[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


15 lutego 2018, 20:51:13 - dyrovski
LE: Debiut Jakuba Świerczoka w Łudogorcu

Jakub Świerczok zadebiutował w barwach bułgarskiego Łudogorca Razgrad w przegranym u siebie 0-3 (0-1) pierwszym meczu 1/16 finału Ligi Europy z włoskim AC Milan. 25-letni napastnik rozegrał całą pierwszą połowę, a w przerwie zmienił go Wánderson.

15 lutego 2018, 19:00 - Razgrad (Łudogorec Arena)
Łudogorec Razgrad 0-3 AC Milan
Patrick Cutrone 45, Ricardo Rodríguez 64 (k), Fabio Borini 90

żółte kartki: Jody Lukoki - Ignazio Abate.

sędziował: Milorad Mažić (Serbia).
widzów: 7887.

Całe spotkanie na ławce rezerwowych gospodarzy spędził Jacek Góralski. Rewanż zostanie rozegrany 22 lutego o godz. 21:05 w Mediolanie, zaś losowanie 1/8 finału odbędzie się dzień później o godz. 13:00 w szwajcarskim Nyonie.

Liga Europy 2017/2018

Boa - 15 lutego 2018, 20:54:32 - *.itsa.net.pl
No to ci którzy pisali, że to świetny ruch Świerczoka, bo chociażby z Milanem w Europie będzie grał, a nie kopał się po Niecieczach. No to zagrał, a właściwie pobiegał przez 45 minut, piłki nie dotknął i zalczył zjazd do bazy. 0-3, rewanż na SS formalnością, a Świerczokowi pozostanie bieganie po bułgarskich pastwiskach. Super ruch ze strony Kołakowskiego, ale pieniądze na pewno się zgadzają.

Japetto - 15 lutego 2018, 20:55:03 - *.centertel.pl
Druga połowa zdecydowanie lepsza niż pierwsza. Na początku trema dała znać... ale w drugiej połowie tremy nie było już widać zupełnie

Borubar - 15 lutego 2018, 20:55:17 - *.146.102.24.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Gdyby przyszedł do Szczecina, to by stworzyli z Rasmussenem atak "postrach ligi. Niestety wybrał inaczej i trzeba życzyć mu powodzenia w Bułgarii. Chłopak ma szansę pojechać na Mundial i na pewno nie jest na straconej pozycji. Żeby tylko Nawałka przedwcześnie go nie skreślił .

Hw - 15 lutego 2018, 20:57:38 - *.10.208.122
Robią chłopacy kariery jeden po 45 minutach wentka drugi nawet dupska z ławki nie podniósł

do boa - 15 lutego 2018, 20:58:00 - *.dynamic.mm.pl
A ty jak byś miał do wyboru biegać po bułgarskich pastwiskach za wiekszą kase niż w Polsce i jeszcze grać regularnie w pucharach to co byś wybrał? Polskie pastwiska?

pasterz - 15 lutego 2018, 21:01:31 - *.kielce.vectranet.pl
cytujac klasyka, swierczok pokazal niewiele (przestraszyl sie Donnarummy raz), zeby nie powiedziec nic

yournal - 15 lutego 2018, 21:04:49 - *.adsl.inetia.pl
To sie pan Góralski nagral w tym Ludogorcu. Na tak ważny mecz z Milanem nie wychodzi nawet na minutę. Niesamowity rozwój zrobi w tym klubie widzę MASAKRA!

janek - 15 lutego 2018, 21:11:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kuba wyglądał na bardzo niezgranego z drużyną. Murzynek z prawego skrzydła pokrzykiwał na niego co rusz. Nie ruszał do presingu w tempo i średnio ustawiał się na boisku.

Piter - 15 lutego 2018, 21:12:30 - *.dynamic.chello.pl
A może trzeba sobie najpierw przypomnieć gdzie ten chłopak był rok temu ,a nie zaraz krytykować zawodnika zaraz na początku sezonu,w nowym otoczeniu i z rywalem grającym na codzień o trzy półki wyżej.Pozdrawiam.

Boa - 15 lutego 2018, 21:26:04 - *.itsa.net.pl
Wolałbym dograć sezon na polskich pastwiskach, powalczyć o wyjazd na MŚ, a latem rozejrzeć sie za nowym klubem, niekoniecznie w najbiedniejszym państwie Europy.

klocuch - 15 lutego 2018, 21:37:35 - *.free.aero2.net.pl
trener i koledzy chwalili go po meczu, bo mało wody z bojlera zużył pod prysznicem, także cała drużyna dała radę się bez nerwów okąpać

KCH - 15 lutego 2018, 22:01:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jepetto, dobre
A tak na poważnie to słabo to wyglądało skoro był pierwszym do zmiany. Grunt że kasa się zgadza, więc Kuba zadowolony a promujący się wszędzie Kołaczek chyba jeszcze bardziej - z ubitego interesu.
Nasza liga jest co prawda cienka sportowo, ale Świerczokowi trochę współczuję ze sportowego punktu widzenia, że po odbębnieniu występu na San Siro (jeśli dostanie szansę gry), pozostanie mu kopanie się na kartofliskach rodem z naszych lat 80-tych.

Mądry - 15 lutego 2018, 22:33:42 - *.dynamic.gprs.plus.pl
On nie powinien jechać na MŚ.
Trzeba raczej postawić na bardziej doświadczonych takich jak Lewandowski,Teodorczyk,Milik (jak wyleczy się),Kownacki i ew.Niezgoda a jak będzie tak strzelał to na pewno Niezgoda !!!

Pac - 15 lutego 2018, 22:37:57 - *.146.226.134.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ligi Bułgarska jest zdecydowanie lepsza od naszej, więc skończycie z tym ujadaniem.

? - 15 lutego 2018, 22:44:14 - *.173.10.197.tesatnet.pl
Skoro jest lepsza to jakim cudem stoi niżej od naszej w rankingu UEFY?

do boa - 15 lutego 2018, 22:52:35 - *.dynamic.mm.pl
Ale to co w Łudogorcu nie ma szans na wyjazd na mś? Poza tym to chyba źle o nas świadczy,że nasza liga jest praktycznie na poziomie ligi tego biednego państwa (nie najbiedniejszego,bo jest conajmniej kilka biedniejszych państw).

KONRAD - 16 lutego 2018, 0:08:42 - *.centertel.pl
Poniżej skład Łudogorca.Przejrzyjcie sobie proszę w necie kariery tych piłkarzy,ich wartość transferową itp. a później się wypowiadajcie na temat szans gry J.Świerczoka i J.Góralskiego w wyjściowym składzie tego klubu w jakichkolwiek rozgrywkach(-:
Nr Poz. Piłkarz
4 OB Brazylia Cicinho
5 OB Argentyna José Luis Palomino
6 OB Brazylia Natanael
8 PO Brazylia Lucas Sasha
10 PO Brazylia Gustavo Campanharo
11 NA Brazylia Juninho Quixadá
12 PO Madagaskar Anicet Abel
18 PO Bułgaria Swetosław Djakow (kapitan)
19 PO Bułgaria Aleksandyr Wasilew
21 BR Bułgaria Władisław Stojanow
22 NA Brazylia Jonathan Cafu
25 OB Bułgaria Jordan Minew

Nr Poz. Piłkarz
27 OB Rumunia Cosmin Moți
28 NA Rumunia Claudiu Keșerü
32 OB Ukraina Ihor Płastun
33 BR Brazylia Renan
37 NA Brazylia João Paulo
44 PO Polska Jacek Góralski
70 NA Polska Jakub Świerczok
77 OB Portugalia Vitinha
84 PO Bułgaria Marcelinho
88 PO Brazylia Wanderson
92 NA Demokratyczna Republika Konga Jody Lukoki
93 NA Holandia Vura

Rodowity08 - 16 lutego 2018, 1:07:42 - *.43.145.167.ipv4.supernova.orange.pl
Boa- tyle ze chociaz zagral sobie z takim milanem a w przyszlym sezonie ma z tym ludogorcem spore szanse na lm a juz napewno na le gdzie w takim zaglebiu moze sobie w tego typu rozgrywkach conajwyzej zagrac na PS4 i patrzac na reszte klubow z naszej ligi to stamtad tez raczej mu blizej do pucharow niz tylko do eliminacji do nich i w sierpniu papa a w realu dalej sie tluc w tej naszej szarzyznie z takimi "asami" typu nieciecza sandecja wisla plock czy pogon. niby co ze z ludogorca ma mniejsze szanse na ms niz ze sredniego klubu z esktraklapy? dobre :D. no i co ze kraj biedny skoro tam placa duzo lepiej niz np w takiej legi nie mowiac juz o zaglebiu i w Polsce nie ma zadnego tak dobrego klubu? a ich liga jest porownywalna do naszej. i czemu pastwiska bo maja brzydsze stadiony? hehe. raczej liczy sie poziom sportowy i finanse. poprostu poszedl do lepszego klubu i tyle. Konrad- dokladnie. Boa chyba za duzo sie canal plus naogladal :P

Rodowity08 - 16 lutego 2018, 1:10:59 - *.43.145.167.ipv4.supernova.orange.pl
hw- no coz to tylko swiadczy o poziomie naszej ligi- tu sa gwiazdami a tam jednymi z wielu

Rodowity08 - 16 lutego 2018, 1:18:51 - *.43.145.167.ipv4.supernova.orange.pl
?- jest na prawie ze identycznym poziomie bo zaledwie tylko o 1 pkt słabsza od naszej ligi poprostu facet poszedl majac na wzgledzie to ze klub jest duzo lepszy grajacy w lidze mniej wiecej na naszym poziomie no i tez duzo lepiej mu zaplaca juz widze wielcy znawcy jak byscie nie poszli za duzo lepszymi zarobkami do duzo lepszego klubu heh a jak tam sie przebije to wyjazd na ms ma pewny zwlaszcza patrzac kogo i w jakiej formie teraz mamy do wyboru z napastnikow oczywiscie oprocz Lewego ktory jest rzecz jasna pewniakiem tak wiec te marudzenie wasze jest troche bez sensu zreszta to jego kariera proste

Rodowity08 - 16 lutego 2018, 1:21:47 - *.43.145.167.ipv4.supernova.orange.pl
do duzo lepszego klubu z porywnywalnej ligi dodam jeszcze a nie z jakies duzo slabszej ligi na dodatek

LEON - 16 lutego 2018, 3:12:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wynik był przewidywalny ale debiut i tak się liczy
Brawo Kuba

Suseł - 16 lutego 2018, 3:15:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Milan zagrał na 20% możliwości, a ten nie wygrał ani jednego pojedynku.

Bies - 16 lutego 2018, 6:26:51 - *.25.24.111
Przestańcie się podniecać tym Ludogorcem i ligą bułgarską...obejrzyjcie w necie jej poziom i organizację. Jeden klub nie zmienia fatalnego obrazu tej ligi. Ludogorec dziś ma sponsora i rządzi, jak się kończą takie historie, wszyscy wiemy...

kibic - 16 lutego 2018, 7:04:34 - *.dynamic.chello.pl
Ja widzę że tu sami specjaliści od poziomu ligi bułgarskiej. Simeon Sławczew, piłkarz wyjściowej 11 reprezentacji Bułgarii i aktualnie zawodnik Lechii Gdańsk powiedział że między tymi ligami jest przepaść na korzyść naszej.Sam klub jest troche z innej ligi, u nas Ludogorec pewnie grałby z Legią i Lechem o mistrzostwo, ale cała liga mocno odstaje. A to że rankingowo liga bułgarska mocno nie odstaje od naszej to właśnie zasługa tego klubu który natłukł sporo punktów do rankingu.

KCH - 16 lutego 2018, 7:45:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z tym że Ludogorec jest pod wieloma względami lepszy od topowych polskich klubów to się zgodzę. Natomiast liga bułgarska ogółem w porównaniu do naszej - słabej ale wyrównanej i z infrastrukturą chociaż - to jest po prostu dramat.

mironi55 - 16 lutego 2018, 7:56:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dawać go z powrotem do Piasta, idziemy na mastera!!!

yournal - 16 lutego 2018, 9:30:37 - *.adsl.inetia.pl
Panie Pac a oglądałeś jakikolwiek mecz ligi bułgarskiej, że tak twierdzisz?? Ja oglądałem i liga bułgarska jeśli chodzi o poziom to jest koszmar jeszcze większy od polskiej. O piłkę się zabijają na murawie nie mówiąc o jakichś ciekawych akcjach...

Kowol1904 - 16 lutego 2018, 10:44:49 - *.189.28.120
Ktoś tu napisał, że polskie kluby w rankingu UEFA są wyżej od bułgarskich.
Mam przed oczyma ranking z 15.02.2018.
Ludogorets 37 miejsce
Legia 58 miejsce
Hmm, coś tu nie gra......

qaz - 16 lutego 2018, 10:59:55 - *.173.10.197.tesatnet.pl
dokładnie yournal. Po za meczami Ludogorets- CSKA reszta prezentuje straszny poziom.

do Kowol - 16 lutego 2018, 11:08:13 - *.173.10.197.tesatnet.pl
Gdybyś ogarniał co i jak to wszystko grałoby bez problemu.
21 Poland 20.125
24 Bulgaria 19.125
Z Bułgarii własny ranking ma tylko Ludogorets a z Polski Legia i Lech natomiast pozostałe drużyny lecą na współczynnikach krajowych. W sumie i tak pewnie nie wiesz o co chodzi.

lechpo - 16 lutego 2018, 12:28:29 - *.net4me.pl
Jeden punkt roznicy ,to faktycznie przepasc.Poza tym ,chodzi bardziej o klub niż lige .On poszedł do klubu ,który gra co roku w LE lub LM i placi więcej niż Zaglebie ,więcej niż LEgia i Lech .Dostal propozycje poszedł i tyle , Nie jest trudno się domyslic ,ze propozycji z Premier League czy La Ligi nie miał na stole

Rodowity08 - 16 lutego 2018, 12:33:30 - *.centertel.pl
No i co z tego ze reszta tam zdecydowanie odstaje od ludogorca przynajmniej maja 1 ekipę ktora nabija im tam regularnie pkt do rankingu a nie tak jak u nas ze nikt tego regularnie nie robi. KCH- a co ma infrastruktura w sensie stricte do poziomu sportowego i do zarobków piłkarzy? Zreszta Świerczok poszedł do klubu który zdecydowanie we wszystkim jesli chodzi o aspekt sportowy i finanansowy przebija wszystkie nasze ekipy to co go obchodzi reszta klubów z tej ligi ? Miał tam nie iść bo maja tam brzydsze stadiony niz u nas? No proszę was nie róbmy sobie juz jaj :P. A ich liga co pokazuje ranking jest prawie na równi z nasza liga. Tak wiec Świerczok dobrze zrobił to jest proste jasne i logiczne

Rodowity08 - 16 lutego 2018, 12:36:42 - *.centertel.pl
Lechpo- no dokladnie nic dodać nic ujac chłop poprostu głównie patrzył na klub a nie na ligę i dobrze zrobil taka jest prawda niektórym jak tu czytam to przydal by sie na serio odwyk od canal plus heh nasza liga zdecydowanie to wyprzedza np jakas ligę walijska a nie bulgarska tak wiec niektórzy stad niech sie ogarną w koncu :P

r - 16 lutego 2018, 13:17:44 - *.dynamic.chello.pl
I co z tego, że liga słabsza, skoro klub jest mocny, dobrze zorganizowany, co roku gra w europejskich pucharach ze zdecydowanie większym powodzeniem niż nasze drużyny. Łudogorec ma świetne zaplecze treningowe, do tego ma tam szanse na grę. A że na co dzień Botev albo Beroe? Kluby porównywalne z Niecieczą czy Sandecją, czy górną połówką naszych pierwszoligowców. Aż tak kolosalnej różnicy nie ma, za to poziom klubu w jakim się znalazł przewyższa poziom każdego klubu w naszej ekstraklasie.

max - 16 lutego 2018, 16:53:29 - *.play-internet.pl
Ano to że grając po Bułgarskich pastwiskach poziomu sobie Kuba nie powiększy, a kiedy będzie miał sznse zagrać z godnym rywalem,na jesień w pucharach Europy!! Skreślił się sam.. Grając w Polsce jeszcze przez poł roku miałby spore szanse na wyjazd do Rosji,a wtedy i wiecej klubów byłaby nim zainteresowana. O to tu właśnie chodzi. To samo Jach-nieźle zaprezentował się z Meksykiem u Urugwajem i miałby spore szanse na Rosję a po MŚ stawka zwiększa się wielokrotnie,a tak obaj niech sobie kupią duży TV-będą mogli sobie podziwiać Mistrzostwa na kanapie..

Maniek - 16 lutego 2018, 18:30:36 - *.dynamic.mm.pl
Świerczok to drewno , pasuje do LM , jak Kaczyński do męża stanu.

Elvis - 16 lutego 2018, 20:24:44 - *.dynamic.chello.pl
Na chwilę obecną to poza Lewandowskim i Niezgodą (ewentualnie Kownacki jeszcze) nie mamy sprawnego napastnika oO

. - 16 lutego 2018, 22:43:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@Rodowity08: To ciekawe, co robiłeś przez ostatnie 4 lata, kiedy Legia zdobyła większość naszego rankingu krajowego. A jak napiszesz mi teraz o tym sezonie, to Łudogorec też miał słaby sezon, w którym odpadli z mistrzami Mołdawii.

KONRAD - 16 lutego 2018, 22:45:09 - *.centertel.pl
@Maniek:Twój wpis świadczy o Twojej niedojrzałości emocjonalnej lub o trudności w edukacji.Zaoczne gimnazjum?wieczorowe liceum profilowane?wyższa szkoła zarządzania czymkolwiek-studia za pomocą internetu?To chyba Twoja ścieżka edukacji na co wskazuje lotność Twoich opinii i porównań (-:

Gauczan - 17 lutego 2018, 13:40:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polowa wpisow tutaj to byla przez kretynow pisana. Najwiecej racji maja kibic i KCH. Podsumowujac: Swierczok dobrze zrobil, przeszedl do lepszego klubu sportowo i finansowo; liga bulgarska jest duzo slabsza od naszej skoro majac takiego Ludogorca ktory pewnie odstaje od wszystkich naszych klubow i tak jest nizej w rankingu to reszta ich klubow musi byc beznadziejna.

Rodowity08 - 18 lutego 2018, 2:37:15 - *.43.116.159.ipv4.supernova.orange.pl
maniek- za to tusk byl mezem stanu hahahaha :D. max- a w Polsce jakich ma godnych rywali? nieciecza sandecja wisla plock pogon piast? przeciez w bulgarii ma to samo a klub duzo lepszy przewyzszajacy zdecydowanie zaglebie i wszystkie ogolnie kluby z naszej ligi. .- tyle ze ludogorec gra non stop albo w lm albo w le a legia raz w lm na 20 lat co ajkis czas w le a nieraz odpada juz w eliminacjach nie mowiac juz o innych naszych klubach. Gauczan- tak duzo slabsza jest od naszej ligi majac jeden caly punkt mniej i sa 3 pozycje nizej no rzeczywiscie roznica kolosalna :D. zreszta tak jak mowie on patrzyl glownie na klub a nie na lige a tak jak pisal lechpo- skoro by dostal propozycje z lepszych lig to by poszedl gdzie indziej a skoro poszedl do ludogorca to raczej kluby z Primera Division premier league czy tez z bundesligi sie o niego nie zabijaly tak wiec poszedl tam gdzie i tak zanotuje zdecydowany awans sportowy i i finansowy- proste

Rodowity08 - 18 lutego 2018, 2:47:33 - *.43.116.159.ipv4.supernova.orange.pl
r- no dokladnie masz racje. ale nie przetlumaczysz tego tym ktorzy naogladaja sie do przesady canal plus i mysla ze jest super bo sa fajne stadiony heh same fajne stadiony to raczej nie wszystko eksperci. Gauczan- sam ludogorec jest wyzej w rankingu niz reszta polskich klubowtak wiec chyba ta liga taka beznaziejna nie jest. a ze reszta jest tam na poziomie takich arek koron zaglebiow czy lechii no to jako cala liga sa nieco nizej w rankingu. ale nie jest to przeciez jakas przepasc co widac po tym rankingu gołym okiem. zapewne oprocz ludogorca to reszta gra taka sama padake jak u nas w lidze ale chociaz maja 1 solidna ekipe potrafiaca sie wybic ponad ich szarzyzne a nie tak jak u nas ze jak jeden maz wszyscy sa sami przecietni taka prawda :P

Rodowity08 - 18 lutego 2018, 2:53:07 - *.43.116.159.ipv4.supernova.orange.pl
a tym ktorzy jak mantre wyznaja zasade ze wyrownana do bolu liga= lepsza liga zadam pytanie: czy liga hiszpanska w ktorej zazwyczaj zdecydowany prym biora tam 3 czolowe kluby jest slaba??? :D

needle - 18 lutego 2018, 6:47:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie lubię kopiować sam siebie [śmieszniejsze jest kopiować tutejszych cudaków ;)] ale skoro nie korzystacie z mojego dorobku to przypomnę:
@Pac -poczytaj, może ogarniesz?
needle - 5 lutego 2018, 8:02:34 -
Niech przemówią fakty:
I. Reprezentacja [Europa]
Polska 9
Bułgaria 35
II. Liga [Europa]
Polska 20
Bułgaria 24
III. Gracze
a)Marcin Burkhard z MIEDZI [gdzie się już nie łapał w składzie!] pojechał do Bułgarii gdzie dostał etat w drużynie, która zdobyła Puchar!!! a gry wrócił do kraju znalazł miejsce w POGONI ale nie szczecińskiej lecz siedleckiej zatem nie wzrosły jego umiejętności.
b) W LEWSKIM pograł przez chwilę Gikiewicz, który zwiedza świat ale piłkarsko w naszej ekstraklasie może się nie zmieścić!
c) Świerczok poszedł do ligi bułgarskiej a Despodow przymierzany jest do polskiej
IV Opinie piłkarzy Widanowa oraz Micanskiego nie pozostawiają złudzeń, która liga jest silniejsza.
V. Wycena ligi
Polska liga wyceniana jest na 4/3 ligi bułgarskiej
VI. Konfrontacje zainteresowanych
P:B
Wygranych meczów -9
remisów - 5
porażek -11
i 5 x przechodziliśmy dalej a 7 razy oni
Po 2007 [reorganizacja pucharów] 3 x nasze drużyny trafiały na bułgarskie i zawsze awansowały; dość pewnie.
Warto to sprawdzić bo wychodzę zaraz i -być może coś przegapiłem ]
VII Porównanie lig
W Bułgarii czołowe kluby odstają od reszty mając znacznie większy budżet.
Doskonałym przykładem jest rzeczony Ludogorec, który od 6 lat wygrywa rozgrywki tamże. Widać, że kasiorka nie poszła szeroką ławą jak w ostatniej dekadzie w Belgii, Szwajcarii czy Turcji ale bardzo wybiórczo trudno zatem mówić o właściwym procesie szkoleniowym i nie ma w ogóle porównania z LECHEM, ZAGŁĘBIEM czy LEGIĄ
IGła

needle - 18 lutego 2018, 6:50:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wszystko się mieści zatem trzeba rozłożyć na raty... :/
PS1 Natomiast rywalizacja z LUDOGORCEM na seniorskim poziomie sportowym mogłaby być problemem dla polskich drużyn
PS2 Co do Świerczoka nie umiem powiedzieć czy mu się powiedzie. Dobrze mu życzę ale to może nie wystarczyć :P Moim zdaniem raczej będzie na (+) i z kadry bym go nie skreślał
PS3 Nadal szukamy tego "eksperta", który pisał na 90.min niecałe pół roku wstecz, że lepsi od niego biegają w IV lidze na Mazowszu ;)
pozdro dla "czytatych"
IGła
Warto dodać opinię gościa, który w tamtym wątku [o Świerczoku] wpisał się pode mną
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adi - 9 lutego 2018, 20:51:12 - 188.95.31.34
Bułgara to konkretny syf i bieda. Polska z początku lat 90-tych lepiej wygalała i była bogatsza. Pojechał tam bo akurat lepszą kasę dostanie ale raczej długo nie usiedzi w tym zadupiu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zatem...nie wart Pac pałaca :x

Rodowity08 - 19 lutego 2018, 0:17:55 - *.43.147.96.ipv4.supernova.orange.pl
tyle ze on poszedl do klubu ktory zdecydowanie we wszystkim przebija nasze kluby to reszta klubow z tej ligi raczej go nie interesuje - proste. no jak sie tam wybije to kupi go ktos z lepszej ligi. jak bedzie tam slidnie sie prezentowal ale bez jakis mega fajerwerkow to moze dlugo tam pograc- puchary co roku ma wlasciwie pewne i nie mowie tu tylko o eliminacjach do nich hehe. natomiast jak sobie tam nie poradzi bo tak jak mowie ten klub zjada wszystkie nasze kluby to zapewne wroci do naszej esktraklapy gdzie bedzie znowu gwiazda naszej ligi w jakims lechu legii czy tez w jagielloni :D. tyle w temacie naszej ligi :P. zreszta ranking tu nie klamie nasza liga jest mniej wiecej na poziomie ich ligi tyle ze u nich maja 1 bardzo dobry klub jak na ich warunki a u nas takiego klubu nie ma- tyle w tym temacie

Rodowity08 - 19 lutego 2018, 0:27:44 - *.43.147.96.ipv4.supernova.orange.pl
poza tym co ma to do tego ze bulagaria to bida z nedza? dunczycy jakos przyjezdzaja do naszej ligi grac a raczej dla nich Polska nie jest jakims bogatym krajem no ale tu graja bo pensje dostaja niezla jak na ich umiejetnosci zwlaszcza podobnie swierczok - poszedl tam bo zarobki dobre no i klub duzo lepszy niz zaglebie i cala reszta naszej ligi a ze umiejetnosci ma takie jakie ma to trudno zeby ktos go wziol np z Primera Diviosn i raczej on zdaje sobie z tego sprawe tak wiec skorzystal z tej oferty dla niego raczej dosyc dobrej- proste jak drut i logiczne.

Rodowity08 - 19 lutego 2018, 0:30:24 - *.43.147.96.ipv4.supernova.orange.pl
zreszta jak pilkarze typu bakambu lavezzi czy jackson martinez ida grac do ligi chinskiej za bardzo dobra kase to nie wiem co w tym dziwnego ze taki swierczok poszedl za duzo lepsza kase grac do klubu z ligi bulgarskiej :P

Gauczan - 19 lutego 2018, 14:47:44 - *.centertel.pl
@rodowity czy ty umiesz myslec??? Skoro maja Ludogorca ktory zdobywa duzo wiecej punktow niz najlepszy nasz klub a MIMO TO jest od nas nizej w rankingu tzn ze reszta ich klub to padaka. Tymbardziej ze rankingu uwzglednia wyniki 4 najlepszych druzyn kraju a gdzie cala reszta ligi. Reszty nawet nie mam czasu czytac a co dopiero odpisywac, druzynowka teraz w skokach jest ;)

Gauczan - 19 lutego 2018, 14:51:20 - *.centertel.pl
I uprzedzajac ewentualne zarzuty powtorze raz jeszcze: uwazam ze Swierczok podjal najlepsza decyzje idac do Ludogorca, szanse na mundial ma jeszcze wieksze bo ryzyko ze zostanie posadzony na lawie na stale jest niewielkie, a jesli tak sie stanie to znaczy ze nie zasluguje na mundial

Rodowity08 - 21 lutego 2018, 0:13:58 - *.43.113.40.ipv4.supernova.orange.pl
Gauczan- jak by ta roznica wynosila chocby 7-8 pkt to bym powiedzial: tak ta liga jest wyraznie slabsza od naszej ligi. a to jest tylko 1 pkt czyli sa prawie ze na rowni. jak w nastepne lato nas wyprzedza o ten 1 pkt to napiszesz z koleji ze ich liga jest wyraznie lepsza od naszej??? te ligi sa na podobnym poziomie i tyle. nasze kluby to tez totalna padaka ale chociaz maja 1 wyraznie lepszy klub ktory regularnie co roku jest albo w lm albo przynajmniej w le u nas takiego klubu niestety NIE MA tak wiec te ligi sa mniej wiecej an takim samym poziomie- to raczej jest logiczne. a ten klub tez przeciez nie inwestuja jacys szejkowie itd itp i z tak przecietnej ligi potrafili sie wzniesc zdecydowanie ponad ich przecietnosc a u nas zaden klub tego nie potrafi. tak wiec jest to ten sam poziom i tyle w tym temacie. poZdro

Rodowity08 - 21 lutego 2018, 0:16:57 - *.43.113.40.ipv4.supernova.orange.pl
jak go tam posadza generalnie na stałe na ławke to czeka go raczej powrot do esktraklapy a nie mundial :D

Rodowity08 - 21 lutego 2018, 0:25:56 - *.43.113.40.ipv4.supernova.orange.pl
legia z takim budzetem powinna byc takim ludogorcem naszej ligi tak jak kiedys np Wisla liczac tylko sama lige chocby bo w pucharach to tez roznie z Wisla wtedy bywalo a tez sie kopia po czolach jak reszta tak wiec nie widze tu wlasciwie zadnej roznicy w poziomach ogolnie obu tych lig a tamci maja chociaz ten 1 zdecydowanie najlepszy od nich ludogorec no i wlasnie to swierczok mial na uwadze tam idac plus do tego gwarancje co roku pucharow na jesien

Gauczan - 21 lutego 2018, 16:27:06 - *.centertel.pl
Chlopie ty nic nie rozumiesz jesli wyprzedza nas tylko o 1 pkt to bedzie znaczylo ze ich liga sie zrownala z nasza lub nadal jest ciut slabsza bo ten 1 pkt to bedzie zasluga Ludogorca! Ilez mozna tlumaczyc to samo: Ludogorec zdobywa duzo wiecej niz Legia ktora i tak odstaje od naszej reszty a i tak sa na minusie w stosunku do nas co oznacza ze roznica lig wyjawszy te dwa kluby jest zdecydowanie na nasza korzysc

Gauczan - 21 lutego 2018, 16:33:09 - *.centertel.pl
Ludogorec dwa lata temu tez odpadl z pucharow jeszcze w wakacje a nam w przeciagu ostatnich 7 lat tylko 2 razy zdarzylo sie nie miec klubu w fazie grupowej. Jak ty myslisz ze oni sie wybili tak po prostu a nie inwestuja w nich szejkowie to sprawdz sobie kto sponsoruje Ludogorca bo widze ze wiedzy w temacie chyba nie masz zadnej

Gauczan - 21 lutego 2018, 16:39:48 - *.centertel.pl
Skoro twierdzisz ze u nich jeden klub jest wyraznie lepszy a u nas wszystkie przecietne a jednoczesnie sa jako calosc slabsi od nas i mowisz ze to logiczne ze te ligi sa na zblizonym poziomie to ja nie wiem z jakiej logiki ty korzystasz xD

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas