[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


17 lipca 2015, 12:07:48 - koofel
LM: Sarajevo/Lech - Basel

Dzisiaj w Nyonie odbyło się losowanie III rundy eliminacyjnej Ligi Mistrzów. Jeśli Lech Poznań wyeliminuje bośniacki FK Sarajevo, zagra z FC Basel 1893 ze Szwajcarii. Ewentualne pierwsze spotkanie odbędzie się w Poznaniu.

Mecze tej rundy odbędą się 28-29 lipca i 4-5 sierpnia. W pierwszym spotkaniu II rundy Lech wygrał na wyjeździe z FK Sarajevo 2-0, a rewanż zaplanowano na 22 lipca na godz. 20:45.

FC Basel 1893 to obecny mistrz Szwajcarii i finalista krajowego pucharu. W 36 spotkaniach ligowych zgromadził 78 punktów (24 zwycięstwa, 6 remisów, 6 porażek). Nowy sezon w lidze szwajcarskiej startuje w nadchodzący weekend. Basel pierwszy mecz zagra w niedzielę u siebie z FC Vaduz.

W przeszłości w szwajcarskim klubie występował obecny pomocnik Lecha Darko Jevtić.

Liga Mistrzów 2015/2016

Football Club Basel 1893

Data założenia: 15 listopada 1893
Barwy: niebiesko-czerwone
www: http://www.fcb.ch
Prezes: Bernhard Heusler
Trener: Urs Fischer
Stadion: St. Jakob-Park (38512 miejsc)

Sukcesy:

1/4 finału Pucharu Europy - 1973/74
1/2 finału Ligi Europy - 2012/13
finalista Pucharu UEFA Intertoto - 2001
mistrzostwo Szwajcarii - (18x) - 1952/53, 1966/67, 1968/69, 1969/70, 1971/72, 1972/73, 1976/77, 1979/80, 2001/02, 2003/04, 2004/05, 2007/08, 2009/10, 2010/11, 2011/12, 2012/13, 2013/14, 2014/15
Puchar Szwajcarii - (11x) - 1932/33, 1946/47, 1962/63, 1966/67, 1974/75, 2001/02, 2002/03, 2006/07, 2007/08, 2009/10, 2011/12
Puchar Ligi - (1x) - 1972

Kadra:

Bramkarze: 1. Tomáš Vaclík (29.03.89, Czechy), 18. Germano Vailati (30.08.80), 23. Mirko Salvi (14.02.94, Szwajcaria/Włochy).

Obrońcy: 3. Adama Traoré (03.02.90, Wybrzeże Kości Słoniowej/Australia), 4. Philipp Degen (15.02.83), 5. Michael Lang (08.02.91), 6. Walter Samuel (23.03.78, Argentyna/Hiszpania), 15. Iwan Iwanow (25.02.88, Bułgaria), 16. Manuel Akanji (19.07.95, Szwajcaria/Nigeria), 17. Marek Suchý (29.03.88, Czechy), 19. Behrang Safari (09.02.85, Szwecja), 26. Daniel Høegh (06.01.91, Dania).

Pomocnicy: 7. Luca Zuffi (27.03.90), 8. Birkir Bjarnason (27.05.88, Islandia), 10. Matías Delgado (15.12.82, Argentyna/Hiszpania/Włochy), 20. Veljko Simić (17.02.95, Serbia), 22. Zdravko Kuzmanović (22.09.87, Serbia/Szwajcaria/Chorwacja), 25. Derlis González (20.03.94, Paragwaj), 27. Musa Araz (17.01.94, Szwajcaria/Turcja), 28. Robin Huser (24.01.98), 33. Mohamed Elneny (11.07.92, Egipt), 34. Taulant Xhaka (28.03.91, Albania/Szwajcaria), 39. Davide Callà (06.10.84, Szwajcaria/Włochy).

Napastnicy: 11. Shkëlzen Gashi (15.07.88, Albania/Szwajcaria), 14. Yōichirō Kakitani (03.01.90, Japonia), 21. Marc Janko (25.06.83, Austria), 36. Breel Embolo (14.02.97, Szwajcaria/Kamerun), 38. Albian Ajeti (26.02.97, Szwajcaria/Kosowo).

Historia meczów polsko-szwajcarskich w europejskich pucharach:

1971/72 - PUEFA - I - FC Lugano - Legia Warszawa - 1-3, 0-0
1981/82 - PZP - II - Legia Warszawa - Lausanne-Sports - 2-1, 1-1
1982/83 - PUEFA - II - Śląsk Wrocław - Servette FC Genewa - 0-2, 1-5
1986/87 - PZP - II - GKS Katowice - FC Sion - 2-2, 0-3
2002/03 - PUEFA - I - Servette FC Genewa - Amica Wronki - 2-3, 2-1
2005/06 - PUEFA - E2 - Legia Warszawa - FC Zürich - 0-1, 1-4
2005/06 - PUEFA - E2 - Grasshopper-Club Zurych - Wisła Płock - 1-0, 2-3
2006/07 - PUEFA - G - Wisła Kraków - FC Basel 1893 - 3-1
2008/09 - PUEFA - E2 - Lech Poznań - Grasshopper-Club Zurych - 6-0, 0-0

Bilans: 9 starć - 5 wygranych rywalizacji polskich drużyn.

Ketald - 17 lipca 2015, 12:08:22 - *.eaw.com.pl
Co za łysol!

qb - 17 lipca 2015, 12:08:23 - *.prointegra.com.pl
Najlepiej...

eh - 17 lipca 2015, 12:08:26 - *.mmpnet238.tnp.pl
no to pozamiatane niestety

niklasdi - 17 lipca 2015, 12:08:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajnie!!!

--- - 17 lipca 2015, 12:08:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ulalala

lol - 17 lipca 2015, 12:08:37 - *.vtelecom.pl
Wiedziałem, że tak będzie.

Tomo - 17 lipca 2015, 12:08:37 - *.150.158.166.internetia.net.pl
Pograne :P

Darek - 17 lipca 2015, 12:08:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pięknie, jak się chce grać w LM to trzeba wygrywać z najlepszymi

KKS - 17 lipca 2015, 12:08:37 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Najgorzej jak można było ;p

jaco - 17 lipca 2015, 12:08:41 - *.business.static.vectranet.pl
Ja pierdziele, najgorzej.

FATUM - 17 lipca 2015, 12:08:42 - *.kalisz.mm.pl
No to po zabawie!!!

ASAD - 17 lipca 2015, 12:08:44 - *.bielskpodlaski.mm.pl
Fajne losowanie... -.-

kibic - 17 lipca 2015, 12:08:45 - *.63.109.20
pozamiatane

Anton - 17 lipca 2015, 12:08:46 - *.88-199-146.vspace.pl
ale pech ;/ Lech z Basel nie ma najmniejszych szans. Pozostaje walka o LE. Szkoda...

Pankleks - 17 lipca 2015, 12:08:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i już

werdinho - 17 lipca 2015, 12:08:50 - *.189.136.193
no to pozamiatane

kuchenkorz - 17 lipca 2015, 12:08:51 - *.mtk-tv.pl
hehehe

as - 17 lipca 2015, 12:08:53 - *.243.143.202
yeeeeessss !!!

Hans - 17 lipca 2015, 12:08:56 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
No to Liga Mistrzów chyba odłożona w planach o rok...

typowy oci - 17 lipca 2015, 12:08:58 - *.play-internet.pl
przeciez lech nie przejdzie sarajewo

dex - 17 lipca 2015, 12:09:01 - *.tktelekom.pl
Pozamiatane....

Robson - 17 lipca 2015, 12:09:04 - *.adsl.inetia.pl
No to prawdopodobnie po Lidze Mistrzów w tym roku...

Pitteros - 17 lipca 2015, 12:09:04 - *.89-22-37-175.matrix-net.pl
To zbyt piękne hehe. Ale jak z nimi wygrają to Liga Mistrzów pewna

Szkoda - 17 lipca 2015, 12:09:08 - *.dynamic-ra-1.vectranet.pl
Krótka była ta przygoda Lecha z LM.

(L)egia - 17 lipca 2015, 12:09:12 - *.ip-167-114-118.net
brawo

vald - 17 lipca 2015, 12:09:12 - *.180.200.6
Ale wylosowali... To widzimy się w IV rundzie eliminacji LE.

wski - 17 lipca 2015, 12:09:14 - *.23.106.66

jak zawsze pod gore, no ale z drugiej strony jak odpadna nikt im nic nie powie...

Lmm - 17 lipca 2015, 12:09:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Najgorzej jak szło oby Lech dał radę

r - 17 lipca 2015, 12:09:33 - *.inet-siec.pl
Nie ma szans. Ktoś spróbuje znów za rok

wesz - 17 lipca 2015, 12:09:40 - *.ip.dobranet.pl
Dodatkowo pierwszy mecz u siebie. I cały misterny plan w pi**u

k - 17 lipca 2015, 12:09:45 - *.internetia.net.pl
bez kitu, pierwsza losowanie tego dnia .. szybko łysy z okularnikiem pozamiatali

toruniak - 17 lipca 2015, 12:09:46 - *.torun.mm.pl
Ha ha ha ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaa.....i kolejny rok bez polskiej drużyny w LM!!!! :D

kris - 17 lipca 2015, 12:09:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to po Lechu... Gorzej się nie dało. Całe szczęście że odpadnięcie z eliminacji Ligi Mistrzów w III rundzie daje miejsce w kwalifikacjach Ligi Europejskiej. Ale takie losowanie to dla każdego polskiego klubu byłoby tragedią...

demonek - 17 lipca 2015, 12:09:55 - *.dynamic.chello.pl
Nie do uwierzenia albo Wisła trafiała w el.LM na Real lub Barcelonę a teraz Lech trafił na Basel. Chyba to celowo jest ustawione,żeby polskie kluby nigdy nie zagrały już w lidze mistrzów.

Shurik - 17 lipca 2015, 12:10:03 - *.dynamic.mm.pl
Chcesz się dostać do LM? To pokonaj najlepszych! Nie ma co płakać, bo Lech jest w bardzo dobrej formie i wbrew pozorom może mieć szanse na awans do następnej rundy.

CIUPAK1 - 17 lipca 2015, 12:10:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja natomiast wierzę w powodzenie.

DeMax - 17 lipca 2015, 12:10:40 - *.nova-trading.com
Trzeba było nie być frajerami przez ostatnie 2 lata w pucharach, to dziś byliby rozstawieni...

wlodzio - 17 lipca 2015, 12:10:41 - *.185.43.204
Dlaczego tak jest! Nie wierzę w to po prostu. W II rundzie najgorszy rywal i teraz to samo. To jest draństwo. A leszcze takie jak Apolele, Bate i inne będą mieć znowu frajerów.

Judi - 17 lipca 2015, 12:10:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A sie nie ździwcie ,bo Lech z Basel wygra! Zobaczycie.

vald - 17 lipca 2015, 12:10:46 - *.180.200.6
Jeszcze dziś będzie Legia - Vitesse, zobaczycie.

ondrej - 17 lipca 2015, 12:11:15 - *.adsl.inetia.pl
odpadliśmy. Większego pecha Lech w losowaniach mieć nie mógł. Na LM poczekamy co najmniej 21 lat

x - 17 lipca 2015, 12:11:21 - *.centertel.pl
Basel właśnie wygrał sparingi z PSV i Bayerem Leverkusen...

Kwiatek - 17 lipca 2015, 12:11:37 - *.dynamic-ww-1.vectranet.pl
Moim zdaniem Lecha stać na niespodziankę. Przynajmniej powinien być ciekawy dwumecz.

Tukat - 17 lipca 2015, 12:11:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pamiętam jak Legia wylosowała Celtic i każdy mówił że legia przegra z kredesem... wiemy jak się skończyło więc kiedy piłka w grze to wszystko możliwe.

kajak - 17 lipca 2015, 12:11:53 - *.play-internet.pl
no to pograne zaś baty i nie ma co marzyć o skoku w rankingu :/

Kuba - 17 lipca 2015, 12:11:55 - *.ygm.cc
HAHA O KURDE Ja to mam jednak dar przewidywania :]]]]]]

kiciakks - 17 lipca 2015, 12:12:02 - *.adsl.inetia.pl
No to czekamy kolejny rok aż Legia wygra Ekstraklasę i wejdzie do LM

hultaj - 17 lipca 2015, 12:12:07 - *.dynamic.chello.pl
Ja nie chcę nic mówić, ale ostatni raz kiedy polska drużyna zagrała z Basel, to była Wisła i wygrała 3-1, do dziś pamiętam tę bajeczną bramkę Jeana Paulisty

spec - 17 lipca 2015, 12:12:19 - *.13.235.43.koba.pl
no to wszystko jasne, moze za rok uda się awans do LM

sdfg - 17 lipca 2015, 12:12:23 - *.toya.net.pl
Ja nie rozumiem takiego toruniaka. Z czego tu się cieszyć? :/ Cebulak

qen - 17 lipca 2015, 12:12:26 - *.interduo.pl
jak lech nei przejdzie basel to w lidze mistrzów nie ma czego szukac, bo jaki sens ma LM kiedy lech ma problemy z basel? z chelsea czy realem dostałby 5;0 i tylko wstyd by był..

bbb - 17 lipca 2015, 12:13:16 - *.nidzica.vectranet.pl
po zabawie jeszcze pierwszy mecz u siebie kolejny rok bez LM

spec - 17 lipca 2015, 12:13:31 - *.13.235.43.koba.pl
Basel dzis a Basel kiedys to inna bajka, dzisiejszy basel a dzisiejszy celtic to tez inna bajka, to jest świetna drużyna

Mikson - 17 lipca 2015, 12:13:50 - *.adsl.inetia.pl
Nie mamy w tym roku szczęścia w losowaniach. Pewnie w LE będzie podobnie. Bardzo małe szanse z Basel, jedyna nadzieja, że Lech w przeszłości potrafił walczyć z lepszymi, w sumie szło mu nawet lepiej niż z ogórkami.

szczur - 17 lipca 2015, 12:13:51 - *.20.55.87
Przerąbane. Tylko my, Węgrzy i Serbowie od wielu lat nie możemy wprowadzić drużyny do LM. I teraz znowu.

kris - 17 lipca 2015, 12:13:55 - *.dynamic.chello.pl
Extra tak sobie wymarzyłem Nawet LE nie będzie

nick - 17 lipca 2015, 12:14:13 - *.ip-92-222-26.eu
Najlepszy piłkarz Basel, środkowy obrońca Fabian Schar odszedł do Hoffenheim. To tak na pocieszenie.

Kolos - 17 lipca 2015, 12:14:14 - *.dynamic.chello.pl
Tak samo gadane było jak Lech z Juve i MC w grupie

toruniak - 17 lipca 2015, 12:14:57 - *.torun.mm.pl
@sdfg, bo przynajmniej obciachu niebędzie nasza liga jest poziomem jeszcze daleko za murzynami i zobaczycie to w meczu przeciwko Basel....

zl82 - 17 lipca 2015, 12:15:03 - *.146.81.113.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
kolejny rok marzeń o LM pozostał nam.

wuj - 17 lipca 2015, 12:15:34 - *.static.korbank.pl
Jeżeli mamy w kwalifikacjach przegrać z Basel to chyba znak że do LM się zespół nie nadaje. No bo po co awansować, zeby ile potem dostawać z MU, Realem, Bayernem, czy Barceloną? Po 5:0?

hoho - 17 lipca 2015, 12:15:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@szczur mylisz się... Tylko my...
Skorża ma szczęście do wylosowania najtrudniejszych zespołów (Barca, Totenham, Basel)

szymens - 17 lipca 2015, 12:15:45 - *.gli.3s.pl
W ogól w tej edycji pucharów losujemy ciągle najmocniejszych możliwych przeciwników. Nawet Legia mimo rozstawienia zamiast trafić na ogórków z Malty trafiła na Rumunów, czy też Śląsk mimo rozstawienia na IFK a nie jakąś drużynę z Łotwy choćby. Lech też najgorzej jak można było Sarajewo a teraz Basel. Maskakra. Trzymam kciuki, będzie ciekawie.

Zahhovak - 17 lipca 2015, 12:16:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@szczur, przecież Debreczyn grał kilka lat temu w LM.

roro - 17 lipca 2015, 12:16:11 - *.icpnet.pl
No to powtórka z Grasshopers Zürich - w Poznaniu 6:0, potem 0:0!

skubi01 - 17 lipca 2015, 12:16:26 - *.icpnet.pl
odpadali z ogórkami, to może się zmobilizują na Basel. NSNP!

KCH - 17 lipca 2015, 12:16:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Klątwa łysego z uefy trwa dalej
Z drugiej strony to mało sprawiedliwe jak Lech się leje z FC Basel a do grupy awansują pionki typu Apoel albo Maribor

bu - 17 lipca 2015, 12:16:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najpierw najlepszy z nierozstawionych
TERAZ Najlepszy z rozstawionych
POZDRO!!!!

bbb - 17 lipca 2015, 12:17:05 - *.nidzica.vectranet.pl
@szczur ja pamietam że Debreczyn i Partizan niedawno grały w LM

rob_sad - 17 lipca 2015, 12:17:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kurde, jak długo można mieć pecha w losowaniach ?!?
Nie dość, że gdy Lech zdobywa MP to akurat w el.LM potrzeba do rozstawień wysokich współczynników (czasem nawet 2x wyższych niż np rok wcześniej lub później), to jeszcze te losowania.

the - 17 lipca 2015, 12:17:13 - *.centertel.pl
W Poznaniu niech podziekuja Mariuszowi Rumakowi za brak rozstawienia.

MmaUfcKsw - 17 lipca 2015, 12:17:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
debile co pisze ze poziamiatane i po zabawie nie znaja sie na pilce lech nie jest gorszy od basel

piter (L) - 17 lipca 2015, 12:17:51 - *.static.ip.netia.com.pl
super

aa - 17 lipca 2015, 12:17:57 - *.k.omnitec.pl
szkoda...myslalem ze dociagna do 4 rundy i zagraja bez stresu bo grupe w LE juz by mieli...a tu jeszcze trzeba grac o grupe ;(
Lech powinien zaczac sie szykowac na koniec sierpnia na walke o LE, pytanie czy utrzyma forme do tych meczy????

kris - 17 lipca 2015, 12:18:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Philipp Degen, Behrang Safari, Matías Delgado, Zdravko Kuzmanović, Mohamed Elneny, Taulant Xhaka, Birkir Bjarnason, Marc Janko, Derlis González to piłkarze Basel i z taką drużyną ma wygrać Lech. Heh niepoprawni optymiści... Nie ma takiej opcji żeby jakakolwiek drużyna z Polski była w stanie obecnie pokonać Szwajcarów.

@do MmaUfc - 17 lipca 2015, 12:18:43 - *.elartnet.pl
hhahahahahaha

kks - 17 lipca 2015, 12:18:49 - *.static.ip.netia.com.pl
szanse są 60 do 40 dla basel oby linnety i kownacki się zdążyli wykurować legia za skorży ograła gaziatekspor i spartak :D więc szanse są jak lech zagra jak za najlepszych czasów to spokojnie wyeliminuje basel i najgroźniejszego rywala w eliminacjach.

Sperone - 17 lipca 2015, 12:18:54 - *.direct-adsl.nl
dlaczegoooooooooooo ;/

wars - 17 lipca 2015, 12:18:58 - *.icpnet.pl
Z punktu widzenia Leśniodorskiego i wyznawców (L),
to paradoksalnie najgorszy możliwy wynik losowania.

kiki - 17 lipca 2015, 12:20:10 - *.pppoe.covernet.pl
nie ma co plakac zawczasu...przypomne Man City,Juventus...tez byly poza zasiegiem..trzeba twardo z nimi,bez respektu,powodzenia

Michu - 17 lipca 2015, 12:20:22 - *.opera-mini.net (*.254.198.34)
Ja tylko chce przypomniec, ze nie z takimi zespolami Lech wygrywal, ale wiekszosc z was ma krotka pamiec.

sdfg - 17 lipca 2015, 12:20:31 - *.toya.net.pl
@szczur Serbowie mieli w 2010 a Węgrzy w 2009. My w... 1996. Nie ma się co piłkarsko do Serbów i Węgrów porównywać. Raczej do Kazachstanu, Litwy czy innej Finlandii.

Specman - 17 lipca 2015, 12:21:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech łatwe losowanie, 90% szans na awans.

denkowiak - 17 lipca 2015, 12:21:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech ma to na co zapracował sobie przez ostatnie 4 sezony -kiepskie występy w rozrywkach europejskich - odpadnięcia z wstępnych rundach kwalifikacyjnych. Marna gra w Europie = Niski ranking = kiepskie rozstawienie = kiepskie losowanie

przemo_lod - 17 lipca 2015, 12:21:35 - *.retsat1.com.pl
Rywal Lecha w przeszłości grał w Pucharze UEFA z Wisłą Kraków i przegrał 1:3. Zobaczymy jak to będzie teraz.

Wronescu - 17 lipca 2015, 12:21:38 - *.155.53.185.ajc.com.pl
Moje pytanie: czy Basel to coś jak Real,Barcelona,MU czy Bayern?Bo tak wynika z waszych wypowiedzi.Uważam że przesadzacie i tacy Ukraińcy czy Rosjanie wciągnęliby Basel nosem

jarigol - 17 lipca 2015, 12:21:39 - *.smslowianin.pl
spoko, może za rok się uda ;) akurat będzie okrągła rocznica awansu do LM hahahaha

ver - 17 lipca 2015, 12:21:42 - *.warszawa.vectranet.pl
Rok temu też Legię przed Celtikiem spisywano na straty. Jeśli kibice boją się Bazylei to po co w ogóle startować w eliminacjach LM? Ja jakoś jestem o to spokojny że Lech znajdzie się w IV rundzie eliminacyjnej.

kris - 17 lipca 2015, 12:21:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaka powtórka z GZ?? Przecież tamta drużyna była o wiele słabsza od obecnego Basel. To nawet nie ma porównania. Trzymam kciuki za polskie drużyny, ale nie ma takiej opcji żeby Lech awansował. Oby Lechowi jak najlepiej wiodło się w Lidze Europejskiej.

hultaj - 17 lipca 2015, 12:21:52 - *.dynamic.chello.pl
@rob_sad Lech sobie sam może pluć w brodę, jakby nie odstawiał cyrków z Żalgirisami i Stjarnanami w ostatnich latach to miałby dziś te 2 punkty więcej w rankingu potrzebne do bycia wśród rozstawionych. Wtedy pecha nie było w losowaniach, tylko szczęście, nie dało się rady, to trzeba teraz tyrać, tak skonstruowany jest świat. Ale może chłopaki dadzą radę, jak nie rozstawieni będą w czwartej rundzie el. LE. Jak i tym razem Lech nie da rady, to Bóg mu już tego nie wybaczy. Lech runie na dno w rankingu. Forza Skorza!

NS - 17 lipca 2015, 12:22:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Będzie bardzo trudno ale szansa jest. Niech Lecj pokaże co potrafi to wygra.

rfał - 17 lipca 2015, 12:22:24 - *.30.105.136.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Chcecie Ligi Mistrzów, a boicie sie Basel....Juz teraz "straszne losowanie" na etapie III rundy...tylko Wam gratulować "znawcy"

Many - 17 lipca 2015, 12:22:31 - *.135.180.129
Redakcjo, 2 pytania:
1) losowanie 4 rundy eliminacji bedzie pewnie po 1 meczu to wtedy w wypadku zwyciestwa Lech "korzysta" z rozstawienia Basel (o ile awansuje)?
2) W ostatniej rundzie tez sa podzialy na grupy? Liczylem ze Lech trafi na np. Apoel, a dali ich do innej grupy. Czy od tego momentu gra toczy sie z zespolami z jednej grupy i nie mamy szans trafi np. na Apoel w 4 rundzie?

rob_sad - 17 lipca 2015, 12:22:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przez ostatnie 3 lata 3x silnych nierozstawionych, którym akruat rozpoczął się pęd do sukcesu, potem najsilniejsze z nierozstawionych Sarajewo i najsilniejsze Basel. Legia silnych Rumunów, a Śląsk silnych Szwedów. Śmierdzą mi te losowania, bo gdyby policzyć pozycję naszych klubów i pozycję odpowiadających im przylosowywanych partnerów to mam wrażenie, że wyjdzie jakieś nieprawdopodobnie niskie prawdopodobieństwo, że to jest w ogóle możliwe.

Raul - 17 lipca 2015, 12:23:10 - *.8-4.cable.virginm.net
Załóżmy, że Leszek przejdzie Basel to czy w IV rundzie przejmie ich współczynnik i będzie rozstawiony?

hubal - 17 lipca 2015, 12:23:22 - *.play-internet.pl
Uważam, że Lech ma potencjał, żeby skutecznie powalczyć z Basel. Sezon dopiero się rozkręca, na pewno Szwajcarzy nie prezentują jeszcze najwyższej formy. Z drugiej strony jeżeli nasza drużyna ma w końcu zagrać w LM to właśnie kosztem takich drużyn jak Basel, innej możliwości nie ma. Więcej wiary w Lecha. Jako kibic GKS-u Bełchatów trzymam za was kciuki.

Mizer06 - 17 lipca 2015, 12:23:33 - *.icpnet.pl
No cóż, nawet losowanie nie ułatwia nam tej drogi do wymarzonej LM. Teraz trzeba liczyć na to, że w Lechu obędzie się bez kontuzji, a Linetty i Kownacki zdążą wrócić na pierwszy mecz

inxs1 - 17 lipca 2015, 12:24:22 - *.opera-mini.net (*.4.194.216)
Trochę źle że pierwszy mecz Lech gra u siebie . Szwajcarzy są dobrzy w grze z kontry , nie muszą grać na hurra atak . Pewnie Basel to nie Barcelona ani Real ale nie sądzę by Lech potrafił czymś zaskoczyć rywali . Chciałoby się żeby poznaniacy wyciągnęli wynik jak najlepszy ale obstawiam góra remis u siebie.

NS - 17 lipca 2015, 12:24:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przynajmniej Lech jak pyknie Basele to bedzie wysoko rozstawiony. A Lech nie takie druzyny kiedys pykał. Manchester City Juventus Austria Wiedeń.

wlkp - 17 lipca 2015, 12:24:41 - *.dynamic.chello.pl
Ja tam się ciesze komplet, na trybunach, dobry mecz. Bazylea jest do przyjeśćia ludzie, przy odrobinie szcześcia i dobrej grze jest to mozliwe. To nie Real czy Barcelona ludzie !!!

mario - 17 lipca 2015, 12:25:01 - *.dynamic.chello.pl
No to pozamiatane

rob_sad - 17 lipca 2015, 12:25:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
rfał, losowania są kluczowe w awansach.. "znawco"

roro - 17 lipca 2015, 12:25:24 - *.icpnet.pl
@kris
Jevtić - młodzieżówka Szwajcarii, Hämäläinen, Arajurri - reprzentacja Finlandii, Kadar, Lovrencsics - repr. Węgier, Burić - 1A w BiH; Thomalla - młodzieżówka Niemiec, Linetty - repr. Polski, przygodę z repr. POlski mieli też Pawłowski, TRałka, Kamiński, Dudka, czekają Kownacki i Kędziora.

Dominik_S - 17 lipca 2015, 12:25:31 - *.beskidmedia.pl
Wygląda to nienajlepiej, ale wszystko zweryfikuje boisko. Może Szwajcarzy podejdą lekceważąco?
Pamiętacie jak chociażby Legia trafiała na Spartak? Też były komentarze w stylu:pozamiatane.
Albo chociażby Lech-gdy trafiał na AIK (3 lata temu), Żalgiris (2 lata temu), czy Stjarnan (rok temu). Była radość, a co się okazało to wiemy. A może właśnie po tych kompromitacjach, gdzie Lech miał przejść dalej, teraz, gdy wydaje się, że skazywany jest na porazkę-może właśnie awansuje? Może słabe porównanie,bo Basel to stały uczestnik LM ale kilka lat temu Lech trafił też na mocniejszego rywala, a pokonał go i grał w Pucharze Uefa. Mowa oczywiście o Austiii Wiedeń.

amica - 17 lipca 2015, 12:25:44 - *.dynamic.chello.pl
żegnaj pucharze.

mm - 17 lipca 2015, 12:25:53 - *.192.68.155
Jeżeli chce się grać w fazie grupowej Ligi Mistrzów to trzeba ogrywać takich ogórków jak FC Basel.
Jako kibic Lechii trzymam kciuki za Lecha.

hultaj - 17 lipca 2015, 12:26:30 - *.dynamic.chello.pl
@Raul - w czwartej rundzie eliminacyjnej Lech będzie rozstawiony, bo losowanie odbędzie się przed rewanżem z Basel, czyli Lech korzystać będzie ze współczynnika Basel

kris - 17 lipca 2015, 12:26:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale ludzie dla Juventusu i Manchesteru City taka LE to porażka i im nie zależy aż tak na grze w takich pucharach. A tutaj jest gra o elitarną Ligę Mistrzów i nie ma co porównywać, nawet zwycięstw z Włochami czy Anglikami. Doskonale pamiętam Lecha z jego najlepszych lat i oby im się wiodło, ale jeśli mam oceniać szanse (na awans) to tak to wygląda: 90% Basel - 10% Lech. I tak nie wiem czy nie przesadziłem za pozytywnie w odniesieniu do Poznaniaków.

leon - 17 lipca 2015, 12:27:30 - *.netman.com.pl
No to Bazylea ma pecha i powiem więcej prędzej by odpadli z ogorkami niż z mocnym rywalem, a na koniec powiem że mam takie przeczucie ze po przejściu przez szwajcarski kotlet 4 rundę przejdą na na 100 %, do boju to jest wasz czas po 18 latach posuchy

kris - 17 lipca 2015, 12:27:32 - *.dynamic.chello.pl
Bo Legia przedkupiła łysego.

hubal - 17 lipca 2015, 12:28:10 - *.play-internet.pl
Nie będzie żadnego przejmowania przelicznika. Losowanie IV rundy po drugim meczu III rundy. Lech będzie rozstawiony w IV rundzie, gdy większość faworytów odpadnie w II i III rundzie.

add - 17 lipca 2015, 12:28:38 - *.adsl.inetia.pl
Liga szwajcarska to poziom ligi czeskiej.Basel to taki Rosenborg,BATE itp kluby czyli poziom Lecha i Legii z naszej ekstraklasy.

Slasher - 17 lipca 2015, 12:28:40 - *.tor-exit.network
Wam się chyba Basel z Barcą pomyliło "znaffcy"

wroclov - 17 lipca 2015, 12:29:31 - *.ssp.dialog.net.pl
szkoda Lecha, mam nadzieje że Śląsk trafi na Walijczyków ( oczywiście jak przejdzie IFK)

hultaj - 17 lipca 2015, 12:30:10 - *.dynamic.chello.pl
@Raul - w czwartej rundzie eliminacyjnej Lech będzie rozstawiony, bo losowanie odbędzie się przed rewanżem z Basel, czyli Lech korzystać będzie ze współczynnika Basel
Chciałem tylko dodać, że stara ciotka Uefa tak naprawdę dba o słabsze kluby, Platini zrobił reformę, dzieląc ścieżki na mistrzowską i nie mistrzowską, korzystanie ze współczynnika silniejszego, gdy uda mu się go wyeliminować - to też rodzaj gratyfikacji. Co jeszcze mają zrobić? Ale histeryczni Polacy zawsze płaczą, że to oni są pokrzywdzeni. Jakaś przypadłość socjalistyczna z dawnej epoki, wszystko za darmo chcą. Ale mam nadzieję, że chłopaki w Wielkopolsce tak nie jęczą. Było nie było, Poznań to bastion zachodniej cywilizacji w zacofanej Polsce.

Mikson - 17 lipca 2015, 12:30:36 - *.adsl.inetia.pl
Widać że niektórzy tu piszący chyba nie oglądali LM w poprzednich sezonach, Basel u siebie walczył jak równy z równym z Realem, wygrał z Liverpoolem, a sezon wcześniej ograli m.in Chelsea i to na dodatek w Londynie. To bardzo solidna drużyna, o wiele lepsza niż Celtic, z którym Legia walczyła rok temu.

jqs - 17 lipca 2015, 12:30:56 - *.246.144.85.rev.vline.pl
FC Basel się ostatnio bardzo osłabiło. Odszedł trener Sousa, oraz kluczowi zawodnicy: Fabian Frei, przekot Fabian Schär, Marco Streller... Problem w tym że już kupili Kuzmanovica z Interu i stać ich na transfery rzędy 2-3 mln ojro.

oxford - 17 lipca 2015, 12:31:43 - *.dynamic-ra-4.vectranet.pl
Czy Wy naprawdę zapomnieliście jak Legię skasowali przed dwumeczem z Celtikiem rokiem? I co było? Pewne dwie wygrane z bilansem 6:1 (oczywiście wynik z boiska). Więc nie skreślajmy Lecha. Ja twierdzę, że pierwszy mecz u siebie muszą zagrać na zero z tyłu i strzelić min. 2 gole. Uważam, że Basel jest do przejścia ale Lech musi być mega skoncentrowany. No i tu trzeba liczyć na komplet widzów na Bułgarskiej na dodatek trzeba zafundować rywalom trochę Bałkańskiego klimatu a nie takie tylko śpiewanie i klaskanie.

Edison1810 - 17 lipca 2015, 12:32:04 - *.dynamic.chello.pl
Wielki pech Lecha. Przejście 3 rundy to pewna gra w grupie Ligi Europy i 4 drużyny spośród wskazanych poniżej na 100% tam zagrają (przy odrobinie szczęścia nawet w CL):
1. Łudogorec Razgrad / Milsami Orhei - Skënderbeu Korçë / Crusaders FC
2. HJK / FK Ventspils - NK Maribor / FK Astana
3. Videoton FC Fehérvár / The New Saints - BATE Borysów / Dundalk FC
4. Celtic FC / Stjarnan - Qarabağ Ağdam / FK Rudar
A według mnie każda z nich jest słabsza od Lecha!!!
Kibic Legii pozdrawia i życzy pokonania Szwajcarów

hubal - 17 lipca 2015, 12:32:14 - *.play-internet.pl
Losowanie IV rundy 7 sierpnia. Mecze rewanżowe III rundy 4-5 sierpnia.

Harder32 - 17 lipca 2015, 12:32:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Auwiderzejn Leszku Chmielewski

Many - 17 lipca 2015, 12:34:42 - *.135.180.129
@hubal, dzieki za info. Czyli Lech nie przejmie wspolczynnika, ale tak naprawde czy to wazne? Jak przejda Basel to juz bedzie autostrada do LM

tommy - 17 lipca 2015, 12:34:48 - *.play-internet.pl
W Poznaniu tylko Odlew!!!

a - 17 lipca 2015, 12:35:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bylo sie smiac sie z lysego, to wam odpalil Basel ;D oby w 2 losowaniu lepiej mu szlo, lysy po ile irysy ;p

roro - 17 lipca 2015, 12:35:35 - *.icpnet.pl
Nie ma co porównywać obecnego Lecha z zespołem Rumaka i czarodzieja Bakero, jeśli już, to tylko z Lechem Smudy! Wiadomo, że Juventus czy ManCity ulgowo traktowali LE, ale na pewno nie Austria Wiedeń, Salzburg, Dnipro Dniepropietrowsk, Udinese (we Włoszech Lech prowadził 1:0 i był jedną noga w 1/8, z Quarialellą, Handanoviciem i innymi) czy Braga - wygrana 1:0 i wystarczyła jedna bramka w rewanżu.
Lech Posen, wir sind dir treu!

Dominik_S - 17 lipca 2015, 12:36:09 - *.beskidmedia.pl
Many
Nie jestem z redakcji, ale Ci odpowiem. Losowanie par 4 rundy, czyli play-off odbywa się PO zakończeniu rywalizacji (dwumeczów) 3 rundy.I wtedy zostaje po 5 zespołów rozstwionych i 5 nierozstawionych, czyli nie będzie dwóch podgrup, jak było teraz (to chyba logiczne). Zrozumiałe, czy nie bardzo?

Jebiediasz - 17 lipca 2015, 12:36:19 - *.warszawa.vectranet.pl
W porównaniu do Celtiku była taka różnica, że oni byli mocni w nazwie a mieli spore problemy z poziomem zawodników, tam było ze 2-3 graczy, którzy by się złapali do "starego dobrze znanego Celtiku". Basel to odwrotność bo z nazwy wcale nie kojarzą się z mocymi ekipami ale wyniki jakie kręcą w ostatnich sezonach mówią same za siebie. Jasne, że trzeba wygrywać z najlepszymi żeby grać w LM ale parszywki typu Ludogorec Razgrad czy inne Maribory trafiały na dobre drużyny w słabszej kondycji. Nam sie trafił Celtic w słabej formie i to była ta szansa... Może na 20-lecie klubów polskich poza LM się wreszcie poszczęści:D

Boris - 17 lipca 2015, 12:36:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem pewny że Lech ich przejdzie i piszę to jako kibic Śląska. To tylko przeciętny Szwajcarski klubik. Życzę powodzenia...

wski - 17 lipca 2015, 12:36:57 - *.23.106.66
Ja mysle ze jakkolwiek to zabrzmi. BASEL tez nie jest zadowolone z losowania...

macfranek - 17 lipca 2015, 12:37:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
eee niebieskie patałachy nie ma co skazywać na porażkę z góry . Legie rok temu też skazywali na porażkę a i Lecha jak i Legie nie cierpię najbardziej na świecie to źle wam nie życzę bo wielkie sukcesy rodzą sie wtedy kiedy wielkich pokonujesz !!!
Pozdro od Czerwonego kibica z Łodzi

szczur - 17 lipca 2015, 12:37:41 - *.20.55.87
No racja. Jednak Węgrom przez ostatnie 2 dekady udało się po jednym razie (?) wprowadzić kluby do LM. Czyli to my jesteśmy najgorsi. Widocznie się podświadomie pocieszałem.

Many - 17 lipca 2015, 12:38:08 - *.135.180.129
@Dominik_S dzieki za odpowiedz!

Golbi - 17 lipca 2015, 12:38:43 - *.czeladz.vectranet.pl
Dlaczego Basel w zeszlym roku nie gral eliminacji a teraz jest w 3 rundzie?

luk14 - 17 lipca 2015, 12:38:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak sie boimy basel to po co grac w LM , basel to zupełnie inna druzyna niz w tamtym sezonie duzo zmienionych zawodników wiec , nie jest nie do przejscia , trzeba pokazac ze sie umie grac i wygrac i smiało isc do LM , na pocieszczenie , bd rozstawieni z 1 miejsca w losowaniu nastepnej rundy , dzieki współczynnikowi basel !

ZielonaWys - 17 lipca 2015, 12:39:24 - *.centertel.pl
@kris No, Berga. Przecież są podobno aktualnie w takiej wysokiej formie, że FCB powinni wyeliminować.

Pasiak1983 - 17 lipca 2015, 12:40:57 - *.centertel.pl
Kolejorzu cała Cracovia trzyma mocno kciuki !!! Pokażcie niedowiarkom jak się wchodzi na salony.

rob_sad - 17 lipca 2015, 12:41:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak Lech wygra z Basel to nie będzie rozstawiony. Ile jeszcze razy trzeba to tłumaczyć !?!
Lech nie grał źle przez ostatnie lata. Grał lepiej niż Legia teraz. Miał po prostu pecha z losowaniami.
Ciężko uznać, czy to wina współczynników, były lata, że ten współczynnik wystarczyłby na rozstawienie w Q4 el.LM !!! To, że biedniejsze piłkarsko kraje miały już epizody w LM, a my nie wynika tylko i wyłącznie z szczęścia w losowaniach.

djd - 17 lipca 2015, 12:41:43 - *.204.160.224.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Bardzo cieżki dwumecz szykuje sie dla Lecha. Zawsze jestem optymista gdy Polskie drużyny graja w pucharach no ale
z takim rywalem ciezko bedzie o dobry wynik. Najtrudniejszy rywal polskich druzyn w eliminacjach od lat, w niewporównaniu lepszy od zeszlorocznego Celticu.

Golbi - 17 lipca 2015, 12:42:06 - *.czeladz.vectranet.pl
Dlaczego Basel w zeszlym roku nie gral eliminacji a teraz jest w 3 rundzie?

aero - 17 lipca 2015, 12:42:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czemu tak płaczecie to nie Real ani Barca , a nawet oni są do ogrania , piłka to piłka , sie gra sie wygrywa lub przegrywa , moim skromnym zdaniem Lech jest w bardzo dobrej formie mają mentalność do wygrywania i potrafią to robić , a Bazylea nie jest jakimś tam piłkarskim potentatem, życzę Lechowi zwycięstwa bo jest w ich zasiegu, pozdro z białej Łodzi , TYLKO ŁKS !!

xce - 17 lipca 2015, 12:47:04 - *.3s.pl (*.168.1.149)
Dacie radę, musicie! trzeba coś zmienić w polskiej piłce. Kibic Legii

rob_sad - 17 lipca 2015, 12:47:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Krew człowieka zalewa. Te losowania to niszczenie futbolu. Dzięki temu, że Lech bierze na siebie Basel to innym jest łatwiej. Inni zgarną punkty.
Basel to nie jest odpowiednik Celticu sprzed roku, to znacznie więcej. I nie ma co pisać, że jeśli chce się grać w LM to nie można bać się Basel, bo zapewne w każdej grupie LM znajdzie się jednak przynajmniej 1 słabszy przeciwnik, co w połączeniu z tym, że gra się jednak więcej meczów daje choćby szanse na 3 miejsce w grupie po wielu przegranych. Obecnie Lech po prostu odpada i tracić też przez to losowanie ogromne pieniądze (które dostają słabi nierozstawieni którzy dzięki Lechowi wylosowali słabych rozstawionych). Jak można tego nie rozumieć ?!?

Dominik_S - 17 lipca 2015, 12:47:54 - *.beskidmedia.pl
rob_sad
Lech może być rozstawiony, ale musiałoby być dużo niespodzianek.No i oczywiście musiałby awansować.
Co do innych par-ciekawie zapowiada się rywalizacja Videoton-BATE. Jeżeli APOEL przejdzie dalej, to trafi najprawdopodobniej na Midtjylland. Ależ oni mają szczęście. Duńczycy wygrali pierwszy mecz z mistrzem Gibraltaru, ale tylko 1-0. No tylko oczywiście muszą przejść dalej.
luk14
Piszesz, że Basel to inna drużyna niż rok temu-mógłbyś coś więcej na ten temat przybliżyć?

fiuciński - 17 lipca 2015, 12:48:18 - *.google.com (*.105.194.70)
No i już po przygodzie z pucharami.

taiczo - 17 lipca 2015, 12:49:55 - *.dynamic.chello.pl
Nie ma co biadolić tylko walczyć, a jak się nie uda to zostaje 4 runda el.le, tyle że tam też Lech nie będzie rozstawiony to efekt kompromitowania się przez ostatnie 3 lata.

arecki - 17 lipca 2015, 12:51:26 - *.centertel.pl
Zycze lechowi jak i innym naszym pucharowiczom zeby daleko zaszli bo chyba o to chodzi nie a sprawy miedzy klubami niech sie dzieja na naszym podwurku i tyle w tej sprawie.jaki rywal bynie byl trzeba grac a nie to oddac walkowera i juz.pozdrawia wszystkich ,tylko legia

Rekin - 17 lipca 2015, 12:52:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Klątwa Panathinaikos - Wisła Kraków , nieuznany gol Penksy na 2-2 dalej trwa a to już 10 lat!

. - 17 lipca 2015, 12:53:27 - *.146.84.112.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Śmioc mi sie chce z kibicow Legi piszac brawo ... lepiej patrzcie na siebie bo w rumuni szmary i po pucharach podobnie JAGA ....

nigga - 17 lipca 2015, 12:53:34 - *.pikapalvelin.com
No to pozamiatane. To już jest koniec.

LG - 17 lipca 2015, 12:54:16 - *.dynamic.mm.pl
Myślę, że w Bazylei też ze szczęścia nie skaczą po wylosowaniu Lecha.

rob_sad - 17 lipca 2015, 12:55:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
taiczo, jak to wyliczyłeś, że Lech nie będzie rozstawiony w Q4 LE ? Oczywiście, że bedzie i to z dużym zapasem.
Tylko pewnie znowu wylosuje najsilniejszego z najsłabszych lub jakaś wschodzącą gwiazdę w największym blasku, choć bez współczynnika.
Patrząc na inne pary można się ostro wkurzyć, choć to niby dopiero Q3. Basel byłby pechowym losowaniem nawet w Q4 !!!

arecki - 17 lipca 2015, 12:55:45 - *.centertel.pl
Zycze lechowi jak i innym naszym pucharowiczom zeby daleko zaszli bo chyba o to chodzi nie a sprawy miedzy klubami niech sie dzieja na naszym podwurku i tyle w tej sprawie.jaki rywal bynie byl trzeba grac a nie to oddac walkowera i juz.pozdrawia wszystkich ,tylko legia

mike - 17 lipca 2015, 12:55:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Znowu trzeba odłożyć marzenia o LM na kolejny rok!!! Kolejorz nie ma żadnych szans z Basel.

maxi - 17 lipca 2015, 12:56:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
dlaczego wszystkie druzyny polskie graja pierwszy mecz u siebie nawet jak sa wyzej rozstawione nie rozumiem tego

abo - 17 lipca 2015, 12:56:20 - *.static.isp.enf.pl
Jeśli nie wykorzystuje się dobrych losowań rok, czy dwa lata temu to w końcu musi przyjść gorsze.

toruniak - 17 lipca 2015, 12:58:39 - *.torun.mm.pl
Dodam jeszcze że porównywanie zeszłorocznego Celtiku przeciwnika Legii to tegorocznego Basel Lecha Poznań, jest delikatnie mówiąc "nie na miejscu" ów Celtic przecież nawet nie wszedł do Ligi przegrywając z Mariborem zaś Basel nie dość że pewnie weszła to potem jeszcze.... wyszła z grupy!!! Baty jak nic ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

borim - 17 lipca 2015, 12:58:45 - *.205.108.65.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
jezeli wisła wygrała z nimi 3 1, to nie widze przeszkód.

Rafa - 17 lipca 2015, 12:59:01 - *.torun.mm.pl
Lech ich zmiażdży! Do boju!

postronny - 17 lipca 2015, 12:59:11 - *.centertel.pl
Sprawdzam newsa z 22 czerwca na 90minut.pl i widzę że Lech znowu trafił na najwyższej rozstawiony zespół który mógł wylosować. Tak było z Sarajewem tak jest z Basel. Nie mają szczęścia do łysych..

postronny - 17 lipca 2015, 13:02:17 - *.centertel.pl
Tym bardziej ciekawe gdy przypomnimy sobie jakiego farta w losowaniach miał Rumak.

kibic - 17 lipca 2015, 13:04:27 - *.dynamic.chello.pl
,, proszę nie jęczeć i skomleć,, swego czasu gdy nie było takiego prostego wejścia do LM,, to Wisła grała pięknie z Barceloną,, Realem Madryt czy Interem Mediolan,, stąd uważam ,ze jeżeli Lech nie przejdzie FC Basel,, to będzie wstyd jakiego świat nie widział ,, grać i nie biadolić!!

rob_sad - 17 lipca 2015, 13:04:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Basel wyszło bez problemów z grupy LM przez 2 ostatnie lata, a 3 lata temu doszło do półfinału LM.
Więc gdyby Lech ich jakiś cudem pokonał, to raczej nie tyle nie powinien się bać grupy LM, ale powinien w tej LM grać regularnie i co roku wychodzić z grupy. Basel to zdecydowanie poziom bliżej Realu i Barcelony niż Brugii lub Celticu.

Mąćwień - 17 lipca 2015, 13:06:46 - *.static.ip.netia.com.pl
Polska piłka... Najważniejsze jest losowanie. Potem modlitwa o wynik. Nie wzrost budżetu, zakupy coraz lepszych piłkarzy, pełne trybuny.

JFK - 17 lipca 2015, 13:09:01 - *.dynamic.chello.pl
ogladam losowanie na uefacom nawet im sie nie chcialo wydrukować nazw drużyn ale porażka

barti - 17 lipca 2015, 13:09:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lechowi dziękujemy!!! patrząc realistycznie

sss - 17 lipca 2015, 13:11:26 - *.icpnet.pl
Basel dwa lata temu nie wyszło z grupy. Zajęli trzecie miejsce i grali w LE

Golbi - 17 lipca 2015, 13:11:33 - *.czeladz.vectranet.pl
Zespol ktory ma patent na zespoly z Anglii z drugiej nie wygrywa ze Stjela dwa remisy. Na poczatku sezonu do ogrania lepiej trafic na nich w 3 niz 4 rundzie

kks - 17 lipca 2015, 13:12:22 - *.static.ip.netia.com.pl
@rob_sad grali w półfinale le ale wtedy basel to była lepsza drużyna jak teraz.

Piciu - 17 lipca 2015, 13:13:25 - *.adsl.xs4all.nl
Jestem optymistą.
Tylko Lech Poznań !!!

ttmtt - 17 lipca 2015, 13:14:57 - *.tarnowskiegory.vectranet.pl
... a kto powiedział, ze to złe losowanie. Moim zdaniem najlepsze z możliwych. Kasa, widowisko i splendor... Ciekawe co napiszą "złośliwi" kibice Legii, gdy Lech przejdzie Szwajcarów. Powodzenia, wierzę w Was...

bis - 17 lipca 2015, 13:15:20 - *.158.221.125
Nie wiadomo czy, to ta sama Bazylea. Trzeba po prosty walczyć. Kiedyś Widzew skazywany na klęski, wygrywał z renowowanymi rywalami. Jeśli Pyrlandia, to stolica naszej piłki ligowej, to niech walczy, a nie biadoli. Brać stare kasety z meczów Widzewa i uczyć się.

jacOl - 17 lipca 2015, 13:19:01 - *.play-internet.pl
Jestem pełen podziwu dla ludzi, którzy co roku wierzą w LM i pieczołowicie liczą pkt do rankingi ligowego. Ogarnijcie się i nie ośmieszajcie! Najwyższa pora wyjść z kołyski.

rob_sad - 17 lipca 2015, 13:20:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ttmtt, kasa (ta prawdziwa) to jest za awans do Q4 el.LM i potem jeszcze większa za awans do grupy. Lech losując Basel raczej tę kasę stracił i to niezasłużenie.

KKSLech - 17 lipca 2015, 13:21:12 - *.adsl.inetia.pl
Ciekawe na kogo trafią w 4 rundzie eliminacyjnej Ligi Europy? jakieś propozycję?

Rafal - 17 lipca 2015, 13:21:30 - *.hfc.comcastbusiness.net
Nie ma szans!Kazdy inny zespol tylko nie ten.Basel nie zlekcewazy Lecha.

Mądry - 17 lipca 2015, 13:23:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Przeciętny kibic...około 25 lat,NIE pamięta prawdopodobnie jak polskie kluby walczyły w fazie grupowej LM.
To jest Straszne !!!

Stomil - 17 lipca 2015, 13:24:22 - *.30.69.170.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ludzie FC Basel to zespół totalnie po za zasięgiem Lecha. NAJGORSZE możliwe losowanie. Budżet kilka razy większy plus świetna drużyna, etatowo wychodzi z fazy grupowej. Celtic to przy FC Basel ogórki. ......

robin200 - 17 lipca 2015, 13:24:37 - *.agg2.cgi.chf-qkr.eircom.net
Ja się pytam czy wy kpicie czy o drogę pytanie??? BASEL TRUDNY RYWAL? nie przesadzajmy my Ostatnio z zespołami ze Szwajcarii wygrywamy aż miło wystarczy przypomnieć Wisłę właśnie z Basel czy Lecha z Grasshoperem. Teraz to nie ten sam zespół wielu piłkarzy odeszło! Niech sam fakt że 38 letni Samuel cały czas tam gra a w klubach Serie A nie miał by miejsca to o czymś świadczy. 90minut powinno zmienić system komentarzy i połączyć konto z facebookiem bądź kazać każdemu nowemu użytkownikowi przesyłać skan z dowodu osobistego i podawali takiej osoby imie nazwisko i adres bo to masakra co wy tutaj wypisujecie...

sdf - 17 lipca 2015, 13:24:39 - *.play-internet.pl
Bardzo mnie cieszy wynik losowania. Jednocześnie jestem w szoku jak tak mocny zespół zaczyna eliminacje na tak wczesnym etapie. Skończyło się wieczne liczenie na farta wreszcie Polski zespół będzie musiał udowodnić że ma "jaja" i pokonać jedną z lepszych firm w Europie co najmniej 2 klasy lepszą niż Lech. Chłopaki będą musieli podejść do tego ambicjonalnie, tak jak nasi siatkarze gdzie przez lata skład się zmienia dość drastycznie momentami ale jedno jest niezmienne Polscy siatkarze są w stanie wygrywać że wszystkimi drużynami świata, stając się fenomenem i smacznym rodzynkiem w przeciętnie smacznym torcie gier zespołowych z Polski.

Boateng - 17 lipca 2015, 13:24:55 - *.centertel.pl
Jak się przegrywa z aik, Zalgirisami i Stjarnenamk to potem takie są tego efekty i brak rozstawień.

rkt - 17 lipca 2015, 13:25:52 - *.play-internet.pl
Z taka grą jaką obecnie prezentuje Lech to szwajcarzy powinni sie martwić. Faza grupowa LM osiągalna , jeszcze tylko jedno losowanie.

Daro - 17 lipca 2015, 13:26:51 - *.dynamic.mm.pl
Zgadzam się ze Stomil, FC Basel to zupełnie inna liga, niestety... Kolejny rok bez polskiej drużyny w Champions League.

pepe - 17 lipca 2015, 13:27:58 - *.static.ip.netia.com.pl
w tamtym roku też po wylosowaniu Celticu Legii nie dawali żadnych szans a rozjechali szkotów jak złoto, czasami z zespołami lepszymi dużo lepiej jest się zmotywować, wisła u siebie też wielkiej barcelonie dokopała więc trzeba miec nadzieje i wierzyć w Lecha nie chciałbym obrazać Legionistów ale w super pucharze legia praktycznie nie istniała

rkt - 17 lipca 2015, 13:28:41 - *.play-internet.pl
Z taka grą jaką obecnie prezentuje Lech to szwajcarzy powinni sie martwić. Faza grupowa LM osiągalna , jeszcze tylko jedno losowanie.

Kibic45 - 17 lipca 2015, 13:29:08 - *.opera-mini.net (*.117.82.11)
Gratulacje dla poznańskiej lokomotywy za udane losowanie po ewentualnym wyeliminowaniu FC Basel Lech przejmie jego współczynnik i będzie rozstawiony w 4 rundzie.

KKS LECH - 17 lipca 2015, 13:29:38 - *.dip0.t-ipconnect.de
nie porownujcie BASEL do CELTICU ! Basel jest o klase lepszy od Celticu, Lech nistety nie ma najmniejszych szans.

kibic - 17 lipca 2015, 13:34:57 - *.tarnowskiegory.vectranet.pl
...czytaliście, co piszą Szwajcarzy? "... Trafiliśmy najgorzej z możliwych..." Boją się? Oj będzie się działo ... :D

XXXX - 17 lipca 2015, 13:35:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
0-0 w Poznaniu
1-1 w Basel i IV runda

revi - 17 lipca 2015, 13:36:12 - *.gliwice.vectranet.pl
4. Celtic FC / Stjarnan - Qarabağ Ağdam / FK Rudar
Proszę a tu qarabaq prawie co roku gra o awans do LM albo maja LE a cieszyliscie sie z wisly a pozniej blisko mial piast ktory przegral 3-2 u siebie po dogrywce

Mądry - 17 lipca 2015, 13:38:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Lech musi walczyć z całych SIŁ !!!
Polska też nie miała szans z Niemcami a wygrała 2:0.

rob_sad - 17 lipca 2015, 13:41:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie ma żadnego przejmowania współczynników !!!

Lechu - 17 lipca 2015, 13:43:07 - *.30.69.170.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Basel to obecnie drużyna lepsza niż połowa drużyn Bundesligi. Jeżeli Lech z nimi wygra to będzie cud! Oby ale szanse są bardzo małe. Najgorsze możliwe losowanie. .....

Znany - 17 lipca 2015, 13:46:35 - *.adsl.inetia.pl
Myślę że jeśli Lech wyrzuci Basel to są już na ostatniej prostej do Grupy LM i mają szansę sobie poradzić tylko byle w 1 meczu u siebie nie stracić bramki a chociaż coś z przodu strzelić i jest szansa w Szwajcarii !! mówię na prawdę beż żadnych wymyślonych bajeczek Basel jest do przejścia

jacOl - 17 lipca 2015, 13:47:04 - *.play-internet.pl
To niesamowite. Co musi być w głowach kibiców Lecha, którzy po 25 latach degrengolady polskich klubów w pucharach nagle, jak gdyby nigdy nic widzą swój zespół w LM. Jak się raz na 7 lat wygrywa bardzo słabą ligę, to się hegemonem w Europie nie jest.

Murphy - 17 lipca 2015, 13:49:37 - *.dynamic.chello.pl
Komentarze, że już pozamiatane, były widoczne po pierwszym losowaniu, a wyszło na to że pozamiatane, ale dla FK Sarajevo, a nie dla Lecha.
Wszystko zweryfikuje boisko.
I przestańcie pisać o przejmowaniu współczynników. Nie ma żadnego przejmowania, żeby Lech był rozstawiony w IV rundzie el musiałoby w III odpaść kilka lepszych zespołów, które są teraz rozstawione.
Lech swoją drogą może się do tego przyczynić, jeśli FC Basel wyeliminuje.

WZL - 17 lipca 2015, 13:49:41 - *.ssp.dialog.net.pl
I bardzo dobrze. Lepiej od razu się skompromitować, jak to nasze śmieszne klubiki lubią niż później.
Basel gra dalej...

experts - 17 lipca 2015, 13:54:28 - *.182.36.9
Z tym co Lech pokazał w Sarajevie nie ma wątpliwości, że zostanie zdemolowany przez Bazyleę...
Jak się nie zbiera punktów przez dwa lata tylko przegrywa z Żalgirisem i Stjarnanem to nie ma się co dziwić że trafia się na firmę która regularnie gra w LM i ogrywa takie tuzy jak Liverpool.

rob_sad - 17 lipca 2015, 14:04:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Litość Lech miał 10% szans na wylosowanie klubu poza zasięgiem w Q3 i to pomimo współczynnika (wyższego niż Legia rok temu).
Na to, że Lech trafi na jednego z 2 najsilniejszych wśród nierozstawionych w Q2 i najsilniejszego teraz w Q3 szanse były uwaga... 1,2% !!! Więc proszę nie mieszajcie w to współczynniki, bo z tym samym współczynnikiem była szansa około 50% na lekki spacer do Q4 el.LM.

rob_sad - 17 lipca 2015, 14:05:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia z marnym współczynnikiem miała 2 lata temu niemal sielankę i jeszcze fuksem była rozstawiona w Q3. W stosunku do losowania Lecha teraz, Legia miała sielankę nawet rok temu.Q3.

slazak - 17 lipca 2015, 14:08:32 - *.adsl.inetia.pl
Co to za ustawka? Najmocniejsza drużyna grać będzie z Lechem. Gorzej być nie mogło...

rob - 17 lipca 2015, 14:24:50 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Niestety fatalne losowanie. Ale Lech sam sobie winien, przez 3 lata odpadał z kelnerami. Pokonanie FCB będzie bardzo trudne ale nie niemożliwe. Lech musi wspiąć się na wyżyny swoich możliwości a i to może być mało.

lima - 17 lipca 2015, 14:26:34 - *.anonymox.net
Jeśli wiara czyni cuda, trzeba wierzyć, że się uda

ree - 17 lipca 2015, 14:27:16 - *.elwico.pl
Szanse są, piłka jest jedna a bramki są dwie ;)

123 - 17 lipca 2015, 14:29:20 - *.class101.petrotel.pl
Jeżeli Lech chcę zagrać w LM, to nie ma co za przeproszeniem robić w gacie. A co w przypadku awansu do fazy grupowej gdzie powiedźmy znalazłby się Real, Manchester United i Galatasaray? Wtedy rozwolnienie przez cały miesiąc? Walczyć, starać się i dać z siebie w tym dwumeczu nawet 120%. Już niegdyś Man City przegrywał z Lechem! ;)

rob_sad - 17 lipca 2015, 14:41:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A Basel to inna liga niż Manchester United czy Galatasaray ? Nie, ta sama.

DP - 17 lipca 2015, 14:43:33 - *.play-internet.pl
Chyba jest już pozamiatane. Bazylea to zupełnie inna półka niż Celtic, więc na cud jak w zeszłym roku, to ja bym zbytnio nie liczył. Ech, kolejny rok bez LM. Co za rozpacz

KLJLJKL - 17 lipca 2015, 14:55:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam tak samo jak ty lige mistrzów w TV

likhff - 17 lipca 2015, 15:05:57 - *.jjs.pl
Plany Celtic przy kebabavh z Szwajcarii to cieniasy, jak nie przejdą to będzie kompromitacją.

porto - 17 lipca 2015, 15:06:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
trafili najgorzej jak mogli i to już w 3 rundzie ... ;-(( a inne pary Ligi mistrzów to kpina pionek trafił na pionka. Jak oni to losowali kto takie brudne łapy miał?;p

kibic - 17 lipca 2015, 15:07:47 - *.mlawa.vectranet.pl
Uważam że rywal w zasięgu wcale nie takie złe nie ma się co bać trochę wiary Lech wcale nie jest gorszy to Basel powinno się nas bać

pepe - 17 lipca 2015, 15:11:12 - *.static.ip.netia.com.pl
niestety przejmowania rankingu nie będzie bo losowanie kolejnej rundy jest po meczach rewanżowych. jest tak tylko wtedy jak losowanie jest przed rundą rewanżową (przypadek jagiellonii) jezeli jagiellonia wygra teraz pokona omonię w kolejnej rundzie jest tak jakby rozstawiona ale już w kolejnej wraca do swoich punktów rankingowych i nie byłaby rozstawiona

:-) - 17 lipca 2015, 15:16:52 - *.146.81.182.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No to lipa...

A.c.q. - 17 lipca 2015, 15:17:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech nie przejmie rankingu, ale czy to ma aż tak duże znaczenie? W teorii nie ma silniejszych drużyn w drabince, więc jak Lech przejdzie Basel, to na 80% przejdzie także IV rundę.

Stańczyk - 17 lipca 2015, 15:35:07 - *.dynamic.chello.pl
I dobrze! A współczynnika Basel i tak by nie przejęli wg obecnych przepisów.

kris - 17 lipca 2015, 15:37:15 - *.dynamic.chello.pl
Jeśli Lech jest tak mocny jak mówia jego kibice to n iech pokaze to na boisku z Basel i po temacie

SHEVA - 17 lipca 2015, 15:38:25 - *.uznam.net.pl
Zgodzę się z A.c.q tylko co do tego , że skoro cudem przejdą Basel to już teoretycznie łatwiej będzie w IV rundzie.
Osobiście uważam, że Lech ma pozamiatane ( przykro to mi stwierdzać ) . Losowanie najgorsze z możliwych , śmiem napisać , że w Poznaniu już mogą się rozstrzygnąć losy tej rywalizacji, chyba że Lech u siebie nie straci bramki a maks tylko jedną przy wyniku 1:1 . Każda bramka stracona więcej to koniec przygody Lecha w el. LM bo nie ma co się łudzić , że Lech w Bazylei strzeli min 2 gole.
Szansę jaką upatruje w tym starciu to jedynie nie stracenie bramki np. wynik 0:0 . Wtedy w rewanżu może być ciekawie.

Adi - 17 lipca 2015, 15:38:39 - *.224.47.70
Jeśli Lech odpadnie z Basel to ma niemal pewne rozstawienie w 4 rundzie el. LE. Jeśli sie nie uda ze szwajcarską drużyną to faza grupowy LE chociaż będzie blisko

bask - 17 lipca 2015, 15:38:48 - *.play-internet.pl
Lech dostal najtrudniejszego mozliwego rywala ... trudno ...Basel to swietna druzyna , ale ...zmienil sie trener , odeszlo dwoch kluczowych graczy ...wszystko jest w glowach i nogach lecha ...trzeba probowac ...poza tym nie trzeba wygrac zadnego meczu aby awansowac ...na pewno bedzie ciekawie ..przynajmniej do pierwszego meczu...

rogaś - 17 lipca 2015, 15:41:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
po prostu polskie kluby nie mają szczęścia i już. była blisko wisła w 2005 i 2011 r. do awansu do ligi mistrzów nie dali rady chodź grali dobrze i wtym roku chyba liga mistrzów po za zasięgiem.

Krzy - 17 lipca 2015, 15:42:45 - *.222.56.205
Fk Sarajewo, oj trudny rywal
FC Basel, oj trudny rywal
Karabach Agdam, ło rozjechalibysmy
A taka prawda że Lech by dostał od Azorów 2;0 lub 3;0 bo to mocna drużyna. Za darmo nikt awansu nie da i nie płaczcie pyry na losowanie. Z przekroju całego sezony Lech był słabszy od Legii i Jagieloni i nie zasłużyliście nawet pyrusy na el LM
1 punktem lech wygral mistrzostwo i to przez podział pkt a śmieszni kibice Lecha się podniecają jak by grupe LM wygrali. ŻAL hahahahahhaha

noityle - 17 lipca 2015, 15:44:47 - *.228.113.217
moze z Basel ktos jest zagrozony za kartki

wasylz bas - 17 lipca 2015, 15:53:18 - *.11.38.15
w qarabach gra quintana i reynaldo
amica wreszcie dostanie to na co zasluzyla, ich pycha zostanie nagrodzona, niemają żadnych szans,zleja sie po 15 minutac h i bedzie po meczu.

bob1 - 17 lipca 2015, 15:56:31 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Na dzień dzisiejszy na pewno Lech to czołowy klub europy i gdzie tam do jakiś szwajcarów się bać to wstyd się ich bać dlatego myślę że jeśli lech nie przestraszy się przed meczem to ogra basel - oglądałem mecz Basel- Liverpool i basel wypadł przeciętnie na tle słabiutkiego liverpolu .
Rada dla wszystkich skończcie pi...ć

Corsar - 17 lipca 2015, 16:02:39 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jak się chce grac w elicie europejskiej, to z takimi rywalami trzeba wygrywac. Basel od kilku sezonów pokazuje w Europie, że nie są już sredniakiem europejskim a poważną druzyną. Dwa lata temu grali w 1/2 LE, w poprzednim sezonie w 1/8 LM. Potrafili wygrywac z Liverpoolem na wyjeździe, czy ManU. Lech ma przesrane. I kolejna szansa zmarnowana. Tylko Wisła może zagrac w Champions League. Dopóki Wisełka nie stanie finansowo na pewnych kulosach, dopóty polskie kluby będą odpadac już w kwalifikacjach do LM.

bob1 - 17 lipca 2015, 16:05:58 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Corsar chciałbym widzieć twój pysk po meczu cwanaczku .wy....kał bym ci się do mordy

DENIS - 17 lipca 2015, 16:08:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mogło nam się trafić lepiej ale nie ma co narzekać Bazylea jest do pokonania

jedrzej201 - 17 lipca 2015, 16:14:53 - *.adsl.inetia.pl
Dlaczego Basel jest od III rundy a nie od fazy grupowej? Powinni być od razu w fazie grupowej, bo wygrała Barcelona, a może to przez finał z Juventusem? (Włochy nie są w top 3 UEFA krajowy przez mają 2 ekipy zamiast 3 w fazie grupowej) Urs Fischer) to nowy trener Basel za Paulo Sousę. Basel ma najwyższy współczynnik w III rundzie. A mi wyszło, że w III rundzie będzie Łudogorec, a w IV APOEL. Trudno, Lech trafi do rundy play-off LE, później może do fazy grupowej LE.

bolak - 17 lipca 2015, 16:35:58 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Raczej Lech bez szans.
Basel - w ubiegłym sezonie grał w fazie grupowej LM i wygrał z Liverpoolem i wyszedł z grupy kosztem Liverpoolu.

gość - 17 lipca 2015, 16:47:37 - *.dynamic.chello.pl
Bądźmy szczerzy bez sztycha jest Lech, podobało mi się stwierdzenie Trenera Lecha ze celem głównym jest le i jej faza grupowa. To jest niestety konsekwencja zalgirisu, stjarnan to są Janki i pkt w uefa za awanse z dwóch ostatnich lat dla Lecha moclyby dac rozstawienie 3 rundy albo innego rywala

Batiar - 17 lipca 2015, 16:53:59 - *.itkm.ru
Bazylea to mocna drużyna. Ależ czekamy na normalnę piłke, bez takich oszustw, jak s SSeltic. Choć Szwajcary też tak mogą (Spartak Moskwa - Sion Sitten, 1997).

Baltyk Gdy - 17 lipca 2015, 17:12:42 - *.centertel.pl
Jako sympatyk Bałtyku Gdynia trzymam mocno kciuki za Lecha Poznań. Powalczyć trzeba... Biało - niebiescy góra!

stats - 17 lipca 2015, 17:48:00 - *.internetia.net.pl
Jak zwykle w takiej sytuacji wstawiam ostatnie sparingi polskich drużyn z FC Basel:
1995/96 Górnik Zabrze - FC Basel 1:2 (Intertoto)
2001/02 GKS Bełchatów - FC Basel 3:1
2007/08 Wisła Kraków - FC Basel 2:1
2008/09 Legia Warszawa - FC Basel 1:6
2008/09 Wisła Kraków - FC Basel 1:1
2010/11 Lech Poznań - FC Basel 0:0

Vetra - 17 lipca 2015, 17:49:42 - *.centertel.pl
To z kim gra legia w Lidze Mistrzow?

Zaki - 17 lipca 2015, 18:17:22 - *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
Lech już zawczasu "dokopał" Grasshoppersowi... Dlaczego nie miałoby być powtórki...?!

Portowiec - 17 lipca 2015, 18:19:03 - *.play-internet.pl
Jeśli Legia pokonała Celtic, to i amica powinna powalczyć z FC Basel, ale tak to jest jak tytuł trafia na prowincję..

hultaj - 17 lipca 2015, 18:20:43 - *.dynamic.chello.pl
Mimo wszystko, jako mieszkaniec nieszczęsnej Warszawy, liczę na to, że Lech zaprezentuje się równie mężnie, jak generał Kutrzeba i jego legendarna "Armia Poznań"

jestem z k - 17 lipca 2015, 18:23:33 - *.rfc.pl
Już znacie wynik dwumeczu? Jesteście lepsi niż wróżbita Maciej. Legia miała do pokonania ostatnio Celtic... sportowo dali radę. Może przypadek?, fart?... nieistotne. Wygrać można z każdym.

jo - 17 lipca 2015, 18:58:05 - *.dyn.telefonica.de
Lech przejdzie tych Eidgenossen

martin - 17 lipca 2015, 19:14:32 - *.dynamic.chello.pl
jest dobry przeciwnik ale jezeli lecha stać na gre dobrym przeciwnikiem to może sie uda

adi - 17 lipca 2015, 19:28:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeszcze jest Sarajewo u siebie

Jasnowidz - 17 lipca 2015, 19:30:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeśli Lech przejdzie Bazel to już na tak silnego rywala nie trafi w 4 rundzie.. wiec niech się biorą do roboty. Skorża może jakoś tego dokona w końcu z Legią przeszedł Spartaka Moskwa i wszedł do Ligi Europy w sezonie 2011/12 Spartak też był wtedy murowanym faworytem i dało rade.

Kw2 - 17 lipca 2015, 19:35:27 - *.range86-175.btcentralplus.com
Polacy to najwięksi pechowcy. Przez 18(!) lat żadna polska drużyna nie trafiła w 3 albo 4 rundzie kwalifikacji do LM na rywala z Lichtensteinu, Gibraltaru, Wysp Owczych, San Marino czy Andory.

comarcin - 17 lipca 2015, 19:53:49 - *.cdma.centertel.pl
Ludzie śledzicie na bierząco formę FC Basel? Ktoś pamięta Wisłę z PU? Trafiała na Schalke, Parme, wtedy wielkie kluby ale akurat mieli załamanie formy a Wisła grała znakomicie. Lech uważam dobrze wszedł w sezon a Basel? Niewiadomo więc trochę optymizmu bo to jest sport, w tamtym sezonie wyszli z grupy LM ale to nie znaczy,że teraz będą równie mocni.

FanDzban - 17 lipca 2015, 21:08:56 - *.adsl.inetia.pl
Górnik Łęczna za rok wejdzie do LM. Nie martwcie się

ASSA - 17 lipca 2015, 21:12:18 - *.174.12.235
Po pierwsze,jak Lech trafiał na słabszych rywali,to myśleli że wygrają na stojąco i odpadali.
Gdyby nie to,teraz nie trafiliby na Szwajcarów.
Za lenistwo i frajerstwo trzeba płacić.
Po drugie,jeśli Lech nie będzie potrafił wyeliminować Basel,to po co ma w ogóle grać w LM?
Niech walczą,Basel to nie Real.

Informator - 17 lipca 2015, 21:25:31 - *.dynamic.chello.pl
Lech w czwartej rundzie eliminacji LM, pewne info 100%

Burza - 17 lipca 2015, 21:43:55 - *.opera-mini.net (*.117.82.11)
Co w przypadku porażki w dwu meczu z Basel czy Lech awasuje do 4 rundy eliminacji LE?

Rzecki - 17 lipca 2015, 21:53:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
W przypadku porażki Lech odpada z pucharów. Wygrana z FC Basel daje fazę grupową LE i możliwość walki w 4 rundzie el.o fazę grupową LM.

hultaj - 17 lipca 2015, 22:00:20 - *.dynamic.chello.pl
Bzdury opowiadasz Rzecki. W przypadku porażki Lech zagra w czwartej rundzie elim. LE i tam może liczyć na rozstawienie. Weź się lepiej za wymianę korespondencji z Wokulskim.

poli - 17 lipca 2015, 22:19:58 - *.ennet.pl
do Hultaj
Lech w przypadku porazki z Bazylea zagra o faze grupowa LE w 4 rundzie, bedac druzyna rozstawiona
Z tego co pamietam, to kazda druzyna, ktora odpada z walki o LM jest rozstawiona w decydujacej rundzie walki o LE
Przynajmniej tak mi sie wydaje - jezeli jest inaczej, to prosze mnie poprawic :P

J.N - 17 lipca 2015, 22:30:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale o co chodzi? Chcemy grać w LM to trzeba wygrywać z takimi jak Basel a nie miałczeć że losowanie złe. A poza tym myślę że Lech nie jest bez szans.

kibic - 17 lipca 2015, 22:44:17 - *.dynamic.chello.pl
No to już się "nagrali" w LM

wd - 17 lipca 2015, 22:51:02 - *.dynamic.chello.pl
Jakby Lech przegrał w dwumeczu to awansuje do Ligii Europyczy to dopiero od kolejnej rundy?

mongoł - 18 lipca 2015, 0:13:44 - *.static-business.izhevsk.ertelecom.ru
większosć piszących tutaj to widzowie tvnu i ich mózg jest tak uszkodzony od oglądania tego szamba że nie da się go uratować,więc nie dziwi mnie że bredzą od rzeczy kpiąc z bazylei i deprecjonując jej możliwości i siłe

majkel - 18 lipca 2015, 0:39:25 - *.127.239.92
widzowie tvnu to ćwierćmózgi i lemingi w jednym co widać na przykładzie powyższych komentarzy z których jasno wynika że owi osobnicy(bo na pewno nie ludzie rozumni,o nie)nie potrafia odróżnić rzeczywistości od fikcji i science-fiction,na dodatek ich wypowiedzi świadczą o jakichś schizopodobnych stanach,a jakby tego było mało to jak zwykle wyczuwa się pogardę dla dużo lepszego przeciwnika i lekceważy się go

hultaj - 18 lipca 2015, 0:56:55 - *.dynamic.chello.pl
@poli - wszystko zależy od indywidualnego rankingu klubu, Lech akurat jeszcze ma wystarczająco sporo punktów dzięki sezonowi 2010/11, za rok już ich nie będzie, więc musi starać się teraz. Casus poprzedniego sezonu się kłania - Legia po wyeliminowaniu Irlandczyków i błazenadzie administracyjnej z Celtikiem w trzeciej rundzie, nie odpadła całkiem z pucharów, tylko musiała grać w czwartej rundzie elim. LE z kazachskim Aktobe. Jak się uporała, to jesień miała już udaną w LE. Wszystko masz zresztą na 90minut w dziale "symulacja" - wyliczenia zakładają awanse faworytów, czyli w tym przypadku Basel. Po zakładanym awansie Basel, los Lecha przedstawia się w czwartej rundzie elim. LE następująco:
IV runda eliminacyjna - 20 i 27 sierpnia / 44 drużyny (Losowanie - 7 sierpnia)
Potencjalni rywale (nie rozstawieni)
West Ham, Rapid, Partizan, Rijeka, Malmö, Belenenses, Rosenborg, Elfsborg, Karabach, Hajduk, HJK Hels., Worskla, Ługańsk, Apollon, Omonia, Athromitos, Molde, Thun, Midtjylland, Videoton, Skenderbeu

b bvnc - 18 lipca 2015, 0:58:26 - *.play-internet.pl
i dobrze, Kolejorz potrafi grać z mocnymi drużynami. Hej Lech!!!

Rodowity08 - 18 lipca 2015, 3:24:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no i ch...., juz sobie pograli :/ ale te polskie ekipy maja farta do tej lm to masakra-albo najtrudniejszy przeciwnik z mozliwych albo walek uefa zrobi :/

Hanys - 18 lipca 2015, 9:26:04 - *.adsl.inetia.pl
Co tu zawiało takim pesymizmem? Może zamiast skreślać od razu szanse Lecha pomyślimy jakie są atuty Poznaniaków ;)
1) Lech rozpoczął już sezon, a Basel jeszcze nie. Jakby nie patrzeć, Lech kilka meczy o stawkę już ma, a to na pewno atut ;)
2)Basel ma nowego trenera, można powiedzieć wręcz świeżutkiego, to jak ustawi zespół i jakich dokona roszad, to zagadka. Jak na takie zmiany zareagują zawodnicy? Nie wiadomo
Trzeba być dobrej myśli Kolejorz do boju!!!!

Polbyt - 18 lipca 2015, 9:27:43 - *.akk.net.pl
No to dziękujemy za udział w el.LM.Basel jest conajmniej o klasę lepszy ,pozamiatane niestety ,trafili najgorzej jak mogli.Zeby tylko kompromitacji nie było jakies 0:5 czy wyzej .Jak odpadna honorowo np.0:0 usiebie i 0:2 na wyjeżdzie to bedzie gitara.

tomekryba - 18 lipca 2015, 10:25:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja tam jestem optymistą. po losowaniu kilka lat temu gdy Kolejorz trafił na Juventus, Manchester City oraz Salzburg wszyscy mówili o wysokich porażkach a skończyło się awansem do kolejnej rundy. Wiadomo FC Basel jest wyżej pod względem organizacyjnym jak i sportowym, ale jeśli chce się grać w LM to takie zespoły trzeba eliminować bo w grupie będą jeszcze lepsze od szwajcarów. dobrego wyniku upatruje też w tym, że Basel w LM czy to była Chelsea czy Liverpool nastawiał się na grę z kontry a w meczu z Lechem będzie musiał grać atakiem pozycyjnym. W lidze szwajcarskiej odnieśli bodajże porażek i tyle samo remisów a powiedzmy sobie wprost w tej lidze jest FC Basel i długo, długo nic.

Kaszub - 18 lipca 2015, 14:01:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Niestety - najgorsze losowanie z możliwych. Ustawiłbym taktykę Lecha na grę na 0-0 w dwóch meczach i rzuty karne.
Ale walczyć trzeba.

Paweł - 18 lipca 2015, 16:38:40 - *.34.220.173
Może najlepiej ustąpmy i dajmy nieuprawnione gracza to FC Basel bez problemu będzie w kolejnej rundzie.Właśnie takie chore myślenie na zasadzie "nie mamy szans" powoduję że nasze kluby nie są wstanie nic osiągnąć bo na widok zespołów pokroju FC Basel mają napuszczone w portki a przeciwnicy się tylko cieszą bo widzą naszą słabą mentalność i to atakują.Gdzie są te zespoły jak kiedyś Wisła,Groclin i Lech co potrafili ogrywać najsilniejszych,musimy zmienić naszą mentalność by przeciwnicy wiedzieli że nawet jak poniesiemy porażkę to się nikogo nie mamy zamiar bać.

Jozef - 18 lipca 2015, 17:34:41 - *.adsl.inetia.pl
Moim skromnym zdaniem Lech ma szanse jesli zagra bez kompleksow. Osobiscie typuje 1-0 w Poznaniu i porazka 0-1 w Bazylei. W karnych wygra Lech.

łańcut - 18 lipca 2015, 20:28:02 - *.116.72.158
Artmedia Perzalka jak wchodziła do ligi mistrzów to nie patrzyła na wspołczynniki tylko lali wszystkich pokolei , ale jak się odpada ze stjarnan i zalgirisem to cieżko potem o rozstawienie(-.-)

jackowy - 18 lipca 2015, 21:52:28 - *.dip0.t-ipconnect.de
No coz, podobnie jak i ja, nie wszyscy musimy tutaj przepadac za Lechem czy Poznaniem. Chcialbym jednak, zeby tym co teraz ciesza sie z wyniku losowania po dwumeczu opadla kopara.

Republika - 18 lipca 2015, 23:43:24 - *.116.7.180
To bedzie mMiazga Kolejorza.Basel was rozjedzie na 1 stacji.

Bobek - 19 lipca 2015, 15:15:50 - *.opera-mini.net (*.127.255.28)
FcBasel? To może być jednak zbyt trudny przeciwnik dla FK Sarajevo...

dfdf - 20 lipca 2015, 16:39:02 - *.skomur.pl
Ludzie jak Was słucham, że Basel rozjedzie Lecha to się śmieje. Prawda, Basel jest faworytem, stawiam 70 na 30 dla nich, ale jestem prawie pewny, że w dwumeczu nie wygrają z Lechem więcej niż dwoma bramkami. Nie róbcie z Lecha takich ogórków....

Dominik_S - 21 lipca 2015, 16:08:11 - *.beskidmedia.pl
Hultaj
"Weź się lepiej za wymianę korespondencji z Wokulskim." Hehe dobre! Ale Ty też się wcześniej pomyliłeś (we wcześniejszej wypowiedzi dot. losowania 4 rundy)/
Ludzie ! Nie ma co biadolić. Losowanie jakie było, takie trzeba przyjąć. Już nic się nie zmieni.Mają rację ci, co piszą, że Lech trochę jednak "zapracował" na takie losowanie w wyniku kompromitujących porażek w poprzednich sezonach.
Oczywiście Basel jest zdecydowanym faworytem. Wy (niedowiarki) poddalibyście się już (jak rozumiem) przed meczem?!Trzeba powalczyć! A jak się nie uda, to trudno (zostanie wtedy jeszcze walka o LE). To w końcu Basel musi awansować, a Lech tylko może i to jest też jakaś szansa. Mimo klasy rywala na pewno nie będzie 1-6 w dwumeczu, jaki to "osiągnął" Śląsk Wrocław.

helwet - 22 lipca 2015, 22:28:14 - *.internetia.net.pl
na drocze szwajcary

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas