[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


3 grudnia 2020, 22:52:20 - euzi
Zgaszeni na Stadionie Światła

W meczu 5. kolejki grupy D Ligi Europy Lech Poznań przegrał w Lizbonie 0-4 (0-1) z Benficą i stracił szansę na awans do kolejnej fazy. Zwycięstwo gospodarzom, którzy są już pewni gry w 1/16 finału, dali Jan Vertonghen, Darwin Núñez, Pizzi i Julian Weigl. Ostatnie spotkanie w europejskich pucharach "Kolejorz" zagra u siebie 10 grudnia o godz. 18:55 z Rangers FC.

Pierwszą groźną akcję w meczu zanotowali gospodarze w 21. minucie. Wrzutka z lewej strony trafiła w polu karnym do Darwina Núñeza, który, przyjmując piłkę, zgrał ją do Pizziego, a strzał Portugalczyka obronił Filip Bednarek. Do piłki dopadł jeszcze Núñez, ale bez namysłu uderzył nad bramką. Za to 15 minut potem Pizzi dośrodkował z prawego narożnika z rzutu rożnego i nieupilnowany Jan Vertonghen głową pokonał bramkarza Lecha.

Chwilę po przerwie nieźle ze skraju pola karnego uderzył Pizzi, jednak piłka przeleciała obok lewego słupka bramki Bednarka. Lech pierwszy strzał w meczu oddał dopiero w 55. minucie - Mohammad Awwad spróbował szczęścia zza "szesnastki" i trafił prosto w Odysséasa Vlachodímosa, który bez problemu złapał futbolówkę. Niestety już dwie minuty potem Bednarek beznadziejnie wyprowadził piłkę, wychodząc poza pole karne, Benfica ruszyła z akcją i już przed szesnastką Pizzi odegrał do Núñeza, a ten bez problemu podwyższył prowadzenie.

Portugalczycy poszli za ciosem i już minutę potem było 3-0. Pizzi dostał piłkę z prawej strony pola karnego, przełożył sobie ją na lewą nogę, zszedł do środka i płaskim, precyzyjnym strzałem nie dał szans Bednarkowi. Szansę na czwartego gola miał dziesięć minut później Éverton - do jego płaskiego strzału z okolic 20. metra Bednarek wyciągnął się i sparował na rzut rożny. Poznaniaków dobił Julian Weigl - w 89. minucie nieatakowany przez lechitów zza pola karnego strzelił płasko i od słupka trafił do siatki po raz czwarty. Ostatni strzał w meczu należał do Daniego Ramíreza - po rykoszecie lecącą na poprzeczkę piłkę w ostatniej chwili sparował na rzut rożny Vlachodímos.

3 grudnia 2020, 21:00 - Lizbona (Estádio do Sport Lisboa e Benfica)
SL e Benfica 4-0 Lech Poznań
Jan Vertonghen 36, Darwin Núñez 57, Pizzi 58, Julian Weigl 89

Benfica: 99. Odysséas Vlachodímos - 2. Gilberto, 30. Nicolás Otamendi, 5. Jan Vertonghen, 3. Álex Grimaldo - 27. Rafa Silva (77, 11. Franco Cervi), 19. Chiquinho (60, 28. Julian Weigl), 8. Gabriel, 21. Pizzi (60, 10. Luca Waldschmidt), 7. Éverton (70, 38. Pedrinho) - 9. Darwin Núñez (60, 14. Haris Seferović).

Lech: 35. Filip Bednarek - 91. Bohdan Butko, 37. Ľubomír Šatka, 13. Tomasz Dejewski, 27. Tymoteusz Puchacz - 21. Michał Skóraś (63, 44. Alan Czerwiński), 6. Karlo Muhar, 29. Mohammad Awwad (63, 10. Dani Ramírez), 11. Filip Marchwiński (82, 15. Jakub Moder), 8. Jan Sýkora (63, 3. Wasyl Kraweć) - 14. Nika Kaczarawa (41, 9. Mikael Ishak).

żółte kartki: Kaczarawa, Marchwiński.

sędziował: Srđan Jovanović (Serbia).

Mecz bez udziału publiczności.

W Benfice poza kadrą pozostał były zawodnik Lechii Gdańsk Zé Gomes.

Tabela:

1. Rangers FC               5 11 11- 7
2. SL e Benfica             5 11 16- 7
3. Lech Poznań              5  3  6-12
4. Royal Standard de Liège  5  3  5-12


Liga Europy 2020/2021

fgd - 3 grudnia 2020, 22:52:59 - *.internetia.net.pl
ten Bednarek to totalny ręcznik, jakby tam stał Pawełek czy Cabaj wyszłoby na to samo

Rudi - 3 grudnia 2020, 22:53:11 - *.107.95.228
Słaby ten sparing partner dla Benfiki, nawet jak na turystów, dla których jedną z atrakcji tej wycieczki była potyczka z legendarnym klubem, nie dość, że praktycznie każdy poruszał się, jak z ołowiem w butach, to jeszcze przy zdobytych bramkach defensorzy zamiast przynajmniej przeszkadzać przeciwnikowi, to przy wszystkich sami asystowali, żadnej determinacji, zero woli walki, a na umiejętnosci, taktykę i ogólne pojęcie o grze lepiej spuścić zasłonę milczenia.

Boa - 3 grudnia 2020, 22:53:18 - *.centertel.pl
Żenada. Może niech mecz z Rangersami walkowerem oddadzą, bo jeszcze któryś zmiennik złapie kontuzje przed potężną Stalą Mielec? Już im wielki Kaczarawa wypadł przed wielkim Podbeskidziem. Żenujący klub, nawet z tak fajnej przygody w pucharach zrobili pogrzeb.

Grand - 3 grudnia 2020, 22:53:25 - *.29.254.37
Lepiej było firankę w bramce powiesić

W(L)KP - 3 grudnia 2020, 22:53:28 - *.centertel.pl
Brawo Benfica, różnica 5 klas. Nie ten poziom dla amici.

fansport - 3 grudnia 2020, 22:53:30 - *.dynamic.chello.pl

ff - 3 grudnia 2020, 22:53:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najwyższa porażka drużyny w tej kolejce Ligi Europy

Heheh - 3 grudnia 2020, 22:53:51 - *.play-internet.pl
Wstydu nie przynieśli. Zwłaszcza tęczowy Bednarek.

Probierz - 3 grudnia 2020, 22:54:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Puchary to pocałunek śmierci.

Bolo - 3 grudnia 2020, 22:54:50 - *.dynamic.chello.pl
czwórka do zera i Benfika żegna frajera

Oks - 3 grudnia 2020, 22:55:23 - *.98.229.200
Czy to Legia , czy tez Lech ... chwały w Europie nie przynieśli , i jeszcze długo nie przyniosą ...

Rychu - 3 grudnia 2020, 22:55:23 - *.147.48.241.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zagrali jak krakowski Hutnik 😕

Ducze - 3 grudnia 2020, 22:55:27 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Nie moze byc tak ze wszystko idzie przez Bednarka , to jest bramkarz , a nie rozgrywajacy. Marchwinski musi sie jeszcze duzo duzo uczyc. Przykre jest to , ze Lech sam sobie strzela gole

Fox - 3 grudnia 2020, 22:56:09 - *.play-internet.pl
Wstydu nie było? 🙂

Ppp - 3 grudnia 2020, 22:56:28 - *.30.48.158.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ten moment, gdy nie wiesz, czy oglądasz Lecha czy Legię w europejskich pucharach...

kaz - 3 grudnia 2020, 22:56:38 - *.adsl.inetia.pl
Tak się kończą bezmyślne zabawy obrońców i tego błazna w bramce z piłką. On się nadaje do cyrku objazdowego. A Żuraw stoi z boku i nie reaguje.

... - 3 grudnia 2020, 22:56:57 - *.204.51.134.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No, to balon ostatecznie pękł.
Drużyna, która w słabiuteńkiej ekstraklapie wygląda jak kulawy astmatyk i tak zrobiła wynik PONAD STAN.
Pucharowa Europa - a polska liga to dziś PRZEPAŚĆ.

1908 - 3 grudnia 2020, 22:57:18 - *.centertel.pl
A o której gra Legia?

nep - 3 grudnia 2020, 22:57:22 - *.147.103.237.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brawo!!! Zobaczyliśmy kawał futbolu na europejskim poziomie w wykonaniu Lecha. Benfica wygrała z dużą furą szczęścia.Trener Żuraw rozpracował przeciwnika perfekcyjnie. Podbeskidzie ma prawo obawiać się Lecha w najbliższym meczu.

Seba Mila - 3 grudnia 2020, 22:57:24 - *.dynamic.chello.pl
Śmiali się o której gra Legia, a są tak samo słabi. Dno do sześcianu, Lech zrobił odwiert w rowie marianskim.

LGBAGD - 3 grudnia 2020, 22:57:46 - *.play-internet.pl
Tęczowy Bednarek wszystkiego się w Holandii nauczył oprócz bronienia…

fansport - 3 grudnia 2020, 22:58:22 - *.dynamic.chello.pl
ten wasz lechuś to marność nad marnościami, a jak się popatrzy na jego grę, to wszystko marność.

Fox - 3 grudnia 2020, 22:58:29 - *.play-internet.pl
Dlaczego Amica zagrała bez bramkarza?

... - 3 grudnia 2020, 22:58:33 - *.204.51.134.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@fanspierd - tak widzimy, że jak zwykle cieszysz się po cudzych porażkach jak do sera, ale może przypomnisz, jak tam legia w swojej grupie LE?...

czechu - 3 grudnia 2020, 22:59:17 - *.icpnet.pl
Świadomie nie oglądałem, bo śnił mi się mecz Portugalia-Polska 4-0 z mundialu Korea/Japonia z 2002 roku. Tam też wszystko co szło w kierunku Dudka - wchodziło! Amen

gfgf - 3 grudnia 2020, 22:59:34 - *.icpnet.pl
szkoda ze już odpuścili ale mam nadzieje ze z Rangersami zagrają na poważnie i jeszcze powalczą o to zwycięstwo na koniec.

Lol - 3 grudnia 2020, 22:59:48 - *.play-internet.pl
a weź Pan w cholerę tego puchacza

Giovanni - 3 grudnia 2020, 23:00:09 - *.centertel.pl
Wyłączyłem po pierwszym golu a potem sprawdzałem w necie

zsz - 3 grudnia 2020, 23:00:49 - *.122.232.6
"Januszom futbolu" opowiadano bajki o "młodych wielkich talentach z Lecha" Takimi bajkami ludzie żyjący nieźle z futbolu w Polsce mimo braku jakichkolwiek sukcesów od 35 lat karmią z sukcesem naiwniaków. Odmładzamy reprezentację a już za chwileczkę , już za momencik jak oni się rozwiną będzie dobrze. Tak brzmi teraz oficjalna propaganda PZPN. Prawda jest brutalna. Za pokoleniem Lewandowskiego, Glika, Klicha, Grosickiego jest kompletna kicha a za pokoleniem Modera, Jóźwiaka kompletna zapaść. Pokolenia dzisiejszych 20,30,40 latków nie doczekają się w tym 25 leciu żadnych sukcesów polskich klubów i reprezentacji. Naprodukowano trenerów po 3 miesięcznych kursach wiedzę czerpiących z youtuba intelektualnie słabych więc produkują takich zawodników jacy są oni sami.

Janusz - 3 grudnia 2020, 23:01:22 - *.3b.caa1.ip4.static.sl-reverse.com
beznadziejny Lech jest , był i będzie

Mks - 3 grudnia 2020, 23:01:24 - *.di-net.pl
Trzeba było im przełożyć wszystkie mecze w lidze!

FKAmica - 3 grudnia 2020, 23:02:49 - *.play-internet.pl
Zupełnie jak protoplaści kiedyś. Wtedy Amica przegrała w grupie wszystko wysoko. Teraz Lech chociaż raz wygrał. Wystarczy.

Karol - 3 grudnia 2020, 23:03:04 - *.146.197.36.internetia.net.pl
Co ten Bednarek odwalił przy bramce na 2:0

I dobrze - 3 grudnia 2020, 23:03:27 - *.dynamic.chello.pl
hahaha

bystrzyca - 3 grudnia 2020, 23:03:54 - *.hlrn.qwest.net
Wasyl Kraweć od momentu wejścia na boisko, miał 5 nieudanych podań/strat, jeden foul i jeden nieudany cross... W pucharach kibicuję każdej druzynie z Polski, jednak dziś, "wylazl" ze mnie kibic Śląska...Może i się na tego Krawecia uwziąłem, ale kto oglądał "Wołyń", ten wie.?

W - 3 grudnia 2020, 23:04:34 - *.30.29.226.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Szkoda , że ogólnie wchodzimy do tych faz grupowych, lepiej odpaść w trzeciej, czy czwartej rundzie i tyle , a liga mistrzów za 50 lat może będzie .

Darek - 3 grudnia 2020, 23:05:25 - *.147.53.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
KKS Blamaż Poznań pięknie to uczynili nie ma co ?

kibic - 3 grudnia 2020, 23:06:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bednarek wciaz mysli o zyciu w holandii...najlepiej jakby zuraw byl jego zona haha..ale nie zapomnijmy ze pomogl lechowi

kaszub1991 - 3 grudnia 2020, 23:07:13 - *.dynamic.mm.pl
Przynajmniej finał LM będzie w Gdańsku zawsze to jakiś polski akcent.

andy 73 - 3 grudnia 2020, 23:09:31 - *.static.chello.pl
Niestety, zarówno w rozgrywkach klubowych, jak i na poziomie reprezentacji narodowych, dla zachodniej Europy jesteśmy piłkarskim zaściankiem, czyli tłem i niczym więcej.

Landy - 3 grudnia 2020, 23:11:32 - *.147.53.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Niech jeszcze Boniek powiększa ligę będzie jeszcze większa kompromitacja

Bob - 3 grudnia 2020, 23:12:45 - *.30.18.75.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zaorac eklape. Padaka totalna.Fantaści myśleli o awansie odlecieli na maksa. Ile lat czekamy na jedną eksportowa drużynę. Paradoksalnie w czasach głębokiej komuny mieliśmy klasowe zespoły grające na równi z Europa zachodnia oraz 2 razy 3 miejsce na świecie. 30 lat demokracji i w pilce leją i sprawiają tęgie baty nam wszyscy. Bez znaczenia czy to Lech czy Legia czy miszcz z Gliwic to od wielu lat bez znaczenia. Wstyd.Jestesmy w ogonie Europy.

Janusz - 3 grudnia 2020, 23:14:37 - *.8a.38a9.ip4.static.sl-reverse.com
wypowiedzi piłkarzy Lecha po meczu bezcenne

wolfik - 3 grudnia 2020, 23:15:15 - *.dynamic.mm.pl
Ja chyba nigdy nie zrozumiem pewnych rzeczy...
Jak polski zespół chce osiągnąć cokolwiek więcej niż wysoką porażkę grając swoje akcje do tyłu??? Każda piłka Benfiki była grana do przodu, nasi nawet spod pola karnego rywali do Bednarka wycofywali....
Co w zespole Lecha robią zawodnicy pokroju Kaczarawy, Butki czy innego Krawecia (czy jak mu tam)??? Przecież wolałbym juniorów wystawić. Efakt taki sam a przynajmniej coś by pobiegali...

bystrzyca - 3 grudnia 2020, 23:18:38 - *.hlrn.qwest.net
Pierwszy celny strzał Lecha na bramkę rywala to 54 minuta meczu.

L-K W-Q - 3 grudnia 2020, 23:21:07 - *.fixed.kpn.net
Zurawiowi ten kontrakt o 15 lat powinni przedluzyc, kibic czeka 5lat na jakies fajne mecze i dostaje w pysk od pseudo trenera,co rezerwy wystawia, doslownie rezerwy, dejewski to a 3 lige za slaby a ten mu prezent daje by se w LE zagral, gdzie ta slynna mlodziez? wpuscil by paru nastolatkow i wiecej by im to dalo niz drewnianym muharowi dejewskiemu kaczarawieczy butce, a ten nowy jan zapotoka sykora to nie wiem skad sie znalazl w tym klubie, ogolnie po staremu, rutek skasowal,kiboli na meczach nie ma to moze spac spokojnie, i jak to mowi mamy swoją filozofie :D

Yy - 3 grudnia 2020, 23:21:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No còż. Grupa oprocz Benfiki byla zdecydowanie na poziomie Lecha i do wyjscia. Z Bielicą na ławce bylby pewny awans. Żuraw to taki trener jak z Bonka prezes. Ludzie ktorzy osiągają minimum jakie sie od nich oczekuje i nic wiecej...

borsuk - 3 grudnia 2020, 23:22:39 - *.centertel.pl
Kaczarava vs Benfica Lizbona = Futbol na tak

Walduś - 3 grudnia 2020, 23:23:02 - *.147.53.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nie powiem spisali się

Pszemke - 3 grudnia 2020, 23:23:11 - *.interkonekt.pl
Porażka spodziewana, ale liczyło się na trochę więcej walki w wykonaniu Lecha, która przyniosłaby choć jakąś honorową bramkę. Też można się zastanawiać czy wystawienie dziś drugiego składu, gdy w weekend będzie spotkanie z ostatnią drużyną w tabeli ekstraklasy ma sens. Generalnie dziś Lech wyglądał jak typowa drużyna z naszej ligi, która gra w Europie. Z przodu niewiele i murowanie, które z reguły kończy się niepowodzeniem. W sumie jak tak pomyślę to jednak wolałem pierwszą porażkę z Benficą polegającą na wymianie ciosów, niż tą dzisiejszą bez większej historii. Oby za tydzień z Rangersami było choć trochę lepiej, aby Lech z honorem pożegnał się z Ligą Europy i zdobył jakiś punkt do rankingu ligowego.

Kura - 3 grudnia 2020, 23:24:26 - *.adsl.inetia.pl
Mimo wszystko i tak należy podziękować Lechowi za emocje w europejskich pucharach. Po kilku latach przerwy, w końcu znów zagrał w nich przedstawiciel z naszej ligi. Mimo dzisiejszej porażki Lech zajął trzecie miejsce w grupie. Nawet jeśli na codzień nie jest się kibicom Kolejorza, to trzeba to docenić. Ligę mamy słaba i każdy sukces cieszy

xxx - 3 grudnia 2020, 23:27:48 - *.dynamic.chello.pl
Zaraz, zaraz, Żuraw powprowadzał główny skład przy 0-3? Nie jakąś młodzież? To się nazywa geniusz. Jak to nie zabije morali wśród rezerwowych, to się bardzo zdziwię.

@kura - 3 grudnia 2020, 23:27:51 - *.play-internet.pl
Minimalista z ciebie wyszedl, ale już nieważne. Uswiadomie cię że jeszcze nie skończyli grać. Ostatnia kolejka za tydzień. Idziesz o zakład że po niej Lech nie zajmie tego trzeciego miejsca?

goral - 3 grudnia 2020, 23:28:21 - *.147.50.56
Etam mecz.
Ważne, ze zawodnicy nieźle poimprezowali w Lizbonie..

L-K W-Q - 3 grudnia 2020, 23:32:37 - *.fixed.kpn.net
no Tiba no Lech

karabach - 3 grudnia 2020, 23:34:02 - *.188.101.pools.vodafone-ip.de
LE to za wysokie progi. Niech graja w lidze konferncencji, tam beda grali jak rowny z rownym z mistrzami gibraltaru czy san marino

ŁKS IE - 3 grudnia 2020, 23:34:21 - *.agg2.lky.bge-rtd.eircom.net
Jesteśmy piłkarskim biedakami. A wystawienie takiego składu to skandal. Wichniarek najlepiej to opisał.

zdziwiony - 3 grudnia 2020, 23:35:40 - *.elblag.vectranet.pl
Lech to i tam to, gdzie są pozostali nasi przedstawiciele w pucharach. Z kim ta wielka Legia, odpadła. Wartość piłkarzy z Lizbony to około 80 mln euro, a Lecha to musi mieć przełożenie na boisku niestety.

kibic - 3 grudnia 2020, 23:38:53 - *.dynamic.chello.pl
Kto myślał że Lech nawet w pierwszym składzie więcej ugra? Może by nie było 4-0 ok zgadzam się. Ale bez porządnego srodkowego obroncy i bramkarza będzie cięzko. Panie Rutkowski weż trochę głebiej sięgnij do portfela i kup dobrego obrońce.

Kura - 3 grudnia 2020, 23:41:52 - *.adsl.inetia.pl
Nie minimalista, a realista. Wiadomo że fajnie jeśli wyszli by z grupy, ale jest jak jest. Za tydzień mam nadzieję że utrzymają te 3.miejsce. Dla porównania, inne nasze kluby odpadają już w eliminacjach i to z jakimiś słabeuszami, daleko im nawet do samego awansu do pocharów, bo nie potrafi przejść eliminacji. Smutne to, ale prawdziwe. Poziom ligowy jest w Polsce słaby

Drezyna po - 3 grudnia 2020, 23:48:28 - *.centertel.pl
Zarobili miliony Neymar chce grać u wronieckich Najważniejsze wstydu nie przynieśli Lech90 Poznan

Dunlopp - 3 grudnia 2020, 23:53:51 - *.dynamic.gprs.plus.pl
trzeba zacząć inwestować w trenerów a nie wybierać i mieszać w polskich szortach. Nasi nie mają pomysłu na piłkę na poziomie europejskim i nie są poprostu szkoleni w tym kierunku. Ci co za granicą nie pracują idą do Polski za grubą kasę a nic nie wnoszą... Ilu Polskich trenerów prowadzi zagraniczne zespoły??? Piłkarzy mamy dobrych i to widać po tym jak odchodzą z Polskiej ligi... To trenerzy nie potrafią wykorzystać ich potencjału... Nasi szkoleniowca będą lani nawet z drużynami o dwie a nawet trzy klasy rozgrywkowe niżej...

... - 3 grudnia 2020, 23:57:59 - *.204.51.134.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nawet półrezerwowy skład nie jest usprawiedliwieniem dla takich kompromitacji, jak gol na 4-0 - Weigl przygotowuje sobie piłkę do strzału przysłowiowe "pół godziny" , a żaden z lechitów (choć ich kilku dookoła) nie ma zamiaru nawet ruszać ...y, żeby mu przeszkodzić...

kaszub1991 - 4 grudnia 2020, 0:07:40 - *.dynamic.mm.pl
Kto się nie rozwija ten się cofa . Lech nie grał 5 lat w fazie grupowej polski jak żaden polski klub. Co zawodnicy którzy są w Lechu nie mieli żadnego doświadczenia w europejskich pucharach. Powinni walczyć o awans do kolejnej fazy pucharow kosztem
Ekstraklasy a nie wystawiać 2 skład do tego przegrane mecze w ostatnich minutach z Belgami i Szkotami. Mogli chociaż pokazać złość piłkarska żółtą kartkę złapać albo czerwoną . Bramkarz Lecha brak słów co wybroni jakaś super parada to zaraz puści takie szmaty że ręce opadają widocznie nie mają dla niego zmiennika . Błędy które zdarzają się w ekstraklasie to w Europie kosztują utratę gola. Dziękujemy Lechowi za grę w LE mam nadzieję że za rok zagra w Pucharze Conferece bo żeby zagrać w LE musiał by zdobyc Mistrza Polski a na to się nie zanosi. Polskie kluby nie potrafią grać co 3 dni łączyć ligi z pucharami jak np Dinsmo Zagrzeb albo Kluby z Czech. Jesteśmy 32 liga w Europie graliśmy z drużyna z 7 ligi w Europie i Szkotami 11 liga w Europie to pokazuje nasz ligowy marazm.

skins - 4 grudnia 2020, 0:07:58 - *.centertel.pl
Szkoda Lecha no ale taka prawda jaką mamy ligę. Ostatni mecz w lidze to sędziowie dali wygrać Lechowi na pocieszenie bo gol był ,tak to jest nasi spędź...robią wszystko aby w lidze wygrali faworyci A potem w Europie widać dmuchane bańki.

Lp - 4 grudnia 2020, 0:40:43 - *.30.20.82.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ten klub porażki ma wpisane w swój kod genetyczny. Tak się nieraz w życiu zdarza, że nie idzie i już cokolwiek byś zrobił nie idzie i koniec. Zwykły średniak że średniego miasta i tyle

tak o - 4 grudnia 2020, 0:40:59 - *.centertel.pl
Niby człowiek wiedział, a jednak... NIE! Po prostu człowiek wiedział.

olaf - 4 grudnia 2020, 0:51:05 - *.play-internet.pl
Fajny ten lech, taki nie za dobry...

GaaL - 4 grudnia 2020, 0:58:30 - *.210.236.12
Odpuścili mecz w pucharach z atrakcyjnym rywalem, żeby...walczyć z Podbeskidziem o puchary w przyszłym sezonie. Gdzie tu jest logika?

Marco - 4 grudnia 2020, 1:15:31 - *.as13285.net
kazdy punkt w fazie grupowej powinien byc dla Lecha celem najwazniejszym,gdyz nawet zdobycie 5 pieciu ,6 punktow moze dac rozstawienie we wszystkich rundach eliminacji ligi europy w nastepnych sezonach przeszli trudne eliminacje zaczynajac od pierwszej rundy, zeby teraz rezerwy wystawiac to debilizm potwierdzajacy tylko regule w polskiej pilce,kompletna nieznajomosc regulaminu

Marko2 - 4 grudnia 2020, 1:44:40 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Z taką grą to Lech powinnien grać w lidze Wielkopolskiej a nie Europejskiej,liczył na sukcesy a wstyd przynosi ostatni mecz powinien oddać walkowerem.

Pietja - 4 grudnia 2020, 1:52:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oni przegrali ten mecz przed wyjsciem na boisko. To jest najgorsze i ta cudowna defensywna gra która pozwoliła Benfice strzelić tylko cztery gole Mentalność godna porażki. I te pełne gacie w czasie meczu...

interpol - 4 grudnia 2020, 2:52:41 - *.dsl.bell.ca
satka,Muhar,Sykora oraz Krawec totalne pomylki transferowe.
jak odejdzie Moder i Puchacz bedzie problem

KubaPanem - 4 grudnia 2020, 3:29:27 - *.centertel.pl
Rangers jest słabsze niż Benfica i leszek ma szanse postawić zimny autobus 10 grudnia i jak legia zdobyć 0-0 i cenne 0,25 do rankingu uefa xD

.ycom - 4 grudnia 2020, 4:23:54 - *.sub-174-197-138.myvzw.com
A Don Zbigniew chce 18 druzynowej Extraklasy ! A 1 Bundesliga zredukowa£a sié z 10 do 6 druzyn bo nie bédà zdzieraç pieniédzy z podatnika. Nogi opadajà.

barti - 4 grudnia 2020, 5:19:47 - *.8.236.215.ipv4.supernova.orange.pl
Ostatni gasi światło cud że awansowali do tej LE

erni80 - 4 grudnia 2020, 5:20:38 - *.toya.net.pl
Dejewski i Muhar to jest poziom 1 ligi w zimie Lech powinien im podziękować i naprawdę za nich lepszych zatrudnić no i naprawdę lepszy bramkarz bo ten Bednarek to jakiś wybitny to nie jest już bardziej bym widział Stachowiaka w Lechu.

mojo jojo - 4 grudnia 2020, 5:30:44 - *.146.225.195.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
hahaha pokazali się :D

fakt - 4 grudnia 2020, 6:01:55 - *.28.176.30
Jaki Pan takikram

Petersi - 4 grudnia 2020, 6:05:16 - *.204.193.124
Tam blamaż... po prostu za dużo jest gości którzy są nieporozumniem. Do tego nie wiele się klei na tle takiej Benfiki która jak słyszałem jest na poziomie Champions League A jak jest w tej Champions League to nic tam nie gra. Jeżeli chcemy naprawdę osiągnąć wynik w Europie to muszą pójść za tym wielkie pieniądze tak-piłkarze po dobrym sezonie w dobrej lidze za 15 mln euro i 2-3 utalentowanych Polaków + 2 reprezentantów Polski takich co grają w reprezentacji regularnie wiadomo o kogo chodzi jak tego nie będzie to będziemy się podniecać ewentualnie 2 wybranymi i 3 miejscem w 4zespołowej grupie

Petersi - 4 grudnia 2020, 6:07:05 - *.204.193.124
Wygranymi* błąd.

Piorun - 4 grudnia 2020, 6:23:47 - *.dynamic.chello.pl
Może gdyby Lech miał bramkarza w tym meczu to nie byłoby kompromitacji.

Giru - 4 grudnia 2020, 6:43:35 - *.play-internet.pl
Mój drodzy, nie ma gdyby... Nie ma gadki ze grupa była oprócz Benfiki do przeskoczenia bo nie była... nie ma wielkich talentów bo zachód ich szybciutko weryfikuje. Przestańmy pieprzyc o wielkim Lechu, Legii itd. Jesteśmy zaściankiem Europy z przyzwoitymi stadionami ale nic poza tym. Nic. Tak jak ktoś wcześniej napisał, uprawiamy propagandę aby biznes się kręcił i pewna grupa ludzi miała spore profity.

Sierpuc - 4 grudnia 2020, 7:32:56 - *.centertel.pl
Lepiej przegrać 4-0 zero z Benfico niż odpaść z drużynami z Cypru lub Azerbejdżanu hahaha😃

Elanowiec - 4 grudnia 2020, 7:34:44 - *.centertel.pl
Są rzeczy ważne i ważniejsze....

Pablo - 4 grudnia 2020, 7:46:14 - *.centertel.pl
Ale ten Bednarek to cienizna

Pl - 4 grudnia 2020, 7:47:20 - *.dynamic.chello.pl
fansporciku twoja Legia to tak samo marność nad marnościami, z tą różnicą, że Lecha sklepała Benfica a was Karabach

Gnom - 4 grudnia 2020, 7:55:03 - *.ssp.dialog.net.pl
Dramat. Po co wy gracie? Tracę szacunek dla trenera który wystawia skład taki żeby skompromitować Polskę 😗

Do Pl - 4 grudnia 2020, 8:10:51 - *.centertel.pl
Święte słowa nie zapomnij o Omonii 😃. A po co mial wystawiać optymalny sklad? Teraz sie musza skupić na lidze. A trener doskonale wiedzial ze odpadną tylko w wypowiedziach mówil ze wierzy żeby nie wyszlo publicznie ze nie wierzy. Mam nadzieje ze w ostatniej kolejce da zagrać drugiemu bramkarzowi

KSS - 4 grudnia 2020, 8:13:11 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
A miało być tak pięęęęknie

Seba45 - 4 grudnia 2020, 8:30:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cieszę się ze pamietam czasy kiedy Polska piłka była wielka, jako dzieciak oglądem z wypiekami na twarzy jak Widzew lał największe kluby ówczesnej Europy, ms 1982 i brąz , potem 1986 i 1/16 finału przy 24 drużynach , dziś nie do osiągnięcia. Wielkie Polskie reprezentacje nie pojechały na Euro 72 , 76 , 80, 84 bo grało wtedy 8 drużyn a te współczesne patałachy jadą na Euro tylko dzięki potrojenie liczby uczestników. Ostatni wielki sukces to IO 1992 i ostatnia generacja piłkarzy która coś wartala ale to był już łabędzi śpiew Polskiej piłki i wszystko wiszialem na żywo. Dzięki ci Boże. Młodym kibicom współczuje bo musza się przyzwyczajać do zwycięstw nad Łotwa czy San Marino. Na mundial już nigdy nie pojedziemy

kakaes - 4 grudnia 2020, 8:37:17 - *.play-internet.pl
Lepiej przegrać 0-4 niż 1:2 w 93 minucie

Barty - 4 grudnia 2020, 8:40:44 - *.204.48.162.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ten Bednarek ułatwił zadanie dla Benficy zresztą cały zespół zawiódł nie mieli nic do powiedzenia

bazyli - 4 grudnia 2020, 8:41:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do Seba45@
Polska piłka klubowa nigdy nie była wielka, tak jak hiszpańska, portugalska, angielska, włoska, niemiecka czy francuska. Żaden polski klub nie zdobył żadnego europejskiego pucharu i nigdy nie wygrał w finale. Nasza liga zawsze była słabsza od naszej reprezentacji i tak już chyba pozostanie. Tak więc liga, to co innego. Nawet jeśli teraz w Ekstraklasie "grają wielkie pieniądze", w porównaniu z tym, co miało miejsce w latach 70. i 80. XX wieku, to i tak poziom tej ligi jest dość niski, a być może nawet niższy niż wtedy.

sz - 4 grudnia 2020, 8:55:52 - *.warszawa.vectranet.pl
Jednak kiepski na maxa ten Lech. W eliminacjach jak widać z perspektywy czasu trafili na jeszcze większych słabeuszy i stąd awans. Nie jestem kibicem Legii ale jak czytam niektóre komentarze o Omonii czy Karabachu to może przypomnę kolegom o potęgach typu Żalgirys czy Stjarnen...

Seba45 - 4 grudnia 2020, 9:08:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bazyli w porównaniu do tego w jakich realiach grały polskie kluby w PRL-u jaka przepaść dzieliła je od zachodu to grały fenomenalnie . Finały Legii i Górnika , półfinały Widzewa , Wisła Kraków , pojedyncze sytuacje eliminowania silnych klubów przez inne polskie kluby to osiągnięcia nieosiągalne dzisiaj. Jaki Polski klub. mógłby dziś pokonać Juventus czy Liverpool i dość do Półfinału LM ? Dla mnie to wielkie osiągnięcia. Nie bardzo rozumiem twój komentarz odnośnie reprezentacji , to chyba logiczne ze reprezentacja danego kraju jest silniejsza niż nawet najsilniejszy klub z danego kraju

Do Sz - 4 grudnia 2020, 9:09:56 - *.centertel.pl
W sumie masz racje cala ta klubowa pilka to dno teraz to z cała powagą mowie ze jechać do San Marino to nie wiadomo jaki będzie wynik

Donat - 4 grudnia 2020, 9:11:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bazyli, Polska liga w czasach PRL-u była o trzy cztery klasy lepsza niż dziś co pokazują wyniki w pucharach , jakie być może? O czym ty mówisz chłopie?

bazyli - 4 grudnia 2020, 9:23:45 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Donat@ przyznaję Ci rację. Nie "być może" tylko poziom naszej ligi soccera jest dużo niższy niż w latach, o których pisałem.

Szymek - 4 grudnia 2020, 9:36:29 - *.dynamic.chello.pl
Mieliśmy mocne reprezentacje w piłce nożnej, piłce ręcznej, hokeju (byliśmy zawsze w ósemce światowej), siatkówce kobiecej, koszykówce. Dzisiaj co mamy? Tylko siatkówkę męską - jeszcze. Lekkoatleci byli 3 -4 potęgą świata. W tenisie stołowym (bez naturalizowanych chińczyków) dobry poziom. Boks luks. A dzisiaj. porażka.

zsz - 4 grudnia 2020, 9:42:11 - *.122.232.6
W PRL-u Lech toczył wyrównane pojedynki z Barceloną i odpadał z pucharów po rzutach karnych. Dziś taki Łukasik co wtedy nie strzelił karnego i Lech odpadł byłby mega gwiazdą w Ekstraklapie.

Jaś Niepan - 4 grudnia 2020, 10:00:35 - *.dynamic.chello.pl
Lech walczył o Puchary.Teraz jak dostał się do fazy grupowej to oddaje mecze bez walki.Kompromitacja trenera i władz klubu.To zwykłe tchórzostwo.Inne krajowe kluby starały się i odpadały po walce.Lech zachował się jak tchórz.Życzę porażek z GR i w lidze.W przyszłym sezonie Europa nie dla poznańskich patałachów.

Andrzej_z_ - 4 grudnia 2020, 10:08:06 - *.204.33.105.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Całe szczęście że grał Lech A nie Legia no wówczas byłaby dwucyfrówka jak nic

Piciu - 4 grudnia 2020, 10:09:06 - *.163.179.231.ipv4.supernova.orange.pl
Jeden Jest Mistrz Polski !!!
LECH KING !!!

arek - 4 grudnia 2020, 10:15:43 - *.poznet.com.pl
Ale łomot.Sprowadzeni na ziemię

Sierpuc - 4 grudnia 2020, 10:16:37 - *.centertel.pl
Do Jaś Niepan .Nie chcę znów najeżdżać na Legie ale czy ona jak piszesz odpadła po walce z Karabachem? Nie wydaje mi sie. Bez spiny

Danek - 4 grudnia 2020, 10:24:46 - *.play-internet.pl
Przynajmniej Legia się nieskompromitowala w fazie grupowej Ligi Europy

ja - 4 grudnia 2020, 10:25:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Niejaki Kaczarawa,udający piłkarza,to chodzący pech. Albo kopie się po czole,marnując sytuacje bramowe,albo w pierwszym dogodnym terminie łapie kontuzję i po chłopie. Dyrektorze Rząsa,oddać go choć za darmo,szatnia odetchnie...

Do Danek - 4 grudnia 2020, 10:28:57 - *.centertel.pl
Ale sie skompromitowala w 4 rundzie 😉

Jaś Niepan - 4 grudnia 2020, 10:29:22 - *.dynamic.chello.pl
Do Sierpuc Wszystkie kluby (nie tylko Legia z Karabachem )występowały w najsilniejszych składach.Jak grali to druga strona medalu.Lech wystawił w tym meczu rezerwy, a walczyli o europejskie puchary.Ten zestaw patałachów to objaw tchórzostwa czyli rezygnacji z walki.

Sierpuc - 4 grudnia 2020, 10:35:42 - *.centertel.pl
No w sumie masz rację ale tak szczerze to było wiadomo ze nie wyjdą z grupy przed tym meczem wiec wystawił trochę rezerwowych bo nie powiem ze cały skład. A teraz muszą odrabiać straty w lidze

Radom - 4 grudnia 2020, 10:39:40 - *.146.98.196.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Prawdziwy obraz polskiej piłki nożnej. Rudy baran sprowadził dno do drugiego dna. Śmieją z nas w Lexemburgu, San Marino, nawet w Watykanie.

AZARIASZ - 4 grudnia 2020, 10:40:50 - *.centertel.pl
Widzę po wczorajszym 0-4 hejt hejt i hejt a Ja tam się z piłkarzy i trenera Lecha nie mam zamiaru śmiać. To co się stało z Lechem to nie ich wina. Póki starczało sił Lech grał pięknie i ładnie dla oka także skutecznie ale nie da się zawojować Europy tylko Tibą , tylko Moderem i tylko Ishakiem non stop. Lech to nie Bayern Monachium. Tu jest Polska czyli brak szkolenia , strategii rozwoju i właściciele którzy chcą zgrywać szejków a są zwykłymi nadwiślańskimi gołodupcami i tak samo tanio chcieli zawojować Ligę Europy. Niestety Panowie i Panie LE to polska liga i puchar gdzie Majstrem może zostać klub co po 15 kolejkach był 3 od końca a puchar zdobyć po karnych w każdym meczu. Z takim gołodupcowym potencjałem 3 punkty w tej grupie a może będzie 6 to i tak sukces. Najsmutniejsze że z tej grupy na spokojnie dało się wyjść ale niestety nie z Rutkowskimi , Klimczakiem i Rząsą u steru. Gracze i Żuraw zrobili co mogli a na ich miejscu w ogóle bym nie wyszedł na mecz tylko został w szatni na znak protestu wobec władz klubu które ponoć mają plan na przyszły sezon.
Z całym szacunkiem ale jaki plan i co Lech za rok chce niby osiągnąć skoro mają odejść Moder , Puchacz , Kamiński a może i sam Ishak bo kasa , kasa , kasa !? Przecież to jest kompletna żenada i mydlenie oczu kibicom. Jeśli chcemy być europejską galerią handlową piłkarzy to bądźmy i przestańmy się ośmieszać że walczymy o jakieś ,, cele '' a jeśli naprawdę chcemy o coś walczyć to przestańmy traktować graczy jak żywy towar , jednosezonowy towar na handel do pierwszej lepszej oferty. I ta uwaga nie tyczy się tylko Lecha Poznań w polskiej piłce...

wolf - 4 grudnia 2020, 10:46:01 - *.146.100.97.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zenada z tym składem . Przecież Podbeskidzie grało dzień wcześniej puchar 120 minut i jest beniaminkiem z potencjałem nieporównywalnym pod każdym względem.

Sierpuc - 4 grudnia 2020, 10:48:59 - *.centertel.pl
Z drugiej strony to nie porozumienie to wystawienie tego trzy metrowego drewna Awwada i Muhara a tak to sklad ok

tellchar - 4 grudnia 2020, 11:16:02 - *.adsl.inetia.pl
@Seba45 - w ramach sprostowania - Legia nie grała w finale, za to dwa razy w półfinale (PM 1970, PZP 1991), były też ćwierćfinały Ruchu Chorzów. A w 1986 Polska była w 1/8 finału MS ;)

kaz - 4 grudnia 2020, 11:16:27 - *.adsl.inetia.pl
Po co im ten Kaczarawa, on tylko w Koronie trochę błysnął bo albo bramkarz trafił go piłką przy wybijaniu albo piłka spadła na jego głowę i był gol, a tak nic nie potrafi nogi mu się plączą albo się o nie przewraca. O Bednarku szkoda pisać, ale to wina trenera że mu pozwala na takie granie, zamiast wybić piłkę szybko do przodu.

- 4 grudnia 2020, 11:16:59 - *.master.pl
Nie jestem kibicem LP ale czego wy oczekiwaliście że wyjdą z grupy ? I tak zrobili dobry wynik z Szwedami,Belgami, może ze Szkotami uda się jakiś punkt zdobyć ! Młodzi zawodnicy tacy jak Kamiński,Moder i inni nie będą grać na trzy fronty,ktoś uznał że ważniejsza jest teraz liga!Niech każda nasza drużyna zrobi tyle co LP w tej rundzie PE !

fansport - 4 grudnia 2020, 11:17:58 - *.dynamic.chello.pl
lechuś dużo punktów do rankingu zebrał dzięki niemu będziemy rozstawieni w pucharze trzeciej ligi europy.

Puchar Zdo - 4 grudnia 2020, 11:21:57 - *.master.pl
@tellchar w PZP w ćwierćfinale grał też Śląsk Wrocław ! Czy Ruch grał to muszę sprawdzić !

fansport - 4 grudnia 2020, 11:43:58 - *.dynamic.chello.pl
śląsk grać w ćwierćfinale pucharu europy, a ruch i stal mielec grały w ćwierćfinale pucharu uefa.

Piotr - 4 grudnia 2020, 12:01:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
lech co wy robicie? Wy polską piłke hańbicie!

Do Piotr - 4 grudnia 2020, 12:02:32 - *.centertel.pl
Ogarnij Łeb !

Zygier - 4 grudnia 2020, 12:03:15 - *.ppp.as43234.net
Wlasciciele klub ekstraklasy, sczegolnie Mioduski I Rutkowski zniszczyli polski futbol. Bo tylko tu w Polsce mozna sie przygotowywac do pucharach europejskich sprzedawajac najlepszych zawodnikow! I tu musi byc korupcja niesamowita.

E piotrek - 4 grudnia 2020, 12:09:00 - *.centertel.pl
Z jakiego jestes miasta?

Jaś Niepan - 4 grudnia 2020, 12:16:27 - *.dynamic.chello.pl
Jeszcze raz.Starać się cały sezon ligowy, aby grać w Europie a później rezygnować z osiągniętego celu.Sześć meczów w fazie grupowej to święto futbolu,zwłaszcza w Polsce.Trzeba grać na całego,grać dla kibiców.Po sezonie 20/21 Lech na 100% nie wystąpi w eliminacjach do europejskich pucharów.Kiedy otrzyma taką szanse,nie wiadomo.Jeszcze raz - ta wczorajsza rezygnacja z podjęcia walki z Benfica to ręcznik rzucony na ring.Lech sportowo -k.o!

Lubię 60 - 4 grudnia 2020, 12:23:25 - *.dynamic.chello.pl
Dla takiego średniaka europejskiego jak Benfica,taki Lech,Legia itp.To pasterze,kelnerzy i managerowie w wypożyczalni rowerów.

Subiektyn - 4 grudnia 2020, 12:43:55 - *.multinet24.pl
I tak sezon europejski skończył się wyjątkowo późno dla polskiej drużyny. Widać, że gra na dwóch frontach to za dużo dla tego i dla każdego innego polskiego zespołu. Teraz chcą się skupić na lidze, po zmianie priorytetów. Kibice będą pewnie narzekać, ale takie są realia, że co 3 dni żadna polska drużyna nie jest w stanie grać na pełnej intensywności. Ciekawe co zrobi trener w ostatnim meczu LE?

Echhh - 4 grudnia 2020, 12:44:22 - *.dyn.telefonica.de
i ci paralitycy zarabiają po kilkadziesiąt tysięcy złotych i więcej miesięcznie. Przecież ta zbieranina podwórkowych kopaczy nie potrafi grać w profesjonalną piłkę.

Marco - 4 grudnia 2020, 13:32:07 - *.as13285.net
wiedza polskich kibicow jest po prostu szokujaca, to nie sa niewazne mecze dla Lecha!Jesli Lech pokona Glasgow Rangers, wtedy polskie druzyny rozpoczna eliminacje pucharowe od drugiej rundy, tutaj liczy sie kazdy pojedynczy punkt,zeby nie szykowac formy na srodek lipca i grac wszystkie 4 rundy w eliminacjach, rowniez kazdy punkt zdobyty w rozgrywkach grupowych winduje Lecha w rankingu i daje rozstawienia w kolejnych rundach, punkty wlasciwie tylko sie licza zdobyte w rozgrywkach grupowych nie eliminacjach, jaki sens mialo nastawienie sie na eliminacje i odpuszczanie meczow grupowych.

kibic - 4 grudnia 2020, 14:53:23 - *.dynamic.chello.pl
Kibice muszą się postawić żeby nie doszło do wyprzedaży jeżeli tak będzie to bez sensu dalej się łudzić o mocnym klubie w Polsce. Moim zdaniem teraz już nie można sprzedawać tylko się wzmocnić !

Warszawiak - 4 grudnia 2020, 15:25:38 - *.warszawa.vectranet.pl
Wstyd dla Polskiej piłki, żenujący mecz w wykonaniu Lecha Poznań.

wakarpl - 4 grudnia 2020, 15:27:50 - *.master.pl
Slaby mecz.

Faro - 4 grudnia 2020, 15:42:13 - *.204.33.248.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Totalne dno Lech pokazał klasę

andy 73 - 4 grudnia 2020, 17:12:32 - *.static.chello.pl
@ bazyli : a jednak polska piłka zanotowała na swoim koncie jeden triumf w europejskiej piłce klubowej. Było to w sezonie 1964/65, kiedy to Polonia Bytom pokonała w finale Pucharu UEFA Lokomotive Lipsk (5-4). Inne nazwy tego turnieju to: Puchar Intertoto, lub Puchar Rappana. Czasy niby zamierzchłe, ale precedens był. To tyle na otarcie łez.

Intertoto - 4 grudnia 2020, 17:29:50 - *.30.22.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Puchar Intertoto to zupełnie coś innego ! Grały drużyny z 4-5 miejsca w lidze krajowej. Mecze były rozgrywane w lipcu,sierpniu itp To nie puchar UEFA.

Bob - 4 grudnia 2020, 17:47:36 - *.30.18.75.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@andy73
Słuszna uwaga.Jak pisałem wyżej w PRL wiele naszych klubów gralo na rowni z klubami zachodnimi mimo że, nikt nie zdobył pucharu. Byliśmy na wysokiej półce. Dodatkowo reprezentacja 2x(1974 i 1982)3 drużyną świata.

zsz - 4 grudnia 2020, 17:50:44 - *.122.232.6
Każdy może sprawdzić sobie jak Lech w 1/8 finału Puchar Zdobywców Pucharów odpadł dopiero po rzutach karnych z Barceloną i to Lech był w tym meczu drużyną dominującą. To zdarzyło się 09.11.1988

Sekretarze - 4 grudnia 2020, 18:00:18 - *.master.pl
Bob tylko dlatego że nie było transferów do zagranicznych klubów, zawodnik musiał mieć 30 lat żeby mógł się starać o wyjazd!A poza tym komunisci wybierali którą drużynę wspomóc, państwową kasą, Na Górnik płaciły wszystkie kopalnie , po strajkach 80lata Komunista w Łodzi stworzył mocną drużynę,która nie miała kibiców, a Łódź była grzecznym miastem.To było sterowane przez partię. To tak w skrócie.

e(l)ka - 4 grudnia 2020, 18:01:42 - *.play-internet.pl
@andy 73,
Puchar Intertoto to nie byl Puchar UEFA. Zwykle podworkowe rozgrywki dla niszowych klubów - w sam raz dla takich klubów jak wspomniana przez Ciebie Polonia Bytom. Powazne rozgrywki to PEMK, PZP i troszké mniej wazny Puchar UEFA. Tutaj w historii zapisaly sié tylko 3 kluby (Górnik, Legia i Widzew). Reszta sié nie liczyla i nie liczy. I tak juz pozostanie.

Ludowe woj - 4 grudnia 2020, 18:12:09 - *.master.pl
eLka LW to brała zawodników na rozkaz czyli za darmo z całej ligi. A na meczach pucharowych L było od 4 do 7-8tys luda , więcej chodziło na 3ligową Polonię Warszawa! Bez spiny ale taka prawda.

e(l)ka - 4 grudnia 2020, 18:19:41 - *.play-internet.pl
@Sekretarze vel Ludowe woj.
Niestety, Twoj LKS niczego nie mial do zaoferowania (i tak przez 100 lat), nawet po przypadkowym mistrzostwie za czasow glebokiej komuny. Od ktorej - nie wiedziec czemu - probujesz sié odciac. Zaraz sié okaze, ze ŁKS to klub zalozony przez rodowitych Polaków, a po wojnie odbudowany przez srodowisko ludzi związanych z AK.

starykibic - 4 grudnia 2020, 18:27:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@andy - Polonia Bytom zdobyła również Puchar Ameryki
bodajże w 1966 r gdzie w okresie letnim w ramach propagowania w USA futbolu grały czołowe kluby europejskie i południowoamerykańskie. W finale pokonała bardzo mocną wówczas Duklę Praga. Był to wielki sukces polskiej piłki klubowej!. Pamiętam tamte czasy i pełen stadion kibiców w Bytomiu na meczu z Górnikiem zaraz po powrocie z Ameryki oraz prezentację zdobytego trofeum,

Ludowe woj - 4 grudnia 2020, 18:30:49 - *.master.pl
Kolego nie jestem kibicem Łks,a znam temat,bo jeździło się na mecze pucharowe zeby zobaczyć jak wygląda Europa Zachodnia. Znam z widzenia Bosmana, Długopisa, kibicke Widzewa Anke.Takie kluby jak Warta,Cracovia,Polonia Warszawa były niszczone przez PRL , ale co ty możesz wiedzieć? Z fb,oneciku. ...

Bob - 4 grudnia 2020, 18:49:36 - *.30.18.75.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@sekretarze
Wszystko prawda. Nie zmienia to faktu , że polska piłka była na topie. Teraz owszem jest wolny rynek. Każdy może grać gdzie chce. Dlatego polska eklapa to w połowie szrot i niski poziom na tle Europy. Leją nas prawie wszyscy.

jn.KSG.32 - 4 grudnia 2020, 18:49:38 - *.static.reseler.com
Wszyscy jadą po Lechu ale przegrać z Benfikom to żaden wstyd za to przegrać z Omoniom czy Dudelange to już żenada.

Ludowe woj - 4 grudnia 2020, 18:53:29 - *.master.pl
@starykibic wiem od starszych kolegów że PB w latach 70 tych jeździła na wyjazdy w barwach swojego klubu.Co nie było takie proste w tych latach.W kraju było może 3-4 grupy kibiców które jezdzily w barwach i wzorowaly się na klubach angielskich.

Ludowe woj - 4 grudnia 2020, 19:01:44 - *.master.pl
Bob jeszcze raz jeżeli LP sprzedaje wszystko co dobrze kopnie piłkę w kilku meczach , to kupuje tzw szrot i jeszcze trochę zostanie .Za PRL drużyna typ LW,GZ,WŁ grały w tym samym składzie przez 5-8 lat plus brały najlepszych zawodników z ligi. Tak było w całym sowietyku,przykład Bohemians Praga,Steua Bukareszt,Dynamo Berlin itd

Ludowe woj - 4 grudnia 2020, 19:21:02 - *.master.pl
Kiedyś magnesem w naszej lidze były gwiazdy Lubański,Deyna,Sybis,Iwan,Okoński,Terlecki,Boniek,
Smolarek,Lato,Szarmach,Żmuda,Kmiecik itd każdy chciał być jak Oni.Ps Dodam że po latach mizerii coś drgnelo w Polskiej piłce na lepsze.

polo - 4 grudnia 2020, 20:57:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najgorsze jest to, że my nie wiemy co robimy źle. W składach legii , czy Lecha dominują obcokrajowcy. Gdyby Lech wystąpił w składzie no powiedzmy w 95 procentach złożonym z polskich piłkarzy szczególnie młodych(17- 22 lata) to widzielibyśmy co robią źle. Czy mają dobra technikę? Czy a szybcy? Czy są wytrzymali? Jak graja taktycznie? I wtedy można by wyciągać wnioski. A tak to dalej nie wiemy co polskim szkoleniem.

ty - 4 grudnia 2020, 20:59:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech nigdy w historii nie przyniósł chluby polskiej piłce. zawsze w pucharach w łeb.

tom - 4 grudnia 2020, 21:33:44 - *.interkonekt.pl
Mogli miec wiecej punktów.
Z Liege frajerska porażka 1-2. Znowu bramka w 93 minucie.
Z Benfica u siebie mogl być remis gdyby kaczarawa ustawił sobie celownik i była czerwien bo powinna byc dla Benfiki.
Zdazaja sie niespodziamnki winych grupach. Kluby co juz odpadlu urywaja pukty faworytom bo maja ambicje grac do konca. A brak doświadczenia nie jest tłumaczeniem bo sa kluby co nie grały dawno i jakos graja lepiej.
A może im nie zależy???????
Ciekawi mnie jak by wyopadl Raków. Jak myslicie.

tom - 4 grudnia 2020, 21:50:19 - *.interkonekt.pl
Przypomnalo mi sie.Nie taklie odlwgle czasy.
Na wiosne graja trzy kluby w Lidze Europy.
Odpadaja ale wyjscia z grup były
Legia-Sporting
Wisła-jakis klub z Belgi- dwa remisy i bramka na wyjeździe decyduje
Lech nie pamietam z kim, ale Każdy może sprawdzic

anduj - 5 grudnia 2020, 22:29:50 - *.221.144.37
no i dobrze. wreszcie lech jak pozostałe polskie kluby może się skupić na walce o europejskie puchary. polska piłka jest najlepsza i dlatego taka droga.

tom - 6 grudnia 2020, 14:10:14 - *.interkonekt.pl
A Rangers nie tak dawno grał w IV lidze.
Polecieli tam za długi. Ale sie odrodzili. Da sie? Da.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas