[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


14 sierpnia 2014, 12:02:21 - mistico
Pary 1/16 finału Pucharu Polski

Dzisiaj na Stadionie Narodowym w Warszawie rozlosowane zostały pary 1/16 finału Pucharu Polski, a co za tym idzie, znana jest już kompletna drabinka rozgrywek do samego finału.

W 1/16 finału i 1/8 finału gospodarzami będą drużyny z niższej ligi. W przypadku zespołów tej samej klasy rozgrywkowej gospodarzami są zespoły występujące w wyższej klasie rozgrywkowej w sezonie 2013/2014 lub sklasyfikowane na wyższym miejscu w tabeli danych rozgrywek w sezonie 2013/2014. Finał odbędzie się 2 maja na Stadionie Narodowym.

Puchar Polski 2014/2015

1/16 finału - 24 września

1. Miedź Legnica - Legia Warszawa
2. Dolcan Ząbki - Pogoń Szczecin
3. Widzew Łódź - Śląsk Wrocław
4. Stal Stalowa Wola - Lechia Gdańsk
5. Flota Świnoujście - GKS Bełchatów
6. Wisła Puławy - Piast Gliwice
7. Górnik Zabrze - Korona Kielce
8. Zawisza Bydgoszcz - Podbeskidzie Bielsko-Biała
9. Ostrovia 1909 Ostrów Wielkopolski - Ruch Chorzów
10. Okocimski KS Brzesko - Cracovia
11. Gryf Wejherowo - Błękitni Stargard Szczeciński
12. Wisła Płock - GKS Tychy
13. Stal Rzeszów - Znicz Pruszków
14. Energetyk ROW Rybnik - Zagłębie Lubin
15. Chrobry Głogów - Jagiellonia Białystok
16. Lech Poznań - Wisła Kraków

1/8 finału - 29 października (zespoły, które nie zwalniają zawodników na mecze reprezentacji, zagrają 15 października)

17. zwycięzca meczu 1 - zwycięzca meczu 2
18. zwycięzca meczu 3 - zwycięzca meczu 4
19. zwycięzca meczu 5 - zwycięzca meczu 6
20. zwycięzca meczu 7 - zwycięzca meczu 8
21. zwycięzca meczu 9 - zwycięzca meczu 10
22. zwycięzca meczu 11 - zwycięzca meczu 12
23. zwycięzca meczu 13 - zwycięzca meczu 14
24. zwycięzca meczu 15 - zwycięzca meczu 16

1/4 finału - 4 marca, 18 marca

25. zwycięzca meczu 17 - zwycięzca meczu 18
26. zwycięzca meczu 19 - zwycięzca meczu 20
27. zwycięzca meczu 21 - zwycięzca meczu 22
28. zwycięzca meczu 23 - zwycięzca meczu 24

1/2 finału - 1 kwietnia, 8 kwietnia

29. zwycięzca meczu 25 - zwycięzca meczu 26
30. zwycięzca meczu 27 - zwycięzca meczu 28

Finał - 2 maja

31. zwycięzca meczu 29 - zwycięzca meczu 30

Bks - 14 sierpnia 2014, 12:03:41 - *.elpos.net
No to dali parę Lech - Wisła

mupet - 14 sierpnia 2014, 12:05:08 - *.dynamic.chello.pl
Zaaagłebie! w tym roku juz oby zdobywca PP

click2ente - 14 sierpnia 2014, 12:05:22 - *.111.54.182.ntlworld.ie
Finał Miedź - Lech

melekhov - 14 sierpnia 2014, 12:05:39 - *.41.243.48
A w kolejnej rundzie Pogoń - Legia.

Qbek - 14 sierpnia 2014, 12:05:41 - *.szczecin.mm.pl
Finał: Pogoń - Błękitni.

zly - 14 sierpnia 2014, 12:06:36 - *.play-internet.pl
szlagier lech -wisla k.
kto byl taki madry ze ulozyl drabinke 1/16 zeby lech z wisla sie spotkaly
pewne info gryf w 1/8 pucharu bedzie

KOLEJORZ - 14 sierpnia 2014, 12:08:16 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Lech ma łatwą drabinkę. W pierwszej rundzie tylko Wisła, a później z górki. :D Mam nadzieję, że z taką drabinką powinni dojść do finału.

Aaa - 14 sierpnia 2014, 12:08:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
@redakcja Dlaczego lech jest gospodarzem? (wisla byla nizej w zeszlym sezonie)

bgfzdsf - 14 sierpnia 2014, 12:08:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1/8
Pogoń - Legia
Śląsk - Lechia
Piast - GKS
Zawisza - Górnik
Cracovia - Ruch
Gryf - Wisła
Stal - Zagłębie
Chrobry - Wisła

Muka - 14 sierpnia 2014, 12:08:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znowu Lubin trafia na zespoly z 3 poziomu ligowego??

tryk - 14 sierpnia 2014, 12:09:02 - *.open.pl
Lech - Wisła i Legia już ma jednego konkurenta mniej... dobrze, że UEFA jeszcze istnieje

? - 14 sierpnia 2014, 12:09:44 - *.173.12.173.tesatnet.pl
Gryf- Błękitni, Stal- Znicz a z drugiej strony Górnik- Korona nie mówiąc juz o Lech- Wisła. Tu są w ogóle jakieś rozstawienia czy losują byle jak?

asd - 14 sierpnia 2014, 12:10:17 - *.87.208.174
ciekawe losowanie i oby bylo tak jak z Lechem w zeszłym sezonie . Ave Miedz

Łuki - 14 sierpnia 2014, 12:10:38 - *.200.120.37
dolcan oczywiście zagra dzięki pomocy sędziego z Olsztyna... zamiast do Radomia Pogoń zawita na obiekt, gdzie nie przyjdzie kilkaset osób i ich rozjedzie

FTP - 14 sierpnia 2014, 12:10:55 - *.248.246.4.skyware.pl
jak oni to sobie tam losuja bo nie kumam? na tym etapie juz Lech z Wisla a Stal Rzeszow ze Zniczem? wtf. nie ma zadnych rozstawien, czysty przypadek decyduje?

max - 14 sierpnia 2014, 12:12:01 - *.master.pl
Jagiellonia jest do ogrania :D Chrobry przejdzie dalej a tam bd czekać Wisła i kolejny mecz u siebie. Chrobry zajedzie daleko w PP.

etyl - 14 sierpnia 2014, 12:12:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Zaglebie znowu bedzie w finale.

LEGIA SK-C - 14 sierpnia 2014, 12:14:07 - *.centertel.pl
Final leeeeegiaaaaa-niemcy !!

Anka - 14 sierpnia 2014, 12:14:20 - *.jmdi.pl
Znowu ciepłe kulki po Legię... W jej połówce 9 przeciwników z Ekstraklasy, Lech ma tylko 4. Rok temu podobnie. Bez sensu te losowania całości drabinki.

fortuna - 14 sierpnia 2014, 12:15:07 - *.dynamic.vectranet.pl
Miedź 4:2 Legia,pewne info!

Darek - 14 sierpnia 2014, 12:15:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@? - rozstawione są tylko mistrz (Legia) i wicemistrz (Lech) żeby mogły się spotkać dopiero w finale, a tak nie ma żadnych rozstawień, każdy może trafić na każdego.

Yarek79 - 14 sierpnia 2014, 12:15:54 - *.200.212.14
1/16 - ROW - Zagłębie 1:0
1/8 - ROW - STAL/ZNICZ 1:0
1/4 - ROW - to dopiero schody ale przy odrobinie szczęścia: Chrobry Głogów, Jagiellonia Białystok
,Lech Poznań, Wisła Kraków
a potem to już z górki
YNO ROW ROW RYBNIK

1947!! - 14 sierpnia 2014, 12:16:51 - *.plock.mm.pl
Wisla Płock 1/4 Ruch lub Cracovia!

fortuna - 14 sierpnia 2014, 12:17:10 - *.dynamic.vectranet.pl
Miedź 4:2 Legia,pewne info!

j23 - 14 sierpnia 2014, 12:17:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Finał: Legia W-wa - Celtic G.

jjj - 14 sierpnia 2014, 12:18:54 - *.ha.zut.edu.pl
Flota jak co roku lidera musi wylosować ;)

Franco - 14 sierpnia 2014, 12:19:25 - *.173.12.205.tesatnet.pl
W Lechu główny pucharowy-hamulcowy zawinął się w długą, więc w tym sezonie może być gorąco. Na miejscu Wisły tak bym się nie cieszył.

Kicuś - 14 sierpnia 2014, 12:21:45 - *.ssp.dialog.net.pl
@max A pamiętasz niedawny mecz z Niecieczą???

Koroniarz - 14 sierpnia 2014, 12:22:46 - *.191.162.81
to już wiemy z kim odpadniemy

blue - 14 sierpnia 2014, 12:25:05 - *.dynamic.vectranet.pl
W maju stolica będzie niebieska

Cwks - 14 sierpnia 2014, 12:25:31 - *.centertel.pl
Na czym polega to rozstawienie skoro wp pzpn Lech - Wisla, Gornik - Korona, Zawisza - Podbeskidzie a 3 liga gra ze soba?

A.c.q. - 14 sierpnia 2014, 12:27:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Aaa - przeczytaj artykuł, szczególnie pierwszy akapit, i dopiero go komentuj.

roro - 14 sierpnia 2014, 12:28:38 - *.icpnet.pl
Jak przed rokiem, ma być finał Legia-Lech. Może tym razem się uda?
W każdym normalnym kraju (np. Niemcy) na tym etapie kluby I-ligowe nie grają ze sobą. ZEspoły I-ligowe (tfu, z "ekstraklasy") powinny być rozstawione i pierwszy mecz grać na wyjeździe.

neo - 14 sierpnia 2014, 12:30:30 - *.opera-mini.net (*.61.129.191)
nie Pogon - Legia tylko odwrotnie. Nie ten gospodarz

A.c.q. - 14 sierpnia 2014, 12:30:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
roro - drabinka bez rozstawień zwiększa liczbę niespodzianek oraz daje większe szanse słabszym, taki system to wg mnie bardzo dobry pomysł. Przecież Puchar Polski wygra i tak (przynajmniej teoretycznie) najlepsza drużyna.

abcd - 14 sierpnia 2014, 12:31:41 - *.183.254.53.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Skoro w przypadku zespołów grających w tej samej lidze w sezonie 13/14 o tym kto gra u siebie decyduje wyższe miejsce na koniec sezonu to czemu GKS gra z Flotą na wyjeździe?

zyczliwy - 14 sierpnia 2014, 12:31:42 - *.dynamic.vectranet.pl
Radzę tam w Legi się dobrze przyjrzeć czy ktoś za kartki nie pauzuje

LG-Gdynia - 14 sierpnia 2014, 12:32:13 - *.gdynia.mm.pl
Stal Stalowa Wola - Lechia Gdańsk ....

ŚF - 14 sierpnia 2014, 12:35:24 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
po pierwsze dlaczego nikt tego nie transmituje w tv?
2.Jeszcze w tej fazie powinny byc rozstawone druzyny z ekstraklasy!
3 Jakim prawem Lech i Legia sa rozstawione?
ps. w zeszłym roku też były cyrki roztawiawione były cztery zepoły 1-3 i 2-4 a powinna byc 1-4 i 2-3

max - 14 sierpnia 2014, 12:39:45 - *.dynamic.chello.pl
Do lg-Gdynia. Też byłoby mi wstyd napisac lg-Gdańsk. GDYNIA TO SUPER MIASTO

Vik - 14 sierpnia 2014, 12:40:09 - *.dynamic.chello.pl
Finał Błękitni - Podbeskidzie ,i Podbeskidzie w Lidze Europy za rok - pewne info.

Cwks - 14 sierpnia 2014, 12:41:13 - *.centertel.pl
Jaka dobra drabinka?? Powinno 16 wygranych z I rundy grac z 16 z ekstraklasy w 1/16 pucharu. Na czym polega ten fenomen reformy Bonka, panowie eksperci.

mrkwks - 14 sierpnia 2014, 12:43:33 - *.internetunion.pl
WIDZEW - ŚLĄSK <<< to będzie mecz, za ROLIKA Znów widzew ma pozamiatane.

Rick - 14 sierpnia 2014, 12:43:50 - *.opera-mini.net (*.109.163.210)
Ciężkie zadanie czeka Legię. Gorzej trafić nie mogli, o czym przekonał się Lech. Trudno się gra w Legnicy przy akompaniamencie tamburyn, akordeonów i gitar, a z trybun gospodarzy słychać głośne "ore"! Aha, kibicom Legnicy polecam zakupić kilka kg cukierków dla tamtejszych Romów, bo jeśli nie, to przywitają was scyzorykami i maczetami.

saas - 14 sierpnia 2014, 12:44:00 - *.153.14.194
Do redakcji: Proszę odnieść się do informacji, dlaczego Lech jest gospodarzem w meczu z Wisłą, kiedy wyżej napisaliście że "W przypadku zespołów tej samej klasy rozgrywkowej gospodarzami są zespoły występujące w wyższej klasie rozgrywkowej w sezonie 2013/2014 lub sklasyfikowane na wyższym miejscu w tabeli danych rozgrywek w sezonie 2013/2014"

maniek - 14 sierpnia 2014, 12:44:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pytanie do redakcji: hipotetyczny mecz w 1/8 finału Jagiellonia-Lech odbędzie się w Białymstoku czy w Poznaniu? Co oznacza " w tabeli danych rozgrywek w sezonie 2013/2014 " ? W tabeli ligowej sezonu 2013/2014 to Lech był wyżej sklasyfikowany, zaś w Pucharze Polski 2013/2014 to Jagiellonia dotarła wyżej. Kto więc byłby gospodarzem?

saas - 14 sierpnia 2014, 12:46:54 - *.153.14.194
Już wszystko jasne. Muszę nauczyć się czytać ze zrozumieniem ;-)

puter - 14 sierpnia 2014, 12:48:20 - *.opera-mini.net (*.27.152.86)
Kibicowsko najlepszy Lech-Wisla i Widzew-Slask,potrzebne beda liczne posilki policyjne

Dark - 14 sierpnia 2014, 12:49:23 - *.dynamic.chello.pl
@roro - No tak, w Anglii w 3. rundzie kluby Barclays Premier League nie mogą trafić na siebie.
@abcd - Bo F. Świnoujście jest zespołem 2. klasy rozgrywkowej, a GKS Bełchatów natomiast klubem 1. klasy rozgrywkowej.

ns - 14 sierpnia 2014, 12:52:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"W przypadku zespołów tej samej klasy rozgrywkowej gospodarzami są zespoły występujące w wyższej klasie rozgrywkowej w sezonie 2013/2014 lub sklasyfikowane na wyższym miejscu w tabeli danych rozgrywek w sezonie "
Coś tu nie gra. Powinno być odwrotnie.
Panie Boniek, Pan jest idiotą

wks2 - 14 sierpnia 2014, 12:55:15 - *.internetunion.pl
Pary 1/8 finału:
17. Miedź Legnica/Legia Warszawa - Dolcan Ząbki/Pogoń Szczecin
18. Widzew Łódź/Śląsk Wrocław - Stal Stalowa Wola/Lechia Gdańsk
19. Flota Świnoujście/GKS Bełchatów - Wisła Puławy/Piast Gliwice
20. Górnik Zabrze/Korona Kielce - Zawisza Bydgoszcz/Podbeskidzie Bielsko-Biała
21. Ostrovia 1909 Ostrów Wielkopolski/Ruch Chorzów - Okocimski Brzesko/Cracovia
22. Gryf Wejherowo/Błękitni Stargard Szczeciński- Wisła Płock/GKS Tychy
23. Stal Rzeszów/Znicz Pruszków - Energetyk ROW Rybnik/Zagłębie Lubin
24. Chrobry Głogów/Jagiellonia Białystok - Lech Poznań/Wisła Kraków
Pary 1/4 finału:
25. zwycięzca meczu 17 - zwycięzca meczu 18
26. zwycięzca meczu 19 - zwycięzca meczu 20
27. zwycięzca meczu 21 - zwycięzca meczu 22
28. zwycięzca meczu 23 - zwycięzca meczu 24
Pary 1/2 finału:
29. zwycięzca meczu 25 - zwycięzca meczu 26
30. zwycięzca meczu 27 - zwycięzca meczu 28
Finał - 2 maja:
31. zwycięzca meczu 29 - zwycięzca meczu 30

@Dark - 14 sierpnia 2014, 12:55:22 - *.183.254.53.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Ale w Pucharze Polski zespoły są przypisywane do ligi w jakiej grały w sezonie 13/14, m.in. dlatego GKS grał od 1/32 jako zespół z I ligi a nie od 1/16 jako zespół z Ekstraklasy. Dla mnie powinno być odwrotnie bo skoro Lech i Górnik grają u siebie to GKS powinien grać u siebie...

Dark - 14 sierpnia 2014, 12:55:50 - *.dynamic.chello.pl
@maniek - Jak wynika z treści, mecz taki zostałby rozegrany wg mnie w Poznaniu na INEA Stadionie w Poznaniu. Zauważ, że mowa o tabeli, więc wiadomo, że chodzi o pozycję w rozgrywkach ligowych.
@ns - Skoro kluby są z tej samej klasy rozgrywkowej dlaczego gospodarzem ma być ten z niższej pozycji ligowej? Reprezentują tą samą ligę, więc przywilej jest dla drużyny lepszej w tej lidze.

Dark - 14 sierpnia 2014, 13:01:56 - *.dynamic.chello.pl
L. Poznań czy G. Zabrze grają mecze u siebie, bo ich rywale (W. Kraków i K. Kielce) grają w tym sezonie w tej samej klasie rozgrywkowej oraz zajęli wyższe miejsce w lidze poprzedniej. GKS Bełchatów nie jest gospodarzem, gdyż "W 1/16 finału i 1/8 finału gospodarzami będą drużyny z niższej ligi". W tym losowaniu mistrz 1. ligi jest już de facto przedstawicielem T-Mobile Ekstraklasy. To, że rozgrywał rundę wcześniej wynika bardziej ze względów logistycznych (spadkowicze z 2. ligi nie zagrałby w PP, bo grałby w niższej lidze, a jednocześnie nie grałby w Pucharach Wojewódzkich ZPN bądź też zwycięzca takiego pucharu regionalnego jednocześnie awansowałby do 2. ligi i wtedy przejmowałby dwa miejsca jako jeden klub).

Dark - 14 sierpnia 2014, 13:06:07 - *.dynamic.chello.pl
@Cwks - Brak większych rozstawień (poza tym, że L. Warszawa, L. Poznań, R. Chorzów i Z. Bydgoszcz mogą trafić na siebie dopiero w półfinale/finale; z uwagi na to są tylko pod tym względem rozstawione) co dodaje urokowi krajowemu pucharowi. Wystarczy spojrzeć na Anglię, gdzie w FA Cup nie ma żadnych rozstawień i każdy może wylosować każdego.

Dark - 14 sierpnia 2014, 13:09:16 - *.dynamic.chello.pl
@Cwks - Uzupełnię informację, że oprócz FA Cup w Anglii, także w Francji w rozgrywkach Coupe de France nie ma takich rozstawień. Dzięki temu kluby z niższych lig mają teoretycznie większe szanse zajść dalej w rozgrywkach, a także mamy okazje już na początkowym etapie oglądać ciekawe mecze Ekstraklasowiczów jak właśnie L. Poznań - W. Kraków.

xxx - 14 sierpnia 2014, 13:11:22 - *.customers.d1-online.com (*.207.153.172)
Tym razem w rzeszowie wielkiej sensacji nie bedzie hah pismaki z gazet.Znicz nie przyjedzie juz 2gim skladem

hg - 14 sierpnia 2014, 13:11:27 - *.dsl-dynamic15.newtel.je
Flota-Belchatow sky sport bt sport bbc zdf canal+ france juz sie bija o prawa do tramsmisji !!!

heft - 14 sierpnia 2014, 13:13:07 - *.dynamic.chello.pl
z tego wynika ze Ruch ma prostą drogę do finału , same ogórki

Dolcan - 14 sierpnia 2014, 13:13:19 - *.147.239.209.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Legia - Dolcan beda derby superrrrr

Badas - 14 sierpnia 2014, 13:13:29 - *.net
Na tvp info piszą że odwołanie legii zostało odrzucone

xxx - 14 sierpnia 2014, 13:13:51 - *.customers.d1-online.com (*.207.153.172)
Zreszta posalrm wczoraj dolcan lub stargard. Wiele sie nie pomylilem szkoda ze nie lubin bo byloby porownanie do meczu z flota rzeszow

A.c.q. - 14 sierpnia 2014, 13:18:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dark - nie masz racji. Tylko Legia i Lech były rozstawione, Ruch i Lechia mogły trafić na siebie już w 1/16 finału.

Stal - 14 sierpnia 2014, 13:22:32 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Stal&Karpaty&Widzew

Dark - 14 sierpnia 2014, 13:22:59 - *.dynamic.chello.pl
A.c.q - Ale ja nie pisałem o L. Gdańsk tylko o Z. Bydgoszcz, który jest obrońcą trofeum Pucharu Polski. Spójrz na drabinkę. L. Warszawa para nr 1, Z. Bydgoszcz para nr 8, R. Chorzów para nr 9, L. Poznań para nr 16. Czyli rozstawione jakby z numerkami 1, 2, 3 i 4 (jak w tenisie) są trzy najlepsze drużyny poprzedniego sezonu + zdobywca PP z poprzedniego sezonu (czyli kluby grające w tym sezonie w rozgrywkach klubowych UEFA). Zauważ, że kiedy odbyła się pierwsze edycja w takim formacie, L. Warszawa zdobyła dublet, a finalista Ś. Wrocław i tak był na pudle ligowym (stąd czwartą drużyną rozstawioną był P. Gliwice).

Badas - 14 sierpnia 2014, 13:23:02 - *.net
Zresztą więcej o odrzuceniu przez uefe odwołania legi możecie przeczytać w przeglądzie sportowym

v - 14 sierpnia 2014, 13:23:32 - *.85-237-185.tkchopin.pl
Gryf w polfinale

-0- - 14 sierpnia 2014, 13:27:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Finał: Flota Świnoujście - Stal Rzeszów

A.c.q. - 14 sierpnia 2014, 13:32:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dark - to, że Zawisza i Ruch otrzymały takie numery, to czysty przypadek. Regulamin:
www.pzpn.pl/public/system/files/site_content/691/7
46-Regulamin%20Rozgrywek%20o%20Puchar%20Polski%202
014%202015.pdf
a konkretnie strona 11, mówi, że rozstawione są tylko Legia i Lech.

tellchar - 14 sierpnia 2014, 13:32:37 - *.nplay.net.pl
@roro - w Niemczech są rozstawienia, a w Anglii i Francji nie ma, co kraj to obyczaj. Wg mnie powinna być rozstawiona pierwsza 7 + zdobywca PP, ale rozstawienie pierwszej 3 + zdobywcy PP to też dobry pomysł.
@ns - bardzo dobrze, ze Lech gra z Wisłą w Poznaniu. Skoro Lech był wyżej w tabeli, to zasłużył sobie na prawo bycia gospodarzem
Transmisje z Pucharu mają być w Polsacie, to już potwierdzone?

hh6I - 14 sierpnia 2014, 13:34:15 - *.189.216.175.skyware.pl
Szkoda, ze flota Rzeszów na Flotę Świnoujście nie trafiła.

Dark - 14 sierpnia 2014, 13:41:40 - *.dynamic.chello.pl
@A.c.q - To nie będę się sprzeczał, skoro tak jest napisane. Pisałem swoje zdanie, bo w poprzednim sezonie tak było (zauważ, że w tej drabince po lewej stronie na górze jest L. Warszawa, w poprzednim sezonie był tam P. Gliwice [para nr 1], natomiast L. Warszawa była po prawej stronie na dole [para nr 16], a L. Poznań był po lewej stronie na dole [para nr 8]). No chyba, że wcześniej tak też było tylko a numery o wartościach "1" i "31" nie musiały oznaczać konkretnej pozycji w drabince, a tylko położeniu w lewej bądź prawej stronie tejże drabinki.

Di - 14 sierpnia 2014, 13:52:52 - *.adsl.inetia.pl
Czyli ćwierćfinał Stalówka-Legia .

Wheeler ZL - 14 sierpnia 2014, 14:03:41 - *.ssp.dialog.net.pl
Do xxx - co Ty pierd...sz?

ciekawski - 14 sierpnia 2014, 14:04:03 - *.itvmedia.pl
Czyli Legia 2 mecz gra u siebie? Czy decyduje pozycja w tabeli?
Czemu rozstawiony Lech gra u siebie?

Dark - 14 sierpnia 2014, 14:13:43 - *.dynamic.chello.pl
@ciekawski -
1. Jeśli L. Warszawa awansuje do 1/6 finału Pucharu Polski to będzie grać u siebie na Pepsi Arena kiedy rywalem będzie P. Szczecin. Jeśli awansuje jedna MKS Ząbki to L. Warszawa zagra na wyjeździe.
2. L. Poznań gra u siebie na INEA Stadion, bo "W przypadku zespołów tej samej klasy rozgrywkowej gospodarzami są sklasyfikowane na wyższym miejscu w tabeli danych rozgrywek w sezonie 2013/2014." (co z resztą sam pytasz w drugim pytaniu o pozycji w tabeli, a którą odpowiedź znajdziesz w przytoczonym cytacie).

wal - 14 sierpnia 2014, 14:14:28 - *.pppoe.covernet.pl
Stalówka-Lechia, dobra marka przyjedzie do Stalowej Woli,już czekamy

zzyx - 14 sierpnia 2014, 14:17:36 - *.bielskobiala.vectranet.pl
PROTESTUJĘ!!! Podbeskidzie zostało wykiwane w losowaniu, bo jest jedynym klubem w drabince pucharu ewidentnie poszkodowanym. Z drugiej strony jedynym nadmiernie uprzywilejowanym jest Górnik. W dwóch kolejnych rundach jesteśmy skazani na dwa mecze wyjazdowe (Górnik ma z góry dwa u siebie). Jesteśmy w 8 parze, Górnik jest w 7. Kluby z par nieparzystych na miejscu gospodarza mają zagwarantowane dwie rundy z rzędu u siebie, kluby z pa parzystych w roli gości są skazane na dwie rundy z rzędu na wyjeździe. W całej drabince (16 par) wychodzi to wszystko w sumie nieźle, bo uprzywilejowane są kluby z niższych lig, ale są te dwie pary (7 i 8) gdzie są tylko o zespoły z ekstraklasy. Więc sprawiedliwie byłoby w przypadku przejścia Górnika i TSP do kolejnej rundy, by gospodarzem był zespół z Bielska, a nie z Zabrza.

Marjech73 - 14 sierpnia 2014, 14:17:44 - *.wtvk.pl
Lech z Wisła juz w 1/16 i znów poukładali pod Legie ile mogli po co te ceregiele nielepiej ogłosic ze wszyscy graja do finału w którym zwycięsca zagra z Legia he he he polskie bagienko

Anglik - 14 sierpnia 2014, 14:22:53 - *.opera-mini.net (*.254.56.74)
jak kibicowsko najlepszy Widzew-Slask przeciez widzew nie wpuszcza przyjezdnych.Stalowa-Lechia moze byc ciekawie chyba ze policja sie przestraszy i zrobi impreze nie masowa.miedz-legia,chrobry-jaga i lubin jedzie do rybnika moze dziac sie duzo na trasach.

spam - 14 sierpnia 2014, 14:24:41 - *.opera-mini.net (*.158.216.122)
A w finale Legia vs.Celtik pewne info.I bez żadnych podtekstów mi tutaj! :-D

Nilson - 14 sierpnia 2014, 14:31:06 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Witamy Jagielonie Bialystok w Glogowie ! Kiedys Chrobry tez Gral w PP !

zzyx - 14 sierpnia 2014, 14:45:59 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Przyjrzyjcie się dokładnie tej drabince. Owszem, gospodarzami są zespoły z niższych klas rozgrywkowych. Ale zobaczcie na kolejną rundę i pozycję Górnika. Ma z góry dwa mecze u siebie jako jedyna taka drużyna z ekstraklasy. Jakim cudem? Przecież na tej pozycji w drabince powinien być klub z niższej klasy rozgrywkowej. Jest takich kilka, które nie mają tak uprzywilejowanej pozycji jak Górnik. Oczywiście można mówić, że maja za to tylko kluby ekstraklasowe w swojej części drabinki, ale ani jednego z czołówki.

CrossRhode - 14 sierpnia 2014, 14:49:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo ciekawe te pary :D fajnie się ułożyło

Dgl - 14 sierpnia 2014, 14:53:11 - *.master.pl
Ch.G. Doszedł kiedyś do póĺfinału w ktorym przegrali z Legią

ciekawski - 14 sierpnia 2014, 15:27:33 - *.itvmedia.pl
@Dark Dzięki za wyjaśnienie, choć nie kumam tego regulaminu. Dla mnie oczywiste jest że jak nie ma dwumeczu to słabsi powinni grać u siebie.
W Niemczech Bayern z Borussią do półfinałów grają na wyjeździe.

Darek - 14 sierpnia 2014, 15:37:13 - *.centertel.pl
@zzyx - nie masz racji. Podbeskidzie zagra u siebie w 1/8 w przypadku awansu Korony.

Dark - 14 sierpnia 2014, 15:39:33 - *.dynamic.chello.pl
@ciekawsi - Co do opinii, że słabszy w parze powinien zawsze grać u siebie to pozwolę sobie nie zgodzić. Czasem dla zawodników klubu z niższej ligi to frajda, kiedy może zagrać na jakimś wielkim obiekcie, a kibice w dużej ilości mogą zaliczyć wyjazd. Mam tu na myśli angielski FA Cup, gdzie jest prawdziwa gratka zagrać oraz być w dużej ilości kibiców (FA daje większy procent miejsc dla przyjezdnych) na Old Trafford czy Anfield. Co do Bayernu i Dortmundu (jak mniemam, nie chodziło Ci o Mönchengladbach), to nie masz racji, bo w 2. rundzie DFB-Pokal poprzedniego sezonu, mecz Bayern - Hannover był rozgrywany w Monachium na Allianz Arena.

zzyx - 14 sierpnia 2014, 15:46:03 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Ale mi nie chodzi o Koronę, tylko o Górnika. Ja rozumiem przywilej w 1/16 dla tego, kto miał wyższe miejsce w tabeli (Górnik i Zawisza grają u siebie i dobrze), ale rozciąganie tego na kolejną rundą, to już jest przegięcie. Tak samo jest w przypadku, kiedy z tej czwórki przejdą Korona i Zawisza i Korona znów na wyjeździe, a Zawisza znów u siebie. To jest przesadne uprzywilejowanie.

daro - 14 sierpnia 2014, 16:23:29 - *.54.117.2
Miedź Legnica - Legia Warszawa 0 : 4
Dolcan Ząbki - Pogoń Szczecin 1 : 2
Widzew Łódź - Śląsk Wrocław 1 : 3
Stal Stalowa Wola - Lechia Gdańsk 0 : 1
Flota Świnoujście - GKS Bełchatów 1 : 2
Wisła Puławy - Piast Gliwice 1 : 0
Górnik Zabrze - Korona Kielce 2 : 0
Zawisza Bydgoszcz - Podbeskidzie Bielsko-Biała 1 : 0
Ostrovia 1909 Ostrów Wielkopolski - Ruch Chorzów 0 : 2
Okocimski KS Brzesko - Cracovia 2 : 1
Gryf Wejherowo - Błękitni Stargard Szczeciński 2 : 0
Wisła Płock - GKS Tychy 1 ; 0
Stal Rzeszów - Znicz Pruszków 1 : 0
Energetyk ROW Rybnik - Zagłębie Lubin 0 : 2
Chrobry Głogów - Jagiellonia Białystok 1 : 2
Lech Poznań - Wisła Kraków 0 : 1

Dark - 14 sierpnia 2014, 16:29:19 - *.dynamic.chello.pl
daro - Jak się bawić to się bawić:
(2) M. Legnica - L. Warszawa
(2) MKS Ząbki - P. Szczecin
(2) W. Łódź - Ś. Wrocław
(2) S. Stalowa Wola - L. Gdańsk
(2) F. Świnoujście - GKS Bełchatów
(2) W. Puławy - P. Gliwice
(1) G. Zabrze - K. Kielce
(1) Z. Bydgoszcz - P. Bielsko-Biała
(2) O. Ostrów Wielkopolski - R. Chorzów
(2) OKS Brzesko - KS Cracovia
(1) G. Wejherowo - B. Stargard Szczeciński
(1) W. Płock - GKS Tychy
(1) ROW Rybnik - Z. Lubin
(2) C. Głogów - J. Białystok
(1) L. Poznań - W. Kraków

logik - 14 sierpnia 2014, 17:03:07 - *.dynamic.chello.pl
(2) M. Legnica - L. Warszawa
(1) MKS Ząbki - P. Szczecin
(2) W. Łódź - Ś. Wrocław
(2) S. Stalowa Wola - L. Gdańsk
(2) F. Świnoujście - GKS Bełchatów
(2) W. Puławy - P. Gliwice
(2) G. Zabrze - K. Kielce
(2) Z. Bydgoszcz - P. Bielsko-Biała
(2) O. Ostrów Wielkopolski - R. Chorzów
(2) OKS Brzesko - KS Cracovia
(2) G. Wejherowo - B. Stargard Szczeciński
(2) W. Płock - GKS Tychy
(2) ROW Rybnik - Z. Lubin
(2) C. Głogów - J. Białystok
(2) L. Poznań - W. Kraków

Widzew10 - 14 sierpnia 2014, 17:11:45 - *.toya.net.pl
wreszcie gramy u siebie w PP moze nie przegramy i gitara?

zzyx - 14 sierpnia 2014, 17:25:05 - *.bielskobiala.vectranet.pl
No to jeszcze cos napisze o tym systemie w dwóch pierwszych rundach. Wbrew pozorom, jest tak stworzony, żeby służyć i zabezpieczać interesy najmocniejszych klubów w Polsce. Niby w pierwszej chwili rzuca się w oczy to, że system uprzywilejowuje bidoków z niższych lig. O, jacy dobrzy wujkowie w tym PZPN-ie. Ale tak naprawdę pod tym altruistycznym płaszczykiem zabezpieczane są interesy najmożniejszych, bo tutaj z góry się zakłada, że z bidokami ci najmocniejsi sobie poradzą i na wyjeździe, ale najważniejsze jest to, żeby mocarze nie wpadli w dwóch pierwszych rundach na kogoś z ekstraklapy w meczu wyjazdowym. Tutaj altruizm i pochylenie się nad teoretyczne słabszym się kończy. Bo to już by było dla mocarzy za groźne. Tak jak i niepewne zawsze losowanie na chybił trafił. Więc mocarze są zabezpieczeni na maksa pod przykrywką przywilejów dla słabszych. Genialne w swojej prostocie. Prawda, że dobry myk?

rzezio - 14 sierpnia 2014, 18:01:21 - *.134.65.237
typujemy,a do 16 nie potrafimy policzyć-gimnazjum?

kuna - 14 sierpnia 2014, 18:11:44 - *.internetia.net.pl
W tym roku czarnym koniem bedzie chrobry z Głogowa zobaczycie Król jest tylko jeden.

stal - 14 sierpnia 2014, 19:05:57 - *.dynamic.chello.pl
czyli w 1/4 finału mecz przyjaźni Stal-Chrobry!

Dark - 14 sierpnia 2014, 19:30:12 - *.dynamic.chello.pl
@rzezio - No z takimi tekstami to raczej Ty. Minęło się przez przypadek "(1) S. Rzeszów - Z. Pruszków", ale wielmożny Pan nigdy błędów nie popełnia.

rzezio - 14 sierpnia 2014, 19:48:05 - *.134.65.237
Po co zaraz nerwy,może gimbus był niepotrzebny,ale Znicza opuścić?

rzezio - 14 sierpnia 2014, 19:51:09 - *.134.65.237
Flota 50 na 50,Znicz 50 na 50,czego mi więcej trzeba?

jaak - 14 sierpnia 2014, 20:08:12 - *.szczecin.mm.pl
BŁĘKITNYCH STARGARD widzę w Finale ;)
pozdro

Dark - 14 sierpnia 2014, 20:08:22 - *.dynamic.chello.pl
Najmocniej przepraszam kibiców Stali Rzeszów i Znicza Pruszków, że pominąłem ich drużyny. Nie miałem złych intencji. Po prostu mylenie się jest rzeczą ludzką.

fc legnica - 14 sierpnia 2014, 20:36:00 - *.legnica.vectranet.pl
Warto się przyjrzeć ekipie Błękitnych, robią postępy, życzę im awansu do 1/8 PP, ale przede wszystkim do I LIGI.

skins - 14 sierpnia 2014, 20:43:31 - *.centertel.pl
Ostatnio jak lechia grała ze Stalówką to kilku kibiców z Gdańska straciło szaliki i koszulki przed meczem zostali zaatakowani przez Stalówke i o dziwo fanów Unionu Berlin którzy byli na meczu.Tym razem to tak nie będzie obowiać to mogą się miejscowi Bks Ts W.

qwerty - 14 sierpnia 2014, 20:45:11 - *.mtm-info.pl
Miedź Legnica - Legia Warszawa 2 : 4
Dolcan Ząbki - Pogoń Szczecin 2 : 1
Widzew Łódź - Śląsk Wrocław 1 : 1 pd widzew
Stal Stalowa Wola - Lechia Gdańsk 2 : 1
Flota Świnoujście - GKS Bełchatów 0 : 2
Wisła Puławy - Piast Gliwice 1 : 3
Górnik Zabrze - Korona Kielce 4 : 1
Zawisza Bydgoszcz - Podbeskidzie Bielsko-Biała 1 : 0
Ostrovia 1909 Ostrów Wielkopolski - Ruch Chorzów 0 : 3
Okocimski KS Brzesko - Cracovia 1 : 5
Gryf Wejherowo - Błękitni Stargard Szczeciński 2 : 0
Wisła Płock - GKS Tychy 2 ; 0
Stal Rzeszów - Znicz Pruszków 1 : 1 pd Znicz
Energetyk ROW Rybnik - Zagłębie Lubin 1 : 2
Chrobry Głogów - Jagiellonia Białystok 1 : 3
Lech Poznań - Wisła Kraków 1 : 2

okiloki - 14 sierpnia 2014, 21:09:23 - *.ethnet.com.pl
niezle dolcan z pogońą

driver - 14 sierpnia 2014, 21:33:50 - *.szczecin.mm.pl
Ciekawe ile z tego się sprawdzi
1. Miedź Legnica - Legia Warszawa 0:3
2. Dolcan Ząbki - Pogoń Szczecin 1:3
3. Widzew Łódź - Śląsk Wrocław 0:1
4. Stal Stalowa Wola - Lechia Gdańsk 0:2
5. Flota Świnoujście - GKS Bełchatów 1:0
6. Wisła Puławy - Piast Gliwice 0:2
7. Górnik Zabrze - Korona Kielce 2:1
8. Zawisza Bydgoszcz - Podbeskidzie Bielsko-Biała 1:0
9. Ostrovia 1909 Ostrów Wielkopolski - Ruch Chorzów 0:4
10. Okocimski KS Brzesko - Cracovia 0:2
11. Gryf Wejherowo - Błękitni Stargard 0:2
12. Wisła Płock - GKS Tychy 2:1
13. Stal Rzeszów - Znicz Pruszków 1:2
14. Energetyk ROW Rybnik - Zagłębie Lubin 1:1 pd 2:1
15. Chrobry Głogów - Jagiellonia Białystok 1:2
16. Lech Poznań - Wisła Kraków 2:0
17. Legia Warszawa - Pogoń Szczecin 3:1
18. Śląsk Wrocław - Lechia Gdańsk 1:2
19. Flota Świnoujście - Piast Gliwice 2:1
20. Górnik Zabrze - Zawisza Bydgoszcz 1:0
21. Ruch Chorzów - Cracovia 3:1
22. Błękitni Stargard - Wisła Płock 0:0 pd 1:0
23. Znicz Pruszków - Energetyk ROW Rybnik 1:3
24. Jagiellonia Białystok - Lech Poznań 1:1 pd 1:3
25. Legia Warszawa - Lechia Gdańsk 2:1 - 0:2
26. Flota Świnoujście - Górnik Zabrze 1:1 - 0:2
27. Ruch Chorzów - Błękitni Stargard 2:0 - 1:1
28. Energetyk ROW Rybnik - Lech Poznań 0:1 - 1:3
29. Lechia Gdańsk - Górnik Zabrze 2:0 - 1:1
30. Ruch Chorzów - Lech Poznań 1:1 - 0:2
31. Lechia Gdańsk - Lech Poznań 1:0

kkibic - 14 sierpnia 2014, 22:22:21 - *.ostnet.pl
Ciekawe czy Polak odda srebro za dyskwalifikacje zwyciezcy w leekkiej atletyce na ME za sciagniecie koszulki przed metą??

Stalówka - 14 sierpnia 2014, 22:25:58 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Stal Stalowa Wola wygra z Lechią zobaczycie sprawi niespodziankę

Luqas - 14 sierpnia 2014, 22:50:06 - *.plock.mm.pl
Petra w półfinale!!!!yeaaa!!!

Błękitny - 14 sierpnia 2014, 22:58:19 - *.31.116.80.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Błękitni Stargard w LE! Hej KKS!!!!!

grwg - 15 sierpnia 2014, 0:30:59 - *.szczecin.mm.pl
KKS jest jeden ten ze STARGARDU :D

Adam - 15 sierpnia 2014, 0:36:50 - *.tvk.torun.pl
PZPN powinien zrobić dla klubów ranking z ostatnich 5 lat na podstawie, którego byłoby robione rozstawienie. Kluby miałyby motywację, żeby dojść jak najwyżej w każdym sezonie. Po drugie już w 1/16 byłyby mecze pomiędzy klubami z ekstraklasy, ale przy jasnych kryteriach. Ranking za ostatnich 5 lat wyglądałby tak:
Klub liga pkt
Legia Warszawa Ekstraklasa 46
Ruch Chorzów Ekstraklasa 30
Wisła Kraków Ekstraklasa 30
Jagiellonia Białystok Ekstraklasa 28
Śląsk Wrocław Ekstraklasa 25
Zawisza Bydgoszcz Ekstraklasa 23
Lechia Gdańsk Ekstraklasa 21
Miedź Legnica 1 Liga 19
GKS Tychy 1 Liga 18
Lech Poznań Ekstraklasa 17
Pogoń Szczecin Ekstraklasa 17
Zagłębie Lubin 1 Liga 16
Gryf Wejherowo 3 Liga 14
Korona Kielce Ekstraklasa 14
Okocimski KS Brzesko 2 Liga 13
Podbeskidzie Bielsko-Biała Ekstraklasa 13
Widzew Łódź 1 Liga 11
Stal Stalowa Wola 2 Liga 10
Flota Świnoujście 1 Liga 10
Chrobry Głogów 1 Liga 10
Piast Gliwice Ekstraklasa 9
Górnik Zabrze Ekstraklasa 8
Cracovia Ekstraklasa 8
Dolcan Ząbki 1 Liga 7
Wisła Płock 1 Liga 4
GKS Bełchatów Ekstraklasa 4
Znicz Pruszków 2 Liga 4
Wisła Puławy 2 Liga 2
Stal Rzeszów 3 Liga Lubelsko-Podkarpacka 2
Energetyk ROW Rybnik 2 Liga 1
Ostrovia 1909 Ostrów Wielkopolski 3 Liga Kujawskopomorsko - Wielkopolska 0
Błękitni Stargard Szczeciński 2 Liga 0

dudi74 - 15 sierpnia 2014, 3:10:37 - *.promax.media.pl
mam pytanie do kibiców Ruchu Chorzów czy jeżdżą oni za swoja drużyną w Pucharze Polski ?? pyta wierny kibic Ostrovi 1909 Ostrów Wielkopolski z góry dziękuje

gb80 - 15 sierpnia 2014, 8:07:36 - *.dynamic.chello.pl
Uważam, że GKS Tychy ma realną szansę dojść do 1/4 finału.

mks - 15 sierpnia 2014, 8:28:11 - *.181.126.3.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W koncu Dolcan Arena zapełni się po brzegi,z Pogonia licze na farta a z Legią na .....miła atmosfere na trybunach

a - 15 sierpnia 2014, 10:25:59 - *.adsl.inetia.pl
@gb80- przecież w Płocku dostaniecie od Wisły lańsko i wasza przygoda w PP się skończy.

helmut - 15 sierpnia 2014, 14:53:14 - *.centertel.pl
W Stalowej bedzie ciekawe dużo kibicow się uda co do wygranej to ciężko im będzie .Kibice Wisły będą na meczu wsparcie dla Lechii. Wolne Miasto Twierdza Wrocław Biała Gwiazda

Rob - 15 sierpnia 2014, 21:34:43 - *.79.208.119
Lubin zespoły z 3 poziomu? To nie wiedziałem, że Lech i Wisła są na 3. poziomie ligowym. A w 1/4 finału niechybnie będą tam na nich czekać...

rafal - 16 sierpnia 2014, 6:39:43 - *.205.1.238.dsl.dynamic.t-mobile.pl
transmisje kupił polsat i zażyczył sobie żeby mecze juz teraz były atrakcyjne aby była lepsza ogladalnosc i dlatego już teraz Lech- Wisła

grant - 16 sierpnia 2014, 9:12:51 - *.31.128.117.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
czarnym koniem będzie Chrobry? chyba czarną szkapą ,jeszcze po 0-6 z Niecieczą ze wstydu z domu nie wychodzicie?

Sfinks - 16 sierpnia 2014, 15:27:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
My kibice Zagłęmbia Lubin wiemy doskonale że nasze Zagłęmbie Lubin skopje was wszystkich i że znuw zdobendziemy puchar polski. Legje rozjedziemy i nawet Lecha jak czeba bendzie. Nie macie szansy pszy naszym Zagłęmbiu . WZL !!

Janek - 16 sierpnia 2014, 17:31:18 - *.uznam.net.pl
szkoda ze Flota trafila na przecietniaka,lepiej by było zagrac z Legia,lechem,Lechia,Górnikiem Z. A tak bedzie niepotrzebna męczarnia przed ligowym meczem z topornym zespołem z Bełchatowa.

adinek - 20 sierpnia 2014, 23:55:57 - *.10.68.7
zagłębie wygra pp bo będzie grało z stal stalowa wola

adinek - 20 sierpnia 2014, 23:59:33 - *.10.68.7
jak tak będzie to 3:0 dla zzaaggłłęębbiiaa ale niestety tak nie będzi

adinek - 21 sierpnia 2014, 0:01:24 - *.10.68.7
zagłębie wygra 3:0 ale tak nie będzie

adinek - 21 sierpnia 2014, 22:12:10 - *.ssp.dialog.net.pl
zagłębie wygra PP 2015 a MP 2016

adinek - 21 sierpnia 2014, 22:14:20 - *.ssp.dialog.net.pl
PP-puchar polski
MP-mistrzostwo polski

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas