[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


20 lipca 2017, 22:21:00 - euzi
Pierwsza wysiadka

Jagiellonia Białystok przegrała u siebie 0-2 (0-1) w rewanżowym meczu II rundy eliminacyjnej Ligi Europy z azerskim Qəbələ FK i jako pierwszy polski klub w sezonie 2017/18 odpadła z europejskich pucharów. Bramki dla gości strzelili İlqar Qurbanov oraz Filip Ozobić. W pierwszym spotkaniu "Jaga" zremisowała w Baku 1-1.

Azerowie po dość nudnym początku meczu w 18. minucie wyszli na prowadzenie. İlqar Qurbanov włączył się do akcji z prawej strony i po podaniu Diona Malone'a przełożył sobie futbolówkę na lewą nogę i po rykoszecie od nóg Gutiego pokonał Mariána Kelemena. Kolejną dobrą okazję Qəbələ miała dwie minuty później - Vojislav Stanković strzałem z rzutu wolnego tuż zza linii pola karnego posłał piłkę nad bramką. Z kolei w 26. minucie Andy Halliday świetnym i bardzo mocnym strzałem z ponad 20 metrów zmusił Kelemena do efektownej interwencji tuż przy słupku.

Gospodarze po raz pierwszy poważnie zagrozili bramce gości dopiero w 38. minucie. Najpierw po podaniu Arvydasa Novikovasa Fedor Černych wbiegł w pole karne i, mając trochę miejsca, uderzył prosto w Dmytra Bezotosnego. Ukrainiec odbił piłkę przed siebie, a obrońcy wybili ją na aut. Krótko po tym Novikovas wyłożył futbolówkę Tarasowi Romanczukowi, a ten w polu karnym uderzył ponad bramką. Jeszcze przed przerwą po uderzeniu Černycha z dystansu Bezotosnyj przepuścił futbolówkę przez ręce, ale zdążył do niej doskoczyć i złapać tuż przed linią bramkową.

Pierwszy celny strzał w drugiej połowie należał do Jagiellonii. W 49. minucie Novikovas sprytnie piętą odegrał piłkę do wybiegającego do przodu Rafała Grzyba i po jego płaskim strzale Bezotosnyj złapał futbolówkę. Po drugiej stronie boiska niecały kwadrans później ponownie Halliday bardzo groźnie uderzył z dystansu - tym razem prosto w Kelemena i Słowak poradził sobie z jego strzałem. Później Jagiellonia starała się pokonać Qəbəlę strzałami z dystansu Martina Pospíšila po dobitce rzutu wolnego i Novikovasa sprzed pola karnego. Po obu próbach futbolówka frunęła jednak ponad poprzeczką. Za to w 89. minucie Filip Ozobić zupełnie nieupilnowany dostał piłkę na wolne pole i zupełnie osamotniony ruszył na bramkę, minął Kelemena i zapewnił swojej drużynie awans do III rundy eliminacyjnej.

20 lipca 2017, 20:30 - Białystok (Stadion Miejski)
Jagiellonia Białystok 0-2 Qəbələ FK
İlqar Qurbanov 18, Filip Ozobić 89

Jagiellonia: 25. Marián Kelemen - 8. Łukasz Burliga (76, 28. Karol Świderski), 17. Ivan Runje, 16. Guti, 12. Guilherme (84, 44. Łukasz Sekulski) - 10. Fedor Černych, 22. Rafał Grzyb, 6. Taras Romanczuk, 13. Przemysław Mystkowski (34, 26. Martin Pospíšil), 9. Arvydas Novikovas - 18. Cillian Sheridan.

Qəbələ: 22. Dmytro Bezotosnyj - 18. İlqar Qurbanov, 15. Witalij Wernydub, 3. Vojislav Stanković, 21. Davy Bulthuis - 19. Filip Ozobić, 16. Dion Malone, 12. Andy Halliday (77, 4. Elvin Camalov), 14. Cavid Hüseynov (90, 6. Elvin Məmmədov), 28. Steven Joseph-Monrose - 45. Famoussa Koné (72, 11. Asif Məmmədov).

żółte kartki: Guilherme - Hüseynov.

sędziował: Sebastian Colțescu (Rumunia).
widzów: 13 326.

W drużynie azerskiej, której trenerem jest były zawodnik Petrochemii Płock Roman Hryhorczuk, na ławce rezerwowych pozostał Javi Hernández (ostatnio Górnik Łęczna).

W III rundzie rywalem Qəbəli będzie grecki Panathinaïkós. Mecze zostaną rozegrane 27 lipca i 3 sierpnia.

Liga Europy 2017/2018

gfdnb - 20 lipca 2017, 22:21:36 - *.dynamic.chello.pl
bach bach karabach - pozdrowienia dla Jacka Góralskiego od Mistrza Polski Vadisa Ojijy Ofoe

ws - 20 lipca 2017, 22:21:37 - *.5-3.cable.virginm.net
tra..la...la...Gabala

OMG - 20 lipca 2017, 22:21:44 - *.dynamic.chello.pl
A wy chcieliscie takiego majstra ??? :D:D:D

Carlos - 20 lipca 2017, 22:21:48 - *.play-internet.pl
Szkoda ;(

HAHAH - 20 lipca 2017, 22:21:57 - *.dynamic.chello.pl
odpadli zanim Arka zaczęła grać xDDDD

Soviet - 20 lipca 2017, 22:21:59 - *.adsl.inetia.pl
Dlaczego poziom futbolu w dużym kraju, z dobrymi przecież pieniędzmi, musi być tak tragicznie słaby?

vxdf - 20 lipca 2017, 22:21:59 - *.static.ip.netia.com.pl
Jaga uniknie dalekiej podrózy do Aten

mm - 20 lipca 2017, 22:22:14 - *.48.235.50
3 rzeczy są pewne w życiu: śmierć, podatki i wtopa Jagi w pucharach.

mario - 20 lipca 2017, 22:22:17 - *.dynamic.mm.pl
ehhhh tradycja

piterek - 20 lipca 2017, 22:22:18 - *.ssp.dialog.net.pl
Dziękujemy Jadze za wkład w osiągnięcia polskiej piłki....

kiciakks - 20 lipca 2017, 22:22:24 - *.adsl.inetia.pl
lipiec a tych znowu już nie ma wpucharach. Azerbejdżan taki mocny. Obyście więcej nie wrócili do pucharów, leszcze

## - 20 lipca 2017, 22:22:27 - *.adsl.inetia.pl
Żal było patrzeć na tę żółto-czerwoną kompomitację.

Gksa kace - 20 lipca 2017, 22:22:31 - *.dip0.t-ipconnect.de
Nudni kibice,nudny mecz.Do widzenia

BI - 20 lipca 2017, 22:22:34 - *.centertel.pl
No to wreszcie jest zielone światło do wyprzedaży.

the core - 20 lipca 2017, 22:22:34 - *.dynamic.mm.pl
Dobrze jest.
Pozdro z Olsztyna

RM - 20 lipca 2017, 22:22:37 - *.toya.net.pl
pokazali klasę..... co rok to samo...

aa - 20 lipca 2017, 22:22:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaga powinna mieć zakaz gry z pucharach z powodu wstydu, jaki przynosi!

Stilonowie - 20 lipca 2017, 22:22:39 - *.dynamic.mm.pl
Z czym do UNI? i wy chcieliście być mistrzem Polski ?? zal.pl wstyd

bleh - 20 lipca 2017, 22:22:41 - *.olsztyn.vectranet.pl
Nauczcie się grać w piłkę, a nie pchacie się do pucharów.

bb - 20 lipca 2017, 22:22:42 - *.adsl.inetia.pl
Ale żenująca ta Jagiellonia, po co oni się pchali do tych pucharów? Już lepiej by Lechia wyglądała na bank.

Kongo - 20 lipca 2017, 22:22:44 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mówiłem.

STAS - 20 lipca 2017, 22:22:45 - *.google.com (*.185.54.27)
Jagiellonia zagrala bardzo słaby mecz. Na boisku kopanina, brak pomysłu na grę w ataku, brak strzałów na bramkę. Trener Mamrot bez pomyslu na ułożenie zespołu, jedynie długa piłka i do przodu. Bez urazy, ale tak można ustawiać Chrobrego w I lidze, gdzie gra sie o spokojne utrzymanie i nic wiecej. W przodzie sam Sheridan kontra 4 obrońców nie zdziala nic. Novikovas co dośrodkowanie to gorsze. Azerowie od 60 minuty ledwo poruszali sie na boisku - grzechem było nie wykorzystanie tej przewagi fizycznej. Chwilami miałem wrażenie że Jagielloni nie zależało na awansie. Wstyd.

halo - 20 lipca 2017, 22:22:45 - *.092.073.pools.vodafone-ip.de
i po co sie pchali do tych pucharow? dobrze ze nie zostali mistrzem, slabeuszy

lGt - 20 lipca 2017, 22:22:46 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
W tym roku Jagiellonią Białystok europucharów zostaje.. Jagiellonia Białystok.

de - 20 lipca 2017, 22:22:52 - *.play-internet.pl
hahaha. I dzieci białegostoku płakały, że nie zdobyły Mistrzostwa Polski. Co za wstyd. Po co takie kluby grają w Pucharach.

jaga cinka - 20 lipca 2017, 22:22:52 - *.as13285.net

Fola (Lux)
4 - 1
Inter Baku (Aze) tak się goli Azerów jago !!! kolejna cementarnica polskiej piłki

Zalo - 20 lipca 2017, 22:22:54 - *.dynamic.chello.pl
Nigdy więcej tego czegoś w europejskich pucharach.
jagiellonia = dno

ostrygżmot - 20 lipca 2017, 22:22:57 - *.dynamic.chello.pl
Pajace

Rado - 20 lipca 2017, 22:22:58 - *.retsat1.com.pl
Jesteście żałośni !!! Wstyd

Mjot - 20 lipca 2017, 22:23:02 - *.dip0.t-ipconnect.de
Mówiłem już po meczach z Batumi, że tak się to skończy. Drużyna bez formy, skuteczności, w ogóle nie wzmocniona przed sezonem. Pozamiatane.

Leo - 20 lipca 2017, 22:23:17 - *.centertel.pl
Polska liga to jednak dno totalne

abc - 20 lipca 2017, 22:23:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1 Pytanie: Po co grać o mistrzostwo, czy miejsce w pucharach, żeby już w 2 rundzie ruszać się jak muchy w smole?

Apollo - 20 lipca 2017, 22:23:23 - *.henet.pl
hahahahah bach bach kabala ahahah dno i metr mułu!

Qwerty - 20 lipca 2017, 22:23:26 - *.centertel.pl
Za dużo mamrotów! Novikovas szeredian dno. Czernych chyba myślał już o transferze, frajerstwo.

Bart - 20 lipca 2017, 22:23:29 - *.146.36.221.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
I ta drużyna walczyła do ostatniej minuty poprzedniego sezonu o Mistrza...

mario - 20 lipca 2017, 22:23:29 - *.43.18.36.ipv4.supernova.orange.pl
Wstyd!!!

Damian - 20 lipca 2017, 22:23:29 - *.komputersat.pl
Wstyd

kibic - 20 lipca 2017, 22:23:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w końcu można się skupić na lidze xD wstyd panowie piłkarze

Kol - 20 lipca 2017, 22:23:37 - *.dynamic.chello.pl
Mam nadzieję że ten klub już więcej nie awansuje do pucharów. Za każdym razem tylko wstyd. Stanowcze nie dla tych małych niedoświadczonych klubikow w pucharach. Dla dobra polskich klubów.

Infantino - 20 lipca 2017, 22:23:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do pucharów nadają się TYLKO Legia i Lech !

BastiFanta - 20 lipca 2017, 22:23:45 - *.dynamic.mm.pl
Banda nieudaczników! Novikovas... jak można takie coś zatrudnić w lidze polskiej? wywieźcie ich w cholerę do Puszczy Białowieskiej bo takiego drewna dawno nie widziałem. ZERO walki zero ambicji zero umiejętności. Jeden wielki dramat, życzę wam spadku nieudacznicy z podlasia.

paw - 20 lipca 2017, 22:23:47 - *.dynamic.kabel-deutschland.de
Kto tak chwilił Cheridana???? Ten człowiek to statyska....Jak nie kupicie napastników to nawet w eklapie będzie masakra....

L_escalier - 20 lipca 2017, 22:23:48 - *.play-internet.pl
Całe szczęście że Jagiellonia nie została mistrzem. Z czym do ludzi..... co za leszcze

kibic - 20 lipca 2017, 22:23:51 - *.10GBe.multi-telekom.pl
cale szczescie ze Jaga nie zostala mistrzem,nic nowego ze kolejny klub w pucharach sobie poradzic nie umie,dramat ;/

z - 20 lipca 2017, 22:23:54 - *.adsl.inetia.pl
jak mozna dopuscic do takiego strzalu przy 1szej bramce, mam wrazenie ze czesc pilkarzy Jagi nie chcialo wygrac , aby mogli w koncu sie wytransferowac do innych klubow

Wielka Jag - 20 lipca 2017, 22:23:55 - *.dynamic.chello.pl
Ogórek, ogórek, ogórek...
Czerwono żółty ma garniturek :-)

obiektywny - 20 lipca 2017, 22:24:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wstyd..dno..zero..

Anton - 20 lipca 2017, 22:24:27 - *.dynamic.chello.pl
Dla Qabali byłby to wstyd odpaść Jagiellonią. Wstydu nie ma, ale Azerowie byli w zasięgu Jagi dlatego szkoda...

Chomik Mar - 20 lipca 2017, 22:24:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kopacze z Polski C jak zwykle hańbią Polskę, Polaków i polską ligę.

Probierz - 20 lipca 2017, 22:24:40 - *.adsl.inetia.pl
A nie mówiłem?

Mackan - 20 lipca 2017, 22:24:43 - *.dynamic.chello.pl
Jakie to szczęście, że te wieśniaki nie zdobyły Mistrzostwa Polski. Przecież poziom jaki dziś zaprezentowali, to jakieś kompletne futbolowe dno. W eliminacjach LM, byłaby kompromitacja stulecia.

DeMax - 20 lipca 2017, 22:24:45 - *.tvk.torun.pl
W Europie już nie ma słabych drużyn!

Legionista - 20 lipca 2017, 22:24:47 - *.play-internet.pl
Dawajcie hejt na LEGIĘ układy co ..

Hgf - 20 lipca 2017, 22:24:48 - *.216.26.206
Komedia eurowpie*dol w Bialymstoku z jakimis ogorkami z azerbejdzanu.Mamrot do niczego sie nie nadaje wywalic niudacznika.

WigryF - 20 lipca 2017, 22:24:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Brawa za walkę, Jaga.
Mówi się trudno. Byliście lepsi z gry, ale liczą się bramki 😕.
Teraz budujcie drużynę w nowym sezonie.
Brakowało Goralskiego, Tomasika. Cilian wyłączony był z gry.

adas - 20 lipca 2017, 22:24:49 - *.play-internet.pl
Szczym do Europy ?? Azjaci to potęga bo przecież na tym etapie nie ma słabych drużyn
Tak na poważnie to po takie dreptanie można uprawiać w sparingach,mecz przegrany w szatni..

- 20 lipca 2017, 22:24:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oni nie chcieli wygrrać tego meczu poniewaz by dostali w antenach wysoko i po co wy walczyliście lechem do końca to zamiast jagielloni to powinna grać lechia i może daelko by szaszli lechia niż jaga wstyd wstyd wstyd jagielonia

kixu - 20 lipca 2017, 22:24:53 - *.play-internet.pl
Wstyd Jaga!

puti - 20 lipca 2017, 22:24:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to se pograli

w - 20 lipca 2017, 22:24:59 - *.188.165.24
co za wstyd

siwy bks - 20 lipca 2017, 22:25:00 - *.231.1.180.koba.pl
Transfery robic a nie kase pchac do swoich kieszeni pseudo dzialacze ,zaraz kasa za Czernycha Goralskiego i Frankowskiego bedzie znowu przytulona kieszenie sie napcha i powie sie ze zakontraktowali Pospisila i wystarczy

edek - 20 lipca 2017, 22:25:06 - *.246.138.40.rev.vline.pl
śmieszne chłopki;)

mistrz - 20 lipca 2017, 22:25:08 - *.centertel.pl
Wstyd, z czym do ludzi ??? Pozostaje walka przez cały rok o nastepne cztery mecze w przed, przed wstepnych rundach eliminacji pucharu pocieszenia

Wstyd !!! - 20 lipca 2017, 22:25:37 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mega wstyd i kompromitacja!!! Dobrze że mistrza nie zdobyliscie...

ac/dc - 20 lipca 2017, 22:25:46 - *.net95-158-79.revers.nsm.pl
Matko Bosko Częstochosko... Jaga jak PO. Dużo szumu, zero efektów

JUrand - 20 lipca 2017, 22:25:50 - *.internetia.net.pl
Jaga gra na poziomie polskiej 4 ligi,ha,ha.Odszedł Probierz i nie ma jagi ha,ha.

Tomek - 20 lipca 2017, 22:25:56 - *.telekomunikacjawschod.pl
To jest wina chorego systemu odejmowania punktów w ESA 37 czas z tym skończyć i zacząć grać normalnie ligą 18 zespołową

żenua - 20 lipca 2017, 22:26:00 - *.tktelekom.pl

WSTYD! I dlatego takie klubiki nie powinny pchać się do pucharów, a pchali się nawet na mistrza... 3/4 Ekstraklasy powinno grać pod Legię a tymczasem u nas się gra byle jak byle wygrać z Legią, z tą która jako jedyna GODNIE reprezentuje PL w Europie. Żenujące że nasze kluby odpadają w rundach przedwstępnych eliminacji na równi z klubami z Wysp Owczych czy Luksemburgu. Zaraz kolejna porażka Arki się zapowiada i wracamy do szarej rzeczywistości. Z czym do ludzi?

A - 20 lipca 2017, 22:26:06 - *.dg-net.pl
Ch... z taka gra . Ch.. z takimi klubami w pucharach.Legia i Lech , wiecej nic nie ma , czekam na kompromitacje Arki.

Polak - 20 lipca 2017, 22:26:09 - *.toya.net.pl
jak zwykle Jagielonia przynosi wstyd naszej piłce.

Suseł - 20 lipca 2017, 22:26:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Każdy Polak, który chciał Jagiellonii na mistrza jest zdrajcą. Wyobraźcie sobie to badziewie w eliminacjach LM. Na szczęście mistrz właściwy, to i 9:0 w dwumeczu.

Quasimodo - 20 lipca 2017, 22:26:10 - *.217-171-50.tkchopin.pl
Jaga na Białoruś

Janek - 20 lipca 2017, 22:26:15 - *.dip0.t-ipconnect.de
Srata tata, przegrali trudno, ale pier.. ze po co puchary itp. Puchary wywalczyli w lidze a taka Lechia nie, wiec jak sobie lechia wywalczy to zagra.

Fan Jagi - 20 lipca 2017, 22:26:18 - *.255.92.42
Poprostu zal .. max grupa spadkowa i walka o utrzymanie w lidze gdybym mial stawiac kase 12-10 miejsce to jest MAX tej druzyny i tego Trenera . Jestem mega szczesliwy ze nie wygrali Mistrza Polski wstyd byl by niesamowity .. DNO

JaneK - 20 lipca 2017, 22:26:20 - *.184.61.175.ipv4.supernova.orange.pl
No to teraz czas utrzymać trendy z poprzednich lat - co runda to kolejna drużyna z ESA odpada z europejskich pucharów

Infantino - 20 lipca 2017, 22:26:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do pucharów nadają się TYLKO Legia i Lech !

domo - 20 lipca 2017, 22:26:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mamrot do dymisji!!!

J - 20 lipca 2017, 22:26:32 - *.play-internet.pl
Jagiellonka brawo tradycje z Irtyszem trzeba podtrzymywac! Hahahahahahahahaha ;))

Bia(L)y - 20 lipca 2017, 22:26:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zakazać temu klubowi gry w europejskich pucharach. Wstyd i żenada.

zegarek - 20 lipca 2017, 22:26:40 - *.centertel.pl
Co Za wstyd... To się w głowie nie mieści. Byście oddali miejsce Błękitnym Stargard chociazby

kibic - 20 lipca 2017, 22:26:45 - *.137.18.192
Szczęście że mistrz polski nie trafił do Białegostoku. Legia, Lech, Wisła, Lechia reszta nie nadaje się do pucharów.

Bydlo - 20 lipca 2017, 22:26:45 - *.217-171-54.tkchopin.pl
Wstyd

toommek - 20 lipca 2017, 22:26:47 - *.play-internet.pl
druga krakowia
70 minut przegrywasz i co??? i nic...zero reakcji trenera cały czas ten sam piach.
masz napastnika typową 9tke do grania w polu karnym a on schodzi do lini po jaki ch.j,
módlmy się nigdy więcej jagi/crakovi w pucharach

Igor - 20 lipca 2017, 22:26:53 - *.centertel.pl
Ale przegrywy !!! Z czym do ludzi ? Z czym ...? He he he

niebieski - 20 lipca 2017, 22:27:06 - *.dynamic.chello.pl
Polecieli po ostatnim gwizdku do azerów koszulkami się wymieniać....buuuuuhahaha

KijanoRyś - 20 lipca 2017, 22:27:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kolejny raz panowie w zółto czerwonych strojach kompromitują nasz kraj w pucharach. Probież wiedział kiedy odejść. Żenada, wstyd, kompromitacja!

Probierz - 20 lipca 2017, 22:27:14 - *.63.26.126.vultr.com
Grali jak po mamrocie.

jagus - 20 lipca 2017, 22:27:15 - *.nstream.pl
novikovas zalatl jage w qabali...grajac pod siebie...graty!

PZPN - 20 lipca 2017, 22:27:18 - *.play-internet.pl
Wg. nowego kodeksu postępowania dyscyplinarnego klub Jagiellonia Białystok dostała ukarana odjęciem 10 punktów w nowym sezonie Lotto Ekstraklasy 2017\2018 w związku z kompromitacją polskiej federacji piłkarskiej w meczu z azerską drużyną w dniu 20 lipca 2017. Decyzja jest ostateczna i nie podlega odwołaniu.

mm - 20 lipca 2017, 22:27:19 - *.48.235.50
I na złość wszystkim Jaga w przyszłym roku znowu będzie w pucharach. :D

sumadal - 20 lipca 2017, 22:27:27 - *.static.chello.pl
Skargi i zażalenia do Novikovasa za zmarnowaną setkę na wyjeździe, zamiast podawać to strzelał.

Szpenek - 20 lipca 2017, 22:27:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szczerze? Polska Liga jest w dołku i żadne reformy tego nie zmienią,ani gra w piłkę cały rok. Liga Azerska poza Legią jest obecnie lepsza od naszej i mogłem się spodziewać wpadki Jagi. Pierwsze co zrobić w polskich klubach trzeba to praca z młodzieżą,zrobić również maks 50 tysięcy na m-c,bo płace są za duże i to odbija się na nas i na młodych piłkarzach. Niestety polskie kluby mają strategię na sezon,góra 2 sezony,a dalej co ma być to będzie. I zaskoczę was,że Legia z Astaną ma szanse 50/50,bo i Kazachstan w piłce klubowej zrobił postęp,czego u nas w kraju w klubach nie ma.

Bis - 20 lipca 2017, 22:28:00 - *.146.8.24.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nihil novi. Dopiero 2 runda,już jeden eklapowiec za burtą. Jeśli ktoś dojdzie do fazy grupowej , to będzie cud.

tyt - 20 lipca 2017, 22:28:09 - *.146.164.189.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ekstraszmata w pełnej krasie. Trzeba więcej platfusów z Litwy, Ukrainy, Irlandii i Bałkanów sprowadzać! To, co puścił Kelemen na 0-1, to bramkarze w A-klasie bronią! Klubik z Azerbejdżanu bez zgrania i przygotowania bije wicemistrza ekstraklapy. Beznadzieja!

Piotrek - 20 lipca 2017, 22:28:10 - *.dynamic.chello.pl
Dobrze, że Jaga nie została mistrzem Polski. W tym dwumeczu nie była faworytem i jednak buki miały rację.

Oko - 20 lipca 2017, 22:28:15 - *.146.99.129.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Fachowość komentatorów tvPiS powala: trener Ireneusz Mamrot to były trener Chrobrego Gorzów, Chorzów, Gorzów ;-)

OLE - 20 lipca 2017, 22:28:37 - *.internetia.net.pl
Jaga po co się do pucharów pchacie jak grać nie potraficie i wstyd polskiej piłce przynosicie!!!

kibic - 20 lipca 2017, 22:28:38 - *.137.18.192
Za rok Cracovia w pucharach i powtórka z Szachtiora Soligorsk

luki10 - 20 lipca 2017, 22:28:46 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jagiellonia dno nie mam nic do tego klubu i im oczywiście kibicowałem ale odpaść z dzisiaj z tą Gabalą to naprawdę wielki wstyd oni naprawdę od 60 minuty stali w miejscu a mimo wszystko dobili Jagiellonię, żal szkoda że tak co roku jakaś kompromitacja.

Olo - 20 lipca 2017, 22:28:51 - *.play-internet.pl
Niestety to świadczy o naszej lidze a nie o Jagiellonii!!

bigos - 20 lipca 2017, 22:28:57 - *.dip0.t-ipconnect.de
Za taką żenadę na poziomie "europejskim" to jedni i drudzy powinni wylecieć z pucharów.Obie drużyny to DNO.

Blitz - 20 lipca 2017, 22:29:09 - *.dynamic.chello.pl
Teraz mogą skupić się na lidze hehe

Jagafan - 20 lipca 2017, 22:29:13 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Co chcecie od Jagi!!! Nie widzicie, że Oni są zmęczeni obecnym sezonem?

abc - 20 lipca 2017, 22:29:15 - *.dynamic.chello.pl
To prawda, że jeden z zawodników Qebele był niezgłoszony do rozgrywek? Można to gdzieś sprawdzić?

rafi - 20 lipca 2017, 22:29:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
znowu wstyd robi Jaga- gdzie sa ci ktorzy chcieli Jage na mistrzu? Lechia by ich pyknela i razem z Lechem,Arka i Legia walczylby komplet druzyn dalej !

eror - 20 lipca 2017, 22:29:24 - *.tvk.torun.pl
Nie pchajcie się do pucharów ciołki jak grać nie potraficie..rok w rok tylko Legia, Lech i może Lechia...reszta krowy pasać a nie wstyd przynosić!!

Wislak - 20 lipca 2017, 22:29:34 - *.dynamic.chello.pl
Co by nie mówić ale Jaga nie nadaje się do europejskich pucharów.

MartinMix - 20 lipca 2017, 22:30:33 - *.dynamic.chello.pl
Jagiellonia po raz kolejny zakała polskiej piłki - jak widać Irtysz Pawłodar im nie wystarczył.
Ps. komentarz Podolińskiego że to Jagiellonia rozegrała dobry mecz i dobrze to wróży dla Jagiellonii w nadchodzącym sezonie - to ja się zastanawiam czy ten gość był pijany podczas transmisji czy jest po prostu głupi?

jjo - 20 lipca 2017, 22:30:40 - *.net.hawetelekom.pl
Wice mistrz Azerbejdżanu eliminuje wicemistrza Polski. Jest moc.

rufi - 20 lipca 2017, 22:30:48 - *.adsl.inetia.pl
8 obcokrajowców w pierwszym składzie Jagiellonii. I po co to?

kibic - 20 lipca 2017, 22:30:48 - *.137.18.192
To wina sędziów tak jak mistrz dla Legii ?

muah - 20 lipca 2017, 22:30:56 - *.centertel.pl
Zwolniło sie miejsce moze dla Gornika Zabrze.
Choc mozna bylo sie łudzic ,ze kiedy Azerowie wykosili im najlepszego zawodnika to ich zagwizdaja od pierwszej minuty. A przywitaja ich oklaskami dzieciaczki tylko przed rozpoczeciem.

wkurzony - 20 lipca 2017, 22:31:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jedyni komu się chciało biegać dzisiaj to Burliga, Grzyb, Świderski reszta nędznych obcokrajowców miała to w gdzieś czy ich klub wygra czy nie byle się kasa na koncie zgadzała, brawo za politykę transferową i przywiązanie do klubu dla którego chce się walczyć od 1 do 90 minuty. I jeszcze brawo trenerzyno Mamrocie za wczesne zmiany i pokazanie że atak coś da

antek - 20 lipca 2017, 22:31:21 - *.ennet.pl
Qabala dzis udowodnila, ze obrona wygrywa sie mecze, pomimo faktu, iz pilkarsko bylo slabsi.
Jaga musiala wygrac w Azerbejdzanie, majac tyle sytuacji i to sie zemscilo.
Widac, ze Qabala jest druzyna ograna w pucharach, gdyz strzelili brmake z przypadku, ale potrafili madrze sie bronic. Nie powiem, ze jest to kompromitacja, ale mega niesmak i niedosyt pozostaje, gdyz azerowie oddychali rekawami od 65 minuty. Wstyd bylo tego nie wykorzystac. Jaga moze sobie pluc w brode, bo byli lepsi, ale jak sie marnuje patelnie, to sie przegrywa. Wystarczyly 2 sytuacje tej mizernej ekipy gosci, by zapewnic sobie awans
To jest wlasnie poziom naszej ligi
To co wystarcza na ekipy z ektsraklapy okazuje sie , ze jest za malo, na napawde bardzo przecietny zespol z Azerbejdzanu - no comment

Volcan - 20 lipca 2017, 22:31:21 - *.olsztyn.vectranet.pl
po takim meczu się zgadzam, że Jaga nie powinna już nigdy grać w pucharach.

Ino - 20 lipca 2017, 22:31:22 - *.internetia.net.pl
Jaga co Qabala 0 - 2, Wstyd na całą Polskę!

majk - 20 lipca 2017, 22:31:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jagiellonia - Duma Podlasia. Tam chyba jest pomylka zamiast duma powinno byc raczej wstyd.

coqrwa - 20 lipca 2017, 22:31:46 - *.centertel.pl
jarosław Polske i jage zbaw. Macierewicz wam pomorze...

(j) - 20 lipca 2017, 22:31:57 - *.244.219.77
To Jaga ogłasza wreszcie wielką wyprzedaż.

as - 20 lipca 2017, 22:32:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
skompromitowali nasz kraj ...przegrali z pastuchami

nic to - 20 lipca 2017, 22:32:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zamiast whisky w szklaneczce z lodem mieliśmy bełta i to z gwinta.

Jagiellońc - 20 lipca 2017, 22:33:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Spokojnie napinacze w tym sezonie jaga idzie na majstra!!!

kołcz - 20 lipca 2017, 22:33:27 - *.ssp.dialog.net.pl
nie wiem co Wy chcecie przegrali przecież z wice mistrzem Azerbejdżanu, zrozumiałbym gdyby krytyka spadła gdyby odpali z wice mistrzem republiki wysp baranich ale przecież Azerowie zawsze prezentowali się dobrze w pucharach europejskich a na tle światowym są potentatem w produkcji termosów i kubków termicznych. Wiec bez krytyki proszę.

Ktoś - 20 lipca 2017, 22:33:32 - *.146.165.117.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ale się nagrali w LE, wymeczyli z Nieciecza, w tym sezonie walka o utrzymanie

Gregor - 20 lipca 2017, 22:33:32 - *.centertel.pl
Na litość Boga!!! Nigdy więcej drużyn pokroju Jagiellonia, Piast, Cracovia itp. w europejskich pucharach. Naprawdę dość już tego wstydu!!!

aaron82 - 20 lipca 2017, 22:33:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Idę na Mamrota

Zbigniew B - 20 lipca 2017, 22:33:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Od sezonu 2018/2019 Jagiellonia Białystok otrzymuje zakaz reprezentowania Polski w europejskich pucharach

Pruszcz Gd - 20 lipca 2017, 22:34:03 - *.dynamic.chello.pl
Pamietam jak po zdobyciu PP polała sie fala hejtu ze to Arka przyniesie wstyd, o Jadze nikt nie wspominał , to tym czasem pierwszy wstyd przynieśli białostoczanie i to taki na maksa, gdzie jesteście internetowi znawcy futbolu w kapciach.... Pruszcz Gdański z Arka Gdynia!!! Rośniemy w sile, nie tylko Trójmiasto jest nasze!

Zajmon - 20 lipca 2017, 22:34:04 - *.146.104.139.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wstyd! Hańba! po co wy się pchaćie do pucharów!
Zero ambicji,walki wszystko na stojaco: graliście dno.
PRZYNOSIĆ WSTYD POLSKIEJ PIŁCE! !!!
NIGDY WIECEJ JAGIELLONII. W PUCHARACH.

do hans - 20 lipca 2017, 22:35:00 - *.3-1.cable.virginm.net
sam jestes Kabala haha

vb - 20 lipca 2017, 22:35:03 - *.as13285.net
kogo obchodzi jakiis chrobry chorzow !!!!!!!!!!!

Gril - 20 lipca 2017, 22:35:34 - *.dynamic.chello.pl
Więcej szrotu z zagranicy. Jedyna liga, gdzie kasa powoduje obniżenie poziomu. Jeszcze w latach 90tych póki nie sprowadzali tych ogórków polskie kluby coś grały.
Co do meczu, na co liczył trener trzymając Sheridana do końca na boisku? Z wyjątkiem jednej sytuacji w końcówce gość nie poszedł na żadną centrę. Na krótki słupek przy akcji nie poszedł ani razu

YAC - 20 lipca 2017, 22:35:37 - *.dynamic.chello.pl
A już wkrótce napinka w meczu z Legią. Będą patafiany kosić Panów Piłkarzy równo z murawą a ślepy na jedno oko sędzia będzie udawał, że nie widział bo akurat mrugał zdrowym okiem.
Ale to nic dobrego dla Polskiej Piłki, pamiętajcie. Najlepsi piłkarze od nas odchodzą po takiej grze (Vadis) bo nie chcą ryzykować zdrowia dla grania z zawodnikami mma

l - 20 lipca 2017, 22:35:59 - *.146.39.109.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No i gdzie jest ta wielka Jagiellonia? Pytam się gdzie? Zawsze sie znajdzie grono ujadaczy, którzy krytykują Legię za mierną grę. Za to zawsze Lech, Jagiellonia, itd. grają wspaniale. To ja się jeszcze raz pytam gdzie jest ta wielka Jagiellonia?

ggg - 20 lipca 2017, 22:36:02 - *.lilonet.pl
najlepszy komentarz z meczu: Pospisil krzyknął kur..a, co wyczytał ruchu warg jeden z komentujących i mówi: "szybko nauczył sie polskiego języka, takiego typowo piłkarskiego". na co drugi komentujący:"to bardzo dobrze o nim świadczy, że tak szybko uczy się języka, a poza tym polski i czeski są takie podobne"...

fdg - 20 lipca 2017, 22:36:11 - *.adsl.inetia.pl
Jaga, te ich koszulki i barwy jak jakiś zespół z fify stworzony w kreatorze drużyn zawsze kojarzyły mi się z takimi azerskimi czy kazachskimi ogórkami. No i te dziwne reklamy na stadionie jak z lat 90 typu jakiś Yuniversal czy Stag :D

Mac2223 - 20 lipca 2017, 22:36:18 - *.centertel.pl
Fajne zakończenie relacji , jak zaczął się wywiad z Rafałem Grzybem ,Tvp3 włączyła reklamy .Szacunek polecam relacje z sejmu tam "mały hitlerek"może gadać 24/h

jarock - 20 lipca 2017, 22:36:29 - *.free.aero2.net.pl
Jestem kibicem Lecha. Qabala FK to trudniejszy przeciwnik niż FK Haugesund więc ostrożnie z tymi komentarzami . Ile polskich klubów grało dwa razy pod rząd w fazie grupowej LE ???

karl - 20 lipca 2017, 22:36:30 - *.adsl.inetia.pl
Ja od Jagi nie wymagałem nic więcej jak max 3 runda. Pomimo wszystko Gabala to nie są kelnerzy, grali całkiem ładnie - zabrakło szczęścia.
PS: Co ma powiedzieć Galata po takiej wpadce jaką zaserwowali swoim kibicom? : )

wstyd! - 20 lipca 2017, 22:37:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jestem za degradacja jagielloni za ta kompromitacje w 2 rundzie ....ale wstyd!!!!

mistrz.PoL - 20 lipca 2017, 22:37:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz Jagiellonia może się skupić na walce o Mistrzostwo no i przede wszystkim Europejskie puchary

kriss - 20 lipca 2017, 22:37:37 - *.sta.asta-net.com.pl
NIe jestem kibicem Jagi, ale szkoda mi że Jaga odpadła.

menager - 20 lipca 2017, 22:38:05 - *.244.143.249
szrot ze wschodu nie pomógł?Mamrot nie jest tu winny robił zmiany wpuszczał napastników jeszcze muszą umieć oni grać w piłkę .... szybką piłkę. Ogólnie wstyd klub z prowincji

red - 20 lipca 2017, 22:38:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaga tragicznie słaba..

O - 20 lipca 2017, 22:38:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sorrki, ale zakaz grania takim drużynom. W Polsce tylko dwie się nadają. Podwórkowa kopanina. Wstyd.

Witowo95 - 20 lipca 2017, 22:38:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ziarno zostało oddzielone od plewu. Drużyna, która miała pomysł na grę i nie dopuściła do poważnego zagrożenia, była lepsza i wypunktowała tragicznie słabego rywala. Brawo Gabala.

MF - 20 lipca 2017, 22:39:28 - *.146.39.109.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Proponuję teraz Jagielloni skupić się w Ekstraklaie na walce o europejskie puchary. Legia Mistrz!

Miro - 20 lipca 2017, 22:39:33 - *.play-internet.pl
Co za neptyki a do tego 3tys w plecy bo gola nie mogą strzelić .Oby juz wiecej w pucharach niewystapili

Żenada - 20 lipca 2017, 22:40:21 - *.opera-mini.net (*.38.128.130)
Jagiellonia to kompromitacja Polski !!!

aro - 20 lipca 2017, 22:41:00 - *.agg1.mvw.mvw-sla.eircom.net
Dobrze ze oni mistrza nie zdobyli bo sa slabi . W tym sezonie w pucharach nie zagraja

WAR - 20 lipca 2017, 22:42:23 - *.play-internet.pl
Obyscie przez najbliższe 100 lat nie mieli mistrza. Ciężki wstyd...

wojtwkk - 20 lipca 2017, 22:43:07 - *.9.51.188
Novikowas ani razu porządnienie nie dośrodkował z rzutu rożnego, przecież to jakiś żart...Mamrot za pózno wprowadził Świderskiego...żenada...

pakol - 20 lipca 2017, 22:43:10 - *.51.138.184
teeeej mamy pierwsza wysiadke

Stadnicki - 20 lipca 2017, 22:43:18 - *.dynamic.chello.pl
Jestem kibicem Jagi ale trudno mi było oglądać ten bezład z miernymi azerami. Nie zgadzam się, że Gabala to silna drużyna - nie w tym meczu. Połowa składku z łapanki i w dodatku bez formy - pewnie w normalnej dyspozycji graliby 2x lepiej, ale dzisiaj grali doświadczeniem i taktyką. Jaga jak zwykle chaos, brak pomysłu i mierne strzały z dystansu. Każde dośrodkowanie to pustostrzał, niecelne podania, mizerne tempo. Szkoda że jeszcze nigdy w Lidze Europy nie mieliśmy wszystkich drużyn w 3 rundzie (nie pamiętam aby były) - zawsze była jakaś wtopa. Obawiam się, że do 4 przejdzie tylko Legia, Lech będzie miał ciężko z Utrechtem (ale mam dobre przeczucia co do wyniku - oby), o Arce zapomnijmy

Mądry - 20 lipca 2017, 22:43:23 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dziś NIE odpadła Jagiellonia.
Dziś odpadła POLSKA z europejskich pucharów.

vv - 20 lipca 2017, 22:43:29 - *.146.131.38.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Padaka.
Wychodzi na to, że w tym kraju tylko Lech i Legia coś dają rade ugrać w pucharach.

aro - 20 lipca 2017, 22:43:53 - *.agg1.mvw.mvw-sla.eircom.net
Nie wszystkim z Jagi chcialo sie grac.

kiki - 20 lipca 2017, 22:44:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pisałem wczoraj ze dwa odpadna Jagiellonia i Lech.Ale na lecha trzeba zdziebko poczekac do następnej rundy ,żeby odpadł.Jagiellonii pozostaje spinka na Mistrza Polski Legie dwa mecze i wszystko dla Biełegostoku na rok 2017-2018.

navasinho - 20 lipca 2017, 22:44:25 - *.play-internet.pl
Co ten trener odwalil? Nie jestem kibicem Jagi ale współczuję wam takiego trenera. Wpuszcza typową 9- Sekulskiego który strzelał ostatnio dopiero na ostatnie kilka minut zamiast wpuścić w 60 minucie i zagrać na dwóch napastników i na wrzutki... Świderski beznadzieja, jego strzał życia to ten kiks co przez to poszła kontra i zdobyli gola na 0-2. Dramat. Zakazać im gry w pucharach.

77 - 20 lipca 2017, 22:44:47 - *.146.3.211.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Burliga Mystkowski?Nigdy wiecej.

Konderla - 20 lipca 2017, 22:45:57 - *.static.ip.netia.com.pl
Ukarać Jagiellonie odjęciem punktów w lidze za tę kompromitację !!! Ile proponujecie ? 3, 5, 10, 15 czy 20 ?

wowa - 20 lipca 2017, 22:46:18 - *.euro-net.pl
Przypomnijcie sobie frustraci kompromitacje innych polskich klubów bo było ich nie mało. Kluby z Azerbejdżanu wcale nie są takie słabe, to nie San Marino. Problem polskiej piłki jest taki, że trafiają się 1-2 dość silne kluby i słaba reszta. Coś jak w Szkocji.

Haka - 20 lipca 2017, 22:46:41 - *.17-4.cable.virginm.net
Oni tak grali o swoje transfery do innych klubow.Jaga wypad z pucharow=mega wyprzedaz
Teraz odejdzie Cernych,Goral,ktos z pary stoperow i 10 miejce w tym sezonie.Tyle ode mnie dzis ide spac wku... sie.
Nie chcialo im sie grac.

Bis - 20 lipca 2017, 22:46:49 - *.146.8.24.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jaga jak PO ,totalni nieudacznicy.

okok - 20 lipca 2017, 22:47:05 - *.play-internet.pl
Do tych płaczek wyżej - wasze drużyny (oprócz Legii) oglądały plecy Jagiellonii w zeszłym sezonie, więc były poziom niżej od tego wstydu i kompromitacji. :-)

Center-20 - 20 lipca 2017, 22:49:26 - *.play-internet.pl
Mowicie o lechii w pucharach niech najpierw zalapia sie do trojki slabej ekstraklasy

kibic - 20 lipca 2017, 22:49:32 - *.dynamic.mm.pl
nie przesadzajcie z tym hejtem, Jaga za rok będzie lepiej, a poza tym mamy jeszcze trzy drużyny w pucharach

Domel - 20 lipca 2017, 22:49:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Walczyli ale zabraklo im jakosci ,chociaz dobrze
ze nie poszli droga pasow i nie odpadli w pierwszej rundzie ,dobrze ze mistrzostwa nie zdobyli powodzenia dla Legii Lecha i Arki

Zajmon - 20 lipca 2017, 22:50:12 - *.146.104.139.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
To wszystko wina Legii i ich sędziów buahaha

Tom - 20 lipca 2017, 22:50:51 - *.internetia.net.pl
Po co ta cała jagiellonia pcha się do pucharów??
Żeby się kolejny raz skompromitować?? Mogli puścić
Lechię Gdańsk i przegrać z Lechem na koniec...nie byłoby tej żałosnej kompromitacji!!!!! Kończ waść jaga z pucharami...wstydu oszczędź!!!

Słynny cyt - 20 lipca 2017, 22:51:00 - *.237.136.146
A na wuj mi te puchary.

lomzaaa - 20 lipca 2017, 22:52:11 - *.elomza.pl
Z Panathinaïkós i tak by odpadli , ale wysiedli stację za wcześnie

jurny - 20 lipca 2017, 22:52:48 - *.google.com (*.185.54.27)
Na szczęście jeszcze ponad 5 tygodni jest otwarte okienko transferowe i część parodystów (nota bene świeżo upieczonych mistrzów Polski!) z Jagiellonii odejdzie. Tego piachu nie dało się oglądać. Wstyd na całą Polskę. Nawet Luksemurgczycy ogolili dzisiaj Azerów i wyrzucili ich za burde el. LE

boat - 20 lipca 2017, 22:54:13 - *.retsat1.com.pl
po co ta jaga sie pcha na te puchary???znow kompromitacja!trzymam kciuki za spadek

grs - 20 lipca 2017, 22:56:12 - *.10.89.113
Gratulacje dla "Mistrzów Polski Probierza", sportowcy pierwsza klasa.

mariano189 - 20 lipca 2017, 22:56:23 - *.084.062.pools.vodafone-ip.de
Komentator:Szkoda że tej przewagi nie udało sie udokumentować bramkami. Albo Szkoda że nie udało sie dobić rywala.Ten Komentator był chyba po spożyciu.A tak na poważnie to obciach dla polskiej piłki.W ppolskiej lidze można jedynie liczyć na Legię(nie kibicuje Legii)no i może trochę na Lecha.Resztę jak Piasty i inne można zapomnieć. Jaga powinna kupić od tych Azerów tego ciemnoskórego.

fansport - 20 lipca 2017, 22:57:16 - *.dynamic.chello.pl
jaka frekwencja, taki wynik, kibice jagi oszczędzali pieniądze na mecz z panathinaikosem.

Paolo KKS - 20 lipca 2017, 22:58:50 - *.centertel.pl
Smutne

needle - 20 lipca 2017, 23:01:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale tu nabazgraliście
IGła

Tb - 20 lipca 2017, 23:01:21 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Który już raz Jagiellonia odpada z europejskich pucharów? Swoją drogą Arka pewnie przegra jeszcze wyżej, nie rozumiem czemu zaczynają od 3 rundy. Przecież oni ledwo się urzymali

Duda - 20 lipca 2017, 23:02:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Błazny! Tak jak Cracovia sezon temu !!! Życzę degradacji za to !!! Co za wstyd !!!

Do needle - 20 lipca 2017, 23:03:00 - *.dynamic-zab-05.vectranet.pl
Cicho bądź.

Tb - 20 lipca 2017, 23:03:30 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Nie wstyd odpaść z taką drużyną, tylko po prostu szkoda, że kolejny polski klup odpada z pucharów

Thrud - 20 lipca 2017, 23:04:11 - *.centertel.pl
Dobrze, że jest system rozgrywek ESA37. Pomyśleć, że ten "wynalazek" grałby w eliminacjach do LM. Ofermy ciężkie - tylko nabili ułamki punktów Azerom

PIOTREK - 20 lipca 2017, 23:04:35 - *.play-internet.pl
U nas w III lidze jest wiecej karnetów. Cóż proponuję więcej szrotu sprowadzić z całego świata, a niedługo będziecie iść śladami ŁKS Łódź i Widzewa. Poziom gry Jagi kompletne dno. Całe szczęście nie zostaliście mistrzami.

Tb - 20 lipca 2017, 23:05:03 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
*Polski klub oczywiście

Janek - 20 lipca 2017, 23:06:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Będzie walkower dla mojej Jagi!!! W drużynie gości grał nieuprawniony zawodnik!!! Dali ciała jak Legia. Uff gramy dalej

Knur - 20 lipca 2017, 23:07:57 - *.play-internet.pl
Nikt się nie spodziewał że Azerowie będą tak piekielnie mocni.Greków z pewnością też ograją.😗

telewidz - 20 lipca 2017, 23:09:36 - *.adsl.inetia.pl
oleee Irtysz, oleee Qebele, oleee Białoruś tam wasze miejsce

theman - 20 lipca 2017, 23:10:54 - *.hsd1.il.comcast.net
A czego mozna bylo sie spodziewac ,gdy prezesi Jagi przepraszam ,ze to powiem to cienkie bolki(chodzi o finanse),zero wzmocnien ,przecierz wypadl Frankowski,Goralski,Kostia odszedl i kim mieli grac?Mystkowski bedzie wiecznym talentem ,nie wiem czy chlopak nic nie je:P,musi nabrac miesni i sil ,energii a nie dotyka go jeden i juz kontuzja,Jaga bedzie walczyc o utrzymanie,teraz juz wiecie dlaczego odszedl Probierz?,wiedzial,ze w Bialym nigdy nie bedzie takiego komfortu jak w Cracowii,nie bede ocenial chlopakow ,bo graja co umieja ,najgorzej w Jadze to z mysleniem na boisku ,no ,ale moze kiedys doczekamy ,ze Jaga takich leszczy bedzie polykac na luzie:P,teraz zostala liga i tu trzeba walczyc o kazdy punkt ,bo czuje ,ze teraz kilku chlopakow odejdzie

mariano189 - 20 lipca 2017, 23:10:54 - *.084.062.pools.vodafone-ip.de
Probierz mówił że on jeszcze w Białymstoku ma coś do zrobienia i że jeszcze tam wróci. Oooo Probierz Probierz wróć do Jagi wróć. Nie martwcie sie kibice Jagi bedzie dobrze na Pucharach świat sie nie kończy.Może za rok sie uda. Pozdro.

Norma - 20 lipca 2017, 23:11:15 - *.175.158.249.koba.pl
Ogólny poziom prostactwa, jeśli chodzi o Jagiellonię to norma. Większość oczywiście, z tego co da się odczuć po wpisach, to gimbaza. Ale są i tacy, którzy nie znają historii Polski, ponieważ Białystok, przed II wojną światową i zaanektowaniem Polski przez ZSRS jako "19 republiki", był jej prawie że środkiem. Radzę się niektórym poduczyć historii.
Druga sprawa to "pchanie się do pucharów". Po to jest gra w lidze, aby walczyć o Mistrza Polski,a gdy będzie się na którymś z kilku kolejnych miejsc ma "wierchuszce", awansuje się do pucharów, więc jest walka o kasę. Nie zawsze się udaje, jak dziś Jadze, niestety. Szkoda...

Diksi - 20 lipca 2017, 23:12:40 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wstyd i tyle Żenadua

z - 20 lipca 2017, 23:13:24 - *.gtnet.net.pl
Po co takie kluby się do pucharów pchają. Tylko marnują dorobek klubów, które te punkty zdobywają. Lepiej max dwie drużyny wystawiać. Macie odpowiedź dlaczego Probierz odszedł do Cracovii. Przecież Jagiellonia w pucharach to jest pewne odpadnięcie. Tam tylko liczą jak sprzedać piłkarzy. Oczywiście będą Wam wciskać bajeczki jak to budżet musi się balansować. Róbcie to sobie w prywatnych folwarkach. A kluby piłkarskie to jest dobro kibiców, których dzisiaj w Białymstoku szkoda bo przyszli licznie podobnie chcą chodzą w lidze.

zeno - 20 lipca 2017, 23:14:55 - *.eaw.com.pl
szkoda, że Polsat pokazywał Jage zamiast Lecha

lech_fan - 20 lipca 2017, 23:14:57 - *.wtvk.pl
Ale z czego to zaskoczenie? Azerskie kluby to nie to co się tutaj większości wydaje! Czy Jaga była tutaj faworytem to ja nie wiem. Przyzwyczajajcie się, że kluby z takich wydawałoby się egzotycznych krajów jak Azerbejdżan to nie takie ogóry jak 10 lat temu.

Golbi - 20 lipca 2017, 23:19:49 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Gabala wyeliminuje Panathinaïkós

Cytat - 20 lipca 2017, 23:23:57 - *.237.136.146
Na co komu liga mistrzów i europy, liga polska najlepsza.

spec - 20 lipca 2017, 23:26:45 - *.koba.pl
czego wyście się spodziewali, gabala była zdecydowanym faworytem i wygrała; Jaga biła głową w mur; podejrzewam że gabala też panathinakios wyeliminuje tak jak 2 lata temu

Lechia fan - 20 lipca 2017, 23:28:58 - *.233.149.22
Żenada I po co się tam pchaliscie leszcze.....
Trzeba bylo Wielka Lechie wpuścić. Teraz czas na
Lanie probierza w sobote. Tylko Lechia

kpr - 20 lipca 2017, 23:32:44 - *.multi-telekom.pl
Ale wstyd. Żeby u siebie, z takimi kibicami, z takim stadionem wrąbać z drużyną z peryferii europejskiej piłki. Ale boroctwo !!!

Andreo - 20 lipca 2017, 23:33:40 - *.metro-networks.pl
No i po co pchają się do pucharów ?I Znowu przynoszą wstyd.

spec - 20 lipca 2017, 23:34:25 - *.koba.pl
wpuścić lechie do pucharów, przecież ta wielka lechia sama nie chciała grać w pucharach, grali przecież na 0:0 w Warszawie

Kokon - 20 lipca 2017, 23:41:21 - *.centertel.pl
Buhahahahahah śmiech przez łzy! Rozpacz, dlatego co rok modlę się by pierwsza trójka w ekstraklapie była zawsze taka sama Legia,Lech,stara dobra Wisła...

mario33 - 20 lipca 2017, 23:41:37 - *.184.253.102.ipv4.supernova.orange.pl
Przegrali bo nie dali na mszę .

futbolista - 20 lipca 2017, 23:43:13 - *.boid.qwest.net
Jagielonii nalezy sie gratulacja za awans z polskiej ligi do pucharow !
sob cos przez to zarobila,a kibole,to teraz z kulturalnym dopingiem na mecze,by Jagielonia ponownie sie zakwalifikowala do pucharow i bez marudzenia i krytyki.cieszyc sie tym co sie ma i ani muk !

Klakier - 20 lipca 2017, 23:43:28 - *.8.75.194.dyn.plus.net
To samo co dwa lata temu.. identyczna historia, czyli druga runda i oszczędzanie się piłkarzy, a w następnym tygodniu transfery z klubu.. cernych, góralski, Romanczuk, Frankowski, może Runje albo guti, nie zdziwie się jak dwóch na raz i po jadze.. szkoda, ale przynajmniej wiadomo na czym stoimy, doświadczenie z przed dwóch lat owocuje i przynajmniej szoku nie będzie, a liga..? Walczymy o utrzymanie niestety.. probierz wiedział co robi.. a Kulesza pewnie niedługo nowy hotel gdzieś będzie stawiał. . Taka to jagiellonia.. szkoda, bo oszukują i robią złudne nadzieje nam, kibicom, którzy są z klubem przez całe życie na dobre i na złe. . Najgorsze jest to, że to "zle" sami sobie robią swoją pazernościa i chęcią posiadania..

karamba - 20 lipca 2017, 23:45:00 - *.play-internet.pl
Nie ma Probierza bez Jagi
Nie ma Jagi bez Probierza

ar2r - 20 lipca 2017, 23:46:32 - *.opera-mini.net (*.70.119.29)
PZPN powinien im dać zakaz gry w pucharach

kucik - 20 lipca 2017, 23:48:05 - *.dab.02.net (*.145.231.178)
przestańcie tak gadać złe losowanie po prostu to kandydat do zdobycia LE...

Pniok zibi - 20 lipca 2017, 23:49:35 - *.interpc.pl
Jaga chyba juz lekko zmęczona sezonem

Muki - 20 lipca 2017, 23:58:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla drużyn typu Jagiellonia czy Piast, które kompromitują polską piłkę w pucharach, należy stworzyć ekstraklasę bis bez prawa do reprezentacji PL poza granicami.

BI - 21 lipca 2017, 0:06:22 - *.centertel.pl
Zabronić Jadze gry w pucharach! Zamiast niej niech grają Szombierki Bytom, Górnik Wałbrzych, Czarni Lwów i Wisła Kraków.

Wolfik - 21 lipca 2017, 0:07:56 - *.dynamic.mm.pl
No proszę, a jeszcze kilka dni temu rozpisywali się ile to pocisną Greków i kogo to nie wylosują w 4-ej rundzie. A to taki zonk....

ufo - 21 lipca 2017, 0:09:57 - *.tvk-net.pl
Ban dla chłopków na puchary. Puczki niesamowite. Zero ładu zero składu, a ten Świderski to kudłaty ze Scooby Doo.

LegiA - 21 lipca 2017, 0:10:00 - *.centertel.pl
Gdzie to barachło się pcha do Europy!

ww - 21 lipca 2017, 0:12:38 - *.dynamic.chello.pl
Przecież Lechia zagrałaby identycznie jak Jaga, a może nawet gorzej, bo ma mniejsze doświadczenie jeśli chodzi o Puchary. No ale najłatwiej mówić tym którzy przegrali Puchary na własne życzenie
Taki mamy poziom piłki, nawet gra Legii w LM w poprzednim sezonie tego nie zmieni, ponieważ też eliminacje przeszli cudem.
Teraz wejdzie jeszcze Arka, obym się mylił, ale patrząc jak grają polskie drużyny, to szybko to się skończy.

Lechia G-s - 21 lipca 2017, 0:19:02 - *.centertel.pl
Polska c z czym do Europy
Pozdro.

MARiO - 21 lipca 2017, 0:25:15 - *.dynamic.chello.pl
Na eropejskie puchary zasługuje tylko => LEGIA, LECH, LECHIA oraz ZAGŁĘBIE LUBIN ;)!!! Ewentualnie przebudowana Cracovia u steru z Michałem Probierzem oraz kasą Filipiaka !!!
PS.: Jagielloni Białystok oraz jej kibicom SZCZERZE ŻYCZĘ po tej kompromitacji trzymania się jak najdalej od europejskich pucharów, wirusa Ligi Europy, o którym gada Michał Probierz oraz grupy spadkowej, a także wyprzedania tego szrotu do najbliższego skupu złomu czy tartaku ;-) !!! Od początku twierdziłem, że Jaga dla Mamrota to zbyt wysokie progi, ale Jaga skąpi i na wzmocnienia i na doświadczonego trenera typu Fornalik czy gościa z jajami jak Bartoszek i wolą kukiełkę mamrota :/!

zniesmaczo - 21 lipca 2017, 0:34:12 - *.dynamic-ww-03.vectranet.pl
Oglądam piłkę od 19 lat. Dziś naszło mnie smutne przemyślenie. Kiedyś Wisła, Legia czy inne przypadki w 1 rundzie lały Azerów, Gruzinów, Cypryjczyków i inne nacje równo. Piła w tych krajach poszła do przodu. Ligi zachodnie także w miejscu nie stały. A my dalej siedzimy na tym samym poziomie. Nie gonimy czołówki tylko oglądamy się za ogórkami. Smutne to widząc pieniądze jakie w tej naszej ekstraklasie są pompowane. Gdyby tak całą otoczkę wraz ze sponsorami, kibicami, stadionami przenieść np. do Czech to oni mieliby ligę top 10 w Europie. W tym kraju sprzedają gniot za grube pieniądze. Póki ludzie się nie obudzą i nie zaczną bojkotować tej ligi, póty nie będzie Polska "ekstraklasa" się w tej Europie liczyć.

Simsu - 21 lipca 2017, 0:36:25 - *.icpnet.pl
Oddali Probierza i powietrze zeszło. Szkoda, wyglądalo to dość beznadziejnie niestety.

żorż - 21 lipca 2017, 0:36:53 - *.dynamic.chello.pl
Czy Probierz łączy się w bólu i pije whisky ?
Mam nadzieję że tej całej Jagiellonii w pucharach nie zobaczymy przez kolejne 20 lat.

adam81 - 21 lipca 2017, 0:36:56 - *.dynamic-ww-10.vectranet.pl
Prezes Boniek powiedział, że poziom polskiej ligi widać po występach naszych drużyn w pucharach. W takim razie trzeba jakoś zmotywować nasze drużyny do porządnej gry. Sensownie byłoby karać za piach w pucharach, ale wtedy nikt, może poza Lechem, nie będzie walczył z Legią o mistrzostwo i wysokie miejsca w lidze, bo wszyscy inni i tak odpadną w max. III rundzie. Skoro nie można kijem to może marchewką. Niech będzie inny podział kasy np. 10% dzielone po równo, czyli takie pieniądze socjalne, żeby nie zdechli z głodu, 50% zależne od pozycji w lidze i 40% za udział w pucharach, proporcjonalnie do zdobytych punktów dla federacji - żadne tam Jagiellonie się na tym nie wzbogacą, ale może chociaż będziemy mieć 1-2 drużyny na poziomie Basel, Dynama czy Anderlechtu.
JEŚLI NIE SKOŃCZYMY Z TYRANIĄ GOŁODUPCÓW NIC SIĘ NIE POPRAWI.

Antijaga - 21 lipca 2017, 0:37:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jagiellonia z białystoka świetnie gra ta wspaniała drużyna,
mamrot to gość, świetny tsktyk, do trenerki wspaniały ma dryg. Podlasiu gratulujemy znakomitej drużyny, to jakość europejska, choć już nie azjatycka.

Robi - 21 lipca 2017, 0:39:58 - *.dynamic.chello.pl
Powodem porazki jest nie przedluzenie kontraktu najlepszemu zawodnikowi Vasiljewowi Jagi.

abc - 21 lipca 2017, 0:42:05 - *.dynamic.chello.pl
Przeszukałem nieco skład FK Gabala i proponowałbym sprawdzenie zawodników tego klubu, w szczególności jeśli chodzi o kartki (i wiążące się z nimi pauzy) w sezonie 2016/2017. Osobiście natknąłem się na jednego zawodnika - kapitana Cavida Huseynova, który ma status zawodnika zawieszonego (tak podaje transfermarkt) i nieuprawnionego do gry we wszystkich rozgrywkach. Fajnie by było sprawdzić innych. Ja już a propos tego Cavida Huseynova wnosiłbym protest do UEFA. Z tego co udało mi się znaleźć zawodnik ten został skazany za zabójstwo dziennikarza, tym bardziej dziwi fakt jak został zgłoszony do dwumeczu z Jagiellonią, skoro widnieje jako "Zawieszenie - Wszystkie rozgrywki". Prosiłbym Redakcję bądź kibiców Jagiellonii o zbadanie sprawy, nie tylko odnośnie tego zawodnika, ale też i innych, ewentualnie poinformowanie o moich wątpliwościach klubu. Nie jestem z Białegostoku, jednak jeśli u Azerów wystąpił nieuprawniony zawodnik (bądź zawodnicy), to może jednak warto wystosować protest? Wiem, że czas na taki protest jest krótki, chyba nawet 24 h.

adam81 - 21 lipca 2017, 0:42:09 - *.dynamic-ww-10.vectranet.pl
ww - Legia w zeszłym roku nie awansowała cudem tylko ciężką pracą przez 5 lat, dzięki czemu była rozstawiona w IV rundzie - bez tego, żaden cud by nie pomógł

kibic - 21 lipca 2017, 0:45:22 - *.dynamic-ww-01.vectranet.pl
Takie zespoły trzeba ogrywać znów mamy poziom naszej ligi die ma co mówić że przeciwnik to klasowa drużyna że mają budżet ale nikt tam nie chce grać i oni przepłacają za piłkarzy wstyd kolejny skandal naszej piłki niech oni się już do pucharów nie pchają bo po co

Zajmon - 21 lipca 2017, 0:46:24 - *.146.104.139.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@MARiO
Zgadzam się z Tobą na 90%.. Wisła tez mogła by być.

BUG - 21 lipca 2017, 0:57:40 - *.play-internet.pl
hahahahah ale jaga dno wstyd straszny!!!!

spec - 21 lipca 2017, 1:01:02 - *.koba.pl
In August 2015, Huseynov was one of six men arrested in relation to the death of Rasim Aliyev, a journalist who had criticised the player on Facebook as “ignorant and unable to behave himself” after Gabala's UEFA Europa League match against Apollon Limassol on 6 August 2015. On 31 May 2016, the court found him guilty of being an accessory to the murder after the fact and not reporting a crime and sentenced to four years of imprisonment.

olse - 21 lipca 2017, 1:08:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaga tradycyjnie dała dooopy. A taki moralny miszcz Polski przecież...

abc - 21 lipca 2017, 1:18:46 - *.dynamic.chello.pl
@spec: Czyli ten zawodnik jest prawomocnie skazany i nie może rozgrywać meczy we wszystkich rozgrywkach? Dokładnie to samo wynika ze strony transfermarkt, tylko nie rozumiem, dlaczego bez problemu został zgłoszony. Trzeba zbadać tę sprawę, jeśli te fakty się potwierdzą, to otwiera się szansa nawet na walkowery. Choć osobiście sceptycznie do tego podchodzę. Ale jeśli to wszystko prawda, to dlaczego nie próbować? Przepis to przepis.

sss - 21 lipca 2017, 1:23:58 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Co z tego, że dobrze grali jak i tak nic nie wpadło. Gdyby grali zespołowo w pierwszym meczu nawet dzisiejsza przegrana dała by awans.

derock - 21 lipca 2017, 1:24:45 - *.dab.02.net (*.147.104.173)
WSTYD, WSTYD, WSTYD nad WSTYDY. Z Azerbejdżanem !!!! Co za wtopa. Jeżeli jakaś drużyna się nie nadaje do pucharów to niech ma honor i zrezygnuje!!! Zacznijcie w końcu karać kluby, które są autorami kompromitacji polskiej piłki klubowej na arenie międzynarodowej, bo jak nie to za 2 lata będziemy się wstydzić za przegrane z tuzami z Gibraltaru, San Marino czy Malty. Ludzie to jest jakaś abstrakcja. To nie jest pierwszy raz, taka wtopa pojawia się co rok !!! W tym momencie logiczne jest, żeby teraz Jagiellonia spadła, bo nielogiczne będzie jeżeli zdobędzie Mistrza Polski. Chyba, że nasza liga jest słabsza od azerskiej - to oki. Tylko wtedy jaką ambicją jest do niej awansować?

majster - 21 lipca 2017, 1:26:21 - *.play-internet.pl
Ten Huseynov niby od maja do października 2016 był zawieszony. Nie wydaje mi się żeby azerowie taki błąd walnęli, w końcu powinni być na bieżąco, ale czemu na transfermarkt jest zawieszony to nie mam pojęcia, ciekawe czy to tydzień temu już było.

derock - 21 lipca 2017, 1:26:56 - *.dab.02.net (*.147.104.173)
sorry - nie Mistrza tylko Wice-Mistrza.

ja - 21 lipca 2017, 1:30:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To nie żadna wtopa tylko taki mamy "poziom" ekstraklapy. Liga jest przepłacona, kopacze mierni co roku jest to samo w eliminacjach do pucharów więc nie wiem skąd zdziwienie niektórych.

Frekwencja - 21 lipca 2017, 1:48:20 - *.centertel.pl
Gdzie byli kibice Jagiellonii i Lecha? Jak przyjeżdża Legia to komplet publiczności, kilka dni przed spotkaniem bilety wyprzedane. Teraz najważniejsze mecze w europejskich pucharach a tu zaledwie pół stadionu w Białymstoku i Poznaniu. Wstyd

abc - 21 lipca 2017, 2:43:19 - *.dynamic.chello.pl
@majster: Sprawa jest podejrzana z tym Husejnovem, w 2017 roku też był zawieszany. Azerowie mogli się walnąć jak każdy, Legia też się walnęła z Celtikiem. Oprócz tego Husejnova trzeba też innych sprawdzić, czy któryś za kartki nie powinien pauzować z tamtego sezonu jeszcze. Kluby czasem zapominają o takich sprawach.

laki - 21 lipca 2017, 3:15:52 - *.customers.d1-online.com
BRAWO.jAgA.Tylko Górnik Zabrze

obiektywny - 21 lipca 2017, 3:38:34 - *.228.237.32
kto im w ogole pozwolil zagrac w pucharach? przeciez to kompromitacja, jak mozna przegrac z azjatami, rewanz powinnna zagrac lechia lub nastepna druzyna z tabeli. co za hanba!

gol@wp.pl - 21 lipca 2017, 3:58:44 - *.62.8.233
jako kibic Jagi mieszkający za granicą, który był na meczu - czuję się zażenowany poziomem tego spotkania i sposobem, w jaki odpadła Jagiellonia. Pierwsza bramka to jakaś parodia. Piłka odbiła się od obrońcy nóg i wturlała się do bramki. Przegrywać, przy takiej publice, o której Azerowie mogą tylko pomarzyć - to totalny wstyd!!! Wstyd, co Jagiellonia zagrała, totalna hańba i upokorzenie polskiej piłki. Byłem na meczu i Jagiellonia totalnie nie miała argumentów z przodu. Mamrot chyba z byka spadł, żeby powtarzać tę samą taktykę z pierwszego meczu, czytaj dzida na Sheridan'a, lag i tak w kółko. Poziom spotkania żenujący, pomimo ogromnej przewagi Jagiellonii w statystykach. Qabala w dwumeczu nic nie pokazała i to pokazuje, że fartem wślizgiwała się do tych grup. To są totalne no-name. Jagiellonia zagrała fatalnie w ofensywie, totalnie fatalnie. Nie mam słów, aby to opisać, jak tak można było beznadziejnie grać w ofensywie. Jagiellonia już powinna po pierwszym meczu wygrać co najmniej 1:3, ale te litewskie drewno - Novikovas - wszystko zepsuło. Wstyd i hańba odpadać w takim stylu z azerskimi zespołami. Nawet luksemburska ekipa wygrała 4:1 z Interem Baku wczoraj. Qabala nie miała by szans z jakimś lepszym przeciwnikiem, a to, co zagrała Jaga to czysta parodia futbolu i niemocy w grze - zarówno, a może i przede wszystkim - ofensywnej i obronnej.

futbolista - 21 lipca 2017, 4:05:47 - *.bois.qwest.net
ej,zazenowani kibole ! czy wy nie wiecie,ze sport,a pilka w szczegolnosci to luksus ? i nie wszedzie i nie wszystkich na to stac
[ to widac az za wyraznie na tle polskich i to wszystkich lig ! ]. to raz,
a dwa, to sport jest tylko rozrywka po trudach codziennosci i jest praktycznie nic ale to nic nie warty ! wiec nalezy go brac z przymrozeniem oczu i nie robic sobie z tego nie wiadomo co ?

Alleno - 21 lipca 2017, 4:08:28 - *.centertel.pl
Tydzień temu wszyscy śmiali się z Lecha, a chwalili Jagę, teraz na odwrót. Polska piłka osiągnęła poziom dna.

Gg - 21 lipca 2017, 4:17:25 - *.play-internet.pl
Brak Gorala i Jaga bezsilna.

edek - 21 lipca 2017, 4:21:13 - *.dynamic.mm.pl
Pan Mamrot nadaje sie do Wilkowyj

Piotr - 21 lipca 2017, 4:54:58 - *.146.168.83.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
I jaga miala byc mistrzem???wiekszego i gorszego dziada nie mogli trafic a i tak odpadli nigdy wiecej jagi w pucharach,dramat i kompromitacja.

lis - 21 lipca 2017, 5:10:40 - *.54.75.1
wstyd iżenada

guti@o2.pl - 21 lipca 2017, 5:15:01 - *.centertel.pl
Powinni mieć zakazał gry w pucharach. Niech jakaś następna drużyna za Jagą wskazuje automatyczniena ich miejsce.
I proponuję więcej "Novikovasów" w drużynie.

Lufthansa - 21 lipca 2017, 5:30:51 - *.229.249.104
Przegrać z kelnerami ale obiach. Ale cóż jakie miasto taki klub...

Feliksiak - 21 lipca 2017, 5:42:57 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@edek Do Wklkowyj to on nawet na ławeczkę na mamrota się nie kwalifikuje za duża konkurencja a on słaby jest podobnie jak jego Jaga.

kogut - 21 lipca 2017, 5:56:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak można grać w piłke bez napastników i pomocnika rozgrywającego.Kto rządzi tym klubem, zbieranina sponsorów którzy tylko czekają aby kogoś opylić za pare euro.

gol - 21 lipca 2017, 5:59:33 - *.62.8.233
Daleki jestem od wyciągania pochopnych wniosków. Jaga i tak lepiej spisała się w pucharach od takiej cracovii czy innego piasta. Nie łudzicie się chyba, że taka lechia Danzig czy Pogoń Stettin by się lepiej spisała od Jagi z Qabalą? Byłoby to samo. Czas po prostu pojąć, że Polska ma porąbaną ligę i co roku nowych przedstawicieli w pucharach, co jest bardzo szkodliwe dla Rankingu Krajowego Polski w Europie. Taki Azerbejdżan ma 2 solidne drużyny w pucharach, a my mamy tylko Legię. Lecha nie liczę, bo ten zespół również ma predyspozycję do różnego rodzaju blamaży i wpadek, co już wielokrotnie pokazywał. Jest tylko Legia, a taki Azerbejdżan ma niezłe Qarabag i Qabalę. Polska to dziwaczny kraj i nie potrafi uzbierać 4 solidnych ekip, które rokrocznie by z efektami reprezentowały nas w Europie, a tak co roku to są inne wynalazki, typu cracovia, piast, arka czy Jagiellonia.

Kris - 21 lipca 2017, 6:14:43 - *.play-internet.pl
Dzięki Bogu że nie zostali mistrzem bo w eliminacjach LM już dawno nie byłoby polskiej drużyny Do pucharów trzeba dorosnąć amatorzy z Podlasia. Uczcie się od Legii

Buk - 21 lipca 2017, 6:16:11 - *.3-1.cable.virginm.net
Jak zwykle wstydu narobili

snake - 21 lipca 2017, 6:33:52 - *.166.70.190
Gdzie jesteś BI - pisałeś, że terminarz ekstraklapy jest tak układany aby twój klubik miał pełny komfort w przygotowaniu do meczów pucharowych. I co to ? - twoja Jaga to jednak padlina - przypominam twoje określenie np. ZL.

Kibic - 21 lipca 2017, 6:34:10 - *.play-internet.pl
A kibice tacy pewni byli i juz czekali na Panatinajkos gdzie szanse oceniali na 50% hahaha

kawulok - 21 lipca 2017, 6:35:09 - *.centertel.pl
Nie ma Probierza, to kibole z Białego zapomnieli o: petardach pod oknami hotelu, w którym mieszkali zawodnicy Gabali, serpentynach, żeby zyskać na czasie no i o chłopcach do podawania piłek, żeby robili to coraz szybciej (wynik od 0:1 się nie zgadzał). No i co Jagulka? Tak się nadymałaś w lidze i pucharach, że aż p...ś z wielkim hukiem. Teraz masowa wyprzedaż i pozamiatane

hemp - 21 lipca 2017, 6:45:17 - *.internetia.net.pl
Brawo Jaga..teraz mozesz sie skupic na...walce o puchary..hehehh

K.s. - 21 lipca 2017, 6:46:01 - *.szczecinek.vectranet.pl
Biuro podróży do Grecji upadło?

Qlty - 21 lipca 2017, 6:51:26 - *.opera-mini.net (*.188.153.55)
Śmiejcie się z Legii... Brawo Jaga, czekamy na Amice

Franek - 21 lipca 2017, 7:19:56 - *.dynamic-ww-08.vectranet.pl
Tra la la la la la la... Hej Gabala! :-) Lech rybaków ograł, pastrze ograli Jage.

prawy - 21 lipca 2017, 7:22:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wstyd i hańba. Jaga powinna dostać dożywotni zakaz gry w pucharach. Lipiec się nie skończył a tych baranów już nie ma w LE. Na Białoruś z wami.

red - 21 lipca 2017, 7:23:35 - *.tktelekom.pl
Nic się nie stanęło, dziękujemy za wspaniałą walkę i doping kibiców! Przecież wiadomo, że mecz był sprzedany A tak na poważnie, za co te buraki dostają tyle floty skoro pasterze kóz jadą ich jak chłopców?

jjo - 21 lipca 2017, 7:30:46 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Jak popatrzycie na ranking UEFA krajowy to się okaże , że Azerowie są tuż za Polską. Mają 17 pkt Polska 19.125. Pisałem o tym pod artykułem o analizach i symulacjach by Jaga uważała. Szczerze ! To się spodziewałem tego. W ubiegłym sezonie dwie azerskie drużyny grały w grupach w LE w tym Gabala. Nie chcę nikogo usprawiedliwiać ale nasza liga słabnie, azerska dzięki kasie z ropy rośnie i za dwa lata będziemy oglądać w tabeli ich z tyłu. Mówiłem że wolałbym by Jaga zagrała z Niemcami niż z Azerami. Byłaby szansa że Niemcy nas zlekceważą. Swoją drogą to ja nie rozumiem jak można bronić wyniku 1-1 z pierwszego meczu. Co ten trener sobie myślał ? W każdym razie tak to wyglądał.

TUCZA - 21 lipca 2017, 7:31:52 - *.google.com (*.185.54.27)
Nic się nie stało, Jago nic się nie stało! Wszyscy mordy piłują i dalej kibicują!

Ruch jedyn - 21 lipca 2017, 7:35:45 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ale wstyd !!
Żenada
Jagiellonia nigdy więcej w Europie już !!!

red - 21 lipca 2017, 7:41:21 - *.tktelekom.pl
do jjo: tak jak mówisz kolego, już lepiej byłoby trafić na real lub barcę niż supermocnych azerów z gabali, strach pomyslec co zrobią za kilka lat w lidze mistrzow z juventusem albo bayernem - zakładam że 10-0 dla azerów w dwumeczach nie będzie niespodzianką ... czyli tak jak mówisz jaga przegrała z europejską potegą.

olimpic27 - 21 lipca 2017, 7:42:59 - *.212.gci-net.pl
Puchary są wyznacznikiem siły ligi.
A poziom naszej ligi się od kilku lat nie zmienia, obojętnie ile zespołów w niej gra i jakim systemem. W kolejnej rundzie odpadnie Arka (i ew. Lech), w czwartej odpadnie Lech (i ew. z LM Legia) do fazy grupowej awansuje Legia (LM lub LE).
Czyli nic nowego, poziom piłki klubowej w Polsce od lat w stagnacji. I tak cieszmy się, że nie jest gorzej, przecież na tym etapie mogła zostać tylko Arka

mg - 21 lipca 2017, 7:46:14 - *.um.pulawy.pl
Nie jestem wielkim kibicem Legii, ale na chwilę obecną tylko ona powinna grać w pucharach. Od paru lat nasze drużyny robią obciach w Europie. Z Arką (przepraszam kibiców Arki) będzie to samo. Stawiam na 2 mecze (obym się mylił).

Miki - 21 lipca 2017, 7:46:31 - *.197.120.109.threembb.co.uk
Za dużo obcokrajowców w jagiellonii jest.dac szanse dla polaków.

stary kibi - 21 lipca 2017, 7:47:52 - *.stroma.bial.pl
piłkarsko nasze drużyny są słabe ale w obrażaniu i wyzywaniu innych jesteśmy mistrzami świata
pozdrawiam znawców piłki nożnej

jjo - 21 lipca 2017, 7:50:12 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
do red. My Polacy mamy coś takiego że lekceważymy każdego i pogardzamy nim. Może Azerowie nie będą wygrywać z Realem po 10-0 ale będą wygrywać z polskimi drużynami. I już zaczynają to robić dość regularnie. Tobie przez gardło nie przedzie słowo Gratuluję przeciwnikowi , który był lepszy ale oczywiście zmieszasz z błotem polski klub. Twoja mentalność jest jak totalna opozycja - nie potrafisz przegrywać a zwycięzcę lepiej strolować albo stać z lampką pod sądem. Przegrałeś ? to się z tym pogódź a nie kopiesz z innej strony.

edek - 21 lipca 2017, 7:50:34 - *.135.202.67
UWaga: sprzedam dobrze zapowiadajacych sie piłkarzy, nie gramy juz w LE. czekamy na oferty

faflun - 21 lipca 2017, 8:02:19 - *.adsl.inetia.pl
Jaga to drużyna własnego podwórka.Zawsze przynosi wstyd Polskiej piłce na międzynarodowej arenie. Oby tylko w tym sezonie nie załapała się do pucharów.

holek - 21 lipca 2017, 8:07:03 - *.101.79.148
Jaga przynajmniej coś tam do rankingu uciułała. Poza tym, odpaść z zespołem, który 2 razy pod rzad robił awans do Fazy Grupowej LE to żaden wstyd i kompromitacja. Można mówić, że byli fatalni w ofensywie (bo byli), ale to nadal nie jest kompromitacja.
Jeżeli Jaga przyniosła wstyd Polsce, to co zrobiły przed rokiem Craxa i Piast, które zdobyły - kolejno - 0 punktów i 0,125 do rankingu, podczas gdy Jaga zdobyła 0,625, co na polskie warunki już jest okey wynkiem ? Odpowiedzcie sobie sami.
Grałaby lechia, grałaby Pogoń i byłoby to samo. Problemem jest wystawianie różnych drużyn co roku. Jak już powiedziałem - mamy porąbaną ligę. Każdy spina tyłek na Legię, a z pucharów odpadają już w lipcu, bo liga jest najważniejsza i tylko to się liczy. :]

eRKa - 21 lipca 2017, 8:24:06 - *.179.218.138.static.3s.pl
Lechowi się udało prześlizgnąć, Jadze już nie.
Jaga tyle mówiła, żeby zagrać na zero z tyłu a straciła bramkę z pierwszej i jednej akcji Azerów.
Kolejny raz pokonują nas Azerowie i to nie byle kogo bo wicemistrza kraju. To pokazuje, że nasza piłka klubowa stoi w miejscu.
Dopóki nie podniesiemy poziomu naszej ekstraklapy dopóty będziemy opłakiwać nasze drużyny w rundach przedwstępnych.
Śmiem twierdzić, że gdyby dziś Jaga (i inne kluby ekstraklasy) miała budżet Legii to Azerów odprawili by z kwitkiem. Legia z budżetem Ajaxu mogła by dojść nawet do finału LE tak jak i on.
Ja osobiście jestem za jak najszybszym zmniejszeniem liczby drużyn w ekstraklasie do 12 i niech tam gra śmietanka, która prezentuje jakiś poziom.
Ten sam budżet będzie rozdzielony na mniejszą liczbę drużyn przez co każda będzie miała więcej pieniędzy. Również ta sama ilość sponsorów będzie rozdzielona na mniejsza liczbę drużyn.
Z przerażeniem natomiast słyszę o propozycjach jeszcze zwiększenia liczby drużyn o kolejne dwie słabe z I ligi co da efekt dokładnie odwrotny.
Jak słyszę stwierdzenie "no bo przecież jesteśmy prawie 40 milionowym krajem" to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera. Ludzie - to tak nie działa - gdyby tak to działało to Rosja musiała by mieć 40 drużyn w najwyższej lidze.
Jeśli o mnie chodzi to w ekstraklasie mają grać tylko te drużyny które trzymają odpowiedni poziom bo reszta się tam nie nadaje, nawet gdyby miało ich być tylko 5.

amaral - 21 lipca 2017, 8:27:53 - *.179.139.118
Trala la Qabala! Bach bach Karabach! niestety nasz futbol nadal jest na peryferiach. mozemy tylko ogladac kopanie sie miedzy soba slabych druzyn.

piorek - 21 lipca 2017, 8:30:28 - *.146.137.95.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Kompromitacja!!! Zero ambicji, wstydu i honoru.

probierz - 21 lipca 2017, 8:34:45 - *.adsl.inetia.pl
po co wam ten wicemistrz był
wstyd tylko i problemy bo teraz jeszcze z ligi spadniecie
jak sie nie ma kadry i infrastruktury na lige polską to gdzie do Europy sie pchać
wynocha na podlasie i tam sobie u Pan Boga za miedza piłęczke kopać
żenada

piotrek - 21 lipca 2017, 8:41:40 - *.dynamic.mm.pl
chyba czas najwyzszy zaczac stawiac na naszych mlodych a nie zagraniczne dziadostwo ktoremu sie nie chce grac 2 meczy w tygodniu najgorszym zawodnikiem byli wczoraj romanchuk pospisil gilerme a sheridan raptem po miesiacu zapomnial jak sie pilke przyjmuje a najlepsi mystkowski szkoda ze kolejny polak z kontuzja i najstarszy grzyb pokazal co to jest charakter i ambicja na boisku dla mnie kilku grajkom bardzo zalezalo zeby odpasc czyli wyprzedaz tylko panie kulesza mamrot to nie probierz on panu ze zwyklych sredniakow kozakow typu gajos pazdan czy teraz frankowski goralski nie stworzy,druzyna zapomniala jak bramki strzelac i odpasc z takimi asami to jednak wstyd

rob_sad - 21 lipca 2017, 8:44:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przegrali z klubem który przez ostatnie 2 lata dochodził do grupy LE bez rozstawień. To był silny przeciwnik !!! Jagielonia nie była tu faworytem.

amaral - 21 lipca 2017, 8:50:06 - *.179.139.118
nawet jakby to byla Barcelona, to z taka grą jaką pokazała Qabala to po prostu był słabiuteńki przeciwnik. Nie grali kompletnie nic, a i tak byli lepsi od naszych. Smutne to jest, ale co roku to samo. Z Omonią też wtedy odpadli chociaż Cypryjczycy nie grali kompletnie nic.

Pielgrzym - 21 lipca 2017, 8:51:08 - *.adsl.inetia.pl
Jedyna ocena HAŃBA.

Legionista - 21 lipca 2017, 8:52:27 - *.play-internet.pl
Szkoda, bo po pierwszym meczu, po fajnej grze Jaga wydawala sie byc faworytem...nie to ze Wam kibicuje, ale jak byscie sie w pucharach troche bardziej pomeczyli....to w lidze byloby ciezej ......na ta chwile w rankingu klubowym UEFA...Arka Gdynia Was łyknęła bez gry.....co roku to samo....wlasnie dlatego gramy od pierwszych rund....sama Legia rankingu nie ogarnie

Jac - 21 lipca 2017, 9:06:15 - *.expressnet.pl
Jaga zdobyła puchar lipca !!!
Jeszcze dobrze nie zaczęli a już zmarnowali rok pracy !!Nie mamy jeszcze połowy wakacji a już po europucharach w Białymstoku. Jaki poziom prezentuje wicemistrz Polski wczoraj widzieliśmy i jeszcze raz kolejna kompromitacja....

lord - 21 lipca 2017, 9:12:01 - *.dynamic.chello.pl
Niestety mentalnie niedorosli do gry w pucharach, szkoda bo była w zasięgu 3 runda.
Teraz liga i oby tam się udało życie po życiu Michała...Pozdro dla normalnych.
Czarek nie wyprzedawaj ekipy.

lopez - 21 lipca 2017, 9:17:51 - *.dynamic.chello.pl
Panie Sheridan,co Pan tam jeszcze robi?

bolekndm - 21 lipca 2017, 9:18:24 - *.239.254.78
Hahaha moralny Mistrz Polski. W pucharach tylko Legia, reszta to dno i 100m mułu.

mati - 21 lipca 2017, 9:22:54 - *.aster.pl (*.16.6.135)
Ludzie ochłońcie !!! budżet Jagi na cały sezon to ok 20 mln zł, czyli całe 5 mln euro, więc czego wy oczekujecie ? poza tym na boisku nie było 2 najwazniejszych zawodników poprzedniego sezonu, do tego 2 środkowych pomocników: Vasiljewa i Góralskiego, co było widać, totalny chaos w środku boiska. jedyne polskie drużyny, które mogą powalczyć o fazę grupową europejskich pucharów to w tej chwili Legia, Lech i Lechia. Taka jest ta nasza szara polska rzeczywistość (demokracja).

bugger - 21 lipca 2017, 9:28:49 - *.243.172.190
Hehe Jagiellonia się nie skompromitowała, bo odpadła z zespołem, który 2x z rzędu dochodził do grupy LE, więc gdzie wy widzicie wstyd i blamaż?
Blamaż to dopiero by był, jakby Lech odpadł z 5. zespołem norweskiej ligi, który zawsze odpada w 1, 2 rundzie QLE i traci 10 pkt. straty do słabego Rosenborg'a, który w el. LM, dopiero po dogrywce wyrzucił pół-amatorów z irlandzkiego Dundalk.

kibic - 21 lipca 2017, 9:31:31 - *.dynamic-ww-09.vectranet.pl
Kibice-spokojnie.Jagiellonia gdy dowiedziała się ,że w przypadku awansu będzie grała z Panathinaikosem Ateny,to odpuściła mecz co było widać.W Grecji to by była kompromitacja !!!!

bru - 21 lipca 2017, 9:32:13 - *.static.tvk.wroc.pl
Apeluje do działaczy Jagielloni,jeśli uda Wam się jeszcze kiedykolwiek awansować do europucharów po prostu wycofajcie drużynę.To żaden wstyd a odpadać za każdym razem w beznadziejnym stylu to kompromitacja naszej ligi.

Julek - 21 lipca 2017, 9:32:34 - *.play-internet.pl
Całe szczęście że Jagiellonia nie została mistrzem Polski

Franco - 21 lipca 2017, 9:37:39 - *.122.174.185-rev.hti.pl
W pierwszej rundzie pyknęli Dynamo ;), więc o co chodzi ? Wstydu nie przynieśli.

red - 21 lipca 2017, 9:40:55 - *.zgora.dialog.net.pl
do jjo. Lekceważę nie każdego, tylko tych polskich ligowych kopaczy. Dlaczego? Bo nie mogę znieść, że goście zarabiają ogromną kasę, niewspółmierną do prezentowanych umiejętności, podczas gdy ludzie uczciwie pracujący zarabiają 1/10 tego. W weekendy noszą się z bogactwem jeżdżąc "mietkami" i "bejcami", a po galeriach prowadzając pod pachami lachony.
Pod drugie osobiscie trenuję grupę utalentowanych dzieci (tenis stołowy), które pracują sumiennie od świtu do nocy, jeżdżą na ciężkie obozy sportowe, ale przynajmniej mam satysfakcję, że na turniejach międzynarodowych w Belgii, Niemczech i Austrii ogrywają rówieśników europejskich. Kiedy przyjezdzam na taki turniej to od razu widzę u zagranicznych trenerów szacun, że znowu przywiozłem silną ekipę z Polski. I z tego jestem dumny, także wtedy kiedy Szwedzi, Francuzi albo Niemcy podchodzą do moich chłopaków z prośbą przed meczem, aby się z nimi się rozgrzali ...
Patrząc na grę naszych drużyn w Europie, niedługo kluby z San Marino albo Walii będą się modlić przed losowaniem żeby trafić na Polaczków, niż rywala z Armenii albo Estonii.
A Gabali nie będę gratulować, bo nie ma czego. Sami grali miernotę, ale to wystarczyło na naszych cieniasów. Pogodziłem się już parę lat wstecz, że ostatnie dobre polskie granie w pucharach to była Dyskobolia, Wisła (mecze z Parmą i Saragossą) oraz Widzew i Legia w połowie lat 90-tych w LM...

Bromcik - 21 lipca 2017, 9:43:13 - *.243.172.190
No i dołożyć do tego należy plagę kontuzji w Jadze. Tylu podstawowych graczy z zeszłego sezonu kontuzjowanych ... + zmiana trenera + strata najlepszego gracza, serca drużyny - Vassiljev'a... Za dużo tych negatywnych czynników się zbiegło w jednym czasu, a mimo to Jaga ładnie grała i zdominowała Qabalę w dwumeczu. Gdyby była bardziej skuteczna - to awansowałaby, nawet pomimo tych wszystkich negatywnych czynników, które niestety nawiedziły zespół z Podlasia.
Góralski to król środka pola. Frankowski to 70% siły ofensywnej. Vasslijev to było 100% siły ofensywnej. Tomasik najlepszy lewy obrońca ligi. Mało osłabień było ? Do tego niezgrany Pospisil. Za dużo, zdecydowanie za dużo tych kontuzji i zmian nastąpiło w Białymstoku. Szkoda, bo fajne mecze by były z Panathinaikos'em w Atenach i w Białym.

Daniel - 21 lipca 2017, 9:44:41 - *.20-1.cable.virginm.net
Nie chce wiecej by te miernoty z Bialegostoku reprezentowali polski futbol w pucharach. Nie potrafia wyeliminowac zadnego zespolu, ktory nie bylby zlozony z samych piekarzy, stolarzy, pracownikow bankowych czy studentow amatorsko kopiacych pilke po pracy. Mozna byloby ich czesciowo usprawiedliwic, gdyby stawiali na mlodych Polakow. Jednak sprowadzaja zagraniczny szrot i placa im ciezka kase, jakiej nigdzie by nie otrzymali. To tak jakby komus w Bialymstoku proponowac zamiatanie ulic za np. 15 tys. zl na miesiac.

adam - 21 lipca 2017, 9:44:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i bardzo dobrze. Lepiej odpaść z przeciętnym (ale wcale nie słabym!) klubem z Azerbejdżanu, niż dostać wciry od Panathinaikosu. Przecież to by było z 0:5 pewnie, a tak Qabala wcale nie stoi na straconej pozycji.

amaral - 21 lipca 2017, 9:46:20 - *.179.139.118
To jest prawda ze piłkarze często zarabiają fortunę, nie umiejąc przy tym grać, a kluby pobierają kasę z miast czyli od nas. To nie jest fair. Jesli ktos chce płacić takim zawodnikom coś więcej niz 500 zł stypendium, to niech płaci z własnej kasy. A nie, pobiera dotacje milionowe z miasta po to by potem byle kopacz zarabiał po 50 tys miesiecznie.

BastiFanta - 21 lipca 2017, 9:48:44 - *.dynamic.mm.pl
Serio co niektórzy szukają usprawiedliwienia - bo grali w grupie? Jaj nie macie? Sami defetyści i poddani! Jakich oni mają piłkarzy? na pewno nie silniejszych od przecietnej polskiej drużyny. Z tamtego zespołu odeszło pół składu. Poza Pospisilem i Swiderskim w 2 połowie to NIKT nie potrafi piłki przytrzymać. Sheridan, Romanchuk to wozy z węglem. Stoperzy tylko laga, zero wprowadzenia piłki do gry, dopiero ten Czech podchodził pod nich i operował piłką. A jak ma być dobrze jak taki nieudacznik jak Novikovas jest na boisku??? Wolne w mur (w Białym i w Azer), rożne na 1 obrońcę, dośrodkowania w ręce bramkarza, aut bramkowy, panu Bogu w okno. Ten Novikovas to najwyżej poziom II=III ligi. Wstyd, bo nikt nie walczył, no ale grali prawie sami obcokrajowcy... to sobie odpowiedzcie, czy oni liczą siano czy będą umierać za klub?

Leo - 21 lipca 2017, 9:50:26 - *.ssp.dialog.net.pl
Do vb. Nie ma przecież takiego klubu jak Chrobry Chorzów.Chodziło przecież o Chrobry Gorzów.

enKage - 21 lipca 2017, 10:05:53 - *.toya.net.pl
Polska szkoła trenerska: mamy plan A, który zadziała. Jeśli nie działa, co widac już w 20. minucie, to gramy dalej planem A, bo nie mamy żadnego planu rezerwowego, o planie C nawet nie mówiąc. Jesli w 60. minucie dalej widać, że plan A się nie sprawdza, to gramy dalej planem A bo innego nie mamy. Można wprowadzic napadziorów, ale tego planu nie opracowaliśmy, więc wejdą na ostatnie 5 minut, żeby nie było, że "nie próbowaliśmy".
Niestety dotyczy to 99% polskich drużyn z polską szkoła trenerską. A nastepnie ci piłkarze różnych nacji, co sie nie sprawdzali w polskich zespołach i grzali ławę, wyjeżdżają do mistrza Białorusi, Azerbejdżanu i inszej egzotyki piłkarskiej, gdzie nagle sie okazuje że potrafią grać i golą naszych rodzimych ogórów w pucharach. I tak od lat.

paw - 21 lipca 2017, 10:16:59 - *.dynamic.kabel-deutschland.de
W końcu komentują ludzie którzy chcą wyrazić swoje zdanie a nie hejterzy i znawcy...
Więc też zabiorę głos... Więc moim zdaniem mecz został przegrany przez Sheridana.... Obserwowałem co ten człowiek robi przez cały mecz 2 dobre podania nic więcej... domagał się piłki a jak ją miał to od razu trafił... z takim "szybkim" i "zdolnym" napastnikiem to aż ciężko się patrzy jak się pomocnicy starają ile mogą ale każdą piłkę traci Sheridan... Mam nadzieję, że klub kupi kogoś na atak bo w tej sytuacji jest tragicznie....

ja - 21 lipca 2017, 10:17:55 - *.play-internet.pl
@Soviet
bo u nas za dużo jest złodziej i kombinatorów z postkomuny którzy nauczyli się wygodnego życia i trzymają rozwój tego kraju, gdyby nie to już dawno dogonilibyśmy rozwojem kraje europy zachodniej które się cofają w rozwoju i chcą żebyśmy brali z nich przykład

Jaaga - 21 lipca 2017, 10:23:52 - *.IP.cloudmosa.com (*.64.32.217)
Jak się odwołają do KofiBanana to jest szansa awansu.

Knur - 21 lipca 2017, 10:56:06 - *.play-internet.pl
Dziś mówili w radio że Jaga się odwoła bo w drużynie azerskiej zagrał ileś minut nie uprawniony zawodnik.Decyzja zapadnie w piątek przy zielonym stole.

edek - 21 lipca 2017, 11:01:16 - *.135.202.67
Łukasz Sekulski, Guilerme, Burliga z całym szacunkiem to poziom 1 ligi polskiej a nie LE. nie dziwmy sie wiec, ze jest jak jest...

ElKondor - 21 lipca 2017, 11:20:25 - *.218.70.241
Czego się spodziewać jak z takiego klubu jak Jagiellonia wszyscy zdolni tylko patrzą jak uciekać jak zresztą z wszystkich polskich klubów. W 1 składzie Jagi wczoraj 4 polaków i reszta zakalce z 3-go świata piłkarskiego. Tak wygląda cała polska liga. Dopóki nie nauczymy się zatrzymywać w kraju dobrych graczy, jeśli kogoś sprowadzać zza granicy to nie ciamajdów z krańców Europy i Świata, ewentualnie pulpetów z 10-kilową nadwagą co przez rok piłki nie kopali i jak sobie przypomną jak to się robi od razu znikają to sorry ale nie ma co się dziwić że nas Azerowie i inni Kazachowie leją.
P.S. Zobaczycie niedługo co Astana zrobi z Legią.

Ja - 21 lipca 2017, 11:45:11 - *.centertel.pl
I po temacie po co nam takie kluby w pucharach

spec - 21 lipca 2017, 12:13:09 - *.koba.pl
Serio Jaga się odwołała, bo podobno klub to sprawdzał i transfermarkt ma nieaktualne info

×3r0 - 21 lipca 2017, 13:07:40 - *.centertel.pl
jak mozna bylo przywiezc dobry wynik zciezkiego terenu a potem przegrać u siebie 0:2 z dużyną ktora na wyjazdach jest cienka jak barszcz? :-\

abc - 21 lipca 2017, 13:21:22 - *.dynamic.chello.pl
A możecie podać info, gdzie jest podane, że Jaga się odwołała? Chyba podstawy są, ale nie śledziłem tego tak dokładnie, poza tym Huseynovem innych zawodników nie sprawdzałem. Mecz z Panathinaikosem już w czwartek więc sprawa musi być chyba rozstrzygnięta do poniedziałku max. Pozdrawiam

poldek - 21 lipca 2017, 13:24:57 - *.static.ip.netia.com.pl
Brawo Kulesza za zatrudnienie MAMROTA on lepszy od wina w serialu Ranczo.

he-man - 21 lipca 2017, 13:26:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak bb Probierz był nadal trenerem to by daleko zaszli. Niestety ponownie wprowadził Jagę do pucharów i zwiał. A ten trener od początku usprawiedliwiał ewentualne odpadnięcie. Oby LEch i Legia zaszły jak najdalej. Z Arka będzie taka sama historia

Ice - 21 lipca 2017, 13:33:47 - *.dynamic.chello.pl
Najgorsze jest to że to co zagrała w tym dwumeczu[a zwłaszcza w Białymstoku] Qəbələ to był kompletny piach, a i tak wystarczyło na przedstawiciela Ekstraklasy ... i to tego przedstawiciela Ekstraklasy, który długo przewodził tabeli w poprzednim sezonie i o mały włos nie zdobył mistrzostwa. To jest totalny dramat! Polska piłka klubowa jest niemal na samym dnie, a oprócz Legii wszystkich mógłby obsadzić obok klubów z Wysp Owczych, San Marino, Gibraltaru, które równie szybko kończą przygodę z pucharami ... Przykre.

rusek - 21 lipca 2017, 13:59:15 - *.125.153.39
wstyd i chańba mamrot wypad

abc - 21 lipca 2017, 13:59:33 - *.dynamic.chello.pl
@Knur: w którym radio była mowa o odwołaniu Jagielloni? To pewne info?

amaral - 21 lipca 2017, 14:13:07 - *.179.139.118
To prawda, że gdyby ta Qabala grała naprawdę coś, to i odpaść można po walce i emocjach. A tutaj... rywal nie grał nic, a gospodarze tym bardziej. Żałośnie to wyglądało niestety. U mnie na orliku jest więcej gry walki i umiejętności.

Golbi - 21 lipca 2017, 14:21:06 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
jaga cinka
Tylko że Inter Baku jest 207 w rankingu a Gabala 144 (wyżej od Utrechtu, Trencina czy Żalgrisu Wilno, Rosenborga, Dundalku) i była dwukrotnie w fazie grupowej LE.
PS.Legia nie przejdzie Astany

eryk - 21 lipca 2017, 14:24:20 - *.tktelekom.pl
Ekstraklasa to chyba najbardziej przepłacana liga piłkarska na świecie! A jeszcze tym pseudo grajkom dalej jest mało i tylko rozglądają się gdzie tu za granicą pogrzać ławę za kilka srebrników więcej. To już lepiej popatrzeć na ligi amatorskie gdzie chociaż jest pasja, zaangażowanie, walka niż na tą zabawę niby pseudo profesjonalną ligę. A potem przyjeżdżają przedstawiciele lig cypryjskich, azerskich, kazachskich i weryfikują rzeczywistość wywalając taką Jagiellonię z pucharów !!! A przecież dawniej ligi w tych krajach były o wiele słabsze od Ekstraklasy. To więc tylko pokazuje że tam rośnie poziom piłkarski, a u nas stoi w miejscu lub spada.

@rti - 21 lipca 2017, 14:29:00 - *.centertel.pl
A za chwilę kolejne porażki Arki, Lecha i męczarnie Legii z midtrzem ... Kazachstanu. Oto siła naszej EkstraKLAPY!

Do Redakcj - 21 lipca 2017, 14:29:29 - *.dynamic.chello.pl
Bardzo proszę o potwierdzenie lub zdementowanie pogłosek, czy Jagiellonia wniosła do UEFA odwołanie z powodu występu w drużynie azerskiej nieuprawnionego zawodnika? Bardzo interesuje mnie ten temat, a nigdzie nie mogę znaleźć informacji, czy to prawda oraz czy możliwe jest uzyskanie ewentualnego walkoweru przez naszą drużynę. Z góry dziękuję.

majster - 21 lipca 2017, 14:34:24 - *.play-internet.pl
Tam rośnie poziom piłkarski dzięki ropie, w składzie intera baku w większości grają Azerowie temu są slabi, ale juz gabala i karabach to inna bajka

xyz - 21 lipca 2017, 14:42:49 - *.centertel.pl
Nie rozumiem czego się po Jagiellonii spodziewano - może remis na wyjeździe był prognostykiem,że może się uda ale to Gabala grała dwa razy w fazie grupowej i od razu każdy ogarnięty ich upatrywał w roli faworyta - to nie jest kompromitacja że przegrali...reprezentacja to nie kluby. Każdy wybijający się ligowiec ucieka za granicę i repra jest mocna a u Nas zostają słabsi i przegrywamy z azerbejdżanem. Lech z Utrechtem powinien sobie poradzić bo to nie jest czołówka Eredivisie,Legia z Astaną wg mnie ma szanse o ile nie pogrąży się na wyjeździe na bardzo trudnym terenie to u siebie sobie poradzą,Arka z Midtjylland szans jakichkolwiek brak

maikel22 - 21 lipca 2017, 15:52:04 - *.net.hlg.com.pl
Sialala Gabala

gool - 21 lipca 2017, 16:04:16 - *.play-internet.pl
Wynik pokazuje aby nie powiększać ekstraklasy a przeciwnie zmniejszyć do 12 zespołów, bo za parę lat nasze kluby będą odpadać zespołami San Marino lub z klubami Kosowa.

Lędzic - 21 lipca 2017, 17:04:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z wikipedii: Kapitan FK Gabala Cavid Hüseynov w sierpniu 2015 był jednym z sześciu aresztowanych w związku ze śmiercią dziennikarza Rasima Alijewa, który krytykował gracza na Facebooku po meczu Ligi Europy przeciwko Apollonowi Limassol 6 sierpnia 2015. W dniu 31 maja 2016 sąd uznał go za współwinnego morderstwa oraz zatajania informacji o przestępstwie i skazał na cztery lata więzienia.
W sezonie 16-17 Hüseynov nie wystąpił w żadnym z 14 meczów Gabali w LE. Do ligi azerskiej wrócił w październiku 2016.
Uniewinniony? Zawiasy? Czy w rozgrywkach UEFA mogą występować prawomocnie skazani?

aro - 21 lipca 2017, 17:11:10 - *.57.136.195.intelly.pl
nigdy więcej sliedzi w pucharach!!!

Gatecrashe - 21 lipca 2017, 17:21:59 - *.cheeloo.net
I tak z Panathinaikosem byli bez szans, więc lepiej że już nie grają. A swoją drogą pokazuje to poziom naszych czołowych drużyn. Lepiej, aby Polska miała tylko 2 miejsca w LE, bo kompletnie nie ma na tylu drużyn, które mogłyby powalczyć o fazę grupową.

Arek - 21 lipca 2017, 17:25:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale syf. Tamci zdychali już od jakiejś 50 minuty, a ci jeszcze dali się im skontrować i zamiast wyrównać i dobić, to jeszcze stracili. Jak dla mnie nie jest wstyd, że przegrali z Azerami, bo nie oni pierwsi, ale że przegrali ze zdechlakami, co nie mieli już siły biegać. I pomyśleć, że to coś się na mistrza pchało. To by dopiero była polewa. A teraz nie pozostaje mi nic innego tylko pier...ć mamrota. Zawsze to pocieszenie jakieś. W lidze im nie kibicuję, ale chciałem tego meczu z Panathinaikosem. A tu nic i pajace tylko na Legię będą się spinać, czyli standard.

abc - 21 lipca 2017, 17:35:02 - *.dynamic.chello.pl
@Lędzic:
Z regulacji UEFA:
"Article 27 Forfeit
1 If a match cannot take place or cannot be played in full, the member association or
club responsible forfeits the match.
2 A match is declared forfeit if a player who has been suspended following a
disciplinary decision participates in the match.
3 A match may be declared forfeit if a player who is ineligible under the regulations
of the competition concerned participates in the match, as long as the opposing
team files a protest.
4 The consequences of a match being declared forfeit are as follows:
a. the team forfeiting the match is deemed to have lost 3-0 (5-0 in futsal
competitions), unless the actual result is less favourable to the member
association or club at fault, in which case that result stands;
b. if necessary, the UEFA administration amends the member association or club’s
ranking in the relevant competition accordingly.
5 If a match is declared forfeit, offences committed during the match remain
punishable. "
Pytanie tylko, czy Jagiellonia rzeczywiście złożyła protest. Tego się nigdzie nie mogę dowiedzieć. Może trzymają w tajemnicy...

lolo - 21 lipca 2017, 17:43:24 - *.228.229.28
Opowiem wam dowcip, usłyszane gdzieś na Białorusi, chyba Białystok. ok leci tak: Jaga w pucharach!!!
hehehehehe

probierzcz - 21 lipca 2017, 18:40:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ty chciałeś mistrza dla tych petałów?!! Jeczałeś na system rozgrywek itd.. Jak cudem jaga znajdzie się znów na pudle niech odda miejsce w pucharach klubowi z jajami.

jakatoib - 21 lipca 2017, 18:43:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Żółto-czerwoni? Złocisto-krwiści?!! Raczej jajeczno-buraczani.

flx - 21 lipca 2017, 19:04:02 - *.dynamic.chello.pl
@xyz - 21 lipca 2017, 14:42:49 ,
ale jak ta Gabala zagrała? Jagiellonia miała więcej z gry w tym dwumeczu tylko ewidentnie brakło umiejętności, zaangażowania, treningu...

LEON - 21 lipca 2017, 19:20:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nadzieja była mizerna szkoda

Jk - 21 lipca 2017, 21:57:01 - *.play-internet.pl
Delikatnie mowiac dali d.py

Klakier - 22 lipca 2017, 0:20:53 - *.8.75.194.dyn.plus.net
Glasgow Rangers, Galatasaray Istambuł, Jagiellonia Białystok. .śmietanka i tuzy futbolu już za burtą statku o nazwie Liga Europy.. tak dumnie to brzmi.. i nawet jeśli prawda jest to, że jakiś azer był nieuprawniony do gry, to z całego serca liczę na to że UEFA to oleje i nie będzie mowy o żadnym walkowerze.. jagiellonia, jej władze i całe miasto Białystok na to nie zasługują. . W dupie mają piłkę, liczy się tylko forsa.. lotniska nie ma i nie będzie, unia hajs już na to dawno temu dała, ale pieniądze zostały przeznaczone na coś innego, to samo z bazą treningowa.. hajs za dragowskiego by wystarczyl, ale władze Jagi wolały na wakacje polecieć i w budowę hoteli zainwestować. . Amatorka i nic więcej i mówię to jako wierny kibic Jagiellonii z 20sto letnim bagażem doświadczeń na tym szlaku.. wolę derby z Łomża albo Wigrami w 2 lidze niż farmazon grany w LE

xl - 22 lipca 2017, 6:03:32 - *.play-internet.pl
Przegrali z pasterzami.Błysnęli w Europie!

Kojot - 22 lipca 2017, 22:51:44 - *.tel.tkb.net.pl
Kolejny raz Jaga sie szmaci w pucharach... Wstyd i hanba...

roman - 23 lipca 2017, 10:30:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już za pare dni Arka się skompromituje z duńczykami i wszyscy zapomną o Jadze. Naturalna kolej rzeczy, jak co roku w naszym grajdołku hahahahaha

Mamrotnie - 23 lipca 2017, 10:46:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Pocieszmy sie....odpadla tez Galatasaray,no ale z drugiej strony niejaki klub Fola z Luksemburga pokazal jak "mocne" sa kluby azerskie gromionc Inter Baku 4:1 i awansujonc dalej, Jago wstyd mimo wszystko!!!

Mamrotnie - 23 lipca 2017, 11:16:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Pocieszmy sie....odpadla tez Galatasaray,no ale z drugiej strony niejaki klub Fola z Luksemburga pokazal jak "mocne" sa kluby azerskie gromionc Inter Baku 4:1 i awansujonc dalej, Jago wstyd mimo wszystko!!!

gty789 - 23 lipca 2017, 12:52:53 - *.dynamic.chello.pl
wstyd i po wstydzie aby wiedziec co to jest wstyd trza miec honor i ambiche

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas