[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


2 kwietnia 2016, 19:50:59 - euzi
I liga: Wigry 2-2 Kluczbork

2 kwietnia 2016, 18:00 - Suwałki (Stadion Miejski)
Wigry Suwałki 2-2 MKS Kluczbork
Kamil Adamek 21, 56 - Michał Szewczyk 32, Bartosz Brodziński 83

Wigry: 1. Karol Salik - 19. Maciej Wichtowski, 33. Tomasz Jarzębowski, 32. Martin Baran, 3. Artur Bogusz - 15. Damian Kądzior, 29. Marko Brtan (46, 11. Omar Santana), 18. Bartłomiej Kalinkowski, 28. Kamil Adamek (64, 23. Jakub Bartkowski), 9. Miłosz Kozak (85, 25. Damian Gąska) - 24. Kamil Zapolnik.

Kluczbork: 1. Oskar Pogorzelec - 4. Adrian Droszczak (83, 8. Piotr Giel), 3. Paweł Gierak, 26. Bartosz Brodziński, 20. Kamil Nitkiewicz - 6. Michał Szewczyk, 77. Sebastian Deja, 13. Marcin Nowacki, 5. Rafał Niziołek (74, 23. Michał Kojder), 27. Piotr Madejski - 19. Maciej Kowalczyk.

żółte kartki: Kozak, Jarzębowski, Zapolnik - Niziołek, Kowalczyk.
czerwona kartka: Maciej Wichtowski (50. minuta, Wigry, za faul taktyczny).

sędziował: Wojciech Krztoń (Olsztyn).
widzów: 1412.

W 8. minucie Sebastian Deja (Kluczbork) nie wykorzystał rzutu karnego (Karol Salik obronił).


źródło: własne / Suwałki24

WigryF - 2 kwietnia 2016, 19:53:41 - *.centertel.pl
Wigry, szacunek za walkę do końca (choć sledzilem tylko wynik w internecie), ale walka chyba była, bo 2 bramki i czerwona na koniec.
Jeszcze będzie dobrze. Walczyć do końca!

zes - 2 kwietnia 2016, 19:54:54 - *.hsd1.il.comcast.net
Dobra zmiana !!! Wigry Pany !!!

WigryF - 2 kwietnia 2016, 19:56:34 - *.centertel.pl
No i druga brama już z czerwoną... Ale punktów szkoda.

Olo - 2 kwietnia 2016, 19:56:53 - *.olsztyn.vectranet.pl
@zes
Może i pany ale w II lidze ;)

Max - 2 kwietnia 2016, 19:57:47 - *.ipv.net.pl
Mam nadzieję,że to ostatni mecz Konwińskiego,grają w przewadze i cudem remisują kompromitacja.

danek - 2 kwietnia 2016, 20:02:57 - *.play-internet.pl
Sędziom chyba nie chce się przyjeżdżać do Suwałk i postanowili nas spuścić z ligi.tydzień temu w Olsztynie nie dają karnego po ewidetnej ręce,do obejrzenia na wigrytv,a dzisiaj uznają gola po ewidentym zagraniu ręką piłkarza Kluczborga.

D. - 2 kwietnia 2016, 20:06:41 - *.centertel.pl
To co dziś Krztoń wyprawiał to masakra, a co gry Wigier to w obronie haosu było troche. Ogółem zmiana trenera na plus i w końcu napastnik strzelił gole. Będzie dobrze

maro - 2 kwietnia 2016, 20:07:46 - *.146.194.52.internetia.net.pl
Dziś widać było poprawę w grze Wigier. Było trochę chaosu ale się dotrą

maro - 2 kwietnia 2016, 20:09:21 - *.146.194.52.internetia.net.pl
Do OLO. Lepiej spaść z honorem niż być przekrętem. Utrzymaliście się przy zielonym stoliku a dotego sędziowie to przekręty. My spadniemy ale wy bez pieniędzy wylądujecie w IV lidze!!!

arqu - 2 kwietnia 2016, 20:10:18 - *.232.175.227
A gdzie kartka dla bramkarza za faul.Czy juz tak zmienily sie przepisy?

w1947 - 2 kwietnia 2016, 20:21:40 - *.centertel.pl
Co sedzia wyrabiał to masakra. Kilka waznych decyzji przeciwko Wigrom ale tez Kluczbork moze narzekać bo niby czemu Salik nie dostal kartki za karny i czemu nie uznał gola na 2:3 w ostatniej akcji meczu?? A i faul Wichtowskiego chyba w polu karnym. Kalosz! A Wigry? Nowy trener te same biedy, słaba organizacja przy szybkich akcjach rywala no ale brakuje defensywnego pomocnika jakim rok temu był Kopczyński.

wigrzak - 2 kwietnia 2016, 20:25:46 - *.suwalki.vectranet.pl
Pierwsza połowa słaba, w drugiej kupa emocji. Po czerwonej kartce Wigry grały lepszej w 10 niż w 11. Dużo nieporozumień, min z tego powodu czerwona kartka. Adamek powinien przestać grać nogami a skupić się na strzelaniu bramek głową. To co zrobił minutę przed pierwszą bramką to parodia, ale później brameczki już piękne. Cóż pozostaje mieć nadzieje że z każdym meczem pod nowym trenerem będzie lepiej. Co do sędziego to trudno orzec, niektóre decyzje może nie najlepsze, ale gwizdał w obie strony. Karny, brawo dla Salika, był, ręka przy drugiej bramce dla Kluczborka trudna do oceny bo na pewno zawodnik miał ją przy ciele, ale piłkę odbił wykładając ją koledze do strzału. Ogólnie sytuacja jest o tyle zła że wszyscy w bezpośrednim sąsiedztwie wygrali a my tylko 1 pkt.

KaeS - 2 kwietnia 2016, 20:34:01 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Czy to był dobry mecz w wykonaniu Wigier,moim zdaniem nie do końca.Obrona zagrała b.niepewnie,a można rzec że do kitu,byli bardzo wolni,skrzydłowi i nie tylko oni wchodzili kilka razy w naszą obronę jak w masło.Przy drugiej straconej bramce/Jarzębowski,Baran?/nie wybija piłki do przodu,tylko przekłada na "lepszą nogę", w efekcie traci piłkę i pada bramka.Druga sprawa,Miłosz Kozak dzisiaj chłopakowi mecz nie wyszedł całkowicie i moim zdaniem nie powinien dograć końca pierwszej połowy.Jest jednak pozytyw,jest punkt u siebie od bardzo dawna i niech to będzie początkiem następnych wygranych u siebie.

ja - 2 kwietnia 2016, 20:35:30 - *.suwalki.vectranet.pl
maro chyba nie byłeś na meczu z Arka tamten mecz to gra mogła się podobać dziś to była porażka nieporozumienie jakieś

ehh - 2 kwietnia 2016, 20:39:48 - *.146.199.42.internetia.net.pl
Zmiana trenera i zmiana ustawienia, plus kilku piłkarzy. Na plus moim zdaniem, że zagraliśmy 2 napastnikami, na minus Wichtowski na prawej stronie, a Bartkowski na ławce, Brtan a nie Santana w pierwszym składzie. Kozak dzisiaj nie najlepiej, ale i z ławki średnio było komu wejść. Baran i Jarzębowski to powinna być para nie do przejścia, a jest średnio, dużo lepiej prezentował się jak dla mnie Karankiewicz. No nic trener miał 2 dni, teraz ma mecz za sobą i tydzień przed sobą. Chojniczanka i Siedlce przed nami więc za 2 tyg chyba wszystko się wyjaśni.

dsf - 2 kwietnia 2016, 20:39:53 - *.suwalki.vectranet.pl
Widać,że sędzia z Olsztyna

aasada - 2 kwietnia 2016, 20:47:47 - *.suwalki.vectranet.pl
Jak można było nie widzieć tak ewidentnej ręki przy drugiej bramce Kluczborka

www - 2 kwietnia 2016, 20:49:53 - *.play-internet.pl
dzisiejsza gra wigier była dużo gorsza niż wcześniejsze mecze. gdyby nie sędzia byłoby lepiej. Nie może tak być aby 3 mecze pod rząd były wypaczone przez sędziów (z arką nie gwizdnął 2 lub 3 karnych, ze stomilem nie gwizdnął karnego przy wyniku 2-2, a z kluczborkiem uznał bramkę na 2-2 po zagraniu ręką dla gości). Powinni się wziąć za sędziów bo to są jakieś jaja

www - 2 kwietnia 2016, 20:55:22 - *.play-internet.pl
zastanawiam się czy odgórnie nie jest już przesądzony spadek wigier bo to co wyprawiają wszyscy sędziowie to kpina. mecze są nagrywane i żaden sędzia się nie boi odstawiać takie szopki.

maro - 2 kwietnia 2016, 21:06:38 - *.146.194.52.internetia.net.pl
do Ja... byłem na meczu z Arką... Gra może się podobać gdy grają 3 formacje. A Wigry zagrały 2 formacjami. Obroną i pomocą. Bo już piłki do napastników nie dochodziły!! Widziałeś dzisiaj wrzutki? Były zupełnie inne i dolatywały do środka pola karnego. W meczu z Arką kończyły się na pierwszym obrońcy Arki. Druga sprawa, to w meczu z Arką nie oddaliśmy celnego strzału!!!! To co mogło się podobać? Gra w środku pola i posiadanie piłki? Dzisiaj oddaliśmy więcej strzałów i bardziej groźnych niż z Arką. Mało tego, nie widziałem już dawno strzału zanim mineła 1minuta!! To chyba jest różnica

artüro - 2 kwietnia 2016, 21:25:02 - *.146.199.69.internetia.net.pl
gdybysmy mieli obstawiac tą ligę chodzilibysmy bez butów i pomarli z głodu.nie mowcie kto spadnie,bo zobaczycie,że spadkowiczem będzie kims innym niż wam się wydaje.róznica na kilka punktów dolnej tabeli.przeczuwam,że Wigry wygrają następny mecz 3-0 z Dolcanem i pójdą wysoko

ehh - 2 kwietnia 2016, 21:28:21 - *.146.199.42.internetia.net.pl
arturo.. jak jest jakiś buk który przyjmuje zakładay na mecz z Dolcanem to stawiam dobytek życia na dokładnie 3-0, a w następnym meczu z Chojniczanką będzie super trudno tak samo jak z Siedlcami za 2 tyg.. trzeba walczyć, mieć tyle szczęscia co dziś i sprawiedliwych sędziów a może wszystko się wydarzyć

www - 2 kwietnia 2016, 21:40:35 - *.play-internet.pl
Z arką w pierwszych 15 minutach mieliśmy ze 2 lub 3 setki i nic z tego więc nie uważam aby teraz było lepiej. Ze stomilwm nie widziałem bramek dla stomilu poniewaź wszedłem dla kibiców gospodaży dopiero w 15 minucie bo nie wpuścili kibiców gości i widziałem że mieliśmy jeszcze ze 3 stuprocentowe sytuacje których Adamek nie wykorzystał. Dzisiaj gra była dużo gorsza niż wcześniejsze mecze.

mat9111 - 2 kwietnia 2016, 21:45:29 - *.adsl.szeptel.net.pl
Adamek strzela bramki, tylko gdyby nie marnował tych wszystkich setek to byśmy byli w środku tabeli...

artüro - 2 kwietnia 2016, 21:52:25 - *.146.199.69.internetia.net.pl
mecz z Arką bardziej mi się podobał niz dzisaj.idąc na mecz byłem przeswiadczony,iz Wigry wiedząc gdzie są w tabeli i z jak arcywaznym przeciwnikiem punktowym graja nie zejdą im z pleców od 1 do ostatniej minuty.niestety.prawda,że sędzia z Olsztyna nie powinien sędziowac naszych meczów,ale to już problem wyższych władz i problem sumienia tych którzy rzeczywiscie sędziuja przeciwko nam,jezeli faktycznie tak robią,bo jestesmy ludzmi i w sporcie szczególnie przy KAŻDEJ spornej sytuacji bedą odmienne komentarze.Wigry najsłabsze od dawien dawna.mam wrazenie,że w 2 lidze grali lepiej i gdyby grali obecnie tamtym skladem bylibysmy w 1 połowce tabeli.mamy ciągłe przetasowania i chlopacy ucza sie ze soba grac.widac ze są utalentowani,ale ciagle brakuje tego czegos,tego magic touch.bylo wiele wygranych meczy które fartem przeciwników przegralismy i nie bylibysmy tam gdzie jestesmy obecnie.Piłkarze Wigier powinni wiedziec ,ze Suwalskie Wigry to swoista trampolina ich kariery i powinni walczyc o swoje angaze,bo jak swiatlo kariery zgasnie to zycie na zielonej wyspie nie jest kolorowe

artüro - 2 kwietnia 2016, 22:00:28 - *.146.199.69.internetia.net.pl
...a druga sprawa ,nie rozumiem pomysłu grania tzw wybijania piłki na aferę w powietrze,aby dalej od swojej bramki to moze nie przegramy...zobaczcie ,ktore zespoły awansowały w tamtym sezonie z tej ligi i które idą w tym kierunku...dokładnie te które graja,badz próbuja grac składnie po ziemi

artüro - 2 kwietnia 2016, 22:04:23 - *.146.199.69.internetia.net.pl
...atmosfera,pełen stadion,dobra i skuteczna gra Wigier,"Twierdza Zarzecze" to były czasy...oby to nie była tylko historia i żeby to nie był początek konca tego klubu,co widac na trybunach z kazdym meczem .miło było jak kazdy kto tutaj przyjezdzał liczył sie z nami Widzew,Arka,Zagłebie Lubin,Katowice ect

artüro - 2 kwietnia 2016, 22:18:30 - *.146.199.69.internetia.net.pl
Real 2-1 !!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

dfdf - 2 kwietnia 2016, 22:32:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ilu kibiców z Kluczborka na tym meczu ?
Prosze o info, pozdrawiam, Damian.

artüro - 2 kwietnia 2016, 22:41:20 - *.146.199.69.internetia.net.pl
klatka kibiców przyjezdnych pusta

nido - 2 kwietnia 2016, 22:54:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wigry musicie

damian - 2 kwietnia 2016, 23:33:27 - *.adsl.inetia.pl
Myślę że czas Konwińskiego się skończył facet nie ma ambicji niech odda dres i wf-u niech uczy w szkole,kompromitacja żeby drużyny nie zmotywować.
Szok i niedowierzanie jak można być takim uparciuchem,po spadku do 2 ligi miasta powinno oddać dług za oświetlenie MKS-owi przecież to będą 2 pierwsze i ostatnie mecze przy świetle.Żal Panie prezesie zero profesjonalizmu to jest ostatni dzwonek na wstrząs drużyną.

adi123 - 3 kwietnia 2016, 0:04:16 - *.static.ip.netia.com.pl
Dobry wynik dla Płocka!

LuksTSP - 3 kwietnia 2016, 1:07:36 - *.adsl.inetia.pl
kochajcie Kamila póki gra u WAS bo tęsknimy za nim
Podbeskidzie Wita ;-)

Szymon - 3 kwietnia 2016, 1:13:36 - *.airmax.pl
Reszta zespołów która walczy o utrzymanie pewnie się ucieszyła z tego wyniku.

luk - 3 kwietnia 2016, 1:57:54 - *.net.tylda.net
@damian-on ma ambicje ale nie ma zielonego pojecia o trenerce.To jest jedna cala "paczka"i trzeba by bylo zrobic remont generalny.Znasz to -na uklady nie ma rady.

zes - 3 kwietnia 2016, 2:49:44 - *.hsd1.il.comcast.net
jeszcze zatęsknimy za Donkiem.....

Ko - 3 kwietnia 2016, 9:43:56 - *.89-22-36-98.matrix-net.pl
Chyba ty. Najchętniej zapomniałbym też o mazurze i zielińskim

ehh - 3 kwietnia 2016, 10:50:59 - *.146.199.42.internetia.net.pl
Ko: gdyby nie Mazur ze śp. Godlewskim, pewnie nigdy na mecz Wigier byś nie poszedł, bo 3-4 liga by Cie nie interesowała. Wyśmiewałbyś po kątach tych co wtedy w liczbie 300-400 osób chodzili i dopingowali. A gdybyś już się wybrał, oglądałbyś zapewne GKS Wikielec, Romintę Gołdap, a Olimpia Elbląg byłaby dla Ciebie wzorem gry i organizacji. Jeszcze 10 lat temu stadion przypominał nam, że PRL był całkiem niedawno, a kibice marzyli, żeby chociaż sezon czy dwa powalczyć o awans. Nawet nie awansować, a powalczyć. Wtedy nowa 2 liga (podział na dwie grupy) to był historyczny wyczyn i wielka radość, że w ogóle zaryzykowaliśmy i że udało się dostać. Awans do 1 ligi to jest dla nas olbrzymi sukces, nie mamy super ośrodków, nawet w regionie nie ma takich, wszystkiego się w sumie uczymy, że nie wspomnę o budżecie, który jest skromny jak na rywali. Więc jak chcesz zapomnij o Mazurze Zielińskim i nie chodź na mecze. A jeżeli uważasz, że zrobisz to lepiej załóż drużynę i do dzieła. Było i jest kilka takich osób im się udało, więc wierzę w Ciebie, Tobie też się uda.

Suwałki - 3 kwietnia 2016, 12:47:46 - *.info-net.net.pl
W Olecku są warunki przynajmniej na III a może nawet II ligę - tylko pieniązków brak. Może by ktoś pomyślał? Takie zakłady pracy co tam u Was się dzieje?

Witek - 3 kwietnia 2016, 13:38:03 - *.suwalki.vectranet.pl
w Wigrach brakuje drugiego defensywnego pomocnika ten Brtan to jest jakiś dramat, gra jak panienka. Na skrzydle lepiej wygląda gra bocznego obrońcy (Bogusza) niż samego "skrzydłowego" "Kozaka". Gościu nie potrafi wygrać ani jednego pojedynku jeden na jednego.

Ko - 3 kwietnia 2016, 14:06:12 - *.centertel.pl
Do eeh. Rozumujesz tak jak ci wbijają do głowy. Tego klubu nie założył tez twój ukochany Mazur. To klub suwalski wszystkich piłkarzy kibiców i w końcu nawet tych którzy w ogóle nie interesują się piłka ale płaca podatki w tym mieście A NIE MAZURA. Dlaczego ? Bo około 80% budżetu pochodzi z miasta i spółek miejskich. I mam już dość słuchania jak to on jest zbawcą suwalskiej piłki. Co i rusz bombardują nas suwalskie gazetki portale i radio artykułami sponsorowanymi. Może i ty tez dla niego pracujesz? Jak nie to użyj raz swojej głowy. Mój zarzut jest taki. Wydawanie kasy na ludzi pokroju donla czy ziela + cała rzeszapokornych klakierów. Jak wielu kibiców chodziłem mecze i w III i IV lidze. Mi to nie przeszkadza. Abym miał poczucie ze to jest mój klub. W którym grają piłkarze z poczuciem dumy a nie zapachu petropieniędzy. Na plus prezesowi poczutuję pomysł szkółki ale od razu zarzut ten sam. To noe on ją finansuje jak chciałby żeby wszyscy myśleli tylko rodzice i mieszkańcy. Bez odbioru

michu - 3 kwietnia 2016, 14:14:40 - *.dip0.t-ipconnect.de
Mks moim życiem Kluczbork moim miastem tak było jest i będzie

michu - 3 kwietnia 2016, 14:15:52 - *.dip0.t-ipconnect.de
Mks moim życiem Kluczbork moim miastem tak było jest i będzie

maro - 3 kwietnia 2016, 15:00:05 - *.146.194.52.internetia.net.pl
Witek, że co Bogusz? Przez większość meczu robili go jak chcieli. A czerwień Wichtowskiego jest efektem Bogusza bo stracił piłkę w środku pola i odrazu poszła do wychodzącego napastnika. O ile uważam, że faulu i tak nie było, ale stało sie jak się stało i to jest wina Bogusza.

0,5 l - 3 kwietnia 2016, 15:47:15 - *.suwalki.vectranet.pl
Nie rozumiem jak można nazywać siebie kibicem Wigier i życzyć gry w III lub IV lidze? Obecnie jest w Suwałkach IV liga i czy ktoś z tu narzekających na rezerwy chodzi? Nie jestem klakierem Mazura, ale jeżdżenie po nim nie jest w porządku. Na mecze chodzę ponad 30 lat i przez te lata dużo w klubie się działo ale nikt nawet słowem nie wspomniał o II lidze, a wtedy zdecydowanie łatwiej było awansować niż teraz.W latach 90-tych czasami nie było funduszy na dalsze wyjazdy,piłkarze zamiejscowi zrywali kontrakty i uciekali w trakcie sezonu bo nie mieli za co żyć. Teraz co robi Mazur to jest kosmos w porównaniu z tamtymi latami.Ktoś tu pisze, że miasto i spółki to 80 % budżetu.Ciekawe skąd takie proporcje? Budżet Wigier jak słyszałem to około 3mln, więc ponad 2 mln takie biedne miasto jak Suwałki miałyby dawać na zawodowy klub???

ehh - 3 kwietnia 2016, 16:12:53 - *.146.199.42.internetia.net.pl
Poszukałem trochę i znalazłem że w 2014 miasto wraz ze spółkami przekazało na klub niecałe 900tys w tym dotacja na drużyny młodzieżowe. W 2015 w związku z awansem kwota miała wzrosnąć o...50tys. Jak Pan Mazur będzie tak prowadził klub i nawet 100tys wyłoży ze swoich pieniędzy, bądź znajdzie takie gdziekolwiek, to ja mu będę bił prawo i wspierał w tym co robi, bo i taki robi więcej niż moje 12 zł za bilet.

krak - 3 kwietnia 2016, 16:51:27 - *.89-22-36-98.matrix-net.pl
Ko popieram. O,5 naucz się czytać ze zrozumieniem . Ko nigdzie nie napisał że życzy mu spadku do IV LIGI. aLE JAK nie ma się konkretnych zarzutów to się zmyśla. Patrz GW. To miejski klub i wszyscy mamy takie samo prawo tak chwalić jak i krytykować w tym przypadku słusznie sobiepaństwo. przykłady ŁKS n czy Pogoni Szczecin pokazują, że można się odrodzić bez niby sponsorów. Jak mazur chce nazywać klub swoim proszę bardzo przekształcić w S.A. objąć większość udziałów finansować i chwalić się swoim klubem. Dopóty większość kasy idzie z miasta dopóki na to nie pozwalam!!!

zes - 3 kwietnia 2016, 17:02:36 - *.hsd1.il.comcast.net
o czym ta gadka? Mazur jest prezesem i sponsorem a nie wlascicielem Wigier...i chwala mu za to , ze poswieca swoj czas, swoje zdrowie i kase dla wigier, cale zycie zwiazany jest z klubem i poswieca sie dla Wigier....

maro - 3 kwietnia 2016, 17:19:18 - *.146.194.52.internetia.net.pl
0,5l ja czasem chodzę na rezerwy, czasem bo nigdzie o tym się nie mówi. Dlatego jak przypadkiem się dowiem kiedy grają to pojadę. Ale co do rezerw. To pan Mazur wywalił trenera Magierskiego. Za czasów Czykiera jeszcze było ok. Ale po co trzymać Spurę? To beztalencie jak ich mało!!! Co do sponsorów. Co ty myślisz, że ktoś wyłoży kasę na Wigry przy takim układzie jaki istnieje? Nikt mądry tego nie zrobi. Jeśli będą zdrowe zasady panowały to sponsor się znajdzie. Mówisz na mecze chodzisz ponad 30 lat i nikt nie wspomniał o II lidze? No to chyba nie chodzisz. II liga była wspomniana bodajże 3 razy. Raz gdy trenerem był Złomańczuk, w przerwie zimowej odszedł bo się nie dogadali. Drugi raz gdy sponsorem miała zostać firma ubezpieczeniowa. zajmowała 3 miejsce w Polsce. Oczywiście się nie dogadali. A 3 raz to właściciel Malowa chciał II ligi. Sprawa była prosta.. wykłada kasę ale to on bedzie zarządzał klubem. Sprawa upadła

maro - 3 kwietnia 2016, 17:39:14 - *.146.194.52.internetia.net.pl
@ehh. To nie Mazur ani nie Godlewski zainicjowali to wszystko. Nowy stadion, nowe Wigry, sponsor Stolar itd zainicjował jeden człowiek. śp. Gajewski.
A co do Akademii... hmmm pomysł dobry jest jedno ale. Jeśli pan Mazur tego szybko nie zrozumie, to szkółka będzie tylko stratą niż zzyskiem. Problem w Wigrach leży w szkoleniu młodzieży.. nie tej najmłodszej... ale doszkalaniu piłkarzy i wprowadzaniu do seniorskiej piłki. Gdy młodzi zawodnicy Akademii osiągnął wiek 13-15 lat to najbardziej uzdolnieni odejdą do Jagi, Legii, Lecha itd. Ten młody zawodnik nie bedzie miał oporu pójść do któregoś z tych klubów, bo wie, że u nas się zmarnuje. Wie, że nikt już go nie wyszkoli i to będzie jedyna okazja by uciec i być lepszym zawodnikiem. Jeśli klub nie da im poczucia rozwoju to nie zostaną. Taka jest prawda. Trzeba wziąć się za doszkalanie. Tyle, że Spura tego nie uczyni. Przecież w Olecku, Ełku, Augustowie, Sejnach, Kętrzynie, Gołdapi, Piszu, Giżycku są młodzi zdolni 15 latkowie. Wystarczy ich pozyskać i wyszkolić na miarę I ligi czy nawet Ekstraklasy. Problem jest taki, że w tej chwili nikt nie jest w stanie tego zrobić. Jeśli klub ma problem z pozyskaniem zawodników to niech ich sobie wyszkoli. Będą zdecydowanie tańsi niż najemcy. A przede wszystkim będzie można na nich zarobić

maro - 3 kwietnia 2016, 17:40:35 - *.146.194.52.internetia.net.pl
@ehh. To nie Mazur ani nie Godlewski zainicjowali to wszystko. Nowy stadion, nowe Wigry, sponsor Stolar itd zainicjował jeden człowiek. śp. Gajewski.
A co do Akademii... hmmm pomysł dobry jest jedno ale. Jeśli pan Mazur tego szybko nie zrozumie, to szkółka będzie tylko stratą niż zzyskiem. Problem w Wigrach leży w szkoleniu młodzieży.. nie tej najmłodszej... ale doszkalaniu piłkarzy i wprowadzaniu do seniorskiej piłki. Gdy młodzi zawodnicy Akademii osiągnął wiek 13-15 lat to najbardziej uzdolnieni odejdą do Jagi, Legii, Lecha itd. Ten młody zawodnik nie bedzie miał oporu pójść do któregoś z tych klubów, bo wie, że u nas się zmarnuje. Wie, że nikt już go nie wyszkoli i to będzie jedyna okazja by uciec i być lepszym zawodnikiem. Jeśli klub nie da im poczucia rozwoju to nie zostaną. Taka jest prawda. Trzeba wziąć się za doszkalanie. Tyle, że Spura tego nie uczyni. Przecież w Olecku, Ełku, Augustowie, Sejnach, Kętrzynie, Gołdapi, Piszu, Giżycku są młodzi zdolni 15 latkowie. Wystarczy ich pozyskać i wyszkolić na miarę I ligi czy nawet Ekstraklasy. Problem jest taki, że w tej chwili nikt nie jest w stanie tego zrobić. Jeśli klub ma problem z pozyskaniem zawodników to niech ich sobie wyszkoli. Będą zdecydowanie tańsi niż najemcy. A przede wszystkim będzie można na nich zarobić

gg - 3 kwietnia 2016, 17:49:44 - *.google.com (*.175.154.164)
BY: VON40 ID: #13839888

wigrzak - 3 kwietnia 2016, 19:20:26 - *.suwalki.vectranet.pl
Dzisiaj na meczu rezerw obecni Zieliński, Donatas i Nowak. Czyli wychodzi na to że Donatas nadal jest w Wigrach. Ciekawe na jakim stanowisku. Co do Spury to niestety fakt, żaden z niego trener, czas by Mazur jednak zaczął myśleć o drugich Wigrach jako zapleczu pierwszej drużyny a nie traktował jako zło konieczne bo taki jest wymóg PZPN i zamiast kolegi zatrudnił tam normalnego trenera.

Jozek - 4 kwietnia 2016, 0:32:48 - *.77.87.27
Donek mieszka w Suwalkach i ma prawo przychodzic na mecze.....

Adi - 4 kwietnia 2016, 13:38:31 - *.89-22-38-107.matrix-net.pl
Do maro.
Widzę że zawsze się udzielasz i swoje mądrości wypisujesz po każdym meczu, ale pojęcie o piłce oraz funkcjonowaniu klubu masz na poziomie chłopaka z gimnazjum nie obrażając gimnazjalistów.
Człowieku co ty za bzdury piszesz że to za Gajewskiego wszelkie inicjatywy związane z Wigrami. Siatkówka owszem dzięki niemu w Suwałkach, ale Wigry bez większego jego wkładu, a to że jest Stollar to już w ogóle wkład jego zerowy. Piszesz o 15 latkach z regionu, ich poziom to wystarczy na boiska w Sejnach czy Raczkach. Właśnie ci młodzi chłopcy co teraz trenują w akademii za parę lat mogą wychowankami których nam brakuje od lat. 15 obecnie zawodnik nie nauczy się w 3 lata grać na poziomie 1 ligi. Masz tyle zawsze do powiedzenia człowieku nie marnój się w sieci, będzie walne w klubie zgłoś się i startój do zarządu ze swoją wiedzą i pomysłami.

wiking - 4 kwietnia 2016, 15:49:09 - *.245.104.24
MARO przyznaje racje Tobie. Oprocz Kamila lauryna Gdzie sa ci młodzi chłopcy z Akademi. Nie ma.Co się z nimi dzieje.???

maro - 4 kwietnia 2016, 23:19:42 - *.146.194.52.internetia.net.pl
@Adi. Ty mówisz, że mam pojęcie na poziomie gimnazjalisty? hahaha... Mam pojęcie milion razy większe od Ciebie i jestem 2 miliony razy inteligentniejszy od Ciebie!!! To Gajewski z Wołągiewiczem postarali się o Stollar a nie Mazur!!! Gajewski działał prężnie i dbał o sport w Suwałkach. Fakt, zapomniałem wspomnieć o Wołągiewiczu. To także ich inicjatywa ze stadionem. Stollar jest sponsorem od czasów gdy Ci panowie żyli. Ty śmiesz mówić, że ja pisze bzdury? To Ci udowodnię, że Ty je piszesz i nie masz pojęcia!.
Mówisz, że piłkarze z regionu wystarczają na boiska w Sejnach czy Raczkach? Podam Ci przykłady... chociażby Radzio. nasi wychowankowie: Małecki, Niewulis, Baranowski, Paweł Drażba (Giżycko), Daniel Samluk (Gołdap) - obaj rezerwy Jagi. Michał Twardowski (Augustów). Poszukałbym więcej zawodników, zwłaszcza takich, którzy byli pozyskani w wieku juniorskim do innych klubów. Chociażby z Pomorzanki do Jagi trafił Amadeusz Milewski. Pod względem szkolenia juniorów wyprzedził nas nawet EŁK. Przykładem dramatycznego stanu naszego szkolenia jest przykład Makaradze. Od 3 lat nie zrobił postępu. Podobnie Szyszka. I ty wierzysz w to, że najbardziej zdolni z Akademii zostaną w Suwałkach do wieku serniorskiego? Jeśli Wigry teraz z tym nie zrobią porządku to Legia, Jaga, SMS Łódź, Lech czy inni pozabierają nam zawodników. To jest biznes!! tu nie ma miejsca na sentymenty! Wziąć się solidnie za szkolenie, obserwować młodziaków z podlaskiego czy W-Mazurskiego i pozyskać uzdolnionych. Ale najważniejsze.. trzeba im coś przecież zaoferować...

qw.er - 5 kwietnia 2016, 6:24:24 - *.adsl.inetia.pl
do maro ,dużo masz do powiedzenia ale jak to się ma do rzeczywistości pokazuje Twoja opinia o Boguszu ,piszesz ,że on zawinił przy kartce Wichtowskiego to zobacz powtórkę tam wyrażnie widać ,że kolejny raz w środku pola odpuszcza Kalinkowski ,tak samo zresztą było przu pierwszej bramce.Zamiast wejść w gościa prowadzącego piłkę pozwala mu oddać strzał na bramkę,to samo było wcześniej w meczu z Sosnowcem ,facet nie jest typem walczaka ,który włoży wszędzie nogę a wręcz przeciwnie zachowuje się jak panienka i nawet te jego bramki z dystansu raz na jakiś czas go nie bronią

maro - 5 kwietnia 2016, 17:18:34 - *.146.194.52.internetia.net.pl
qw.er. Co do Kalinkowskiego to masz rację. Jest to słabe ogniwo w pomocy. Ale to Bogusz stracił piłkę w środku pola i nie przypisujmy tego komu innemu. Pozatym to nie tylko moja opinia na temat Bogusza jest taka... Wielu widzów sądzi podobnie więc nie mów mi, że to co mówie mija się z rzeczywistością ... bardziej nadaje się do pomocy niż do obrony. Ze szkoleniem nie mam racji? Właśnie, że mam. Efektem jest 0 wychowanków w ostatnim meczu. Mecz z Kluczborkiem był gorszy od tego z Arką? tak, tylko pozornie, bo Arka dała nam się utrzymywać przy piłce. Ale nie oddaliśmy celnego strzału w całym meczu.Niecelnych było niewiele. Z Kluczborkiem oddaliśmy w I połowie tyle strzałów co z Arką w całym meczu. taka brutalna rzeczywistość. Gdyby te słowa wypowiedział np. Zieliński to przyznalibyście mu rację, tylko dlatego, że gość jest znany. Wciskano nam bajeczki o napastniku.. i gdzie on jest? Baran i Kądzior zakontraktowani w ostatniej chwili... musieli, nie sądze by rozmowy trwały długi czas. Wielkimi krokami zbliżała się liga a my mieliśmy Kozaka, Santanę i Brtana. A tymi nazwiskami zaćmili swoją nieporadność w pozyskaniu napastnika. Wielu z was i tak nie przyzna mi racji. Mogę się w kilku kwestiach mylić, ale napewno nie mylę się, że Wigry nie potrafią wyszkolić juniora na seniora na miarę I ligi

qw.er - 5 kwietnia 2016, 18:37:51 - *.adsl.inetia.pl
maro co do szkolenia to masz rację,ale to nie wina Bogusza ,że gra tam gdzie mu każą ,faktycznie lepszy jest w ofensywie,ale każdy boczny obrońca w takiej sytuacji w jakiej jest drużyna podejmuje to ryzyko ,szczególnie jak sam napisałeś i nie tylko Ty ale także inni,że pomocnicy nie dają tego co powinni

www - 5 kwietnia 2016, 20:44:56 - *.dynamic.chello.pl
Panowie dlaczego nie zagramy ustawieniem z meczów towarzyskich w których szło nam całkiem dobrze i to z drużynami lepszymi niż gramy teraz. Po co były te orzygotowania do rundy jak w meczach ligowych cały czas zmieniają ustawienia i cały czas próbują z ustawieniem jakby to był okres przygotawawczy. chyba że specjalnie to robią

michu - 10 kwietnia 2016, 11:49:02 - *.play-internet.pl
Mks moim życiem Kluczbork moim miastem tak było jest i będzie

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas