[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


17 lipca 2014, 21:49:55 - mistico
Zawisza zachowuje szanse

W meczu II rundy eliminacyjnej Ligi Europy Zawisza Bydgoszcz przegrał na wyjeździe z SV Zulte Waregem 1-2 (1-2). Bramki dla gospodarzy zdobyli Steve Colpaert i Glynor Plet. Gola dla Zawiszy dającego szanse na awans do następnej rundy strzelił kapitalnym uderzeniem zza pola karnego Kamil Drygas.

Mecz lepiej rozpoczął się dla drużyny Zulte Waregem. Gospodarze od początku przeważali, czego efektem była bramka zdobyta w 8. minucie. Théo Bongonda dośrodkował z rzutu rożnego, Grzegorz Sandomierski strącił piłkę i ta trafiła do Steve'a Colpaerta, który mierzonym strzałem tuż przy słupku zdobył pierwszą bramkę. Siedem minut później Zawisza doprowadził do wyrównania. Jakub Wójcicki dośrodkował z prawej strony na wolne pole, a do bezpańskiej piłki doskoczył Kamil Drygas i potężnym uderzeniem od poprzeczki nie dał szans bramkarzowi. Chwilę później Luís Carlos próbował oddać strzał, ale został zablokowany przez belgijskich obrońców. W 20. minucie Chuks Aneke znalazł się w dobrej sytuacji. Piłka po jego uderzeniu trafiła jednak w boczną siatkę. Pięć minut później Wójcicki próbował zaskoczyć młodego bramkarza Zulte Waregem, lecz strzelił zbyt lekko i Louis Bostyn złapał piłkę. W pierwszej połowie drużyna gospodarzy przeważała i dłużej utrzymywała się przy piłce, ale podopieczni Jorge Paixão grali pewnie w defensywie i nie dopuszczali Belgów do groźnych sytuacji. Dopiero w 40. minucie Ibrahima Conté dobrze zacentrował, a Ólafur Ingi Skúlason główkował minimalnie niecelnie. W ostatniej minucie pierwszej połowy padł drugi gol dla gospodarzy. Fatalny błąd popełnił André Micael, piłka trafiła do debiutującego w oficjalnym meczu Zulte Waregem Glynora Pleta, który w sytuacji sam na sam bez problemu pokonał Sandomierskiego.

Na początku drugiej połowy polskiego bramkarza próbował zaskoczyć Conté, ale został zablokowany. Piłka trafiła jeszcze pod nogi Pleta i ten oddał celny strzał z dystansu, z którym poradził sobie Sandomierski. W 57. minucie Aneke sfaulował Drygasa. Piotr Petasz uderzył jednak niecelnie z rzutu wolnego. Siedem minut później Bernardo Vasconcelos nieprzepisowo zatrzymywał Conté pod własnym polem karnym. Bongonda dobrze uderzył z rzutu wolnego, lecz na szczęście dla Zawiszy piłka trafiła w słupek. Chwilę później Bernardo Vasconcelos oddał celny strzał z bliskiej odległości, ale Bostyn pewnie złapał futbolówkę. W 68. minucie piłkarze Zulte Waregem wykonywali kolejny w tym meczu stały fragment gry. Bongonda zagrał do Bryana Verbooma, który wycofał do Mamoutou N'Diaye. Malijczyk nie trafił jednak w bramkę. Osiem minut później Bongonda dośrodkował z rzutu wolnego, a N'Diaye nie zdołał oddać celnego strzału głową. W 87. minucie piłka minęła bramkę Bostyna po strzale Luísa Carlosa.

17 lipca 2014, 20:00 - Waregem (Regenboogstadion)
SV Zulte Waregem 2-1 Zawisza Bydgoszcz
Steve Colpaert 8, Glynor Plet 45 - Kamil Drygas 15

Zulte Waregem: 25. Louis Bostyn - 2. Yarouba Cissako, 3. Steve Colpaert, 24. Karel D'Haene, 5. Bryan Verboom - 26. Chuks Aneke, 16. Ólafur Ingi Skúlason, 13. Mamoutou N'Diaye (86, 8. Charni Ekangamene) - 27. Théo Bongonda (83, 11. Idrissa Sylla), 9. Glynor Plet, 17. Ibrahima Conté (82, 19. Raphaël Cacérès).

Zawisza: 12. Grzegorz Sandomierski - 3. Joshua Silva (46, 2. Piotr Petasz), 4. André Micael, 32. Łukasz Nawotczyński, 11. Sebastian Ziajka - 22. Luís Carlos, 14. Kamil Drygas, 26. Korneliusz Sochań (76, 19. Vahan Gevorgyan), 10. Jakub Wójcicki (56, 23. Jorge Kadú), 28. Wágner - 5. Bernardo Vasconcelos.

żółte kartki: N'Diaye, Skúlason, Cacérès - Joshua Silva, Wójcicki, Petasz.

sędziował: Alejandro José Hernández Hernández (Hiszpania).
widzów: 5843.

Rewanż zostanie rozegrany 24 lipca o godz. 20:00 w Bydgoszczy.

Liga Europy 2014/2015 - wyniki, strzelcy, terminarz

widzew - 17 lipca 2014, 21:50:39 - *.olsztyn.vectranet.pl
kupa

Lambo - 17 lipca 2014, 21:50:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polska piłka to dno

(L)ucas - 17 lipca 2014, 21:51:05 - *.dynamic.mm.pl
Jedynie bez wstydu ale i tak odpadna

wwa - 17 lipca 2014, 21:51:44 - *.centertel.pl
Tylko Ruch wygrał a był skazywany na porażke

ertt - 17 lipca 2014, 21:51:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i Zeta dołączyła do zacnego grona polskich zespołów, które nie osiągną nic na arenie międzynarodowej!

fakt - 17 lipca 2014, 21:52:15 - *.28.176.30
Prawie 40 mln naród z badziewianą piłka nożną

oll - 17 lipca 2014, 21:52:17 - *.cdma.centertel.pl
polska piłka jest lepsza od ligi maltanskiej,san marino,giblator./

Judasz - 17 lipca 2014, 21:52:32 - *.toya.net.pl
jedyny debiutant i najsilniejszy rywal a najlepiej zagrali

wert - 17 lipca 2014, 21:52:43 - *.115.8.229
zultejest za bardzo doświadczone żeby dać sobie wydrzeć ten awans w bydgoszczy,sądze że awansują po remisie lub minimalne wygranej

dadsadsa - 17 lipca 2014, 21:52:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z takim bramkarzem jak Sandomierski za duzo nie ugraja

Bocian - 17 lipca 2014, 21:53:00 - *.range86-165.btcentralplus.com
Kompromitacjia buhaha cieniaki leszcze

MB - 17 lipca 2014, 21:53:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nowe logo dla nikogo!!!
Wrocław solidarny z Bydgoszczą.

JOŁ - 17 lipca 2014, 21:53:32 - *.centertel.pl
Najlepszy z polskich reprezentantów w Europie.

rewuk - 17 lipca 2014, 21:53:56 - *.28.44.146
Jedyny dobry wynik

A.c.q. - 17 lipca 2014, 21:53:57 - *.net.e-net24.pl
Drygas strzelił honorowego gola? Chyba nie, bo honorowy gol to taki na pocieszenie, natomiast właśnie dzięki tej bramce Zawisza zachował szanse na awans.

jop - 17 lipca 2014, 21:54:04 - *.dynamic.chello.pl
I tak zamiast 12 punktów do rankingu polskie drużyny zdobyło 5 , masakra , masakra

Xevatiz - 17 lipca 2014, 21:54:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jako jedyni trafili na rywala teoretycznie mocniejszego od siebie więc kompromitacją bym tego nie nazywał... Skompromitowała się niestety Legia i stety Lech.

JOŁ - 17 lipca 2014, 21:55:18 - *.centertel.pl
I zmieńcie to logo bo zostaje białe tło! Hydrobudowie to już każdy powiem co gdzie i jak ...

hydro - 17 lipca 2014, 21:55:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To zespół po fuzji z Kujawiakiem ? Bo juz nie wiem o co chodzi. W Bydgoszczy mają wesolo

bis - 17 lipca 2014, 21:55:48 - *.30.114.115.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Polska piłka to ogon Europy od lat wielu.
Zawisza miał trudnego rywala, wyżej notowanego.
Ale bydgoszczaki-pomorzaki trochę powalczyli- w odróżnieniu od Legii i Lecha.

Bocian - 17 lipca 2014, 21:55:52 - *.range86-165.btcentralplus.com
Co za Leszcze hahahahaha

macieju - 17 lipca 2014, 21:55:57 - *.play-internet.pl
Pytanie do redakcji.
Co to za herb z zoltym tlem? Bo nadal oficjalnie tlo jest biale.
Sorki i tak nie odpowiecie bo nie umiecie.

pol - 17 lipca 2014, 21:56:02 - *.centertel.pl
Najlatwiej krytykowac, poczekajcie na rewanz . Jeszcze kilka lat temu lech potrafil ograc juventus manchester a teraz? Co sie zmienilo, zacznijcie chodzic na stadiony zamiast pisac bzdury

ui - 17 lipca 2014, 21:56:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie widzieliscie jak belgia na mundialu grala?na 5 meczy ,cztery wygrala ,zawisza osiagnela bardzo dobry wynik wyjazdowy.

Bocian - 17 lipca 2014, 21:57:28 - *.range86-165.btcentralplus.com
Slyszalem ze zawisza to kobieta

dangen - 17 lipca 2014, 21:57:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wynik przyzwoity pozwala myśleć, że da się tych Belgów przejść z postawy Ruchu i Zawiszy jestem zadowolony co do dwóch potęg polskiej piłki (Legia,Lech) brak słów hańba, i 2 metry mułu, miało byc odwrotnie :P jaka ta piłka jest przewrotna xD

osuchcvvel - 17 lipca 2014, 21:59:07 - *.dynamic.chello.pl
do ul: tak, Zawisza osiągnęła, Ziajka zagrała, Sebastian Mila się nie przejmowała niczym

as - 17 lipca 2014, 21:59:08 - *.emouse.pl
to co, bijemy rekord i kończymy udział polskich drużyn w pucharach już w lipcu? ;-)

ppp - 17 lipca 2014, 21:59:34 - *.dynamic.chello.pl
Obiektywnie oceniając wynik Zawiszy jest najbardziej honorowy. Przeciwnik najmocniejszy patrząc na naszych pucharowiczów, mecz na wyjeździe, bramka x1 zaliczona, stracone x2, tragedii nie ma.

rumcajs - 17 lipca 2014, 22:00:31 - *.cdma.centertel.pl
do wszystkich matolkow piszacych kupa, pupa, guadelupa, zenada polka pilka dno itp: gamonie oczywiscie nie macie pojecia bo problem sprawdzic ze druzyna balgijska to 4 druzyna poprzedniego sezonu w lidze duuuzo lepszej od polski. wiec nie porownujcie tego rezultatu do popisow legii czy lecha, tutaj jest porazka ale bynajmniej nie mA WSTYDU

1950 - 17 lipca 2014, 22:01:59 - *.dynamic.chello.pl
Alvarinio jest kontuzjowany?

wert - 17 lipca 2014, 22:03:56 - *.115.8.229
przynajmniej będzie honorowe pożegnanie z pucharami w bydgoszczy,ale na nic więcej bydgoszcz nie może liczyć,bo są za ciency w uszach,pozatym są debiutantami,a debiutantów łatwiej jest ograć,niż drużyny obyte w pucharach

obiektywny - 17 lipca 2014, 22:04:34 - *.228.43.160
Zawisza przyniósł wstyd polskiej piłce

Aaa - 17 lipca 2014, 22:04:47 - *.dynamic.chello.pl
Pytanie do "kumatych"-jakiego koloru jest tło na taksówkach? Białe? Nie.Żółte? Tak . To o co chodzi -hydrotwór jeździ po mieście???
Śmieszni jesteście. Kilku z was znam i wiem ,że dzisiaj śledzili on line mecz Zety. Oby tylko kumple nie wiedzieli bo zostaną łamistrajkami !
Chcecie strajkować -wasz wolny wybór. Tylko po co wyzywać tych co chodzą dalej . Mnie też dopingu brakuje. Ale bez tego świetnego dopingu Zeta dalej istnieje i będzie istnieć. Czy chcecie tego czy nie.
Pamiętacie jak śpiewaliśmy -nigdy więcej 4 ligi ?
Pozdr
Kibiców i kiboli, kumatych też

kf2702 - 17 lipca 2014, 22:05:01 - *.techmedia.com.pl
Masz racje rumcajs
Niech dadza mlodziakow a nie stare dziadki
Klop dal szanse mlodzikom i sa regularnie w lidze mistrzow

pażdzioch - 17 lipca 2014, 22:05:28 - *.adsl.inetia.pl
Niedługo nasi piłkarze będą przegrywać z drużynami z Watykanu złożonymi z miejscowych księży,Zawisza całkiem przyzwoicie ,bo miał najsilniejszego przeciwnika i wystarczy wygrać 1-0 [Z] zaczynaj.....

@rumcajs - 17 lipca 2014, 22:05:33 - *.internet.szczecin.pl
To jeśli liga belgijska jest mocniejsza od polskiej kupy pupy o co ci chodzi karcąc tych co uważają tak samo?

Rafał - 17 lipca 2014, 22:06:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystkie polskie druzyny koncza eliminacje do pucharów w lipcu tego jeszcze nie było. Proponuje więcej płacic lokalnym gwiazdkom.

tellchar - 17 lipca 2014, 22:08:49 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@jop - nie 12, tylko maksymalnie możliwe były 4 punkty do rankingu, a zdobyliśmy 1,5 pkt (za zwycięstwo w eliminacjach jest 1 pkt, za remis 0,5 pkt

JOŁ - 17 lipca 2014, 22:09:18 - *.centertel.pl
osuchcvvel; to dobre ;)

popek - 17 lipca 2014, 22:10:19 - *.115.8.229
nie dajmy się zwariować,nie będzie żadnego 1-0 ani żadnego innego wyniku dającego awans polakom,bo ich na to nie stać z uwagi na to że są nieopierzonymi żółtodziobami,i nie mają zbyt wiele do zaferowania poza walecznością,i sercem,owszem napsują trochę krwi waregem i na tym się skończy,to jest zbyt poważna drużyna żeby dać sobie wydrzeć awans z mało znanymi polakami,i najwyżej skończy się remisem

naz - 17 lipca 2014, 22:12:51 - *.play-internet.pl
Zawisza ma nikłe szanse na awans w dwumeczu.Obawiano się kompromitacji Zawiszy w Belgi.Jak widać nie było tragedii.

Warmiak - 17 lipca 2014, 22:15:40 - *.olsztyn.vectranet.pl
nie ma już piłki kopanej w Polsce!!! Ekipy które grają w pucharach na to nie zasługują i nie powinny tam grać!!! Wycofać wszystkie zespoły z rozgrywek to nie będzie niepotrzebnych nadziei i oczekiwań i tyle!

do redakcj - 17 lipca 2014, 22:16:10 - *.dynamic.chello.pl
Herb Zawiszy to nadal z białym tłem! Zmianę uniemożliwia statut, zmieńcie to w końcu!

pimpek - 17 lipca 2014, 22:16:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zawisza pokazala charakter szkoda straconej bramki do szatni
ale jest szansa realna ze u siebie wygraja 1 0

pinokio - 17 lipca 2014, 22:16:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na jakiej podstawie zmieniliście herb Zawiszy?

Z1946 - 17 lipca 2014, 22:20:41 - *.play-internet.pl
Bo osuch nosi zółte majty z przodu i brazowe z tylu i chcial to jakos podkreslic w "logo"

@doredakcj - 17 lipca 2014, 22:22:15 - *.play-internet.pl
@do redakcji: nie zmienia, tez zolto z przodu wiec pomysl przypadl im do gustu

Do "aaa" - 17 lipca 2014, 22:24:00 - *.adsl.inetia.pl
Masztak blade pojęcie na ten temat, że lepiej sie nie wypowiadaj. Na taksówkach jest żółte tło. Harb Zawiszy jest biały. Koniec kropka. Takie są fakty kumaty ćwierćinteligencie.

Zorro - 17 lipca 2014, 22:27:10 - *.91-235-19.citysat.com.pl
Polska piłka to już studnia bez dna. Na całe szczęście wygrałem na "bukmacherce" stawiając na remis Legii i porażkę Lecha. Tylko tyle dobrego jest z tej Polskiej piłki. Za co serdecznie dziękuję Legii i Lechowi.

realista - 17 lipca 2014, 22:29:40 - *.retsat1.com.pl
tak jest szansa przegrać u siebie również i by by puchary, podobnie jak Ruchu (liczę na zwycięstwo bramkowe Vaduz) i Lecha (bezbramkowy remis jak w ub. roku z Żalgirisem) i mamy sezon ogórkowy zakończony a czas zacząć sezon ligowy. Jak co roku. A najlepiej byłoby orzec takie sankcje jak w przeszłości miały angielskie kluby, albo kary w rozgrywkach krajowych za nie przejście 1 i 2 rundy wstępnej minus 5 pkt to może zmobilizowałoby nasze kluby do niekompromitowania na arenie międzynarodowej.

tradycyjny - 17 lipca 2014, 22:31:55 - *.tarniny.pl
Wielkie brawa dla Zawiszy! Nie dość, że grali klubem belgijskim to jeszcze strzelili im bramkę, w dodatku na wyjeździe. Może i szanse na awans są dość małe, niemniej jednak Bydgoszczanie osiągnęli sukces.

Lekens - 17 lipca 2014, 22:37:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przed chwilą usunięto mój wpis dotyczący używania przez 90minut herbu z żółtym tłem. Nie było w nim nic obraźliwego, tylko napisana prawda, dlaczego tak jest. Wpis został skasowany nieomal natychmiast. Zawisza i tak osiągnął dobry wynik, jednak cała polska piłka to dno i wodorosty.

M - 17 lipca 2014, 22:40:50 - *.centertel.pl
Zawisza na plus, bez wtopy.

geo - 17 lipca 2014, 22:41:18 - *.legnica.vectranet.pl
Życzę Zawiszy jak najlepiej w rewanżu, może się uda, powodzenia !

V. - 17 lipca 2014, 22:42:32 - *.dynamic.chello.pl
Niektórych ludzi tu chyba pogięło. Jeśli ktoś liczył , że Zawisza ma z Zulte jakieś szanse, to nie zna się na piłce lub nie posiada czegoś takiego jak obiektywizm. Celowałem w ciemno coś koło trójki w plecy. Pojechali, powalczyli, nie skompromitowali się, czego wy ludzie od tego zespołu chcecie? Czepcie się Legii która z ogórkami się męczy i nie powiedziane że ich przejdą. Szacunek za walkę i powodzenia w walce o swój klub z wiadomo kim. Pozdro ze Szczecina

@Lekens - 17 lipca 2014, 22:43:42 - *.dynamic.chello.pl
idź na skargę do Putina

Pyra - 17 lipca 2014, 22:44:13 - *.53.207.141
Jest szansa na awans. Zobaczymy za tydzień.

pożew - 17 lipca 2014, 22:44:41 - *.222.153.153
pożegnają się z pucharami z honorem,i tyle,więc po co pieprzyć o jakims wyeliminowaniu gości z belgi,którzy pewnie utrzymają korzystny dla siebie rezultat i awansują dalej,bo są mimo wszystko lepsi piłkarsko i mają dużo większe doświadczenie w pucharch niż zółtodzioby z polskiej bydgoszczy

filipez - 17 lipca 2014, 22:50:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam rozwiązanie, niech UEFA stworzy tzw Puchar słabeuszy dla Polski,San Marino,Wysp Owczych itp to może wtedy coś ugramy.

RadOsUltra - 17 lipca 2014, 22:53:08 - *.adsl.inetia.pl
Nie "zachowuje szansę", a "był lepszy od belgijskiego autobusu i jest w lepszej pozycji przed rewanżem"!!! W Bydgoszczu zniszczymy ich na boisku i na trybunach, dzięki PREZESOWI i naszemu sympatykostwu, wbrew poziomowi polskiej piłki i tępakom-łysolom!!! NAPRZÓD PREZES!!!

Aaa - 17 lipca 2014, 23:00:43 - *.dynamic.chello.pl
Do "aaa"
Czy ja użyłem słów obraźliwych? A jak ty odpowiadasz? Przeczytaj mój tekst jeszcze raz. Jak nie rozumiesz to poproś kogoś mądzejszego.
Potwierdza się tylko to , że "wy prawdziwi" umiecie tylko obrażać innych. Żadnych rozmów . Zrobić zadymę, rozpieprzyć stadion (najlepiej własny), skroić 12 łatki, wybić szyby, obrażać i wyzywać. I z kim tu rozmawiać.
Szkoda słów.

ziomek - 17 lipca 2014, 23:01:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaki rząd taka piła Polska idealnie się przekłąda hahahahaha

wasyl - 17 lipca 2014, 23:04:21 - *.as13285.net
Niech mi ktos odpowie gdzie jest maslowski? Dlaczego nie gral w bydzi ani w legii? Bo podobno mial tam isc! Dzieki

Geralt_CK - 17 lipca 2014, 23:09:14 - *.adsl.inetia.pl
Zulte Waregem to dobra drużyna z małej miejscowości która walczy o mistrzostwo o paru sezonów więc nie zdziwie się jak Zawisza odpadnie. W końcu Belgowie są lepsi.

100%-1 - 17 lipca 2014, 23:10:04 - *.bydgoszcz.vectranet.pl
DO REDAKCJI:
Dlaczego zmieniliście herb klubu jeżeli nie został on prawnie zmieniony gdyż zakazuję tego status spółki WKS Zawisza S.A. Pokazujecie prywatne życzenia Osucha. Straciliście tym wyczynem wiele w moich oczach i podejrzewam że nie tylko w moich. 90minut gdzie podział się Wasz profesjonalizm!!!

czarny - 17 lipca 2014, 23:13:17 - *.174.125.40
A ja pamietam zółty nawet złoty lata 80,90 To historczny Herb Zawiszy !!! i to jest fakt!!!

Aaa - 17 lipca 2014, 23:18:00 - *.dynamic.chello.pl
Do czarny
Ja też pamiętam ten herb. Mało zaczynałem od barw zielono-czerwonych. Zresztą taką flagę mam do dziś. Ale to już prehistoria dla gimbazy i kumatych. Tego nie są w stanie objąć.

rynkowo - 17 lipca 2014, 23:27:31 - *.bois.qwest.net
Zawisza[ta druzyna]naprawde idzie w Europe.dziekujemy za mecz i do zobaczenia w Bydzi.i
pewnie przejda.Legia i Lech chyba tez.ale co bedzie
potem,to lepiej zostawic dla siebie.a my wszyscy
i tak pamietajmy o tym,ze sport to tylko zabawa.i takie do sportu miejmy nastawienie.nie musza wygrywac,najwazniejsza rozrywka po trudach dnia.
co tak nie mysla o sporcie[a maja tylko we lbach
podworkowy nacjonalizm]sa tynfa warci.

jestemktoś - 17 lipca 2014, 23:27:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ktoś was opłaca czy macie problem z rzeczywistością Znak Słowno-Graficzny WKS ZAWISZA BYDGOSZCZ S.A. to to czarna litera Z na białym tle wpisana w niebiesko czarną tarczę. Tak mówi statut Spółki który nie został zmieniony. Czy Redakcja ma jakiś problem z potwierdzeniem tego faktu? Jak tak to zapraszam na stronę klubu i Ekstraklasy S.A. No chyba, że faktycznie ktoś tutaj koniecznie chce hołdować skompromitowanemu hydrotworowi. A tak swoją drogą upór redakcji godny OSŁA!!!

BBZ - 17 lipca 2014, 23:36:49 - *.19-2.cable.virginm.net
statut - sratut - Osuch przywróci historyczny herb i co mu zrobisz? Od kapusiów Osucha wyzywają a pierwsi do prokuratury z donosami lecą hipokryci.

Do "aaa" - 18 lipca 2014, 0:12:59 - *.adsl.inetia.pl
Wy kibice Osucha umiecie tylko zagłuszać zbiorowe odmawianie różańca na Gdańskiej, pobić mojego 11 letniego kuzyna na finale Pucharu Polski w Warszawie, wybić po pijaku szyby na Leśnym po meczu i upijając się na stadionie przeklinać tak, że małym dzieciom uszy więdną. Mam wymieniać dalej? Fajnie jest jak wrzuca się wszystkich ludzi do jednego wora. Pozdro "kumaty" i jaśnie oświecony kibicu Osucha.

Do BBz - 18 lipca 2014, 0:17:44 - *.adsl.inetia.pl
BBZ - osuch nie ma prawa i nigdy tego nie zmieni. Wymagana jest na to zgoda 100% akcjonariuszy bo taki jest statut , a Stowarzyszenie Piłkarskie NIGDY na to się nie zgodzi . Coś jeszcze wytłumaczyć ?
90 minut też tego nie rozumie ?
Tło żółte jest dla pozostałych sekcji , dawniej w WKS , obecnie CWZS ZAwisza - białe tło jest dla sekcji piłkarskiej obecnie WKS ZAWISZA BYDGOSZCZ S.A.

czarny - 18 lipca 2014, 0:20:12 - *.174.125.40
a co mnie obchodzi Osuch !!! Taki jest fakt herb mial taki kolor !!! Zawisza to nie tylko 10 lat z bialym tlem!!! chodzilem na boks i pilke i wtedy bylo zolte tlo . bardzo ile wspominam. To jest historia nie wymazujcie jej i nie przypicujcie tylko do Wloclawka

Do czarny - 18 lipca 2014, 0:25:46 - *.adsl.inetia.pl
Żółty herb sekcja piłkarska miała za czasów hydrobudowy. Inne sekcje mają złoty herb, ale nie piłkarska! I taka jest historia. Jaką wy chcecie przywracać "historie"? Te kilka lat hydrobudowy Włocławek na bydgoskim boisku nazywacie historią? A poprzednie ponad 50 lat to co?

ojej - 18 lipca 2014, 0:35:46 - *.opera-mini.net (*.13.106.72)
Klub Waregem powstal w 2001 roku czyli obchodzi 13 urodziny

czarny - 18 lipca 2014, 0:37:31 - *.174.125.40
nie pierd... popytaj starszych kolegow herb byl zolty i czasami zloty na proporcach!!! mnie Osuch nic nie obchodzi !

ueo - 18 lipca 2014, 0:41:42 - *.7.137.213
ten BBZ najlepszy. Przypominam Ci kolezko ze prawo jest po to aby je przestrzegac i dziala w dwie strony a nie jedna. Jak kibic cos zroobi to widze tu wysyp placzkow, race zabronione, prawa trzeba przestrzegac. statut jest wiec rychu lwie serce dostał po nosie. Tak ma dlugio wiec co mu tam

BBZ - 18 lipca 2014, 0:42:10 - *.19-2.cable.virginm.net
czarna zetka na złotym się mieni...mówi to komuś coś?

Aaa - 18 lipca 2014, 0:51:03 - *.dynamic.chello.pl
Do "aaa"
Widzisz , dla ciebie świat jest 0-1( spytaj kogoś to ci wyjaśni co to znaczy).
Dla mnie liczy się Zeta. Nie Osuch,Bokser,SP, i inna gimbazy. Wiem, że twoja percepcją tego nie ogarnia. Masz problem. I to twoja sprawa.
Jak zrozumiesz, że właściele się zmieniają tak samo jak zawodnicy a zawsze pozostaje klub czyli Zeta - to wtedy zaczniesz myśleć sam ( przestaniesz obrażać ludzi) i zobaczysz jak piękny jest świat gdy nie trzeba przez 45 min słuchać bluzgów ( i żadnego innego dopingu).
I to tyle nie odpisuj . Koniec.
P.s.
Ty masz napewno problem z czytaniem ze zrozumieniem

ZAWISZA - 18 lipca 2014, 1:04:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Potencjalni rywale Zawiszy w 3 rundzie
Astra Giurgiu (Rumunia)
FK Čukarički (Serbia) / SV Grödig (Austria) - I mecz 0-4
Aberdeen FC (Szkocja) / FC Gronigen (Holandia) - I mecz 0-0
Linfield FC (Irlandia Północna) / AIK (Szwecja) - I mecz 1-0
FK Sarajevo (Bośnia i Hercegowina) / FK Haugesund (Norwegia) - I mecz 0-1
Derry City FC (Irlandia) / Szachtior Soligorsk (Białoruś) - I mecz 0-1
wybieram bialoruski Soligorsk...

znawcy psi - 18 lipca 2014, 1:47:44 - *.as13285.net
mam lat 26 i chce dozyc czasow gdzie debile beda placic za kazdy swoj post..
Zawisza gral najfajniej z naszych reprezentantow na europejskiej scenie wiadomo jednak liczy sie wynik. 2-1 nie przekresla szans a daje nadzieje.
W miescie gdzie przeplywa rzeka Brda....

białas - 18 lipca 2014, 2:00:03 - *.play-internet.pl
9 murzynów, w tym 6 z Europy, nie jestem jakimś zatwardziałym rasistą, ale to lekka przesada, zaniedługo biali w Europie będą mniejszością...

@Aaa - 18 lipca 2014, 2:11:32 - *.adsl.inetia.pl
zawsze pozostaje klub - żeby was tylu było jak ten klub był w IV lidze no ale jak jakoś tak się zdarzy że Zeta zniknie, i zostaną tylko kibole, to zawsze nadzieja w piłkarskiej sekcji Polonii

jestemktoś - 18 lipca 2014, 2:47:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
http://www.wkszawisza.pl/ to jest link do oficjalnej strony klubu. Redakcja 90 min się ośmiesza z tym herbem...

wojtek - 18 lipca 2014, 5:18:08 - *.231.12.186.koba.pl
przy poziomie naszej ligi należy się cieszyć z tego że wszystkie cztery drużyny zachowały szansę na awans

sethi - 18 lipca 2014, 7:19:54 - *.238.159.88
Szkoda że grali bez takich grajków jak - Kaczmarek, Goulon, Masłowski, Mica i ten Rumun Costea, moim zdaniem lepszy technicznie i szybszy niż Vasco. Mogło być ciekawie. A Vasco za dużo razy łapany jest na spalonego - szkoda że nie ma takiej klasyfikacji byłby liderem, (chyba nadrabia brakiem szybkości) a wystarczy czasem 0,5 metra i takich dobrych zmarnowanych akcji w każdym meczu są 2-3.

mars - 18 lipca 2014, 7:23:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Strzelec gola ,gral 53 minuty w meczu Lecha Poznan w lidze europejskiej z Manchesterem City w Manchesterze.a przeciez jest jeszcze mlody.

sethi - 18 lipca 2014, 7:28:26 - *.238.159.88
Na stronie ZULTE (http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=448) jest video z meczu, pierwsza stracona bramka to megababol Sandomierskiego, bramka Drygasa - stadiony świata.

tom - 18 lipca 2014, 7:31:12 - *.51.94.194
Raz na kilka lat jest sukces.
Wisła miała dostac z Schalke i Parmą i ich przeszła.
Groclin wygrał z Herta
Lech walczył z MC i Juve

Bob - 18 lipca 2014, 7:43:09 - *.toya.net.pl
Co za czasy cieszymy się z porażek polskich drużyn ale dno

daglezja77 - 18 lipca 2014, 8:17:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
A jak wyglądała gra Zawiszy?

bałamut - 18 lipca 2014, 8:39:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najwieksze szanse awansowac dalej. Maja według mnie w kolejnosci.Lech,Zawisza,Legia i na ostatnim miejscu Ruch.Przed spotkaniami kolejnosc był inna .Ale taka jest rzeczywistosć naszej kopanej .PZPN zamiast ciagle wymyslac nowe licencje, pozwalac przegrancom grac(fuzje) i ograniczyc gre w polskich klubach słabym obcokrajowcom.Zainwestujcie w szkolenie trenerów w Niemczech(Kolonia) i w naszą polską piłkarską młodzież.Wtedy za kilka lat beda efekty a nie ciagle KICHA!.

Pangia - 18 lipca 2014, 10:05:36 - *.rzeszow.mm.pl
Pozytywne zaskoczenie, bo każdy się pewnie z pięciu w plecy spodziewał

realista - 18 lipca 2014, 10:19:35 - *.centertel.pl
Czemu ludziom którzy bojkotują mecze tak leży na sercu białe (z 10 letnia historia w 4 lidze) tło w herbie. Ci natomiast którzy piszą że złote tło miała hydrobudowa to poprostu debile. Kiedy była drużyna nazywająca się hydrobudowa? Nigdy. Był Kujawiak Włocławek grający pod nazwą Zawisza i używający historycznego herbu klubu Zawisza istniejącego od 1946 roku czyli od utworzenia klubu! To tak jakby powiedzieć ze biała L Legii na czarnej tarczy to znak ITI. Bo za ich czasów był oficjalnym herbem Legii.herb ze złotym tłem zawsze będzie herbem Zawiszy oficjalnym czy historycznym i przestańcie bredzić o jakiejś hydrobudowie.

kolo - 18 lipca 2014, 10:24:22 - *.play-internet.pl
Gdyby Sandomierski nie dał ciała przy pierwszej bramce i obrońcy przy drugiej kto wie jakim wynikiem skończył by się mecz.Póki co za tydzień rewanż.Zobaczymy jaka będzie frekwencja na pierwszym w historii meczu pucharowym w Bydgoszczy?

Soo - 18 lipca 2014, 10:27:15 - *.cm-5-4c.dynamic.ziggo.nl
Zachowuje szanse? Ktoś raczy żartować. Ej, poprawcie te logo, bo coś zżółkło.

realista - 18 lipca 2014, 10:38:24 - *.centertel.pl
Zgadzam się z @kolo. Te bramki dla zulte to są po asystach Sandomierskiego i Micaela. Nie wiem jak wyglądał cały mecz, ale patrząc na akcje bramkowe mamy ze 20-30% szans na przejście Zulte. Przed pierwszym meczem sądziłem ze szans nie ma żadnych. Znając farta Osucha nic nie jest niemożliwe. A bramka Drygasa stadiony świata.

mirek - 18 lipca 2014, 10:58:00 - *.dynamic.chello.pl
Brawo zetka jestem dumny z wyniku jaki osiagneliscie w belgi rewanz bedzie nasz i nastepna runda, legia lech niech sie uczaod nas.Co do koloru herbu inne druzyny maja gwiazdki a my mamy zlota druzyne PP i SP zlote chlopaki.Dziekuje za to P Osuchom, zycze cirpliwosci Bydgoszcz z wami.

realista - 18 lipca 2014, 11:08:08 - *.centertel.pl
Czemu ludziom którzy bojkotują mecze tak leży na sercu białe (z 10 letnia historia w 4 lidze) tło w herbie. Ci natomiast którzy piszą że złote tło miała hydrobudowa to poprostu debile. Kiedy była drużyna nazywająca się hydrobudowa? Nigdy. Był Kujawiak Włocławek grający pod nazwą Zawisza i używający historycznego herbu klubu Zawisza istniejącego od 1946 roku czyli od utworzenia klubu! To tak jakby powiedzieć ze biała L Legii na czarnej tarczy to znak ITI. Bo za ich czasów był oficjalnym herbem Legii.herb ze złotym tłem zawsze będzie herbem Zawiszy oficjalnym czy historycznym i przestańcie bredzić o jakiejś hydrobudowie.

ja - 18 lipca 2014, 11:10:53 - *.internet.piotrkow.pl
bezmozgi ! ZAWISZA TO ON !

mirek - 18 lipca 2014, 11:12:18 - *.dynamic.chello.pl
Obejrzalem bramki na stronie Zulte to co zrobili nasz bramkarz i obroncy to jest masakra tyle trenerzy mowia wybijac na boki a nie do bramkarza.

siwylesko: - 18 lipca 2014, 11:13:05 - *.24.196.94
ja piredo..le jak można takie byki robić przy bramkach, to juz w C klasie takich starają sie nie robić

[Z] - 18 lipca 2014, 11:42:08 - *.adsl.inetia.pl
pikniki jaka liczba wyjazdowa tych prawdziwych ''KIBICOW'' z PP na najwazniejszym wyjezdzie w historii klubu,odpowiem 0....nie licze pijanej zagranicznej delegacji ktora nie ma pojecia co sie w klubie dzieje!!! WSTYD!!!!!!!!!!!!!

kuna - 18 lipca 2014, 11:42:26 - *.internetia.net.pl
ktos kto oglądał ten mecz to widział różnice poziomów.Kultura gry,dyscyplina,szybkośc i zwrotność zawodników Zulte maxiarska.Ten wynik daje złudne nadzieje na awans.W rewanzu u buków śmiało stawiam 2 bo inny wynik będzie sensacją.

Z(Z) - 18 lipca 2014, 11:47:06 - *.ipv4.simtech.pl
Te Zulte fartem wygrało. W rewanżu dostana dwójeczke i do domu.

wzl - 18 lipca 2014, 11:48:32 - *.zary.vectranet.pl
Jest ok. Pozdro z Zar od kibicow Zaglebia.

wkswzgw - 18 lipca 2014, 11:51:10 - *.unknown.vectranet.pl
Hej posiadacze karnetów czy na karnet wejdę na stadion w czwartek na rewanż?

moxami - 18 lipca 2014, 12:11:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@wkswzgw - Tak

wkswzgw - 18 lipca 2014, 12:12:42 - *.unknown.vectranet.pl
No to do zoba na stadionie!

Jachu - 18 lipca 2014, 12:21:44 - *.238.158.38
Wynik przyzwoity, ale czas spojrzeć prawdzie w oczy. Sandomierski jest słabszy od Kaczmarka, Silva to nieporozumienie, a Wagner nie jest lepszy od Kadu i Alvarinho. Wyniki Superpucharu i LE tylko mydlą oczy. Zespół jest słabszy niż na koniec ubiegłego sezonu i czeka go walka by być jak najdalej od strefy spadkowej.

wkswzgw - 18 lipca 2014, 12:30:43 - *.unknown.vectranet.pl
Jachu, tak czarno bym tego nie widział, poczekajmy na kolejne wzmocnienia, a przede wszystkim na zgranie się chłopaków.

Z(Z) - 18 lipca 2014, 12:34:59 - *.ipv4.simtech.pl
Myślę, że Zetka w tym sezonie powalczy o miejsca 1-4. Gra coraz lepsza a będzie jeszcze lepiej.

DENIS - 18 lipca 2014, 13:33:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szczerze mówiąc spodziewałem się że będzie gorzej Zawisza nie ma w przeciwieństwie do Legii powodów do wstydu nie będzie łatwo ale może w rewanżu się uda oby

or - 18 lipca 2014, 14:39:39 - *.rev.pro-internet.pl
Przy pierwszej straconej bramce winę ponosi Sandomierski za złe piąstkowanie piłki a obroncy nie zdołali tej pilki wybić natomiast przy drugiej zawinili obrońcy a Sandomierski nie zdąrzył dojść do pilki przed polem karnym!!.Czyli bramkarz i brona do poprawy!!.

ku - 18 lipca 2014, 14:42:51 - *.rev.pro-internet.pl
Według zarozumialca Osucha Wagner ma być odkryciem ekstraklasy!!.Coś mi się wydaje że to tylko przechwalanki Osucha!!.On lubi dużo szumy wokół siebie!!

ole - 18 lipca 2014, 16:49:37 - *.range109-154.btcentralplus.com
Zule to nie ten sam zespól co kilka miechów temu. Przy tamtym składzie to by był naprawdę poprawny wynik. Przecież tak naprawdę to nie gospodarze , a Zawisza sam sobie wbił te gole.
Co do "wzmocnień"!!! Ci grajkowie co przychodzą są bardzo przeciętni tylko z tą różnicą że tani. Na polską ligę wystarczą, zresztą mało kto tu nie ma szansy się wybić :DDD

Pomorze - 18 lipca 2014, 17:28:00 - *.tktelekom.pl
Wielki szacunek dla Zawiszy. Zawisza grał najlepiej z polskich pucharowiczów w pierwszej odsłonie pucharów. Prezes Osuch jest geniuszem (wg mnie).
Pozdrawiam wszystkich kibiców WKS-u z Bydgoszczy. W tym sezonie Zawisza walczy o pierwszą czwórkę w tabeli.

do Aaa itp - 18 lipca 2014, 17:59:24 - *.bydgoszcz.vectranet.pl
Próbujecie bardzo nieudolnie zakłamywać przeszłość bredząc o historyczności żółtego herbu.Jeśli,jak twierdzisz byleś na stadionie piłkarskim Zawiszy w latach 70-tych, posiadasz flagę zielono-czerwoną(choć barwy Zawiszy były zielono-biało-czerwone)to na jakie kolory zmieniłeś ją w roku bodajże 1976-tym.Jeśli odpowiesz szczerze to na pewno nie znajdziesz tam koloru żółtego.Ja osobiście i wszyscy obecni w tamtych latach na stadionie zmieniliśmy barwy z "wojskowych" na niebiesko-biało-czarne i takimi kolorami posługiwała się sekcja piłkarska WKS Zawisza.Pytanie o kolor herbu na taksówkach to liczenie na niewiedzę innych czy własna ignorancja? Otóż,aby Cię uświadomić odpowiem,że zgody na używanie tego herbu udziela CWZS a nie WKS Zawisza i są to dwa różne podmioty.

jestemktoś - 18 lipca 2014, 21:06:38 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dzisiaj przez jakąś chwilę ktoś poszedł po rozum do głowy i wstawił prawidłowy herb Zawiszy, niestety jak widać poziom durnoty wzrasta wraz z temperaturą i ponownie pojawiło się to "logo dla nikogo". Nie znajduję logicznego wyjaśnienia na takie irracjonalne działanie redakcji 90 min. Może jednak należą wam się żółte ale papiery....

nie - 23 lipca 2014, 12:27:30 - *.ltv.se (*.6.82.163)
zamieszczenie herbu z żółtym tłem jest sankcjonowaniem bezprawnego działania Osucha.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas