[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


7 sierpnia 2015, 13:13:08 - MichalMKS
LE: Lech - Videoton

Dzisiaj w Nyonie odbyło się losowanie IV rundy eliminacyjnej Ligi Europy. Rywalem Lecha Poznań będzie węgierski Videoton FC Fehérvár. Pierwszy mecz odbędzie się w Poznaniu.

Spotkania tej fazy odbędą się 20 i 27 sierpnia.

Videoton to mistrz Węgier. W obecnie trwającym sezonie zajmuje dziewiąte miejsce w tabeli z dorobkiem trzech punktów (jedno zwycięstwo i dwie porażki). Rywale Lecha zmagania w pucharach rozpoczęli od II rundy eliminacyjnej Ligi Mistrzów, w której wyeliminowali The New Saints FC (1-0, 1-1 pd.). W kolejnej fazie odpali z BATE Borysów (1-1, 0-1). Obecnie piłkarzem tego klubu jest były zawodnik Arki Gdynia Mirko Ivanovski.

Liga Europy 2015/16

Videoton Football Club Fehérvár

Rok założenia: 1941
Barwy: czerwono-niebieskie
www: http://www.vidi.hu/
Prezes: István Garancsi
Trener: Bernard Casoni (Francja)
Stadion: Sóstói Stadion w Székesfehérvár (14 135 miejsc)

Sukcesy:

finalista Pucharu UEFA - 1984/85
mistrzostwo Węgier - (2x) - 2010/11, 2014/15
wicemistrzostwo Węgier - (4x) - 1975/76, 2009/10, 2011/12, 2012/13
Puchar Węgier - 2005/06
finalista Pucharu Węgier - (4x) - 1981/82, 2000/01, 2010/11, 2014/15
Puchar Ligi - (3x) - 2007/08, 2008/09, 2011/12
finalista Pucharu Ligi - (2x) - 2012/13, 2013/14
Superpuchar - (2x) - 2011, 2012

Kadra:

Bramkarze: 1. Filip Pajović (30.07.93, Serbia), 42. Péter Gábor (26.02.92), 44. Branislav Danilović (24.06.88, Serbia).

Obrońcy: 3. Paulo Vinícius (21.02.90, Brazylia), 4. Kees Luijckx (11.02.86, Holandia), 5. Tibor Heffler (17.05.87), 6. András Fejes (26.08.88), 18. Ádám Lang (17.01.93), 23. Roland Juhász (01.07.83), 30. Roland Szolnoki (21.01.92), 31. Rémi Maréval (24.02.83, Martynika/Francja).

Pomocnicy: 7. Ádám Gyurcsó (06.03.91), 10. István Kovács (27.03.92), 11. Tamás Koltai (30.04.87), 15. Viktor Sejben (04.06.96), 17. Máté Pátkai (06.03.88), 33. Dinko Trebotić (30.07.90, Chorwacja), 46. Ádám Simon (30.03.90).

Napastnicy: 9. Róbert Feczesin (22.02.86), 14. Gergely Rudolf (09.03.85), 16. Filipe Oliveira (27.05.84, Portugalia), 19. Mirko Ivanovski (31.10.89, Macedonia), 27. Alhassane Soumah (02.03.96, Gwinea).

Historia meczów polsko-węgierskich w europejskich pucharach:

1958/59 - PEMK - I - Polonia Bytom - MTK Budapeszt - 0-3, 0-3
1962/63 - PZP - I - Újpesti Dózsa SC - Zagłębie Sosnowiec - 5-0, 0-0
1968/69 - PMT - 1/8 - Legia Warszawa - Újpesti Dózsa SC - 0-1, 2-2
1973/74 - PUEFA - 1/32 - Ferencvárosi TC - Gwardia Warszawa - 0-1, 1-2
1973/74 - PUEFA - 1/8 - Budapesti Honvéd SE - Ruch Chorzów - 2-0, 0-5
1985/86 - PUEFA - 1/16 - Videoton SC - Legia Warszawa - 0-1, 1-1
2004/05 - PUEFA - E2 - Amica Wronki - Kispest-Honvéd FC - 1-0, 0-1 k. 5-4

Bilans: 7 starć - 4 wygrane rywalizacji polskich drużyn.

szkodi - 7 sierpnia 2015, 13:13:28 - *.145.60.91
Jak ich nie przejda to bedzie grubo :P

41 - 7 sierpnia 2015, 13:13:29 - *.231.81.168
313123

Janek z Ps - 7 sierpnia 2015, 13:13:40 - *.par.totalfinaelf.net
Lech bye bye ;)

Kuba - 7 sierpnia 2015, 13:13:59 - *.96.59.105
Rewanż na wyjeździe. Do boju Węgrzy Porównanie z BATE jednocześnie Idealnie.

Johny - 7 sierpnia 2015, 13:14:02 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
ale farcik Lecha :D
jak 2 drużyn nie będzie w fazie grupowej to będzie tragedia

ja - 7 sierpnia 2015, 13:14:15 - *.marsoft.net
dobrze ze nie z Kaiserslautern z meczu z Bayernem

dandalini - 7 sierpnia 2015, 13:14:35 - *.dynamic.mm.pl
Powodzenia Lech oby się udało wam awansować , bo jednak Węgrzy są do przejścia

eurosport - 7 sierpnia 2015, 13:14:38 - *.dynamic.chello.pl
Wideoton Szeheszfeherwar.

ree - 7 sierpnia 2015, 13:14:39 - *.elwico.pl
Jeszcze będzie tak że Lech odpadnie, kiedy ostatni raz dwie drużyny grały w LE ?

Tomasz AG - 7 sierpnia 2015, 13:14:54 - *.220.74.2
Najlepsze losowanie jakie moglo spotkac Lecha!
Liga Europy do osiagniecia!

rob - 7 sierpnia 2015, 13:15:02 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Lech super, Legia trochę gorzej , ale tragedii niema

Anton - 7 sierpnia 2015, 13:15:28 - *.88-199-146.vspace.pl
Bardzo dobre losowanie. Lech nawet w tak słabej formie jak jest teraz może poradzić sobie z Videotonem. Paradoksalnie Lech ma większe szanse na awans niż Legia z silnymi Ukraińcami.

gumson - 7 sierpnia 2015, 13:16:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
Lech wchodzi do grupy LE, Legia odpada = Legia Mistrzem Polski, Lech w grupie spadkowej

Dominik_S - 7 sierpnia 2015, 13:16:45 - *.google.com (*.95.146.41)
Ale fart. Jak tego nie wykorzystają (ostatnia szansa, bo za rok wiadomo odpada ducha pkt.), to już nie mają co się pchać do pucharów.

@redakcja - 7 sierpnia 2015, 13:17:12 - *.dynamic.chello.pl
Dlaczego cały czas zapisujecie "Fehérvár" zamiast "Székesfehérvár"?

bbb - 7 sierpnia 2015, 13:17:33 - *.nidzica.vectranet.pl
Lech wylosował najlepiej jak mógł nie zmarnujcie tej szansy aby

sad - 7 sierpnia 2015, 13:17:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do ree 5 lat temu wisła i legia grała i obie wyszły z grupy, trochę zaintersowania sezonowcu

m - 7 sierpnia 2015, 13:19:42 - *.centertel.pl
Dobre losowanie. Bliski wyjazd.

enKage - 7 sierpnia 2015, 13:20:34 - *.toya.net.pl
Legia - najgorzej jak mogła. Lech - najlepiej jak mógł. legia znowu ustawiła losowanie

Kusznier - 7 sierpnia 2015, 13:21:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@sad
4 lata temu (sezon 2011/12) grały dwie polskie ekipy w fazie grupowej LE

patryki - 7 sierpnia 2015, 13:21:31 - *.146.180.79.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
300 Rakowa wpadnie na leszka do zgodowicza będzie zabawa

KX Keytinh - 7 sierpnia 2015, 13:21:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo dobre losowanie, chyba najlepsze jakie mogło być zwłaszcza, że Węgrzy męczyli się z The New Saints i potem odpadli. Szkoda trochę, że zaczynamy u siebie, ale to nic. Szanse oceniam 55%-45% na korzyść lechitów.

Anton - 7 sierpnia 2015, 13:22:14 - *.88-199-146.vspace.pl
Dominik_S ma rację. Jeżeli Lech nie przejdzie Videotonu to NIE zagra w LE nie tylko teraz, ale przez najbliższe paredobrych lat, bo będzie już od 2. rudny trafiał na nieosiągalnych dla siebie rywali. LECH MUSI TO WYGRAĆ!!!

ZEROSCIEMN - 7 sierpnia 2015, 13:22:42 - *.icpnet.pl
koncentracja i do boju i awans jest w zasięgu!

bbb - 7 sierpnia 2015, 13:23:22 - *.nidzica.vectranet.pl
teraz sprawdziłem jaka to słaba drużyna ten Videoton, na 3 mecze ligi węgierskiej jeden wygrali dwa przegrali (9 miejsce na 12) a ich podstawowy napastnik to Mirko Ivanovski grający kiedyś w Arce i strzelający niewiele goli

xxd - 7 sierpnia 2015, 13:23:25 - *.dip0.t-ipconnect.de
miejcie szacunek do rywala. polak mysli ze wszystkich przejdzie a potem jak zawsze w pysk. legia i lech ma male szanse bo rywale bardzo mocni

rob_sad - 7 sierpnia 2015, 13:25:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Videoton grał jak równy z równym z BATE więc to nie są kelnerzy.

Jarek - 7 sierpnia 2015, 13:26:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
A ja szanse oceniam 63,742%-36,258% dla Lecha

Kris - 7 sierpnia 2015, 13:26:16 - *.public.t-mobile.at
Wronki znów blamaz!!!

abb - 7 sierpnia 2015, 13:28:05 - *.centertel.pl
Przypominam ze w Poznaniu przy pustych trybunach.

Rks - 7 sierpnia 2015, 13:28:19 - *.play-internet.pl
Videoton & Raków

Jarek - 7 sierpnia 2015, 13:30:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Faktycznie przy pustych trybunach- czyli 59,445%- 40,555%

ave - 7 sierpnia 2015, 13:31:36 - *.apus-net.pl
Przy pustych trybunach Ale dotyczy to kibiców gospodarzy. A kibice gości będą mogli wejść?

Kamil - 7 sierpnia 2015, 13:32:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech ma szansę awansować do fazy grupowej Videoton do najmocniejszych nie należy, tylko szkoda że przy pustych trybunach.

Jarek - 7 sierpnia 2015, 13:32:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak zwycięstwo w Pucharze UEFA to niestety, procenty padają dalej- 56,553%- 43,447%

Dominik_S - 7 sierpnia 2015, 13:33:14 - *.google.com (*.95.146.41)
Ale jaja.Nie trafiłem rywala, ale jednak moja "teoria"się sprawdzila. Znowu "eska". Było Sarajewo, byli Szwajcarzy, a teraz Szekesfehervar

Shaam - 7 sierpnia 2015, 13:33:29 - *.146.96.62.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Raków & Videoton - czerwono-niebiescy. Mimo wszystko bede za Lechem, bo to w końcu polska drużyna. Pozdro FZP. HNR.

greg - 7 sierpnia 2015, 13:33:32 - *.adslplus.ch
A ten Magnetofon to nie jest przypadkiem ulubiony klub Orbana?

ergo - 7 sierpnia 2015, 13:36:16 - *.hse.ie
Rakow & Videoton!!

Jarek - 7 sierpnia 2015, 13:36:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
O kurczę, jak Orbana to 52,444%- 47,556%

ave - 7 sierpnia 2015, 13:38:54 - *.apus-net.pl
Kto by nie awansował to będę zadowolony. Hajra Vidi!

wm - 7 sierpnia 2015, 13:42:04 - *.146.57.228.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Lech 60% szans na awans . Legia max 35% . Ukraińcy z Belgami też grali pierwszy mecz "u siebie" na praktycznie neutralnym stadionie a drugi na wyjeździe i zrobili z nich mielonkę . Teraz każdy sportowiec z Ukrainy gryzie trawę żeby się pokazać i stamtąd uciec (patrz: Dnipro w zeszłej edycji) .

Dracuch - 7 sierpnia 2015, 13:42:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pomyśl dwa razy, czy jeśli wejdą kibice gości to trybuny będą puste?

porto - 7 sierpnia 2015, 13:42:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
videoton bez Nikolicia słabiutki jest ma problemy ze zdobywaniem bramek . myślę że Lech przejdzie do fazy grupowej LE ;-) Legia też powinna choć Luchansk dobrze sobie poczyna nie wiem co się spodziewać po nich

Rafel - 7 sierpnia 2015, 13:45:24 - *.play-internet.pl
Kuba jak kibicujesz Węgrom a nie swojej ojczyźnie to zmień obywatelstwo

zdzich659 - 7 sierpnia 2015, 13:48:59 - *.adsl.inetia.pl
Janek z Ps,Legia bye bye ,Lech bye bye, moze ty zrób bye bye jak nie mozesz nic lepszego wymyslic,

ZIENIU - 7 sierpnia 2015, 13:49:44 - *.ssp.dialog.net.pl
Dobre losowanie, Lech niezle Legia ciut trudniej

Kuba - 7 sierpnia 2015, 13:57:32 - *.96.59.105
Rafel piłka nożna to rozrywka jak piszą twoi koledzy w symulacji. Dlatego mogę kibicować komu chcę, a ty nie rób z siebie patrioty bo pewnie śmiecisz i robisz inne złe rzeczy ojczyźnie
2012-wyniki Video i Polski :] 2009-2012-2015 realne

Neutral60 - 7 sierpnia 2015, 13:58:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nareszcie dobre losowanie !!! Gergo i Kadar dokopią wraz z kolegami z Kolejorza sympatycznym rodakom(naszym Bratankom) !!!

kayore - 7 sierpnia 2015, 14:08:27 - *.dynamic.chello.pl
Videoton - bez Nikolicia są ciency :P

derock - 7 sierpnia 2015, 14:10:03 - *.dab.02.net (*.65.182.186)
RKS Raków Częstochowa !!! Pewnie, że za Lechem, w końcu chyba Polakiem jestem. Nie wyobrażam sobie, żeby Polak kibicował Węgrom. To są międzynarodowe puchary, a nie zabawa w kibolstwo.

mexez - 7 sierpnia 2015, 14:11:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mistrz Polski i Wegier w akcji. Dwie podobnie slabe ligi i druzyny. Ciezko wytypowac faworyta tym bardziej, ze Lech u siebie bez kibicow.

lesiunio - 7 sierpnia 2015, 14:21:24 - *.centertel.pl
Lech 5 sezonow temu remisowal z Juve. Juve ostatnio w finale CL wiec Videoton powinien w pampersach wystapic.

sdf - 7 sierpnia 2015, 14:24:11 - *.play-internet.pl
Dwóch bardzo znanych piłkarzy obrońca Ronald Juhasz i napastnik Gergely Rudolf tylko ignoranci mogą nie kojarzyć tych nazwisk.

amica - 7 sierpnia 2015, 14:37:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
2004/05 - Puchar UEFA Amica Wronki - Kispest-Honvéd FC - 1-0, 0-1 k. 5-4
2014/15 Amica Wronki - Videoton 0-0 , 0-0 k.0-3

432 - 7 sierpnia 2015, 14:44:36 - *.centertel.pl
4 Kibiców Legii Warszawa nie żyje!!!!!!!
bit.ly/1IAituq

MJ - 7 sierpnia 2015, 14:48:03 - *.133.161.202
Lech łatwiej, Legia trudniej? No cóż, jeśli tak to każdy trafił godnego sobie przeciwnika. Przecież każdy kto się choć trochę zna, wie, że Legia jest mocniejsza mimo wpadek na koniec zeszłego sezonu i słabym super pucharze. I ci co mówią, że Lech ma tak łatwo a Legia trudno... niech nie zdziwi się jak to Legia awansuje, a Lech nie. Osobiście chciałbym aby obie drużyny awansowały, a najlepiej wyszły z grupy. Współczynniki są ważne, trzeba zbierać pt.

lesiunio - 7 sierpnia 2015, 14:49:37 - *.centertel.pl
Lech 5 sezonow temu remisowal z Juve. Juve ostatnio w finale CL wiec Videoton powinien w pampersach wystapic.

Gajer - 7 sierpnia 2015, 14:52:13 - *.dynamic.chello.pl
Odpadną, to będą zdziwieni? Nie sądzę! Videoton nie gorszy od Lecha!

Kibic Wisł - 7 sierpnia 2015, 14:55:36 - *.dynamic.chello.pl
Popieram i zgadzam się z MJ,Niech się w końcu coś ruszy na złość UEFie i niedowiarkom którzy tylko potrafią źle pisać o naszej kopanej a wielbic Barce i inne medialne kluby,pzdr.

goral - 7 sierpnia 2015, 15:01:04 - *.range81-151.btcentralplus.com
pamietam mecz Legi z Videotonem... Boze jaki ja juz stary jestem! Widzialem go w TV.

Kibiccc - 7 sierpnia 2015, 15:01:06 - *.tktelekom.pl
Mam nadzieje że oba zespoły zagrają w fazie grupowej jak miało to miejsce w sezonie 2011/12 rywale są do przejścia można powiedzieć kto nie awansuje ten frajer.
Powodzenia dla Legi i Lecha

stats - 7 sierpnia 2015, 15:13:20 - *.internetia.net.pl
Dwukrotnie graliśmy z nimi w Intertoto:
1983/84 Cracovia - Videoton SC - 1-3, 0-6
1986/87 Górnik Zabrze - Videoton SC - 2-0, 0-2
oraz trzykrotnie w meczach towarzyskich:
2002/03 Zagłębie Lubin - Videoton FC 0:1
2003/04 Videoton FC - Zagłebie Lubin 0:0
2009/10 Korona Kielce - Videoton FC 0:1

Warszawiak - 7 sierpnia 2015, 15:21:18 - *.warszawa.vectranet.pl
Lech będzie miał problemy z wyeliminowaniem Węgrów, bo są w słabej formie...Legia ma łatwiej!

ads - 7 sierpnia 2015, 15:21:36 - *.22.167.162
@Rafel
A ja kibicuję Polsce (reprezentacji) - ale nie zamierzam kibicować innym polskim drużynom niż moja. Proste

bob - 7 sierpnia 2015, 15:24:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Videoton, a Skorża na Rumaku, bo Amica z wali w pory ze strachu

look7 - 7 sierpnia 2015, 15:30:33 - *.stimo.net
Rywale do przejścia. Oby 2 drużyny w LE.

@derock - 7 sierpnia 2015, 15:56:45 - *.dynamic.chello.pl
Dobrze że napisałeś "chyba". Jeszcze za Skrą sobie pobądź, bo lokalny patriotyzm

rand - 7 sierpnia 2015, 16:18:51 - *.play-internet.pl
@ goral -
1968/69 - PMT - 1/8 - Legia Warszawa - Újpesti Dózsa SC - 0-1, 2-2 . Boże, jaki ja już stary jestem. Byłem na meczu w Warszawie, zimno było, jak diabli.

derock - 7 sierpnia 2015, 16:23:43 - *.dab.02.net (*.65.182.186)
@derock@derock co ma piernik do wiatraka? Jak można skandować patriotyczne pieśni o Polsce a kibicować zagranicznemu klubowi w meczu z polskim klubem. Dla mnie nie do przyjęcia, żaden patriotyzm, aczkolwiek ogólnie mam wielu znajomych Węgrów.

Adam - 7 sierpnia 2015, 16:24:25 - *.asg-europe.pl
Legia i Lech są faworytami, ale to nie jest różnica poziomu, więc wszystko jest możliwe.

weteran - 7 sierpnia 2015, 16:53:40 - *.dynamic.mm.pl
@derock Kiedy ostatni raz byłeś na meczu w Cz-wie i czy ktoś Cię upoważnił do wypowiadania się w imieniu kibiców Rakowa ?

DENIS - 7 sierpnia 2015, 17:20:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na pewno nie jest źle myślę że Lech ma spore szanse na pewno większe niż z Bazyleą

Judasz - 7 sierpnia 2015, 17:21:29 - *.ssp.dialog.net.pl
A dziś kupiłem właśnie wideofon.

derock - 7 sierpnia 2015, 17:21:45 - *.dab.02.net (*.65.182.186)
@weteran
Nikt, przecież nie wypowiadam się w niczyim imieniu tylko swoim. Napisałem tylko i wyłącznie swoje zdanie. W jaki Ty niby sposób interpretujesz moje wypowiedzi człowieku zastanów się. Nie wspomniałem ani słowa o kibicach RKS-u. Idź na plastiki i posłuchaj o czym tam ludzie gadają tamtych też będziesz ścigał?

bob1 - 7 sierpnia 2015, 17:21:54 - *.as13285.net
hehehe - ciekawe jak dostaniecie się na stadion na węgrzech jak tam mur stawiają .
Na pewno urban nie wpóści "lecha poznan holigans"
hehe
sorry amicę .

FZP - 7 sierpnia 2015, 17:23:23 - *.96.230.73.tvksmp.pl
u@o2.pl Shaam piszesz pozdro FZP, a czy skrót HNR jest od hien...?

Kuba - 7 sierpnia 2015, 17:24:38 - *.128.207.183.static.js.chinamobile
Ostatni mecz z Węgrami grała Amica pod wodzą Skorży. To był jego pierwszy dwumecz w pucharach. Czy ten będzie ostatnim? Przekonamy się wkrótce

max - 7 sierpnia 2015, 17:26:03 - *.bsi.3s.pl
Ostatni mecz z Węgrami grała Amica pod wodzą Skorży. To był jego pierwszy dwumecz w pucharach. Czy ten będzie ostatnim? Przekonamy się wkrótce

Eds - 7 sierpnia 2015, 17:26:50 - *.dynamic.chello.pl
Na Węgrzech też nikt nie słyszał o jakimś Lech więc, nie piszcie o super losowaniu. Videoton to dobra drużyna i Lech nie wygra z nimi w chodzonego jak z Bośniakami. Przypomnę, że z tego "ógórkowego" klubu do Legii trafił Nikolić, który obecnie w polskiej ekstraklapie robi co chce i jak chce.
Legia też nie ma łatwo. Prawda jest jednak taka, że nie mają po co wychodzić na boisko jak przerażają ich średniak z Ukrainy i mistrz Węgier.

Piciu - 7 sierpnia 2015, 17:32:40 - *.adsl.xs4all.nl
Muszą dać rade.
TYLKO LECH POZNAŃ

derock - 7 sierpnia 2015, 17:40:37 - *.dab.02.net (*.65.182.186)
@weteran
Coooo? O czym Ty piszesz? W niczyim imieniu się nie wypowiadam tylko swoim. Napisałem swoje zdanie. Polski klub gra w pucharach i jemu kibicuję koniec. Takie mam przekonanie i tyle.

derock - 7 sierpnia 2015, 17:40:56 - *.dab.02.net (*.65.182.186)
@weteran
Coooo? O czym Ty piszesz? W niczyim imieniu się nie wypowiadam tylko swoim. Napisałem swoje zdanie. Polski klub gra w pucharach i jemu kibicuję koniec. Takie mam przekonanie i tyle.

Leon - 7 sierpnia 2015, 17:45:45 - *.239.125.190
Dla Lecha ten mecz to walka o wszystko. O honor, o szacunek kibiców z całej Polski. Jeśli odpadną z Videotonem - to będzie to dowód, że sukces w postaci Mistrzostwa był przypadkowy. Lechici powinni zrobić wszystko - by awansować.

kakaes - 7 sierpnia 2015, 17:48:38 - *.play-internet.pl
Ciekawy wyjazd na Węgry. Węgrzy są zauroczeni naszym kibicowaniem

Rogo - 7 sierpnia 2015, 17:48:39 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Lech był w grupie gdzie miał łatwiejszych przeciwników do wylosowania niż Legia.
No ale wolałbym by trafili na HJK niż Videoton.
Jeśli Lech będzie skoncentrowany i zagra dobry mecz to powinien przejść Videoton. No ale jak będzie taka kaszanka jak ostatnie mecze ligowe lub błędy mecz z Basel to ciężko będzie o awans.
Legia trafiła chyba najgorzej jak mogła. No ale ostatnie mecze pokazują ,że jako taka forma jest więć jest duża szansa na awans.
Ługańsk choć drużyna mało znana w Europie to z mocnej ligi i 3 rundzie wygrali dwa razy dość wysyko z Belgami. Co świadczy ,że byli od nich zdecydowanie lepsi.

Kuba - 7 sierpnia 2015, 17:57:14 - *.128.207.183.static.js.chinamobile
Obecny ranking:
172.Videoton-8.725
175.Lech Poz-8.450
To będzie raczej wyrównany pojedynek jak Amiki w 2004. Bez kibiców w pierwszym meczu. No ciekawe jak to się zakończy :]

barti - 7 sierpnia 2015, 18:07:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kto się wybiera do Poznania na mecz?? Lechici są załamani po porażce z Basel i zanim się pozbierają minie dwa lata.

TG1 Dudek2 - 7 sierpnia 2015, 18:18:37 - *.146.66.62.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
FC Basel okazał się rywalem dla Lecha wymagającym Videoton z Węgier jest do przejśćia więc licze na Legie Warszawe i Lech Poznań w fazie grupowej Ligi Europejskiej

ciszok - 7 sierpnia 2015, 18:45:45 - *.icpnet.pl
viedeoton to nie jest żaden potentat, jeśli Kolejorz chce coś znaczyć w Europie to takie zespoły musi pokonywać bez problemów inaczej nie ma co startować w pucharach.co do Legii to będzie ciężej ale udowodnili że w pucharach grają może nie pięknie ale skutecznie

jurck - 7 sierpnia 2015, 18:45:45 - *.play-internet.pl
Liczę na dobry doping i świetną oprawę. Koniecznie trzeba nawiązać do 1956. Poznański Czerwiec i Węgierskie Powstanie. Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát

needle - 7 sierpnia 2015, 19:03:55 - *.adsl.inetia.pl
Lubię Węgrów ale nie będą tu faworytami.
Mam nadzieję, że LECH nie zaliczy czwartej europejskiej wpadki z rzędu; tak mi ze statystyk wychodzi ;)
IGła

Jokerr - 7 sierpnia 2015, 19:07:10 - *.proton.net.pl
Mam nadzieję że kibice Lecha i videotonu nie zapomną o przyjaźni Polsko węgierskiej i nie zepsuje tego. Liczę na jakieś oprawy związane z naszą wspólną historia.

miki - 7 sierpnia 2015, 19:14:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w Poznaniu przy pustych trybunach szanse 50 na 50

1921 - 7 sierpnia 2015, 19:46:51 - *.dynamic.mm.pl
Hajra Vidi!Raków&Videoton

Ekspert - 7 sierpnia 2015, 20:12:41 - *.as13285.net
Videoton jest spokojnie do przejścia.
Popeniają dużo błędów w obronie i są przewidywalni w ofensywie. Nikolic im wygrywał mecze przez ostatnie dwa sezony .

wojciechAG - 7 sierpnia 2015, 20:33:02 - *.dynamic.qsc.de
tam chyba Mirko gra, lepiej uwazac na niego

Obywatel R - 7 sierpnia 2015, 21:36:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W rankingu klubowym Videoton FC Fehérvár zajmuje 168 miejsce wśród najlepszych europejskich klubów z dorobkiem punktowym 8,725 zaś Lech Poznań 171 i ma tych punktów 8,450. Hmmm... Statystyki twierdzą, że są to drużyny będące na porównywalnym poziomie. Biorąc zaś pod uwagę iż Videoton grał wcześniej w LM, znaczy to, że mowa tu o mistrzu Węgier. Mistrz Polski i Mistrz Węgier. Drużyny o bardzo zbliżonych statystykach. Oby to Lech był górą a statystyki się myliły, bo na papierze, to Węgrzy są jednak wyżej.

brel - 7 sierpnia 2015, 23:15:44 - *.ennet.pl
@Obywatel R, fajnie.

painkiller - 8 sierpnia 2015, 9:32:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
@piciu
Ze Stjarnanem też musieliście dać radę a zrobiliście z siebie pośmiewisko.Po was to można się wszystkiego spodziewać.

Shaam - 8 sierpnia 2015, 12:18:31 - *.96.234.83.tvksmp.pl
@FZP Proste

wstyd - 8 sierpnia 2015, 12:40:41 - *.unity-media.net
Poznań, przepiękne miasto tylko Lech to miasto szpeci!! Ale tak to jest jak sie ze wsi do miasta przeniesie, panów gra a z butów słoma wychodzi. Drewniana drużyna z sękatym trenerem i tartakowym zarządem.

magyar - 8 sierpnia 2015, 16:00:46 - *.56.174.7
Lengyel magyar dwa bratanky pozdrawia kybycow z polska.

nyrol - 8 sierpnia 2015, 16:38:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
My od 103 lat Jesteśmy Dumą Poznania Warta 1912 Poznań Rodowici !!! Bravo Videoton -Raków Częstochowa !!!! Tylko Warta 1912 Rodowici!!!

Lechia Suc - 9 sierpnia 2015, 14:29:58 - *.dynamic.chello.pl
Jestem Lechistą z krwi i kości. Trzymam jednak kciuki za polskie drużyny w pucharach. Powodzenia

Kolejorz - 9 sierpnia 2015, 18:10:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech Poznań Tylko zwycięstwo i Awans do Fazy grupowej Ligi Europy. Kolejorz KKS Lech Poznań 1922

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas