[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


29 lipca 2007, 13:06:46 - prof
II liga: Pelikan 0-2 Znicz

29 lipca 2007, 11:15 - Łowicz
Pelikan Łowicz 0-2 Znicz Pruszków
Bartosz Wiśniewski 47, Robert Lewandowski 90

Pelikan: Mariusz Jędrzejewski - Kamil Goryszewski, Zbigniew Czerbniak, Maciej Terlecki, Przemysław Pomianowski (73 Marcin Kosiorek) - Robert Szczypciak (84 Tomasz Styszko), Bogdan Jóźwiak, Robert Hyży, Piotr Gawlik - Robert Wilk, Radosław Kowalczyk.

Znicz: Paweł Pazdan - Igor Lewczuk, Tomasz Piotrowski, Zbigniew Kowalski, Artur Januszewski - Paweł Kaczmarek (46 Ferdinand Chi Fon), Łukasz Grzeszczyk (65 Charles Nwaogu Uchenna), Bartłomiej Osoliński, Paweł Zawistowski (84 Maciej Rybaczuk) - Bartosz Wiśniewski, Robert Lewandowski.

żółte kartki: Robert Wilk, Radosław Kowalczyk, Bogdan Jóźwiak - Bartosz Wiśniewski.

sędziował: Grzegorz Stęchły (Jarosław).
widzów: 2000.


źródło: własne / PAP / www.pelikan.lowicz.com

PrzemekBKS - 29 lipca 2007, 13:10:03 - *.euro-net.pl
a ile bylo kibiców ??

RKS1926 - 29 lipca 2007, 13:15:22 - *.201.udn.pl
z czym ci się te marzenia spełniły dzieciaku?

Z - 29 lipca 2007, 13:26:23 - *.54.108.8
Bravo dla Znicza, w III lidze 7 lat z rzędu nie mogli wygrać w Łowiczu, w końcu się przełamali.

Erkaesik - 29 lipca 2007, 13:28:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Taki klub jak Pelikan powinien grać na klepowiskach A-klasowych!

Vasqes - 29 lipca 2007, 13:37:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
Niby śmieszny klub, fatalny stadion, pozornie mizerni grajkowie, a mimo to II liga. Łowicz jak widać mógł wywalczyć awans. Niestety po poście poprzednika widzę kompleksy kibica Radomiaka.

la - 29 lipca 2007, 13:43:53 - *.cpe.marton.net.pl
zgadzam się z poprzednikiem w 90%. Tylko Ci śmieszni grajkowie nie za bardzo.. bo jeżeli nazwiska Kowalczyk, Jóźwiak, Terlecki, Czerbniak człowiekowi nic nie mówią to znaczy, ze raczej nie zna się na piłce. Ktoś tam wyżej pytał ile było ludzi: około 2 tysięcy.

Normalny - 29 lipca 2007, 13:47:57 - *.gazeta.pl
Do Erkaesik........
Tak? A czemu tak uwazasz cwaniaku?
Bo jest z malego miasta, nie ma stadionu?
Sa to jakies argumenty potwierdzajace twoja logike ale mysle ze wlasnie takim klubom jak Pelikan powinno sie dawac szanse na gre troszke wyrzej, o wieksze cele a nie caly czas tulaczka po 3 lidze.Takim klubom powinno sie pomagac.Zawodnicy ten awans wywalczyli na boisku, nie przy zielonym stoliku.Zrobili to dla siebie, dla kibicow, dla miasta.Moim zdaniem kluby takie jak np.Zaglebie Sosnowiec, Arka, Leczna...te kluby za swoje przekrety powinny grac o kilka klas nizej.Co ci przeszkadza Pelikan w lidze?He?

ko - 29 lipca 2007, 13:48:03 - *.cpe.marton.net.pl
2 tysiące

Ełksłesiak - 29 lipca 2007, 13:54:48 - *.elomza.pl
Pelikan nie powinien nikomu przeszkadzac liczy sie gra a nie miasto z ktorego pochodzi klub tak samo jest z ŁKS Łomża!!! pozdro dla kibicow z Łomży

df - 29 lipca 2007, 13:59:40 - *.cpe.marton.net.pl
skad ta informacja, ze było 500 osób?;D bardzo przepraszam, ale widzów było coś około 2 tys napewno..

fremen - 29 lipca 2007, 14:02:01 - *.e-wro.net.pl
oczywiście ze wielkosc miasta nie ma większego znaczenai byle drużyna miała dla kogo grac - kibiców. Jezeli jest ich jak np. 1,5 tys na meczu Grodzisku to ja nie widze sensu by tam była 1 liga. Dla porównania na taką ekipę jak w Grodzisku na stadion w Szeczinie przyszłoby z 15 tys. Piłka nożna dla kibiców to jest główny cel !

BLOBLOOO - 29 lipca 2007, 14:05:13 - *.gprsbal.plusgsm.pl
Nie przejmujcie się chłopaki. Będzie lepiej. PELIKAN ŁOWICZ !!!! Widzów było 2036. Liczyłem w przerwie meczu ;-) . NrX

Embeler - 29 lipca 2007, 14:17:19 - *.chello.pl
Lepiej było by gdyby Radomiak awasnował bo nudna będzie ta II liga..
Już se wyobrażam ile kibiców przyjdzie na Lechie jak będziemy grać z Pelikanem bądź Zniczą..

ke - 29 lipca 2007, 14:39:15 - *.cpe.marton.net.pl
Embeler wiesz jakiego typu jest tu problem? znaczy w Łowiczu? od zawsze wszyscy, którzy interesują się piłką jeżdzą na Widzew. i jest naprawde preznie dzialajacy fan club tej drużyny.na widzew potrafi jechac nawet koło 100, 150 osób co na tak małe miasto jest ogromną liczbą.. a prawda jest taka, ze Pelikan wszyscy mają gdzieś.. nie wiem czy to dobrze. moze możnaby to jakos pogodzić.. ale chęci nie widać..

ziom - 29 lipca 2007, 14:42:16 - *.177.244.150
Co wam nie odpowiada PELIKAN??? dopiero pierwsza kolejka zobaczymy co bedzie dalej oby wszystko jak najlepiej.co do radomiaka wtedy w ŁOWICZU to jak prawdziwi oszołomi sie zachowaliscie i tyle wam powiem na waszym miejscu bym sie WSTYDZIŁ!!!!!!!!! nie ważne jaki wynik jest wazne ze GRA NASZ PELIKAN kibice nie martwcie sie bedzie dobrze;););)

Normalny - 29 lipca 2007, 14:53:02 - *.gazeta.pl
ke...masz racje...Mozna bylo by to jakos pogodzic,ale tak jak mowisz potrzebne sa checi i przede wszystkim osoba ktora by sie tym wszystkim zajela.Osoby ktore jezdza na Widzewek za bardzo tych checi nie maja Moglo by sie to zmienic i moze wtedy radomiaczkom zal by dupy nie sciskal ze Male Ksiestwo Łowickie jest w 2 lidze a oni walcza na boiskach 3-ligowych
Bez napinki panowie

Normalny - 29 lipca 2007, 14:55:45 - *.gazeta.pl
ZIOM!!!!!!!!!!! Opanuj sie czlowieku !!!!!!!!!!!!!!1

ziomalo - 29 lipca 2007, 14:57:03 - *.tkdami.net (*.156.213.127)
Aha to znaczy,ze kibice Peikana wola jezdzc z Widzewem niz wspierac swoja 2 ligowa druzyne.Nie to kozacko jest w tym Łowiczu!!!
Do Normalny-a ty kolego skad jestes pewien czy awans nie byl zalatwiony przy stoliku.A moze macie taki super sklad,postawiliscie 10 lat temu na szkolenie mlodziezy i stad te wyniki.Poprostu macie kase a za kase w tym kraju to mozecie kupic sobie nawet tytul mistrza.
"Po wielu latach gry w klasach niższych drużyna seniorów awansowała w sezonie 1990/91 po raz pierwszy do III ligi, w której biało-zieloni grali nieprzerwanie przez szesnaście sezonów. W sezonie 2005/06 łowiczanie wywalczyli drugie miejsce, ale w barażach o II ligę zmierzyli się z Podbeskidziem Bielko-Biała"-slownie szesnascie sezonow!!!I wszystko w tym temacie

kibic - 29 lipca 2007, 15:08:03 - *.bie.lama.net.pl
dlaczego mecz był rozgrywany o tak beznadziejnej godzinie??? czy oni powariowali?

ke - 29 lipca 2007, 15:14:52 - *.cpe.marton.net.pl
ziomalo no stety czy niestety tak jest.. a jeżeli chodzi o skład pelikana to mówie: kowalczyk, terlecki, czerbniak, jóźwiak, wilk to piłkarze z ogromnym doświadczeniem I i II ligowym..a kasy wcale nie jest nie wiadomo ile, brak jakiegokolwiek strategicznego sponsora. Jest tyle, ze mam nadzieje starczy. a co najlepsze to 2 liga wcale nie była planowana przez władze klubu. udało się i trzeba było się poporstu spiąć, stanąć na głowie zeby udało sie zagrać w II lidze. i się udało.

@kibic - 29 lipca 2007, 15:16:35 - *.big4.pl
kibic - obstawiam, że o 10:00 była msza, a boisko 10 minut drogi od kościoła.

martinez - 29 lipca 2007, 15:16:45 - *.interkam.pl (*.1.63.19)
...się napinacie najwżniejsze ze Zniczu wygrał i to tyle pozdrawiam normalnych kibiców. PS. widocznie w Łowiczu zasłużyli na awans choć z drugiej strony miasto powinno zadbać o stadion bo VI lidze są lepsze (ORkan Sochaczew)

Normalny - 29 lipca 2007, 15:31:59 - *.gazeta.pl
Ziomalo...jestem z Łowicza, i jestem pewien ze Pelikan nie zalatwil sobie awansu przy zielonym stoliku bo nie ma na to znajomosci i przede wszyskim pieniedzy.A jezeli chodzi Ci o mlodziez, to jestes w bledzie...glownymi rezyserami gry sa zawodnicy starej daty tacy jak Wilk, Kowalczyk, Jozwiak...tyle w tym temacie.

Watts - 29 lipca 2007, 15:57:02 - *.gprsbal.plusgsm.pl
Pelikan to tam produkuje kozie oscypy.

jarry.z.ba - 29 lipca 2007, 15:59:25 - *.toya.net.pl
mam pytanie do kibiców z ŁOWICZA , czy byli kibice z pruszkowa jak tak to ilu . pozdro z łodzi/dziś wyrobiłem sobie KK/ MOŻNA BRAĆ DOKUMENTY KOLESI I WYROBIĆ NIE MUSZĄ WSZYSCY JECHAĆ LUB WYROBIĆ PRZED MECZEM.

LeoKuba - 29 lipca 2007, 16:01:38 - *.54.108.23 (*.4.2.225)
Jestem z Pruszkowa i by

!Plum! - 29 lipca 2007, 16:03:37 - *.50.255.130
Było około 50 gości z Pruszkowa

sopel92 - 29 lipca 2007, 16:31:07 - *.aster.pl
byłem w Łowiczu na meczu Pelikan-Radomiak w zeszłym sezonie i musze powiedziec, ze całą winę za zajscia na stadionie ponosi k.s pelikan, ktory doprowadzil do sytuacji, w ktorej okolo 250 osobowa grupa kibicow radomiaka w zdecydowanej wiekszosci spokojna musiala upchac sie w klatce, w ktorej miejsca z ktorych cokolwiek mozna bylo zauwazyc bylo dla 100 osob i stad te zamieszki. poza tm po meczu "kibice" z lowicza rzucali roznymi przedmiotami w strone pilkarzy z radomia, a takze zaatakowali szatnię.
ucierpialo kilka aut, a goscie wychodzili ze stadionu ponad godzine, w asyscie kaskow ktorzy trzymali bron wycelowaną w brzuchy 15-latkow.
to chore. w normalnych krajach, zaden klub z taka organizają meczow nie dostalby licencji na gra w II lidze. Łowicz na nią po prostu nie zasługuje. Pilkarsko tez są bardzo przeciętni i nie wrożę im spadek.
II liga dla klubów z KIBICAMI !!!
Dobrze by bylo gdyby awansowała Olimpia Elbląg i Radomiak z grupy 1, Tkp torun z 2., Rakow Czestochowa i Koszarawa zYWIEC Z 3., oraz Stal Rzeszow i sandecja albo hutnik krakow.

sopel92 - 29 lipca 2007, 16:34:18 - *.aster.pl
wroze im spadek

10lew - 29 lipca 2007, 16:58:14 - *.toya.net.pl
Do sopla.
I ja byłem na meczu w Łowiczu z Radomiakiem choć jestem z Kutna.Takiej dziczy może pozazdrościć tylko Warszawa. Zgadzam się - porządni kibice nie powinni być zamykani w klatce - ale tylko porządni. Pewno że zal było patrzeć dzisiaj na sympatyków Znicza w klatce . Oni bardzo porządnie sie zachowywali. A tak na marginesie jak Pelikan spadnie to wejdzie Radomiak . Powodzenia.

Mhm - 29 lipca 2007, 16:59:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Na Torun nie chodzi duzo ludzi ... oni wolą zuzel ... ^^:]

Normalny - 29 lipca 2007, 17:31:35 - *.gazeta.pl
Sopel i 10lew...macie racje, porzadni kibice nie powinni byc zamykani w klatce.Ale kibice Radomiaka do takich nie naleza niestety...To oni jako pierwsi probowali (nie stojac w klatce) ukrasc koszulki z lawki rezerowych,to oni pierwsi wbiegli na boisko jak rozwieszalismy flage.To ze my zaraz po nich wbieglismy uwazam mozna powiedziec za normalne,bylismy u siebie i "bronilismy wlasnego terenu".
Ok, stadion jaki mamy taki mamy, nie spelnia norm bezpieczenstwa...ale potrafili przyjechac kibice ŁKS-u Łomża,kilku z Podbeskidzia,Skirniewic i nie bylo czegos takiego jak z Radomiakiem.Trzeba umiec sie zchowac jak przyjezdza sie w "gosci".
Wroce jescze do tego co napisal Sopel, w kierunku pilkarzy Radomiak wedlug tego co widzialem to procz wyzwisk(niestety) nie lecialo nic innego, w szatni doszlo do spiecia miedzy zawodnikami(kibicow tam nie bylo), po za stadionem owszem...polecialo kilka kamieni i butelek ale w strone bialych kaskow, a ze samochody i czesc kobicow schowala sie za plecami kaskow to juz inna sprawa...Jezeli kibice radomiak zachowywali by sie normalnie, nie probowali krasc koszulek, wbiec na boisko to go takich zamieszek by nie doszlo.
Wszystko w tym temacie.

Embeler - 29 lipca 2007, 17:35:57 - *.chello.pl
Według mnie to to jest chore że kibice z Łowicza kibicują Widzewowi, a nie drużynie ze swego miasta..
To tak jakby kibice z Gdańska mieli by gdzieś swoją Lechię która będzie walczyć o OE i mieli by kibicować Arce która "była" w OE..

Normalny - 29 lipca 2007, 17:51:50 - *.gazeta.pl
Embler, no jak widzisz jest to mozliwe ze w Łowiczu jest Fc Widzewa.Jestesmy FC od ponad 20 lat...zawsze jezdzilismy na Widzew(Pelikan wtedy nawet w 3 lidze nie gral niestety) Na wyjazdy do Łodzi jezdzilo mase osob, zabierali mlodsze rodzenstwo, kolegow, ci koledzy innych kolegow i "tak z pokolenia na pokoleni" az do dzis.Wizyty na Widzewie dostarczaly i dostarczaja nam to czego nie mozemy posmakowac w rodzinnym miescie...Teraz jezeli Pelikan gralby dluzej na zapleczu OE mysle ze powoli ta sytuacja by sie zmieniala...nadal bylby Fc Widzewka ale czesc tych osob zaczela by sie tez bardziej interesowac losomi Pelikana.I to wyszlo by na dobre i dla Fc i Pelikana.

Normaln - 29 lipca 2007, 17:55:39 - *.cpe.marton.net.pl
Poprostu przez kibiców Radomiaka przebija zazdrośc,że to my a nie oni gramy w II lidze.
Po to ten cały teatr.

AA - 29 lipca 2007, 18:11:40 - *.gprsbal.plusgsm.pl
Pelikan kilkanaście lat grał w trzeciej lidze - o chyba był najdłuższy trzecilogiwiec w Polsce. Zasłużył na awans i raczej nie spadnie - Pruszków stworzył mocną drużynę. Ja też byłem na meczu Pelikan - Radomiak, urodziłem sie w Radomiu i było mi "wstyd za tych z Radomia" ( cytat historycznej wypowiedzi) - takiego bydła jeszcze nigdy nie widziałem. Kibice Radomiaka niech się bardziej martwią, kiedy drużyna zostanie wycofana z rozgrywek z powodu długów niż zazdrościć Łowiczowi.

rado - 29 lipca 2007, 18:24:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
na Zniczu też tak jest. Połowa kibiców zamiast dopingować Pruszków jeździ na Legie. większośc szalików na meczach Pruszkowa jak się można domyslac, również jest ze znakiem klubowym legi,a nie znicza. wiem, bo chodziłem na znicz przez 3 sezony, jak jeszcze mieszkałem w Pruszkowie. Teraz biegam na KS Police

maro - 29 lipca 2007, 20:03:22 - *.rad.vectranet.pl
Czego tu zazdrościć Łowiczowi? Tego że spadnie za rok albo wycofa się z rozgrywek po rundzie jesiennej? A zawodnika Terleckiego Macieja to wam napewno nie zazdrości Radomiak.

mielon - 29 lipca 2007, 20:03:23 - *.2.101.18
Co za ubaw. Znicz kontra Pelikan. Z takimi nazwami to na turnieje dzikich drużyn parafialnych albo piątek wąsatych brzuchaczy a nie do rozgrywek centralnych...

but - 29 lipca 2007, 20:14:31 - *.wavenet.pl
masz rację, znicz to w większości kibice Legii+kilku kolesi z koszykówki, która podupadła w pruszkowie i teraz piłka nożna się liczy. ZNICZ w przyszłym roku bedzie w ORANGE. Wszystko zalezy od wyników w najbliszych meczach m.in. z faworyzowaną Polonią

zmc - 29 lipca 2007, 21:41:06 - *.adsl.inetia.pl
jestem z zamoscia uwazam ze jezeli klub nie ma stadionu nie ma kasy na druga czy trzecia lige nie powinien dostac licencij drugim aspektem jest to ze... nie ma tam kibicow dla kogo te chlopaki maja grac dla gosci

Pruszkowia - 29 lipca 2007, 23:11:01 - *.adsl.inetia.pl
Pruszkow posiada kibicow...kiedys gdy nie mielismy trybuny nowej mlyn Pruszkowa liczyl ze 20 osob. Po wybudowaniu trybuny mlyn podskoczyl do liczby ok 100 osob. A na ostatnim meczu 3 ligi w Pruszkowie nasz mlyn liczyl juz ponad 150 osob bo juz wiadomo bylo ze mamy awans. Na wyjazdy jezdzilo nas tez ze 20 osob...na wyjazd do lowicza bylo juz nas kolo 50. Mysle ze po pierwszej rundzie nasz mlyn wzmocni sie nawet do 300 osob. To zalezy od wynikow i motywacji. Nasza motywacja moglo byc to ze mammy nowoczesny stadion, a o wynikach sami dobrze wiecie. I napewno kibice Znicza nie zawala wyjazdow z powodu jakis internetowych "grozb" pod naszym adresem. To jest smieszne. Jak jest milo i fajnie to i my potrafimy sie bawic ale nie znosimy chamstwa i totalnego ponizania wiec tez reagujemy choc nasza grupa wyjazdowa nie jest zbyt liczna jak na 2 lige.

miano - 29 lipca 2007, 23:20:21 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.100.148)
Gratuluje Paździoch udanego debiutu w 2 lidze no i również czystego konta bramkowego!!!Oby tak dalej, a jak już wejdziecie do 1 ligi to ja wbijam do Was na mecz he he.ObiecujęPozdro///Mianek

lonny - 29 lipca 2007, 23:27:01 - *.adsl.inetia.pl
dlaczego uważacie że Łowicz nie ma kibiców? Praktycznie na każdym meczu stadion jest pełny, a to że atmosfera jest piknikowa o niczym nie świadczy. Piknik też kibic. Niektórzy wolą sobie pooglądać mecz niż drzeć mordę zrozumcie to.

Pruszkowia - 30 lipca 2007, 0:29:33 - *.adsl.inetia.pl
czyli co my wg. Ciebie "drzemy morde"?? Wedlug mnie bez tego jest zupelnie inna atmosfera, pilkarze graja swoje myslac ze ludzie przyszli sobie poogladac , zaraz se do domu pojda i zapomna. Przeciez nie graja tylko dla siebie!! A tu wylania sie garstka fanatykow ktora swoim dopingiem chce pomoc druzynie. A ty siedzisz se na dupie i myslisz ze jestes kibic bo przyszedles na mecz i go ogladasz...Gratuluje podejscia do sprawy...Ja czuje sie dumny gdy moja druzyna wygrywa, a ty co? Uslyszysz gdzies ze wygrali i lejesz na to...wygrali czy nie wygrali wisi ci to. Mam nadzieje ze nie wszyscy mysla tak samo jak "lonny"...Pozdro dla KIBICOW

lonny - 30 lipca 2007, 0:50:35 - *.adsl.inetia.pl
nie, nie, nie ja rozumiem to darcie mordy ;) i jak najbardziej popieram i uważam za słuszne i piękne ale są ludzie którzy chcą obejrzeć mecz w spokoju i to też są kibice. To że nei okazują tego na zewnatrz nie znaczy ze się nie interesują i nie przejmują. Wolą poprostu spokojniej przez to przejść

mks - 30 lipca 2007, 7:36:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
brawo znicz aby tak dalej!tylko znicz mks!

geo - 30 lipca 2007, 9:05:08 - *.chello.pl
niezła frekwencja, ponad 2 tys. kibiców, w 30 tysięcznym miescie , pozdro

Pruszkowia - 30 lipca 2007, 9:11:14 - *.adsl.inetia.pl
no tak rozumiem..myslalem ze tego nie popierasz, jestes przeciko...spoko

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas