[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


19 listopada 2019, 22:44:05 - maciejko
Koszyki ME 2020

Zakończyła się faza grupowa eliminacji mistrzostw Europy w 2020 roku. Poznaliśmy 20 finalistów przyszłorocznego turnieju, pozostałych czterech wyłonią wiosenne baraże. Już 30 listopada (18:00) w Bukareszcie odbędzie się losowanie grup turnieju finałowego, w którym reprezentacja Polski znajdzie się w drugim koszyku.

Koszyki

O podziale na koszyki w losowaniu finałów ME decydują kolejno: miejsce w grupie eliminacyjnej, liczba punktów (bez meczów z szóstą drużyną grupy), różnica bramek, liczba zdobytych bramek, liczba zdobytych bramek wyjazdowych, liczba wygranych, liczba wyjazdowych wygranych, żółte i czerwone kartki, pozycja rankingowa w Lidze Narodów 2018/19.

 1. Belgia      1  8 24 27- 3  B
 2. Włochy      1  8 24 26- 4  A
 3. Anglia      1  8 21 37- 6  D
 4. Niemcy      1  8 21 30- 7  F
 5. Hiszpania   1  8 20 22- 5  E
 6. Ukraina     1  8 20 17- 4  C
-----------------------------
 7. Francja     1  8 19 19- 4  
 8. Polska      1  8 19 13- 5  
 9. Szwajcaria  1  8 17 19- 6  
10. Chorwacja   1  8 17 17- 7  
11. Holandia    2  8 19 24- 7  C
12. Rosja       2  8 18 19- 8  B
-----------------------------
13. Portugalia  2  8 17 22- 6  
14. Turcja      2  8 17 10- 3  
15. Dania       2  8 16 23- 6  B
16. Austria     2  8 16 13- 8  
17. Szwecja     2  8 15 16- 9  
18. Czechy      2  8 15 13-11  
-----------------------------
19. Walia       2  8 14 10- 6  
20. Finlandia   2  8 12 11-10  
21. zwycięzca baraży A
22. zwycięzca baraży B
23. zwycięzca baraży C
24. zwycięzca baraży D


Kolejno: miejsce w rankingu, kraj, miejsce w tabeli grupy, liczba meczów, liczba punktów, bilans bramkowy.



Turniej finałowy

Mistrzostwa Europy 2020 zostaną rozegrane w 12 krajach. Jeżeli reprezentacja kraju, w którym będą rozgrywane mecze grupowe, awansuje do turnieju finałowego, będzie automatycznie przydzielona do odpowiedniej grupy.

Rosja z przyczyn politycznych nie może grać w jednej grupie z Ukrainą oraz Kosowem.

Grupa A (Baku i Rzym) - Włochy, (koszyk 2), (koszyk 3), Walia/Finlandia
Grupa B (Kopenhaga i Sankt Petersburg) - Belgia, Rosja, Dania, Walia/Finlandia
Grupa C (Amsterdam i Bukareszt) - Ukraina, Holandia, (koszyk 3), zwycięzca baraży A/C/D
Grupa D (Glasgow i Londyn) - Anglia, (koszyk 2), (koszyk 3), zwycięzca baraży C/D
Grupa E (Bilbao i Dublin) - Hiszpania, (koszyk 2), (koszyk 3), zwycięzca baraży B
Grupa F (Budapeszt i Monachium) - Niemcy, (koszyk 2), (koszyk 3), zwycięzca baraży A/C/D

Jeżeli w barażach A zagrają Rumunia i Węgry i wygra je Rumunia, wówczas Rumunia będzie w grupie C, a zwycięzca baraży D w grupie F.
Jeżeli w barażach A zagrają Rumunia i Węgry i wygrają je Węgry, wówczas Węgry będą w grupie F, a zwycięzca baraży D w grupie C.
Jeżeli w barażach C zagrają Szkocja i Węgry i wygrają je Węgry, wówczas Węgry będą w grupie F, a zwycięzca baraży D w grupie D.
Jeżeli w barażach C zagrają Szkocja i Rumunia i wygra je Rumunia, wówczas Rumunia będzie w grupie C, a zwycięzca baraży D w grupie D.

Każdy z gospodarzy rozegra co najmniej dwa mecze we własnym kraju:
- jeżeli obaj gospodarze grupy awansują bezpośrednio lub obaj awansują do baraży, losowanie zdecyduje, kto zagra trzy mecze u siebie
- jeżeli jeden z gospodarzy awansuje bezpośrednio, a drugi do baraży (lub nie awansuje), reprezentacja, która awansowała bezpośrednio, rozegra trzy mecze grupowe u siebie
- jeżeli jeden gospodarz awansuje do baraży, a drugi nie awansuje, zagra on wszystkie mecze na własnym stadionie

Trzy mecze u siebie na pewno zagrają Włochy w grupie A (Azerbejdżan odpadł), Holandia w grupie C (Rumunia zagra w barażach), Anglia w grupie D (Szkocja zagra w barażach), Hiszpania w grupie E (Irlandia zagra w barażach) i Niemcy w grupie F (Węgry zagrają w barażach). O tym, kto zagra trzy mecze u siebie w grupie B (Dania i Rosja awansowały bezpośrednio), zdecyduje losowanie 22 listopada (12:00) w Nyonie.

mistrzostwa Europy 2020



Baraże

Losowanie brakujących par barażowych oraz gospodarzy finałowych spotkań barażowych odbędzie się 22 listopada (12:00) w Nyonie.

Baraże o cztery miejsca w finałach będą odbywać się w czterech ścieżkach, których zwycięzcy awansują do ME - po jednej dla każdej dywizji Ligi Narodów.

W każdej ze ścieżek (A, B, C i D) zagrają po cztery zespoły z danej dywizji (zwycięzcy grup). Jeżeli zwycięzca grupy Ligi Narodów zakwalifikował się do turnieju finałowego ME przez eliminacje, jego miejsce w barażach zajmie następna najwyżej sklasyfikowana drużyna z danej dywizji. Jeżeli w danej dywizji nie będzie już drużyn, które nie zakwalifikowały się do finałów ME, wówczas w ich miejsce zagrają drużyny z kolejnej dywizji (niższej).

Pary półfinałowe zostaną utworzone na podstawie rankingu Ligi Narodów (najlepsza drużyna - czwarta, druga - trzecia). W półfinałach i finałach zostanie rozegrane jedno spotkanie - w półfinałach na terenie wyżej rozstawionej drużyny, gospodarze finałów zostaną wylosowani.

Półfinały zostaną rozegrane 26 marca, a mecze finałowe 31 marca 2020 roku.

Losowanie zdecyduje, które trzy drużyny z grona Bułgaria, Izrael, Węgry i Rumunia zostaną przeniesione z baraży C do baraży A.

Baraże A

(jeżeli Bułgaria zostanie w C)
Islandia - Rumunia
Izrael - Węgry

(jeżeli Izrael zostanie w C)
Islandia - Rumunia
Bułgaria - Węgry

(jeżeli Węgry zostaną w C)
Islandia - Rumunia
Bułgaria - Izrael

(jeżeli Rumunia zostanie w C)
Islandia - Węgry
Bułgaria - Izrael

Baraże B

Bośnia i Hercegowina - Irlandia Północna
Słowacja - Irlandia

Baraże C

Szkocja - Bułgaria/Izrael/Węgry/Rumunia
Norwegia - Serbia

Baraże D

Gruzja - Białoruś
Macedonia Północna - Kosowo

eliminacje do mistrzostw Europy 2020

hubi - 19 listopada 2019, 22:47:01 - *.146.59.76.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ukraina , Czechy , Finlandia i może brzęczki wyjdą z grupy

s - 19 listopada 2019, 22:48:25 - *.play-internet.pl
Pierwszy! Grupa śmierci: Anglia, Polska, Portugalia, Walia.
Grupa marzeń: Ukraina, Polska, Czechy, Macedonia Północna

arni73 - 19 listopada 2019, 22:50:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
s@- gdzie Ty niby chcesz Polskę wsadzić do grupy z Ukrainą

Hehe - 19 listopada 2019, 22:50:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czyli gramy z Wlochami, Anglią, Niemcami akbo Hiszpanią?

mwkks - 19 listopada 2019, 22:50:29 - *.promax.media.pl
Tej kretyny powyżej. Jak chcecie trafić na takich rywali? Do przedszkola nauczyć się czytać ze zrozumieniem.

hubi - 19 listopada 2019, 22:52:10 - *.146.59.76.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@arni mniej boczku przed snem !

ŁKS1908 - 19 listopada 2019, 22:52:40 - *.play-internet.pl
może w końcu nadszedł czas, żeby wykluczyć politykę ze sportu. Kraj, który wchodzi w konflikt zbrojny z innym krajem automatycznie powinien być pozbawiany możliwości udziału w takiej imprezie.

Pablo - 19 listopada 2019, 22:52:50 - *.play-internet.pl
To jeżeli awansują Węgry lub Rumunia to gdzie będą grać? W tych grupach gdzie będzie losowanie w grudniu czy znowu będą kombinować żeby grać u siebie ?

Tt - 19 listopada 2019, 22:52:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dlaczego Belgie przydzielono do grupy B a Ukrainę do C? Aby nie bylo meczu Rosja-Ukraina?

Koczis - 19 listopada 2019, 22:52:58 - *.dynamic.chello.pl
Zapomnieliście że jeszcze ruskie mogą być wykluczone z każdego sportu za machloje z dopingiem

gnom - 19 listopada 2019, 22:52:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Niemcy POLSKA Turcja Kosowo

Ja - 19 listopada 2019, 22:53:10 - *.184.42.233.ipv4.supernova.orange.pl
Dlaczego żydzi graja w barażach a Słowenia nie ?

G - 19 listopada 2019, 22:53:40 - *.dynamic-zab-02.vectranet.pl
Niestety, tym razem się nie wykręcimy i zagramy z którąś z potęg... oby to byli Niemcy, bo jeszcze tutaj upatruję jakieś szansy ze względu na niedawny remis na ME. W dodatku z tym mocarzem zagramy już na inaugurację, a więc znowu mecz otwarcia, mecz o wszystko i... mecz o wszystko - może uda się awansować z trzeciego miejsca...

haparoiden - 19 listopada 2019, 22:54:52 - *.dynamic.chello.pl
@ŁKS1908 - jestem za. Należy więc wywalić Kosowo (bo to nie państwo - jeśli dopuszczamy ich, to dopuszczamy też Katalonię, Śląsk i Krym) oraz Ukrainę, bo to im nie pasuje Rosja.

rob - 19 listopada 2019, 22:55:31 - *.toya.net.pl
A jak Rosja z Ukrainą dojdą do półfinału/finału to co? nie będą grać tylko monetą będą rzucać????

G - 19 listopada 2019, 22:55:40 - *.dynamic-zab-02.vectranet.pl
@Pablo: W razie awansu Rumunia zagra w grupie z Holandią, Szkocja z Anglią, Węgry z Niemcami, a Irlandia z Hiszpanią.

Fikołek - 19 listopada 2019, 22:56:47 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Co w sytuacji gdy baraże wygra irlandia albo węgry Czy w losowaniu, które będzie wcześniej może trafić do grupy w której nie będzie gospodarzem?

G - 19 listopada 2019, 22:57:12 - *.dynamic-zab-02.vectranet.pl
@Ja: ponieważ byli lepsi w rankingu LN.

cepy - 19 listopada 2019, 22:58:04 - *.217.26.109.rev.sfr.net
Ludzie, włączcie myślenie. Przecież Ukraina jest z Holandią! Włochy lub Anglia lub Hiszpania lub Niemcy to I koszyk - tylko z jedną z tych drużyn możemy zagrać!!!. Żadnej grupy marzeń nie będzie !!!

hgh - 19 listopada 2019, 22:58:23 - *.icpnet.pl
Anglia, Austria i Gruzja ;)

hgh - 19 listopada 2019, 22:59:56 - *.icpnet.pl
poprawka Anglia, Austria i Bułgaria

Zes - 19 listopada 2019, 23:00:08 - *.hsd1.il.comcast.net
Trzy mecze i do domu...

Kibic - 19 listopada 2019, 23:00:30 - *.as13285.net
Grupa dla Nas do ogarnięcia:Polska,Giblartar,Łotwa(wiadomo,jest łotwa),Litwa i Angola(o ile wygrają baraż W euro-afrykański z Curacao,które już awansowało do barażu T z grupy A z Kurdystanem)

G - 19 listopada 2019, 23:00:47 - *.dynamic-zab-02.vectranet.pl
Ukraina z Rosją mogą się spotkać już w 1/4 finału, jeśli jeden zespół wygra swoją grupę, a drugi zajmie drugie miejsce. Trudno powiedzieć, co zrobi UEFA - mecz zostanie rozegrany na neutralnym terenie (jak wynika z drabinki - w Monachium lub Baku), być może bez udziału publiczności.

alejaja - 19 listopada 2019, 23:01:43 - *.217.26.109.rev.sfr.net
Grupa B ułożona bez losowania! Szczyt !!!

Koczis - 19 listopada 2019, 23:01:47 - *.dynamic.chello.pl
Jak ktoś nie chce z kimś grać to walkower i wypad . Sport to polityka i nic tego nie zmieni . Tak było zawsze . Hymny , flagi , zorganizowany państwowy doping i politycy na Vipach z głupimi minami ....

y - 19 listopada 2019, 23:02:04 - *.146.228.46.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Oby nie Belgia, lub Hiszpania - bo będą spore wciry.

robbeb - 19 listopada 2019, 23:02:11 - *.dynamic.kabel-deutschland.de
Polska może wyjdzie z grupy, tylko nie z tej w której będzie Ukraina. Czy tak trudno doczytać, że do Ukrainy z drugiego koszyka jest już przydzielona Holandia?

jacOl - 19 listopada 2019, 23:05:01 - *.icpnet.pl
I na powyższym przykładzie widać, że el. Euro 2020 to kabaret. Norwegia i Serbia byłyby faworytem w każdym z baraży a trafili na siebie.

123 - 19 listopada 2019, 23:07:04 - *.dynamic.chello.pl
Anglia, Turcja, Norwegia

Lin - 19 listopada 2019, 23:08:04 - *.43.149.193.ipv4.supernova.orange.pl
Co to będzie miało jeszcze wspólnego z losowaniem, skoro ponad połowa miejsc jest już przydzielona? Głupszej formuły ME jeszcze w historii nie było

hubi - 19 listopada 2019, 23:08:28 - *.146.59.76.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@cepy - doczytali , doczytali !!! tylko się fkorfili , że TE ME nie mają nic wspólnego z normalnymi zasadami jakie onegdaj obowiązywały !

jedrzej201 - 19 listopada 2019, 23:09:20 - *.smgr.pl
Przecież Kosowo ze Szkocją mają najmniej punktów z 3. miejsc. Kosowo nie może być w barażach skoro odpadło.

szu - 19 listopada 2019, 23:10:03 - *.44.245.32
@REDAKCJA
Niestety, ale w przypisaniu zwycięzców poszczególnych baraży do grup macie błąd. ;) Jeśli w barażach C zagrają Węgry lub Rumunia (a będzie to losowane), to wcale z automatu ich zwycięzca nie trafia do gr. D, bo przecież nie musi to być Szkocja.

do ŁKS - 19 listopada 2019, 23:10:46 - *.dynamic.chello.pl
"Kraj, który wchodzi w konflikt zbrojny z innym krajem automatycznie powinien być pozbawiany możliwości udziału w takiej imprezie. "
jak realnie chcesz to zrobić, skoro Rosja przez kilka lat wypiera się "to nie nasi ludzie" łżąc w żywe oczy. Formalnie ONZ ma związane ręce, a FIFA/UEFA miała by coś rozstrzygać? I czego oczekujesz po tych organizacjach, przecież urządzały imprezy w krajach niedemokratycznych i prowadzących konflikty. Kasa sie musi zgadzać a piękne idee nie.

michu - 19 listopada 2019, 23:11:49 - *.adsl.inetia.pl
Ja bym chciał zebyśmy grali w grupie z Hiszpanią przynajmniej jeśli przegrywać to z kimś najsilniejszym ;)

kibic - 19 listopada 2019, 23:12:18 - *.centertel.pl
Z pierwszego koszyka... Włochy, z trzeciego Austria lub Czechy, 4 koszyk każdy. Uniknąć przede wszystkim Belgii i Hiszpanii z pierwszego koszyka

jedrzej201 - 19 listopada 2019, 23:13:35 - *.smgr.pl
Po co Szkocja? Przecież odpadła z Kosowem za 3.miejsca.

jacOl - 19 listopada 2019, 23:15:23 - *.icpnet.pl
Tradycyjnie, analizując, grupa śmierci: Hiszpania, POLSKA, Portugalia, Słowacja. Ewentualnie zamiast Słowacji - Irlandia. Grupa śmieci: Włochy (jedyny zespół z 1 koszyka do nawiązania walki), POLSKA, Austria, Finlandia.

BOT - 19 listopada 2019, 23:16:41 - *.30.51.155.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jaką mam bekę z tej komercji to masakra. Zasady baraży, których prawie nikt nie kuma. Grupy już ustawione przed losowaniem. Jprdl co to się na tym świecie porobiło to po prostu żal.

Jaco - 19 listopada 2019, 23:17:57 - *.dynamic.chello.pl
@mogiel a to nie jest tak że Węgry albo Rumunia muszą trafić do grupy A? Bo jak obie zostaną w C to tam będzie trzech gospodarzy a w A żadnego.

Lukas - 19 listopada 2019, 23:18:13 - *.play-internet.pl
Niemcy, Polska, Austria, Węgry

maciejko - 19 listopada 2019, 23:18:43 - REDAKCJA
@szu - Mylisz się, Szkocja jest zwycięzcą grupy Ligi Narodów i na pewno zagra w barażach C. Do baraży A mogą zostać przesunięte tylko Bułgaria, Izrael, Węgry i Rumunia.

Diesel - 19 listopada 2019, 23:18:49 - *.dip0.t-ipconnect.de
te cale ME to jakas tragedia!!!!!!

Tak - 19 listopada 2019, 23:19:57 - *.opera-mini.net (*.1.8.82)
Chyba beda Wlochy ale lepiej niemiecka bo nie trza daleko ladac. Monachium i Peszt nie sa daleko i wiecej kibicow bedzie. Loty nie za b.drogie.mozna autokarem albo autem. Nie sa meczace podroze niz jakies zadupie na kaukaziu Baku i 8-10godz loty i mega drogie.

kibic44 - 19 listopada 2019, 23:20:25 - *.opera-mini.net (*.47.36.222)
Z Chorwacją będzie ciężko, Rosja, Szwajcaria i Francja poza naszym zasięgiem. Jak Lewandiwski zwichnie piszczel, to odpadniemy od razu przed turniej. Zawsze my odpadali z drugiej grupy, ti celowo nas tam wsadzili. Wiadomo, kto rządzi ten ustala uchybienia.

maciejko - 19 listopada 2019, 23:20:36 - REDAKCJA
@jedrzej201 - Baraże są na podstawie wyników w Lidze Narodów.

jedrzej201 - 19 listopada 2019, 23:21:58 - *.smgr.pl
Jednak Szkocja miałaby i tak baraże. Sorry za błąd. Gdyby stosować metodę 8 najlepszych z 3.miejsc to Irlandia Północna jednak by się nie zmieściła. Były 3 drużyny z 13 pkt. Przez bilans bramek Irlandia Północna przegrałaby ze Słowacją i Irlandią.

tomek - 19 listopada 2019, 23:22:14 - *.dynamic.mm.pl
Dlaczego Ukraina jest w grupie z Holandią?
Przesadzili z tymi gospodarzami.
Mistrzostwa powinny się odbywać w maksymalnie dwóch krajach oczywiście mających wspólną granicę.

awans - 19 listopada 2019, 23:22:44 - *.146.35.66.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Spadnijmy do kolejnego euro w lidze narodów do ostatniej dywizji i wygrajmy z san marino, liechtensteinem,andorą, a baraż zagrajmy z gibraltarem

Kibic - 19 listopada 2019, 23:24:00 - *.as13285.net
Czy uefa wie gdzie zaplanowali finał? Podobno Cape Town z Melbourne staraja sie o finał albo wręcz mają być dwa finały.Jeden dla barazy A i K i drugi dla Niemców z Anglią.

jacOl - 19 listopada 2019, 23:25:56 - *.icpnet.pl
Po chwili uświadomiłem sobie, że może być gorzej, niż ESP, POL, POR, SVK. Portugalia w grupie przeważnie gra mizerię a i Słowaków da radę ograć. Hiszpania poza zasięgiem i jak ktoś twierdzi inaczej to polecam Kocborowo. A teraz taki strzał: Anglia, POLSKA, Szwecja, Serbia. Baty od wszystkich!

jedrzej201 - 19 listopada 2019, 23:26:27 - *.smgr.pl
Jeszcze jedno: Na EURO Holandia zagra jako Niderlandy.

cwks - 19 listopada 2019, 23:27:33 - *.sub-174-202-4.myvzw.com
rosja nie może grać z ukraina w grupie a co będzie jak się spotkają dalej?czyli przekręt będzie aby na siebie nie trafiły chore to jak w 1992 była wojna na bałkanach to dania za nich pojechała wiec teraz tez rosja i ukraina nie płonne być dopuszczone do rozgrywek

szu - 19 listopada 2019, 23:28:18 - *.44.245.32
@REDAKCJA
Owszem, Szkocja jako zwycięzca grupy LN na pewno zagra w barażach C. Ale niewykluczone, że w barażach C zagrają również Węgry albo Rumunia, przecież będzie to losowane. I w takim przypadku wcale z automatu "zwycięzca baraży C" nie trafia do gr. D, tylko ścieżka baraży C zostaje sparowana ze ścieżką baraży D.
Wy natomiast przeoczyliście ten wariant i w ciemno sparowaliście ścieżkę baraży A ze ścieżką baraży D, zakładając, że w barażach A zagrają zarówno Węgrzy, jak i Rumuni.

haparoiden - 19 listopada 2019, 23:28:49 - *.dynamic.chello.pl
@maciejko - no ale Szkocja może te baraże przegrać. Jeśli trafią na Rumunię i to ona wygra, to jako gospodarz trafi do grupy C, a nie D, prawda?

Boni - 19 listopada 2019, 23:28:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co zrobi UEFA jeśli jeden z gospodarzy Rumunia lub Węgry awansuje do EURO 2020 po barażach, a po wcześniejszym losowaniu (30 listopada) zostanie przydzielona do grupy, w których nie będzie grać we własnym kraju ?
Zmiana grup na 3 miesiące przed rozpoczęciem turnieju ?

Kibic - 19 listopada 2019, 23:29:06 - *.as13285.net
Pytanie do znawców tematu baraży do baraży. W ktorych barażach zagrają wygrani z grupy C Ligi Selezjańskiej w Rumi? Dodam ze mają wysoki współczynnik procenta wygranych w przegranych meczach.lepszy od Białorusi i Kosowa.

Toma82 - 19 listopada 2019, 23:32:19 - *.dynamic.mm.pl
Raczej bankowo zagramy na wyspach lub Bilbao i Dublin

maciejko - 19 listopada 2019, 23:33:27 - REDAKCJA
@szu @haparoiden @Boni - Baraże, w których będzie dwóch gospodarzy (baraże A lub C) zostaną sparowane z barażami D i ew. drużyny zostaną zamienione grupami już po barażach.
Np. jeśli w barażach C będzie dwóch potencjalnych gospodarzy (SCO i HUN/ROU). Jeśli wygra je HUN lub ROU, to zostaną przeniesione do swojej domowej grupy, a w grupie D zagra zwycięzca baraży D. Analogicznie w barażach A, gdzie może być ROU i HUN.

barfan - 19 listopada 2019, 23:33:40 - *.dynamic.chello.pl
To wszystko nie ma nic wspólnego dużym turniejem i jego atmosferą; 12 gospodarzy to kpina - zróbmy 24 a czemu nie? Platini znany z uczciwości szef uefy to wymyślił - ciekawe ile kosztowało to Azerów? Rozdział na grupy jest tak niejasny ze opadają ręce; przecież może sie zdarzyć że po barażach będą zmieniać drużyny w grupach. A co do wycofania z automatu agresorów wojennych pełna zgoda.

prezezooo - 19 listopada 2019, 23:33:57 - *.static.ip.netia.com.pl
Generalnie publikacja jak zwykle pierwszorzędna, ale w natłoku tych informacji umknęło szanownej redakcji jedno wydarzenie.
Jeżeli Rumunia zostanie w drodze losowania w play-offach C, i je wygra to musi trafić do Grupy C wg wszelkich znaków na niebie i ziemi. A zgodnie z tym jak grupy są rozpisane to trafiają do Grupy D.
Inna sprawa, że kogoś nieźle po**** z tym systemem kwalifikacji.

Kibic - 19 listopada 2019, 23:35:53 - *.as13285.net
Do redakcji, w tytule jest ewidentny błąd. Powinno być Półmiski ME2020 albo Wazy,może Wiaderka ale nie koszyki.Wiklina nie wchodzi w gre.

G - 19 listopada 2019, 23:38:44 - *.dynamic-zab-02.vectranet.pl
Tak, dobór gospodarzy do grup to kpina. Zespoły muszą teraz latać z Rzymu do Baku albo z Amsterdamu do Bukaresztu i z powrotem. Jedynie Anglia ze Szkocją mają sens w parze. Powinno się je rozdzielić tak: Niemcy-Dania, Anglia-Holandia, Irlandia-Szkocja, Hiszpania-Włochy, Rosja-Azerbejdżan, Rumunia-Węgry. Spore oszczędności dla środowiska!

maciejko - 19 listopada 2019, 23:39:40 - REDAKCJA
@prezezooo - Jeżeli Rumunia będzie grała w barażach C i awansuje, to będzie zamieniona ze zwycięzcą baraży D, ale to już po losowaniu i po wiosennych meczach. Tu jest przedstawiony stan przed losowaniem.

szu - 19 listopada 2019, 23:40:08 - *.44.245.32
@Boni
Nie będzie zmiany grup. Jeśli 2 gospodarzy gra w jednej ścieżce barażowej (a tak właśnie się stanie, tylko nie wiadomo czy będą to HUN i ROM w ścieżce A, czy SCO i HUN w ścieżce C, czy SCO i ROM w ścieżce C), to o ile istnieje taka możliwość, ściezka taka jest "parowana" ze ścieżką bez żadnego gospodarza - w tym wypadku z barażami D.
Rozważmy dla przykładu ten pierwszy wariant (HUN i ROM w barażach A). Baraże A/D są wówczas przypisane do grup C/F. Jeśli Węgrzy wygrywają, to grają w swojej grupie F, a zwycięzca ścieżki D gra w gr. C. Jeśli Rumuni - grają w swojej grupie C, zwycięzca ścieżki D gra w gr. F. Jeśli ani Węgrzy, ani Rumuni, to już od razu losowanie decyduje, czy ów zwycięzca gra w C, czy w F. Wówczas zwycięzca barażu D gra w drugiej z wymienionych grup.
22 listopada zatem wszystko będzie jasne i nie będzie konieczności zamieniania grup tuż przed turniejem.

darko - 19 listopada 2019, 23:45:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ktos mi wytłumaczy dlaczego do grupy B jest przydzielona Belgia, a Ukraina co C oraz Walia/Finlandia do grupy A i B jak oni nie chcą gospodarzami ME 2020?

szu - 19 listopada 2019, 23:45:21 - *.44.245.32
@Maciejko
No więc właśnie - skoro zgadzamy się co do założeń, to może warto zgodnie z nimi poprawić w treści artykułu:
Grupa C (Amsterdam i Bukareszt) - Ukraina, Holandia, (koszyk 3), zwycięzca baraży A/D
Grupa D (Glasgow i Londyn) - Anglia, (koszyk 2), (koszyk 3), zwycięzca baraży C
Grupa E (Bilbao i Dublin) - Hiszpania, (koszyk 2), (koszyk 3), zwycięzca baraży B
Grupa F (Budapeszt i Monachium) - Niemcy, (koszyk 2), (koszyk 3), zwycięzca baraży A/D
na:
Grupa C (Amsterdam i Bukareszt) - Ukraina, Holandia, (koszyk 3), zwycięzca baraży A/C/D
Grupa D (Glasgow i Londyn) - Anglia, (koszyk 2), (koszyk 3), zwycięzca baraży A/C/D
Grupa E (Bilbao i Dublin) - Hiszpania, (koszyk 2), (koszyk 3), zwycięzca baraży B
Grupa F (Budapeszt i Monachium) - Niemcy, (koszyk 2), (koszyk 3), zwycięzca baraży A/C/D?
Wygląda na to, że teraz wykluczacie wariant z Węgrami lub Rumunią w ścieżce C. ;)

szu - 19 listopada 2019, 23:48:47 - *.44.245.32
Errata:
Grupa D (Glasgow i Londyn) - Anglia, (koszyk 2), (koszyk 3), zwycięzca baraży C/D.
Oczywiście nijak zw. baraży A nie może być przypisany do gr. D. Mea culpa.

hubi - 19 listopada 2019, 23:53:40 - *.146.59.76.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
większość kibiców to przyszłoroczne gofno będzie oglądać w tv - UEFA to taki sam kołchoz jak Unia Europejska ...

maciejko - 19 listopada 2019, 23:56:30 - REDAKCJA
@szu - OK, opiszę to bardziej szczegółowo.

szu - 20 listopada 2019, 0:09:17 - *.44.245.32
@maciejko
Dzięki, wszelkie możliwe przypadki zostaną wówczas rozważone.

booboo - 20 listopada 2019, 0:27:34 - *.dynamic.chello.pl
Pod względem oglądania meczów na żywo, odległości i poczucia "atmosfery mistrzostw", to dla polskich kibiców byłoby super trafić do grupy z Niemcami + mecze w Budapeszcie (nieważne, czy z Węgrami, czy z kimś innym). Nie wiem, czy to możliwe, ale gdyby się tak ułożyło, że tylko z Niemcami w Monachium a pozostałe dwa mecze w Budapeszcie, to byłoby super. W braku awansu Węgrów nasze repra grałaby praktycznie u siebie (dużo kibiców z Polski plus pozytywnie nastawieni Węgrzy, którzy generalnie pozytywni nie są, ale nas akurat lubią ;) )

kibic - 20 listopada 2019, 0:33:57 - *.dynamic.mm.pl
Ale to wszystko durne.

MM. - 20 listopada 2019, 0:40:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pod względem politycznym Rosja nie moze zagrac z Ukraina a gdy trafia na siebie te zespoły w fazie pucharowej to jak UEFA to rozstrzygnie?

Me - 20 listopada 2019, 1:12:18 - *.cust.hiper.dk
Kto jeszcze w ogóle ma ochotę oglądać piłkę nożną patrząc na ostatnie kilka lat?
MŚ 2022 na końcu świata, ME 2020 w całej Europie z jakimis barażami i Liga Narodów. Przecież to błazenada i cyrk. Komercja owszem, ale nie w takim stylu.
Dziękuję, wysiadam.

ligos - 20 listopada 2019, 1:17:26 - *.centertel.pl
Jeżeli chodzi o zwycięzcę baraży D, to na chwilę obecną wiemy, że nie zagra w grupie B i E. Nie ma przeciwwskaz
ań do gry w grupie z Włochami. To samo dotyczy Walii i Finlandii. Na razie na pewno wiemy, że nie zagrają w grupie E. Z tego co widzę to zwycięzca baraży D oraz Walia i Finlandia mogą zostać wylosowane do ścieżki, gdzie będzie walczyło 2 potencjalnych gospodarzy. Jeżeli jest inaczej to proszę o wyjaśnienie.

Kucik - 20 listopada 2019, 1:30:43 - *.253.26.57
na Euro 2024 ma byc kilka meczy goscinnie na grenlandii i na wyspach bahama zeby rozpowszechniac sport...

ligos - 20 listopada 2019, 1:32:13 - *.centertel.pl
Oczywiście pisząc wylosowane miałem na myśli trafić do tej drugiej grupy do której nie trafi gospodarz.

Tbag - 20 listopada 2019, 1:37:40 - *.253.26.57
Teraz tylko czekac az Fifa wprowadzi MŚ na wszystkich kontynentach...zalosne beda te ME...

haparoiden - 20 listopada 2019, 1:51:39 - *.dynamic.chello.pl
@booboo - W Monachium odbędą się tylko mecze z udziałem Niemców. Pozostałe będą rozgrywane w Budapeszcie. 3 mecze tu i 3 mecze tam. Czyli gdybyśmy trafili do tej grupy, to z Niemcami w Monachium, 2 pozostałe mecze na Węgrzech.

MM. - 20 listopada 2019, 1:54:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kucik: ME 2024 odbędą się w Niemczech i Niemcy będą gospodarzami! Normalne sie odbędą, A ty Tbag puknij się w łeb bo głupoty piszesz sa w całej Europie bo to będzie rocznica okrągłej 60 rocznicy od pierwszej edycji! W kolejnych latach odbędzie się zgodnie z planem

jerry - 20 listopada 2019, 2:00:00 - *.finemedia.pl
Kiedys czlowiek czekal. Teraz 6 grup po 3 serie spotkan, w wiekszosci nudy i mizeria. Gra na chodzonego, bez tempa agresji, z pojedynczymi zrywami. Pilkarze sa przemeczeni i sie oszczedzaja. Dawno juz nie bylo jakiegos prawdziwego mistrza, bo Portugalia to żart losu, a Francja poza Kante ktory gral za 4ch to byla przecietnosc [gdyby nie fuksiarska bramka z australia nie wyszliby jak helmuty z grupy. Nawet Chorwacja to byl tylko mecz z Argentyna a potem meczenie buly. Takze dla mnie to tylko ogl 3 mecze Polakow i moze ze dwa klasyki ktore i tak beda nudne.

Acid - 20 listopada 2019, 2:27:23 - *.play-internet.pl
Do wszystkich troglodytów odnośnie Ukrainy,UEFA zapewniła sobie spokój z tym że Ukraina może zbojkotować mecz w Rosji, teraz mogą dopiero trafić na siebie w półfinale które jak i finał będą rozgrywane na Wembley.

MM. - 20 listopada 2019, 2:36:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jedno jest pewne ze w czerwcu 2020 zagramy z jedną z drużyn - Anglia, Niemcy, Hiszpania lub Włochy! Na ME 2008 w Austrii mieliśmy gospodarzy, Niemców i Chorwatów teoretyczne możemy całkiem wylosować podobna grupę z Niemcami i Austria tylko zamiast Chorwatów będzie ktos z barazy tam gdzie zagrają Węgrzy!

maciejko - 20 listopada 2019, 5:12:47 - REDAKCJA
@ligos - Jest inaczej. W związku z tym, że w barażach A lub C będzie dwóch potencjalnych gospodarzy, zwycięzca baraży D będzie "złączony" ze zwycięzcą baraży A lub C i może trafić tylko do trzech grup (w SCO, HUN i ROU). Po to żeby potem gospodarz, który awansuje był w swojej domowej grupie.

ad - 20 listopada 2019, 5:59:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@maciejko, a co jeśli w barażach A zagrają Rumunia i Węgry, ale żadne z nich ich nie wygra, bo zrobi to np. Islandia? W takiej sytuacji, do której grupy zostanie ona przypisana? Tej z Bukaresztem czy Budapesztem?

BOT - 20 listopada 2019, 7:35:10 - *.30.50.196.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ktoś się orientuje ile kosztuje wielka księga zasad baraży do ME? Czy dołączają do niej księgę zasad przydziału zespołów do grup przed losowaniem? Ach no i czy dodają zasady losowania pozostałych trzech drużyn do grup?
Podziwiam kogoś, kto rozumie to co UEFA wyczarowała, o ile oczywiście ktoś taki jest, bo patrząc na wpisy to bardzo w to wątpię.

Oi! - 20 listopada 2019, 7:53:27 - *.146.226.116.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Trafienie do grupy A to tragedia logistyczna, najlepiej dla nas to trafienie do grupy F z Niemcami i granie w Monachium i Budapeszcie, jak nie to do grupy D i granie w Londynie i Glasgow - male odleglosci miedzy miastami
Grupa z Hiszpanami generalnie tez nie najlepsza logistycznie ale intak lepiej niz A
Takze jak dla mnie trafienie do „niemieckiej grupy” to najlepsza opcja

ligos - 20 listopada 2019, 7:55:11 - *.centertel.pl
@maciejko - Rozważmy to na konkretnym przykładzie:
Jesteśmy już po losowaniu baraży. Bułgaria została w C.
W barażach A zagrają Rumunia i Węgry.
Dostajemy wtedy następujący wynik.
Zwycięzca baraży A grupa C lub grupa F i zwycięzca baraży C do grupy D. Dodatkowo to co wiedzieliśmy wcześniej czyli zwycięzca baraży B do grupy E.
Dodatkowo wiemy, że zwycięzca baraży D nie może grać w grupie B (Rosja/Kosowo).
Czyli mamy 3 drużyny: Walię, Finlandię i zwycięzcę baraży D i trzy grupy: A, B oraz uzupełnienie grupy C lub grupy F.
Dlaczego zwycięzca baraży D nie może zostać wylosowany np. do grupy A?
Dlaczego to właśnie zwycięzca baraży D ma być tym uzupełnieniem? Czemu nie może to być Walia lub Finlandia?

Under - 20 listopada 2019, 8:00:55 - *.30.35.166.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Grupa D: Anglia, Polska, Szwecja, ktos z barazy D. Mecze w Anglii i Szkocji. I glosny doping na stadionie: Polacy gramy u siebie! Polacy gramy u siebie!

uncle danc - 20 listopada 2019, 9:03:19 - *.centertel.pl
Dobra, te zasady są tak zagmatwane że chyba w samej UEFIE nie wiedzą jak to ma być. Cyrk na kółkach

Michał - 20 listopada 2019, 9:06:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dawać nas do grupy w Monachium i Budapeszt , lewy będzie gral u siebie a na Węgrzech będziemy też jak u siebie

ligos - 20 listopada 2019, 9:07:53 - *.centertel.pl
@maciejko - znalazłem ten przepis, że do ścieżki z 2 gospodarzami ma zostać dobrana inna ścieżka barażowa. Wszystko jasne. Kolejna aktualizacja po losowaniu w piątek.

fanrppol - 20 listopada 2019, 9:41:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nasza grupa bedzie wyglądać następująco
WŁOCHY
POLSKA
AUSTRIA
WALIA
austria i walia do ogrania i wychodzimy do kolejnej fazy euro 2020

Kajman - 20 listopada 2019, 9:46:48 - *.208.6.11
Niemcy, Polska, Austria, Macedonia - grupa marzeń
Włochy, Polska, Czechy, Finlandia - grupa marzeń 2
Włochy, Polska, Portugalia, Walia - grupa śmierci
Hiszpania, Polska, Portugalia, Słowacja - grupa śmierci 2

Dario R-m - 20 listopada 2019, 9:49:03 - *.146.101.210.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Grupa F najbardziej rozsądna Niemcy Polska Czechy i któraś drużyna z barazy D

Corsa - 20 listopada 2019, 10:26:28 - *.146.227.211.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Coś czuję, że znów na Niemców trafimy. Często z nimi gramy w grupie na różnych mistrzostwach, więc najprawdopodobniej trafimy na nich

fsq - 20 listopada 2019, 10:43:40 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Idealnie to byłoby Niemcy lub Anglia. Wiadomo, że sportowo na tych, których możemy trafić i tak będą mocniejsi od nas, ale dzięki temu mamy mecze realnie blisko i jest możliwość być wszędzie (Węgry/Niemcy) lub Wielka Brytania.

LV - 20 listopada 2019, 11:29:36 - *.136.137.27
Było 16 zespołów w finałach ME, była to idealna liczba uczestników, turniej finałowy w maks dwóch krajach, to zrobili z imprezy czterolecia w Europie cyrk, najpierw 24 zespoły a teraz pierdyliard gospodarzy.

jakub - 20 listopada 2019, 12:57:49 - *.emea.hpecore.net
a jest jakaś prawdopodobna grupa, w której zagra Polska??

mdk - 20 listopada 2019, 13:04:26 - *.icpnet.pl
Grupa marzeń:
-Włochy
-Polska
-Turcja
-Macedonia
Grupa śmierci
-Hiszpania
-Polska
-Portugalia
-Serbia

wojti5 - 20 listopada 2019, 13:09:57 - *.95.234.93
Proponuję tak na chwilę wypowiedzieć wojnę Hiszpanii, Anglii i Niemcom i wtedy nie będziemy mogli być do nich dolosowani!

Widzew10 - 20 listopada 2019, 13:41:13 - *.toya.net.pl
to juz nie jest tak jak bylo przedtem jeden kraj jest gospadarzem ME..skad taka zmiana?

dino(L) - 20 listopada 2019, 13:50:01 - *.17.112.83 (*.104.84.51)
@Widzew10
Z racji tego, że to jest jubileuszowy turniej w 60. rocznicę powstania UEFY (plus apekt finansowy zadziałał, w chwili podejmowania decyzji "euro dla euro" nikt nie kwapił sie do organizacji z racji kryzysu gospodarczego)

Powąha - 20 listopada 2019, 14:12:55 - *.centertel.pl
Włochy
Turcja
Polska
Finlandia.
Pokonamy Finlandię,a od Turków i Włochów dostajemy łomot i do domu.
Jak zawsze ...

Bonanza - 20 listopada 2019, 14:57:12 - *.rev.snt.net.pl
Czemu Rosja nie może być w grupie z Kosowem?

Opty - 20 listopada 2019, 15:14:26 - *.play-internet.pl
Bez pół litra nie razbieriosz..
Każda grupa dla nas będzie grupą śmierci..

KORSARZ - 20 listopada 2019, 15:15:07 - *.unknown.vectranet.pl
Anglia, Polska, Szwecja, z baraży

G - 20 listopada 2019, 15:17:24 - *.dynamic-zab-02.vectranet.pl
@Widzew10 dzisiaj się urodziłeś? Sprawa znana od kilku lat.

G - 20 listopada 2019, 15:18:47 - *.dynamic-zab-02.vectranet.pl
W naszej grupie marzeń koniecznie musi być Izrael. Ograliśmy ich bardzo łatwo w obu meczach, nawet Łotwa sprawiła większe problemy. Tylko jak sprawić, żeby przeszli baraże?

Grodzio - 20 listopada 2019, 16:14:15 - *.bluedot.pl
Kibic, pisz tak dalej

Kame - 20 listopada 2019, 16:16:15 - *.dynamic.chello.pl
Zamiast pisać głupie komentarze to cieszcie sie, że nie gramy ani z Francją, ani Chorwacją dzięki obecności w drugim koszyku, a przecież to dwa najlepsze zespoły ostatnich Mistrzostw Świata w Rosji. Dobrze, że i Rosji nieobliczalnej nie bedzie w naszej grupie. Teraz można mieć nadzieje na jakiś wynik, aż zdziwiony jestem, że te zespoły tylko w drugim koszyku.

Kame - 20 listopada 2019, 16:18:35 - *.dynamic.chello.pl
Pierwszy koszyk poza Belgią i Hiszpanią nie taki straszny. Niemcy pewnie znowu rozczarują, Anglia mam nadzieje też po ostatnim lepszym turnieju.

MM. - 20 listopada 2019, 16:29:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Powąha: Od 2016 roku na ME wystarczy wygrać jeden mecz by wyjsc z grupy z trzeciego miejsca!

KORSARZ - 20 listopada 2019, 16:46:11 - *.unknown.vectranet.pl
Mistrz i wicemistrz świata w 2 koszyku pokazuje jak bzdurne są te koszyki

JaroWaw - 20 listopada 2019, 16:50:21 - *.static.ip.netia.com.pl
@MM. Lub trzy zremisować w tym jeden 3-3 fartownie jak Portugasy w 2016 i zostać mistrzem.

Polak patr - 20 listopada 2019, 16:51:13 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Słowenia Polakom strzeliła 5 bramek i w dwu meczu zdobyła 3 punkty a tu Izrael w dwumeczu z polakami zdobył 0 punktów i jedną bramkę. Izrael w grupie eliminacyjnej zając 5 miejsce a Słowenia 4 miejsce. Słowenia w grupie eliminacyjnej zdobyła 14 punktów a Izrael 11, Słowenia ma bilans bramkowy 16-11, Izrael 16-18, ani Słowenia ani Izrael nie mają miast gospodarzy euro 2020. To ja się pytam: Na jakiej postawie żydki awansowali do baraży? Czy to będą normalne mistrzostwa czy tylko pokrzywdzonych przez wojnę żydów? Piątek swoje pistolejro (cieszynkę - mimo że zastrzegł) w meczu Polski z Izraelem nie pokazał z obawy o konflikt medialny ale jak w Jerozolimie małolat wbiegł na boisko to tylko sąd w Izraelu wymierzył mu karę a UEFA milczy. A jak nasze polskie drużyny robią oprawę może lekko kontrowersyjną na trybunach (nikt nie wbiega na boisko) to od razu są karane!!! Więc o co tu chodzi?????????

KORSARZ - 20 listopada 2019, 16:52:52 - *.unknown.vectranet.pl
MM: nie wystarczy musisz mieć lepszy bilans bramkowy niż inni. To jest system najbardziej korupcyjny wystarczy ze 3 drużyny zremisują ze sobą wygrają z najsłabszym i wychodzą. wystarczy trafić terminarz że drużyny 2 i 3 graja najpierw z najsilniejszym i najsłabszym mają po 3 pkt i na koniec ze sobą. Dwa mecze miedzy 1,2,3 na remis i wygrana z najsłabszym i 5 po pkt.

MM. - 20 listopada 2019, 17:04:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Można zremisować 3 x po 0:0, a 2 zespoły przegrają 2 mecze i 1 wygraja różnica przynajmniej jednej bramki np. 1:0, 2:1, 3:2...itd to awansyen zespół który zremisował 3 mecze po 0:0, bo w bramkach będzie co zespół zremisował po 0:0 bilans bramkowy 0, a drużyna która przegrała 2 mecze i jeden wygrala różnica przynajmniej jednej bramki to będzie mieć bilans -1 to wyjdzie zespół co ma bilans bramkowy 0

Paolo KKS - 20 listopada 2019, 17:30:23 - *.centertel.pl
W sumie, dlaczego odejmuje się punkty zdobyte na boisku? I dlaczego np. ostatniej drużynie nie odpisuje się punktow zdobytych ze zwycięzcą grupy, tylko na odwrót? Przecież to jest bez sensu. Te mecze zostały rozegrane a jeśli jest inaczej to proszę kibicom oddać pieniądze za bilety na te mecze, cofnąć wypłaty dla zawodników, sędziów, wycofać prawa telewizyjne itd. Ktoś w UEFA jest ciężko chory na głowę. A te całe baraże to kolejny skandal.

AntMan - 20 listopada 2019, 20:19:23 - *.dynamic.caiway.nl
Niemcy, Polska, Turcja, Szkocja

rafalski - 20 listopada 2019, 20:24:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Anglia,Czechy i Finlandia

wododo - 20 listopada 2019, 20:46:17 - *.teoc.pl
Ostatnie prawdziwie elitarne ME 1988: 8 drużyn (gosp+zwycięzcy grup el), 11 meczy, 1 porażka w grupie ujdzie, gdy resztę wygrywasz. 16 drużyn też było całkiem spoko, a teraz mogą wystarczyć 3pkt (3 remisy albo 1zw przy 2 porażkach) i 3m do wyjścia z grupy, a wcześniej te baraże, ścieżki, furtki - na turnieju ma szansę zagrać drużyna z przedostatniego miejsca w grupie el... Hucpa, Euro dla €...

Tray - 20 listopada 2019, 21:33:55 - *.centertel.pl
Jeśli dostaniemy grupę śmierci, jak dla mnie z Anglią, Portugalią, Serbią i wyjdziemy z tej grupy przegrywając np. jeden mecz, to zmienię kompletnie zdanie o tej kadrze i wujku

tellchar - 20 listopada 2019, 22:38:03 - *.adsl.inetia.pl
@darko - Belgia trafiła do B, a Ukraina do C, bo Ukraina nie może grać z Rosją, która jest rozstawiona w grupie B jako jeden z gospodarzy. Z pierwszego koszyka tylko Ukraina i Belgia nie są gospodarzami, stąd taka zamiana.

yoyo - 20 listopada 2019, 23:19:42 - *.play-internet.pl
te zasady losowania to Brzęczek wymyślił?

MM. - 20 listopada 2019, 23:34:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rafalski: Jeżeli trafimy do grupy z Anglią to będziemy mieli drużyne grająca w barażach, bo Szkocja wystąpi w barażach! Na dwie drużyny z najgorszych drugich miejsc - Walia i Finlandia zostali przydzieleni do grup A i B bo oni już wiadomo że nie będą mieli drużyn grających w barażach! Jak mamy zagrać z Finami to musimy trafić do grupy z Włochami!
Widzew10: UEFA to powiedziała po ME 2012 w Polsce i na Ukrainie że w 2020 Euro odbędzie się w 12 lub 13 krajach całej Europy to czego się zdziwisz? To już było planowane 7 lat

Mik - 21 listopada 2019, 0:09:19 - *.dynamic.chello.pl
Grupa F byłaby najlepsza, blisko do Budapesztu, Monachium też nie specjalnie daleko.

VAT - 21 listopada 2019, 0:41:38 - *.free.aero2.net.pl
Z obecnym trenerem każda grupa będzie dla naszego zespołu grupą śmierci. Takiego drewniaka jak Recę to będą wkręcać w murawę jak świder.

haparoiden - 21 listopada 2019, 2:39:11 - *.dynamic.chello.pl
@Paolo KKS - odejmowanie punktów jest normalne. Skoro jedna drużyna miała w grupie 4 rywali, a druga 5, to chyba oczywiste, że ta druga miała okazję zdobyć więcej punktów. Dlatego drużynom z grup sześciodrużynowych odejmuje się punkty z ostatnim zespołem, by wyrównać szanse.

Arcan - 21 listopada 2019, 7:19:17 - *.adsl.inetia.pl
Wielki finał będzie na ksieżycu chyba że będzie to mecz Rosja- Ukraina to na Marsie ze wzgledów bezpieczenstwa

Wolf - 21 listopada 2019, 7:28:55 - *.215.207.184-internet.zabrze.debacom.pl
bez obaw mamy przecież najlepszego napastnika na świecie Roberta Lewandowskiego i super sztab szkoleniowy z doradcą Tomaszewskim na czele , tak więc nie ma kogo się bać , co tam jakaś Anglia , Włochy , czy Niemcy

Powąha - 21 listopada 2019, 8:25:50 - *.centertel.pl
@MM.
Jak by nie patrzeć to i tak będzie ciężko...

Marcin - 21 listopada 2019, 9:47:11 - *.centertel.pl
Optymalnie byłoby trafić do Niemców, mielibyśmy blisko i do Monachium i Budapesztu

MM. - 21 listopada 2019, 12:17:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak trafimy na Niemców to Lewy bedzie zadowolony, bo zagra...u siebie! Niemcy rozgrywają swoje mecze na Alians Arenie w Monachium to stadion Bayernu w którym Lewy tam gra na codzień!

hon - 21 listopada 2019, 15:09:43 - *.adsl.inetia.pl
Te Wejsćie do Baraży to są najgorsze od lat np. Słowenia zajeła 4 miejsce i odpadła a Izrael 5 miejsce i gra w barażach tak samo Grecja 4 miejsce a Bośnia 5 i awansowała do baraży a grecja nie czy to chodzi o dywizje w lidze narodów czy co ?

MM - 21 listopada 2019, 15:39:31 - *.cf.lnet.pl
Ze względów logistycznych najlepiej trafić do grupy z Anglikami lub Niemcami, najgorzej do grupy A z Włochami, wtedy dwa mecze w Baku i jeden Rzymie.

rafi - 21 listopada 2019, 16:44:00 - *.dynamic.mm.pl
Mam nadzieje, ze Portugalia nie trafi ani na Francję ani na Chorwację.

miki - 21 listopada 2019, 16:53:02 - *.dynamic.chello.pl
Propozycje spotkania z Finlandią to ukryta reklama pysznego alkoholu, który długo trzeba chłodzić

Szanujmy - 21 listopada 2019, 16:57:22 - *.96.227.233.ipv4.supernova.orange.pl
@ŁKS1908 - masz całkowitą rację, te konflikty polityczne wykluczyć bo to absurd, Platini był je Ch i dobrze że pozbyto się go!

emsi - 21 listopada 2019, 16:58:53 - *.centertel.pl
przeciez nie powinno byc zadnego losowania w barazach: do barazy C powinna trafic najwyzej sklasyfikowana Rumunia
a
Bułgaria, Izrael, Węgry do barazy dywizji A

Tm - 21 listopada 2019, 17:37:05 - *.opera-mini.net (*.0.3.218)
@MM Logistycznie i finansowo dla kibicow. Do Monachium lub Pesztu mozna kazdym srodkiem lokomocji z Pl. Samolotem,pociagiem,autokarem,autem. Do Niemiec tez busy jezdza. Z kazdego miejsca w Polsce. Loty czy autokary czy Wrocka.wawy.Gdanska.Katowic.A Baku to jakies zadupie na zakaukaziu i meczace 8-10 loty i to pewnie nie ma regularnych polaczen tylko moze rejsowe lub chartery. Na wyspy tez sa loty i autokary i dotego tam duzo Polakow mieszka.

Trzeźwy - 21 listopada 2019, 19:25:28 - *.dynamic.chello.pl
Dlaczego Węgry nie zajely miejsca Finlandii w barażach (czwórce) Dywizji C ? Finowie awansowali bezpośrednio, więc Węgrzy powinni trafić do baraży bez niebezpieczeństwa trafienia do czwórki barażowej dywizji A, gdzie tylko Islandia nie awansowała bezpośrednio.Czy to chodzi o to by w tej samej czwórce barażowej na pewno było dwóch pozostających w grze gospodarzy (Węgry i Rumunia?) i nie trzeba było powtarzać losowania grup, coś "dolosowywać" ?

jacek - 21 listopada 2019, 20:38:32 - *.radio.bialystok.pl
Z tego co pamiętam na początku gdy pojawił się ten pomysł miała być zasada ,ze będzie tylko dwóch ( z ewent. 13) prawdziwych gospodarzy w drodze losowania zas pozostałe państwa bez względu na wszystko grac będą w całej Europie. Komercja zrobila swoje -UEFA przestraszyła się ,ze nikt nie obejrzy w Rzymie meczu Polska- Finlandia gdy Wlosi grac będą wtedy w Budapeszcie.
No i jeszcze jedno -po analizie drabinek można smialo powiedzieć ,ze turniej dzieli się na dwie strefy grup ABC i grup DEF z każdej z 12 zespołow w tych strefach do pólfinalu dojda po 2 z najlepszych miejsc . Tak wiec jedna z ekip ANGLIA, NIEMCY i Hiszpania nie zagra w półfinale . Chyba,ze awansują z 3 miejsca . A tu tez nowość - już w cwiercfinale może dojść do ponownej konfrontacji druzyn z jeden grupy bodajzde D i F

jacek - 21 listopada 2019, 20:45:07 - *.radio.bialystok.pl
analizując drabinke tez mamy ciekawostkę - 1i 3 zespoły z grup A i D już w cwiercfinale mogą trafic ponownie na siebie , oczywiście przy zależnościach jakie ekipy awansują z 3 miejsc

MM. - 21 listopada 2019, 21:58:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jacek: Początkowo miało być w 13 europejskich krajach, ale Bruksela straciła Euro z powodu opóźnień w budowie stadionu! W Brukseli miała być tylko faza grupowa! Co do zakaukuzu. Baku ma nowy stadion na którym odbył się finał LE sezonu 2018/2019! W Baku odbędą się 3 mecze grupowe + jeden ćwierćfinał!

Jack - 22 listopada 2019, 16:50:25 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jaki sens miał ten cały turniej skoro o zakwalifikowaniu się do ME decyduje Liga Narodów?

MM. - 22 listopada 2019, 19:28:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taki sens że poprzez LN te słabsze zespoły miały jakieś szansę awansu na wielką imprezę piłkarska!

edek - 22 listopada 2019, 20:20:56 - *.strong-pc.com
Mecz Otwarcia Mecz o Wszystko Mecz o Honor !

MM. - 22 listopada 2019, 21:58:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Edek to nie jest mundial tak zawsze było na mundialu

Nudle - 23 listopada 2019, 12:43:19 - *.dynamic.chello.pl
Włochy 🇮🇹
Polska 🇵🇱
Austria 🇦🇹
Finlandia 🇫🇮

sobin13 - 23 listopada 2019, 21:56:45 - *.3-1.cable.virginm.net
Najlepsza wydaję się opcja z Włochami, ponieważ po ewentualnym wyjsciu z grupy zagramy z drużyną z drugiego miejsca Mój typ : Włochy,Polska,Turcja, Finlandia.

MM. - 23 listopada 2019, 22:03:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nudle: Taka grupa byłaby dobra do polskiej grupy oby się spełniło, ale możemy trafić do takiej grupy jak na Euro 2008 z Niemcami i Austria czy do takiej grupy jak w LN na Włochy i Portugalię

MM. - 23 listopada 2019, 22:31:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na Włochów chciałbym ominąć ponieważ z Włochami zagramy w Rzymie, a dwa mecze polecimy ponad 4 tysiace km na kolejne 2 mecze do Baku, a niech z Włochami zagramy drugi mecz to Baku-Rzym-Baku niech awansujemy z drugiego miejsca zagramy w Amsterdamie po ew.awansie wyjazd ponownie do Baku na ćwierćfinał i półfinał do Londynu i tak cały miesiąc będziemy podróżowali męcząca jest taka podróż i później grac w piłkę! Lecieć po ponad 4 tys km samolotem na drugi drugi koniec Europy A potem podróż na do zachodniej części Europy i ponownie lecieć na kolejny koniec Europy i powrót do zachodniej części Europy

Sito Riera - 26 listopada 2019, 13:20:48 - *.146.44.210.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Włochy, Polska, Austria i Finlandia

zlotykojot - 28 listopada 2019, 17:39:17 - *.tel.tkb.net.pl
Lewy dobrze powiedział, że to dobieranka a nie losowanie
a czysto teoretycznie grupa marzeń dla Polaków to taka grupa:
Ukraina, Polska, Turcja, Zwycięzca baraży D
w barażach D grają: Gruzja - Białoruś
Macedonia Północna - Kosowo , czyli leszcze i każdy z nich to gładkie 3 pkt

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas