 9 sierpnia 2013, 13:22:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Sevilla w pucharach:
2010/2011 - 1/16 LE (po odpadnięciu z IV rundy el. LM z Bragą) - odpada z FC Porto
2011/2012 - 4 runda el. LE (odpada z Hannoverem 96)
2012/2013 - brak w pucharach

gumis84 - 9 sierpnia 2013, 13:22:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
A ja wam mówie że Śląsk przejdzei dalej Sevilla przy dobrej i mądrzej grze jest do ogrania. w Hiszpani rządzi tylko Real i Barca a potem jest wielka przepaść i dopiero reszra zespołów.a Sevilla ostatnio lige skończyła na 9 miejscu.

olek - 9 sierpnia 2013, 13:22:13 - *.ip.netia.com.pl
pełna lipa, pograne

ares - 9 sierpnia 2013, 13:22:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to jest ustawione ale maja szanse tylko szkoda ze nie trafili lepeij

drakoliz - 9 sierpnia 2013, 13:23:17 - *.233.228.200
Przecież śląsk był 7 zespołem nie 8 oco chodzi czemu Karabach miał wyższy numer od nas ???

Da Ri - 9 sierpnia 2013, 13:23:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poczytajcie trochę, popatrzcie na liczby. Co prawda podobno statystyki kłamią, ale jeden mecz w poprzednim sezonie Sevilla wygrała na wyjeździe ! To świadczy, że nie są to wirtuozi futbolu. To już nie jest ta Sevilla sprzed kilku lat z Luisem Fabiano i Jesusem Navasem w składzie.

miechu - 9 sierpnia 2013, 13:24:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy ktoś kompetentny mógłby wyjaśnić, na jakiej zasadzie dokonywany był ten podział na koszyki?

jupek - 9 sierpnia 2013, 13:24:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Walduś. Co myślisz? Damy radę? Bramę walniesz? Tak to widzę. Sevilla tak nas zlekceważy, że nie przyjadą na mecz i mamy walkowera 3 do zera.
A później to piłkarniki autobusy w bramkę, my robimy 90 minutowe racowisko, zamykamy Sevillę w ich szatni, nie wychodzą albo wychodzą wkur... i jest git.

xyz - 9 sierpnia 2013, 13:24:24 - *.mtm-info.pl
czego piszecie ze slask juz odpadł ? na chwilę obecną w przeciwieństwie do reszty druzyn polskich jako jedyny gra na europejskim poziomie - jesli zagraja jak z brugge bez kompleksów to są w stanie awansować. Sevilla to nie Milan, Real, Chelasea Barca czy Bayern zeby klasc się już przed meczem.

flayer - 9 sierpnia 2013, 13:24:32 - *.adsl.inetia.pl
Rywal chyba najcięższy jakiego Śląsk mógł trafić ale już mecz z Belgami pokazał że nie można ich skreślać. Jeśli zagrają z taką samą ambicja i wolą zwycięstwa mogą pokusić się o kolejną niespodziankę. Powodzenia.

G - 9 sierpnia 2013, 13:24:53 - *.icpnet.pl
A gdzie historia pojedynków polsko-hiszpańskich? Za długa lista, czy nie chcecie dodatkowo dobijać?

Pech - 9 sierpnia 2013, 13:25:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najgorzej jak mogli. A to losowanie to już nawet losowanie nie jest tylko ustawianie drużyn parodia.

zagłębiak - 9 sierpnia 2013, 13:25:20 - *.dynamic.chello.pl
niektórzy maja farta Elfsborg - Nordsjalland

gumis84 - 9 sierpnia 2013, 13:25:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak by Malaga i Vallecano nie dostały zakazu gry w pucharach to Sevilli by nie było, i np. jak by Śląsk wylosował Vallecano to większość z was by pisało że jest do przejścia

myk - 9 sierpnia 2013, 13:26:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dziwne kibice WKS Śląsk się cieszą z losowania i wierzą w sukces , a niezbyt przychylni nam rozpaczają . Martwcie się o legie ... przejście Rumunów nie dla faworyzowanej legtunii - NIESTETY

@jaco - 9 sierpnia 2013, 13:26:32 - *.51.196.94
Śląsk miał numer 8. Więcej z tej procedury już nie rozumiem, ale skoro ją stosują musi być pewna.
Co do losowania, Śląsk stać na wygranie takiego dwumeczu, pokazali to z Bruggią. Hiszpanie pewnie potraktują mecz jako spacerek i trzeba będzie wykorzystać ich pewność siebie. Po to gra się w pucharach żeby mierzyć się właśnie z europejską czołówką.

A.c.q. - 9 sierpnia 2013, 13:26:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przed meczem z Brugge też "eksperci" mówili, że Śląsk dostanie lanie i co? Sevilla 60%, Śląsk 40%.

jqs - 9 sierpnia 2013, 13:27:03 - *.xdsl.centertel.pl
No dlaczego.... dlaczego akurat oni. Niby tak samo było z Brugią po wylosowani tak ciężkiego rywala ale Belgowie to Sevilla.

zxc - 9 sierpnia 2013, 13:27:40 - *.play-internet.pl
Slask mial nr 7 w losowaniu a nr 7 trafil na Eintracht. Nr 8 (Qarabach) trafil na nr 1 (Sevilla) !!!

armeno - 9 sierpnia 2013, 13:27:45 - *.as13285.net
zgadzam sie z gumis84. przeciez to vallecano mieli grac w lidze europy. a szkoda, darze ich sympatia.
coz, ciezki rywal, ale przeciez z bruggia tez ich skreslali. trzymam kciuki za slask.

pawelix89 - 9 sierpnia 2013, 13:27:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale pech, masakra. Śląsk jak chyba nikt inny z polskich zespołów zasłużył na grupę, a tu Sevilla. Co prawda to już nie ta drużyna, która wygrała 2 razy Puchar UEFA, ale wciąż dobry, techniczny i ułożony zespół. Jedyną szansą jest zagranie chyba najlepszych spotkań w życiu przez zawodników, zlekceważenie ze strony rywala i szczęście. Ktoś przed podziałem na koszyki mówił, że najgorszy Tottenham. Z nimi byłoby łatwiej, bo Anglicy olewają LE i by wystawili drugi skład, a z Hiszpanami to nie ma o czym marzyć.

aaa - 9 sierpnia 2013, 13:28:01 - *.adsl.inetia.pl
3 druzyna i finalista pucharu polski przeciwko 9 druzynie hiszpanskiej... slask wygra, przeciez nasza liga nie jest taka slaba?

Rafał - 9 sierpnia 2013, 13:28:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sewilla wczoraj na wyjezdzie wygrała 6:1 w Czarnogórze. Slask tam zremisował 2:2. Sevilla ich ośmieszy to będzie rzeź niewiniątek. Myślę że w dwumeczu Sląsk może dostać dwucyfrówke.

cortezz - 9 sierpnia 2013, 13:28:11 - *.tktelekom.pl
Dlaczego Śląsk miał nr 8 w swoim koszyku a Karabach 7 skoro Śląsk ma wyższy współczynnik od Karabachu? Przecież druzyny w koszykach miały być rozstawiane wg punktów rankingowych. Nie kumam tego... Nawet na 90 minut jak podawaliście koszyki to śląsk był na 7 miejscu...

arion - 9 sierpnia 2013, 13:28:13 - *.legnica.vectranet.pl
dlaczego Śląsk nr 8 skoro wg współczynnika byli 7 drużyną ?? Ktos się walnął w TV i teraz wszyscy tak piszą czy Śląsk miał nr8 bo ??

koko - 9 sierpnia 2013, 13:28:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bezsensowna procedura losowania ot co, zamiast wrzucic rozstawione do jednego kosza a nierozstawione do drugiego , wiecej zabawy by bylo i fajniej.

diaqlo - 9 sierpnia 2013, 13:28:28 - *.tel.tkb.net.pl
chociaż patrząc na tą seville (9 miejsce 2012/13) a w pucharach chyba tylko dlatego są, że zagrali w półfinale pucharu króla..(??) to niech śląsk powalczy moze będzie dobrze

jaco - 9 sierpnia 2013, 13:29:02 - *.ip.netia.com.pl
@drakoliz No właśnie nie wiem dlaczego, patrzę na losowanie 8-1, cieszę się że Śląsk miał nr 7 a tu lipa. Może ktoś wie dlaczego tak?

gdd - 9 sierpnia 2013, 13:29:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wydawało się że jest źle a tu jeszcze gorzej ale jakieś tam szanse są ale małe

e - 9 sierpnia 2013, 13:29:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
He, wykrakalem....

Łysy z UEF - 9 sierpnia 2013, 13:29:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Staszek mi polał fioletowej ambrozji i kule mi się pomyliły.

@diaqlo - 9 sierpnia 2013, 13:31:27 - *.limes.com.pl
Nie. Są w pucharach dlatego że Malaga i Rayo Vallecano nie dostały licencji

pawelwks89 - 9 sierpnia 2013, 13:31:56 - *.ssp.dialog.net.pl
jak trafilismy na belgow tez pisaliscie pograne a jakos ich przeslismy , wiec przestancie sie napinac bo zaloze sie o wszystko Śląsk ma taki power teraz ze ich przejdzie

Ermek - 9 sierpnia 2013, 13:31:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na stronie UEFA, Śląsk miał numer 8 a Karabach numer 7. Nie rozumiem na jakiej podstawie te numery były robione. Dziwna formuła losowania. nie mneij jednak życzę powodzenia Śląskowi jak i Legii.

hubal - 9 sierpnia 2013, 13:32:02 - *.play-internet.pl
Sewilla to drużyna o zbliżonym poziomie do Steauy Bukareszt. Myślę,że Śląsk nie stoi na straconej pozycji. Przy grze takiej jak wczoraj w Belgii i przy odrobinie szczęścia jest szansa.

Arkadi - 9 sierpnia 2013, 13:32:04 - *.244.223.202
wiecie co jest najśmieszniejsze, jak wylosowali Club Brugge to były jeszcze gorsze komentarze, a jednak WKS dał rade

Dark - 9 sierpnia 2013, 13:33:03 - *.dynamic.chello.pl
koko - Półfinał Copa del Rey? Nie gadaj, po prostu Málaga i Rayo nie zostały dopuszczone do UEFA Europa League.

palacz - 9 sierpnia 2013, 13:33:31 - *.toya.net.pl
Ja bym zgłaszał protest. Jakim prawem Azerowie mają numer 7 a Śląsk 8?

bbb - 9 sierpnia 2013, 13:34:13 - *.nidzica.vectranet.pl
o kurczę na 18 rywalizacji z Hiszpanami aby jedna wygrana i to po karnych

sbahn - 9 sierpnia 2013, 13:34:28 - *.97.163.98
Szkoda tych transferów Sevilli. Liczyłem na pojedynek Spahic, Stevanovic vs Spahic, Stevanovic!

xyz - 9 sierpnia 2013, 13:34:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Boziu, czego wy nie ogarniacie... W koszykach od 1 do 5 było 10 zespołów(5 roztsawionych i 5 nierozstawionych). Do kazdego zespolu przypisany jest numer(np. w koszyku Sląska nr 1.Sevilla 2.Standard 3.Eintracht 4.Salzburg 5.Norsjelland 6.Elfsborg 7.Qarabach(nie wiem czemu nie Sląsk) 8.Śląsk 9.Mińsk 10. Zalgiris) i tak tez bylo w pozostalych 4 koszykach. Teraz jak wylosowali nr 8 i nr 1 to w KAZDYM Z TYCH KOSZYKOW zespoly pod tym numerem trafialy na siebie. Po co wyciagac 60 kul jak mozna to skrocic i wyciągać tylko 10-15 kulek...

jaco - 9 sierpnia 2013, 13:34:54 - *.ip.netia.com.pl
Właśnie nie wiem dlaczego śląsk miał nr 8 skoro jak pokazywali koszyki to miał nr 7, czyżby jeszcze potem mieszali te drużyny? bo gdyby je ustawiali w koszyku pod względem pkt uefa to też nie byłoby sprawiedliwe gdyby np 1 trafiła na 10, to wszystkie najlepsze grałyby z wszystkimi najsłabszymi.

Stadnicki - 9 sierpnia 2013, 13:35:24 - *.51.46.161
Na pewno nie jest to ta Sevilla co kiedyś, chociaż piłkarzy nadal mają kosmicznych w porównaniu do naszych kopaczy. Nie zapominajmy jednak że to hiszpanie - jak im się nie będzie chciało to wołami do gry trener ich nie zaciagnie. Trzeba nastawić się na ostry pressing, agresywną grę i biegać tyle ile pary Bozia dała - inaczej naszych rozklepią i pozabijają. Pierwszy mecz kluczowy, w rewanży może być to co zwykle w Hiszpanii - czyli parę bramek w plecy przy minimalnej dekoncentracji

FOREVER - 9 sierpnia 2013, 13:35:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
PANIE i PANOWIE ten mecz będzie ukoronowaniem znakomitej postawy Śląska w ostatnich 3 latach.
Wice Mistrz, Mistrz, Brązowy Medalista, zdobywca Super Pucharu. Za 20-30 lat będziemy WSPOMINAĆ znakomitą postawę Śląska w latach 2011-2013 i ten mecz ŚLĄSK-Sevilla jest meczem który zapamiętamy do końca życia. Pełna Mobilizacja i na meczu wszyscy Wspierać Śląsk WSPOMNIENIA - PAMIĄTKA NA CAŁE ŻYCIE!

1player - 9 sierpnia 2013, 13:36:14 - *.xdsl.centertel.pl
Sevilla się osłabiła sprzedając Negredo i Navasa, ale zakupiła Marina, i mają przede wszystkim Kondogbię. Oceniam szansę Śląska na 35 %.

jaco - 9 sierpnia 2013, 13:36:48 - *.ip.netia.com.pl
@xyz wszyscy to rozumiemy tylko nie wiemy dlaczego zamienili Śląsk z Karabachem. W innych grupach chyba nie zamieniali.

palacz - 9 sierpnia 2013, 13:36:51 - *.toya.net.pl
A w innych koszykach jest wszędzie ułożone według rankingu kolejność? bo jak tak to był błąd bo Śląsk ma lepszy współczynnik od Karabachu

jaco - 9 sierpnia 2013, 13:37:56 - *.ip.netia.com.pl
Skoro Lech mogł niedawno grać z Deportivo jak równy z równym, to i Śląsk może. Lepiej odpaść z Sevilla niż z Nordsjelland.

Boris - 9 sierpnia 2013, 13:38:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Było fajnie. Wyeliminowali Bruge które ma 5 razy większy budżet. Teraz można spokojnie koncentrować się na lidze.

dangen - 9 sierpnia 2013, 13:38:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trafił im się zdecydowanie najtrudniejszy rywal, ale uważam że nie są bez szans w tym starciu Sevilla nie jest już tak mocna jak choćby 5 lat temu, Pozostaje optymistą i liczę na świetny mecz i bardzo dobrą postawę Śląska.

leo - 9 sierpnia 2013, 13:38:45 - *.net.pbthawe.eu
Tak samo pisali napinacze po wylosowaniu brugge, Śląsk da rade! nie grają pieniądze lecz drużyna.

kibic - 9 sierpnia 2013, 13:38:53 - *.8.156.0
Co za pech, dlaczego znowu najgorzej jak mozna było wylosować.Ehhh "Stasiu Tym" coś ty wylosował

ramius - 9 sierpnia 2013, 13:39:30 - *.free.aero2.net.pl
szykuje sie dobry mecz Sevilla wiele słabsza niż w ostatnich latach, przyanjmniej kadrowo, ale liga hiszpańska nawet na skaraju bankructwa gra kosmiczną piłkę

cocu - 9 sierpnia 2013, 13:39:40 - *.174.38.188
Nie jest źle, Sevilla jest w przebudowie, pierwszy praktycznie mecz, do tego do nas przyjadą. Do puknięcia. Gorzej z Legią bo Rumuni już w tamtym roku pokazali, że grać potrafią. Jak Legia zagraa tak jak z Molde to będzie kompromitacja.

Marcelo do - 9 sierpnia 2013, 13:39:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Być może to jest sezon Śląska w europejskich pucharach :D Daję Polakom 30% szans na awans, grunt, żeby pokazali się z dobrej strony. Sevilla jest zdecydowanym faworytem tego dwumeczu, ale gdyby Śląsk zagrał przynajmniej jak z Brugge to mogą wykręcić przyzwoity wynik.

palacz - 9 sierpnia 2013, 13:39:52 - *.toya.net.pl
Jak redakcja potrafi to niech wyjaśni dlaczego zamieniono kolejność Śląska z Karabachem

ju - 9 sierpnia 2013, 13:40:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trudno cokolwiek powiedzieć na pocieszenie po takim losowaniu,ale poczekajmy,może znów Śląsk sprawi niespodziankę?

sruefa - 9 sierpnia 2013, 13:40:51 - *.skynet.net.pl (*.25.228.104)
Jeszcze rano było inaczej wg wspł ułożone kluby a potem coś zmienili. Zawsze się wykręcą UEFA=KORUPCJA żal Rano Slask był 7 a teraz 8. Wiele klubów pozmieniali ale głupi kibic się nie skapnie

dzagi12 - 9 sierpnia 2013, 13:41:17 - *.net.pulawy.pl
Numerki zostały przydzielane nie wg współczynników lecz losowo, Śląsk dostał nr 8 i tego faktu się nie zmieni..

xyz - 9 sierpnia 2013, 13:41:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@jaco - patrzylem teraz na pary i od razu 1wsza para Apóllon FC - OGC Nice-Côte d'Azur - Apollon powinien miec numer 7 a pierwsza para jaką wylosowali to byly numery 6 vs 5 - wiec nie tylko Slask jest pewnie "poszkodowany"

kibic - 9 sierpnia 2013, 13:42:51 - *.8.156.0
DO REDAKCJI !!!!
Ponawiam prośbę.Wyjaśnijcie numer z losowania dlaczego 8 a nie 7 !!!!!!!

pan nara - 9 sierpnia 2013, 13:43:25 - *.tktelekom.pl
no i to by było na tyle

jarqos - 9 sierpnia 2013, 13:44:15 - *.xdsl.centertel.pl
Jest jakaś szansa moim zdaniem na awans Śląska. Sevilla jakiejś mega porywającej piłki nie grała (w PD 9 miejsce), a w tym okienku odeszli najlepsi gracze: Negredo, Navas i Luis Alberto + bramkarz Palop. Wiadomo, że nadal to świetna drużyna ale to już jest jakiś promyk nadziei.

xyz - 9 sierpnia 2013, 13:47:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@kibic - wyzej masz wytlumaczone - zespoly zostaly ustawione losowo a nie wg wspolczynnikow - takich przypadkow jak Slask jest duzo jak popatrzysz na inne pary

Pan trexa - 9 sierpnia 2013, 13:47:10 - *.dynamic.chello.pl
Biedny oszukany Śląsk.
Powinien w ramach protestu wycofać się z rozgrywek UEFA

fg - 9 sierpnia 2013, 13:47:13 - *.opera-mini.net (*.26.124.76)
Skandal!!!!
smiierdzi korupcją

jaco - 9 sierpnia 2013, 13:47:52 - *.ip.netia.com.pl
@xyz No ja własnie tez patrzę. Wychodzi na to że te numerki były przydzielane losowo bo nie pokrywają się nigdzie z typi w koszykach. Tylko mogli te numerki pokazać przed losowaniem bo tak to nie wiadomo czy nie było żadnych wałków.

dzagi12 - 9 sierpnia 2013, 13:47:59 - *.net.pulawy.pl
W każdej grupie coś było "pozamieniane" a tak naprawdę wylosowane, np. w 5. grupie z nr 1 był losowany Sheriff Tiraspol który miał najgorszy współczynnik ze wszystkich rozstawionych w tej grupie.

expert - 9 sierpnia 2013, 13:48:07 - *.xdsl.centertel.pl
Dopóki piłka w grze wszystko jest możliwe.Pierwszy mecz Śląsk-Sewilla 2;0 Drugi Sewilla-Śląsk 1;1

Pan trexa - 9 sierpnia 2013, 13:50:50 - *.dynamic.chello.pl
Sevilla ustawiła losowanie bo wolała grać ze Śląskiem niż z Żalgirisem albo Karabachem :]

wks - 9 sierpnia 2013, 13:52:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już przed losowaniem przypuszczałem że trafimy na seville. Nawet na chwile przed losowaniem zagrałem na konsoli mecz śląska właśnie z tą drużyną.Jestem pewien na milion procent że śląsk awansuje do fazy grupowej i to wielkim stylu pokonując wcale nie aż takiego dobrego rywala.Gdybym był bogaty obsawiał bym w bukmachera jakieś kilka tys.zł na wygraną śląska.śląsk wczoraj w brugii pokazał jak się gra i na pewno będzie grał w fazie grupowej a nawet dalej.Hej śląsk!!!

znaFCa - 9 sierpnia 2013, 13:52:17 - *.dynamic.chello.pl
Szkoda Śląska trafili najgorzej jak mogli, UEFA to mafia taka sama jak inna tylko legalna i dlatego im wszystko wolno, ale spokojnie "nie dzielmy skóry na niedźwiedziu". Dawid też miał przegrać z Goliatem a stało się odwrotnie. Dajmy pograć Śląskowi, niech cieszą się swoją chwilą jak najdłużej.

rak - 9 sierpnia 2013, 13:52:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe co będą mówić po tym jak Śląsk przejdzie FC Sevilla. Z Bruggią też miało być w plecy i co się stało?

PP - 9 sierpnia 2013, 13:54:49 - *.30.151.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Gorzej być nie mogło.
Tylko dlaczego trafiło akurat na Śląsk.

devlieger - 9 sierpnia 2013, 13:55:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak oni przejdą Sevillę, to będą się bić o wygranie całych rozgrywek ;) To by było zbyt piękne. Pierwszy mecz u siebie, podobnie jak z Rudarem i Brugge czyli nic strasznego. Ja mam taką nadzieję, że nieprzygotowana do sezonu Sevilla zlekceważy Śląsk, we Wrocławiu zagramy swoje i będzie fajna zaliczka przed rewanżem. A nuż, a nuż.... będzie cholernie ciężko

Znawca - 9 sierpnia 2013, 13:55:24 - *.ssp.dialog.net.pl
UEFA to mafia, to taka grupa Bilderberga. Poprawność polityczna, układy itd.

A.c.q. - 9 sierpnia 2013, 13:55:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Numerki były podane na stronie UEFA.
1. Sevilla FC
2. Royal Standard de Liege
3. Eintracht Frankfurt
4. FC Salzburg
5. FC Nordsjaelland
(...)
8. Śląsk Wrocław
Wylosowano parę 8-1 czyli Śląsk - Sevilla. Proste?

Limfa - 9 sierpnia 2013, 13:56:08 - *.warszawa.vectranet.pl
Rak
Ale nie porównuj Brugii do Sevilli która jest o pare klas lepsza mimo to powodzenia Slask

Bukmacher - 9 sierpnia 2013, 13:56:53 - *.itsa.net.pl
Przyjmujemy już zakłady: czy będzie dwucyfrówka?

gargamel - 9 sierpnia 2013, 13:59:38 - *.opera-mini.net (*.37.167.77)
hurra, kolejna KOMPROMITACJA Śląska!!! :D

koko10 - 9 sierpnia 2013, 14:00:32 - *.99.147.187
A ja mysle ze Slask ma szanse i nie stoji na straconej pozycji

jaco - 9 sierpnia 2013, 14:00:48 - *.ip.netia.com.pl
@A.c.q Gdzie na stronie UEFA niby były podane te numerki bo ja szukałem i nigdzie nie było.

zibi - 9 sierpnia 2013, 14:00:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najgorsze losowanie z możliwych,małe szanse awansu.Napewno Sevilla jest dużo lepszą drużyną od Belgów,ale mimo wszytko powalczą,wstydu nie przyniosą.Powodzenia!

Trex - 9 sierpnia 2013, 14:00:56 - *.ssp.dialog.net.pl
Do pana - a z kim gra wielka czerwona latarnia Ex ?

nolti - 9 sierpnia 2013, 14:01:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śląsk jak chce nawiązać walkę z SFC musi poprawić grę w tyłach no i nastawić się na kontry przynajmniej takie jak z Brugią

obiektywny - 9 sierpnia 2013, 14:02:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda Śląska, z tym co prezentuje miałby chyba szanse z każdym oprócz tej Sevilli. Bo nie oszukując się, spoglądając na kadre hiszpańskiego klubu szanse są mizerne... Jose Antonio Reyes z przeszłościa m.in w Arsenalu i Realu, Marko Marin z Chelsea, Ivan Rakitic, Gameiro z PSG, Bacca był chyba królem strzelców w Belgii. Jedynie tą obrone mają mizerną, i tu bym upatrywał szansy.
Przy odrobinie szczęścia moglismy miec i wszystkie 3 druzyny w tej fazie, bo kto by przypuszczał że Lech skompromituje nas z półamatorami z Litwy, a Piast wyrzucając Azerów spokojnie mógłby myśleć o wyeliminowaniu skandynawów. Bić punkty do rankingu w granicach 4.5 a za 2-3 lata mamy 5 drużyn w pucharach.

Klop - 9 sierpnia 2013, 14:02:43 - *.elsnet.pl
mysle ze maja wieksze szanse niz legia

obiektywny - 9 sierpnia 2013, 14:03:41 - *.play-internet.pl
No to już po ptokach.

dzagi12 - 9 sierpnia 2013, 14:03:56 - *.net.pulawy.pl
@jaco wejdź na stronę UEFA -> zakładka UEFA Europa League -> na pasku masz kilka opcji, tam wybierasz Draws i tam masz wszystkie grupy wypisane.

jaco - 9 sierpnia 2013, 14:05:30 - *.ip.netia.com.pl
@obiektywny. Dobrze napisane. Trzeba robić punkty w rankingu bo jest duża szansa na 15 miejsce za 3 lata. Ale żeby tak było, to musielibyśmy mieć dwie drużyny w grupach, albo Legie w LM i dobre wyniki. Cypr za 2 dobre sezony wskoczył już wysoko więc czemu nie my?

malinka - 9 sierpnia 2013, 14:05:41 - *.dynamic.chello.pl
Podobno już zamówiono 10 skrzynek jabola, jako uzupełnienie menu w hotelu w Sewilli ...

do dzagi - 9 sierpnia 2013, 14:06:13 - *.interkar.pl (*.25.228.104)
Ale nie rozumiesz chlopie ze rano były inne tabelki?? Potem sobie polosowali numery które decydowały o wyniku ostatecznym. Pokazali te przydzielanie live? Nie!

Slim dog - 9 sierpnia 2013, 14:06:27 - *.147.199.27.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Sevilla dostała prezent od lewackiej łefy

dzagi12 - 9 sierpnia 2013, 14:08:34 - *.net.pulawy.pl
Rozumiem Cię, nie pokazywali tego losowania. We wcześniejszych rundach też były te przydziały numerków, ale przynajmniej pokazali przed losowaniem który zespół ma jaki numerek.

wks - 9 sierpnia 2013, 14:08:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przynajmniej sobie zobaczę sevillę we wrocku

Xylo - 9 sierpnia 2013, 14:09:46 - *.164.242.32
przed meczami z bruggią było tak samo
DO BOJU ŚLĄSK!!!

buserelin - 9 sierpnia 2013, 14:10:16 - *.legnica.vectranet.pl
czy ktoś umie sensownie wytłumaczyć dlaczego mieliśmy nr 8?a nie 7?

lew55 - 9 sierpnia 2013, 14:10:30 - *.158.217.121.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ludzie! Nie mogę tego czytać!Pograne,pozamiatane i jeszcze wiele podobnych bzdur...Gdzie Wasza wiara? Czy my zawsze i wszędzie musimy być gorsi od innych? Uwierzcie w Śląsk! Ja jestem z tą ekipą już od 40 lat Bywało różnie,ale teraz jest super i tak będzie nadal! Pozdro dla wszystkich fanów futbolu!

Slim dog - 9 sierpnia 2013, 14:11:37 - *.147.199.27.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Sevilla dostała prezent od lewackiej łefy

do dzagi - 9 sierpnia 2013, 14:12:03 - *.interkar.pl (*.25.228.104)
Widać jaki "prestiż" ma LE skoro losują z automatu...

ds - 9 sierpnia 2013, 14:12:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kto ogladal wczoraj mecz Sewilli?No to szans dla Slaska zadnych...3 poziomy roznicy

ujkowkis - 9 sierpnia 2013, 14:15:28 - *.wieszowanet.pl
Slasku juz dziekujemy. Szkoda sevilli bo tlyko straci kase na wejsciowkach, malo ciekawe spotkanie dla kibicow sukcesu

do buserel - 9 sierpnia 2013, 14:17:24 - *.interkar.pl (*.25.228.104)
Bo tak sobie wylosowali w gabinecie pana łysego Nie wg współczynników tylko jeszcze raz polosowali rozumiesz? I w wyniku tego losowania Slask dostał 8 rozumiesz? no

nemo - 9 sierpnia 2013, 14:17:46 - *.radom.vectranet.pl
Śląsk sobie poradzi,gorzej Legia.

w - 9 sierpnia 2013, 14:18:53 - *.play-internet.pl
2000/01 - PUEFA - I - Real Zaragoza CD - Wisła Kraków - 4-1, 1-4 k. 3-4
Rywalizacja wygrana przez wisłę. Czyli 2 zwycięstwa na 18

jaco - 9 sierpnia 2013, 14:20:19 - *.ip.netia.com.pl
@dzagi No teraz tam to są już wylosowane pary, a wcześniej widziałem koszyki. Nie widziałem tych przyporządkowanych numerków,. Ktoś widział?

Kibic - 9 sierpnia 2013, 14:21:42 - *.centertel.pl
Sevilla, my wierzymy. Nie przynieś nam wstydu przypadkową porażką ze Śląskiem.

ACM4ever@g - 9 sierpnia 2013, 14:22:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jaco
Nie wspominając o Austriakach, którzy przed kilkoma laty dopchali wszystkie swoje drużyny do faz grupowych i teraz też cieszą się z 2 klubów w eliminacjach LM... Tym bardziej jest szansa na top 15 że sa siebie nie musimy się oglądać, federacjom za nami w rankingu zostały 1-2 druzyny i z tego co spogladałem na losowanie ciekawie nie trafiały. Najciekawsze jest jednak to, że nam za sezon 09/10 odapada żenujący współczynnik 2.125 podczas gdy Państwom które nas interesują i są przed nami ten współczynnik wynosił od 5 do nawet 9. Mozna powiedzieć że ten sezon jest kluczowy, bo na prawde jest spora szanse na dobre miejsce w rankingu.
Wypada sie tylko zastanowić, czy przypadkiem nie życzyć Legii odpadnięcia z Rumunami. Choć za sam awans do grupy LM mozna zainkasować 4 pkt, które dzielone na 4 dadzą nam okrągłą jedynke do rankingu... A to są cztery zwycięstwa, bo przypomne od tej fazy uefa nagradza podwójnie ewentualne wygrane i remisy.

AlbertoMar - 9 sierpnia 2013, 14:23:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
UEFA sama daje podstawy ludziom, by źle o niej myśleć, losowanie niejasne, nieczytelne,"płytkie" i budzi wiele kontrowersji wśród kibiców. Nie ma co narzekać na wylosowanego przeciwnika...nie można nikogo skreślać jeszcze przed meczem...dopóki piłka w grze...

Robi - 9 sierpnia 2013, 14:28:07 - *.play-internet.pl
A gdzie Wisła - Saragossa z 2000 r. na liście batalii PL-ESP?

qqq - 9 sierpnia 2013, 14:31:25 - *.100.194.213
Myślę że to nie jest ta Sevilla z lat poprzednich. straszy tylko nazwa klubu.Trzeba wyjść i pokazać wole walki,zaangażowanie,serce i zagrać jak z Brugge.
Przed meczem z Belgami też było większosć kom.że odpadną.

ciekawski - 9 sierpnia 2013, 14:31:45 - *.interkar.pl (*.25.228.104)
Ale ciekawe jest to że po numerki zmieniły się tylko Slask z Karabachem i Salzburg z Frankfurtem a to pech hehe Reszta ma te stare wg współczynników

: ) - 9 sierpnia 2013, 14:34:36 - *.158.217.205.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
szczerze ze składu Hiszpanów kojarzę ( Rakitic, Grochowski, Reyes, Maduro)moze jeszcze Fazio

dzagi12 - 9 sierpnia 2013, 14:36:21 - *.net.pulawy.pl
@jaco, właśnie tam się pojawiły już pary, a wcześniej był podział na te "grupy".

Po - 9 sierpnia 2013, 14:36:45 - *.adsl.inetia.pl
Dla takiego Soboty to idealny rywal chłopak za pól roku może przebierać w ofertach i Śląsk albo weźmie za niego grosze albo w następnym okienku odejdzie za free

lolo - 9 sierpnia 2013, 14:41:37 - *.203.156.242
Jak spaść to tylko z wysokiego konia. Pozdro dla Śląska.

jjo - 9 sierpnia 2013, 14:45:00 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
moja stara śpiewka, " kończą się wakacje i kończą puchary dla polskich drużyn" wyjątek Legii potwierdza regułę. Bilans nie pozostawia złudzeń- 18 do jednego w starciach polskich drużyn z hiszp. Legia przegra dwumecz z Gwiazdą Bukareszt będzie jedynka w LE

socjoswir - 9 sierpnia 2013, 14:46:40 - *.adsl.inetia.pl
Co za komentarze!?!?! Powinna być radość - nie ma grania z ogórkami, chwała lub śmierć Jak można liczyć tylko na to, że uda się przejechać po słabych rywalach i fartem dojść do fazy grupowej? Chyba po to się gra w europejskich pucharach żeby mierzyć się z najlepszymi? Nie jestem kibicem Śląska na co dzień, ale będę trzymał kciuki. I pozdrowienia dla prawdziwych kibiców, którzy cieszą się na ten mecz ;)

Mądry - 9 sierpnia 2013, 14:46:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nie będzie meczu Ślaska z Sevillą...
Będzie mecz zdrowe chłopy którzy grają w piłkę zawodowo kontra zdrowe ale może niskie chłopy którzy grają w piłkę zawodowo.
Grać i wygrywać !!!

jaco - 9 sierpnia 2013, 14:46:47 - *.ip.netia.com.pl
ACM4ever@g
W fazie grupowej za zwycięstwo są 2 pkt, za remis 1, także 4pkt dostane za awans do LM to 2 zwycięstwa w LE, także wtdaje mi się że więcej pkt można zdobyć za grę w LE i wyjście z grupy (jest na to szansa) niż dostać baty w LM. W sezonie 05/06 Rumunia miała Steaue i Rapid w ćwiećfinale LE i natrzepali ponad 16pkt, dzięki którym potem się wozili w ósemce rankingu UEFA i mieli drużynę w LM z bezpośrednim awansem.

Maxxx - 9 sierpnia 2013, 14:47:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hej panowie co tu narzekacie już jak był Club Brugge KV to rozpisywaliście się ze polegną z kretesem i mnie takie szydercze komentarze wasze śmieszą a ŚLĄSK pokazał wam niedowiarkom jak się gra w piłkę ;) to swoje opinie zostawcie po dwu meczu z Sevilla ;) wczoraj bardzo miło się oglądało grę ŚLĄSKA jak dobrze daje sobie rade z wyżej notowanym rywalem bo takich meczów mamy bardzo mało w wykonaniu naszych zespołów krajowych.
Wierzę ze ŚLĄSK i jak moja drożyna której kibicuję LEGIA dadzą nam jeszcze dużo radości w kolejnych potyczkach a wam krytykom pozamyka usta ;))))

majk - 9 sierpnia 2013, 14:49:57 - *.interkar.pl (*.25.228.104)
Lepszy byłby Frankfurt. Super stadion. Super kasa z transmisji. No i to byłby ich 1 mecz w pucharach. Można byłoby zaskoczyć. A Sevilla to mało kasy bo kryzys. Ogranie już w pucharach. Super wyszkolenie technicznie i dość daleko. Niestety.

Ass - 9 sierpnia 2013, 14:56:43 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Wkurza mnie takie losowanie z numerkami, to jest pójście na łatwiznę, po za tym jest mniej możliwości. Bilans starć polsko-hiszpańskich mówi sam za siebie. Ale lepiej odpaść z Sevillą niż z Karabachem czy tym bardziej z Zalgirisem.

nrd - 9 sierpnia 2013, 14:59:53 - *.cdma.centertel.pl
ete@ - skoro liga hiszpańska nie jest "niebiańsko mocna", to popatrz na ranking UEFA. Z tego co tam widać, Hiszpania ma najmocniejszą ligę w Europie - przed Premier League, Bundesligą, Serie A i Ligue 1. Od kilku lat hiszpańskie kluby dominują w LE, w Real i Barcelona grały w półfinale LM, Malaga w ćwierćfinale prawie wygrała z Borussią. Więc mówienie, że to nie jest taka mocna liga to ignorancja. Ale Śląsk z dobrym nastawieniem może powalczyć.

d - 9 sierpnia 2013, 15:01:32 - *.adsl.inetia.pl
Powodzenia. Oby Śląsk awansował, chociaż będzie bardzo cieżko

do znawcow - 9 sierpnia 2013, 15:05:28 - *.siedlce.domtel.com.pl
kiedy wylosowali club brugge to tez pisaliscie ze pozamiatane... ake glupote swiecicie wy' a nie oni :-)

irt - 9 sierpnia 2013, 15:12:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śląsk wylosował bardzo dobrze !Sevilla to znany i ceniony klub europejski, sukces w dwumeczu byłby największym osiągnięciem w historii Śląska Wrocław. Trzeba w to wierzyć ! Nie snuć jakieś teoria spiskowe, że zamieniono numerki ! . To przypomnijccie sobie jak mogłoby być Entrachtem "Eintracht Frankfurt w 1992 roku w rozgrywkach 1/32 Pucharu UEFA spotkał się z Widzewem Łódź. Pierwszy mecz odbył się w Łodzi 16 września 1992. Mecz zakończył się remisem 2:2 (2:0) - gole Jóźwiak (20') i Koniarek (27'). Mecz rewanżowy we Frankfurcie nad Menem z dnia 30 września 1992 zakończył się zwycięstwem Eintrachtu 9:0 (6:0)."
Awansujemy wierzyć trzeba ! Hej Śląsk.

Moto - 9 sierpnia 2013, 15:15:35 - *.dynamic.chello.pl
Sevilla w tym okienku kupiła najlepszego zawodnika Brugii, od Belgów są lepsi o 2 klasy. Śląsk bez szans.

ŚląskKaput - 9 sierpnia 2013, 15:18:10 - *.play-internet.pl
Do "znawców"(w cudzysłowie) Sevilla od Brugge różni tyle , ile różni się Liga Hiszpańska od belgijskiej.O Jakieś 10 klas. Sevilla -Śląsk , jak rok temu Hannover-Śląsk, chyba że Śląsk postawi autobus i będzie się bronił, to wtedy tylko 3:0.

Nikły - 9 sierpnia 2013, 15:19:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Będzie bardzo ciężko, trafili najgorzej jak mogli... Szanse na przejście do fazy grupowej są nikłe. Ale trzeba wierzyć, cuda się zdarzają ;D Hej Śląsk!

greg - 9 sierpnia 2013, 15:20:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A może ktos wie co to za gośc w składzie Sewilli z obywatelstwem polskim? Bryan Rabello (16.05.94, Chile/Polska). Nigdy o takim nie słyszałem. Jakaś pomyłka czy nowa gwiazda z odzysku?

wrocławian - 9 sierpnia 2013, 15:22:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Zygmuncie Solorz , żarty się skończyły ! Trzeba sypnąć kasą, ta inwestycja się opłaci A dziurę koło stadionu to sobie pan zabierz.
Idziemy po swoje do Europy ! Hej Śląsk !!!!

zerOszans - 9 sierpnia 2013, 15:29:40 - *.play-internet.pl
Czy piłka hiszpańska jest słabsza czy mocniejsza od polskiej ? Nie mam więcej pytań.

needle - 9 sierpnia 2013, 15:35:57 - *.adsl.inetia.pl
@ Nikły
Dokładnie to samo mógłbym napisać -trafiłeś w sedno
Oj, przydałby się Ćwielong... ale cóż
Ale przecież będziemy Was dopingować w całym kraju. 2 lata wstecz też nikt nie dawał szans LEGII w konfrontacji ze SPARTAKIEM; no może 3/4 kibiców nie wierzyło. Co najmniej...
Po pierwszym meczu w stolicy ich liczba spadła do max 15%, a po strzeleniu dwóch bramek w rewanżu to pewnie nawet ci, którzy polecieli do Moskwy i nie zostali wpuszczeni...ale jak już weszli to się działo
Po losowaniu III rundy 80% myślało tak: LEGIA -da radę po walce, LECH-spacerek, ŚlĄSK - ...jak w poprzednim sezonie z Niemcami. Pamiętajmy, że na początku zeszłego sezonie to klub belgijski był wyżej od niemieckiego!!!
I co się okazało w rzeczywistości...?
Jest inaczej; zupełnie inaczej
powo
IGła

TYA - 9 sierpnia 2013, 15:36:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Nikły - teraz już nie ma słabych drużyn. Kogo chciałbyś trafić, żeby mieć 60 % pewności, że Śląsk będzie w grupie. Lech-Amika-Rumak spadł z liwskiego kucyka, legia fuksem przeszła słabych Norwegów. Teraz Rumunii to pierwsza drużyna rozpoznawalna w Europie , która tak naprawdą pokaże co warta jest, faworyzowana w mediach legunia
Niezachwiana wiara w Śląsk WROCŁAW nas łączy

aqua - 9 sierpnia 2013, 15:45:46 - *.emouse.pl
"Zmagania w Lidze Europy rozpoczęła od III rundy eliminacyjnej, w której wyeliminowała czarnogórski FK Mladost (3-0, 6-1)." szykuje sie powtorka z rozrywki, powodzenia :D

Radek - 9 sierpnia 2013, 15:46:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lechia Gdańsk zremisowała z Barceloną 2:2 po ładnym meczu to tym bardziej Śląsk w meczach o stawkę pokona Seville,są o wiele gorsi od Barcy.

bob - 9 sierpnia 2013, 15:46:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@zerOszans odpowiadam : hiszpańska ...A belgijska czy polska, rumuńska czy polska, polska czy litewska , ... Co to ma do rzeczy ? nie mam wiecej pytań

pacz - 9 sierpnia 2013, 15:56:49 - *.204.95.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Płakanie przed gwizdkiem sędziego to typowe dla zielonowyspowych platformerskich kiboli Don Pinokia. Śląsk ma takie same szanse jak Sevilla i boisko wsparze lepszego w dwumeczu.

ZB - 9 sierpnia 2013, 15:59:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
W meczu we Wrocławiu będzie 0:0, a w Sewilli 1:1. Po wyeliminowaniu tak mocnego rywala łatwiej będzie Śląskowi w meczach grupowych.

needle - 9 sierpnia 2013, 16:01:56 - *.adsl.inetia.pl
===>kibic - 9 sierpnia 2013, 13:13:24 - 178-37-51-141.adsl.inetia.pl
"Gorzej być nie mogło :-( A tak między nami uważam ,że UEFA całkowicie zabija losowanie !!! Oni mówią o korupcji i ustawianiu meczów ,a co sami robią ?!?!? To już nie jest losowanie do jest dostawianie drużyn !!!"
Nie bądź durniem, chłopie. Jest rozstawienie i stąd to. Zobacz na LECHA; był 90, a jego przeciwnik 350
===>harry - 9 sierpnia 2013, 13:15:55 - 77-255-220-135.adsl.inetia.pl
"a lech tez miał odpasc z city i co przeszedl"
Tobie to się gry i real pomieszał już!
===> Bukmacher
Nie ma co przymować zakładów, już jest dwucyfrówka...! Chodzi o Twoje IQ
===> wrocławian
Nie opłaci się. Doszedł do takiego wniosku...i odszedł! I jak obserwuję postępowanie biznesmenów nie będzie chciał wrócić
A tu przykład kogoś rozsądnego , który sie wstydzi swojego nicka
@diaqlo - 9 sierpnia 2013, 13:31:27 - host2-188-252-10.limes.com.pl
Nie. Są w pucharach dlatego że Malaga i Rayo Vallecano nie dostały licencji
IGła
PS
===>ete - 9 sierpnia 2013, 13:16:55 - gwz170.internetdsl.tpnet.pl (172.16.190.85)
Ja bym nie demonizował, poza Realem i Barca hiszpańska liga nie jest już jakaś niebiańsko mocna.
Uwierz, że jest!
Warto było obejrzeć poprzedni hiszpański finał PE bodajże w Bukareszcie

tellchar - 9 sierpnia 2013, 16:03:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ irt - jakbyś nie wiedział, to w latach 70 Śląsk grał w ćwierćfinale PZP, dwa razy też dochodził do 1/8 finału PUEFA, a Ty awans do fazy grupowej (1/32 finału) LE nazywasz największym sukcesem w historii?

Znany - 9 sierpnia 2013, 16:04:49 - *.adsl.inetia.pl
Nie Wierze Śląsk po Bardzo Mocnym Club Brugge trafia na Sevillę jak przejdą załóżmy i fazie grupowej trafią na Tottenham to już całkiem pech sprzyjać będzie Śląskowi

Rafalkoli - 9 sierpnia 2013, 16:11:25 - *.ssp.dialog.net.pl
Śląsk da rade :D Innaczej być nie może !

spec - 9 sierpnia 2013, 16:13:25 - *.231.15.119.koba.pl
nawet jak zagrają lepiej niz z brugge to mają niewielkie szanse

kibic - 9 sierpnia 2013, 16:16:03 - *.8.156.0
DO NORMALNYCH:
dziś o 20.30 MANCHESTER UTD - SEVILLA FC
towarzysko, zobaczymy jak wypadną hiszpanie.

rks - 9 sierpnia 2013, 16:36:55 - *.adsl.inetia.pl
jeszcze nie jest najgorzej. Sevilla sprzedała przed sezonem Jesusa Navasa i Negredo do Man City więc nie jest już taka silna. Jeśli Śląsk zagra tak dobrze, jak z Brugge albo nawet jeszcze lepiej to są szanse, że wyeliminuję Sevillę. Tylko ciekawe jak obrona sobie poradzi z technicznymi piłkarzami Hiszpanów.

Tomsi - 9 sierpnia 2013, 16:42:14 - *.dynamic.chello.pl
Jakim cudem Sevilla gra w LE jak w lidze w ubiegłym sezonie była 9, a w pucharze Hiszpanii odpadła w półfinale??
Czy nie dlatego, że w finale grał Real z Barcą, które będą grać w Lidze Mistrzów?

smutny - 9 sierpnia 2013, 17:03:17 - *.play-internet.pl
Żegnaj pucharze .

uki - 9 sierpnia 2013, 17:03:53 - *.kielce.vectranet.pl
@Tomsi też mi się wydaje, że Sewilla gra w LE bo była półfinalistą pucharu Hiszp. a nie że zajęła 9 miejsce w lidze.

MIEDŹ - 9 sierpnia 2013, 17:04:40 - *.play-internet.pl
Powodzenia. Miedź&Śląsk !

ekspert - 9 sierpnia 2013, 17:08:45 - *.interkar.pl (*.25.228.104)
@tomsi&uki
Sevilla gra w LE bo Malaga i Rayo zostały wykluczone z rozgrywek europejskich. I dlatego 9 ekipa dostała LE.

Stats - 9 sierpnia 2013, 17:09:21 - *.internetia.net.pl
Ostatnie sparingi z Sevillą:
2006/2007 Wisła Kraków - Sevilla FC 1:0
2007/2008 Wisła Kraków - Sevilla FC 1:0
2011/2012 Legia Warszawa - Sevilla FC 0:2

a di - 9 sierpnia 2013, 17:26:57 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Śląsk nie ma bramkarza bo w polu grają nieźle, Gikiewicz zawinił przy wszystkich golach ogólnie słaby na przedpolu nie wychodzi do dośrodkowań nie wiem czy nie lepiej byłoby żeby usiadł na ławce w lidze żeby zrobić konkurencje. Będzie cięźko ale trzeba walczyć wyeliminowanie sevilli otworzyłoby piłkarzom z wrocławia przepustkę do lepszych klubów

kibic LECH - 9 sierpnia 2013, 17:40:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jako kibic Lecha nie wierzyłem w Śląsk w ogolę ze tak zajda daleko, a pokazali ze graja najlepiej z pośród polskich drużyn w europie. O Lechu to szkoda słów, mam nadzieje że Legia i Śląsk wejdą do grup LE i pozdobywają nam pkt, Jeśli zagrają jak z Club Brugge to min szanse są, najważniejsze od razu nie poddawać się, Legia też ma szanse z Steaua ale muszą lepiej zagrać niż z Molde.

vigo - 9 sierpnia 2013, 17:46:31 - *.dynamic.chello.pl
Sevilla jest spokojnie do przejścia. Śląsk w LE

bigos - 9 sierpnia 2013, 17:53:20 - *.pool.mediaWays.net
Skąd u większości tak mało wiary w sukces? przecież Sevilla to w tej chwili typowy sredniak tak europejski jak i w lidze hiszpanskiej.Jak Śląsk zepnie poślady po raz kolejny to jestem naprawde spokojny o wynik tej konfrontacji.
A z innej beczki to moze w koncu stadion zapelni sie wieksza iloscia kibiców,bo mimo,ze Sevilla to sredniak to jednak bardziej medialny klub anizeli FC Brugge.
Powodzenia Śląsk!

('_') - 9 sierpnia 2013, 17:55:16 - *.dynamic.chello.pl
to się zdziwicie jeszcze jak Śląsk ich przejdzie, zobaczycie!

mateeee - 9 sierpnia 2013, 17:57:21 - *.centertel.pl
no tak nie bedzie wstydu bo zaryzykuje i obstawie jednak na sts nasza ekipe i zobaczycie ze sie nie myle wstydem bedzie odpadniecie legi ze steua

realista - 9 sierpnia 2013, 17:58:25 - *.play-internet.pl
Liga Hiszpańska jest dla was słabsza od polskiej ? Śmiać mi się chce, gdzie wy tu widzicie szanse Śląska ? Polska Ekstraklasa jest na poziomie Ligi Bangladeskiej.

KSP - 9 sierpnia 2013, 18:00:23 - *.play-internet.pl
pograne...

i - 9 sierpnia 2013, 18:04:16 - *.adsl.inetia.pl
po ile bilety?

lulek - 9 sierpnia 2013, 18:13:08 - *.plock.mm.pl
nie czytałem wyżej, ale to chyba najlepszy przeciwnik żeby ewentualnioe odpaśc i przynajmiej jakaś radocha dla kibiców w Polsce

xyz - 9 sierpnia 2013, 18:15:25 - *.satfilm.net.pl
Może się uda...będę Śląskowi kibicował.
Ludzie nie piszcie :
"jak zagrają tak jak z Brugge to będzie dobrze"
Jak zagrają tak jak z Brugge to stracą 7 bramek, a nie 3. Z meczu z Brugge to Ofensywa świetna, obrona do poprawki. Do boju Śląsk ! (Nie jestem fanem ,kibicuje każdej polskiej drużynie w pucharach)

matee - 9 sierpnia 2013, 18:20:04 - *.centertel.pl
realista -a kto tu napisal ze liga hiszpanska jest slabsza od polskiej ? skoro jestes realista to nim badz i nie napinaj sie tak boci zylka peknie popatrz sobie z ktorego miejsaca sevilla znalazla sie w LE ;)w lidze hiszpankiej bo za barca realem i atletico tak naprawde nie ma druzyny na ich poziomie

realista - 9 sierpnia 2013, 18:28:00 - *.play-internet.pl
@ matee - A jak wysoko z Sevillą wygrywały Barcelona, Real i Atletico ? Wielka była różnica między nimi różnica, bo że Sevilli zdarzało się tracić punkty ze słabszymi drużynami,stąd ich pozycja, to rzeczywiście słabi są, ale na Ligę Hiszpańską która jest 20 pozycji wyżej od polskiej, to i spadkowicz z Primera Division byłby trudny dla czołowej drużyny z Polskiej Ekstraklasy

BMC - 9 sierpnia 2013, 18:28:01 - *.ip.netia.com.pl
Co ma być, to będzie. A będzie dobrze.

BMC - 9 sierpnia 2013, 18:29:15 - *.ip.netia.com.pl
Co ma być, to będzie. A będzie dobrze.

Slim dog - 9 sierpnia 2013, 18:30:25 - *.158.216.188.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Sevilla dostała prezent od tej lewackiej łefy G N L S

Slim dog - 9 sierpnia 2013, 18:35:54 - *.158.216.188.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Sevilla dostała prezent od tej lewackiej łefy G N L S

Cechu - 9 sierpnia 2013, 18:36:43 - *.bydgoszcz.vectranet.pl
Sląsk awans sztywną jedyneczke za 100 u buka i wypka jak znalazł :D

Shaam - 9 sierpnia 2013, 18:53:00 - *.96.234.83.tvksmp.pl
DO REDAKCJI: ***Wisła Kraków wyeliminowała też Saragossę bodajże 1:4, 4:1 i karnymi, czy jakoś tak.***

Shaam - 9 sierpnia 2013, 18:54:37 - *.96.234.83.tvksmp.pl
Ups, jednak tą właśnie rywalizacje wygraliśmy jeden jedyny raz. Pardon, mój błąd.

a - 9 sierpnia 2013, 18:58:30 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Duża większość komentarzy to kompleksy i małostkowość.Jak się chce wygrywać to czy ważne z kim grasz?Fajnie ze Sevilla.Fajnie będzie ograć taką dobrą drużynę.Chciejcie osiągnąć sukces anie tylko bo punkty albo żeby tylko fartem do fazy grupowej.Walka i Zwycięstwo!

kibic - 9 sierpnia 2013, 18:58:51 - *.syrion.pl
powiem tyle, jesli slaskowi uda sie wyeliminowac seville to bedzie to cos niesamowitego i bede wiedzial ze slask idzie na zwyciezce Ligi europejskiej,moze sie to wydawac smieszne ale taka jest prawda.

a - 9 sierpnia 2013, 18:59:56 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Duża większość komentarzy to kompleksy i małostkowość.Jak się chce wygrywać to czy ważne z kim grasz?Fajnie ze Sevilla.Fajnie będzie ograć taką dobrą drużynę.Chciejcie osiągnąć sukces anie tylko bo punkty albo żeby tylko fartem do fazy grupowej.Walka i Zwycięstwo!

Tur Turek - 9 sierpnia 2013, 19:03:51 - *.net-system.pl
Szkoda.. Masakra. Mogło być dużo lepiej. Trzeba pamiętać, że ta Sevilla nie jest już taka mocna jak kilka lat temu ale mimo to rywal bardzo, bardzo trudny. Byleby chociaż powalczyli i zdobyli coś do rankingu bo o brak awansu z tak klasową drużyną nie będzie można mieć pretensji.Powodzenia Śląsku!

Picollodel - 9 sierpnia 2013, 19:32:34 - *.galluppolska.pl
Lechia też była skazana na pożarcie z Barceloną, a o mały włoś nie wygrali.

ramones - 9 sierpnia 2013, 19:38:55 - *.gress.pl
Sobota tan dwumecz sam wygra. MKS KLB. pozdrawia WRO.

tylko Wójt - 9 sierpnia 2013, 19:39:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co się mażecie gimbazy jego mać? Nie wolno się nikogo bać z każdym można wygrać. Jak zagrają swoją piłkę to jestem spokojny o wynik z resztą Sevilla to już nie ta sama Sevilla co przed laty.

ADODenHaag - 9 sierpnia 2013, 19:57:53 - *.cm-7-3a.dynamic.ziggo.nl
Rywal ciężki do przejścia, jednak na tym etapie rozgrywek przy nie rozstawionym Śląsku wszyscy rywale byli wyżej notowani, życzę powodzenia pokazaliście z Bruggia że gra z wyżej notowanymi drużynami sprawia wam przyjemność, milo by było oglądać dwa Polskie kluby w fazie grupowej

endrju - 9 sierpnia 2013, 20:01:03 - *.dynamic.chello.pl
chyba najbardziej pechowe losowanie od...od dawna no ale z Brugią tez niby nie mieli szans na pewno będzie ciekawie powodzenia

koro - 9 sierpnia 2013, 20:01:55 - *.plock.mm.pl
to Hiszpanie teraz mają fete. Śląsk to Ogórki do bicia. z resztą jak cała polska liga.

lukasz0072 - 9 sierpnia 2013, 20:07:02 - *.elblag.vectranet.pl
Ważna wiadomość śląsk pierwszy mecz zagra na wyjeździe i to chyba dobrze pozdrawiam

ojek1985ld - 9 sierpnia 2013, 20:09:17 - *.play-internet.pl
Trafili niezwykle ciężko,ale futbol widział już nie takie niespodzianki.Jest jeden duży minus w składzie Śląska mianowicie bramkarz(zawalił drugą i trzecią bramkę z Brugge).Życzę powodzenia naszym pucharowiczom.

Neuer1986 - 9 sierpnia 2013, 20:09:22 - *.168.88.171
Patrząc realnie to Sevilla na 90 % awansuje do fazy grupowej Ligi Europy.

kibic - 9 sierpnia 2013, 20:17:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co meczyk bedzie dobry walka Sląsk

Maryjan - 9 sierpnia 2013, 20:40:33 - *.dynamic.chello.pl
Podobno jest zmiana ,slask grac bedzie rewanz u siebie??

bigos - 9 sierpnia 2013, 20:53:37 - *.pool.mediaWays.net
@koro:Tylko,ze wlasnie m.in Śląsk dopiero zaznacza swoją pozycje w Europie i wyrabia sobie marke wlasnie takimi zwyciestwami jak chociazby z Dundee czy FC Brugge i Sevilla na pewno nie zlekcewazy WKSu.Tylko,ze tacy jak ty maja zawsze najmniej do powiedzenia sensownego ,ale za to w hejtowaniu to sa mistrzami swiata.Nawet mi nie zal takich jak Ty,kibicuj sobie dalej swojej druzynie sukcesu.

ciekawy - 9 sierpnia 2013, 21:10:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czy to prawda, że w 4 rundzie lech miał pecha w losowaniu i trafił na amicę???

bydgoski - 9 sierpnia 2013, 21:15:33 - *.play-internet.pl
Manchester United- Sevillaa 0-2 30 minuta Pozdrawiam !

zagłębiak - 9 sierpnia 2013, 21:28:37 - *.dynamic.chello.pl
Śląsk nie ma nic do stracenia. Może tylko zyskać , wypromować Sobotę i innych co zaprocentuje większą kasą za transfery + kasa za transmisje z meczu do wielu stacji i komplet na stadionie. Jedno jest pewnie nie mogą grać tak otwarcie jak z z Brugią w rewanżu.

wallmill - 9 sierpnia 2013, 21:40:18 - *.range86-132.btcentralplus.com
i bardzo dobrze...zeby pozniej nie bylo wstydu w grupie

seba - 9 sierpnia 2013, 22:13:53 - *.244.136.58
Sevilla-śląsk 2-1 rewanż śląsk-Sevilla 2-0

DENIS - 9 sierpnia 2013, 22:15:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gorzej być nie mogło no nic może chociaż jeden mecz Śląsk wygra albo zremisuje

Gmoch - 9 sierpnia 2013, 22:25:54 - *.xdsl.centertel.pl
kurde slask trafia na najtrudniejszych przeciwnikow.ciezko bedzie

Obiektywny - 9 sierpnia 2013, 22:48:18 - *.internetia.net.pl
Sevilla właśnie rozjechala Manchester United 3 do 1 na jego terenie.Ślask nawet jak zagra na 150% nie da rady ale cuda się zdarzają.

realista - 9 sierpnia 2013, 23:21:19 - *.play-internet.pl
Śląsk ma takie szanse na awans jak "Ryży" na pozostanie przy władzy przez następne pięć lat.

greg - 9 sierpnia 2013, 23:37:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Manchester United 1 - 3 Sevilla

@realista - 10 sierpnia 2013, 0:21:14 - *.opera-mini.net (*.37.167.77)
skoro tak mówisz to gram kafel na Śląsk, dzięki i mam nadzieje że nie kitujesz!

niki - 10 sierpnia 2013, 0:36:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem jak można mieć jakieś wątpliwości, przecież co oczywiste że Śląsk i Legia pokonają tych słabeuszów, i pójdą za ciosem. Legia zdobędzie ligę mistrzów, a Śląsk puchar Europy. Wiara czyni cuda, co nie Smuda?

JackCold - 10 sierpnia 2013, 8:25:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do przejścia

artson - 10 sierpnia 2013, 9:39:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wie ktoś może z kim w następnej rundzie zagra Lech?? Bo nigdzie o tym nie piszą... Za ten transparent kibice z Poznania powinni otrzymać pamiątkową statuetke BUROKI 2013.

Kuba P. - 10 sierpnia 2013, 10:24:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zacznę od polskiego paradoksu. Otóż paradoksem jest dla mnie fakt, że do IV rundy przeszedł każdy, oprócz Lecha. Z 2-ej str. z tych 3 rywali był to akurat najsłabszy piłkarsko zespół. Tym bardziej jest to kompromitacja. Bo brałem pod uwagę, że można odpaść z Norwegami lub Belgami, ale akurat taki wariant wydawał się niemożliwy, a jednak… Szkoda straty rozst. w IV rundzie i głównie tego, że Lech nie był choć w części w takiej formie, jak Śląsk w 2-meczu z Brugią!

Kuba P. 2 - 10 sierpnia 2013, 10:26:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Owszem, można trochę narzekać na brak szczęścia (2 połowa), ale nie do końca zgodzę się z tym, że choćby przez pryzmat tej 2 poł. rewanżu, awans się Lechowi nie należał, bo przez zdecydowaną większość tego fragmentu miał dość wyraźną przewagę, a Litwini w jakiś tam sposób stworzyli małe zagrożenie może ze 2-3 razy. Dobrze to ujął komentator, który stwierdził, że do czasu około 70 minuty trzeba strzelić choć 1 bramkę, bo potem rywale „spuchną” i tak w rzeczywistości było. Także szkoda, że pomimo kilku bardzo dobrych okazji nic nie chciało wpaść. Swoją drogą, to cieszą się zapewne Ci (Salzburg), którzy trafili na Żalgiris, bo jeśli w ofensywie zagrają na takim poziomie, jak Śląsk z Belgami, to już po 1 meczu będzie „pozamiatane”…

Konieczko - 10 sierpnia 2013, 10:29:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prawdę mówiąc, to awansu (a prz. wsz. takiej fajnej gry w przodzie Śląska) w Europ. Puch. już dawno nie widziałem (o ile w ogóle), więc jest to zaskoczenie na „plus” i należy się za to SZACUN. Teraz można pośmiać się z tych niektórych, którzy nie raz pisali, że większość ligi belgijskiej jest poziomem zbliżona do Naszej, ale z druż. z ich czołowej „5/6” Nasi szans nie mają w rywalizacji. A jednak widać, że przy odpowiednim przygotowaniu do starcia, wcale tak nie zawsze musi być, a Wrocław utarł w końcu nosa tym „znawcom”! Co tyczy się LEGII, to po rewanżu z Molde mogę powiedzieć tylko tyle, że dobrze się stało, że awans stał się faktem, bo gra jaka była, każdy mógł się przekonać…

Łukasz z W - 10 sierpnia 2013, 11:45:07 - *.ssp.dialog.net.pl
UEFA zamieniła gospodarzy spotkań Śląska Wrocław z Sevilla FC. Pierwszy mecz odbędzie się w Hiszpanii, a nie - jak wynikało z losowania - we Wrocławiu.
Powodem takiej zamiany jest kolizja terminów meczów rewanżowych IV rundy kwalifikacji do Ligi Europy dwóch drużyn z Sewilli. 29 sierpnia jako gospodarz miały zagrać Sevilla FC i Betis. Na takie rozwiązanie nie zgodziła się UEFA, zatem zamieniono gospodarzy meczów z udziałem Śląska.
Ostatecznie zatem pierwszy mecz wrocławianie zagrają na wyjeździe 22 sierpnia, a rewanż odbędzie się tydzień później na Stadionie Wrocław.

nrd - 10 sierpnia 2013, 12:14:00 - *.162.200.8
Dobra wiadomość - Śląsk zagra pierwszy mecz na wyjeździe, więc rewanż we Wrocławiu, a wszystko dzięki temu, że Betis korzysta także z tego samego stadionu i w tym samym dniu gra mecz z Jabloncem, więc UEFA postanowiła, że Sevilla pierwszy mecz zagra na wyjeździe Nie wiem, ile to zmieni, ale zawsze lepiej grać drugi mecz u siebie.

bryk - 10 sierpnia 2013, 12:41:01 - *.tueuropa.pl
Manchester United - Sevilla 1:3

Zibi - 10 sierpnia 2013, 12:47:59 - *.warszawa.vectranet.pl
Jak nie będą tracić bramek w ostatnich sekundach meczu jak z Czarnogórcami czy Bruggią to może coś ugrają...

vps - 10 sierpnia 2013, 13:11:12 - *.tel.tkb.net.pl
Nie wierze w takie losowanie... Ten łysy co losował wydaje mi sie oni wszyscy po tych kulkach wiedza jakie to sa zespoły... UEFA cos Polaków chyba nie lubi... Podejrzane losowanie... A szansa jest taka ze Sevilla jeszcze nie zaczyna ligi swojej wiec moze ni byc w rytmie meczowym... Moga ich pokonac...

Kolos - 10 sierpnia 2013, 13:58:09 - *.dynamic.chello.pl
Do ogrania, skoro Wisła wygrała z Barceloną kiedyś 1-0 to czemu nie Śląsk z Sevillą ? Co prawda potem przegrali 4-0 ale jednak Sevilla to nie Barcelona, a Śląsk jest jak dla mnie lepszy od Wisły z tamtego sezonu. Lech też zremisował z Deportivo więc jakiejś wielkiej różnicy niema

Boris - 10 sierpnia 2013, 16:46:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po losowaniu wydawało mi się że żadnych szans na awans nie ma jedank na chłodno uważam że jakieś szanse są. Trzeba tylko wzmocnić (inaczej zestawić) obronę no i poważnie zastanowić się czy Gikiewicz ma bronić w tych meczach. Wszystkie 3 puszczone gole w Bruggi to po części jego wina. 1 gol źle obliczył lot piłki, przy 2 i 3 wystarczyło agresywnie wyjść i wypiąstkować piłkę. Pod koniec belgowie byli zdesperowani i wchodzili w pole bramkowe na chama, przepychając się jak tylko mogli i w końcu strzelili.
Mam nadzieję że te mecze będą wyrównane a nie takie jak Barcelona-Wisła 4-0, Real Saragossa-Wisła 4-1, Walencja-Legia 6-1. Albo ten ultradefensywny mecz Wisły (pod wodzą Smudy) po którym byłem totalnie zdegustowany Barcelona-Wisła 1-0. Odkąd pamiętam to polskim kulbom grało się bardzo ciężko w Hiszpani.

bob - 10 sierpnia 2013, 21:29:05 - *.30.77.86.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Gikiewicz bezwzględnie do wymiany. Poza tym Śląsk-podobnie jak Hiszpanie - dość dobrze gra krótką piłką. Jeśli poprawi grę w obronie, może być różnie ...dogrywka lub karne.

janek - 10 sierpnia 2013, 21:35:42 - *.dynamic.chello.pl
jeszcze w tych meczach Polsko Hiszpańskich grał Motor Lublin Real Madryt 1-7

F - 11 sierpnia 2013, 17:53:10 - *.pools.arcor-ip.net
Ja wierzę w Śląska. W Hiszpanii tylko Barca i Real, a z resztą można wygrać.

martin - 12 sierpnia 2013, 14:12:22 - *.elpos.net
Dlaczego spisujecie Śląsk na straty. Czy to że to polski klub musi oznaczać że odpadną NIE ! Co pisaliście 3 lata temu gdy Lech trafił do grupy LE z Juventusem, Manchesterem City i Red Bull Salsburg. Pewnie że odpadną, a oni awansowali pokonując City i remisując dwukrotnie Juve! A W 1/16 PRAWIE NIE POKONALI FINALISTY Bragi ! Co pisaliście gdy Śląsk trafił na Club Brugge. Że będzie 0-4. 0-5 a co się stało. Awanoswaliśmy grając wielką piłkę. Nie graliśmy z Brugią jak równy z równym. Graliśmy jako zespół lepszy. I teraz też wierzmy w awans bo jak wyeliminowaliśmy Brugie to i Seville wyeliminujemy! W zespole Sevili groźni są Gameiro, Trochowski i Navarro i na nich trzeba uważać. JAK BĘDZIE WALKDEK SOBOTA TO AWANSUJEMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I w to trzeba wierzyć HEJ ŚLĄSK DO BOJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WKS_FAN - 13 sierpnia 2013, 9:45:28 - *.internetia.net.pl
Miałem dziś proroczy sen. Śniło mi się ze WKS wygrał z Legią w sparingu w Hiszpanii 5 do 3 . Przyjmuje ten sen za dobra wróżbę i wierze że Śląsk wyeliminuje Seville w dwumeczu właśnie takim stosunkiem bramek.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas