[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


30 października 2019, 22:27:56 - bartekwr9
Totolotek PP: Widzew 2-3 Legia

30 października 2019, 20:30 - Łódź (stadion Widzewa)
Widzew Łódź 2-3 Legia Warszawa
Marcin Robak 58 (k), Artur Jędrzejczyk 73 (s) - José Kanté 48, Paweł Wszołek 51, Igor Lewczuk 84

Widzew: 24. Wojciech Pawłowski - 23. Łukasz Kosakiewicz, 4. Sebastian Rudol, 27. Daniel Tanżyna, 37. Kornel Kordas - 18. Daniel Mąka, 30. Mateusz Możdżeń, 16. Bartłomiej Poczobut (90, 8. Adam Radwański), 9. Marcin Robak, 20. Christopher Mandiangu (58, 14. Konrad Gutowski) - 93. Przemysław Kita (90, 10. Rafał Wolsztyński).

Legia: 33. Radosław Cierzniak - 55. Artur Jędrzejczyk, 5. Igor Lewczuk, 4. Mateusz Wieteska, 14. Michał Karbownik - 22. Paweł Wszołek, 7. Domagoj Antolić, 24. André Martins, 82. Luquinhas, 18. Arvydas Novikovas (58, 8. Walerian Gwilia) - 20. José Kanté (87, 11. Jarosław Niezgoda).

żółte kartki: Gutowski - Lewczuk, Kanté.

sędziował: Szymon Marciniak (Płock).
widzów: 16 723.

Totolotek Puchar Polski 2019/2020

kj - 30 października 2019, 22:28:30 - *.dynamic.chello.pl
Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się aż takiego oporu ze strony Widzewa. Brawo, łodzianie!

(L) - 30 października 2019, 22:28:33 - *.icpnet.pl
hehe VARciniak, dzięki za awans Szymek garbaci dojechani

ja - 30 października 2019, 22:28:42 - *.dynamic.chello.pl

ŁKS - 30 października 2019, 22:29:12 - *.adsl.inetia.pl
Reaktywacja powraca do III Ligi

ŁODZIANIN - 30 października 2019, 22:29:27 - *.30.52.186.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No i pieknie

max - 30 października 2019, 22:29:30 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Brawo Widzew za walkę! Ale zachowanie Tanżyny przy pierwszej bramce dla Legii to kryminał...

Liss8434 - 30 października 2019, 22:29:36 - *.tel.tkb.net.pl
Brawo Widzew. Legia wstyd 2 klasy grają wyżej a różnicy nie było widać.

Kame - 30 października 2019, 22:29:50 - *.dynamic.chello.pl
Szybcy jestescie w redakcji jak zawsze, dobrze zagrał Widzew, chociaż piłkarsko słabsi od Legii. Szkoda, mogli im utrzeć nosa.

Pytajnik - 30 października 2019, 22:30:04 - *.static.korbank.pl
Klasyk, jak to drzewiej bywało. Tylko wynik na opak.

Gandalf - 30 października 2019, 22:30:14 - *.rdsnet.ro
Ogromny szacunek dla Widzewa. Jesteście w top 3 wraz z Legią i Lechem. Powinniście grać w Ekstraklasie i normalni kibice polskiej piłki na to czekają.

obserwator - 30 października 2019, 22:30:55 - *.centertel.pl
Ha ha Legia ledwo ledwo z drugoligowcem. Legia dramatyczna obrona częstochowy w ostatnich 5 minutach. Wstyd !

karolpezet - 30 października 2019, 22:31:07 - *.184.45.20.ipv4.supernova.orange.pl
Marciniak słabo sędziował

p. - 30 października 2019, 22:31:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Marcniak pięknie gwizdał urojone faule.

KONRAD - 30 października 2019, 22:31:28 - *.centertel.pl
Dwa mecze w PP i wystarczy.Widzew wraca do kopania się po czole na 2 ligowych boiskach (-:

@Gandalf - 30 października 2019, 22:31:40 - *.dynamic.chello.pl
wcale że nie

Boa - 30 października 2019, 22:32:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Legia za skutecznością z Wisłą też by 7 wsadziła. Sam na sam Wszołka i Novikovasa, Kante z 3 metrow w poprzeczkę, 2 strzały Luqiego zmierzającego do bramki wyblokowane przez obrońców. Do przerwy powinno być 0-4, w drugiej połowie 3 gole + sytuacje Kante. A te 2 bramki to sami sobie strzelili, najpierw głupi faul Lewczuka, potem fatalny Gvilia wystawia Widzewiakowi, a dodatkowo Jędza go kończy. Przy normalnej skuteczności powinno być 2-7, a tak niepotrzebne nerwy do końca.

... - 30 października 2019, 22:32:42 - *.191.c78.petrotel.pl
Szkoda, ale brawo Widzew za walkę. ;)!

Cesio - 30 października 2019, 22:33:44 - *.static.ip.netia.com.pl
Legia pobawiła się z widzewem.Dobry sparing przed arką

K - 30 października 2019, 22:34:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mówiąc bezstronnie to szkoda, bo zadufany faworyt był do ugryzienia przez Widzew.
Ogólnie jak na 15 meczów to mało niespodzianek w tej fazie pucharu polski. Chociaż przewiduję jutro problemy "lidera" ekstraklasy w Olsztynie z ambitnymi gospodarzami.

Czin - 30 października 2019, 22:34:27 - *.toya.net.pl
I co podmiejskie chłopki? Wracać do nory, gdzie wasze miejsce.

Kibic - 30 października 2019, 22:34:28 - *.rdsnet.ro
Ale ładnie ich Widzew cisnął w końcówce, że Legioniści grali na czas. Z przebiegu gry poza indywidualnymi błędami Widzewiaków nie było widać różnicy lig. Widzew ładnie cisnął i rozgrywał piłkę, ale popełnił indywidualne błędy w obronie co Legia wykorzystała. Fajny mecz i fajny doping z obydwu stron.

Wiara z Le - 30 października 2019, 22:34:39 - *.play-internet.pl
Gwilia i Lewczuk dzisiaj dramat. widzew piana na pyskach i snickersy przed meczem nie wystarcza. poziom 2 liga czyli 3 liga. Mecz fajny. Robal poziom wyzej, powinien sobie pykac w jakims gorniku czy lechu, bez presji.

Kibic - 30 października 2019, 22:35:00 - *.dynamic-zab-06.vectranet.pl
Dziękuję Widzewie za walkę. Ładny mecz.

Wrona - 30 października 2019, 22:36:00 - *.147.104.185.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jaki opór? Przecież Legia zaczęła grać na pół gwizdka przy 2:0. Sami sobie zgotowali taką sraczkę w końcówce. Z przebiegu meczu wyraźnie lepsi, ale co z tego, jak typowo dla naszych krajowych grajków, nie potrafią dobić rywala.

ChG Fan - 30 października 2019, 22:36:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Szkoda mi że Widzew nie AWANSOWAŁ grał ładną pilke

kibic - 30 października 2019, 22:36:40 - *.163.243.212.ipv4.supernova.orange.pl
Hej Legia gol

Spajder - 30 października 2019, 22:36:52 - *.centertel.pl
Brawo Widzew za extra walkę z przedstawicielami Extraklapy !!!

PM - 30 października 2019, 22:36:59 - *.dynamic.chello.pl
Marciniak drukował na niekorzyść jednych i drugich, udowodnił, że się nie nadaje do sędziowania tak istotnych spotkań. Do tego Gil na VAR. A za sportową postawę brawa dla Widzewa, a dla Legii za awans.

CH-G-73 - 30 października 2019, 22:37:11 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Brawo Widzew za walkę - to jest właśnie widzewski charakter

ap fc lask - 30 października 2019, 22:37:28 - *.centertel.pl
Widzew przegral tyle samo, co podmiejscy z moszczenicy w ekstraklasie. I nie musieli wachac kleju, jak kolba z kolezankami z druzyny.

Lin - 30 października 2019, 22:37:33 - *.43.111.4.ipv4.supernova.orange.pl
Nie odkryje Ameryki, jak napiszę, ze Widzew nie ma jeszcze składu, by regularnie wygrywac z drużynami z ex. Bardzo miły przerywnik w pucharze, dzięki za walkę. Teraz koncentracja i walka w lidze, by jak najszybciej wrócić na szczyt. Dzięki normalnym kibicom Legii za słowa uznania. Życzę Wam powodzenia w dalszych rundach pucharu.

Widzewiak - 30 października 2019, 22:37:35 - *.92.249.2
No szkoda, ale dzięki za walkę.
Oby za 2 lata już z nieco lepszymi zawodnikami doszło rywalizacji już w Ex.

Piastun - 30 października 2019, 22:37:38 - *.centertel.pl
Lubię chodzić do MC Donalds'a

Irasiad - 30 października 2019, 22:38:32 - *.dynamic.chello.pl
Legia na luziku wygrała. To jest tylko jeden mecz. Dla Widzewa mecz roku i spina dla Legii mecz do zapomnienia.

Boa - 30 października 2019, 22:38:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Widzew sobie tak naprawdę żadnej okazji nie stworzył. Karny po głupim faulu Lewczuka w niegroźnej sytuacji, a 2 bramka to nie dość, że Gvilia w niej kluczowe podanie zaliczał to jeszcze Jędza skończył.

elksaforev - 30 października 2019, 22:39:05 - *.play-internet.pl
wstydzew jak zwykle kaleczna gra na aferę na wielkim farcie.

ss - 30 października 2019, 22:39:11 - *.icpnet.pl
W Widzewie praktycznie żadnego grajka z III ligi, wszyscy ekstraklasowi gracze, piłkarsko ten skład spokojnie miejsce 10-13 w naszej ekstraklapie.

dddddd - 30 października 2019, 22:39:14 - *.adsl.inetia.pl
Jak ktoś nie widział różnicy między tym co gra Widzew a co gra Legia to chyba oglądał mecze na VHS z 1997 roku. Legia zdecydowanie lepsza ale strzelili sobie 2 gole i zrobiło się nerwowo. Widzew poczuł się mocniejszy i póki starczyło sił biegali do upadłego. Wcześniej masa sytuacji Legii ale skuteczność FATALNA.

Krys1910 - 30 października 2019, 22:39:28 - *.play-internet.pl
Brawo LEGIA pozdr.z RR

Carnawal - 30 października 2019, 22:39:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Tak wygląda doping na stadionie z najlepszymi kibicami w Polsce. Jakiś Płock czy Kielce mogą się chować jak 3/4 ekstraklasy!
Już niedługo wrócimy!

MartinMix - 30 października 2019, 22:42:09 - *.dynamic.chello.pl
Gdyby Legia miała dobrą skuteczność to byłoby jakieś 8:2! Te wasze brednie że nie było widać różnicy zachowajcie dla siebie! Legia ye 2 bramki sama sprezentowała Widzewowi a konkretnie Lewczuk(karny) i Wieteska (ślamazarne wyprowadzanie piłki i głupia strata).

Bezstronny - 30 października 2019, 22:42:13 - *.centertel.pl
Legijka dała sobie wbić dwa gole z drugoligowcami. Ha ha megawstyd

fansport - 30 października 2019, 22:42:44 - *.dynamic.chello.pl
uff. brawo dla widzewa za walkę, myślę, że za dwa lata mogą być w ekstraklasie, gdzie jest ich miejsce, a nie jakiegoś piasta, na którego mecze chodzi 4 tysiące widzów, na widzew chodzi 17 tysięcy, mimo że gra w trzeciej lidze.

kaczus1910 - 30 października 2019, 22:43:35 - *.toya.net.pl
Klasyk z godnym rywalem w Sercu Łodzi RTS!!!! Garbowiak silny chłopak.dozoba za dwa lata

Słonecznik - 30 października 2019, 22:44:33 - *.138.99.231
Podobała mi się ambitna i odważna gra Widzewa. Na trybunach też miazga. Szkoda, że was nie ma w Ekstraklasie, bo pokazujecie, że niezmiennie jesteście czołówką w Polsce. Ekstraklasa bez Widzewa sporo traci. Dlatego życzę wam awansu do 1 ligi

Rosales - 30 października 2019, 22:44:37 - *.centertel.pl
Będą teraz (aczkolwiek słuszne) podniety, że walka, że to i tamto, ale różnica w poziomie do bólu widoczna. Legia powinna wyjechać z 6 strzelonymi bramkami.

fansport - 30 października 2019, 22:45:45 - *.dynamic.chello.pl
szkoda widzewa, ale ktoś musiał awansować, a ktoś odpaść, a mogły być derby łodzi.

przemekka - 30 października 2019, 22:45:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz Cracovia zagra z Legią a Lech z Lechią, Błękitni z Legia II.

PM - 30 października 2019, 22:46:47 - *.dynamic.chello.pl
@fansport nie zawsze tyle na Legii jest, co na Widzewie, więc nie wiem jak można Piasta lub Legię do Widzewa porównywać.

Edi - 30 października 2019, 22:46:56 - *.hsi03.unitymediagroup.de
Jakżeby inaczej....? Emeryt z karnego

test - 30 października 2019, 22:47:11 - *.rev.inds.pl
Pytanie do @Redakcji. Od dawna nie ma już informacji o wynikach Legii w sekcji najważniejszych newsów na stronie głównej. Czym to jest spowodowane? Zarówno dzisiejszy mecz, który zdecydowanie był spotkaniem najciekawszej pary tej rundy Pucharu Polski, jak i ostatni ligowy, z niespotykanym wynikiem, zasługiwały na "głównego" newsa na stronie.

Wrona - 30 października 2019, 22:48:48 - *.147.104.185.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jakie derby Łodzi, jak od lat jedni nie wpuszczają drugich. Co to za derby? Człowieku, daj spokój z bredniami o derbach.

Toto - 30 października 2019, 22:48:59 - *.static.edis.at
@MartinMix - a Widzew Legii sprezentował. 16-0 powinno być. Wszołek z boku bez szans na bramke, Kante od góry poprzeczka. Rudol wybil ale Pawlowski i tak by obronil. Takim sposobem to Legia powinna wygrywac tyle ile strzalow oddala
Przypominam ze Widzew to II liga i gral 37 letni Robak i 19 letni Kordas.

PM - 30 października 2019, 22:49:55 - *.dynamic.chello.pl
@test pewnie uznali w Redakcji, że wygrana jakiegoś średniaka pierwszej ligi z trzecią drużyną żartoklasy jest ważniejsza niż klasyk.

Rebel - 30 października 2019, 22:51:44 - *.2blue.de
Brawo Widzew. Szkoda 3 bramki lekko przypadkowej ale brawo za walke!! Awans jest nasz!

Słonecznik - 30 października 2019, 22:51:51 - *.138.99.231
@MartinMix A widziałeś chociaż mecz? Bo jeśli tak to bys widział jak w końcówce przez ostatnie kilkanaście minut Legia się broniła stawiając autobus i grając na czas. Można nie lubić danego zespołu ale uszanować i docenić grę warto. Zresztą Widzew jak i Legia mieli sporo sytuacji w ciągu całego meczu. Ale obydwaj bramkarze zagrali dobre zawody.

fansport - 30 października 2019, 22:51:55 - *.dynamic.chello.pl
na legii jest częściej ponad 20 tysięcy, niż na piaście 5 tysięcy, gdzie tylko raz przekroczyli 5 tysięcy, gdy grali z legią.

(L) - 30 października 2019, 22:53:38 - *.62.121.175
Gloria victis

greg - 30 października 2019, 22:55:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brava dla Widzewa za walkę

MartinMix - 30 października 2019, 22:56:13 - *.dynamic.chello.pl
Toto dlaczego udajesz głupiego? Wszołek sam na samz bramkarzem! Novikovas sam na sam z bramkarzem! Kante poprzeczka! Kante dwie kolejne sytuacje strzał po długim supku i z pół obrotu takich sytuacji było całe mnóstwo a jakie sytuacje miał Widzew? To że była nerwowka w końcówce to nie oznacza że Widzew był równorzędnym zespołem w tym mecz. Ambitnym tak, równym Legii nie.

123 - 30 października 2019, 22:57:07 - *.pl
brawo Widzewek za walkę, trochę więcej farta i mogło się udać...nie wyszło, trudno, ale dramaturgia była
do zobaczenia w ekstraklasie za półtora roku

PM - 30 października 2019, 22:57:45 - *.dynamic.chello.pl
@fansport masz rację, ale tylko ten jeden raz. Legia te 20k przekroczyła może z cztery razy. A na Piaście napinka była, bo wszyscy kibice Legii zaczęli ignorować gliwickich fanów. Stąd zapewne nadmiarowa mobilizacja. Zaś kiedy ostatnio na Widzewie było mniej niż 16k?

NoBody - 30 października 2019, 22:57:45 - *.centertel.pl
Do kibiców z łódzkiego Amfiteatru.
Tak, Legia była lepsza, ale Widzew zagrał na tle tego zespołu bardzo dobrze. Faworyzowana Legia zagrała pierwszym garniturem (tylko w bramce zmiana). Widzew przegrał 2:3. Czy garbaci mogli by przypomnieć jakim wynikiem skończył się mecz ich lokalnego klubiku z Legią w Amfiteatrze i jakim składem/garniturem zagrała) Legia?

gość - 30 października 2019, 23:01:35 - *.96.150.133.ipv4.supernova.orange.pl
a co teraz będzie jak Legia "wylosuje" swoje rezerwy

MartinMix - 30 października 2019, 23:01:45 - *.dynamic.chello.pl
Słonecznik: to ty chyba nie widziałeś meczu. Legia miała od groma sytuacji bardziej i mniej groźnych których nie wykorzystała. Ja w swoich komentarzach szacunku nikomu nie odbieram tylko protestuje przed tworzeniem fikcji że Legia nie różniła sie grą od Widzewa. Różniła i to bardzo! Tyle ile Legia w tymmeczu super zagrań na wolne pole zrobiła to ja dawno u nich nie widziałem. Zpod względem gry piłką rozegrali lepszy mecz niż z Wisłą.

CH-G 51 - 30 października 2019, 23:02:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Widzew gra fajny futbol, mam nadzieje ze będzie pewny AWANS do 1 ligi

vv - 30 października 2019, 23:02:14 - *.146.183.38.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
I to są prawdziwe DERBY POLSKI.
Miejsce Widzewa jest w ekstraklasie.

GreenRadom - 30 października 2019, 23:02:16 - *.228.241.189
Brawo Bracia.Pozdro z Zielonego Radomia .

Wb - 30 października 2019, 23:03:41 - *.58.136.195.intelly.pl
Wszedł Gwilla i gra Legii siadła!

kapczino - 30 października 2019, 23:03:55 - *.dynamic.chello.pl
Legia powinna to o wiele spokojniej i wyżej wygrać. Bramki dla Widzewa to prezenty. Widzew to jednak dużo niższa półka niż Ekstrakasa i było dziś to doskonale widać na boisku.

kalbaro74 - 30 października 2019, 23:04:20 - *.dynamic.chello.pl
Emocje jak za dawnych lat.

Widzew10 - 30 października 2019, 23:10:27 - *.30.49.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Lksaforever kaleczna gra Widzewa haha chyba inny mecz oglądałes w 1/8 wylosujecie Legie będzie w plecy odpad z 1/8? Wygraliscie fuksem z gornikiem ze słabym zespolem

ŁKS - 30 października 2019, 23:11:39 - *.adsl.inetia.pl
Typowe zadufanie i bufonada galaktikos karnetokos. Jak wygrali fartem ze Śląskiem to już marzenia o mistrzostwie i Lidze Mistrzów, jak przegrali z Legią to nagle że przecież była walka, że ŁKS też tyle przegrał, że Legia grała za mocnym składem itd. Czy wy siebie słyszycie ? Aaa i oczywiście najwięksi w Polsce z największą frekwencja tylko kogo to obchodzi ? Ekstraklasa wam się marzy za 2 lata tymczasem praktycznie na półmetku trzeciej ligi (II nazewniczo) jesteście na DRUGIM miejscu i macie 1 punkt przewagi nad trzecim GKS Katowice. A wam już po fartownej przegranej jedynie 2:3 z Legią u siebie przy meczu dziesięciolecia zamarzyło się 10-13 miejsce w ekstraklasie. Czy widzicie wasze męki w każdym meczu na waszym poziomie rozgrywkowym. Zejdźcie na ziemię, przyłóżcie na rozżarzone główki wiadro lodu i połóżcie się grzecznie spać ... jutro zbudzicie się z ekstraklasowego snu i wrócicie do swojej kopaniny

semira - 30 października 2019, 23:11:39 - *.unknown.vectranet.pl
Do wszystkich piszących głupoty, że miejsce widzewa jest w ekstraklasie. Powiem wam, że ekstraklasy nie dają za karnety, za zawsze bluzgających na wszystkich kibiców (dlatego nigdy wam nie zakibicuję). Wystarczy że 2 ligę dostaliście za darmo, bo nie byliście na miejscu premiowanym awansem. Najlepszy jest żart że to wy a nie łks powinniście grać na najwyższym szczeblu. hahahaha Nie macie takiej ekipy, która zostawiając serducho na boisku awansuje najpierw na zaplecze.

Franco - 30 października 2019, 23:12:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Legia żenada, nie dziwi to że klepią nas w eliminacjach do pucharów Wyspy Owcze czy inne Gibraltary. Novikovas powinien iść na kasę do Biedronki, a Lewczuk odnalazł by się w 3 lidze. Jedyną pozytywną postacią w Legii był Karbownik.

obserwator - 30 października 2019, 23:13:21 - *.centertel.pl
Novikovas - takiego drewna dawno nie widziałem

tmj - 30 października 2019, 23:20:09 - *.astral.lodz.pl
semira weź poczytaj trochę, bo się kompromitujesz. ŁKS nie był na miejscu premiowanym awansem i wszedł wyżej bo się parkiety "jednak rozmysliły". My awansowaliśmy z pierwszego rok później.

Gandalf - 30 października 2019, 23:20:22 - *.rdsnet.ro
@ŁKS, Bardzo lubię ŁKS i kibicuję im w tym sezonie w Ekstraklasie (nie tylko im), ale takimi wpisami tylko ośmieszasz siebie i swój klub. Napisałeś wywyższający się post, pełen pogardy choć ja myślę, że może to z zazdrości. Po co taki pokaz bufonady? Nie tędy droga. Naprawdę nie chcesz derbów Łodzi w Ekstraklasie i takich widowisk jak dzisiaj?

Dree - 30 października 2019, 23:24:36 - *.toya.net.pl
Semira-coś ci się pomyliło. Widzew awansował z 3 do 2 ligi z 1 miejsca. To ŁKS awansował nie będąc na miejscu dającym awans. Co do bluzgania, to również tutaj się mylisz. Jakbyś oglądaj mecze polskiej kopanej, to byś wiedział, że jest to zjawisko normalne, a na Widzewie jest stosunkowo mało bluzgów. Są kluby, które potrafią niemal cały mecz tylko bluźnić na rywali. Generalnie cały twój wpis to głupoty, widać że jesteś zaślepiony nienawiścią i wymyślasz jakieś bzdurne argumenty żeby sobie jakoś wytłumaczyć, że masz rację

Lolo - 30 października 2019, 23:25:58 - *.agg1.srd.blp-srl.eircom.net
Wicemistrz Polski w najmocniejszym skladzieledwo uchodzi z życiem przeciwko 2 ligowej drużynie i nie ważne że to Widzew, bo nadal 2 ligowy, 2 klasy rozgrywek. Może i klub wraca do swojej pozycji jednak tam grają zawodnicy którzy w większości nigdy ekstraklasy nie zobaczą a z meczu wynika jakby oni wszyscy byli polamatorami więc jak określić wicemistrzow którzy ledwo co wygrali?

semira - 30 października 2019, 23:26:55 - *.unknown.vectranet.pl
@tmj zwracam honor, co nie zmienia faktu, że żadnej innej drużynie nie życzę takiego nieawansownia. Już w tamtym roku razem z elaną rozjechaliście ligę. hahahaha. chyba tymi remisami

Szal - 30 października 2019, 23:29:59 - *.play-internet.pl
Legia drewno za tyle mln to powinni przejsc po nich!,a ty heca niezla sruba jest!miodek ty bys pln sprzedaaal...boguslaw L wielki czlowiek!

obiektywny - 30 października 2019, 23:31:22 - *.pl.177.41.31.in-addr.arpa
@Gandalf może i pokaz bufonady ale jednak sporo w tym prawdy. Jeżeli to był bardzo dobry mecz Widzewa to ja nie chcę wiedzieć jak wyglądają gorsze. Legia zagrała bardzo słaby mecz i te 2 bramki strzelili sobie praktycznie sami (drugą to już dosłownie sami). Na pewno gratulację dla Widzewa za walkę ale do ekstraklasy (jaka by słaba nie była) to jeszcze im daleko. Gdyby Legia była przynajmniej w połowie tak skuteczna jak w meczu z Wisłą to w pierwszej połowie powinno być po meczu.

ŁKS - 30 października 2019, 23:34:14 - *.adsl.inetia.pl
@Gandalf A pamiętasz "gramy na luzie"... wtedy chcieliście derbów w ekstraklasie ? Pamiętasz, jak cieszyliście się gdy Łks ogłaszał upadłość mając pełną świadomość, że za 5 minut was czeka to samo. Wtedy chcieliście derbów ? Więc daruj sobie pisanie moralitetów odnośnie pogardy bo to widzew właśnie w tym osiągnął niedoścignione mistrzostwo !! A co do zazdrości ... wybacz, ale nie skomentuję tego, bo niby czego miałbym wam zazdrościć ? II ligi i męczarni tam, przepłaconych grajków, czy nabrzmiałej pychy ?

Widzew10 - 30 października 2019, 23:38:16 - *.30.49.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Semira to po co piszesz,takie bzdury Zawisza są bluzgi przypomnij sobie jak bluzgaluscie na Widzew,Ruch, Wiśle ba waszym meczu z Rakowem? Gracie ładna pije 8 porażek pod rząd ostatnio wam udało się wygrać z cirnja Koroną remis z cieniadsmi x Zabrza i Rakowem dla mnie trochę to dziwne że odrazu mieliście skuteczność? Dree dobrze napisał LKS awansował z 3 do 2 ligi kosztem Drwecy Widzew sportowo

olaf - 30 października 2019, 23:39:50 - *.play-internet.pl
Słaby mecz Legii, wygrany na stojąco. Sędzia bardzo mocno próbował pomóc Widzewowi, ale nawet karny z kapelusza nic dał..

TULL - 30 października 2019, 23:41:32 - *.actus-info.pl
Vivat ŁÓDZKI WIDZEW !!! To jest klub,tradycje,kibice,atmosfera.Tego brakuje w I lidze.Czekamy na szybki powrót na salony piłkarskiej Europy.

TULL - 30 października 2019, 23:44:10 - *.actus-info.pl
Pamiętajcie,że pojęcie tzw. " ekstraklasa " to nowomowa post komusza. Najwyższa liga rozgrywkowa to I liga. __ A m e n __

Widzew10 - 30 października 2019, 23:46:27 - *.30.49.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Semira po co piszesz takie bzdury zawsze są bluzgi przypomnij sobie jak bluzgaluscie na Widzew,Ruch,Wiśle na ostatnim meczu z Rakowem? Gracie ładna piłkę 8 porażek pod rząd teraz akurat wam wyszy dwa mecze z korona i Rakowem remis z cieniasami z Zabrza wygrana 1:0 z Gornikiem? Dree dobrze napisał awansował iście z 3 do 2 ligi kosztem Drwecy Widzew awansował sportowo

inż.Mamoń - 30 października 2019, 23:46:58 - *.centertel.pl
Misiek I Baluś pozdrawiają RTS! Francję pamiętamy!
PDW HAHAHAH.

semira - 30 października 2019, 23:47:34 - *.unknown.vectranet.pl
Widzew10, kiedy wywróżyłeś że ja za Łks-em???? Nie przepadam za nimi, ale życzę im powodzenia tylko dlatego, że wiem, jak was boli ich sukces. Będę za każdą drużyną, która z wami gra. Każdą, zawsze. Tyle w temacie. Remis to sukces

Widzew10 - 30 października 2019, 23:48:49 - *.30.49.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Olaf jako karny z kapelusza

Set - 30 października 2019, 23:50:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dla Legii mecz jakich wiele a Widzew się spiął na maxa . Jak to czesto wyglada w takich starciach to 2/10 zakończą się niespodzianka . Tutaj jej nie było

Widzew 10 - 31 października 2019, 1:12:10 - *.30.49.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
LKS nie wypowiadaj się na temat pychy i zazdrość bo to wy jesteście w tym mistrzami propagandy? To wy byliście i jesteście pupilkiem Miasta Hani Zdanowskiej chociaż nic nie osiagneluscie w europejskich pucharach ale wam wszystko się należy! Na siłę awans? Na siłę stadion wiedząc,że nie macie tyłu kibiców co Widzew ma dla was to nie ważne, ważne że stadion musicie mieć i nie ważne ilu
przyjdzie kibiców? Piszesz, że cieszylusmy się z waszego upadku, a pamietasz rok 2004 ja zyczyliscie nam upadku wykonsliscir szale S. P RTS zapomniał wól jak ciekeciem był? To wy macie kompleks Widzewa a nie na odwrot

Widzew 10 - 31 października 2019, 1:13:26 - *.30.49.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
LKS nie wypowiadaj się na temat pychy i zazdrość bo to wy jesteście w tym mistrzami propagandy? To wy byliście i jesteście pupilkiem Miasta Hani Zdanowskiej chociaż nic nie osiagneluscie w europejskich pucharach ale wam wszystko się należy! Na siłę awans? Na siłę stadion wiedząc,że nie macie tyłu kibiców co Widzew ma dla was to nie ważne, ważne że stadion musicie mieć i nie ważne ilu
przyjdzie kibiców? Piszesz, że cieszylusmy się z waszego upadku, a pamietasz rok 2004 ja zyczyliscie nam upadku wykonsliscir szale S. P RTS zapomniał wól jak ciekeciem był? To wy macie kompleks Widzewa a nie na odwrot

ległunia - 31 października 2019, 1:23:09 - *.unknown.vectranet.pl
Ta legia to nawet fajna drużyna. Jakby sobie jeszcze Robaka kupili to może i medal mistrzostw Polski brązowy czy śrebrny? Ale ponoć mioduśki lubi kupowac portugalców, jugoli i inne maści bo po taniości idą. Wiadomo biznesmen

kabaret - 31 października 2019, 1:47:26 - *.111.247.86
Przegrać z Legią i się z tego cieszyć, bo nie było pogromu. Co za zakompleksienie Widzewiaków. Puszcza Niepołomice w poprzedniej rundzie przegrała tylko 2:0, więc też powinni piać z zachwytu. Zresztą co się dziwić, jeśli Widzew ostatni raz wygrał z Legią 15 kwietnia 2000r. Tak, tak, 19 lat upokorzeń.

Namor - 31 października 2019, 4:31:47 - *.193.cpe.marton.net.pl
Brawo za walkę dla obu zespołów, awans dla Legii bo okazała się skuteczniejsza o jedną bramkę, natomiast kibicowsko to Widzewiacy dno, bo zadymiony stadion, przez to zepsute widowisko, jednym słowem brak elementarnej kultury.

Andy - 31 października 2019, 5:00:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Namor
Mógłbyś chociaż zobaczyć mecz i dopiero komentować ... przerwany mecz po odpaleniu rac przez Legię ... lecz swoje kompleksy "kibicu"

Kibic - 31 października 2019, 6:41:18 - *.dynamic.chello.pl
Legia pokazała czerwonym napinaczom z Reanimacji 2015 miejsce w szyku. Ogrywała was jak dzieci, a taki wynik zawdzięczacie bardzo słabej skuteczności Legii szczególnie do przerwy a wasze bramki to jak zawsze karny po bezmyślnym faulu Lewczuka w sytuacji, w której nie było żadnego zagrożenia a druga bramka to swojak. Legia, gdyby zagrała skuteczniej to powtórzyłby się wynik z Wisłą Kraków a tak to się czerwone pajacyki podniecają, tylko czym ? Legia przyjechała do Łodzi po awans i cel uzyskała a wam pozostała kopanina w amatorskiej II lidze

Tamahawk - 31 października 2019, 6:41:52 - *.43.133.108.ipv4.supernova.orange.pl
Widzew karny Łódź

realista - 31 października 2019, 6:57:24 - *.146.229.196.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Widzew myślał że wygra tak jak ze Śkąskiem jednak różnica klas pokazało boisko Widzewowi jeszcze daleko do salonów

DoKabaret - 31 października 2019, 7:15:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nic nie zmaże waszego wstydu z 1996 i 1997 roku. Nic! Nawet taka napinka. Pieski dla was ujadające i pracujące zniszczyły nas przy zielonym stoliku i ciągną was za uszy non stop. Karma wraca.

do wszystk - 31 października 2019, 7:17:11 - *.122.244.65
Jak tak was,-krytykantów fachowców- czytam to mnie mdli Bo Legia miała , bo gdyby wykorzystała. itd . Miała i nie wykorzystała!!!! Bo im nie dano wielokrotnie wykorzystać!!! Raz czy dwa błędy w obronie. Różnicy klas nie było widać . Różnicę klas było widać w meczu z Wisłą!!! Widzew pierwsza połowa mądrze taktycznie. Nie stracic bramki. W drugiej idziemy na całość. Ktoś kto myślał że II ligowa drużyna rzuci sie na Legie od pierwszej munuty to niech ogląda grę w domino . Pozdro

starykibic - 31 października 2019, 7:18:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@fansport - nie napinaj się z tą Legią i zejdż z Piasta, który niemiłosiernie ograł ją w tym roku, co również nastąpi w przyszłym. Przypomnieć ci tegoroczne wyniki. Nawet nawet 1 bramki nie zdobyli.
Z tą frekwencją na Legii to też duża przesada, gdyż
na: Pogoń, Śląsk czy Raków zjawiło się raptem ~13 tys. widzów. Warszawa i okoliczne satelity są co najmniej 15 razy większe od Gliwic co powinno stanowić tam na każdym meczu ~75 tys. widowni.

Max(L) - 31 października 2019, 7:50:57 - *.toya.net.pl
Szacunek dla Widzewa !

Jan - 31 października 2019, 7:59:54 - *.centertel.pl
Zabawne, że najwięcej do powiedzenia po meczu mają kibice ŁKS-u. czy wy naprawdę nie macie swojej drużyny i swoich problemów?
Odniosę się też do bajania niektórych, liczących ile to by Legia bramek strzeliła, gdyby wszystko wykorzystała. W drugą stronę Widzew też miał przynajmniej 4 groźne sytuacje więcej, z których mógł strzelić. wtedy to mecz nie zakończył by się wynikiem 2:3, tylko jakieś 6:8. Gdyby w każdym meczu tak miało być, to mielibyśmy wyniki hokejowe.
Nie w każdym meczu jest tak jak z Wisłą, że wszystko wpada, takie mecze zdarzają się raz na pół wieku. Prosty przykład, Piast w dwumeczu z BATE miał w dwumeczu 16 celnych strzałów, z których jakieś 10 powinno zakończyć się bramkami. Finał taki, że Piast strzelił z tego ledwie 2 gole i odpadł.

Hmmm... - 31 października 2019, 8:03:53 - *.dynamic-ww-04.vectranet.pl
Wynik typowy na "klasyk" 2:3.

MartinMix - 31 października 2019, 8:41:58 - *.133.84.172
Szanowny Panie Janie (31 października 2019, 7:59:54 - *.centertel.pl)
4 groźne sytuacje? a wymień je?
Był strzał Kity z pierwszej połowy, strzał Kity głową z drugiej połowy i strzał Mąki z wolnego na koniec meczu - ŻĄDNA z tych sytuacji nie była na tak groźna jak sytuacje które miała Legia.
Legia nawet jak strzelała bramkę na 2:0 to w JEDNEJ akcji miała TRZY sytuacje!
Widzew zagrał ambitnie i powyżej poziomu 2-ligowca (na pewno na poziomie conajmniej środka ekstraklasy), ale był wyraźnie gorszy od Legii (już w pierwszej połowie zawodnicy z Warszawy powinni zamknąć mecz bo mieli 3 świetne sytuacje które zmarnowali).
Trzeba też przyznać że Widzewowi pomogli kibice ... zadymiając stadion. Zawodnikom z Łodzi już w pierwszej połowie zaczynało brakować sił a dzięki dodatkowej przerwie odzyskali trochę sił.

Oskar - 31 października 2019, 8:45:51 - *.promax.media.pl
Trener Widzewa zrobił dwie zmiany w doliczonym czasie? Grał na utrzymanie 2:3?!

MartinMix - 31 października 2019, 8:51:16 - *.133.84.172
Oskar: mecz trwał do 100 minuty - trener wstawił zawodników na ostatnie 10 minut gry.

Kibic - 31 października 2019, 9:17:27 - *.centertel.pl
Apeciaki nie podniecajcie sie tak Legia, bo niedawno dostaliscie od niej baty w lidze. Jest to tym smieszniejsze, ze grala wtedy rezerwowym skladem a wy kopaliscie sie po czolach, nawdychani jakimis klejami i rozpuszczalnikami.

Obiektywny - 31 października 2019, 9:36:37 - *.play-internet.pl
Jeśli po przegranej taka podnieta, to strach pomyśleć coby się działo, jakby wczoraj Legia przegrała przez nonszalancję wygrany mecz. Kibice Reaktywacji 2015, wystąpiliby do Dudy, aby 30 października był świętem narodowym 🤣

Jan - 31 października 2019, 9:43:03 - *.play-internet.pl
Panie Matrin Mix nie kwestionuję, że Legia była lepsza i zasłużenie ten mecz wygrała. Cóż, Widzew póki co gra w II lidze i raczej jest zrozumiałe, że jeszcze nie ma składu ekstraklasowego pozwalającego na walkę jak równy z równym z każdym ekstraklasowcem. Ale to, że Legia była lepsza, to nie oczekujmy zaraz, że za każdym razem powtórzy wyczyn z Wisłą i będzie roznosiła rywali 7 bramkami.
Co do sytuacji Widzewa, może nie zawsze były aż tak groźne jak te Legii, ale po kolei:
- sam na sam Kity w I połowie,
- bardzo groźny strzał Mąki przy stanie 2:2, który to Cieżniak ledwie obronił,
- Strzał Mąki z wolnego w doliczonym czasie, który też sprawił problemy Cieżniakowi.
- wreszcie dogranie za plecy Kity w polu karnym, a być może gdyby kita dostał piłkę przed siebie, byłoby bardzo groźnie.
OK, zgoda przy odrobinie szczęścia Legia mogła więcej strzelić, ale i Widzew przy takim łucie szczęścia mógł wzbogacić swój dorobek.
Co do zadymienia, to nie pamiętasz już akcji kibiców Legii z okolic 60 minuty, po której to pan Marciniak przerwał mecz na dobre 7 minut?

Widzew10 - 31 października 2019, 10:32:21 - *.30.49.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zadymili boisko kibice Legii to wystarczyło żeby Widzew wyrównał na 2:2 samoboj Jędrzejczyk jak w sezonie 96/97 na 5 minut przed końcem meczu przy stanie 2:0 dla legii Widzew pogrążył Legie strzelając im 3 bramki dlatego bo sezia zaslab teraz wynik był odwrotny bramka przypadkowa dla Legii wystarcxylo przycisk przeciwnika Legia się gubila Legia nie jest tak dobrym. Klubem to by zdominowała Ligę pokazała by coś w europejskich pucharach

Widzew10 - 31 października 2019, 10:45:45 - *.30.49.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Widzew w 2 połowie zaczął grać lepiej po zdobyciu bramki kontaktowe Widzew przycisnal Legie efektem była bramka na 2:2 szkoda że Widzew nie dowiozl remisu do końca

uncle danc - 31 października 2019, 10:55:06 - *.centertel.pl
Taki mecz i nie na niebiesko.... Co ten mogiel...

Marco - 31 października 2019, 10:59:46 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Najwięcej o meczu maja do powiedzenia hejmany z Al. Unii Legia lepsza ok ale gra dwie klasy wyżej więc i tak chłopaki nieźle się pokazali na tle vice mistrza u nas 18 tys na każdym meczu i z Legią też tyle było u was z Górnikiem dzień wcześniej 2 807 więc możecie sobie gadać ale dzieli nas różnica klas

MartinMix - 31 października 2019, 11:04:52 - *.133.84.172
"Panie Matrin Mix nie kwestionuję, że Legia była lepsza i zasłużenie ten mecz wygrała. Cóż, Widzew póki co gra w II lidze i raczej jest zrozumiałe, że jeszcze nie ma składu ekstraklasowego pozwalającego na walkę jak równy z równym z każdym ekstraklasowcem." - no jakoś wielu osobą tu nie przeszkadza to npisać komentarz w stylu: "nie było widać różnicy pomiędzy zespołami"
"sam na sam Kity w I połowie" tak jak wspomniałem być strzał Kity (a nazywanie tego sytuacją sam na sam to kpina bo obok Kity było 2 zawodników Legii a Cieżniak nie wychodził nawet do Kity - więc jak można nazwać tą sytuację sam na sam?)
"bardzo groźny strzał Mąki przy stanie 2:2, który to Cieżniak ledwie obronił" - strzał głową na krótki słupek, który Cierzniak spokojnie wybronił.
- Strzał Mąki z wolnego centralnie w Cierzniaka, bramkarz Legii nie chciał łapać piłki i zdecydował się ją wybijać.
"- wreszcie dogranie za plecy Kity w polu karnym, a być może gdyby kita dostał piłkę przed siebie, byłoby bardzo groźnie." śmieszny tekst - byłoby groźnie gdyby Widzew dobrze rozegrał akcję :P
Spis sytuacji Legii:
- Sytuacja sam na sam Wszołka,
- Sytuacja sam na sam Novikovasa
- Poprzeczka Kante po świetnej akcji Luquinhasa
- Sytuacja Kante, którego strzał na długi słupek został odbity przez obrońcę i piłka wyszła na róg.
- Luquinhas uderza w polu karnym i obrońca Widzewa wybija piłkę głową na róg, gdyby nie to byłaby bramka
- Kante strzela z półobrotu nad bramką
- Zblokowany strzał Novikovasa przez obrońcę
- Glilia też miał swoją okazję jak dostał piłkę na środku pola karnego i bylejak strzelił.

olo - 31 października 2019, 11:06:37 - *.10-2.cable.virginm.net
Jako kibic Widzewa zarazem cieszylem sie z tego meczu a z drugiej strony bardzo obawialem-bo roznica dwoch klas to bardzo duzo,dzien wczesniej z Lechem gral nasz sasiad z tabeli-Resovia,wynik do gladkie 0:4,roznica klas.O kibicow bylem spokojny,wiedzialem ze dadza z siebie wszystko.
Legia jechala na ten mecz podbudowana zwyciestwami z Lechem no i deklasacja Wisly-mysle ze zlapali swoj rytm.Zastanawialem sie czy potraktuja mecz nieco luzniej,wystawiajac wiecej rezerwowych zawodnikow...nic takiego nie mialo miejsca,wyszedl najmocniejszy sklad...i to bylo widac.
Jezeli ktos oczekiwal ze Widzew bedzie gral jak rowny z rownym,to proponuje udac sie do lekarza.
Legia cisnela bardzo mocno,Widzew mocno wystraszony,albo to po prostu roznica umiejetnosci.Piersza polowa byla dla nas mocno szczesliwa.Druga polowa byla naprawde fajna,duzo emocji -chyba takie mecze kibice lubia najbardziej.
Przegrana z Legia nigdy nie cieszy,czuje smutek-ale tez wiem ze moj Widzew dal z siebie tego dnia wszystko,Legia wygrala calkowicie zasluzenie,byla zespolem lepszym i tyle,co nie moze dziwic.
Kibice z obu stron tez dali z siebie wszystko.
Irytuje wymog policji odnosnie ogromnych stref buforowych-tysiac miejsc wolnych przy takim zapotrzebowaniu na bilety to jest sprawa karygodna.sektor gosci jest swietnie zabezpieczony i naprawde nie wiem o co chodzi z tymi strefami.Mamy i tak nieco za maly stadion,a tu jeszcze dodatkowe ograniczenia.
sporo w tym temacie kretynow.widzew powoli powstaje z kolan,wiemy doskonale gdzie jestesmy,w jakiej lidze gramy i jak dluga droga przed nami aby dolaczyc do najlepszych.Pomimo to,takie mecze nasz ciesza,daja radoche-a taki mecz,pelen walki moze tylko pozytywnie wplynac na druzyne.

MartinMix - 31 października 2019, 11:07:07 - *.133.84.172
"OK, zgoda przy odrobinie szczęścia Legia mogła więcej strzelić, ale i Widzew przy takim łucie szczęścia mógł wzbogacić swój dorobek." - no w tym rzecz że Widzew ten łut szczęścia miał przy 2 bramkach, które zdobył (karny podarowany przez Legię w niegroźnej sytuacji oraz samobój, gdzie akcję bramkową zaczął ... obrońca Legii, fatalną stratą i zakończył obrońca Legii).
Co do zadymienia stadionu to obie grupy kibiców "kopciły" racami. Nie ma to znaczenia efekt był taki że Widzew w tym czasie zebrał się w sobie.

lin - 31 października 2019, 11:32:54 - *.centertel.pl
MartinMix, bardzo miło mi się z Panem polemizuje, ale chyba czas zmierzać do końca tej wymiany zdań, bo raczej doktoratu na tym meczu razem nie zrobimy. I żadnej Ameryki nie odkryjemy
Zgoda, Legia miała groźniejsze sytuacje. Widzi Pan piłka nożna to taki sport, nie zawsze sprawiedliwy, w którym liczy się to co w sieci, a nie to co mogło i to co nie powinno wpaść. Wynik 2:3 poszedł w świat, taki zapiszą kroniki, a o naszych dywagacjach, czy mecz mógł skończyć się 0:8, 2:6,6:8, czy nawet przy wielkim farcie Widzewa 4:3 mało kto już dziś pamięta, a co dopiero mówić za miesiąc, czy rok.
Miłego dnia i powodzenia dla Pańskiej drużyny na dalszym etapie pucharu.

widzew10 - 31 października 2019, 12:51:04 - *.toya.net.pl
olo pelna zgoda bylo widac roznice klas be dwoch zdan legia miala swoje sytuacje Widzew tez Widzew przy luku szczecia mogl dprowadzic do dogrywki jakby Kika strzeli na 3:3 trudno bylo do przwidzenia Widzew gral ambitnie w 2 polowie..wazniejsza jest liga i awans puchar polski trzeba odlozyc za rok

widzew10 - 31 października 2019, 12:57:26 - *.toya.net.pl
zdarzaja sie nispodzianki w P.P klub z nizszych lig eliminuje klub z ekstraklasy wznosza sie na wyzyny

Górnik Zab - 31 października 2019, 13:47:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzew wracajcie do ekstraklasy! Marzy mi się ekstraklasa z Widzewem, GKS Katowice i Ruchem Chorzów.

Olo - 31 października 2019, 14:13:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibic jakie baty ? było tak samo 2:3 z tą różnicą, że ŁKS 2x prowadził a Wstydzew przegrywał 2:0, mieliście szczęście, że Legia tak fatalnie pudłowała bo byłaby powtórka z Wisły 0:7 zgłoś się hahaha

jarson - 31 października 2019, 15:36:02 - *.dynamic.chello.pl
Przez parę minut słoiki mieli niezle w porach . Dla Widzewa to był dobry sparing przed niedzielą . Priorytet to awans do 1 ligi !! Puchar na dzień dzisiejszy nas nie interesuje .

abc - 31 października 2019, 16:20:37 - *.239.249.149
Czy to generalnie nie przegięcie nazywanie klasykiem meczu, który przed drugą połową lat 90tych nie wzbudzał w nikim żadnych emocji? Czy Górnik - Ruch to nie jest większy klasyk? Czy Górnik - Legia to nie jest większy klasyk? Czy Legia - Lech to nie jest większy klasyk? Czy Cracovia-Wisła to nie jest większy klasyk? Czy Legia - Wisła to nie jest większy klasyk? Mówię o druzynach, które (poza Lechem) grają ze sobą regularnie od blisko stu lat...

t - 31 października 2019, 16:55:56 - *.dynamic-zab-08.vectranet.pl
A może klasyk to mecz z udziałem Pogoni Lwów ?

edwin - 31 października 2019, 18:07:55 - *.centertel.pl
Klasyk to powinien być mecz dwóch najbardziej utytułowanych drużyn w Polsce. Legia nią jest, Widzew nie - jest szósty, może piąty, zależy jak na to patrzeć.

JaroWaw - 31 października 2019, 20:39:51 - *.static.ip.netia.com.pl
abc. Mogę się podpisać pod Twoim tekstem z wyjątkiem stwierdzenia o drugiej połowie lat 90-tych. Przypomnij sobie pewien głośny transfer z Widzewa do Legii. Tak, tak, chodzi o Dariusza Dziekanowskiego.

widzew10 - 31 października 2019, 21:46:02 - *.free.aero2.net.pl
abc jak Widzew-Legia,Legia-Widzew jak dla ciebie to ne jest klasyk nawet ten z 96/97 r to ja jestem ksiedzem,zawsze jak te dwa kluby spotykaly sie w ex zawsze byl to klasy wczorajszy mecz tez mozna bylo nazwac mecz klasyk chociaz obydwa zespoly dzieli 2 klasy oby nkluby maja tradycje tak jak Gornik-Ruch,Wisla-Cracovia Widzew-LKS to sa tylko derby..nie ma cie co dziwic Kalesiaki zawsze beda zaklamywac rzeczywistosc

widzew10 - 31 października 2019, 21:51:15 - *.free.aero2.net.pl
to samo klasyyk to Wisla-Legia Legia-Lech.Legia-Gornik tez klasyk,czego nie mozna powiedziec o meczu LKS-Legia bo to nie jest klasyk

Piotr - 31 października 2019, 22:04:03 - *.unknown.vectranet.pl
Widzewiacy tak się napinali przed meczem, że ciekaw byłem co będą pisać po batach, których każdy się spodziewał. Nie zawiedliście mnie, nadal mogę się z was śmiać.

abc - 1 listopada 2019, 11:31:31 - *.239.249.149
widzew10 - 31 października 2019, 21:46:02 - *.free.aero2.net.pl
abc jak Widzew-Legia,Legia-Widzew jak dla ciebie to ne jest klasyk nawet ten z 96/97 r to ja jestem ksiedzem,zawsze jak te dwa kluby spotykaly sie w ex zawsze byl to klasy wczorajszy mecz tez mozna bylo nazwac mecz klasyk chociaz obydwa zespoly dzieli 2 klasy oby nkluby maja tradycje tak jak Gornik-Ruch,Wisla-Cracovia Widzew-LKS to sa tylko derby..nie ma cie co dziwic Kalesiaki zawsze beda zaklamywac rzeczywistosc
Klasyk to jest wtedy gdy drużyny grają ze sobą o coś od dziesiąt lat, w przypadku Polski od blisko 100. Dlatego Widzew Legia to nie jest klasyk, bo przed 96 ten mecz w nikim nie wzbudzał zainteresowania, a przed 1980 Widzew nie miał na dobrą sprawę żadnych kibiców i żadnej historii. Dlatego Wisła - Cracovia to jest klasyk, ŁKS - Wisła to jest klasyk, a Widzew Legia to żaden klasyk - dwa razy te drużyny grały o mistrzostwo, mecze były dość zacięte, ale historia wspólnych meczy obu drużyn jest bardzo krótka.

WiedzaToJa - 1 listopada 2019, 13:35:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@abc... przestań. Kibice (L) na 100 lecie klubu jako rywala wszech czasów wybrali Widzew. Przed 80 Widzew nie miał historii? Właśnie sam się zaorałeś. Wiem, że w internecie łatwo się pisze cokolwiek, ale takie głupoty jakie wypisujesz aż ciężko czytać.
Pzdr4all

Miejsce wi - 1 listopada 2019, 17:44:19 - *.sub-174-203-6.myvzw.com
Drugoligowe pastwiska, to w rzeczywistości dawne trzecioligowe, tak? Rts-ssie dumo ty nasza Koluszek i Bedonia

abc - 2 listopada 2019, 9:46:13 - *.239.249.149
WiedzaToJa - 1 listopada 2019, 13:35:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@abc... przestań. Kibice (L) na 100 lecie klubu jako rywala wszech czasów wybrali Widzew. Przed 80 Widzew nie miał historii? Właśnie sam się zaorałeś. Wiem, że w internecie łatwo się pisze cokolwiek, ale takie głupoty jakie wypisujesz aż ciężko czytać.
Pzdr4all
Tak wybrali, bo większość żylety pamięta właśnie te mecze. Ale to świeże mecze, nie mają jeszcze statusu klasyka, tak jak mecze ŁKS z Wisłą czy Górnika z Ruchem. Po prostu kibice pamiętający te mecze rozgrywane od stu lat już nie grają pierwszych skrzypiec lub ich nie ma, a na pewno nie biorą udziału w internetowych ankietach. Równie dobrze można by za piętnaście lat powiedzieć, że mecze Bayernu z RB Lipsk to klasyki - a wiadomo że to bzdura, bo dużo większym klasykiem z punktu widzenia historii Bundesligi będą i są np. mecze Schalke z Borussią.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas