[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


4 września 2015, 22:35:55 - koofel
Rozwiane nadzieje

Reprezentacja Polski przegrała na wyjeździe 1-3 (1-2) z Niemcami w meczu eliminacji do mistrzostw Europy. Gospodarze wyszli na prowadzenie po szybkich golach Thomasa Müllera i Mario Götzego, Polacy zdołali odpowiedzieć trafieniem Roberta Lewandowskiego, ale w końcówce ostatnie słowo należało do Götzego.

Polacy jako pierwsi spróbowali uderzenia na bramkę rywala. Strzał Roberta Lewandowskiego został jednak zablokowany. Po drugiej stronie boiska Karim Bellarabi mocno uderzył zza pola karnego, piłka odbiła się od jednego z polskich zawodników i przeleciała tuż obok słupka. Niemiecki skrzydłowy niecelnie kopnął również z woleja w 9. minucie. Gospodarze rozmontowali defensywę "Biało-czerwonych" już chwilę później. Jonas Hector wymienił piłkę z Bellarabim i zagrał wzdłuż bramki do niepilnowanego Thomasa Müllera, który z pięciu metrów strzelił gola. Polacy odpowiedzieli strzałem prawą nogą Kamila Grosickiego z szesnastu metrów, który sprawił trochę wysiłku Manuelowi Neuerowi.

W 19. minucie było już 2-0. Mario Götze zwiódł Łukasza Piszczka i strzałem po ziemi między nogami Łukasza Szukały pokonał Łukasza Fabiańskiego. Napór Niemiec udokumentowała również niecelna główka Matsa Hummelsa po dośrodkowaniu z Toniego Kroosa z kornera. W odpowiedzi Grzegorz Krychowiak uderzył z dystansu w środek bramki po wybiciu piłki w środek pola przez Jérôme'a Boatenga. Najaktywniejszy w polskich szeregach Grosicki w 36. minucie przyczynił się do bramki kontaktowej. Po jego dośrodkowaniu zewnętrzną częścią stopy Lewandowski uprzedził Hummelsa i pokonał Neuera głową. Tuż przed przerwą napastnik Bayernu miał kolejne dwie szanse na gole. Najpierw Neuer źle wybił piłkę, ale zrehabilitował się świetną robinsonadą po potężnym strzale Polaka, a potem piłkę po główce Lewandowskiego z linii bramkowej wybił Götze.

Druga połowa rozpoczęła się od zablokowanego strzału Bellarabiego z siedmiu metrów. Groźniej zrobiło się chwilę później, gdy Mesut Özil podał do Müllera, a ten bez przyjęcia kopnął obok bramki. W 57. minucie Fabiański miał już więcej szczęścia. Po nieporozumieniu polskiej obrony Götze otrzymał piłkę z głębi pola i uderzył bez przyjęcia w słupek. Równie dramatycznie zrobiło się pod drugą bramką, gdy Krzysztof Mączyński mocno kopnął w Neuera, futbolówka odbiła się jeszcze od Grosickiego i poleciała tuż obok słupka.

Po drugiej stronie boiska Bastian Schweinsteiger strzelił nad poprzeczką po zagraniu Kroosa z rzutu rożnego. "Biało-czerwoni" mogli skarcić rywala po szybkiej kontrze, ale Grosickiemu zabrakło trochę swobody, by oddać groźne uderzenie. Sporo miejsca miał za to Özil, który po podaniu od İlkaya Gündoğana nie potrafił pokonać Fabiańskiego. Bramkarz Swansea spisał się również na linii, świetnie broniąc główkę Hummelsa. W 82. minucie musiał już jednak wyciągać piłkę z siatki. Müller strzelił z szesnastu metrów, futbolówka odbiła się od Kamila Glika, a następnie od nóg zmylonego Fabiańskiego, co skrzętnie strzałem do pustej bramki wykorzystał Götze.

4 września 2015, 20:45 - Frankfurt nad Menem (Commerzbank-Arena)
Niemcy 3-1 Polska
Thomas Müller 12, Mario Götze 19, 82 - Robert Lewandowski 36

Niemcy: 1. Manuel Neuer - 14. Emre Can, 17. Jérôme Boateng, 5. Mats Hummels, 3. Jonas Hector - 13. Thomas Müller, 7. Bastian Schweinsteiger, 18. Toni Kroos, 8. Mesut Özil, 16. Karim Bellarabi (53, 21. İlkay Gündoğan) - 19. Mario Götze (90, 10. Lukas Podolski).

Polska: 22. Łukasz Fabiański - 20. Łukasz Piszczek (43, 14. Paweł Olkowski), 4. Łukasz Szukała, 15. Kamil Glik, 13. Maciej Rybus - 11. Kamil Grosicki (83, 17. Sławomir Peszko), 8. Grzegorz Krychowiak, 6. Tomasz Jodłowiec, 5. Krzysztof Mączyński (63, 16. Jakub Błaszczykowski), 7. Arkadiusz Milik - 9. Robert Lewandowski.

żółte kartki: Kroos, Schweinsteiger - Rybus, Grosicki.

sędziował: Nicola Rizzoli (Włochy).
widzów: 48 500.

Tabela grupy D:

1. Niemcy     7 16 19- 5
2. Polska     7 14 21- 6
3. Irlandia   7 12 16- 5
3. Szkocja    7 11 12- 7
5. Gruzja     7  6  5-13
6. Gibraltar  7  0  1-38


eliminacje do mistrzostw Europy Francja 2016

Wuzel - 4 września 2015, 22:36:20 - *.telpol.net.pl
no i po zawodach. ACE pozdrooo

Kibic - 4 września 2015, 22:36:33 - *.play-internet.pl
Zasłużone zwyciestwo Niemiec.

hasanmakab - 4 września 2015, 22:36:40 - *.ilios-system.pl
wstydu nie ma

kvmil - 4 września 2015, 22:36:48 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jakby pod koniec 1 połowy trafili na 2:2 to może inaczej by sie to potoczyło. Ale gramy do końca!

Mikson - 4 września 2015, 22:36:57 - *.adsl.inetia.pl
2:0 u siebie i 1:3 na wyjeździe, a więc w dwumeczu to my jesteśmy górą!

sdfgsdfg - 4 września 2015, 22:37:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dno. Mam nadzieję, że faworyzowanie tej żałosnej reprezentacji się skończy.

nikt - 4 września 2015, 22:37:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dzięki za walkę Biało-Czerwoni!

Tere - 4 września 2015, 22:37:15 - *.play-internet.pl
Szkoda. Niemcy odzyskaly forme. Brawa za walke.

qb - 4 września 2015, 22:37:15 - *.centertel.pl
W dwumeczu dalej nasi lepsi 😀

Rydułtowy - 4 września 2015, 22:37:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nigdy nie wybaczę Niemcom, że tak słabo wygrali ten mecz 2:0. W moim obiektywnym przekonaniu uważam, że Niemcy powinny zdobywać gola w 6 minucie, 13 minucie, 25 minucie, 33 minucie i 44 minucie pierwszej połowy. A w drugiej w 50 minucie, 60 minucie, 70 minucie, 84 i 89 minucie. Niemcy : Lechia 10:0.

kęsik - 4 września 2015, 22:37:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Strasznie słaby mecz naszych, z taką grą to Szkocja i Irlandia się po nas przejedzie i z Euro nici.

M.Koniarek - 4 września 2015, 22:37:33 - *.72.117.200
Polska bialo czerwoni !!!

WPR - 4 września 2015, 22:37:36 - *.dynamic.chello.pl
Różnica klasy i zasłużona przegrana.Momentami jakbyśmy grali w 9.

kos - 4 września 2015, 22:37:40 - *.dynamic.chello.pl
Dobry mecz Polski. Jeżeli tak to będzie wyglądało to o mecze z Irlandia i Szkocja jestem spokojny.

sat - 4 września 2015, 22:37:48 - *.155.214.172
A w dwumeczu jesteśmy lepsi!

mat9111 - 4 września 2015, 22:37:52 - *.adsl.szeptel.net.pl
Mecz niezły, trzeba pamiętać, że to jednak mistrzowie świata i inny wynik niż przegrana byłby zaskoczeniem. Porażka Szkocja daje nam duże szanse na awans.

Mati - 4 września 2015, 22:37:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Haha będą baraże i tyle w temacie

G - 4 września 2015, 22:38:05 - *.echostar.pl
Zanim ktoś napisze - nie, mecze bezpośrednie się nie liczą w przypadku równej ilości punktów. Mamy wprawdzie niewielką przewagę w różnicy bramek, ale obie ekipy grają jeszcze z Gibraltarem.

Adam - 4 września 2015, 22:38:09 - *.opera-mini.net (*.77.124.201)
Piłka kilka razy przeleciała na aut a sędzia jak Stevie Wonder pozwolił grać niemcom czy tylko ja to widziałem? Borek i Hajto nie a może skład jakiejs drużyny by podał z 98 roku

tokas9 - 4 września 2015, 22:38:23 - *.nycmny.fios.verizon.net
Fabiański i Piszczek do lamusa. Na Gibraltar posłać Szczęsnego i Jędzę.

bako - 4 września 2015, 22:38:33 - *.56.13.158
Ta porażka była wkalkulowana !!! Czeba sie wyżyć na Gibraltar !!!

ieszczader - 4 września 2015, 22:38:34 - *.play-internet.pl
Piszczek i jodlowiec dwa podstawowe bledy nawalki,gdyby lewy szczelil na 2=2 to mozna by bylo cos osiagnac

wsa - 4 września 2015, 22:39:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szkocja vs Niemcy 1:1

Zaki - 4 września 2015, 22:39:21 - *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
I co ciekawe bramki wwalili nam Niemcy po błędach zawodników grających w Bundeslidze... Szkoda, była szansa, ale i tak Niemcy skopali Polakom tyłek.

Piotrek - 4 września 2015, 22:39:23 - *.centertel.pl
Nasi słabsi kondycyjnie przede wszystkim, bo piłkarsko nieźle sobie radzili. Grali lepiej niż w Warszawie a wynik gorszy.

Artur - 4 września 2015, 22:39:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mimo porażki, bardzo dobry mecz naszych orłów. Brawa za walkę!

Mikson - 4 września 2015, 22:39:51 - *.adsl.inetia.pl
I znów jakieś trole będą pisać jacy to nasi słabi, a dziś zagrali jednak całkiem nieźle - przynajmniej w ofensywie, bo defensywa jeszcze niestety kuleje.

G - 4 września 2015, 22:40:09 - *.echostar.pl
Jeśli Szkocja przegra w pn z Niemcami to mamy co najmniej baraże - 6 punktów przewagi i o wiele lepszy bilans bramkowy (który zaraz jeszcze poprawimy).

Szynal - 4 września 2015, 22:40:23 - *.dynamic.chello.pl
Mimo wszystko bardzo dobry mecz polakow !! Oby czesciej takie mecze jestem dumny z gry polakow walczyli do konca najslabszy na boisku piszczek i milik .

ono - 4 września 2015, 22:40:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z recznikiem w bramce to tak sie konczy pytam gdzie Boruc albo Szczesny?

Rydułtowy - 4 września 2015, 22:40:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skoro do zakończenia pierwszej przerwy na Mundialu Niemcy zdeklasowali Brazylię w pierwszej połowie 5:0, to tu wypadałoby zbombardować tych polskich kopaczy na minimum 10 lub więcej w pierwszej połowie

artekzt - 4 września 2015, 22:41:12 - *.aztw.cable.virginm.net
wynik był do przewidzenia. Piłkarze zagrali na miare swoich możliwości i umiejetności. Z girblartarem wygramy.

Matt - 4 września 2015, 22:41:18 - *.b-ras2.cld.dublin.eircom.net
Starali sie ale Niemcy niestety o klase lepsi. I tak jestem z nich dumny, mysle ze uda nam sie awansowac na Euro. Brawo Grosik i Lewy. Szczesny powinien wrocic na bramke.

magnatal - 4 września 2015, 22:41:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Chorzów się cieszy ......

K.J. - 4 września 2015, 22:41:24 - *.dynamic.chello.pl
I co debilni optymiści...gdzie wasze orzełki i wygrana? Jak tam kuponiki popaprańce? Wy jesteście nienormalni, że łudziliście się.

73kaczor - 4 września 2015, 22:42:02 - *.lublin.mm.pl
Porażka mimo wszystko wkalkulowana, ale k.... boli

bu - 4 września 2015, 22:42:13 - *.dyn.telefonica.de
Do mikson: nie kompromituj się chlopcze

ss - 4 września 2015, 22:42:54 - *.as43234.net
wy polskie patalaly co to komentujecie byscie sie posrali tam a narzekacie grali dobrze jeszcze wam malo

kazd - 4 września 2015, 22:43:00 - *.146.76.235.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
bez Mili nie awansują pomimo wszystko

Piotrek - 4 września 2015, 22:43:03 - *.centertel.pl
Dziś zagrały najlepsze ekipy tej grupy i obie awansują bezpośrednio. Dobry i emocjonujący mecz, niestety zabrakło kondycji by ugrać więcej.

luka - 4 września 2015, 22:43:28 - *.centertel.pl
No dajesz Mądry,z twoich wypocin wynikało że na pewno wygramy?!Znowu tu nad morzem mamy z Ciebie polewkę!Pociesze Cię,że ja też nie trafiłem z wynikiem,bo obstawiłem 3:0 dla germańców,skończyło się 3:1!Trudno,ale dzięki Gruzji raczej pojedziemy na to euro!

jolan - 4 września 2015, 22:44:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobry mecz obie druzyny nieźle w ataku i słabo w obronie. Niemcy mimo wszystko to mistrzowie swiata w dodatku grali u siebie pomału wracają do formy, ich wygrana nie może dziwić. Polacy w porzadku z taka grą ogramy Gibraltar to pewne a w decydujacym dwumeczu z IRL-SZK nie ma bata, przynajmniej jeden wygramy :-) PEACE

Rob - 4 września 2015, 22:44:10 - *.centertel.pl
Graliśmy jak nigdy,przegraliśmy jak zawsze

Guzik - 4 września 2015, 22:44:16 - *.dip0.t-ipconnect.de
Boniek sędziów do uefa. Tyle pomyłek w tych elminacjach przeciwko naszej reprezentacji. Zrób wreszcie coś!!!!!!!

Fucek - 4 września 2015, 22:44:36 - *.warszawa.vectranet.pl
Nasi to siusiaki i tyle, mecz żenujący. Jodłowiec, Milik out - nasi grali w dziewiciu............

cyk - 4 września 2015, 22:44:39 - *.adsl.inetia.pl
w sytuacjach 20:15, w strzałach celnych 7:8, w ofensywie zagraliśmy lepiej niż w Warszawie

Mądry - 4 września 2015, 22:44:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Niemcy mają dobrych środkowych pomocników więc zdominowali środek,fajnie grali piłką i się przy niej utrzymywali.
Katastrofy nie ma.W dwumeczu Polacy LEPSI o bramkę na wyjeździe.
Powodzenia !!!

Rafał - 4 września 2015, 22:44:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Słabizna fuks Nawałki się skończył. Ale czy ktoś trzeźwo myślący spodziewał się czegoś innego. Niemcy na stojąco ogrywają słabiutkich polaków.

oi - 4 września 2015, 22:45:26 - *.pai.net.pl
Mączyński to po co był na boisku?

CIUPAK1 - 4 września 2015, 22:45:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polska zagrała lepiej niż w meczu poprzednim z Niemcami, no ale niestety.Gdyby Lewandowski strzelił pod koniec pierwszej połowy, a miał dwie szanse to zupełnie inaczej mógłby ten mecz wyglądać. Jedną tą w sytuacji sam na sam to powinien wykorzystać.

mathew - 4 września 2015, 22:45:36 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jak zobaczylem Szukale i Jodlowca w podstawowym to juz przypisalem niemcom 3 punkciki. Piszczek tez porazka...

talooon - 4 września 2015, 22:45:54 - *.dynamic.chello.pl
Olkowski statysta roku. Jak beda krecic remake Krzyzakow to Olkowski ma pewne miejsce w pierwszym szeregu !!!!!

uzi - 4 września 2015, 22:45:55 - *.web.vodafone.de
To nie był zły mecz.Taki to juz przewrotny jest futbol...z lepsza gra jest porazka.
Sadze ze bedzie dobrze...ze bedzie awans.

A - 4 września 2015, 22:46:02 - *.dg-net.pl
Szkoda ale trzeba pamietac z kim gralismy . Fatalnie Glik i Milik , na plus Grosicki i Rybus , Fabianski to jednak nie Szczesny . Czym sie kierowal Nawalka wystawiajac Piszczka o ktorym wiedzial ze nienadaje sie do gry ?

tyry - 4 września 2015, 22:46:30 - *.elomza.pl
sporo ich zmeczylismy, ale racej Niemcy dadza rade Szkocji, wchodzimy my i Niemcy.

kkkkkkkkkk - 4 września 2015, 22:46:40 - *.mezon.net.pl
Tyle kasy bierze ten trener Nawałka i wystawił inwalide Piszczka.Kup se Pan mocniejsze google!!!

Zaki - 4 września 2015, 22:46:48 - *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
A taka niby przeciętna Islandia, kiedyś europejski słabeusz skopała tyłek Holendrom (i to na wyjeździe!) Szkoda, że Polacy nie poszli ich śladem...

max1224 - 4 września 2015, 22:46:58 - *.15.comtelnet.pl
sdfgsdfg sam jesteś dno
nasi mieli swoje szanse, dawno nie widziałem tak odważnie grających i walczących na wyjeździe z mocniejszym przeciwnikiem ... szacun a hejterom na pochybel:P

jkjanek - 4 września 2015, 22:46:58 - *.dynamic.chello.pl
To na osłodę może remisik z Gibraltarem...

SA - 4 września 2015, 22:47:13 - *.dynamic.chello.pl
Słaba (jak na swoje możliwości) niemiecka drużyna wygrywa z łatwością. Ostatnie piętnaście minut to było lekkie upokorzenie.

sebass85 - 4 września 2015, 22:47:58 - *.219.27.255
Momentami było naprawdę nieźle, niestety po 70 minutach widać było, że siedli kondycyjnie. Niemniej grać otwarty futbol z Niemcami to coś nowego u nas, chciało się ten mecz oglądać!

gość - 4 września 2015, 22:48:18 - *.is.net.pl
Grali z nami w dziada.

marcin - 4 września 2015, 22:48:34 - *.146.131.207.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dzięki , właśnie się dowiedziałem. , że na boisku był Milik :-) W pomocy tylko Grosik , ale on nie ma strzału ... A w bramce bezjajeczny ręcznik.

judasz - 4 września 2015, 22:48:38 - *.bb.online.no
Mączyński i Jodłowiec dno, dna. Co robili przy 2 pierwszych bramkach, zwłaszcza Jodłowiec. Tak kończy się faworyzowanie tych co na reprę nie zasługują. Przy bramce Getze powinien przy nim stać Jodłowiec, bo to była jego strefa, a ten nie miał nikogo w promieniu 5m. Jak takiemu zawodnikowi pozwoli się spokojnie wchodzić w pole karne to niestety kończy się 100% sytuacją i jeszcze na dokladkę Fabiański już szedł w długi róg, a ten mu w krótki pyknął. Milik też niestety bez formy. Mączyński w ogóle nie powinien pojawić się na boisku bo nawet nie było wiadomo czy grał w 1. połowie.

klapik - 4 września 2015, 22:48:39 - *.146.4.235.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dobry mecz Jodłowca , byl wszedzie i wytargal troche Niemieckich zawodnikow. A Mączynski co dobrze zagral to inni knocili , no i meczyk na stojąco .

olek - 4 września 2015, 22:48:48 - *.13.106.79
Najslabsi Piszczek i Fabian

mksiak - 4 września 2015, 22:49:17 - *.adsl.inetia.pl
@G nie wiedziałem że Niemcy będą grali trzeci mecz z Gibraltarem.
Mąka i Jodła to poza psudotrenerem-managerem najsłabsze ogniwa.

kris - 4 września 2015, 22:49:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie był to zły mecz Polaków. Są jednak pewne mankamenty - pierwszy podstawowy to Olkowski. Tak katastrofalnego występ przy świetnej grze Gundogana musiało oznaczać porażkę Polski. Już nie piszcie że to był tragiczny czy beznadziejny mecz, bo było nawet nieźle. Nie wiem co Nawałka widzi w Mączyńskim, dla którego podobnie jak w przypadku Olkowskiego reprezentacja to za wysokie progi. No ale skończę pozytywnie. Trzymam kciuki za naszych, oby udało się awansować do ME.

Rafał - 4 września 2015, 22:49:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niemcy nawet się nie spocili na stojąco ogrywając słabiutkich polaków. Fuks Nawałki się skończył.

Mirek - 4 września 2015, 22:50:02 - *.ip.fortes.com.pl
Szczerze i obiektywnie. Lewandowski najsłabszy na boisku.

narko1920 - 4 września 2015, 22:50:10 - *.opera-mini.net (*.61.136.63)
kazdy ogladal ten mecz wiec widzial co sie dzialo wygrywa ten kto strzeli wiecej goli i tyle cieszy to ze walczylismy do konca

KSG - 4 września 2015, 22:50:27 - *.zabrze.vectranet.pl
Brawo Polacy. Świetny dzisiaj Grośik. Dumni po zwycięstwie wierni po porażce. Dzięki za walkę!

cyk - 4 września 2015, 22:50:53 - *.adsl.inetia.pl
Krychowiak z Jodłowcem w II połowie przy powrotach oddychali już rękawami, kompletnie nie nadążali za akcjami Niemców.

Dziaku - 4 września 2015, 22:51:01 - *.24.217.173
znowu masakra z Mączyńskim...gdzie tu był cel gdzie logika...szkoda, mógł Peszko zagrać, bo z tej mąki chleba nie będzie...

Ryba - 4 września 2015, 22:51:11 - *.adsl.inetia.pl
Hej.Rewelacji nie ma, ale mieliśmy kilka szans na dobry wynik. Nie ma co płakać, trzeba wygrać teraz za 3, Niemcy niech tez za 3 i jest dobrze, a z Irlandią i Szkocją z taka grą to powalczymy. Pozdrawiam

SPQR - 4 września 2015, 22:51:12 - *.dynamic.chello.pl
Fabian i Piszczek porażka ;/

wojtas - 4 września 2015, 22:51:44 - *.146.060.pools.vodafone-ip.de
ludzie czy wy macie oczy Polska zagrala padake I tyle w temacie pozdro

endriu - 4 września 2015, 22:51:47 - *.dynamic.chello.pl
Szkoda że Piszczek. który jest bez formy gral od początku, może wtedy inaczej by się to potoczyło, bo błąd za błedem po naszej prawej stronie

olek - 4 września 2015, 22:52:38 - *.13.106.79
Najslabsi Piszczek i Fabian

oi - 4 września 2015, 22:53:08 - *.pai.net.pl
Zaznaczam jednak, że wcale nie był to zły mecz naszych piłkarzy i wszelkie odsądzanie od czci i wiary nie jest na miejscu. Ofensywę to my mamy naprawdę dobrą - ale obrona jest nijaka. I ciągłe komentatorskie pieprzenie o "braku rytmu meczowego" u Szukały i Piszczka tego nie zmieni...
Ja niestety pamiętam nasze "reprezentacje" na przestrzeni ostatnich (powiedzmy) 25 lat (bo pamiętam nieco więcej i z czystym sumieniem powiem, że ta jest bardzo dobra. Co nie znaczy, że nie może być o wiele lepsza;)
Tak więc Szanowni Kibole i Szanowni Janusze - nie ma się co trząść. Porażka - wiadomo, ale z tej drużyny może się coś wykluć. No, to oby nam się ;)

xxxx - 4 września 2015, 22:53:10 - *.ennet.pl
Zasluzone zwyciestwo Niemiec. Polacy coraz lepiej, ale ciagle duzo do poprawy. Błędy indywidualne jak zwykle. Szkoda....
Ale może by ktoś podał zwycięski skład Kaiseslautern, bo w trakcie transmisji nie było
A jak nie....to żądam powtórzenia meczu z powodu braku tego ważnego składu!

xavi - 4 września 2015, 22:53:18 - *.adsl.inetia.pl
Z Niemcami na wyjeździe stworzyliśmy 15 sytuacji, oddaliśmy 8 strzałów na bramkę, a niektórzy piszą tu o naszym beznadziejnym meczu...

siep - 4 września 2015, 22:53:41 - *.146.130.43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
To było poprostu żałosne .
Pokazał Gdansk jak bez żenuy nie przegrywac mamy.

andy 66 - 4 września 2015, 22:54:25 - *.dynamic.chello.pl
Liczy się wynik ..... Wrażenie artystyczne to rzecz drugorzędna .....

znafca - 4 września 2015, 22:54:46 - *.play-internet.pl
Wiecie czemu Polacy strzelili bramke?
Bo jodłowiec i mączyński w akcji bramkowej nie dotkneli piłki

fanatyk - 4 września 2015, 22:55:23 - *.42.0.153.alfanet24.pl
Ten o ktorego najbardziej sie balem zagral bezblednie - brawo Szukala. Fajnie tez Grosik, Rybus no i Krycha. Beznadziejnie Jodlowiec. Przy miedzynarodowej pilce wyglada jak w zwolnionym tempie. Slabiej dzis Milik. Mecz lepszy niz u siebie, ale fart nie moze trwac wiecznie. Niemcy wcale nie tacy silni, Szkoci im sie postawia...

bb - 4 września 2015, 22:56:32 - *.146.132.24.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dobry mecz z obu stron. Sytuacje stwarzali i nasi i Niemcy...Gdyby Lewandowski wbił na 2-2...?
Awans pewny- wraz z Niemcami.
Wpisów Kęsików i innych pesymistów nie warto czytać. Niemcy nic wielkiego nie zagrali, mieli chwile przestojów. Byli jednak ciut lepsi-skuteczniejsi, tak jak Polacy w pierwszym meczu.

sgh - 4 września 2015, 22:56:35 - *.play-internet.pl
Ale będe miał polewę jak Nawałka zlekceważy Giblartar i wystawi Wilczka,Kapustkę,Borysiuka w pierwszym składzie

handy - 4 września 2015, 22:56:38 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Polacy, pokazaliście, że potraficie ładnie operować piłką. Szkoda, tylko że działo się to na początku każdej z połów. Niemcy zasłużenie wygrali, pokazali klasę, przede wszystkim w drugiej połowie gdzie poza jej początkiem całkowicie dominowali i nie dali nic pograć Naszym, jednak sami jesteśmy sobie winni, bo w kolejnym meczu tyle bezsensownych wybić i pozbywania się piłki. Mimo wszystko pozostało dobre wrażenie i z taką grą powinniśmy lajtem awansować na EURO.
Pozdro

kibic pols - 4 września 2015, 22:56:42 - *.icpnet.pl
dobrzee grali polacy mimo porazki z niemacami w nastepnym meczy z giblartarem bedzie o wiele lepiej i bedzie wysoki wynik dla polski jestem dobrej mysli w nastepnym meczu

Giovanni - 4 września 2015, 22:56:50 - *.play-internet.pl
Jak u Wisławy Szymborskiej :
Nic dwa razy się nie zdarza i nie zdarzy
Grosik spartolił a mógł trafić na 2-2

KKS1925 - 4 września 2015, 22:56:51 - *.dynamic.mm.pl
bardzo dobry mecz biało-czerwonych. strach w oczach piłkarzy i ich trenerów , bo bramce na 2 :1 bezcenny. Piszczek , Błaszczykowski , Fabiański - dno. Słaby Glik i Szukała , świetny Grosicki ( w pierwszej połowie) , Lewandowski i Rybus, pozostali poprawnie. W drugiej połowie tempo siadło , szkoda , bo remis był w naszym zasięgu.

Sylwek - 4 września 2015, 22:57:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wystawienie Piszczka błąd, powołania za znajomości niektóre Zmiany :/ wiedział że Błaszczykowski nie gra mimo to wpuścił go, Peszko nie skomentuję, Na + Rybus, Trener który znalazł się we właściwym czasie i miejscu

JanCor - 4 września 2015, 22:57:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecz w II połowie wyglądał na albo 2-2 albo 1-3.
Siedliśmy kondycyjnie na moment no i stało się to drugie.
Mimo wszystko cieszy otwarty futbol i to na na ziemi mistrzów świata.

Kamis - 4 września 2015, 22:58:02 - *.static.cust.vf.net.nz
A teraz wieczni hurraopymiści z pokolenia nic się stao zagłosujcie na tak dla jowów tak jak wam kukiz kazał żeby żyło się lepiej i żeby koryto było zabetonowane popisem,bądźcie posłuszni i bezrefleksyjni w sprawie jowów a będzie wam dane wieczne szczęście w nieszczęśćiu i nieszczęściu w nieszczęściu

Krowiak - 4 września 2015, 22:58:21 - *.ssp.dialog.net.pl
To co zrobił lewy w 44 minucie to morderstwo boiskowe.Jak mozna nie wykorzystać takiej sytuacji?Olkowski,Monczynski padaka

Hanys - 4 września 2015, 22:59:39 - *.dynamic.chello.pl
k...a ale tu debili naniosło , sami jesteście dno, nasi grają otwarty futbol z mistrzem świata a wy ino narzekać potraficie , takiej kadry już dawno nie było a będzie jeszcze lepiej ,w końcu Polska gra odważnie a porażka jest wkalkulowana w każdym sporcie ale co wam tłumaczyć jak ino czekacie żeby sobie swoje frustracje w necie wyładować!!Pozdro normalnym

bystrzyca - 4 września 2015, 23:00:26 - *.hlrn.qwest.net
@Fucek
W pełni się z Tobą zgadzam, Jodłowiec i Milik, że nie wspomnę o Mączyńskim, bardzo słabo, cienko, trochę za wysokie progi reprentacji jak dla nich...
Wynik mówi sam za siebie i nie ma co "gdybać".

Mądry - 4 września 2015, 23:00:30 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ja się nie czepiam nazwisk.
Ale może warto dać szansę Cezaremu Wilkowi,Klichowi a może nawet Mierzejewskiemu ???

bryku - 4 września 2015, 23:00:52 - *.146.82.32.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Niezly mecz Polakow, na plos trzeba zaliczyc wystepy Grosickiego i Rybusa. Nie rozumie tych co cisna po Fabianskim bo zagral dobrze, Boruc czy Szczesny tez by tego nie wybronili. Slaby mecz piszczka i jodlowca, milik oprocz zagrania do grosika przy golu tez za wiele nie pokazal.

skilder300 - 4 września 2015, 23:00:59 - *.opera-mini.net (*.87.246.59)
Było w tym meczu wszystko.
Hymn
Race
Gramy u siebie
Nic się nie stało.
Zabrakło jedynie przyśpiewki "J... PZPN".
Takie dziwne czasy nastały

kajman - 4 września 2015, 23:01:46 - *.play-internet.pl
No cóż. .. wszyscy zaczynaliśmy dziś naszej Reprezentacji dobrze, ale taki już jest los, mecz meczu nie równy. W poniedziałek Giblartarowi (chyba dobrze napisałem) trzeba wpakować solidną ilość goli. I poczekać jak reszta meczy. Wszyscy tutaj też mówią o szkocji, ale nie zapominajmy o Irlandii która też jeszcze jakieś szansę ma na awans. Na koniec chciałbym dodać, ze najważniejsze jest skupić się na sobie i nie patrzeć na innych wiadomo punkty będą w Poniedziałek i to w sumie pewne 3 . Ale Cieszysc będziemy się prawdopodobnie w październiku o ile miejmy nadzieję pokonany szkocje. I trener Nawalka niech teraz bacznie obserwuje piłkarzy, gdyż z takimi piłkarzami jak olkowski, piszczek czy mąka za dużo nie ugramy, a pokazało to dzisiejsze spotkanie. Brawa dla Lewego i Grosika za walkę jak i Krychy. Nie popadajmy w panikę ale także i nie w zachwyt bo teraz wszystko może się wydarzyć.

elber - 4 września 2015, 23:02:07 - *.dynamic.kabel-deutschland.de
Przegrana Polski w pelni zasluzona.Mimo iz w 1 polowie bylo wiele akcji ofensywnych i przy odrobinie szczescia mozna bylo schodzic na przerwe remisujac 2-2.Neuer wyciagnal niesamowita pilke Lewandowskiego i na przerwe schodzilismy przegrywajac.W drugiej polowie Niemcy zdominowali nasz zespol i z minuty na minute gasly nadzieje na remis.3 gol to konsekwencja dobrej gry naszych sasiadow.Mysle ze mimo wszystko szanse aby awansowac sa dalej ogromne i w pazdzierniku bedziemy swietowac awans.

Płock - 4 września 2015, 23:02:17 - *.065.c71.petrotel.pl
Mimo porażki 3:1 do terenie Mistrzów Świata, nie jestem zły na chłopaków. Walczyli, starali się, gdyby tylko Piszczu był w dawnej formie. A Lewy jakby trafił na 2:2 pod koniec 1 połowy, to różnie mogłoby się to wszystko potoczyć. Wreszcie widać, że ta Kadra ma naprawdę potencjał. Panowie, nie załamywać się, walczyć, zapierdzielać, a będzie dobrze. !

jjo - 4 września 2015, 23:04:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rybus Grosicki zdecydowanie na plus, duży plus, co w przypadku Rybusa na OBRONIE to wielka niespodzianka. Wstydu nie ma a jak ktoś zauważył 2-0 i 1-3 agregate
3-3 i bramka na wyjeździe czyli jesteśmy lepsi. Nic to nie daje oczywiście Ale Gruzini zrobili nam prezent. Z Gibanymi 3 pkt i trzymamy 2 plac bo Szkoci nie urwą punktów podbudowanym Niemcom, Brawo

Kuty - 4 września 2015, 23:04:34 - *.ssp.dialog.net.pl
Niemcy lepsi o klase w każdym elemencie gry.Polacy w posiadaniu piłki 34 procent więc o jakim dobrym meczu możemy mówić??Zostaliśmy upokorzeni w obecności 10 tysięy polaków obecnych na trybunach.

fanfan - 4 września 2015, 23:04:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piszczek słabiutki.Szukała słaby,Jodłowiec bez dokładnych podań .Mączynski nieporozumienie ze gra w tej reprezentacji.Ogólnie Błaszczykowski tez przez te 30 minut nic nie pokazał.Milik to samo.Więc kto miał dzisiaj z niemiaszkami grac?

Mołek - 4 września 2015, 23:05:20 - *.static.cust.vf.net.nz
idź pani polsko w ciul z takim pani pokoleniem,pokoleniem hamburgerów,fejsbuka,ajfonów,toż to pokolenie panią zniszczy do reszty bo na razie pani dogorywa

Beasley - 4 września 2015, 23:05:27 - *.internetia.net.pl
Fabiański nie nadaje się do reprezentacji, totalne
dno i dziurawe ręce...zero waleczności i charyzmy...Szkoda że nie grał Szczęsny, bo na pewno by dał z siebie 100% więcej...Fabianka nie ma charakteru walczaka i nadaje się najwyżej na taki Gibraltar...niestety

amatore - 4 września 2015, 23:06:00 - *.146.133.136.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
zespol bez potencjału na zgranie w tym skladzie.
Paru do wymiany.
Zeby dwoch zawodnikow nie potrafilo klepac miedzy soba wiecej niz raz ? Jak awansuja to nie wyjda zgrupy z takim podejsciem . Do tego Niemiec strzela , a reszta sie patrzy zamiast podejsc wybic dobitke

Siergiei - 4 września 2015, 23:07:18 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Tak naprawdę to do awansu wystarczy nie przegrać jednego z meczów z Irlandią czy Szkocją. Niemcy do końca eliminacji nie zgubić punktów a Giblartar nikomu nie urwie. Tak więc Irlandii zostało do zdobycia 6 pkt w takiej sytuacji mają na koniec 18 pod warunkiem że wygrają z nami, my sobie możemy dopisać już 3 za Giblartar brakuje wtedy jednego oczka czyli remisu ze Szkocją i mamy drugie miejsce bo liczy się bilans bramek który mamy wciąż najlepszy w grupie A w poniedziałek jeszcze poprawimy. Jeśli Gruzja urwie pkt Irlandii to już możemy się pakować na M.
Dzisiejszy mecz niezły mimo wyniku, widać że obrońcy nie rozegrani jeszcze, za to w ofensywie działo się przeciwko Niemcom naprawdę przyzwoity styl

ron - 4 września 2015, 23:07:54 - *.static.ip.netia.com.pl
Krytykujecie Milika, ale piłę do Grosika przy naszej bramce zagrał genialną...Zaskakująco też dobry mecz Szukały, wręcz bardzo dobry, Glik słabiej, na plus Rybus, Szkoda że Grosicki nie posiada którejś półkuli mózgowej, bo byłby geniuszem, a tak jak zwykle świetna szybkość i waleczność i głupawe decyzje boiskowe...plus za świetną asystę. Jodłowiec w pierwszej połowie dobry w defensywie, słaby w rozegraniu, w drugiej połowie beznadzieja. Mączyński w pierwszej połowie jedyne co robił to pressing, dwa razy tylko był przy piłce, nie pokazywał się do gry, unikał walki o piłkę. W drugiej zagrał parę minut i był więcej razy przy piłce niż w pierwszej.

Ikla - 4 września 2015, 23:07:55 - *.sownet.pl
Jeśli tak mają przegrywać to jestem za tym. Otwarta piłka, bez murowania bramy, no i w dwumeczu jest 3:3

llll - 4 września 2015, 23:08:15 - *.146.128.114.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Spójrzcie obiektywnie:
Lewandowski mimo brami ile strat i zmarnowanych sytuacji?

l - 4 września 2015, 23:09:24 - *.dynamic.chello.pl
co za kretyn wystawił nie grającego od 1.5 roku Piszczka?

hui - 4 września 2015, 23:09:50 - *.centertel.pl
Nasi górą! Hanys.

l - 4 września 2015, 23:12:11 - *.dynamic.chello.pl
Piszczu,Jodłowiec i Mączyński do tarcia chrzanu

jo - 4 września 2015, 23:12:22 - *.dynamic.chello.pl
Reszta świata-Polska 3-1

bb - 4 września 2015, 23:12:25 - *.146.132.24.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@kuty i inne gimbusy powyżej
Nazwy państw piszemy z dużej LITERY. Jeśli tylko Niemcy piszecie prawidłowo- to wypad za Odrę...

bolec - 4 września 2015, 23:12:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Obiektywnie nieźle to wyglądało ale .....hurraoptymistą bym nie był, bo czekają nas dwa arcytrudne mecze w październiku gdzie przeciągu 3 dni zagramy z rzemieślnikami.
Z którymi będzie trzeba 90min zapierd@lać na maksa i być może przygotować się na "straty w ludziach" a nie człapać na boisku jak co niektórzy dziś robili.
Szczerze bardzo się obawiam końcówki eliminacji bo z przysłowiowego raju możemy spaść do ciemności, myślę że w tej chwili kluczową rolę będą odgrywały dla nas mecze niemiaszków...

futbolista - 4 września 2015, 23:15:08 - *.bois.qwest.net
pierwszy [1]punkt Gibraltaru......Z POLSKA !!!!

rosk - 4 września 2015, 23:17:17 - *.centertel.pl
Dobry mecz dla oka. W porównaniu do słynnych obron Częstochowy w 2006 i 2008 roku niebo, a ziemia. A co do awansu to wystarczy wygrać z Gibraltarem i zdobyć prawdopodobnie 1pkt w starciach z Irlandią i Szkocją i jest awans.

kibic wlkp - 4 września 2015, 23:17:42 - *.miedzychod.mm.pl
niezły mecz naszych i jako fachowiec powiem, tak mamy w końcu zespół, który wstydu nie robi i przy odrobinie lepszej skutecznosci grając typowo jak zespół na wyjezdzie moglismy Niemców skarcić. Nie było obronny Czestochowy jak na jesień u nas , a przegralismy. Jaki ten futbol jest nieobliczalny. Wiadomo, ze nasi sasiedzi wygrali zasłuzenie i teraz cza juz myslec o Szkocji i Irlandii gdzie i my i Niemcy bedziemy sie z nimi meczyc. Kto wie moze w srode juz z powrotem na lidera. Dobry mecz Polski , ale bardzo dobry Niemców stad taki wynik a nie inny.

TG1 Dudek2 - 4 września 2015, 23:19:17 - *.146.128.56.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ważne że jest historyczna wygrana z Niemcami po pierwszej połowie mogło być 2-2 ale Niemcy jak na mistrzów przystało oddzyskują swoją światową forme myśle że Polacy awansują Legia Warszawa potrafiła wygrać w Szkocji z Celtikiem Glasgow 0-2 więc w Szkocji ze Szkocją się wygra kluczowy mecz

fanatyk - 4 września 2015, 23:19:36 - *.42.0.153.alfanet24.pl
Jak zobaczylem wyraz twarzy Krzysia M. podczas hymnu to zrozumialem ze nie dzisiaj

peh - 4 września 2015, 23:19:38 - *.146.82.36.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ostatni raz to sie wybronilismy wyjsciem zgrupy na mistrzostwach chyba świata. I bodajze U20 . Kto wtedy na bramce rozstawiał defensywe

sez - 4 września 2015, 23:19:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz emocjonujący a nie dobry, przegraliśmy a kilka akcji z kontry to każdy zrobi, nawet Gibraltar

kkk - 4 września 2015, 23:20:27 - *.204.250.5
dobrze to wyglądało!!! mecz szybki groszek i goetze najlepsi na boisku!!!! mimo porażki nie ma co płakać grają najlepiej od dobrych 7-8 lat!!!
jedynie co to piszczu bez formy odrazu tego olkowskiego bym wstawil....

Mądry - 4 września 2015, 23:22:18 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Fajnie jest obrażać reprezentację...???

kubota - 4 września 2015, 23:22:20 - *.dynamic.chello.pl
Mecz przegrany, ale wstydu nie było. Autobusu w polu karnym też nie

gg - 4 września 2015, 23:23:19 - *.virtua.com.br
Szczęsny wybroniłby 2 bramki, ten przy słupku i rykoszet, który odbił się od Grosickiego, następnie Fabiańskiego. To nie były jakieś nadzwyczajne gole. Niestety Fabiański nie dorównuje Szczęsnemu. Nawałka się uparł i przegrał. Z Irlandią Fabiański też zawalił bramkę. Piszczek to drugi błąd Nawałki. Zastanawiam się czy grał Milik. Błaszczykowski słabo. Peszko nie istniał na boisku, jest bardzo słaby.
Ten mecz mogliśmy zremisować.
Lewandowski nie wykorzystuje 100% sytuacji sam na sam. Gdzie mu do takich napastników jak Wilimowski, Pohl, Lubański czy Szarmach.

ASSA - 4 września 2015, 23:23:31 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nic wielkiego się nie stało,Niemcy są przecież drużyną lepszą niż Polacy,o czym niektórzy po jedynym (!) w historii zwycięstwie zapomnieli.
Niemniej awans ciągle na wyciągnięcie ręki.

klioooo - 4 września 2015, 23:26:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jedziemy na 99% . Dzisiejsza porazka byla wkalkulowana i poraz pierwszy ze spokojnym sumieniem mozemy zaspiewac "polac nic sie nie stało"
Lewandowski widac roznice poziomu..gorsicki szarpał i zrobił swoje..
A Niemcy? Niemcy to zawsze niemcy widac chyba odzyskali forme i pokazali nam miejsce w szeregu.
Trzeba dodac ze szkoci nam dzisiaj troche tez pomogli.

Arczi - 4 września 2015, 23:29:01 - *.ronus.pl
Równie dobrze mogło być 2:2, zamiast 3:1.

devon - 4 września 2015, 23:30:32 - *.sileman.net.pl
"gramy u siebie". Janusze w formie.

kosa - 4 września 2015, 23:31:21 - *.szczecin.mm.pl
Rybus,Grosicki,Krychowiak i Lewandowski - najlepsi na boisku.
Średni występ Glika,Jodłowca i Fabiańskiego.
Nie wiem co robi w kadrze Mączyński.
Czułem przed meczem, że Piszczek i Szukała nie zagrają dobrze. Gdyby Lewy strzelił na 2-2 i Grosicki na 2-3 to byśmy przyjechali z punktem a tak to nic się nie stało, gramy dalej. Taką reprezentacje chce się oglądać ;)

do devon - 4 września 2015, 23:32:03 - *.dynamic.chello.pl
a gdzie niby? Przecież Niemcy to melomani na siedząco, więc dla nas kibicowsko to trening.

Zakrza - 4 września 2015, 23:34:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chciałem pogratulować Niemcom, ale w zasadzie to nie zasłużyli. Tylko 3:1 z jakimiś ogórkami z trzeciej ligi światowej piłki? Wstyd Niemcy!

Urbi - 4 września 2015, 23:35:32 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Niema co ukrywać, Niemcy byli lepsi o klasę, ale myślałem po drugiej bramce dla nich , że będą baty , ogólnie ich najgroźniejsze akcję szły prawą stroną.

trochu - 4 września 2015, 23:37:07 - *.146.0.43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
tych świrniętych na ławe i niech zagrają pełną jedenastką z Gibratarem, a nie w 10,11 . Sępy sie czają na euro , a jeszcze przez nich przegramy

Harry - 4 września 2015, 23:38:09 - *.play-internet.pl
W meczu ze Szkotami proponuję wystawić skład, w którym wystąpią naczelni hejterzy z Onetu i 90minut. Będziecie mogli się popisać pseudoznawcy.

kibic z Ża - 4 września 2015, 23:38:48 - *.adsl.inetia.pl
Niemcy to jednak drużyna klasy światowej,nasi to europejscy średniacy.Brakuje nam zawodników grających kombinacyjnie,świetnie technicznie i finezyjnie,po prostu robiących grę-takich jak Ozil,Gotze,czy Gundogan.Brazylianki nie trzeba już szukać w Brazyli,mamy ją już w Niemczech!.

niko - 4 września 2015, 23:40:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mimo przegranej brawa dla naszych słabo zagraliśmy w obronie z przodu całkiem nieźle to wyglądało

sakaszwili - 4 września 2015, 23:43:09 - *.146.69.152.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nawet nie zremisowali gwiazdorzy przedmieści

miro - 4 września 2015, 23:43:31 - *.dynamic-ww-3.vectranet.pl
No i znowu Lewy nie dźwignął....? Nie koniecznie... Widać, że chłopina chce, bardzo się stara, ale jakoś niestety nie wychodzi.On chyba na 2 lub 3 sytuacje strzela 1, tak po prostu ma. Dobrze, że wogóle. Poza tym na barmie powinien stać Szczęsny, który zawsze przeciwko Niemcom grał super i miał "szczęsnie" (a to przecież chyba najważniejsze) - szkoda, że Nawałka nie zaryzykował. Fabiański solidny, ale żaden polot. Obrona słaba, dopuszczała za dużo, no ale cóż... Walczymy!

Klar - 4 września 2015, 23:46:14 - *.unity-media.net
Rydułtowy nie kibicuj nikomu bo to nikogo nie obchodzi. Alles klar! Polska grała dobrze.

Adams - 4 września 2015, 23:48:38 - *.adsl.inetia.pl
Generalnie nie bylo źle, to co nas zgubilo jest absolutny brak środka pola, poza Krychowiakem, który bardziej angażuje się w zadania defensywne. To jest taka Polska bolonczka, że nie mamy środka pola, a akutat Niemcy mają słaby sklad jak na Niemcy to środek pola mają wyborny

goal - 4 września 2015, 23:49:23 - *.146.69.152.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Druga liga europejska
Jedną akcje to by zrobił w meczu jeden Wolski a nie prawie cała druzyna.

@kamis,mol - 4 września 2015, 23:49:56 - *.free.aero2.net.pl
piszesz ciągle z tego samego ip,ty pewnie nigdy piłki nie dotknąłeś,bo takiej opiarze nikt pewnie by jej nie dał

:-) - 4 września 2015, 23:50:13 - *.146.1.96.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Przy tak beznadziejnej, dziurawej obronie trzy to i tak niewiele.

perspekif - 4 września 2015, 23:52:36 - *.146.129.182.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Bedzie pozytyw jak z Gibraltarem 3 punkty zmiennicy

:-) - 4 września 2015, 23:53:30 - *.146.1.96.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Powtórki z Brazylii nie było, bo Niemcy już w innym skłladzie i nie ta forma.
A nasi mogą podziękować Gruzinom - dzięki nim awans wciąż zależy tylko od nich samych.

jaz - 5 września 2015, 0:03:38 - *.146.131.64.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
nie rozpamietywali zlych podan , to calkiem nie dostali nastepne szybkie.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
p.s
Legia z Gibraltarem to by pojechała rezerwami i jeszcze by gryzli boisko

barti - 5 września 2015, 0:07:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
chyba nikt nie myślał że Polska wygra w tym meczu, szkoda że nie było 2-2 gdy lewy strzelał głową. Milika widziałem tylko raz jak wybijał piłkę z autu teraz tylko wystarczy pyknąć Gilbartar i Szkocję i wychodzimy z 2giego miejsca.

jr - 5 września 2015, 0:15:49 - *.dynamic.chello.pl
objezdzanie naszych....jakie to polskie...

bolekndm - 5 września 2015, 0:27:08 - *.nat.student.pw.edu.pl
Przegraliśmy z mistrzami świata, tak bywa, trudno. Płakać nie ma sensu, kadra zagrała naprawdę dobry mecz ale przeciwnik był po prostu za silny. Natomiast mam wrażenie że ta reprezentacja pod wodzą Nawałki może naprawdę sporo zdziałać. W tym meczu nie było przepaści. Nie graliśmy obrony Częstochowy o 1 min ale graliśmy prawie jak równy z równym. Ja jestem dużym optymistą jeżeli chodzi o tę reprezentację.

ukauka - 5 września 2015, 0:32:51 - *.4web.pl
Olkowski, Mączyński
Generalnie, uważam ,że nie ma co narzekać. Mecz oglądało się bardzo przyjemnie. Nasza drużyna nie była chłopcami do bicia tylko.... Co do piłkarzy to Olkowskiego i Mączyńskiego w ogóle nie widziałem, Piszczek bez formy a Milik też jakoś nie zachwycał(chociaż jemu można wybaczyć, chłopak ma 21 lat i trudno aby zawsze był w formie, na to trzeba poczekać i wyparcować sobie pewną stabilność). Co do Fabiańskiego w bramce trochę bym podyskutował, niby gra równo, ale tam u siebie w Angli pare razy wynosił piłke z siatki. Lewy wg. mnie dobry mecz , Grosicki z sercem. Niemcy to Niemcy, nam brakuje tak ze 4 konkretnych piłkarzy w obronie i pomocy. Ale tak czy siak, nie można narzekać, nasza drużyna już od kilkunastu lat nie osiągnęła takiego poziomu. Pozdrawiam hejterów!

qqrinu - 5 września 2015, 0:36:08 - *.146.80.95.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Rywal nie byl mocny tylko na wiele pozwolono.
jak fatalnie zorganizowana gra kiedy posiadamy piłke to sie wiecej meczy i wiecej strat

lud - 5 września 2015, 0:46:36 - *.free.aero2.net.pl
Nawałka musi wstawić do srodka pomocy mobilnych pomocników zamiast Jodły i Mąki.

apostol - 5 września 2015, 0:53:13 - *.146.132.19.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W Niemieckim sztabie kazda formacja ma indywidualnego trenera technicznego, poza tym , ze jeszcze kobiety fizjoterapeutki przygotowuja mentalnie lepiej .
Pozniej selekcjoner zawodowo zgrywa najlepszych pierwszego składu krótkimi piłkami i sa rezultaty taktyki.
U nas wszystko ma zrobic jeden asystent.
Swego czasu w Legii sekretarka .
Trzeci wymyslony przez prezesa nie bedzie za grosze robił tyle, a jak mialoby byc czterech to sie pierwszy obrazi , że tylu...a nie wiecej.
U nas żurnalisci nawet nie pytają co kto przerabia, bo przed meczem nie wypada strategii ujawniac. Po spotkaniu to zwala sie wszystko ogólnie na polską myśl szkoleniową

mysza - 5 września 2015, 1:00:59 - *.static.dsl.dodo.com.au
ukauka zgadzam sie nie jest zle zawsze POLSKA

adrianc191 - 5 września 2015, 1:02:19 - *.radom.vectranet.pl
Czytam te wasze komentarze i nie wierzę. Jeździcie po Piszczku i Miliku, a kto wypracował pierwszego gola w Warszawie? Piszczu i Milik. Trochę zrozumienia ludzie, każdemu może się zdarzyć słabszy mecz. Tym bardziej, że Łukasz po kontuzji i widać było, że nie jest w formie i rytmie meczowym i wystawienie go było dzisiaj błędem trenera. Milik też niewidoczny, ale po to gramy na dwóch napastników, żeby chociaż jeden z nich się pokazał i dziś to Lewy był pierwszoplanową postacią. Moim zdaniem to był lepszy mecz Polaków niż w Warszawie, wtedy wygraliśmy bardzo szczęśliwie, dzięki dobrej skuteczności w ataku i świetnej dyspozycji Szczęsnego. Dziś tej skuteczności zabrakło no i Szczęsnego w bramce też nie było. Fabiańskiego bym za bardzo nie winił za stracone gole, choć moim zdaniem drugą bramkę można było wyjąć. W każdym razie nie zagrał takiego meczu jak Szczęsny w Warszawie, który wyjmował dosłownie wszystko, albo szczęście mu sprzyjało. Podsumowując - w Warszawie wynik lepszy niż gra, tutaj na odwrót. Ale kto by się spodziewał przed eliminacjami, że będziemy narzekać po jednej porażce z mistrzami świata w dwóch meczach... Będzie awans!

Papryk - 5 września 2015, 1:03:00 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
B.dobrzy: Grosicki, Lewandowski, dobrzy:Krychowiak,Rybus
Nijacy: Fabiański, Szukała, Glik,
Przeciętni ze wskazaniem na słabo:
Trener- który wybrał tak jak wybrał, Mączyński (czy on;tam był?), Jodłowiec- (sorry kolego mister lekka pomyłka treneiro) to samo Milik gdzieś ty nam biedaku zaginął i gwiazda wieczoru: Łukasz Piszczek (niestety najczęściej mój faworyt) na samym dnie, reszta sorry delikatnie mówiąc - bez wyrazu.

kris - 5 września 2015, 1:13:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie oglądałem pierwszej połowy (oprócz ostatnich 10 minut) i nie widziałem co Piszczek "nawywijał", ale Olkowski który za niego wszedł to gorsza kaleka w grze obronnej od Wawrzyniaka. Nie sądziłem, że kiedykolwiek napiszę coś takiego, ale taka jest prawda. Oby na mecze z Irlandią i Szkocją Piszczek wrócił do formy, bo jak będzie grał Olkowski to pokuszę się o stwierdzenie że Polska może przegrać z tymi reprezentacjami i nie awansować na Euro. No, ale trzeba mieć nadzieję że Łukasz po prostu wróci do formy i tyle.

bztalencie - 5 września 2015, 1:13:21 - *.146.3.53.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Na koniec znowu wyjdzie ze to przez wuefistów, ze za malo orlikow bez trybun i stad bez doswiadczenia. I zeby nadrobic jego brak to powinni grac nowi starsi to po pewnym czasie bedzie poprawa nabyta. Jakby mlodsi nie mogli nabrac znaczniej tego wszystkiego tak samo .
Moze wsrod juniorow jest mniej dojrzalych niz gdzieindziej, ale na kadre sie znajdzie .
Najlepiej to jakby sektor gosci byl jak najmniejszy ,bo publika rozprasza wrodzone zdolnosci.
w PZPN normalnie jakas parodia profesjonalizmu .
Powinni sie zajac halowymi rozgrywkami oldbojow na pastwiskach to by moze nabrali wiecej EQ.
Zakladam ze wiedze o tym posiedli

kris - 5 września 2015, 1:17:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I to zdanie o jego (Olkowskiego) beznadziejnej grze w obronie opieram nie tylko na meczu z Niemcami, ale w ogóle na tym co on sobą reprezentował we wszystkich meczach kadry w których występował, a które dane mi było zobaczyć...

moje - 5 września 2015, 1:25:39 - *.146.2.143.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
U nas jak zwykle : to nie ten jeno tamten. tresc przerasta forme. Za to jakis progres jest we frekwencji w polskiej lidze dzieki mediom (poza infrastrukturą)

Ss - 5 września 2015, 1:40:13 - *.174.78.125
Tytoń na bramkę !

kaziu - 5 września 2015, 1:40:59 - *.dynamic.chello.pl
straszna padaka,patrzec sie nie dalo na to,procz 4 czy 5 akcji,pojechali walczyc o zwyciestwo,a wygladalo to tak jakby oddali mecz,w 2 polowie to nikomu biegac sie juz nie chcialo,a Fabianski w bramce to pomylka jakas ...

owua - 5 września 2015, 1:51:35 - *.146.76.109.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wszystkim w sztabie za następne punkty w plecy by Boniek obciął z kontraktu i z tej kasy dokoptował koucza z nazwiskiem . Nie musi grac byle, piłkarze coś z niego wyniesli . Tomasz Arteniuk to jest facet z jajcami .

Mądry - 5 września 2015, 1:53:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Schweinstaiger i Kroos...to środek Niemiec.
Więc poszukajmy polskich piłkarzy jak najbardziej do nich podobnych.
Wiadomo że zostanie Krychowiak ale ten drugi to nie ma być "Wybijak" ale też kreator.
Więc może...
Krychowiak i Wilk Cezary ???

gg - 5 września 2015, 4:58:38 - *.kobexindo.com
Bałem się o lewą stronę naszej reprezentacji, a to prawa położyła mecz. Mączyński nie wspierał w obronie Piszczka. Milik gra tragiczna. Jodłowiec po kontuzji trochę słabsza forma, dużo niecelnych podań ale miał najwięcej przechwytów piłki. Jakie szczęście, że nie grał Linetty, on nie potrafi grać w obronie, dopiero by nas Niemcy rozjechali.
No i słaby Fabiański. Niestety nie popisał się przy 2 bramkach, chociaż miał tam interwencję w której nogą przeciął podanie i uratował nas od 100% utraty bramki.
Być może to nie Niemcy są tak silni, co my słabi.
Prawdopodobnie porażka albo remis na wyjeździe ze Szkocją. Remis z Irlandią. Czyli zdobędziemy 4-5 pkt.
Chyba że do bramki wróci Szczęsny, to może coś wygrają.

olo - 5 września 2015, 5:58:10 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Hajto nieźle ćpa, mówił, że to była najlepsza 2 połowa od niepamiętnych czasów naszych grajków, no i ten Borek Celebra i reklamy zamiast analiz, komentarzy-Żenada.

kornik1*71 - 5 września 2015, 5:58:50 - *.dynamic.kabel-deutschland.de
naturalnie i przedewszystkim nienawidze meczy niemieckiej reprezentacji przeciwko polskiej a przesladuje mnie to od 2006....jestem ze slonska czyli 5 kolona nimiecko jak to pan kaczynski okreslil slonzokow....scheiß auf politik reden wir mal über fußball...nawalka zmontowal cos co sie da ogladac, cos z czym liczyc sie trzeba!wiadomo jest ze polscy reprezentanci 2x motywowani byli...nie
dosc ze mistrz swiata to do tego niemcy

kibic - 5 września 2015, 6:19:47 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Niemcy są na gazie i dobre momenty gry Polaków to za mało .Dodatkowo wystawienie 2 napastników w takim meczu przez Nawałkę to mega kozactwo które od samego początku nie wróżyło nic dobrego.Zimny prysznic dobrze nam zrobi.Mecze ze Szkocją i Irlandią zakończone remisami nie były przypadkowe-jeżeli awansujemy do EURO 2016 to będzie ogromna niespodzianka.

barti - 5 września 2015, 6:20:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Olo: Jak Hajto po zawodówce i za komentatora się wziął chyba po znajmośći go wzięli

karol - 5 września 2015, 7:21:19 - *.adsl.inetia.pl
do G - z tego co ja się orientuję to w UEFA licza się bezpośrednie mecze, natomiast w FIFA różnica bramek, ale być może się myle

theman - 5 września 2015, 7:24:27 - *.hsd1.il.comcast.net
Kto pozwala na takie wpisy?,teraz odnosnie meczu:Milik nic nie gral ,przydalby sie Teodorczyk ,bardziej twardy napastnik i szybszy,obrona:zabraklo Pazdana ,Piszczek nie w pelni formy,Jedrzejczyk moze wroci do formy,teraz pomoc ,potrzeba w srodku bardziej kreatywnego pomocnika,Lewy musi popracowac nad skutecznoscia,Krychowiak tez widac ,ze mial przerwe z powodu kontuzji,Rybus na plus,Glik tez,Fabian wybronil to co mogl wybronic,podoba mi sie jak potrafi wyprowadzic pilke ,Blaszykowski musi tez doisc do siebie ,bo widac ,ze potencjal ma duzy,musimy wiecej grac pilka ,fragmenty byly niektore bardzo dobre,ale tez i slabe ,no coz teraz wygrac ze Szkocja i mamy turniej we Francji

koncentrat - 5 września 2015, 7:45:35 - *.146.7.37.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No to pokazali jak umia grac na luzie

Obrzydliwy - 5 września 2015, 7:47:51 - *.146.133.148.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jeżeli nie widzi jeden z drugim zasadności powoływania i wystawiania w składzie Mączyńskiego, to znaczy, że zna się tyle na piłce co ja na szydełkowaniu. Już widzę te przytępione twarze mądrzące się przed telewizorem, tych dupnych selekcjonerów, którzy na hasło druga piłka patrzą w kierunku podawaczy piłek. Serdeczne pozdrowienia internetowi fachowcy.

arci - 5 września 2015, 7:49:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
Niech tylko wygrają z Gibraltarem. A mecze ze szkocją i Irlandią nie dadzą rady wygrać i nie pojadą na Euro. Dla mnie żeby tam nie pojechali bo jak pojadą to i tak nie wyjdą z grupy.Tylko nam wstydu przyniosą. Jak to zwykle bywa na takich wielkich imprezach. Dla mnie żeby tam nie pojechali. Bo niemcy pokazali im wczoraj gdzie jest polaków miejsce. Czwarte miejsce w grupie zajmie polska.
Pierwsze miejsce Niemcy Drugie Irlandia a trzecie możliwy awans z baraży Szkocja a Polska nawet nie awansuje do mistrzostw Europy i tak było by najlepsze rozwiązanie. Bo wstydu byśmy się nie na jedli.

Żołądkowsk - 5 września 2015, 7:57:43 - *.airmax.pl
Niemcy to jedna klasa.Szacun dla nich za to ze będąc w fatalnej formie pokonują polske ktora jest na wyzynach pilkarskiego rzemiosła.

Sopot - 5 września 2015, 7:58:59 - *.customers.d1-online.com (*.133.157.171)
Polska zagrała dobry mecz, powiedziałbym ze na wiecej ich niestac. Wstydu nie było . Niemcy przeciętnie, ale i tak lepsi niż Polska . Piłkarsko zdecydowanie lepsi. A gadanie ze mogło byc 2-2 bla bla. Gdyby szkopy wykorzystali choć cześć sytuacji swoich, byłoby 6-1 nie 3. Tyle . Szkoda ze Polanski nie grał , bo w życiowej formie jest teraz .

mankieciaz - 5 września 2015, 8:09:06 - *.146.133.202.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wystarczy ze ze Szkocja i Irlandia nie przegraja.
Tylko watpie, aby nie przegrali ze Szkocja .
Ci zawodnicy juz sie nastawili na odcinanie kuponow .
Jak PZPNowska rada trenerow zamiast myslec o konstrukcji gry w odbiorze,
tylko stale fragmenty na przypadkowe bramki
i krytyka za diety działaczy ds reprezentacji.
Kiedy wynik jest taki , ze pierwsza liga licencje bez jupiterow,
w drugiej brak zadaszenia 5 % przyjezdnym etc.
Oby Szkoci remis z Niemcami to dwie porazki jeszcze by sie wpasowaly -i zwyciestwo oczywiscie z Gibraltarem.

padre - 5 września 2015, 8:14:15 - *.146.10.245.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Największą porażką Polski jako kraju reprezentowanego w tym meczu przez stację telewizyjną Polsatu było zaangażowanie do roli komentatora pana Tomasza Hajto. Jak można dopuścić do mikrofonu i rozpowszechniać publicznie opinie o sędziowaniu w tym meczu kogoś, kto nigdy nie zdążył poznać przepisów gry w dyscyplinie portowej, którą kiedyś uprawiał? To kompletny abnegat i ignorant. Jak można w sytuacji, kiedy udzielane jest napomnienie jak najbardziej zasadne, mówić do milionów kibiców, że za coś takiego żółta kartka się nie należy? To stacje telewizyjne zatrudniające takich analfabetów merytorycznych winne są późniejszym reakcjom tłumu na podobne incydenty. Nie stać Polsatu na kogoś z lepszym obyciem salonowym? Zaangażowanie pana Hajto wespół z wyważonym Borkiem, to kompletny brak wyczucia i dysonans i mam nadzieję, że nie zdarzy się więcej. Ten facet nigdy nie szanował reguł gry, bo ich po prostu nie poznał. Ale kopał piłkę, przeważnie przed siebie. Takim kopaczem pozostanie. Nie róbcie mu i nam krzywdy i nie dawajcie więcej temu panu mikrofonu do ręki. Tak jak swoim kopaniem, tak i komentowaniem reguł gry ściąga poziom oglądania do zera albo i jeszcze niżej... Popularności wśród odbiorców widowiska nie zyskuje się podważaniem słusznych rozstrzygnięć sędziego, który z lekkością motyla rozstrzygał i kary indywidualne nałożył w odpowiednich momentach, nie mówiąc o innych walorach arbitrażu. Szkoda, że nie miał mocy sprawczej, aby np. takiemu panu Hajto pokazać czerwona kartkę już na wstępie...

poska - 5 września 2015, 8:22:52 - *.146.77.42.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Gruzja wygrywa z Irlandia i wraca do gry o baraze .
Polacy moga jeszcze pojechac do Francji na samych wtopach (oprocz Gibraltar) jak Szkoci nie pokonaja Niemcow

Kibic - 5 września 2015, 8:29:07 - *.play-internet.pl
Zasłużone zwycięstwo Niemiec, choć zagrali przeciętne spotkanie i tylko dlatego można było odnieść wrażenie, że Polacy coś tam grają. Niestety, taki szrot w postaci Mączyńskiego, Olkowskiego, Piszczka (i paru innych) moze co najwyżej hasać po boiskach "okręgówki" (z całym szacunkiem dla tej klasy rozgrywek). P.S. Mile widzieć zawiedzione facjaty pozytecznych idiotów, którzy uwierzyli w moc tej reprezentacji, a nadmuchiwany balonik po raz kolejny pękł z hukiem.

Groch - 5 września 2015, 8:32:08 - *.as13285.net
do "G"
nie wprowadzaj kolego ludzi w błąd.Dlaczego się nie wczytałeś w regulamin tych eliminacji? Wyjaśniam tobie i innym nie do końca wiedzącym,iż przy równej ilości punktów liczy się w pierwszej kolejności bilans bezpośrednich meczów.

island - 5 września 2015, 8:34:48 - *.146.9.99.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Szkoda , mezczyzni jak szafy , a wspolpraca jak zagranicznego taboreciku ze stołem polskim.

tw.bolek - 5 września 2015, 8:35:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo chłopaki na Euro będzie rewanż!!!!.Najlepszy Krychowiak. Mamy za dużo luk/ Olkowski, Mączyński , Jodłowiec/. Słabo Fabiański, szkoda ,że nie bronił Szczęsny.Po za tym nie mieliśmy farta,świetnie zagrał u nich Goetze.

Urbi - 5 września 2015, 8:52:08 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Niemcy byli od nas lepsi napewno klasę, dwie to nie ,mi się wydaje , że najgroźniejsze ich akcję szły prawą stroną.

alex - 5 września 2015, 8:54:47 - *.dynamic.chello.pl
Szczęsny na bramkę !

tenor - 5 września 2015, 8:57:59 - *.146.84.133.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wojciech Szczesny juz sie wykazal na europejskim turnieju. Niech zajmie sie plantacją Tytoniu to mu wychodzi . Krychowiak najwiecej co mogl osiagnac to nie przegrac finał miedzynarodowy w Wawszawie i to jednorazowo. Nadawalby sie na handel benzyną od arabów, jak zainwestuje co zarobił . Milika jak pilnuje dwoch to sie pcha tam gdzie Niemcow najwiecej by mieli najblizej do piłki . Nie dziwie sie ze nie ma co wracac do Polski .
Skutecznosc Grosickiego nadawałą sie na jedną polowe i to na bardziej zagonienie rywala.
I takiego nam potrzeba ni mniej ni wiecej.
Piszczek wiadomo, niesparawny . Mozna mu juz dac medal dla kombatanta i nie ciagnac na sile az bedzie mu sie renta nalezala . No i Maczynskego powolal chyba Loew - az mi sie wierzyc nie chce , ze Nawałka to taki nerwus (na srodkach uspokajajacych). Robote w jakims show telewizyjnym ma załatwioną po co go ciągać , co ten Zibi nie ma znajomych .
To ma byc ekipa na turniej !
Na cos takiego nie ma co liczyc .

nastep - 5 września 2015, 9:04:43 - *.146.132.33.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Reszta polskiego pilkarstwa juz jest na emeryturze. Oni maja sie jeszcze rozgladac za innymi dublerami?
Przeciez to zasluzeni naszego sportu . W ramki i na turnee

odstaw - 5 września 2015, 9:15:08 - *.146.132.33.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ciszej , Boniek sobie kontakty poszerza. U21 w Polsce to pewnie jego zasługa . Prawda taka , ze nawet pani parkingowa wiecej by załatwiła , chocby dla bab .

sdf - 5 września 2015, 9:16:50 - *.play-internet.pl
Szkoci patałachy zepsuli hejterom zabawę.
Teraz nasi już tylko 4 pkt i awans z drugiego miejsca 100%.
Jak myślicie czy Szkotom będzie się chciało grać z determinowanymi Niemcami,Irlandią czy Polską skoro kompromitują się z beznadziejną Gruzją???
Dodatkowo to co nam pomaga to zmiana bramkarza u Gruzinów dziurawego Lorię zastąpił pewny na linii Revishvili (bardzo mi zaimponował interwencjami wczoraj widziałbym go w topowym Polskim klubie na bramce, plus ten maltański Nigeryjczyk co ośmieszał włoską obronę z najwyższej półki przecież, ggość wciągnąłby nosem Ekstraklapę przypomina Olisadebe z najlepszych lat).

krejzus - 5 września 2015, 9:19:06 - *.146.80.96.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tu nawet nadzwyczajny Ferguson i jego suszarka na nic.

gool - 5 września 2015, 9:21:07 - *.play-internet.pl
fajnie będzie jak nie awansujemy, po co z takim trenerem wszystkie mecze grac na własnej połowie ,jak trener ma troszkę ambicji to niech się poda do dymisji po tym meczu bo głupio brać kasę za taka grę !!!!!!!!!!!

kris - 5 września 2015, 9:26:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tenor Co ty kurde masz do Krychowiaka?? Walczy chłop ile może w tym środku pola. Naprawia błędy czy to Jodłowca, Mączyńskiego, a nawet za Olkowskiego czyścił sytuacje. Do przodu jego gra nie wygląda już tak dobrze, ale potrafił posłać piękną prostopadłą piłkę do Grosickiego. Z kolei taki Jodłowiec zepsuł akcję, bo na kilka metrów nie potrafił celnie podać (bodajże do Rybusa). Można się przyczepić Piszczka, Szukały, Olkowskiego, Jodłowca czy Mączyńskiego, ale Krychowiaka, który zapierniczał za dwóch albo i za trzech to jest śmieszne i kpina po prostu. Za...... malkontenci, dopierdzielić się do wszystkich, a zapewne sam g.... osiągnął.

fc DG - 5 września 2015, 9:30:30 - *.dynamic.dsl.as9105.com
No to z gibonami w bramce nieSzczęsny i hattruck Lewego !

dokris - 5 września 2015, 9:33:50 - *.146.80.96.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A co nasi Polacy z Krychowiakiem zdobyli . Złote kalesony? Niech gra za dwoch , ale mysli za siebie , świetych wielbłądów chcesze wprowadzac to sobie załóż prywatny klub

kris - 5 września 2015, 9:43:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nic nie zdobyli i pewnie nic nie zdobędą, ale jest to spowodowane tym że Polska nie ma całej dobrej 11 i tyle!! W bramce jest czy to Szczęsny czy Fabiański. Obrona: Piszczek (wczoraj podobno beznadziejny, nie mogę powiedzieć bo praktycznie nie widziałem pierwszej połowy), Olkowski (szkoda gadać), Glik, Szukała (no nie wiem niech taki drewniany trochę), Rybus (zaskoczył pozytywnie i może niech tam gra). Środka pola oprócz Krychowiaka po prostu NIE MA i to jest klucz do tego że wiele Polska nie ugra. No bo kto?? Jodłowiec??? Mączyński??? Linetty (na dzień dzisiejszy)??? Dajcie panowie spokój. To jest tak jakby reprezentacja grała o graczy mniej. Grosicki (wczoraj ładnie, ale często taki jeździec bez głowy), Błaszczykowski (widać że nie gra w klubie), Milik, Lewandowski.

widzew10 - 5 września 2015, 9:45:05 - *.toya.net.pl
wiedzialem ze porazka bedzie wkalulowana.udalo nam sie wygrac w Warszawie,miemcy nie grali w tym skladzie co zdobywali MS bo w Wawie bysmy nie wygrali,we tym meczu byli Niemcy do ogrania gdyby Lewy trafil w 45 minucie moze mecz inacxzej by sie potoczyl,dobrze gralismy ale wygrywa ten kto strzela bramki.wiecej z Niemcami nie wygramy,tak samo jak z Anglia raz wygralismy potem byly porazki i remisy,z 2 miejsca mozemy wejsc Gibraltar przejdziemy,ale ze szkocja musimy wygrac to samo u siebie z Irlandia,jest szansa powroru na 1 miejsce jezeli Niemcy przegraja lub zremisuja ze Szkocja u nich?

Bromberg - 5 września 2015, 9:45:08 - *.146.0.167.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Cóż fajny mecz, ale pkt 0, czy nie powinniśmy zagrać 1 atakuącym i 5 pomocnikami. Grać na remis i czekać na kontry? Przy złym wyniku można by rzucić drugiego napastnika.
Tak tylko głośno myślę.

mika - 5 września 2015, 9:52:43 - *.dobra-net.pl
Z Giblartarem będzie 8:0

karling - 5 września 2015, 9:53:00 - *.146.132.115.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nie bylo srodka, rzeczywiscie. 4 Wolskich lepszych niz jeden Krychowiak za dwoch - za Grześka i na bramce .
Ale bez takich zartow, mamy i Rafała tez moglby grac kilka minut

ker - 5 września 2015, 9:57:17 - *.dynamic.mm.pl
Czy tylko mnie wkurza jak lewy przed meczem zamiast stać ze swoją drużyną, stoi i przytula sie z niemcami? gdzie motywacja, złość, żądza zwycieństwa?

echó - 5 września 2015, 9:58:12 - *.146.134.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jeden swiezy Kapustka to za mało sie wysilili skauci i tyle

SKS - 5 września 2015, 10:05:28 - *.244.206.91.rev.jpk.pl
teraz najlepiej dla Polski jakby Niemcy pukneli Szkocje w poniedzialek, bo to ze oni pojada na Euro to nikt nie watpi.
Polanski za jodlowca ( mecz tragedia w jego wykonaniu), Jedza, Pazdan natychmiast do kadry !!

Diego - 5 września 2015, 10:24:02 - *.rev.kosakowo.net
Mecz zawalił Nawałka. Takich grajków nie mieliśmy od 25 lat, jedyny problem to ich dobrze poustawiać.

pyk - 5 września 2015, 10:28:16 - *.146.79.198.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jakby chociaz polowa zrobila taki postep jak Jodłowiec to gralibysmy w playoff , a nie szczycili sie 3 miejscem w grupie - wielkie mi podium

bart - 5 września 2015, 10:31:58 - *.ostrowmaz.mm.pl
Jak czytam wasze komentarze to mi się rzygać chcę. Polacy zagrali bardzo odważnie i z dużym zaangażowaniem, niestety zabrakło umiejętności, nie zapominajmy że graliśmy z mistrzami świata.

SCHLESIEN - 5 września 2015, 10:42:11 - *.home.otenet.gr
Wir gratulieren der Mannschaft!
1920

jesjes - 5 września 2015, 10:48:22 - *.146.134.75.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Niemcy probowali na farcie, teraz im sie udało od początku prowadzic i nie zrezygnowali jak Polska, bo nie maja co inaczej tacy zarzygani.
Choc róznica jest, ze tam nowy w kadrze niemal na meczu,
a u nas Kapustka na koniec jakby zawadzał na ławce.
Nie chce "menedzery" ogladac meczy ligowych na nizszym szczeblu centralnym to niech dostaja mniej kasy i nie zawracaja . Udawanie , ze niezastąpieni na taki level

tomeczek - 5 września 2015, 10:54:52 - *.dynamic.chello.pl
Szkoda wyniku. Z takim rywalem muszą być bardziej skuteczni. Można by poszukać alternatywy dla Mączyńskiego Olkowskiego Jodłowca. Psełdopolacy mają swoje 5 minut. Niemcy jak na nich to cały czas szału nie ma.

Polo - 5 września 2015, 11:12:09 - *.238.156.213
Mam tylko nadzieje ze był to ostatni występ tego fajtłapy jodlowca w Polskiej repie nie wiem czy on miał choć Jedno celne podańie do przodu

kolo - 5 września 2015, 11:26:34 - *.inetia.pl
Fabiański dostał po krótkim bo Szukała siate dostał, szedł w długi bo krótki miał zasłonić Łukasz, farta miał Gotze.

Rafał - 5 września 2015, 11:28:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prawda jest taka że z kontry pare akcji to zrobi każda przęciętna ekipa a tu taka podnieta jakby bóg wie co grali.

zarox - 5 września 2015, 11:31:33 - *.146.5.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jodła spoko narazie lub niech ktos wskaze konkretnie przy jakim golu. Tak jak to ze i Fabian puscił krotki róg . Tera pozostali w drugiej linii nie bilansuja . Albo równo spartolili z tylu, albo do przodu na in minus. Na skróty i płytko to mozna serfować , a nie grac w piłe tuzinem ludzi

Urbi - 5 września 2015, 11:36:15 - *.cdma.centertel.pl
Myślę że wyjdziemy i tak z grupy , bo tak źle z Niemcami nie zagraliśmy , mieliśmy swoje sytuacje , gdyby Lewy strzelił na to kto wie jeszcze jak by to się potoczyło , ogólnie po takiej grze powinniśmy Szkocje i Irlandię pokonać heh , powtarzam powinniśmy ).

roro - 5 września 2015, 11:50:06 - *.icpnet.pl
Jakie "rozwiane nadzieje"? Zwykła porażka, i to 1:3 z mistrzem świata. Jesteśmy na 2 miejscu premiowanym awansem, tylko 2 pkt straty do lidera, z którym mamy lepszy bezpośredni bilans, przed sobą trzy mecze, w tym pewne 3 pkt z Gibraltarem i mecz z głównym konkurentem do 2 miejsca u siebie na koniec eliminacji. Irlandia ma już za sobą dwa mecze z Gibraltarem i przed sobą mecz z Niemcami. Więc naszym rywalem może być Szkocja, która ma wprawdzie przed sobą mecz z Gibraltarem, ale być może już w poniedziałek Niemcy skomplikują sytuację Szkotom. Moim zdaniem awans jest z drugiego miejsca jest prawie pewny, a jeśli Niemcy nie obniżą lotów (są znów w formie), to pokonają IRE i SCO na wyjeździe. Więc nadziej pozostały. (No chyba, że ktoś marzył o wygranej z Niemcami we Frankfurcie.)

Majavuki - 5 września 2015, 12:03:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Aż 3 gole ma na sumieniu bramkarz Łukasz Fabiański. W Polsce mamy wielu lepszych bramkarzy od niego.
Pięknie przegralismy!

zeb - 5 września 2015, 12:03:12 - *.146.80.198.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Maczynski zaczal sie chowal w grze , ale został zmieniony wiec trener w porzo na tyle zeby nie dymisjonowac juz.
Krychowiak przerwa - nie powinien grac z Gibraltarem.
Bez urazy nikt go nie wyrzuca, ale on nie scala tej grupy , zagral wyraznie gorzej niz lepsze mecze . Tak samo Milik, ale przynajmniej z wolnego trafi nie na dekade jak z forma Piechniczek.
A to regeneruje morale .
Najlepszy Glik i Lewandowski jakby mial wiecej podan.

vibovit - 5 września 2015, 12:15:38 - *.146.137.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jak sprawa kompozycji zawodnikow kuleje to za to nie odpowiada dyrygent przy pzpnowski. Razem to oni nie musza doglądać każdą kolejke ligową. Chocby ten taki , ten nie taki , ale decyzja musi byc zeby nowsi byli w drugim składzie

b - 5 września 2015, 12:16:55 - *.146.83.151.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mecz godny 2 liderów. Niewiele ustępujemy Niemcom.
Paradoksalnie zagraliśmy o wiele lepiej /odważnie i ofensywnie/, niż na Narodowym. Polacy nie ustawili tzw. autobusu, ale zagrali jak równi z równym i to jest ta nowość na którą kibice czekali wiele lat.
Co mają powiedzieć Szkoci po meczu z Gruzją?
Wypowiedziami gimbusów nie należy się przejmować-gdybyśmy wygrali i tak, by narzekali.

laktusek - 5 września 2015, 12:27:56 - *.net011-g2.isko.net.pl
oj Polakom jeszcze dużo brakuje do Europy a zwlaszcza do zwyciestwa w Niemczech

Kresik - 5 września 2015, 12:31:41 - *.mf.gov.pl
Czemu trener nie wystawił Ireneusza Jelenia? przydałby się szybki zwinny i skuteczny skrzydłowy. Nie wiem w jakim gra teraz klubie. Wisła chyba ale to naprawdę dobry pilkarz

1 - 5 września 2015, 12:41:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mączyński chyba laski Nawałce robi po meczach, bo ciągnie go od czasu Górnika za uszy do tej reprezentacji :-///
WON !!!

mocas - 5 września 2015, 12:41:09 - *.146.134.108.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Gibraltar bedzie bezlitosny, przewroci Kubusia i odechce sie mu biegac . co maja powiedziec Ci biedni chłopcy , którzy garną się do piłki , a nie mogą nawet zagrać w meczu kontrolnym

khris - 5 września 2015, 12:44:19 - *.elk.mm.pl
Jako że przeciwnikiem były Szwaby to nie było tak źle. To co zwykle czyli głęboka defensywa i kontry, które powinniśmy wykorzystać ale mamy przereklamowanego Lewego i dlatego nic nie ugraliśmy. Milik grał tak jakby go nie było. Krycha i Rybus na plus. Piszczek to była porażka. Podniecacie się niektórzy tym Lewandowskim a prawda jest taka że do cr-a czy Zlatana to wiele mu brakuje. Nic jeszcze nam nie wygrał a wczoraj pomagał Niemcom.

khris - 5 września 2015, 12:46:27 - *.elk.mm.pl
Co podanie do Lewego to strata. Tak w kółko. Nie pasuje do Bayernu i w tej reprze też mu nie idzie. Z kołkami to może i strzela ale z lepszymi to odstaje. Takie setki potrafi zmarnować że aż wstyd!

Rafa - 5 września 2015, 13:12:35 - *.torun.mm.pl
ci co hejtuja naszych, to zwykli zdrajcy i pasozyty narodu

Harry - 5 września 2015, 13:15:07 - *.play-internet.pl
Postawmy na khrisa w ataku zamiast Lewego. Zobaczymy, jak ty będziesz strzelał Neuerowi bramki kanapowy Januszu.

bob1 - 5 września 2015, 13:30:56 - *.as13285.net
Jak można ylo przegra z turkami !!!!
Nawalkam do dymisji .
ze szkocją remis z irlandią porażka - może z 3 miejsem i baraże - heehheehe
jki trenar następny ja typuje-
TOMASZ HAJTO ALBO OJZYNSKI hehehe

rk - 5 września 2015, 13:44:01 - *.dynamic.chello.pl
Brawo za walkę.Naprawdę mimo przegranej byłem zadowolony z gry i walki taka reprezentację chcę oglądać !!!!

mars - 5 września 2015, 13:48:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakie niespełnione nadzieję ,w dwumeczu z mistrzem świata 33,lepszy bilans bo gol strzelony na wyjeździe,wszystkie potęgi by nie ryczały,a Polska nie jest ,ale po wyniku dwumeczu czapki z głów.

mars - 5 września 2015, 13:55:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Graliśmy u nich ,gdyby to było w kategoriach pucharowych jak klubowo,Niemcy. Poza burtą,w Szkocji remisując będą na drugim.

Mądry - 5 września 2015, 13:56:32 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Środek polskiej pomocy powinni stanowić zawodnicy występujący na co dzień w Hiszpanii.
Czyli Sevilli i REALU !!!
---Krychowiak i Wilk ----
Daj trenerze szansę temu piłkarzowi.

Mądry - 5 września 2015, 14:02:02 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Fabiański-
Piszczek,Szukała,Glik,Rybus-
Błaszczykowski,WILK,Krychowiak,Grosicki-
Milik,Lewandowski-
Oby tak to wyglądało w Październiku.
Zdrowi,grający,w formie...a będzie dobrze.

CHWDP - 5 września 2015, 14:15:23 - *.dynamic.chello.pl
Szkoda 2 100% sytuacji! Szkoda! Była szansa! Piszczek słaby, Fabiański słaby

Mądry - 5 września 2015, 14:22:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Piszczek zszedł z kontuzją.
Fabiański puścił to co by puścił każdy bramkarz.

MOTOR - 5 września 2015, 14:35:06 - *.dynamic.chello.pl
a My dalej swoje :
nic sie nie stało, Polacy nic sienie stało
Motor % Śląsk

ronaldo - 5 września 2015, 14:38:15 - *.piaseczno.vectranet.pl
Lewandowski 8 strat tylko w drugiej połowie a gola to moja babcia by strzeliła z 3 metrów. Słaby jak zwykle

mars - 5 września 2015, 14:50:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja z bratem jestem na tej samej fali,absolutny brak wiedzy piłkarskiej i zapomnienie ze Niemcy to najwyższy pułap.

mars - 5 września 2015, 14:53:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Może być tak że nigdy do końca świata nie wygramy już z Niemcami.

eee - 5 września 2015, 15:06:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mimo porazki,dobry wystep Polakow

zdzich659 - 5 września 2015, 15:14:03 - *.adsl.inetia.pl
nie czepiajcie się Piszczka , po co trener go w ogóle wstawił do składu ,skoro jest po kontuzji bez formy ,

rosk - 5 września 2015, 15:25:50 - *.centertel.pl
Brakuje w obronie Jędrzejczyka niestety

Falcao - 5 września 2015, 15:34:04 - *.cs.usu.edu
Nie ma co panikować bo mamy jeszcze 3 mecze - 2 trudne z Irlandią oraz Szkocją pod kątem siły i fizyki bo brytyjski futbol taki jest lecz po co Nawałka wystawiał Łukasza Piszczka jak jest kontuzjowany ? być może łukasz chciał,ale to już historia lecz zastanawia mnie co Nawałka widzi w tym Mączyńskim ? LUDZIE przecież Wilk osttanio gra w 2 lidze hiszpańskiej i nie lepiej takie powołać ?

Mądry - 5 września 2015, 15:54:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nikt nie panikuje.
Jeszcze raz powtórzę...
Jodłowiec walczy,ok ale obok Krychowiaka powinien grać zawodnik REALU !!!
Mam na myśli Cezarego Wilka,może słabszy fizycznie ale lepszy TECHNICZNIE.
A ilość strat i niecelnych podań była duża.

Jaaaaa - 5 września 2015, 16:15:48 - *.42.98.8.ekolping.pl
Ja trochę w innym temacie: kto podejmie się przetłumaczyć na język polski fragmentów artykułu:
" strzałem (...), który sprawił trochę wysiłku Manuelowi Neuerowi" i "co skrzętnie strzałem do pustej bramki wykorzystał Götze."?
Redakcjo, nie bierzcie przykładu z działu sportowego Interii

balcer - 5 września 2015, 16:56:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego Wilk (gra w hiszpanii) nie dostaje szansy gry w reprezentacji? Jak ktoś mi powie że lepszy od niego jest Mączyński albo Jodłowiec to go wyśmieję.

Mądry - 5 września 2015, 17:04:18 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Liczę że to się zmieni i piłkarz Realu dostanie szansę w reprezentacji.
Jodłowiec walczył...ale jak wariat.
A polska rep. nie potrzebuje wariatów a rozsądnie grających piłkarzy.
Kroos pewnie nie nabiegał się tak jak Jodłowiec ale to on wygrał mecz.
Krychowiak - Wilk w środku pola !!!

A - 5 września 2015, 17:26:00 - *.dg-net.pl
Cieszmy sie ze gral Thonalla .

M - 5 września 2015, 18:17:39 - *.centertel.pl
W Warszawie postawili autobus 2 kontry i sensacyjna wygrana 2:0 a tu we Frankfurcie otwarta gra i odrazu wtopa 1-3. Zbyt optymistyczna taktyka.

gaudi10 - 5 września 2015, 18:56:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wy wszyscy krytykanci chyba zapomnieliście z kim graliśmy i gdzie ! Pierwsza połowa wyrównana tylko Niemcy skuteczniejsi , druga to już kontrola gry i nasze opadnięcie z sił.
Szkocja i Eire to nie Niemcy i ja jestem optymista jeśli chodzi o bezpośredni awans.

sęk - 5 września 2015, 18:59:48 - *.146.80.111.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W Gdansku Polska zagrałą otwartą gre i tyle sytuacji co w dwoch ostatnich meczach z Niemcami , ktorzy ledwo zremisowali , ale to juz po 90 minutach chociaz nie w drugim meczu .
Teraz Polacy spanikowali i jeszcze dostali porazke.
Nie wspominajac o 33 % przy piłce .

NN - 5 września 2015, 19:30:32 - *.revip2.asianet.co.th (*.172.247.244)
Z porażki się cieszycie ? Chyba wam mózgi wyPOrało.

deko - 5 września 2015, 19:55:14 - *.146.7.106.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wszystkie dziwactwa selekcyjne to pospolite interesiki,
ktore w przypadku pierwszego miejsca uchodziły.
Sytuacja zmieniła się właśnie.
Jeśli niektorzy w PZPN dalej chca osmieszac na konto wspolnoty kibicowskiej , to potem odwraca sie przeciwko nim .
Nieswiadomie czy swiadomie.
Także Boniek może sie płaszczyć dla kibiców , zrobić oprawe zapełnijącej stadion gdzie są pieniądze, a nie dla tych którzy mu dokuczą jednocześnie , bo żaden nie zapłaci tyle na głosy co obiecuje delegat.
Tak to sie konczy jak zamiast przypilnowac jest przymykanie oka .
Reprezentacja zaczyna sie na pierwszej lidze,
tam zawodnik przestaje byc dorywczym amatorem rekreacji i są początki występując jak pracownik kultury .
Zreformować pierwszą lige na 24 kluby
bedzie wiecej patrzących na ręce, a nie przekręty z licencjami.
Dlatego tam nie ma żadnego poważniejszego sponsora .
Pozniej dorabiają na Bońku kosztem ekstraklasy .
Taka porażka nie wpływa dobrze dla koniunktury.
Polska musiałaby zagrać w finale euro ,
zeby zrekompensować takie notoryczne wpadówy .
Kiedy tyle mówi sie o stabilnosci.

społem - 5 września 2015, 20:28:47 - *.146.78.93.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tak właściwie to
w drugiej lidze pełno klubow ktore mogłyby sprostać warunkom trybun publiczności, oświetlenia dla kontraktó medialnych, telebimów dla reklamodawców biznesowych, ale dopuszcza sie do zaplecza ekstraklasy na zasadzie starych pod układów jakichś, które nie mają kompletnie znaczenia narodowego.
Wypadkowa tego to nie sam mecz Polaków,
ale mozliwosci wystawienia kogos z naszeego ligowca .
Niektorzy upatrują to jako odpady .
Warto przypomniec , ze najwieksze sukcesy Polski,
odnosily "odpady" polskiej ligii.
Zostaje kwestia kto w niej w dobitniejszej dyspozycji.

Arboos - 5 września 2015, 20:32:45 - *.dynamic.chello.pl
Jak widzę komentarze wszystkich pseudoznawców piłki to się rzygać chce. Niektórzy chyba zapomnieli z kim gralismy a wynik do utraty trzeciej bramki pod koniec meczu, był otwarty.
Wstyd za napinaczy internetowych. Za Smudy czy Fornalika to byśmy się zamurowali a i tak by dostali 0:5

DIEGO - 5 września 2015, 20:42:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wiedziałem że Szanse na to że powtórzymy sukces z Października były nie wielkie nie mam naszym tego za złe odkujemy się w Poniedziałek

prezesina - 5 września 2015, 21:12:07 - *.icpnet.pl
jodłowiec, mączyński, szukała - out. piszczek jak nie gra to na ławe. Jest pazdan linnety gajos wilk szkoda że klich nie gra

Pol - 5 września 2015, 22:05:38 - *.adsl.inetia.pl
kto zna się na piłce to wie jak dobry mecz zagrali Polacy.Brawa za walkę

fanatyk - 6 września 2015, 11:00:48 - *.42.0.153.alfanet24.pl
Mnie draznilo tez kilka szczegolow. Jal Lewy w szatni lazil miedzy Niemcami, wysciskiwal wszystkich, oka puszczal. Kapitan zamiast nakrecac swoich to impreza wsrod Niemcow. Luz musi tez byc, ale mogl zaczekac do koncowego gwizdka...2) jak na hymnie zobaczylem najmniejszego i najchudszego oraz posranego ze strachu Krzysia Maczynskiego to wiedzialem, ze zaczynamy w 10, 3) zeby na takim poziomie Rybys zle wyrzucal aut??? Rece opadaja...poza tym niezla gra w stosunku do pkolicznosci (polowa z problemami w klubach, uraz Piszcza).

Mądry - 6 września 2015, 11:14:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nikt nie mówi że Polacy nie walczyli.
Walczyli...Jodłowiec się nalatał więcej niż Świnia i Kroos razem wzięci.
Ale co z tego ???
Dlatego Moim zdaniem obok Krychowiaka powinien grać ktoś inny.
Cezary Wilk,Klich,Gol.
Ktoś kto poda celnie,rozegra.

Warszawiak - 6 września 2015, 11:49:25 - *.warszawa.vectranet.pl
Tragedia, zagraliśmy słaby mecz, obrona fatalna Piszczek i Szukała straszne błędy, nie wyjdziemy z grupy, bo teraz mamy ciężkie mecze na wyjeździe i taka jest prawda!

Bartez - 6 września 2015, 12:30:15 - *.230.42.67
Można było na luzie zremisować. Byłem wściekły, bo zagraliśmy niezły mecz. Dojcze trzy razy nas rozklepal, dlatego wygrali.

Milik - 6 września 2015, 14:46:16 - *.160.134.205
Staralismy sie,jak na mistrzow swiata mysle ze dobrze pozdrawiam

andy 66 - 6 września 2015, 17:22:17 - *.dynamic.chello.pl
Zgadzam się z Warszawiakiem co do słabej gry Piszczka i Szukały, natomiast jeśli chodzi o awans to już nie byłbym takim pesymistom ...... A jeśli chodzi o mecze to dwa z nich gramy u siebie (z Gibusami i Irlandią) i jeden na wyjeżdzie (ze Szkocją).

mist - 7 września 2015, 1:18:21 - *.warszawa.vectranet.pl
Mecz był do zremisowania lub nawet do wygrania pod kilkoma warunkami. Jednym z nich jest to, że Niemcy byliby słabo dysponowani i zaliczyliby trochę wpadek - jak to miało miejsce w Warszawie. Drugi warunek - my musielibyśmy być w pełni formy i nie popełniać błędów. Ponieważ tak nie było, należy się cieszyć, że zagraliśmy mecz jak równy z równym, bez kompleksów. Warto mieć trochę szacunku do swoich możliwości i wiedzieć jakimi możliwościami dysponuje przeciwnik. Że Piszczek czy Szukała popełnili błędy nie jest zupełnym przypadkiem. Löw jako wytrawny taktyk mierzył w słabe punkty naszej repry i właśnie na te błędy liczył.
Podsumowując - stać nas na awans, nie stać nas jeszcze na zdobycie Mistrzostwa Świata ;)

abc - 7 września 2015, 8:10:33 - *.233.60.65.static.msgaz.pl
Piszczek grał słabo ale to co pokazał Olkowski to się nawet na 2 ligę nie nadaje. Stoperzy też zagrali przeciętnie (zawsze uwazałem że tak mało zwrotni stoperzy nie mogą grać razem). Narzekacie na Cionka ale dzisiaj by się przydał, na prawej obronie na pewno nie byłby tak ogrywna a na stoperze tak mocno spóźniony. Zwrotność i szybkosc Jodłowca była wręcz porażająca. Tak samo jak Niemcy zdominowali środek tak samo Góralski z Grzybem zdominowali Legię w Białymstoku i mimo starań Furmana któremu siły starczył tylko na 1 połowę Legia tam nie istniała, no ale Nawałka chyba nie oglada polskiej ligi. Osobną sprawa to przereklamonany Milik z zespołu którego najwiekszą siłą jest nazwa. Na koniec o Rybusie który dla mnie był graczem meczu. Mamy lewego obrońce na lata, brawo za odwagę

gg - 7 września 2015, 9:46:18 - *.static.ip.netia.com.pl
Poprawcie błędy w nagłówku artykułu..."Reprezentacja Polski przegrała na wyjeździe 1-3 (1-2) z Niemcami"
Przegraliśmy 3-1 (2-1) a nie 1-3...

kibitzer - 7 września 2015, 13:35:34 - *.wmbp.edu.pl
Po remisie byloby 50 tys dzis, a tak 40

gibek - 7 września 2015, 18:34:58 - *.170.225.182
Dzisiaj będzie plama.

pedryl - 7 września 2015, 18:54:26 - *.torservers.net
Kiepsko jak zawsze.

Polska - 7 września 2015, 20:27:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A teraz off topic z innej beczki. Kogo typujecie na Mistrza Polski i jak wyglądacie podium w raz z Pucharem polski w walce o Europejskie Puchary. ): )

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas