[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


7 listopada 2013, 22:55:58 - euzi
Bessa Dossy

Legia Warszawa przegrała w meczu fazy grupowej Ligi Europy z Trabzonsporem 0-2 (0-0) i straciła szansę na awans do 1/16 finału. Obie bramki dla gości padły w ciągu ośmiu minut. Najpierw futbolówkę w 71. minucie niefortunnie do bramki skierował Dossa Júnior, a podopiecznych Jana Urbana dobił nieupilnowany przez reprezentanta Cypru Olcan Adın. Legia przez długi czas dominowała, ale nie potrafiła udokumentować swojej niemal trzykrotnej przewagi w strzałach.

Przez pierwsze 20 minut meczu brakowało zdecydowanych ataków z obu stron. Jedyny strzał oddał w 8. minucie po zejściu z prawego skrzydła do środka Florent Malouda, jednak piłkę zablokował Jakub Rzeźniczak. Dopiero później mecz nabrał kolorytu, głównie za sprawą Legii. Pierwszy do interwencji Onura Kıvraka zmusił Michał Kucharczyk, oddając z pola karnego celny strzał. Chwilę później futbolówka wpadła do siatki. Sprzed pola karnego mocno na bramkę Trabzonsporu uderzył Tomasz Jodłowiec, a do odbitej przed siebie przez bramkarza piłki dopadł Kucharczyk, który znajdował się na spalonym.

Swoją okazję w pierwszej części meczu miał także Wladimer Dwaliszwili, ale w bardzo trudnej pozycji posłał futbolówkę prosto w ręce Onura. W 27. minucie bardzo podobną okazję do strzału miał za to Jodłowiec - niepilnowany reprezentant Polski dostał podanie przed pole karne i uderzył bardzo niecelnie. Jeszcze kilka minut później strzału z ponad 20 metrów poszukał Dominik Furman, jednak jego próba także spełzła na niczym.

Kapitalną okazję do wyjścia na prowadzenie legioniści mieli w 47. minucie. Z rzutu wolnego w pole karne dośrodkował Furman, a tam niepilnowany Dossa Júnior, mając przed sobą tylko bramkarza, nie trafił w piłkę. Cypryjczyk ponownie stworzył zagrożenie pod bramką gości w 54. minucie. Wrzutkę ze środka boiska posłał Furman, a Dossa Júnior głową uderzył obok bramki. Wprowadzony na boisko z powodu kontuzji podstawowego golkipera Zeki Ayvaz już chwilę po wejściu na boisko znalazł się w dużych opałach. Futbolówka po uderzeniu Tomasza Brzyskiego i rykoszecie zaczęła frunąć do góry i tylko czujność rezerwowego bramkarza uchroniła Turków od straty gola - Zeki strącił spadającą piłkę za bramkę na rzut rożny.

Legia częściej wchodziła w pole karne rywala, częściej uderzała, a to Trabzonspor w 71. minucie wyszedł na prowadzenie. Z lewej strony dośrodkował Olcan Adın, a w "szesnastce" bardzo nieporadnie do futbolówki wyszedł Wojciech Skaba. Golkiper nie zdołał jej złapać, w powietrzu minął się z nią Malouda, ale Dossa Júnior nie zdołał uciec z nogami i sam pokonał swojego kolegę z zespołu. Osiem minut później Turcy prowadzili już dwoma golami. Malouda z prawej strony pola karnego długo szukał celnego zagrania, aż w końcu dostrzegł Olcana, którego nie upilnował strzelec pierwszej bramki. Z drugiej strony boiska z rzutu wolnego ładnie strzelał Furman, jednak świetnie interweniował Zeki.

7 listopada 2013, 21:05 - Warszawa (Stadion Wojska Polskiego)
Legia Warszawa 0-2 Trabzonspor Kulübü
Dossa Júnior 71 (s), Olcan Adın 79

Legia: 84. Wojciech Skaba - 19. Bartosz Bereszyński, 25. Jakub Rzeźniczak, 2. Dossa Júnior, 17. Tomasz Brzyski - 18. Michał Kucharczyk (72, 7. Henrik Ojamaa), 3. Tomasz Jodłowiec, 37. Dominik Furman (85, 27. Patryk Mikita), 23. Hélio Pinto, 20. Jakub Kosecki - 13. Wladimer Dwaliszwili.

Trabzonspor: 1. Onur Kıvrak (54, 89. Zeki Ayvaz) - 3. Bosingwa, 22. Mustafa Yumlu, 6. Souleymane Bamba (51, 23. Giray Kaçar), 4. Aykut Demir - 15. Florent Malouda, 20. Gustavo Colman, 16. Didier Zokora, 10. Adrian Mierzejewski (84, 25. Alanzinho), 92. Olcan Adın - 12. Paulo Henrique.

żółte kartki: Furman - Malouda, Zokora.

sędziował: Ruddy Buquet (Francja).
widzów: 14 086.

Adrian Mierzejewski (Trabzonspor) zszedł z boiska w 84. minucie, a zastąpił go Alanzinho.

Tabela grupy J:

1. Trabzonspor Kulübü   4  10   9-4
2. SS Lazio             4   8   6-4
3. Apóllon FC           4   4   3-4
4. Legia Warszawa       4   0   0-6


Liga Europy 2013/2014

maruda - 7 listopada 2013, 22:56:26 - *.sileman.pl (*.176.235.234)
kompromitacja legii w europie

fv - 7 listopada 2013, 22:56:33 - *.dynamic.chello.pl
Bez napastników i bez bramkarza nie da się wygrać meczu.

nieciecza - 7 listopada 2013, 22:56:35 - *.dynamic.chello.pl
i to jest najlepszy klub w Polsce?

hj - 7 listopada 2013, 22:56:37 - *.astral.lodz.pl
miód wypełnia me serce

gao@o2.pl - 7 listopada 2013, 22:56:37 - *.dynamic.chello.pl
szkoda

ziomek - 7 listopada 2013, 22:56:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Haha widać jak gra mistrz Polski jaka liga taki mistrz.

tomi - 7 listopada 2013, 22:56:42 - *.150.158.166.internetia.net.pl
Pinto out!!! Co to wgl za druzyna....
Nie chcieliscie Ljuboji to teraaz macie co chcecie

aa - 7 listopada 2013, 22:56:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wreszcie Legia strzeliła gola. Nieważne, że samobójczy.

Simon_80 - 7 listopada 2013, 22:56:53 - *.kielce.vectranet.pl
Legia Radomiem Europy...

Johan - 7 listopada 2013, 22:56:56 - *.adsl.inetia.pl
Brawo, Legio! Gratulacje z czerwonej Łodzi. :-)

vip - 7 listopada 2013, 22:57:06 - *.opera-mini.net (*.254.192.184)
Legia Warszawa - niby mistrz, niby zdobywca pucharu polski, niby lider tabeli. Posmiewisko calej Europy. Zgraja pilkarzykow, niech oddadza walkowery, bedzie mniej wstydu. Hahahaha

Janusz - 7 listopada 2013, 22:57:33 - *.48.156.106
Legia 0 Warszawa

Smutny - 7 listopada 2013, 22:57:35 - *.dynamic.chello.pl
Wstyd dla Naszego Kraju! A dziennikarze w C+ przed meczem twierdzili, że Legia gra dobrze w tegorocznej LE. Żal...0 bramek, 0 pkt.

hahah - 7 listopada 2013, 22:57:38 - *.adsl.inetia.pl
Siara jak tralala - 0 punktów 0 bramek --- to Legia Warszawa

oooo - 7 listopada 2013, 22:57:50 - *.adsl.inetia.pl
pech , Legia zdecydowanie lepsza , trabzon tylko 2 kontry i bramki , jedynka Polska drużyna w europie i za razem najlepsza w Polsce , brawa za walke !

Orzech - 7 listopada 2013, 22:57:57 - *.dynamic.chello.pl
Nic dodać nic ująć na takim i poziomie jest nasza piłka i musimy się z tym pogodzić

fan - 7 listopada 2013, 22:58:07 - *.dynamic.chello.pl
Legia przynosi tylko wstyd Polsce. Wycofać ten klub z europejskich rozgrywek! Trabzonspor wygrywa na stojąca,to są jakieś jaja po prostu..

t. - 7 listopada 2013, 22:58:14 - *.97.91.181
najbardziej ujadają ci których klub gra większy piach niż Legia..

tfhh - 7 listopada 2013, 22:58:27 - *.59.199.196
Przypomni ktoś nazwę zespołu, który jako jedyny nie zdobył żadnego punktu i nie strzelił bramki w LE.

wodzu - 7 listopada 2013, 22:58:27 - *.strong-pc.com
wstyd dawać ten herb w tytule !

kisiel - 7 listopada 2013, 22:58:33 - *.gdansk.vectranet.pl
pytanie i to na powaznie ile w tym momencie punktow nazbieralismy w pucharach do wspolczynnika z rozbiciem na poszczegolne kluby?? bo wyjdzie chyba ze w tym roku prawie nic nie ugralismy jako Polska

hahatek - 7 listopada 2013, 22:58:36 - *.204.118.62.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brawo Trabzonspor ! Zagrać na stojąco i wywieźć 3 punkty z wyjazdu w grupie w Europejskich pucharach. Jest to wyrównanie rekordu Apollonu. Gratulacje !

R.S_77 - 7 listopada 2013, 22:58:52 - *.uznam.net.pl
Zawodnicy Legii przedstawiają jak w kalejdoskopie całą marność polskiej piłki. Trudno o bardziej zasadną konstatację.

-) - 7 listopada 2013, 22:58:53 - *.76.71.9
Szkoda Legii :-))) żart

fx33 - 7 listopada 2013, 22:59:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pierwszy gol zawodnika Legii w grupie. Brawo Dossa! Brak rozgrywającego w Legii. Leśny na zakupy. Trzeba kupić 9 i 10. Pinto trageeddiiaa

sd - 7 listopada 2013, 22:59:11 - *.insite.pl
Dno tyle sytuacji i zero skuteczności . Pinto play maker ? tss... Słabo strasznie mimo przewagi w meczu . Wygrał lepszy

KSR - 7 listopada 2013, 22:59:24 - *.ipt.aol.com
Pośmiewisko nie tylko Polski a Europy dał znowu popis. Pośmiewisko Warszawa z zerowymi bramkami i punkami stał się obiektem co śmieje z nich cały piłkarski świat . To jest jedyna drużyna Pośmiewisko Warszawa proszę nie róbcie z polaków idiotów ...

Miszczunio - 7 listopada 2013, 22:59:35 - *.siec.idealan.pl
Kto jest dumny z miszcza Polski? Wpisujemy miasta - Białystok.

r6 - 7 listopada 2013, 22:59:37 - *.internetia.net.pl
W tych czterech meczach to i Podbeskidzie by coś strzeliło. No, może przesadziłem, ale Ruch czy Piast to by nie miał zera z przodu.

Boże dopom - 7 listopada 2013, 22:59:39 - *.dynamic.chello.pl
Proponuje wycofania polskich "drużyn" z jakichkolwiek rozgrywek europejskich !!!!

urban - 7 listopada 2013, 22:59:43 - *.adsl.inetia.pl
jest tylko jedna taka drużyna w EL. W każdym meczu ma miażdżącą przewagę i każdy przegrywa. To chyba geniusz trenera w połączeniu z geniuszem króla strzelców.

Przemek - 7 listopada 2013, 22:59:45 - *.196.82.219.threembb.co.uk
Najgorsze bylo to, ze pomimo ze chcialem wylaczyc ten mecz nie moglem sie do tego zmusic. Chyba czas zakupic pejcz i kajdanki, bo zaczynam podejrzewac siebie o bycie masochista...

brtk - 7 listopada 2013, 22:59:48 - *.warszawa.mm.pl
Nie ma co się przejmować jedną wpadką w lidze. Liczą się tylko puchary.

Mądry - 7 listopada 2013, 22:59:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ZERO goli i punktów.
To smutne...trzeba strzelać bramki a nie tylko stwarzać sytuacje.
Dotyczy to reprezentacji Polski jak i Legii.

Adam - 7 listopada 2013, 23:00:06 - *.dynamic.chello.pl
Legia wreszcie strzeliła bramkę. Brawo
Co prawda samobójczą, ale tak trzymać. Brawo
W następnym meczu strzeli dwie. Oczywiście samobójcze.

(L)egia! - 7 listopada 2013, 23:00:08 - *.adsl.inetia.pl
A gdzie wasze kluby w europie , że tak hejtujecie ? Prawda boli , że Legia mimo wszystko jest najlepszym klubem w Polsce , Mistrz , zdobywca PP , lider tego sezonu , zespół ,który gra najlepszą piłkę na naszych boiskach , kompleksy waszych słabszych klubów za wami przemawiają aż miło , tylko LEGIA !

PEP - 7 listopada 2013, 23:00:11 - *.zax.pl
Zero pkt i zero bramek. Jak San Marino... Aaa nie - San Marino gola strzeliło... Co za wstyd.

polski kib - 7 listopada 2013, 23:00:22 - *.dynamic.chello.pl
0 punktów,0 goli - oto Legia Warszawa. I oni chcieli do Ligi Mistrzów? Ciekawe co teraz powie Leśnodorski? buahahaha!

Feciu - 7 listopada 2013, 23:00:44 - *.29.220.154.threembb.co.uk
Trabzonspor zmazal plame z ostatniego wyjazdu do Polski gdzie przegral 1-5 z Wisla. A z Legia wygral czyli Wisla lepsza od Legii, co zreszta pokazala w meczu w Krakowie.
Wisla - Trabzonspor 5-1
Legia - Trabzonspor 0-2
My chcemy Wisle w pucharach!!!

Lucas - 7 listopada 2013, 23:00:46 - *.skybroadband.com
Ale wstyd, nic dodać, nic ująć. Pośmiewisko, atrakcja dla mediów, ciekawostka- jedyny klub w lidze europy bez punktów- Oto MISTRZ POLSKI buhahhaha

rks - 7 listopada 2013, 23:00:47 - *.play-internet.pl
Obrona Legii to dno, a atak nieskuteczny Dominować cały mecz i nie strzelić nawet 1 bramki? Polska piłka się kompromituje w Europie. Chcieli do LM tam to by od Chelsea dostali po 7-0 w dupe.

Tauzen1920 - 7 listopada 2013, 23:00:56 - *.86.41.141
tak najlepiej skwitowac postawe "wielkiej" Legii

WwskiSłoik - 7 listopada 2013, 23:01:06 - *.play-internet.pl
Sztucznie pompowany klub nigdy nie drużyną na miarę europejską. Wpakujcie w niego kolejne 100 baniek, może wtedy zdobędzie mistrza dwa razy z rzędu.

GEO - 7 listopada 2013, 23:01:10 - *.legnica.vectranet.pl
blamaż Legio na całej linii, jesteście za słabi na Europe . . .

Legionista - 7 listopada 2013, 23:01:12 - *.dynamic.chello.pl
Czekam na Wasze kluby w Europie pełno ich, jak tam Wasze wyniki? Miedź Legnica to nie Turcy niestety

L___? - 7 listopada 2013, 23:01:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cieniutka ta Legia jak Polsilver, żeby nie powiedzieć żyleta.
A tłumy was na LE!!! W 2 milionowym mieście 14 000

vakos - 7 listopada 2013, 23:01:14 - *.dg-net.pl
czekam co tym razem powiem polska myśl trenerska, brawo prezesi... przyszedł czech czy słowak do ruchu i grają w piłkę, jakoś, ale nie przegrywają na własnym podwórku, może i dzisiaj by nie przegrali? żal...

kamuflage1 - 7 listopada 2013, 23:01:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia jedyną drużyną w Lidze Europy, bez punktów!

mars - 7 listopada 2013, 23:01:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A Nawalka ,dalej w koncepcji wybieram z ligi polskiej ?Zeby zastoj byl calkowity ?Antyrozwoj wprowadza ten trener?Brzyski i Jodlowiec beznadziejni !

DGL - 7 listopada 2013, 23:01:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dziady !! LEGIA!

spajder - 7 listopada 2013, 23:02:23 - *.gdynia.mm.pl
4 mecze, 0 goli - nam strzelać nie kazano...

west - 7 listopada 2013, 23:02:23 - *.adsl.inetia.pl
No niestety nasprowadzali pasterzy z Europy typu Pinto, Ojama i inni kompletny brak klasowego napastnika pomoc też jakaś nijaka gra wolna ślamazarna Gruzin na Europę to zdecydowanie za mało. Kłania się pozbycie się Ljuboi któremu większość obecnych gwiazd Legii mogłoby spokojnie czyścić buty przed meczem niestety taka prawda.

cwietu69 - 7 listopada 2013, 23:02:27 - *.ssp.dialog.net.pl
Moje potwierdzenie się spełnienia,zero równa się dno.

legionista - 7 listopada 2013, 23:02:39 - *.227.106.25
Kto jak kto ale legia potrafi skompromitować polską piłkę...

e.tam - 7 listopada 2013, 23:02:51 - *.31.55.168.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Po prostu POŚMIEWISKO. Te biedne ofermy prężące torsy w słabiuteńkiej polskie lidze, gdy przychodzi grać w pucharach są tak sparaliżowane, że trzeba by im ustawić piłkę w pustej bramce , żeby wreszcie coś do niej wepchnęli.
Kpina i wstyd jak nisko upadliśmy, miejsca w rankingach to nie przypadek i nie zanosi się na to, by miało być lepiej.

Brzytwa - 7 listopada 2013, 23:02:53 - *.dynamic.chello.pl
Haha 14 tysi ?
Jak tam było 10 koła to maks. Widać celebryci i kibice sukcesu mają już dosyć porażek :D

Adams - 7 listopada 2013, 23:02:59 - *.dynamic.chello.pl
Legia gra mecze w lidze? Chciałeś napisać kupuje. Uczciwie to oni żadnego meczu nie wygrali.

zola - 7 listopada 2013, 23:03:03 - *.ip.netia.com.pl
Brawo. Gwiazdy niech chodzą po Wojewidzkich albo siedzą na twitterach lub facebookach a grac nie potrafią. Wstyd lekki ale nawet mi ich nie szkoda. niech dostaną banki od Widzewa bo nie zasługują na Mistrza Polski. a Kosa to sie nadaje do tarcia chrzanu. dziekuje dobranoc....

barfan - 7 listopada 2013, 23:03:24 - *.dynamic.chello.pl
jedno słowo - bezsilność
i dygresja dlaczego komentatorzy zaklinają rzeczywistość? hm, niech pomyślę - już wiem mają taki rozkaz
ale spoko legia ogra widzew i jakies podbeskidzie i bedzie ok napinka wróci jaki to super zespół

ernest - 7 listopada 2013, 23:03:27 - *.unity-media.net
Fortuna-za 3 lata Liga Mistrzow HÜRRA

Tauzen1920 - 7 listopada 2013, 23:03:41 - *.86.41.141
do Legionista:
ciekawe ktora druzyna zliczyla tak udany wystep w LE na zero z przodu???

zaglebiak - 7 listopada 2013, 23:04:02 - *.dynamic.chello.pl
ten cały Dossa gra jak junior , w ataku nie potrafi w bramke trafic w obronie za to swietnie mu to wychodzi a kryje strasznie. Astiz lepszy jest. W ataku Władek słabiutki a Kosa to jakaś porażka dzisiaj.

Laguna - 7 listopada 2013, 23:04:17 - *.ssp.dialog.net.pl
jaka liga taki miSZCZ
tu trzeba płakać a nie wyśmiewać.....

ZIGA - 7 listopada 2013, 23:04:24 - *.gl.digi.pl
Uwielbiam kiedy sk przegrywa :D

ukasz - 7 listopada 2013, 23:04:32 - *.walecznych.net
Jak mają coś zawojować w Europie to muszą zmienić trenera, przeanalizujcie grę Legii w pucharach pod wodzą Urbana. Ostatnie zwycięstwo z renomowanym rywalem to Legia Skorży.

wislak - 7 listopada 2013, 23:04:45 - *.net166.okay.pl
Wisla Pany!!!! nastepny sezon LM jest nasz. elo

Legionista - 7 listopada 2013, 23:04:48 - *.dynamic.chello.pl
do Tauzen1920:
Ale w żadnym nie była gorsza od przeciwnika. Nie mamy napastnika, po prostu. Trochę obiektywizmu kompleksiarzu...

as - 7 listopada 2013, 23:05:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie ma trenera ,moja babcia z Legią zdobyła by majstra w naszej lidze

kibic - 7 listopada 2013, 23:05:31 - *.dynamic.dsl.as9105.com
PSkit czy inny "sprawiedliwy" nie sędziuje i nie ma Legiuni.Pięknie sie ogląda takie mecze na tvn.To kara za wałki np w pamiętnych wałkach z Arką w półfinale PP i innych. Legia znaczy tyle co w pucharach czyli nic.

szkoda sza - 7 listopada 2013, 23:05:37 - *.debica229.tnp.pl
Dziś legia grała bez napastnika i bez bramkarza. A co robi Furman na boisku ? A to poda koledze na konia (1 bramka) a to zgubi krycie w polu karnym (2 bramka) a z przodu też nic nie zagrał za co mozna by go pochwalić( te kiepskie rzuty wolne ). A o dziwo Mielcarski go chwalił ze powalczył, tylko w kluczowych momentach kompletnie zawalił. Powalczyć to może każdy kto ma siłę trochę pobiegać , nawet z okręgówki. A ten ...szwili to Ljuboi mogłby buty czyścić, nie mówię już o stzrelaniu bramek ale nawet nie umie zastawić się i przyjąć i nie stracić piłkę pod kryciem. Legia była dziś lepsza a przegrała. Kto grał kiedykolwiek w piłkę to wie że niekiedy są takie okresy w grze że jak nie idzie to choćbyś na głowie stawał to nic nie strzelisz a przeciwnik strzeli z niczego...

XardasKSP - 7 listopada 2013, 23:05:59 - *.109-247-36.customer.lyse.net
Ze Trabzonspor wygra to wiadomo bylo przed meczem. Szkoda tylko ze Mierzej niestrzelil.

Lucas - 7 listopada 2013, 23:05:59 - *.skybroadband.com
A i Miedzianka, by z Legią pojechała, wyżej niż Lechem w dniu wczorajszym. Legię powinno przekształcić na sekcję piłki ręcznej, albo piłki wodnej. ALe wstyd!

xavi - 7 listopada 2013, 23:06:11 - *.adsl.inetia.pl
Co to za sędziowanie w tej LE? Żadnego karnego dla Legii, bramek ze spalonych nie uznają.w Ekstraklasie to inaczej się traktuje "stołecznych".

gresik - 7 listopada 2013, 23:06:14 - *.ssp.dialog.net.pl
zmień artykuł "Legia Warszawa 0-2 Trabzonspor Kulübü " Legia spadek.

Tooble - 7 listopada 2013, 23:06:15 - *.223.244.188
no ale teraz mecz z Widzewem, jak wygracie 5:0, to znowu będziecie mogli pokrzyczeć jacy to jesteście najlepsi. znowu powód do dumy dla wielkiej Legii będzie. jak się nie umie grać w piłkę to i zwycięstwa nad tymi co nie umieją przynoszą radość.

czubant - 7 listopada 2013, 23:06:47 - *.rybnik.vectranet.pl
0:6 Legia zgłoś sie :p Wstyd,Wstyd,Wstyd.... Legia jako jedyna z 48 drużyn w fazie grupowej nie strzeliła bramki

prawda - 7 listopada 2013, 23:06:57 - *.smgr.pl
Śmiać się mogą tylko kibice biedniejszych klubów, bo wielka i bogata Legia się skompromitowała.
Ale dlaczego śmieją się kibice Lecha, których drużyna odpadła z Żalgirisem Wilno to nie mam pojęcia ;)

jo - 7 listopada 2013, 23:07:03 - *.swietochlowice.vectranet.pl
Niech wreszcie jakaś drużyna w meczu z Legią strzeli sobie może samobója, żeby poprawić im statystyki. Szkoda jednak, że nie trafili do fazy grupowej Ligi Mistrzów - tam to by się grało pewnie łatwiej. Zaraz ktoś napisze, że zazdrościmy takiej drużyny, że jesteśmy przecież waszą stolicą itd. Jaka stolica takie granie - czyli do d..y!

napinacze - 7 listopada 2013, 23:07:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko się napinacie, a żaden z naszej ekstrakupy nie grał oprócz Legii w fazie grupowej. Ważne, że jutro Zawisza pojedzie Jage, a co do Jagi ruszyła nowa akcja "Szyjemy Flagi dla Jagi"

znaFCa - 7 listopada 2013, 23:07:19 - *.dynamic.chello.pl
Jestem sfrustrowany wstyd i żenada, ot tyle co można napisać o całej Warszawce. Nie mamy drużyn, nie mamy piłkarzy, nie mamy trenerów, sędziów ani ty bardziej reprezentacji. Powiem wprost szkoda wydanej kasy na stadiony, nerwów i oczekiwania, że będzie lepiej. NIE BĘDZIE ! Spadamy po równi pochyłej na samo dno leją nas wszyscy i wszędzie. Nawet u siebie nie jesteśmy w stanie strzelić choć jednej bramki. Panowie kibice czy nie żal Wam wydawać kasy na tych łapserdaków, czy nie należałoby wreszcie pokazać kibicowski charakter i zastrajkować. Nie te piękne stadiony zaświecą wreszcie pustkami. Pokażmy, działaczom i całemu PZPN, że mamy ich serdecznie dosyć. WSTYD I ŻENADA !

ak - 7 listopada 2013, 23:07:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kuponik w STSie wszedł,to było do przewidzenia

fun - 7 listopada 2013, 23:07:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kosa to drewno on może grać najwyżej w 3 lidze.

BMC - 7 listopada 2013, 23:08:26 - *.play-internet.pl
Jak piłkarzyk nie potrafi przyłożyć stopy do piłki 3 metry przed pustą bramką, to trzeba mu to pokazać na jego własnym pośladku.

przemo - 7 listopada 2013, 23:09:05 - *.dynamic.chello.pl
Legia jak Partizan Belgrad - w Europie kompromitacja, na krajowym podwórku dominacja.

Tecum - 7 listopada 2013, 23:09:08 - *.218.231.31
Jak tam nasi pasjonaci liczący pkt do rankingu uefa rusza się co mpże jakie 0,1 hahha

KAC - 7 listopada 2013, 23:09:25 - *.dynamic.chello.pl
Najbardziej są śmieszne komentarze typu "Czekam na Wasze kluby w Europie". Otórz tutaj komentujemy cudowny, zresztą kolejny już występ Legii 0 Warszawa a nie tych innych klubów. To po pierwsze. Po drugie teraz wychodzi dbanie w zeszłym sezonie przez "sędziów" by to "cudo" z Warszawy zostało mistrzem. Zwycięstwo w Krakowie z Wisłą po kilometrowym aucie bramkowym i pare innych decyzji pozwoliło zagrać w Europie ale tu "lodów" już się nie da kręcić.

do (L)egia - 7 listopada 2013, 23:09:36 - *.play-internet.pl
Legia nie jest najlepszym klubem w PL, jest najbogatszym, w stosunku wartości do poziomu to wypadacie dość słabo, a wasze sukcesy zawdzięczacie sponsorom i ich pieniądzom. Tak naprawdę takie przygody jak ta w LE pokazują gdzie jest Legia z całą polską piłką.

rbn - 7 listopada 2013, 23:09:54 - *.atnet.vx.pl
a Lagia dalej robi z siebie posmiewisko.. ;)

mario27 - 7 listopada 2013, 23:10:08 - *.100.cpartner.pl
Nie no fajnie grali. Szczescia zabraklo

kibic - 7 listopada 2013, 23:10:36 - *.dynamic.dsl.as9105.com
wislak,Podbeskidzie robi prawie miazge z Wisły,tylko bramkarz ratuje wynik, to co bedzie w meczu z Szachtarem Karagandy albo Khazarem Lenkoran? że o Lewadii nie wspomnę,zejdz na ziemie

Fajans - 7 listopada 2013, 23:10:51 - *.play-internet.pl
Urban trener bez koncepcji.Pinto to zawodnik bez charakteru tzw.człapacz a Ci co sprowadzilitego Dwaliszwilego to ludzie działający przeciw Klubowi.

pepe1 - 7 listopada 2013, 23:11:13 - *.centertel.pl
Piszę bez złości tylko w żalu o losy polskiego futbolu klubowego ... to jest dramat !
Z mojego punktu widzenia mecz możnaby było wygrać jedynie przy sędziowaniu panów z C+ ale kto wie czy to by pomogło na tych "gigantów" piłki z Turcji ? Rzeźniczak i Kucharczyk na tak a reszta ? Kosecki to ganiać po korytarzach sejmowych - tam nikt nie potrąci, Skaba miałby problem w większości drużyn I czy II ligi. Furman wiele dobrego ależ też i wiele złego a to niestety decyduje o wyniku. A że są liczne u nas kontuzje ? - to podobno zawsze była kwestia przygotowania do sezonu !!! Mniej żelu, mniej lub zero tatuaży a dużo więcej pracy oraz uzaleznić płacę od osiąganych rezultatów !!!

Ja - 7 listopada 2013, 23:11:34 - *.rev.ndi.net.pl
legia ZERO

anty (L) - 7 listopada 2013, 23:11:52 - *.smgr.pl
Też nie cierpię Legii, ale jeszcze bardziej żałosnych pyrów z gimnazjum, kibiców sukcesu, któzy chodzą tylko na wybrane mecze i chwalą się na fejsbuczku zdjątkiem z szalikiem tej żałosnej Amici...

bobnt - 7 listopada 2013, 23:12:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie podoba sie co? to trzeba kasowac warafka ? co /

Jan Urban - 7 listopada 2013, 23:12:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale o ssso chozzzzi?

do KAC - 7 listopada 2013, 23:12:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
otóż piszemy przez ż a nie jak kolega twierdzi przez "rz"

Ja - 7 listopada 2013, 23:12:53 - *.rev.ndi.net.pl
legia ZERO

Piotr - 7 listopada 2013, 23:13:40 - *.netsystem.net.pl
Żenada

zibi - 7 listopada 2013, 23:14:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia 06 Warszawa.Byli rónorzędnym rywalem dla wszystkich ,po za drugą połową z Lazio,ale co z tego jak mają 0 punktów.Brakuje elementu zaskoczenia przeciwnika i skuteczności,przyspieszenia akcjii i przede wszystkim szybkiego napastnika!

judasz - 7 listopada 2013, 23:14:06 - *.bb.online.no
Jak się ma Wieśniodorskiego za prezesa to tak jest. Napinał się jakiego to napadziora nie sprowadzą, Paixao był za słaby, Ojame podkupili Lechowi, cieszył się jak dziecko jaki biznes zrobił. Ljuboja już niepotrzebny. Otarli się o LM, co to miało nie być, ajajajaaj

7 - 7 listopada 2013, 23:14:25 - *.dab.02.net (*.53.42.66)
Nie liczy się wynik a gra. Z taka gra legia powinna urwać punkty podbeskidziu i widzewowi więc są powody do optymizmu. Pierwsza bramka w LE cieszy do pełni szczęścia brakowało tylko gołej dupy koseckiego

KONRAD - 7 listopada 2013, 23:14:37 - *.ssp.dialog.net.pl
Legia Warszawa to jedyny klub,który w fazie grupowej tej edycji LE nie strzelił dotąd bramki ani nie zdobył punktu.Tak słabo nie zagrała żadna polska drużyna w tej fazie rozgrywek w poprzednich latach(Lech,Wisła i 2 lata temu Legia wyszły z grupy).To świadczy o żenującym poziomie polskiej Ekstraklasy.Nie cieszy mnie ta sytuacja,bo Legia gra w LE dla rankingu polskich drużyn w europucharach.Może będą mieli chociaż tyle ambicji,aby w pozostałych meczach już tylko o honor zdobyć bramki i punkty?

sklo - 7 listopada 2013, 23:15:09 - *.dynamic.chello.pl
legia 06 warszawa

sailor - 7 listopada 2013, 23:16:42 - *.wroclaw.vectranet.pl
Do (L)egia - ale czym ty się podniecasz, że jesteście najlepsi w jednej z najsłabszych lig Europy? Ale jakie to ma znaczenie skoro w pucharach wszyscy was leją? Mistrz San Marino też jest najlepszą drużyną w swoim kraju, ale czy to na coś się przekłada?

dno - 7 listopada 2013, 23:16:47 - *.toya.net.pl
lubię to - kompletne zero

marTS - 7 listopada 2013, 23:18:07 - *.28.252.70.threembb.co.uk
jest szansa .....he he he,aha i jesce ....jezdezcie nasza stolycom i niepokonany klub------macie racje.

skwc - 7 listopada 2013, 23:19:14 - *.adsl.inetia.pl
To był wspaniały mecz cudownej,uwielbianej przez nas wszystkich Legii.Nikt nie ma prawa krytykować naszego ukochanego klubu nad czym czuwa zwarty i gotowy moderator.Cóż,że jest nieletni i nienawidzi wszystkich i wszystkiego co Legią nie jest.Ważne,że jest posłuszny i podoba się starszym panom.

Kibicol - 7 listopada 2013, 23:19:20 - *.cheeloo.net
Jakoś mnie to nie dziwi. Dobrze, że nie weszli do CL, bo by był wstyd.

Jackob1977 - 7 listopada 2013, 23:19:24 - *.pools.arcor-ip.net
Szczecin gratuluje !!! Tylko pogon w Szczecinie Fortuna kolem sie toczy,po rowni pochylej- w dol

Legionista - 7 listopada 2013, 23:19:43 - *.dynamic.chello.pl
A mi się jakoś dziwnie wydaje że większą kompromitacją polskiej piłki był końcowy wynik Lecha z Żarilgisem Wilno

wislak - 7 listopada 2013, 23:19:43 - *.net166.okay.pl
legionista: lepiej nie grac niz tak sie kompromitowac za rok Wisełka zobaczycie jak sie gra w LM NIE MOWIĄC O LE. ELO

Piotr - 7 listopada 2013, 23:20:01 - *.netsystem.net.pl
Brawo Legia! Zajmujecie zaszczytne 48 miejsce w drugiej lidze Europy Jesteście jedynym klubem w stawce z dorobkiem uwaga: 0 punktów, 0 bramek! Teraz widać, że Wasze miejsce jest jednak w Lidze Mistrzów, w ping ponga. Brawo nad prezesie Leśnodorski...Franek Smuda miał rację. To nie liga polska, w której każdy upadek półgłówka Jakuba kończy się odgwizdaniem wolnego lub karnego. Idźcie tą drogą...Pozdrowienia z Krakowa

palio pint - 7 listopada 2013, 23:20:35 - *.adsl.inetia.pl
Dwa mecze u siebie i średnia frekwencja 7 tyś/mecz.
To na Podbeskidzie by więcej przyszło :-)

Platini - 7 listopada 2013, 23:20:47 - *.adsl.inetia.pl
mam dylemat. Śmiać się czy płakać ?

kibicP - 7 listopada 2013, 23:21:01 - *.163.200.0
Kare dyscyplinarna dla tych kopaczy najlepiej.Juz wolalem wczesniejsze wersje polskich zespolow co obrona czestochowy przynajmniej remisowaly spotkania, to juz Amica grajaca obrone czestochowy potrafila strzelić gola! Wkurza mnie juz ta zalosna nieskutecznosc zarowno polskich klubów jak i reprezentacji.To jest wiekszy obecnie wstyd od wspomnianej Amici co dostawal w d.. od wszystkich.Bo Amica nie byla mistrzem Polski, a to jest Mistrz Polski!!

damkoksg - 7 listopada 2013, 23:21:08 - *.77.124.249
A miała być Liga Mistrzów a tu nawed z grupy Ligy Europy nie wychodza z taka kasa jaka maja powinna być Liga Mistrzów a tak jest wielkie zero

kibic - 7 listopada 2013, 23:21:11 - *.dynamic.dsl.as9105.com
a taki Bereszynski? zwiał z Lecha,w Poznaniu spalony myslał ze bedzie bogiem i Barca z Realem beda targowac sie o niego. Rzeczywistosc: cienki jak karoseria tico, nie nadaje sie nawet do tarcia chrzanu. to samo Brzyski...

heh - 7 listopada 2013, 23:21:21 - *.static.chello.pl
gramy na zero...:D zero pkt, zero stezlonych bramek:D:D

lelumpolel - 7 listopada 2013, 23:21:31 - *.elblag.vectranet.pl
Teraz wiem dlaczego seryjnie drużyny z ekstraklasy, odpadają z drużynami z 1 ligi, nikt nie chce hańby i wstydu!Legia dzięki ITI olbrzym na glinianych nogach, budowa drużyny co ktoś się lekko wybije to na sprzedaż, a w zamian drewniaki!Każda porażka polskiego zespołu boli w pucharach, za co prezesi naszych klubów płacą tym pseudo piłkarzom taką kasę góra 5 tysi tyle powinni zarabiać ci amatorzy!

Alien - 7 listopada 2013, 23:22:09 - *.dynamic.chello.pl
Gdzie nasze kluby legiunio? Wez chociazby Zawisze, ktora rozjechala was jak frajerow! To wy zawsze ujadacie. Co tak cicho bylo na trybunach po 80 Min? Zapomnieliscie tekstu piosenek?? HAHA, zenada sloiki :D

Legionista - 7 listopada 2013, 23:22:14 - *.dynamic.chello.pl
Widzą że Legia ma szpital i nie ma napastnika bo Dvalishvili jest bez formy, ale nie, muszą pisać że Legia jest pośmiewiskiem Europy. Trudno, taka jest piłka, nie trafiliśmy na dobry sezon. Może innym razem...

tN - 7 listopada 2013, 23:22:21 - *.play-internet.pl
Znów dostaliśmy baty. Ale i tak reszta Polski chciałaby być na naszym miejscu.
PS Jeśli Warszawa Radomiem, to Poznań Pionkami. Europy. Ü

zaglebie s - 7 listopada 2013, 23:23:13 - *.range5-81.btcentralplus.com
zenada naprawde zenada

GEO - 7 listopada 2013, 23:23:24 - *.legnica.vectranet.pl
. . . i jeszcze jedno - największym błędem Legii od zawsze było wyprzedawanie perełek, które potem się marnują bo za wcześnie wyemigrowali, zapomina o nich selekcjoner, grzeją ławę, to niszczenie polskiego futbolu, mam na myśli Wolskiego, a ściągają szrot z Brazylii i myślą, że zawojują Europę, żeby tylko "Dziki" z Miedzi nie dał się zagmatwać w Legie bo zrobią z nim to samo, takie chciwe postępowanie jej włodarzy zawsze mnie wkur . . . ło i dobrze im tak, sprzedajcie całą młodzież za milion euro od razu i kupcie jakiegoś albańca a na pewno zawojujecie świat , , ,

barfan - 7 listopada 2013, 23:24:32 - *.dynamic.chello.pl
no nie miałem już dać spokój ale teraz posłuchałem Urbana - facet ciężko zadżumiony, opowiada takie rzeczy że jęk, gość odszedł od ziemii jak nie przymierzająć Donald Franciszek

as - 7 listopada 2013, 23:24:40 - *.dynamic.chello.pl
brawo legia, z czym do ludzi, do lm się pcha jak w lidze europy daje dno, zenada

Leon - 7 listopada 2013, 23:24:40 - *.239.125.190
Cóż - kiepsko. Macie jeszcze szansę na uratowanie HONORU w dwóch ostatnich meczach. Grajcie o punkty dla Klasyfikacji UEFA i Honor.

qwerty567 - 7 listopada 2013, 23:27:22 - *.ssp.dialog.net.pl
wstyd i hańba, a za kilka dni będą się cieszyć jak wygrają z Widzewem, który ma zakaz transferowy, piłkarze mogą zarabiać 5000 zł brutto i generalnie mają skład na II ligę
Leśnodorski niech przyjdzie co Cafe Futbol i poopowiada bajeczki jak to ma oferty dla wszystkich piłkarzy, oprócz Szulera i jakiegoś bramkarza z klubu Kokosa, cała Europa pewnie się bije o np. młodego "zdolnego" Furmana,
słoiki i tyle w temacie

123 - 7 listopada 2013, 23:27:27 - *.85-237-170.tkchopin.pl
I to są wyniki sędziowania pod Legię później wstyd w Europie.
Taki Górnik Śląsk czy nawet Ruch lepiej by się spisali.
4 mecze i dwa razy ZERO (pkt. bramki)

TKWM - 7 listopada 2013, 23:28:32 - *.as13285.net
Co Was tak malo?Sloiki co Was tak malo?

Alien - 7 listopada 2013, 23:28:43 - *.dynamic.chello.pl
@Leon Jaki honor?! Po takim blamazu sie nie ma honoru Niech wycofaja ta druzyne z rozgrywek. Na to samo im wyjdzie. Juz wiem czemu kibice sloikow raz za razem odpalaja race na stadionie Chca, zeby ich uefa zdyskwalifikowala :D

kibic - 7 listopada 2013, 23:29:24 - *.dynamic.dsl.as9105.com
człowieku o jakim HONORZE ty mówisz? Ich "honor" nazywa się Euro,ewentualnie polski złoty...

historyk - 7 listopada 2013, 23:29:58 - *.adsl.inetia.pl
Puchar Uefa 2004/2005 Faza grupowa:
Amica-Rangers FC 0:5
Grazer AK-Amica 3:1
Amica-Az Alkmaar 1:3
AJ Auxerre-Amica 5:1
Liga Europy 2013/2014 Faza grupowa:
Lazi-Legia 1:0
Legia-Apollon 0:1
Trabzonspor-Legia 2:0
Legia-Trabzonspor 0:2

maruda.84 - 7 listopada 2013, 23:30:40 - *.41.236.58
Idzcie do domu hahaha

Bromberg - 7 listopada 2013, 23:31:23 - *.204.47.251.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
CICHHOOO!!!
TYLKO KIBICE 4 klubów w Polsce mogą śmiać się z Legii.
Zawiszy, Lechii, Ruchu i Wisły, bo reszta dostała od tych cieniasów
którzy hańbą polskę piłkę i POLSKĘ.

a - 7 listopada 2013, 23:33:49 - *.cable.net-inotel.pl
Punkty dla Polski w tym sezonie:
Legia 1.00 (2 wygrane i 4 remisy w eliminacjach)
Lech 0.75 (3 wygrane w eliminacjach)
Śląsk 0.75 (2 wygrane i 2 remisy w eliminacjach)
Piast 0.125 (1 remis w eliminacjach)

GKSWKSBKS - 7 listopada 2013, 23:36:09 - *.walbrzych.vectranet.pl
Ze Śląska po Sevilli się śmiali,a sami od byle g...a z Turcji u siebie dostali. No i ten as Furman

sdfdsf - 7 listopada 2013, 23:37:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to co, ma Legia jeszcze jakieś szanse na wyjście z grupy?

L - 7 listopada 2013, 23:39:10 - *.dynamic.chello.pl
Śmieszni jesteście z tym hejtowaniem. Legia jest mistrzem, zdobywcą pucharu i aktualnym liderem tabeli, pomimo kontuzji, pomimo tego że piłkarze mają w nogach +- 10 meczów więcej od ligowych rywali. Niezależnie od jej wyników w Europie i tak jest lepsza od Waszych klubów. Ja wiem, że pechem tłumaczą się słabsi, ale Legia oddała prawie dwa razy więcej celnych strzałów, niż jej przeciwnicy, więc nie jest aż tak tragicznie jakby się mogło zdawać.

olo'77 - 7 listopada 2013, 23:39:50 - *.galileusz.pl
Żałośni kelnerzy z Legii...

Bromberg - 7 listopada 2013, 23:40:23 - *.204.95.133.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Furman jak sama nazwa wskazuje jest od kierowania wozem z kobyłą, a nie zbieraniną piłkarzy

stankoL - 7 listopada 2013, 23:42:21 - *.242.212.26
Zal mi was buraki.Legia chociaż nie przynosi wstydu z gruzinai,litwinami,azerami..Chociaż jest w Lidze Europejskiej.Jakby wasze kluby nie grały połową podstawowego składu to po 5-0 by dostawały.
Co nie mówiąc grają beznadziejnie.Patrząc obiektywnie.Ale tylko ona potrafiła dalej awansować nie robiąc wstydu jak Lech.Wyjąć ze Ślaska mille i Paixao i nie ma Ślaska.Tak jak Wiśle Gargułe i Brożka to samo.O Lechu Wronki nie wspomne.Nie strzelili gola? I co z tego?
Jesteście żałosnymi zakompleksionymi dzieciakami ..

lord - 7 listopada 2013, 23:43:49 - *.bb.sky.com
Toż to nawet PIAST Choszczno nigdy nie przegrał z Trabzonsporem.

Rafał - 7 listopada 2013, 23:44:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo patałachy legiunia prawdziwa ekstraklasa więcej płacic partaczom.

kielczanin - 7 listopada 2013, 23:44:30 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kokoko! Urban spoko! Czwarte miejsce też wysoko.

BKS Bielsk - 7 listopada 2013, 23:45:45 - *.52.134.82 (*.125.132.22)
nawalimy za to kebabom po meczu yhyhyhy

Alien - 7 listopada 2013, 23:46:41 - *.dynamic.chello.pl
Z litwinami nie ale z rumunami juz tak :D A gdzie ta twoja legia dalej awansowala? Kiedy? Przypomnij mi. Bo jako mistrz z el. LM spadla do LE. A nizej spasc nie mogla....

Sowizdżał - 7 listopada 2013, 23:46:51 - *.internetia.net.pl
Pośmiewisko europy.Żenada i brak słow to co grają warszawiaki.Zęby bolą od oglądania tego stada nieudaczników.Zero punktów,zero strzelonej bramki z czym do ludzi!!??

bydlo - 7 listopada 2013, 23:47:35 - *.adsl.inetia.pl
Oglądałem trochę ten mecz i wstyd dla kibiców że wygwizdali jednego z lepszych piłkarzy naszej kadry czyli Adriana.Ale macie za swoje, porażka w nagrodę za pokaz chamstwa.

marcopollo - 7 listopada 2013, 23:49:43 - *.152.151.209.dsl.dynamic.t-mobile.pl
ZA to teraz w niedziele dzielne Warszawskie gwiazdki wbiją ze 3 bramki Widzewowi i znów będą błyszczeć jacy to oni wspaniali... ŻAL!

Jachu - 7 listopada 2013, 23:51:15 - *.adsl.inetia.pl
Co weszloki, mówicie,że Janek Urban ma lepsze statystyki niż Skorża? Tak, ale on coś w LE wygrał. Dwaliszwili w ogóle kopnął piłkę? A te upadki Koseckiego to są już kultowe. Jak Leśnodorski ma trochę instynktu samozachowawczego wyrzuci Urbana, bo inaczej obaj wylecą z hukiem.

stankoL - 7 listopada 2013, 23:51:39 - *.242.212.26
Nie ma porównania liga rumunska do litewsiej.Awansowła do grupy LE(Alien).
3runda LM.I autoatycznie grupa.Troche obiektywizmu.
Niektórzy z was są tak zakompleksieni że głowa mała.
Lech pokazał za to z Żalgirysem za to.To był wsyd z pół amatorami.

emkaesiak - 7 listopada 2013, 23:56:10 - *.szczecin.mm.pl
budzet 100 baniek ,a oni nawet bramki w LE nie mogą w "grupie smierci ;)" strzelić hehe.Obciach jak nic.Mistrzowie wlasnego podworka!!!!!

Rybnik - 7 listopada 2013, 23:59:19 - *.internetia.net.pl
smiejcie sie smiejcie kogo to obchodzi LEGIA GRA(nie zawsze jest tak jak tego chcemy) a reszta polskiej pilki moze tylko sledzic TV...
KRYTYKE przyjmuje ty(L)ko od kibicow LEGII WARSZAWA na reszte leje ciepłym moczem

Sowizdżał - 8 listopada 2013, 0:01:39 - *.internetia.net.pl
Gdyby nie Pani kierownik Legii to bym tej kompromitacji nie oglądał.Zawiało sandałem jak mało kiedy.Mina Jodłowca po meczu bezcenna.

Alien - 8 listopada 2013, 0:03:20 - *.dynamic.chello.pl
@stankoL Jaki awans do LE?? Zdegradowali legie do LEpo porazce z rumunami w LM. Znasz sie troche? I nie pisz o obiektywizmie, bo jako POLAK, obiektywnie czuje nie tyle rozczarowanie co zazenowanie ! Jest mi po prostu wstyd za WAS. Nadajecie sie tylko do wlasnego podworka.

stankoL - 8 listopada 2013, 0:05:16 - *.242.212.26
Wole oglądać Legie w LE niż inne kluby eliminacjach przynaszace wstyd z litwinami,,azereami,gruzinami itd.Kompromitacja była jak amica dostała z Zalgirysem.Masa kontuzji podstawowych piłkarzy.

stankoL - 8 listopada 2013, 0:10:46 - *.242.212.26
Zdegradowali?Ty sie znasz? Widac!!!Wstyd? To przegrana pseudo klubików(amica) z amatorami...
Za dotarcie do 3 rundy była zapewniona LE.Dla kazdej drużyny.Dzieki temu Legia zdobyła punkty do rankingu.A twój smieszny klubik taki wspaniały jest?

DP - 8 listopada 2013, 0:11:20 - *.free.aero2.net.pl
Legia regularnie sprzedaje swoich najlepszych grajków, ściągając w ich miejsce jakiś szrot typu Pinto, czy Dwaliszwili. Z taką polityką transferową nigdy nie osiągnie się żadnych sukcesów w Europie.
Co do dzisiejszego meczu, to do straty pierwszej bramki nie było źle, no ale, gdy się nie wykorzystuje idealnych sytuacji, to się meczu po prostu nie wygrywa.
Legia w obecnej edycji europejskich pucharów wygrała tylko z amatorami z Walii. Przerażające.

kto lepszy - 8 listopada 2013, 0:11:59 - *.debica229.tnp.pl
awnas jak najbardziej bo zeby Legie zdegradowali to musiała wyeliminować szwedów a nie litwinów !

Alien - 8 listopada 2013, 0:13:25 - *.dynamic.chello.pl
@stankoL ale amica strzelala bramki w swojej grupie swego czasu i to takim klubom jak Grazer AK, Alkmaar i Auxerre. A twoja legia komu bramke strzelila? Badz obiektywny

RaDaR - 8 listopada 2013, 0:14:18 - *.opera-mini.net (*.158.217.51)
To jusz jest koniec niema jusz nic jesteśta wolne morzeta iść-na krulewskie...Żenada i tyle.

Sowizdzał - 8 listopada 2013, 0:15:27 - *.internetia.net.pl
Ale Polska ma beke z legiiNie ma gorszej drużyny w całej Lidze Europy

Alien - 8 listopada 2013, 0:17:21 - *.dynamic.chello.pl
Awans za odpadniecie w 4 rundzie eliminacji LM :D Nie no szacun !

beka - 8 listopada 2013, 0:17:54 - *.debica229.tnp.pl
beka to była z Lecha czy Sląska

nyrol - 8 listopada 2013, 0:18:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Warta 1912 Made In Wilda W 1912!!!!

stankoL - 8 listopada 2013, 0:20:42 - *.242.212.26
Amica poznan w tym roku....ty badz...spartak,sporting np.
Zdegradować to mozna o kilka klas.A to ze dotarła do tej rundy.Jak nie? A lech to co?

real - 8 listopada 2013, 0:23:00 - *.cpe.distributel.net
a gdzie karne ??????

nyrol - 8 listopada 2013, 0:23:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Warta Rodowici !!!1912 !!!!! a leszki papa!!

nyrol - 8 listopada 2013, 0:24:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Deyna Wzywa Polska Legia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Piłkarz - 8 listopada 2013, 0:30:33 - *.opera-mini.net (*.158.217.51)
CwojskowyKS spocznij!!! misja L(e)iga Europejska zakończona.

kibic - 8 listopada 2013, 0:35:30 - *.play-internet.pl
komentatorzy spuszczja sie nad "wielka legia" haha jaka to ona nie dobra...fakt 0 pkt 0 bramek a nie przepraszam samoboj czyli w bramkach -1 pozdrawiam

Klaus - 8 listopada 2013, 0:38:54 - *.dynamic.chello.pl
Biorąc pod uwagę poziom drużyn z ekstraklapy lepiej poradziłaby sobie Miedź Legnica lub Sandecja Nowy Sącz.

Mahomet - 8 listopada 2013, 0:50:47 - *.opera-mini.net (*.158.217.51)
Po co im ten nowy sponsor jak im się grać nie chce-normalnie:-)

pewny - 8 listopada 2013, 0:50:56 - *.free.aero2.net.pl
Bez żartów. Grali dobrze i to z trudnym zespołem. Cóż brakowało jakości w wykończeniu. tyle.

intercity3 - 8 listopada 2013, 0:56:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Macie kare za nieodwołanie hanki z władania stolicą. Jakie to zapowiedzi że poleci w referendum a wyszło jedno wielkie g.... To samo tutaj jedyna drużyna ale na miłość Boską totalne dno. Ja bym to zrozumiał z Barceloną, Bayernem, Arsenalem ale przepraszam z takimi pasztetowcami. Wstyd dno hańba ale co tam sprowadzajcie dalej takich juniorów i innych gadzinów. furman dno kosecki tylko płacze jak się go lekko popchnie skaba obniżył loty a pamiętam go jak bronił w Odrze Wodzisław dwalishiwli klapa. Kurcze oni nawet z 3 metrów nie potrafią wsadzić gola a rywal kontra albo dwie pyk i po zabawie.

kj - 8 listopada 2013, 1:06:09 - *.dynamic.chello.pl
Wyobrażacie sobie, jakie byłyby wyniki, gdyby te patałachy wślizgnęły się do LM?

DGL - 8 listopada 2013, 1:06:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kaska za Nic do Kieski Krawaciarzom !!! WSTYD ZENADA !! :-((

z - 8 listopada 2013, 1:12:17 - *.ssp.dialog.net.pl
legia zero goli warszawa

davs - 8 listopada 2013, 1:12:34 - *.158.217.163.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dalej słuchajcie pseudo-ekspertów z polsratu z Żyro,Furman,Bereszyński (skauci Benfici popatrzyli że nic nie umie i dali se z nim spokój) to talenty na miarę europejską podczas gdy widać że to poziom średniaka I ligi polskiej, z Legijnej młodzieży to można tylko pochwalić Kucharczyka i trochę gorszych Koseckiego i Łukasika reszta to drewna który do pięt nie dorastają skali talentu Rybusa czy też Borysiuka (chociaż Borysiuk obniżył loty ostatnio) były talenty a nie te pseudogwiazdki wychwalane tylko w Polskich mediach a naprawde to bardzo przeciętni kopacze!

leon - 8 listopada 2013, 1:12:53 - *.231.21.220.koba.pl
A gdzie karne? Legusia skrzywdzona? Co to nie mecz z Jagiellonią że sędzinkę nawet nie trzeba przekupowac. Aris Saloniki-Jagiellonia Białystok 1:2!!!!!!

blebleble - 8 listopada 2013, 1:32:37 - *.free.aero2.net.pl
Żenada
@e.tam
Nic dodać, nic ująć.

barmaz - 8 listopada 2013, 1:51:23 - *.vlan136.corcoran.lubman.net.pl
prezesi Legii zrobiliście analizy ile zarobicie na LE jak to miało miejsce przed meczem ze Steauą w kwali LM.
ŻENADA.I legia ma ponoć najlepszą akademię.
HAHAHA.Nawet AMICA WRONKI lepiej grała.

Mosiądz - 8 listopada 2013, 1:55:08 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A Janek Urban na konferencji mówi: ... byliśmy lepsi... Panie Janku kochany, piłka nożna to nie jazda figurowa, lepszy jest ten kto wygrywa. Jak mawiał klasyk w piłce jak na rybach liczy się to co w sieci.

Drutociągi - 8 listopada 2013, 2:05:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No nieźle już widzę eliminacje za rok leją już nas Litwini, Estończycy o mały włos a i Walijczycy już się nam postawiają. Co to kurde jest? Teraz co kolej na Wyspy Owcze, San Marino a może Gibraltar i kluby z Kazachstanu czy jakiś inny azjatycki. Zapuścili nasz futbol niegdyś wielcy piłkarze a teraz leśne dziadki, którym z kieszeni sypie się siano a w dupie mają piłkę. Aby do siebie do siebie, a o rozwoju piłki to kompletnie zapomnieli. Na szafot ich

TinekTM - 8 listopada 2013, 2:37:49 - *.dynamic.chello.pl
Bez trenera trudno wygrać mecz w europie. A od kiedy jest tam Urban, to twierdze ze Legia trenera nie ma. I to się tylko potwierdza. Myślę że z nim nawet ciężko o to mistrzostwo będzie. Jeśli zdobędą to tylko tym że mają najsilniejszą i najliczniejszą w lidze kadrę.

real - 8 listopada 2013, 3:18:02 - *.cpe.distributel.net
urban mowi ze byli lepszym zespolem?to chyba tak jest tylko jakies dupki im 1 strzelili no i sie 0:2 zrobilo o co chodzi? w lidze sedzia podyktuje i gitara spoko!

tomek - 8 listopada 2013, 4:53:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chyba nie awansują

huehue - 8 listopada 2013, 4:54:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
a leśnodorski chciał lige mistrzów podbijać beeeeeeka

X-mas - 8 listopada 2013, 5:17:44 - *.centertel.pl
Nie bylo jeszcze takiej kompromitacji polskiej pilki klubowej w historii. Cztery spotkania w grupie Zero punktow i Zero zdobytych bramek. To jakis nieslawny rekord. Jedyne co Urban ogral w pucharach to amatorzy walijscy w lipcu.

bizon - 8 listopada 2013, 5:43:23 - *.rdns.blackberry.net
Jaka " LIGA" taki "MISZCZ". Legia ma pecha , ze to ona to doswiadcza. Kazdy klub z naszej ligi to by zarobil. Liga to porazka. Wycofac druzyny. Odlaczyc telewizory zeby nie wiedziec jak inni graja. PODNIECAC sie POLSKA " MYSLA"

KibiCPiast - 8 listopada 2013, 6:18:40 - *.dynamic.chello.pl
Kompletne ZERA, nic a nic, żal było na to patrzeć. Od początku występów w pucharach L prezentowała poziom DNA. I do tego taki budżet.

Marcin - 8 listopada 2013, 7:08:55 - *.59.172.128
nieprawdą jest, że Dossa Junior nie potrafi celnie kopnąć!!! Dowód na załączonej relacji w 8:43 http://www.youtube.com/watch?v=mLWvNoYOu_o

rafalski - 8 listopada 2013, 7:24:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O jakiej grze nawet w Lidze E może być mowa A większość żądała Ligi Mistrzów ?! O ludzie w grupie LE 0 punktów To w LM zgasło by światło i walkower by był ! Nie nadajemy my się jako kraj ! Co z tego że (L) jest najlepiej zorganizowana ? Ja jako kibic Stołecznych pewny jestem że to Wisła.K jest najbliżej gry w europie i LM i to dobrej gry! Najbliżej zresztą była Ligi Mistrzów z polskich klubów od czasów występów Łódzkiego Widzewa !

AJS - 8 listopada 2013, 7:26:35 - *.dsl.bell.ca
"futbolówka" - po jakiemu to jest? Nie może być po prostu piłka?

Kibic - 8 listopada 2013, 7:28:43 - *.tktelekom.pl
Proponuje 'Naszym piłkarzykom' co do prezentowanego poziomu podnieść jeszcze gaże bo faktycznie zarabiają na swoje umiejętności bardzo mało kropka.A potem z braku kasy padają kluby a piłkarzykom nic się nie dzieje bo i tak wezmą swoja kasę i tak i wariacki klub ich ponownie ich zatrudni.TAKA JEST POLSKA RZECZYWISTOŚĆ POLSKIEJ PIŁKI a potem mówimy,dlczego kadra ma takie wyniki i tu leży cała prawda Naszej Kochanej Piłki.KIBIC OBSERWATOR NASZEJ RZECZYWISTOŚCI ......

widz - 8 listopada 2013, 7:31:25 - *.opera-mini.net (*.158.217.231)
Europy to oni nie podbiją z taką gierką pozozostaje tylko nasze podwurko ale i tu nie bedzie letko...hańba

(L)oosers - 8 listopada 2013, 7:41:37 - *.247.216.46
znóóóów pooookoooonany kluuuub !!!! znóóóów pooookooonaaane miastoooo!!!! znóóóów poookooonany klub!
No ale na plus że w końcu piłkarz legii strzelił bramkę...swoją drogą co za katastrofa...kupił sobie Juniorek białe koreczki, 1 godzinę robił sobie ekstrawagancką fryzurę, 1 h ćwiczył dobre miny przed lustrem...a tu taaaaakaaaa katastrofa. No ale nie smućcie się...ODWRÓĆ TABELE CWKS JEST NA CZELE!!! OOODWRÓĆĆC TAAAABEEEELEEE!! KOMUNA BĘDZIE NA CZEEEELEE!!!

jeannot - 8 listopada 2013, 7:48:52 - *.tktelekom.pl (*.209.27.66)
w siatkówce mamy 3 drużyny w Lidze Mistrzów i wygrywają, a w Polsce wszyscy oglądają tylko piłkę nożną na mizernym poziomie (w wykonaniu polskich drużyn). Może już czas zmienić dyscyplinę narodową z piłki nożnej na siatkówkę. Pozdrawiam wszystkich zagorzałych kibiców piłki nożnej

barti - 8 listopada 2013, 7:58:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i gdzie jest nagłówek w 90minut że Legia Warszawa ma tylko matematyczne szanse na awans

jameson - 8 listopada 2013, 8:00:53 - *.ip.netia.com.pl
Na wlasnym podworku to sobie "Legiunia" moze wojowac z takim budzetem ale od LM/LE dziela Was lata swietlne...

kaka - 8 listopada 2013, 8:01:35 - *.ip.netia.com.pl
Ile spośród 100 wrzutek Legii z bocznych sektorów boiska zakończyło się golem w el. LM i LE? ZERO. Ile udanych zagrań miał w ostatnich meczach LE Dwalishvili? ZERO.

lagon - 8 listopada 2013, 8:03:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lesnodorski urwij sie z tego swojego lancucha i daj glos.Przeciez zawsze miales tyle madrego do powiedzenia np. ze Urbana nie zwolnisz bo nie ma lepszego w Polsce trenera, a Smuda to trenerskie dno i dziwisz sie ze ktokolwiek mysli o jego zatrudnieniu.Zycie szybko uczy pokory.

kriss - 8 listopada 2013, 8:03:58 - *.sta.asta-net.com.pl
Do kibiców LEgii - a ja głupi myślałem, że piłka nożna polega na strzelaniu przeciwnikowi bramek......
Dopiero Wy otworzyliście mi oczy że nie o to chodzi, że ważna jest ilość strzałów na bramkę i wrażenia ogólne za "styl". Cóz człowiek całe życie sie uczy...........

pinio - 8 listopada 2013, 8:08:35 - *.sileman.net.pl
legia przegrała z braku romana ogazy szombry pany

kowalkowal - 8 listopada 2013, 8:11:31 - *.opera-mini.net (*.55.152.89)
Wycofać polskie kluby z rozgrywek w europejskich pucharach, aż się nauczą grać! Szkoda czasu i nerwów na oglądania dziadostwa. Za to że wczoraj poswieciłem dwie godziny by obejrzeć tę koszmarną kopaninę, Legia powinna mi dopłacić...

Mata - 8 listopada 2013, 8:13:33 - *.customers.d1-online.com (*.39.215.89)
Ale na RMF od rana maja beke z Legii hahaha

Pat - 8 listopada 2013, 8:21:45 - *.59.67.60
Mam tak samo jak Ty.... Ligę Mistrzów w TV! hehehehehe

wito - 8 listopada 2013, 8:24:42 - *.dynamic.chello.pl
kompromitacja legii w lidze europy pozostały dwa mecze gwarantuje będzie to samo czyli poraźki .Leśniodorski zbudował potęge na dziadoską lige polską

baraniuk - 8 listopada 2013, 8:28:14 - *.opera-mini.net (*.13.222.214)
jedno jest pewne ... bramkarz mając sto procent "skuteczności" ( jeden celny strzał dwa w sieci ) moze mieć kaca ... ja pytam choć przyznaje że legia nie jest moim klubem, co w świecie szerokim robi szumski patrząc jak broni w kadrz mlodzieżowej a piaście dogrzewa elementy ifrastruktury stadionowej spokojnie dałby radę dla pozytku i legijnego i narodowego ... co do napastnika takowych na rynku brak kilka zeta kosztują czyli coś z tym trzeba zrobić

amaral - 8 listopada 2013, 8:28:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
mieli Ljuboję, Rybusa, Jędrzejczyka, Borysiuka, super zmiennika Gola, Komorowskiego - to sprzedali i się dziwią że ci co są, nie umieją dobrze grać. Brawo prezesi! każde dziecko wiedziało żę tak to się skończy. Legia powinna odpaść już z Molde o ile nie nawet z amatorskim TNS. tyle że miała mega farta

rak - 8 listopada 2013, 8:30:13 - *.160.227.176.static.rdi.pl
Co to jest.
Wspolczuje kibicom
Legii, zeby nie mogli zobaczyc jak ich druzyna w pucharach strzela bramki.
Slask dostal baty z
Sevilla, ale bramke strzelil

baraniuk - 8 listopada 2013, 8:33:08 - *.opera-mini.net (*.13.222.214)
i jeszcze jedno ... aco vukovic okazał sie miłośnikiem łyżwiarstwa figurowego ... legia była lepsza bo wrażenie artystyczne miała na wysokim poziomie rzec by można same szóstki jak katerina vitt

amaral - 8 listopada 2013, 8:35:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
a co WY chcecie od Urbana? kim on ma grać? popatrzcie na skład i na wyszkolenie tych zawodników! zero techniki, zero taktyki! oni nie mają podstaw futbolu nawet . u mnie na podwórku siedzieliby na ławie. i ci super skrzydłowi - niby tacy szybcy a jakoś wszyscy ich kiwają i odbierają im piłkę niemiłosiernie w Lidze Europy... masakra co za poziom

ruci - 8 listopada 2013, 8:35:21 - *.rawamaz.mm.pl
Żal d... ściska że wasze Śląski, Wisły, Lechy i Widzewy nie grają w pucharach. Teraz każdy kompromitacja, ale nikt nie zauważył, że Legia od kilku lat gra bynajmniej regularnie w Pucharach, więc zajmijcie się swoimi klubikami.

Bolek - 8 listopada 2013, 8:35:29 - *.190.158.72.static.midphase.com
Eliminacje do LM zawalone, LE kompromitacja ,teraz czas na Lige Polską.Prezesi Legii zbudowali taką drużynę przez trzy lata że niema co komentować i oglądać.Oglądanie Legii Leśnodorskiego i Urbana to tortury.

hyperion - 8 listopada 2013, 8:40:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lecha się czepiacie legioniści? Żalgiris Wilno powiadacie. A intertoto z Vetrą Wilno nie pamiętacie? 2:0 do przerwy i demolka na stadionie? Może to było tylko intertoto i inna Legia, ale była to Legia, która ciągle jest w czubie tabeli ekstraklasy. Wtedy i dziś. To też była kompromitacja jakby na to nie patrzeć. Mimo wszystko najlepiej wspominam w ostatnich latach LE w wykonaniu Lecha. Legia to dno obecnie.
A kibice wisełki też nic lepiej nie piszcie i nie powołujcie się na słowa niby trenera Smudy. Wasze miejsce też jest na wyrost patrząc na waszą grę. Cud, że jeszcze nie przegraliście więcej meczów. Śmieszne jak kibice dwóch nieudacznych drużyn się wykłócają. Prawda jest taka, że Lech najlepiej nas reprezentował w pucharach w ostatnich latach.

ekibol - 8 listopada 2013, 8:52:20 - *.microchip.net.pl
Legia to dno!!!!
po co oni startowali do LM jak nie umia nawet wygrywać w LE haha i oni się nazywają w Polsce Wojskowi?? maja takich zawodnikow co umia strzelac do swojej bramki :D i zamiast mieć chociaż bramke honorową to jeszcze sa na minusie

paco - 8 listopada 2013, 8:55:50 - *.play-internet.pl
Blamaż. 4 mecze a puntów i bramek ZERO. No uściślając jedna bramka jest tylko samobójcza. Tak mi przykro. Gdzie jest prezes Legii Pan Leśnodorski ? Ostatnio mało go w mediach widzę. Pewnie dlatego że jak każdy adwokat na początku współpracy obiecuje "złote góry" a jak umowa podpisana to jest już tylko gorzej... Szkoda że w LE nie ma sędziów z ekstraklasy wtedy dorobek Legii były dużo lepszy.

i - 8 listopada 2013, 9:08:29 - *.bfinv.de (unknown)
A co o tyle placzu? Mi sie podoba ten wynik. Zawsze kibicuje przeciwnikom legii i teraz jej przeciwnicy zdobyli razem 12 pkt. w LE.
Jesli o mnie chodzi to jest super

LE - 8 listopada 2013, 9:16:55 - *.bielsko.dialog.net.pl
Kto zgadnie jaka jest najsłabsza drużyna w Lidze Europy.
Mozliwość wygrania nagrody.

stankoL - 8 listopada 2013, 9:21:16 - *.242.212.26
Najlepiej smiac sie z Legii.A gdzie sa te mocne kluby:Amica Poznan,Wisła w pucharach?Kibice Lecha nawet nie powinny sie wypowiadac bo zrobili wstyd na cała Polske przegrywajac z kelnerami.
Blamaz?chyba se ktos tu jaja robi......

Rafik67 - 8 listopada 2013, 9:24:03 - *.dynamic.chello.pl
Kto tak gra ? (klap klap)
Kto tak gra ? (klap klap)
Kto tak sła-bo w pił-ke graaaa
to legia tra la la
to legia tra la la

stankoL - 8 listopada 2013, 9:25:07 - *.242.212.26
To Polska mentalność.... śmiać sie z kogoś ....a jego klub robi wstyd w pucharach albo nawet ich nie widzi.

kibic87 - 8 listopada 2013, 9:25:38 - *.play-internet.pl
legie podobno wyprzedzilo San Marino w rankingu

stankoL - 8 listopada 2013, 9:26:20 - *.242.212.26
Rafik kto tak gra ?Ze na głowe ci upada?

stankoL - 8 listopada 2013, 9:27:49 - *.242.212.26
Legia chociaz awansowała.....A gdzie ta reszta wspaniałych klubów?

zks - 8 listopada 2013, 9:28:23 - *.warszawa.vectranet.pl
DO SPONSORÓW LEGII!
Nie wydawajcie pieniędzy drodzy Państwo na tą drużynę, która ma na trybunach bandytów i musi płacić gigantyczne kary za ich zachowania, a na boisku i w zarządzie nieudaczników!
Jest na Mazowszu, chociażby Wisła Płock czy Dolcan!
Szczególnie widać w Płocku, że Klub powoli się odradza. Może tam warto zacząć łożyć środki, skoro Orlen nie jest zainteresowany reklama?

stankoL - 8 listopada 2013, 9:34:35 - *.242.212.26
Czas wiesniaki do lekarza.Tylko nie wiadomo czy pomoze wam.Tylko Legia.

www - 8 listopada 2013, 9:43:56 - *.dynamic.xdsl-line.inode.at
poziomem zrownali sie z przyjacielami z bks

pinio - 8 listopada 2013, 9:49:03 - *.sileman.net.pl
szombierki bytom trabzonspor 3 do 0 dziękoje

mahmed kha - 8 listopada 2013, 9:49:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jprd jak mozna w 3 meczach z rzedu grac lepiej miec wieksze posiadanie pilki duzo wiecej strzelow a przegrywac

mahmed kha - 8 listopada 2013, 9:51:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
stankol zalgiris to nie kelnerzy jprd litwa i lotwa to zawodowe ligi wiec sie nie wypowiadaj mendo

Dudi - 8 listopada 2013, 9:56:48 - *.252.8.130.internetia.net.pl
Legia Warszawa klub z budżetem 80 mln. złotych,mistrz Polski 0 bramek 0 pkt. Sen o Warszawie no właśnie chyba tylko sen... i do kibiców Legi: Jak można gwizdać na swojego rodaka "Polaka" Mierzejewskiego a w dodatku reprezentanta kraju nie mówiąc już o wyzwiskach? przynosicie wstyd polskim kibicom co już niejednokrotnie udowadnialiście!

ares - 8 listopada 2013, 10:03:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
x mas leszczu to nie amatorski tylko zawodowy zespol tylko slaby skumaj to

Misio - 8 listopada 2013, 10:06:52 - *.ssp.dialog.net.pl
Następny blamaż za rok, bo wszystko wskazuje na to, że Legia znowu zdobędzie mistrza. Czy nie ma w Polsce klubu, który mógłby zdetronizować patałachów? W przeciwnym razie sami sobie jesteście winni, bo odpuszczając ligę znowu pozwalacie na pucharowy kabaret w wykonaniu Legii. A wstyd nie dla Legii, tylko dla całego kraju.
PS. Legii i tak życzę jak najgorzej. Zwyczajnie nie cierpię ich jak psów i każda ich porażka napawa mnie optymizmem i daje nieopisaną radość.

wichura - 8 listopada 2013, 10:11:57 - *.30.77.149.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
I oni chcieli z tym składem do Ligi Mistrzów???
Od początku fatalnie spisuje się "cypryjski zaciąg", Skaba jest do bólu niepewny, na siłę lansowany Furman nie nadaje się na ten poziom rozgrywek, brak skutecznego napastnika... A w sześciu można wygrywać, ale... w lidze szóstek
Na plus: Kucharczyk, Brzyski i może Bereszyński.

Kibic - 8 listopada 2013, 10:15:33 - *.dynamic.chello.pl
(L)IPA !!!

krzysz.jak - 8 listopada 2013, 10:18:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Legia przez długi czas dominowała, ale nie potrafiła swojej niemal trzykrotnej przewagi w strzałach. -> udokumentować, wykorzystać? Czegoś tu brakuje
Legie też "czegoś" brakowało, bramek na przykład...

lopez - 8 listopada 2013, 10:22:50 - *.dynamic.chello.pl
po nieudanych meczach ze Staueą pisałem ,ze z obroncą z Cypru nigdy w Wawie nie bedzie Lm. Okazuje się ze jest za słaby nawet na ligę Europejską.

adrian - 8 listopada 2013, 10:28:21 - *.ilot.edu.pl
brawo Mierzej ;)
Mierzejewski!
Co?
POLONIA! ;)

rev - 8 listopada 2013, 10:33:35 - *.153.62.107
włodarze klubu odpowiadają za to co się dzieje w Legii zwyczajnie ludzie którzy tam rządzą okazali sie nieprofesjonalnymi nieudacznikami wydając tyle pieniędzy na pracowników patrz trener piłkarze menedżerzy itp itd którzy zwyczajnie sie nie spisali .Lecz to normalne w Polsce bo w wielu firmach u sterów stoją ludzie którzy zwyczajnie bardzo słabo się znaja na tym co robią .Z racji tego że w całej Polsce jest tak z klubami piłkarskimi to Legia na tle tej mizerii jeszcze góruje ale myślę że środki jakie wydali do osiągnięcia jednak marnego wyniku jakim jest mistrzostwo tak słabej ligi jest nie współmierne do kasy jaką wydali i budzi pożałowanie na tle klubów europejskich o czym świadczą zresztą wyniki osiągnięte w LE

Rafik67 - 8 listopada 2013, 10:49:36 - *.dynamic.chello.pl
Adrian Mierzejewski pogromca buraków
Brawo - Warszawa dziękuje

hyperion - 8 listopada 2013, 10:53:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@stankoL
Intertoto: Vetra Wilno - Legia 2:0 do przerwy!!!
Demolka na stadionie
Intertoto. Dla mnie kelnerzy, ale jak Legia dostawała z nimi do przerwy 2:0 to najlepsi kibice w Polsce nie wytrzymali i zdemolowali stadion. Pewnie będziemy czytać. Co to intertoto, Legia grała 5 składem...
Jak najbardziej wstyd dostać z tak grającym Lazio, z takim Trabzon'em i Cypryjczykami.
Ta "amica" Poznań jak ją zwiecie zagrała bardzo dobre mecze gdy była w grupie LE. Czym się chełpisz? W jaki sposób Legia wywalczyła miejsce w LE w tym roku, po jakich meczach? Nie rozśmieszaj ludzi. W ogóle nie grali jak równy z równym czego dowodzą te kilka-kilkanaście minut gdy przeciwnik nieco przycisnął.

olo - 8 listopada 2013, 11:00:25 - *.dynamic.chello.pl
więcej płacić tym pseudo gwiazdkom,a rozpędzić to towarzystwo,polskie kluby tylko na polską kopaninę dobre,gdzie jest pzpn? reforma polskiej piłki?,polska piłka tonie,sięga dna !!!

robin200 - 8 listopada 2013, 11:12:11 - *.b-ras3.chf.cork.eircom.net
Powiem tak może Maciej Skorża przegrał mistrza w ostatniej kolejce ale w europejskich pucharach spisał się bardzo dobrze, Pokonał w Eliminacjach Gaziantespor czy Spartaka Moskwa. W Grupie w 1 meczu ulegli PSV 1:0 ale po dobrej grze, a za to wygrali z Hapoelem Tel Aviv u siebie, z Rapidem Bukareszt na wyjeździe, z Rapidem Bukareszt u siebie. I wyszli z 9 punktami na 2 miejscu z grupy.
Potem bardzo dobre mecze ze Sportingiem Lizbona remis u siebie 2:2 i na wyjeździe minimalna przegrana 1:0.
O to wyniki Legii puchary sezon 2011/2012
Gaziantepspor Kulübü 0-1 Legia Warszawa
Legia Warszawa 0-0 Gaziantepspor Kulübü
Legia Warszawa 2-2 Spartak Moskwa
Spartak Moskwa 2-3 Legia Warszawa
I faza Grupowa:
PSV Eindhoven 1-0 Legia Warszawa
Legia Warszawa 3-2 Hapoel Tel Awiw
Rapid Bukareszt 0-1 Legia Warszawa
Legia Warszawa 3-1 Rapid Bukareszt
Legia Warszawa 0-3 PSV Eindhoven
Hapoel Tel Awiw 2-0 Legia Warszawa
I 1/16 finału
Legia Warszawa 2-2 Sporting Clube de Portugal (Lizbona)
Sporting Clube de Portugal (Lizbona) 1-0
Legia Warszawa

robin200 - 8 listopada 2013, 11:16:12 - *.b-ras3.chf.cork.eircom.net
Chodzi mi o to, że Legia miała zdecydowanie trudniej za Skorży niż za Urbana bo Molde czy ten Irlandzki zespół to o wiele słabszy jest niż taki Gaziantesport czy Spartak Moskwa.
Legia za Skorży potrafiła ograć, Gaziantespor, Spartak Moskwa, Rapid Bukareszt, Hapoel Tel Aviv, zremisować ze Sportingiem Lizbona. Więc wstydu na pewno nie przyniosła bo pokonała wyżej notowane od siebie drużyny i co ciekawe może Legia straciła sporo goli ale potrafiła też strzelić 15 bramek w pucharach choć stracili 13 to i tak w prawie każdym meczu potrafili strzelać gole i żałuje 1 meczu z PSV gdzie byli zespołem zdecydowanie lepszym.

jgfkj - 8 listopada 2013, 11:25:07 - *.156.26.141
jjj

gargul - 8 listopada 2013, 11:31:10 - *.tel.tkb.net.pl
Urban! Jesteś tyle wart ile Twoja drużyna zdobyła punktów w grupie!

123 - 8 listopada 2013, 11:37:22 - *.85-237-170.tkchopin.pl
Tu nie ma pomagających sędziów.
Tu EUROPA.
Panowie sędziowie opamiętajcie się i przestańcie ciągnąc ten nędzny klubik do EUROPY!!!!!!!!!!

aro - 8 listopada 2013, 11:41:43 - *.net.pbthawe.eu
Do boju Trabzonspor!!!

heidrich - 8 listopada 2013, 11:45:53 - *.dynamic.chello.pl
Prz pierwszej bramce Skaba stał jak wmurowany zamiast wyjść do dośrodkowania i wybuc albo zlapac piłkę. Furman marnował najlepsze kontry i podawał niedokładnie. W ataku zero pomyslunku- ciągle dośrodkowania w pole karne trabzonu gdzie az roiło sie od wysokich obrońców i pomocnicy jeszcze sięcofaLi. ahhh, janek urban to se moze rezerwy osasuny trenowac albo nawet i tam go nie chcą.....

Pangia - 8 listopada 2013, 11:47:22 - *.230.88.24.rzeszow.mm.pl
Już nawet TVN przestał się Legią podniecać

jeszcze - 8 listopada 2013, 12:25:11 - *.radom.vectranet.pl
liga polska sięga dna ?

BARTEK - 8 listopada 2013, 12:26:25 - *.nowysacz.vectranet.pl
Trener Jan Urban powinien podać się do dymisji.

thc-TG - 8 listopada 2013, 12:27:28 - *.piekary.net (*.168.170.87)
dobrze wam gorole wstyd na calą Polskie

lolek - 8 listopada 2013, 12:41:52 - *.190.158.72.static.midphase.com
Możemy jako kibice sobie pisać różne tezy i tak to nic nie da.W naszej piłce niema bogatych patriotow którzy za wszelką cenę chcieli by ,aby Polskie kluby grały w miarę dobrze w Europie.Jest grono ludzi którzy nic nie stracić ale przy okazji zarobić.Na piłce na wysokim poziomie się przeważnie traci a juz dobrze jak na zero się wyjdzie.Takich ludzi w Polsce niema jak na przykład na Ukrainie ,Rosji czy na zachodzie którzy nie licząc się z kosztami dożą do celu.

G - 8 listopada 2013, 12:50:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żałosna polityka transferowa Legii, czy w Polsce jest ktoś kto potrafi robić transfery

papa - 8 listopada 2013, 12:59:39 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Urban Style i spolka idzie na rekord, zero punktu i zero bramki. Kompromitacja dzialaczy, trenerow i przeplacanych pilkarzykow. Wszystkie cztery mecze w plecy, gdzie przeciwnicy graja na stojaco, bo to wystarczy na te Legie. Bez pomyslu na gre. Znaczyc to moze ze czas Urbana sie skonczyl bo on nic nowego juz nie wniesie do tego zespolu. Za nami IV czesci Dziadow, Urban bedzie lepszym wieszczem niz Mickiewicz dopisze nam czesc V i VI....tu zacytowac mozna tylko Wyspianskiego: miales chamie zloty rog..

DENIS - 8 listopada 2013, 13:00:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To już jest naprawdę wielkie dno wstyd!

Kibic - 8 listopada 2013, 13:04:36 - *.tktelekom.pl
Jaka płaca taka praca.Proponuje "podwyższenie" płac,lub kontrakty zmnieszyć o 70 procent to by było prawie realne do obecnego poziomu.A sponsorzy jak wariaci są to niech płacą.

oko - 8 listopada 2013, 13:13:47 - *.126.37.5
Najlepszy był pomeczowy komentarz panów z C+. Legia była lepsza, ale przegrała . Powiedzcie mi co wy bierzecie ? Panowie wam rozum odebrało !

oko - 8 listopada 2013, 13:22:23 - *.126.37.5
Najlepszy był pomeczowy komentarz panów z C+. Legia była lepsza, ale przegrała . Powiedzcie mi co wy bierzecie ? Panowie wam rozum odebrało !

rak - 8 listopada 2013, 13:29:57 - *.160.227.176.static.rdi.pl
Pytanie Kiedy Legia strzeli bramkę w LE?

rafalex - 8 listopada 2013, 13:56:45 - *.ssp.dialog.net.pl
Ktoś pijany pisał tego newsa ?

a - 8 listopada 2013, 14:02:40 - *.180.228.76.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jeszcze dwa razy baty do zera i będzie historyczny wyczyn na europejską skalę.

a - 8 listopada 2013, 14:06:57 - *.180.228.76.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
PS. Policzył ktoś może ile czasu facet, który strzelił drugiego gola dla Trabzonsporu stał kompletnie niepilnowany na 10 metrze?...

Barry - 8 listopada 2013, 14:07:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z przykrością muszę stwierdzić ,że przygoda Legii z europejskimi pucharami dobitnie potwierdza tezę ,że nasza T-mobile Ekstraklasa jest po prostu słaba. Nie jest przypadkiem ,że czołowi gracze naszej ligi wyjeżdżają za granicę i znikają. Rzeczą ,która drażni mnie od lat jest natomiast fakt ,że polskie media za szybko wynoszą polskich graczy na piedestał i robią z nich gwiazdy. Młody chłopak strzeli 10-15 bramek i z automatu jest szykowany do wyjazdy za granicę.

a - 8 listopada 2013, 14:08:54 - *.180.228.76.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
PS. Policzył ktoś może ile czasu facet, który strzelił drugiego gola dla Trabzonsporu stał kompletnie niepilnowany na 10 metrze?...

BARTEK - 8 listopada 2013, 14:11:44 - *.nowysacz.vectranet.pl
Nowym trenerem Legii powinien zostać Waldemar Formanlik.

norma(L)ny - 8 listopada 2013, 14:19:39 - *.opaltelecom.net
...dziwne to trochę bo Legii ogrania w pucharach nie brakuje.Trabzonspor w obu spotkaniach dużo słabszy a nawet gola nie stracił(w 85 min. pokazali statystykę celnych strzałów i Turcy mieli tylko jeden a prowadzili 2:0.Awans utracony to powinni dać szanse pogrania młodzieży bo za rok przecież znowu Legia w pucharach, może nawet w lidze mistrzów...

MAX - 8 listopada 2013, 14:19:57 - *.dynamic.chello.pl
@Barry masz rację polać ci .Z Wisłą czy Lechem bylo podobnie mieli pake za Kasperczaka ,jak przychodzilo do rozgrywek to była wyprzedaż .Teraz znowu trzeba wszystko budować ,ale czy warto? zaraz Sarki będzie się wyrózniał strzeli pare goli zgłosi sie po niego jakas Borussia czy inny klub i kasa misiu kasa sprzedaż.Żeby sprzedawać trzeba po pierwsze mieć na oku lepszego podkreślam lepszego na jego miejsce,ewentualnie zatrzymać w klubie i grać w LM przecież tam jest duża kasa,jak się coś osiągnie to zawodnicy zyskują na wartości.Od lat to samo jak jest juz jakiś zalążek dobrej gry sprzedaje się jej najważniejsze ogniwa.

Kamas - 8 listopada 2013, 15:25:43 - *.zone4.bethere.co.uk
Teraz napinka ale nie zapominajcie że 11 zawodników jest kontuzjowanych. Tacy wielcy a Legia bez połowy podstawowego składu i tak ma lidera.

wierny1948 - 8 listopada 2013, 15:52:48 - *.dynamic.chello.pl
Wielcy mi polscy kibice sami sobie zobaczcie na swoje drużyny , od parunastu lat nasze drużyny klepią padakę nieraz tam wyjdą jeden dwa mecze a póżniej bęcki od każdej drużyny europejskiej. No i co jest się z czego cieszyć.Sam Wdowczyk w canal+ powiedział że polska liga już dawno dołuje !!!
I jakby nie patrzeć takie mamy drużyny od Ex po najniższą klasę rozgrywkową. Brawo !!!

A - 8 listopada 2013, 15:57:23 - *.dg-net.pl
Szacun dla kibicow , bylo Was 14,000 mimo nieudolnosci prezesa ,trenera i pilkarzy .

KSP - 8 listopada 2013, 17:23:40 - *.play-internet.pl
Spadliśmy na dno. ja się wypisuję z tej rozrywki

bob - 8 listopada 2013, 17:26:33 - *.146.91.45.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Legia to jest potęga, Legia najlepsza jest.
Europa przed Legią klęka,bo bramki strzela że hej.

ZKS Olimpi - 8 listopada 2013, 17:53:08 - *.dsl6.newtelsolutions.net
Bracia jestesmy z wami

smiga - 8 listopada 2013, 18:15:36 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Dla mnie chłopaki notorycznie dorabiają sobie w Pucharach u booka a wy się podniecacie jak dzieci

amaral - 8 listopada 2013, 18:37:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
11 kontuzjowanych? a jakieżto gwiazdy światowej piłki są w L kontuzjowane ?

Kermit - 8 listopada 2013, 19:30:20 - *.dynamic.chello.pl
Quo Vadis Legio..

Judasz - 8 listopada 2013, 19:39:22 - *.toya.net.pl
miszcze hehe

BJowski - 8 listopada 2013, 20:18:51 - *.43d-ubr2.qens-43d.ny.cable.rcn.net
Polska pilka nie istnieje, nie ma sie co ludzic.

L=LESZCZE - 8 listopada 2013, 20:30:04 - *.rudaslaska.vectranet.pl
W całej Europie słabszy od legii jest jedynie... rząd Tuska !

entek - 8 listopada 2013, 21:02:00 - *.111.252.126.ntlworld.ie
beznadzieja

Tomek - 8 listopada 2013, 21:07:44 - *.ip.netia.com.pl
Najbardziej przygnębiające jest to,że Legia sprzedała ważne ogniwa Gola i Jędrzejczyka,zamieniła ich Cypryjczykami których jakość widzimy od Sierpnia juź lepiej stawiać na młodzież tylr punktów w plecy mam nadzieje że prezes ściągnie jakiegoś Napasnitka bo Saganowski to już nie ma po co wracać kim chcecie straszyć drużyny Mikitą to bez Jaj

b - 8 listopada 2013, 21:14:23 - *.146.91.45.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tylko LEGIA czerwoną latarnią Europy!!!

Kartuz - 8 listopada 2013, 21:21:11 - *.dynamic.chello.pl
Czołowy Polski Klub kontra Średniak Turecki Ligi (w słabej formie) 0:2

jkjkj - 8 listopada 2013, 21:33:10 - *.mtm-info.pl
to ze 0 pkt to norma i jakos to rozumie bo legia to najslabsza druzyna w LE... natomiast 0 bramek w 4 meczach to jest kompromitacja na maksa.

byłypiłkar - 8 listopada 2013, 21:39:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piłka jest okrągła, bramki dwie... a do swojej łatwiej trafić, bo się bramkarz nie spodziewał... Legii brakuje zgrania w pucharach Europy. Na kraj nawet zespoły półamatorskie z Ukrainy, Białorusi i Litwy byłyby solidnymi średniakami. Kasa nie gra ani na boiskach krajowych, ani na międzynarodowych.

figo - 8 listopada 2013, 22:22:34 - *.dynamic.chello.pl
Największym błędem było sprzedanie Ljuboji teraz mieli by napastnika a tak nic ale nie ma co sie dziwić połowa składu kontuzja to jak grać a kolejnym błędem było zakup Dossy no milion poszedł w las

Radziwiłł - 8 listopada 2013, 23:10:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem z Karkowa i mam pytanie bo znalazłem ciekawe mapy w internecie.
Czy to coś w Warszawie znaczy (kibice)?

Sajmon - 9 listopada 2013, 13:08:13 - *.klafu.surfer.at
"-Panie Trenerze Selekcjonerze,no, 0:2 to chyba nie jest najlepszy wynik z Trabzonsporem?
-Nie no, dlaczego? Trabzonspor sie cieszyl.
-No, ja rozumiem, rozumiem. No, ale chyba nie jest pan zadowolony z wyniku, dwie stracone bramki?
-No, bardziej jestem zadowolony ze stylu gry. Styl gry nasz byl bardzo dobry.
-No ale do historii przechodzi jednak przede wszystkim wynik.
-Widzi Pan, ja jestem trenerem. Ja nie wiem, co przechodzi do historii, a co nie. Ja wiem, co sie dzieje na boisku, a w historii to juz nie wiem.
-Skoro Pan wie, co sie dzieje na boisku, to czego zabraklo dzisiaj Legii? Sily, nie wiem, wytrzymalosci, sprytu?
-Bramek. Ile bylo 0:2, tak? No to zabraklo 2 do remisu, 3 do zwyciestwa dokladnie.
-Rozumiem, no to, co, panie selekcjonerze, 4 porazka, znowu przegralismy..."

oko - 9 listopada 2013, 14:19:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
legia legia warszaFa legia legia warszFa ... zerrrrro,zerrrrrrooooooo,zerrroooooooo , zero,zeroooooooo,zeroooooo,zeroooooo wielkie zeRo !

gks jastrz - 9 listopada 2013, 18:28:09 - *.34.217.136
Tacy pseudo-piłkarze, to powinni być zamykani do więzień zamiast kiboli, bo narazie to tylko kibice w Polsce są na najwyższym światowym poziomie.

didek - 9 listopada 2013, 20:28:07 - *.net011-g1.isko.net.pl
polska pilka nożna ma się całkiem dobrze - legia jak zawsze jest MOCNA

kibel - 9 listopada 2013, 21:56:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a ja sie ciesze, hahaha!

B-B - 10 listopada 2013, 6:13:33 - *.jkns.pl
Do kogoś tam wyżej BYNAJMNIEJ to nie to samo co PRZYNAJMNIEJ! Jak nie wiesz co oznacza dane słowo to go nie używaj bo się ośmieszasz! A co do tekstów "gdzie są wasze kluby"? No cholera jasna osobiście wole żeby mój klub nie grał w pucharach niż grał tak jak to coś z warszawsi!

errrrrrrrr - 10 listopada 2013, 12:23:39 - *.95.200.233
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

vader - 10 listopada 2013, 13:35:05 - *.play-internet.pl
Wstyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najgorsza drużyna w rozgrywkach europejskiej II ligi
Zero bramek
Zero punktów
Nie mamy co szukać w Lidze Mistrzów !!!!!!!!!
Nawet jak LM rozszerzą od A do Z
ŻENUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tomek - 10 listopada 2013, 13:43:36 - *.poll-2.oslink.pl
Przykro mi,że mistrz polski tak "gra" ,żal, wstyd, płacz . W lidze europy nic nie strzelić. Chyba już nie doczekam się polskiego zespołu w LM za mojego życia.

bifer - 21 lipca 2016, 23:13:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To był chyba najgorszy występ polskiego klubu w ostatnim 25 leciu gry polskich zespołów w pucharach ale tak bywa,trudo co zrobić,dobrze że teraz jest już lepiej.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas