[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


28 sierpnia 2022, 19:25:22 - Pawel97
PKO Ekstraklasa: Lech 1-0 Piast

28 sierpnia 2022, 17:30 - Poznań (Stadion Miejski)
Lech Poznań 1-0 Piast Gliwice
Afonso Sousa 5

Lech: 35. Filip Bednarek - 2. Joel Pereira, 25. Filip Dagerstål, 16. Antonio Milić, 3. Barry Douglas - 14. Heorhij Citaiszwili (88, 24. João Amaral), 30. Nika Kwekweskiri (80, 22. Radosław Murawski), 6. Jesper Karlström, 7. Afonso Sousa (79, 11. Filip Marchwiński), 23. Kristoffer Velde (63, 21. Michał Skóraś) - 17. Filip Szymczak.

Piast: 26. František Plach - 37. Constantin Reiner, 2. Ariel Mosór, 4. Jakub Czerwiński, 98. Aléxandros Katránis (80, 14. Jakub Holúbek) - 77. Arkadiusz Pyrka (66, 19. Michael Ameyaw), 24. Tom Hateley (80, 28. Michał Kaput), 20. Grzegorz Tomasiewicz, 6. Michał Chrapek (59, 7. Jorge Félix), 92. Damian Kądzior - 18. Kamil Wilczek (66, 11. Rauno Sappinen).

żółte kartki: Afonso Sousa, Joel Pereira, Kwekweskiri, Douglas - Katránis, Tomasiewicz, Czerwiński, Ameyaw.

sędziował: Tomasz Kwiatkowski (Warszawa).
widzów: 11 223.

mati - 28 sierpnia 2022, 19:26:07 - *.137.158.10
Brawo Lech wkońcu zwycięstwo i to z czystym kontem. Piast nawet nie fiknoł bez celnego strzału. Czemu Gruzin nie strzelał byłoby 2-0 i bezpieczna końcowka. To pokazuje jaka presja była na Lecha na awans do fazy grupowej i jak byli na to zablokowani. Europejskie puchary zdobyte i od razu zaczeli wygrywać w lidze, teraz mają na kim formę robić bo za chwilę przełożony mecz ze słabą Lechią więc w tabeli Lech też pójdzie w górę.

hh - 28 sierpnia 2022, 19:27:54 - *.adsl.inetia.pl
Kądzior 5 symulek i zero fauli!Nie dostał nawet kartki!

Champion @ - 28 sierpnia 2022, 19:28:45 - *.centertel.pl
Myślę, PG się nie odezwie.... 😁

Pazurek - 28 sierpnia 2022, 19:29:02 - *.cust.tele2.se
Mati: z Szymczakiem ani Polski ani Europy nie podbijesz. Gdzie napadzior obeznany w Europie?

Karol - 28 sierpnia 2022, 19:29:36 - *.techmedia.com.pl
Piast Gliwice -- jedyny zespół w kraju nie oddający celnego strzału na bramkę drużyny przeciwnej. Poziom A klasy, gdzie ta drużyna mentalnie należy.

mati - 28 sierpnia 2022, 19:30:05 - *.137.158.10
Musztarda to Piast grał ostro bo nic nie umial z gry zrobić, Lech mu tylko odpowiadał. Piast cieniutki ale jak się nie oddaje celnego strzału przez prawie cały mecz no to nie płakać.

PG - 28 sierpnia 2022, 19:30:07 - *.191.206.45
j.szczewa

Musztarda - 28 sierpnia 2022, 19:31:07 - *.centertel.pl
Widzew swoją tiki taka ich wysmaruje na luziku 😎

HNK1911 - 28 sierpnia 2022, 19:31:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Słaby mecz ogólnie, ale przynajmniej przedniej urody bramka. Dobrze że Kolejorz odpalił w końcu. Wilczek dziś już nie był takim lisem pola karnego.
ŽNK

Jontek - 28 sierpnia 2022, 19:32:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Gliwice powinno wyasygnować jeszcze parę baniek na starych obcokrajowców piątego sortu!

BOT - 28 sierpnia 2022, 19:33:37 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@mati Po pierwsze, jeśli już to fiknął (polska język trudna język). Po drugie "europejskie puchary zdobyte"? Gościu, wy wylecieliście z LM w pierwszej rundzie eliminacji i spadliście do pucharu trzeciej kategorii, a ty piszesz o jakimś "zdobyciu"... I nie zaczęli wygrywać, tylko ledwo dopiero pierwszy raz wygrali i co prawda Lech (2) opuścił ostatnie miejsce w tabeli, ale nadal jest w strefie spadkowej. I nie przypisuj Lechowi (2) 3 pkt z Lechią, bo gracie na wyjeździe, a na wyjazdach to wy ani amatorów z Islandii, ani z Gruzji, ani nawet z Luksemburga nie potraficie ograć, nie mówiąc już o lidze w tym sezonie.

mati - 28 sierpnia 2022, 19:34:01 - *.137.158.10
Pazurek zgadzam się co do Szymczaka że to niewypał. Marnował setki da razy z Dudelange , raz Karabachem. Z niego to już nic nnie będzie. Lechu jest Isjhak ale są też kontuzje, trzeba kogoś jak w zeszłym sezonie Kownacki.

Kucik - 28 sierpnia 2022, 19:34:16 - *.play-internet.pl
Lech spadek pewne info

Buncol - 28 sierpnia 2022, 19:37:02 - *.centertel.pl
Kibice sukcesu pustki arena

mati - 28 sierpnia 2022, 19:37:06 - *.137.158.10
BOT boli to że Lech ma faze grupową a nie Raków i ma boleć. Raków sam spierniczył mecz ze Slavią. Boli to że Lech eliminował inne drużyny na których Polskie kluby już wylatywały? To trzeba było zdobyć mistrzostwo a nie przegrać je z Lechem. Wytłumacz mi jak można kogoś nie ograć awansując do grupy.

troy - 28 sierpnia 2022, 19:37:18 - *.icpnet.pl
Lech ze stoperami? Czuć różnicę. Kądzior? Wyjaśniony.

Racovia - 28 sierpnia 2022, 19:37:28 - *.227.118.198
Raków jest mistrzem Polski.

BOT - 28 sierpnia 2022, 19:43:04 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@mati Nic mnie nie boli, dla Rakowa paradoksalnie to lepiej, że odpadliśmy, bo skupimy się na lidze i ją pożremy. Śmieszy mnie, że zachwycasz się "awansem" do fazy grupowej, skoro sam przecież wiesz, że startowaliście do LM, jakbyście byli słabi, ale nie beznadziejni, to może byłaby LE, a tak to wylecieliście do LKE. No zobacz - Karabachu nie ograliście (ponieśliście sromotną klęskę), a jesteście w pucharze drugiego pocieszenia, czyli da się "kogoś nie ograć awansując do grupy". Spadliście do LKE z eliminacji LM, ale zawsze możesz mówić, że Wisła Kraków awansowała do I ligi.

Djjdjcs - 28 sierpnia 2022, 19:43:46 - *.adsl.inetia.pl
Piast potraficie rozbić Stal Mielec, która ogrywa Lecha a sami przegrywacie z nim? Zenada

Kalewsiok - 28 sierpnia 2022, 19:43:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Byly pozdowienia dla poczwary?

bumcyk - 28 sierpnia 2022, 19:47:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ta liga jest tak daremna i nieprzewidywalna że tu ostatnia drużyna w tabeli potrafi opędzlować lidera, a nawet mistrza.

BOT - 28 sierpnia 2022, 19:48:37 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@bumcyk Ostatnia drużyna w tabeli nie mogła ograć mistrza, bo mistrz był na ostatnim miejscu.

arkowiec - 28 sierpnia 2022, 19:50:55 - *.dip0.t-ipconnect.de
O jak to ladnie wyglada lechia liderem.

mati - 28 sierpnia 2022, 19:51:03 - *.137.158.10
BOT nikt się nie zachwyca pucharem trzeciej kategorii po prostu Lech to co miał zrobić to zrobil i tyle plan minimum wykonany, a nagrodą są kasa i punkty do rankingu no i oczywiście mecze z fajnymi druzynami z Europy. To twoje słowa że faza grupowa jest Rakowowi pisana. A na Kaabachu by wyłozyła się każda Polska drużyna również Rakow bo to drużyna silniejsza niż Slavia a Lech przynajmniej wygral z Karabachem. Najpierw zdobądzczie mistrzostwo i fazę grupową to wtedy pogadamy.

@mati - 28 sierpnia 2022, 19:54:25 - *.play-internet.pl
Ale kogo boli Lech? Takiego klubu już lata nie ma. A Am ika nikogo nie boli chyba że tych oszoł.omów co chodzą na Bułgarska i myślą że to ich klub i płaczą jak przegrywa. To jak bojkot dopóki jest Rząsa?

seal - 28 sierpnia 2022, 19:57:08 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Tak czytam te komentarze i nic dodać nic ująć Kabaret Moralnego Niepokoju by się nie powstydził za taki poziom kabaretu wśród komentujących. Ja tylko dodam od siebie że Piast w meczach z Lechem zawsze dostaje jakiejś niemocy i oddaje punkty bez walki.

BOT - 28 sierpnia 2022, 19:57:18 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@mati Już któryś raz sobie wmawiasz, że ja pisałem, że faza grupowa jest Rakowowi pisana, kiedy ja nigdy nic takiego nie napisałem (znajdź cytat, jeśli myślisz, że nie kłamiesz). Nawet ci pisałem WIELOKROTNIE, że może tak być, że Lech (2) wejdzie do fazy grupowej LKE, a Raków nie, bo Lech (2) po rychłym odpadnięciu z LM miał ścieżkę amatorską do LKE, a Raków miał w eliminacjach przeciwników o kilka setek w rankingu wyżej, niż Lech (2). Karabach silniejszy od Slavii??? Hahahaha a to dobry dowcip, nie powiem. Mam nadzieję, że w te swoje bajki chociaż nie wierzysz. Ale dla pewności spójrz w ranking. I Lech (2) nie wygrał z Karabachem! Przegrał w dwumeczu 5:2, kłamczuszku.

Paolo KKS - 28 sierpnia 2022, 19:58:04 - *.30.8.208.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tak trzeba. Grali piach ale wygrali

Kocur - 28 sierpnia 2022, 20:09:04 - *.nwrknj.fios.verizon.net
Nie wiem czy Piast taki słaby czy Lech mocny . Szymczak nie miał ani jednego dobrego zagrania poza tym jednym zawodnikiem Lech ma ciekawa i szeroka kadrę Sousa jak się rozkręci to będzie gwiazda Lecha . Jeżeli Lech wygra zaległe mecze to będzie na drugim miejscu wiec nie ma dramatu ale napastnik i bramkarz to konieczność

mati - 28 sierpnia 2022, 20:11:14 - *.137.158.10
BOT weż już się niekompromituj z tym dowartościowaniem klubów z którym Raków a twoje słowa są pod większością postów o Rakowie. nparawdę cie boli to że Lech awansował i ma boleć. Lech wygrał u siebie piewszy mecz z Karabachem ale tego nie chcesz pamiętać. Karabach to drużyna która mogła awansować do LM, regularnie gra w LE a Slavia to jest zespół który przegrał LE z Legią i gra tylko w LK. A ty go porownujesz do Villarea i Karabachu...ok nic dodać nic ująć. Ale widać róznicę jak potrafiłem pogratulować Rakowowi awansów do następnej rundy ty nie jesteś zdolny do tego wobec Lecha pogratulować mu awansu o fazy grupowej bo strzelasz zawiścią.

BOT - 28 sierpnia 2022, 20:12:59 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@Kocur "Jeżeli Lech wygra zaległe mecze to będzie na drugim miejscu..." - w picipolo chyba, bo na pewno nie w ekstraklasie. Powinni jednak zwiększyć liczbę lekcji matematyki w szkołach, bo to jest porażające.

Z nad gran - 28 sierpnia 2022, 20:15:14 - *.dynamic-4-waw-k-2-2-0.vectranet.pl
BOT podziwiam cie ze chce ci się dyskutować z tym Mati, to jest jak bicie głową w mur, on jest bardzo odporny na prawdę. Ma swój świat i jest mu w nim dobrze.

Wolfik - 28 sierpnia 2022, 20:17:37 - *.dynamic.chello.pl
Z dwóch bardzo słabo grajacych obecnie ekip, to Lech ugrał 3 punkty. I w sumie dobrze, bo na to dziadostwo z Gliwic nie idzie patrzeć.

Kaziu - 28 sierpnia 2022, 20:19:23 - *.icpnet.pl
Kędzior 1000000€ i dożywocie w Piaście Pereia go nakrył czapką. Płaczek padał jak muchy po deszczu.

BOT - 28 sierpnia 2022, 20:20:06 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@mati No Lech (2) to też drużyna, która mogła awansować do LM, bo startowała w eliminacjach, ale podobnie, jak Karabach tego nie zrobiła. Czyli ty serio wierzysz, że Karabach jest lepszy od Slavii? Byłem pewien, że to żart, a to jednak głupota. I co z tego, że Slavia odpadła w zeszłym sezonie z Legią w eliminacjach do LE. W LKE doszła do ćwierćfinału. Czy ten cały Karabach kiedykolwiek czegoś takiego dokonał? No niestety nie. Astana pyknęła parę lat temu Legię, podobnie, jak Spartak Trnava, a Raków zmiażdżył oba te kluby do zera i u siebie i na wyjeździe. Tylko co z tego? Nic. I jeśli Lech (2) wygrał z Karabachem, to Raków wygrał ze Slavią, ale tego już zauważyć nie łaska, bo nie wpasowuje się w Twoje zakłamywanie rzeczywistości. A prawda jest taka, że Raków przegrał ze Slavią po dogrywce, a Lech (2) doznał sromotnej klęski z Karabachem. To są dwumecze, a nie jeden mecz u siebie i nie udawaj, że tego nie wiesz. Nadawałbyś się do pisu. Kłamiesz prawie tak dobrze, jak pinokio.

Lech - 28 sierpnia 2022, 20:20:14 - *.echostar.pl
wyjaśniony klub zakompleksionych heheh

StarLord - 28 sierpnia 2022, 20:25:10 - *.centertel.pl
Z innej beczki. Czy ktoś mi może napisać ile punktów może zyskać Lech za zwycięstwo, a ile za remis w grupie LKE do rankingu KRAJOWEGO dla naszej ligi?

Wolfik - 28 sierpnia 2022, 20:26:08 - *.dynamic.chello.pl
@mati: Brak jakiejkolwiek kwalifikacji ze ścieżki mistrzowskiej oznaczaczałby, że trzeba zmienić dyscypline sportu.
@BOT: Raków powinien w zeszłym sezonie zdobyć MP, gdyż miał autostradę do niej, ale po zdobyciu PP uszło powietrze. Z kolei mecz reważowy ze Slavią pokazał, że są jeszcze za słabi na wyeliminowanie drużyn pokroju Prażan. Co zresztą pisałem wczesniej. Bez ścieżki miestrzowskiej nie ma szans, by wejść do KLE na współczynniku krajowym. I błagam, nie mówmy że "mało brakło". Nie awansowali, koniec, kropka.

dino(L) - 28 sierpnia 2022, 20:26:41 - *.vtelecom.pl
@BOT
Nie dyskutuj z tym gościem, on samoistnie kiedyś stwierdził, że Legia (jakby nie było drużyna która nastukała najwięcej punktów w Pucharach w historii i w dalszym ciągu za ostatnie 5 lat jest najlepszym zespołem w rankingu UEFA z Polski) nie jest potrzebna w pucharach.
W pucharach grają 3 drużyny najlepsze z poprzedniego sezonu plus zdobywca Pucharu a nie te które są/nie są potrzebne wg jakiegoś no-name'a

BOT - 28 sierpnia 2022, 20:28:44 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@Z nad gran Masz rację, sam widzę, że jak grochem o ścianę... Ale czasami mnie to bawi, czasami mierzi, co on wypisuje, więc mu odpisuję.

Wronki - 28 sierpnia 2022, 20:33:04 - *.centertel.pl
W Poznaniu są tylko kibice sukcesu Do pięt nie dorastają do Legii Widzewa Górnika czy Wisły

Neutral60 - 28 sierpnia 2022, 20:33:26 - *.27.137.165.ipv4.supernova.orange.pl
Kwiatek prowokował i drukował aż miło ale było to jeszcze za mało by Kolejorz nie zdobył 3 punktów. Mistrz jest tylko jeden KOLEJORZ.

BOT - 28 sierpnia 2022, 20:34:23 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@Wolfik Tak naprawdę to fakt, że Raków nie zdobył mistrzostwa w zeszłym sezonie wyszedł bardzo na niekorzyść polskiej piłce. I masz rację, że nie podołaliśmy, ale co się odwlecze, to nie uciecze. W tym sezonie już nam nikt tego nie zabierze (bardzo głęboko w to wierzę).
@dino(L) On ma kompleks Legii. Zresztą Rakowa chyba już też. Śmiesznie, jak pisał, że Lech (2), to nie Legia, by wyłapać trójkę od Karabachu i miał rację, bo ten wyłapał piątkę.

dino(L) - 28 sierpnia 2022, 20:35:15 - *.vtelecom.pl
@Neutral60
O jest naczelny spiskowiec portalu :-) A co według ciebie zostało wydrukowane, pytam poważnie, gdyż nie oglądałem meczu?

Wolfik - 28 sierpnia 2022, 20:38:17 - *.dynamic.chello.pl
@BOT: Zgadzam się z tym, co napisałeś. W tym sezonie Raków jest faworytem do tytułu, co do tego wątpliwości nie ma. Pytanie tylko, czy udźwigną ów ciężar.

BOT - 28 sierpnia 2022, 20:41:16 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@mati Na koniec ci tylko napiszę jedną rzecz. Ja bardzo lubiłem tego prawdziwego Lecha. Nawet kiedyś z kibicami tego klubu wódkę piłem (dawno temu), ale to w jaki sposób się zachowaliście po finale PP i sposób, w jaki kibice, piłkarze i działacze Lecha (2) świętowali mistrzostwo (zamiast cieszyć się z wygranej, cały klub skupił się na obrażaniu Rakowa) skreśliło was w moich oczach (ogólnie w oczach częstochowian) całkowicie. Jak to się mówi, cham ze wsi wyjdzie, wieś z chama nigdy. I to właśnie ta wieś z was wylazła.

gliwiceKSG - 28 sierpnia 2022, 20:42:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dopiero się Kądziorem jarali a teraz cisza tak samo bedzie po 9 kolejce hehe
A wcześniej WDŚ - czyli coś o czym dzioby mozecie pomarzyć

redwood - 28 sierpnia 2022, 20:43:43 - *.play-internet.pl
E-kapa to stan umysłu. Tyle w temacie

BOT - 28 sierpnia 2022, 20:44:08 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@Wolfik Myślę, że dzięki zdobytemu doświadczeniu, udźwigniemy ciężar faworyta. Wszyscy w klubie doskonale zrozumieli, że mistrzostwo jest kluczem do gry w pucharach i to jest teraz nasz absolutny cel nr 1.

mati - 28 sierpnia 2022, 20:45:25 - *.195.71.3
Poczekajmy z tym mistrzostwem do końca sezonu. Jestem ciekaw czy jak by Legia zdobyła mistrzostwo a Raków by znowu przegrał jak z Lechem to czy byście sobie tak samo rączki podawali jak teraz atakujecie Lecha bo chcieliście żeby dzisiaj przegrał. Legia nie gra w europie więc ma łatwiej Raków odpadł to też.

dino(L) - 28 sierpnia 2022, 20:47:47 - *.vtelecom.pl
@BOT
Neutralnie rzecz biorąc to obrażanie Rakowa po zdobyciu tytułu przez Lecha było śmieszne, klub z taką historią w lidze i pucharach a wychodzi na to że mają jakieś kompleksy, że wobec Legii to oczywiste, ale wychodzi na to, że już nawet wobec Was.

Wolfik - 28 sierpnia 2022, 20:48:55 - *.dynamic.chello.pl
@BOT: I znowu pełna zgoda.

BOT - 28 sierpnia 2022, 20:50:24 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@mati Raków za Legią nigdy nie przepadał, ale wszystko jest w dobrym tonie. Jeśli Legia wygra, to pogratulujemy, tak, jak i wam pogratulowaliśmy (wtedy jeszcze nie wiedzieliśmy z jakimi burakami mamy do czynienia). Natomiast w LKE kibicuję Slavii, bo w piękny sposób oddała nam szacunek, a i te przedmeczowe przeróbki sąsiadów i Bolka i Lolka były zabawne i w dobrym tonie. No i fajnie by było, gdyby się okazało, że Raków odpadł po dogrywce z triumfatorem rozgrywek.

BOT - 28 sierpnia 2022, 20:53:51 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
dino(L) Mnie się wydaje, że oni po prostu czuli, że są słabsi (porażki z nami w PP i w lidze, a później jeszcze dobitka w superpucharze) i stąd taka reakcja. Jak to Papszun powiedział: "Każdy oddaje przeciwnikowi szacunek w taki sposób na jaki go stać". A z tą ich historią, to nie przesadzajmy. Raptem 30 lat.

Wolfik - 28 sierpnia 2022, 20:56:13 - *.dynamic.chello.pl
@mati: Nasza piłka klubowa potrzebuje i silnego Lecha, silnego rakowa i silnej Legii jak tlenu. Inaczej cały czas będziemy będziemy mieli "szansę" awansu do 3-ej ligi europejskich pucharów jedynie ze ścieżki mistrzowskiej i to przy sporym farcie.
Piłkarze grający w polskiej lidze muszą nauczyć się wielu rzeczy a głownie grania co trzy dni. Nie ma zmiłuj. Inaczej, szkoda zawracania sobie głowy. A tłumaczenia "łatwiej" jakoś do mnie nie docierają.

mati - 28 sierpnia 2022, 20:56:28 - *.142.146.213
BOT możesz mi powiedzieć w którym miejscu pogratulowaliście Lechowi bo ja tego nie pamiętam? Ty nie jesteś zdolny do pogratulowania Lechowi fazy grupowej ja wciąż na to czekam. Ja gratulowalem Rakowowi awansów do następnej rundy, wciąż czekam na ciebie. A buraków to ty szukaj u siebie bo tego co się stało między Lechem a Rakowem jest winny Raków. Wszyscy pamiętamy pójście na konfidencenie żeby wejść na stadion w Pucharze. Hipokrytow stadionowych to szukaj na kurniku.

mati - 28 sierpnia 2022, 20:59:17 - *.142.146.213
Wolfik jak najbardziej popieram sam kibicuje każdemu Polskiemu klubowi w Europie nawet Legii życzę jak najlepiej, jeśli tam gra. I zgadzam się że nie ma czegoś takiego że ktoś miał łatwiej w europie ale weż t wytlumacz takiemu Botowi który wypomina ciąggle Lechowi ścieżki mistrzowskiej.

dino(L) - 28 sierpnia 2022, 21:03:59 - *.vtelecom.pl
Kiedyś na Facebooku pisałem z kibicem Lecha, zwróciłem mu uwagę, że po wygranym meczu trzeba cieszyć się ze zwycięstwa swojej drużyny a nie pisać ze to Legia to SK "WIDAC TYPOWY LECHITA BARDZIEJ NIENAWIDZI LEGII NIZ KOCHA WLASNY KLUB" napisałem, a on mi odpisał ... DZIĘKI

Wolfik - 28 sierpnia 2022, 21:08:06 - *.dynamic.chello.pl
@mati: Kolega BOT nic nie wypomina, tylko mówi otwarcie jak jest. Ja zresztą taż tak uważam. W tej chwili jedynie MP stać na awans do fazy grupowej, bo korzysta ze stosunkowo łatwej ścieżki mistrzowskiej. Oczywiście, nie ujmuję Lechowi jego zdobycia, chociaż uważam że powinien go zdobyć Raków, bo po prostu miał łatwiejszą drogę do niego po zwycięstwie w Poznaniu.

BOT - 28 sierpnia 2022, 21:08:28 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@mati Na jakie konfidencenie dzieciaku? Czy ty w ogóle rozumiesz, co piszesz? Ludzie przyjechali z rodzinami na stadion, pierwszy raz w historii zobaczyć finał z udziałem ukochanego klubu (bo przy pierwszym finale była plandemia i pozamykali stadiony) i mieli nie wejść, bo ktoś wymyślił, że nie można wnosić sektorówek??? U was kilku karków zastraszyło resztę i normalni kibice nie mieli nic do gadania, bo by dostali po mordzie od "swoich". U nas była dyskusja: wchodzimy, czy nie i jako,że to historyczna chwila, ludzie z dziećmi przyjechali, to normalne, że weszli, bo dla nas ważniejsze jest by dopingować swój klub i być z nim, a dla was ważniejsze były flagi. Wasz wybór, a raczej waszych karków, bo przecież doskonale wiemy, że większość chciała wejść. Gdzie ty tu masz jakieś konfidencenie? U was wszyscy tacy ograniczeni umysłowo są, czy sam nadrabiasz?

BOT - 28 sierpnia 2022, 21:14:24 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Gwoli ścisłości, oczywiście mieliśmy jeszcze finał w latach 60-tych, ale mało kto z obecnych kibiców Rakowa stąpał wtedy po tym padole.

Wolfik - 28 sierpnia 2022, 21:16:11 - *.dynamic.chello.pl
@BOT: Daj już spokój, nie warto. Nie weszli, to nie weszli. Ich sprawa. Głupich nie sieją, nic nie poradzisz...(mówie o "flagowych"). Był komunikat oficjalny wcześniej. Widac nie dotarło. Jak dla mnie każde odpalenie rac powinno sie konczyć walkowerem dla strony przeciwnej. A przecież o nie tak naprawdę chodziło.

BOT - 28 sierpnia 2022, 21:20:14 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@Wolfik Ja wiem o co chodziło, ale ten dekiel zarzucił nam konfidencenie, więc staram się wytłumaczyć, jak krowie na rowie, bo się u nich coś grubo pod kopułą poprzestawiało skoro takie rzeczy zarzucają. Ale masz rację, pora odpuścić, bo pewnie i tak nie dotrze.

mati - 28 sierpnia 2022, 21:20:22 - *.142.146.213
Wolfik niekoniecznie jedyną drogą Polskiego klubu do fazy grupowej jest zdobycie mistrzostwa. Przypomnę że da lata temu Lech jako wicemistrz awansował bezpośrednio do fazy grupowej LE. Lech ograł kluby ze Szwecji i Belgii ale taki BOT czy kibice Legii nie chcą tego pamiętać. Jednak można wejść bezpośredno do foazy grupowej.
BOT nie zasłaniaj się teraz kobietami i dziecmi bo to jest żalosne już sie nie mogę doczekać jak uefa da wam karę za race i petardy wtedy na stadionie też byli kobiety i dzieci.

@BOT - 28 sierpnia 2022, 21:26:01 - *.odramedia.pl
"Każdy oddaje przeciwnikowi szacunek w taki sposób na jaki go stać". Po czym "A z tą ich historią, to nie przesadzajmy. Raptem 30 lat.". Gościu sam siebie teraz zaorałeś

BOT - 28 sierpnia 2022, 21:35:26 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@ @BOT Niby dlaczego? Przecież To nie jest Lech Poznań założony 100 lat temu, tylko Amica Wronki założona w 1992 roku, która zmieniła nazwę. Klub został w całości przeniesiony z Wronek do Poznania, ale właściciel ten sam i piłkarze też zostali ci sami wtedy. Doszli do nich jeszcze piłkarze rozwiązanego wówczas Lecha Poznań. Przecież to najczystsza prawda i fakt powszechnie znany. Czy ja kogoś obrażam pisząc prawdę?

BOT - 28 sierpnia 2022, 21:38:04 - *.204.8.44.dsl.dynamic.t-mobile.pl
@ @BOT Chyba, że chodzi Ci o to, że 30 lat to sporo, ale przy 101 latach Rakowa, to wygląda to marnie, nieprawdaż?

Wolfik - 28 sierpnia 2022, 21:38:53 - *.dynamic.chello.pl
@mati: Pamiętam. Ale to był sezon szczególny, bo nie było rewanżów. Co nie umniejsza sukcesu. Niemniej, pozostanę przy swoim zdaniu. Bo to jednak był "jednorazowy" wyskok polskiego klubu.

Champion@G - 28 sierpnia 2022, 22:19:58 - *.centertel.pl
@PG!
Hehe, domin 😁😁😁

Mysłowice - 28 sierpnia 2022, 22:20:10 - *.adsl.inetia.pl
Piast żenada na murawie , żenada na trybunach ...

GLCetrum - 28 sierpnia 2022, 23:28:16 - *.dynamic.chello.pl
Lech - aleś lekko wszedł ;-)
Pozdro z trójkolorowych \G/liwic

wichura - 29 sierpnia 2022, 8:50:51 - *.30.44.26.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
I super! Lech wystawił rezerwowy skład i wygrał.

GOAT - 29 sierpnia 2022, 10:33:15 - *.centertel.pl
Najpierw LKE jest mało prestiżowa:
"Gościu, wy wylecieliście z LM w pierwszej rundzie eliminacji i spadliście do pucharu trzeciej kategorii.."
ale zaraz potem już nobilituje:
"I co z tego, że Slavia odpadła w zeszłym sezonie z Legią w eliminacjach do LE. W LKE doszła do ćwierćfinału."
Paradne fikołki umysłowe.

Greg - 29 sierpnia 2022, 10:54:17 - *.ostnet.pl
Jestem zdumiony dlaczego w pierwszej jedenastce klubu, którego ambicją jest mistrzostwo Polski i który się dostał do fazy grupowej LKE, gra tak słaby napastnik jak Szymczak? Przecież on się nadaje do Centralnej Ligi Juniorów a nie do Ekstraklasy a tym bardziej europejskich pucharów..normalny napastnik wykorzysta może 8-9 prób w sytuacji sam na sam z bramkarzem a Szymczak to może wykorzysta jedną na 10...takiego słabego napastnika to nie widziałem w Lechu dawno

lech II - 29 sierpnia 2022, 11:13:52 - *.play-internet.pl
na "onecie"wywiad z młodym Rutkiem...ale głupoty...on wierzy,że Lech jest Wielki,jak Bytom Szombierki...

lech II - 29 sierpnia 2022, 11:33:02 - *.play-internet.pl
na taśmie w Amice,może sobie wymieniać ludzi,jak chce,I myślą Rutki,że w piłce jest podobnie?Rutki,Klimczak,Rząsa są Dzielni,jak 4ej pancerni,włożyli 70,przytulili 290,żal im było na Helika,Kędziore,Kownasia,Kądziora

lech II - 29 sierpnia 2022, 11:41:07 - *.play-internet.pl
Płock przyjechał,pobawił.sie z kopaczykami,w ramach roztrenowania,a VReal ?strach pomyśleć!przecież na tych kopaczyków nie wystawią najsilniejszych,bo już będzie pozamiatane

lech II - 29 sierpnia 2022, 11:50:38 - *.play-internet.pl
a ta wygrana z Piastem,to nie był mecz,to była Żenada piłki nożnej,cieszcie się Rutki,Rząsa,Klimczak,jesteście dzielni,jak 4ej pancerni...290 wyjęli,70 włożyli i kupili bramkarza do przyuczenia

lech II - 29 sierpnia 2022, 12:08:20 - *.play-internet.pl
7 czerwca,młody Rutek powiedział(zapewne,bez konsultacji z ojcem)"stać nas na drogie transfery",no i sprzedał,jedynych kreatywnych-Tibę i Rodrigueza...Rutki,Rząsa,Klimczak są dzielni,jak 4ej Pancerni...z marszu na 1szą Lige!za rok owacyjnie witani Rzeszów,Kalisz,Kołobrzeg,Niepołomice,Nieciecza...

Pozhoga - 29 sierpnia 2022, 14:55:16 - *.131.168.217-rev.hti.pl
O Boże, tych postów się nie da czytać: info jest o meczu Lech-Piast, a 90% wpisów nie na temat, tylko o Rakowie, LKE, Amice itp.
Może ktoś się wysili i oceni grę np. takiego Sousy?

lech II - 30 sierpnia 2022, 0:22:11 - *.play-internet.pl
teraz Rutki pieprzą że chcą kupić Śpiączke...znowu pojawią się rozbieżności finansowe,o jakieś 100 tys.Rutki,Rząsa,Klimczak są dzielni,jak 4ej Pancerni,290 wyjęli,70 włożyli...szrot ze Skandynawii biorą hurtem,a na Rynku?sporo zdolnych,młodych polaków,choćby w Kołobrzergu,Kaliszu,ale.290 przytulili,70 wydali,portfel pasuje,wydoili.z Lecha co sie dało,przy aprobacie tzw.kiboli

lech II - 30 sierpnia 2022, 0:42:54 - *.play-internet.pl
Śpiączka w Lechu?kolejny bajer !przestańcie Rutki bajerować

lech II - 30 sierpnia 2022, 0:47:32 - *.play-internet.pl
mógł być Kędziora,Kądzior,Kownacki,Helik,ale Rutki trzymają portfel ostro przymknięty,a chcieli grupe LM!gamonie,kretyni

lech II - 30 sierpnia 2022, 0:53:20 - *.play-internet.pl
ale jest trener z tytułem szlacheckim,ino nie zdążył jeszcze wszystkich poznać..Skorża ich olał,bo wiedział z jakimi halunami ma do czynienia..

lech II - 30 sierpnia 2022, 1:15:35 - *.play-internet.pl
7 czerwca mlody Rutek powiedzial"stac nas na drogie transfery"i co? picerstwo jak we Wronkach,bramkarz posmiewisko!sprzedal jedynych kreatywnych Tibe i Ramirezakkk

lech II - 30 sierpnia 2022, 10:15:45 - *.play-internet.pl
Rutki,Rzasa,Klimczak(Jasiu Fasola)sa dzielni,jak 4ej Pancerni...70 wlozyli,290 wyciagneli,wiedzajak bajerowac,i ze szrotem ida na Europe..i na 1 lige,za rok Kalisz,Kolobrzeg,Rzeszow...

Rrrr - 30 sierpnia 2022, 10:24:44 - *.play-internet.pl
A snila im sie LM? Skorza obcial,z jakimi dyletantami ma do czynienia,i se poszedl,zatrudnili Szlachcica...

lech II - 30 sierpnia 2022, 23:54:03 - *.play-internet.pl
Rutki,Rąsa,Klimczak,są dzielni,jak 4ej Panncerni,290 wyciągneli,70 włożyli,z transferów,obiecali drogie transfery,kupili bramkarza do przyuczenia

lech II - 31 sierpnia 2022, 0:04:29 - *.play-internet.pl
Barca,Legia,miały kryzys w ub.sezonie,i idą w górę,Rutki w drugą stronę,myśą że we Wronkach,czy w zapiździałym Popowie znajdą nowych Moderów,z marszu na 1szą lige gamonie

lech II - 31 sierpnia 2022, 0:09:41 - *.play-internet.pl
220 na plusie z transferów,16 sponsorów,co Rutki robicie z pieniążkami?

lech II - 31 sierpnia 2022, 0:22:49 - *.play-internet.pl
bo trudno byłoby uwierzyć,że inwestujecie Rutki,w rozwój Klubu..czarujecie ile się da...prezesi,(sztab trenerski,pożal sie Boże,ze szlachcicem na czele),Akademia,dyrektorzy,specjaliści,skauting...
bajki na dobranoc

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas