[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


2 maja 2015, 17:54:15 - Monki
Puchar Polski dla Legii

Legia Warszawa po raz siedemnasty w swojej historii zdobyła Puchar Polski. Podopieczni Henninga Berga pokonali 2-1 (1-1) Lecha Poznań w spotkaniu rozegranym na Stadionie Narodowym. "Kolejorz" objął prowadzenie po samobójczym trafieniu Tomasza Jodłowca. Defensywny pomocnik "Wojskowych" zrehabilitował się dziesięć minut później, wyrównując stan spotkania, a bramkę na wagę trofeum strzelił na początku drugiej połowy Marek Saganowski.

Po spokojnym początku spotkania z rzutu wolnego precyzyjnie uderzył Barry Douglas. Piłka po jego strzale otarła się o poprzeczkę i wyleciała poza boisko. Chwilę później po dośrodkowaniu z prawego skrzydła Tomasza Kędziory w polu bramkowym do pozycji strzeleckiej doszedł Dawid Kownacki, lecz w doskonałej okazji uderzył zbyt lekko wprost w ręce Dušana Kuciaka. W 17. minucie bramkarz stołecznego zespołu raz jeszcze wykazał się skuteczną interwencją, broniąc strzał z ostrego kąta Zaura Sadajewa. Trzy minuty później "Kolejorz" swoją przewagę udokumentował bramką. Z rzutu wolnego z prawej strony boiska w pole karne dośrodkował Douglas, a w nim fatalnie interweniował Tomasz Jodłowiec, któremu piłka odbiła się od pleców i wpadła do bramki obok bezradnego bramkarza. W 22. minucie w sytuacji sam na sam z bramkarzem znalazł się Sadajew. Napastnika Lecha próbował przelobować słowackiego golkipera, lecz ten nie dał się zaskoczyć. Z drugiej strony boiska po nieporozumieniu Macieja Gostomskiego z Paulusem Arajuurim w dobrej sytuacji znalazł się Marek Saganowski, który mając przed sobą pustą bramkę uderzył zbyt lekko głową z linii pola karnego.

W 30. minucie z rzutu rożnego dośrodkował Michał Kucharczyk, w szesnastce z piłką minął się Gostomski, ta spadła wprost na kolano Jodłowca i wpadła do siatki. Pięć minut później mocno z dystansu uderzył Sadajew, lecz golkiper pewnie obronił jego strzał. Chwilę później na indywidualną akcję zdecydował się Kownacki, który ograł na prawym skrzydle Tomasza Brzyskiego i oddał strzał, po którym Kuciak końcami palców odbił futbolówkę na rzut rożny. Dwie minuty przed końcem pierwszej połowy do odbitej przez stoperów piłki dopadł Kucharczyk i oddał strzał z pierwszej piłki, który zdołał obronić bramkarz, rehabilitując się za fatalny błąd sprzed chwili.

Osiem minut po rozpoczęciu drugiej odsłony spotkania w doskonałej sytuacji po błędzie bloku defensywnego stołecznego zespołu znalazł się Kędziora, lecz prawy obrońca Lecha uderzył wysoko ponad bramką. W 55. minucie z rzutu rożnego dośrodkował Kucharczyk, piłkę poza szesnastkę wprost pod nogi Brzyskiego wypiąstkował Gostomski. Obrońca Legii uderzył bez namysłu z woleja, lot futbolówki po drodze zmienił Saganowski, umieszczając ją z najbliższej odległości w bramce. Czternaście minut później Ondrej Duda znakomicie dograł w polu karnym do dobrze ustawionego Saganowskiego. Napastnik Legii w doskonałej sytuacji uderzył głową zaledwie obok bramki. W odpowiedzi na indywidualną akcję zdecydował się Szymon Pawłowski, którą zakończył mocnym strzałem zza szesnastki, lecz na posterunku był golkiper. W 78. minucie minimalnie obok prawego słupka z dystansu uderzył Darko Jevtić. "Kolejorz" do końca spotkania szukał swojej szansy na doprowadzenie do dogrywki, lecz nie potrafił sforsować dobrze dysponowanej w drugiej połowy obrony stołecznego zespołu.

2 maja 2015, 16:00 - Warszawa (Stadion Narodowy)
Lech Poznań 1-2 Legia Warszawa
Tomasz Jodłowiec 20 (s) - Tomasz Jodłowiec 30, Marek Saganowski 55

Lech: 33. Maciej Gostomski - 4. Tomasz Kędziora, 23. Paulus Arajuuri, 35. Marcin Kamiński, 3. Barry Douglas - 24. Dawid Kownacki, 6. Łukasz Trałka, 7. Karol Linetty (68, 16. Darko Jevtić), 19. Kasper Hämäläinen, 8. Szymon Pawłowski (79, 77. Muhamed Keïta) - 95. Zaur Sadajew (72, 28. Dariusz Formella).

Legia: 12. Dušan Kuciak - 28. Łukasz Broź, 25. Jakub Rzeźniczak, 15. Iñaki Astiz, 17. Tomasz Brzyski - 6. Guilherme (37, 33. Michał Żyro; 89, 20. Jakub Kosecki), 21. Ivica Vrdoljak, 3. Tomasz Jodłowiec, 8. Ondrej Duda (79, 16. Michał Masłowski), 18. Michał Kucharczyk - 9. Marek Saganowski.

żółte kartki: Trałka, Douglas - Duda, Kucharczyk.
czerwona kartka: Barry Douglas (88. minuta, Lech, za drugą żółtą).

sędziował: Daniel Stefański (Bydgoszcz).
widzów: 45 322.

Puchar Polski 2014/2015

aa - 2 maja 2015, 17:54:43 - *.227.20.222
spalony

t. - 2 maja 2015, 17:55:20 - *.97.91.153
Spalonego nie było, Żyro nie trafił w piłkę.

obiektyw - 2 maja 2015, 17:55:30 - *.klodzko.vectranet.pl
jak lech chce cos osiagnac to nie powinien miec takich graczy jak formella, tralka i kownacki niestetyy... to co oni graja to dramat

kęsik - 2 maja 2015, 17:55:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cuda na kiju. 2 mecz w ciągu 4 dni i drugie zwycięstwo po golu ze spalonego. Tym razem też pewnie będą mówić, że był minimalny więc można było uznać gola.

1906 - 2 maja 2015, 17:56:07 - *.cable.smsnet.pl
Pierwsza połowa dla Lecha, ale jak się ma Sadajewa zamiast napastnika to się bramek nie strzela. Druga połowa to już totalna dominacja Legii.

zsfaaanss - 2 maja 2015, 17:56:31 - *.adsl.inetia.pl
Gratulacje od Zagłębia Sosnowiec !!!!!

dzin - 2 maja 2015, 17:56:33 - *.opera-mini.net (*.61.129.92)
SKANDAL . Bramki dla Legii po faulu na bramkarzu a drugi po 2 metrowym spalony . Pilkarske jaja .

ker - 2 maja 2015, 17:56:38 - *.dynamic.mm.pl
Faul, spalony, kartka z "Walkie-Talkie".

Ł - 2 maja 2015, 17:56:39 - *.centertel.pl
brawo Cabanowski

normalny - 2 maja 2015, 17:56:48 - *.dynamic.chello.pl
brama ze spalonego. Zyro przedluzyl pilke. sedzia drukarz wydrukowal puchar dla Legii

bolak - 2 maja 2015, 17:56:49 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Gostomski się spalił. Zawalił obie bramki. Kotorowski byłby w tym meczu lepszy.

porto - 2 maja 2015, 17:56:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl
gostomski to jest jakiś niewypał w Lechu mają lepszych bramkarzy a takie drewno stoi na bramce?...

kiciakks - 2 maja 2015, 17:57:16 - *.adsl.inetia.pl
Lech niech dalej wystawia tego prawiczka kownackiego to na pewno ujadą jeszcze tego lata do ligi mistrzów

WZL - 2 maja 2015, 17:57:19 - *.ssp.dialog.net.pl
Graty dla Legii za PP. Fajny meczyk. Pozdro od WZL do Warszawy.

bolo - 2 maja 2015, 17:57:29 - *.hsd1.fl.comcast.net
kibice Lecha, możecie kopiować i wklejać:
spalony
czerwona kartka
sędzia z Mazowsza
mecz w Warszawie
Boniek na trybunach
kradzież piłkarzy przez 45 lat
generał Brodziłowski

qwadrat - 2 maja 2015, 17:57:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech gra jak chłopcy z ogólniaka. Jak trzeba pokazać jaja to ich nie ma. W życiu mistrza nie zdobędą. Jaki trener taka drużyna.

Adi - 2 maja 2015, 17:57:44 - *.play-internet.pl
Zero ambicji kompromitacja Lecha

jhg - 2 maja 2015, 17:58:33 - *.dynamic.chello.pl
Niesłuszna kartka? Zakrwawiony Żyro i jego spuchnięty nos chyba mówią wszystko... Spalony? Żyro nie trafił w piłkę (nic dziwnego), więc nie ma mowy. Ah to szukanie wymówek kibiców po meczu z Legią :DD

Ciupaka - 2 maja 2015, 17:58:39 - *.adsl.inetia.pl
Nie dotknął piłki więc jaki spalony znawcy? ;D
Puchar jest nasz!

a-be-ce - 2 maja 2015, 17:58:47 - *.range86-147.btcentralplus.com
Największy przekręt od finału 1998 roku.

mario - 2 maja 2015, 17:59:00 - *.play-internet.pl
Ludzie, nie jestem kibicem żadnej z tych drużyn, ale przestańcie pisać bzdury. Zyro piłki nie dotknął, więc nie ma spalonego!

ŚF - 2 maja 2015, 17:59:02 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
mecz na pastwisku

job - 2 maja 2015, 17:59:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem kibicem Lech i kuzwa o jakim wy spalonym mowicie druga bramka tez prawidłowa niestety

Sopot - 2 maja 2015, 17:59:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Spalonego nie było bo Zyro nie trafił w piłkę
Poziom meczu słaby
Dużo kopaniny
Legia ma b dobrego napastnika Sa ale gra emeryt 37 Saganowski
Może Lech kupi Sa i Astiza

podlasiak - 2 maja 2015, 17:59:39 - *.1.96.80
Sprawiedliwość musi być.Myślę że to co Legia dostała
w prezencje od sędziów w mistrzostwie odbjie się jej czkawką

ktos z Now - 2 maja 2015, 18:00:35 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.138)
Skorża coś ty zrobił człowieku? Jak mozna przy takiej grze "cofnąc" zespół. Niech Lech zajmie 5 miejsce , niech nie gra w puchach, bo z lichtenstainem odopadnie. Kurr. i on mial być trenerem repry?

PeteW - 2 maja 2015, 18:00:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Internetowa Anty-Legia jak zwykle w formie. Sędziowie w ogóle nie powinni uznawać bramek Legii, tak na wszelki wypadek, bo zawsze przecież mógł być milimetrowy spalony, przez który potem będzie płacz przez tydzień. O błędach na korzyść innych drużyn nigdy się nie mówi, a każdy błąd na korzyść Legii to część spisku i celowe działanie decydentów.

Darek L - 2 maja 2015, 18:01:29 - *.211.48.82
puchar jest nasz. pyrki gdzie wam do nas. w lidze tak samo, buty mozecie nam czyscic. TYLKO LEGIA

bis - 2 maja 2015, 18:01:30 - *.158.218.42.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tylko oprawa i doping kibiców godny Pucharu Polski. Piłkarski poziom polskiej piłki, to wielka kicha: brak składnych akcji, strzałów, parad bramkarskich. Gole bardzo przypadkowe. 30 minut przewagi Lecha w 1 połowie, reszta meczu to już padaka z obu stron... Boisko jak na stadion narodowy, to wielkie klepisko.

bob - 2 maja 2015, 18:01:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Amica Poznan żenująco słabo. Skandaliczny stan murawy na Narodowym (był już basen, piaskownica, a dzisiaj pastwisko). Legia bez rewelacji, Berg to pozorant ! W sumie finał PP mocno rozczarował

... - 2 maja 2015, 18:01:39 - *.play-internet.pl
Brawo sędzia.

kkrzysiekk - 2 maja 2015, 18:02:07 - *.181.241.96
Wrocław potwierdza, spalonego nie bylo. amica nie plakac, byliscie slabsi

dam - 2 maja 2015, 18:02:12 - *.dynamic-ra-3.vectranet.pl
Jakoś nikt się nie cieszy oprócz paru łysych tepakow z Mokotowa

W - 2 maja 2015, 18:02:36 - *.sta.asta-net.com.pl
Tego się czytać nie da. Sędzia, sędzia, sędzia. Akurat wszystkie bramki prawidłowe. Minimum obiektywizmu by się przydał!

Darek L - 2 maja 2015, 18:02:59 - *.Red-83-55-238.dynamicIP.rima-tde.net
puchar jest nasz. pyrki gdzie wam do nas. w lidze tak samo, buty mozecie nam czyscic. TYLKO LEGIA

mateusz - 2 maja 2015, 18:03:15 - *.internetia.net.pl
Lech Legia 1-2

axm - 2 maja 2015, 18:03:48 - *.95.29.175
do petew masz absolutna racje to wieczne narzekania sa juz nudne ,zwyczajnie boli ich ze kolejny raz Legia gora ,ale pazie tez musza byc bo byloby nudno

zyt - 2 maja 2015, 18:04:15 - *.opera-mini.net (*.61.129.92)
ciekawe czy legionisci oddadza puchar przeciez oni tacy uczciwi i zadnego nieslusznie zdobytego awansu czy pucharu by nie chcieli !

Giovanni - 2 maja 2015, 18:04:37 - *.play-internet.pl
Legia zdobyła zasłużenie Puchar Polski
Zeby tylko ni odwdzięczyła się Lechowi w lidze
Barry Douglas to boiskowy bandyta
Poznańskie płaczki lamentują
Już widzę na fejsie wpisy na profilu Gdzie Legia ni może tam sędzia pomoże

Baryłka - 2 maja 2015, 18:04:49 - *.158.218.226.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Niestety,fatalna druga połowa w wykonaniu Lecha,nie dało się tego oglądać,bo pierwsza zła nie była w wykonaniu "Kolejorza".Ktoś wyżej napisał,że gdyby zamiast Sadajewa był na jego miejscu napastnik,to wszystko mogłoby inaczej wyglądać.Jak się nie potrafi wykorzystać tylu sytuacji,to trudno się dziwić.Trudno,miejmy nadzieję,że niedługo to sobie odbijemy.

Fudbolowe - 2 maja 2015, 18:08:15 - *.icpnet.pl
Bramka dla Legi ze spalonego bravo, sędziowie znowu wam pomogli .

123 - 2 maja 2015, 18:08:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gostomski to jakas parodia peleryne niech sobie kupi

Ghu - 2 maja 2015, 18:09:02 - *.dynamic.chello.pl
Poznanskie placzki w sobote poprawimy i trzymajcie kciuki zebyscie zajeli chociaz drugie miejsce hahaha

PN - 2 maja 2015, 18:09:58 - *.spidernet.pl
Moim zdaniem:
- murawa przypominała jakieś gnijące bagna
- sędzia nie drukował
- Lech kompletnie bez ambicji
- Legia zagrała przeciętnie ale na Lecha wystarczyło

bociek - 2 maja 2015, 18:10:57 - *.dynamic.gprs.plus.pl
C.W.K.S !

~asz - 2 maja 2015, 18:11:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sam zamiar dotknięcia piłki jest równoznaczny z uczestniczeniem w akcji, więc spalony był.

pipip - 2 maja 2015, 18:11:58 - *.netbase.pl
Kownacki, Linetty to nowa fala w kolejorzu wychowana w mysl "bo w nienawisci dla tej drużyny" którzy prężą sie na Legie a potem i tak są spaleni psychicznie jak z pozostalymi rywalami.

Chestero - 2 maja 2015, 18:12:26 - *.toya.net.pl
Ojoj, zauważyłem kilka odpalonych rac.
Czy Wojewoda Mazowiecki zamknie cały Stadion Narodowy, a może tylko dwa sektory?
Czy nastąpi to już dziś czy też decyzja zapadnie na trzeźwo - po majówce?
Czy zakaz dotyczył będzie również zawodów żużlowych i sportów wodnych?
Oto pytania, które dziś dręczą niemal każdego Polaka przy grillu

obiektywni - 2 maja 2015, 18:12:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To nie był finał , obie drużyny zagrały słabo ! Wiecej szcześcia było przy legii i tyle ...
Prawdziwy przedwczesny finał w tegorocznej edycji PP to był mecz Legia-Śląsk 1-1 z konkursem rzutów karnych ... były emocje, ale zawaliły sprawę bliźniaki.

Ghu - 2 maja 2015, 18:12:37 - *.dynamic.chello.pl
Wszystkie bramki prawidlowe a placzki dalej narzekaja
Puchar nie dla Lecha, zenujacy poziom gry Lecha, druzyna smiechu warta :::; ;::;;)))) i tylko Legia :D

Sędzia - 2 maja 2015, 18:13:14 - *.sta.asta-net.com.pl
asz skąd Ty ten przepis wytrzasnąłeś?

Medelin - 2 maja 2015, 18:14:31 - *.dynamic.chello.pl
@~asz
Żyro nie był na spalonym w momencie zagrania przez Brzyskiego, więc nie ma znaczenia jaki miał zamiar. Znaczenie by miało gdyby dotknął piłki bo wtedy liczyłoby się to jako podanie Żyry do Sagana, a nie Brzyskiego do Sagana.

beduin - 2 maja 2015, 18:16:35 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
SKANDAL!!! JAJA!!! JAK LEGIA NIE MOZE TAM SEDZIA POMOZE!!! hahaha i Pyry jak zawsze swoje:-) spisek pilka z Warszawy, stadion z Warszawy, krzeselka z Warszawy, murawa z Warszawy , gwizdek sedziego z Warszawy, bramka z Warszawy :-) a prawda jest taka ze bramkarz Lecha dawal ciala na polu karnym przy kazdym rzucie roznym. Przewracal sie za prawie kazdym razem. Nie wytrzymal presji? Moze. Kartka zasluzona uderzenie lokciem. Lech moze miec pretensie tylko do siebie bo w I polowie dominowali ale nawet gola nie strzelili. Nawet jakby Legia wygrala 3:0 i wszystkie bramki zostaly zdobyte strzalami z dystansu to i tak spisek wiatr wial na pilke bo dach byl otwarty. Po tym meczu powinna powstac komisja z Antonim M. Na czele bo to spisek :-) podobno w 20, 30 i 55min slychac strzaly :-)

On - 2 maja 2015, 18:16:37 - *.eaw.com.pl
Douglas powinien dostać dłuuuuugą karę. A co do bramek, to co najmniej kontrowersyjne. Na weszlo.com byl kiedys artykul o błędach i dzisiejszy mecz oddaje to w całości. Już nie chodzi o to czy Gostomski był faulowany a Sagan był na spalonym, chodzi o fakt, że sędzia z góry podjął korzystną dla nich decyzję.
A co do stadionu, to wciskają tam wszystko co się da, a jak przychodzi ważny mecz, to murawa wygląda jak zaorane pole. Ciągle im nie wychodzi.

Han Solo - 2 maja 2015, 18:17:14 - *.dynamic.chello.pl
Lech sie sfrajerzyl. Mial slaba Legie na tacy i tego nie wykorzystal. Po pierwszej polowie gdzie powinien prowadzic z 3 bramkami to remisowal. Glownie dzieki 2 zawodnikom - recznikowi w bramce i brodzie w ataku. Kiedy wlodarze Lecha zrozumieja ze wynikow sie z takim napadem nie zrobi? Mieliby pychar gdyby zamiasta Sadajewa gral np taki Paixao. A Gostomski 2 bramy zrobil. Buric jednak na przedpolu o niebo lepszy. Skorza powinien go zdjac jak Berg Gilerme po 30 minutach.

kris - 2 maja 2015, 18:21:18 - *.dynamic.chello.pl
Pyrlandia sfrustrowana-obejrzyjcie w TV o spalonym nie może być mowy.Wygrali lepsi

Han Solo - 2 maja 2015, 18:21:24 - *.dynamic.chello.pl
Dajcie spokoj z sedzia. Legionisci sie tez tak nie cieszcie bo byliscie zenujacy a wygraliscie na farcie i frajerstwie Lecha.
Sedzia powinien dac wolnego po faulu na Keicie. To chyna jego jedyny wyrazny blad.

bazyl - 2 maja 2015, 18:21:26 - *.135.163.136.static.kolnet.eu
brawo legia gratki od bksu

fdf - 2 maja 2015, 18:21:37 - *.dynamic.chello.pl
Tylko Legia
Lechu Lechu nie płacz już, taki mamy klimat

huopo - 2 maja 2015, 18:22:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
kownacki co dycha kownasia...z ciebie napastnik jest a klasowy...cieniutki jestes jak polsirver.

dino - 2 maja 2015, 18:23:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie jaki spalony?! Czy wy orientujecie się w ogóle w przepisach gry w piłkę nożną?

www - 2 maja 2015, 18:23:19 - *.adsl.inetia.pl
Lech zdecydowanie lepszy.Legia koszmarna.Trzy gole z przypadku.Tradycyjnie z duzej chmury maly deszcz.

Portowiec - 2 maja 2015, 18:23:23 - *.play-internet.pl
Co ja słyszę, co za rozpacze, amica dzisiaj sobie popłacze.., prawda jest taka, że nie macie mentalnośći zwycięzców, jesli za tydzień przegracie po raz kolejny, zawsze już bedziecie mieli kompleks, tylko Pogoń Szczecin...

pyrlandia - 2 maja 2015, 18:23:35 - *.versanet.de
nie wiem dlaczego ciagle tego kownackiego wystawia trener chca go wypromowac na sile czy co chlopak co pilke dotknal to tracil lub spieprzyl ,jedyne to co umie to po bramkach strzelonych przez lech ich motywowac i pocieszac

Smuda - 2 maja 2015, 18:24:42 - *.dyn.nltelcom.net
Lech grał dobrze, ale jak zwykle tylko 1 połowę. Za Smudy byl zapierdziel non stop, za Skorzy jest gra na alibi ktore konczy się tak jak dziś przy mocniejszym przeciwniku.

mietek - 2 maja 2015, 18:25:15 - *.ssp.dialog.net.pl
Jak zwykle Leszek płacze na sędziego. A może by tak pora nauczyć się grać jak obie drużyny mają po 11 na boisku, bo coś z tym ostatnio u was kiepsko?

KSG - 2 maja 2015, 18:25:58 - *.play-internet.pl
legia budzet 100mln i jeszcze jej sedziowie pomagaja, to juz naprawde jest chore. Szkoda Lecha bo nie zasluzyl na porazke

obiektyw - 2 maja 2015, 18:29:48 - *.klodzko.vectranet.pl
"kibice " lecha teraz beda szukac dziury w calym ale jak sie ma takiego bramkarza jak gostomski ktory stwarza najwieksze zagrozenie pod swoja bramka to sory, z czym do ludzi!! spalonego nie bylo , po pilka tarla tralke wiec nie ma mowy o spalonym. faulu tez nie bylo na bramkarzu bo zderzyl sie z formella

kowal 1928 - 2 maja 2015, 18:30:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Złodziejstwo w biały dzień bramka zeeeeeeee spalonego a jak pawłowski robi obronce ten dotyka ręką i co wielkie G Sokół kleczew

~asz - 2 maja 2015, 18:31:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@medelin
do powtórzę jeszcze raz i rozwinę ;)
Sam zamiar dotknięcia piłki (np. próba zmylenia bramkarza) jest równoznaczny z uczestniczeniem w akcji, więc spalony był.

podlasiak - 2 maja 2015, 18:32:39 - *.1.96.80
Lechu wykorzystać sportową złość i zagrać dwie równe
połowy w Warszawie a mistrzostwo może być Wasze .Ja trzymam kciuki z 'Jagie"

jano - 2 maja 2015, 18:35:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Żenujący Polsat. Mikrofony podłączyli tylko od strony kibicow Legii, żeby Lecha nie było słychać. Poziom techniczny beznadziejny na poziomie Orange Sport i jego transmisji z I ligi. Boisko jak katroflisko, poziom sportowy żenada, pomiędzy II a I ligą.

falcao - 2 maja 2015, 18:37:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W sumie 3 do 0 dla Legii.Dwie strzelił Jodełka a jedna Sagan.Mysle że lepszym przeciwnikiem byli by w tym finale Błekitni Stargard Szczecinski

Daniel 191 - 2 maja 2015, 18:39:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Prawda jest taka że spalonego nie było.

mat - 2 maja 2015, 18:41:03 - *.182.63.115.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No tak nadzieje na LM zespołu który jak równy z równym grał z zespołem który odpadał z Islandczykami i Litwinami, Powodzenia :D

S - 2 maja 2015, 18:42:28 - *.sta.asta-net.com.pl
asz gościu malinowy. Weź przeczytaj jeszcze raz przepis i jakiego zawodnika on dotyczy. Podpowiem. Jeśli Żyro byłby na spalonym i przedłużał to Twój komentarz miałby sens. Teraz nie ma żadnego.

@jano - 2 maja 2015, 18:44:04 - *.free.aero2.net.pl
to chyba głuchy jesteś na jedno ucho,bo ja słyszałem Lecha,ale doping większy dla Legii
@KSG @kowal jaki spalony?chyba twój blant i żle widziałeś

~asz - 2 maja 2015, 18:44:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice z Poznania siedzieli cicho jakby wiedzieli, że puchar w plecy

qwerty - 2 maja 2015, 18:44:33 - *.tepsanet.com
Mecz słaby, ale relacja
A ja narzekam czasami na canalplus, odszczekuje

falcao - 2 maja 2015, 18:45:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy to sie komus podoba czy nie.Legia Warszawa jest zdobywcą Pucharu Polski edycja 2014-2015.Brawo Legia.Graty z Elblaga

nemsi - 2 maja 2015, 18:45:59 - *.opera-mini.net (*.43.165.95)
Mecz przecietny,malo sytuacji bramkowych i duzo nijakiej gry.Dwie diametralnie rozne polowy,1 polowka przewaga Lecha,2polowa Legii.Mozna gdybac co by bylo gdyby Douglas za lokiec nie zobaczyl czerwieni,w rownych silach Lech mialby szanse uratowac remisik.Wyszlo wieksze doswiadczenie Legii wyniesione z ligi europy,ale nic wielkiego Legia nie pokazala.Trudno porownywac ten mecz do niedawnego pucharu Niemiec Bayernu z Dormundem,jednak w Niemczech wciaz jesy wiekszy poziom i wiecej sie dzieje.W Polsce jesli sie cos dzieje to wsrod kibicow i Lech odpalil race,ale troche glosniejsi kibice Legii.

do asz - 2 maja 2015, 18:48:12 - *.lukman.pl
"Sam zamiar dotknięcia piłki (np. próba zmylenia bramkarza) jest równoznaczny z uczestniczeniem w akcji, więc spalony był."
Aleś mnie rozbawił. No skąd to wytrzasnąłeś? Bo nigdy w definicji spalonego czegoś takiego w przepisach nie było?

zenek - 2 maja 2015, 18:49:28 - *.dynamic.kamnet.pl
nie było protestu na przepisy PZPN jak w tamtym roku?

xaaa - 2 maja 2015, 18:51:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
s p a l o n y = przekręt

kol - 2 maja 2015, 18:51:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co ten pzpn robi to jest stadion narodowy ? to przecież kartoflisko jak to się nadaje na rozegranie meczu z Gruzją no ale przecież musi być w Warszawie żeby wszyskie kolesie Bońka mili blisko żenada , mecz mocno wydrukowany dla legiuni

Kartuz - 2 maja 2015, 18:52:26 - *.dynamic.chello.pl
Boisko to katastrofa. Wielkie halo o ten Narodowy a nawet nie potrafią boiska przygotować ( toru żużlowego tez nie itd.). No ale jak im płaci pensje podatnik (każdy z członków zarządu Stadionu Narodowego 0 to ok 40- 50 tys. na miesiąc)...

szajka - 2 maja 2015, 18:53:02 - *.free.aero2.net.pl
duma narodowa! puchar jest nasz!!! możecie pisac co chcecie pucharu już nigdy więcej nie zdobędziecie! tylko Legia

dam - 2 maja 2015, 18:57:08 - *.dynamic-ra-3.vectranet.pl
Ten klub to hanba polski

medelin - 2 maja 2015, 18:57:23 - *.dynamic.chello.pl
~asz
Człowieku czy Ty nie rozumiesz, że w momencie zagrania piłki przez Brzyskiego ani Żyro ani Saganowski nie byli na spalonym? Ewentualny spalony byłby gdyby Żyro podawał do Saganowskiego, ale tak nie było. Jakie więc znaczenie ma czy Żyro brał udział w akcji czy nie? Żadnego, bo w żadnym momencie akcji nie był na pozycji spalonej.

klin - 2 maja 2015, 18:59:24 - *.cable-modem.tkk.net.pl
Nikt powyżej nie zna się na piłce. Ale ma prawo komentować.

aazl - 2 maja 2015, 19:02:57 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mecz wydrukował sedzia ,bramka ze spalonego.Astiz powinien dostać czerwoną za rękę ,ogólnie sędziowanie to żenada ,po co grać można przyznać legii puchar mistrza przy zielonym stoliku ,śmiechu warte cała Polska widziała .

Widzew10 - 2 maja 2015, 19:04:19 - *.toya.net.pl
terminarz ekstraklasy robiony jest pod legie,PP tez? kim wy jestescie co:-) najwyzszy budzet w polskiej lidze 120 mlnow zl kto wam tylle daje kasy ITI nie dawno wieszaliscie na nch psy... teraz sa cacy,macie tyle dlogow jak polowa ekstraklasy w euroopie jestescie zasciankiem dlugo nie zagracie w LM? pieniadze nie graja? dzisiaj kibicowalem Lechowi chociaz ich nie lubie! czas wreszcie na zmany

do aazl - 2 maja 2015, 19:08:13 - *.dynamic.chello.pl
zmień lekarza bo Cię oszukuje

AG - 2 maja 2015, 19:11:31 - *.dynamic.chello.pl
A ja mam pytanie
Kto wogóle wymyślił, że to właśnie te dwie drużyny zagrały w tym meczu w Wa-wie???
Premiera Mucha

nemsi - 2 maja 2015, 19:23:05 - *.opera-mini.net (*.43.165.95)
Ogladalismy dwie inne polowy i co by nie powiedziec Lech umarl w drugiej polowie,Legia grala przecietnie i byla do pokonania przy skutecznosci i innym bramkarzu.Wciaz nie pojete ze tak slabego bramkarza ma Lech,czemu nie bronil Buric czy Kotorowski.

@AG - 2 maja 2015, 19:27:46 - *.ssp.dialog.net.pl
Podobno od STYCZNIA już przygotowywali prewencję rekordową na 1400 ochroniarzy, na mecz Lech - Legia w Warszawie. Dziwne co nie? (informacja podana na jednym z portali info i to bardzo znanym).

kibic tv - 2 maja 2015, 19:30:31 - *.dynamic.dsl.as9105.com
amica zapomniala jak sedzia im w polfinale drukowal?

Rzecki - 2 maja 2015, 19:36:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nic nie jest robione pod Legie czy inny klub zasady rozgrywek zarówno PP jak i ekstraklasy zostały ustalone na długo przed ich rozpoczęciem przeszło rok temu wystarczyło wygrywać. W PP już dawno było pewne że jeżeli Legia i Lech będą wygrywać swoje mecze to spotkają się w finale bo są rozsawione i po co tu na ale szukać ssacji.

obiektywni - 2 maja 2015, 19:37:07 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Reforma Pucharu Polski częściowo udana.Drabinka to był dobry pomysł.Trzeba przeprowadzać kolejne udogodnienia.1.Od ostatniej kolejki ligowej do finału Pucharu Polski powinien być TYDZIEŃ przerwy - nigdy nie wiadomo kto zagra w finale,niektórym może wypadać rozegranie meczu ligowego trzy dni przed finałem na drugim krańcu Polski.2.Poza tym warto rozważyć jednak DWUMECZE - polskie kluby cały czas są biedne i organizacja meczów finałowych,ktokolwiek w nich zagra,byłaby sporym zastrzykiem finansowym dla każdego z uczestników - innymi słowy; dodatkowa motywacja dla uczestników.3.PZPN nie jest właścicielem Stadionu Narodowego i nie o finanse tego obiektu,lecz o finanse klubów powinien się przede wszystkim martwić.

Giovanni - 2 maja 2015, 19:38:15 - *.play-internet.pl
Cieszę się

Hyy - 2 maja 2015, 19:39:18 - *.dynamic.chello.pl
Kibice Lecha, najpierw sobie zmiencie bramkarza, zmotywujcie swoich zawodnikow i uswiadomcie ich. Ze mecz nie konczy sie po strzeleniu bramki i to jeszcze jeszcze nie przez Was :D, poczytajcie przypisy a pozniej komentujcie.... Nie osmieszajcie sie, jak porazka boli to nie odzywajcie sie.

78 - 2 maja 2015, 19:41:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Legia! Jeszcze tylko mistrzostwo i w przyszłym sezonie nacieramy na ligę mistrzów! Tym razem musimy awansować!

. - 2 maja 2015, 19:43:30 - *.54.13.92
klub kontynuujący tradycję Amiki słabszy. Brawo Legia, jedyny klub który nie kompromituje naszej ligi w europie.

zj - 2 maja 2015, 19:43:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Boli? Ma k...a boleć! Po prostu maaaaaa!!!!! Ha! Ha!

observer - 2 maja 2015, 19:51:30 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
- obie bramki Legii nieprawidłowe, pierwsza po faulu druga z dwumetrowego spalonego!!!
- dwa zagrania legionistów ręką we własnym polu karnym bez ewidentnych decyzji o przyznaniu karnych
- warszawskie pastuchy na trybunach
To skrót tego pseudowidowiska.

ragnar - 2 maja 2015, 19:52:13 - *.dynamic.chello.pl
Ten mecz miał dwie odsłony. W pierwszej połowie dominował Lech, zawodnicy Kolejorza dobrze rozgrywali piłkę. Swoje sytuacje mieli Kownacki oraz Sadaev. Gdyby nie dobra postawa Kuciaka Lech mógł po I połowie prowadzić 3:1. Przerwa podziała na Legię. W II połowie podopieczni trenera Berga zaczęli grać w piłkę. Najsłabszym ogniwem był dziś Maciej Gostomski. Zawalił bramkę na 1:1 i bardzo niepewny przy dośrodkowaniach. Sędzia przyzwoicie prowadził zawody. Całe szczęście, że zawodów nie prowadził Gil.

Widzew10 - 2 maja 2015, 19:53:17 - *.toya.net.pl
Rzecki taa nie jest? co rok legia zdobywa mistrza dogonila juz Ruch i Gornika pod wzgledem ilosc zdobytych mistrzostw,sedziowie tez jej pomagaja? co tylko Legia gra w ex moze ma najwoiekszy budzet w polskiej lidze kto tyle kasy tam pompuje ITI nie dawno mieli 80 mlnow teraz 120 mlnow zl a w LM nie zagraja nie z tymi pilkarzami nie z tym trenerem oni sa moze dobrzy na polka lige REAL ma ponad 500 mlnow budzetu ale w euro Legia im nigdy nie dorowna? to nie jest zazdrosci bo taki budzet powinien miec Lech,Wisla Slask? po 2 kasa nie gra1 nawet ostatni klub w tabeli moze zdobyc mistrza polski nie musi miec od groma kasy

Rzecki - 2 maja 2015, 19:53:23 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Na stronie internetowej Lecha w relacji z meczu nie ma nic o ewentualnym spalony bo go nie było.

Stańczyk - 2 maja 2015, 19:55:18 - *.dynamic.chello.pl
Niestety (dla Lecha) w finale już nie sędziował Gil

colo - 2 maja 2015, 19:57:29 - *.centertel.pl
Jak czytam komentarze ze gol padl ze spalonego ,drukowanie pod Legie ? Smieje sie i zrywam boki ze znawcow przepiów gry w pilke .Spotkaly sie kluby ktore na dzis dzien sa wiadacymi w lidze ,Legia ma slabsza wiosne i cud ze tak dojechala jako lider ,co do Lecha musi duzo wody uplynac zeby dorównali Legii i to Legia w calej okazylosci pokazala jak sie gra do osiagniecia dobrego wyniku nawet jak nie idzie ;)

observer - 2 maja 2015, 19:57:54 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@Rzecki możesz sobie gdakać, ale rzeczywistości nie zmienisz. Czerwo dla Astiza za celowe zagranie ręką piłki będąc ostatnim obrońcą oraz ewidentny drugi gol po dwumetrowym spalonym - na powtórkach widać jak piłka ociera się o Żyrę to tylko dwa z wielu "błędów" sędziego, ups przepraszam strażnika legii!!!

nemsi - 2 maja 2015, 19:58:52 - *.opera-mini.net (*.43.165.95)
W pucharze budzet nie jest tak wazny,co innego w lidze gdzie jest 30kolejek i 7 dodatkowych wtedy trzeba miec duzo kasy na dobrych graczy i klasowe dlugie rezerwy.Po za tym Cracovia z budzetem 25mln zl odpadla z 2ligowymi Blekitnymi ktorych budzet nie przekracza 1mln zl

Rzecki - 2 maja 2015, 20:00:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Widzew10 Zdobywa bo jest lepsza od innych poza tym sędziowie mylą się również na jej szkodę. A Lech pretensje może mieć tylko do siebie w pierwszej połowie należało podwyższyć na 2:0, 3:0 i puchar byłby wasz a tak jest płacz.

Expert - 2 maja 2015, 20:08:11 - *.net.tauron-pe.pl
Gratulacje dla Legii od kibiców Ruchu Chorzów , przyjażń na zawsze !

observer - 2 maja 2015, 20:09:45 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
nie jest lepsza tylko ma lepsze dojścia do Przesmyckiego i Bońka oraz lepszych "negocjatorów".
Polska piłka to od lat wielkie szambo i nic się w tej kwestii nie zmieniło, no może poza tym, że korzystać z tych "usług" mogą nieliczni i nie jest to taka masówa, którą ciężko było opanować.

R38 - 2 maja 2015, 20:13:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Twierdzenie że wszystko jest ustawiane pod Legie jest niesprawiedliwe bo Lech miał kilka okazji aby być 1 w tabeli ekstraklasy ale jest słaby i pokazał to w 2 połowie. Mecz wygrywa ten co strzela gole.

Biały - 2 maja 2015, 20:13:58 - *.toya.net.pl
Czy ja dobrze widzialem.flaga hools ŁKS na sektorze Lecha

Gggg - 2 maja 2015, 20:14:28 - *.dynamic.chello.pl
Boli boli oj boli :D czteropak, w pociag i do Poznania

Widzew10 - 2 maja 2015, 20:14:56 - *.toya.net.pl
tylko nie zawsze lepszy klub zdobywa mistrza co z tego ze legia po rundzie zasadniczej jest na 1 miejscu,w cale nie jest pewne ze zdobedzie mistrza po 7 dodatkowych kolejkach punkty sa dzielone jeszcze nie jest pewne kto zostanie mistrzem polski? druga sprawa po co ta reforma i tak to nie podniesie poziomu rozgrywek (a nawet jak juz jest reforma ex to bez dzielenia pumktow) powinni zmiejszyc ex do 10/12 zespolow jak jest w Austrii i Szwajcarii tylko tego nie zrobia? ten system rozgrywek co jest u nas grupa mistrzoska i spadkowa tak jest Belgii albo Holandii tyle

R38 - 2 maja 2015, 20:21:05 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Piłkarze Lecha za bardzo udzielali się w mediach "Możemy wygrać z każdym" itp a zapomieli jak się gra.

. - 2 maja 2015, 20:25:39 - *.54.13.92
Co płaczecie? Żyro piłki nie dotknął. A tak w ogóle Amica trzy lata miała puchar (1998,99,00), starczy xD, swoje juz wygrała.
PS. jak mozna było doprowadzić do tego żeby taki klub jak Lech grał na papierach amiki...? Wstyd. KKS Amica Poznań.

human - 2 maja 2015, 20:29:22 - *.play-internet.pl
Skorża czy Ty coś ważnego wygrasz'.Z takim bramkarzem oraz faworyzowanym Trałką czyli ja do ciebie ty do mnie .

TEX - 2 maja 2015, 20:30:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jakiś czas temu wypowiadał się niejaki Reksio ikona Amiki który stwierdził że oni mają personalnie najlepszy skład w EX jak dziś oglądałem mecz to chciało mi się śmiać bramkarz dwie bramki zawalił Kownacki,Trałka,Pawłowski,Sadajew gdzie oni pasują?Jaki mistrz ?

RuchFan - 2 maja 2015, 20:33:30 - *.play-internet.pl
Piłkarsko tragedia ale kibicowsko-ogień! W szczególności Lech pięknie patrzeć jak co chwile coś się świeci. Poprostu kibicowsko miazga! Niebieskie Katowice-Ligota

obiektywni - 2 maja 2015, 20:34:03 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Swoją drogą sędzia pokazywał kartki piłkarzom Lecha z niejakim "opóźnieniem" obserwując najpierw reakcje sfaulowanych i po wysłuchaniu sugestii innych legionistów.Przypomniał mi się piłkarski poker i Grundol przegryzający kondoma z farbą.lol. Powtarzam;PZPN powinien wprowadzić DWUMECZE w finale Pucharu Polski,w całym kraju jest kilka 40-tysięczników i innych zmodernizowanych obiektów,dla każdego klubu występującego w finale byłyby to milionowe dodatkowe przychody.

bolak - 2 maja 2015, 20:42:52 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
45 322 widzów a na Polsat News pisz że oglądało 50 tyś. Mogli zaokrąglić do 100 tyś. Media kłamią na potęge.

obiektywny - 2 maja 2015, 20:45:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wyciąć brzytwą bolaka

obserwator - 2 maja 2015, 20:50:12 - *.inowroclaw.mm.pl
zawisza jak się czujecie?

1962 - 2 maja 2015, 20:50:27 - *.dynamic.chello.pl
GKS Jastrzębie gratuluje Legii! A fanom Lecha proponuję nie narzekać na pracę sędziów, bo tylko i wyłącznie dzięki nim zagraliście w tym finale.

@KM - 2 maja 2015, 20:52:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poznań gratuluje Legii zdobycia pucharu.

Wheeler ZL - 2 maja 2015, 20:59:56 - *.ssp.dialog.net.pl
Kolejorze - przegraliście ten mecz taktycznie. Gdybyście zagrali 2 połowę tak jak 1 to Legia by nawet nie pierdnęła. Ogólnie mecz słaby, na trybunach Polska Kibolska w pełnej krasie bez wyróżniania żadnej ze stron. Na koniec WSZYSTKIE bramki zdobyte prawidłowo.

ernest - 2 maja 2015, 21:00:24 - *.sileman.net.pl
Były jakieś ustawki czy tez kolejny stracony mecz?

Dan Bass - 2 maja 2015, 21:02:46 - *.walbrzych.vectranet.pl
Po co organizować rozgrywki Pucharu polski, jak i tak wiadomo kto wygra na końcu. Czy nie lepiej już w październiku wręczyć puchar Legii?

adii - 2 maja 2015, 21:06:56 - *.120.68.153.dyn.user.ono.com
Chciałbym powiedzieć że nawet jeżeli Żyro nie dotknął piłki to absorbował uwagę obrońców i spalony powinien zostać odgwizdany. Chociaż faktem jest że sytuacja była trudna do oceny, dlatego jeżeli już to bardziej bym powiedział że trener Skorża nie trafił ze zmianami o to było jedną z przyczyn porażki. Nie wiem kiedy zauważą że Kownacki po prostu przeszkadza w starciach z silnymi zespołami. Nie mówię że nie ma talentu ale trzeba być konsekwentnym i powinni grać najlepiej dysponowani. Tyle

KKS - 2 maja 2015, 21:07:15 - *.nowysacz.vectranet.pl
Legia ma puchar a Lech ma mistrza pewne info

KKS - 2 maja 2015, 21:18:00 - *.icpnet.pl
Legia w pierwszej połowie nie istniała i tutaj trzeba było szukać szansy nawet przy słabszej drugiej części...jako kibic LEcha z przykrością stwierdzam,że piłkarsko to i może Lech lepiej wyglądał ale charakteru to ta drużyna nie ma, wystarczy że dostaną przypadkową bramkę typu na 1:1 i ta gra wygląda zupełnie inaczej... Gratulacje dla Legii

obserwator - 2 maja 2015, 21:19:50 - *.92.249.2
Co tu dużo mówić, jak się nie ma napastnika, za to ma bramkarza łapiącego muchy a nie piłki po dośrodkowaniach to trudno myśleć o zwycięstwie.
Wynik sprawiedliwy, oby w lidze było odwrotnie.

DENIS - 2 maja 2015, 21:23:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po cichu liczyłem na dogrywkę i karne ale muszę przyznać że mecz był super kibicowałem Lechowi i szkoda że im się nie udało ale szansa na mistrza nadal jest i za tydzień Lech będzie mógł się zrewanżować
Gratuluje Legii

Wheeler ZL - 2 maja 2015, 21:28:28 - *.ssp.dialog.net.pl
Do adii - przepis o którym mówisz dotyczy BRAMKARZA a nie obrońców i na pewno nie dotyczy sytuacji z tego meczu. Chciałbym jeszcze dodać, że bardzo fajnie, że w Święto Barw Narodowych obyło się bez większej chamówy.

nara - 2 maja 2015, 21:29:14 - *.play-internet.pl
oo Macieju! Cienko

do zorient - 2 maja 2015, 21:34:49 - *.finemedia.pl
O co chodziło z tym zdjęciem twarzy jakiegoś gościa na fladze Legii i podpisem UWAGA! PEDOFIL!?

artekketra - 2 maja 2015, 21:36:19 - *.dynamic.chello.pl
Szkoda że Błękitni tylko z trybun oglądali, ale na szczęście puchar drukarzom się nie dostał. Brawo Legia.

barti - 2 maja 2015, 21:39:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pamiętny samobój Jodłowca w meczu z Francją przed euro 2012 haha

PW - 2 maja 2015, 21:43:41 - *.telenet.unc.edu
kilkadziesiat minut temu milicyjni terrorysci bedacy zbrojnym ramieniem bronislawa komorowskiego i platformy oszustow dokonali mordu z zimna krwia na stadionie concordii w knurowie strzelajac w glowe z broni typu gunshot.
CZAS POWSTANIA PRZECIWKO MILICYJNYM BOJOWKOM NASTAL.
Na slasku trwa wielka mobilizacja wszystkich grup hooliganskich.
Wszystkie bojowki proszone o przyjazd na slask i wsparcie w walce z milicyjnymi mordercami.
Nie miejcie litosci. Wieci co maci robic. Godzina 0 nastala.
Polska Walczaca.

obserwator - 2 maja 2015, 21:57:06 - *.92.249.2
A jeszcze chciałem dopytać czy dobrze widziałem w TV?
Czy po golu na 1:1 dla Legii, rząd nad Lesnym i Miodakiem do góry skakał Romcio K. ciesząc się z wyrównania?
Jeśli tak, to nie mam pytań do PZPN.

isiek - 2 maja 2015, 22:00:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
3 duże błedy p.sędziego na korzyść Legii...

miki - 2 maja 2015, 22:03:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Przy 0;0 pilkarzyk legii zatrzymuje pilke łokciem i nie dostaje czerwa blokujac wyjscie sam na sam smiech na sali slepy by zauwazył potem Barry dostaje pierwsze zoltko trafiajac czysto w pilke na szczescie w pucharach sedziowie legii nie pomoga. Lech ogrywal takie marki jak MC eliminowal wielkie JUVE a legia ograła przetrzepany wojna zespol z ukrainy wielki sukces gratulacje he he

R38 - 2 maja 2015, 22:21:55 - *.opera-mini.net (*.40.84.104)
Kiedy Lech ograł MC 10 lat temu to i Legia ograła Sampdorie

obiektywni - 2 maja 2015, 22:24:31 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Warszawski PZPN zadbał już o korzystny dla Legii terminarz w sezonie 2015/2016;Finał Pucharu Polski kolejnej edycji zaplanowany został 3 dni po 33 kolejce.Jeśli Legia zajmie 1. bądź 2. miejsce po rundzie zasadniczej (bardzo prawdopodobne) to w przypadku awansu do finału Pucharu Polski,znów będzie grała dwa kolejne mecze w swoim mieście,wpierw ligowy następnie finałowy PP,bez konieczności odbywania męczących wojaży po kraju.Żaden inny polski klub,tylko ten najbogatszy ze stolicy mocno scentralizowanego kraju,nie może liczyć na takie uprzywilejowanie.Jestem przekonany,że gdyby siedziba PZPN znajdowała się np. w Krakowie,to nikt z tamtejszych działaczy nie wpadłby na pomysł rozgrywania meczów finałowych tylko w jednej lokalizacji.W tym roku poszkodowany był Lech - 3 mecze w ciągu 8 dni z czego 2 ostatnie (w tym finał Pucharu Polski) na wyjeździe (skandaliczny stan murawy na Stadionie Narodowym).W kolejnych edycjach pokrzywdzone mogą być inne kluby.Dlatego konsekwentnie uważam,że w finale Pucharu Polski powinny być rozgrywane DWUMECZE (!!!) nie tylko ze względów finansowych (spory zarobek dla finalistów) lecz przede wszystkim ze względu na zasady FAIR PLAY. Inaczej mówiąc "Let Football Win" - bez związkowego uprzywilejowania.

Wheeler ZL - 2 maja 2015, 22:31:23 - *.ssp.dialog.net.pl
Do miki - nie ślepy tylko druga powtórka w zwolnionym tempie i nie łokieć tylko przedramię,niemniej jednak masz rację. A teraz powiedz mi czy niedobry sędzia przeszkodził Sadajewowi przerzucić Kuciaka w sytuacji sam na sam.

(L) - 2 maja 2015, 22:34:49 - *.dynamic.chello.pl
Drezynka z napisem "Kolejorz" już dojechała do Poznania ? Podróż udana ?

kaczka - 2 maja 2015, 22:43:23 - *.208.93.147
do pw-ty widziałeś kiedyś milicjanta czy tylko w misiu?

samsun - 2 maja 2015, 22:44:41 - *.dynamic.chello.pl
Gratulacje dla Legii Warszawa za 17 Puchar Polski. Tradycyjnie wielu zatkało kakao.

obiektywny - 2 maja 2015, 22:51:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Obiektywnie: Lech lepszy w pierwszej połowie.Legia w drugiej.Ogólnie dwie najlepsze piłkarsko-kibicowsko drużyny w Polsce.Bramka Saganowskiego zdobyta prawidłowo (nie było spalonego).Ogólnie Wielkie Swięto.Zero zadym,zero bijatyk.
Tak powinien wyglądać PUCHAR!

obiektywny - 2 maja 2015, 22:53:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo dla PZPN i Bońka za bardzo dobrze zorganizowany mecz!

zaglebiak - 2 maja 2015, 23:02:58 - *.dynamic.chello.pl
tak grali ze przysnąłem, Legii gratuluję zdobycia PP

obiektywni - 2 maja 2015, 23:11:10 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Jeśli Legia miałaby wygrać swój 18/19/20...Puchar Polski to niech wygra go w SPRAWIEDLIWIE zorganizowanej rywalizacji czyli w DWUMECZACH bo spotkania finałowe Pucharu Polski rozgrywane na WARSZAWSKIM Stadionie Narodowym ZAWSZE będą faworyzowały stołeczny klub.Koniec kropka.Jeśli reszta piłkarskiej Polski ma być tylko kwiatkiem do kożucha dla kolejnych trofeów stołecznego klubu to może niech lepiej tam w warszawskim PZPN-ie bawią się sami.Brawa dla Bońka za stworzenie DRABINKI turniejowej,nagana za rozgrywanie jednego tylko meczu finałowego zamiast bardziej sprawiedliwego i finansowo korzystniejszego dla finalistów DWUMECZU.

. - 2 maja 2015, 23:13:05 - *.54.13.92
I po Kuchenkorzu ;) sędzia dał awans kosztem Błękitnych, teraz płaczą w necie i busie do Poznania, że drukują tzn.spalony (którego nie było) i że czerwona (słuszna), ach ta Amica ;) Brawo Legia.

jjo - 2 maja 2015, 23:13:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
byłem na meczu, z trybun to troszkę inaczej wyglądało niż wasze śmieszne wpisy. "Był nie był , itp." Faktem jest słabizna polskiej piłki. Jedynie kibice ok. (poza 2 debilami, którzy rzucili race na murawę). Gostomski ! kup sobie pieluchy . Najsłabszy , bo mocna przestraszony na boisku. Mecz dla Lecha przegrał brakarz. Obie ekipy z taką grą zbłaźnią się w sierpniu w PE. Ci kopacze biorą za duże pieniądze w stosunku do swoich umiejętności.

Robson - 2 maja 2015, 23:41:03 - *.opera-mini.net (*.77.124.118)
Puchar Polski jest i będzie rozgrywany a Warszawie na Narodowym z tym musimy się pogodzić. PZPN musi z czegoś ten stadion utrzymać i nie interesują go problemy innych.

viki - 3 maja 2015, 0:02:57 - *.136.40.2
Lech powinien odpaść w półfinale i to był skandal że przeszli dalej no ale prezes Boniek wymarzył sobie taki finał jak powiedział komentator

zgu - 3 maja 2015, 0:07:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pusty śmiech mnie ogarnia i wiem, że będzie kompromitacja Mamy 2 maja, a murawa wygląda jakby był grudzień! Nie zdążą, finał będzie klapą kompletną!

obiektywni - 3 maja 2015, 0:31:02 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
PZPN nie musi utrzymywać warszawskiego Stadionu Narodowego.Ten stadion nie jest własnością PZPN.Dość faworyzowania stołecznego klubu.KAŻDY finał Pucharu Polski z udziałem Legii na Stadionie Narodowym będzie faworyzował klub z Łazienkowskiej.Na Stadionie Narodowym niech gra reprezentacja.Finały Pucharu Polski to powinny być DWUMECZE.Całej piłkarskiej Polski na poziomie klubów nie interesują problemy oraz stan murawy na SN.Wszyscy chcą SPRAWIEDLIWYCH finałów Pucharu Polski w postaci DWUMECZÓW.Wystarczy zapytać działaczy klubowych czy woleliby rozgrywać jeden mecz finałowy na warszawskim Stadionie Narodowym czy też DWUMECZ (w tym jeden jako gospodarz).To jest bardzo proste pytanie.Warszawski PZPN nie ma monopolu na mądrość.Zbigniew Boniek zawsze kreował się na konkretnego prezesa - więc niech zapyta prezesów klubowych.Jestem przekonany,że min. 90% opowie się za DWUMECZAMI.Niech zapyta kibiców,niech zapyta piłkarzy,regionalnych dziennikarzy sportowych,kogokolwiek..."Let Football Win" - bez związkowego uprzywilejowania dla stołecznego klubu!

kwasek231 - 3 maja 2015, 0:35:13 - *.promontel.net.pl
legia co? TY juz wiesz co!

rekin - 3 maja 2015, 0:53:09 - *.zenmate.com
Niech przestaną też organizować finały Pucharu Anglii na Wembley, bo to faworyzuje londyńskie drużyny. Ostatnio wygrał Arsenal, teraz znowu jest w finale i będzie faworyzowany na londyńskim stadionie narodowym. Za miesiąc jeszcze jest finał Pucharu Francji w Paryżu na Stade de France w którym zagra PSG, co rzecz jasna będzie ich faworyzowało. Na cholerę takie przywileje? Let Football Win! Te finały powinny być SPRAWIEDLIWE i należy grać DWUMECZ.

rekin - 3 maja 2015, 1:02:06 - *.zenmate.com
Anglia - jeden mecz. Francja - jeden mecz. Hiszpania - jeden mecz. Niemcy - jeden mecz. Holandia - jeden mecz. Belgia - jeden mecz. Portugalia - jeden mecz. Puchar Włoch - jeden mecz. Puchar Rosji - jeden mecz. Puchar Turcji - jeden mecz. Puchar Szkocji - jeden mecz. Węgry - jeden mecz. Grecja - jeden mecz. Bułgaria - jeden mecz. Starczy. Może gdzieś na Barbadosie albo Burkina Faso grają DWUMECZ, nie chce mi się szukać. Zorganizujmy więc DWUMECZ, żeby było SPRAWIEDLIWIE, żeby nikogo nie FAWORYZOWAĆ.

obiektywny - 3 maja 2015, 1:11:57 - *.t-n-media.de
Biedny Lech, musi zagrać 3 mecze na wyjazdach w krótkim odstępie czasu. Oj, jak się zmęczyli biedaki. Jak Legia między 15 a 19 kolejką Ekstraklasy grała w 15, 16, 18 i 19 na wyjazdach, a w międzyczasie mając jeszcze europejski wyjazd do Belgii, to w ogóle nie były to męczące wojaże. Odpoczęli sobie, albo nie, to przywilej taki. Skandal, znaczy się. Nie musieli tak długo grać u siebie i nie mierzyli się z męczącą presją własnej publiczności!

obiektywni - 3 maja 2015, 1:50:22 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
W Hiszpanii jest rotacja - nie ma gry tylko w Madrycie,we Włoszech do niedawna były dwumecze,od 6 lat są finały w Rzymie i 3 razy wygrywały kluby ze stolicy,w Holandii finały rozgrywane są zazwyczaj w Rotterdamie,w Niemczech Bayern ma gigantyczną przewagę finansową nad stołeczną Herthą,w Austrii rotacyjnie,podobnie w Szwecji - w różnych lokalizacjach,w Turcji rotacyjnie,podobnie Czechy,Chorwacja,Ukraina,Węgry,Bułgaria itd.ZAPYTAJMY zainteresowane kluby - wszystkie inne oprócz Legii czy wolałyby grać finał na warszawskim Stadionie Narodowym czy DWUMECZ (w tym jeden jako gospodarz).Legia wygrała 17 PP.Gratulacje.Lecz niech ewentualne następne tryumfy osiągnie po SPRAWIEDLIWEJ rywalizacji w DWUMECZU. Powtarzam: przyszłoroczny kalendarz JUŻ jest ułożony pod Legię;jeśli zajmie 1. lub 2. miejsce po fazie zasadniczej to finał Pucharu Polski w WARSZAWIE rozegra 3 dni po kolejce ligowej u siebie. To jest jedyny taki termin w play-offach (w 33. kolejce) w której zarówno 1. jak i 2. drużyna po rundzie zasadniczej gra u siebie.I akurat po tej kolejce jest finał Pucharu Polski w Warszawie.Dość faworyzowania stołecznego klubu.

obiektywni - 3 maja 2015, 1:57:30 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
"Let Football Win" - zapytajmy działaczy klubowych czy wolą rozgrywać jeden mecz finałowy na stadionie w Warszawie czy DWUMECZ,w tym jeden w roli gospodarza (dodatkowe wysokie przychody).To jest bardzo proste pytanie.PZPN nie ma monopolu na mądrość.

badziew - 3 maja 2015, 2:24:59 - *.com
a co mnie to obchodzi?najważniejsze dla mnie jest to że legia jest zaściankiem europy takim samym jak lech,śląsk wisła i reszta.w tym aspekcie panuje równość i demokrajca w europie.dla każdego kraju europejskiego każda polska drużyna na czele z legią jest tym samym co dla niemiec bangladesz,etiopia czyli zaściankiem i zadupiem z którego każdy się śmieje i każdy drwi i to mnie cieszy,ponieważ to wszystko zmierza do upadku i krachu na który niecierpliwie czekam.czekam aż ten piłkarski grajdoł na czele z pzpn się rozpadnie na zawsze tak jak rozpadł się ZSRR

Mosiądz - 3 maja 2015, 2:37:00 - *.174.18.255
Dla rozżalonych przypomnę dwie podstawowe zasady:
1. Liczy się to co w sieci.
2. Mecz trwa 90 minut. (minimum)
Jeszcze można dorzucić o prawdziwych mężczyznach
Nie ważne jak zaczynasz ale jak kończysz.

weqa - 3 maja 2015, 3:33:45 - *.dynamic.chello.pl
Szczerze jak to są dwie nasze najlepsze drużyny o czym świadczy zarówno puchar jak i liga to się nie dziwię, że polska piłka stoi jak stoi, a na większości normalnych meczy dobrze jest jak na stadionie jest 10 tyś ludzi. Poziom piłki to jakaś katastrofa w całym meczu może z pięć składnych akcji, bramki wyłącznie po ewidentnych błędach łopatką, udem i ze spalonego. Naprawdę, gdyby nie to, że się jest emocjonalnie z jakąś drużyną związany i trochę zaślepia to obraz to nie widzę innego powodu by mieć chęci to oglądać i interesować się tą ligą. Parodia.

V - 3 maja 2015, 4:50:56 - *.icpnet.pl
@do "Mosiadz" Twoja laska mówi całkiem inaczej...
zawsze kończysz najwcześniej.... jest nas wielu, myślisz że to twoja prywatna stajnia, i do tego się z nią całujesz ;)

lenno - 3 maja 2015, 5:28:16 - *.play-internet.pl
takie SIANO jakich ma Lech tralke ,kownacki ,linette ,formele ,kaminski to nawet poniżenie poziomu ekstraklasy oni nic nie osiągną juz ,udają że są piłkarzami w sumie zero zero zerem są

artekketra - 3 maja 2015, 5:49:28 - *.dynamic.chello.pl
Mam nadzieję że UEFA skorzysta z genialnych podpowiedzi i zorganizuje dwumecz w finale LM. Ciągle też nie jest za późno aby w mistrzostwach europy 2016 zorganizować dwumecz w stolicach finalistów...
A tak z innej beczki to widzę że e-kgb zaczyna też wpisy na stronach sportowych... Cóż, wkrótce trzeba będzie wybrać: stałe ip, albo kacapia ;/

Znany - 3 maja 2015, 7:55:20 - *.adsl.inetia.pl
Byłem na Meczu i Powiem wam że to był Mecz godny Finału nie tylko na boisku ale i na trybunach !! ale bez sensu te race Lecha na Początku bo prawie nic nie było Widać

wierny1948 - 3 maja 2015, 8:28:38 - *.dynamic.chello.pl
Gratulacje dla Legii Warszawa od kibica Pogoni Szczecin !!!
Pogoń & Legia !!!

bexemot - 3 maja 2015, 9:08:25 - *.228.230.134
Jako kibic Lecha napiszę, że przegraliśmy na własne życzenie. Legia była na widelcu, ale liczy się to, jak się kończy, a nie jak zaczyna. Gostomski w bramce to dramat. Sadajew mnie do siebie też chyba nigdy nie przekona, nigdy nie zrozumiem, dlaczego on gra w Lechu.
Jeżeli chodzi o sędziowanie, to największy błąd sędziego polegał na niepokazaniu kartki Hämäläinenowi za symulację. Kartka dla Douglasa zasłużona (jeżeli po podpowiedzi z powtórki, to formalnie nieprawidłowa, ale zgodna z duchem gry; może podpowiedział liniowy [o, przepraszam — sędzia asystent]).

dobranasza - 3 maja 2015, 9:11:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wielki mi sukces - pierwsza bramka po faulu na bramkarzu; druga ze spalonego. Wielki druk!

oe - 3 maja 2015, 9:12:54 - *.elblag.vectranet.pl
Gratulacje! Musi być i kolejny Mistrz Polski!

Dominik - 3 maja 2015, 9:15:06 - *.icpnet.pl
witam tu kibic Lecha z Poznania. Chciałem powiedzieć ze ten mecz wygrał siędzia :/ uważam ze to był kupiony mecz przez Legię. No sr ale siędzia był blisko pola karnego jak był faulowany Keita a siędzia nic a powinien być karny, potem druga żółta kartka dla Douglasa ja tam nic niewidziałem i na koniec bramka druga dla Legii ze spalonego Boli mnie to ze jeszcze coś takiego jest jak kupowanie meczy

obiektywni - 3 maja 2015, 9:18:22 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
UEFA nigdy nie pozwoliłaby sobie na kompromitację decydując się na organizowanie wszystkich finałów Ligi Mistrzów na stadionie w jednej lokalizacji (np. w Barcelonie - bo największy).
Prędzej czy później warszawski stadion jako miejsce organizowania finału Pucharu Polski zostanie skompromitowany (częściowo już został skompromitowany fatalnym stanem murawy).Ile Pucharów zdobędzie w tym czasie Legia korzystając z przywileju gry w finale we własnym mieście trudno powiedzieć.Podobnie jak trudno oszacować ile Pucharów zdobyła korzystając ze "szczęśliwych" losowań w kolejnych rundach co miało notorycznie miejsce w wielu edycjach.Na szczęście to udało się wyeliminować po wprowadzeniu przez Bońka drabinki turniejowej.
Czas pójść krok dalej i organizować SPRAWIEDLIWE i korzystniejsze finansowo dla finalistów DWUMECZE.Na finale Pucharu zarówno PZPN jak i Stadion Narodowy zbyt wiele nie zarabiają.Dla klubów - finalistów byłyby to spore PRZYCHODY.Ten Puchar nigdy nie będzie traktowany poważnie przez wiele klubów jeśli wciąż faworyzowany będzie stołeczny - choćby miejscem rozgrywania finału lub/i terminarzem,jak w tym i przyszłym sezonie.Przez kilkadziesiąt lat we Włoszech organizowane były DWUMECZE w finale Pucharu.W ten sposób wygrywał Z.Boniek swoje puchary z Juventusem i Romą.Nie przeszkadzało to klubom włoskim w osiąganiu sukcesów w Europie.Powtarzam;prędzej czy później warszawski stadion jako miejsce organizowania finału zostanie skompromitowany.
"Let Football Win" - ubliżanie osobom walczącym o sprawiedliwą formułę rozgrywek Pucharu Polski nie zmienia faktu,że warszawski PZPN nie ma monopolu na mądrość,nie zmienia faktu,że "prowincja" inaczej postrzega zasady FAIR PLAY niż stolica,nie zmienia faktu,że zdecydowana większość działaczy klubowych z "prowincji" wolałby rozgrywać finały PP w korzystniejszej finansowo formule DWUMECZÓW.

Andrzej_z_ - 3 maja 2015, 9:30:18 - *.euro-net.pl
Chociaż nie lubię Legii ze względu na kibiców to składam gratulację dla klubu

mlooody - 3 maja 2015, 9:47:59 - *.dynamic.chello.pl
Do Dominik
A idź zawijaj te pyrki w sreberko ślepoto marna.
Sędziowanie bardzo dobre
Faulu na bramkarzu nie było, po prostu minął się z piłką bo jest idiotą i nie brał udziału w tym meczu.
Spalonego przy golu Legii nie było, żaden z piłkarzy nie był na spalonym i Żyro nie podawał też do Saganowskiego
Czerwona zasłużona dla Barego.

rubik - 3 maja 2015, 10:15:43 - *.eaw.com.pl
Pierwszy gol legii po faulu na Gostomskim, drugi ze spalonego. Wspaniała współpraca legii z PZPN. Brak słów.

pawel - 3 maja 2015, 10:16:54 - *.beskidmedia.pl
Zagłęębie Soosnowiecc pozdrawia zdecydowanie lepszą drużynę. Legia Puchar i Mistrz, my awans do I Ligi. Olimpia i BKS miejmy nadzieje, ze tez powalczą o awans - także 2015 rok moze byc pięknym rokiem!!!!

1922 - 3 maja 2015, 10:32:44 - *.play-internet.pl
Obiektywna ocena meczu:
Vrdoliak- pierwsza połowa tragedia, do zmiany zamiast Guilherme(chodź o poziomie brazylijczyka nie mogę się wypowiadać bo nie zauważyłem ani razu aby miał piłkę).
Obrona Legii- Pierwsza połowa dno bez końca, za dużo akcji Lecha przechodziło przez mury piłkarzy ze stolicy.
Bramka dla Lecha- Przypadek i tyle.
Zaur Sadajew- Dwie setki, zero pomysłu.
Gostomski- Jedno wielkie nieporozumienie, po za tym mijał się z piłką jakby to była obca osoba.
Bramki dla Legii- Prawidłowe, nie ma co polenizować. Gostomski błąd, Sagan bez spalonego.
Kibice Lecha i Legii- Szacunek za wspaniały doping dla jednych i drugich.
Teraz liczymy na pokonanie Legii za tydzień, niech wygra lepszy !

Widzew10 - 3 maja 2015, 10:51:46 - *.toya.net.pl
@obiektywni masz racje? przeciez ten final PP moglbyc rozegrany na PGE ARENA w Gdansku lub we Wroclawiu na Maslicach gdzie gra Slask,nie musialbyc koniecznie Stadion Narodowy? a tak to faworyzowana byla legia bo grala u siebie w Wawie na Stadionie Narodowym co z tego ze na wyjezdzie!

PN - 3 maja 2015, 11:01:01 - *.spidernet.pl
Wielu tu chyba przesadza z tym faworyzowaniem Legii bo mecz odbył się w Warszawie. Czyli według Was Lech ograłby nawet Real Madryt u siebie bo własny stadion powoduje taką przewagę, a na wyjeździe to dostaje nawet od 3 szczebla rozgrywek - bo nie u siebie. Czyli wychodzi na to, że umiejętności piłkarskie zależą tylko od miejsca gry?
No to biada wszystkim kierowcom co wyjadą poza swoją miejscowość, bo wtedy już na pewno się rozbiją - przecież jeździć umieją tylko u siebie.

sawek - 3 maja 2015, 11:12:57 - *.dynamic.chello.pl
Widzew10 - W każdym normalnym kraju w Europie finał krajowego pucharu rozgrywany jest w stolicy.

Arek - 3 maja 2015, 11:33:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ksg, Górnik 40 milion długu, komornik wjeżdża na trofea i jeszcze mu pzpn pomaga. To już na prawdę jest chore. I wcale nie będzie mi szkoda tego śmiesznego klubiku jak ktoś w końcu się za niego weźmie, bo on już dawno powinien po okręgówkach śmigać.

wloclawek - 3 maja 2015, 11:43:38 - *.15-3.cable.virginm.net
obejrzalem mecz i nie bylo ani faulu ani spalonego ! lech nie potrafil dobic legi w 1 połowie i to sie zemsciło . zeby wygrac to trzeba bramki strzelac a dzis kolejorz nie strzelił ani jednej !

ligeza - 3 maja 2015, 11:48:08 - *.play-internet.pl
poziom SŁABIUTKI I CIENIZNA ten mecz zwykła kopanina ,podawać celnie nie potrafią i wrzutka na pole karne niewiadomo do kogo to oddanie strata piłki,wywalić skorżę i wziąć trenera np z 4 ligi i napewno lepiej wytrenuje

Dwumecz - 3 maja 2015, 12:16:08 - *.debica231.tnp.pl
A może tak zapytać piłkarzy czy chcieliby zagrać dwumecz w finale czy może woleliby mieć choć raz w życiu szansę zagrać na narodowym bo na tym stadionie nie gra żadna drużyna ligowa co czyni finał dla piłkarza wyjątkowym ? W tamtym roku nie było Legi w finale to nikt tego nie kwestionował. A dwumecz ma też taką wadę że jak pierwszy mecz jakaś drużyna wygra np 3-0 to drugi mecz nie będzie już miał tej rangi. W Angli nawet półfinały grają na wembley i nikt tego nie kwestionuje. Tylko u nas jest lament bo w tym roku w finale grała Legia.

Widzew10 - 3 maja 2015, 12:38:15 - *.toya.net.pl
@sawek a co ma piernik do wiatraka,ze w innych krajach graja ok? u nas moga grac nie tylko na Narodowym? co w polsce jest tylko Stadion Narodowy:-) jakby Lech gral PP na swoim stadionie wygral by z Legia tez bylby faworyzowany bo gralby na swoim stadionie chociaz gralby na wyjezdzie? bylem w tym meczu za Lechem chociaz ich nie lubie tak samo jak Legii,chcialem zeby inna druzyna zdobyla PP nie ciagle legia? ale jak strzelila jedna bramke wiecej zdobyla puchar to gratulacje!!!

obiektywni - 3 maja 2015, 12:57:01 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
@dwumecz.Zgadzam się:warto zrobić sondę wśród piłkarzy czy wolą grać dwumecz w finale Pucharu Polski czy tylko jeden na warszawskim stadionie.Podobnie warto zapytać kibiców i działaczy klubowych/regionalnych związków bo w Krakowie,Poznaniu,Wrocławiu,Gdańsku,Białymstoku,Za
brzu itd. NIGDY nie będzie FINAŁU Pucharu Polski przy obecnie promowanej formule.Wystarczy,że wszystkie mecze o punkty w eliminacjach MŚ i ME są rozgrywane na Stadionie Narodowym w Warszawie.Polska to nie tylko stolica to również "prowincja" czy "wieś" jak to zostało wypowiedziane.

Dwumecz - 3 maja 2015, 13:10:21 - *.debica231.tnp.pl
A co do sprawiedliwości: to nie był to mecz na stadionie na którym na codzien gra Legia a biletów oba kluby miały chyba po tyle samo. A pikniki sie nie liczą. I jestem pewien że gdyby Lech wygrał to tematu by nie było

Dwumecz - 3 maja 2015, 13:13:16 - *.debica231.tnp.pl
Za rok nie będzie w finale Legi i bedzie dyskusja czemu zawodnikom odmawia się wyjątkowości grania na narodowym. Ja jako były piłkarz wolałbym grać finał tam niż na własnym stadionie

trrg - 3 maja 2015, 13:23:27 - *.adsl.inetia.pl
Żyro NIE dotknął piłki, co widać ze wszystkich stron i na każdej powtórce. Ale w Poznaniu nie robią takich telewizorów, ani nie mają takich okulistów, żeby pyra mogła to dostrzec. Pierdzielenie o spisku sędziów i dawaniu kartek na wniosek piłkarzy Legii świadczy tylko o tym, że straciliście nie tylko rozum, ale też wszelkie poczucie przyzwoitości. Wasze rozczarowanie rezultatem i to, że zbieracie manto od Legii już od dziesiątek lat (z małymi wyjątkami) obfituje wylewem frustracji i teksów tak durnych, że normalni ludzie w całej Polsce patrzą na was z zażenowaniem i politowaniem. Co miał zrobić sędzia po faulu Douglasa na Żyro - udawać, że nie widział łokcia lądującego na ryju Michała i że nie widzi krwi? Za takie coś powinna być OD RAZU czerwona, a nie cackanie się z bandziorem. A wy za to widzicie faul na Gostomskim, który wpieprza się na plecy graczowi Legii i wszystko cacy, bo "w piątce". Wyjmijcie mózgi z zamrażarek i zacznijcie ich używać, chyba że ktoś wam te zamrażarki rozmroził, bo prąd trzeba oszczędzać.
Naprawdę robicie wieś takimi wpisami.

Dominik - 3 maja 2015, 13:43:47 - *.icpnet.pl
młooody i trrg wy chyba jesteście za Legią ze takie bzdury mówicie :/ Ja jedynie mogę powiedzieć i taka jest prawda ze pierwszą połowę Lech był dobry a w drugiej Legia i tyle. Cieszcie się tym pucharem bo mistrz i tak będzie nasz

obiektywni - 3 maja 2015, 13:47:37 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
@dwumecz Temat to dopiero będzie gdy w finale Pucharu Polski w Warszawie spotkają się kluby z Trójmiasta,Krakowa,Górnego czy Dolnego Śląska.Jak to sobie wyobrażasz - wspólna podróż zwaśnionych kibiców tych klubów do Warszawy na finał?
No chyba,że sędziowie będą w półfinałach pilnowali aby nie było "niekorzystnego" składu finałowego ale to już wypaczanie charakteru rozgrywek o Puchar Polski. To nie podnosi prestiżu rozgrywek, to powoduje wystawianie rezerwowych składów.
Kończąc żeby nie przedłużać dyskusji.Dwumecz to najlepsze rozwiązanie - pod względem finansowym dla klubów,pod względem fair play,bezpieczeństwa,decentralizacji itd.W wielu krajach finały nie są rozgrywane tylko w stolicy (powyżej zestawienie) jednak najlepszym rozwiązaniem dla naszego Pucharu jest finałowy dwumecz.Robienie na siłę ze Stadionu Narodowego drugiego Wembley czy Parc de Princes mija się z celem.Kiedyś w Rosji car Piotr chciał mieć taką szlachtę jak na zachodzie i myślał,że jak rozkaże zgolić brody to bojarzy staną się wnet angielskimi lordami ;-) W podobny sposób działają obecne władze PZPN w temacie finału Pucharu Polski.

mlooody - 3 maja 2015, 14:17:58 - *.dynamic.chello.pl
Do Dominik:
Tak jestem kibicem Legii.
Tu się zgodzę. Lech gdyby miał bramkarza i napastnika za pewne by to spotkanie wygrał już w pierwszej połowie.Niestety piłka to suka.
Nie zmienia to faktu ,że wszystkie bramki i czerwona kartka są prawidłowe.

trrg - 3 maja 2015, 14:25:16 - *.adsl.inetia.pl
Dominik - bzdury piszę? To może jakoś tak bardziej konkretnie, bo twój przekaz, póki co, jest bardzo merytorycznie nędzny.

tak o - 3 maja 2015, 14:44:38 - *.cdma.centertel.pl
Słowo "spalony" zostało w komentarzach odmienione przez wszystkie przypadki.

czukacz - 3 maja 2015, 15:01:57 - *.static.edis.at
Nie będzie żadnego dwumeczu z finale Pucharu Polski. 2 lata temu rozgrywano finał w takiej formie i spotkało się to z krytyką środowiska, także pojawiły się głosy, że... to pod Legię. Dwumecze w finałach są reliktem przeszłości i nie mają racji bytu w dzisiejszej piłce, szczególnie przy napiętym do granic możliwości terminarzu przy lidze rozciągniętej na 37 kolejek, fazach pucharowych, rozgrywkach europejskich, przerwach na reprezentację. Forma pucharu i miejsce rozgrywania finału były konsultowane ze wszystkimi klubami, które wyraziły na to zgodę przed pierwszą edycją zreformowanych przez Bońka rozgrywek. Obawiam się, że jaka forma rozgrywek by nie była, to i tak okazałoby się, że jest pod Legię. Na pewno wszelcy obiektywni znaleźliby jakieś niesprawiedliwości w typie, że drużyna X miała na finał do miasta rozgrywania finału dłuższą podróż, a Legia krótszą, albo że losowanie było ustawione, albo terminarz ligowy ustawiony. Takim przypadkom już niestety nic nie pomoże. Nie ma ratunku.

lololololo - 3 maja 2015, 15:14:04 - *.telpol.net.pl
Jeszcze tylko wygrać Ligę, Zagłębie Sosnowiec awans i pięknie

obiektywni - 3 maja 2015, 15:42:44 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
@czukacz
W latach 2000-2006 siedmiokrotnie rozgrywano dwumecze w finale Pucharu Polski - ANI RAZU nie tryumfowała Legia.
Nie przypominam sobie krytyki dwumeczu w finale Pucharu Polski sprzed 2 lat.Jeśli przez 20 najbliższych lat Legia zagra powiedzmy 12-krotnie w finale PP to 12-krotnie będzie faworyzowana w związku z faktem,że rozegra mecz w swoim mieście.To nie ma nic wspólnego z fair play.
Przy napiętym kalendarzu rozgrywek każda godzina odpoczynku dla drużyny jest na wagę złota o czym mówił sam prezes Legii w kontekście powrotu piłkarzy Śląska do Wrocławia w ćwierćfinale.Polskie drużyny bardzo rzadko grają w europejskich pucharach na wiosnę,jeśli już to szybko odpadają.
Dla chcącego nic trudnego.Jeden dodatkowy termin na drugi mecz finałowy z pewnością w kalendarzu można znaleźć.Obydwa mecze w okolicach 1-3 maja.
Ciekawe jak wyglądały konsultacje Bońka z władzami klubów w sprawie miejsca rozegrania finału.EOT.

Paweł - 3 maja 2015, 16:10:09 - *.privacyrepublic.org
Mecz finałowy powinien być rozgrywany na neutralnym terenie gdzie oba zespoły będa miały taką samą drogę drogi jak i powrotu.Dla mnie jest niepojęte że zespół Lecha musi dojedżdzać do Warszawy bo tam snajduję się stadion Narodowy.A co mnie to interesuję, dla mnnie jako kibica innego zespołu trochę to śmieszy bo jak mają się czuć kibice i piłkarze z Poznania co muszą jechać do Warszawy ? czy w tym PZPN nie potrafią troszkę pomyśleć i zrozumieć że wyjazd był tylko zespołu Lecha a piłkarze jedynie sobie odbyli piechotkę po Warszawie by do niego dotrzeć.Boniek skończ już swoją prezesurę bo mnie już człowiek jak i cały PZPN denerwujecie i robicie z siebie cyrk na kółkach.Ten cały stadion to jedna wielka ściema ale jak ktoś wyżej napisał - trzeba go z czegoś utrzymać.

vald - 3 maja 2015, 16:14:26 - *.dynamic.chello.pl
@tak o
Jak po każdym meczu Legii, nic nowego.
@obiektywni
Piszesz "Przy napiętym kalendarzu (...)" i później "Jeden dodatkowy termin (...) można znaleźć".
Wg mnie to słaby pomysł. Już chyba lepiej byłoby rozgrywać na neutralnym terenie, w końcu stadionów jest sporo (tak się gra w Hiszpanii).
Z kolei w Anglii, Włoszech mecze grane są co roku na tym samym stadionie i londyńskie i rzymskie drużyny mają handicap. I jakoś wszyscy żyją. W Niemczech też co roku jest Berlin, chociaż tam Hertha jest trochę za cienka żeby z tego korzystać ostatnio.
Jak dla mnie finał na Narodowym ma sens. Tradycja i święto pojedynczego meczu finałowego - to nadaje klimat temu meczowi.

x - 3 maja 2015, 16:29:57 - *.icpnet.pl
a ja mam wole jak jest 1 mecz. przynajmniej był fajny wyjazd i dużo piro po drodze hehe nawet w przedziałach

Zyga56 - 3 maja 2015, 17:37:18 - *.opera-mini.net (*.117.82.11)
Finał Pucharu Polski był rozgrywany na terenie neutralnym a Lech był gospodarzem. Gdyby wygrał Lech to by tego tematu nie było. Lech przegrał na własne życzenie Kownacki mógł dwa razy pokonać bramkarza Legii i po jednej Sadajew i Hamalainem i było by 5-2 czyli pozamiatane.

Bomba!! (J - 3 maja 2015, 17:38:50 - *.free.aero2.net.pl
Jeżeli powtórzyłyby się wyniki z rundy zasadniczej tabela nakoniec sezonu będzie wyglądać następująco:
1. Lech 39
2. Legia 34
3. Śląsk 34 (gorsze wyniki bezpośrednich spotkań)
4. Jagiellonia 33
5. Lechia 32
6. Pogoń 31
7. Wisła 30
8. Górnik 27
LM: lECH. LE: LEGIA, ŚLĄSK, jAGIELLONIA

Piciu - 3 maja 2015, 18:00:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz w warszawie więc wynik wiadomo jaki musiał być ... brak słów !!!

Zyga56 - 3 maja 2015, 18:40:58 - *.117.82.11
Gdyby Lech w 28 kolejce wygrał w Łęcznej a nie zremisował 1-1 to mecz Lech - Legia byłby rozgrywany w Poznaniu.

Boa - 3 maja 2015, 19:29:00 - *.94.201.150
Przy pierwszej bramce to bardziej Gostomski faulował Saganowskiego niż Saganowski Gostomskiego. Nie ma tak, że w "piątce" jak ktoś dotknie bramkarza to jest faul więc nie piszcie bzdur. Przy drugiej bramce Żyro nie trafił w piłkę więc gdzie był spalony? Druga żółta niesłuszna? Żyro pewnie sam sobie leżąc nos złamał... Oj słowiki, słowiki wiecznie przegrani, wiecznie poszkodowani. Szkoda, że was wczoraj na narodowym być nie powinno tylko Błękitni i za to podziękujcie Gilowi... Bez honoru kibice. Ale macie szanse na vicedublet ;)

Boa - 3 maja 2015, 19:39:25 - *.94.201.150
Drużyny z Manchesteru czy Liverpoolu pewnie też w Anglii płaczą, że muszą dojechać do Londynu na finał pucharu. W końcu finał PP był świętem, a tutaj szukanie chorych wymówek dla swoich beznadziejnych wiecznie przegranych piłkarzy... Na pewno jakby finał PP odbył się na stadionie Warty to wtedy Lech grałby jak u siebie, nie? Kibicowsko to było mniej więcej po równo więc o co chodzi? A że za chwilę drugi mecz w Warszawie? A kto wam bronił wygrać z Górnikiem Łęczną? Kto wam kazał kończyć za Legią po raz 22 w ciągu ostatnich 23 lat? Spiski, spiski wszędzie spiski. Ja wiem, że życie wiecznie przegranego klubu nie jest łatwe, ale cóż taka wasza cała historia, taki klub...

Zerro - 3 maja 2015, 20:14:40 - *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
Wygrywa ten kto strzela gole, a o 1-dnego więcej strzeliła Legia. Koniec, kropka!

obiektywni - 3 maja 2015, 20:48:11 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
@bombaJ - Twój post stał się kanwą do refleksji (patrz drugi akapit)
Przeglądając europejskie ligi wychodzi,że;
Finały na RÓŻNYCH stadionach w kraju (czyli "na wsi") preferowane są w następujących państwach: Austria,Cypr,Hiszpania,Bułgaria,Szwecja,Czechy,Sło
wacja,Serbia,Węgry,Rosja,Ukraina,Turcja
POZA STOLICAMI (czyli również "na wsi") finały krajowych pucharów rozgrywane są jeszcze w Portugalii (Jamor) i Holandii (Rotterdam)
Finały w STOLICACH: Anglia,Francja,Niemcy,Belgia,Norwegia,Dania,Grecja
,Szwajcaria oraz Włochy od 6 lat.Wcześniej przez kilkadziesiąt lat w Italii były dwumecze,które rozgrywane są obecnie w Chorwacji.Tak więc nie ma reguły.Każdy krajowy związek szuka najodpowiedniejszej formuły dla swojej klubowej piłki.

PZPN wprowadził już niespotykany nigdzie indziej w Europie FORMAT rozgrywek EKSTRAKLASOWYCH, więc argument o tym,że DWUMECZE w finale krajowego pucharu nie są nigdzie rozgrywane,jest w tym sensie chybiony.Te same argumenty,które przyświecały reformie ekstraklasy można zastosować w przypadku idei rozgrywania dwumeczów w finale Pucharu Polski (plus oczywiście kilka wcześniej wspomnianych korzyści z naczelną ideą fair play i równych szans).


To jest znacznie poważniejszy temat niż błąd bramkarza,spalony,błędy sędziego i tym podobne.To dotyczy kwestii systemowych.
Nie może być tak,że przez kilkadziesiąt lat jeden klub będzie miał zapewnioną możliwość rozgrywania swoich finałów Pucharu Polski w swoim mieście.Ten wniosek to nie jest jakaś wielka filozofia.Wystarczy odrobina wyobraźni.
I jeszcze jedno;jeśli ktoś ciągle powołuje się na Londyn i Wembley to proszę pamiętać,że w samej metropolii jak i okolicach jest min. KILKANAŚCIE potencjalnych klubów - beneficjentów finałów rozgrywanych w stolicy UK.W Polsce beneficjent jest zasadniczo jeden.
Dodatkowo - najbogatszymi klubami w Anglii,Niemczech i Włoszech nie są te ze stolicy.
Chyba już wreszcie temat został gruntownie wyczerpany ;-)

Mikołaj - 3 maja 2015, 21:15:45 - *.175.241.176
Gratulacje z Sosnowca.

kopia - 3 maja 2015, 21:19:21 - *.xdsl.centertel.pl
Wyczerpałeś temat ale nikogo nie przekonałeś . Zasady są równe dla wszystkich a mecz na stadionie narodowym na którym gra reprezentacja i teraz jest na nim rozgrywany PP co jest nobilitacją i zaszczytem dla piłkarzy niezależnie od klubu . Dobranoc

Dominik - 3 maja 2015, 21:45:10 - *.icpnet.pl
widać to że jesteś za Legią Młooody i trg ale cieszcie sie póki możecie bo chyba nieprzekupicie meczu za tydzień co?

Piaseczno - 3 maja 2015, 22:22:55 - *.158.222.226
Całe Piaseczno się smuci :-( No ale co zrobić, ustawka pod pupilków stolca...

trrg - 3 maja 2015, 23:00:39 - *.adsl.inetia.pl
Dominik, myślałem ze masz coś rzeczowego do powiedzenia, liczyłem na jakieś argumenty, cokolwiek z sensem, ale ty jesteś zaledwie głupim ćwokiem. Nie masz nic do powiedzenia, oprócz głupawej poznańskiej melodyjki,bezmyślnie klepanej przez frustratów, którzy dostali w buźkę i jest im niewymownie głupio.

nyrol - 3 maja 2015, 23:14:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na Wildzie Bez Zmiany !!!Warta Tylko Warta a leszcze z lecha gimbaza i same laski na pucharze Legia Was Skroiła na maxa janusze z landu!! Derby 16.05.2015 Tylko Warta !!!

nyrol - 3 maja 2015, 23:52:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no janusze co Warta 1912 Poznań PIS SKINS Wiadomka warta Rodowita Derby w 4 lidze ale was bedzie amicarzy!!!!!!!!!!!

theman - 4 maja 2015, 4:30:30 - *.hsd1.il.comcast.net
Mecz cieniutki ,obie druzyny nie potrafia zagrac fajnej akcji ,gole z przypadku,Gostomski zenada ,lawka i to na dlugo,mozna blad popelnic ale on popelnial je non stop ,przy kazdym dosrodkowaniu,Skorza zdjal Pawlowskiego kiedy to on ciagnal Lecha:P

Bomba!! (J - 4 maja 2015, 10:19:59 - *.free.aero2.net.pl
grupa spadkowa:
9. PODBESKIDZIE 33
10. CRACOVIA 32
11. KORONA 30
12. PIAST 30
13. ZAWISZA 28
14. GÓRNIK 26
15. GKS 23
16. RUCH
CZYLI SPADEK GKS i RUCH

kk - 4 maja 2015, 16:26:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
Będą kary za race ?

Boinek - 4 maja 2015, 16:33:58 - *.centertel.pl
za ciskanie prezesi kibicow w czynie charytatywnym powinni zrobic oprawe na kadrze z flagami nawet bez dopingu o "PZPN..."

mos - 4 maja 2015, 16:42:38 - *.centertel.pl
Klubu nie zamkną , ale jakby zbrakło Gdańskowi do europejskich pucharó to mogą wykluczyć Poznań, za taka próbe podpalenia boiska

Dudson - 4 maja 2015, 18:56:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Boli mnie, że klub, którem kibicuję znowu wygrywa dzięki sędziemu. Spalony ewidentny przy bramce Sagana (co z tego, że Żyro nie zagrał, Sagan i tak palił). Legia jest na tyle mocna, że może wygrywać trofea ucziciwie, a tak, tylko niesmak pozostaje...

@Dudson - 4 maja 2015, 20:39:16 - *.dynamic.chello.pl
@Dudson jak to? Przecież Lech nie wygrał, to Legia wygrała

needle - 5 maja 2015, 0:15:32 - *.adsl.inetia.pl
Zazwyczaj krytykowałem kibiców LECHA, a LEGII także, choć za co innego za zachowanie na wyjazdowych meczach
Tym razem same bravka się należą
A mecz...?
Przez meczem typowałem );) i karne dla LECHA
Dla mnie zawodnikiem meczu był Arujuuri, który wyeliminował Sagana z gry, a to naprawdę niełatwe
Defensywa LEGII niezbyt mnie przekonywała, ale LECH nie strzelił żadnej bramki jednak
Kompromitacja meczu => Trałka, nie rozumiem czemu jest kapitanem, a bramkarz...znacznie słabszy powiedzmy od Malarza; Poznaniaków stać na lepszego, prawda...?
IGła

k-f - 5 maja 2015, 12:07:52 - *.centertel.pl
Tyle narzekania na ekstraklase, a tragedia w nizszej lidze.
Jakby nie dopuszczono klub do tamtego szczebla licencyjnie nie doszloby do dramatu. Nie ma co obarczac ani zmarlego kibica , ani policjanta na rozkaz, ale jak administracja bedzie zamykac tylko boiska dla kibicow to znowu ktos wejdzie, albo przyjedzie (jak przeniosą) i dobrze jak po obu stronach wyjdą z tego żywi . Na co to porowokowac tak komisariaty, zeby sie przekonac. Klub bez odpowiedniej infrastruktury ktory nie pomiesci gosci w liczbie minimum 500 mogliby pozwalac grac w roli gospodarze w pucharze do szczebla wojewodzkiego . Nie robmy paranoi w panstwie zeby ściagac sluzby na cos takiego w liczbie wiekszej niz na granicy . W takim wypadku tak jak nie zabrania sie kazdemu TIRowi jezdzenia po drodze , bo ktos zlamal przepis tak zamykanie legalnego biznesu na trybunach to rubierze odmętów szaleństw. Jak działacze nie spełnią wymogów mogą grać w okregowce .
Zanim pojawi sie larum, zeby ochrona zalatwiala sobie dodatkowo robote to niech stoja na autostradach i sprawdzają czy prosta droga .
Za te pieniadze kluby moga sie promowac, regiony, PZPNy

rubież - 5 maja 2015, 12:32:40 - *.centertel.pl
I w klubach jak w rodzinie, nie tylko bywa sielanka wszędzie .

FanL - 5 maja 2015, 18:19:18 - *.snydernet.net
Puchar już mamy,na mistrza Polski czekamy,puchar już mamy, na mistrza Polski czekamy !!

@Rydułtowy - 5 maja 2015, 18:43:30 - *.adsl.inetia.pl
Wracaj do szkoły bo z Orfografii 1+ !!! dzieciaku 10letni przegrany fanie Lecha

Czester - 5 maja 2015, 19:44:21 - *.czeladz.vectranet.pl
Spalony byl Zyro absorbuje uwage bramkarza. Naszym komentatora sie przypomina o tym dopiero jak sedzia odgwizda wtedy jest a moze sedzia patrzyl na akcje pod katem bramkarza.

a - 6 maja 2015, 21:37:16 - *.livetim.timbrasil.com.br (*.20.254.234)
kapeć

artikks - 7 maja 2015, 7:43:21 - *.piastlan.net
do 3-razy sztuka.......

artikks - 7 maja 2015, 7:55:09 - *.piastlan.net
do 3-razy sztuka.......

Artos - 7 maja 2015, 11:57:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
pewnie byście wygrali jakby sędziował gil, tak jak w półfinale z amatorami z Stargardu;D a tu placek pyrki;P Tylko Legia! Pozdro z Szczecina.

Rysiek 55 - 7 maja 2015, 16:36:02 - *.117.82.11
Żyro absorbuje uwagę bramkarza tylko że Żyro nie był na spalonym.

janusz lon - 12 maja 2015, 11:26:44 - *.29.164.242.threembb.co.uk
Lech zdechl

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas