[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


5 czerwca 2016, 18:52:54 - euzi
Baraż zadecyduje o mistrzostwie III ligi dolnośląsko-lubuskiej

Górnik Wałbrzych i KS Polkowice zagrają w barażu o mistrzostwo III ligi dolnośląsko-lubuskiej i prawo do gry w barażach o awans do II ligi. Oba kluby wygrały swoje mecze 34. kolejki i mają po tyle samo punktów, a w bezpośrednich spotkaniach Górnik i Polkowice wygrały po 3-1. Mecz barażowy zostanie rozegrany 8 czerwca, a gospodarzem będzie najprawdopodobniej jedna z drużyn wyłoniona na drodze losowania.

5 czerwca 2016, 17:00 - Wałbrzych (Stadion 1000-lecia)
Górnik Wałbrzych 1-0 Zagłębie II Lubin
Marcin Orłowski 8 (k)

Górnik: Kamil Jarosiński - Jan Rytko, Bartosz Tyktor, Grzegorz Michalak, Mateusz Krzymiński (90 Mateusz Sobiesierski) - Dominik Radziemski, Michał Oświęcimka, Dominik Woźniak (69 Damian Migalski), Mateusz Krawiec, Mateusz Sawicki - Marcin Orłowski.

Zagłębie II: 12. Grzegorz Pyzio - 16. Jakub Nowak, 3. Dominik Jończy, 4. Kamil Maternik, 7. Piotr Azikiewicz - 10. Konrad Andrzejczak, 26. Kacper Szymankiewicz (73, 11. Filip Dudziak), 21. Maciej Kowalski-Haberek, 22. Paweł Żyra, 19. Filip Jagiełło (53, 17. Patryk Mucha) - 9. Artur Siemaszko (78, 20. Marcin Gołębiowski).

żółte kartki: Krawiec, Krzymiński - Pyzio, Szymankiewicz, Jończy, Nowak, Żyra, Maternik.
czerwona kartka: Dominik Jończy (90. minuta, Zagłębie II, za faul taktyczny).

sędziował: Mateusz Gałuszka (Jelenia Góra).

5 czerwca 2016, 17:00 - Polkowice (stadion KS-u)
KS Polkowice 5-0 Lechia Dzierżoniów
Mariusz Szuszkiewicz 12, 70, Mateusz Magdziak 22, Dawid Wacławczyk 27 (k), Robert Dziedzina 48

Lechia: (skład wyjściowy) 1. Dominik Spaleniak - 17. Paweł Słonecki, 4. Kamil Juraszek, 16. Damian Korkuś, 5. Patryk Paszkowski - 6. Marcin Buryło, 7. Piotr Pietkiewicz, 14. Dawid Domaradzki, 24. Kamil Śmiałowski, 10. Łukasz Maciejewski - 9. Damian Niedojad.

czerwona kartka: Kamil Juraszek (20. minuta, Lechia).

sędziował: Jakub Krawczun (Wrocław).

Zwycięzca zagra w barażach z Polonią Warszawa. Pierwsze spotkanie zostanie rozegrane 11 czerwca o godz. 15:00, a rewanż cztery dni później o godz. 17:00 w Warszawie.

III liga 2015/2016, grupa: dolnośląsko-lubuska - wyniki, strzelcy, terminarz


źródło: własne / Lechia Dzierżoniów / lajfy.com

Benek - 5 czerwca 2016, 18:55:09 - *.180.224.229
Zagrać baraż żeby zagrać w barażach LOL

g - 5 czerwca 2016, 18:55:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
hmm, 8 czerwca? niezly handicap dla Polonii

Mkaesiak - 5 czerwca 2016, 18:57:12 - *.ip4.wifimax.pl
Nareszcie jakies normalne rozwiazanie sytuacji. Ponadtto świetna sytuacja dla poloni przeciwnik bedzie 2X słabszy

Mati - 5 czerwca 2016, 18:57:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polonia jest tak słabiutka, że prawdopodobnie przegrałaby z każdą z tych drużyn.

reporter - 5 czerwca 2016, 18:57:20 - *.dynamic.chello.pl
Bilans bramek przed meczem: Górnik Wałbrzych 73-25 (+48), KS Polkowice 83-39 (+44). Wałbrzych wygrywa 1:0, czyli ma już +49. Polkowice muszą zatem wygrać 5:0 z silną Lechią Dzierżoniów, żeby przeskoczyć w tabeli Górnika i zakwalifikować się do barażu o prawo uczestnictwa w barażu. Robią to po czerwonej kartce dla rywali i jednym rzucie karnym. Kibice dziękują za wspaniałe emocje do samego końca.

bu - 5 czerwca 2016, 18:58:24 - *.dyn.telefonica.de
Wie ktoś jak to jest, że z 3 ligi awansują 4 zespoły a spadają 3 i jest nieparzyscie. Ale dolcan chyba spada niżej, nie dostanie licencji i się wszystko zgadza. No a jakby dolcan dostał licencję..

voo - 5 czerwca 2016, 18:58:27 - *.dynamic.chello.pl
jaja jak berety. takie cuda tylko w Polsce. Wygraj lige - aby awansowac musisz wygrac dwa baraze (w polamatorskiej lidze)

Marcin - 5 czerwca 2016, 18:58:49 - *.play-internet.pl
Mam nadzieję, że @DZPN zrobi relację na żywo z tego meczu. Już robili z meczu pucharowego Śląsk II - Miedź II.

rks - 5 czerwca 2016, 18:59:43 - *.dynamic-ra-10.vectranet.pl
Zwycięzcą tej sytuacji z barażem jest Polonia Wa-wa.

KSG - 5 czerwca 2016, 19:00:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GRatuluję Polonii awansu do 2 ligi!

xzys - 5 czerwca 2016, 19:00:19 - *.dynamic.chello.pl
niech sie ktos przyjrzy tym meczom, szczegolnie temu w polkowicach

Ali - 5 czerwca 2016, 19:00:37 - *.play-internet.pl
Wałbrzych bije Polkowice potem ta podróbke z Warszawy i bujcie się chamy dopp 2 ligi wracamy pozdrowienia dla Tychy Arka Gdynia Gwardia Koszalin Polonia Świdnica

fan - 5 czerwca 2016, 19:02:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Bzdura totalna z tymi barażach o drugą ligę. Automatycznie powinni awansować zwycięzcy trzecich lig, a z drugiej ligi powinno spadać 8 zespołów. Jeśli ktoś pracował ciężko cały sezon by wygrać ligę to należy mu się nagroda. A jak ktoś był w ogonie drugiej ligi to niech spada.

paFF - 5 czerwca 2016, 19:03:45 - *.adsl.inetia.pl
a co ma mecz i jego wynik w Polkowicach do meczu barażowego? Jakby w Polkowicach było 1-0 też byłby baraż między Górnikiem a Polkowicami. Radze w regulamin sięgnac zanim głupoty bedziecie tu wypiswac

@reporter - 5 czerwca 2016, 19:04:04 - *.dynamic-ra-05.vectranet.pl
Bilans bramek nie ma znaczenia. Nawet jakby Polkowice wygrały 1:0 to regulamin przewiduje baraż.

Do Ali - 5 czerwca 2016, 19:04:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A poza tobą w rodzinie wszyscy zdrowi??? Polonia bez względu na kogo trafi rozbije ich w pył! Oni już się przygotowują do tego barażu,a Górnik i Polkowice mają jeszcze co najmniej 90 minut do zagrania,a za 3 dni mecz z Polonią! Więc Polonia raczej już jest w 2 lidze!

fan - 5 czerwca 2016, 19:05:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Bzdura totalna z tymi barażach o drugą ligę. Automatycznie powinni awansować zwycięzcy trzecich lig, a z drugiej ligi powinno spadać 8 zespołów. Jeśli ktoś pracował ciężko cały sezon by wygrać ligę to należy mu się nagroda. A jak ktoś był w ogonie drugiej ligi to niech spada.

Marcin - 5 czerwca 2016, 19:06:27 - *.play-internet.pl
@reporter,
bramki nie miały znaczenia. Liczył się bilans bezpośrednich spotkań pomiędzy tymi zespołami. Ten wynosił 3 pkt. a w bramkach 4-4.
@fan
wskaż zatem zwycięzcę ligi dolnośląsko-lubuskiej.

Golbi - 5 czerwca 2016, 19:09:01 - *.czeladz.vectranet.pl
Nie prosciej zagrać mecz na starym stadionie Ślaska?

Arek242 - 5 czerwca 2016, 19:09:38 - *.dyn.optonline.net
Gornik i Polonia,juz tyle wioch bez tradycji i kibicow gra w centralnych rozgrywkach ,niech Polkowice graja sobie w 3 lidze. Do boju Gorniku,graj jak za dawnych lat a Polonia szacunek!⚽

KSG - 5 czerwca 2016, 19:10:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na pocieszenie, zostaje nam "awans" do 3 ligi Śląskiej,gdzie chociaż grają drużyny z tradycjami,a nie jakieś Gacie,Lubska i Żmigrody...

m. - 5 czerwca 2016, 19:10:46 - *.static.ip.netia.com.pl
My na Polonii dalecy jesteśmy od podniety. Trudno powiedzieć, która grupa była silniejsza, a z marszu czasem grać lepiej niż po przerwie. Mamy szacunek dla rywali.

kultura - 5 czerwca 2016, 19:10:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Emocje jak w LM

Regulamin - 5 czerwca 2016, 19:13:52 - *.play-internet.pl
W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez dwie lub więcej drużyn o zajętym miejscu decydują:
A) przy dwóch zespołach:
1. liczba zdobytych punktów w spotkaniach między tymi drużynami;
2. przy równej liczby punktów, korzystniejsza różnica między zdobytymi i utraconymi bramkami w spotkaniach tych drużyn;
3. przy dalszej równości, według obowiązującej reguły UEFA, że bramki strzelone na wyjeździe liczone są „podwójnie”, korzystniejsza różnica między zdobytymi i utraconymi bramkami w spotkaniach tych drużyn;
4. przy dalszej równości, korzystniejsza różnica bramek we wszystkich spotkaniach z całego cyklu rozgrywkowego;
5. przy dalszej równości, większa liczba bramek zdobytych we wszystkich spotkaniach z całego cyklu;
6. w przypadku, gdy dwoma zespołami o jednakowej liczbie punktów są zespoły zajmujące pierwsze i drugie miejsce w tabeli, a także zespoły, których kolejność decyduje o spadku, stosuje się wyłącznie zasady określone w punktach a, b i c, a jeżeli one nie rozstrzygną o kolejności, zarządza się spotkanie barażowe na neutralnym boisku wyznaczonym przez Komisję ds. Rozgrywek Dolnośląskiego ZPN.
Czyli jednak liczy sie bilans bramek

@Regulamin - 5 czerwca 2016, 19:14:52 - *.ds1.agh.edu.pl (*.168.64.236)
"6. w przypadku, gdy dwoma zespołami o jednakowej liczbie punktów są zespoły zajmujące pierwsze i drugie miejsce w tabeli, a także zespoły, których kolejność decyduje o spadku, stosuje się wyłącznie zasady określone w punktach a, b i c, a jeżeli one nie rozstrzygną o kolejności, zarządza się spotkanie barażowe na neutralnym boisku wyznaczonym przez Komisję ds. Rozgrywek Dolnośląskiego ZPN."
Czy ty umiesz czytać?

paFF - 5 czerwca 2016, 19:14:54 - *.adsl.inetia.pl
@Regulamin przeczytaj ostatni punkt

Regulamin - 5 czerwca 2016, 19:16:35 - *.play-internet.pl
ok nie zrozumiałem ;) macie racje licza sie tylko 3 podpunkty

@@Regulami - 5 czerwca 2016, 19:16:56 - *.dynamic-ra-05.vectranet.pl
W sumie pomylili się, bo powinni napisać o punktach 1,2,3 zamiast a,b i c, więc teraz można by na siłę to inaczej interpretować

GKS TYCHY - 5 czerwca 2016, 19:17:07 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Górniku powodzenia w barażach i w barażach :D
Pozdrowienia Bracia ;)
Czekamy na Was w 1 Lidze, w której macie być już za rok!
Górnik Wałbrzych & GKS Tychy B.S.N.T.

bergman - 5 czerwca 2016, 19:18:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
W jubileuszowym roku 70-lecia Górnik Wałbrzych nie ma wyjścia. Po prostu musi awansować.

paFF - 5 czerwca 2016, 19:19:39 - *.adsl.inetia.pl
@regulamin Nie skopiowałes wszystkiego/ Poniżej 6 punktu masz a,b,c

piłkarz - 5 czerwca 2016, 19:20:27 - *.dynamic.chello.pl
Od nowego sezonu będą tylko cztery grupy w III lidze:
- mazowieckie, łódzkie, podlaskie, warmińsko-mazurskie;
- śląskie, opolskie, dolnośląskie, lubuskie;
- wielkopolskie, kujawsko-pomorskie, pomorskie, zachodniopomorskie;
- małopolskie, świętokrzyskie, lubelskie, podkarpackie.
Będzie się działo! Tylko Orlęta Radzyń Podlaski!!!

bar - 5 czerwca 2016, 19:20:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl
"Bzdura totalna z tymi barażach o drugą ligę. Automatycznie powinni awansować zwycięzcy trzecich lig" (fan)
Olimpia Elbląg !!!
niech wygra większy!

bbb - 5 czerwca 2016, 19:23:19 - *.146.139.116.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jak DZPN podjął taką decyzję , nich wskaże stadion neutralny np. Śląska na Oporowskiej.
Szkoda, że zasłużone kluby muszą tak długo walczyć. Gdy nie frajerska, nie wytłumaczalna /logicznie sportowo/,porażka z zaprzyjaźnioną i wcześniej zdegradowana Świdnicą - Górnik już wygrałby tę ligę. W Polkowicach to chyba z radości pospadali z krzeseł po tamtym wyniku.
Awans chyba dla Polonii/już odpoczywa i regeneruje siły/.Jednak dopóki piłka w grze...

KIBIC - 5 czerwca 2016, 19:24:06 - *.awacom.net
walbrzych tychy ....a gdzie zawisza ?

protest - 5 czerwca 2016, 19:25:19 - *.play-internet.pl
oczywiscie drugi mecz barazowy-rewanzowy w Warszawie.Zdziwiłbym sie gdyby było inaczej---zdziwie się gdyby mecz Polkowice-Górnik był w Wałbrzychu,bo zobaczycie ,że bedzie w Polkowicach--a regulamin mówi,ze mecz powinien się odbyc na boisku neutralnym...

jedrzej201 - 5 czerwca 2016, 19:26:40 - *.adsl.inetia.pl
Mamy remis, więc musi dojść do pre play-off.

do KIBIC - 5 czerwca 2016, 19:29:21 - *.play-internet.pl
KIBIC----nie ma się czemu dziwić--w odróznieniu od Swidnickich kibiców--skórokopy zawsze były frajerami,których trzeba gonic po stadionie a oni dalej swoje i nie pieprzcie,że to sportowy duch--kase brali od Głogowa a teraz od Polkowic wzięli jak frajerzy

do bbb - 5 czerwca 2016, 19:31:34 - *.play-internet.pl
maiło byc do bbb

h - 5 czerwca 2016, 19:31:52 - *.197.43.10
@ protest Powinien się odbyć w Legnicy - połowie drogi między Polkowicami a Wałbrzychem.

Bart - 5 czerwca 2016, 19:32:14 - *.ssp.dialog.net.pl
Oczywiście, że taki mecz powinien odbyć na neutralnym boisku proponuję stadion Kuźni w Jaworze. Park miejski

@Arek242 - 5 czerwca 2016, 19:34:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tradycja to przeszłość, zaś kibice to dodatek do rywalizacji. Niech zwycięży lepszy.

DQ - 5 czerwca 2016, 19:38:24 - *.adsl.inetia.pl
W Wałbrzychu tylko ZAGŁĘBIE !!!!

??? - 5 czerwca 2016, 19:40:05 - *.136.247.55
Mają szczęście że będzie ten baraż o możliwość gry w barażach o awans do 2 ligi. Kilkadziesiąt lat temu to by rzucali monetą

Krzych49 - 5 czerwca 2016, 19:42:05 - *.dynamic.chello.pl
jak to jest, z tabeli wynika,że z II ligi spadają trzy drużyny, a jednocześnie będą cztery mecze barażowe o awans to jak spadają trzy a awansują cztery ????

@Krzychu - 5 czerwca 2016, 19:43:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bo do III ligi leci też Dolcan Ząbki bezpośrednio z I

@Krzych49 - 5 czerwca 2016, 19:44:52 - *.dynamic-ra-05.vectranet.pl
Tak, bo z I ligi leci Dolcan, ale on nie wyląduje w II lidze, więc się zwalnia miejsce. Nadwiślan może też się utrzyma, jeśli Zawisza poleci do IV ligi.

h - 5 czerwca 2016, 19:45:14 - *.197.43.10
Swoją drogą, to szkoda, że w ostatniej kolejce, nie udało się utrzymać Stilonowi i Elanie. Wyrazy współczucia dla najwierniejszych kibiców tych drużyn. Będą jeździli, za swoimi klubami, jeszcze po bardziej zapadłych wioskach, w IV ligach. Czyżby piłkę, w tych dużych miastach, wykończył żużel?

tomq - 5 czerwca 2016, 19:48:28 - *.centertel.pl
Lepiej baraz niż jakies fair play

@bu - 5 czerwca 2016, 19:52:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jesli druzyna wycofa sie w trakcie rozgrywek spada o 2 ligi niżej

kibic - 5 czerwca 2016, 19:53:56 - *.mlawa.vectranet.pl
Polkowice mistrzem gratuluję bo ma więcej bramek strzelonych

historyk - 5 czerwca 2016, 19:53:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Górnik czyli tak naprawdę Zagłebie Wałbrzych bo na licencji tego klubu grało KP Wałbrzych z którego zrobiono tzw Górnika

kibic - 5 czerwca 2016, 19:55:28 - *.mlawa.vectranet.pl
Premiuje się zdobywanie bramek i przy takim samym bilansie decyduje liczba strzelonych bramek

Do history - 5 czerwca 2016, 19:57:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Górnik gra na własnej licencji ,a nie na KP Wałbrzych. Przestudiuj dobrze historię,a póżniej wypisuj bzdury!

WKS - 5 czerwca 2016, 20:06:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Awans Polkowic, bo Górnik został rozwiązany w 1992 roku, a to co teraz gra to nic innego jak Klub Piłkarski Wałbrzych, któremu już tyle razy zmieniano nazwę, że obecnie to powinien się nazywać Klub Piłkarski Akademicki Zespół Sportowy Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej Górnik/Zagłębie Wałbrzych. Historyk ma rację.

piłkarz - 5 czerwca 2016, 20:10:49 - *.dynamic.chello.pl
Do "h". Nie zgadzam się z tym, że IV liga to są zapadłe wiochy. Zwróć uwagę na to, że od nowego sezonu w IV lidze w różnych grupach będzie grało jakieś 64 kluby z minionego sezonu III ligi. Do tej pory było osiem grup w III lidze. Z każdej z nich spadło po osiem klubów. 8 x 8 = 64. No chyba że uważasz, iż w minionym sezonie w III lidze grały kluby z zapadłych wioch to OK. Uważam jednak, że miasta powiatowe to nie zapadłe wiochy.

Marcin - 5 czerwca 2016, 20:13:21 - *.play-internet.pl
Baraż o baraż prawdopodobnie w Legnicy. Tak przynajmniej się wydaje po tajemniczym wpisie Padewskiego z DZPN na twitterze:

"Stadion Miejski byłby Ok. Ale mamy juz kameralny stadion w pół drogi dla obu drużyn. A kibice Górnika maja zakaz wyjazdowy"

Dyrman - 5 czerwca 2016, 20:17:29 - *.146.72.98.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Baraz bedzie w Srodzie Slaskiej

Do WKS - 5 czerwca 2016, 20:17:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zmień lekarza, bo cię oszukuje....W twoim wypadku już nie ma lekarstwa...

Chestero - 5 czerwca 2016, 20:21:53 - *.toya.net.pl
Mogliby się zlitować i w takiej sytuacji strzelać tylko karne np. po 10 serii

Mateo - 5 czerwca 2016, 20:36:51 - *.opera-mini.net (*.156.226.50)
Ktoś tu słusznie napisał Polonia już jedną nogą w 2 lidze bo kto powiedział że mecz Górnik-Ks Polkowice zakończy sie po 90 minutach? A może to będzie trwać aż do karnych??

do WKS - 5 czerwca 2016, 20:42:12 - *.play-internet.pl
na jakiej podstawie piszesz ,ze historyk ma racje?Górnik Wałbrzych obecny zaczał od A klasy na swojej własnej licencji i jest nim do dzisiaj --dawny Górnik został rozwiazany ,dawne KP tez zostało rozwiązane,wiec nie pier... bo tak ci wygodniej.Nie wnikam ile razy Śląsk zmieniał sie na kolejny Ślask tylko bez długów.

tr001 - 5 czerwca 2016, 20:46:43 - *.arbelon.com.pl
Gdy w meczach ligowych (np. Legia - Lech) padają takie same wyniki typu 1:1 i 1:1 albo jak kto woli 5:0 i 0:5 to wystarczy po takim ligowym dwumeczu strzelać rzuty karne i problem rozwiązany (we wszystkich ligach)!!!
Ale jak rządzący piłką nie potrafią tego wprowadzić to później są różne cyrki...
Należy też raz na zawsze zlikwidować to, że bramki na wyjeździe liczą się podwójnie, bo to kolejna głupota w futbolu...
PZPN niech pomyśli jeszcze co zrobić (dla mnie sprawa prosta) w sytuacji gdy drużyna wycofuje się z rozgrywek a wcześniej mecze z wiosny są rozgrywane jesienią. Jedni tracą (np. Pogoń Siedlce - nie jestem z Siedlec) a cała reszta zyskuje (bzdura do kwadratu!!!)

Bartez - 5 czerwca 2016, 20:53:30 - *.hypernet.biz.pl
Polkowice powinny wygrać ligę dzięki większej liczbie strzelonych goli.

bbb - 5 czerwca 2016, 20:53:30 - *.146.139.116.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@WKS
Wiadomo, że wukaesiacy zwani też mali malinowymi nosami vel kiepskimi i ich adiutanci, zawsze będą przeciw Górnikowi i będą wypisywać bzdury bez pokrycia w faktach. Nie czas i miejsce na pisanie o zawiłościach wałbrzyskich klubów po upadku przemysłu i sportu w latach 90-tych, w wyniku "bolszewickej rewolucji" ustrojowej dokonanej przez liberałów.
Jedyną prawdą jest to, że Górnik gra nie na swoim historycznym - stadionie. Miejmy nadzieję na odbudowę stadionu na Nowym Mieście i powrót nań Górnika -najlepiej już w 1 lidze.

kakaes - 5 czerwca 2016, 20:58:41 - *.play-internet.pl
Niesamowite!

meg - 5 czerwca 2016, 20:59:11 - *.dynamic-ra-03.vectranet.pl
baraż bo polonia musi mieć handicup , obrzydliwe forowanie farszafki

Bobejło - 5 czerwca 2016, 21:13:24 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Skoro mają tyle samo pkt, skoro jest remis w bezpośrednich starciach to powinien decydować ogólny bilans bramkowy (kto więcej strzelił).

gurew - 5 czerwca 2016, 21:19:40 - *.wad.pl
JAk mistrz ligi moze nie awansowac bezposrednio do ligi wyzej?? Sprawa sie nadaje do UEFA normalnie do odwolania.

WKS - 5 czerwca 2016, 21:38:29 - *.ssp.dialog.net.pl
Panowie bajkopisarze, nie piszcie głupot. Górnik zwany obecnie także Klubokawiarnią rozpoczął grę od klasy A nie jako zupełnie nowy twór, tylko spadł tam w wyniku wycofania go z ówczesnej IV ligi za długi. Gdyby zaczął od podstaw, to grałby od klasy B, czyli najniższej. Te bajki tak często opowiadacie, że aż sami w nie uwierzyliście. Obecnie nadal jesteście spadkobiercami KP, a idąc jeszcze dalej - Zagłębia, bo to w jego miejsce w tabeli wskoczył wtedy KP, przejmując po Zagłębiu punkty, bramki i miejsce w tabeli, a także wywalczony wcześniej awans w Pucharze Polski. I to by było na tyle. Bez napinki.

Obserwator - 5 czerwca 2016, 21:51:27 - *.adsl.inetia.pl
Dolcan spada niżej, ale Okocimski spada do III

Do WKS - 5 czerwca 2016, 22:04:00 - *.opera-mini.net (*.10.109.152)
Proponuję ograniczyć spożywanie tanich win malinowych...

bysior - 5 czerwca 2016, 22:14:12 - *.centertel.pl
Na Pradze Tylko LEGIA

max - 5 czerwca 2016, 22:15:06 - *.net.tylda.net
Baraż o baraż, ciekawie ;)

Dgl - 5 czerwca 2016, 22:45:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Gornik Walbrzych . Mam nadzieje ze Wygracie baraz,i awans do 2 ligi ! a za Rok ponowny awans do 1 ligi . Ponownie Wielkie Derby z Chrobrym ! pozdro z Glogowa !i powodzenia w Polkowicach.

bbb - 5 czerwca 2016, 22:48:04 - *.146.139.116.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@WKS
Szkoda odpowiadać na te brednie. Ale odpowiem.
KP powstał jako sztuczny twór po upadku wałbrzyskich kopalń, jako próba uratowania chociaż 1 klubu. Nastąpiło połączenie obu klubów.
Potem powstał dziwoląg o nazwie Górnik/Zagłębie. Ostatecznie zachował się tylko Górnik - wieloletnia wizytówka miasta z większą liczbą kibiców. Tylko w latach 1968-74 dominowało Zagłębie.

piotr13 - 5 czerwca 2016, 23:00:07 - *.adsl.inetia.pl
Górnik Wałbrzych to całe życie a nie moda jak jest sukces my jesteśmy na dobre i złe

ksS - 5 czerwca 2016, 23:10:33 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
Sytuacja kuriozum, ale to normalne w strukturach pzpn, szkoda że jeszcze nie dali wybrać jakiej ośmiornicy(musze;p) kto ma przejść do definitywnego barażu.

elemele - 6 czerwca 2016, 0:19:20 - *.static.chello.pl
Może to dziwne ale oba mecze między Górnikiem Wałbrzych i Górnikiem Polkowice skończyły się zwycięstwem przyjezdnych. Kiedy odbędzie się losowanie gospodarza tego barażu?

Zomek - 6 czerwca 2016, 1:26:39 - *.toya.net.pl
Jak bd remis to karne?

Maati - 6 czerwca 2016, 9:28:09 - *.opera-mini.net (*.156.226.137)
Zomek, pewnie wcześniej w przypadku remisu będzie dogrywka i dlatego już na starcie Polonia ma znaczącą przewage nad obydwoma klubami

1911 - 6 czerwca 2016, 9:45:32 - *.play-internet.pl
z szacunku ,tradycji i klasy prosimy o Górnik Wałbrzych! Polonia Warszawa Duma i Sława!!!

Paolo KKS - 6 czerwca 2016, 10:03:57 - *.centertel.pl
KS Polkowice ma więcej zdobytych bramek więc baraż nie jest potrzebny.

b - 6 czerwca 2016, 10:34:50 - *.146.78.20.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ Paolo KKS
To Górnik - do ostatniej kolejki- miał lepszy stosunek bramek. Ostatnia kolejka to już musztarda po obiedzie.

v - 6 czerwca 2016, 11:16:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A na kit komu w II lidze Polkowice bez kibiców?....

osa - 6 czerwca 2016, 11:28:36 - *.centertel.pl
W regulaminie pisze jasne ze mecz barazowy powinien ssie odbyc na TERENIE NEUTRALNYM a nie jakies losowanie kto ma byc gospodarzem...

Max - 6 czerwca 2016, 11:51:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do Ali. Koles nie Badz Taki Pewny. Polkowice ostatnio w Walbrzychu Wygraly !

BIAŁO-NIEB - 6 czerwca 2016, 12:37:09 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Baraż GÓRNIK-Polkowice w Trzebnicy 8 sierpnia g.18

MKS - 6 czerwca 2016, 12:41:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panowie, taka jest prawda, prawdziwy Górnik Wałbrzych już nie istnieje.

KSG - 6 czerwca 2016, 12:53:04 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Baraż Górnik- Polkowice 8 czerwca g.18 Trzebnica

takto - 6 czerwca 2016, 13:35:54 - *.static.chello.pl
Mogli chociaż dać wcześniejszą godzinę by mieć więcej czasu na odpoczynek przed meczem z Polonią W-wa

KSG do WKS - 6 czerwca 2016, 14:07:01 - *.static.ip.netia.com.pl
dwie proste sprawy.
1. Jedyny WKS jaki znam, to WKS Zawisza Bydgoszcz. Więc nie leć tu na ich sławie.
2. Skoro niby tak świetnie znasz historię swoich wrogów, to co masz do powiedzenia o swoich braciach, zgodowiczach Motorze Spartakusie Szarowola Lublin? Nawet wasz bajkopisarz Roman zamilkł w tym temacie.
Wyjaśnie coś ostatecznie. To my decydujemy gdzie jest Górnik, bo Górnik to MY, a nie jacyś wielbiciele komunistycznego francuskiego zdrajcy Thoreza(niewidzialni od lat), czy też maliniaki, którzy o zasadach tylko dużo mówią, a mało robią.
Ilu macie w ekipie ludzi po przeszkoleniu obsługi pałki, konwojowania grupy, używania gazu z legitymacja pracownika ochrony?
bez pozdrowień

precz - 6 czerwca 2016, 14:17:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie chcemy Polkowic w 2 lidze !!! Albo Górnik Wałbrzych,albo Polonia Warszawa---przynajmniej mecze z kibicami w tym barażu a nie jakieś Polkowice na kupionej historii bez kibiców

bbb - 6 czerwca 2016, 14:24:27 - *.146.78.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Trzebnica - nie jest źle. Ładne małe miasto, kameralny stadion jak w Żmigrodzie. Wynik otwarty.
Górnik może powtórzyć wynik z Piastem.
Mi jeszcze się czka wynik meczu ze Świdnicą i z Gaciami.

damkoKsg - 6 czerwca 2016, 14:47:53 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
do precz: Polkowice nie mają kupionej historii globie poczytaj troche a potem gadaj swoje gupoty

olek - 6 czerwca 2016, 14:49:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Mecz barażowy zostanie rozegrany 8 czerwca, a gospodarzem będzie jedna z drużyn wyłoniona na drodze losowania."
"6.w przypadku, gdy dwoma zespołami o jednakowej liczbie punktów są zespoły zajmujące pierwsze i drugie miejsce w tabeli, a także zespoły, których kolejność decyduje o spadku, stosuje się wyłącznie zasady określone w punktach a, b i c, a jeżeli one nie rozstrzygną o kolejności, zarządza się spotkanie barażowe na neutralnym boisku wyznaczonym przez Komisję ds. Rozgrywek Dolnośląskiego ZPN."
Taki mecz powinien być rozegrany we Wrocławiu (Stadion Piłkarski Oporowska)
- teren neutralny
- zbliżona odległość z obu miast do Wrocławia
- i zgodne z zapisem w regulaminie na wypadek gdy dwie drużyny z pierwszego i drugiego miejsca mają jednakową liczbę punktów i bilans w meczach bezpośrednich.
Ktoś powinien tego pilnować.

precz - 6 czerwca 2016, 14:59:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie jest prawdą,że wiekszość swoich awansów kupili za pieniądze?może chcesz mi powiedziec ,ze ten klub powstał w 2011?powtala spólka,ktora pozbyla się dlugow i myslala ze bagazu przekupstwa.Taka historyczna druzyna ,tylko kibiców im brak od 1947,wiec pare ładnych lat istnieją,więc gdzie wierni kibice--tej jednej rzeczy nie mogli kupić za pieniadze

WKS - 6 czerwca 2016, 16:06:24 - *.ssp.dialog.net.pl
Mam nadzieję, że Polkowice pokażą klubokawiarni miejsce w szeregu.

Paolo KKS - 6 czerwca 2016, 17:54:16 - *.centertel.pl
@b Ale na końcu rozgrywek obowiązuje tabela końcowa (jak sama nazwa wskazuje) a w niej jak byk na pierwszym miejscu jest KS Polkowice. Choć bliższy memu poznańskiemu sercu jest Górnik Wałbrzych, ale bez emocji. Takie są fakty.

b - 6 czerwca 2016, 18:05:55 - *.146.76.104.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@Paolo KKS
Matematycznie i regulaminowo masz rację. Jednak ostatnia kolejka to był cyrk. Polkowice strzelały tyle, ile potrzebowały- znając wynik z W-cha, a Dzierżoniów nie przeszkadzał. Liczyli zapewne, że DZPN może zmieni decyzję o barażu.

F-W.BLOG - 6 czerwca 2016, 18:37:10 - *.bestgo.pl
o... łysy, zakompleksiony dziadek co raczy swoją obecnością portal o wałbrzyskiej nic się nie dzieje to pod WKS sobie popiszę ha, ha ha... żałosny facet jesteś...

@KSG - 6 czerwca 2016, 18:41:43 - *.free.aero2.net.pl
dla twojej wiadomości, jak to napisałeś na takie Lubska i Żmigrody chodziło więcej ludzi niż na Wałbrzych

do @KSG - 6 czerwca 2016, 20:09:28 - *.static.ip.netia.com.pl
tak dla twojej wiadomości, nie interesują mnie łamibojkoty i wszyscy ci, którzy z nimi sympatyzują.

prawda - 6 czerwca 2016, 22:54:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie oszukujmy się w tej polskiej lidze to jest cyrk--jak Polkowice wyszły na lidera to nikt nie mówił ,ze bedzie dodatkowy mecz,tylko ,ze licza się bramki i te maja lepsze Polkowice---jak Górnik rozbił Ilanke 9-0 zaczęlo sie grzebanie w regulaminie i szukanie zapisu jak im tam lepiej pauje--przecież to jest cyrk---zabrano Mostkom wygrany mecz przed ostatnia kolejką ,tylko po to zeby zmobilizować Zagłębie LUBIN do walki ,bo dzieki temu mieli jeszcze szanse na utrzymanie.Dobrze ,ze Euro jest i ekstraligowcy wypoczywają bo bysmy widzieli w Wałbrzychu mocny skład ---gołym okiem widac co tu się dzieje---kombinują,kręcą ,mataczą-----tylko się nie dziwcie jak wam w koncu się uda wejśc do barazy jak spotkacie sie z tym samym ze strony Poloni Warszawa---Jerzemu Engelowi tez wiele osob bedzie chciało oddać przysługe

paFF - 7 czerwca 2016, 6:18:23 - *.opera-mini.net (*.254.56.7)
kolego od prawdy. Regulamin jest znany od początku sezonu i nie był zmieniamy w trakcie więc twoje dywagacje są pozbawione sensu. Mostki wygrały ostatni mecz tylko dlatego że właściciel jest cięty na stilon i chciał skończyć sezon przed gorzowem.

kapelan - 7 czerwca 2016, 8:40:29 - *.ssp.dialog.net.pl
Zgadzam się z przedmówcą. 9-0 z Ilanką też się nie wzięło z sufitu, bo trzeba było bramkami przeskoczyć Polkowice. Udało się to tylko na jakiś czas, bo w ostatniej kolejce wszystko wróciło do normy i ostatecznie to Polkowice wygrały tę grupę.

needle - 7 czerwca 2016, 9:00:42 - *.adsl.inetia.pl
POLONIA to drużyna z tradycjami z kibicami ze stadionem,którego nie musi się wstydzić. Byłem i widziałem to wiem. Z pewnością podoła grze w wyższej lidze jeśli awansuje, choć trudno przewidzieć do końca jak to będzie wyglądało... przede wszystkim nie ustalono jeszcze budżetu, który będzie w nowym sezonie ale i to nic dziwnego; jeszcze baraż.
Jeśli chodzi o formę to jeszcze niedawno była na miejscach 5-6 w tabeli i nastąpiła zwyżka formy. Tak się czasami dzieje; nie należy dopuszczać od razu przekrętów. Niemniej jednak nastąpiło coś oprócz tego: lider od wielu kolejek, który sobie przewodził z ogromna przewagą: SOKÓŁ zaczął w maju przegrywać lub remisować niemal wszystko co się da; nawet u siebie z ostatnią drużyną w tabeli i w rezultacie zajął 3 miejsce. POLONIA zaś wygrywała aż stało się jasne, że wygra ligę.
Być może dla polskiego sportu to lepiej, że to stołeczna drużyna awansuje (mam przeczucie, że tak się stanie)ale wątpliwości pozostaną, szczególnie, że były drużyny z potencjałem i wyżej w tabeli choćby URSUS, który przecież niedawno grał w tych barażach ulegając KOTWICY.
IGła
PS Bacznie obserwuję wydarzenia i nie pozwalam sobie na pomówienia; piszę o tym co widzę...
Lubię sport i zakładam, że w nim -pomimo wszystko- jest więcej uczciwości niż w życiu poza nim.
SOKÓŁ ani GÓRNIK ani klub bez nazwy z Polkowic nie mają mocarstwowych ambicji i dla nich awans byłby spełnieniem, realizacją planów szkoleniowych i radością dla działaczy oraz kibiców. Olbrzymi szacunek mam dla GW za wyszkolenie "całego tabunu" dobrych graczy w dawnych latach...
Ale PW rośnie w siłę; nie wiadomo czy ktoś jej przeszkodzi; mają siłę przebicia
PS2 Masz nick ===>Prawda a piszesz kłamstwa

do prawda - 7 czerwca 2016, 11:57:47 - *.static.ip.netia.com.pl
prawda jest taka, ze Górnik na 2-3 kolejki przed końcem powinien mieć już ligę wygraną.

WKS Śląsk - 7 czerwca 2016, 15:44:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jedziemy do Trzebnicy po resztę flag Górnika... :-)

KSG - 7 czerwca 2016, 16:37:30 - *.static.ip.netia.com.pl
po resztę? raz w życiu wam się udało... raz w ciagu kilkadziesiąt letniego konfliktu i to w jaki sposób. Ile razy straciliście wy flagi na rzecz Górnika? No ale co się spodziewać po łamibojkotach. Dziwne, na Zawisze nie przyjechał nikt odkąd prowadzi bojkot, bo są zasady, solidarność kibicowska o której Roman i ludzie własnych zasad tyle mówią. Już wcześniej się wypowiadałem o waszych zasadach, więc się nie będę powtarzał.

kapelan - 7 czerwca 2016, 17:55:36 - *.ssp.dialog.net.pl
Górnika nie będzie w Trzebnicy, bo mają zakazy wyjazdowe. Poza tym w lecie węgiel gorzej schodzi więc nie ma kasiorki na bilety.

prawda - 7 czerwca 2016, 23:32:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
prawda jest taka,ze z regulaminem jak Trybunałem--regulamin mówi,ze w przypadku gdy chodzi o awans,trzeba rozegrac dodatkowy mecz,ale obecnie zwyciezca ligi nie awansuje przeciez do ligi wyzej,tylko sa baraze ---mozna to interpretowac w dwojaki sposób i jeżeli tego nie widizcie to jestescie slepi i nie pieprz człowieku,ze regulamin jest znany od początku

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas